Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Kauns!

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Kauns!
"Dinamo" pēdējā laikā spēlē diezgan primitīvu hokeju. Vai tam vajadzīgi arī primitīvi līzdzjutēji?
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šonedēļ man divas reizes bija kauns. Ne par sevi, bet līdzcilvēkiem. Četri no viņiem man ir sveši cilvēki, būtībā svešs cilvēks ir arī Kultūras ministre Jaunzeme-Grende. Par visu pēc kārtas.

Kultūras (!) ministre Latvijas Radio pirmajā programmā runāja nu tik kroplā latviešu valodā, it kā jau no mazotnes būtu tikai skrējusi un uzreiz uzņemta LVFKI. Savā runā jaucot vienskaitlniekus ar daudzskaitlniekiem. Jau tā runa bija tukša pēc satura, bet, ja Kultūras ministrs gada laikā nav iemācījies runāt... Tad es kaut ko nesaprotu šajā mūsu brīvajā Latvijā. Precīzi vairs neatceros augstskolā mācīto, pagājuši tomēr 34 gadi, bet liekas, ka tēze bija apmēram šāda: "Valoda ir cilvēka domāšanas spogulis."

Otro reizi man neērti bija piektdienas vakarā "Arēnā Rīga". Nav brīnums, ka uz spēli ar "Vitjaz" saskrēja šī rudens skatītāju rekords (9810), lieku reizi parādot, ka daudziem ne jau hokejs vajadzīgs, bet iespēja par to pašu cenu paskatīties, kā mūsu Lāčplēsis (Ivanāns) sasitīs čehoviešu otmorozkus. Izrāde nenotika. Jo "Vitjaz" jaunais galvenais treneris Jurijs Ļeonovs savus kaušļus spēlei nemaz nebija pieteicis. Toties bija pieteicis un laida arī spēlēt astoņus (!) hokejistus, kas dzimuši 1990. gadā un jaunākus. Taču ne par to stāsts.

Pirmajā trešdaļā, kad jau nospēlēts krietni vairāk par desmit minūtēm, "Dinamo" ceremonijmeistars Armands Simsons uz konkursu aicina divus jaunekļus. Pēc skata: 17-19 gadi. Jautājums: "Kā sauc "Dinamo" vārtsargu?" Viens puisis paskatās uz otru: "Atbildi tu!" Un atbild arī: "Jučers!" Otrs neko neiebilst, un Simsonam jāķeras pie mājās sagatavotā uzdevuma - balva tiek izspēlēta spēlē "akmens, šķēres, papīrs." Vidusskolniekiem, kuri nākuši uz hokeju...

Citā reklāmas pauzē Simsons balvu izspēlē diviem jaunākiem līdzjutējiem - pēc skata 10 - 12 gadu. Redzot, ka abiem neveicas ar hokeja žestu pazīšanu, Armands ķeras pie vieglāka uzdevuma. Balva tiks tam, kurš nosauks vairāk "Dinamo" hokejistu. Cīņa gan praktiski nenotiek, jo viens no dalībniekiem var nosaukt tikai Karsumu... Un viss.

Šie divi piemēri, protams, nevar būt nekāds jauno hokeja fanu inteliģences lakmusa papīrs. Varbūt visi četri uz hokeju bija pirmo reizi, varbūt abi jaunākie pārlieku uztraucās, taču mani māc bažas, ka Latvijas hokeja jaunais līdzjutējs/fans aug diezgan neizglītots. Kādreiz Rīga varēja lepoties, ka mums ir Padomju Savienībā hokeju vislabāk zinošie skatītāji, kas šo spēli arī saprot. Jaunā "Dinamo" jaunajiem līdzjutējiem hokejs laikam ir tikai vēl viena iespēja labi patusēt. Bumsī-bumsī ritmos, lielā troksnī, ar alus plastmasnieci rokās... Ja paveiksies un parādīs uz lielā ekrāna, varēs arī publiski pabučoties.

Bet kāds tam visam sakars ar hokeju?

 +25 [+] [-]

, 2012-10-06 12:21, pirms 12 gadiem
Šoreiz tev Jāni taisnība.

  +8 [+] [-]

, 2012-10-06 12:21, pirms 12 gadiem
Šoreiz nevar nepiekrist.

  +7 [+] [-]

, 2012-10-06 12:34, pirms 12 gadiem
taisniba jau vien ir,zel bet hokeja speles apmeklejums daudziem vairak ir ka keksisa ievilksana jeb savdabiga prezstiza izradisana,jo redz es esmu bijis uz rigas dinamo speli,varbut es kludos bet tas ir mans viedoklis!

  +2 [+] [-]

, 2012-10-06 12:41, pirms 12 gadiem
...un sauklis ''Raiti, Raiti...'' spēlētājam ,kura meistarība ir krietni zem vidējā, tas tiešām pārbaudītus šīs spēles cienītājus dzen kaunā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-10-06 12:44, pirms 12 gadiem
Taisnība, Jāni! Taisnība.

  +7 [+] [-]

, 2012-10-06 12:44, pirms 12 gadiem
Godīgi sakot tagad uz spēlēm nāk tie kuri grib skatīties, nevis atbalstīt.. Vakar biju uz spēli no mana sektora retais atbalstīja Rīgu, pārējie runā pa telefonu sarakstās un mierīgi skatās spēli.. Un, kad kautko pagrūž vai Ivanāns grūstās uzreiz iet vaļā RAITI, RAITI, RAITI.. Tak cilvēki mīļie Hokejs nesastāv no kaušanās un no skatīšanās, paši brīnamies kāpēc Rīga nespēj uzvarēt, jo nav atbalsta mājās! - visi noniecina Rīgu! Pagājušo sezonu atbalsts bija 3x skaļāks un labāks, un Jāni tiešām tā arī ir man bija kauns par šiem diviem puišiem kuri pat Nevar Rīgas Dinamo spēlētājus nosaukt, kā arī vārtsargus!!

  +2 [+] [-]

, 2012-10-06 12:46, pirms 12 gadiem
Jāsauc: Balderi, Balderi! katru reizi, kad Šremps pieskaras ripai (jaunieši drīkst aizstāt ar "Miķeli, Miķeli!" Dīvaini, ka neviens nezina Ivanānu, bet tauta sauc: Raiti, Raiti

  +4 [+] [-]

, 2012-10-06 12:56, pirms 12 gadiem
Saprotu, ko Jānis domā, bet šoreiz nepiekritīšu - tas, ka sporta pasākums jau sen vairs nav sporta spēle, bet izklaides pasākums, mūsu daudz kopētajā ASV jau sen ir pieņemts, Latvijā sporta ļaudis to saprot tikai pamazām. Tas ir tikai normāli, ja no 8000 skatītājiem 5000 neko daudz no sporta spēles nesaprot. Cita lieta, ja šie 5000 sāk skaļi klāstīt, ka trenera taktika nekam neder, hokejisti knapi slidot māk un tiesnesis vispār ir zilais. Un, ja jaunieši iet uz konkursu, tad ietilpst šajā kategorijā...

  +3 [+] [-]

, 2012-10-06 12:58, pirms 12 gadiem
Kopš īstā Rīgas "Dinamo" aiziešanas nebūtībā hokeja līdzjušanas tradīcijas tika pārtrauktas. Fanošana par hokeju sākās tikai ar izlases iekļūšanu A grupā. Un kļuva par modes lietu. No izlases mode pārmetās uz jauno "Dinamo". Vakardienas spēles tipisko apmeklētāju jau labi raksturojis Ivars Ošiņš: Piektdienas vakarā – nu tik būs, nu tik sitīs! Raitis Ivanāns izkaus tukšu visu Čehovas pilsētiņu. Ak tā, mačs ar Vitjaz laikam notikšot Rīgā? Nu tad tur jābūt klāt, jāredz, kā asinis plūdīs, kauli lūzīs un izsistās acis vienā dzīsliņā karāsies. Uh-cah-cā, kā izlustēsimies...

     [+] [-]

, 2012-10-06 13:02, pirms 12 gadiem
Kristaps Zālītis rakstīja: Saprotu, ko Jānis domā, bet šoreiz nepiekritīšu - tas, ka sporta pasākums jau sen vairs nav sporta spēle, bet izklaides pasākums, mūsu daudz kopētajā ASV jau sen ir pieņemts, Latvijā sporta ļaudis to saprot tikai pamazām. Tas ir tikai normāli, ja no 8000 skatītājiem 5000 neko daudz no sporta spēles nesaprot. Cita lieta, ja šie 5000 sāk skaļi klāstīt, ka trenera taktika nekam neder, hokejisti knapi slidot māk un tiesnesis vispār ir zilais. Un, ja jaunieši iet uz konkursu, tad ietilpst šajā kategorijā...
Ja ar "normāli" saprot "vairākums", tad var tikai piekrist. Bet normāli ir arī ka vairākums izpauž savu viedokli. Un pēc demokrātijas pamatprincipiem vairākumam taisnība.

  +9 [+] [-]

, 2012-10-06 13:06, pirms 12 gadiem
Tāda lūk ir "столица хоккейных болельщиков" ar kuru mēs lepojamies

  +3 [+] [-]

, 2012-10-06 13:20, pirms 12 gadiem
Pilniiga taisniiba. Man nesen klase brauca uz speli pret Spartak. Teikshu atklati varbuut 3-4 no 20 purniem brauca fanot par hokeju, bet parejiem tas bija tikai izklaides peec. Dazhi pat paspeja buut pamatiga palii.

Es pats gan esmu ljoti uzticiigs fans. Tikai stulbakais ir tas ka veel lidzshim nevienu speli neesmu noskatijies klatienee.

  +3 [+] [-]

, 2012-10-06 13:42, pirms 12 gadiem
RD gadījumā nevar vilkt paralēles ne ar ASV ne arī kādas citas valsts hokeja līdzjutējiem, jo RD ir īpašs gadījums kaut vai tāpēc, ka Latvijā šāda veida sporta projekts ir tikai viens.
Ja atmetam visādus politiskos, finansiālos aspektus u.t.t. un t,j,p., tad patreiz RD nedod tos augļus, kuru sakarā būtu jārunā par sportisko izaugsmi jaunajiem hokejistiem vai kā piemēru pēc kā jatiecās jauniešiem. Drīzāk var runāt, ka RD ir vienādās pozīcijās ar modes pasākumu ''Rīga fashion'', kura apmeklēšanu sev par pienākuu uzskata jebkurš sevi cienošs Latvijas ''sabiedrības krējuma'' pārstāvis.

  +3 [+] [-]

, 2012-10-06 13:43, pirms 12 gadiem
Es uz RD spēlēm neeju vairāku iemeslu dēļ:

1. Kluba vadības impotence komandas menedžmentā. Ja galvenajam trenerim ir jāspēlē ar hokejistiem, kuri pēc būtības neatbilst viņa spēles filozofijai un konceptam, tas nozīmē, ka kluba vadībai ir pilnīgi pie kājas, par ko mēs te cīnamies.
Mani neinteresē klubs bez ambīcijām.

2. Biļešu cenu politika ir neatbilstoša RD politbiznesa projekta konjuktūrai.
Nav noslēpums, ka pastarpināti šo krievu projektu stutē LV iedzīvotāji ar saldajiem gāzes tarifiem izmantojot starpnieka, čekistu subprodukta-parazīta Itera, pakalpojumus.
Biļetēm ir jābūt lētākām, it īpaši ģimenes komplektiem.

3.Kluba vadības cenzūra attiecībā uz nevēlamajiem masu medijiem vai žurnālistiem un impotence, arī vienaldzība, pret RD spēļu raidtiesību nodrošinājumu Latvijas iedzīvotāju interesēs.
Bizness ir bizness, bet šis nav biznesa projekts, tāpēc spēlēm ir jābūt pārraidītām valsts televīzijas kanālā LTV7! Amen.

P.S. Par Matuļa kunga līdzjūtējiem runājot... iepriekš minētajos trīs punktos ir meklējama atbilde-kluba vadībai nerūp hokeja pazinēju un ekspertu klātbūtne Arēnā, lai gan vieta šovā pienākas arī cilvēkiem, kuri vienkārši vēlas kādu izklaides pasākumu. Diemžēl, RD impotentā kluba vadība tik vien kā spēj izdomāt, lai piesaistītu pilnu Arēnu uz Vityaz spēli.
Zemteksts ir zināms, un tikpat labi Jučeram hokeja nūjas vietā piešķirsim motorzāģi-lai tik zāģē...
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +7 [+] [-]

, 2012-10-06 13:57, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nedomāju,ka RD vadībai ir jārūpējas par Latvijas hokeja līdzjutēju tradīciju izkopšanu.
To drīzāk ir jādara visādiem fanu klubiem u.t.t.
Šeit drīzāk var piesaukt to, ko Matulis rakstija vel vasarā-Latvijā domājošu cilvēku ir palicis krietni mazāk.
Es neteicu, ka RD ir jādomā par Latvijas hokeja līdzjūtējiem vai Latvijas hokeju kā tādu. Es minēju iemeslus, kāpēc uz nākamo spēli darba dienā Arēnā būs ~ 3000 līdzjūtēju.
Svētajam ir pie kājas viss LV hokejs ar tā līdzjūtējiem, tāpat kā man ir pie kājas RD ar visiem politiskajiem izvirtuļiem un biznesmeņiem-impotentiem tā vadībā.

  +3 [+] [-]

, 2012-10-06 14:04, pirms 12 gadiem
knaible rakstīja: Šoreiz tev Jāni taisnība.
Ne tikai šoreiz
Tas,ka tagad runāt un rakstīt neprasme tiek uztverta kā normāla parādība,liecina par totālu sabiedrības garīgo degradāciju.Tāpat,kā Dinamo - Vitjaz spēles reklāma jau mēnešiem pirms mača. Domāju,ka saprotat,kas te domāts..

  -4 [+] [-]

, 2012-10-06 14:17, pirms 12 gadiem
silverstar rakstīja: Es neteicu, ka RD ir jādomā par Latvijas hokeja līdzjūtējiem vai Latvijas hokeju kā tādu. Es minēju iemeslus, kāpēc uz nākamo spēli darba dienā Arēnā būs ~ 3000 līdzjūtēju.
Svētajam ir pie kājas viss LV hokejs ar tā līdzjūtējiem, tāpat kā man ir pie kājas RD ar visiem politiskajiem izvirtuļiem un biznesmeņiem-impotentiem tā vadībā.
Tas man vienkārši atgādināja to, kā mūsu politiķi uzstājās pirms vēlēšanām. Daudz kritikas, bet neviena reāli konstruktīva priekšlikuma, kas pašiem būtu jādara.
RD vadībai nav jādomā, lai uz šīs komandas spēlēm nāktu par hokeju zinoša publika, kurai tiešām interesē hokejs, un nevis visādas blakus lietas.
Attiecībā uz biļešu cenu politiku, tad Latvija nav Krievija, kur daudz kas tiek dotēts no valsts vai vietējo pašvaldību budžetiem.

  +4 [+] [-]

, 2012-10-06 14:25, pirms 12 gadiem
Par valodu - nav pat jāmeklē ministre, tepat komentāros ir redzams, ka lielai daļai pieturzīmes, garumzīmes, utt., ir sveša lieta un rakstība sliktāka kā nesekmīgam trešklasniekam. Ko tad brīnīties par ministri, viņa jau no tās pašas sabiedrības vien nāk.

Par līdzjutējiem Arēnā - tas tā ir jau labu laiku, vienkārši šoreiz bija vēl izteiktāk, jo bija piektdienas vakars un gaidāms šovs. Man personīgi nekādu ilūziju par "pasaulē labākajiem faniem" nav jau sen, vēl pirms RD projekta. PČ laikā tur uz vietas arī var redzēt daudz ko, kāpēc negribētos izrādīt, ka arī esi no Latvijas.

  +7 [+] [-]

, 2012-10-06 14:33, pirms 12 gadiem
Ar steigu vajag vazanķu (pīpētāju un dzereaju )sektoru ! Tas vnk nav izsturams spele iet jau 8 min ierodas un tūcas ar savu pakaļu garam, paiet tiesi 16 min (spele iet vēl 2 min jau atkall dikti jasteidzz pakall kartejam dūmam vai malkam!Uz hokeju janak ne apmierinat savas atkarības!

  +2 [+] [-]

, 2012-10-06 14:38, pirms 12 gadiem
Varu piekrist.. un nepiekrist... Piekrītu par to, ka publikai pie kājas uz ledus notiekošais un uzvedība tribīnēs ir brīžam kaitinoša. Pērn tie bija bērnu bari, kuri sacentās spiegšanas skaļuma rekordu uzstādīšanā. Šogad tie ir asinis alkstošie... Un tam visam pa vidu alus lacēji - nav jau nekas pret aliņu hokeja spēles laikā, bet tā sajūta, kad pēc pārtraukuma esi iekārtojies savā sēdvietā un aiz muguras visai rindai garām spraucas 120 kg tēvainis ar 3 aliņiem divās rokās ir neaprakstāma...
Nepiekrītu, jo vidējais statistiskais spēles apmeklētājs tomēr atnācis baudīt nevis hokeju, bet tusiņu, atmosfēru... Arī es pāris reizes savā dzīvē esmu nejauši ieklīdis, piemēram, VEF Rīga spēlēs kopā ar paziņām, kuriem nez no kurienes parādījušies ielūgumi... Un lai piedod man VEFiņš, bet es pat nevarēšu nosaukt vienu sēlētāju, nerunājot jau, piemēram, par kādu no aizsargiem vai uzbrucējiem...

  +2 [+] [-]

, 2012-10-06 14:44, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas man vienkārši atgādināja to, kā mūsu politiķi uzstājās pirms vēlēšanām. Daudz kritikas, bet neviena reāli konstruktīva priekšlikuma, kas pašiem būtu jādara.
RD vadībai nav jādomā, lai uz šīs komandas spēlēm nāktu par hokeju zinoša publika, kurai tiešām interesē hokejs, un nevis visādas blakus lietas.
Attiecībā uz biļešu cenu politiku, tad Latvija nav Krievija, kur daudz kas tiek dotēts no valsts vai vietējo pašvaldību budžetiem.
Sevišķi neapķērīgajiem-es minēju cēloņu, un ja būtu tik uzmanīgs, pamanītu, ka katra punkta nobeigumā ir minēts mans vērtējums par katru konkrēto situāciju.
Bet Tev jau kā zirgam-klapes uz acīm un uz priekšu...mal tik savu meldiņu...filozofs

P.S. Netaisos par pravieti, bet RD mārketings ir Vasjuku projekta līmenī.To Tev saku kā cilvēks, kurš mārketingā strādā jau 11 gadus...
Ja pirmajos divos gados RD bija vairākas labas iestrādnes un konsekvences mārketingā, tad šobrīd tas atgādina R.Paula komerctalanta spārnoto lidojumu...

  -4 [+] [-]

, 2012-10-06 14:58, pirms 12 gadiem
silverstar rakstīja: Sevišķi neapķērīgajiem-es minēju cēloņu, un ja būtu tik uzmanīgs, pamanītu, ka katra punkta nobeigumā ir minēts mans vērtējums par katru konkrēto situāciju.
Bet Tev jau kā zirgam-klapes uz acīm un uz priekšu...mal tik savu meldiņu...filozofs

P.S. Netaisos par pravieti, bet RD mārketings ir Vasjuku projekta līmenī.To Tev saku kā cilvēks, kurš mārketingā strādā jau 11 gadus...
Ja pirmajos divos gados RD bija vairākas labas iestrādnes un konsekvences mārketingā, tad šobrīd tas atgādina R.Paula komerctalanta spārnoto lidojumu...
Sekojošais tevis minētais iemesls daudz ko izsaka par tavām zināšanām KHL mārketinga jomā.

3.Kluba vadības cenzūra attiecībā uz nevēlamajiem masu medijiem vai žurnālistiem un impotence, arī vienaldzība, pret RD spēļu raidtiesību nodrošinājumu Latvijas iedzīvotāju interesēs.
Bizness ir bizness, bet šis nav biznesa projekts, tāpēc spēlēm ir jābūt pārraidītām valsts televīzijas kanālā LTV7! Amen.


Ne jau RD nosaka,kura televīzija veiks RD spēļu apraidi Latvijas teritorijā. Un ja Tu iedomājies, ka Savickim&Co ir baigā teikšana KHL ofisā,tad Tu smagi kļūdies.

Starp citu, visiem tevis minētiem iemesliem nav pilnīgi nekāda sakara ar to cik zinoši vai nezinoši ir RD līdzjutēji. Arī ar to par ko raksta savā rakstā Matulis.
Pirmās četras sezonas visas RD spēles bija pieejamas LTV7, un pilns i-nets bija, un joprojām ir, ar informāciju par šo komandu.

     [+] [-]

, 2012-10-06 15:09, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sekojošais tevis minētais iemesls daudz ko izsaka par tavām zināšanām KHL mārketinga jomā.

3.Kluba vadības cenzūra attiecībā uz nevēlamajiem masu medijiem vai žurnālistiem un impotence, arī vienaldzība, pret RD spēļu raidtiesību nodrošinājumu Latvijas iedzīvotāju interesēs.
Bizness ir bizness, bet šis nav biznesa projekts, tāpēc spēlēm ir jābūt pārraidītām valsts televīzijas kanālā LTV7! Amen.


Ne jau RD nosaka,kura televīzija veiks RD spēļu apraidi Latvijas teritorijā. Un ja Tu iedomājies, ka Savickim&Co ir baigā teikšana KHL ofisā,tad Tu smagi kļūdies.

Starp citu, visiem tevis minētiem iemesliem nav pilnīgi nekāda sakara ar to cik zinoši vai nezinoši ir RD līdzjutēji. Arī ar to par ko raksta savā rakstā Matulis.
Pirmās četras sezonas visas RD spēles bija pieejamas LTV7, un pilns i-nets bija, un joprojām ir, ar informāciju par šo komandu.
Tev nav ne māzākā izpratne par to, kāda Svētajam ir teikšana KHL aizkulisēs, tāpat kā tās nav man un visiem citiem, kuri stāv pie ratiem...
Runājot par translāciju vai apraidi, atkārtošu vēlreiz īpaši gudrajiem-KHL nav biznesa projekts, un vilkt paralēles ar kaut kādām loģiskām biznesa shēmām ir neiespējami. No tā izriet, ka meklēt loģiku Krievijas politbiznesa anāles nav iespējams.
KHL MĀRKETINGA NAV!!! IEKAL SEV TO RIEVĀ!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-06 15:20, pirms 12 gadiem
silverstar rakstīja: Tev nav ne māzākā izpratne par to, kāda Svētajam ir teikšana KHL aizkulisēs, tāpat kā tās nav man un visiem citiem, kuri stāv pie ratiem...
Runājot par translāciju vai apraidi, atkārtošu vēlreiz īpaši gudrajiem-KHL nav biznesa projekts, un vilkt paralēles ar kaut kādām loģiskām biznesa shēmām ir neiespējami. No tā izriet, ka meklēt loģiku Krievijas politbiznesa anāles nav iespējams.
KHL MĀRKETINGA NAV!!! IEKAL SEV TO RIEVĀ!
Šeit ir pavisam skaidri redzams, ka cilvēks pilnīgi nav iebraucis par ko Matulis raksta savā rakstā.
Varu pateikt priekšā, ka Matulis tur raksta cik zinoši, jeb sevi cienoši ir RD tā saucamie ''šīs komandas fani''. Tam pilnīgi nav nekāda sakara ar RD vai KHL mārketingu.
Tas viss no tavas puses drīzāk izskatās pēc kārtējās raudāšanas, ka RD vai KHL kādam neliek visu mutē ar sudraba karotīti.

  -2 [+] [-]

, 2012-10-06 15:21, pirms 12 gadiem
silverstar rakstīja: Runājot par translāciju vai apraidi, atkārtošu vēlreiz īpaši gudrajiem-KHL nav biznesa projekts,
KHL MĀRKETINGA NAV!!! IEKAL SEV TO RIEVĀ!
Kas tad ir KHL, ja ne biznesa projekts? Varbūt projekts, lai attīstītu latvijas hokeju???

  +2 [+] [-]

, 2012-10-06 15:23, pirms 12 gadiem
Kristaps Zālītis rakstīja: Saprotu, ko Jānis domā, bet šoreiz nepiekritīšu - tas, ka sporta pasākums jau sen vairs nav sporta spēle, bet izklaides pasākums, mūsu daudz kopētajā ASV jau sen ir pieņemts, Latvijā sporta ļaudis to saprot tikai pamazām. Tas ir tikai normāli, ja no 8000 skatītājiem 5000 neko daudz no sporta spēles nesaprot. Cita lieta, ja šie 5000 sāk skaļi klāstīt, ka trenera taktika nekam neder, hokejisti knapi slidot māk un tiesnesis vispār ir zilais. Un, ja jaunieši iet uz konkursu, tad ietilpst šajā kategorijā...
Bet protams, ja jau ASV t'ir, tad tā ir norma arī mums un mēs esam muļki ja to nesaprotam Latvijai ar šitādiem kristapiem tiešām ir gaiša un tīkama perspektīva, nekādas individualitātes, jeņku pseidokultūras atraugu vergi.

     [+] [-]

, 2012-10-06 15:41, pirms 12 gadiem
silverstar rakstīja: Es uz RD spēlēm neeju vairāku iemeslu dēļ:

1. Kluba vadības impotence komandas menedžmentā. Ja galvenajam trenerim ir jāspēlē ar hokejistiem, kuri pēc būtības neatbilst viņa spēles filozofijai un konceptam, tas nozīmē, ka kluba vadībai ir pilnīgi pie kājas, par ko mēs te cīnamies.
Mani neinteresē klubs bez ambīcijām.

2. Biļešu cenu politika ir neatbilstoša RD politbiznesa projekta konjuktūrai.
Nav noslēpums, ka pastarpināti šo krievu projektu stutē LV iedzīvotāji ar saldajiem gāzes tarifiem izmantojot starpnieka, čekistu subprodukta-parazīta Itera, pakalpojumus.
Biļetēm ir jābūt lētākām, it īpaši ģimenes komplektiem.

3.Kluba vadības cenzūra attiecībā uz nevēlamajiem masu medijiem vai žurnālistiem un impotence, arī vienaldzība, pret RD spēļu raidtiesību nodrošinājumu Latvijas iedzīvotāju interesēs.
Bizness ir bizness, bet šis nav biznesa projekts, tāpēc spēlēm ir jābūt pārraidītām valsts televīzijas kanālā LTV7! Amen.

P.S. Par Matuļa kunga līdzjūtējiem runājot... iepriekš minētajos trīs punktos ir meklējama atbilde-kluba vadībai nerūp hokeja pazinēju un ekspertu klātbūtne Arēnā, lai gan vieta šovā pienākas arī cilvēkiem, kuri vienkārši vēlas kādu izklaides pasākumu. Diemžēl, RD impotentā kluba vadība tik vien kā spēj izdomāt, lai piesaistītu pilnu Arēnu uz Vityaz spēli.
Zemteksts ir zināms, un tikpat labi Jučeram hokeja nūjas vietā piešķirsim motorzāģi-lai tik zāģē...
1. punkts ir kā naglai uz galvas (un ne tikai 1.-ais) !!! Ja godīgi - tieši dēļ 1.p-ta man vairs nav apetītes uz hokeju...tas tiešām vairs nav sports, bet tikai un vienīgi izklaides pasākums....nav īsti saprotams kāpēc Kristaps Zālītis šo faktu uztver kā pašu par sevi saprotamu...tad jau Olimpiāde arī nav cīņa par uzvaru, par savas valsts prestižu, bet tikai un vienīgi šovs...

 +12 [+] [-]

, 2012-10-06 15:49, pirms 12 gadiem
Šis process (līdzjutēju kvalitātes krišanās daudzkārt un reizēm pat līdz absolūtam oligofrēna līmenim), Jāni, sākās jau krietni agrāk. Tad, kad par absolūto modes kliedzienu kļuva braukāšana līdzi Latvijas izlasei uz PČ, tev to sen jau vajadzēja pamanīt.
Varu saderēt, ka divām trešdaļām no tiem, kas tur brauca (un tusēja) līdzi izlasei, par hokeju ir tieši tāda pati izpratne kā šiem četriem rakstā pieminētajiem vunderkinderiem.
Un tie, kas palika mājās (daļa arī finansiālās rocības dēļ, jo aizbraukt uz PČ visbiežāk ir dārgs prieks), jau ne par kapeiku neatpalika. Tāpat pulcējās kopā dzertuvēs vai tusiņa teltīs, tempa alu, mīza un auroja - Latvija, Latvija! Un, ko tu padarīsi - tāda bija un ir mode!
Tagad mode transformējusies, stilīgi skaitās aiziet uz Dinamo spēli, kas arī nav lēts prieks (biļetes kopā ar obligāto alu 10-30 ls robežās). Tieši tādēļ esi taču pamanījis - pēdējo trīs gadu laikā uz PČ braucēju skaits krītas, jo priekš kam? Aurot un dzert var Latvijā uz vietas - Dinamo spēlē!
Galvenais sen jau vairs nav hokejs, vairumam sen jau ph kas un kā spēlē, galvenais ir - pieliet bieti un aurot. Un ja nu vel Raiča iedod kādam viķāzim pa purni, tad jau jaunietis var mirt laimīgs...
Neko dižāku viņš dzīvē neredzēs un nepiedzīvos...

     [+] [-]

, 2012-10-06 15:51, pirms 12 gadiem
Vairāk gribētos piekrist Zālīša kungam, jo galu galā ne visiem gājējiem uz hokeju ir jābūt arī lieliem faniem. Katrs atpūšas kā grib un var. Sporta mārketingā šādu sporta skatītāju kategorija ir pietiekami labi un daudz aprakstīta. Uz sportu iet dažādu iemeslu dēļ - kas just līdzi, kas baudīt atmosfēru, kas vienkārši tāpat iemaldās... nekādu problēmu.

  +3 [+] [-]

, 2012-10-06 15:59, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: RD vadībai nav jādomā, lai uz šīs komandas spēlēm nāktu par hokeju zinoša publika, kurai tiešām interesē hokejs, un nevis visādas blakus lietas.
...ir gan jādomā, Namej - varbūt ne tieša veidā, bet pastarpināti. Piemēram kluba saimniekiem ir jārūpējās lai nenedžments veidotu konkurētspējīgu komandu. Un tas ir viens no pamatuzdevumiem. Ja tā ir sporta komanda, tad ir jābūt sportiskām ambīcijām. Un ja sastāva komplektācija tiks veidota izejot no sportiskiem principiem, tad arī būs panākumi agri vai vēlu ...un kā sekas tam uz arēnu RIGA nāks nevis zooparka mīļotāji, kuri var no DR nosaukt tik vien kā Karsumu, bet publika, kura ne tikai zina statistiku un spēlētājus, bet arī reāli orientējās hokeja spēles niansēs...

     [+] [-]

, 2012-10-06 16:02, pirms 12 gadiem
Tu gan esi eksperts vecuma noteiksanaa, tie pirmie jauniesi bija ap 20 - 25 gadiem, bet otriem bija 16, nevieni neizskatiijaas peec tevis nosauktaa vecuma.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-06 16:06, pirms 12 gadiem
robgin rakstīja: Vairāk gribētos piekrist Zālīša kungam, jo galu galā ne visiem gājējiem uz hokeju ir jābūt arī lieliem faniem. Katrs atpūšas kā grib un var. Sporta mārketingā šādu sporta skatītāju kategorija ir pietiekami labi un daudz aprakstīta. Uz sportu iet dažādu iemeslu dēļ - kas just līdzi, kas baudīt atmosfēru, kas vienkārši tāpat iemaldās... nekādu problēmu.
Tak neviens nesaka ka jabūt baigajam līdzjutējam, bet ir tak normāli ja zini elementāras lietas par komandu uz kuras spēli esi atnācis...

     [+] [-]

, 2012-10-06 16:09, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Par valodu - nav pat jāmeklē ministre, tepat komentāros ir redzams, ka lielai daļai pieturzīmes, garumzīmes, utt., ir sveša lieta un rakstība sliktāka kā nesekmīgam trešklasniekam. Ko tad brīnīties par ministri, viņa jau no tās pašas sabiedrības vien nāk.

Par līdzjutējiem Arēnā - tas tā ir jau labu laiku, vienkārši šoreiz bija vēl izteiktāk, jo bija piektdienas vakars un gaidāms šovs. Man personīgi nekādu ilūziju par "pasaulē labākajiem faniem" nav jau sen, vēl pirms RD projekta. PČ laikā tur uz vietas arī var redzēt daudz ko, kāpēc negribētos izrādīt, ka arī esi no Latvijas.
Domāju, ka komentāri nav tie labākie piemēri, bet autoru raksti, tie gan šeit gadās skaisti..

     [+] [-]

, 2012-10-06 16:12, pirms 12 gadiem
Jā, man arī vakar tribīnēs kļuva skumji, skatoties konkursu izspēli...

  +3 [+] [-]

, 2012-10-06 16:16, pirms 12 gadiem
robgin rakstīja: Vairāk gribētos piekrist Zālīša kungam, jo galu galā ne visiem gājējiem uz hokeju ir jābūt arī lieliem faniem. Katrs atpūšas kā grib un var. Sporta mārketingā šādu sporta skatītāju kategorija ir pietiekami labi un daudz aprakstīta. Uz sportu iet dažādu iemeslu dēļ - kas just līdzi, kas baudīt atmosfēru, kas vienkārši tāpat iemaldās... nekādu problēmu.
Tev piekrītu-nav un arī nevar būt visi fani zinoši hokejā.Un arī nebūs-tas taču ir jāsaprot. Lai katrs atpūšas kā grib,lai maksā piķi un dzer aliņu,un bļauj uz nebēdu.Hokejistiem ir vajadzīgs atbalsts un skaļas rīkles !! Tas bieži vien ir savienojams ar alus dzeršanu.Man nebūtu nekāda prieka spēlēt kaut pilnu tribīņu priekšā,ja tur sēdētu klusi fani,kas reizēm plaukšķinātu rociņas.Tas ir primārais.
Raksta autoram piekrītu par primitīvu skatītāju uzrunāšanu.Domaju,ka Simsona kungam ne jau mēs varēsim iestellēt to domāšanu un IQ līmeni. Kādā vidē cilvēks dzīvo,tā viņš arī komunicē ar pārējiem,ja neviens no viņa priekšniekiem to nesaprot,tad rullē vien tādā stilā tālāk.
Grūti ir tādiem cilvēkeim iestāstīt,ka var arī ko pamainīt,jo viņi ar savas attīstības līmenīti vienkārši uz to nav spējīgi.
Ar to ir jasadzīvo,tāpat,kā ar zināma futbola komentatora nenormālo spiegšanu:"·..bīstami,bīstamiiiii!"

  +2 [+] [-]

, 2012-10-06 16:43, pirms 12 gadiem
Tur kur savācās liels skaits cilvēku, ja tā nav politiska demonstrācija vai kaujaslauks, var runāt par masu kūltūru. Pie tik liela stiprā dzimuma īpatsvara alus arī ir kā laba satāvdaļa. Tiem, kam gribās baudīt elitāras lietas, jāiet citur, kur tādas ir, nevis tur, kur savācās 10 000. Latviešu Dziesmu svētki ir izņēmums, kuriem arī pēdējos gados var pamanīt šova pazīmes. Visa TV ir tendēta uz izklaides šoviem. Tas ir bizness, un, ja kāds grib kaut ko vairāk, viņš to arī atrod. Mans hobijs ir hokeja statistika, un es atceros gandrīz visus RD un Latvijas izlases spēlētājus, bet man nav nekādu tiesību nosodīt kādu, kurš ir atnācis uz hokeja spēli, kā uz šovu!

     [+] [-]

, 2012-10-06 17:27, pirms 12 gadiem
Tie, kas vakar bija spēlē, visdrīzākais arī piefiksēja to, ka pirmie tūdaliņi bija pielējuši mūli un visdrīzākais nespētu atbildēt arī kā savu māti sauc. Otrie tūdaliņi vienkārši tizlojās, nosaucot basketbola pārkāpuma žestus. Bet ne katrs spējīgs uz sitiena nosaukt DR spēlētājus tekoši, ja vēl uz tevi skatās 10tk cilvēku klātienē. Nav teikts ka viņi nezināja, vienkārši samulsa. Simsons jau uzreiz sadzirdot stostīšanos, neļāva turpināt.
Turklāt ne jau visi piefiksēja pie iesildīšanās, ka otrais v-sargs spēlē būs Kristers, ne visi piefiksēja, ka 3 trešdaļu vārtos aizvadīja tieši viņš.
Nevajag tik kritiski visu uztvert.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-06 18:50, pirms 12 gadiem
Un ko tālāk?Pērkot biļeti,jāiziet hokeja teorijas tests?Ir sanācis parunāt ar paziņu sievām,draudzenēm,kuras sportu ienīst.Bet kaut reizi aizejot uz arēnu viss mainās un nereti nākas dzirdēt sekojošo ; Kā beidzās spēle nezinu,bet spriežot pēc ovācijām ,mūsējie vinnēja.No uz laukuma notiekošā neko nesapratu,bet tā atmosfēra arēnā - fantastiski.Noteikti iešu vēl .

  -1 [+] [-]

, 2012-10-06 18:54, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Tak neviens nesaka ka jabūt baigajam līdzjutējam, bet ir tak normāli ja zini elementāras lietas par komandu uz kuras spēli esi atnācis...
Kas "normāli" Tev, varbūt nav "normāli" citam. Manuprāt, iespringums, kas valda šajā rakstā un komentāros ir stipri pārspīlēts

     [+] [-]

, 2012-10-06 20:02, pirms 12 gadiem
robgin rakstīja: Kas "normāli" Tev, varbūt nav "normāli" citam. Manuprāt, iespringums, kas valda šajā rakstā un komentāros ir stipri pārspīlēts
Tas bija domāts ka nav jaieslīgst galējībās, vnk nebija runas ka jabūt "baigajam līdzjutējam" Vnk piekrītu Jānim, ka šai ziņā agrāk zāle bija zaļāka, iesprindzis neesmu

  -1 [+] [-]

, 2012-10-06 20:11, pirms 12 gadiem
Jāni, šoreiz tev ir taisnība!

  +3 [+] [-]

, 2012-10-06 20:18, pirms 12 gadiem
silverstar rakstīja: Es uz RD spēlēm neeju vairāku iemeslu dēļ:

1. Kluba vadības impotence komandas menedžmentā. Ja galvenajam trenerim ir jāspēlē ar hokejistiem, kuri pēc būtības neatbilst viņa spēles filozofijai un konceptam, tas nozīmē, ka kluba vadībai ir pilnīgi pie kājas, par ko mēs te cīnamies.
Mani neinteresē klubs bez ambīcijām.

2. Biļešu cenu politika ir neatbilstoša RD politbiznesa projekta konjuktūrai.
Nav noslēpums, ka pastarpināti šo krievu projektu stutē LV iedzīvotāji ar saldajiem gāzes tarifiem izmantojot starpnieka, čekistu subprodukta-parazīta Itera, pakalpojumus.
Biļetēm ir jābūt lētākām, it īpaši ģimenes komplektiem.

3.Kluba vadības cenzūra attiecībā uz nevēlamajiem masu medijiem vai žurnālistiem un impotence, arī vienaldzība, pret RD spēļu raidtiesību nodrošinājumu Latvijas iedzīvotāju interesēs.
Bizness ir bizness, bet šis nav biznesa projekts, tāpēc spēlēm ir jābūt pārraidītām valsts televīzijas kanālā LTV7! Amen.

P.S. Par Matuļa kunga līdzjūtējiem runājot... iepriekš minētajos trīs punktos ir meklējama atbilde-kluba vadībai nerūp hokeja pazinēju un ekspertu klātbūtne Arēnā, lai gan vieta šovā pienākas arī cilvēkiem, kuri vienkārši vēlas kādu izklaides pasākumu. Diemžēl, RD impotentā kluba vadība tik vien kā spēj izdomāt, lai piesaistītu pilnu Arēnu uz Vityaz spēli.
Zemteksts ir zināms, un tikpat labi Jučeram hokeja nūjas vietā piešķirsim motorzāģi-lai tik zāģē...
Pilnīgi piekrītu 2. un 3. punktam, daļeji 1. un 4.. Gribētos zināt kas ir tie, kas lika mīnusus, kaut gan + un - likšanu var veidot pats....

UN Matuļa kungs, tak pagājušo gadu pats rakstīji par tusu Dikļu ielā un kā visi tavi ciemiņi, kuriem pie kājas bija hokejs pieplaka pie TV, kad Ješka rubījās ar Timkinu un Mirasty ārdījās!
Par tiem šovmeņiem runājot mani bērni teica: vot lohi, būtu es viņu vietā! Godīgi sakot tādu izgāšanos sen neatceros, kaut ja godīgi puse no arēnas klientiem nezinātu +/- līdzīgas atbildes. Cik % no arēnas zina, ko Padomju laikos nozīmēja spēle ACSK-Dinamo. Atceros es kopā ar lielajiem puikām pa logu vakarā izmukām un visu nakti stāvējām pēc biļetām, dedzinājām ugunskuru pie Sporta Pils. Visdrausmīgākais bija, ka reizēm pat tad nepietika biļešu. Oh bija laiki.....

     [+] [-]

, 2012-10-06 20:27, pirms 12 gadiem
Runā, ka tagad stilīgi ir nezināt, ja kaut ko nezin, tad paskatās telefonā un paguglē

  +1 [+] [-]

, 2012-10-06 22:16, pirms 12 gadiem
1) futbols
Nesen atnācu mājās no divu Virslīgas zelta medaļu pretendentu spēles (Skonto - LM), kuru apmeklēja ~150 skatītāji. Pirms nedēļas Virslīgas "zelta mačā" (Skonto - Daugava) bija 300 skatītāji.
2) basketbols
1dien redzēsim pustukšas VEF tribīnes, uz izlases mačiem tikai uz vienu atnāca 3000+ cilvēki
3) hokejs
uz izlases pārbaudes spēlēm Rīgā nāca 3000 cilvēki

Respektīvi - LV vienkārši nav iespējams savākt pilnu arēnu ar cilvēkiem, kuri saprot sportu (augstāk minētie ir piemēri sporta mačiem, kuriem jābūt šķietami apmeklētiem). Tātad varam izvēlēties - pustukšas tribīnes vai pilnas tribīnes, no kuriem daļa atnākuši uz masu izklaides pasākumu. Pieņemu, ka lielākā daļa izvēlas otro variantu, un uz to cer un strādā arī visi klubi/federācijas.

Līdz ar to, ja mums patīk pilnas tribīnes, tad jāmācās sadzīvot ar "izklaides skatītājiem".

  +1 [+] [-]

, 2012-10-06 22:31, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šeit ir pavisam skaidri redzams, ka cilvēks pilnīgi nav iebraucis par ko Matulis raksta savā rakstā.
Varu pateikt priekšā, ka Matulis tur raksta cik zinoši, jeb sevi cienoši ir RD tā saucamie ''šīs komandas fani''. Tam pilnīgi nav nekāda sakara ar RD vai KHL mārketingu.
Tas viss no tavas puses drīzāk izskatās pēc kārtējās raudāšanas, ka RD vai KHL kādam neliek visu mutē ar sudraba karotīti.
Šķiet, ka vienu liepājnieku ir sapūtis vējš. Tu pats vispār saproti, ko raksti un runā? Iezemietis...

     [+] [-]

, 2012-10-06 22:56, pirms 12 gadiem
Kristaps Zālītis rakstīja: 1) futbols
Nesen atnācu mājās no divu Virslīgas zelta medaļu pretendentu spēles (Skonto - LM), kuru apmeklēja ~150 skatītāji. Pirms nedēļas Virslīgas "zelta mačā" (Skonto - Daugava) bija 300 skatītāji.
2) basketbols
1dien redzēsim pustukšas VEF tribīnes, uz izlases mačiem tikai uz vienu atnāca 3000+ cilvēki
3) hokejs
uz izlases pārbaudes spēlēm Rīgā nāca 3000 cilvēki

Respektīvi - LV vienkārši nav iespējams savākt pilnu arēnu ar cilvēkiem, kuri saprot sportu (augstāk minētie ir piemēri sporta mačiem, kuriem jābūt šķietami apmeklētiem). Tātad varam izvēlēties - pustukšas tribīnes vai pilnas tribīnes, no kuriem daļa atnākuši uz masu izklaides pasākumu. Pieņemu, ka lielākā daļa izvēlas otro variantu, un uz to cer un strādā arī visi klubi/federācijas.

Līdz ar to, ja mums patīk pilnas tribīnes, tad jāmācās sadzīvot ar "izklaides skatītājiem".
tas ir galīgi garām - ja ''pilnas tribīnes'' ir pašmērķis, tad nekad nebūs tribīnes pilnas....bet ja nu gadījumā tribīnes būs pilnas, tad apmeklētāji būs vienkārši izklaides pasākumu mīļotāji, nevis konkrēta sporta veida (piemēram hokeja) fani un experti. Ja mēs nopietni risinam ''pilno tribīņu'' jautājumu, tad jāsāk no paša fundamenta, un fundaments ir ...konkurētspējīga [hokeja] komanda. Pašreiz sanāk tā - kādi mūzikas pasūtītāji, tādi klausītāji ...Kristap - varbūt mēs jaucam cēloņus ar sekām ?

     [+] [-]

, 2012-10-06 23:49, pirms 12 gadiem
Agrāk mūs tik ļoti neskāra sporta globalizācija un komercializācija. Domāju, ka arēnā visiem atradīsies vieta

huy rakstīja: Tas bija domāts ka nav jaieslīgst galējībās, vnk nebija runas ka jabūt "baigajam līdzjutējam" Vnk piekrītu Jānim, ka šai ziņā agrāk zāle bija zaļāka, iesprindzis neesmu

  +2 [+] [-]

, 2012-10-07 08:02, pirms 12 gadiem
Muļķības, var dabūt pilnu arēnu ar līdzjutējiem, no kuriem vismaz divas trešdaļas, kas prot atšķirt mūsu aizsargus no uzbrucējiem, kas zina rezultatīvākos un to, kuru vietu Dinamo izcīnīja pērn (un kurai komandai zaudēja PO). Nepieciešamas ir šādas lietas. Pirmais - tiešām laba komandas spēle, jo, ja visu laiku zaudē un tikai retā spēlē izmoka uzvaru, tad kāda starpība, kam mūsējie zaudēja (Kazaņas tatāriem vai Mitišču tatāriem u.tml.) un kurā pakaļas caurumā atrodas tabulā (nevienam nav interesanti zināt, kuri tad mūsējie - trīspadsmitie vai divpadsmitie). Ja komanda sāks regulāri vinnēt, o - tad pat vistupākais alus aizmāktais fanelis zinās, ka tabelī esam trešie un ka nākamā spēle ir pret otrajiem (uch, kā sadosim!).
Otra lieta ir biļešu politika, par šādām cenām neviens nerīdzinieks (kas dzīvo tālāk par 50 km no Rīgas) uz spēli nebrauks, savukārt man liekas, ka tagad tieši laukos dzīvo tā erudītākā līdzjutēju daļa, jo viņi savu informāciju iegūst no TV un masu medijiem, turklāt spēles laikā nav aldara žurgas nogurdināti.
Trešais. Nu kaut kā mazliet tai trakajai dzeršanai skrūve jāpiegriež (ha, un to saku es - pats labs trakgovspiena cienītājs!), tādi pārlieku iereibuši tīņi aiz apkakles no arēnas ir jāmet ārā. Savs alus malks ir ģeldīgs, taču ar mēru, nu nedrīkst tempšana būt pirmajā vietā pirms hokeja. Dieva vārds, padomju laikā Sporta pilī miliču bija daudzkārt mazāk nekā tagad arēnā to apsardzes zeļļu, un alkoholu ar dabūt bija gandrīz vai neiespējami. Un gadījumi, kad kāds bija tiešām aizlējis bieti, hmm, tādus atceros tikai dažus... Saprotiet, pie zināmas devas tas C2H5OH aizmiglo aci un tu vairs ne vella neredzi, ne momentus,ne vārtu gūšanas epizodes. Priekš kam tad nākt uz hokeju?

  -1 [+] [-]

, 2012-10-07 21:35, pirms 12 gadiem
Āksti Jūs esat. atraduši kam piesieties

  +4 [+] [-]

, 2012-10-08 09:05, pirms 12 gadiem
Tev taisnība, Jāni! Tikai dažas pārdomas - pirmkārt par līdzjutējiem - jau vismaz kādus 10 gadus kādi 80% uz pasaules cempionātu brauc kā uz festivālu (daži pat neatceras kapēc brauc un uz kurieni brauc), otrkārt par tautu un asinīm - jau pati Dinamo nopērkot Ivanānu saka nākiet uz kautiņiem, visi par sportu rakstošie mediji par to vien runā (tai skaitā arī tava pārstāvētā "Sporta Avīze" - pēc spēles ar Vitjaz, protams, pēcspēles intervija ar Ivanānu, pēc spēles ar Severstaļ - "Ivanāns beidzot izkaujas..."). Tāda lūk morāle!

     [+] [-]

, 2012-10-08 12:10, pirms 12 gadiem
Piekrītu Jānim, Arēna ir būts vairākas reizes, bet īsto fanu ir maz, pārsvarā tusētāji, kad tikpat labi Essītī varētu ietusēt. Bet ko darīt, ja tā ir modes lieta un, " ja tu nefano par RD tad tevis nav vispār " ?

cenas uz spelēm ir sāļas, tas tiesa. Ģimenēm vajadzēja sen jau kādu ģimenes paku par definēto cenu.

     [+] [-]

, 2012-10-09 09:56, pirms 12 gadiem
Piekrītu !!

P.S. Tomēr es reizēm aizeju uz operu, bet itāļu valodu nesaprotu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja