Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Jautā: Ērikam Strausam

Kristaps Zālītis

Uzdod savu jautājumu "Sporta Avīze" galvenajam redaktoram Ērikam Strausam.

Jautājumu ieraksti komentāriem atvēlētajā vietā.

Vai vēlies izlasīt atbildi uz šo jautājumu?

  • 98

  • 91


     [+] [-]

, 2010-06-04 22:17, pirms 14 gadiem
Ēriks Strauss rakstīja: Nav vairs tas vecums, lai uztrauktos par katru kritiku vai uzrējienu... Tāpat ir zināms, ka tie, kuri nekad nav strādājuši žurnālistikā, prot uztaisīt labāku žurnālu nekā tie, kuri šajā jomā strādā jau pārdesmit gadu...
Varbūt tad Strausa kungs var paskaidrot kāda ir jēga veidot sadaļu ar nosaukumu - jautā SA redaktoram, ja Strausa kugam nav tas vecums lai satrauktos par jebkuru kritiku, kas nāk no cilvēkiem, kas nav izdevuši sporta žurnālus pārdesmit gadus!!!

     [+] [-]

, 2010-06-13 22:40, pirms 14 gadiem
Kura valstsvienība,jūsuprāt 11.jūlijā virs galvas pacels pasaules čempionu trofeju?

     [+] [-]

, 2010-06-14 16:22, pirms 14 gadiem
Manuprāt, čempione jāmeklē starp četrām valstīm: Argentīna, Vācija, Brazīlija vai Spānija.

Rexis95 rakstīja: Kura valstsvienība,jūsuprāt 11.jūlijā virs galvas pacels pasaules čempionu trofeju?

     [+] [-]

, 2010-07-05 17:21, pirms 14 gadiem
KO šobrīd pēc izlases skandāla dara Edgars Buļs?

Vai, taisnība - kamēr Šnepam būs kāda teikšana attiecībā uz izlasi/ēm - Buļam šajā jomā darbs neatradīsies ?

     [+] [-]

, 2010-07-07 12:57, pirms 14 gadiem
Neesmu interesējies ar ko šobrīd nodarbojas Edgars Buļs... Neinteresējos arī par Šnepa un Buļa savstarpējām attiecībām, tāpēc nespēšu atbildēt arī uz jautājuma otro daļu...

chilli rakstīja: KO šobrīd pēc izlases skandāla dara Edgars Buļs?

Vai, taisnība - kamēr Šnepam būs kāda teikšana attiecībā uz izlasi/ēm - Buļam šajā jomā darbs neatradīsies ?

     [+] [-]

, 2010-07-10 15:28, pirms 14 gadiem
Ēriks Strauss rakstīja: Neesmu interesējies ar ko šobrīd nodarbojas Edgars Buļs... Neinteresējos arī par Šnepa un Buļa savstarpējām attiecībām, tāpēc nespēšu atbildēt arī uz jautājuma otro daļu...
Pliekana žurnālistika Jūsu izpildījumā ,ja pat nepainteresējaties ar ko nodarbojas "Sapņu komandas" ģenerālmenedžers nepilnu gadu pēc savas karjeras ,iespējams,augstākā lidojuma ...

     [+] [-]

, 2010-07-11 01:27, pirms 14 gadiem
Cik % dotu, ka b-bola izlase kvalificēsies EČ finālturnīram? Ja A.Biedriņš šobrīd būtu brīvais aģents, vai vinu vēlētos iegūt kāda Eirolīgas līmeņa komanda?

  +1 [+] [-]

, 2010-07-11 16:23, pirms 14 gadiem
Ar ko "Sapņu komandas" ģenerālmenedžeris ir tik ievērojama persona, lai par viņu izrādītu īpašu interesi?

spēlmanis rakstīja: Pliekana žurnālistika Jūsu izpildījumā ,ja pat nepainteresējaties ar ko nodarbojas "Sapņu komandas" ģenerālmenedžers nepilnu gadu pēc savas karjeras ,iespējams,augstākā lidojuma ...

  -1 [+] [-]

, 2010-07-11 16:25, pirms 14 gadiem
Nevēlos iedziļināties procentos, bet izredzes iekļūt finālturnīrā vērtēšu vienkāršāk - ļoti minimālas! Katrā ziņā pāri palikušajiem līdzjutējiem šogad kā nekad jābūt pacietīgiem un iecietīgiem pret esošo modeli, jo tas ir pavisam "zaļš". Šķiet, ka šis ir tas laiks, kad prātīgāk ir spert kādu solīti atpakaļ, lai pēc diviem gadiem spertu divus, trīs vai pat četrus uz priekšu. Kopīgiem spēkiem jāpārdzīvo šis laiks un jātics, ka basketbols nav nodzīvojies līdz kliņķim.

denkurs rakstīja: Cik % dotu, ka b-bola izlase kvalificēsies EČ finālturnīram? Ja A.Biedriņš šobrīd būtu brīvais aģents, vai vinu vēlētos iegūt kāda Eirolīgas līmeņa komanda?

     [+] [-]

, 2010-08-07 16:49, pirms 14 gadiem
Labdien!
Es kaut kad sen lasīju, ka pirms G.Vētras NBA basketbolisti ar latviešu saknēm ir spēlējuši Leo R. Rautins un Alex Frank Stivrins. Vai šajā sakarā Jums ir zināms kaut kas?

     [+] [-]

, 2010-08-09 09:06, pirms 14 gadiem
Sveiki!
Interesanti. Jāatzīstas, kas neko par šādiem vīriņiem nebiju dzirdējis, bet ātri paložņājot pa netu, šis tas interesants par viņiem ir atrodams... Diemžēl par saistību ar Latviju uz fikso neizdevās sameklēt... Spriežot pēc uzvārdiem, izklausās ticami, ka viņiem tik tiešām varētu būt latviska izcelsme... Paldies par šādu apjautāšanos. Būs iemesls painteresēties vairāk.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-09 10:30, pirms 14 gadiem
Leo Rautins ir lietuviešu izcelsmes trenneris, bijušais Toronto Raptors spēļu apskatnieks, pēc tam arī Kanādas izlasi trennēja

     [+] [-]

, 2010-08-09 20:38, pirms 14 gadiem
vatsons rakstīja: Leo Rautins ir lietuviešu izcelsmes trenneris, bijušais Toronto Raptors spēļu apskatnieks, pēc tam arī Kanādas izlasi trennēja
Zini, es par to, man izliekas, ka izlasiju gramta Latviesu Sports trimda. Bija 90.gadu izdevums.

     [+] [-]

, 2010-08-24 15:27, pirms 14 gadiem
Labdien, Strausa kungs.

Jautājums Jums kā Sporta Avīzes galvenajam redaktoram.

Ilgstoši lasot Sporta Avīzi esmu ievērojis, ka tajā tiek apskatīti vieni un tie paši sporta veidi, neskatoties uz to, ka iepriekšējā nedēļā Latvijas sportistiem ir bijuši izcili sasniegumi citos sporta veidos.

Piem., Sporta avīze principā neatspoguļo pludmales volejbolistu gaitas, par Māra Štromberga uzvaru pasaules čempionāta bija četrrinde. Tajā pat laikā ir intervijas ar sen piemirstiem futbolistiem bijušo padomju republiku līgās un ārvalstu grāmatu pārpublicēšana.

Pieļauju, ka sporta avīze detalziēti nepievēršanas tehniskajiem sporta veidiem (izņemto F1), taču apskatu par MX1 un blakusvāģu posmu gan varētu ietvert.

Vai tā ir apzināta avīzes politika, vai attiecīgo jomu pārzinošu sporta žurnālistu trūkums?

Ar cieņu,

Ilgadējs Sporta Avīzes lasītājs Uldis

     [+] [-]

, 2010-08-24 15:47, pirms 14 gadiem
Labdien, Uldi!
Pareizi būsi ievērojis, ka SA ilgstoši ir rakstījusi un rakstīs par vieniem un tiem pašiem sporta veidiem. Kāpēc? Pavisam vienkārši - tie ir sporta veidi, kurus var pārdot. Tā nu tas ir. Neesam izdomājuši neko jaunu, jo pabraukājot apkārt pa pasauli un pašķirstot citvalstu izdevumus, redzam, ka tur bilde ir tieši tāda pati. Pāris lielie sporta veidi, bet pārējiem tā sauktajiem mazajiem, labākajā gadījumā ir rezultāti. Dzīvu piemēru tālu nav jāmeklē - tas pats Sport Ekspress... Viens vienīgs futbols, kaut kas par hokeju, kaut kas par basketbolu, ja ir pasaules čempionāti vieglatlētikā un peldēšanā, tad kaut kas no šiem sporta veidiem u.t.t.
Ja par konkrētiem gadījumiem, tad Māri Štrombergu tik tiešām palaidām garām. Ne tā, ka nezinājām, bet neuzrakstījām kaut ko vairāk. Ja pareizi atceros, tad tā bija nedēļa, kad Latvijai "ieskrējās" padaudz labu rezultātu. Sākot ar Radēviču Barselonā un beidzot ar basketbola bronzu... Bijām koncentrējušies tieši uz šiem pasākumiem un tāpēc arī publicitātes ziņā BMX palika novārtā.
Par pludmales volejbolistiem negribu piekrist. Piekrītu, ka nav bijis pēdējā laikā, taču ir bijis un gana lielā daudzumā. Zinu, ka sezonai beidzoties noteikti "bīčs" netiks aizmirsts.
Arī par "dzelžu" sporta veidiem pilnībā nepiekrītu. Piekrītu, ka nekā nebija uz konkrētiem posmiem (blaķenēm), taču pilnībā tehniskos sporta veidus tomēr neignorējam. Visam ir savs laiks un žurnāla saturu diktē lasītājs jeb lasītāju nopirkto eksemplāru skaits, taču tas jau ir cits niansēts stāsts.
Lai veicas, Ēriks

  +1 [+] [-]

, 2010-08-25 16:20, pirms 14 gadiem
Ērik Strauss, nu iemāciet taču Podānam beidzot pareizi uzrakstīt vārdus un uzvārdus. nu nav Tarko, bet ir Turko!! un tā katru Sporta avīzi, kļūdas viņa izpildijumā.

     [+] [-]

, 2010-08-25 21:45, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Ērik Strauss, nu iemāciet taču Podānam beidzot pareizi uzrakstīt vārdus un uzvārdus. nu nav Tarko, bet ir Turko!! un tā katru Sporta avīzi, kļūdas viņa izpildijumā.
Jurčik, ja es zinātu, ka Tu esi valodnieks, tad piekristu Tavai kritikai... Man arī nepatīk daudzu uzvārdu latviskā rakstība, bet tā nu tas ir un ar to ir jāsadzīvo... Neesmu valodnieks un nemācēšu Tev izskaidrot, kāpēc ir Tarko un nevis Turko, bet Tev par sarūgtinājumu, pareizais ir Podāna variants...

     [+] [-]

, 2010-08-25 23:06, pirms 14 gadiem
Ēriks Strauss rakstīja: Jurčik, ja es zinātu, ka Tu esi valodnieks, tad piekristu Tavai kritikai... Man arī nepatīk daudzu uzvārdu latviskā rakstība, bet tā nu tas ir un ar to ir jāsadzīvo... Neesmu valodnieks un nemācēšu Tev izskaidrot, kāpēc ir Tarko un nevis Turko, bet Tev par sarūgtinājumu, pareizais ir Podāna variants...
Jūs šitā mani nebiedējiet vairāk! Skatos, labajā pusē, ka Strauss atbild man. Pirmā doma: "Ko es?" Tas tā - humoram.

     [+] [-]

, 2010-08-26 09:52, pirms 14 gadiem
Yurchix rakstīja: Jūs šitā mani nebiedējiet vairāk! Skatos, labajā pusē, ka Strauss atbild man. Pirmā doma: "Ko es?" Tas tā - humoram.
Nebiju rēķinājies ar to, ka ir vismaz divi Jurčiki bet, strjomam taču der kāds asumiņš, vai ne....

     [+] [-]

, 2010-08-26 16:14, pirms 14 gadiem
Ēriks Strauss rakstīja: Jurčik, ja es zinātu, ka Tu esi valodnieks, tad piekristu Tavai kritikai... Man arī nepatīk daudzu uzvārdu latviskā rakstība, bet tā nu tas ir un ar to ir jāsadzīvo... Neesmu valodnieks un nemācēšu Tev izskaidrot, kāpēc ir Tarko un nevis Turko, bet Tev par sarūgtinājumu, pareizais ir Podāna variants...
Paklausaties, kā ZA komentētāji izrunā Turko uzvārdu:
YouTube
- Marty Turco diving save 3/21/10

YouTube
- Marty Turco doesn't understand...

YouTube
- Marty Turco gets hammered by...

YouTube
- Marty Turco headbutts Petr Průcha

YouTube
- MARTY TURCO on GOOD DAY

YouTube
- Marty Turco Can Make An Awesome...


Vēljoproprojām strīdēsieties par to, kā izrunā TUrko uzvārdu?

     [+] [-]

, 2010-08-27 09:34, pirms 14 gadiem
Nestrīdēšos, bet ieteikšu Tev paklausīties tos pašus ziemeļamerikāņus kā viņi izrunā latviešu vārdus... Ko tad Tu teiksi? Vai Tu kādreiz esi dzirdējis, ka viņi (angļu versijā) kādreiz būtu pateikuši Ņiživijs? Nē, taču... Viņi saka Nizivijs, bez Ņ... Tad taču Tu neteiksi, ka mēs nepareizi rakstām Ņiživija uzvārdu...
Tu, es un vēl vesela kaudze pieņemam to uzvārdu izrunu, kura mums liekas ērtāka, bet pēc visiem gramatikas grāmatas likumiem pareizrakstība ir pavisam cita. Man, piemēram, līdz kaulam griež, kad visos iespējamos latviešu TV kanālos Islandi sauc par Īslandi, kaut esmu pārliecināts, neviens no diktoriem sarunvalodā nelieto šo ausij nepierasto Īslandi. Tāpat arī, laikam, ar Reikjavīku... Šādu piemēru ir tonnām...

     [+] [-]

, 2010-08-27 11:46, pirms 14 gadiem
Ēriks Strauss rakstīja: Nestrīdēšos, bet ieteikšu Tev paklausīties tos pašus ziemeļamerikāņus kā viņi izrunā latviešu vārdus... Ko tad Tu teiksi? Vai Tu kādreiz esi dzirdējis, ka viņi (angļu versijā) kādreiz būtu pateikuši Ņiživijs? Nē, taču... Viņi saka Nizivijs, bez Ņ... Tad taču Tu neteiksi, ka mēs nepareizi rakstām Ņiživija uzvārdu...
Tu, es un vēl vesela kaudze pieņemam to uzvārdu izrunu, kura mums liekas ērtāka, bet pēc visiem gramatikas grāmatas likumiem pareizrakstība ir pavisam cita. Man, piemēram, līdz kaulam griež, kad visos iespējamos latviešu TV kanālos Islandi sauc par Īslandi, kaut esmu pārliecināts, neviens no diktoriem sarunvalodā nelieto šo ausij nepierasto Īslandi. Tāpat arī, laikam, ar Reikjavīku... Šādu piemēru ir tonnām...
Nu bet vai tad Ņiživijs ir no Ziemeļamerikas? Nē, taču Turko ir kanādietis, un pieļauju, tā kā kanādiešu un jeņku komentētāji tomēr izrunā Turko, tad tas ir pareizi. Tie cilvēki nemaz nevar izrunāt burtu Ņ. tāpat, kā Fliks nevar izrunāt burtu Ķ.

labi, peace, nejau jūsu vaina ir tā, ka Podāns nemāk īsti rakstīt ne uzvārdus, ne rakstus (daudz paņem no ZA mēdijiem). CHILL

     [+] [-]

, 2010-08-27 11:47, pirms 14 gadiem
chilli rakstīja: KO šobrīd pēc izlases skandāla dara Edgars Buļs?
Viņš ir VSB komentētājs un laikam raksta ziņas basketbols.eu . Par otro neesmu pārliecināts .

     [+] [-]

, 2010-08-30 10:51, pirms 14 gadiem
Labdien, Ērik!
Vakar noslēdzās EČ basketbolā kvalifikācijas turnīrs, kas, līdzīgi kā visa turnīra laikā, atgādināja par pašreizējo Latvijas basketbola spēku - pagaidām pastāviet pie ratiem! Te paši vainīgi, te atkal ukraiņi "ne tā" nospēlēja, laikam nespīd papildus kvalifikācija utt. Par kvalifikāciju plašākā kontekstā arī jautājums: ko Jūs domājāt par tāda kvalifikācijas formāta atjaunošanu, kāds pastāvēja, ja nemaldos, līdz 2003.gada EČ finālturnīram (ja maldos, labojiet!), proti, kvalifikācijas sietā bija samestas arī Eiropas "biezā gala" komandas un finālturnīrs bija garantēts tikai iepriekšējā turnīra uzvarētājai un finālturnīra rīkotājai. Pārējās 14 "biļetes" sadalīja kvalifikācijā. Pēc līdzīga vai nedaudz modelēta principa taču joprojām izspēlē ceļazīmes uz Eiropas fināliem futbolā, rokasbumbā, volejbolā. Es nepretendēju, ka pēc tāda formāta tā pati Latvija finālturnīram kvalificētos ar lielāku varbūtību, bet turnīra kopējais fons nodrošinātu stabilu ažiotāžu. Būtu interesanti paskatīties (ilūzija), kā situācija izvērsots tādā apakšgrupā, kurā būtu, piemēram, Grieķija, Melnkalne, Itālija, Ukraina, Gruzija un Igaunija ...Protams, tam visam apakšā ir vesels bars "jā, bet".

     [+] [-]

, 2010-08-30 22:42, pirms 14 gadiem
Sveiks!
Jāsāk ar to, ka visa patreizējā kvalificēšanās kārtība ir viens vienīgs murgs. Patiesībā, nemaz nepārsteidz, ka tieši FIBA ir spējusi aizdomāties tiktāl, ka spēles noteikumus maina spēles gaitā (par papildus kvalifikācijas turnīru). FIBA kārtējo reizi ir parādījusi savu mazspēju sakārtot savu sētu un šis bardaks ilgst jau daudzus gadus. Ne velti cik tur gadus atpakaļ Eiropas lielie klubi pārgāja uz ULEB un izveidoja savu Eirolīgu un ir tikai loģiski, ka FIBĀ palika pārējie. ULEB nav nekāda svētnīca, taču tur ir sava kārtība kura nemainās jau gadiem un, ja arī mainās, tad tikai niansēs. FIBĀ (Eiropas nodaļa), kas joprojām skaitās basketbola jumta organizācija, joprojām nav pat pazīmju, ka reiz tiks sakārtota saimniecība. Viens vienīgs bardaks.
Pēc būtības arī šai izspēles kārtībai nav ne vainas, ja vien tā tiktu sakārtota, bet izskatās, ka FIBA grib izdomāt kaut ko ģeniālu, kaut viss vienkāršais ir ģeniālais. Arī toreiz, kad kvalifikācija notika pēc citiem noteikumiem, turnīrs tika izstiepts ļoti ilgā laika posmā. Rudenī trīs spēles, pēc pāris mēnešiem kaut kur februārī vēl divas un pirmais riņķis pabeigts. Nākamajā rudenī atkal trīs spēles, ziemā - vēl divas. Beidzoties pēdējai spēlei jau esi aizmirsis, kāds rezultāts bija pirmajā. Dzirdēts, ka tuvākā pārskatāmā nākotnē kvalifikācijas kārtībai gaidāmas izmaiņas, bet kādas tās būs, domāju, nezina pat šīs idejas iniciatori.

     [+] [-]

, 2010-09-02 22:33, pirms 14 gadiem
ko Jūs varētu teikt par to ,ka VEFs paziņo,ka LBL turnīrā plāno vecāko Bertānu izmantot par saspēlēs vadītāju???
Cik es saprotu par basketbolu,tas šis solis ir galīgi garām,jo viņs vnk nekad nav spēlējis un ne viņam ir iemaņu(dribls ar neērto roku) to darīt,ko VV ir izdomājis,vnk izčakarēt spēlētāju,lai galā pats nekā nesaprot,kas viņš īsti ir........!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-09-03 08:47, pirms 14 gadiem
Neko labu nesaskatu, ka Bertāns mākslīgā viedā domāts pārtaisīt par saspēles vadītāju... Pieļauju, ka dzīve ir piespiedusi VEF šādi rīkoties, jo vasarā nedabūja tos spēlētājus kurus tik ļoti gribējās dabūt par pāris maizes šķēlēm... Manuprāt, tā vispār bija kļūda, ka Bertāns pārgāja uz VEF, jo tur taču priekšā jau bija viņa pozīcijas spēlētāji... Ja vēl vairāk, tad ar Bertāna čakarēšanu sāka ventspilnieki, kuri viņu vispirms nepalaida uz Itāliju, bet pēc tam nepiedāvāja jaunu līgumu un tikai tāpēc, ka viņš atteicās sadarboties ar Basketbola aģentūru... Žēl, bet šā brīža tendences liecina, ka mūsu tā sauktie basketbola speciālisti būs sačakarējuši šo spēlētāju...

     [+] [-]

, 2010-09-05 08:24, pirms 14 gadiem
Ēriks Strauss rakstīja: Neko labu nesaskatu, ka Bertāns mākslīgā viedā domāts pārtaisīt par saspēles vadītāju... Pieļauju, ka dzīve ir piespiedusi VEF šādi rīkoties, jo vasarā nedabūja tos spēlētājus kurus tik ļoti gribējās dabūt par pāris maizes šķēlēm... Manuprāt, tā vispār bija kļūda, ka Bertāns pārgāja uz VEF, jo tur taču priekšā jau bija viņa pozīcijas spēlētāji... Ja vēl vairāk, tad ar Bertāna čakarēšanu sāka ventspilnieki, kuri viņu vispirms nepalaida uz Itāliju, bet pēc tam nepiedāvāja jaunu līgumu un tikai tāpēc, ka viņš atteicās sadarboties ar Basketbola aģentūru... Žēl, bet šā brīža tendences liecina, ka mūsu tā sauktie basketbola speciālisti būs sačakarējuši šo spēlētāju...
vot,kas tad vispār tie ir par zemūdens akmaņiem,ka te lien ārā??
Kas par iemeslu tad īsti ir,ka BKV nepiedāvā jaunu līgumu,jo redz nesadarbojies ar BAA,ko tad LAUVA jau BKV ar diktē kurš tur spēlēs un kurš ne??Un vai tad nebija citu variantu kā Vefs?

     [+] [-]

, 2010-09-05 11:26, pirms 14 gadiem
Finierīte rakstīja: vot,kas tad vispār tie ir par zemūdens akmaņiem,ka te lien ārā??
Kas par iemeslu tad īsti ir,ka BKV nepiedāvā jaunu līgumu,jo redz nesadarbojies ar BAA,ko tad LAUVA jau BKV ar diktē kurš tur spēlēs un kurš ne??Un vai tad nebija citu variantu kā Vefs?
Ventspils līgumu nepiedāvāja tāpēc, ka Bertāns atteicās no sadarbības ar BAA. Savukārt BAA priekšnieks ir Lauva, bet Lauvam ir "gali" Ventspilī... Tā teikt tā bija atspēlēšanās par to, ka Dairis lauza līgumu ar BAA. Esot bijuši arī citi varianti, kur piezemēties Bertānam, taču iemeslus, kāpēc viņš izvēlējās tieši VEF, nezinu...

     [+] [-]

, 2010-09-06 02:33, pirms 14 gadiem
Strausa kungs, pirms sākt izvirzīt sazvērestības teorijas, ieteiktu iepazīties ar faktiem, nevis paļauties tikai uz atmiņu. Stāsts ir par Bertānu un Jūsu versijām viņa sakarā. Citēju:

Ja vēl vairāk, tad ar Bertāna čakarēšanu sāka ventspilnieki, kuri viņu vispirms nepalaida uz Itāliju, bet pēc tam nepiedāvāja jaunu līgumu un tikai tāpēc, ka viņš atteicās sadarboties ar Basketbola aģentūru.

1.Ja ar ''laišanu'' uz Itāliju domājāt ''Adidas Eurocamp'', tad kļūdaties, jo Dairis nometnē piedalījās. Trevīzo nometne sākas ar Freimaņa uzvaru pār...

2. Apgalvojat, ka BKV nepiedāvāja Dairim līgumu, jo viņš lauza līgumattiecības ar Lauvam piederošo BAA. Spriežot pēc Jūsu loģikas, līdzīgu likteni vajadzēja piedzīvot Jānim Strēlniekam, jo viņš, reizē ar Dairi, arī pārtrauca sadarbību ar BAA, taču piedzīvoja gluži pretēju attieksmi no kluba.
BAA lieta: Bertāns un Strēlnieks brīvi. Pārējie...

3. Pieejamā informācija liecina, ka Dairim Bertānam līgums ar BKV bija noslēgts pēc sistēmas 1+1 ar opciju ''spēlētāja izvēle''!

Citāts : Savukārt BAA priekšnieks ir Lauva, bet Lauvam ir "gali" Ventspilī... Tā teikt tā bija atspēlēšanās par to, ka Dairis lauza līgumu ar BAA.

Šeit apbrīnojama nekonsekvence Jūsu apgalvojumā:
1.Lauva caur Ventspils ''galiem'' panāk, ka Dairim nepiedāvā līgumu, bet tajā pašā laikā līgumu viņam piedāvā klubs, kurā Lauva vēljoprojām atrodams dibinātāju sarakstā. Vai tā varētu būt, ka Vefā viņam nav ''atriebīgo galu''?

2. Ja patiešām Lauva būtu tā vēlējies kādam ieriebt, vai nedomājat, ka viņa rīcībā ir pietiekami resursu un ietekmes, lai no abiem jaunēkļiem šķirtos tā kā to paredzēja sankcijas līgumos, kas bija saistoši abām pusēm līdz pavasarim???

     [+] [-]

, 2010-09-06 08:41, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Strausa kungs, pirms sākt izvirzīt sazvērestības teorijas, ieteiktu iepazīties ar faktiem, nevis paļauties tikai uz atmiņu. Stāsts ir par Bertānu un Jūsu versijām viņa sakarā. Citēju:

Ja vēl vairāk, tad ar Bertāna čakarēšanu sāka ventspilnieki, kuri viņu vispirms nepalaida uz Itāliju, bet pēc tam nepiedāvāja jaunu līgumu un tikai tāpēc, ka viņš atteicās sadarboties ar Basketbola aģentūru.

1.Ja ar ''laišanu'' uz Itāliju domājāt ''Adidas Eurocamp'', tad kļūdaties, jo Dairis nometnē piedalījās. Trevīzo nometne sākas ar Freimaņa uzvaru pār...

2. Apgalvojat, ka BKV nepiedāvāja Dairim līgumu, jo viņš lauza līgumattiecības ar Lauvam piederošo BAA. Spriežot pēc Jūsu loģikas, līdzīgu likteni vajadzēja piedzīvot Jānim Strēlniekam, jo viņš, reizē ar Dairi, arī pārtrauca sadarbību ar BAA, taču piedzīvoja gluži pretēju attieksmi no kluba.
BAA lieta: Bertāns un Strēlnieks brīvi. Pārējie...

3. Pieejamā informācija liecina, ka Dairim Bertānam līgums ar BKV bija noslēgts pēc sistēmas 1+1 ar opciju ''spēlētāja izvēle''!

Citāts : Savukārt BAA priekšnieks ir Lauva, bet Lauvam ir "gali" Ventspilī... Tā teikt tā bija atspēlēšanās par to, ka Dairis lauza līgumu ar BAA.

Šeit apbrīnojama nekonsekvence Jūsu apgalvojumā:
1.Lauva caur Ventspils ''galiem'' panāk, ka Dairim nepiedāvā līgumu, bet tajā pašā laikā līgumu viņam piedāvā klubs, kurā Lauva vēljoprojām atrodams dibinātāju sarakstā. Vai tā varētu būt, ka Vefā viņam nav ''atriebīgo galu''?

2. Ja patiešām Lauva būtu tā vēlējies kādam ieriebt, vai nedomājat, ka viņa rīcībā ir pietiekami resursu un ietekmes, lai no abiem jaunēkļiem šķirtos tā kā to paredzēja sankcijas līgumos, kas bija saistoši abām pusēm līdz pavasarim???
aigars076 kungs! Redzu, ka esi labi informēts par darbiem kas notiek ārpus basketbola laukuma. Lūdzu, tad pastāsti kā tas ir sanācis, ka Lauva kā viens no VEF dibinātājiem, izdomāja aģentūras spēlētājus piespēlēt "Baronam" nevis paša dibinātajam klubam ko sauc par VEF? Vai saskati šeit kaut kādu loģiku?

     [+] [-]

, 2010-09-06 11:14, pirms 14 gadiem
Ēriks Strauss rakstīja: aigars076 kungs! Redzu, ka esi labi informēts par darbiem kas notiek ārpus basketbola laukuma. Lūdzu, tad pastāsti kā tas ir sanācis, ka Lauva kā viens no VEF dibinātājiem, izdomāja aģentūras spēlētājus piespēlēt "Baronam" nevis paša dibinātajam klubam ko sauc par VEF? Vai saskati šeit kaut kādu loģiku?
Nav labais tonis uz jautājumu atbildēt ar jautājumu un kaut rubrika nesaucas "Jautā Aigaram'' - atbildēšu. Bizness! Viens vienīgs vārds atbildē. Lauva ir paspējis jau apdedzināties ar atsevišķiem spēlētājiem un kā jebkurš saprātīgi domājošs cilvēks nekad neturēs visas ''olas'' vienā ''grozā'', lasi - VEFā. Vīņš izvēlējās šādu ceļu un tas ir loģiski saprotams, bet vai pareizs, to rādis laiks. Tajā pašā laikā taču piekritīsiet, ka BAA klienti turpina pārstāvēt arī VEF krāsas?

Tagad gan pienākusi Jūsu kārta atbildēt un vēlams bez sazvērestības teorijām!

     [+] [-]

, 2010-09-06 13:07, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Nav labais tonis uz jautājumu atbildēt ar jautājumu un kaut rubrika nesaucas "Jautā Aigaram'' - atbildēšu. Bizness! Viens vienīgs vārds atbildē. Lauva ir paspējis jau apdedzināties ar atsevišķiem spēlētājiem un kā jebkurš saprātīgi domājošs cilvēks nekad neturēs visas ''olas'' vienā ''grozā'', lasi - VEFā. Vīņš izvēlējās šādu ceļu un tas ir loģiski saprotams, bet vai pareizs, to rādis laiks. Tajā pašā laikā taču piekritīsiet, ka BAA klienti turpina pārstāvēt arī VEF krāsas?

Tagad gan pienākusi Jūsu kārta atbildēt un vēlams bez sazvērestības teorijām!
Zinu jau zinu, ka uz jautājumu ar pretjautājumu atbild zināmas tautības cilvēki un novērtēju, ka mani nepiesēji viņiem
OK. Par tā sauktajām sazvērestības teorijām... Minēji, ka Bertāns bija aizbraucis uz nometni Itālijā... Nebiju domājis šo gadījumu. Bija pavisam cits variants. Proti, nepateikšu kurš klubs, bet vienam no Itālijas klubiem, kurš cīnījās par "play off" radās problēmas ar sastāvu (traumas). Tā kā viņu līgas noteikumi atļāva arī šajā laikā papildināties ar jauniem spēlētājiem, tad viņi bija noskatījuši tieši Bertānu. Precīzi nepateikšu, bet radās iespēja uzspēlēt kādus divus varbūt trīs mačus. Tas sakrita ar laiku, kad Latvijā viss jau bija beidzies un aizbraucot uz Itāliju, kaut uz šīm divām/trīs spēlēm, Bertāns būtu pagarinājis sezonu ar pāris kvalitatīvām spēlēm un iespēju atrādīties pavisam citam basketbola tirgum. Daudz plašākam, ar pavisam citām iespējām. Protams, neviens nevienam neko negarantēja, ka uzreiz uz galda tiks nolikti līgumi, bet tā bija papildus iespēja sevi atrādīt, bet Ventspilī šim braucienam uzlika veto! Starp citu, arī Strēlniekam bija līdzīgs variants un arī viņu nepalaida un savu lomu šajā "darījumā" nospēlēja jau minētais personāžs. Ceru, ka esmu atbildējis par iespējamajām sazvērestības teorijām.
P.S. Būtu pavisam glauni, ja es sarakstītos nevis ar aigars076, bet gan ar konkrētu cilvēku, ar konkrētu vārdu un uzvārdu!

     [+] [-]

, 2010-09-07 12:37, pirms 14 gadiem
Atvainojos par iejaukšanos sarunā, bet minētajā lietā par Bertānu un it kā viņa čakarēšanu-likt spēlēt par saspēles vadītāju, ja nemaldos viņš pats izvēlējās vefu, lai varētu spēlēt par 1. pozīciju un uzlabot savas iemaņas tajā...?!

     [+] [-]

, 2010-09-07 13:34, pirms 14 gadiem
wow wow rakstīja: Atvainojos par iejaukšanos sarunā, bet minētajā lietā par Bertānu un it kā viņa čakarēšanu-likt spēlēt par saspēles vadītāju, ja nemaldos viņš pats izvēlējās vefu, lai varētu spēlēt par 1. pozīciju un uzlabot savas iemaņas tajā...?!
Iespējams, ka tā tas arī ir, bet manā rīcībā nav šādas informācijas... Painteresēšos...