Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Pirmās līgas "Dinamo"

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Pirmās līgas "Dinamo"
Andrejs Maticins nebija ātrākais hokejists, taču viņam bija citi plusi. Arī t.s. pirmā piespēle.
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Rīgas "Dinamo" pirmo lielo pārtraukumu KHL tabulā sagaida 19. vietā. Jā, tabula šoruden ir ļoti blīva, un pāris uzvaras var dinamiešus pacelt uz 9. vietu, kur šobrīd ir Jūliusa Šuplera CSKA, bet pāris zaudējumi var pamest arī zem "Vitjaz", kas atrodas 22. vietā. Iļjas Bjakina "Automobilist" laikam augstāk par 23. - t. i. pēdējo vietu šosezon laikam nepacelsies.

Taču ne jau tikai par vietām šis stāsts, bet gan par to, kas mēs - Rīgas "Dinamo" šobrīd esam. Lai man piedod visi tie, kas uzskata, ka nevajag salīdzināt padomju laiku "Dinamo" ar šodienas komandu, ka tad tiek spēlēts cits hokejs, ka ar tagadējo fizisko sagatvotību jebkurš KHL klubs sistu veco "Dinamo" un tādā garā. Ir lietas, ko var un pat vajag salīdzināt.

Ja Džese Ovens 1935. gada 25. maija uz izdedžu celiņa tālumā aizlec 8,13 metrus, ja Ralfs Bostons 1960. gada 12. augustā aizlec 8,21 m, bet Jura Tones Latvijas rekords kopš 1983. gada (!) ir 8,07 m, tad laikam drīkstam teikt, ka Latvijā joprojām nav tāllēcēja, kurš lektu tālāk par Ovenu vai Bostonu.

Attiecībā uz hokeju ir salīdzināmas un nesalīdzinamas lietas. Ir fiziskās un arī tehniskās sagatavotības normatīvi, ko hokejisti pildīja tad un pilda arī tagad, un tos drīkst salīdzināt. Negribu apgalvot, ka pilnīgi visi Viktora Tihonova, Ēvalda Grabovska un Vladimira Jurzinova laika spēlētāji fiziski bija labāk sagatavoti nekā šodienas dinamieši, taču vidējais līmenis 1988. un arī 1973. gadā bija augstāks. Ar dažiem izņēmumiem, kā Andrejs Maticins vai Aleksejs Froļikovs, taču viņiem bija citi trumpji. Froļikovam iemest ripu vārtos no vidējā petaka nebija nekādu problēmu, vai piespēlēt to Helmutam Balderim tieši uz nūjas lāpstiņas. Froļikovs, Balderis, Pjotrs Prirodins un vēl vesela strīpa bullīšus meta gandrīz ar aizvērtām acīm. Vai kā Gunārs Krastiņš, kurš treniņos no neērtās puses vārtos meta deviņas ripas no desmit. Ja tolaik kāds no "Latvijas bērza" (otrā meistarkomanda!) bullīšus mestu tā kā Sprukts, Andris Siliņš vai Petja Vorobjovs viņam uz galvas pārlauztu ne vienu nūju vien.

Nav visiem "SA+" lasītājiem jāzina tādi vecā ''Dinamo" aizsargi kā Zinovjevs, Hatuļevs vai Vikulovs, taču vairākuma izspēlē jebkurš no viņiem ar trešo metienu no zilās līnijas lidināja ripu vārtos. Ja tas nebija izdarīts jau ar pirmo vai otro metienu. Bija Jemeļjaņenko, kurš vārtpriekšā līda riebīgāk nekā Znaroks, un ripiņas lidoja vārtos.

Lai man piedod visi Šuplera un Rautakalio "Dinamo" fani, bet no šī "Dinamo" lielākā daļa netiktu vecajā "Dinamo". Jo pēc savas meistarības atbilst tikai to gadu Rīgas otrajai komandai. Karsums, Miķelis Rēdlihs, Ozoliņš, Laviņš, Reķis un Ņižvijs, bet pēdējie trīs un nu jau arī Ozo tikai savos labākajos gados... Pārējie kādreiz tiktu uzsaukti uz "Dinamo", bet pārsvarā spēlētu "Latvijas bērzā."

Pēc savas meistarības (attiecībā pret 1973. - 1988. g.) šī rudens Rīgas "Dinamo" būtu PSRS čempionāta pirmās līgas vidusdaļas komanda, kā tajos gados Permas "Molot", Kazaņas USK, Penzas "Dizelist", Čerepovcas "Metallurg" vai Jaroslavļas "Torpedo". Ar mazām cerībām tikt PSRS čempionāta virslīgā. Diemžēl.

P.S. PSRS augstākajā līgā 1973. gadā bija tikai 9 komandas, no 1975. - 1978. g. - 10, n0 1979. - 1987. g. - 12, no 1987. - 1991. g. - 14 komandas
1. līgā: 1973. - 1974. g. - 13, 1975. - 1978. g. - 14, kopš 1979. g. - 16 komandas.

1 2 38 komentāri

  +6 [+] [-]

, 2011-11-08 12:25, pirms 13 gadiem
Ehhh. Par bullīšiem.. nu jāatkārtojas, bieži man ar Jāni nesakrīt domas, bet dažreiz Jānim sanāk tā precīzi man vārdus un domas no mutes/galvas izņemt...

Tiesa, Ja Sprukts treniņā lidinātu iekšā nevis Holtam bet tam pašam Masaļskim, gan viņam spēlē arī maķenīt labāk izdotos... Holtam es ar vienu no desmit gan ieplivinātu, lai gan neesmu hokejā trenējies, bet slidot māku, uzmest pa vārtiem bez atvēziena ar sanāk

  +5 [+] [-]

, 2011-11-08 12:29, pirms 13 gadiem
Piedod man, bet es īsti nesapratu, kas tieši ir jāsaprot ar šo visu. Es, kas nav piedzīvojis "veco" Dinamo, uzskatu, ka normāli saprotošs hokeja fans pat nevar ne tuvuma likt "veco" un "jauno" Dinamo, te tak skaidrs, ka mūsdienu Dinamo zaudētu vienos vārtos. Es tiešam brīnišos, ja ir kāds, kas uzskata kā mūsdienu Dinamo ir pat līdzīgs spēkos. Tajos laikos tak tādu fizisko dzina, diez vai mūsdienās visa komanda vemj no slodzēm.

Par mūsdienu Dinamo spēku - Mēs katru sezonu cīnamies par iekļūšanu play-off, katru sezonu tiekam, kā no pēdējās vietas (ja skatās pēdējās divas sezonas), mēs visi saprotām, ka neesam spēcīga komanda KHL ūdeņos, tomēr tas nemainīs to, ka es mīlu šo komandu un fanošu par viņiem katru minūti, sekundi, katrā spēlē.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-08 12:29, pirms 13 gadiem
Par ko ir stāsts?

 +11 [+] [-]

, 2011-11-08 12:30, pirms 13 gadiem
Atmiņas, atmiņas, atmiņas...

Man "Dinamo" ziedu laiki palikuši atmiņā ar to, ka tēvam, kurš pa "blatu" bija dabūjis sezonas abonementu, pie rokas ejot uz Sporta pili, pa ceļam obligāti bija jāpiestāj "Veldzē" un jāieņem sotaciņš. Lai arī vēl līdz letei deguns nesniedzās un nevarēju pārredzēt visu letes saturu, tomēr savu bombongu dabūju.

Stindzinošas sajūtas vēl mulsina. Kad mūsējie iemeta ripu, mani kā pelavu maisu mētāja augšā pa rokām visi kam nebija slinkums.

Komandas uzvārdus arī nosaukt varu, bet arī tajā laikā bija "gurķi", kurus lamāja fani - Odincovs, kurš ripu nevarēja noturēt zonā, spēlējot vairākumā un stipri iepauzēja metiena brīdī. Bet, protams, prātā vairāk palikušas zvaigznes, ar kurām lepojās tālaika fani.

 +24 [+] [-]

, 2011-11-08 12:30, pirms 13 gadiem
Jānis visu laiku dzīvo pagātnē

     [+] [-]

, 2011-11-08 12:36, pirms 13 gadiem
Nekādu baigo atklājumu jau autors nepasaka - tas ir tikai loģiski, ja 9-16 komandu vietā spēlē 23-24, tad daļa no šīm komandām būs no nākošā līmeņa, jo spēlētāju neko daudz vairāk nav palicis. Tā pati ex-PSRS teritorija vien ir. OK, ir leģionāri, tagad ir viena komanda no ārpuses (Lev), bet pamatmasa jau ir tie paši ex-PSRS kadri. Piedevām tagad viņiem ir brīvs ceļš uz Ameriku un daļa no labākajiem spēlē tur. Nevienā no agrākajām republikām demogrāfiskā sprādziena nav bijis, drīzāk otrādi, vietām iedzīvotāju paliek pat mazāk.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-08 12:46, pirms 13 gadiem
par tāllēcējiem - anatomiski melnie leks tālāk par baltajiem ieskrējiena lauciņam esot kaut vai uz kartupeļa lauka... un tas nav īsti godīgs salīdzinājums...
un vispār neredzu te lietas ko salīdzināt veco ar jauno...
Matuļa kungs visu laiku mēģina kaut ko salīdzinat un šo DINAMO nolikt - laikam kāds no šī DINAMO Matulim ir tā iegrauzis nervā, ka nevar nomierināties...
neesmu PSRS laiku eksperts - tajos laikos paspēju nodzīvot tikai 4 gadus paldies Dievam...
Tāpēc jautājums MATUĻA kungam:
Vai tajā laikā PSRS hokeja komandas bija pārbāztas ar augsta raudzes eiropas/Z-amerikas hokejistiem, kas pastiprināja komandas, kā tas ir tagad, kad ~8 komandām rezultātus taisa tikai leģionāri..

  +1 [+] [-]

, 2011-11-08 12:54, pirms 13 gadiem
Un vēl - ja tagadējā Rīgas Dinamo primārais uzstādījums būtu reāli cīnīties par augstām vietām, tad būtu tieši tā, kā autors norāda - no vietējiem spēlētājiem sastāvā būtu vien daži. Tāpat kā tas parasti bija "vecajā" Dinamo.
Bet, tā kā notiek lavierēšana starp vietējo spēlētāju iesaistīšanu un vienlaicīgi tikšanu vismaz play-off, tad arī rezultāti ir tādi kā ir.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-08 12:57, pirms 13 gadiem
Jā es arī nesapratu ko autors gribēja pateikt ar šo rakstu.

  +7 [+] [-]

, 2011-11-08 13:02, pirms 13 gadiem
DADZIS rakstīja: Tāpēc jautājums MATUĻA kungam:
Vai tajā laikā PSRS hokeja komandas bija pārbāztas ar augsta raudzes eiropas/Z-amerikas hokejistiem, kas pastiprināja komandas, kā tas ir tagad, kad ~8 komandām rezultātus taisa tikai leģionāri..
Lai arī jautājums bija konkrētā raksta autoram, piebildīšu, ka leģionāru nebija, taču visi vietējie kadri, kas bija arī pasaules hokeja līderi spēlēja uz vietas.

Un ja tagad tiktu nomainīti visi leģionāri (kas pēc būtības, labākajā gadījumā, ir stipri vidēja līmeņa ex-NHL hokejisti, ar retiem izņēmumiem) pret labākajiem Krievu hokejistiem, tad šejienes hokejs no tā iegūtu visai daudz.

Ja runā konkrēti par Dinamo, to un šito, tad jāatceras, kas tajā laikā spēlēja un kas spēlē pašlaik. Tad visi priecīgi bija par vienu maiņu no vietējiem kadriem (tb 88. gada modelī), gandrīz visi pārējie bija "ārzemnieki" (no mūsdienu skatu punkta). Pašlaik ir otrādi, tāpēc arī rezultāts ir tāds kāds tas ir.

Juris Repss nesenajā intervijā jau stāstīja kā tas Dinamo tika taisīts (un tieši par to jau arī iepriekš biju minējis, kad bija runa par šādām salīdzināšanām) - vieni izcīnīja vietu Augstākajā līgā, tad tika ņemti citi spēlētāji, lai šajā līmenī spēlētu utt. .

Arī jaunajam (esošajam) Dinamo, ja viņi grib būt kas vairāk kā uz robežas balansējošu PO komandu ir jāmaina sastāvs, piesaistot jau nākamā līmeņa hokejistus (Nevis AHL-iešus, no kuriem jāgaida "a moš izšaus", bet jau vismaz NHL 3. maiņas spēlētājus [vai AHL TOP uzbrucējus]).

Kā agrāk teica - "Visu izšķir kadri", bet ja komanda sevi pozicionē kā labdarības organizācija, kas ļauj spēlēt vietējiem no kuriem daļa tādā līmenī "saviem spēkiem" nekad netiktu, nu tad arī nav ko cerēt uz rezultātu.

     [+] [-]

, 2011-11-08 13:03, pirms 13 gadiem
biezais rakstīja: Atmiņas, atmiņas, atmiņas...

Man "Dinamo" ziedu laiki palikuši atmiņā ar to, ka tēvam, kurš pa "blatu" bija dabūjis sezonas abonementu, pie rokas ejot uz Sporta pili, pa ceļam obligāti bija jāpiestāj "Veldzē" un jāieņem sotaciņš. Lai arī vēl līdz letei deguns nesniedzās un nevarēju pārredzēt visu letes saturu, tomēr savu bombongu dabūju.

Stindzinošas sajūtas vēl mulsina. Kad mūsējie iemeta ripu, mani kā pelavu maisu mētāja augšā pa rokām visi kam nebija slinkums.

Komandas uzvārdus arī nosaukt varu, bet arī tajā laikā bija "gurķi", kurus lamāja fani - Odincovs, kurš ripu nevarēja noturēt zonā, spēlējot vairākumā un stipri iepauzēja metiena brīdī. Bet, protams, prātā vairāk palikušas zvaigznes, ar kurām lepojās tālaika fani.
Man pašam bija abonamenti uz 1988-1989.gada sezonu, jāsēž bija aiz vārtiem,apmēram līmenī kur aizsargstikls beidzās,nu tad kamēr iesildīšanās nebija beigusies nemaz uz vietām negājām it sevišķi ,kad Zinovjevs štaukāja pa vārtiem.))))))))))

  +3 [+] [-]

, 2011-11-08 13:07, pirms 13 gadiem
kas mums šodien spēlē hokeju - atvases, kuru vecākiem ir nauda. proti - elitārs sporta veids šodien ir hokejs. varētu Jānim formulēt jautājumu - kas spēlēja hokeju toreiz - 73 un 88 gados? Tajos laikos pukam no laukiem ar gribas spēku un vēlēšanos, bet bez naudas iekļūt meistarkomadā bija vieglāk nekā tagad. Te arī rezultāts - ar ko bagāti / kas mums ir - ar to arī spēlējam...

     [+] [-]

, 2011-11-08 13:15, pirms 13 gadiem
Tā laika PSRS hokeja komandas nevajadzēja pastiprināt ar Eiropas un Z-amerikas spēlētājiem, jo augstākās līgas komandas vismaz kā līdzīgs ar līdzīgu spēlēja ar Somijas un Zviedrijas izlasēm, bet pārsvarā apspēlēja...

     [+] [-]

, 2011-11-08 13:17, pirms 13 gadiem
Zemekis rakstīja: kas mums šodien spēlē hokeju - atvases, kuru vecākiem ir nauda. proti - elitārs sporta veids šodien ir hokejs. varētu Jānim formulēt jautājumu - kas spēlēja hokeju toreiz - 73 un 88 gados? Tajos laikos pukam no laukiem ar gribas spēku un vēlēšanos, bet bez naudas iekļūt meistarkomadā bija vieglāk nekā tagad. Te arī rezultāts - ar ko bagāti / kas mums ir - ar to arī spēlējam...
Nu pašlaik RD vēl nav īsti skārusi šī sistēma, kad spēlē tie, kas var samaksāt, bet pēc pāris gadiem būs.

Par tiem laukiem līdz galam arī negribas piekrist, jo tad ar to ledu un treniņiem bija kā bija, tb viss lielais hokejs sākās un beidzās Rīgā, taču tajā pašā Rīgā kas bija spēlētāji? Ja apskatās to laiku spēlētāju (un īstenībā to, kas 90-tajos spēlēja izlasē) biogrāfiju, tad var atrast daudz interesantas lietas.

     [+] [-]

, 2011-11-08 13:21, pirms 13 gadiem
Varbūt ta komanda tagad būtu jāpārsauc par "Latvijas Bērzu"? Bet tas, ka Sprukts u.c. (lielākā daļa šisdienas mūsu spēlētāju) netiktu vecajā RD ir skaidrs.... cccp Austākajā līgā 1) bija mazāk komandu, 2) līmenis bija augstāks, jo bija lielāka konkurence uz vietu meistarkomandās + letiņu (kas atbilda meistarkomandas līmenim) arī RD bija tik cik bija.... labākajā gadijumā un pēdējos gados (arī saucamajā "sudraba sezonā") apmēram tik pat cik tagad RD ir leģionāru! Meijas, cipuļi, mūžīgi stūrī lienošie džeriņi u.c. "zvēri" pat šaubos vai Latvijas Bērzā ilgi uzkavētos....

  +2 [+] [-]

, 2011-11-08 13:27, pirms 13 gadiem
Tieši tā, par fizuhu es ar brīnos, kāpēc krievu komandas var bizot gandrīz visu spēli, bet mūsējie jau otrā periodā sēžas? Es domāju, ka pie vainas ir treniņu metodika! Cik esmu dzirdējis tad mūsējie tikai grieš tos volobaikus, bet krievi "pa starinke" skrien krosiņus! Nezinu kurš izdomāja, ka veļļuks ir labāks( droši kāds sliņķis), bet kā redzu, tad skriet ir un paliek skriet, jo skrienot tomēr visu savu masu ir jākustina nevis tikai kājas!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-08 13:48, pirms 13 gadiem
vitamins69 rakstīja: Tieši tā, par fizuhu es ar brīnos, kāpēc krievu komandas var bizot gandrīz visu spēli, bet mūsējie jau otrā periodā sēžas? Es domāju, ka pie vainas ir treniņu metodika! Cik esmu dzirdējis tad mūsējie tikai grieš tos volobaikus, bet krievi "pa starinke" skrien krosiņus! Nezinu kurš izdomāja, ka veļļuks ir labāks( droši kāds sliņķis), bet kā redzu, tad skriet ir un paliek skriet, jo skrienot tomēr visu savu masu ir jākustina nevis tikai kājas!
Velo visvairāk griež Kanādā un ASV, ja kas, bet skrien (pa ledu) labā kā krievi tā kā ne tur tā štelle

  +1 [+] [-]

, 2011-11-08 13:49, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Varbūt ta komanda tagad būtu jāpārsauc par "Latvijas Bērzu"? Bet tas, ka Sprukts u.c. (lielākā daļa šisdienas mūsu spēlētāju) netiktu vecajā RD ir skaidrs.... cccp Austākajā līgā 1) bija mazāk komandu, 2) līmenis bija augstāks, jo bija lielāka konkurence uz vietu meistarkomandās + letiņu (kas atbilda meistarkomandas līmenim) arī RD bija tik cik bija.... labākajā gadijumā un pēdējos gados (arī saucamajā "sudraba sezonā") apmēram tik pat cik tagad RD ir leģionāru! Meijas, cipuļi, mūžīgi stūrī lienošie džeriņi u.c. "zvēri" pat šaubos vai Latvijas Bērzā ilgi uzkavētos....
Protams ja turpinātos okupācijas laiks,tad varbūt rižanos spēlētu kādi pieci letiņi un tauta fanotu par ģinamo un priecātos ja PČ sbornaja zaudētu .

  -1 [+] [-]

, 2011-11-08 13:49, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Varbūt ta komanda tagad būtu jāpārsauc par "Latvijas Bērzu"? Bet tas, ka Sprukts u.c. (lielākā daļa šisdienas mūsu spēlētāju) netiktu vecajā RD ir skaidrs.... cccp Austākajā līgā 1) bija mazāk komandu, 2) līmenis bija augstāks, jo bija lielāka konkurence uz vietu meistarkomandās + letiņu (kas atbilda meistarkomandas līmenim) arī RD bija tik cik bija.... labākajā gadijumā un pēdējos gados (arī saucamajā "sudraba sezonā") apmēram tik pat cik tagad RD ir leģionāru! Meijas, cipuļi, mūžīgi stūrī lienošie džeriņi u.c. "zvēri" pat šaubos vai Latvijas Bērzā ilgi uzkavētos....
Protams ja turpinātos okupācijas laiks,tad varbūt rižanos spēlētu kādi pieci letiņi un tauta fanotu par ģinamo un priecātos ja PČ sbornaja zaudētu .

 +12 [+] [-]

, 2011-11-08 13:50, pirms 13 gadiem
Nu nevar taču salīdzināt pagājušā gadsimta astoņdesmito gadu hokeju ar mūsdienu hokeju. Tie "deviņi no desmit metieniem ar nūjas neērto pusi" un "bullīši ar aizvērtām acīm" bija nevis pateicoties tā laika spēlētāju mega meistarībai, bet gan tā laika hokeja spēles īpatnībām. Viena no tām vārtsargi - visu cieņu Tretjakam un citiem tā laika izcilniekiem, bet to stilu, kādā viņi tad spēlēja, mūsdienās maziem puikām dzen ārā ar mietu (metienu atvairīšana kā futbolā/rokasbumbā, lēkāšana, vārtīšanās pa ledu utt). Vai Balderis, Harlamovs un citi tā laika meistari tāpat spēlētu, ja viņiem pretī stātos teiksim Brizgalovs, Luongo, Millers, un aizsardzībā Prongers, Čara un Vēbers? Nu ļoti šaubos. Cits hokejs - citas prasības un prioritātes.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-08 14:13, pirms 13 gadiem
Jā nu visādi tur Froļikovi, Prirodini, Jemeļjaņenkovi tur baigie naži bija, un tagad apbrīnosim šos vecos krievus, jo mūsu jaunie latviešu puikas tak ūdeni tik var pienest šiem krievu mužikiem..
Izcils raksts!!!

     [+] [-]

, 2011-11-08 14:40, pirms 13 gadiem
agrāk zāle bija zaļāka un burkāns saldāks
agrāk viss bija balstīts uz informācijas trūkumu (varēja kādu ar kaut ko pārsteigt), tagad uz informācijas pārbagātību (jāmēģina izmantot to, kas par pretinieku ir zināms) nevis visas spēles run'n'gun manierē- to visu jau varēja redzēt pēc pirmajām spēlēm

  +4 [+] [-]

, 2011-11-08 15:03, pirms 13 gadiem
Man šķiet, ka J. Matulis vēl arvien dzīvo/domā pagājušā gadsimta 70 gados :-)

  +3 [+] [-]

, 2011-11-08 15:40, pirms 13 gadiem
Par citiem tā īsti neatceros, bet Maticinu, Kerču un Čudinovu lamāja diezgan bieži gan treneri , gan līdzjutāji, gan prese! Maksis uz līdzenas vietas varēja sataisīt sūdus, bet nu jā, piespēles bija labas, Čuda, kā tagad atceros Maris Andersons komentējot teica, k aviņš varot uztaizīt tādus brīnumus, pozitīvus un negatīvus, viņš attaisnoja savu uzvārdu, vienīgi jāatzīst, ka tesiens pa ripu bija mežonīgs, vairākumā, ja viņš trāpija kastē 90% bija gols, vārtsargi reāli raustijās! Pieļauju, ja toreiz viņam būtu mūsdienu vieglās, elastīgās kompozītnūjas, viņa šķēliens būtu stiprākais pasaulē!!! Savukārt Kerču kā vienmēr lamāja par pauzēm, jo pa vārtiem viņš gabdrīz nemeta, bet pauzēja un meklēja piespēles. Starpcitu par Kerču atceros vienu kuriozu, viņš pamanijās, laikam aizzturētā soda laikā, jo vārti bija tukši, iemest ripu savos vārtos! Lūk tā!

  -1 [+] [-]

, 2011-11-08 17:07, pirms 13 gadiem
Pilnīgi piekrītu autoram.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-08 18:51, pirms 13 gadiem
Justifiable rakstīja: Piedod man, bet es īsti nesapratu, kas tieši ir jāsaprot ar šo visu. Es, kas nav piedzīvojis "veco" Dinamo, uzskatu, ka normāli saprotošs hokeja fans pat nevar ne tuvuma likt "veco" un "jauno" Dinamo, te tak skaidrs, ka mūsdienu Dinamo zaudētu vienos vārtos. Es tiešam brīnišos, ja ir kāds, kas uzskata kā mūsdienu Dinamo ir pat līdzīgs spēkos. Tajos laikos tak tādu fizisko dzina, diez vai mūsdienās visa komanda vemj no slodzēm.

Par mūsdienu Dinamo spēku - Mēs katru sezonu cīnamies par iekļūšanu play-off, katru sezonu tiekam, kā no pēdējās vietas (ja skatās pēdējās divas sezonas), mēs visi saprotām, ka neesam spēcīga komanda KHL ūdeņos, tomēr tas nemainīs to, ka es mīlu šo komandu un fanošu par viņiem katru minūti, sekundi, katrā spēlē.
pilnībā piekrītu k-kāda mistiska salīdzināšana un domāju arī diezgan neogjektīva kaut vai tikai tāpēc, ka mūsdienās vārtsargu meistarība un viņu inventārs iet lielākos tempos uz augšu.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-08 19:29, pirms 13 gadiem
Justifiable rakstīja: Piedod man, bet es īsti nesapratu, kas tieši ir jāsaprot ar šo visu. Es, kas nav piedzīvojis "veco" Dinamo, uzskatu, ka normāli saprotošs hokeja fans pat nevar ne tuvuma likt "veco" un "jauno" Dinamo, te tak skaidrs, ka mūsdienu Dinamo zaudētu vienos vārtos. Es tiešam brīnišos, ja ir kāds, kas uzskata kā mūsdienu Dinamo ir pat līdzīgs spēkos. Tajos laikos tak tādu fizisko dzina, diez vai mūsdienās visa komanda vemj no slodzēm.
būtu tieši pretēji tam ko tu saki - mūsdienu dinamo uzvarētu tieši dēļ daudz labākās fiziskās kondīcijas. Tas, ka kādreiz no slodzēm vēma asinis nenozīmē, ka fizuha viņiem bija labāka, tieši pretēji - tagad varbūt arī nevemj, bet fiziskie treniņi ir daudz efektīvāki.

  -2 [+] [-]

, 2011-11-08 19:39, pirms 13 gadiem
Royal rakstīja: būtu tieši pretēji tam ko tu saki - mūsdienu dinamo uzvarētu tieši dēļ daudz labākās fiziskās kondīcijas. Tas, ka kādreiz no slodzēm vēma asinis nenozīmē, ka fizuha viņiem bija labāka, tieši pretēji - tagad varbūt arī nevemj, bet fiziskie treniņi ir daudz efektīvāki.
khe, khe... laikam nebūsi lasījis nevienu interviju, piemēram, ar dakteri Kvēpu - viņš kā reizi ir bildis tieši pretējo...

  +1 [+] [-]

, 2011-11-08 19:42, pirms 13 gadiem
St_Germain rakstīja: Jānis visu laiku dzīvo pagātnē
A ko tu domā,tad taču bija Jāņa ziedu laiki...

  +1 [+] [-]

, 2011-11-08 19:43, pirms 13 gadiem
Vienkārši tajā laikā bija švakāki vārtsargi,ar to arī izskaidrojama tā mešana...

  +1 [+] [-]

, 2011-11-08 19:58, pirms 13 gadiem
Dzerevņa rakstīja: A ko tu domā,tad taču bija Jāņa ziedu laiki...
Jā,par jaunību,kas garām un nenāks atpakaļ

  +1 [+] [-]

, 2011-11-08 21:21, pirms 13 gadiem
Dzerevņa rakstīja: Vienkārši tajā laikā bija švakāki vārtsargi,ar to arī izskaidrojama tā mešana...
Es neteiktu, ka švakāki, bet ekipējums patiešām bija šaurāks un plānāks, līdz ar to vairāk brīvas vietas, lai aizmestu tam vārtu sargam garām! Irbe, piemēram, lai jauni kājsargi būtu platāki, lūdza ledus lējējam ar Zamboni pārbraukt tiem pāri, tā tos saplacinot un līdz ar to paplatinot! Tā nu tas bija!

  +1 [+] [-]

, 2011-11-08 22:21, pirms 13 gadiem
pilnīgi skaidrs ka 70.. gados vārtsargiem bija daudz švakāks ekipējums, tāpec salīdzināt bullīšu metējus ir ļoti nekorekti

tāpat nekorekti salīdzināt pārējo jo tagad ir pavisam cits hokejs

ka parasti Matuļa rakstu jēga - no sērijas jaunībā bija zāle zaļāka

  +1 [+] [-]

, 2011-11-08 23:24, pirms 13 gadiem
Es tomēr nesaprotu- viens, otrs, trešais raksts par to, ka vecais Dinamo bija labāks un spēlētāji meistarīgāki, aizsargi meta visus no zilās, uzbrucēja iemeta vienmēr, kad dabuja ripu. Ir, ir vecais Dinamo vislabākais latviešu hokeja klubs, kāds eksistējis. Visas 8 sezonas no vietas visi meta iekšā katru otro ripu. Kur statistika? Kur kāds sakarīgs arguments, ja neskaita hokeja ekspertu atmiņas? Kāda jēga tukši salīdzināt veco Dinamo ar jauno? Nu nevar taču dzīvot atimņās visu laiku.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-08 23:34, pirms 13 gadiem
Nu te ir auzas ... salīdzināt jau var daudz ko! Slidas, nūjas, šitakus, vārtsargu spēles stilu (stand up, combined, butterfly utt.) Neredzu tam reālu pamatojumu, lai tagad izdarītu kaut kādus pamatotus secinājumus, kapēc kaut kas ir labāks un sliktāks! Matuli ... nesalīdzini kā agrāk meta, ar ko meta, kas sargāja un kā sargāja! Nu nav jēga salīdzināt! Tāpat kā neviens nesalīdzina šķēpmešanā vecās konstrukcijas šķēpu ar jaunās!
1 2 38 komentāri