Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Pasaules čempionātā bez Sorokina

Pasaules čempionātā bez Sorokina
Oļegs Sorokins
Foto: Romāns Kokšarovs, f64, Sporta Avīze

Kamēr hokeja federācija nav publiskojusi oficiālo Latvijas izlases kandidātu sarakstu pasaules čempionātam Vācijā, visi, kas kustas un spēlē hokeju pieklājīgā līmenī, ir kandidāti. Arī viens no šās sezonas "Dinamo" aizsargu līderiem Oļegs Sorokins. Taču viņš, tāpat kā Rodrigo Laviņš, ir pieņēmis lēmumu šogad negatavoties pasaules čempionātam.

Oļegs Sorokins:
- Varbūt arī esmu starp kandidātiem, bet uz pasaules čempionātu nebraukšu. Nevēlos būt kā ielāps caurumiem, kā tas bija domāts pirms iepriekšējā čempionāta, kad mana kandidatūra tiktu izskatīta tikai tajā gadījumā, ja būtu savainoti vairāki aizsargi. Man patīk būt vadošajās lomās. Domāju, ka treneriem ir citas prioritātes. Izlases treneri vairākumā liek citus. Te ir stāsts par uzticēšanos vienam vai otram spēlētājam. Treneri uzskata, ka izlasē ir citi līderi, kuri labāk var veikti dotos uzdevumus un es neesmu starp viņiem. Pagājušajā pasaules čempionātā Latvija izcīnīja septīto vietu un tas nozīmē, ka izvēlētais sastāvs bija pareiza treneru izvēle. Pašam sev vienmēr gribas teikt, ka ir kompromisa iespējas, taču šis nav tas gadījums. Būtībā esmu diezgan kategorisks pret spēlēšanu pasaules čempionātā. Vēl pagājušajā gadā biju gatavs kompromisam, taču šogad vairs nē. Es nevēlos būt ceturtās maiņas aizsargs. Ir forši aizbraukt ar čaļiem uz pasaules čempionātu, bet es šoreiz saku nē. Sākšu agrāk gatavoties nākamajai sezonai.

     [+] [-]

, 2010-03-31 12:19, pirms 14 gadiem
bonis2 rakstīja: Nezināju, ka es saprotu pokemonu valodu
katram ir apslēptas spējas. Vai tad serialus neskaties?

  +1 [+] [-]

, 2010-03-31 12:19, pirms 14 gadiem
To ABRAGS
Pats par sevi fakts,ka mūsu valstī tādam cilvēkam uzticēja tādu amatu ir nesaprotams.Pie tam,kad viņš tikko uzsāka darbu ar izlasi viņš neizpildīja LHF uzdevumu,bet viņu atstāja amatā.Citus trenerus dēļ tā uzreiz atlaida...Es savu bērnu tūvu pat nelaistu pie tāda trenera.Tik riebīgs,rūpjš muzhlans,pat ne muzhiks,bet riktīgs neaudzināts muzhlans.Nekad neaizmirsīšu,kad trenēja juniorus kā viņš ar tiem jauniešiem treniņos izrīkojas,dažu labu no visa spēka pie stikla grūda...

     [+] [-]

, 2010-03-31 12:20, pirms 14 gadiem
GSH rakstīja: Arī OS liec lielu +? Es gan šoreiz nepiekritīšu.
es teicu kopumā.
katrā ziņā par OS mīnuss noteikti nav jāliek, tikai un vienīgi pluss - spēles Latvijas izlasei bija TIKAI pret medaļu kandidātiem, ja jau punkts (respektīvi, papildlaiks) kaut vienā no tām ir paķerts, tad jebkurā gadījumā turnīrs vērtējams ar + zīmi (varbūt ne lielu, bet tomēr +)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-03-31 12:27, pirms 14 gadiem
Buffalo rakstīja: OS mīnuss ir jāliek - nespēja noskaņot komandu cīnīties. Pēdējā spēlē jau paši saprata, ka vajag..
mīnusu liek par rezultātu nevis noskaņojumu.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-31 12:27, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: es teicu kopumā.
katrā ziņā par OS mīnuss noteikti nav jāliek, tikai un vienīgi pluss - spēles Latvijas izlasei bija TIKAI pret medaļu kandidātiem, ja jau punkts (respektīvi, papildlaiks) kaut vienā no tām ir paķerts, tad jebkurā gadījumā turnīrs vērtējams ar + zīmi (varbūt ne lielu, bet tomēr +)
Nesaku, ka mīnuss, bet.. Ja paskatāmies nedaudz savādāk, tad, lai arī pretinieki bija kandidāti, neviens medaļas neieguva. Ok, tas nav rādītājs.

Trīs spēles tomēr bija bezcerīgas, ok, vienā aizķērāmies. Varētu iebilst pie spēlētāju izvēles (laicīga iedziļināšanās tomēr dotu labāku rezultātu). Tāpat man riebjas, ka nevar pamainīt maiņas - it sevišķi ja neiet. Ja apskatāmies PP realizāciju, tad smagi ap sirdi paliek, bet, vai kaut kas spēļu laikā tika pamainīts? Tāpat arī GK jautājums.. Vai pie bezcerīgas spēles nevar dot iespēju jaunajam un ļaut uzkrāt spēkus Masaļskim citām spēlēm? Tā varētu turpināt. Protams, katram savs viedoklis un redzējums šajos jautājumos, bet manuprāt, Znaroks kā treneris neizdarīja visu ko varēja izdarīt OS sakarā gan pirms, gan spēļu laikā.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-31 12:29, pirms 14 gadiem
dupse rakstīja: To ABRAGS
Pats par sevi fakts,ka mūsu valstī tādam cilvēkam uzticēja tādu amatu ir nesaprotams.Pie tam,kad viņš tikko uzsāka darbu ar izlasi viņš neizpildīja LHF uzdevumu,bet viņu atstāja amatā.Citus trenerus dēļ tā uzreiz atlaida...Es savu bērnu tūvu pat nelaistu pie tāda trenera.Tik riebīgs,rūpjš muzhlans,pat ne muzhiks,bet riktīgs neaudzināts muzhlans.Nekad neaizmirsīšu,kad trenēja juniorus kā viņš ar tiem jauniešiem treniņos izrīkojas,dažu labu no visa spēka pie stikla grūda...
tam es piekrītu - Znaroka vietā es daudz labāk redzētu kādu inteliģentāku treneri, vēlams no Skandināvijas vai ZAmerikas.

Taču šobrīd variantu nav - par to, domāju, varēs runāt attiecībā uz nākamo PČ. Pieļauju, ka Znaroks, saņēmis labāku piedāvājumu no kāda cita KHL kluba vairs negribēs ar izlasi krāmēties (vai arī klubs to neļaus).

  +1 [+] [-]

, 2010-03-31 12:29, pirms 14 gadiem
GSH rakstīja: Nesaku, ka mīnuss, bet.. Ja paskatāmies nedaudz savādāk, tad, lai arī pretinieki bija kandidāti, neviens medaļas neieguva. Ok, tas nav rādītājs.

Trīs spēles tomēr bija bezcerīgas, ok, vienā aizķērāmies. Varētu iebilst pie spēlētāju izvēles (laicīga iedziļināšanās tomēr dotu labāku rezultātu). Tāpat man riebjas, ka nevar pamainīt maiņas - it sevišķi ja neiet. Ja apskatāmies PP realizāciju, tad smagi ap sirdi paliek, bet, vai kaut kas spēļu laikā tika pamainīts? Tāpat arī GK jautājums.. Vai pie bezcerīgas spēles nevar dot iespēju jaunajam un ļaut uzkrāt spēkus Masaļskim citām spēlēm? Tā varētu turpināt. Protams, katram savs viedoklis un redzējums šajos jautājumos, bet manuprāt, Znaroks kā treneris neizdarīja visu ko varēja izdarīt OS sakarā gan pirms, gan spēļu laikā.
Kurš no vārtsargiem OS aiz masaļska muguras bija jauns???

  +2 [+] [-]

, 2010-03-31 12:30, pirms 14 gadiem
Starpcitu, cik saprotu, tad arī jaunākais Rēdlihs nebūs. Gaidīs bērniņu, jo tieši ap to laiku parādīšoties meitiņa!
Nu jā, žēl, protams, žēl. Domāju, ka Sorokins varēja ļoti palīdzēt. Tāpat Rodžers. Nu redzēsim kas sanāks.

     [+] [-]

, 2010-03-31 12:31, pirms 14 gadiem
GSH rakstīja: Nesaku, ka mīnuss, bet.. Ja paskatāmies nedaudz savādāk, tad, lai arī pretinieki bija kandidāti, neviens medaļas neieguva. Ok, tas nav rādītājs.

Trīs spēles tomēr bija bezcerīgas, ok, vienā aizķērāmies. Varētu iebilst pie spēlētāju izvēles (laicīga iedziļināšanās tomēr dotu labāku rezultātu). Tāpat man riebjas, ka nevar pamainīt maiņas - it sevišķi ja neiet. Ja apskatāmies PP realizāciju, tad smagi ap sirdi paliek, bet, vai kaut kas spēļu laikā tika pamainīts? Tāpat arī GK jautājums.. Vai pie bezcerīgas spēles nevar dot iespēju jaunajam un ļaut uzkrāt spēkus Masaļskim citām spēlēm? Tā varētu turpināt. Protams, katram savs viedoklis un redzējums šajos jautājumos, bet manuprāt, Znaroks kā treneris neizdarīja visu ko varēja izdarīt OS sakarā gan pirms, gan spēļu laikā.
kritizēt var vienmēr un da jeb ko. Ideāli spēlē tikai roboti.

P.s. par GK vispār kritika nevietā - vai kādu no spēlēm Masaļskis izgāza tieši noguruma pēc??

  +4 [+] [-]

, 2010-03-31 12:35, pirms 14 gadiem
Nē, noguruma dēļ neiegāza, bet psiholoģiski gan tas varēja ietekmēt arī uz nākamajām spēlēm. Turklāt, ja neiet, tad ir kaut kas jādara, jo pateikt, ka pretinieks ir 3 līmeņus augstāk var ikviens!

  -2 [+] [-]

, 2010-03-31 12:39, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: tam es piekrītu - Znaroka vietā es daudz labāk redzētu kādu inteliģentāku treneri, vēlams no Skandināvijas vai ZAmerikas.

Taču šobrīd variantu nav - par to, domāju, varēs runāt attiecībā uz nākamo PČ. Pieļauju, ka Znaroks, saņēmis labāku piedāvājumu no kāda cita KHL kluba vairs negribēs ar izlasi krāmēties (vai arī klubs to neļaus).
Te nu es Tev nemaz nepiekrītu. Lai nu kā, bet tas, ka Znaroks ir LV hokeja patriots ir neapstrīdams fakts un man patīk tas, kāda, vismaz no malas skatoties, ir izlases atmosfēra. Viņš aizstāv spēlētājus un nekad neatļautos tādas vaļības, kā salīdzinoši inteliģentais Vasiļjeva kungs ar savu ''iemešanu podā''! Tas ir viens no svarīgākajiem aspektiem jebkurā komandu sportā- saliedēts kolektīvs un lai nu kā, bet redzam arī to, ka tas pats Vasiļjevs salīdzinājumā ar Znaroku savu trenera karjeru var podā iemest.
Par izlases pamešanu(labprātīgu vai kluba uzspiestu)- nemūžam!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-03-31 12:43, pirms 14 gadiem
GSH rakstīja: Nē, noguruma dēļ neiegāza, bet psiholoģiski gan tas varēja ietekmēt arī uz nākamajām spēlēm. Turklāt, ja neiet, tad ir kaut kas jādara, jo pateikt, ka pretinieks ir 3 līmeņus augstāk var ikviens!
Muļķības, Masaļskim spēle iet tikai un vienīgi tad, kad viņam to ļauj darīt bez raustīšanas.

  -4 [+] [-]

, 2010-03-31 12:47, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Muļķības, Masaļskim spēle iet tikai un vienīgi tad, kad viņam to ļauj darīt bez raustīšanas.
OS apgāž pilnībā Tavu apgalvojumu.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-31 12:50, pirms 14 gadiem
GSH rakstīja: Nē, noguruma dēļ neiegāza, bet psiholoģiski gan tas varēja ietekmēt arī uz nākamajām spēlēm. Turklāt, ja neiet, tad ir kaut kas jādara, jo pateikt, ka pretinieks ir 3 līmeņus augstāk var ikviens!
...varēja ietekmēt - tas nav nekāds arguments!!! tas jau tā nenotika

     [+] [-]

, 2010-03-31 12:50, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Te nu es Tev nemaz nepiekrītu. Lai nu kā, bet tas, ka Znaroks ir LV hokeja patriots ir neapstrīdams fakts un man patīk tas, kāda, vismaz no malas skatoties, ir izlases atmosfēra. Viņš aizstāv spēlētājus un nekad neatļautos tādas vaļības, kā salīdzinoši inteliģentais Vasiļjeva kungs ar savu ''iemešanu podā''! Tas ir viens no svarīgākajiem aspektiem jebkurā komandu sportā- saliedēts kolektīvs un lai nu kā, bet redzam arī to, ka tas pats Vasiļjevs salīdzinājumā ar Znaroku savu trenera karjeru var podā iemest.
Par izlases pamešanu(labprātīgu vai kluba uzspiestu)- nemūžam!!!
vēl Beresņevu varēji piesaukt!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-31 12:53, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: ...varēja ietekmēt - tas nav nekāds arguments!!! tas jau tā nenotika
Neesmu Masaļskis vai jebkurš cits izlases spēlētājs, tāpēc viņu vietā runāt un kaut ko apgalvot nevaru.

     [+] [-]

, 2010-03-31 12:59, pirms 14 gadiem
GSH rakstīja: Neesmu Masaļskis vai jebkurš cits izlases spēlētājs, tāpēc viņu vietā runāt un kaut ko apgalvot nevaru.
Nu tad neizsaki nepamatotus apgalvojumus! Es tikpat labi varu pateikt, ka nomainot Masaļski pret Naumovu būtu zāģi ar 0:10 vai vairāk un komanda morāli sabruktu attiecībā uz nākamajām spēlēm - šis apgalvojums būtu tik pat "pamatots" kā Tavējais!

P.s. man nav nekas pret Naumovu un nedomāju, ka izlase būtu totāli izgāzusies ja vārtos būtu Serjoga - Naumovs šeit ir minēts tikai kā piemērs. (viņa vietā tik pat labi varētu minēt kādu citu - taču spēles pieteikumā ir tikai 2 vārtsargi)

  +1 [+] [-]

, 2010-03-31 13:11, pirms 14 gadiem
Nē, nu ja pie 6-1 vai 7-1 Tavuprāt nav iemeslu nomainīt vārtsargu, tad par ko gan te var diskutēt.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-31 13:24, pirms 14 gadiem
bonis2 rakstīja: Tad jau Sandim arī nav ko darīt? Ko? Roli, tu nesaproti. te vairs nav runa par patriotismu bet par normālu lietu kārtību. Vecie dod vietu jaunajiem aizstāvēt Latvijas krāsas.
Spelee labaakais!Ja pienemsim Cibulskis tiks uz chempi,bet Sorokins nebrauks,kur logika-tad sanaak ,ka izlasee nespeelee labaakie!Cibulskis pat R..Dinamo sastaavaa nespeej nostiprinaaties!Driizaak sheit ir abida uz znaroku...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-31 13:46, pirms 14 gadiem
Cilvēks visu informē, lai šogad ar viņu nerēķinas, laicīgi pabrīdina. Ja būtu tikai Znarokam pateicis, tad Znarokam nosaucot sastāvu būtu tādi komentāru plūdi

  -2 [+] [-]

, 2010-03-31 13:47, pirms 14 gadiem
GSH rakstīja: Nē, nu ja pie 6-1 vai 7-1 Tavuprāt nav iemeslu nomainīt vārtsargu, tad par ko gan te var diskutēt.
6-1 vai 7-1 automātiski vēl nenozīmē obligātu vārtsarga maiņu.

tiešām lieki ar Tevi diskutēt.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-31 13:50, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Spelee labaakais!Ja pienemsim Cibulskis tiks uz chempi,bet Sorokins nebrauks,kur logika-tad sanaak ,ka izlasee nespeelee labaakie!Cibulskis pat R..Dinamo sastaavaa nespeej nostiprinaaties!Driizaak sheit ir abida uz znaroku...
Nu, spēlē labākais pieejamais. Ja Sarokins nebūs peejams, nevaino Znaroku.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-31 13:52, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Spelee labaakais!Ja pienemsim Cibulskis tiks uz chempi,bet Sorokins nebrauks,kur logika-tad sanaak ,ka izlasee nespeelee labaakie!Cibulskis pat R..Dinamo sastaavaa nespeej nostiprinaaties!Driizaak sheit ir abida uz znaroku...
Treneris izvelas viņuprāt labakos, bet spēlē tie kuri paši to grib. Kada obida? Agrāk izlase bija vieta kur pec sezonas blandīsanas pa pasauli, satikt savējos, kopa uzspelēt un pārstavēt valsti. Tiko parādījās Dinamo, kas viņiem dod to iespēju sezonas garumā, bija skaidrs ka atteikumu būs vairak. Labi ka atsaka tik vecais kalums, šie abi ir pietiekosi ziedojusi laiku, lai viņu lēmumu saprastu un pieņemtu.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-31 14:14, pirms 14 gadiem
nu paga- Soroka jau kad teica ka nebrauks uz PČ.. pirms iepriekšējā jau :O uz OS gan jamais gribeeja, bet nepaņema. tas nau nekas jauns.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-31 14:15, pirms 14 gadiem
Kas, Jums ar to Sarokinu, bļ. ? SOROKINS!!! Pa burtiem lasiet, ja nesaprotat savadāk.

Žēl, ka Sorokins nespēlēs PČ. Bet pareizi ir, kāda viņam motivācija spēlēt, kā 7. aizsargam ? Sorokins ir un paliek līderis. Piemēram RD viņš šosezon tiešām bija lielisks. Daudzi saka, ka labākais bija Ozo, jā daļēji piekrītu, bet Sorokins diži neatpalika. Labi, sezonas sākums varbūt nebija īpaši veiksmīgs, bet vidus un beigas - fantastika. Gan aizsardzībā, gan uzbrukumā. Viņa piruete vispār ir kaut kas unikāls, nezinu nevienu citu aizsargu, kurš to darītu tik bieži un tik precīzi.
Veiksmi Oļeg' !

     [+] [-]

, 2010-03-31 14:31, pirms 14 gadiem
Var jau būt, ka tā ir apvainošanās.... Bet Sorokina un Ozoliņa iztreikumi par nespēlēšanu izlasē man ļoti patīk. Ja nevar būt pirmajā, otrajā maiņā un esi tā maigi sakot jau spēlētājs gados, tad nav ko pīties pa Izlasi. Mums aizsargu netrūkst, lai jaunie iet un cīnās, lai aposta gaisu, gūst pieredzi... Ceturtā maiņā ir jāspēlē jaunajiem, debitantiem, nevis pieredzējušam aizsargam...

  -2 [+] [-]

, 2010-03-31 14:35, pirms 14 gadiem
Viss ir normāli! Divi 1974. gada hokejisti nebūs čempī es tur nekādu problēmu neredzu. Ja teiksim ir jāizvēlās starp Sotnieku un Srokinu vai Laviņu un Cibuļski, tad labāk lai brauc jaunie un krāj pieredzi. Tāpat latvija piesitīs Itāliju un savu vietiņu grupā saglabās, 2 aizsargi tas jau nebūs izšķirošais faktors.

     [+] [-]

, 2010-03-31 14:36, pirms 14 gadiem
dupse rakstīja: To ABRAGS
Pats par sevi fakts,ka mūsu valstī tādam cilvēkam uzticēja tādu amatu ir nesaprotams.Pie tam,kad viņš tikko uzsāka darbu ar izlasi viņš neizpildīja LHF uzdevumu,bet viņu atstāja amatā.Citus trenerus dēļ tā uzreiz atlaida...Es savu bērnu tūvu pat nelaistu pie tāda trenera.Tik riebīgs,rūpjš muzhlans,pat ne muzhiks,bet riktīgs neaudzināts muzhlans.Nekad neaizmirsīšu,kad trenēja juniorus kā viņš ar tiem jauniešiem treniņos izrīkojas,dažu labu no visa spēka pie stikla grūda...
Pareiz, pareiz. Tak viņu vajag deportēt uz Čeļabinsku lopu vagonā kā krievi sūtīja latviešus 70 gadus atpakaļ uz Sibīriju.

     [+] [-]

, 2010-03-31 14:57, pirms 14 gadiem
Ontario rakstīja: Viss ir normāli! Divi 1974. gada hokejisti nebūs čempī es tur nekādu problēmu neredzu. Ja teiksim ir jāizvēlās starp Sotnieku un Srokinu vai Laviņu un Cibuļski, tad labāk lai brauc jaunie un krāj pieredzi. Tāpat latvija piesitīs Itāliju un savu vietiņu grupā saglabās, 2 aizsargi tas jau nebūs izšķirošais faktors.
Itālija jau būtu obligāti jāpiesit, taču pirms notikuša fakta es par to 100% nebūtu pārliecināts... lai arī itāļi ir klasi zemāki par LV izlasi, viņi vienmēr ir bijis tas neērtais pretinieks. Vēl tagad atceros, kā 2007.g. PČ krievi ar viņiem mocījās.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-31 15:20, pirms 14 gadiem
aug to cilveku skaits kuri negrib spelet znaroka vadiba, znarok aizvacies no izlases.

     [+] [-]

, 2010-03-31 15:22, pirms 14 gadiem
GSH rakstīja: Nesaku, ka mīnuss, bet.. Ja paskatāmies nedaudz savādāk, tad, lai arī pretinieki bija kandidāti, neviens medaļas neieguva. Ok, tas nav rādītājs.

Trīs spēles tomēr bija bezcerīgas, ok, vienā aizķērāmies. Varētu iebilst pie spēlētāju izvēles (laicīga iedziļināšanās tomēr dotu labāku rezultātu). Tāpat man riebjas, ka nevar pamainīt maiņas - it sevišķi ja neiet. Ja apskatāmies PP realizāciju, tad smagi ap sirdi paliek, bet, vai kaut kas spēļu laikā tika pamainīts? Tāpat arī GK jautājums.. Vai pie bezcerīgas spēles nevar dot iespēju jaunajam un ļaut uzkrāt spēkus Masaļskim citām spēlēm? Tā varētu turpināt. Protams, katram savs viedoklis un redzējums šajos jautājumos, bet manuprāt, Znaroks kā treneris neizdarīja visu ko varēja izdarīt OS sakarā gan pirms, gan spēļu laikā.
Pareizi neizdarīja visu, kā nekā viņš pat pēc zaudējuma kreivijai priecājās apr tās uzvaru, vairāk bija jāfano par "savējiem". Izlasei vajadzīgs jauns treneris, jo ātrāk jo labāk.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-31 15:23, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: kritizēt var vienmēr un da jeb ko. Ideāli spēlē tikai roboti.

P.s. par GK vispār kritika nevietā - vai kādu no spēlēm Masaļskis izgāza tieši noguruma pēc??
Edgars os nospēlēja zem sava līmeņa un spēlēs pret krieviju, slovākiju varēja nomainīt viņu, bija kļūdas padaudz, pret čehiju pēdējais gols arī uz viņa rēķina, khl viņš bija vairāk koncentrējies nekā os. Edgars varēja albāk, bet nesanāca.

     [+] [-]

, 2010-03-31 15:24, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Te nu es Tev nemaz nepiekrītu. Lai nu kā, bet tas, ka Znaroks ir LV hokeja patriots ir neapstrīdams fakts un man patīk tas, kāda, vismaz no malas skatoties, ir izlases atmosfēra. Viņš aizstāv spēlētājus un nekad neatļautos tādas vaļības, kā salīdzinoši inteliģentais Vasiļjeva kungs ar savu ''iemešanu podā''! Tas ir viens no svarīgākajiem aspektiem jebkurā komandu sportā- saliedēts kolektīvs un lai nu kā, bet redzam arī to, ka tas pats Vasiļjevs salīdzinājumā ar Znaroku savu trenera karjeru var podā iemest.
Par izlases pamešanu(labprātīgu vai kluba uzspiestu)- nemūžam!!!
Pag a kur ta palika savējo nolikšana pēc zaudējuma krievijai un slovākijai, līmenis zems, spēka nav...visi labāki, mums jau nekā...kāda aizstāvēšana? Ko murgo?

  +2 [+] [-]

, 2010-03-31 16:23, pirms 14 gadiem
Sorokina nostāja ir skaidra un pilnībā saprotama.

Paldies viņam par izlasē pavadītajiem gadiem un skatīsimies, ko rādīs jaunāki kadri viņa vietā.