Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Jautā: Ilvaram Koscinkevičam

Kristaps Zālītis

Jautājumu ieraksti komentāriem paredzētajā sadaļā.

Vai vēlies izlasīt atbildi uz šo jautājumu?

  • 135

  • 47


     [+] [-]

, 2011-02-07 17:18, pirms 14 gadiem
Cik ilgi tavuprāt turpinās strādāt(vai nestrādāt) pašreizējais LFF sastāvs?

Vispirms neņem ļaunā, ka neatbildēju ātrāk. Diemžēl nedēļā ir tikai 7 dienas...
Oi, nu gan pavaicāji! LFF sastāvs mainās, ik pa brīdim kāds nāk klāt, kāds prom, bet izmaiņas nav radikālas. Īpaši jau tas attiecas uz vadības galu, ko noteikti esi pamanījis. Subjektīvi gan šķiet, ka Indriksons un Mežeckis labprāt "paņemtu pauzi", taču nevar zināt, kas nāks vietā. Pēdējo var tulkot dažādi...

Ar vienu ausi dzirdēju, ka LFF par Virslīgas spēļu translācijām prasot lielāku summu nekā Igaunijas un Lietuvas līgās kopā. Vai tas tiesa un cik apmēram liela varētu būt šī summa?

Viņi neprasa... Līdz šim bijis tā - LFF maksā LTV, lai spēles tiktu rādītas, nevis otrādi. Diemžēl.

Cik lielas ir Virslīgas prēmijas par iegūtajām vietām čempionātā un kā ir citos čempionātos?

Kādreiz bija, tagad prēmiju nav, ja vien par to neuzskati UEFA piešķirto naudu katram elites klubam no solidaritātes fonda. Teorētiski tā summa ir ap 30 000 eiro katram virslīgas klubam, taču, cik zinu, LFF izvērtē un dod vairāk tiem, kam ir piramīda ar jauniešu komandām. Atbalstāma rīcība. Kas attiecas uz citiem čempionātiem, aina ir ļoti dažāda. Piemērs, kurš daudz piesaukts Latvijā - Blackpool par iekļūšanu premjerlīgā tuvākajos gados garantēja nepilnus 100 miljonus angļu mārciņas... Hm...

Vai uzskati Virslīgas 15 000 dalībmaksu par adekvātu?

Tad man jāredz detalizēti, kur aiziet katrs lats. Tāda iespēja publiski pagaidām nav dota. Ja klubi uzstāja, ka jābūt 15 000, nevis 20 000, tad droši vien tas ir tuvu "patiesībai".

Kā vērtē divu Jūrmalas klubu dzīvi Virslīgā?

Sportiskajā ziņā es, protams, labprātāk redzētu vienu Jūrmalas komandu, kas spēj skrieties ar top 4, nevis divas, kas to nespēj...

LFF sola iekārtot/atjaunot 12 lielo stadionu laukumus. Rīgā tie noteikti būtu LU un Daugavas stadioni un virkne stadionu ap Rīgu, piem. Sarkandaugavā. Kur tavuprāt būs šie laukumi? Cik vispār Rīgā ir lielie stadioni? Askolds Uldriķis pirms gadiem 5 laikam bija izveidojis tādu apskatu par Rīgas stadioniem, būtu interesanti tādu izveidot arī tagad.

Nav daudz. Diemžēl. "Normālā" kvalitātē vēl mazāk. Ja runājam par tiem 12 (man zināms skaitlis 11, bet tas nav tik butiski, galvenais, lai ir), cik zinu, plānots uzklāt pavisam jaunus standarta laukumus. Šeit nav runa par veco laukumu/stadionu atjaunošanu. Būtu tikai priecīgs, ja darbs notiktu abos virzienos!

     [+] [-]

, 2011-02-08 16:55, pirms 14 gadiem
Vai mūsējie savulaik uz Brazīliju brauca par savu naudu vai viņiem brazīlieši kaut ko apmaksāja?

     [+] [-]

, 2011-02-08 17:23, pirms 14 gadiem
Vai mūsējie savulaik uz Brazīliju brauca par savu naudu vai viņiem brazīlieši kaut ko apmaksāja?

Sedza ceļa un dzīvošanas izdevumus, kā arī samaksāja 20 000 ASV dolāru skaidrā naudā!

     [+] [-]

, 2011-02-09 13:41, pirms 14 gadiem
Vai Latvija šovakar uzvarēs? Kādu rezultātu prognozē?

     [+] [-]

, 2011-02-09 15:01, pirms 14 gadiem
Vai Latvija šovakar uzvarēs? Kādu rezultātu prognozē?

Esmu sprukās... Žurnālisti bieži lūdz prognozes dažādiem ekspertiem, bieži jāsaskaras ar to, ka viņi nevēlas prognozēt, bet mēs tomēr cenšamies no viņiem kaut ko izspiest... Tagad varu iejusties citu ādā
Ja nopietni, ticu, ka varam uzvarēt, bet likšu uz 1:1... Ko prognozē Tu?

     [+] [-]

, 2011-02-09 17:27, pirms 14 gadiem
Ilvars Koscinkevičs rakstīja: Vai Latvija šovakar uzvarēs? Kādu rezultātu prognozē?

Esmu sprukās... Žurnālisti bieži lūdz prognozes dažādiem ekspertiem, bieži jāsaskaras ar to, ka viņi nevēlas prognozēt, bet mēs tomēr cenšamies no viņiem kaut ko izspiest... Tagad varu iejusties citu ādā
Ja nopietni, ticu, ka varam uzvarēt, bet likšu uz 1:1... Ko prognozē Tu?

Nekā par Bolīviju nezinu izņemot vietu rangā un to, ka izbraukumā viņiem nevedas spēle. Vakar viņi tikai lidoja tad papildus apstāklis vēl nāk klāt, ka diennakts stunda viņiem ir citāda kā dzimtenē.
Par sastāvu: No mūsu pussargiem tik vienu gribētu saukt par pieredzejušu (Rubīnu), par tad nāk Cauņa un Perepļotkins kas ir malējie, kas ir kontrasts ar pierasto ka centrā ir kāds pieredzējušais ( Astafjevs un Laizāns). Centra pussargiem pieredzes maz, tad jau var būt, ka Cauņu atkal centrā laiž. Kas būs tas būs interesanti.
Aizsardzībā divi pieredzējušie, pārējie pieredzi krājošie. Tas var kādu joku izspelēt.
Uzbruceji izskatas labā formā un kaut ko izkārtos. It kā samērā maz spēlējušais Rudņevs ir līdzvērtīgs jau pieredzējušajiem Verpakovskim un Karlsonam. Kokurence dzen visus.

Nu jā, tagad wikipedijā apskatoties Bolīvijai spelētaji ar ar lielu pieredzi neizceļas.
Cerams izdarīs visas atļautas maiņas un vismaz katrs no uzmainītajiem pa 10 min uzspelēs.

Vārti būs gūti bet būs arī kādi ielaisti,

3:1, Latvijas labā.

     [+] [-]

, 2011-02-10 00:09, pirms 14 gadiem
Re, kā - abi tikai par vienu golu netrāpījām

     [+] [-]

, 2011-02-10 11:26, pirms 14 gadiem
Klau Ilvar, kā doma ko vajadzētu sodīt par Latvija-Bolīvija spēles rezultata ietekmēšanu? Mūsējos, Bolīviju vai tiesnesi??? (Es sliecos uz tiesnesi laikam......) Paskaidrošu kapēc.... Bukmeikeru kantoros uz līniju vairaak 2.5 varti spēles 40 minūtē pie skaita 0-0 koeficents bija 1,6, lai gan būtu jābūt ap 2.5.... (pirms spēles bija 1.95) Un, lūdzu, 3 pendeļi, kad uzzināju ka Verpakam atļāva parsist, ta es vispār no krēsla nokritu.... WTF, kapēc tādas atklatas muxļas netiek sodītas?????? Moška pajautā kādam no mūsējiem, ko par to domā.... Paldies.....

     [+] [-]

, 2011-02-10 13:48, pirms 14 gadiem
Ilvars Koscinkevičs rakstīja: Re, kā - abi tikai par vienu golu netrāpījām
Nu ja beidzot uzvara!
Kāpēc tikai trīs maiņas mūsējiem - vai šoreiz nebija sarunātas vairāk?

     [+] [-]

, 2011-02-10 15:48, pirms 14 gadiem
Klau Ilvar, kā doma ko vajadzētu sodīt par Latvija-Bolīvija spēles rezultata ietekmēšanu? Mūsējos, Bolīviju vai tiesnesi??? (Es sliecos uz tiesnesi laikam......) Paskaidrošu kapēc.... Bukmeikeru kantoros uz līniju vairaak 2.5 varti spēles 40 minūtē pie skaita 0-0 koeficents bija 1,6, lai gan būtu jābūt ap 2.5.... (pirms spēles bija 1.95) Un, lūdzu, 3 pendeļi, kad uzzināju ka Verpakam atļāva parsist, ta es vispār no krēsla nokritu.... WTF, kapēc tādas atklatas muxļas netiek sodītas?????? Moška pajautā kādam no mūsējiem, ko par to domā.... Paldies.....

Tā saucamie sarunāšanas gadījumi vienmēr būs sarežģīti, jo pierādīt kaut ko ir grūti (bet ne neiespējami). Redz, es spēli skatījos netā un tā kvalitāte tāda, ka niansēti grūti analizēt. Ne visu skaidri varēja redzēt, bet nedomāju, ka mums par labu piešķirtās pendeles bija izzīstas no pirksta. Tas, ka ļāva atkārtot pendeli, nav nekas šokējošs. Ja pretinieki pārkāpa noteikumus un tiesnesis ir skrupulozs, tā varēja būt. Es noteikti ar puišiem aprunāšos, kā viņiem tas viss izskatījās laukumā, ok!

     [+] [-]

, 2011-02-10 16:39, pirms 14 gadiem
Nu ja beidzot uzvara!
Kāpēc tikai trīs maiņas mūsējiem - vai šoreiz nebija sarunātas vairāk?

Manuprāt, situācija 2. puslaikā un esošās rezerves maiņas neprasīja. Uz soliņa sēdēja Koliņko, Mihadjuks, Bespalovs un Tarasovs. Pārbaudes spēļu nav tik daudz, tāpēc Vaņinam bija lietderīgi spēlēt visas 90 minūtes. Katra no tām palīdz sapratnes veidošanā ar partneriem. Mainīt vārtsargus nebija nekādas jēgas. Galu galā mēs ļoti labi zinām, kā prot spēlēt Koliņko. Viņam ir ļoti liela pieredze, pārbaudīt nav nepieciešams. Otrā puslaika otro pusi bolīvieši spieda, tāpēc nebūtu prāta darbs mainīt aizsargus. Piemēram, Bespalovam nav pieredzes šādā līmenī, arī Krjauklim kreisajā malā pieredze ir niecīga. Tad jau prātīgāk vairāk pārbaudīt viņu, jo, kas zina, varbūt spēlēs pret Izraēlu. Mihadjuks ir zināms kadrs, zinām, kā spēlē. Ja vien būs formā, aizsardzības centrā labi sapratīsies gan ar Gorkšu, gan Ivanovu. Tarasovam līdz valstsvienības pamatsastāvam vēl patālu, turklāt vērtīgāk pēc iespējas vairāk (un ilgāk) pārbaudīt potenciālo starta duetu Lazdiņš-Rafaļskis. Manuprāt, sastāvs un maiņas bija loģiskas.

     [+] [-]

, 2011-02-10 21:39, pirms 14 gadiem
Sastāvs OK, tam piekrītu! Tik fantazēju par to, ka varēja arī pie reizes apskatīties, kāds izskatās Tarasovs uz maiņu (par pārējiem piekrītu). Bet apskatīties kā Lazdiņš/Rafaļskis darbojas un uzvedas pie pēdējo minūšu spiediena arī bija noderīgi.

     [+] [-]

, 2011-02-10 22:09, pirms 14 gadiem
Kadrs23 rakstīja: kad uzzināju ka Verpakam atļāva parsist, ta es vispār no krēsla nokritu....
Par ko tieši jākrīt no krēsla? Bolīvietis par ātru ieskrēja soda laukumā. Ne vienmēr tiesneši to fiksē, taču nav ne pirmā un ne pēdējā reize, kad tiesnesis liek pendeli pārsist.

     [+] [-]

, 2011-02-10 22:51, pirms 14 gadiem
Par ko tieši jākrīt no krēsla? Bolīvietis par ātru ieskrēja soda laukumā. Ne vienmēr tiesneši to fiksē, taču nav ne pirmā un ne pēdējā reize, kad tiesnesis liek pendeli pārsist.

Taisnība. Ja Verpakovskis tiešām pirms sitiena redzēja, ka viens no bolīviešiem jau skrien palīgā vārtsargam (...), tad vispār diskusijas liekas.

     [+] [-]

, 2011-02-10 22:54, pirms 14 gadiem
Klau Ilvar, kā doma ko vajadzētu sodīt par Latvija-Bolīvija spēles rezultata ietekmēšanu? Mūsējos, Bolīviju vai tiesnesi??? (Es sliecos uz tiesnesi laikam......) Paskaidrošu kapēc.... Bukmeikeru kantoros uz līniju vairaak 2.5 varti spēles 40 minūtē pie skaita 0-0 koeficents bija 1,6, lai gan būtu jābūt ap 2.5.... (pirms spēles bija 1.95) Un, lūdzu, 3 pendeļi, kad uzzināju ka Verpakam atļāva parsist, ta es vispār no krēsla nokritu.... WTF, kapēc tādas atklatas muxļas netiek sodītas?????? Moška pajautā kādam no mūsējiem, ko par to domā.... Paldies

Nezinu, vai Tu klausījies un skatījies futbolistu komentārus, taču arī viņi visai atklātā tekstā pateica, ka tiesnesis nu gan bijis "interesants". Tur vispār vēl neliels atsevišķs stāsts, jo bija plānota čehu brigāde, bet kaut kas kaut ko bija sajaucis, un laukumā devās ungāri...

     [+] [-]

, 2011-02-11 12:08, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Par ko tieši jākrīt no krēsla? Bolīvietis par ātru ieskrēja soda laukumā. Ne vienmēr tiesneši to fiksē, taču nav ne pirmā un ne pēdējā reize, kad tiesnesis liek pendeli pārsist.
Tikai ne jau gadiijumaa kad totalizatora kantoros koeficents uz to, ka buus vairaak par 2.5 goliem speeles 40 minuutee koeficents ir 1.5.....Respektiivi, tiem goliem bija jaabuut anyway, un ja neiesistu veelreiz, liktu paarsist kameer muuseejie iesit.... Un tagad esportaa ir raxts, palasi par taam speeleem.....

     [+] [-]

, 2011-02-11 16:31, pirms 14 gadiem
Respektiivi, tiem goliem bija jaabuut anyway

Pirmkārt, es nevienu brīdi neesmu teicis, ka tā spēle ir bijusi godīga. Es runāju par konkrēto epizodi un to, ka Verpakovskim bija jāpārsit pendele.

The players other than the kicker must be located:
• inside the field of play
• outside the penalty area
• behind the penalty mark
• at least 9.15 m (10 yds) from the penalty mark

a team-mate of the goalkeeper infringes the Laws of the Game:
• the referee allows the kick to be taken
• if the ball enters the goal, a goal is awarded
• if the ball does not enter the goal, the kick is retaken

Tikai ne jau gadiijumaa kad totalizatora kantoros koeficents uz to, ka buus vairaak par 2.5 goliem speeles 40 minuutee koeficents ir 1.5.....

Tātad tu gribi teikt, ka, ja totalizatoru kantoros ir aizdomīgi koeficienti, tad manis iekopētais noteikums vairs nestrādā? Sāksim ar to, ka šo negodīgo spēļu sakarā lielākoties figurē tikai galvenais tiesnesis - protams, jo tieši viņš piešķīra tās pendeles. Taču to, ka bolīvietis priekšlaicīgi ieskrēja soda laukumā, fiksēja nevis galvenais, bet gan līnijnieks. Ja ne līnijtiesneša, spēle acīmredzot būtu turpinājusies. Kāpēc tad galvenais pats nefiksēja pārkāpumu, ja jau tai pendelei tik un tā bija jābeidzas ar vārtu guvumu?

     [+] [-]

, 2011-02-14 12:15, pirms 14 gadiem
Kas notiek ar Ēriku Pelci?

Bija labi iespēlējies Jelgavā, taču sezonas vidū kkur pazuda un līdzīgi kā Nataniels Veiss, pie spēlēšanas netika. Pārbaudes spēlēs tagad viņa nav vairs pieteikumā, vai Ēriks nolēmis likt punktu?

Paldies!

     [+] [-]

, 2011-02-14 12:53, pirms 14 gadiem
Ja konstatēs un oficiāli pierādīs nelikumības, vai Latvijas izlases spēle skaitīsies kā oficiālā (Cauņas un Verpakovska goli būs oficiālā statistikā skaitāmi)?

     [+] [-]

, 2011-02-14 13:05, pirms 14 gadiem
Kas notiek ar Ēriku Pelci?

Bija labi iespēlējies Jelgavā, taču sezonas vidū kkur pazuda un līdzīgi kā Nataniels Veiss, pie spēlēšanas netika. Pārbaudes spēlēs tagad viņa nav vairs pieteikumā, vai Ēriks nolēmis likt punktu?

Pelcis jau pagājušajā sezonā tā īsti nespēja trenēšanos un spēlēšanu apvienot ar darbu, tāpēc licis punktus spēlēšanai virslīgā. Katrā ziņā FK Jelgava komandā viņš šosezon noteikti nebūs.

     [+] [-]

, 2011-02-14 13:10, pirms 14 gadiem
Ja konstatēs un oficiāli pierādīs nelikumības, vai Latvijas izlases spēle skaitīsies kā oficiālā (Cauņas un Verpakovska goli būs oficiālā statistikā skaitāmi)?

Nē. Ja spēli netiesāja FIFA tiesneši, tā nebūs oficiāla, kas nozīmē, ka arī Māra un Aleksandra vārtu guvumi nebūs oficiālajā sarakstā. Žēl, bet tagad galvenais cīnīties ar cūcībām, ko sauc par manipulēšanu ar spēļu rezultātiem.

     [+] [-]

, 2011-02-15 13:18, pirms 14 gadiem
Vai LFF ir jau saņēmusi tos 30 000 par spēli ar Bolīviju? Neapmaksāti rēkini dēļ skandāla nepieplusosies LFF budžetam?

     [+] [-]

, 2011-02-15 16:07, pirms 14 gadiem
Vai LFF ir jau saņēmusi tos 30 000 par spēli ar Bolīviju? Neapmaksāti rēkini dēļ skandāla nepieplusosies LFF budžetam?
Domāju, ka nauda jau ir kontā (uz rokas?). Par kādiem rēķiniem Tu runā?

     [+] [-]

, 2011-02-15 17:44, pirms 14 gadiem
Ilvars Koscinkevičs rakstīja: Vai LFF ir jau saņēmusi tos 30 000 par spēli ar Bolīviju? Neapmaksāti rēkini dēļ skandāla nepieplusosies LFF budžetam?
Domāju, ka nauda jau ir kontā (uz rokas?). Par kādiem rēķiniem Tu runā?
Ar rēķiniem domaju viesnīcas un lidošanas biļešu izmaksas.

     [+] [-]

, 2011-02-15 18:28, pirms 14 gadiem
Ar rēķiniem domaju viesnīcas un lidošanas biļešu izmaksas.

Domāju, par šiem rēķiniem LFF galva nebija un nebūs jālauza.

     [+] [-]

, 2011-02-23 00:19, pirms 14 gadiem
Cik lielas ir Virslīgas klubu izmaksas? Ierēķinot laukumu īri, algas, izbraukumus u.c. mani aprēķini sanāca, ka LM, Skonto un FKV ir ap 500 000 gadā, Daugavpils ap 200 000ls gadā, Jūrmala un Jelgava 170 000, Rēzekne 140 000.

Kādas tavuprāt ir summas, un kādi ir ienākumu avoti? Vai LFF neizmaksā prēmijas par iegūto vietu?

     [+] [-]

, 2011-02-23 11:19, pirms 14 gadiem
Nupat atbraucu no Glasgovas, tur svētdien bija lielais pilsētas derbijs Celtic-Rangers. Visa pilsēta sadalās divās nometnēs, neviens nav vienaldzīgs. Zaļie izcīna fantastisku uzvaru 3:0. Visās angļu avīzēs pirmās lapās viss par šo maču, Celtic un viņu treneris tiek celts debesīs. Bet pie mums mēmais klusums par šo tēmu, vismaz neko nepamanīju. ... Var jau būt, ka Latvijā tiešām nevienam tas neinteresē...

     [+] [-]

, 2011-02-23 12:40, pirms 14 gadiem
Laba intervija ar Mežecki!
Kādēļ Tu visu laiku uzsver viltus tiesneša vārda līdzību ar basketbolista vārdu?
Vai neškiet, ka Mežeckis dažbrīd noveļ atbildību uz FIFA lai slēptu savu nezināšanu?

     [+] [-]

, 2011-02-23 15:00, pirms 14 gadiem
Nupat atbraucu no Glasgovas, tur svētdien bija lielais pilsētas derbijs Celtic-Rangers. Visa pilsēta sadalās divās nometnēs, neviens nav vienaldzīgs. Zaļie izcīna fantastisku uzvaru 3:0. Visās angļu avīzēs pirmās lapās viss par šo maču, Celtic un viņu treneris tiek celts debesīs. Bet pie mums mēmais klusums par šo tēmu, vismaz neko nepamanīju. ... Var jau būt, ka Latvijā tiešām nevienam tas neinteresē...

Mums diemžēl nav futbola kultūras un tradīciju, kas atspoguļotos reālā procesā, nevis plikās runās, redz, kad spēlēja Daugava, stadions bija pilns... Sporta mediju dienas kārtībā futbols (diemžēl) nav numur viens un pat ne numur divi... Vienu vainīgo neatrast, taču LFF savu druvu varēja kopt arī prasmīgāk, jo futbolam šarms tomēr ir īpašs.
Tiem, kam Latvijā futbols ir vairāk nekā sirdslieta, skotus var apskaust no matu galiņiem līdz papēžiem. Piekrītu, ka atgriežoties LV, vaigs varēja būt šajā ziņā drūms.

     [+] [-]

, 2011-02-23 15:07, pirms 14 gadiem
Laba intervija ar Mežecki!
Kādēļ Tu visu laiku uzsver viltus tiesneša vārda līdzību ar basketbolista vārdu?
Vai neškiet, ka Mežeckis dažbrīd noveļ atbildību uz FIFA lai slēptu savu nezināšanu?

1) Paldies!
2) Tāpēc, ka ir nelabas aizdomas, ka šāds tiesnesis "atkal" neeksistē. Vismaz par viņu atšķirībā no palīgiem internetā neko neizraku.
3) Intervijas līdzīgi kā citu žurnālistikas žanru pašmērķis nav lasītājam "iebāzt mutē" konkrētu viedokli. Lasītājs noteikti nav muļķis un prot izdarīt secinājumus no satura, ko sniedzis atbildētājs...

     [+] [-]

, 2011-02-23 17:07, pirms 14 gadiem
Cik lielas ir Virslīgas klubu izmaksas? Ierēķinot laukumu īri, algas, izbraukumus u.c. mani aprēķini sanāca, ka LM, Skonto un FKV ir ap 500 000 gadā, Daugavpils ap 200 000ls gadā, Jūrmala un Jelgava 170 000, Rēzekne 140 000.

Kādas tavuprāt ir summas, un kādi ir ienākumu avoti? Vai LFF neizmaksā prēmijas par iegūto vietu?

Izmaksas klubiem, protams, dažādas. Tie, kas maksā algas, tiem lielākas... Pats droši vien esi pamanījis, ka klubi atklāti par skaitļiem nemīl runāt. Gribētu redzēt detalizētāki, kā rēķināji, taču vismaz lejasgalam jau nu noteikti ciparus esi uzlicis par šerpu, ja vien tie nav ASV dolāri...
FK Jelgava vienīgais precīzi pateicis, ka budžets ir ap 70 000 latu. Tātad diezin vai 170 000 sanāks. Arī Jūrmalā un Rēzeknē man, šķiet, cipari par lielu. Piemēram, Olimpam viena mājas spēle izmaksā ap Ls 500, izbraukums uz Daugavpili - ap Ls 200. Lai kaut cik cilvēcīgi izviktu sezonu, viņiem vajagot ap 60 000 latu.

LFF maksā klubiem no tā saucama UEFA solidaritātes fonda, kas atvēlē noteiktu summu katras nacionālas elites līgas klubiem. Vadošie, kam ir "apakšā" jaunatnes sistēma, var tik pie aptuveni 30 000 eiro gadā.

     [+] [-]

, 2011-02-25 16:42, pirms 14 gadiem
Varbūt kļūdos, bet spēlētaji, kas Virslīgā sāk spēlēt agros padsmit gados parasti ir diezgan maza auguma (Pahars, Blanks, Cauņa, Rakels, Šabala). Un vismaz pirmie trīs jau arī agrā vecumā sāka mocīties ar traumām. Sakritība vai pārslodzes (slodzes veču līmenī, kas jaunajiem vēlāk atspēlējas)?

     [+] [-]

, 2011-02-25 18:46, pirms 14 gadiem
Var tikai zīlēt, cik tajā visā slēpjas patiesība/loģika. Protams, ka ieiešana veču futbolā nepaliek bez sekām, taču tā tas ir arī visur citur pasaulē.

     [+] [-]

, 2011-02-26 16:54, pirms 14 gadiem
Sveiks! Daudzsološi sāki rakstot SA+ un SA, bet tagad SA+ sakarā esi krietni mazinājis gan daudzumu, gan rakstu kvalitāti. Pārsvarā ir īsi raksti, kuros nepasaki neko vērtīgu. Bet sākums tiešām bija labs! Kas noticis ? Aizņemts SA, vai, kādi citi projekti traucē ? Katrā ziņā, futbola izpratnē esi labāks kā lielais vairums futbola speciālistu Latvijā.

     [+] [-]

, 2011-02-28 13:22, pirms 14 gadiem
Paldies, ka lasi! Citi lasītāji atkal saka, ka palieku arvien labāks To lai katrs pats spriež, jo galu galā atšķiras arī informācija, kas vienu interesē vairāk, citu mazāk. SA+ rakstu apjoms nav ievērojami krities, to rāda skaitļi, taču man nav pašmērķis ražot kaudzēm. Katrs raksts ir ar savu domu - cits vairāk analītisks, cits vairāk informācijai, ko līdz šim zināja retais lasītājs (piem., cik klubam izmaksā treniņnometne Turcijā). Futbolam joprojām veltu 7 dienas nedēļa. Būsi pamanījis, ka arī komentēju TV. Tas viss prasa laiku.