Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Pirms met Irbem ar akmeni...

Pirms met Irbem ar akmeni...
Irbes izvēle 1991. gadā bija varonības paraugstunda. Tādiem ir jābūt latviešiem!

Foto: www.mercurynews.com

Artūrs Irbe neliekuļo un neslēpjas. Viņu var pārprast, viņš pats dažas lietas putro, bet kopumā – Artūrs ir viens no retajiem, ko sistēmai neizdevās pakļaut un salocīt. Viņš nekad nav nodevis savu valsti! Bet iespēja bija...

Ja mēs pavaicātu Artūram, kas ir viņa valsts, tad atbilde būtu skaidra – Latvija. Bet Irbem ir daži „bet”, kad viņš saka – Latvijas valsts. Viņš redz lietas savādāk nekā mēs visi, jo viņš nemaz nav un nekad nav bijis – tāds kā mēs visi, vai – tāds kā lielākā daļa no mums. Tagad ir publicētas dažas viņa intervijas un pārspriedumi, kas pēkšņi sabiedriskajā telpā uzjundī emocijas. Žēl, ka interneta laikmets sākās mazliet vēlāk par 1991. gadu – interesanti būtu palasīt, ko tajā brīdī „tauta” domāja par barikādēm, par lielo izvēli... Jo toreiz uz ielas bija ugunskuri un akmens krāvumi, bet tik pat daudz bija arī šaubas, neticība, bailes un nodevība. Arī gļēvuma. Bet interneta arhīvs vai modernās tehnoloģijas nav vajadzīgas, ja mēs novērtējam Artūra Irbes personību. Un nevis tikai šauri – Latvijas sportā vai pasaules hokejā. Novērtējam viņa devumu latviskās pašapziņas kontekstā. Neviens nevar nostāties Irbem blakus tajā vēsturiskajā laika posmā, kad bija jāizdara izvēle – kad vajadzēja nevis fantazēt, iztēloties vai noticēt, bet vienkārši – pieņemt lēmumu. Skaidri.

Atgādināšu dažas ainas no 1991. gada februāra. Tas bija PSRS izlases treneris Viktors Tihonovs, kas skraidīja pa Rīgas Sporta pils gaiteņiem un kliedza – tu, smurguli, no šīs savas Latvijas neaizbrauksi! Mēs parūpēsimies, ka tevi arī Amerikā neviens negaidīs... Tas bija arī treneris Ēvalds Grabovskis un virkne no tā laika Dinamo kluba priekšniecības, kas mēģināja lielo padomju hokeja metru mierināt un čukstēt viņam ausī – neuztraucieties, Viktor Vasiļjevič, mēs viņu pierunāsim, viņš spēlēs... Runa bija par PSRS izlasi. Pēc deviņdesmit pirmā gada janvāra notikumiem, Irbe bija pirmais no Latvijas sportistiem, kas pateica skaidri – es PSRS izlasē vairāk nespēlēšu. Vai tas bija viegli? Tajā laikā Artūrs bija šīs izlases pirmais numurs, tajā laikā par viņu šajā zemeslodes daļā labāka nebija. PSRS hokejs nevarēja bez viņa, jo krieviem pašiem nebija labu vārtsargu. Irbe savu lielumu vai svarīgumu šajā komandā neizgudroja – noticiet, ka tajā laikā vajadzēja būt divas reizes labākam par jebkuru krievu, lai tiktu izlasē, kas bija vienīgais ceļš, ja vēlējies sevi apliecināt savā profesijā starp pasaules labākajiem. Ja tāds nebiji, varēji savā Rīgā sapūt... Tas nebija laiks, kad varēja tā vienkārši paņemt un braukt strādāt uz ārzemēm. Arī sēnes uz Īriju nevarēja braukt lasīt, ja kāds to ir aizmirsis.

Tā gada pavasarī komandā Artūru ienīda – vispirms jau tāpēc, ka Irbes izvēle varēja ietekmēt arī kluba finansiālo stāvokli. Atvainojiet, tā sauktajās meistarkomandās, nauda toreiz gāja pa priekšu neatkarības idejai... Dinamo varēja tikt sodīts par sava PSRS izlases hokejista disciplināro pārkāpumu – nevēlēšanos spēlēt zem sarkanā karoga. Viņiem varēja atņemt vai nepiešķirt kādu ārzemju braucienu, kas parasti bija sportistiem blakus ienākuma avots. Tāpat tika nogriezti fondi, kas augstas klases sportistiem dalīja žiguļus un dzīvokļus. Priekšnieki un vesels lērums apakšnieku par Irbes piedalīšanos PSRS izlasē saņēma piemaksas. Jo viņi bija sagatavojuši sportistu Latvijas izlasei. Viņi pa vienam un pa diviem lūdzās, lai Artūrs tomēr pārdomā – sak, kur tu viens pats pasaulē bez komandas liksies, padomā par savu nākotni. Ja vēl nespējat iztēloties tā laika kārtību, tad ir vēl viena ainiņa: kad deviņdesmit pirmā gada augustā Irbem vajadzēja braukt uz Ameriku, uz Sanhosē, dokumentus izbraukšanai no valsts viņš varēja iesniegt tikai Maskavā – tur bija ASV vēstniecība, kas PSRS pilsoņiem deva vai atteica vīzas. No Maskavas vajadzēja arī lidot, jo no Rīgas lidostas ārpus PSRS teritorijas neviens reiss netika veikts... Vēlāk, kad viņš jau spēlēja NHL, bija krievu hokejisti, kas ar viņu satiekoties uz tā ledus, tā arī nošņāca – fašists... Artūrs bija vienīgais, kas atklāti un skaidri noformulēja, ko viņam nozīmē tā vēsturiskā uzvara pār Krievijas izlasi 2000. gadā Sanktpēterburgā. Latvieši taču visi domāja tieši tā! Un nevajag murgot, ka tajā dienā sports tika sajaukts ar politiku. Tā spēle bija tikai un vienīgi par politiku – to Latvijā visi zināja un saprata. Pateica tikai viens – Irbe. Skaļi pateica, saprotot, ka viņu Krievijā par šo ienīdīs līdz viņa mūža beigām...

No dalības PSRS izlasē tajā ziemā atteicās arī Latvijas bobslejisti, taču Irbes gadījumu var tikai nosacīti salīdzināt ar viņiem. Bobslejā PSRS izlasē bija teju vai visi latvieši, viņi pacēla cepures un krievi palika tikai ar savām tukšajām kamanām. Kad Irbe pacēla cepuri, tad viņš rēķinājās, ka hokejs var priekš viņa arī beigties. Bobslejisti zināja, ka viņiem nekas nebeigsies, jo komandas kodols jau palika mūsu pusē. Artūram bija jāizvēlas – hokejs vai valsts. Un tā ir tikai laimīga apstākļu sakritība, ka Irbes hokejista karjera turpinājās. Viņš bija morāli gatavs arī to nolikt malā... Bēdīgi slavenais Gundara&Igora gadījums arī ir pamācošs – viņi neredzēja Latvijas basketbolā turpinājumu savām profesionālajām karjerām, kas nenoliedzami, tajā brīdī bija izcilas... Tāpat kā to neredzēja viens airētājs, viens volejbolists... Viņu nebija daudz, kam vajadzēja izlemt par labu Latvijai – jo PSRS izlasē patiešām nemaz tik daudz Latvijas sportistu nebija. Tur tika paši izcilākie, vai tie – bez kuriem padomju sports nevarēja nekādi. Bez Irbes viņi nevarēja, tāpēc jau Tihonovs ārdījās. Tagad vaicāt Tihonovam – ko viņš domā par Irbes viedokli, ir tas pats, kas pavaicāt Rubikam, vai viņš negribētu tagad iestāties Tautas frontē... Ko citu Tihonovs par Irbi varēja teikt – kā vienīgi mēslus. Kam citam, ja ne tā laika PSRS hokeja izlases ziņotājam Kasatonovam varēja prasīt viedokli par Irbi – zīmīgi, ka Fetisovam vai Larionovam viņi nevaicā... Bet – kas mums daļas gar krieviem, lai viņi paši tiek galā ar savām lietām. Irbe ir mūsējais!

Daudzi Artūram pārmet, ka viņš tagad visā skatās no malas, ka izvēlējies vieglāko ceļu, ka, redz, citiem pietiek prāta paklusēt, bet viņš vārsta muti. Kāpēc Irbem nerunāt? Kāpēc viņš nedrīkst izteikt savu viedokli? Ko viņš pateica tādu, kas Irbi padara par mazāk vērtīgu šīs valsts pilsoni kā vienu otru anonīmu klaigātāju? Ka nepatīk Dinamo projekts? Vai visiem ir jāpatīk? Kāpēc Artūrs nevarētu izteikties par komandu, ko uztur Latvijas iedzīvotāji? Tikai naivais ir ieņēmis galvā, ka mēs te pa krievu naudiņu sitam plaukstiņas pa vakariem – sak, ja viņi maksā, lai taču būtu! Bet maksājam taču mēs! Krievu gāzi pērk Latvijas iedzīvotāji - tā arī šī naudiņa atgriežas pie hokeja projekta. Slikti vai labi – kāda tam nozīme? Mūsu atkarība no Krievijas energoresursiem ir tieši tik pat liela, kā mūsu deformētā izpratne par debesīm, kas atrodas no mums uz rietumiem – tur jau arī mēs esam tikai stratēģiskas nozīmes teritorija, nevis valsts. Artūrs to redz un saprot – viņam nav un nebūs vienalga.
Pirms gada aprunājos ar vienu latviešu hokejistu, kas ir Irbes vienaudzis. Ārpus kadra viņš tā arī pateica – ja godīgi, Artūrs mums deviņdesmito gadu sākumā visiem izčakarēja karjeras, jo viņš atteicās no PSRS izlases. Tie Latvijas hokejisti, kas bija par viņu dažus gadus jaunāki un varēja pretendēt uz PSRS jauniešu vai junioru vecuma komandām, vairs netika saukti uz šīm izlasēm un atbilstoši – mūsējos nenodraftēja NHL klubi, viņi nenokļuva lielajā apritē... Šis latvietis bija sarūgtināts no sirds, viņš tikai negribēja, ka viņa vārdu min šajā sakarā... Ziniet, cik vēl daudz tādu? Daudz – pilna Rīga...

Klusēt? Izlikties? Viņiem ir jāzina, ka visi neklusēs un neizliksies. Tā saka Irbe, kad viņam pavaicāju – kas tevi urda, Artūr? Viņš nekad nav tēlojis un klusējis. Vismaz jautājumā, ja runa ir par valsti. Latviju. Cik no mums tā var pateikt? Atklāti...

  +3 [+] [-]

, 2011-02-10 22:09, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Tad būtībā visi tie tūkstoši kas iet uz Dinamo spēlēm un seko lidzi šai komandai ir tavā izpratnē ar prātiņu neapdalīti cilvēki ja?
Tu laikam gribēji teikt "apdalīti".

Jā, nevarētu teikt, ka esmu īpaši augstās domās par Dinamo līdzjutējiem. Manā skatījumā viņi ir tādi kā jēri. Kad lielā Krievijas aita ieblējas, tad mazie Latvijas jēriņi blēj līdzi. Nav jau pašiem jādomā, atliek tikai blēt līdzi citiem. Un, ja vēl zaļojošu pļavu par to iedod... Tikai neviens nepadomā, ka kādā brīdi tā pļava būs noēsta un par apēsto vēl liks samaksāt.

Ļoti žēl par viegli pērkamajiem tautiešiem.

 +11 [+] [-]

, 2011-02-10 22:11, pirms 14 gadiem
raimondse rakstīja: Bērziņ, pateicoties Dinamo var iegūt emocijas un kādu laiku neredzēt un nedzirdēt tādus idiotus kā tu un viņu paveikto Dzimtenes labā
protams, bet emocijas var gūt arī savādāk. ja vienīgās (pozitīvās) emocijas cilvēkam rada Dinamo, tad pavisam noteikti kaut kas šī cilvēka dzīvē nav kārtībā

  -2 [+] [-]

, 2011-02-10 22:16, pirms 14 gadiem
Jānis Pārums rakstīja: protams, bet emocijas var gūt arī savādāk. ja vienīgās (pozitīvās) emocijas cilvēkam rada Dinamo, tad pavisam noteikti kaut kas šī cilvēka dzīvē nav kārtībā
neuztraucies, lai katram būtu tāda emociju buķete. Mani tracina tie nolicēji kas sūdu paši nav izdarījuši. Tie kas ko rada nesmird kā Bērziņš

  +1 [+] [-]

, 2011-02-10 22:21, pirms 14 gadiem
Lauris Bērziņš rakstīja: Tu laikam gribēji teikt "apdalīti".

Jā, nevarētu teikt, ka esmu īpaši augstās domās par Dinamo līdzjutējiem. Manā skatījumā viņi ir tādi kā jēri. Kad lielā Krievijas aita ieblējas, tad mazie Latvijas jēriņi blēj līdzi. Nav jau pašiem jādomā, atliek tikai blēt līdzi citiem. Un, ja vēl zaļojošu pļavu par to iedod... Tikai neviens nepadomā, ka kādā brīdi tā pļava būs noēsta un par apēsto vēl liks samaksāt.

Ļoti žēl par viegli pērkamajiem tautiešiem.
Klau, Tu gadījumā nešauj pāri svītrai? Kā Tu zini ko domā un jūt katrs no tiem cilvēkiem? Dotajā brīdī izskatās ka tu centies sevi padarīt par gudrāku kā esi, un neko gudrāku kā citus saukājot par muļķiem vai aitām nespēj izdomāt. Apskaties vēlēšanu rezultātus un tad runā par to kā RD tautu par muļķiem ir padarījuši.

     [+] [-]

, 2011-02-10 22:28, pirms 14 gadiem
Armand, lielisks raksts...pats bji liecinieks šiem faktiem, vai kāds vecāks "draugs" pastāstīja?
kāpēc Artūrs strādā viskrieviskākā (sarkanākā) NHL klubā, kas viņu tur iekārtoja???, kāpēc viņš piekrita, bet joprojām jaunajiem krievu hokejistiem grib ieriebt par savu pagātni??? Vai par cilvēku nerunā šādi fakti?? Droši vien Varlie ir vainīgs visās represijās, vai arī Ovi, kas to lai tagad zina, daudz laika tak pagājis.
šeit izklāstīta tikai viena, un nepārprotami lieliska šī hokejista dzīves sadaļa. Mēs daudz ko nezinam, it īpaši to, kas notiek tā okeāna galā, hehe

Kāpēc viņš vispār parakstās uz šitām politiskām intervijām, cilvēku izmanto un ... ai

  +3 [+] [-]

, 2011-02-10 22:29, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Klau, Tu gadījumā nešauj pāri svītrai? Kā Tu zini ko domā un jūt katrs no tiem cilvēkiem? Dotajā brīdī izskatās ka tu centies sevi padarīt par gudrāku kā esi, un neko gudrāku kā citus saukājot par muļķiem vai aitām nespēj izdomāt. Apskaties vēlēšanu rezultātus un tad runā par to kā RD tautu par muļķiem ir padarījuši.
Neko necenšos padarīt vai nepadarīt. Saku, ko domāju. Nepatīk kādam mans viedoklis? Nu, nepatīk. Nu un?
Vēlēšanas gan nevajag jaukt iekšā. Saproti taču, ka parastu pensionāru grūti nopirkt ar ģinamu. Ja varētu balsot visi nepilngadīgie, tad gan rezultāti varētu būt atšķirīgi. Tāpēc labi gan, ka nevar.
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.

  +5 [+] [-]

, 2011-02-10 22:35, pirms 14 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Visi gudrie cilvēki ir snūkera fani Skaties labāk savu sūdu un netēlo ekspertu citos sporta veidos Pie mums lielākie patrioti ir tie, kas nodirsīs katru krievu un iedos tam pa muti bez iemesla. Un fanot par Ovečkina vai Dacjuka speli arī īsts latvietis nevar - uzreiz būs Latvijas nodevējs. Liekas, ka lielākā daļa šajā portālā esošo vispār labprāt visus krievus iznīcinātu...
Kāpēc snūkeru pin iekšā? Laikam vienkārši nav īsti ko teikt, tāpēc ķeries pie pēdējā salmiņa - spēles, kura ir sūds, jo to nesaproti. Ļoti "pārliecinoša" argumentācija

     [+] [-]

, 2011-02-10 22:38, pirms 14 gadiem
Tu pats pirmīt pieminēji tautas lielāko daļu un pievienojies Krištopānam (lielā mērā). Iedod man kādu reāli kritēriju kas apstiprinātu Tavus apgalvojumus. Ja reiz vēlēšanas neskaitās

Un Tu vari noliegt manis sacīto teikdams ka neko necenties, bet tavs augstprātīgi nicinošais tonis (ir tāds dažās vietās zem ši raksta) runā pats par sevi. Un atceries Bērziņ, tas ka kāds nedara tā kā tu vēlētos nepadara viņu par aitu vai muļķi.

     [+] [-]

, 2011-02-10 22:38, pirms 14 gadiem
Lauris Bērziņš rakstīja: Kāpēc snūkeru pin iekšā? Laikam vienkārši nav īsti ko teikt, tāpēc ķeries pie pēdējā salmiņa - spēles, kura ir sūds, jo to nesaproti. Ļoti "pārliecinoša" argumentācija
Vrb esi eskperts Azerbaidžānas futbolā?

     [+] [-]

, 2011-02-10 22:45, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Kur dabūju?
Paskaties kādi Latvijā darbojas uzņēmumi? Kas ir to uzņēmumu valdēs? Kas ir to uzņe'mumu sadarbības partneri? No kurienes lielākoties uzrodas viņu peļņa?
Bet valsts nākotne ir atkarīga no tiem 100 ... , kas sēž savos krēslos un jūtas kā Dievi. Kas regulē gāzes, degvielas, elektrības cenas, kas veido nodokļu sistēmas.
Bet kas regulē viņus? Vai tik nebūs tā lielā kaimiņvalsts?
Tu tiešām varētu papētīt, kas atrodas uzņēmumu valdēs un ar ko Latvijai ir lielākais tirdzniecības apjoms, pirms gvelzt muļķības!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-10 22:46, pirms 14 gadiem
gray66 rakstīja: Nu tiesham labs raksts. Bet nu gribetu izteikt ari savu viedokli par Irbes izteikumiem, lielakai daļai no tiem es piekrītu, jo es nekad neesmu atbalstijis to ka atgriezhas vecais Dinamo, un ka tikai tādēļ mums tika dota iespēja spēlēt KHL, viņiem nesilsts ne augsts ka to komandu sauc varbūt gazprom ir kaut kadas simpatijs pret šo nosaukumu, jo viņi tač itka dod mums naudu, kaut arī tā nauda nāk no mums, ko arī Puče minēja šajā rakstā, un pareizi ir ka valsts nepiekrita atbalstīt Dinamo, jo tā jau ir tautas komanda, bet nu turpinot par nosaukumu, nu vareja izveleties citu, jo tas tomēr bija PSRS laiks, un padomājiet cik no tā laika Dinamo hokejistiem bija istie Latvieši, kuri bija dzimuši Latvijā, un tāpēc es uzskatu, ka tomēr vajadzēja citu nosaukumu. Bet nu turpinot par Irbi es viņu uzskatu par īstu valsts patriotu un man ir vienalga, vai viņš audzina NHL vārstsargus, vai strāda Dinamo, jo tā viņa dzīve, un tie kas oponē pret to ka viņš neesot patriots, jo redz viņš audzina NHL vārtsargus, neviss Dinamo, es jums pateikšu vienu lietu pirmkārt tas ir ļoti liels pagodinājums, kā eiropietim tur tikt, jo to ir ļoti grūti izdarīt, un es nezinu vai kādreiz kāds eiropietis kļus par NHL galveno treneri, ja kļus tad tas noteikti bus pasaules mēroga notikums, bet nu turpinot par iesākto šī tomēr ir Irbes lielā iespēja piepildīt savu sapni, ko viņam neizdevās ka vārtsargam, tad lai vismaz izdodas, ka trenerim, un šīs sapnis ir kļūt par Stenlija kausa ieguvēju, ta ka nenosodisim cilvēku kurš mērķtiecīgi turpina iet uz savu mērķi, cerēsim tikai, lai izdodas to piepildīt.
Zelta vārdi!

     [+] [-]

, 2011-02-10 22:46, pirms 14 gadiem
Lauris Bērziņš rakstīja: Tu laikam gribēji teikt "apdalīti".

Jā, nevarētu teikt, ka esmu īpaši augstās domās par Dinamo līdzjutējiem. Manā skatījumā viņi ir tādi kā jēri. Kad lielā Krievijas aita ieblējas, tad mazie Latvijas jēriņi blēj līdzi. Nav jau pašiem jādomā, atliek tikai blēt līdzi citiem. Un, ja vēl zaļojošu pļavu par to iedod... Tikai neviens nepadomā, ka kādā brīdi tā pļava būs noēsta un par apēsto vēl liks samaksāt.

Ļoti žēl par viegli pērkamajiem tautiešiem.
Jā, jo vairāk Latvijā būs tādi kā tu, kas sevi iedomājās par pārgudru, un visā prot sameklēt tikai slikto.
Pie tam vēl ar savu pārgudrību nosaukt citus par aitām un pat prātā apdalītus jo labāk mums ies!
Lai tev veicās, vāries savā sulā, un neaizmirsti ka pie visa vainīgi Krievi

  -1 [+] [-]

, 2011-02-10 23:00, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Tu pats pirmīt pieminēji tautas lielāko daļu un pievienojies Krištopānam (lielā mērā). Iedod man kādu reāli kritēriju kas apstiprinātu Tavus apgalvojumus. Ja reiz vēlēšanas neskaitās

Un Tu vari noliegt manis sacīto teikdams ka neko necenties, bet tavs augstprātīgi nicinošais tonis (ir tāds dažās vietās zem ši raksta) runā pats par sevi. Un atceries Bērziņ, tas ka kāds nedara tā kā tu vēlētos nepadara viņu par aitu vai muļķi.
Bet palasi taču komentārus internetā. Cik daudz sakarīgu komentāru tur būs? Paskaties ziņas tv par jebkādu tēmu. Piem., pajautās domas par ceļu policiju. Gribētu gan zināt, cik daudz būs pozitīvu viedokļu. Un pamatojums būs "mēs taču zinām, ka viņi visi ņem kukuļus", "man paziņa teica..." utt. Kaut gan patiesībā nav nekādas nojausmas. Un tā arī ir daļa tautas nozombēta.

Zīgerists arī banānus dalīja. Foršs džeks, ne? Hops, ievēlējām viņu.
Tā vien šķiet, ka pie mums kā pie romiešiem. Padod tik maizi un izpriecas. Un štrunts par kādu cenu...

  +1 [+] [-]

, 2011-02-10 23:07, pirms 14 gadiem
Es uzskatu līdzīgi. Zinu daudzi draugi, kuri no sporta saprot tikpat daudz kā es no kvantu fizikas, vienkārši iet uz Dinamo spēlēm, jo tas ir "kruti" un tā dara visi. Tas ka, piemēram, neatceras kādu periodu no spēles skaitās tikai normāli. Tā tā kā doma par Dinamo faniem, jo "tupa" kliegt kur vajag un nevajag nav māksla. Arī esmu skeptisks šim projektam, jo vienā brīdī kad Krievija būs panākusi ko vēlas, naudas vairs nebūs.. Un ko tad? Dinamo-Zelta-zivtiņa?!? Katrā ziņā esmu Irbes kunga pusē. Lai arī dažbrīd pretrunīgi viņa spriedumi, tomēr uzskatu viņu par īstenu savas valsts patriotu, jo cik saprotu viņam arī ir zināms vairāk nekā parastajam mirstīgajam. Noslēgumā, veiksmi gan Dinamo, gan Irbem. Par Latvijas hokeju.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-10 23:07, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Jā, jo vairāk Latvijā būs tādi kā tu, kas sevi iedomājās par pārgudru, un visā prot sameklēt tikai slikto.
Pie tam vēl ar savu pārgudrību nosaukt citus par aitām un pat prātā apdalītus jo labāk mums ies!
Lai tev veicās, vāries savā sulā, un neaizmirsti ka pie visa vainīgi Krievi
"prātā apdalītie" bija tavi vārdi.
Paldies, par veiksmes vēlējumiem. Vārīšos un par vainīgajiem arī centīšos nepiemirst.

     [+] [-]

, 2011-02-10 23:16, pirms 14 gadiem
kasparskirpis rakstīja: Tu tiešām varētu papētīt, kas atrodas uzņēmumu valdēs un ar ko Latvijai ir lielākais tirdzniecības apjoms, pirms gvelzt muļķības!!!
Mans ikdienas darbs sastāv ar darbu Lursoft datu bāzē... ļoti daudz ko redzu

     [+] [-]

, 2011-02-10 23:20, pirms 14 gadiem
Lauris Bērziņš rakstīja: Bet palasi taču komentārus internetā. Cik daudz sakarīgu komentāru tur būs? Paskaties ziņas tv par jebkādu tēmu. Piem., pajautās domas par ceļu policiju. Gribētu gan zināt, cik daudz būs pozitīvu viedokļu. Un pamatojums būs "mēs taču zinām, ka viņi visi ņem kukuļus", "man paziņa teica..." utt. Kaut gan patiesībā nav nekādas nojausmas. Un tā arī ir daļa tautas nozombēta.

Zīgerists arī banānus dalīja. Foršs džeks, ne? Hops, ievēlējām viņu.
Tā vien šķiet, ka pie mums kā pie romiešiem. Padod tik maizi un izpriecas. Un štrunts par kādu cenu...
Bet varbūt cilvēki nav muļķi, aitas bet vnk nepieredzējuši? Uz Zīgerista gadījumu tas attiecies pilnībā. Tad balsoja paaudzes kuras bija uzaugušas vienpartiju sistēmā....Vainot viņus nezināšanā? Apsaukāt par muļķiem? Un par banāniem nopirka pamatā to tautas daļu kuru Taviem vārdiem nevar nopirkt ar Dinamo. Un esmu teicis, ja mūs var iekarot ar vienu hokejkomandu, ja esam tik vāji, tad lai tā arī notiek. Bet es ticu ka nevar. Latvietis paņems naudu, aizies uz hoķi, pabļaus Dinamo, Dinamo, papriecāsies kā uzvilkām krievus un pēc tam izdarīs pa savam prātam.
Par komentiem netā - jau sen neņemu vērā, izņemot gadījumus kad pats piedalos diskusijās. Ja godīgi, jau jau pasen komentus lasu tik sporta lapās. Bet jāpebislst ka Tu pats šeit manuprāt šauj pāri strīpai, bet Tevi es nelieku standarta komentārrakstītāju kontingentā jo raksti ar savu vārdu.

     [+] [-]

, 2011-02-10 23:25, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Un esmu teicis, ja mūs var iekarot ar vienu hokejkomandu, ja esam tik vāji, tad lai tā arī notiek. Bet es ticu ka nevar. Latvietis paņems naudu, aizies uz hoķi, pabļaus Dinamo, Dinamo, papriecāsies kā uzvilkām krievus un pēc tam izdarīs pa savam prātam.
Diemžēl man ir daudz pesimistiskāks redzējums. Tā vien šķiet, ka latvieši bez kaklakungiem nevar. Vienmēr kādam jāklanās, lai būtu labi. Nespēju to saprast...

     [+] [-]

, 2011-02-10 23:32, pirms 14 gadiem
Lauris Bērziņš rakstīja: Diemžēl man ir daudz pesimistiskāks redzējums. Tā vien šķiet, ka latvieši bez kaklakungiem nevar. Vienmēr kādam jāklanās, lai būtu labi. Nespēju to saprast...
Sava pesimisma deva ir arī man, bet tā nav saistīta ar hokejkomandu vai šaubām par tautas veselo saprātu, bet gan ar faktu ka katru gadu izmirst Cēsu lieluma pilsēta. Dzirdēju storiju, nez cik tur izdomas, cik patiesības - Kaut kāda ķīniešu delegācija tika vesta no Rīgas uz Pūri kaut ko šiem rādīt. šie redzējuši mūsu plašumus bij teikuši ka nebūtu problēma tai placī uz ātru roku izmitināt kādus 2 miljonus ķīniesu....

     [+] [-]

, 2011-02-10 23:58, pirms 14 gadiem
Bērziņš ir stulbs paranoiķis. Lai tak viņš tur pļurkst.
Un kā jau tika minēts, interese par Dinamo ir galvenais faktors, kas nosaka to, būt vai nebūt šadam projektam. Latviešiem hokejs ir vajadzīgs un ir labi, ka ir tāds Dinamo projekts.

     [+] [-]

, 2011-02-11 00:30, pirms 14 gadiem
Armand,prasās pēc Lielās intervijas ar Artūru! Domāju,ka reitingi būtu grandiozi!

     [+] [-]

, 2011-02-11 01:02, pirms 14 gadiem
Lauris Bērziņš rakstīja: Interesanti zināt, kā tu man varētu aizliegt izteikt savu viedokli? Jā, barikādēs nebiju, pamatskolā tad vēl mācījos, bet atceros visus tā laika notikumus ļoti labi. Gan šaudīšanos, gan televīzijas ieņemšanu.
Barikāžu laikā televīziju neieņēma, ja kas švaki Tev ar tām zināšanām

  +1 [+] [-]

, 2011-02-11 01:28, pirms 14 gadiem
Pilnībā piekrītu Armandam. Nevar tikai riņķot pa riņķi liekuļu sabiedrībā, kāda mūsdienās, tā diemžēl (ne tikai sporta pasaulē vien, bet visapkārt) izveidojusies. Ir jāpasaka arī taisnība, lai cik sāpīgi tā dažam labam kostu kaulos. Irbe to ir izdarījis ne reizi, un par to (un ne tikai to, protams!!!) viņu dziļi cienu. Jā, varbūt tas "uzbrukums" Dinamo vārdam no malas šķiet gluži nepamatots, bet arī tikai tiem, kas nezina, kas bija "Dinamo" un tā sistēmas padomju laikos. Artūrs tai visai gaļasmašīnai izgājis cauri, un nav brīnums, ka viņam pat vārds var izraisīt nelabas atmiņas. Tā kā, "lielie" kritizētāji (daudzi no jums tolaik pat projektā vēl nebija, citi vien mazi puikas!), nemeklējiet skabargu cita acī, palūkojieties vispirms uz sevi!
Irbe ir pelnījis atzinību. Ar savu uzdrošināšanos teikt taisnību. Ar savu garaspēku. Ar uzticību Latvijai. Un ar daudz ko citu.
Punkts.

  +3 [+] [-]

, 2011-02-11 02:14, pirms 14 gadiem
malacis Irbe pareizi visu pateicis. Tas ir viņa viedoklis un viņa dzīve. Nolicēji vienkārši nevar un negrib izprast situāciju.

     [+] [-]

, 2011-02-11 08:13, pirms 14 gadiem
zzk rakstīja: Barikāžu laikā televīziju neieņēma, ja kas švaki Tev ar tām zināšanām
Bet tev vajadzētu uzmanīgāk lasīt. Uzsvars uz "tā laika notikumiem". Skatos uz to kā vienu kopumu, un tas ietver gan barikāžu laiku, gan puču.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-11 09:03, pirms 14 gadiem
Lauris Bērziņš rakstīja: Bet tev vajadzētu uzmanīgāk lasīt. Uzsvars uz "tā laika notikumiem". Skatos uz to kā vienu kopumu, un tas ietver gan barikāžu laiku, gan puču.
Šie abi ir pilnīgi dažādi notikumi, lai arī ar nelielu laika atstarpi - bet nu var jau arī veselus gadsimtus vērtēt kā "vienu kopumu".
Jo ilgāks laiks pagājis, jo mazāk cilvēku atceras, kas un kā bija, līdz kādā brīdī šo cilvēku vispār vairs nav, un tad arī sākas vērtēšana "vienā kopumā" gadsimtu griezumā

  -1 [+] [-]

, 2011-02-11 09:59, pirms 14 gadiem
Lauris Bērziņš rakstīja: Tu laikam gribēji teikt "apdalīti".

Jā, nevarētu teikt, ka esmu īpaši augstās domās par Dinamo līdzjutējiem. Manā skatījumā viņi ir tādi kā jēri. Kad lielā Krievijas aita ieblējas, tad mazie Latvijas jēriņi blēj līdzi. Nav jau pašiem jādomā, atliek tikai blēt līdzi citiem. Un, ja vēl zaļojošu pļavu par to iedod... Tikai neviens nepadomā, ka kādā brīdi tā pļava būs noēsta un par apēsto vēl liks samaksāt.

Ļoti žēl par viegli pērkamajiem tautiešiem.
Paskaiti, cik latviešu hokejisti spēlē Dinamo, cik daudz naudu saņem, tie ir un paliek latvieši, viņi to naudu arī tērē pārsvarā Latvijā.. Arēna pieder Latvijai, ienākumi no biļetēm iet uz latviešiem. Un mēs pretī neko nedodam. Labāk nemaz nedomāt, ka sponsorē mūs kkāda krievu gāze, būs vieglāk pa nakti gulēt, tas sanāk, ja es to nezinātu es varētu baudīt hokeju kā spēli un nebūtu tas Jērs tavā uzskatā? Bet redzi, ja es to zinu, tad man jāiet "blēt"...Vaitad visos darījumos ar Latviju, Krievija ņem kā argumentu to, ka sponsorē kkādu Dinamo, domāju, ka prezidentam būtu vienalga vai tā Krievija sponsorē to Dinamo vai nē, kas jādara tas jādara,nedomāju, ka kāds kko ietekmēs.. Vai tie, kas fano par mums NHL komandās arī ir sava veida nodevēji? Mums būtu tikai LAČ jāskatās ? kādam varbūt favorīt komanda ir "Spartak", lai fano, kas jums par daļu..
Visu cieņu Irbei, kas mēģina visiem izklāstīt taisnību, bet daži, varbūt, tikai vēlās paskatīties hokeju kā tādu augstā līmeni, es nelekšu zem vilciena ja Gagarina kausu nepaņemsim, nu viss pabēdājos, mana favorīt komanda neuzvarēja..Tomēr tā komanda ir Latvijas izlases kodols, kas pārstāv mūsu valsti visā pasaulē, es domāju par spēlētājiem nevis kā par komandu, viņiem ir lieliska iespēja patrenēties, es arī tāpēc skatos, man tie leģionāri, kas klubu ceļ uz augšu simts gadi nav vajadzīgi, man interesē, kā Latvijas hokejisti attīstās, iet uz priekšu, lai pēc tam avīzēs ar PČ publicētu lapu cilvēki pirmajā lapā redzētu, kur mūsu spēlētāji ar Latvijas karogu, ar krekliem, kur rakstīts virsū Latvija - stāv ar paceltu mūsu karogu un zelta medaļām rokās, ka beidzot amerikāņi zinātu ,kas ir Latvija..

     [+] [-]

, 2011-02-11 10:11, pirms 14 gadiem
Es par ilgtermiņa, civilizētu un abpusēju izdevīgu sadarbību ar jebkuru kaimiņvalsti! Es arī par Dinamo, ja šis projekts nav īsslaicīgs, t.i. Krievija dod piķi tikai sākuma stadijā, lai KHL piesaistītu Skandināviju un Eiropu, tā paplašinot līgu un mēģinot konkurēt ar NHL.
Nekur un neviens piķi ne par ko nedod!!! Un muļķigi cerēt ka krievi, kazahi ... utt mums iedos piķi! Jāstrādā un piķi jāpelna ir pašiem!!!
Treknajos ngados izlaidāmies, un daudzi tā arī neesam atsākuši nopietni strādāt!!!
Par Irbi, par Latviju!

  +1 [+] [-]

, 2011-02-11 10:15, pirms 14 gadiem
tiesam biju domajis, ka saja nelielaja skandalina latviesi bus vienotaki un vairums bus ar visam cetram Irbes puse, bet ta nav... bedigi. turklat, kas viss bedigakais lielakie Irbes noliceji ir pusaudzi, kuri del viena Dinamo ir gatavi list uz vedera krievu prieksa un visu ieprieks notikuso uzskatit par nebijusu. Skumji, es vel saprastu, ka tie lielakie noliceji butu cilveki vecuma ap 40 gadiem, cilveki kuri taja pasaule ir dzivojusi un vinu smadzenes ir ieboreta PSRS vareniba, bet jauniesi.... musu nakotne, cilveki no kuriem bus atkariga musu valsts nakotne ir tik aprobezoti, ka vemt gribas. viena Dinamo del butu gatavi savu maati pardot.
pats protams sekoju lidzi Dinamo(vairak jau pasiem hokejistiem neka komandai), bet tikai to divu stundu laika, kad norit spele, pareja laika Dinamo projekts man izraisa vairak pardomu un vertibu parskatisanu neka prieku. Ipasi nebedatos, ja Dinamo vienu dienu aizietu aizsaule... butu daudz priecigaks, ja kadai latviesu komandai ka piemeram ''Rigas vanagi'' vai tai pašai ''Daugava'' būtu iespeēja startēt tajā skandināvu līgā, par ko jau kādu laiciņu runā. līmenis būtu zemāks, bet tur vismaz varētu spēlēt ar tīru sirdsapziņu.
Un vispār domāju, ka beidzot pie varas būtu janāk īstiem nacionālistiski noskaņotiem cilvēkiem, kas mūs beidzot nošķirtu no tā murga ko sauc par ciešo saiti ar Krieviju. Tajā pašā Igaunijā jau sen vairs neviens nepinas ar Krieviju, mūsu ziemeļu kaimiņi iet straujiem soļiem skandināvijas virzienā un sevi jau vairāk asociē ar skandināvijas valsti nekā ar baltijas valsti.

     [+] [-]

, 2011-02-11 10:25, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Viens man gan nekad neliek mieru pieminot tās barikādes (es saprotu, ka ne par to tēmu šis raksts).
Vai neviens nav aizdomājies, ka ja kāds TIEŠĀM GRIBĒTU šeit iebrukt, ja kāds TIEŠĀM NEGRIBĒTU, atkāpties un izbraukt no šejienes, tad tas notiktu, vai respektīvi nenotiktu...
Latvieši savā azartā, ticībā liela daļa bara instinkta vadīti sēdēja uz betoniem ar plikām rokām, pie škēršļa pa 10 varbūt vairķa, citur mazāk. Ko tie 10 izdarītu tankam? ko izdarītu 10 vīriem ar ieročiem?
NEKO.
Arī tās barikādes bija viens liels gājiens politiskajās spēlītēs.
P.S.
Atvainojos par ne tēmu.
Kurā klasē tu bērniņ mācies?

     [+] [-]

, 2011-02-11 10:29, pirms 14 gadiem
Ka es jums saku, ja nebūtu Latvija okupēta un vardarbīgi iekļauta PSRS, Latvija būtu Pasaules čempioni hokejā ne vienu vien reizi!!!
Un katram trešajam Latvijas hokejistam būtu pa Stenlija kausa ieguvēja gredzenam!!!
Salīdziniet ko ekonomikā un attīstībā sasniedza PSRS pēc 2. Pasaules kara un ko Eiropa, ASV! Pat jebkurš vecais autiņs no rietumiem 100-kārt sita pušu jaunako žiguli!
Eu, veči necepās, un bez stresa! Vairak humora un prieka, ņēmam pozitīvo! Un tagad visi iet strādāt!!! Pietiek pa i-netu ņēmties!!!

     [+] [-]

, 2011-02-11 10:38, pirms 14 gadiem
Antimaniax rakstīja: Kurā klasē tu bērniņ mācies?
Tavā paralēlklāsē

     [+] [-]

, 2011-02-11 10:39, pirms 14 gadiem
Voldinsh rakstīja: Labāk nemaz nedomāt, ka sponsorē mūs kkāda krievu gāze, būs vieglāk pa nakti gulēt.
Redzi, tur jau tā atšķirība. Tevis nesatrauc, no kurienes nāk nauda. Galvenais ir pievienoties pūlim un bļaut "Dinamo! Dinamo!", jo tas taču ir stilīgi.

     [+] [-]

, 2011-02-11 10:46, pirms 14 gadiem
Lauris Bērziņš rakstīja: Redzi, tur jau tā atšķirība. Tevis nesatrauc, no kurienes nāk nauda. Galvenais ir pievienoties pūlim un bļaut "Dinamo! Dinamo!", jo tas taču ir stilīgi.
Ja iedziļinātos visā, ko rakstiju saprastu, ka interesē hokejs nevis komanda, tās vadība, kalvīši,ruksīši un vēl nez kas, es skatos, kā MŪSU valsts izlases kodols, spēlētāji spēlē, ja saproti... es tagad neeju izpirkt no plauktiem Dinamo produkciju, man komandas nosaukums tracina, bet hokeja komandas vārds un kas stāv virs viņas, nemaina spēles būtību, kā tādu, nevis viena komanda spēlē ar "kedām", bet citai ļauts ar slidām... un atbalstītu to komandu, kam ir slidas, jo redz viņa ir bagātāka..
Runājot, kas bļauj "Dinamo,Dinamo" apsaukāt viņus par to, ka fano par savu komandu būtu stulbi, aizej uz NHL spēli un pabļauj "Sharks,Sharks", Tu būsi valsts nodevējs ? Ne visiem ir iespēja braukt otrpus okeānam, lai meklētu savu sapņu komandu, par kuru fanot, protams, tās netrūkst arī Latvijā un eiropā - labas komandas, bet katram savs..