Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:467, Did:0, useCase: 3

Izlases vasaru gaidot. Mazā revīzija

Izlases vasaru gaidot. Mazā revīzija
Biedriņa piesaistīšana izlasei šobrīd izskatās pēc topa prioritātes...
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Pirms diviem gadiem mums bija viena Latvijas izlase, pagājušovasar - pavisam cita. Šogad būs kaut kas pa vidu. Kādās proporcijās - to nezina pat Bagatskis, kurš droši var pateikt vien to, ka kandidātu loks būs plašs. Taču savas iespējas der apzināt.

Vakar vakarā Latvijas valstsvienība uzzināja pretiniekus gaidāmajā finālturnīrā - piecas ļoti nopietnas Eiropas komandas, kuru fons vismaz uz papīra mums atstāj pastarīšu pozīcijās. Līdz pirmajām spēlēm gan vēl tālu - septiņi mēneši, tāpēc par sastāviem, ar kādiem dosies uz Lietuvu, pārliecības vēl nav nevienam - vien aptuvenas aprises un apņēmība "sapulcināt iespējami spēcīgākos". Arī Latvijā. Kādas ieskicējās Bagatska izvēles iespējas šobrīd, kad spēlētājiem aiz muguras klubu sezonas pirmā puse un melnajā blociņā jau var izdarīt pirmās piezīmes par viņu gaitām - šis ir piemērots brīdis vismaz fiksam un lakoniskam slalomam cauri izlases kandidātu rindām.

Aizsargi

Jānis Strēlnieks. Tāpat kā kvalifikācijas turnīrā - joprojām pirmais saspēles vadītājs un viens no izlases atslēgas spēlētājiem.
Jānis Blūms. Ja pats būs gatavs spēlēšanai izlasē, būs komandā, starta pieciniekā un ļoti ticams - ar kapteiņa zīmotni.
Kristaps Janičenoks. Tas pats: ja pats būs gatavs spēlēšanai izlasē, būs komandā un starta pieciniekā - vismaz šobrīd priekšā arī pagājušā cikla snaiperim Kuksikam.
Ingus Bankevics. Samocīta sezona Ventspilī, turklāt Eiropas čempionātā būs aizsardzība, pret kuru maz izredžu izmantot savus trumpjus.
Dairis Bertāns. Smaga sezona, kurā buksē komanda un kardinālas pārmaiņas pašam - redzēs, vai tās iekļausies Bagatska koncepcijā, kurā Dairim maz vietas bija jau pērn.
Mareks Jurēvičus. Ja Itālijā būs vairojis pārliecību un nekaunību vairāk uzņemties pašam, noteikti būs starp pretendentiem uz rezerves snaipera pozīciju.
Raimonds Vaikulis. Atgriezies redzeslokā un Liepājas sastāvā demonstrē produktivitāti un pieredzi, kas Eiropas čempionātā treneriem kā opcija uz soliņa var noderēt.
Kaspars Vecvagars. U-19 čempionātā būs iespēja novērtēt objektīvāk, taču ir pārliecība, ka Bagatskim būs iemesls par viņu painteresēties sīkāk.
Sandis Buškevics. Atsācis spēlēt, un svārstīgā situācija ar pirmajiem numuriem liek nosaukt starp teorētiskiem kandidātiem, taču reāli - maz ticams.
Jānis Kaufmanis. Bagatskim šis spēlētājs simpatizē, kas komplektā ar situāciju saspēles vadītāju pozīcijā saglabā varbūtību, lai gan reāli izlases standartiem nav gatavs.
Akselis Vairogs. Lielāko sezonas daļu mocījies ar savainojumiem, taču šāds neordinārs spēlētājs un raksturs, ko komanda sajūt arī ģērbtuvē, ir vismaz kandidāts.

Rezumējums:
Nav otrā saspēles vadītāja. Jā, ir Blūms, kas no pirmā numura pārkvalificējies par otro, un Bertāns, kas no otrā transformējas par pirmo, taču īsti savā vietā tur šobrīd nebūtu neviens no abiem - ja arī savas minūtes šo robu varētu aizpildīt. Tieši tāpēc pie lielās izlases varbūt jāsāk radināt Vecvagars - vismaz treniņnometnē. Starp otrajiem numuriem, kā jau ierasts, pārprodukcija, kas dažiem no tiem atkal liks piemeklēt vietu uzbrucēja pozīcijā - ja vien to atļaus pretspēlētāju gabarīti.

Uzbrucēji

Rihards Kuksiks. Pēdējā sezona studentos neizvērtās kā cerēts, taču Bagatskis pārliecināts, ka izlasē Rihards atkal būs īstajā vietā un ar piemērotākām funkcijām nekā šobrīd Arizonā.
Rolands Freimanis. Kaut gan sezonu pavada diezgan savādā komandā, pilda apņemšanos individuāli strādāt pie saviem trūkumiem, un noteikti noderēs arī Bagatskim.
Ernests Kalve. Izskatās, diezgan labi iejuties Lietuvas basketbolā, kura līmenis (un Kalves sekmes tajā) liek prognozēt, ka būs starp vērā ņemamiem kandidātiem.
Kaspars Bērziņš. Gads pie Kurtinaiša varbūt būs palīdzējis atvērt vēl kādu snaudošā potenciāla atvilkni, un Kaspara devums būs vēl par kapeiku nozīmīgāks un stabilāks.
Ronalds Zaķis. Pirms sākam vērtēt ar izlases mērauklu, vienam no kvalifikācijas turnīra statistikas līderiem šobrīd tikai viena rūpe - tikt atpakaļ uz kājām
Pāvels Veselovs. Līdz šim nav pa īstam spīdējis pat Valmierā, taču daži mēneši Zvirgzdiņa uzraudzībā var mainīt situāciju, jo attieksme pret darbu spēlētājam ir pareizā.
Gatis Jahovičs. Ar tādu medicīnas vēsturi diezin vai vajadzētu atteikties no iespējas vasarā atpūsties, kaut gan labā formā izlasē būtu neaizvietojams.
Dāvis Bertāns. Ļoti augstā līmenī turpina pilnveidot savas dotības, un gribas prognozēt, ka pēc U-19 čempionāta būs starp Bagatska uzaicinātajiem uz nometni.
Mārtiņš Laksa. Šosezon nodemonstrējis vērā ņemamu izaugsmi un varbūt būs iekritis acīs treneriem, jo konkurētspējīgi vieglie uzbrucēji Latvijā joprojām ir deficīta prece.
Ivars Timermanis. Līdz savainojumam pagājušovasar bija starp drošiem kandidātiem, un vēl ir laiks, lai par tādu kļūtu arī šogad, kaut gan spēļu prakse būs minimāla.
Mareks Mejeris. Pērnvasar iedotais uzmanības avanss nav transformējies spožā izrāviena sezonā, taču strādā izlases trenera Galvanovska virsvadībā un mazāk talantīgs nav kļuvis.

Rezumējums:
Plaši pārstāvēta pie mums poulārā pozīcija 3./4., kas gan parasti neizceļas ar piemītošām abu pozīciju labākajām īpašībām, bet gan dažiem trūkumiem, kas īsti neļauj izcelties ne vienā (pietrūkst ātruma un metiena), ne otrā (pietrūkst auguma centimetru un atlētisma). Jo augstākā līmenī jāspēlē, jo traucējošāk tas kļūst, un Eiropas finālturnīrā to jutīs. Ja skatās no pozitīvās puses - kopumā plašs un daudzveidīgs spektrs, no kā treneriem izvēlēties, un salīdzinājumā ar pagājušo vasaru zaudējumu nav - tikai iespējami ieguvumi.

Centri

Andris Biedriņš. Lai gan pilsētā mazliet pazaudējies, ciemā joprojām būtu pirmais puisis, un NBA lokauta laikā varētu palīdzēt izlasei un pie viena pamazām restaurēt savu vērtību.
Kaspars Kambala. Par sportisko atbilstību jautājumu nav, taču par izlasi šobrīd runā tonī, kas neliecina par noskaņojumu atgriezties, un to saprot arī treneri.
Andrejs Šeļakovs. Kvalifikācijas cikla beigās ar savu sparu un neatlaidību aizpildīja robu, taču VEF sistēmā neieguva pozīcijas, kas ļautu runāt par Eiropas finālturnīru.
Raitis Grafs. Nu jau pāris mēnešus bez darba, līdz ar to ar neskaidrām perspektīvām par sportisko formu un gatavību uz kaut ko pretendēt.
Lauris Blaus. Uz sezonas otro pusi spēlē arvien vairāk un pārliecinošāk arī abos lielajos turnīros, un spiedīgajos apstākļos var pacīnīties par rezerves centra pozīciju.
Dāvis Rozītis. Jau pērn bija Bagatska sarakstos, un pašreizējā situācijā varētu tur atgriezties - lai arī šo sezonu NCAA nespēlē, bet tikai trenējas universitātes maiņas dēļ.

Rezumējums:
Pagaidām diezgan bēdīgs skats. Spēlētājiem, kas centra punkcijas pildīja pagājušovasar - Zaķim, Grafam un Šeļakovam - visiem sezona ar lielāku vai mazāku mīnusa zīmi. Senās rezerves arī ierobežotas - Kambalas balsī nav saklausāms entuziasms atgriezties, Cipruss jau atkal pazudis no radariem. Biedriņa dabūšana uz izlasi šobrīd izskatās gandrīz vai kā dzīvības un nāves jautājums...

Šobrīd ārpus loka:

Edgars Jeromanovs, Raimonds Gabrāns, Rinalds Sirsniņš, Juris Umbraško, Jānis Porziņģis, Māris Gulbis, Māris Ļaksa, Jurijs Aleksejevs, Kaspars Cipruss, Mārtiņš Ābele

Prognoze janvārī

18 kandidātu, ar kuriem nometni 22. jūlijā varētu sākt Bagatskis:
Jānis Strēlnieks, Kaspars Vecvagars (atkāpe: līdz 31. jūlijam turpinās U-18 čempionāts), Jānis Blūms, Dairis Bertāns, Raimonds Vaikulis, Mareks Jurēvičus, Ingus Bankevics, Kristaps Janičenoks, Rihards Kuksiks, Dāvis Bertāns, Ronalds Freimanis, Ernests Kalve, Pāvels Veselovs, Rolands Zaķis, Kaspars Bērziņš, Andris Biedriņš, Andrejs Šeļakovs, Lauris Blaus

     [+] [-]

, 2011-01-31 14:50, pirms 14 gadiem
labāk bez visiem Stāriem, toties motivēta un stingra komanda !

 +13 [+] [-]

, 2011-01-31 14:54, pirms 14 gadiem
Armandu Skeli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2011-01-31 15:10, pirms 14 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Manas domas tādas - ja jau pieies pie Biedriņa piesaistes ar tādu domu, ka viņš ir galvenais, atslēgas spēlētājs, tad Andris noplēsīs baigo summu par savu spēlēšanu, un vai tas būs lietderīgi? Jo pa brīvu domāju, ka vairs nepiekritīs spēlēt, materiālos stimulus arī vajadzēs.
Cita lieta - jaunāki spēlētāji, tie piekritīs vai nu pavisam lēti, vai pat pa brīvu.
Cita lieta - Kuksiks, kurš esot materiālās grūtībās, te LBSam pašam būtu jāpaiet pretī un jādod kaut kāda stipendija uz tiem dažiem mēnešiem, lai puisim un ģimenei nav jostas vēl ciešāk jāsavelk pa tiem treniņmēnešiem. Jo viņš ir vienīgais, kas no saraksta vēl nav bijis profesionālis, un arī uzkrājumi nav ne pašam, ne ģimenei.
Tas būtu tāds kā izņēmums, kam nebūtu žēl samaksāt.

Citi, Janičenoks, Blūms - ja piekritīs spēlēt pa mazām naudām vai pat par brīvu, tad Welcome, ja nē, mēģinās skrūvēt savas akcijas un cenu - tad tomēr attā attā.
WTF ?

 +12 [+] [-]

, 2011-01-31 15:22, pirms 14 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Manas domas tādas - ja jau pieies pie Biedriņa piesaistes ar tādu domu, ka viņš ir galvenais, atslēgas spēlētājs, tad Andris noplēsīs baigo summu par savu spēlēšanu, un vai tas būs lietderīgi? Jo pa brīvu domāju, ka vairs nepiekritīs spēlēt, materiālos stimulus arī vajadzēs.
Cita lieta - jaunāki spēlētāji, tie piekritīs vai nu pavisam lēti, vai pat pa brīvu.
Cita lieta - Kuksiks, kurš esot materiālās grūtībās, te LBSam pašam būtu jāpaiet pretī un jādod kaut kāda stipendija uz tiem dažiem mēnešiem, lai puisim un ģimenei nav jostas vēl ciešāk jāsavelk pa tiem treniņmēnešiem. Jo viņš ir vienīgais, kas no saraksta vēl nav bijis profesionālis, un arī uzkrājumi nav ne pašam, ne ģimenei.
Tas būtu tāds kā izņēmums, kam nebūtu žēl samaksāt.

Citi, Janičenoks, Blūms - ja piekritīs spēlēt pa mazām naudām vai pat par brīvu, tad Welcome, ja nē, mēģinās skrūvēt savas akcijas un cenu - tad tomēr attā attā.
Vecīt, te neviens netaisa Latvijas klubu, bet Latvijas izlasi un tajā galvenā samaksa ir aizstāvēt Latvijas krāsas uz basketbola laukuma nevis nauda

  -2 [+] [-]

, 2011-01-31 15:27, pirms 14 gadiem
Nevienam nekas nav jālūdzās ...Grib spēlēt lūdzu, negrib ...tava izvēle
Vēl jau Dukulis mums arī ir ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 15:28, pirms 14 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Manas domas tādas - ja jau pieies pie Biedriņa piesaistes ar tādu domu, ka viņš ir galvenais, atslēgas spēlētājs, tad Andris noplēsīs baigo summu par savu spēlēšanu, un vai tas būs lietderīgi? Jo pa brīvu domāju, ka vairs nepiekritīs spēlēt, materiālos stimulus arī vajadzēs.
Cita lieta - jaunāki spēlētāji, tie piekritīs vai nu pavisam lēti, vai pat pa brīvu.
Cita lieta - Kuksiks, kurš esot materiālās grūtībās, te LBSam pašam būtu jāpaiet pretī un jādod kaut kāda stipendija uz tiem dažiem mēnešiem, lai puisim un ģimenei nav jostas vēl ciešāk jāsavelk pa tiem treniņmēnešiem. Jo viņš ir vienīgais, kas no saraksta vēl nav bijis profesionālis, un arī uzkrājumi nav ne pašam, ne ģimenei.
Tas būtu tāds kā izņēmums, kam nebūtu žēl samaksāt.

Citi, Janičenoks, Blūms - ja piekritīs spēlēt pa mazām naudām vai pat par brīvu, tad Welcome, ja nē, mēģinās skrūvēt savas akcijas un cenu - tad tomēr attā attā.
hahahahahaa

  +1 [+] [-]

, 2011-01-31 15:30, pirms 14 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Jāizcieš diskvalifikācija vēl, neaizmirstiet!
es domāju, ka, ja viņš spēlēs tik labi kā senāk tad atlaidīs diskābeli.. tagad lai saka ko grib, bet tad atlaistu.. tā vismaz būtu pareizi.. jo kurš tad no tā cietīs? tā pat basketbola faniem tas patiks, bet bļaus tie, kuri basketbolu nemaz neskatās..

tā pat kā vipi_lv raksts par sevostovu, kuras bildes esot p0rno lapās.. žēl, ka komentētāji bļauj un ņemās, bet pat neredz, ka tā nav Sevostova plikajās bildēs, jo tur ir 4 izmēra krūtis - tādi ir tie bljāvēji..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 15:43, pirms 14 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Ja Tu būtu Kuksiks, tu varētu notrenēties un nospēlēt no jūlija vidus līdz septembra vidum izlasē un saņemt par to tikai 5$ dienas naudu? Ko var nopirkt par 5$? Vienreiz dienā pusdienās paēst zupu? Būsim tak bišķi saprātīgāki, kolēģi! Es tak rakstu, ar Kuksiku situācija ir cita, jo viņš jau pats vēl ar savu spēli nepelna. Un ģimenei materiālās grūtības, kaut vai dažus mēnešus atpakaļ bija raksts par to:
http://sportacentrs.com/basketbols/legionari/01102010-kuksiks_apsveru_domu_palikt_eiropa
kuksika radinieks esi? šim tak stīpendija kaut kāda tak ir.. un gan jau, ka ne no tām sūdīgākajām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-31 15:46, pirms 14 gadiem
Lielais basketbola ekspert, Jurison!

Varēji iemācīties, ka ir Jurevičus nevis Jurēvičus! Un iegaumē, ekspert!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 15:49, pirms 14 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Izlasīji rakstu, ko es pievienoju? Mācības ir viena lieta, bet visai ģimenei ar to stipendiju nepietiks.
Un vasarā jau arī nebūs nekādas stipendijas, neaizmirsi? Viņš absolvē!
es nezinu kādā prātā ir jābūt, lai prasītu kuksikam algu par to, ka šis spēlētu izlasē, jo redz ģimenei kaut kas tur ne tā. izvilks pāris mēnešus un sameklēs darbu.

     [+] [-]

, 2011-01-31 15:49, pirms 14 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Manas domas tādas - ja jau pieies pie Biedriņa piesaistes ar tādu domu, ka viņš ir galvenais, atslēgas spēlētājs, tad Andris noplēsīs baigo summu par savu spēlēšanu, un vai tas būs lietderīgi? Jo pa brīvu domāju, ka vairs nepiekritīs spēlēt, materiālos stimulus arī vajadzēs.
Cita lieta - jaunāki spēlētāji, tie piekritīs vai nu pavisam lēti, vai pat pa brīvu.
Cita lieta - Kuksiks, kurš esot materiālās grūtībās, te LBSam pašam būtu jāpaiet pretī un jādod kaut kāda stipendija uz tiem dažiem mēnešiem, lai puisim un ģimenei nav jostas vēl ciešāk jāsavelk pa tiem treniņmēnešiem. Jo viņš ir vienīgais, kas no saraksta vēl nav bijis profesionālis, un arī uzkrājumi nav ne pašam, ne ģimenei.
Tas būtu tāds kā izņēmums, kam nebūtu žēl samaksāt.

Citi, Janičenoks, Blūms - ja piekritīs spēlēt pa mazām naudām vai pat par brīvu, tad Welcome, ja nē, mēģinās skrūvēt savas akcijas un cenu - tad tomēr attā attā.
tavs teksts gāž no kājām vēl vairāk kā man šobrīd esošā 38,3 temperatūra
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-01-31 15:50, pirms 14 gadiem
Mārtiņš Ābele pie kandidātiem?

Perspektīvs čalis, protams, bet līdz izlasei tur vēl jūra!

Jurison, vēlējies pablatot ar to, ka zini tādu mazpazīstamu spēlētāju?

izdzēs manus komentārus, un kad to skaits sasniegs 10, iešu jūs apciemot un parunāsim cik korekti rīkojaties :*

  +3 [+] [-]

, 2011-01-31 15:57, pirms 14 gadiem
Western rakstīja: Mārtiņš Ābele pie kandidātiem?

Perspektīvs čalis, protams, bet līdz izlasei tur vēl jūra!

Jurison, vēlējies pablatot ar to, ka zini tādu mazpazīstamu spēlētāju?

izdzēs manus komentārus, un kad to skaits sasniegs 10, iešu jūs apciemot un parunāsim cik korekti rīkojaties :*
get a life
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-31 16:06, pirms 14 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Nu par to jau es arī rakstu. Grib pa brīvu spēlēt - davai, ja nē, brīvs! Tieši mana attieksme!

Bet vēlreiz saku - Kuksika gadījumā nevar tā pieiet, jo viņš nav vēl ar basketbolu nopelnījis nevienu santīmu, nevienu dolāru! No kā tad lai viņš dzīvo tajā treniņperiodā? Paļauties uz komandas biedru žēlastību? Ka iedos maizes kumosu?
Šeit jāpieiet elastīgāk, un viņam nebūtu žēl samaksāt arī kādu naudu, lai tik viņš spēlē šai čempionātā!
Elastīgāk? Viņš es domāju būs viss motivētākasi spēlētājs, un uz to izlasi ies, ja pat būtu jāpiemksā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-31 16:16, pirms 14 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Gribētu lasīt tavas domas, ko teiksi par Skirmanta piesaisti kandidātiem. Es nesaku, ka izlasei, bet kandidātiem.
Ja AB un Kambis pateiks jā, tad domāju izredzes nav pat 1 %, bet, ja abi atsaka un Zaķa forma nav labākā, tad viss var būt iespējams

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 16:17, pirms 14 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Starp citu, te es tev piekrītu, ka Kuksiks būs motivēts. Bet vai tāpēc LBS būtu tiesības viņu ekspluatēt? Kaut ko jau vēderā sev, mammai, tēvam, brālim būs tais mēnešos arī jaliek, nevarēs jau tikai no svaiga gaisa un basketbola izdzīvot, ja domājam pragmatiski.
Nu ja viņam vajadzēs naudu es aizdošu, tāpat zinām, ka nākamsezon būs labs līgums Eiropā.

     [+] [-]

, 2011-01-31 17:01, pirms 14 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Jāizcieš diskvalifikācija vēl, neaizmirstiet!
neaizmirsti, jeb noskaidro, ka viņam dsq beigsies pirms čempionāta.

     [+] [-]

, 2011-01-31 17:01, pirms 14 gadiem
Labi ir tas, ka mums ir tik daudz to kandidātu! Pirms gada, pusotra no šī lielā saraksta bija labi ja puse, bet nu jau reāli kandidāti ir krietni vien vairāk!
Vienalga kuri spēlēs, viņi šogad KAPĀSIES PAR LATVIJU! Un būs labi!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 17:05, pirms 14 gadiem
Jurēvičus, Bankevics, Bertāns, Bērziņš - nulles aizsardzībā! Ar tādiem čaļiem EČ nav ko darīt, tādus tur apēdīs bez sāls! Vajag dabūt Biedriņu un Ādolfu, beidziet dziedāt muļķīgās dziesmas par idiotisko diskvalifikāciju, kuru arī Biedriņam piešķīra un vajadzēja tad jau arī Šnepam, Kehrim un muļķītim Buļam arī piešķirt! Šeit runa ir par izlases prestižu un nopietnu PRETESTĪBU (pat ne par uzvaru) pret Izraēlu, Itāliju un Franciju. Par Serbiem nemaz nerunāju!

Ideāli:
Ādolfs
Blūms
Janičenoks
Jahovičs
Biedriņs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-31 17:12, pirms 14 gadiem
Kā var pieminēt Mareku Meijeri ? Tik pat labi varēji pieminēt Troju Ostleru! Viņš tak arī plosās pa itālijas 2. līgu !
Cmoon, Blūms vienmēr izlasē ir spēlējis kā PG aiz Valtera !
Bljin, ja Bagatskis paņems Kaufmani, vai Sirsniņu 12 niekā , tad es nezinu, abi jau bija katastrofāli kvalifikācijā.

Bankevicu , lūdzu, arī nē !
Mans 12 nieks -
PG - BLŪMS, STRĒLNIEKS
SG - Janičenoks, Bertāns, Šķēle (izskatās, ka tomēr būs līmenī)
SF - Kuksiks, Jahovičš, (Kalve)
PF - Bērziņš, Freimanis, Kalve
C- cerams, BIEDRIŅŠ - tur tiešām jālūdz Dievs, lai viņam viss būtu kārtībā, gan sadzīvē gan, ģimenē un galvā.
GRAFS (lai arī kāda forma nebūtu, bet cita nav)

Rezervē kā 13.tais, varētu būt - Jurevičus vai Blauss vai Šeļakovs!

Kambala pateica, overtime, ka spiediens ir pamatīgs uz viņu, lai viņš nespēlētu, jo LBS cilvēki, viņu par katru cenu negrib redzēt izlasē. Takā - atkrīt.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-31 17:16, pirms 14 gadiem
Calvin rakstīja: Jurēvičus, Bankevics, Bertāns, Bērziņš - nulles aizsardzībā! Ar tādiem čaļiem EČ nav ko darīt, tādus tur apēdīs bez sāls! Vajag dabūt Biedriņu un Ādolfu, beidziet dziedāt muļķīgās dziesmas par idiotisko diskvalifikāciju, kuru arī Biedriņam piešķīra un vajadzēja tad jau arī Šnepam, Kehrim un muļķītim Buļam arī piešķirt! Šeit runa ir par izlases prestižu un nopietnu PRETESTĪBU (pat ne par uzvaru) pret Izraēlu, Itāliju un Franciju. Par Serbiem nemaz nerunāju!

Ideāli:
Ādolfs
Blūms
Janičenoks
Jahovičs
Biedriņs
Piecinieks labs, bet neiespējams...diemžēl.
Par Bērziņu nepiekritīšu aizsardzībā, viņam Uleb kausā bija 2. vieta bloķētajos metienos! Tas tomēr ir līmenis ! Tas nav pret LU nobloķēt.
Bertāns nožēlojams aizsardzībā bija ASK laikā, VEfā viņš ļot daudz nozog bumbas un ļoti krampē pretinieku saspēles vadītāju. Ir ļooooti progresējis šajā ziņā pie Kurtinaiša. Par pārējo piekrītu !

     [+] [-]

, 2011-01-31 17:30, pirms 14 gadiem
acidacid rakstīja: Kā var pieminēt Mareku Meijeri ? Tik pat labi varēji pieminēt Troju Ostleru! Viņš tak arī plosās pa itālijas 2. līgu !
Cmoon, Blūms vienmēr izlasē ir spēlējis kā PG aiz Valtera !
Bljin, ja Bagatskis paņems Kaufmani, vai Sirsniņu 12 niekā , tad es nezinu, abi jau bija katastrofāli kvalifikācijā.

Bankevicu , lūdzu, arī nē !
Mans 12 nieks -
PG - BLŪMS, STRĒLNIEKS
SG - Janičenoks, Bertāns, Šķēle (izskatās, ka tomēr būs līmenī)
SF - Kuksiks, Jahovičš, (Kalve)
PF - Bērziņš, Freimanis, Kalve
C- cerams, BIEDRIŅŠ - tur tiešām jālūdz Dievs, lai viņam viss būtu kārtībā, gan sadzīvē gan, ģimenē un galvā.
GRAFS (lai arī kāda forma nebūtu, bet cita nav)

Rezervē kā 13.tais, varētu būt - Jurevičus vai Blauss vai Šeļakovs!

Kambala pateica, overtime, ka spiediens ir pamatīgs uz viņu, lai viņš nespēlētu, jo LBS cilvēki, viņu par katru cenu negrib redzēt izlasē. Takā - atkrīt.
Blūms spēlē kā PG, Jaņičenosk kā SF (s)expert.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-31 17:35, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Blūms spēlē kā PG, Jaņičenosk kā SF (s)expert.
Vai tad es rakstīju, ka Blūms nav PG ? paskaties vērīgāk jaunais cilvēk, pirms gribi kādu mācīt.

Janičenoks, var arī pa SG, tāpat kā Jahovičs par PF, vai Kalve kā PF gan arī kā SF ! Visi viņi var rotēt.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-31 17:43, pirms 14 gadiem
Kambala būtu spēlētājs, bet, ja būs Šneps, tad laikam Kambi neņems

  -1 [+] [-]

, 2011-01-31 17:54, pirms 14 gadiem
acidacid rakstīja: Vai tad es rakstīju, ka Blūms nav PG ? paskaties vērīgāk jaunais cilvēk, pirms gribi kādu mācīt.

Janičenoks, var arī pa SG, tāpat kā Jahovičs par PF, vai Kalve kā PF gan arī kā SF ! Visi viņi var rotēt.
pats saprutojos lasot tavus murgus, viņš spēlē klubā par SG un viņam arī izlasē tur būs jāspēlē

  +1 [+] [-]

, 2011-01-31 18:04, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: pats saprutojos lasot tavus murgus, viņš spēlē klubā par SG un viņam arī izlasē tur būs jāspēlē
gudrīt, Blūms ļoti bieži, varētu pat teikt vienmēr, kopš nav Miglienieka, Buškevica, Štelmja, spēlē kā 2. PG aiz K.Valtera.
Klubā viņš spēlē par SG, izlasē par PG vairāk, kaut gan lika arī kopā ar Kristapu Valteru uz laukuma, bet tā dara daudzi arī ASK laikos Miledžs spēlēja vienlaicīgi laukumā ar Buškevicu. Tas ir atkarīgs no tā, kādu katrs treneris izvēlas taktiku spēles stilu utt....
Atradies, kas mācīs kko...

     [+] [-]

, 2011-01-31 18:07, pirms 14 gadiem
acidacid rakstīja: gudrīt, Blūms ļoti bieži, varētu pat teikt vienmēr, kopš nav Miglienieka, Buškevica, Štelmja, spēlē kā 2. PG aiz K.Valtera.
Klubā viņš spēlē par SG, izlasē par PG vairāk, kaut gan lika arī kopā ar Kristapu Valteru uz laukuma, bet tā dara daudzi arī ASK laikos Miledžs spēlēja vienlaicīgi laukumā ar Buškevicu. Tas ir atkarīgs no tā, kādu katrs treneris izvēlas taktiku spēles stilu utt....
Gudrīti klubs viņu nelaida uz izlasi atlases ciklā, un viens no iemesliem bija tas, ka Bagijs vēlas izmantot viņu kā PG, bet izmantojot otru Jāni (S) kā pg, Blūmu var laist par SG

     [+] [-]

, 2011-01-31 18:38, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Gudrīti klubs viņu nelaida uz izlasi atlases ciklā, un viens no iemesliem bija tas, ka Bagijs vēlas izmantot viņu kā PG, bet izmantojot otru Jāni (S) kā pg, Blūmu var laist par SG
Kādas muļķības ? treneris var teikt, arī, ka izmantos viņu par centru. tad laistu, ja ? Kāds viens no iemesliem ? pilnīgs stulbums no tavas puses.
Viņš vienmēr ir bijis otrs pg ! Nu pasaki, kas tad bija aiz Valtera ? pirms Strēlnieks neuzradās! Hmm, vai tik ne Blūms ?
Var laist , un laidīs arī pa 2. nr, bet bez Strēlniekas PG vairs nav, jo Bagatskis teica, ka Bertāns noteikti spēlēs pa 2.nr ! Tad jau VEF arī viņu nelaidīs , jo Bagatskis vēlas viņu redzēt 2. nr pozīcijā ?
pilnīgs absurds un konkrēts fufelis. neviens klubs neizdomās neplaist spēlētāju uz ilzasi, tāpēc, ka treneris viņu šad tad ieliks citā pozīcijā

     [+] [-]

, 2011-01-31 18:49, pirms 14 gadiem
acidacid rakstīja: Kādas muļķības ? treneris var teikt, arī, ka izmantos viņu par centru. tad laistu, ja ? Kāds viens no iemesliem ? pilnīgs stulbums no tavas puses.
Viņš vienmēr ir bijis otrs pg ! Nu pasaki, kas tad bija aiz Valtera ? pirms Strēlnieks neuzradās! Hmm, vai tik ne Blūms ?
Var laist , un laidīs arī pa 2. nr, bet bez Strēlniekas PG vairs nav, jo Bagatskis teica, ka Bertāns noteikti spēlēs pa 2.nr ! Tad jau VEF arī viņu nelaidīs , jo Bagatskis vēlas viņu redzēt 2. nr pozīcijā ?
pilnīgs absurds un konkrēts fufelis. neviens klubs neizdomās neplaist spēlētāju uz ilzasi, tāpēc, ka treneris viņu šad tad ieliks citā pozīcijā
Tāds bija info sportacentrā. Neaizmirsti, ka Blūms tad parakstīja jaunu līgumu.

     [+] [-]

, 2011-01-31 19:13, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Tāds bija info sportacentrā. Neaizmirsti, ka Blūms tad parakstīja jaunu līgumu.
Un tu pats tam tici ? tas tev neliekas pilnīgs izdomājums, šāds attaisnojums, nelaist ?

  +3 [+] [-]

, 2011-01-31 22:25, pirms 14 gadiem
eu Skudriniek, neesi reáli dumjš??!! nu nopietni!! - stulbs kas stulbs.! Kur var kautko tik debilu izdomāt un vēl citiem izstāstīt?! Kāds atalgojums izlases spelētajam??!! Kur?? Kad?? Kam??!! Lūdzu, lūdzu atzīsties, ka pajokoji.

     [+] [-]

, 2011-02-08 20:37, pirms 14 gadiem
Calvin rakstīja: Jurēvičus, Bankevics, Bertāns, Bērziņš - nulles aizsardzībā! Ar tādiem čaļiem EČ nav ko darīt, tādus tur apēdīs bez sāls! Vajag dabūt Biedriņu un Ādolfu, beidziet dziedāt muļķīgās dziesmas par idiotisko diskvalifikāciju, kuru arī Biedriņam piešķīra un vajadzēja tad jau arī Šnepam, Kehrim un muļķītim Buļam arī piešķirt! Šeit runa ir par izlases prestižu un nopietnu PRETESTĪBU (pat ne par uzvaru) pret Izraēlu, Itāliju un Franciju. Par Serbiem nemaz nerunāju!

Ideāli:
Ādolfs
Blūms
Janičenoks
Jahovičs
Biedriņs
Gadiijumaa iepriekseejaa cempii nebija taads 5nieks? Nu labi, bija veel beerzs un skeele. Neatceries kas no taa sanaaca?