Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:538, Did:0, useCase: 3

Kāpēc Sprukta teiktais nepārliecina

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Kāpēc Sprukta teiktais nepārliecina
Jānis Sprukts 2000. gadā izlasē ienāca ar himnas dziedāšanu...
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kolēģa Armanda Pučes interviju ar Jāni Spruktu gaidīju ar lielām cerībām. Ka nu beidzot Janka pateiks visu, kā ir. Intervija raiti rit savu gaitu, Jānis kaut ko stāsta, bet beigu beigās tā arī nepaliek skaidrs, kāpēc viņš šopavasar atteicis izlasei.

Būtu skaidri un gaiši pateicis, ka nav ne fiziskā spēka, ne īstas motivācijas spēlēt, un viss būtu skaidrs, bet Jānis kaut ko maļ un maļ. Nacionālais jautājums tas neesot, ar treneriem viss kārtībā. Tātad nekāda naida nav arī no spēļu sērijas ar Maskavas "Dinamo". Kas tad īsti ir?

Jānis stāsta par nekārtību, kas katru pavasari valda izlasē. Zinu, ka tas mehānisms ir smagnējs, bet Sprukta stāsts šajā nodaļā izklausās aiz matiem pievilts. Galu galā tāpēc jau šogad izlases GM ir Ozoliņš. Lai sāktu sakārtot to, kas spēlētājiem vajadzīgs. Tā vietā, lai palīdzētu Sandim, Janka noiet no distances... Gluži tāpat kā Artūrs Irbe, kuram Latvijas hokeja sistēma nepatīk, bet pats tās uzlabošanā/sakārtošanā nav gatavs iesaistīties. Kā to vismaz mēģina darīt Ozo.

Tāpēc jau arī Ozo ir GM, lai turpmāk nebūtu situācijas, kad spēlētājam jāiet visu vasaru no Kirova kļančīt naudu par lidmašīnas biļetēm. No savas pieredzes zinu, ka Kirovs izmantos jebkuru iespēju, lai arī rītdien neatdotu to, kas jau vakar bija jāatdod. Tā ir viņa rakstura īpatnība. 1995. gada rudenī, kad trīsarpus mēnešus biju pie LHF prezidenta Lipmana par LHF ģenerālsekretāru, to ievēroju uzreiz. Federācijai bija kādi desmit parādi, no tiem vairāki 300 - 500 latu robežās. Kirovs apmaksu vilka, vilka... Varbūt ar domu, ka kādam apniks prasīt, bet varbūt tur dziļāka filozofija apakšā un tāpēc Lipmans ir viens no Latvijas bagātākajiem cilvēkiem...

Jānis stāsta, ka viņš negrib graut kolektīvu. Ja nevar visu nometni strādāt kopā ar visiem, tad nebūšot godīgi izlasē ielēkt pēdējā mirklī. Hm. Pa kuru laiku Janka tā mainījis savas domas? 2006. gadā, kad abi ar Astašenko kļuva par Somijas čempioniem, izlasei pievienojās pēdējā brīdī, izspiežot no sastāva Žaltkovski, kuram tā bija pēdējā iespēja uzspēlēt pasaules čempionātā. Arī pēc gada Maskavā Jānis no Ročestras (AHL) varēja ierasties tikai uz otrā posma spēlēm (aizņemts play-off) un nedomāja, ka šādi viņš no trijnieka Ņiživijs - Semjonovs - Tambijevs izstumj centra uzbrucēju Semjonovu, kuram tas bija pēdējais pasaules čempionāts...

Par prēmijām izlasē. Jānis saka, ka tās neesot būtiskas. Loģiski tā arī būtu, ka 8000 eiro (pērn) nav būtiska, ja "Dinamo" saņem krietni vairāk. Var jau būt, ka tas bija tikai komandas lokālais joks, ka daži aktīvi dinamieši ģērbtuvē sāka pārspriest, ka jāprasa Kiram vairāk par pusotra mēneša darbu. Varbūt, ka puiši tiešām tikai ķircināja Lipmanu, taču citi puiši, kas bija blakus, to uztvēra nopietni... Un saviem draugiem un faniem jau krietni pirms Ziemssvētkiem stāstīja par spēlētāju kvartetu, kurš zemo prēmiju dēļ var iedot Kirovam kurvīti. Kam tas bija izdevīgi? Ne jau žurnālistiem, kuriem šādas ziņas pienesa un droši vien tas nebija izdevīgi arī Kirovam, kurš no liekas naudas nekad negrib šķirties. Bet zināt noskaņojumu (kaut arī joka līmenī!) bija svarīgi Latvijas hokejam. Un arī tāpēc GM ir Ozo. Lai vismaz dažiem sakārtotu smadzenes.

Jānis sūdzas, ka izlasē nav konkurences, jo Latvijā uz vietas jau nopietna hokeja nav. Kā Dānijā. Diemžēl Latvijā daudz kā nav. Gandrīz 150 000 nav darba... Liels pulks latviešu un arī visa Latvija kopā ir nonākuši banku verdzībā. Dažs nezināšanas, cits stulbuma vai alkatības dēļ, bet lielākā daļa gan cerot, ka būs darbs, būs bizness un Latvija plauks. Neplaukst! Tāpat kā neplaukst hokejs. Taču arī izdzīvošanas režīmā mēs (hokejs!) esam pietiekami stipri. Un būtu vēl stiprāki, ja tādi vīri kā ozoli (Sprukts) neatteiktu savas valsts izlasei.

P. S. Nekā personīga. Veiksmīgu nākamo sezonu, Jāni!

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2011-04-15 13:17, pirms 14 gadiem
noskatijos interviju un man viss ir skaidrs, jau iepriekš bija.
Tak viņš pateica, ka nav gatavs spēlēt un nav degsmes tur būt šopavasarar. ko te vairak tirzāt. apnika jau bik intervijā tas, ka meģina izspiest vēl kaut ko...
Slēpts komentārs: knaible
Slēpts komentārs: mrPO

 +15 [+] [-]

, 2011-04-15 13:21, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: citāts no raksts:


"Gluži tāpat kā Artūrs Irbe, kuram Latvijas hokeja sistēma nepatīk, bet pats tās uzlabošanā/sakārtošanā nav gatavs iesaistīties"


Matuļa kungs varbūt es kļūdos, bet šķiet Tu arī reiz strādāji pie Kirova.. kapēc aizgāji? Kapēc nepalīdzēji sakartot to bardaku kas valda mūsu hokeja saimniecībā? Tas bardaks bija jau tad kad Tu tur vel strādāji!!


Kapēc citam pārmet to to ko pats negribēji darīt?? Ok liela teikšana tur nebūtu nevienam iznņemot pašu Kirovu lai sakārtotu to bardaku, bet nu pa mazam darbam jau varēji padarīt.. kapēc nedarīji bet aizgāji??
Matulim šoreiz ir taisnība. Hokejists ar Vārdu, kāds neapšaubāmi ir Artūram Irbem, var hokeja labā izdarīt daudz vairāk nekā Jānis Matulis, kuram nekad nav bijusi un nebūs tāda autoritāte. Un nevajag piekasīties kaut kādiem sīkumiem - varēji taču, Jāni, izdarīt kādu mazo darbiņu... Matulis šajā gadījumā vairāk runā par mēteli, bet Tu - tikai par pogām.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-15 13:24, pirms 14 gadiem
Barāmļeja spalvainā roka tomēr ir tā āža kāja ko Janke nepieminēja, simt punktu!

 +15 [+] [-]

, 2011-04-15 13:24, pirms 14 gadiem
Īstenībā Jānis Sprukts visu pateica.Nav ko tur vairs lieku izdomāt!

 +17 [+] [-]

, 2011-04-15 13:27, pirms 14 gadiem
manuprāt nekādu apslēpto lietu tur nav. tač pats pateica, ka negrib, bik zb, noguris un viss... Meklee tur kautkaadus nez apsleeptos iemeslus..Izsmelts temats
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-15 13:28, pirms 14 gadiem
Es tikai nesaprotu to domu gājienu, ka šis negrib graut komandas garu, bet patiesībā to ir jau izdarījis, jo pārējie nav mazāk noguruši un arī kaut kur dziļi sevī labprātāk beigtu sezonu...

  +1 [+] [-]

, 2011-04-15 13:28, pirms 14 gadiem
kāds šobrīd Spānijā laiks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-04-15 13:34, pirms 14 gadiem
Nu, tad gaidiisim no Jankas bildes un aprakstinju par savu holiday siltaas zemees!

  +5 [+] [-]

, 2011-04-15 13:34, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: kada starpiiba kada kuram autoritaate.. katrs var izdariit kadu darbu lai sakartotu situaaciju..


ta jau te 99.9% latvieshiem nav iespejams palidzet lieliem viiriem sakartot valsti jo vai tad mums te daudz ir tadas autoritaates??


ta mums te visiem jasezh ir sava kaktaa un jaskatas ko tad lielaas autoritaates sakartos mums te!! un kārto viņi labi un skaisti.. tikai pa savam lai pašiem labi.. ne jau man Tev vai Matuļ Jankam..


liekam kaa strausi galvu smiltis un neliekamies ne par ko ne zinis.. vai tomer ceļam galvu ārā un palīdzam sakartot situāciju.. ne viss ļaujam lielām autoritātēm darīt pa savam..


LHF jau ir lielas autoritātes (Kira, Kalvītis) un ko vīni šo gadu laikā ir tādu izdarījuši? Viens pč čempis 2006ajā.. un kas pēc tam palika pāri valstij? Jā par mums runāja kādus pāris mēnešus un viss..

pasham vajag asti celt un savu kaktu satīrīt!
palika pāri arēna, vairāk nekas.

 +17 [+] [-]

, 2011-04-15 13:42, pirms 14 gadiem
1. ka Janis var sakrtot Latvijas hokeju, ja vins ir aktivaja hokeja? vinam beigt karjeru?
2. viena lieta ir pievienoties izlasei velak, tad ja tu taja laika esi cinijies kluba, bet pavisam cita lieta ir pievienoties izlasei pec menesa ilgas gulsnasanas uz divana.

  +7 [+] [-]

, 2011-04-15 13:49, pirms 14 gadiem
nevar salīdzināt to ka Jānis ierodas komandā vēlāk dēļ tā ka viņam ir playoff spēles un to ka viņš vnk atpūšas un tad atnāk uz čempi, tā nedarītu neviens kurš ir spēlējis un izprot to kāda ir sajūta ka tu cīnies un strādā bet atnāk viens un atņem tev to smagi nopelnīto vietu. Tas būtu Mikuša variants, mūsējie tika izņemti no sastāva dēļ viena kas it kā ir labāks bet tā īsti nevar un nav gatavs fiziski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-04-15 13:55, pirms 14 gadiem
Jā, jā Matuļa kungs!!!
Irbe un Sprukts tie nu gan tagad jāgāna......
Labāk atkal uzrakstiet kādu slavinājumu padomju laiku Dinamo ar visiem tiem krieveļiem priekšgalā. Un cik Znaroks labs un izcils......
Sāk jau apnikt.

  +9 [+] [-]

, 2011-04-15 13:57, pirms 14 gadiem
matureman rakstīja: Īstenībā Jānis Sprukts visu pateica.Nav ko tur vairs lieku izdomāt!
Es te pilnīgi piekrītu. Ja n-tās reizes jāpaskaidro viens un tas pats, ko visi jau ir dzirdējuši, bet īsti nenotic, tad ko darīt? Nu, pat, ja ir kādi citi iemesli - nu kur zvanīts, ka Sprukta pienākums ir stāstīt to, ko viņš nevēlas teikt? Nav jau tiesa vai grēksūdze.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-15 14:09, pirms 14 gadiem
Matuļa kungs un ko Jūs esat izdarījis hokeja labā? Man liekas, ka laiks pieķerties kāda aluskonkursa komentēšanai un atstāt hokeja analizēšanu kādiem spējīgākiem prātiem!
P.S. Lai veicas ar darba saglabāšanu! Nekā personīga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-04-15 14:17, pirms 14 gadiem
Piekrītu Matulim. Lai kā gribas būt labiņiem un attaisnot Spruktu- nekāda pamatota iemesla no viņa neizskanēja. Ja sīcis negrib iet uz skolu, tad arī- var jau būt labiņais vecāks un pateikt- nu labi, nav tev šodien motivācijas aiziesi rīt. Bet tas nav pareizi! Tā ir izlase! Vesels esi, jauns esi, saproti,ka izlasei tevi vajag (un Spruktu vajag šogad!), sapurinies un ej!

 +17 [+] [-]

, 2011-04-15 14:23, pirms 14 gadiem
un ko tad tu, Matuli, gaidīji?
Ka viņš pēkšņi tev izstāstīs visas savas emocijas kā Remarks vai Čaks?
Viņš taču ir sportists!
Izstāstīja, cik labi vien mācēja un to, kā redzēja no sava skatu punkta, nevis tava vai mana.
Šitādi raksti tikai noskaņo negatīvi pret cilvēku, kas pieņem pats savu lēmumu.
Tiešām ir tik lielas problēmas to respektēt?

  +6 [+] [-]

, 2011-04-15 14:27, pirms 14 gadiem
Viss tika pateikts. Jāspēlē tiem, kas grib. Ja negribi - nespēlē! Vienkārši! Varbūt kāds, kurš būs viņa vietā, sevi negaidīti labi pieteiks, to mēs nekad nevaram prognozēt.

  +5 [+] [-]

, 2011-04-15 14:31, pirms 14 gadiem
Un, bitīt matos, kur tad tie centri radīsies, ja viņiem nedos iespēju uzspēlēt augstā līmenī?
Te jau ir tā konkurence, par ko Sprukts runāja.
Tagad Znaroks būs spiests izvilkt vai iespēlēt vēl kādu, kura lomu vispār neapskatīja, jo rēķinājās ar Spruktu. Iespēlēs un redzēs, ka tā lieta iet un nākamgad būs jau konkurence ar +1 centru.
Un cik ilgi vēl Vasiljevs spēlēs?
Vajag taču sākt jau laicīgi.

  -3 [+] [-]

, 2011-04-15 14:31, pirms 14 gadiem
"liekam kaa strausi galvu smiltis un neliekamies ne par ko ne zinis.."Saška Borodačs jau strausu paņēma priekšā.Esam modri,bet Jāni jāsaprot un jāpiedod (poņatj i prostitj kaut arī ar hokeju priskorbno)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-15 14:58, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: citāts no raksts:


"Gluži tāpat kā Artūrs Irbe, kuram Latvijas hokeja sistēma nepatīk, bet pats tās uzlabošanā/sakārtošanā nav gatavs iesaistīties"


Matuļa kungs varbūt es kļūdos, bet šķiet Tu arī reiz strādāji pie Kirova.. kapēc aizgāji? Kapēc nepalīdzēji sakartot to bardaku kas valda mūsu hokeja saimniecībā? Tas bardaks bija jau tad kad Tu tur vel strādāji!!


Kapēc citam pārmet to to ko pats negribēji darīt?? Ok liela teikšana tur nebūtu nevienam iznņemot pašu Kirovu lai sakārtotu to bardaku, bet nu pa mazam darbam jau varēji padarīt.. kapēc nedarīji bet aizgāji??
A tapēc, ka forši ir dzert alu un rakstīt. Darīt nav latvieša garā, tikai ar lielkungu un rīksti latvieti pie darba piedabūsi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-04-15 15:02, pirms 14 gadiem
Katram sava dzīve jādzīvo, un savi lēmumi jāpieņem, protams, skumji, ka labākais Latvijas izlases centrs nespēlēs, bet mēs te var diskutēt atspērušies, un nekādu labumu nepanāksim, ar to vienkārši ir jāsadzīvo.
anglietis rakstīja: Un, bitīt matos, kur tad tie centri radīsies, ja viņiem nedos iespēju uzspēlēt augstā līmenī?
Te jau ir tā konkurence, par ko Sprukts runāja.
Tagad Znaroks būs spiests izvilkt vai iespēlēt vēl kādu, kura lomu vispār neapskatīja, jo rēķinājās ar Spruktu. Iespēlēs un redzēs, ka tā lieta iet un nākamgad būs jau konkurence ar +1 centru.
Un cik ilgi vēl Vasiljevs spēlēs?
Vajag taču sākt jau laicīgi.
Un, tas, ka Janka vienu čempi nespēlēs, mums radīs ūber centrus?
Vienā pasaules čempionātā uztrenēt konkurētspējīgu centru ir utopija.
Nākamgad, atkal kādam nebūs motivācijas, un tā mēs kulsimies pa pēdējām vietām A grupā. Bet nu tas ir koks ar diviem galiem.
Kopš Dinamo izveidošanas, izlases zelta laiki ir aiz muguras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2011-04-15 15:31, pirms 14 gadiem
Vot, dēļ šitādiem tupiem žurnālistu jautājumiem arī ir taisnošanās. Nekas personīgi pret Matuli, bet ja Janka vienreiz pasak, Negribu, nafig septiņpadsmit reizes prasīt, kapēc negrib? JA vienrei pasaka negrib, turpmākās piecas reizes pasaka negrib, un vēl prasa, nu kas tad tur apkašā, kas patiesībā, gribi vai nē cilvēks saprot, ka ar to Negrib ir par maz, ka tas negrib ir jāapaudzē mazliet lielāks. Pasaka par fizisko bezspēku, emocionālo varējumu. Vēl par maz, nu neko saka arī vēl mazsvarīgākaš lietas, kā bardaciņš izlasē, un nevienlīdzība pret tiem, kuri plēsuši melnu muti visu sagatavošanās posmu... Ja vēl kāds mazgudris viņam paprasīs pāris reizes, tad viņš arī vēl bendzīna cenas pieminēs, jo sapratīs, ka ar iepriekš teikto nav pietiekami.
Respektīvi... Liekat to puiku mierā, lai cepas savā sulā, atteica, tātad nebūs, strādājam ar tiem, kas ir.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-15 15:34, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: A tapēc, ka forši ir dzert alu un rakstīt. Darīt nav latvieša garā, tikai ar lielkungu un rīksti latvieti pie darba piedabūsi.
Jā, varētu padomāt, ka būt labam žurnālistam ir tas pats kas divus pirkstus apčurāt. Tas tomēr ir grūts darbs, ko nevar izdarīt jebkurš (lai gan ir daudz tādu, kuri dara gan, bet kam to nekādā gadījumā nevajadzētu darīt).
Matulis ir labs žurnālists, kurš daudz zina par tēmu, par kuru raksta.
Un beigu beigās - varbūt tiešām vairs nav nekādas jēgas runāt par Spruktu. Lai gan, manuprāt, izlasē vajadzētu spēlēt labākajiem tajā brīdī pieejamajiem spēlētājiem, nevis runāt par kaut kādas iespējas došanu citiem.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-15 15:37, pirms 14 gadiem
Nav apnicis vēl par to ņemties? Kāda jēga par to cepties nu jau trīs nedēļu garumā?

No tā, ka rakstīs daudzus rakstus un vēl vairāk tos komentēs (savā starpā strīdoties un kaut ko pierādot) nekas jau nemainīsies, Sprukts savu lēmumu pieņēma un viss. Šogad viņš izlasē nebūs. Un kāda starpība, ko tieši viņš min kā iemeslu?

  -4 [+] [-]

, 2011-04-15 15:43, pirms 14 gadiem
Da jus lohi esat te puse,cepas visi pa kaut kadu Jetiju,kas slidot laagaa nemaak!Bernudaarzs

  +1 [+] [-]

, 2011-04-15 15:50, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Vot, dēļ šitādiem tupiem žurnālistu jautājumiem arī ir taisnošanās. Nekas personīgi pret Matuli, bet ja Janka vienreiz pasak, Negribu, nafig septiņpadsmit reizes prasīt, kapēc negrib? JA vienrei pasaka negrib, turpmākās piecas reizes pasaka negrib, un vēl prasa, nu kas tad tur apkašā, kas patiesībā, gribi vai nē cilvēks saprot, ka ar to Negrib ir par maz, ka tas negrib ir jāapaudzē mazliet lielāks. Pasaka par fizisko bezspēku, emocionālo varējumu. Vēl par maz, nu neko saka arī vēl mazsvarīgākaš lietas, kā bardaciņš izlasē, un nevienlīdzība pret tiem, kuri plēsuši melnu muti visu sagatavošanās posmu... Ja vēl kāds mazgudris viņam paprasīs pāris reizes, tad viņš arī vēl bendzīna cenas pieminēs, jo sapratīs, ka ar iepriekš teikto nav pietiekami.
Respektīvi... Liekat to puiku mierā, lai cepas savā sulā, atteica, tātad nebūs, strādājam ar tiem, kas ir.
Uzskatu,ka cilvēkiem un vēl jo vairāk līdzjutējiem ir jāzin,kuri ir tie hokejisti,kuri atteicās spēlēt,jo prēmijas par mazu!!Matulis šajā rakstā saka,ka to ir 4 gab.Tad vajag arī nosaukt uzvārdus,lai visi zin savus vaoņus!!Un arī spēlētājiem pašiem tas būtu jāpasaka,lai līdzjutēji varētu izrādīt savu attieksmi!!Un arī Lipmanam tas būtu jāpasaka skaļi!!Lai nav nekāda runāšana pa kaktiem!!!GRIBU ZINĀT VISU ŠO VAROŅU UZVĀRDUS!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-15 16:10, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: palika pāri arēna, vairāk nekas.
arēna pat valstij nepalika. es pat vairs nezinu, kam tā pieder patlaban. rietumu bankai vai kam?

     [+] [-]

, 2011-04-15 16:15, pirms 14 gadiem
pigmejs rakstīja: Uzskatu,ka cilvēkiem un vēl jo vairāk līdzjutējiem ir jāzin,kuri ir tie hokejisti,kuri atteicās spēlēt,jo prēmijas par mazu!!Matulis šajā rakstā saka,ka to ir 4 gab.Tad vajag arī nosaukt uzvārdus,lai visi zin savus vaoņus!!Un arī spēlētājiem pašiem tas būtu jāpasaka,lai līdzjutēji varētu izrādīt savu attieksmi!!Un arī Lipmanam tas būtu jāpasaka skaļi!!Lai nav nekāda runāšana pa kaktiem!!!GRIBU ZINĀT VISU ŠO VAROŅU UZVĀRDUS!!!
Tautai? Un ko tu izdarīsi, ka uzzināsi, ka kāds grib lielāku naudu? Ja tas būs Meija, tu teiksi, lai iet ratā, ko viņš vispār no hokeja sajēdz, ja tas būs Dārziņš, tad tu teiksi, ka viņam tāpat naudas pietiek, bet ja nu tas būs Sotnieks? Galviņš? Ankipāns? Ko tu reāli vari izdarīt? Draugos ne3cenzētu vēstuli aizsūtīt? Dzīvo pats savu dzīvi un mazāk citās jaucies... Laiks pats visu sakārtos pa vietām. Spēlēs tie, kas gribēs un skatītāji no tā būs tikai ieguvēji.

     [+] [-]

, 2011-04-15 16:27, pirms 14 gadiem
Pēdējā rindkopa... kā no avīzes "Pravda" PSRS laikā. Tā turēt, Jāni!

  -2 [+] [-]

, 2011-04-15 16:28, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Tautai? Un ko tu izdarīsi, ka uzzināsi, ka kāds grib lielāku naudu? Ja tas būs Meija, tu teiksi, lai iet ratā, ko viņš vispār no hokeja sajēdz, ja tas būs Dārziņš, tad tu teiksi, ka viņam tāpat naudas pietiek, bet ja nu tas būs Sotnieks? Galviņš? Ankipāns? Ko tu reāli vari izdarīt? Draugos ne3cenzētu vēstuli aizsūtīt? Dzīvo pats savu dzīvi un mazāk citās jaucies... Laiks pats visu sakārtos pa vietām. Spēlēs tie, kas gribēs un skatītāji no tā būs tikai ieguvēji.
Es neviena dzīvē nejaucos!!!Un savu dzīvi arī esmu sakārtojis!Bet,lai brauktu uz PČ,tērētu tomēr SAVU naudu,gribu zināt,par ko to tērēju!!!

  +9 [+] [-]

, 2011-04-15 16:30, pirms 14 gadiem
Vislielākā Sprukta kļūda bija/ir, ka viņš vispār iesaistijās diskusijā par šo tēmu-kāpēc viņš nevēlās spēlēt izlasē.
Pieļauju,ka Sprukta gadijums būs labs precedents, un pārējie hokejisti no tā kaut ko iemācīsies.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-15 16:50, pirms 14 gadiem
pigmejs rakstīja: Es neviena dzīvē nejaucos!!!Un savu dzīvi arī esmu sakārtojis!Bet,lai brauktu uz PČ,tērētu tomēr SAVU naudu,gribu zināt,par ko to tērēju!!!
Par Latvijas izlasi... Vaitad rezultātu ir taisījusi prēmija? Galvenais, ka spēlē, galvenais, ka atdod sevi visu, ka ir cīņa. Mūžam paliks atmiņā pāris indivīdu (ne)spēle pagājušo gad izlasē. Un ja Kirovs beidzot būs vecis un nepiemetīs tām prēmijām, tad tie sprukstiņi arī izkristalizēsies.

  -3 [+] [-]

, 2011-04-15 16:59, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: kada starpiiba kada kuram autoritaate.. katrs var izdariit kadu darbu lai sakartotu situaaciju..

ta jau te 99.9% latvieshiem nav iespejams palidzet lieliem viiriem sakartot valsti jo vai tad mums te daudz ir tadas autoritaates??
..negribu kādu aizvainot, bet šķiet kāds te ir diezgan naivs, jo patiesībā VISU nosaka "lielie vīri".. un autoritāte ir nozīmūga lieta, jo šajos cilvēkos ieklausās, un pareizi to izmantojot šo to var panākt apmaiņā par klusēšanu (ne jau par kkādiem noziegumiem, bet gluži vienkārši kritikas neizteikšanu..)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-04-15 17:33, pirms 14 gadiem
Wyoming rakstīja: Pretīgs tas Jānis Sprukts, pavisam godīgi. Liekulis.
Var tikai piekrist. Interesanti kāpēc federācijai nav nekādas varas? Ja spēlētājs nepamatoti atsakās spēlēt izlasē, jābūt iespēja piešķirt diskvalifikāciju. Par šādiem izgājieniem neļautu spēlēt pusgadu vai gadu, nākamreiz padomātu ir noguris vai ir piekusis.

     [+] [-]

, 2011-04-15 17:57, pirms 14 gadiem
Ņemot vērā, ka Savickim ar Lipmanu ir ļoti "draudzīgas" attiecības. Nevarētu būt tā, ka Savickis uzspieda morāli uz Spruktu, piedraudot ar līgumu?

  +2 [+] [-]

, 2011-04-15 18:18, pirms 14 gadiem
šogad visi Jāņi uzmet Latviju.. Sprukts, Miņins... citi Jāņi ātri tagad nenāk prātā, bet gan jau ir vēl kāds!

  +2 [+] [-]

, 2011-04-15 18:24, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Var tikai piekrist. Interesanti kāpēc federācijai nav nekādas varas? Ja spēlētājs nepamatoti atsakās spēlēt izlasē, jābūt iespēja piešķirt diskvalifikāciju. Par šādiem izgājieniem neļautu spēlēt pusgadu vai gadu, nākamreiz padomātu ir noguris vai ir piekusis.
Neviena spēlētāja pienākumos nav spēlēt izlasē. Ja kāds kaut ko tādu (ko Tu piedāvā) mēģinātu, tad dabūtu pretīm tiesas procesu, kurā bez variantiem zaudētu un trāpītu uz lielām naudām.

Izlase nav iesaukums armijā kara laikā, tajā var spēlēt tikai brīvprātīgi. Dažādiem spēlētājiem ir dažāda attieksme pret to - var nosodīt atkritējus, rakstīt dusmīgus rakstus un komentārus, sūtīt vēstules un vēl nezin ko - bet nevar nevienu piespiest spēlēt.

     [+] [-]

, 2011-04-15 18:25, pirms 14 gadiem
Metijs rakstīja: šogad visi Jāņi uzmet Latviju.. Sprukts, Miņins... citi Jāņi ātri tagad nenāk prātā, bet gan jau ir vēl kāds!
nāk prātā tikai Jānis Ozoliņš, lielais uzmetējs no Valkas

     [+] [-]

, 2011-04-15 18:42, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Par Latvijas izlasi... Vaitad rezultātu ir taisījusi prēmija? Galvenais, ka spēlē, galvenais, ka atdod sevi visu, ka ir cīņa. Mūžam paliks atmiņā pāris indivīdu (ne)spēle pagājušo gad izlasē. Un ja Kirovs beidzot būs vecis un nepiemetīs tām prēmijām, tad tie sprukstiņi arī izkristalizēsies.
Šoreiz es tev pilnīgi piekrītu!!!

     [+] [-]

, 2011-04-15 18:49, pirms 14 gadiem
KIROVS-MALACIS-RIKTIIGS EBREJS

  +1 [+] [-]

, 2011-04-15 19:05, pirms 14 gadiem
Personīgi man patika Matuļa raksts. Man arī pēc Pučes intervijas netapa skaidrs, ko tad Jānis cenšas pateikt. Kaut ko maļ, runā apkārt, bet nekā konkrēta.

  +4 [+] [-]

, 2011-04-15 19:25, pirms 14 gadiem
Matul, tāpēc ka hokeju spēlēt nav tas pats kas katru gadu PČ dzeju rakstīt. Kas tev neskaidrs? Tas ka spēlētājam ir uzkrājies nogurums, ir neskaidrs? Vinjs jau nebumbulē uz laukuma, bet atdodas, tāpēc arī daudziem nav skaidrs, ko nozīmē nogurums, jo sačko. Un Janka pareizi pateica, WTF, ja nav centra spēlētāju, tā ir sistēmas kļūda, nevis Jāņa atteikums ir kļūda. Kas ta Jankam būs lidz 70 jārauj, tikai tāpec ka ir labs. Atveriet acis. Tas vai Janka spēlēs vai ne, nenoteiks vai mēs paliksim A grupā vai nē, un ja nepaliks dēļ Jankas, tad mūsu sistēmā nav kaŗtības un jaatbild ir Kiram!!! Tagad ir skaidrs???

     [+] [-]

, 2011-04-15 19:28, pirms 14 gadiem
pigmejs rakstīja: Uzskatu,ka cilvēkiem un vēl jo vairāk līdzjutējiem ir jāzin,kuri ir tie hokejisti,kuri atteicās spēlēt,jo prēmijas par mazu!!Matulis šajā rakstā saka,ka to ir 4 gab.Tad vajag arī nosaukt uzvārdus,lai visi zin savus vaoņus!!Un arī spēlētājiem pašiem tas būtu jāpasaka,lai līdzjutēji varētu izrādīt savu attieksmi!!Un arī Lipmanam tas būtu jāpasaka skaļi!!Lai nav nekāda runāšana pa kaktiem!!!GRIBU ZINĀT VISU ŠO VAROŅU UZVĀRDUS!!!
kas tu tads esi , ka vari te kaut ko gribet ??????

  +3 [+] [-]

, 2011-04-15 19:52, pirms 14 gadiem
Pēc Jāņa Matuļa lūguma Sprukts pateica: "Nav ne fiziskā spēka, ne īstas motivācijas spēlēt".
Matutlis teica: "Malacis, tieši tādu atbildi gaidīju, tagad likšu Tevi mierā!"

     [+] [-]

, 2011-04-15 20:12, pirms 14 gadiem
kegums rakstīja: Pēc Jāņa Matuļa lūguma Sprukts pateica: "Nav ne fiziskā spēka, ne īstas motivācijas spēlēt".
Matutlis teica: "Malacis, tieši tādu atbildi gaidīju, tagad likšu Tevi mierā!"
vai arī vienkārši gribas vienu pavasari aizbraukt uz laukiem ar sievu, izurbt bērzu sulas, uzkurt ugunskuru, vienk. nedarīt neko.. gribās mazliet ģimenes dzīves. a te visi brēc - spēlē spēlē spēlē

  +1 [+] [-]

, 2011-04-15 20:41, pirms 14 gadiem
krahs rakstīja: kas tu tads esi , ka vari te kaut ko gribet ??????
Es esmu hokeja līdzjutējs jau no 1997 gada(t.i. esmu bijis P.Č.klātienē),esmu tiešām krājis naudu,lai aizbrauktu uz čempi!Un ne jau es vienīgais tāds!!Tā tik Rīgas kundziņiem nauda krīt no gaisa un mamma vēl puņķus apslauka(par puņķiem saku,ja tu gadījumā esi no jaunās paaudzes faneļiem)!Tādi cilvēki,kas strādā un pelna naudu ar savu darbu arī nesaprot attieksmi,kurā jau labi nopelnījis cilvēks prasa vēl naudu par valsts goda aizstāvēšanu!!!Ak jā,aizmirsu pateikt-esmu audzis padomju laikos un mums (atšķirībā no brīvajā Latvijā augušajiem)mācīja mīlēt cienīt un godāt savu dzimteni!!!

     [+] [-]

, 2011-04-15 21:03, pirms 14 gadiem
esmu bijis līdzīgā situācijā Pļaviņās-nik-462,kad juka PSRS,mani 27 gadu vecu ievēlēja par treneri.Kas atceras ,,Vārpas,, čempionātus un Latvijas spartikiādi zin ko nozīmeja Latvijas hokejā Pļaviņas.Gribēju ievest kaut kādu taisnību hokejā Pļaviņās,bet ātri vecie buki nolika pie vietas,nobalsojot ka man viņu lietās nav jāmaisās.Un kā protests ,citas iespējas nebija kā atteikties arī no visa pārējā,mazo grupu vadīšanas,jo nauda un respekts jau bija no pieaugušo komandām.Rezultāts -Pļaviņās hokeja vairs nav

  +4 [+] [-]

, 2011-04-15 21:03, pirms 14 gadiem
Vienīgais kam nepiekrītu Matuļa rakstā nevajag Irbi jaukt iekšā ,jo kā spēlētājs viņš konfliktēja ar Lipmanu ,bet izlasē spēlēja. Bet par Spruktu esmu konkrēti vīlies. Visus iepriekšējos gadus viņu esmu aizstāvējis šeit atsauksmēs ,jo spēlētājs viņš tiešām ļoti labs. Bet šis gājiens no viņa puses nav solīds. Un jūtot ka lielākās daļas Dinamo spēlētāju tāda attieksme par izlasi man viņi kļūst nesvarīgi.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-15 21:19, pirms 14 gadiem
Šķiet Matuļa kungs vienkārši tracina cilvēkus, jo kā var ko tādu izsecināt ,noskatoties interviju ar Spruktu, apzināti nemelojot? ,,Bairītis?''

     [+] [-]

, 2011-04-15 21:35, pirms 14 gadiem
Nu cik var ņemties ap šo " izlasē nespēlētāju " tēmu ? Sākotnēji baumu, paredzējumu līmenī. Vēlāk Sprukts skidri pateica un basta. Tad sākās katra " sevis cienoša " žurnālista komentāri par šo gadījumu, publikācijas utt. Nē, vēl bija par maz - vajadzēja vēreiz videointerviju ar Spruktu. Nu tagad atkal cita žurnālista komentāri par šo interviju. Da cik var , tak aprimstiet beidzot - tas sāk jau smieklīgi un apnicīgi izskatīties ... Nu un tagad Sprukts izveidojas kā mēneša publikāciju stārs. Hokeja seriāls-šovs Santa Barbara turpinās : " Ak don Sprukt, pasaki vēlreiz , ka tu tomēr mani mīli ( Latvijas hokeju ), apzvēri, ka pēc neilga paguruma mēs atkal būsim kopā. Nu kāpēc manam bumbulītim ( Spruktam ) tik pūcīgs vaigs ? Varbūt problēmas ar potenci ? Varbūt tev ir kāda cita ? utt... "

     [+] [-]

, 2011-04-15 21:57, pirms 14 gadiem
Pieļauju iespēju ,ka Latvija izlido no augstākās divīzijas,tad rodas jautājums, kas spēlēs nākošajā PČ par atgriešanos augstākajā divīzijā. Jo taču var sagadīties ka tajā laikā Dinamo vēl spēlēs KHL.90 gadu sākumā [Dinamo,Pārdaugava,Rigas Stars] to risināja tā ,viņi tika play off stapkontinentālajā līgā, bet tur spēlēja juniori ,jo labākie brauca uz izlasi spēlēt PČ . Diez vai tagad notiktu tā ,drīzāk juniori spēlētu PČ ,bet labākie cīnītos par panākumiem krievijā.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-15 22:51, pirms 14 gadiem
Matuli, liec taču vienreiz mierā Irbi. Kas tev d...rsu plēš!?
Irbe noteikti ar savu attieksmi iepriekš ir nopelnījis, lai neviens latviešu žurnālists neuzdrošinātos viņu ķengāt.

     [+] [-]

, 2011-04-15 23:14, pirms 14 gadiem
Jaani, vienmer esmu Tevi uzskatijis par peeerli sporta zhurnalistikaa vai ka Tev tuvaak pohujisma flagmani Latvijas sporta zhurnalistika! Karlstaade, starpcitu, ieraugot Tevi auroju:"Matuli par prezidentu".Bet piedod. Laikam jau vecums nenak viens. Ko tad Janka tavuprat tik nesaprotamu pateica? Emocionali iztukshots + Kirovs, kura vienigais nopelns Latvijas hokeja laba ir PCH sarikoshana Latvija! Lipmans, protams, ir Latvijas hokejam devis vairak nekaa Tu un pavisam noteikti ari es, bet man vismaz necelas apgalvot ka bez vina mes butu sliktaka pozicija ka esam tagad

  -1 [+] [-]

, 2011-04-16 00:28, pirms 14 gadiem
kašalots rakstīja: Matuli, liec taču vienreiz mierā Irbi. Kas tev d...rsu plēš!?
Irbe noteikti ar savu attieksmi iepriekš ir nopelnījis, lai neviens latviešu žurnālists neuzdrošinātos viņu ķengāt.
Tieši tā! Viņš pāri okeānam dara vairāk Latvijas labā (rāda pasaulei labos latviešu tikumus, aizliek par savējiem labu vārdu, joprojām elks jaunajai paaudzei un galu galā arī Zatleram sagādāja iespēju Amerikas soķi paskatīties), nekā, ja rosītos šajā valstī. Viņa talants ir lielāks, kā šeit kāds var paņemt un iztērēt. Ja pasaule laistu to garām, tā būtu izšķērdība.

     [+] [-]

, 2011-04-16 00:57, pirms 14 gadiem
Reijess rakstīja: Matul, tāpēc ka hokeju spēlēt nav tas pats kas katru gadu PČ dzeju rakstīt. Kas tev neskaidrs? Tas ka spēlētājam ir uzkrājies nogurums, ir neskaidrs? Vinjs jau nebumbulē uz laukuma, bet atdodas, tāpēc arī daudziem nav skaidrs, ko nozīmē nogurums, jo sačko. Un Janka pareizi pateica, WTF, ja nav centra spēlētāju, tā ir sistēmas kļūda, nevis Jāņa atteikums ir kļūda. Kas ta Jankam būs lidz 70 jārauj, tikai tāpec ka ir labs. Atveriet acis. Tas vai Janka spēlēs vai ne, nenoteiks vai mēs paliksim A grupā vai nē, un ja nepaliks dēļ Jankas, tad mūsu sistēmā nav kaŗtības un jaatbild ir Kiram!!! Tagad ir skaidrs???
Šis labi rūkts!

     [+] [-]

, 2011-04-16 01:21, pirms 14 gadiem
Janka Matul, Tu prātu esi izkūkojis uz vecumdienām ??!!! Kas Tev nav skaidrs ??!! Tas ka viņš ar Astašenko atbrauca no Somojas un pievienojas izlasei pēdējā brīdī ir pavisam kas cits, ja gulētu četras nedēļas (kamēr citi trenējās) un tad pēdējā brīdī teiktu - ''nu tagad esmu gatavs čempim, varat iesaistīt mani izlasē...'' ....tas pat jenotam skaidrs, bet Matulis to nesaprot....vai nu Tev, Jāni , kkas nav kārtībā ar morāli, vai nu Tu izliecies un raksti visādus murgus ar tikai Tev zināmu aprēķinu...
....ar Irbi ir vienkārši - viņš ir maximālists....Tev to vajadzēja saprast, ka Arča nekad nav bijis Pustukšītis...tāpēc arī viņš negrib iesaistīties kkādos projektos kur tuvumā ir Lipmans, jo Kirovs ir manipulators un aprēķinātājs....un ja viņš gribēs pamācīt Arču kā jāveido hokeja saimniecība, tad izkapts trāpīs uz akmens un sāksies cīņa ar vējdzirnavām...un Arča to negrib, jo savu enerģiju var izmantot savādāk.....Lipmanam ir vajadzīgas marionetes, bet Irbe ir džeks ar vērienu - ja kko dara, tad dara kārtīgi un no sirds un ja nevar no sirds, tad nedara vispār ...es ceru ka Tu saprati, Jāni, ka šiem cilvēkiem ir atšķirīgas ideoloģijas, tāpēc viņiem nav pa ceļam...tāpēc pagaidām Artūrs Irbe ir ASV un Kirovs šeit Latvijā....uzsveru - pagaidām...

     [+] [-]

, 2011-04-16 10:48, pirms 14 gadiem
campionaatos nevienu neuztrennee

Kocers rakstīja: Katram sava dzīve jādzīvo, un savi lēmumi jāpieņem, protams, skumji, ka labākais Latvijas izlases centrs nespēlēs, bet mēs te var diskutēt atspērušies, un nekādu labumu nepanāksim, ar to vienkārši ir jāsadzīvo.

Un, tas, ka Janka vienu čempi nespēlēs, mums radīs ūber centrus?
Vienā pasaules čempionātā uztrenēt konkurētspējīgu centru ir utopija.
Nākamgad, atkal kādam nebūs motivācijas, un tā mēs kulsimies pa pēdējām vietām A grupā. Bet nu tas ir koks ar diviem galiem.
Kopš Dinamo izveidošanas, izlases zelta laiki ir aiz muguras.

     [+] [-]

, 2011-04-16 10:56, pirms 14 gadiem
zzk rakstīja: Toreiz Ļeskovs bija, gan kluba šefs, gan federācijas šefs, tāpēc savādāk nemaz nevarēja būt.
Tagad ir dažādas vadības un abas ar lielām pretenzijām viena pret otru
Ļeskovs nekad nav bijis federācijas šefs, tikai atšķirībā no tagadējiem Dinamo vadoņiem viņu interesēja arī izlase. Ne velti viņš pēc 1994. gada čempionāta, kad netalanatīgi zaudējām Šveicei, iedzēris piesolījās visu LHF vadību nošaut!

     [+] [-]

, 2011-04-16 17:33, pirms 14 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Ļeskovs nekad nav bijis federācijas šefs, tikai atšķirībā no tagadējiem Dinamo vadoņiem viņu interesēja arī izlase. Ne velti viņš pēc 1994. gada čempionāta, kad netalanatīgi zaudējām Šveicei, iedzēris piesolījās visu LHF vadību nošaut!
Jā, es tiešām sajaucu, viņš bija futbola federācijas vadītājs tajā laikā. "Pārdaugava" jau tolaik balstīja abus šos sporta veidus.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-17 10:08, pirms 14 gadiem
Jāni Sprukt,un tev līdzigi domājošie! Jūs esat naudas,slavas,līdzjutēju mīlestības NOGURDINĀTIE!!!Ja nav motivācijas spēlēt par mūsu mazo LATVIJU,jūs sagaida basketbolistu liktenis!Kas ir palicis no Andra Biedriņa un citām zvaigznītēm? Varētu saprast, ja jūs būtu ATLANT vietā,bet jūs bez variantiem zau dējat Lokomotīvei!

  +2 [+] [-]

, 2011-04-17 12:26, pirms 14 gadiem
āksts tas Matulis, kā var nesaprast, ka tagad Spruktam nav iemesls nepievienoties izlasei, a tad kad viņam bija play-offi gan Somijā, gan ASV, tie ir saprotami iemesli, kādēļ viņš varētu kavējoties ierasties izlasē, un pārējie kandidāti to saprastu.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-17 12:27, pirms 14 gadiem
Ir tomert atšķirība vai nu Tu spēlē play-offos un parējie izlases kandidāti ir treniņnometnē vai arī kad Tu esi pēcsezonas brīvdienas un pārējie kandidāti treniņnometnē.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-17 15:52, pirms 14 gadiem
Nesapratu par Žaltkovski? Kāda pēdējā iespēja, Janka tad arī nebija tādā vecumā, ka nevarētu braukt, bet aizbrauca daži labie, kuri spēļu laikā vnk " izkrita" no spēļu tempa...... bet viņi arī brauca, jo viņiem tā bija " pēdējā" iespēja......

  +1 [+] [-]

, 2011-04-17 18:10, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: Nesapratu par Žaltkovski? Kāda pēdējā iespēja, Janka tad arī nebija tādā vecumā, ka nevarētu braukt, bet aizbrauca daži labie, kuri spēļu laikā vnk " izkrita" no spēļu tempa...... bet viņi arī brauca, jo viņiem tā bija " pēdējā" iespēja......
Žaltkovskim tā tiešām būtu bijusi pēdējā (un vispār vienīgā) iespēja, jo tieši togad pēc R2000 veiksmīgās sezonas (1.v. LAČ, 2.v. KK, 3.v. BAČ) viņš bija ļoti labā formā. Sākumā viņš tika uzaicināts vienkārši aizpildīt vietu, lai treniņos būtu pilni virknējumi, bet beigās noturējās izlasē līdz pašam PČ un tikai Sprukta ierašanās viņu atstāja aiz svītras. Pēc tam Žaltkovskis tā īsti profesionālā līmenī vairs nespēlēja un attiecīgi nekādas kandidēšanas uz izlasi vairs nevarēja būt.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-18 15:41, pirms 14 gadiem
Matulis Janka ir tads kuram kremt ka Spurksts nespelēs izlasē, tapec i šis raksts Nu nekas, pardzivosim gan jau kaut kā