Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:538, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Matulis

Kā vajadzēja gatavoties Vankūverai?

Kā vajadzēja gatavoties Vankūverai?
Znaroks un viņa gvarde.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Nedēļu pēc Vankūveras OS hokeja turnīra beigām žurnālisti un arī hokeja fani joprojām murd, ka Latvijas 12. - pēdējā - vieta Vankūverā ir izgāšanās. Gan kā vieta, bet vēl vairāk ar spēles saturu un arī ne visu spēku atdevi.

Jūs droši vien labi ziniet, kurš bija galvenais cilvēks Kanādas izlasē? Ne jau Krosbijs vai Hītlijs, bet ģenerālmenedžeris Aizermans. Tieši viņš (gan kopā ar saviem draugiem - palīgiem) komplektēja Kanādas izlasi. Iespējams, ar viņu vai viņš konsultējās arī ar izlases treneriem, taču tas šajā gadījumā nav būtiski.

Varbūt esiet dzirdējuši vienu no iemesliem, kāpēc Vācija zaudēja Otro pasaules karu? Vāciešiem jebkurā strīda situācijā taisnība bija vecākajam virsniekam pēc pakāpes. PSRS armijā nevarēja rasties situācija, ka, piemēram, inženiertehnisko spēku pulkvedis pavēl sauszemes spēku majoram. Jo šis majors ar savu apakšvienību ir pakļauts tikai savam tiešajam priekšniekam un nevis jebkuram virsniekam, kuram augstāka pakāpe.

Kā Latvijā tiek veidota mūsu hokeja piramīdas virsotne - ''Dinamo''? Ne jau kā NHL, kur GM komplektē komandu, ar kuru galvenajam trenerim jāspēlē. ''Dinamo'' GM Sējējs par katru spēlētāju konsultējās ar Sējēju! Un tādēļ nevietā bija Julo izteikumi, ka tie nav mani spēlētāji, ka tie švaki utt.

Ja Latvijas izlase dzīvotu pēc NHL (Rietumu) principiem, tad izlases GM Baldonieks tikai informētu Znaroku - lūk, 23 spēlētāji, ar kuriem tev jāspēlē OS. Baldonieks ir kā Sējējs ''Dinamo'', tikai ar vienu piebildi - pēdējais vārds pieder Znarokam. Un vēl - pa vidu maisās Lipmans, kuram liekas, ka viņš visu zina. Atceramies Naumova sāgu. Vispirms parādās, ka Sergejs ir kandidātos spēlēšanai ar Dāniju (Baldonieka/Znaroka lēmums), pēc tam Lipmans paceļ spuras: ko tas amatieris te darīs, bet beigu beigās pēdējo vārdu pasaka Znaroks.

Kā zināms, divas pārbaudes spēles ar Dāniju nebija izlases gatavošanās plānos. Un nebija arī vajadzīgas. Jo nekādu dižo papildinformāciju nedeva. Tāpat kā spēle Frankfurtē ar Vāciju, kas gan deva vismaz vienu atziņu: ka amatieris Naumovs ir otrais vārtsargs.

Vai GM vai Znaroks decembra beigās varēja paredzēt, ka pirms pašām OS Kulda tiks izsaukts uz NHL? Ar to informāciju, kas bija Rīgā un Balašihā, noteikti nē. Ar to, kas bija Atlantā un Z-Amerikā, varbūt jā. Vai GM un Znarokam vajadzēja uzticēties Atlantas cilvēkiem, ka Kulda ir zvērīgi labs? Nezinu. Ja jau tik labs, tad kāpēc sitas pa fārmklubu (decembra situācija)?

Esmu dzirdējis kritiķu stāstus, ka kādam - GM bija jābrauc tūrē pa Ameriku un visi kandidāti jāskata savām acīm. Principā pareizs ierosinājums, taču tikai situācija, ja šis GM pats rīkojas ar federācijas naudu un nevis katru latu ir jāizlūdzas. Ja Znaroks saka, ka GM nav vajadzības braukt un Lipmans ar naudu nešķiežas, tad... Un kad Baldoniekam turp doties? Ja kā U-20 GM jārīko nometne Ozolniekos, ja kā federācijas ģenerālsekretāram jārīko pārbaudes spēles ar Dāniju, neparedzēti jāsauc uz Rīgu mūsu leģionāri no Krievijas - Pujacs, Širokovs, Jerofejevs, no Vācijas - Reķis, Vasiļjevs, no Baltkrievijas - Saulietis, Bļinovs, no Čehijas - Andersons. Un jāgatavojas ar U-20 uz Kanādu.

Viens otrs no interneta prātvēderiem dod padomu: U-20 čempionāta laikā vai neilgi pirms tā Baldonieks taču varēja aizbraukt pie Ivanāna, Kuldas, kontaktēties ar Bārtuli, Daugaviņu, Skrastiņu... Jā, varēja. Ja vien viņam nebūtu jābūt pie U-20 un, ja Kanāda/ASV būtu Latvijas izmēru valstis.

Ko vajadzēja darīt Znarokam un GM? Novembra vai decembra pauzē pārveidot Piņķu vai Arēnas ledus laukumu pret tādu, kāds bija Vankūverā, uztaisīt visiem kandidātiem (arī Kuldam?) nometni un tās beigās divas spēles ar, piemēram, Baltkrieviju. Vai vēl labāk - ar ''Dinamo'' kā izlases bāzes klubu visu sezonu spēlēt nevis KHL, bet rīkot spēļu sērijas Amerikā uz mazajiem laukumiem.

Pēc šāda ierosinājuma kāds var sākt ņurdēt, ka Matulis galīgi nojūdzies. Bet! Vai tad divas notikušās spēles KHL var dot informāciju, ka kāds no dinamiešiem OS var izgāzties? Laviņš uzvar mikromačus Omskā (1:0) un Astanā (4:2), Karsums arī (4:0, 1:0), bet Ankipāns abus zaudē (1:2, 0:2). Un Laviņš atkal spēlē bez kļūdām! Bet Vankūverā vismaz trīs spēles labi nospēlējušais Krišjānis Rēdlihs sāk vadīties savu vārtu priekšā, Sorokins, kurš bija plānots kā iespējamais Sotnieka aizstājējs, ''Baris'' zonā, būdams pēdējais (!!!) aizsargs, metas uz naidnieka un nevis saviem vārtiem.

Tādi esam...

P. S. Priecē, ka šoreiz izlases ''izgāšanos'' publiski nekomentē Ulmanis un Koziols. Kā bija pēc Turīnas. Bet varbūt Ulmaņa k-gs sapratis, ka tad viņam ar divkāršu sparu jākritizē arī sevi - kā LHF Valdes locekli un kā ''Dinamo'' akcionāru...


, 2010-03-06 10:50, pirms 15 gadiem
Jāni,vai Tev nešķiet,ka tas jau ir kā zināms LV hokeja izlašu un komandu atpazīstamības etalons-caur adatas aci iekļūt dažādos turnīros starp šīs pasaules hokeja vareniem, un pēc tam no viņiem dabūt kārtīgu kāvienu. To pierāda gan mūs pieaugušo izlase,gan U-20 izlase un pērn Play Off arī Rīgas Dinamo. Ja Rīgas Dinamo rīt paliks 8-tie,tad pastāv iespēja,ka viņi velreiz to nodemonstrēs.
, 2010-03-06 10:58, pirms 15 gadiem
Ir pagājuši 18 gadi kopš LV hokeja izlase ir starptautiskā hokeja apritē, un joprojā par hokeju rakstošie žurnālisti raksta par problēmām,kas mūsu izlasē bija jaatrisina kā minimums vismaz 10 gadus atpakaļ. Vai tiešām ir tik grūti mūsu hokeja darboņiem pārņemt visu to labāko,kas pasaules hokejā atzīstami funkcionē jau n-tos gadus?
LHF ir katastrofa, un nevis hokeja organizācija.
, 2010-03-06 11:36, pirms 15 gadiem
Gena!
Vai nu Tu esi Traktors, vai...

Cik Tu pats esi atrisinājis šo problēmu? Es jau Tev vienu reizi piedāvāju - ej uz Raunas ielu un cīnies ar Lipmanu! No malas jau viss ir ļoti vienkārši.

Un tagad atbildi Tu?
Kāpēc pa šiem 10/20 gadiem neesi atrisinājis bezdarba problēmas Latvijā?

Kāpēc Tu pieļauj, ka latvieši emigrē uz Īriju un nevis strādā plaukstošajos Liepājas uzņēmumos? Tikai nesaki, ka esi tipisks latvietis - darba ņēmējs!

Kāpēc neesi izveidojis vismaz vienu partiju, kurai varētu uzticēties visa tauta?

Kāpēc neesi panācis, ka ''Liepājas metalurga'' hokeja komanda spēlē zviedru Allsvenska un nevis Baltkrievijā?

Gena! Katastrofa ir gadrīz visa Latvija! Un diemžēl arī Tu. Jo ļoti labi zini, kā mums dzīvot, tikai esi ļoti maz darījis, lai mēs arī tā dzīvotu.

Un vispirms sakārtošanu sāc ar Liepājas hokeju. Lai LM kluba 12. darbības gadā joprojām nebūtu jāsavāc Rīgai nederīgie spēlētāji, bet ripas met jūsu Semjonovs, Zabis utt.
, 2010-03-06 12:18, pirms 15 gadiem
Matuli, nenocietos, tā var attaisnot pilnīgi visu.
, 2010-03-06 12:21, pirms 15 gadiem
Zanisima!
Neiet runa par attaisnošanu. Gribiet kārtību, ejiet pei Lipmana strādāt, vai arī ar savu komandu nokožiet viņu.

Ja neesat spējīgi ne uz vienu vai otru, tad... rakstiet atsauksmes internetā. Vai kaut kas nepareizi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-03-06 12:26, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Nezinu. Manuprāt gatavošanās bija līmenī, tika viss izdarīts, lai Vankūverā nospēlētu labi. Un tas gandrīz arī izdevās. Neredzu te nekādu problēmu.
Vairak vai mazāk skaidrs ka nostartējām viduvēji. Kļūdas pieļāva Znaroks, tās pieļāva spēlētāji un arī mēs skatītāji kļūdījāmies domājot ka ka esam tuvāk spicei nekā esam. Laba pieredze visiem un daudzi redzēja kāds tas pasaules īstais TOP līmenis ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-03-06 12:34, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Es turnīru vērtēju tikai no vienas pēdējās spēles. Zaudēt OT Čehijai, atvaino - tas ir virs viduvējā.
Tas tak skaidrs, ka ar tik nejēdzīgu izspēles kārtību, kur visi tiek tālāk, pirmie mači nebija ar pilnu spēku spēlēti. Lai ko arī pirms turnīra nerunātu Znaroks un spēlētāji. Tie mači vispār nav īpaši jāapskata. Tikai statistikai.
Nu tais tris mačos mēs nopelnījam 12 vietu...un ne 9, 10 vai 11. Saprotu tevis nospraustos akcentos, bet izsvītrot tās spēles pilnība nevar. Viņas bija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-03-06 12:38, pirms 15 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Gena!
Vai nu Tu esi Traktors, vai...

Cik Tu pats esi atrisinājis šo problēmu? Es jau Tev vienu reizi piedāvāju - ej uz Raunas ielu un cīnies ar Lipmanu! No malas jau viss ir ļoti vienkārši.

Un tagad atbildi Tu?
Kāpēc pa šiem 10/20 gadiem neesi atrisinājis bezdarba problēmas Latvijā?

Kāpēc Tu pieļauj, ka latvieši emigrē uz Īriju un nevis strādā plaukstošajos Liepājas uzņēmumos? Tikai nesaki, ka esi tipisks latvietis - darba ņēmējs!

Kāpēc neesi izveidojis vismaz vienu partiju, kurai varētu uzticēties visa tauta?

Kāpēc neesi panācis, ka ''Liepājas metalurga'' hokeja komanda spēlē zviedru Allsvenska un nevis Baltkrievijā?

Gena! Katastrofa ir gadrīz visa Latvija! Un diemžēl arī Tu. Jo ļoti labi zini, kā mums dzīvot, tikai esi ļoti maz darījis, lai mēs arī tā dzīvotu.

Un vispirms sakārtošanu sāc ar Liepājas hokeju. Lai LM kluba 12. darbības gadā joprojām nebūtu jāsavāc Rīgai nederīgie spēlētāji, bet ripas met jūsu Semjonovs, Zabis utt.
Es Tev varu atbildēt uz visu vienā teikumā, es atšķirībā no visāda veida LV sporta, politiskiem u.t.t. darboņiem nelienu tur kur man sajēga ir maza. Es esmu tieši tur, kur es varu reāli kaut ko atrisināt.Es savā mūžā esmu vienā darbā vietā tikai strādājis, ar ko arī lepojos.
Es tieši tāpēc neesmu Raunas ielā,ka man no hokeja organizācijas sajēga neliela, bet teiksim tādam Lipmana k-gam,sajēga ar to ie tik cik ir,bet tas viņu neatur n-tos gadus kāpt uz vieniem un tiem pašiem grābekļie,rīkot dažādas intrigas ar treneriem u.t.t.

Tu man mazliet uzbrauci,tad es mazliet uzbraukšu Tev pretīm.
Jāni,žurnālisti (arī sporta) joprojām skaitās 4 varas pārstāvji. Tad man jautājums,kur ir Tavi un tavu amata brāļu super kritiskie raksti no kuriem mūsu LHF darboņi baidītos kā no uguns.
Varbūt pietiek rakstīt saldas intervijas ar hokejistiem,treneriem un ar citiem sporta darboņiem,bet ķerties vērsim pie ragiem, lai kaut ko darītu lietas labā. Ir intersanti palasīt Tavus piedzīvojumus PČ un OS,cik un kāds alus izdzerts, bet galīgi ir neinteresanti lasīt Tavus bezzobainos rakstus par problēmām LV hokeja saimniecībā. Es tāpat saprotu,ka suns nekož tam rokās,kas viņu baro. Protams,ka sākot pamatīgi ķidāt hokeja saimniecību Jūs žurnālisti visticamāk paliksiet bez pieejas visiem LV hokejā iesaistītām personālijām,bet no kaut kā reiz ir jasāk.
, 2010-03-06 12:40, pirms 15 gadiem
Nav jau mums daudz to izvēles iespēju, kādus spēlētājus ņemt, ir jau tikai atsevišķi gadījumi- Kulda, Ivanāns, Sorokins. Nevar jau nevienam pārmest par rezultātu Vankūverā, tas resurss ir tāds kāds tas ir.
, 2010-03-06 12:42, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Nav jau mums daudz to izvēles iespēju, kādus spēlētājus ņemt, ir jau tikai atsevišķi gadījumi- Kulda, Ivanāns, Sorokins. Nevar jau nevienam pārmest par rezultātu Vankūverā, tas resurss ir tāds kāds tas ir.
Arī Tev tas ir ieskalots.
Pat ar maziem resursiem racionāli rīkojoties var panākt labus rezultātus.
Pamet acis,kas notiek Indriksona un Starkova lauciņā.
, 2010-03-06 12:49, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Arī Tev tas ir ieskalots.
Pat ar maziem resursiem racionāli rīkojoties var panākt labus rezultātus.
Pamet acis,kas notiek Indriksona un Starkova lauciņā.
Ja pamet acis Starkova lauciņā tad redzama aina....ui, tiesi tas pats ko pārmet Znaram - netiek ņemti formāli itkā labākie, bet savējie, kuri pēc viņa ieskatiem spēs izpildīt trenera prasīto...Vēl tagad klīst runas par vienu sava laika labu spēlētāju, kurš izlidoja no izlases jo vnk atļāvās nelaikā pasmīnēt.
, 2010-03-06 12:51, pirms 15 gadiem
Matuļa kungs,viss ir pareizi,bet mūsu "galva" Lipmans vēl līdz šai dienai nav izkāpis no Padomijas direktora(LM)amata paņēmieniem.Ļausim viņam nomirt dabīgā nāvē un cerēsim,ka tad mums pietiks prāta sakārtot savu hokeja"ķēķi".
, 2010-03-06 12:56, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Ja pamet acis Starkova lauciņā tad redzama aina....ui, tiesi tas pats ko pārmet Znaram - netiek ņemti formāli itkā labākie, bet savējie, kuri pēc viņa ieskatiem spēs izpildīt trenera prasīto...Vēl tagad klīst runas par vienu sava laika labu spēlētāju, kurš izlidoja no izlases jo vnk atļāvās nelaikā pasmīnēt.
Es nemeklēju ideālo treneri (tāds droši vien nemaz nav), bet tādu,kas ar maziem resursiem var panākt ideālu rezultātu.
Tu taču nevēlies noliegt,ka Starkovs (sadarbībā Indriksons) ir panācis ļoti labus rezultātus. Nav joka lieta būt pasaules futbola Top 50 komandu skaitā.
Man vienalga kā Starkovs to panāk,jo galvenais,ka viņš līdz šim +/- visu ir darijis pareizi.
, 2010-03-06 13:01, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Es nemeklēju ideālo treneri (tāds droši vien nemaz nav), bet tādu,kas ar maziem resursiem var panākt ideālu rezultātu.
Tu taču nevēlies noliegt,ka Starkovs (sadarbībā Indriksons) ir panācis ļoti labus rezultātus. Nav joka lieta būt pasaules futbola Top 50 komandu skaitā.
Man vienalga kā Starkovs to panāk,jo galvenais,ka viņš līdz šim +/- visu ir darijis pareizi.
Tas gan, Starkovs izspiež maksimumu. Varbūt tas ko redzam ari ir mūsu maksimums hokejā?
, 2010-03-06 13:02, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Treneris no malas diez vai rīkotos kaut vai tāpēc,ka viņam nebūtu savējie un tad visi pārējie. Šobrīd LV hokejā tā ir.
Jā, pie jauna trenera parasti kāds itkā nekāds pēkšņi izrādās labs...Klasiskais Lindstrema un K.Redliha piemērs. Bet tas pats zviedrs aiz nezināšanas sava laika nošāva ne mazums buku, ko pats arī atzina...ar Irbi, Sējēju....
Un grozi ka gribi, arī trenerim no malas ar laiko sarodas savējie un ne tik ļoti savējie. Ko iesaki, mainīt trenerus katru gadu? Ticamāk ka negatīvo efektu būs vairāk nekā foršais fakts ka Liepajas Grāvītis pavisam neslikti izskatās izlases 4 maiņā.

P.S.
Atbildu te lai mēs amatieri nepiespamotu jautajumu autoram un viņu atbilžu sadaļu
, 2010-03-06 13:44, pirms 15 gadiem
Janim Matulim- Jani , vai tu esi pajautajis Kirovam , kapec mums ir tikai viens GM uz 3 izlasem ??? Logiski ka Baldonieks viens nevar paveikt to darbu kas butu jadara trijiem...Loti pareizi Gena@Traktors raksta, ka jus zurnalisti ar saldajiem rakstiem , gan par Kirovu ,gan par Znaroku tikai atraisa vinien rokas darit ko grib nenesot par to nekadu atbildibu.... par U-20 , Jani tev apnika ar mani diskutet, tulit saksies gatavosanas U-18 un Tu atkal rakstisi,sagatavojies nopietnak ,atrodi cilvekus kas parzin so gadu , lai nesanak ka ar U-20 , kad galigas auzas sabrauci.... Jani rakstit Tu vari ari labi, tikai tev pasam vajadzetu citus sponsorus atrast, savadak par daudz jau lojals Esi attieciba pret Raunas ielas darboniem........
, 2010-03-06 15:17, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Es nemeklēju ideālo treneri (tāds droši vien nemaz nav), bet tādu,kas ar maziem resursiem var panākt ideālu rezultātu.
Tu taču nevēlies noliegt,ka Starkovs (sadarbībā Indriksons) ir panācis ļoti labus rezultātus. Nav joka lieta būt pasaules futbola Top 50 komandu skaitā.
Man vienalga kā Starkovs to panāk,jo galvenais,ka viņš līdz šim +/- visu ir darijis pareizi.
Viss pareizi.Vēl gribētu piebilsts,ka nav nepieciešami milzu resursi,lai bērni,jaunieši u.t.t.iegūtu labu meistarību,bet gan pilnīgi notekti ir vajadzīgi labi un profesionāli trenneri,kuri šo meistarību iemāca jau agrā bērnībā un turpina to līdz pat izlasei.Diemžēl mūsu hokejisti jebkurā vecumā atpaliek pirmkārt jau slidojumā,gan arī spēka spēlē,gan piespēļu precizitātē,gan pretinieku vārtos iemestajās ripās,zaudējam pozicionāli u.t.t.,un tam nav nu nekāda sakara ar to,cik bērniem to māca.Mūsu hokejā viss vairāk,vai mazāk ir laimes spēle un veiksme attiecīgajā situācijā,toties ir milzu robi meistarībā.
, 2010-03-06 15:42, pirms 15 gadiem
Lipmans ir žīds? Žīdi parasti lien kur nevajag! bet ineresants raksts, paldies!
, 2010-03-06 15:49, pirms 15 gadiem
Krah!

1. Tāpec, ka nav naudas - zinu Kirova atbildi bez jautāšanas. Esmu 3,5 mēnešus pie viņa strādājis kā Baldonieks. Palasi ''Baldera skalpu'', 2006. gads.

2. Kamēr nebūsi atvainojies par saviem diviem pēdējiem teikumiem, vari ar mani vairāk nekontaktēties.
, 2010-03-06 16:49, pirms 15 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Krah!

1. Tāpec, ka nav naudas - zinu Kirova atbildi bez jautāšanas. Esmu 3,5 mēnešus pie viņa strādājis kā Baldonieks. Palasi ''Baldera skalpu'', 2006. gads.

2. Kamēr nebūsi atvainojies par saviem diviem pēdējiem teikumiem, vari ar mani vairāk nekontaktēties.
OK atvainojos Tev par sponsoriem, bet par lojalitati hokeja federacijai nevaru, jo visos tavos rakstos sis simpatijas ir acim redzamas sorry... sakara par Kirova atbidi, ari es vinu zinaju, jo Kirovam nekad un ne prieks nav naudas, to zin visi, un tiesi tapec Tev, ka musu popularam zurnalistam par to vajadzetu runat...toreiz ,kad vajadzeja vartsargiem maksat apdrosinasanu nauda atradas, un tapat tagad vina ir.....
, 2010-03-06 18:01, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors un krahs, jūsu komentāri kā kulaks zem acs!
, 2010-03-06 18:22, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Vairak vai mazāk skaidrs ka nostartējām viduvēji. Kļūdas pieļāva Znaroks, tās pieļāva spēlētāji un arī mēs skatītāji kļūdījāmies domājot ka ka esam tuvāk spicei nekā esam. Laba pieredze visiem un daudzi redzēja kāds tas pasaules īstais TOP līmenis ir.
Katrā ziņā mums tur OS un piem. arī tādā PK - nākamgada Pasaules kausā, manuprāt, tomēr īsti nav ko darīt un mēs tur (PK) arī nebūsim! Ceru gan, ka tikai pagaidām! Ar izlasēm veidotām tikai (vai pārsvarā no NHL) mūsējie vēl nevar kaut cik jēdzīgi cīnīties..... arī mačs ar Čehiju (otrais) tomēr bija vairāk tāds kā izņēmums - mūsējie spēlēja uz/vai tuvu savu spēju maksimumam kamēr čehi pie 2:0 bišķi nomierinājās un "atlaida"..... par ko gan varēja arī vēlāk dārgi samaksāt!
Bet runājot par Matuļa pieminēto Piņku halli.... vai ta tur nav tas pats "mazais laukums"...? Liekas, ka viņš tomēr (cik zinu arī pēc parametriem) vairāk atbilst tieši ZA laukumiem.... un (ja tā tiešām ir) tad jau džeki vismaz trenēties notekti varēja arī uz ZA tipa laukuma (vismaz tie, kas spēlē RD un farmā).... protams trennēties ir viena lieta un spēlēt ir pavisam cita lieta, bet tomēr nav tā, ka mūsu džeki (liela daļa) tādu "mazo laukumu" kā sugu nebūtu pirms tam redzējuši...
, 2010-03-06 18:23, pirms 15 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Krah!

1. Tāpec, ka nav naudas - zinu Kirova atbildi bez jautāšanas. Esmu 3,5 mēnešus pie viņa strādājis kā Baldonieks. Palasi ''Baldera skalpu'', 2006. gads.

2. Kamēr nebūsi atvainojies par saviem diviem pēdējiem teikumiem, vari ar mani vairāk nekontaktēties.
Atvainojos,ka iejaucos Jūsu diskusijā.
Ok!Piekrītu ka tagad ir grūti laiki un visiem finansējums ir tik ir,bet man uzraiz rodas jautājums kāpēc nekāda sistēma LV izlašu selekcijai netika veidota ,,treknajos gados''? Ja LHF jau savlaicīgi būtu domājuši par šādas sistēmas izveidi,tad tagad tam visam finansējumu vajadzētu salīdzinoši mazāku. Kaut ko izveidot no nulles ir grūti,bet pēc tam to uzturēt jau ir salīdzinoši vieglāk.
Un vel es gribu pavaicāt kāpēc par visām nesmukām darbībām LV sporta federācijās pirmai bija jasāk runāt Valsts kontrolei,un nevis mūsu modrajiem sargsuņiem sporta žurnālistiem?

P.S.Varbūt ir pienācis laiks beigt suni glaudīt pa spalvai, bet darīt to pret spalvu,lai ātrāk izkrīt vecais apmatojums un dod vietu jaunam??
, 2010-03-06 18:38, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tas gan, Starkovs izspiež maksimumu. Varbūt tas ko redzam ari ir mūsu maksimums hokejā?
Tam es īpaši neticu. Un iemesls tam ir vienkārš. Lai arī ko es iepriekš nebūtu teicis par Dinamo komandu,tomēr viņiem (spēlētājiem) spēlējot KHL individuālai izaugsmei šajos divus gados bija jabūt. OS mēs nedabūjām pārliecināties par šo izaugsmi. Vai atkal jaatliek cerības uz brīnumu PČ?
Personīgi es dalu trenerus divās noteiktās kategorijās.
1. Labi treneri,kas ilgstošā laika posmā dienu dienā strādājot ar sportistiem spēj izveidot konkurētspējīgu komandu (tāds varētu būt Znaroks),
2.Ekstra klases treneri,kas īsā laika posmā saliekot spēlētājus vajadzīgās kombinācijās spēj sasniegt maksimumu.
Otrās kategorijas treneru pasaulē nav daudz, bet ja Lipmans ļoti,ļoti gribētu,tad noteikti LV izlasei varētu dabūt. Tikai vai viņš to grib.
, 2010-03-06 18:51, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Katrā ziņā mums tur OS un piem. arī tādā PK - nākamgada Pasaules kausā, manuprāt, tomēr īsti nav ko darīt un mēs tur (PK) arī nebūsim! Ceru gan, ka tikai pagaidām! Ar izlasēm veidotām tikai (vai pārsvarā no NHL) mūsējie vēl nevar kaut cik jēdzīgi cīnīties..... arī mačs ar Čehiju (otrais) tomēr bija vairāk tāds kā izņēmums - mūsējie spēlēja uz/vai tuvu savu spēju maksimumam kamēr čehi pie 2:0 bišķi nomierinājās un "atlaida"..... par ko gan varēja arī vēlāk dārgi samaksāt!
Bet runājot par Matuļa pieminēto Piņku halli.... vai ta tur nav tas pats "mazais laukums"...? Liekas, ka viņš tomēr (cik zinu arī pēc parametriem) vairāk atbilst tieši ZA laukumiem.... un (ja tā tiešām ir) tad jau džeki vismaz trenēties notekti varēja arī uz ZA tipa laukuma (vismaz tie, kas spēlē RD un farmā).... protams trennēties ir viena lieta un spēlēt ir pavisam cita lieta, bet tomēr nav tā, ka mūsu džeki (liela daļa) tādu "mazo laukumu" kā sugu nebūtu pirms tam redzējuši...
Pilnīgi piekrītu.
Pirms diviem gadiem PČ notika uz maziem z-amerikas laukumiem. Izlase bija gandrīz tādā pašā sastāvā kā uz OS. Jautājums,vai kāds veica rūpīgu analīzi pēc tā PČ, lai divus gadus vēlāk atkal nebūtu jataisnojas par to ka spēlētājiem OS bija problēmas pielāgoties maziem laukumiem. Apšaubu.
Vai vispār LHF notiek kāda stratēģijas plānošana uz tuvākiem 5. gadiem (par tālāku perspektīvu nemaz nerunājot)? Apšaubu.
Vai LHF ir gatava nākošai paaudžu maiņai,kas LV hokejā varētu būt apmēram pēc 3-4 gadiem? Apšaubu.
U.t.t. Jajautā priekš kam vispār vajadzīga šāda federācija? Vietējo čempionātu noorganizēt labā līmenī nespēj,piesaistīt sponsorus nespēj,izstrādāt ilgtermiņa stratēģiju LV hokejam nespēj, spēlētāju selekcijas darbu nodrošināt nespēj. Tomēr neaizmirst pirms katra PČ dot konkrētu uzdevumu kāda vieta izlasei kā minimums jaieņem.
, 2010-03-06 19:15, pirms 15 gadiem
sakara ar laukumiem, 55 skolas laukums ir ists NHL laukums, kura tad ari vajadzeja gatavoties olimpiadei, bet neviens no Raunas ielas lidz tam neaizdomajas...
, 2010-03-06 19:36, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Tam es īpaši neticu. Un iemesls tam ir vienkārš. Lai arī ko es iepriekš nebūtu teicis par Dinamo komandu,tomēr viņiem (spēlētājiem) spēlējot KHL individuālai izaugsmei šajos divus gados bija jabūt. OS mēs nedabūjām pārliecināties par šo izaugsmi. Vai atkal jaatliek cerības uz brīnumu PČ?
Personīgi es dalu trenerus divās noteiktās kategorijās.
1. Labi treneri,kas ilgstošā laika posmā dienu dienā strādājot ar sportistiem spēj izveidot konkurētspējīgu komandu (tāds varētu būt Znaroks),
2.Ekstra klases treneri,kas īsā laika posmā saliekot spēlētājus vajadzīgās kombinācijās spēj sasniegt maksimumu.
Otrās kategorijas treneru pasaulē nav daudz, bet ja Lipmans ļoti,ļoti gribētu,tad noteikti LV izlasei varētu dabūt. Tikai vai viņš to grib.
Nu nu vecīt! Par to izaugsmi runājot.... kaut kāda, bet izaugsme par šiem diviem gadiem notekti ir! Pat tādam vecam bukam kā Ankipānam! Viņš nekad TIK labi (kopumā) nav spēlējis! Kā izrādās ta arī ap 33-34 gadiem var vēl pielikt, ja tev maiņas partneri ir Hossa un Petrovickis (Elisons)! Protams tā izaugsme nav tāda, ka mūsējie uzreiz tagad varētu ar NHL večiem kā līdzīgs ar līdzīgu "skrieties", bet ko tādu arī nevar pa tiem diviem gadiem paveikt tapēc iespējams ir vajadzīgs laiks ("laba veselība" RD kā sugai) un pats galvenais ir jāveido labs un kaut cik sakarīgs pašmāju čempis un arī jauniešu/junioru čempis un tas tad arī būtu tiešais federācijas darbs (it seviški otrajā gadijumā, jo pirmajā arī pašiem klubiem ir bišķi vairāk tā pakaļa jāpakustina nevis tikai uz Kiru & co jācer)! Un tad ar laiku te varētu būt gan laba līmeņa RD (pārsvarā no pašmāju censoņiem), gan arī pa kādiem labiem kadriem kaut kur citur KHL (tāda līmeņa kā piem. Toresens vai Kaļužnijs) un Eiropas top līgās un arī vēl palielinot mūsu NHL censoņu skaitu..... bet kā jau teicu, tad lai tā būtu protams, tad visa pamatā pirmām kārtām vajadzētu sakārtotu hokeja saimniecību kā sugu, kur tad pamatā visam būtu salīdzinoši labs pašmāju un arī jauno censoņu čempis, kur tad viņus pāraugušie arī varētu iet tālāk (uz RD, KHL, Eiropu vai arī NHL.... tā teikt katrs pēc savām spējām un varējuma)!
, 2010-03-06 19:44, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nu nu vecīt! Par to izaugsmi runājot.... kaut kāda, bet izaugsme par šiem diviem gadiem notekti ir! Pat tādam vecam bukam kā Ankipānam! Kā izrādās ta arī ap 33-34 gadiem var vēl pielikt, ja tev maiņas partneri ir Hossa un Petrovickis! Protams tā izaugsme nav tāda, ka mūsējie uzreiz tagad varētu ar NHL večiem kā līdzīgs ar līdzīgu "skrieties", bet ko tādu arī nevar pa tiem diviem gadiem paveikt tapēc iespējams ir vajadzīgs laiks ("laba veselība" RD kā sugai) un pats galvenais ir jāveido labs un kaut cik sakarīgs pašmāju čempis un arī jauniešu/junioru čempis un tas tad arī būtu tiešais federācijas darbs (it seviški otrajā gadijumā, jo pirmajā arī pašiem klubiem ir bišķi vairāk tā pakaļa jāpakustina nevis tikai uz Kiru & co jācer)! Un tad ar laiku te varētu būt gan laba līmeņa RD (pārsvarā no pašmāju censoņiem), gan arī pa kādiem labiem kadriem kaut kur citur KHL (tāda līmeņa kā piem. Toresens vai Kaļužnijs) un Eiropas top līgās un arī vēl palielinot mūsu NHL censoņu skaitu..... un protams arī vajadzētu sakārtotu hokeja sistēmu kā sugu, kur tad pamatā visam būtu salīdzinoši labs pašmāju un arī jauno censoņu čempis un tad viņus pāraugušie varētu iet tālāk (uz RD, KHL, Eiropu vai arī ZAmeriku.... tā teikt katrs pēc savām spējām un varējuma)!
Tas viss ir saprotams,bet ja ir tā kā ir,tad pamatoti rodas jautājums-kāpēc mums hokeja līdzjutējiem visas šīs lietas liekas tik elementāri saprotamas,bet LHF tas viss ir miglaina bilde.
Kaut vai par to pašu pašmāju čempi runājot. Kam tad īsti ir jadiktē noteikumi kur un kā spēlēt-komandām LHF vai otrādi?Kas tā par sistēmu,kad komandas tikai īsi pirms sezonas sākuma uzzin kur viņas īsti spēlēs? Runa iet par BAČ. Ja komanda nezin vai varēs spēlēt BAČ vai nē,tad nevar starpsezonā veikt arī komandas komplektāciju atbilstoši šim līmenim. Šovasar arī izskatās,ka starpsezonā nebūs garlaicīgi,jo šķiet Kira atkal kaut ko perina.
, 2010-03-06 20:32, pirms 15 gadiem
krahs rakstīja: sakara ar laukumiem, 55 skolas laukums ir ists NHL laukums, kura tad ari vajadzeja gatavoties olimpiadei, bet neviens no Raunas ielas lidz tam neaizdomajas...
Ja, cik esmu slidojis 55 ir vismazākā halle. Protams vēl ir Talsu variants
, 2010-03-06 21:13, pirms 15 gadiem
huy!

Nav jau runa par mazumu vien. Tai jābūt šaurākai, viduszona ir stipri mazāka un, ja nekļūdos, tad galos mazliet citi leņķi. Un, ja vēl apmales ir no materiāla, kuram ripa pielīp un nevis atlec...
, 2010-03-06 21:28, pirms 15 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: huy!

Nav jau runa par mazumu vien. Tai jābūt šaurākai, viduszona ir stipri mazāka un, ja nekļūdos, tad galos mazliet citi leņķi. Un, ja vēl apmales ir no materiāla, kuram ripa pielīp un nevis atlec...
Protams! par Talsiem bija joks. Par aizokeaana lietam zinu virspusēji, bet diezgan butiski bez Tevis minētā ir arī tas ka vārti tuvak gala bortam