Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Jautā: Ērikam Strausam

Kristaps Zālītis

Uzdod savu jautājumu "Sporta Avīze" galvenajam redaktoram Ērikam Strausam.

Jautājumu ieraksti komentāriem atvēlētajā vietā.

Vai vēlies izlasīt atbildi uz šo jautājumu?

  • 98

  • 91


     [+] [-]

, 2009-12-03 20:10, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: Ērik, LBL 4 labākie klubi pavasarī?
Ja man kāds šodien varētu pateikt, kādi sastāvi pavasarī būs VEF'am, Baronam, Ventspilij, Valmierai vai Liepājai, tad varētu kaut ko pazīlēt, bet visticamāk, ka četrinieks būs jāmeklē šajās piecās komandās. Secība? Nu, nē, šobrīd to nav iespējams pat prognozēt.

     [+] [-]

, 2009-12-03 20:38, pirms 15 gadiem
Sveiki, Ērik. Jūsu viedoklis - vislabākais leģionārs, kas jebkad ir spēlējis Latvijas basketbola klubos?

     [+] [-]

, 2009-12-03 20:42, pirms 15 gadiem
Holdens, Simss, Brauns, Pehka.... Kāds no šī četrinieka varētu būt, bet vienu vienīgo - grūti izvēlēties... Holdens ticis vistālāk, tad viņš varētu būt visreālākais kandidāts uz labākā leģionāra godu...

     [+] [-]

, 2009-12-03 20:45, pirms 15 gadiem
Ēriks Strauss rakstīja: Buļa ziņojumu LBS Valdei atradām "Sporta Avīzes" pasta kastītē jau nākamajā dienā pēc notikušās sēdes. Kurš mums piegādāja šo ziņojumu - zīmīte nebija atstāta!
Cik lēti... Mana māte pat netic...

  +7 [+] [-]

, 2009-12-03 20:49, pirms 15 gadiem
sinTizators-sēmušku rakstīja: Cik lēti... Mana māte pat netic...
Vai Tu tiešām domā, ka tagad publiski nosaukšu to cilvēku vārdus kuri piegādāja šo ziņojumu? Naivums... Ja skaties TV, tad izrādās, ka šodien nopludināta kaut kāda informācija par Godmaņa valdības lēmumu... Pēc Tavas loģikas arī tur info nopludinātājiem jāskrien TV kameru priekšā un jāpaceļ roka - es to izdarīju!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-03 21:17, pirms 15 gadiem
sinTizators-sēmušku rakstīja: Cik lēti... Mana māte pat netic...
Pēc bildes var redzēt, ka neesi pārāk gudrs

  -1 [+] [-]

, 2009-12-03 21:24, pirms 15 gadiem
Draudzīgs padoms - atceries, ka mums ir zināma Tava IT adrese un līdz ar to arī zinām, kas esi... Tālāk pats izdomā ar ko tas var beigties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-03 21:48, pirms 15 gadiem
Tev noteikti nē... Tas sinTizatoram-sēmuškai

     [+] [-]

, 2009-12-03 22:10, pirms 15 gadiem
Bija taada reize, kad Biedrins paartrieca bumbu paari pasam Stademaijerim. Vai kas taads sogad veel notiks, jeb - vai Biedrinam buus iespeejas sevi pieraadiit kaa punktu guveejam nedaudz sarezgiitaakaa veidaa kaa ar metienu briivam no groza apaksas 2-3 reizes speele? Luudzu juusu viedokli, Erik.

     [+] [-]

, 2009-12-03 23:00, pirms 15 gadiem
Sveiki.
Mans jautāJUMS skan šādi: kurš no sportistiem ir bijis visatsaucīgākais, sniedzot interviju SA, bet kurš bijis tāds, kas labāk vēlētos diktofonu apiet ar līkumu?
Ir novērojamas kādas tendences, piemēram, futbolisti labprāt runā par dzīvi, sniedz komentārus, bet basketbolisti ''pasūta trīs mājas tālāk'' utml.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-03 23:08, pirms 15 gadiem
Ēriks Strauss rakstīja: Draudzīgs padoms - atceries, ka mums ir zināma Tava IT adrese un līdz ar to arī zinām, kas esi... Tālāk pats izdomā ar ko tas var beigties...
Tieši kur ir mana vaina?
Vai attiecības kārtosim kā Krievijā??! Varbūt esmu pārkapis krimināllikumu?
uzskatu ka šī darbība no LBS puses nododot atskaiti SA ir absolūts neprofesionālisms kā organizācijai

  -1 [+] [-]

, 2009-12-03 23:17, pirms 15 gadiem
Ēriks Strauss rakstīja: Vai Tu tiešām domā, ka tagad publiski nosaukšu to cilvēku vārdus kuri piegādāja šo ziņojumu? Naivums... Ja skaties TV, tad izrādās, ka šodien nopludināta kaut kāda informācija par Godmaņa valdības lēmumu... Pēc Tavas loģikas arī tur info nopludinātājiem jāskrien TV kameru priekšā un jāpaceļ roka - es to izdarīju!
no Tava stāstītā sanāk ka tomēr tātad tomēr meloji par šo atskaiti ka viņa ir piegādāta anonīmi... esi lējis ūdeni

     [+] [-]

, 2009-12-04 00:22, pirms 15 gadiem
Kāpēc šīs nedēļas SA nebija ielikts fragments no Jao Mina grāmatas?

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 00:38, pirms 15 gadiem
sinTizators-sēmušku rakstīja: Tieši kur ir mana vaina?
Vai attiecības kārtosim kā Krievijā??! Varbūt esmu pārkapis krimināllikumu?
uzskatu ka šī darbība no LBS puses nododot atskaiti SA ir absolūts neprofesionālisms kā organizācijai
Piekrītu.
Paši bāžas virsū ar savu SA+,bet jau otrajā dienā pie neērta jautājuma iet pa gaisu un sāk draudēt ar IP banu
Tā jau ir diagnoze.
---
Runājot atskaiti mans variants- E.Š.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 01:07, pirms 15 gadiem
Demar's rakstīja: Piekrītu.
Paši bāžas virsū ar savu SA+,bet jau otrajā dienā pie neērta jautājuma iet pa gaisu un sāk draudēt ar IP banu
Tā jau ir diagnoze.
---
Runājot atskaiti mans variants- E.Š.
Man jau tieši tas pats variants..
Runājam atklātu valodu ja veidojam šo saikni ar lietotājiem un arī SA lasītājiem... SA+ vispār ļoti laba ideja un atbalstāma.. ko vien vērts ir JM un AP...
Strausa kungs jau runā tādā tonī, ka runa neiet par banu ak Dievs!!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 09:32, pirms 15 gadiem
Vilmārs Krauklis rakstīja: Kāpēc šīs nedēļas SA nebija ielikts fragments no Jao Mina grāmatas?
Grāmata par Jao ir beigusies, tikai piemirsās pielikt klāt "nobeigums"...

     [+] [-]

, 2009-12-04 15:00, pirms 15 gadiem
Čau, Ērik!
Vienā no komentāru atbildēm rakstāt, ka joprojām nosodāt G.Vētras un I.Miglinieka rīcību 1992.gadā, bet abstrahējoties no šī nesmukuma, vai piekrītat, ka, ja abi šie spēlētāji būtu turpinājuši pārstāvēt nacionālo valstsvienību, Latvijas izlase tiešām būtu tikusi uz Barselonas OS?;
Ja tautai iedevāt "kumosu" (SA+), nebrīnieties, ka Jums un jums uzdod dīvainus, aizvainojošus un provocējošus jautājumus par dažādiem, arī ar Latvijas sporta dzīvi, sāpīgiem jautājumiem;
Tīri praktiskas dabas jautājums: ko nozīmē būt laikraksta redaktoram (vai galvenajam redaktoram); vai pirms publicēšanas (laikraksta nodrukāšanas) tiek pārbaudīti (rediģēti) žurnālistu sagatavotie raksti; kā ir ar cenzūru; kā ir ar jauno žurnālistu paaudzi?
Paldies!

     [+] [-]

, 2009-12-04 15:10, pirms 15 gadiem
Ēriks Strauss rakstīja: Buļa ziņojumu LBS Valdei atradām "Sporta Avīzes" pasta kastītē jau nākamajā dienā pēc notikušās sēdes. Kurš mums piegādāja šo ziņojumu - zīmīte nebija atstāta!
es ļoti atvainojos, tā patiešām bija?... nopietni?... un Jūs publiēcjat visu, kas atrodams pastakstītē? Normālā lietu kārtība būtu, visu pirms noskaidrot, kā un kurš to izdarīja. Otrkārt, kā Jūs 100% zinājāt, ka tā ir Buļa atskaite?..... Ērik, dēļ šitiem mēsliem, es avīzi jau nepērku kādus gadus trīs. Es saprotu ka kādam nepatīk Vētra, kādam Valdis, kādam vēl kāds cits, bet profesionāls izdevums varētu izklāstīt faktus un visu pušu viedokļus vai dažreiz paklusēt.
P.S. runājot par Godmaņa gadījumu, ir divas lietas - otrā, kādu ļaunumu viņš ir nodarījis tautai ar to (iespējams vajadzīgs pēriens vai sazin vēl kas), BET pirmā, pati galvenā, informācijas nopudināšana un nopludinātāja slēpšana ir krimināl pārkāpums (ja dokuments ir bijis slepens) un pats galvenais, ētikas jautājums.... bez tam, ja ir nopludinātāji, tad viņi var to izdarīt ar ik vienu un visās vietās un instancēs un tas var vērsties kādreiz pret ik vienu no mums.... visbeidzot, sinTizators man arī nav favorīts iekš sportacentra, bet ne jau tāpēc draudēt vajag... redziet Ērik, kādu Jūs radījāt man iespaidu vien nieka 59 komentāru laikā? raksta visu ko pamet (vai liek), slēpj avotus, draud lasītājiem, tomēr vairāk vai mazāk par vieniem un tiem pašiem raksta melno, kamēr citus konkrētu slavē... novēlu visiem, Lai nākošajā finansu gadā sports vispār izdzīvo un jaunatnei izturību un azartu turpināt darboties sportā nezkatoties uz Valsts, žurnālistu un citu radību mēģinājumiem iznīdēt sporta skolas, sportistus, klubus.......

     [+] [-]

, 2009-12-04 15:41, pirms 15 gadiem
kaspirs rakstīja: Čau, Ērik!
Vienā no komentāru atbildēm rakstāt, ka joprojām nosodāt G.Vētras un I.Miglinieka rīcību 1992.gadā, bet abstrahējoties no šī nesmukuma, vai piekrītat, ka, ja abi šie spēlētāji būtu turpinājuši pārstāvēt nacionālo valstsvienību, Latvijas izlase tiešām būtu tikusi uz Barselonas OS?;
Ja tautai iedevāt "kumosu" (SA+), nebrīnieties, ka Jums un jums uzdod dīvainus, aizvainojošus un provocējošus jautājumus par dažādiem, arī ar Latvijas sporta dzīvi, sāpīgiem jautājumiem;
Tīri praktiskas dabas jautājums: ko nozīmē būt laikraksta redaktoram (vai galvenajam redaktoram); vai pirms publicēšanas (laikraksta nodrukāšanas) tiek pārbaudīti (rediģēti) žurnālistu sagatavotie raksti; kā ir ar cenzūru; kā ir ar jauno žurnālistu paaudzi?
Paldies!
Neesmu pārliecināts, vai togad Latvijas izlase spēlējot ar Vētru un Miglinieku būtu tikusi uz OS, taču noteikti, ka mūsu izlase būtu daudz konkurētspējīgāka nekā bez viņiem... Būtībā funktieris ir pavisam vienkāršs - Krievijas, jeb NVS izlase varbūt tik ļoti nejustu ja tajā nespēlētu Vētra un Miglinieks, bet Latvijai viņi tolaik bija ja ne paši labākie, tad noteikti gandrīz paši labākie... Tā kā mums ar resursiem vienmēr ir bijis pašvaki, tad divu spēlētāju iztrūkums bija ļoti jūtams.

Pirms žurnāls nonāk tipogrāfijā, visi gabali tiek pārlasīti... Protams, ka to dara korektūra, kura izķer visus vai gandrīz visus sīkos brāķus - komantus, garumzīmes u.t.t. Arī man pienāktos pirms rakstu publicēšanos tos pārlasīt, taču neuzskatu to par nepieciešamu. Kā tas izskatīsies, ja, piemēram, sākšu pārbaudīt un vēl vairāk - svītrot un labot Matuļa darbus? Tāpat arī pārējo rakstus. Neesam taču iesācēji kurus kādam jākontrolē...
Ar cenzūru nekad nav nācies saskarties un ceru, ka arī nebūs jāsaskaras... Jaunā žurnālistu paaudze? Diezgan skumji šajā frontes līnijā...

  +3 [+] [-]

, 2009-12-04 15:52, pirms 15 gadiem
ibumetins rakstīja: es ļoti atvainojos, tā patiešām bija?... nopietni?... un Jūs publiēcjat visu, kas atrodams pastakstītē? Normālā lietu kārtība būtu, visu pirms noskaidrot, kā un kurš to izdarīja. Otrkārt, kā Jūs 100% zinājāt, ka tā ir Buļa atskaite?..... Ērik, dēļ šitiem mēsliem, es avīzi jau nepērku kādus gadus trīs. Es saprotu ka kādam nepatīk Vētra, kādam Valdis, kādam vēl kāds cits, bet profesionāls izdevums varētu izklāstīt faktus un visu pušu viedokļus vai dažreiz paklusēt.
P.S. runājot par Godmaņa gadījumu, ir divas lietas - otrā, kādu ļaunumu viņš ir nodarījis tautai ar to (iespējams vajadzīgs pēriens vai sazin vēl kas), BET pirmā, pati galvenā, informācijas nopudināšana un nopludinātāja slēpšana ir krimināl pārkāpums (ja dokuments ir bijis slepens) un pats galvenais, ētikas jautājums.... bez tam, ja ir nopludinātāji, tad viņi var to izdarīt ar ik vienu un visās vietās un instancēs un tas var vērsties kādreiz pret ik vienu no mums.... visbeidzot, sinTizators man arī nav favorīts iekš sportacentra, bet ne jau tāpēc draudēt vajag... redziet Ērik, kādu Jūs radījāt man iespaidu vien nieka 59 komentāru laikā? raksta visu ko pamet (vai liek), slēpj avotus, draud lasītājiem, tomēr vairāk vai mazāk par vieniem un tiem pašiem raksta melno, kamēr citus konkrētu slavē... novēlu visiem, Lai nākošajā finansu gadā sports vispār izdzīvo un jaunatnei izturību un azartu turpināt darboties sportā nezkatoties uz Valsts, žurnālistu un citu radību mēģinājumiem iznīdēt sporta skolas, sportistus, klubus.......
Protams, ka ne katrs pastkastē iemests ziņojums uzreiz nākamajā dienā tiek drukāts SA un protams, ka Buļa ziņojums mūsu rīcībā nonāca pavisam pa citiem ceļiem un mums nebija nekādu šaubu, ka tas ir ĪSTS.
Par informācijas nopludināšanu. Vai sabiedrība ir tiesīga zināt, ko dara tā sauktais sabiedrības krējums, jeb šajā gadījumā - nacionālā basketbola izlase? Domāj - jā. It īpaši, ja ap šo izlasi auklējušies ne vienu vien gadu un ja zini, ka katru otro vakaru (drīzāk - nakti) Vecrīgā pie bāra letes aizmieg kāda no lielajām basketbola zvaigznēm? Visu, ko Buļs uzrakstīja savā ziņojumā mums arī bija zināms, taču neviens no mūsu darbiniekiem netusēja kopā ar basketbolistiem, jeb neviens viņus nepieķēra pie rokas. Un to mēs arī nedomājam darīt arī turpmāk. Kamēr izlase gatavojās Eiropas čempionātam, to vien varēja dzirdēt, ka šie atkal dzerstas, kaut kas tiek grauts, bet visi par to klusē. Neviens neatļaujas aizskart mūsu neaizskaramos stārus. Neaiztiek tāpēc, ka ir tikai draugu, paziņu, šeit atsauksmēs anonīmi pastāstiņi, bet nekā konkrēta...
Buļam var tikai paspiest roku, ka viņš atļāvās tik drosmīgi pateikt to, ko visi zināja, bet nebija oficiāla apstiprinājuma. Buļs tomēr bija oficiāla persona un līdz ar to arī viņa ziņojums atņēma pēdējās ilūzijas tiem, kuri vēl ticēja, ka basketbolisti ir svēti. Ja Tev rada neizpratni, kā un kāpēc mūsu rīcībā nonāca šis ziņojums, tad Tev ir maza izpratne par žurnālistikas darbu.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 19:13, pirms 15 gadiem
Vai nav konflikts ar Buļu par materiāla publicēšanu? Vai publicēšanas dienā nesaņēmi/-āt zvanu no paša Edgara un viņa neapmierinatibu?

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 19:37, pirms 15 gadiem
Ērik, tavi un Jurisona viedokļi ir mega super subjektīvi un citreiz pat mēģinu atrast daļinu objektivitātes, bet man neizdodas salasīt!
SA lasu jau no 1999.gada (pierādījums tam ir, ka visas šīs avīzes ir saglabātas) un vislabākais laika posms SA bija tad, kad galvenais bija Puče! Jums abiem kaut kas pietrūkst, nezinu varbūt personīgās antipātijas pret daudz vai arī vienkārša latvieša skaudība pret dažiem sporta funkcionāriem, treneriem un sportistiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-04 19:55, pirms 15 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Vai nav konflikts ar Buļu par materiāla publicēšanu? Vai publicēšanas dienā nesaņēmi/-āt zvanu no paša Edgara un viņa neapmierinatibu?
Kopš Eiropas čempionāta neesam tikušies un pēc ziņojuma publicēšanas neesmu saņēmis no Edgara zvanu par neapmierinātību...

     [+] [-]

, 2009-12-04 19:56, pirms 15 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Ērik, tavi un Jurisona viedokļi ir mega super subjektīvi un citreiz pat mēģinu atrast daļinu objektivitātes, bet man neizdodas salasīt!
SA lasu jau no 1999.gada (pierādījums tam ir, ka visas šīs avīzes ir saglabātas) un vislabākais laika posms SA bija tad, kad galvenais bija Puče! Jums abiem kaut kas pietrūkst, nezinu varbūt personīgās antipātijas pret daudz vai arī vienkārša latvieša skaudība pret dažiem sporta funkcionāriem, treneriem un sportistiem!
Katram savs viedoklis... Ja Tu tā domā, ka mūsu viedokļi ir mega subjektīvi, nevaru aizliegt Tev tā domāt... Un, tas nav slikti, ka Tev ir savas domas....

  -1 [+] [-]

, 2009-12-04 21:51, pirms 15 gadiem
Ēriks Strauss rakstīja: Grāmata par Jao ir beigusies, tikai piemirsās pielikt klāt "nobeigums"...
Ā! Nu žēl. Kura būs nākamā grāmata, kuru SA sāks publicēt? Jau tagad gaidu ar lielu nepacietību

  -1 [+] [-]

, 2009-12-04 22:01, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Uz kāda likuma pamata jūs varat izteikt viedokli par to,ka ir zināma IP?
Sporta centra noteikumos,kur tas rakstīts?
To var noskaidrot, ja ļoti, ļoti vēlas

  +4 [+] [-]

, 2009-12-04 22:17, pirms 15 gadiem
Vilmārs Krauklis rakstīja: Ā! Nu žēl. Kura būs nākamā grāmata, kuru SA sāks publicēt? Jau tagad gaidu ar lielu nepacietību
Ilgi nebūs jāgaida.... Nākamajā numurā vēl būs gabals par Jao, kā viņam klājas šodien un pēc tam ķersimies klāt nākamajai... Grāmatai par Maradonu...

     [+] [-]

, 2009-12-04 23:17, pirms 15 gadiem
Ēriks Strauss rakstīja: Protams, ka ne katrs pastkastē iemests ziņojums uzreiz nākamajā dienā tiek drukāts SA un protams, ka Buļa ziņojums mūsu rīcībā nonāca pavisam pa citiem ceļiem un mums nebija nekādu šaubu, ka tas ir ĪSTS.
Par informācijas nopludināšanu. Vai sabiedrība ir tiesīga zināt, ko dara tā sauktais sabiedrības krējums, jeb šajā gadījumā - nacionālā basketbola izlase? Domāj - jā. It īpaši, ja ap šo izlasi auklējušies ne vienu vien gadu un ja zini, ka katru otro vakaru (drīzāk - nakti) Vecrīgā pie bāra letes aizmieg kāda no lielajām basketbola zvaigznēm? Visu, ko Buļs uzrakstīja savā ziņojumā mums arī bija zināms, taču neviens no mūsu darbiniekiem netusēja kopā ar basketbolistiem, jeb neviens viņus nepieķēra pie rokas. Un to mēs arī nedomājam darīt arī turpmāk. Kamēr izlase gatavojās Eiropas čempionātam, to vien varēja dzirdēt, ka šie atkal dzerstas, kaut kas tiek grauts, bet visi par to klusē. Neviens neatļaujas aizskart mūsu neaizskaramos stārus. Neaiztiek tāpēc, ka ir tikai draugu, paziņu, šeit atsauksmēs anonīmi pastāstiņi, bet nekā konkrēta...
Buļam var tikai paspiest roku, ka viņš atļāvās tik drosmīgi pateikt to, ko visi zināja, bet nebija oficiāla apstiprinājuma. Buļs tomēr bija oficiāla persona un līdz ar to arī viņa ziņojums atņēma pēdējās ilūzijas tiem, kuri vēl ticēja, ka basketbolisti ir svēti. Ja Tev rada neizpratni, kā un kāpēc mūsu rīcībā nonāca šis ziņojums, tad Tev ir maza izpratne par žurnālistikas darbu.
varbūt arī neko nesaprotu no žurnālistu būšanas, bet ne ar vienu vārdu neteicu, ka atskaites publicēšana (vai skaļa patiesības paziņošana tautai - šī patiesība zināma jau tāpat sen ) ir kaut kas slikts, jautājums pa lielam tomēr bija par to, kas to izdarīja... Ja tā nu butu gadījies, ka es būtu treneris, es ar LBS diezko tagad negribētu strādāt, zinot, ka tik pat labi kā atskaiti, varētu tikt nopludināti taktiskie risinājumi, video un citas lietas, pretiniekiem, vai konkurējošiem treneriem konkursa laikā. Fakts, ka jau sākumā teicāt ka pastkastītē un tad tomēr ka kāds atnesis - ar nav smieklīgs..... Ērik, man nav ne mazākās domas kasīties, es gribu izprast..... žurnālistika, tas ir kā, kad jums jautā jūsu viedokli, jūs atbildat citējot kādu citu?.... jums iepriekš tautietis jautāja par Miglinieku un Vētru , un jūsu viedoklis ir - nosodu. Diezgan mazrunīgs viedoklis, vienkārš tāds. Toties jūs skaisti citējas Jāni Zeltiņu. Lūdzu izklāstiet mazliet plašāk, lai kādreiz varētu citēt jūs. Izlasespatiesās sejas atklāšana jau ar būtībā ir Buļa citāts .... Un vēl viens jautājums par žurnālistiku un faktiem (to pārbaudi). Man kāds vecāks cilvēks, kurš mīl basketbolu, atstiepa SA ar Eirolīgas siviešu komandu apskatu. Konkrēti viņam intresēja TEO. No nosauktajām lietuviešu spēlētājām lielākā daļa nemaz vairs nespēlē TEO, bet tur diezgan pārliecinoša mini analīze ar spēlētājām TEO sastāvā, kas īstenībā spēlē pavisam citās komandās. Kā tā?...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-05 01:17, pirms 15 gadiem
Strausa kungs,labvakar!Skatos,atbildiet ļoti daudziem,bet pirmajam jautātājam kautrējaties???????????????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-12-05 13:26, pirms 15 gadiem
normiic rakstīja: Tālāk pats izdomā ar ko tas var beigties...
netrako , man gan šī iespēja patīk, jo varbūt šādi mēs varam pajautāt pa tiešo par daudziem SA izdomātiem "faktiem".... Man principā varētu rasties jauns hobijs, pirkt SA, atrast rakstus kur izteikti viedokļi (vairāk gan uzbraucieni bez faktiem) un iet aprunāties ar oponentu, noskaidrot faktu patiesumu, un tad šeit uzdot jautājumus.... Ir arī daži pasmagie man jautājumi, bet tos es taupīšu saldajam ēdienam.... nākošo jautājumu uzdošu, kad būs atbilde par TEO sastāvu ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-06 17:40, pirms 15 gadiem
Labvakar Sēklinieka (jauns)kungs!
Šēnhofs simpatizē? Jā, esam viņu vairākkārt intervējuši tāpat kā daudzus citus sporta funkcionārus, taču tas nevienu brīdi nenozīmē, ka viņš mums ir iecelts īpašā kārtā, jeb īpaši simpatizējamo vidū... Esam viņu gan cildinājuši, gan pēluši, jeb tieši tāpat kā jebkuru ar sportu saistītu cilvēku.