Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Pasaules čempionātā bez Sorokina

Pasaules čempionātā bez Sorokina
Oļegs Sorokins
Foto: Romāns Kokšarovs, f64, Sporta Avīze

Kamēr hokeja federācija nav publiskojusi oficiālo Latvijas izlases kandidātu sarakstu pasaules čempionātam Vācijā, visi, kas kustas un spēlē hokeju pieklājīgā līmenī, ir kandidāti. Arī viens no šās sezonas "Dinamo" aizsargu līderiem Oļegs Sorokins. Taču viņš, tāpat kā Rodrigo Laviņš, ir pieņēmis lēmumu šogad negatavoties pasaules čempionātam.

Oļegs Sorokins:
- Varbūt arī esmu starp kandidātiem, bet uz pasaules čempionātu nebraukšu. Nevēlos būt kā ielāps caurumiem, kā tas bija domāts pirms iepriekšējā čempionāta, kad mana kandidatūra tiktu izskatīta tikai tajā gadījumā, ja būtu savainoti vairāki aizsargi. Man patīk būt vadošajās lomās. Domāju, ka treneriem ir citas prioritātes. Izlases treneri vairākumā liek citus. Te ir stāsts par uzticēšanos vienam vai otram spēlētājam. Treneri uzskata, ka izlasē ir citi līderi, kuri labāk var veikti dotos uzdevumus un es neesmu starp viņiem. Pagājušajā pasaules čempionātā Latvija izcīnīja septīto vietu un tas nozīmē, ka izvēlētais sastāvs bija pareiza treneru izvēle. Pašam sev vienmēr gribas teikt, ka ir kompromisa iespējas, taču šis nav tas gadījums. Būtībā esmu diezgan kategorisks pret spēlēšanu pasaules čempionātā. Vēl pagājušajā gadā biju gatavs kompromisam, taču šogad vairs nē. Es nevēlos būt ceturtās maiņas aizsargs. Ir forši aizbraukt ar čaļiem uz pasaules čempionātu, bet es šoreiz saku nē. Sākšu agrāk gatavoties nākamajai sezonai.

1 2 3 78 komentāri

 +41 [+] [-]

, 2010-03-31 10:54, pirms 15 gadiem
Izskatās, ka tās ir atvadas. Paldies, Oļeg, arī tev par visiem šiem gadiem Latvijas izlasē!

 +22 [+] [-]

, 2010-03-31 10:56, pirms 15 gadiem
Respect Oļegam Sorokinam par skaidru nostāju. arī treneriem par vienu "varbūt" mazāk. tiesa, O.S. sniegums, īpaši sezonas nogalē, ļoti pat priecēja. vairāk pat nekā dažu stabilo izlases biedru
Slēpts komentārs: Abrags

  +8 [+] [-]

, 2010-03-31 10:58, pirms 15 gadiem
žēl. Bet Paldies par visu, ko sniedzi Latvjias izlasei.

  +8 [+] [-]

, 2010-03-31 11:02, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Tagad jautājums, ko teiks Skrastiņš - ja vēl šamais pasaka nē, tad 8 aizsargus Latvijas izlasē PČ jau var nosaukt uzreiz: Reķis, Galviņš, Pujacs, Kr.Rēdlihs, J.Rēdlihs, Sotnieks, Jerofejevs, Andersons. Pēdējā vietā varētu gan būt arī Cibuļskis.
Pieļauju, ka līdzīga situācija sanāk arī ar uzbrucējiem un maiņām kopumā.
Bartulis, Kulda???

  +4 [+] [-]

, 2010-03-31 11:03, pirms 15 gadiem
ferma22 rakstīja: Bartulis, Kulda???
NHL, AHL

  +5 [+] [-]

, 2010-03-31 11:03, pirms 15 gadiem
Oļeg, paldies par līdz šim parādīto.
Slēpts komentārs: Harington

  +5 [+] [-]

, 2010-03-31 11:06, pirms 15 gadiem
Saroku saprotu un atbalstu - ir pareizi dot vietu jaunajiem, jo Oļegam nekas vairs nevienam nav jāpierāda. Mazliet uztrauc cits fakts - daudz atteikumu šogad. Vai tikai Oļega labais kolektīvs nesāk šķobīties? Laviņš - varbūt veselība ir tikai formāls iegansts pēc OS, tagad Sarokins. Vēl labu laiku pēc iepriekšējā PČ Sprukts arī izteicās publiksi par organizatorsikām nepilnībām LHF, bet tas gan vairāk bija Kiras virzienā. Kurš nākošais?

 +11 [+] [-]

, 2010-03-31 11:07, pirms 15 gadiem
Harington rakstīja: Nu Kulda bus izlase tas ir viennozimigi.
Paldies Rodžeram un Sorokinam
sorry, bet neko labu par tevi pec si komentara nevar padomat
doma, ka Čikāga cīņā par titulu palaidīs savu līderi uz PČ?
viņiem pie kājas ko tu domā vai uz ko tu ceri.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-31 11:10, pirms 15 gadiem
Interesanti, ka Sorokins saka, ka negrib tapat ka pagājušajā gadā braukt uz PČ kā 4 maiņas aizsargs. pagājušajā gadā viņš noteikti neatbilda nekam vairāk, sezona viņam bija visai pabriesmīga, daudzas smagas kļūdas. domāju šogad viņš mierīgi varētu braukt kā līderis

  +1 [+] [-]

, 2010-03-31 11:11, pirms 15 gadiem
Zemekis rakstīja: Saroku saprotu un atbalstu - ir pareizi dot vietu jaunajiem, jo Oļegam nekas vairs nevienam nav jāpierāda. Mazliet uztrauc cits fakts - daudz atteikumu šogad. Vai tikai Oļega labais kolektīvs nesāk šķobīties? Laviņš - varbūt veselība ir tikai formāls iegansts pēc OS, tagad Sarokins. Vēl labu laiku pēc iepriekšējā PČ Sprukts arī izteicās publiksi par organizatorsikām nepilnībām LHF, bet tas gan vairāk bija Kiras virzienā. Kurš nākošais?
Grūti jau teikt, kā ir ar Laviņu - vizuāli nekas nelieca par traumu (vakar teātra izrādē sēdēju viņam gandrīz vai blakām), taču kā ir īstenībā, to zina vienīgi tikai Rodžers pats un dakteris/-i

  +4 [+] [-]

, 2010-03-31 11:12, pirms 15 gadiem
jā.. žēl, ka tā.. Lai nu kurš, bet Oļegs šogad sevi ir parādījis no tās labākās puses!

 +12 [+] [-]

, 2010-03-31 11:22, pirms 15 gadiem
Žēl, žēl....
Esmu pārliecināts, ka PČ Oļegs spēlētu vienu no galvenajām aizsardzības vijolēm. Arī vairākumā.
Redzu divus skaidrojumus šādai Oļega nostājai: pirmais - abida uz Znaroku par čakarēšanu O.S. sakarā. Otrais - vēlas labak sagatavoties nākamajai sezonai. Gadi, gadi - par veselību ir jarūpējas.

Gaidam vēl vismaz vienu tikpat labu sezonu Dinamo rindās, Oļeg!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-31 11:24, pirms 15 gadiem
fane95 rakstīja: Un vaitad Bārtulis nebūs???
ja netiks NHL play-off tad drošvien būs.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-31 11:31, pirms 15 gadiem
Ka tik kāc nav uzmetis lūpu ...

  +2 [+] [-]

, 2010-03-31 11:33, pirms 15 gadiem
Zemekis rakstīja: Saroku saprotu un atbalstu - ir pareizi dot vietu jaunajiem, jo Oļegam nekas vairs nevienam nav jāpierāda. Mazliet uztrauc cits fakts - daudz atteikumu šogad. Vai tikai Oļega labais kolektīvs nesāk šķobīties? Laviņš - varbūt veselība ir tikai formāls iegansts pēc OS, tagad Sarokins. Vēl labu laiku pēc iepriekšējā PČ Sprukts arī izteicās publiksi par organizatorsikām nepilnībām LHF, bet tas gan vairāk bija Kiras virzienā. Kurš nākošais?
Nepiekrītu tev.
Tu cel vētru ūdensglāzē. Skaidrs, ka play off prasīja daudz spēka un vecākiem spēlētājiem nogurums ir lielāks un atveseļošanās nenotiek ātrāk kā jaunajiem.

UN kaut kad jau pārmaiņam izāsē jānotiek. Jā, lai sākās tagad.

     [+] [-]

, 2010-03-31 11:40, pirms 15 gadiem
Nu, lūk! Te ir arī dubultie standarti. Ja šādi Sorokina vārdi attiektos uz Šuplera komandu, tad visi teiktu, cik tas Šuplers ir stulbs un ko ar savu stulbumu ir panācis. Bet te ir runa par Znaroku, kuru parasti nekritizē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-31 11:41, pirms 15 gadiem
zanessa rakstīja: Nu, lūk! Te ir arī dubultie standarti. Ja šādi Sorokina vārdi attiektos uz Šuplera komandu, tad visi teiktu, cik tas Šuplers ir stulbs un ko ar savu stulbumu ir panācis. Bet te ir runa par Znaroku, kuru parasti nekritizē.
Tak nejauc klubu ar valstvienību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-31 11:45, pirms 15 gadiem
pareizi ir, kaada 4 maiņa ja viņš sevi lieliski pierādīja Dinamo rindās

  -3 [+] [-]

, 2010-03-31 11:47, pirms 15 gadiem
.
Slēpts komentārs: rolis19

  +6 [+] [-]

, 2010-03-31 11:50, pirms 15 gadiem
Tad jau Sandim arī nav ko darīt? Ko? Roli, tu nesaproti. te vairs nav runa par patriotismu bet par normālu lietu kārtību. Vecie dod vietu jaunajiem aizstāvēt Latvijas krāsas.
rolis19 rakstīja: Ja jau izlasee nespeelees shie abi,tad jaasaak domaadt,ka nav ko dariit vinjiem klubos!

  +5 [+] [-]

, 2010-03-31 11:53, pirms 15 gadiem
LHF ir laiks padomāt par atvadu mača noorganizēšanu atsevišķiem spēlētājiem.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-31 11:54, pirms 15 gadiem
UHU
aigars076 rakstīja: LHF ir laiks padomāt par atvadu mača noorganizēšanu atsevišķiem spēlētājiem.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-31 11:56, pirms 15 gadiem
bonis2 rakstīja: UHU
Kas ir UHU?

  +6 [+] [-]

, 2010-03-31 12:00, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Kas ir UHU?
Tulkojumā no pokemonu valodas tas nozīme "piekrītu"

  +4 [+] [-]

, 2010-03-31 12:02, pirms 15 gadiem

     [+] [-]

, 2010-03-31 12:05, pirms 15 gadiem
Znarokam ir savi puikas kā teiktu Cipruss.Viņam spēlētāji gados nav vajadzīgi,tāpat kā kādreiz kad Znarokam vilka pasi iedeva Vasiļjevs.Būs ziepes.Galviņš bez Laviņa nav nekas.Kr.Rēdlihs nestabils,daudz kļūdās.Reķis olimpiādē ar nebija glābējs.Aizsardzība švaka+1 vārtsargs.Uzbrukums mums pēdējos 5 gados klibo uz abām kājām.

     [+] [-]

, 2010-03-31 12:09, pirms 15 gadiem
Neizbrīnītos,ja vēl kāds atteiktos spēlēt izlasē,vai pat piedalīties treniņos.Diez vai,visiem spēlētājiem patīk Znaroka "face" un personība...Es ar tādu pat tūvu stāvēt negribētuProtams,spēlētāji klusē,bet nu tiem,kuriem nav,ko zaudēt arī atteiks.Vispār,joprojām, nesaprotu,kā tāds treneris vispār kādu trenēt var?kur nu vēl izlasi un tagad KHL?Tāds mānītājs...

  +5 [+] [-]

, 2010-03-31 12:11, pirms 15 gadiem
dupse rakstīja: Neizbrīnītos,ja vēl kāds atteiktos spēlēt izlasē,vai pat piedalīties treniņos.Diez vai,visiem spēlētājiem patīk Znaroka "face" un personība...Es ar tādu pat tūvu stāvēt negribētuProtams,spēlētāji klusē,bet nu tiem,kuriem nav,ko zaudēt arī atteiks.Vispār,joprojām, nesaprotu,kā tāds treneris vispār kādu trenēt var?kur nu vēl izlasi un tagad KHL?Tāds mānītājs...
man kā treneris Znaroks arī nesimpatizē, taču viņa panākumus trenera darbā šobrīd noliegt nevar - visi pēdējie turnīri (PČ, OS, KHL) viņam kopumā ir vērtējami ar lielu jo lielu + zīmi.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-31 12:14, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tulkojumā no pokemonu valodas tas nozīme "piekrītu"
Nezināju, ka es saprotu pokemonu valodu

  +1 [+] [-]

, 2010-03-31 12:17, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: man kā treneris Znaroks arī nesimpatizē, taču viņa panākumus trenera darbā šobrīd noliegt nevar - visi pēdējie turnīri (PČ, OS, KHL) viņam kopumā ir vērtējami ar lielu jo lielu + zīmi.
Arī OS liec lielu +? Es gan šoreiz nepiekritīšu.
1 2 3 78 komentāri