Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:538, Did:0, useCase: 3

Prieks par ebrejiem

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Prieks par ebrejiem
Edgars Šneps un Ojārs Kehris priecājas par FIBA Europe: ''Nu, malači! Gandrīz kā mēs LBS.''

Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Pagājis 5. septembris un Latvijas basketbola saime kaifo. Urrā, mēs arī spēlēsim 2011. gada Eiropas čempionāta finālturnīrā!

Latvijas basketbolā zinoši ļaudis gan melsa, ka 5. septembrī varot tikt balsoti divi varianti: papildus kvalifikācijā spēlēs sešas komandas (nule nospēlētā kvalifikācijas turnīra sliktākā otrās vietas ieguvēja, visas trīs trešās vietas un divas labākās ceturtās vietas ieguvējas) vai visas desmit vienības, kuras šogad kvalifikācijas turnīrā nebūs tikušas pie ceļazīmēm uz Lietuvu.

Bet FIBA Europe pieņēma absurdu lēmumu - lai finālturnīrā spēlē 24! Uh, kur labi basketbola zemei Latvijai...

Izrādās, ka ne visas valstis šādu lēmumu uzņēmušas ar patosu. Pat vēl vairāk. Izraēlas Basketbola federācija gatavojas sūdzēt tiesā FIBA Europe par finālturnīra dalībvalstu skaita palielināšanu... Turklāt ebreji gatavi no Eiropas basketbola činavniekiem tiesā dabūt 1 miljonu dolāru - kā kompensāciju par kvalifikācijas turnīrā radītajiem zaudējumiem. Jo šis turnīrs nevienam nav bijis vajadzīgs. Nu gluži manas domas.

Toties Latvijas Basketbola savienības ģenerālsekretārs Edgars Šneps nedomā, ka vīriešu čempionāta finālturnīra dalībnieku skaita paplašināšana radīs papildu problēmas LBS budžetā... Kaut arī EČ rīkotāji paziņojuši, ka astoņām no jauna uzaicinātajām komandām pašām būs jāsedz dzīvošanas izmaksas...

''Ja nebūtu šāda lēmuma, mums, visticamāk, būtu bijis jāspēlē tik un tā – gan ceļojot pa Eiropu, gan rīkojot spēles mājās, kas arī nav lēti. Izmaksas būtu tik un tā, bet garantēta vieta finālturnīrā ir labāka izejas pozīcija, runājot ar potenciālajiem sponsoriem,'' basket.lv skaidro Šneps.

Droši vien Šneps ir labāk informēts, bet man gan iznāk, ka būs papildu izmaksas! Ja 5. septembrī pieņemtu lēmumu, ka par vienu kvalifikācijas vietu spēlētu sešas izlases, Latvijai nebūtu nekādu papildus izdevumu...

Jācer, ka Izraēlai pievienosies vēl kāda valsts. Kaut vai somi. Kuri zinot, ka pēdējai spēlei nav nozīmes, to arī spēlēja kā draudzības spēli. Nu izrādās, ka nozīme bija! Nu Somijai būs papildus izdevumi par spēlēšanu kvalifikācijā ar Ungāriju un Portugāli.

P. S. Patīk man tā FIBA Europe! Gaidu tikai, vai viņiem būs krampis mainīt noteikumus arī finālturnīra laikā.

1 2 47 komentāri

 +13 [+] [-]

, 2010-09-09 12:54, pirms 14 gadiem
Matuli, Tu neesi Ebr? (neņem ļaunā)

  +7 [+] [-]

, 2010-09-09 12:56, pirms 14 gadiem
a kapec ne žīdi, a? ta tacu ir pareizāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2010-09-09 13:01, pirms 14 gadiem
Sīrija varētu iesūdzēt tiesā FIBA Europe, par to ka šiem neļauj piedalīties Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīrā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2010-09-09 13:04, pirms 14 gadiem
Ko vinji var raudaat tie ebreji, lai vinji priecaajaas, ka Eiropa ir vinjus pienjeemusi, jo kä mès zinam, Izraèla neatrodas Eiropä

  +4 [+] [-]

, 2010-09-09 13:06, pirms 14 gadiem
baac prikoliii kaa zhurnaļugas un sporta specialisti tagad baigie taisniigie atradushies buuutu situshi plaukstas un priecaajushies, kaa letinji nahaļavu tika uz EČ , jaunie ieguva pieredzi un paareejiem noraxtijaas diskabelji nost ko vel labaku var veleties
Slēpts komentārs: Zoverags

  +4 [+] [-]

, 2010-09-09 13:10, pirms 14 gadiem
dienas prikols, žīdus nosaukt par ebrejiem:lol:
Slēpts komentārs: Krišjānis Kļaviņš

  +1 [+] [-]

, 2010-09-09 13:13, pirms 14 gadiem
mrPO rakstīja:
Vai tāpēc, ka mēs spēlēsim EČ, tagad visiem pēkšņi ir jāignorē FIBA stulbums un tas, ka tā ir pārkāpusi jebkādas sportisko principu robežas? FIBA kārtējo reizi pieradīja savu neprofesionalitāti. Tas nav normāli, ja vēl pēc cikla beigām nav zināms, cik komandu startēs papildus turnīrā un tādējādi kurā vietā jābūt tām komandām, kas automātiski nespēja kvalificēties. Bet vēl stulbāk izrādas tas, ka beigās atlases cikls vispār bijis praktiski bezjēdzīgs...

  +4 [+] [-]

, 2010-09-09 13:14, pirms 14 gadiem
Nevajadzeeja vadaat liidzi desmitiem Mossad agjentu, tad taada nauda nebuutu izgruusta...
Iistais laiks sho Aazijas valsti patriekt no FIBA Europe...

  -1 [+] [-]

, 2010-09-09 13:15, pirms 14 gadiem
Daudzas federācijas var tiesāties un tas būtu pilnīgi saprotami. Nav svarīgi, uz cik procentiem somi spēlēja pret Latviju, taču fakts paliek fakts, ka nebija zināms, cik tad beigu beigās liela ir konkrētās spēles likme. Gan jau beigās Izraēla paliks vienīgā, kas izteiks tāda veida protestu, taču iemesls tam būtu daudzām federācijām.

  +4 [+] [-]

, 2010-09-09 13:18, pirms 14 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Atbalstu Jānis. Prieks, ka tomēr šeit ir kāds žurnālists, kurš uz lietām skatās reāli.
Mans jautājums Kļaviņa kungam - Jūs abonējat žurnālu "Sporta Avīze" vai arī maksājat par katru "SA+" rakstu atsevišķi? Nezinu, kāpēc, bet mani tas nedaudz pārsteidz. Pārsteidz tas, ka Jūs esat viens no "Sporta Avīzes"(un/vai "SA+") lasītājiem!

  +8 [+] [-]

, 2010-09-09 13:22, pirms 14 gadiem
Šoreiz nepiekritīšu Matuļa kungam. Pirmkārt šis turnīrs deva iespēju kaujas apstākļos pārbaudīt mūsu jaunatni, ceru piekritīsiet, ka draudzības spēles ir pavisam kas cits. Otrkārt esmu varbūt naivs, bet ceru, ka nākamgad komandu papildinās Biedriņš, Kambala, Janičenoks, Blūms un mēs varam nostartēt finālturnīrā ļoti labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-09 13:37, pirms 14 gadiem
lasot šos komentārus nevaru vien nobrīnīties, cik latvieši ir tupa tauta. Būtu priecājušies, ka esam caur adatas aci izlīduši uz EČ !!! Bet nu protams, ka nē! Labāk taču pagriezt visu otrādi - cik FIBA ir neprofesionāla, cik ļoti ebrejiem, Matulim un Kariņam neveicas, cik viss slikti iegrozījies... Bez maz vai mudinājums LBS piedalīties ar finansējumu ebreju taisnības aizstāvībai... Varbūt tomēr atcels "stulbo" lēmumu un varēsim gaidīt pastardienu, kad kad nākamreiz kvalificēties...

nē nu toč gribas sulīgi nospļauties uz šādām mamzelēm.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-09 13:38, pirms 14 gadiem
pie iepriekšējā posta - Kļaviņam... ne Kariņam

  +2 [+] [-]

, 2010-09-09 13:46, pirms 14 gadiem
Matuli, ja Tev ir tik liels prieks par ebrejiem, verbūt Tev pašam bija jāiesūdz tiesā FIBA par to, ka tā nejēdzīgā veidā piešķīra Latvijai ceļazīmi uz EČ ??

Nez tikai, ko teiktu Puče... Manuprāt, viņš pat šo publikāciju vēl nemaz nav redzējis... Tiešām jāpiekrīt Buļam - nu kāpēc Tav jāraksta par basketbolu???

  +1 [+] [-]

, 2010-09-09 13:56, pirms 14 gadiem
Par ko cepiens ? Matulis visu pareizi šoreiz pateica.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-09 13:58, pirms 14 gadiem
Zoverags rakstīja: lasot šos komentārus nevaru vien nobrīnīties, cik latvieši ir tupa tauta. Būtu priecājušies, ka esam caur adatas aci izlīduši uz EČ !!! Bet nu protams, ka nē! Labāk taču pagriezt visu otrādi - cik FIBA ir neprofesionāla, cik ļoti ebrejiem, Matulim un Kariņam neveicas, cik viss slikti iegrozījies... Bez maz vai mudinājums LBS piedalīties ar finansējumu ebreju taisnības aizstāvībai... Varbūt tomēr atcels "stulbo" lēmumu un varēsim gaidīt pastardienu, kad kad nākamreiz kvalificēties...

nē nu toč gribas sulīgi nospļauties uz šādām mamzelēm.
Tu diezgan šauri skaties uz lietām. Šoreiz mēs esam ieguvēji. Taču nākotnē mēs varam ciest no FIBA amatpersonu prāta aptumsuma uzplūdiem. Nedrīkst pievērt acis uz FIBA stulbumu un idiotismu tikai tādēļ, ka šoreiz esam ieguvēji. Vai tiešām, tavuprāt, tas, kas notika, ir normāli? Vai, tavuprāt, tāda situācija, ka pēc cikla beigām nav zināms, kuru vietu vajadzēja iegūt, ir normāla? Tā var gadīties provinces turnīros, tā var gadīties amatieru turnīros, taču tā nedrīkst būt tik nopietnos turnīros, kurus rīko it kā (uzsveru - it kā) tik nopietna un pieredzējusi organizācija kā FIBA! Es tā neuzskatu, kaut arī man ir liels prieks, ka Latvijai tomēr ir dota iespēja atgriezties uz Eiropas basketbola skatuves.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-09 14:00, pirms 14 gadiem
Ja izraēlai iešķiebtu to vienu miljonu un izslēgtu viņus no saraksta, viņi būtu apmierināti? Vai tomēr viņi grib spēlēt tai turnīrā?
Es saprastu viņu nostāju, ja viņi atteiktos spēlēt, boikotētu pasākumu kā tādu, bet nē, šie gan jau ka atplestām rokām pieņem 24 komandu sistēmu. Noteikti jau pasūtinājuši formas pie šuvējiem, bet papildus tam vēl izspiedīs no FIBA desmit simtus tūsktošu.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-09 14:02, pirms 14 gadiem
Jāatzīst, ka mainīt spēles noteikumus spēles laikā ir iespējams debilākais, kas ir izdarīts basketbola pastāvēšanas laikā, bet kā jau katrā situācijā ir ieguvēji un zaudētāji. Taisnība laikam gan šoreiz ir zaudētājiem.

     [+] [-]

, 2010-09-09 14:07, pirms 14 gadiem
Pilnīgi piekrītu Jānim!!Tas,ka mēs tur tikām ir viena lieta,bet tas kā lietas kārto FIBA tiešām ir murgs!!!

     [+] [-]

, 2010-09-09 14:08, pirms 14 gadiem
Jā žīdiem to naudu tiešām kaut kādā mistiskā kārtā arī atmaksās, tad maisam gals būs vaļā un visas nacionālās izlases, kas piedalījās kvalifikācijas ciklā, prasīs atpakaļ naudu no FIBA.

  -4 [+] [-]

, 2010-09-09 14:11, pirms 14 gadiem
Domāju, ir reāli, ka Izraēlai naudu atmaksās, ja prasību iesniegs sporta arbitrāžas tiesā Lozannā. Viņi prasības izskata pēc būtības.

  +3 [+] [-]

, 2010-09-09 14:13, pirms 14 gadiem
Manuprat, ziidi Eiropa nevienam nav vajadzigi, turklat vini pat nav Eiropa, tadel ari FIBA ar viniem nerekinas! Es FIBAS un citu sporta organizaciju vieta vispar vinus izslegtu no jebkadam sporta spelem, par to ko vini dara ar tiem nabaga Palestiniesiem!

  -1 [+] [-]

, 2010-09-09 14:23, pirms 14 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Domāju, ir reāli, ka Izraēlai naudu atmaksās, ja prasību iesniegs sporta arbitrāžas tiesā Lozannā. Viņi prasības izskata pēc būtības.
Pēc būtības?
Latvijā arī pēc būtības augstākais likums ir Satversme. Bet man vēl jo projām Municipālā policija liek pie privātmājas katru ziemu sniegu tīrīt un ja netīru uzliek sodu. (nevar arī izlīdzēties ar brīdinājumiem, ka slidens utt) tas nekas, ka tas ir piespiedu darbs, manā pašā privātajā teritorijā, un pēc satversmes piespiedu darbi latvijā nu galīgi nav atļauti. Neviens tiesnesi Latvijā tiesu nelems man par labu, jo tad visi sāks sūdzēt tiesā pašvaldības.
Nedomāju, ka viņi dabūs 1 miljonu, jo tad FIBA nāksies škirties no krietni lielākas summas, drīzāk viņi pārcels to 24 komandu lietu, nekā maksās miljonu.

     [+] [-]

, 2010-09-09 14:47, pirms 14 gadiem
Zoverags rakstīja: Matuli - Tu esi pilnīgs .... Pēdējie Tavi raksti iet aizvien dziļāk marazmā un cieņu Tu manās acīs esi zaudējis. Nākamreiz, kolīdz redzēšu Tavus iniciāļus, uzreiz ignorēšu konkrēto publikāciju.
Pazinjojums par ignoreeshanu, nu, tik svariigs, ka pilniigi prasaas peec preses konferences.

  +2 [+] [-]

, 2010-09-09 15:04, pirms 14 gadiem
mazais23 rakstīja: Manuprat, ziidi Eiropa nevienam nav vajadzigi, turklat vini pat nav Eiropa, tadel ari FIBA ar viniem nerekinas! Es FIBAS un citu sporta organizaciju vieta vispar vinus izslegtu no jebkadam sporta spelem, par to ko vini dara ar tiem nabaga Palestiniesiem!
Gruuti buus taa vienkaarshi nereekjinaaties ar "izredzeeto tautu", kura valda paar pasauli.. :/

  +5 [+] [-]

, 2010-09-09 15:06, pirms 14 gadiem
Kāpēc cienījamais autors tā uztraucas par Izraēlas izdevumiem? Varbūt, ka "nabaga" Izraēlas BF ir vismazākais budžets? Kāds zaudējums Latvijas basketbolam. Jeb varbūt, ka, ja Latvija nespēlētu EČ finālturnīrā, basketbola popularitāte LR pieaugtu? Bet varbūt, ka autors ir hokeja fans un būtu laimīgs, ka visi "mestu mieru basketbolam" un varētu visi fanot tikai par hokeju...

  +1 [+] [-]

, 2010-09-09 15:22, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Tu diezgan šauri skaties uz lietām. Šoreiz mēs esam ieguvēji. Taču nākotnē mēs varam ciest no FIBA amatpersonu prāta aptumsuma uzplūdiem. Nedrīkst pievērt acis uz FIBA stulbumu un idiotismu tikai tādēļ, ka šoreiz esam ieguvēji. Vai tiešām, tavuprāt, tas, kas notika, ir normāli? Vai, tavuprāt, tāda situācija, ka pēc cikla beigām nav zināms, kuru vietu vajadzēja iegūt, ir normāla? Tā var gadīties provinces turnīros, tā var gadīties amatieru turnīros, taču tā nedrīkst būt tik nopietnos turnīros, kurus rīko it kā (uzsveru - it kā) tik nopietna un pieredzējusi organizācija kā FIBA! Es tā neuzskatu, kaut arī man ir liels prieks, ka Latvijai tomēr ir dota iespēja atgriezties uz Eiropas basketbola skatuves.
Es piekrītu visam Tavam teiktajam, bet neizprotu jēgu, kāpēc šobrīd MUMS - LATVIEŠIEM, šī tēma būt jāpaceļ un jācepjās?? Lai cepjās tie, kas netika, vai tie, kas uzvarēja apakšgrupās, ebreji, negatīvi noskaņoti žurnālisti un citi. Nu kas tā par letiņiem piemītošu nemodi visas labās lietas pagriezt kājām gaisā - sak, šoreiz paveicās, bet citreiz šādā garā nepaveiksies (LOL). Mums jau tā nekad neveicas neviena sporta veida kuluāros. Būtu labāk teikuši paldies lietuviešiem par fantastisku doto iespēju, nevis meklējuši utis, cik viņiem pašiem tas būs izdevīgi utt.

     [+] [-]

, 2010-09-09 15:35, pirms 14 gadiem
Zoverags rakstīja:
Tev joprojām nav pielecis, par ko vispār ir cepiens. Kāpēc letiņam jācepjas tikai par to, kas saistīts ar mums, kad mums kas ieriebts? Kāpēc Latvijā skatās PK futbolā, kāpēc Latvijā skatās PČ basketbolā, kāpēc Latvijā skatās Čempionu līgu, NHL, NBA utt? Tur taču ar Latviju nav nekāda sakara! Mēģini norobežoties no tā, kas šajā gadījumā saista Latviju, un paskaties uz situāciju kopumā - TAS NAV NORMĀLI! Teikšu vēlreiz - tas, ka esam ieguvēji, nenozīmē, ka tāpēc ir jāpiever acis uz FIBA idiotismu. Kā jau Matulis raksta P.S., tad tikpat labi FIBA var mainīt noteikumus jau finālturnīra laikā. Te nav nekāda sakara ar to, ka Lietuva mums devusi iespēju, bet gan ar to, ka FIBA pārkāpj sportiskos principus.

     [+] [-]

, 2010-09-09 15:59, pirms 14 gadiem
Izraēlu tak var atskaitīt no Eiropas... kam tie žīdi domāti?

     [+] [-]

, 2010-09-09 16:10, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Tev joprojām nav pielecis, par ko vispār ir cepiens. Kāpēc letiņam jācepjas tikai par to, kas saistīts ar mums, kad mums kas ieriebts? Kāpēc Latvijā skatās PK futbolā, kāpēc Latvijā skatās PČ basketbolā, kāpēc Latvijā skatās Čempionu līgu, NHL, NBA utt? Tur taču ar Latviju nav nekāda sakara! Mēģini norobežoties no tā, kas šajā gadījumā saista Latviju, un paskaties uz situāciju kopumā - TAS NAV NORMĀLI! Teikšu vēlreiz - tas, ka esam ieguvēji, nenozīmē, ka tāpēc ir jāpiever acis uz FIBA idiotismu. Kā jau Matulis raksta P.S., tad tikpat labi FIBA var mainīt noteikumus jau finālturnīra laikā. Te nav nekāda sakara ar to, ka Lietuva mums devusi iespēju, bet gan ar to, ka FIBA pārkāpj sportiskos principus.
Tu savukārt nesajēdz, ka mums (latviešiem) šajā gadījumā vnk paklusēt un saņemt dāvanu.

P.S: satraukušies te par žīdiem kuri nav pat eiropas valsts.
1 2 47 komentāri