Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Jautā: Ilvaram Koscinkevičam

Kristaps Zālītis

Jautājumu ieraksti komentāriem paredzētajā sadaļā.

Vai vēlies izlasīt atbildi uz šo jautājumu?

  • 135

  • 47


     [+] [-]

, 2011-11-03 11:55, pirms 13 gadiem
gypons rakstīja: Klau varbut vari mazliet pastastit, ka nonaci lidz sadai intervijai, jo LV jau tik biezi negadas ka kads runatu ar sada meroga sportistu (lai gan jau pensija) bet tik un taa... Un varbut pie viena vari pastastit, ko vel ar lielako prieku nointervetu ?
Ar Arsēnu Vengeru jau esmu runājis, tāpēc nākamais rindā varētu būt jubilārs Sers Alekss Fergusons Būtu jauki satikt arī Jirgenu Klinsmanu.
Par Figu - interviju vēlējās žurnāls Baltic Outlook, ko var lasīt eirbaltikā un viņiem šķita, ka esmu atbilstošs cilvēks no futbola vides, kurš to varētu darīt. Pārējais bija manā ziņā.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-04 13:12, pirms 13 gadiem
Uz kurieni pēdējā kārtā pats brauksi, Gulbeni vai Ventspili?

  +1 [+] [-]

, 2011-11-04 18:33, pirms 13 gadiem
kegums rakstīja: Uz kurieni pēdējā kārtā pats brauksi, Gulbeni vai Ventspili?
Uz Ventspili! PS. Malnačs FK Jelgava "deva" bronzu, jo pats ir jelgavnieks.

     [+] [-]

, 2011-11-06 23:20, pirms 13 gadiem
Pirmā spēle par vietu Virslīgā 11. novembrī "Skonto" hallē Rīgā:
vai tur ar laukuma garumiem viss kārtībā? Šī vai Olimpiskā centra halle bija tā standartiem neatbilstošā?

  +1 [+] [-]

, 2011-11-07 22:46, pirms 13 gadiem
kegums rakstīja: Pirmā spēle par vietu Virslīgā 11. novembrī "Skonto" hallē Rīgā:
vai tur ar laukuma garumiem viss kārtībā? Šī vai Olimpiskā centra halle bija tā standartiem neatbilstošā?
Izmēru problēmas bija OSC. Tas, ka hallē, man stipri nepatīk. Nākamajā rakstā būs vairāk.

     [+] [-]

, 2011-11-09 10:29, pirms 13 gadiem
Kas bija otrs žurnālists un fotogrāfs, kas pagodināja Ventspilī pēcspēles preses konferenci?

  +1 [+] [-]

, 2011-11-09 12:18, pirms 13 gadiem
kegums rakstīja: Kas bija otrs žurnālists un fotogrāfs, kas pagodināja Ventspilī pēcspēles preses konferenci?
No krievu preses - neatceros uzvārdu. Bet fakts diezgan bēdīgs, vai ne?

     [+] [-]

, 2011-11-09 16:57, pirms 13 gadiem
Ilvars Koscinkevičs rakstīja: No krievu preses - neatceros uzvārdu. Bet fakts diezgan bēdīgs, vai ne?
Fakts tāds, ka lētāk laikam apskatīties TV, norakstīt no kāda sarakstītas relīzes vai apskatīt statistiku.
Te jau komentāros baumo, ka pat uz Dinamo spēli Liepājā neviens nebija.

Kad īsti ir pirmā pārspēle? Varianti par ceturtdienu pl 16.30 un 18.00 ir dzirdēts. lff.lv skaidrību nedod...

  +1 [+] [-]

, 2011-11-09 20:43, pirms 13 gadiem
kegums rakstīja: Fakts tāds, ka lētāk laikam apskatīties TV, norakstīt no kāda sarakstītas relīzes vai apskatīt statistiku.
Te jau komentāros baumo, ka pat uz Dinamo spēli Liepājā neviens nebija.

Kad īsti ir pirmā pārspēle? Varianti par ceturtdienu pl 16.30 un 18.00 ir dzirdēts. lff.lv skaidrību nedod...
Tas pirmais variants ir pareizais - 16.30!

     [+] [-]

, 2011-11-09 22:41, pirms 13 gadiem
Jūs visi kritizējat un rakstat par LFF darbiem un nedarbiem. Ticu, ka jums ir apnicis jau rakstīt būtībā vienu un to pašu, bet citādāk jau nemaz nevar, piekrītu. Bet kāds ir risinājums? Viņi jau norij visu kritiku un guļ tālāk(patika tā bilde Skredeļa intervijas fonā, pie uzraksta - strādāsim kārtīgāk). Tā jau var turpināt vēl 20 gadus... Kāpēc lai kaut kas mainītos? Kas vispār ir spējīgs kaut ko mainīt? Cik liela ir valsts ietekme uz federācijām un kas to kontrolē?

     [+] [-]

, 2011-11-10 15:40, pirms 13 gadiem
Tev vajadzēja pajautāt Skredelim, lai viņš kā Sacensība daļas vadītājs nosauc 1.līgas rezultatīvāko spēlētāju.

Un lai viņš parāda čempionātu logotipus. Tas Virslīgas logo ir laikam Paint taisīts. Izdzēsts LMT un ierakstīts LFF. Un kāpēc logotipā vispār jāraksta LFF?

  +1 [+] [-]

, 2011-11-10 20:38, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Jūs visi kritizējat un rakstat par LFF darbiem un nedarbiem. Ticu, ka jums ir apnicis jau rakstīt būtībā vienu un to pašu, bet citādāk jau nemaz nevar, piekrītu. Bet kāds ir risinājums? Viņi jau norij visu kritiku un guļ tālāk(patika tā bilde Skredeļa intervijas fonā, pie uzraksta - strādāsim kārtīgāk). Tā jau var turpināt vēl 20 gadus... Kāpēc lai kaut kas mainītos? Kas vispār ir spējīgs kaut ko mainīt? Cik liela ir valsts ietekme uz federācijām un kas to kontrolē?
Kad ir labas lietas, rakstām par tām, bet kad tiek pieņemti lēmumi, kas nevar nākt par labu futbolam, nākas kritizēt. Diemžēl negatīvā ir vairāk nekā pozitīvā, bet tā jau ir LFF izvēle. Ja nekritizēsim, tad LFF domās, ka viss ir ideālā kārtībā. Bet tā nav, tāpēc dažreiz pat līdz riebumam, bet nākas atkārtoties. Esmu pārliecināts, ka tas viss neturpināsies 20 gadu. Ir aizmetņi, kas liecina, ka dažiem kungiem medusmēnesis beigsies...
ir cilvēki, kas var un grib mainīt ierasto kārtību, un tas arī notiks. Lielos vilcienos var teikt, ka federācija ir atkarīga no FIFA un UEFA maciņa biezuma. Pārējie, kā pats redzi, diez ko klāt tam visam netiek.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-10 20:38, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Tev vajadzēja pajautāt Skredelim, lai viņš kā Sacensība daļas vadītājs nosauc 1.līgas rezultatīvāko spēlētāju.

Un lai viņš parāda čempionātu logotipus. Tas Virslīgas logo ir laikam Paint taisīts. Izdzēsts LMT un ierakstīts LFF. Un kāpēc logotipā vispār jāraksta LFF?
Lūk, tu jau pats iecepies par dažādām nepilnībām, bet tās ir tikai ziediņi, salīdzinot ar to, kas "tur" vēl notiek...

     [+] [-]

, 2011-11-10 22:17, pirms 13 gadiem
Varbūt vajag dot UEFA un FIFA kādus mājienus, jo viņiem tāda LFF visticamāk ir pie vienas vietas... protams, līdz zināmam brīdim, bet vai tiešām nevar kaut kā iekustināt un paātrināt šo lietu? Jums žurnālistiem, taču kontakti ir gana daudz un ietekmīgi.

     [+] [-]

, 2011-11-10 23:37, pirms 13 gadiem
Esi dzirdējis par brazīlieti, kurš uz Latviju(Mettu)taisās vilkt savējos jaunos talantus? Ko saki par šādu projektu?

     [+] [-]

, 2011-11-10 23:43, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Esi dzirdējis par brazīlieti, kurš uz Latviju(Mettu)taisās vilkt savējos jaunos talantus? Ko saki par šādu projektu?
Vai domā šo? Iespējams, ka sadarbība ar Mettu viņam jau beigusies.

Brazīlieši cer Latvijā izveidot Eirokausu...

"Apmēram mēnesi Rikardu strādāja pašreizējā Latvijas pirmās līgas līderu "METTA/LU" kluba sistēmā. "METTA/LU" treneris Andris Riherts brazīlieti raksturoja kā jau dienvidnieku – ar idejām, arī patiešām labām, bet brīžiem slinks un neizdarīgs. Riherts atcerējās, ka Rikardu vēlējies savā grupā redzēt tikai labākos futbolistus, kas viņam nav doti. Rikardu piedāvāts pierādīt sevi ar citiem futbolistiem, taču to viņš nav vēlējies.

Par iespēju izveidot šeit klubu un brazīlieša idejām Riherts izteicās piesardzīgi: "Kaut kādi sakari viņam ir, bet nedomāju. Tam vajag lielu naudu, tā ir jāiegūst, jābūt arī futbola aprindās pazīstamam..."

Arī par brazīliešu iesaistīšanu Latvijas klubos Riherts bija skeptisks. "Viņš jau te piedāvāja vienu. Jelgavā viņš neiederējās jau pēc pirmā treniņa, pie mums viņš bija mēnesi, bet ne ar ko neizcēlās, fiziskajos rādītājos zaudēja visiem mūsējiem. Skriet un lēkt viņš mācēja, bet neko vairāk.""

     [+] [-]

, 2011-11-12 15:38, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Varbūt vajag dot UEFA un FIFA kādus mājienus, jo viņiem tāda LFF visticamāk ir pie vienas vietas... protams, līdz zināmam brīdim, bet vai tiešām nevar kaut kā iekustināt un paātrināt šo lietu? Jums žurnālistiem, taču kontakti ir gana daudz un ietekmīgi.
Pieļauju, ka lielās organizācijas zina gana daudz, taču negrib kustināt, lai nebūtu jābojā tēls. Žurnālistu ietekmi nevajag pārspīlēt, bet nav tā, ka rušināšanās notiek tikai pašmāju kastītē...

     [+] [-]

, 2011-11-12 15:39, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Esi dzirdējis par brazīlieti, kurš uz Latviju(Mettu)taisās vilkt savējos jaunos talantus? Ko saki par šādu projektu?
Neesmu dzirdējis. Tik, cik kaut kur bija rakstīts, bet pagaidīsim, paskatīsimies un tikai tad spriedīsim.

     [+] [-]

, 2011-11-12 15:42, pirms 13 gadiem
kegums rakstīja: Vai domā šo? Iespējams, ka sadarbība ar Mettu viņam jau beigusies.

Brazīlieši cer Latvijā izveidot Eirokausu...

"Apmēram mēnesi Rikardu strādāja pašreizējā Latvijas pirmās līgas līderu "METTA/LU" kluba sistēmā. "METTA/LU" treneris Andris Riherts brazīlieti raksturoja kā jau dienvidnieku – ar idejām, arī patiešām labām, bet brīžiem slinks un neizdarīgs. Riherts atcerējās, ka Rikardu vēlējies savā grupā redzēt tikai labākos futbolistus, kas viņam nav doti. Rikardu piedāvāts pierādīt sevi ar citiem futbolistiem, taču to viņš nav vēlējies.

Par iespēju izveidot šeit klubu un brazīlieša idejām Riherts izteicās piesardzīgi: "Kaut kādi sakari viņam ir, bet nedomāju. Tam vajag lielu naudu, tā ir jāiegūst, jābūt arī futbola aprindās pazīstamam..."

Arī par brazīliešu iesaistīšanu Latvijas klubos Riherts bija skeptisks. "Viņš jau te piedāvāja vienu. Jelgavā viņš neiederējās jau pēc pirmā treniņa, pie mums viņš bija mēnesi, bet ne ar ko neizcēlās, fiziskajos rādītājos zaudēja visiem mūsējiem. Skriet un lēkt viņš mācēja, bet neko vairāk.""
Lūk, tā

     [+] [-]

, 2011-11-13 14:33, pirms 13 gadiem
Ģirts Mihelsons teica, ka centīsies nokārtot to, lai Mettas spēles rādītu TV. Tā, kā viņš grib kvalitatīvu tiešraidi ar ekspertu studiju, tad gandrīz vai skaidrs, ka runa ir par LTV7. Tad LTV būs hokejā Dinamo, basketbolā VEF un futbolā Metta. Bet vai viņi gribēs tādu neTOP 5 klubu?

Galvenais jautājums ir - cik tas varētu maksāt? Ja jau viņš to plāno darīt, tad Mettai būtu jāmaksā LTV, tāpat kā to dara LFF, kad grib lai kādu Virslīgas spēli parāda LTV7. Aptuveni, kāda tā summa varētu būt?

     [+] [-]

, 2011-11-13 17:14, pirms 13 gadiem
Ko saki par pārspēļu rezultātiem? Likumsakarīgi? Klau, kas Tavuprāt notiks nākamsezon? Būs trīs Jūrmalas un tikai divas Rīgas, vai tomēr LFF iejauksies? Jautājums, vai tas Olimps ir Skonto vēl vajadzīgs...

  +1 [+] [-]

, 2011-11-13 17:29, pirms 13 gadiem
Mana prognoze: Virslīgā spēlēs Metta, Spartaks un RFS, nespēlēs Olimps un Jūrmala VV.

LFF izmetīs Jūrmalu VV(ja paši neizmetīsies) par to, ka nav jauniešu sistēmas. Uz brīvo vietu pretendēs RFS un Olimps. Izvēle kritīs par labu RFS, jo Villerušs un vēl daži LFF džeki jau kādu laiciņu bīda RFS uz Virslīgu.

RFS ir jauniešu sistēma, stadions, Ušakova atbalsts, gali federācijā, bet Olimpam no tā visa ir tikai gali federācijā un arī tie apvītuši. Skonto arī vairs nekāda labuma no Olimpa nav.

Ilvar, izsaki savu prognozi!

     [+] [-]

, 2011-11-14 12:56, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Ģirts Mihelsons teica, ka centīsies nokārtot to, lai Mettas spēles rādītu TV. Tā, kā viņš grib kvalitatīvu tiešraidi ar ekspertu studiju, tad gandrīz vai skaidrs, ka runa ir par LTV7. Tad LTV būs hokejā Dinamo, basketbolā VEF un futbolā Metta. Bet vai viņi gribēs tādu neTOP 5 klubu?

Galvenais jautājums ir - cik tas varētu maksāt? Ja jau viņš to plāno darīt, tad Mettai būtu jāmaksā LTV, tāpat kā to dara LFF, kad grib lai kādu Virslīgas spēli parāda LTV7. Aptuveni, kāda tā summa varētu būt?
Prasās garāks iztirzājums, lai saprastu, ko METTA ar to domāja. Varbūt nemaz nav runa par nākamo sezonu. Šonedēļ gan jau runāšu ar kādu no METTAS cilvēkiem, jo ir doma SA uzrakstīt. Tad arī pavaicāšu. Izmakasas LTV7? Domāju, tie varētu būt aptuveni Ls 3000 par vienu spēli.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-14 13:02, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Ko saki par pārspēļu rezultātiem? Likumsakarīgi? Klau, kas Tavuprāt notiks nākamsezon? Būs trīs Jūrmalas un tikai divas Rīgas, vai tomēr LFF iejauksies? Jautājums, vai tas Olimps ir Skonto vēl vajadzīgs...
Vakar biju arī Jūrmalā, kur skatījos atbildes mačos. Kopumā teikšu - vienos vārtos... Spartakam ir kvalitatīvi leģionāri. Ja visi atbraucēji spēlētu kā, piemēram, malējais pussargs Moskvera, mums būtu, uz kā balstīt labu virslīgas reklāmu... Pārspēļu rezultāti ir likumsakarīgi. Kas būs nākamgad, domāju, vēl nezina visu klubu vadītāji... Ja Jūrmalā būs trīs virslīgas komandas, tas tik būs jautri. Visādā ziņā. Arī ar Olimpu būs interesanti.

     [+] [-]

, 2011-11-14 13:05, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Mana prognoze: Virslīgā spēlēs Metta, Spartaks un RFS, nespēlēs Olimps un Jūrmala VV.

LFF izmetīs Jūrmalu VV(ja paši neizmetīsies) par to, ka nav jauniešu sistēmas. Uz brīvo vietu pretendēs RFS un Olimps. Izvēle kritīs par labu RFS, jo Villerušs un vēl daži LFF džeki jau kādu laiciņu bīda RFS uz Virslīgu.

RFS ir jauniešu sistēma, stadions, Ušakova atbalsts, gali federācijā, bet Olimpam no tā visa ir tikai gali federācijā un arī tie apvītuši. Skonto arī vairs nekāda labuma no Olimpa nav.

Ilvar, izsaki savu prognozi!
Man dažkārt patīk prognozēt rezultātus, bet šādas lietas... Jūrmalas-VV un Olimpa nākotne ir miglā tīta, lai arī ir skaidrs, ka pašreizējā veidolā šīm komandām virslīgā nav ko darīt. Bet ko lems LFF, tas nav prognozējami, vai ne?

     [+] [-]

, 2011-11-15 22:08, pirms 13 gadiem
nezini vai latvijas futbola izlase nav palnots aizvadit kadas parbaudes speles tuvakaja laika, pagasgad vismaz bija ap so laiku, tagad nekas nenotiek !?

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 01:51, pirms 13 gadiem
jaanis95 rakstīja: nezini vai latvijas futbola izlase nav palnots aizvadit kadas parbaudes speles tuvakaja laika, pagasgad vismaz bija ap so laiku, tagad nekas nenotiek !?
Taupām. Nākamā varētu būt februārī.

     [+] [-]

, 2011-11-16 22:53, pirms 13 gadiem
Māliņš pelnīti labākais vārtsargs?

     [+] [-]

, 2011-11-16 23:00, pirms 13 gadiem
Ko domā par virslīgas stadioniem?
Manuprāt:
Skonto - normāls
Liepāja - labs(laukums labākais)
Ventspils - labs
Jelgava - ļoti labs
Daugavpils - normāls
Jūrmala - labs(laukums - katastrofāls!)
Gulbene - slikts(nav el.tablo, gaismas, tribīņu ložas)
Arkādija - ļoti labs

Situācija nemaz nav tik slikta. Daugavpilī prasītos labāku. Jaunais parāk mazs un ārpus pilsētas, superatjaunots Celtnieks būtu labāks. Tādās pilsētās kā Gulbene un Rēzekne stadioniem jābūt labākiem. Vispār LFF ir kkādi normatīvi priekš stadioniem? Zinu, ka ir sertifikāts kkāds...

  +1 [+] [-]

, 2011-11-16 23:03, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Māliņš pelnīti labākais vārtsargs?
Ja godīgi, apsvēru arī viņa kandidatūru, kad tika veidota SA simboliskā izlase, jo sezonas otrajā daļā sargāja vārtus ne sliktāk kā Vlasovs un Šteinbors. Sezonas sākums gan nebija diez ko labs, jo bija bailīgs un nestabils. To, protams, ietekmēja tas, ka diezgan maz bija spēlējis, jo bija otrais numurs aiz Ikstena. Visas šīs aptaujas ir stipri subjektīvas, bet tāpēc jau ineteresantas, jo viedokļi atšķiras.

     [+] [-]

, 2011-11-16 23:17, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Ko domā par virslīgas stadioniem?
Manuprāt:
Skonto - normāls
Liepāja - labs(laukums labākais)
Ventspils - labs
Jelgava - ļoti labs
Daugavpils - normāls
Jūrmala - labs(laukums - katastrofāls!)
Gulbene - slikts(nav el.tablo, gaismas, tribīņu ložas)
Arkādija - ļoti labs

Situācija nemaz nav tik slikta. Daugavpilī prasītos labāku. Jaunais parāk mazs un ārpus pilsētas, superatjaunots Celtnieks būtu labāks. Tādās pilsētās kā Gulbene un Rēzekne stadioniem jābūt labākiem. Vispār LFF ir kkādi normatīvi priekš stadioniem? Zinu, ka ir sertifikāts kkāds...
Diezgan precīzi esi vērtējis. Arī es teiktu, ka kopumā vidējais virslīgas stadions LV futbola vajadzībām ir normāls. Man kā žurnālistam, protams, nereti ir iebildes par tādām detaļām kā strāva un/vai internets, galdiņš, kur nolikt datoru... Respektīvi, ir robi, kas traucē normāli strādāt, bet skatītāji visnotaļ var būt apmierināti, ka ir kur sēdēt un jumts virs galvas. Protams, es nerunāju par niansēm. Protams, arī stadioniem ir licencēšana. Protams, ka dažkārt tiek iets pretī klubiem un dažkārt tas ir saprotami.

     [+] [-]

, 2011-11-17 00:29, pirms 13 gadiem
Toties Gulbenē sezonas sākumā bija pat 2000 skatītāju! Kad rezultāti noplaka, acīmredzot pazuda arī skatītāju busi...Tas gan slikti.

     [+] [-]

, 2011-11-17 12:13, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Toties Gulbenē sezonas sākumā bija pat 2000 skatītāju! Kad rezultāti noplaka, acīmredzot pazuda arī skatītāju busi...Tas gan slikti.
Varbūt pārāk saldi "pabaroja" sākumā, bet cik tad ilgi vienus un tos pašus kārumus ēdīsi?!...

     [+] [-]

, 2011-11-18 22:29, pirms 13 gadiem
Ilvar tev noteikti patīk zināt cik sportisti peln nu tad pastāsti cik tu pelni mēnesī?(ja neatbildēsi,tad tev nav kauns to prasīt sportistiem,ja pats nevari(negribi) atbildēt)?

     [+] [-]

, 2011-11-19 00:00, pirms 13 gadiem
Kā vērtē kvalifikācijas turnīra spēļu kalendāru?
Kad būs zināms treneris?