Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Jautā: Ilvaram Koscinkevičam

Kristaps Zālītis

Jautājumu ieraksti komentāriem paredzētajā sadaļā.

Vai vēlies izlasīt atbildi uz šo jautājumu?

  • 135

  • 47


     [+] [-]

, 2011-08-08 14:21, pirms 13 gadiem
kā domā, vai tiešām tik traki ir? M.Zuntners: "Jūs smejaties arī par tiem, kas...

     [+] [-]

, 2011-08-08 14:40, pirms 13 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Starpsezonas sākumā Ņūkāsla aktīvi meklēja uzbrucēju, galvenokārt Francijā. Vispirms atteica Gameiro, tad Erdinčs. Ja Gameiro kurvītis bija gaidāms, tad Erdinča gan nedaudz pārsteidza. Par Gameiro solīja 13 miljonus eiro, par Erdinču, ja nemaldos, kaut ko ap desmit.
Paldies. Fonam ļoti noderīgi.

     [+] [-]

, 2011-08-09 01:30, pirms 13 gadiem
1 rakstīja: Vai Jurijs Popovičenko vēl strādā ''Gulbenē''? Interesanti, ka viņa dēls Aleksejs tiesā Virslīgas spēles (kā asistents), tajā skaitā ''Gulbenes'' spēles.
Man šķiet, ka nē. Katrā ziņā oficiālajā sarakstā viņa nav.

     [+] [-]

, 2011-08-09 01:32, pirms 13 gadiem
kegums rakstīja: kā domā, vai tiešām tik traki ir? http://sportacentrs.com/futbols/lmt_virsliga/05082011-mareks_zuntners_jus_smejaties_par_futboli
Aizkadrā esmu runājis ar daudziem futbolistiem. Diemžēl Zuntnera teiktais mani nepārsteidza, tas neizklausījās pārspīlēti. LV futbolam nav tie vieglākie laiki.

     [+] [-]

, 2011-08-09 21:04, pirms 13 gadiem
Ilvar, reku daudzi runaa par vieglo grupu uz PČ, bet vai tomeer nepiekriiti tam, ka ar sho treneri un antifutbola speeles stilu muuseejie arii Lihtensteinu nevareetu paarspeet? Jo, ja arii paskatamies uz Starkova trenera karjeru, tad iznjemot 2004. gada finaalturniiru, nekaadi dizhie panaakumi Starkovam nav. Taapat nesen redzeeju Skonto speeli ar Wislu(vai kaa vinju tur), redzams, ka Pahars ir paarmantojis Starkova 'labaakaas' tradiicijas. Noskatoties to speeli(jaaatdziist, ka to vaajpraatu iztureeju tikai 1. puslaiku), radaas jautaajums, kapeec taads klubs vispaar ir vajadziigs? Visas speeles garumaa sit bumbu uz dullo prom. Un pret ko? Pret Polijas klubu. Ko tad vinji dariitu pret Barselonu? Sistu savos vaartos, ar domu, ka pashi sev mazaak sasitiis, nekaa Barcas meistari

  +1 [+] [-]

, 2011-08-09 22:46, pirms 13 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Ilvar, reku daudzi runaa par vieglo grupu uz PČ, bet vai tomeer nepiekriiti tam, ka ar sho treneri un antifutbola speeles stilu muuseejie arii Lihtensteinu nevareetu paarspeet? Jo, ja arii paskatamies uz Starkova trenera karjeru, tad iznjemot 2004. gada finaalturniiru, nekaadi dizhie panaakumi Starkovam nav. Taapat nesen redzeeju Skonto speeli ar Wislu(vai kaa vinju tur), redzams, ka Pahars ir paarmantojis Starkova 'labaakaas' tradiicijas. Noskatoties to speeli(jaaatdziist, ka to vaajpraatu iztureeju tikai 1. puslaiku), radaas jautaajums, kapeec taads klubs vispaar ir vajadziigs? Visas speeles garumaa sit bumbu uz dullo prom. Un pret ko? Pret Polijas klubu. Ko tad vinji dariitu pret Barselonu? Sistu savos vaartos, ar domu, ka pashi sev mazaak sasitiis, nekaa Barcas meistari
Par šo aspektu es uzrakstīju komentāru vienā no iepriekšējām SA. Tieši par to, ka "Skonto", kur it kā aug nākamie LV valstsvienības kadri, izskatījās tik bezspēcīgs uz Polijas un neba Francijas, Vācijas, Spānijas utt. komandas fona. Tas ir bēdīgi.
Man atmiņā nāk Spānijas un Lietuvas spēle, kurās mūsu kaimiņi bija cienīgi, paši veidoja uzbrukumus un vairākkārt - pat ļoti bīstamus. Tā nebija "plika" atsišanās. Mūsu labākajiem spēlētājiem jābūt ļoti motivētiem turpināt celt meistarību, citādi nekas labs nesanāks.

     [+] [-]

, 2011-08-10 17:54, pirms 13 gadiem
Ilvars Koscinkevičs rakstīja: Par šo aspektu es uzrakstīju komentāru vienā no iepriekšējām SA. Tieši par to, ka "Skonto", kur it kā aug nākamie LV valstsvienības kadri, izskatījās tik bezspēcīgs uz Polijas un neba Francijas, Vācijas, Spānijas utt. komandas fona. Tas ir bēdīgi.
Man atmiņā nāk Spānijas un Lietuvas spēle, kurās mūsu kaimiņi bija cienīgi, paši veidoja uzbrukumus un vairākkārt - pat ļoti bīstamus. Tā nebija "plika" atsišanās. Mūsu labākajiem spēlētājiem jābūt ļoti motivētiem turpināt celt meistarību, citādi nekas labs nesanāks.
Varbūt atkal jārunā par sportisko bezkaunību kas ir lešiem basketā un arī futbolā.Atceroties Kalonu,Miceiku kas spēlēja LM.

     [+] [-]

, 2011-08-10 21:10, pirms 13 gadiem
Ilvar, ko šobrīd Starkovs dara ar LV izlases sastāvu?! Pat Kreipāns ir ļooti sašutis. Vai tik tiešām viņš ir tik stulbs, ka spēlē pēc sistēmas 6-2-2?! Lai cik tas smieklīgi nebūtu, tieši šobrīd tā arī darbojās LV izlase- Fertovs vispār neko nevar parādīt- ne uzbrukumā, un pat ne aizsardzībā. Kā komanda var spēlēt ar 2-3 (!) reāliem pussargiem? Kāda jēga turēt tos uzbrucējus? Vai tik tiešām pat pārbaudes spēlē Starkovam nav iekšas pamēģināt likt lielāku uzsvaru uz uzbrukumu?
Kāds ir tavs viedoklis par izlasi šobrīd?

     [+] [-]

, 2011-08-10 21:49, pirms 13 gadiem
Nevajag ticēt visam, ko Toļa saka. Fertovs pēdējās 2 sezonas biežāk centrā spēlē nekā malā. Kovaļovs ir centra pussargs. Smirnovs karjeru sāka kā centra pussargs. Toļam šad tad misējās, bet tad arī diezgan pamatīgi.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-11 08:47, pirms 13 gadiem
Sveiks, Ilvar!

Ko Tu domā par Starkova joprojām atrašanos pie izlases stūres? 2011 gads jau iet uz beigām, taču pēdēja uzvara bija 2010. gada 7. septembrī !!!! Būs pagājis gads, kad mēs neesam priecājušies par izlases sniegumu.
Es neticu, ka mūsu futbolisti ir kļuvuši vājāki. Mums pat vairāki tagad spēlē vēl labākos klubos, taču Starkovs vispār ļoti meistarīgi izvairās.

Varbūt esi dzirdējis ar vienu ausi kaut kur LFF gaiteņos par to, ka vajadzētu mainīt stūrmani. Nu tas taču NAV normāli. Varbūt viņš tagad sevi upurē nākotnes vārdā, lai pēc tam aizietu un vietā ieliktu citu.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-11 09:46, pirms 13 gadiem
Andromeeds rakstīja: Nevajag ticēt visam, ko Toļa saka. Fertovs pēdējās 2 sezonas biežāk centrā spēlē nekā malā. Kovaļovs ir centra pussargs. Smirnovs karjeru sāka kā centra pussargs. Toļam šad tad misējās, bet tad arī diezgan pamatīgi.
Bet es jau pats redzu, ka Fertovs ir gandrīz nulle gan uzbrukumā, gan aizsardzībā- pa visu maču viņš izdarīja max. 4 precīzas piespēles, un 2 no 4 bija nevis uzbrukuma veidošana, bet gan atsišana atpakaļ aizsargiem... Toļiks jau ar to pašu saka, ka mums nav neviena spēles veidotāja- pussarga... Jā, varbūt Žigajevs varētu daļēji pildīt šo pienākumu, taču LV izlasei ar vienu Žigajevu nepietiek, jo visu(!) spēlētāju piespēļu kultūra ir vienkārši katastrofāla... Gandrīz, lai vai cik dīvaini tas neliktos, vislabāk mūsu izlasē uzbrukumus veido Gorkšs- 90% gadījumu, kad viņš pieslēdzas uzbrukumam, rodas bīstams moments pie pretinieku vārtiem- tā mēs pagājušajā ciklā guvām vārtus gan pret Izraēlu, gan Grieķiem un ja vēl pieskaitu pieslēgšanos standartsituācijās, tad sanāk, ka Gorkšs vislabāk no visiem mūsējiem veido uzbrukumus/ golus. Bet vislielākais sašutums ir par to, ka vakar bija pārbaudes spēle, kad var izmēģināt ko jaunu spēles zīmējumā, izmēģināt citu izkārtojumu, spēles stilu, bet Petroviča komanda 2. puslaikā turpina atsišanās taktiku...

     [+] [-]

, 2011-08-11 12:17, pirms 13 gadiem
Ilvars Koscinkevičs rakstīja: Aizkadrā esmu runājis ar daudziem futbolistiem. Diemžēl Zuntnera teiktais mani nepārsteidza, tas neizklausījās pārspīlēti. LV futbolam nav tie vieglākie laiki.
Viegli laiki nav, bet vārds "idiots" adresēts skatītājiem gan viņa rakstā lietots daudz par daudz. Skatītāji kuri ir atnākuši bieži vien grib redzēt kaut vai atdevi, cenšanos no spēlētāja.
Katrā ziņā pozitīvi bija vismaz apskatīties kā tas izskatās no otras puses.

     [+] [-]

, 2011-08-11 13:46, pirms 13 gadiem
Vynilz rakstīja: Varbūt atkal jārunā par sportisko bezkaunību kas ir lešiem basketā un arī futbolā.Atceroties Kalonu,Miceiku kas spēlēja LM.
Iespējams. Taču arī meistarības ziņā leišiem argumentu ir vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-11 13:51, pirms 13 gadiem
kalvis00 rakstīja: Ilvar, ko šobrīd Starkovs dara ar LV izlases sastāvu?! Pat Kreipāns ir ļooti sašutis. Vai tik tiešām viņš ir tik stulbs, ka spēlē pēc sistēmas 6-2-2?! Lai cik tas smieklīgi nebūtu, tieši šobrīd tā arī darbojās LV izlase- Fertovs vispār neko nevar parādīt- ne uzbrukumā, un pat ne aizsardzībā. Kā komanda var spēlēt ar 2-3 (!) reāliem pussargiem? Kāda jēga turēt tos uzbrucējus? Vai tik tiešām pat pārbaudes spēlē Starkovam nav iekšas pamēģināt likt lielāku uzsvaru uz uzbrukumu?
Kāds ir tavs viedoklis par izlasi šobrīd?
Ko viņš dara? Atjaunina. Kāds māls ir, tādu mīca. Taču piekrītu, ka uzstādījumam būtu jābūt citam. Spilgti palika atmiņā viena epizode - Krjauklis diezgan veiksmīgi ar bumbu tika teju līdz pat pretinieku soda laukuma, bet tad piespēlēja un kā ar uguni dzīts nesās atpakaļ uz aizsardzību, lai arī tobrīd LV izlase turpināja uzbrukt. Tā vietā, lai būtu vairāk jaudas uzbrukumam, tā tika atņemta. Trenerim to redzot, spēlētājiem būtu jāsit pa pirkstiem, bet acīmredzot nav tāds uzstādījums... Mani visvairāk pārsteidza futbolistu pasivitāte. LV valstsvienībā tas ir nepiedodami.

     [+] [-]

, 2011-08-11 13:53, pirms 13 gadiem
Andromeeds rakstīja: Nevajag ticēt visam, ko Toļa saka. Fertovs pēdējās 2 sezonas biežāk centrā spēlē nekā malā. Kovaļovs ir centra pussargs. Smirnovs karjeru sāka kā centra pussargs. Toļam šad tad misējās, bet tad arī diezgan pamatīgi.
Jā, Fertovs šogad kopā ar Igoru Tarasovu veido "Skonto" centra pussargu duetu. Ar aizsardzības malu viņam šogad bijis maz sakara. Kovaļovs gan vairāk ir uzbrucējs, bet Starkovs viņu redz malējā pussarga pozīcijā.

  +2 [+] [-]

, 2011-08-11 13:56, pirms 13 gadiem
mrPO rakstīja: Sveiks, Ilvar!

Ko Tu domā par Starkova joprojām atrašanos pie izlases stūres? 2011 gads jau iet uz beigām, taču pēdēja uzvara bija 2010. gada 7. septembrī !!!! Būs pagājis gads, kad mēs neesam priecājušies par izlases sniegumu.
Es neticu, ka mūsu futbolisti ir kļuvuši vājāki. Mums pat vairāki tagad spēlē vēl labākos klubos, taču Starkovs vispār ļoti meistarīgi izvairās.

Varbūt esi dzirdējis ar vienu ausi kaut kur LFF gaiteņos par to, ka vajadzētu mainīt stūrmani. Nu tas taču NAV normāli. Varbūt viņš tagad sevi upurē nākotnes vārdā, lai pēc tam aizietu un vietā ieliktu citu.
Viņam ir līgums līdz šā cikla beigām. Nebūšu šokēts, ja viņš pēc tā beigām aizies. Protams, var jau teikt, ka LV šobrīd nav labāka speciālista, taču tas nenozīmē, ka tikai tādēļ jāsamierinās ar to, kas ir. Vienā no mūsu sarunām Mežeckis izteicās, ka nebūs tā, ka Starkovam izlases krēsls būs mūžīgs...

     [+] [-]

, 2011-08-11 13:57, pirms 13 gadiem
kalvis00 rakstīja: Bet es jau pats redzu, ka Fertovs ir gandrīz nulle gan uzbrukumā, gan aizsardzībā- pa visu maču viņš izdarīja max. 4 precīzas piespēles, un 2 no 4 bija nevis uzbrukuma veidošana, bet gan atsišana atpakaļ aizsargiem... Toļiks jau ar to pašu saka, ka mums nav neviena spēles veidotāja- pussarga... Jā, varbūt Žigajevs varētu daļēji pildīt šo pienākumu, taču LV izlasei ar vienu Žigajevu nepietiek, jo visu(!) spēlētāju piespēļu kultūra ir vienkārši katastrofāla... Gandrīz, lai vai cik dīvaini tas neliktos, vislabāk mūsu izlasē uzbrukumus veido Gorkšs- 90% gadījumu, kad viņš pieslēdzas uzbrukumam, rodas bīstams moments pie pretinieku vārtiem- tā mēs pagājušajā ciklā guvām vārtus gan pret Izraēlu, gan Grieķiem un ja vēl pieskaitu pieslēgšanos standartsituācijās, tad sanāk, ka Gorkšs vislabāk no visiem mūsējiem veido uzbrukumus/ golus. Bet vislielākais sašutums ir par to, ka vakar bija pārbaudes spēle, kad var izmēģināt ko jaunu spēles zīmējumā, izmēģināt citu izkārtojumu, spēles stilu, bet Petroviča komanda 2. puslaikā turpina atsišanās taktiku...
Jā, vakar bijām vāji. Diezgan banāli, bet Gorkšs bija viens no labākajiem.

     [+] [-]

, 2011-08-11 13:59, pirms 13 gadiem
kegums rakstīja: Viegli laiki nav, bet vārds "idiots" adresēts skatītājiem gan viņa rakstā lietots daudz par daudz. Skatītāji kuri ir atnākuši bieži vien grib redzēt kaut vai atdevi, cenšanos no spēlētāja.
Katrā ziņā pozitīvi bija vismaz apskatīties kā tas izskatās no otras puses.
Piekrītu. Lai arī dažkārt grūti valdīt emocijas, ir jādomā, ar kādiem vārdiem to visu raksturot. Ok, līdzjutēju, kuru kultūra ir solīda, labi saprot, ka tas nebija adresēts viņiem, taču - ja pats esi kulturāls, tad ar šādiem vārdiem neaizraujies.
No otras puses vienmēr ir interesanti paskatīties.

     [+] [-]

, 2011-08-12 15:11, pirms 13 gadiem
Vai Pertijas nomaiņa ir mīnuss Daugavpilij?
Un vai tas ir pluss Olimpam?

     [+] [-]

, 2011-08-12 15:31, pirms 13 gadiem
Par izlases spēli:
Vai Tavuprāt spēle ienesa kādu pozitīvāku staru attiecībā uz pussargiem? Man Laizāns izskatījās tajās 15 minūtēs centīgs bet citiem tomēr bija noguruma fons.
Vai Tev arī Lukjanovs izskatījās nedrošs vai vainojama bija nesaspēlētība ar Kļavu?
Vai tev arī izskatās, ka Verpakovskim un Rudņevam sanāk labāk momentus veidot katram atsevišķi, nav savstarpējas saspēles?

Vai Mežeckis privātā sarunā arī pavēstījis, kas varētu būt nākamais treneris (ja Starkova krēsls izrādās pavisam nedrošs)? Vai tas atkarīgs no izlases snieguma vai Starkova darba klubā?

     [+] [-]

, 2011-08-13 01:31, pirms 13 gadiem
kegums rakstīja: Vai Pertijas nomaiņa ir mīnuss Daugavpilij?
Un vai tas ir pluss Olimpam?
To rādīs laiks, taču mainīt treneri brīdī, kad komanda atrodas 1. vietā čempionātā, ir muļķīgi. Protams, ka Miholapam vēl nav tādas pieredzes kā Pertijam. Ja neskatās uz dažādiem zemūdens akmeņiem, Olimps būs ieguvējs. Kas zina, varbūt arī Paharam jāsāk satraukties...

     [+] [-]

, 2011-08-13 01:38, pirms 13 gadiem
kegums rakstīja: Par izlases spēli:
Vai Tavuprāt spēle ienesa kādu pozitīvāku staru attiecībā uz pussargiem? Man Laizāns izskatījās tajās 15 minūtēs centīgs bet citiem tomēr bija noguruma fons.
Vai Tev arī Lukjanovs izskatījās nedrošs vai vainojama bija nesaspēlētība ar Kļavu?
Vai tev arī izskatās, ka Verpakovskim un Rudņevam sanāk labāk momentus veidot katram atsevišķi, nav savstarpējas saspēles?

Vai Mežeckis privātā sarunā arī pavēstījis, kas varētu būt nākamais treneris (ja Starkova krēsls izrādās pavisam nedrošs)? Vai tas atkarīgs no izlases snieguma vai Starkova darba klubā?
Šis mačs diemžēl nekādu cerību staru nenesa. Laizānam jādod vairāk laika, tad arī spriedīsim, vai ir noderīgs. Manuprāt, ja būs motivēts, tad arī noderēs.
Lukjanovs nav labākajā formā, un tas nevarēja neatsaukties uz spēli. Kļavam tieši uzbrukuma aspektā bija viena no sliktākajām spēlēm valstsvienībā. Protams, ka tāds piespēļu brāķis nevarēja neietekmēt arī Lukjanovu. Sapratne vēl daudz jāslīpē.
Lielos vilcienos momentus viņi neveido paši, viņiem palīdz vēl kāds no komandas ar piespēlēm. Šī spēle neizdevās, tāpēc arī radās iespaids, ka abu starpa nav nekādas sapratnes. Tik traki nav, bet noteikti var būt labāk.

Nē, konkrētus uzvārdus man neteica. Starkova krēsla stabilitāte, pirmkārt, ir atkarīga no rezultātiem un spēles kvalitātes. Protams, var būt situācija, ka Starkovs atzīst, ka darbus nespēj savienot. Tas noteikti nav viegli. Pat ja Starkovs aizies, vārds - atlaists - noteikti nebūs dienas kārtībā...

     [+] [-]

, 2011-08-15 01:20, pirms 13 gadiem
Sveiki!!!!
Man taads jautaajums- - shovakar veeroju Spaanijas Super kausa finaalu,kuraa tikaas Real Madrid vs Barcelona un mani izbriinija,ka uz Barcelona komandas krekliem bija uzraksts QATAR FOUNDATION!!!Cik zinu, Barcelona nekad nav speeleejusi ar sponsora embleemu....
Vai ir nojausma kpc taads uzraksts bija uz krekliem?
Paldies

     [+] [-]

, 2011-08-15 13:47, pirms 13 gadiem
chester_link rakstīja: Sveiki!!!!
Man taads jautaajums- - shovakar veeroju Spaanijas Super kausa finaalu,kuraa tikaas Real Madrid vs Barcelona un mani izbriinija,ka uz Barcelona komandas krekliem bija uzraksts QATAR FOUNDATION!!!Cik zinu, Barcelona nekad nav speeleejusi ar sponsora embleemu....
Vai ir nojausma kpc taads uzraksts bija uz krekliem?
Paldies
Barca ir atteikusies no līdzšinējās kārtības... Naudiņu vajag visiem. Turpmāk Barca dos zaļo gaismu lielajiem sponsoriem "būt" uz krekla. Ar Kataras "biezajiem" noslēgts piecu gadu līgums.

     [+] [-]

, 2011-08-16 17:59, pirms 13 gadiem
Vai tad Liepājas Metalurga un LM-2 savstarpējās attiecības atšķiras no Skonto un Olimpa attiecībām?
Galu galā vai tad Latvijas futbols neiegūst ar to, ka iegūst Virslīgā komandu, kura reāli ir spēcīgāka?
Lai tad savstarpējās pārspēles izšķir

     [+] [-]

, 2011-08-17 09:59, pirms 13 gadiem
Ilvars Koscinkevičs rakstīja: Barca ir atteikusies no līdzšinējās kārtības... Naudiņu vajag visiem. Turpmāk Barca dos zaļo gaismu lielajiem sponsoriem "būt" uz krekla. Ar Kataras "biezajiem" noslēgts piecu gadu līgums.
Cik saprotu tad Barca ir paŗādā bankām naudu tāpēc atteikušies no tradīcijām?

     [+] [-]

, 2011-08-19 02:23, pirms 13 gadiem
kegums rakstīja: Vai tad Liepājas Metalurga un LM-2 savstarpējās attiecības atšķiras no Skonto un Olimpa attiecībām?
Galu galā vai tad Latvijas futbols neiegūst ar to, ka iegūst Virslīgā komandu, kura reāli ir spēcīgāka?
Lai tad savstarpējās pārspēles izšķir
Formāli - jā, bet tavs jautājums ir pilnīgi pamatots...

Iegūtu, ja vien nebūtu viens "bet". Piemēram, abas LM komandas tiekas savā starpā, vēl 90. minūtē ir 0:0, bet kompensācijas LM pirmā komanda izrauj uzvaru. Sāksies runas, ka dublieri "atdeva" spēli, pat ja tā nebija, lai pirmajiem netraucētu cīnīties par visaugstākajām vietām. Priekš kam tas vajadzīgs? Futbols no šādām runām nekādi neiegūs.

     [+] [-]

, 2011-08-19 02:24, pirms 13 gadiem
Vynilz rakstīja: Cik saprotu tad Barca ir paŗādā bankām naudu tāpēc atteikušies no tradīcijām?
Ja nekļūdos, arī viņiem bilance ir mīnusā līdzīgi kā Real, Liverpool utt.

     [+] [-]

, 2011-08-19 10:39, pirms 13 gadiem
Ilvars Koscinkevičs rakstīja: Formāli - jā, bet tavs jautājums ir pilnīgi pamatots...

Iegūtu, ja vien nebūtu viens "bet". Piemēram, abas LM komandas tiekas savā starpā, vēl 90. minūtē ir 0:0, bet kompensācijas LM pirmā komanda izrauj uzvaru. Sāksies runas, ka dublieri "atdeva" spēli, pat ja tā nebija, lai pirmajiem netraucētu cīnīties par visaugstākajām vietām. Priekš kam tas vajadzīgs? Futbols no šādām runām nekādi neiegūs.
Kas gribēs, vienmēr runās. Kaut gan runāšana laikam būtu lielāka, ja Skonto ar Olimpu savulaik pēdējā kārtā nebūtu 3:3, bet gan uzvara abām komandām ļautu pacelties tabulā par vietu augstāk.
Kā domā: vai tradicionālajām čempiona titula pretendentēm Skonto, Ventspilij, Liepājai vispār ir liela starpība vai otrā vai trešā vieta beigās sanāk (ja nav čempiontituls)?

     [+] [-]

, 2011-08-21 01:51, pirms 13 gadiem
Ilvars Koscinkevičs rakstīja: Formāli - jā, bet tavs jautājums ir pilnīgi pamatots...

Iegūtu, ja vien nebūtu viens "bet". Piemēram, abas LM komandas tiekas savā starpā, vēl 90. minūtē ir 0:0, bet kompensācijas LM pirmā komanda izrauj uzvaru. Sāksies runas, ka dublieri "atdeva" spēli, pat ja tā nebija, lai pirmajiem netraucētu cīnīties par visaugstākajām vietām. Priekš kam tas vajadzīgs? Futbols no šādām runām nekādi neiegūs.
Bet vai tada iespeja ir tik liela? Vai futbols vairak iegus, ja dubieri un 1.liga speles atseviskus cempionatus?

     [+] [-]

, 2011-08-22 13:13, pirms 13 gadiem
kegums rakstīja: Kas gribēs, vienmēr runās. Kaut gan runāšana laikam būtu lielāka, ja Skonto ar Olimpu savulaik pēdējā kārtā nebūtu 3:3, bet gan uzvara abām komandām ļautu pacelties tabulā par vietu augstāk.
Kā domā: vai tradicionālajām čempiona titula pretendentēm Skonto, Ventspilij, Liepājai vispār ir liela starpība vai otrā vai trešā vieta beigās sanāk (ja nav čempiontituls)?
Protams, ka šādas komandas apmierina tikai zelts. Citādi nav vērts visu sezonu plēsties. Taču zelts ir viens, tāpēc kādam allaž jāpaliek bešā. Šogad tādas būs trīs komandas... Protams, ka otrā vai trešā vieta - virslīgā tam vairs nav tāda svara, traču allaž ir patīkami būt augstāk nekā zemāk, būt priekšā dažiem nikniem konkurentiem. Taču ir vēl tāda "lieta" kā Eirokausi. Tas tomēr motivē labāk būt otrajiem nekā trešajiem, jo teorētiski ir lielākas izredzes tikt tālāk Eiropā un vairāk arī nopelnīt.

     [+] [-]

, 2011-08-22 13:15, pirms 13 gadiem
M9 rakstīja: Bet vai tada iespeja ir tik liela? Vai futbols vairak iegus, ja dubieri un 1.liga speles atseviskus cempionatus?
Nevar būt tikai pati augša un apakša. Arī vidum ir jābūt Turklāt nav 1. līgā šobrīd komandu, kas varētu ierādīt vietu virslīgas komandām. Viss ir savas vietās, kārtībai jābūt!

     [+] [-]

, 2011-08-24 17:32, pirms 13 gadiem
Nav zināms kāda blusa iekoda QPR Kaspara sakarā? Tas viss liekas vnk glupi no malas vērojot

     [+] [-]

, 2011-08-24 23:37, pirms 13 gadiem
Kaspars Gorkšs, protams, nav Rio Ferdinands vai Vidičs, bet vai tiešām viņš neatbilst EPL līmenim kā ir ticis komentēts, jeb tur ir citi iemesli šim darījumam? Protams arī minētā transfēra summa 400 tūkst. mārciņu nav nekāda dižā, bet tas protams ir mans subjektīvais viedoklis.

     [+] [-]

, 2011-08-25 10:26, pirms 13 gadiem
Kas varētu būt par pamatu laipnībai pret Kačanovu? Starkova spiediens lai būtu konkurence par vietu izlasē vai Skonto faktors, lai labākā sastāvā varētu spēlēt pret spēcīgu pretinieku?