Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Jautā: Ilvaram Koscinkevičam

Kristaps Zālītis

Jautājumu ieraksti komentāriem paredzētajā sadaļā.

Vai vēlies izlasīt atbildi uz šo jautājumu?

  • 135

  • 47


     [+] [-]

, 2012-03-11 21:15, pirms 13 gadiem
Būsi ierindā pret Mettu?

     [+] [-]

, 2012-03-12 12:21, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Sveiks!

Kas notiek ar Jūrmalu-D.D? Būs FK Daugava Rīga, vai nebūs? Kur viņi Rīgā taisās spēlēt, un kāds sastāvs solās būt Popkova rīcībā?

1.līgā ir noskaidroti dalībnieki. Ir vēl kaut kas zināms? Un no kurienes tur uznira FK Carnikava pieteikums? Viņi taču pat 2.līgā nespēlēja.
Cik zinu, šodien būs skaidrs - būs vēvē vai Daugava. Popkova rīcībā būs virkne spēlētāju, kuru uzvārdi futbola aprindās nav sveši (tai skaitā vārtsargi Vaičulis un Dzelme), taču ņemsim vērā to, ka komanda tikai nesen sākusi gatavoties...

LFF vēl virkne jautājumu jāatrisina, kas attiecas uz komandām, kas pēkšņi dzimst un grib spēlēt stāvu augstāk. LFF bija publicējusi komandu sarakstu, kuras grasās spēlēt 1. līgā. Pameklē arhīvā!

     [+] [-]

, 2012-03-12 12:25, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Nezini kad solās iznākt Virslīgas brošūra/žurnāls vai kas tas tāds. Un kur to varēs dabūt?
Cik zinu, tā tagad tiek ražota un droši vien būs gatava nākamās nedēļas vidū, kad notiks sezonas prezentācijas pasākums. To dalīs klubiem, droši vien arī žurnālistiem. Ja godīgi, pagaidām nezinu, kā un vai pie tās varēs tikt līdzjutēji, bet esmu dzirdējis, ka spēļu laikā stadionos tā būs atrodama. Tik nezinu, vai tirgos vai dāvinās!
PS. Ja Tev ir dikti liela interese, droši vien Tev kā pirmajam, kurš pieteiksies (pieteicies), es vienu varētu sarunāt bonusā

     [+] [-]

, 2012-03-12 12:26, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Būsi ierindā pret Mettu?
Jābūt Un Tu?

     [+] [-]

, 2012-03-20 15:42, pirms 13 gadiem
Ko saki par piespriestajiem sodiem, virsligas klubiem?
LFF bus laikam sacis stradat. Tas priece.

     [+] [-]

, 2012-03-22 01:25, pirms 13 gadiem
gypons rakstīja: Ko saki par piespriestajiem sodiem, virsligas klubiem?
LFF bus laikam sacis stradat. Tas priece.
Neba piespriestie sodi ir īstais katalizators - strādā LFF vai ne. Labāk man patiktu, ka LFF ar klubiem un otrādi būtu atradusi dialogu, kopīgu izpratni, un šādi sodi vispār nenonāktu dienas kārtībā. Bet, ja klubiem tas neaizrāpo, tad ir jāsoda.

     [+] [-]

, 2012-03-22 11:23, pirms 13 gadiem
Ilvars Koscinkevičs rakstīja: Neba piespriestie sodi ir īstais katalizators - strādā LFF vai ne. Labāk man patiktu, ka LFF ar klubiem un otrādi būtu atradusi dialogu, kopīgu izpratni, un šādi sodi vispār nenonāktu dienas kārtībā. Bet, ja klubiem tas neaizrāpo, tad ir jāsoda.
Bet atceroties pagajuso gadu, kad spele, notiek laukuma, kas neatbilst standartiem... Tad vismaz izskatas, ka kaut ko dara, lai ierobezotu patvalu, un ne jau klubi, manuprat, pie ta vainigi, bet gan LFF. Tas ka dialogs ir labs variants, nestridos. Bet teisi dialogs, un nevis nolikuma ieverosana, noveda pie situacijas, kas izveidojas tiem speletajiem, kas bija spelejusi Gulbene, un ja nemaldos pec tam Daugava.

     [+] [-]

, 2012-03-22 17:03, pirms 13 gadiem
gypons rakstīja: Bet atceroties pagajuso gadu, kad spele, notiek laukuma, kas neatbilst standartiem... Tad vismaz izskatas, ka kaut ko dara, lai ierobezotu patvalu, un ne jau klubi, manuprat, pie ta vainigi, bet gan LFF. Tas ka dialogs ir labs variants, nestridos. Bet teisi dialogs, un nevis nolikuma ieverosana, noveda pie situacijas, kas izveidojas tiem speletajiem, kas bija spelejusi Gulbene, un ja nemaldos pec tam Daugava.
Labi, ka mēs visi to kopā pamanām, citādi būtu vēl bēdīgāk.

     [+] [-]

, 2012-03-23 17:15, pirms 13 gadiem
Pastāsti kas ir tajos Virslīgas bukletos un kur tos var dabūt!

Dzirdēju, ka būs Virslīgas žurnāls. Tas ir domāts tas, ko konferencē dalīja vai tas ir no citas operas?

     [+] [-]

, 2012-03-23 17:18, pirms 13 gadiem
FC Jūrmala pārstāvis nebija ieradies uz atklāšanu, pareizi? Domā tas ir turpinājuma žests pēc tā, ko viņi izpildīja Virslīgas valdes vēlēšanās?

     [+] [-]

, 2012-03-23 17:19, pirms 13 gadiem
Ir kādi jaunumi par 1.līgu?

     [+] [-]

, 2012-03-23 17:25, pirms 13 gadiem
Man liekas, ka tik spēkos līdzīgs čempionāts sen nav bijis. Noskatījos futbolavirsliga.lv lapā interviju ar Kozlovu un viņš vienubrīd teica, ka nekur īpaši negrib rauties, jo tepat ir labi. Tik patīkami to dzirdēt! Bet tā jau arī ir - čempionāta līmenis solās būt labs, komandas līdzīgas, skatītāju Jelgavā daudz, algu maksā, ir iespēja atkal uzspēlēt Eiropā, un galu galā nekur nav tik labi kā mājās.

100% piekrītu tavai prognozei SA, ka uzvarēs LM, bet izkritīs Daugava Rīga. BET varbūt neizkritīs? Varbūt ir vērts sākt pāriet uz 14 komandu turnīru, un jau nākamgad pāriet uz 12. Tad būtu vieglāk arī izspēlēt. Valmierā ir nauda, arī RFS turētu Virslīgas latiņu. Vai pāragrs solis tavuprāt? Jo ja tāda Daugava izkristu uz 1.līgu, tā arī beigtu pastāvēt drošvien, kā ir bijis nemazums gadījumu. Sportiskajam principam ir jābūt, bet tad vajag arī 1.līgai prestižu pacelt.

     [+] [-]

, 2012-03-23 18:31, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Man liekas, ka tik spēkos līdzīgs čempionāts sen nav bijis. Noskatījos futbolavirsliga.lv lapā interviju ar Kozlovu un viņš vienubrīd teica, ka nekur īpaši negrib rauties, jo tepat ir labi. Tik patīkami to dzirdēt! Bet tā jau arī ir - čempionāta līmenis solās būt labs, komandas līdzīgas, skatītāju Jelgavā daudz, algu maksā, ir iespēja atkal uzspēlēt Eiropā, un galu galā nekur nav tik labi kā mājās.

100% piekrītu tavai prognozei SA, ka uzvarēs LM, bet izkritīs Daugava Rīga. BET varbūt neizkritīs? Varbūt ir vērts sākt pāriet uz 14 komandu turnīru, un jau nākamgad pāriet uz 12. Tad būtu vieglāk arī izspēlēt. Valmierā ir nauda, arī RFS turētu Virslīgas latiņu. Vai pāragrs solis tavuprāt? Jo ja tāda Daugava izkristu uz 1.līgu, tā arī beigtu pastāvēt drošvien, kā ir bijis nemazums gadījumu. Sportiskajam principam ir jābūt, bet tad vajag arī 1.līgai prestižu pacelt.
Pa kuru laiku tās 14 komandas izspēlēs čempi!? Vai neliekas, ka sanāks samazināt apļu skaitu un būs mazāk spēļu? Un būs vairāk spēļu "zemākajā ešelonā"?

     [+] [-]

, 2012-03-23 18:33, pirms 13 gadiem
Ilvar, cik % dod, ka Meta šogad atņems Jelgavai kaut punktu?

     [+] [-]

, 2012-03-23 22:20, pirms 13 gadiem
kegums rakstīja: Pa kuru laiku tās 14 komandas izspēlēs čempi!? Vai neliekas, ka sanāks samazināt apļu skaitu un būs mazāk spēļu? Un būs vairāk spēļu "zemākajā ešelonā"?
2x13=26 spēles, + labākie 8 klubiem Baltijas līga, + 4 klubiem Eirokausi, + Latvijas kausa spēles. Un viss kā pie cilvēkiem.

     [+] [-]

, 2012-03-23 23:31, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Pastāsti kas ir tajos Virslīgas bukletos un kur tos var dabūt!

Dzirdēju, ka būs Virslīgas žurnāls. Tas ir domāts tas, ko konferencē dalīja vai tas ir no citas operas?
Tur ir par katru komandu, trenera viedoklis, attēls - jebkuram līdzjutējam noderīgs un interesants materiāls. Buklets, žurnāls, grāmatiņa - kā nu kurš to ir saucis. Tas viss ir viens un tas pats, ko prezentēja sezonas atklāšanas pasākumā. Šķiet, tas biji Tu, kurš pirms pāris nedēļām par to jau interesējās. Tā bija? Ja tā, es paņēmu divas - vienu tieši priekš Tevis. Tā kā varam sarunāt, un es Tev to grāmatiņu varu nodot.

     [+] [-]

, 2012-03-23 23:32, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: FC Jūrmala pārstāvis nebija ieradies uz atklāšanu, pareizi? Domā tas ir turpinājuma žests pēc tā, ko viņi izpildīja Virslīgas valdes vēlēšanās?
Lai kas ir bijis un būs, atstāt sevi bez pārstāvniecības šādā pasākumā nav labais tonis.

     [+] [-]

, 2012-03-23 23:33, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Ir kādi jaunumi par 1.līgu?
Atkal godīgi, pēdējās nedēļas biju iegrimis virslīgā un visā ap to. Ja lasījis pēdējo SA, domāju, sapratīsi, kāpēc pagaidām vēl neesmu ķēries pie 1. līgas. Bet, kad būs starts, droši vien SA uzrakstīšu vairāk.

     [+] [-]

, 2012-03-23 23:35, pirms 13 gadiem
Ilvars Koscinkevičs rakstīja: Tur ir par katru komandu, trenera viedoklis, attēls - jebkuram līdzjutējam noderīgs un interesants materiāls. Buklets, žurnāls, grāmatiņa - kā nu kurš to ir saucis. Tas viss ir viens un tas pats, ko prezentēja sezonas atklāšanas pasākumā. Šķiet, tas biji Tu, kurš pirms pāris nedēļām par to jau interesējās. Tā bija? Ja tā, es paņēmu divas - vienu tieši priekš Tevis. Tā kā varam sarunāt, un es Tev to grāmatiņu varu nodot.
Jā, tā varētu teikt. O, super! Es Rīgā būšu 1.aprīlī, tad labprāt dabūtu to žurnālu.

     [+] [-]

, 2012-03-23 23:37, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Man liekas, ka tik spēkos līdzīgs čempionāts sen nav bijis. Noskatījos futbolavirsliga.lv lapā interviju ar Kozlovu un viņš vienubrīd teica, ka nekur īpaši negrib rauties, jo tepat ir labi. Tik patīkami to dzirdēt! Bet tā jau arī ir - čempionāta līmenis solās būt labs, komandas līdzīgas, skatītāju Jelgavā daudz, algu maksā, ir iespēja atkal uzspēlēt Eiropā, un galu galā nekur nav tik labi kā mājās.

100% piekrītu tavai prognozei SA, ka uzvarēs LM, bet izkritīs Daugava Rīga. BET varbūt neizkritīs? Varbūt ir vērts sākt pāriet uz 14 komandu turnīru, un jau nākamgad pāriet uz 12. Tad būtu vieglāk arī izspēlēt. Valmierā ir nauda, arī RFS turētu Virslīgas latiņu. Vai pāragrs solis tavuprāt? Jo ja tāda Daugava izkristu uz 1.līgu, tā arī beigtu pastāvēt drošvien, kā ir bijis nemazums gadījumu. Sportiskajam principam ir jābūt, bet tad vajag arī 1.līgai prestižu pacelt.
Nav nav tas LV čempionāts tik peļams. Galu galā Verpakovskis, Vaņins, Rudņevs un citi te uu nekur citur vien ir sākuši. To nevajadzētu aizmirst.

Ar paplašināšanos nevajadzētu sasteigt. Drīzāk ir jānostabilizējas ar 10 komandām, jo iepriekšējo gadu pieredze rāda, ka tas nāk ar lielām grūtībām.

     [+] [-]

, 2012-03-23 23:38, pirms 13 gadiem
kegums rakstīja: Pa kuru laiku tās 14 komandas izspēlēs čempi!? Vai neliekas, ka sanāks samazināt apļu skaitu un būs mazāk spēļu? Un būs vairāk spēļu "zemākajā ešelonā"?
Matemātika tiešām nemelo - 14 komandu x 3 apļi=39 spēles...
14 komandas x 2 apļi=26 spēles...
bet dalīties, tas nav forši...

     [+] [-]

, 2012-03-23 23:39, pirms 13 gadiem
kegums rakstīja: Ilvar, cik % dod, ka Meta šogad atņems Jelgavai kaut punktu?
Divus atņems - tātad būs viens neizšķirts...

     [+] [-]

, 2012-03-23 23:41, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Jā, tā varētu teikt. O, super! Es Rīgā būšu 1.aprīlī, tad labprāt dabūtu to žurnālu.
Uzraksti man tepat uz iekšējo meilu, uzraksti mob. un mēģināsim satrāpīt

     [+] [-]

, 2012-03-24 14:05, pirms 13 gadiem
Sveiks!

Ņemot vērā to, ka FB Gulbene ir amatieru klubs, pēc Tavām domām - kāda ir leģionāru motivācija spēlēt futbolu Gulbenē?

     [+] [-]

, 2012-03-26 12:50, pirms 13 gadiem
Referis rakstīja: Sveiks!

Ņemot vērā to, ka FB Gulbene ir amatieru klubs, pēc Tavām domām - kāda ir leģionāru motivācija spēlēt futbolu Gulbenē?
Cerība, ka, sapelnot pieklājīgu statistiku LV, varēs atrast darbu citur un sākt pelnīt...

     [+] [-]

, 2012-03-26 22:47, pirms 13 gadiem
Tavas domas par šodienas Skonto protestu? Mani skumdina, ka komanda, kura nespēja uzvarēt laukumā, tagad mēģina uzvarēt kuluāros...

     [+] [-]

, 2012-03-26 23:18, pirms 13 gadiem
Zhigalo rakstīja: Tavas domas par šodienas Skonto protestu? Mani skumdina, ka komanda, kura nespēja uzvarēt laukumā, tagad mēģina uzvarēt kuluāros...
Pagaidām ir vienas puses viedoklis. Kad būs arī pārējo - tad arī izteikšu savu viedokli. Katrā ziņā pamazām pārliecināsimies arī par jaunās biedrības mugurkaulu.

     [+] [-]

, 2012-03-28 00:12, pirms 13 gadiem
Ilvars Koscinkevičs rakstīja: Pagaidām ir vienas puses viedoklis. Kad būs arī pārējo - tad arī izteikšu savu viedokli. Katrā ziņā pamazām pārliecināsimies arī par jaunās biedrības mugurkaulu.
Tur jau biedrībai mazāk sakara kā LFF, vai tad ne?

  +1 [+] [-]

, 2012-03-28 00:21, pirms 13 gadiem
Par to skontogeitu. Esmu novērojis, un neesmu vienīgais, kā Skonto smuki strādā ar tiesnešiem. Un tagad atkal ir uzpeldējis kaut kāds Jegorovs, kurš pirmajā kārtā radīja kaislības uz laukuma. Patīkami, ka Skonto vienalga neuzvarēja, bet šie tagad vēl mēģina spirināties un atrast citu veidu kā apiet likumu. Noteikti būs jāseko līdz pilsonim Jegorovam.

Atceros, ka pirms diviem gadiem, kad Skonto kļuva par čempioniem, Virslīgas tiesnešu debitants Anufrijevs negaidīti tika pie tiesāšanas daudzās Skonto kā arī konkurentu svarīgās spēlēs. Arī zelta mačā Liepājā, kas bija Anufrijeva pērle. Abramčiks gandrīz prātā sajuka. Toreiz tam netika pievērsta liela uzmanība, vien LFF pateica, ka tas ir jauns tiesnesis tāpēc kļūdas ir piedodamas. Tev neliekas aizdomīgi?

Varbūt scenārijs atkārtosies?

Vajadzētu mums futbolā kādu Lato Lapsu. Uj kā te būtu ko darīt!

  +2 [+] [-]

, 2012-03-28 00:37, pirms 13 gadiem
Kurš raksta spēles protokolā skatītāju skaitu?

     [+] [-]

, 2012-03-28 18:22, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Tur jau biedrībai mazāk sakara kā LFF, vai tad ne?
Jāstrebj būs visiem.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-28 18:24, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Par to skontogeitu. Esmu novērojis, un neesmu vienīgais, kā Skonto smuki strādā ar tiesnešiem. Un tagad atkal ir uzpeldējis kaut kāds Jegorovs, kurš pirmajā kārtā radīja kaislības uz laukuma. Patīkami, ka Skonto vienalga neuzvarēja, bet šie tagad vēl mēģina spirināties un atrast citu veidu kā apiet likumu. Noteikti būs jāseko līdz pilsonim Jegorovam.

Atceros, ka pirms diviem gadiem, kad Skonto kļuva par čempioniem, Virslīgas tiesnešu debitants Anufrijevs negaidīti tika pie tiesāšanas daudzās Skonto kā arī konkurentu svarīgās spēlēs. Arī zelta mačā Liepājā, kas bija Anufrijeva pērle. Abramčiks gandrīz prātā sajuka. Toreiz tam netika pievērsta liela uzmanība, vien LFF pateica, ka tas ir jauns tiesnesis tāpēc kļūdas ir piedodamas. Tev neliekas aizdomīgi?

Varbūt scenārijs atkārtosies?

Vajadzētu mums futbolā kādu Lato Lapsu. Uj kā te būtu ko darīt!
Lapsas noder visās jomās Jegorovs jau nenosvilpa tikai Jūrmalas laukuma pusē. 93. minūtē viņam pietika drosmes piešķirt "pendeli" par sliktu Skonto.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-28 18:25, pirms 13 gadiem
Western rakstīja: Kurš raksta spēles protokolā skatītāju skaitu?
Tev arī nepatīk, ka nemitīgi kādam ir problēmas ar skaitīšanu?

  +1 [+] [-]

, 2012-03-28 18:32, pirms 13 gadiem
Ilvars Koscinkevičs rakstīja: Tev arī nepatīk, ka nemitīgi kādam ir problēmas ar skaitīšanu?
Man liekas, ka neviens nemaz neskaita, bet tikai "uzmet aci" un izdomā tos ciparus. Kā var būt ierakstīts 200 skatītāji 350 vietā? Spēles inspektors ir par to atbildīgs?

     [+] [-]

, 2012-03-29 13:14, pirms 13 gadiem
Rimkus spēlēs Spartakā. Vai tas nemaina tavu prognozi par to, kā abas Jūrmalas komandas izvietosies turnīra tabulā?

Nebiju ievērojis, ka Spartakā vārtsargu treneris ir Andrejs Piedels. Ko viņš visus šos gadus pēc karjeras beigšanas darīja?