Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1544, Did:0, useCase: 3

Ščerbatihs pārmet mediķiem par nespēju tikt galā ar koronavīrusu

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Ščerbatihs pārmet mediķiem par nespēju tikt galā ar koronavīrusu
Viktors Ščerbatihs
Foto: Dmitrijs Suļžics, F64

Latvijas Televīzijas pirmdienas raidījumā "Sporta Studija" mūsu svarcelšanas federācijas prezidents Viktors Ščerbatihs uztraucās par medicīniska rakstura šķēršļiem sportistu olimpiskā sapņa īstenošanā un pauda neizpratni par mediķu nespēju tikt galā ar koronavīrusa pandēmiju. Funkcionāra izteikumi izraisīja sabiedrības sašutumu sociālajos tīklos.

Jautājums: ar ko tagad nodarbojas svarcēlāji? "Pirmoreiz es jums neko neteikšu," pārsteidza Latvijas svarcelšanas vadītājs. "Nopietni. Jo iznāca likums, ka nedrīkst būt kopā - i vsjo. Ja es pateikšu, kur viņi atrodas... Noslēpumā, pagrabā. Trenējas. Bet ko darīt? Oficiāli jau nekur nedrīkst trenēties. Jā, pagrabā, neko nevaru pateikt. Ir aizliegts bildēties, aizliegts runāt un teikt, kur atrodas. Neviens nezina!"

"Mēs gatavojamies olimpiādei. Ja tu esi sportists, kurš grib trenēties un trenējas, tad olimpiāde... Nu b*in, negribas no tās atteikties, arī tādos smagos apstākļos. Ir cilvēki, kuriem tāda iespēja ir tikai vienreiz - ja viņam pateiks, ka pārceļ uz gadu vēlāk, tad es baidos, ka viņš nevarēs saņemties. Pēc savas ceturtās olimpiādes man savulaik vajadzēja divus mēnešus, lai saņemtos atnākt uz zāli. Ja cilvēkam jau 30 gadi, viņš var nesaņemties, tas ir ļoti grūti," atklāj svarcelšanas federācijas prezidents.

"Mēs dzīvojam kurā gadā? Šodien ir 21. gadsimts. Tiešām mūsu dakteri slinki vai stulbi, vai kā viņus nosaukt? Ir vīruss. Mēs lidojam kosmosā. Mēs nevaram atrast neko pret vīrusu vai kā? Es nesaprotu," saka Viktors Šcerbatihs. "Bet vajag risināt. Ārsti lai vairāk strādā, lai neguļ! Olimpiskās spēles - es jums saku no savas pieredzes, zinu, es cīnījos - tiešām tur ir visa sirds. Tāpēc gribas, lai mūsu ārsti strādā tāpat. Ja vienkārši strādā tāpēc, ka maksā... Bet vajag ar visu sirdi!"

Svarcelšanas vadošā funkcionāra izteikumi izraisīja sabiedrības sašutumu sociālajos tīklos.

Izmantotie resursi:
Latvijas Televīzijas raidījums "Sporta Studija"

 +13 [+] [-]

, 2020-03-24 12:38, pirms 5 gadiem
Blamāža pilnīga, ausis vīta un asiņoja.

 +19 [+] [-]

, 2020-03-24 12:41, pirms 5 gadiem
Cirvis.
Slēpts komentārs: KevinDurant#35

 +10 [+] [-]

, 2020-03-24 13:20, pirms 5 gadiem
Vienīgais, ko dzīvē pratis - celt svarus.

  +8 [+] [-]

, 2020-03-24 13:45, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vienīgais, ko dzīvē pratis - celt svarus.
Tu ko? Viņš taču bija arī deputāts!!!

 +15 [+] [-]

, 2020-03-24 13:49, pirms 5 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: normāls džeks, gan jau bija savādāk domājis nevis visus ārstus nosaukt par muļķiem un stulbiem.
Viktors bija talantīgs sportists, bet ar runāšanu, domāšanu, viņam vienmēr bija, maigi izsakoties ne visai.

 +24 [+] [-]

, 2020-03-24 15:26, pirms 5 gadiem
Zēl ka nav vakcīna pret stulbumu. Scerbatiham vajadzētu trīskārsho

 +13 [+] [-]

, 2020-03-24 16:57, pirms 5 gadiem
aizermans rakstīja: Tu ko? Viņš taču bija arī deputāts!!!
Diemžēl, bet tas neko labu neliecina par mūsu Saeimu, ka tās rindās ir/bija tādi zābaki, kuri pat neprot atšķirt zinātni no medicīnas.

 +14 [+] [-]

, 2020-03-24 16:59, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diemžēl, bet tas neko labu neliecina par mūsu Saeimu, ka tās rindās ir/bija tādi zābaki, kuri pat neprot atšķirt zinātni no medicīnas.
Turklāt neko labu tas neliecina arī par vidējo vēlētāju, kurš par tādu tizleni balso.

  +3 [+] [-]

, 2020-03-24 17:01, pirms 5 gadiem
gramofons rakstīja: Turklāt neko labu tas neliecina arī par vidējo vēlētāju, kurš par tādu tizleni balso.
Tas jau ir cits stāsts!

  +7 [+] [-]

, 2020-03-24 17:55, pirms 5 gadiem
Wow. Šis vnk ir 'wow' tik daudz līmeņos, ka pat īsti nevar saprast- smieties vai raudāt.
Slēpts komentārs: li tao

  +4 [+] [-]

, 2020-03-24 18:08, pirms 5 gadiem
Domāju ka viņš to teica par pasaules medicīnu kopumā, par zinātniekiem, kam tiek atvēlēta milzīgi līdzekļ šādu problēmu izpētei. Ja tas bija domāts konkrēti par cilvēkiem, kuri pašlaik mums palīdz, tad tas protams ir glupi.

     [+] [-]

, 2020-03-24 18:15, pirms 5 gadiem
daudzi tik gudri, ka nav pat ko pasūtīt uz wc...nu kāda vakcīna pāris mēnešus pēc tam, kad ķīna beidzot piespiedu kārtā atzinās, ka ir problēma?vakcīna varētu būt tikai ķīnā, radīta kopā ar vīrusu

  +1 [+] [-]

, 2020-03-24 18:18, pirms 5 gadiem
li tao rakstīja: Viķa bik pa skarbu izteicās, bet gluži nepareizi jau nepateica.Kàpēc neviens “attīstītās” medicīnas pārstāvis publiskajā telpā nepaskaidro cilvēkiem kā nostiprināt imunitāti?!Ir taču zināms fakts, ka no jaunā vīrusa vissmagāk cieš cilvēki ar vāju imunitāti.
Tas ir koks ar diviem galiem.
Par laimi Eiropā, un Amerikā, pēdējā lielā epidēmija bija pirms 100-ts gadiem.
Diemžēl, bet tas izrādījās faktors, ka Eiropa un Amerika bija absolūti negatava šādai pandēmijai, un spiesta mācīties jau reālos ''kaujas apstākļos''. Atšķirībā no Āzijas un Āfrikas, kur dažādas vīrusu epidēmijas bija salīdzinoši nesenā pagātnē, un šīs zemes bija daudz gatavākas kaut kam līdzīgam, kā šai situācijai..

     [+] [-]

, 2020-03-24 18:19, pirms 5 gadiem
pikolo rakstīja: daudzi tik gudri, ka nav pat ko pasūtīt uz wc...nu kāda vakcīna pāris mēnešus pēc tam, kad ķīna beidzot piespiedu kārtā atzinās, ka ir problēma?vakcīna varētu būt tikai ķīnā, radīta kopā ar vīrusu
Viena no stulbākajām sazvērestības teorijām pēdējo dienu laikā.

  -4 [+] [-]

, 2020-03-24 18:56, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ir koks ar diviem galiem.
Par laimi Eiropā, un Amerikā, pēdējā lielā epidēmija bija pirms 100-ts gadiem.
Diemžēl, bet tas izrādījās faktors, ka Eiropa un Amerika bija absolūti negatava šādai pandēmijai, un spiesta mācīties jau reālos ''kaujas apstākļos''. Atšķirībā no Āzijas un Āfrikas, kur dažādas vīrusu epidēmijas bija salīdzinoši nesenā pagātnē, un šīs zemes bija daudz gatavākas kaut kam līdzīgam, kā šai situācijai..
Cilvēka organisms tiek pētīts jau tūkstošiem gadu un ir pierādīts fakts, ka cilvēkam no dabas ir ļoti spècīga imunitāte, bet mūsdienu medicīna šodien,šķiet,to ir galīgi aizmirsusi. Diez vai “attīstītā” Eiropas un ASV medicīna izràdijàs negatava nieka vīrusa priekšā. Mamma man bērnībā mācīja tā, ka nav vārda nevar ir vārds negrib.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-24 19:01, pirms 5 gadiem
li tao rakstīja: Cilvēka organisms tiek pētīts jau tūkstošiem gadu un ir pierādīts fakts, ka cilvēkam no dabas ir ļoti spècīga imunitāte, bet mūsdienu medicīna šodien,šķiet,to ir galīgi aizmirsusi. Diez vai “attīstītā” Eiropas un ASV medicīna izràdijàs negatava nieka vīrusa priekšā. Mamma man bērnībā mācīja tā, ka nav vārda nevar ir vārds negrib.
Viss nav tik vienkārši, kā sākotnēji šķiet.

  -2 [+] [-]

, 2020-03-24 19:12, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss nav tik vienkārši, kā sākotnēji šķiet.
Patiesībā viss ir ļoti vnkārši. Viss ģeniālais ir vienkāršs

  +1 [+] [-]

, 2020-03-24 19:44, pirms 5 gadiem
li tao rakstīja: Patiesībā viss ir ļoti vnkārši. Viss ģeniālais ir vienkāršs
Tās ir nodrāzta dogma, un nekas vairāk.
Nevienam pasaulē dota iespēja paredzēt epidēmijas, un citas stihijas, tādējādi dodot iespēju tām savlaicīgi gatavoties. Lai gatavoties kaut kam, nezin kam, mums nepietiks ne cilvēku, ne finanšu resursu.

     [+] [-]

, 2020-03-24 20:26, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tās ir nodrāzta dogma, un nekas vairāk.
Nevienam pasaulē dota iespēja paredzēt epidēmijas, un citas stihijas, tādējādi dodot iespēju tām savlaicīgi gatavoties. Lai gatavoties kaut kam, nezin kam, mums nepietiks ne cilvēku, ne finanšu resursu.
Pačukstēšu tev noslēpumu.
Bills Geits šito paredzēja pāris gadus atpakaļ
Negribās kļūt rupjam, bet nevaru noturēties, lai neuzrakstītu, ka Tu pats esi kārtīgi nodrāzta dogma sorry

  +1 [+] [-]

, 2020-03-24 20:58, pirms 5 gadiem
li tao rakstīja: Pačukstēšu tev noslēpumu.
Bills Geits šito paredzēja pāris gadus atpakaļ
Negribās kļūt rupjam, bet nevaru noturēties, lai neuzrakstītu, ka Tu pats esi kārtīgi nodrāzta dogma sorry
A, skaidrs!
Esi plakanās zemes teorijas piekritējs!
Kā man patīk jaunais nosaukums, kurš tiek adresēts tādiem kā tu. Tu esi-COVIDIDIOTS!

  +3 [+] [-]

, 2020-03-24 21:52, pirms 5 gadiem
li tao rakstīja: Viķa bik pa skarbu izteicās, bet gluži nepareizi jau nepateica.Kàpēc neviens “attīstītās” medicīnas pārstāvis publiskajā telpā nepaskaidro cilvēkiem kā nostiprināt imunitāti?!Ir taču zināms fakts, ka no jaunā vīrusa vissmagāk cieš cilvēki ar vāju imunitāti.
Iespējams viņš to arī nezināja, ko pateica. Bet fakts kā tāds, ka medicīna, vairāk, farmaceiti strādā nevis uz cilvēka izārstēšanu, bet peļņas gūšanu, kas nozīmē - darīt visu, lai cilvēki iegādātos vairāk medikamentu. Izstrādāt zāles, kas būtu imunitāti ārkārtīgi spēcinošas būtu nāvesspriedums farmācijas industrijai. Bet tas ir pats būtiskākais - imunitāte un organisma pašatjaunošanās ir lielākais diskusiju objekts farmācijas nozarē - šādu medikamentu izstrāde un attīstība nozīmētu lēcienu medicīnā, bet tajā pašā laikā izsistu no aprites daudzu medikamentu nepieciešamību. Kamēr noteicošais būs nauda, pasaulē vienmēr būs jautājums - Kāpēc?

     [+] [-]

, 2020-03-24 21:59, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: A, skaidrs!
Esi plakanās zemes teorijas piekritējs!
Kā man patīk jaunais nosaukums, kurš tiek adresēts tādiem kā tu. Tu esi-COVIDIDIOTS!
Nu labi, labi večukiņ neapvainojies. Es taču atvainojos, bet jāatdzīst, ka pats izprovocēji uzrakstot kko tik muļķīgu savā stilā. Nodrāzta dogma 😂
Pff..., tas jau tāds jēlais laucinieku jociņš, nav brīnums, ka tev viņš tik ļoti patīk.
YouTubē ir daudz video ar Geitsa pareģojumiem par šodienas pandēmiju

     [+] [-]

, 2020-03-24 22:01, pirms 5 gadiem
lvhockey rakstīja: Iespējams viņš to arī nezināja, ko pateica. Bet fakts kā tāds, ka medicīna, vairāk, farmaceiti strādā nevis uz cilvēka izārstēšanu, bet peļņas gūšanu, kas nozīmē - darīt visu, lai cilvēki iegādātos vairāk medikamentu. Izstrādāt zāles, kas būtu imunitāti ārkārtīgi spēcinošas būtu nāvesspriedums farmācijas industrijai. Bet tas ir pats būtiskākais - imunitāte un organisma pašatjaunošanās ir lielākais diskusiju objekts farmācijas nozarē - šādu medikamentu izstrāde un attīstība nozīmētu lēcienu medicīnā, bet tajā pašā laikā izsistu no aprites daudzu medikamentu nepieciešamību. Kamēr noteicošais būs nauda, pasaulē vienmēr būs jautājums - Kāpēc?
Piekrītu 👍

  -2 [+] [-]

, 2020-03-24 22:16, pirms 5 gadiem
li tao rakstīja: Nu labi, labi večukiņ neapvainojies. Es taču atvainojos, bet jāatdzīst, ka pats izprovocēji uzrakstot kko tik muļķīgu savā stilā. Nodrāzta dogma 😂
Pff..., tas jau tāds jēlais laucinieku jociņš, nav brīnums, ka tev viņš tik ļoti patīk.
YouTubē ir daudz video ar Geitsa pareģojumiem par šodienas pandēmiju
Man taču vienalga kam tu tici. Cits tic, ka zeme ir plakana, un Ziemassvētku vecītis ir īsts. Tu vari ticēt, ka Geitss ko tādu ir pareģojis.
Kaut ko izvilkt no kopējā konteksta vienmēr ir bijis gana daudz cilvēku spējas.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-24 22:21, pirms 5 gadiem
lvhockey rakstīja: Iespējams viņš to arī nezināja, ko pateica. Bet fakts kā tāds, ka medicīna, vairāk, farmaceiti strādā nevis uz cilvēka izārstēšanu, bet peļņas gūšanu, kas nozīmē - darīt visu, lai cilvēki iegādātos vairāk medikamentu. Izstrādāt zāles, kas būtu imunitāti ārkārtīgi spēcinošas būtu nāvesspriedums farmācijas industrijai. Bet tas ir pats būtiskākais - imunitāte un organisma pašatjaunošanās ir lielākais diskusiju objekts farmācijas nozarē - šādu medikamentu izstrāde un attīstība nozīmētu lēcienu medicīnā, bet tajā pašā laikā izsistu no aprites daudzu medikamentu nepieciešamību. Kamēr noteicošais būs nauda, pasaulē vienmēr būs jautājums - Kāpēc?
Šeit zināmā mērā es Tev piekrītu, jo farmācijas nozare, nejaukt ar medicīnu, sevi bieži ir parādījusi, ka ir īsta mafija, kurai priekšplānā ir nauda, un tikai tad cilvēku veselība un dzīvība. Kaut gan būtu jābūt otrādi. Tādas sajūtas ieejot aptiekās, un apskatot plauktos dažādas preces, kuru lietderība un kvalitāte ir apšaubāma, un kur aiziet farmācijas kompāniju resursi.

  +5 [+] [-]

, 2020-03-24 22:43, pirms 5 gadiem
"Mēs dzīvojam kurā gadā? Šodien ir 21. gadsimts. Tiešām mūsu svarcēlāji slinki vai stulbi, vai kā viņus nosaukt? Mēs lidojam kosmosā. Mēs nevaram atrast kā pacelt štangu ar 500kg? Es nesaprotu," saka Viktors Šcerbatihs. "Bet vajag risināt. Ščerbatihs lai vairāk strādā, lai neguļ! Ja vienkārši strādā tāpēc, ka maksā... Bet vajag ar visu sirdi!"

     [+] [-]

, 2020-03-24 22:45, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man taču vienalga kam tu tici. Cits tic, ka zeme ir plakana, un Ziemassvētku vecītis ir īsts. Tu vari ticēt, ka Geitss ko tādu ir pareģojis.
Kaut ko izvilkt no kopējā konteksta vienmēr ir bijis gana daudz cilvēku spējas.
... un cits tic tam ko ziņās stāsta un tam, ka ja ziņas sponsorē štati tad tās ir patiesas, bet man jau arī vienalga kam Tu tici.
Tu jau nemaz nepaskatījies nevienu no tiem video un tagad kā akls kaķēns uz dullo baksties mēģinot noliegt acīmredzamo.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-24 22:51, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šeit zināmā mērā es Tev piekrītu, jo farmācijas nozare, nejaukt ar medicīnu, sevi bieži ir parādījusi, ka ir īsta mafija, kurai priekšplānā ir nauda, un tikai tad cilvēku veselība un dzīvība. Kaut gan būtu jābūt otrādi. Tādas sajūtas ieejot aptiekās, un apskatot plauktos dažādas preces, kuru lietderība un kvalitāte ir apšaubāma, un kur aiziet farmācijas kompāniju resursi.
Kā var vispār farmàcijas nozari nejaukt ar medicīnu? Medicīna - farmācija = homeopātija kuru daudzi ārsti grib atdzīt par pretlikumīgu jo ir mūžību veca un konkurēt spējīga nozare kura mūsdienu medicīnu noliek ļoti nesmukā gaismā

  +2 [+] [-]

, 2020-03-24 23:07, pirms 5 gadiem
li tao rakstīja: Kā var vispār farmàcijas nozari nejaukt ar medicīnu? Medicīna - farmācija = homeopātija kuru daudzi ārsti grib atdzīt par pretlikumīgu jo ir mūžību veca un konkurēt spējīga nozare kura mūsdienu medicīnu noliek ļoti nesmukā gaismā
Tevi vajadzētu piebāzt pilnu ar zāli un skatīties kā ārstējies no koronas.

  +3 [+] [-]

, 2020-03-24 23:22, pirms 5 gadiem
li tao rakstīja: Kā var vispār farmàcijas nozari nejaukt ar medicīnu? Medicīna - farmācija = homeopātija kuru daudzi ārsti grib atdzīt par pretlikumīgu jo ir mūžību veca un konkurēt spējīga nozare kura mūsdienu medicīnu noliek ļoti nesmukā gaismā
Vispirms būtu jāsaprot, kas vispār ir homeopātija, tās nav senču zālīšu tējas, bet gan tā pati farmācija, tik 100x mazāka koncentrācijā un bez jebkādiem pētījumiem un izmēģinājumiem apakšā. Farmācija ir skarbs bizness un es esmu pirmā, kas no sirds necieš naudas celšanu svētā kārtā, bet diemžēl ne jau tikai farmācijā šī ir panaceja, bet gan visā mūsu sabiedrībā. Un tā kā man ļoti tuvs cilvēks strādā pie jaunu zāļu izstrādes vēža slimniekiem, līdz ar to, ir bija, lai arī minimāls, bet tomēr ieskats otrā pusē. Un tici man, izstrādāt jaunu medikamentu nav ne lēts prieks, ne tas ir vienkāršs ceļš. Ir jau forši nolikt mūsdienu medicīnu, tikmēr, kamēr viņa tev dzīvību neizglābj. Daudzi gan to dara arī pēc tam, jo tāda nu ir mūsu daba - būt nepateicīgiem un uzskatīt, ka viss mums vnk pienākas.

  -2 [+] [-]

, 2020-03-25 05:53, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Vispirms būtu jāsaprot, kas vispār ir homeopātija, tās nav senču zālīšu tējas, bet gan tā pati farmācija, tik 100x mazāka koncentrācijā un bez jebkādiem pētījumiem un izmēģinājumiem apakšā. Farmācija ir skarbs bizness un es esmu pirmā, kas no sirds necieš naudas celšanu svētā kārtā, bet diemžēl ne jau tikai farmācijā šī ir panaceja, bet gan visā mūsu sabiedrībā. Un tā kā man ļoti tuvs cilvēks strādā pie jaunu zāļu izstrādes vēža slimniekiem, līdz ar to, ir bija, lai arī minimāls, bet tomēr ieskats otrā pusē. Un tici man, izstrādāt jaunu medikamentu nav ne lēts prieks, ne tas ir vienkāršs ceļš. Ir jau forši nolikt mūsdienu medicīnu, tikmēr, kamēr viņa tev dzīvību neizglābj. Daudzi gan to dara arī pēc tam, jo tāda nu ir mūsu daba - būt nepateicīgiem un uzskatīt, ka viss mums vnk pienākas.
Slēpts komentārs: li tao

Iespējams, ka komunicē ar plakanās zemes sektas adeptu no plašās spirtacentra miskastnieku saimes

  +4 [+] [-]

, 2020-03-25 08:17, pirms 5 gadiem
Viktoram tas bazars kā tirgus bābai.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-25 08:59, pirms 5 gadiem
li tao rakstīja: Patiesībā viss ir ļoti vnkārši. Viss ģeniālais ir vienkāršs
Kāds zābaks reiz izdomājis šo teicienu, vnk nosaukdams visu sev saprotamo par ģeniālu. Stulbs teiciens, kuram nav nekā kopīga ar realitāti.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 09:09, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas jau ir cits stāsts!
vispār jau stāsts tieši tas pats. Kādi vēlētāji, tādi deputāti.

  +3 [+] [-]

, 2020-03-25 10:32, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Slēpts komentārs: li tao

Iespējams, ka komunicē ar plakanās zemes sektas adeptu no plašās spirtacentra miskastnieku saimes
Lai viņš būtu, kas būdams, bet ne jau tikai plakanās zemes mistkastniekiem nav īsti sajēgas par to, kas ir homeopātija. Mēs visi kolektīvi lamājam farmācijas biznesu (es pati tai skaitā), kādi naudas rausēji viņi ir, bet tie vismaz pēta, meklē un arī atrod un tieši pateicoties viņiem vispār tādas zāles ir pieejamas, tas, ka mēs paši nesaprotam, ko un kāpēc mēs lietojam jau ir pavisam cits stāsts. Cilvēkiem taču nav pat mazākās nojausmas, cik ilgs laiks paiet, cik daudz cilvēku ir iesaistīti un kādas abnormalas naudas summas tiek ieguldītas, lai tirgū varētu palaist vienu medikamentu. Kamēr homeopātija nepeta neko, nepārbauda neko, paņem no farmācijā izmantotās aktīvās vielas vienu sitmo daļu, un zāle gatava - ieguldījumi nulle, bet tā tabletite maksā tik pat, cik tā farmācijas.. cilveki būtībā maksā lielu naudu par plasībo efektu. Lētāk būtu pievērsties tautas medicīnai un dzert vai nu pašu vai gudrās tantiņas salasītās tējas, efekts būs daudz labāks, jo papildus plasībo efektam nāk arī dabas sniegtās aktīvās vielas.

Starpcitu, farmācija un zinātnieki plasībo efektu pēta un meklē veidus, kā to efektīvi pielietot ārstēšanā, jau labu laiku, bet tie rādītāji ir tik nekonkrēti, ka šī metode pagaidām vēl īsti nav piemērojama kā vienīgais ārstniecības veids. Šī vispār ir ļoti interesanta tēma.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-25 11:12, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Lai viņš būtu, kas būdams, bet ne jau tikai plakanās zemes mistkastniekiem nav īsti sajēgas par to, kas ir homeopātija. Mēs visi kolektīvi lamājam farmācijas biznesu (es pati tai skaitā), kādi naudas rausēji viņi ir, bet tie vismaz pēta, meklē un arī atrod un tieši pateicoties viņiem vispār tādas zāles ir pieejamas, tas, ka mēs paši nesaprotam, ko un kāpēc mēs lietojam jau ir pavisam cits stāsts. Cilvēkiem taču nav pat mazākās nojausmas, cik ilgs laiks paiet, cik daudz cilvēku ir iesaistīti un kādas abnormalas naudas summas tiek ieguldītas, lai tirgū varētu palaist vienu medikamentu. Kamēr homeopātija nepeta neko, nepārbauda neko, paņem no farmācijā izmantotās aktīvās vielas vienu sitmo daļu, un zāle gatava - ieguldījumi nulle, bet tā tabletite maksā tik pat, cik tā farmācijas.. cilveki būtībā maksā lielu naudu par plasībo efektu. Lētāk būtu pievērsties tautas medicīnai un dzert vai nu pašu vai gudrās tantiņas salasītās tējas, efekts būs daudz labāks, jo papildus plasībo efektam nāk arī dabas sniegtās aktīvās vielas.

Starpcitu, farmācija un zinātnieki plasībo efektu pēta un meklē veidus, kā to efektīvi pielietot ārstēšanā, jau labu laiku, bet tie rādītāji ir tik nekonkrēti, ka šī metode pagaidām vēl īsti nav piemērojama kā vienīgais ārstniecības veids. Šī vispār ir ļoti interesanta tēma.
Vismaz viens cilvēks, kas saprot, kas tā tāda homeopātija ir, un cik tā ir absurda Bet tas, ka viņi neko nepēta un vnk paņem simto daļu no zāles nav korekti - tā daļa pirmkārt ir vēl daudz mazāka, gandrīz vai molekulu līmenī, principā tur nekā nav. Teorēma esot - "jo mazāka koncentrācija, jo stiprāks efekts" Bet nav tā, ka viņi neko nepēta - viņiem esot diezgan bieza literatūra, kas jāiemācās, lai varētu ar homeopātiju nodarboties.

  -4 [+] [-]

, 2020-03-25 11:46, pirms 5 gadiem
Taisnibu jau arī saka!!! viņa doma jau tieši bija uz to ka vakcīna vel pec cik menesiem ''nesot'' atklata, ja skataas uz musdienu tehnologijam!!!

  +2 [+] [-]

, 2020-03-25 11:53, pirms 5 gadiem
Ivijis rakstīja: Vismaz viens cilvēks, kas saprot, kas tā tāda homeopātija ir, un cik tā ir absurda Bet tas, ka viņi neko nepēta un vnk paņem simto daļu no zāles nav korekti - tā daļa pirmkārt ir vēl daudz mazāka, gandrīz vai molekulu līmenī, principā tur nekā nav. Teorēma esot - "jo mazāka koncentrācija, jo stiprāks efekts" Bet nav tā, ka viņi neko nepēta - viņiem esot diezgan bieza literatūra, kas jāiemācās, lai varētu ar homeopātiju nodarboties.
Ar pētījumiem es domāju 'clinical trials', kas bieži vien prasa gadus, tūkstošiem iesaistītos un milijoniem naudiņas, lai, nopērkot medikamentu, tu varētu izvilkt ārā to lapiņu un detalizēti izlasīt par medikamenta blaknēm, koleoraciju ar citiem medikamentiem utt. U tā ir tikai noslēguma fāze, pie izstrādes jau pavisam citi pētījumi. Nezinu, ko homeopātija raksta savā literatūrā, bet to, ka ar clinical trials' viņi nenodarbojas zinu droši.

  +3 [+] [-]

, 2020-03-25 13:23, pirms 5 gadiem
Ivijis rakstīja: Vismaz viens cilvēks, kas saprot, kas tā tāda homeopātija ir, un cik tā ir absurda Bet tas, ka viņi neko nepēta un vnk paņem simto daļu no zāles nav korekti - tā daļa pirmkārt ir vēl daudz mazāka, gandrīz vai molekulu līmenī, principā tur nekā nav. Teorēma esot - "jo mazāka koncentrācija, jo stiprāks efekts" Bet nav tā, ka viņi neko nepēta - viņiem esot diezgan bieza literatūra, kas jāiemācās, lai varētu ar homeopātiju nodarboties.
Nevajag jau koncentrēties uz dārgajiem cukura graudiņiem, ko dažs labs homeopāts visiem dala pa labi pa kreisi kā brīnumzālītes visam...
Tāds homeopāts ir tik pat "nošaujams", kā liela sauja parasto ģimenes ārstu, kas koncentrējas uz zāļu izrakstīšanu un simptomu, nevis cēloņu ārstēšanu. Pilnīgi vienādi liekēži.
Bet tā kā cilvēka organismam problēmas bieži vien rada viņš pats, kā arī pats organisms ir spējīgs sevi izārstēt, tad homeopātija pat ir apsveicama, ka aprunājoties ar cilvēku, kurš saprot organisma uzbūvi spēj izsecināt cēloņus, uzdot pareizus, izzinošus jautājumus, ja paveicas varbūt kā ģimenes ārsts vēl spēj saskatīt ģenētiski pārmantotās lietas. Arī normāls ārsts ne homepāts daudzos gadījumos neizrakstīs zāles, bet izskaidros cilvēkam cēloņus un iespējamos risinājumus - šajā situācijā, kāda starpība, abi dara labu darbu.
Abi vai nu ir saistīti vai cīnās pret lielo farmācijas industriju, kas ne tikai lobē visu, kas ir saistīts ar attiecīgo uzņēmumu (lai gan tas esot šobrīd aizliegts ), bet arī rada apstākļus, lai jauni zinātnieki nebūtu spējīgi radīt revolucionāras pārmaiņas viņu biznesā attiecīgajos reģionos, ne viens vien letiņš ir vai nu piebremzēts vai bijis spiests pārdot savus pētījumus uz citiem reģioniem, kur tos attīsta tālāk, vai labi dziļi paglabā no dienas gaismas.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 16:32, pirms 5 gadiem
knaible rakstīja: Domāju ka viņš to teica par pasaules medicīnu kopumā, par zinātniekiem, kam tiek atvēlēta milzīgi līdzekļ šādu problēmu izpētei. Ja tas bija domāts konkrēti par cilvēkiem, kuri pašlaik mums palīdz, tad tas protams ir glupi.
Kuri ir tie zinātnieki ar milzīgajām summām? Lielāko daļu pētniecības veic doktoranti un pēcdoktoranti, kas saņem smieklīgas algas/stipendijas pret to daudzumu zināšanu un laika viņi ir ieguldījuši, lai vispārt tiktu pie iespējas atklāt ko jaunu.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-25 17:02, pirms 5 gadiem
Šim nevajadzētu būt pie solis pa kreisi , bet gan pirmajam rakstam, pašā augšā. Prezidents psc !!

  +3 [+] [-]

, 2020-03-25 18:27, pirms 5 gadiem
Kosmonautam štanga uz ausīm uzkritusi. Darba trauma, nekas vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2020-03-25 21:12, pirms 5 gadiem
Nū, bet nav jau arī nekas pārsteidzošs: čalis visu mūžu hanteles cilājis pagrabā. Galvā esošo orgānu trenējis nav. Nu nopietni - kamēr, piemēram, kāds akadēmiķis vai tas pats ārsts dienu no dienas domā, risina, pastāvīgi trenējas tikt galā ar stresa situācijām, tikmēr svarcēlājs vienkārši tupi cilā dzelžus un galvā nekas nenotiek... Traģiski ir tas, ka viņš bija deputāts (!) Tāds gaļas blāķis ar ne sevišķi attīstītu vadības bloku.
Bet nu - vēl jau viņam ir laiks nākt pie prāta un kādu grāmatu izlasīt... varbūt pašizolācijā esot?

  -2 [+] [-]

, 2020-03-26 08:49, pirms 5 gadiem
Neskatījos to raidījumu, bet ceru, ka Viktors ir vienkārši pārprasts un nedomāja tos mediķus, kas smagi strādā slimnīcās ar pacientiem. Patiesībā man stulbam cilvēkam arī brīžiem rodas jautājums - kā tie super duper zinātnieki, kam par to maksā bargas summas, sola, ka vakcīna būs kaut kad pēc pus gada, varbūt pēc gada, varbūt pat tas, ko izstrādās, nekam nederēs? Es, protams, nesaprotu, kāds laiks ir nepieciešams, lai ar to vīrusu veiktu kādus zinātniskus procesus, bet gadu izstrādāt vakcīnu? Ko tad tie zinātnieki fiziski dara to gadu? Pa gadu var kosmosa kuģi uzbūvēt, ne tik vakcīnu izgudrot.

     [+] [-]

, 2020-03-26 19:57, pirms 5 gadiem
ir jau vakcīna gatava, viņš laikam nelasa ziņas...

  +1 [+] [-]

, 2020-03-27 08:08, pirms 5 gadiem
Šitais lāpstas galva bija Saeimā. Kas ļaunākais, tādi strausa smadzeņi tur ir krietns bars, katrā sasaukumā..

     [+] [-]

, 2020-03-27 12:46, pirms 5 gadiem
yankeezulu rakstīja: Neskatījos to raidījumu, bet ceru, ka Viktors ir vienkārši pārprasts un nedomāja tos mediķus, kas smagi strādā slimnīcās ar pacientiem. Patiesībā man stulbam cilvēkam arī brīžiem rodas jautājums - kā tie super duper zinātnieki, kam par to maksā bargas summas, sola, ka vakcīna būs kaut kad pēc pus gada, varbūt pēc gada, varbūt pat tas, ko izstrādās, nekam nederēs? Es, protams, nesaprotu, kāds laiks ir nepieciešams, lai ar to vīrusu veiktu kādus zinātniskus procesus, bet gadu izstrādāt vakcīnu? Ko tad tie zinātnieki fiziski dara to gadu? Pa gadu var kosmosa kuģi uzbūvēt, ne tik vakcīnu izgudrot.
bet no kurienes Tu esi izrāvis, ka kosmosa kuģi uzbūvēt ir grūtāk, nekā vakcīnu izgudrot?

     [+] [-]

, 2020-03-27 15:49, pirms 5 gadiem
diemzel zzs rindas komunistu uz zabaku nekad nav trucis-ierij papildu kadu dopinga tableti ,valink...