Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2510, Did:0, useCase: 3

Austrija divreiz izvirzās vadībā, Somija uzvar ar 8:4

Agris Suveizda

Austrija divreiz izvirzās vadībā, Somija uzvar ar 8:4
Sami Lepiste un Petri Kontiola
Foto: AP/Scanpix

Ar uzvaru Soču olimpisko hokeja turnīru sāka Somijas izlase, kas B apakšgrupā ar rezultātu 8:4 pieveica Austriju. Maču gan labāk iesāka austrieši, kas bija vadībā gan ar 1:0, gan 2:1. Somiem divus vārtus guva Jarko Immonens un Mikaels Granlunds, savukārt Austrijas izlasē ar hat-trick izcēlās Mihaels Grabners.

Spēlē bija aizritējušas tikai 36 sekundes, kad somu vārtsargam Tūkam Raskam jau nācās ķeksēt ripu ārā no saviem vārtiem – izcēlās Ņujorkas "Islanders" uzbrucējs Mihaels Grabners (1:0). Pēc nepilnām piecām minūtēm Mikaels Granlunds panāca izlīdzinājumu, tomēr desmitajā minūtē Tomass Hundertpfunds atkal vadībā izvirzīja Austriju (2:1).

Pēc četrām minūtēm Sami Lepiste atjaunoja neizšķirtu (2:2), un trešdaļas pašā izskaņā Somijai ar astoņu sekunžu intervālu izdevās gūt divus vārtus un pārtraukumā doties jau ar daudz patīkamāku rezultātu – 4:2. Pa vārtiem pēdējā minūtē guva Olli Mēte un Jarko Immonens. Pēc pārtraukuma somi turpināja iekarot pretinieku vārtus – jau otrajā trešdaļas minūtē izcēlās Jusi Jokinens, bet trešdaļās vidū Petri Kontiola panāca jau četru vārtu pārsvaru (6:2).

Jāatzīmē, ka otrās trešdaļas sākumā uz spēlētāju soliņa vairs nebija 43 gadus vecā veterāna Tēmu Selennes, kurš pirmajā trešdaļā izdarīja vienu rezultatīvu piespēli un iedzīvojās ķermeņa augšdaļas savainojumā. Noslēdzošajā trešdaļā Grabners guva vēl divus vārtus, nokārtojot sev hat-trick, bet Somija svinēja pirmo uzvaru Soču olimpiskajās spēlēs – 7:4.

Otrā B grupas spēlē Kanāda plkst. 19:00 pēc Latvijas laika tiksies ar Norvēģiju.

Somija – Austrija 8:4 (4:2, 2:0, 2:2)
Vārti: 0:36 Grabners (Rafls) 0:1, 5:15 Granlunds (Selenne, Vatanens) 1:1, 9:19 Hundertpfunds (Vaneks) 1:2, 11:23 Lepiste (J.Jokinens, Rūtu) 2:2, 19:25 Mēte (O.Jokinens) 3:2, 19:33 Immonens (Lehtere, Vēnenens) 4:2, 21:43 J.Jokinens (Kontiola) 5:2, 32:10 Kontiola (Granlunds) 6:2, 41:29 Grabners (Leblers, Rafls) 6:3, 51:25 Immonens (Barkovs, Vatanens, vair.) 7:3, 54:22 Grabners 7:4, 58:25 Granlunds, vair. 8:4.
Metieni: 52:20
Soda minūtes: 4:10
Vārtsargi: Tūka Rasks – Bernhards Štārkbaums.

Izmantotie resursi:
Sochi 2014 Olympics - Olympic Tickets, Sports...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-13 12:21, pirms 11 gadiem
Teikšu tā, nedomāju, ka austrieši ielaidīs tik daudz, bet tai pat laikā nedomāju, ka austrieši iemetīs tik daudz, anyways makes sense..

  +2 [+] [-]

, 2014-02-13 12:24, pirms 11 gadiem
No redzētajām spēlēm Šveices - Latvijas spēle bija ar dzelžaināko aizsardzību turnīrā pagaidām. Ja būtu spēlējuši Austrijas vietā, tad mēs būtu aizķērušies šodien, noteikti.

 +22 [+] [-]

, 2014-02-13 12:24, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Labi, ka mūsējie nav vienā grupā ar lidojošajiem somiem, tad būtu angliski sakot rape.
Labi, ka tu pļerksti tikai internetā, jo kā angliski saka "in real life" kāds tevi jau sen būtu apklusinājis.

  -3 [+] [-]

, 2014-02-13 12:25, pirms 11 gadiem
Tiešām labs hokejs.
Atklāts no abām komandām. Ja osīši šādi turpinās, tad mūsējiem būs krietni sarežģīti izpildīt LHF uzdevumu-kopvērtējumā būt priekšā austriešiem.

     [+] [-]

, 2014-02-13 12:25, pirms 11 gadiem
Tukka LoLs. Gan jau tā viņam bija pēdējā spēle Sočos

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 12:27, pirms 11 gadiem
Grabners paradija, kapec vinsh ir NHL un musejie nav...
Austrijas aizsardziba, gan vaajaaka turniraa- somiem vairaaak par 30x- vaartu guushanas momentiem..

     [+] [-]

, 2014-02-13 12:37, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešām labs hokejs.
Atklāts no abām komandām. Ja osīši šādi turpinās, tad mūsējiem būs krietni sarežģīti izpildīt LHF uzdevumu-kopvērtējumā būt priekšā austriešiem.
Svarigakais ir vārtu attieciba, nevis iemestie vārti..
Viss atkarigs- Norvēģijas - Austrijas speelee...

     [+] [-]

, 2014-02-13 12:38, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešām labs hokejs.
Atklāts no abām komandām. Ja osīši šādi turpinās, tad mūsējiem būs krietni sarežģīti izpildīt LHF uzdevumu-kopvērtējumā būt priekšā austriešiem.
skatāms jau bija hokejs, bet ka īpaši labs gan neteiktu. somi ar mazu izbīli dabūja, ko gribēja un ļāva arī austriešiem spēlēt.

     [+] [-]

, 2014-02-13 12:39, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Svarigakais ir vārtu attieciba, nevis iemestie vārti..
Viss
Pričom tur ielaistie vai iemestie vārti?
Galvenais,ka austriešiem ir šie spēlētāji,kas vispār kaut ko var iemest pretinieku vārtos. Mūsējie pagaidām-iemet tikai podā (autors H. vasiļjevs).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 12:41, pirms 11 gadiem
hugosovskis rakstīja: skatāms jau bija hokejs, bet ka īpaši labs gan neteiktu. somi ar mazu izbīli dabūja, ko gribēja un ļāva arī austriešiem spēlēt.
Tādas tās pirmās spēles jebkurā turnīrā mēdz būt. Īpaši tām komandām,kurām uz OS gana radikāli mainās sastāvi, jo sabrauc visi labākie no NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-13 12:42, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pričom tur ielaistie vai iemestie vārti?
Galvenais,ka austriešiem ir šie spēlētāji,kas vispār kaut ko var iemest pretinieku vārtos. Mūsējie pagaidām-iemet tikai podā (autors H. vasiļjevs).
A re, te tu kļūdies gan, vakar no rikošeta vārtus iemeta Pujacs , Šveices uzbrucēji gan ir bez vārtu guvuma pagaidām

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 12:43, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pričom tur ielaistie vai iemestie vārti?
Galvenais,ka austriešiem ir šie spēlētāji,kas vispār kaut ko var iemest pretinieku vārtos. Mūsējie pagaidām-iemet tikai podā (autors H. vasiļjevs).
Tev galvā laikam tikai sūdi un māls

  -1 [+] [-]

, 2014-02-13 12:45, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pričom tur ielaistie vai iemestie vārti?
Galvenais,ka austriešiem ir šie spēlētāji,kas vispār kaut ko var iemest pretinieku vārtos. Mūsējie pagaidām-iemet tikai podā (autors H. vasiļjevs).
Mēs arī varam iemest, par to tu neuztraucies. Šveices- Latvijas spēle pagaidām ir kvalitatīvākā spēle šajā OS, jāskatās kā spēlēs citas izlases, bet Latvija sevi ir nopietni pieteikusi kā underdog šajā OS ar kuru jārēķinās visām izlasēm.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-13 12:48, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešām labs hokejs.
Atklāts no abām komandām. Ja osīši šādi turpinās, tad mūsējiem būs krietni sarežģīti izpildīt LHF uzdevumu-kopvērtējumā būt priekšā austriešiem.
Gribi teikt, kad mūsējie vakar slikti nospēlēja?

     [+] [-]

, 2014-02-13 12:48, pirms 11 gadiem
Slovēņi var paņemt krievus ja ierokas aizsardzībā takā mēs pret SUI vakar

  +2 [+] [-]

, 2014-02-13 12:48, pirms 11 gadiem
SlenderMan rakstīja: Slovēņi var paņemt krievus ja ierokas aizsardzībā takā mēs pret SUI vakar
Protams

     [+] [-]

, 2014-02-13 12:51, pirms 11 gadiem
Es ļoti ceru ka komandas gars nesabruks pēc vakardienas spēles , jo vakardienas spēle bija tiešām nežēlīga.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-13 12:52, pirms 11 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Es ļoti ceru ka komandas gars nesabruks pēc vakardienas spēles , jo vakardienas spēle bija tiešām nežēlīga.
Nav kam sabrukt, tāpat viss izšķirsies play-off. Viss kārtībā, pēc vakardienas varēja redzēt, ka ar komandas fizisko mums viss ir kārtībā un varam skriet pret jebkuru komandu.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-13 12:54, pirms 11 gadiem
elninjo2 rakstīja: Gribi teikt, kad mūsējie vakar slikti nospēlēja?
Kā to ņem.
Ja neiemet nevienu ripu pretinieku vārtos, tad nav pamata apgalvot,ka ir nospēlējuši labi. Mūsējiem paveicās, ka Masaļskis, pat neskatoties uz ilgo dīkstāvi, īsā laika periodā ir spējis uzņemt ļoti labu sportisko formu.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 13:03, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Nav kam sabrukt, tāpat viss izšķirsies play-off. Viss kārtībā, pēc vakardienas varēja redzēt, ka ar komandas fizisko mums viss ir kārtībā un varam skriet pret jebkuru komandu.
Ar katru nākošo spēli mums būs arvien grūtāk,jo NHL spēlētāji iespēlēsies savu izlašu sastāvos, iespēlēsies uz lieliem laukumiem, pārvarēs aklimatizācijas problēmas, un par pretinieku individuālo meistarību pat runāt nav vērts.
Soču OS sakarā šobrīd no lielajām izlasēm tieši RU ir visizdevīgākā starta pozīcijā (īpaši pret ziemeļamerikāņiem), jo izlases treneri vismaz 3 spēles paguva paburties ar Soču izlases tuvu optimālo sastāvu 2012. gada decembrī Eirotūres 1. kanāla kausa izcīņā, kad bija NHL lokauts. Arī zviedri,somi un čehi daļēji šo iespēju izmantoja, bet ne pilnā apmērā.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-13 13:07, pirms 11 gadiem
Somi latviešus būtu samaluši miltos! Vairāk kā 50 metieni pa austriešu vārtiem un austrieši nespēlēja nemaz slikti!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-13 13:13, pirms 11 gadiem
arrived rakstīja: Labi, ka tu pļerksti tikai internetā, jo kā angliski saka "in real life" kāds tevi jau sen būtu apklusinājis.
ta viņš in real life nemaz nevar iepļurkstēt, tikai netā.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 13:15, pirms 11 gadiem
Ja SLO ielaizh zem 7 goliem shodien, tad tas jau buus milzu sasniegums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-13 13:23, pirms 11 gadiem
Tomēr mazliet dīvaini,ka OS spēlē 1.divīzijas A grupas komandas Austrija un Slovēnija,nevis Elites divīzijas komandas Dānija Vācija Itālija Kazahstāna Francija Baltkrievija

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 13:28, pirms 11 gadiem
Jūs debīli esat? Ko jūs te runājat? Kāda latvija pilnīgs atstojs ne spele nebūtu masalim ideala spele beigtos 5:0. Mēs vakar visur zaudēja nerunāsim par ātrumu kas bija smieklīgs,džeki kas tīrija ledu slidoja ātrāk. Slovēņi krievus noturēs? Jūs ko? 6 goli kā minimums no rus! Tač esat vnreiz reali.

     [+] [-]

, 2014-02-13 13:49, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā to ņem.
Ja neiemet nevienu ripu pretinieku vārtos, tad nav pamata apgalvot,ka ir nospēlējuši labi. Mūsējiem paveicās, ka Masaļskis, pat neskatoties uz ilgo dīkstāvi, īsā laika periodā ir spējis uzņemt ļoti labu sportisko formu.
Ja Tu neiemet, tad labs ir pretinieks, ja neielaid tad paši labi nospēlēuši. Vakar abām komandām augstā līmenī bija spēles disciplīna un cik dzirdēts, hokeja treneri šādas spēles vērtā augstāk nekā 8:4. Lielie rezultāti parasti pa prātam ir cilvēkiem, kam krutākais notikums ir zvaigžņu spēles.

     [+] [-]

, 2014-02-13 13:52, pirms 11 gadiem
arrived rakstīja: Labi, ka tu pļerksti tikai internetā, jo kā angliski saka "in real life" kāds tevi jau sen būtu apklusinājis.
Burrrrn

  -1 [+] [-]

, 2014-02-13 13:55, pirms 11 gadiem
aCop rakstīja: Jūs debīli esat? Ko jūs te runājat? Kāda latvija pilnīgs atstojs ne spele nebūtu masalim ideala spele beigtos 5:0. Mēs vakar visur zaudēja nerunāsim par ātrumu kas bija smieklīgs,džeki kas tīrija ledu slidoja ātrāk. Slovēņi krievus noturēs? Jūs ko? 6 goli kā minimums no rus! Tač esat vnreiz reali.
Nevis Masaļskis, bet ja pretii butu komanda, kas ir pretendents uz zeltu, tad butu kaads 1-5.
Masaļskis glaaba, bet ne tik ļoti(ko atzimeja)- drizaak šveicieshu uzbruceji nav tik meistarigi...
Šveicieshi daudz radija momentus, bet meistariba- ir tos izmantot..

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:00, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Ja Tu neiemet, tad labs ir pretinieks, ja neielaid tad paši labi nospēlēuši. Vakar abām komandām augstā līmenī bija spēles disciplīna un cik dzirdēts, hokeja treneri šādas spēles vērtā augstāk nekā 8:4. Lielie rezultāti parasti pa prātam ir cilvēkiem, kam krutākais notikums ir zvaigžņu spēles.
vispirms paskatīšos rītdienas spēli Latvija-Čehija, tad varēs novērtēt nedaudz objektīvāk...
Namejs protams ir spečuks, Austrija iemeta 4 bankas un tas jau ierindo viņus virs mums... tik laikam nezin, ka iemestās ripas nav noteicošais rādītājs, kad izlases rindos no 5. līdz 12.vietai pirms play-off.
p.s. pēc vienas spēles mēs esam priekšā ne tikai austriešiem, bet čehiem arī..
tas vēlreiz parāda , ka stulbi rēķināt kaut ko pēc vienas spēles...

  +2 [+] [-]

, 2014-02-13 14:02, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: vispirms paskatīšos rītdienas spēli Latvija-Čehija, tad varēs novērtēt nedaudz objektīvāk...
Namejs protams ir spečuks, Austrija iemeta 4 bankas un tas jau ierindo viņus virs mums... tik laikam nezin, ka iemestās ripas nav noteicošais rādītājs, kad izlases rindos no 5. līdz 12.vietai pirms play-off.
Te vis ir vienkārši, mums ir 0 p un -1 goli, Austrijai ir 0 p un -4 goli. Katrs pats, lai izvērtē pēc savas gaumes un patikšanas, te tak demokrātija pļe.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 14:02, pirms 11 gadiem
aCop rakstīja: Jūs debīli esat? Ko jūs te runājat? Kāda latvija pilnīgs atstojs ne spele nebūtu masalim ideala spele beigtos 5:0. Mēs vakar visur zaudēja nerunāsim par ātrumu kas bija smieklīgs,džeki kas tīrija ledu slidoja ātrāk. Slovēņi krievus noturēs? Jūs ko? 6 goli kā minimums no rus! Tač esat vnreiz reali.
Jasaka, ka ari lai ari musejiem ir taa KHL aizsardziba, bet parak daudz- tomer izlaizham tos pretinieku meistarigos speletajus.
Vienaa briidii ir speeka panemieni un laba speele aizsardzibaa, otraa bridi atkal taa aizsardziba klibo..

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:03, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Ja Tu neiemet, tad labs ir pretinieks, ja neielaid tad paši labi nospēlēuši. Vakar abām komandām augstā līmenī bija spēles disciplīna un cik dzirdēts, hokeja treneri šādas spēles vērtā augstāk nekā 8:4. Lielie rezultāti parasti pa prātam ir cilvēkiem, kam krutākais notikums ir zvaigžņu spēles.
Jā,piekrītu, bet vismaz vienu ripu ir nepieciešams gūt, jo savādāk ir ļoti grūti cerēt uz uzvaru.
Vakardienas spēlē mūsējie labi nospēlēja aizsardzībā (arī ne vienmēr), bet vāji uzbrukumā. Kopā summējot labi diez vai sanāks,tad jau drīzāk tāda viduvēja atzīme.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:04, pirms 11 gadiem
krievu spēlē pa tv6 būs dzīvajā?

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 14:04, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Te vis ir vienkārši, mums ir 0 p un -1 goli, Austrijai ir 0 p un -4 goli. Katrs pats, lai izvērtē pēc savas gaumes un patikšanas, te tak demokrātija pļe.
Piemeraam Turinaa iemetaam 11 ripas- 5 speles(9 raaditaajs), bet ko tas dod, ja ielaizham 29...

Austrieshiem lidzigi- Ir speletaji, kas var iemest, bet ar aizsargiem un vārtsargiem- švaki..

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 14:07, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: vispirms paskatīšos rītdienas spēli Latvija-Čehija, tad varēs novērtēt nedaudz objektīvāk...
Namejs protams ir spečuks, Austrija iemeta 4 bankas un tas jau ierindo viņus virs mums... tik laikam nezin, ka iemestās ripas nav noteicošais rādītājs, kad izlases rindos no 5. līdz 12.vietai pirms play-off.
p.s. pēc vienas spēles mēs esam priekšā ne tikai austriešiem, bet čehiem arī..
tas vēlreiz parāda , ka stulbi rēķināt kaut ko pēc vienas spēles...
Pričom tur spečuks, ja bija skaidri redzams, ka austrieši spēj realizēt pašu radītos momentus, bet mūsējie nē.
Tas arī viss, un lai to redzētu nav jābūt spečukam.
P.S. Un,ja pēc OS pirmajām spēlēm jāsāk rēķināt pēc iemestām un ielaistām ripām, tad jau tas ir gana nožēlojami. Tas neattiecas konkrēti uz Tevi, bet vispārēju tendenci.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:07, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,piekrītu, bet vismaz vienu ripu ir nepieciešams gūt, jo savādāk ir ļoti grūti cerēt uz uzvaru.
Vakardienas spēlē mūsējie labi nospēlēja aizsardzībā (arī ne vienmēr), bet vāji uzbrukumā. Kopā summējot labi diez vai sanāks,tad jau drīzāk tāda viduvēja atzīme.
Goliņu vajadzēja, tam jāpiekrīt, daudz to iespēju nebija, uzskatu ka netika izmantots vairākuma potenciāls, bija dažas labas izspēles, tomēr vajadzēja labāk, liekas vienā vairākumā Sprukta trijnieks uz ledus bija gandrīz abas minūtres, otrajā minūtē vnk mokoties nevis spēlējot.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:08, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pričom tur spečuks, ja bija skaidri redzams, ka austrieši spēj realizēt pašu radītos momentus, bet mūsējie nē.
Tas arī viss, un lai to redzētu nav jābūt spečukam.
P.S. Un,ja pēc OS pirmajām spēlēm jāsāk rēķināt pēc iemestām un ielaistām ripām, tad jau tas ir gana nožēlojami. Tas neattiecas konkrēti uz Tevi, bet vispārēju tendenci.
Nevis austrieši, bet austrieša uzbruceja- Grabnera individuala meistariba.
Ja viņa vietaa- butu kaads no EBEL, tad 2,3 gols nebutu- pirmo neredzeeju..

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 14:10, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Nevis austrieši, bet austrieša uzbruceja- Grabnera individuala meistariba.
Grabners tak ir austrietis.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-13 14:12, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Grabners tak ir austrietis.
Ir, bet Namejs runaa par visu komandu...
Ja Grabnera vietaa- butu kaads no EBEL, tad vārtsargam nebutu probleemu, bet Grabnera lishana uz vārtu priekšu(2gols) un nestandarta gajieniem vai prasmeem- 3 gols.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pričom tur spečuks, ja bija skaidri redzams, ka austrieši spēj realizēt pašu radītos momentus, bet mūsējie nē.
Tik pat labi var teikt, ka bija skaidri redzams, ka somi spēlēja pēc principa metiet mums cik gribat - mēs jums iemetīsim cik vajag!
p.s. paskatīšos kā austrieši sametīs 4 ripas norvēģu vārtos, kas ir klasi zemāka komanda par somiem!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 14:15, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Ir, bet Namejs runaa par visu komandu...
Ja Grabnera vietaa- butu kaads no EBEL, tad vārtsargam nebutu probleemu, bet Grabnera lishana uz vārtu priekšu(2gols) un nestandarta gajieniem vai prasmeem- 3 gols.
Jā, bet arī partneru piespēles bija nesliktas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-13 14:29, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešām labs hokejs.
Atklāts no abām komandām. Ja osīši šādi turpinās, tad mūsējiem būs krietni sarežģīti izpildīt LHF uzdevumu-kopvērtējumā būt priekšā austriešiem.
Nu muļķības. Austrijas zaudējums ir daudz trakāks nekā LV zāģis.
Atklāts hokejs pret spēcīgām izlasēm ir pilnīga nāve tādām vājām komandām. Labi, Austrija sākumā kaut ko iemeta un bija vadībā, bet pēc pirmā perioda jau izredzes uz kaut ko bija 0. Daudz labāka ir spēle no aizsardzības, nedodot lielas iespējas pretinieku zvaigznēm izcelties. Un tas, ka vakar LV neiemeta arī bija drīzāk neveiksme nekā likumsakarība. Štangas apdauzījām un Ķēniņa moments vispār bija tuvu 100% iespēja.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:37, pirms 11 gadiem
oveķkins

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:39, pirms 11 gadiem
Njaa. Izskatās, ka Sloveniju sabradās pamatīgi.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:42, pirms 11 gadiem
mnja, krievi ir ieskrējušies....

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:42, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Njaa. Izskatās, ka Sloveniju sabradās pamatīgi.
lai jau krievi pastiepj savu krāniņu

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:44, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: mnja, krievi ir ieskrējušies....
bet, izskatās, ka slovēņi arī gluži numuru neatsit - vismaz pagaidām

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:44, pirms 11 gadiem
Krievi visu dara pa skaisto.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:45, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: bet, izskatās, ka slovēņi arī gluži numuru neatsit - vismaz pagaidām
Jā, jāatzīst, ka krieviem abi goli bija uz izgājieniem un individuālo meistarību.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:45, pirms 11 gadiem
Slovēņi pat nepaspēj neko aptvert kā jau ripa trāpa pa stabu,lai gan bija jābūt vārtos.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:46, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: bet, izskatās, ka slovēņi arī gluži numuru neatsit - vismaz pagaidām
Slovenji var speeleet uz 200% speeleet, taapat te viss ir skaidrs- sagraave neizbeegama.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 14:49, pirms 11 gadiem
Daudz interesantāka spēle ir USA-SVK...
katrs protams skatās pēc savām simpātijām...

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:52, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Slovenji var speeleet uz 200% speeleet, taapat te viss ir skaidrs- sagraave neizbeegama.
tas gan

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:52, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Daudz interesantāka spēle ir USA-SVK...
katrs protams skatās pēc savām simpātijām...
Links ? Caur livetv.ru neiet

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:53, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Links ? Caur livetv.ru neiet
neskatos olimpiādi internetā...
bet vari pamēģināt šeit, krievu Sport kanāls rāda :
OnHockey.TV | Прямые трансляции хоккейных...

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:54, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: neskatos olimpiādi internetā...
bet vari pamēģināt šeit, krievu Sport kanāls rāda :
http://onhockey.tv/
Nu es vienkārši RUS:SLO spēli pa tv skatos.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-13 14:55, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: bet, izskatās, ka slovēņi arī gluži numuru neatsit - vismaz pagaidām
Toties komentētājs-kura maiņa mūsējiem ir laukumā, jā, mums laukumā Malkina maiņa..
Izrādās ka LV OS spēlē divas izlases.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:55, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Daudz interesantāka spēle ir USA-SVK...
katrs protams skatās pēc savām simpātijām...
Šobrīd pa TV6 iet RU-SLOV.
Otra ies pēc tam, ierakstā.

Kādas tur simpātijas/nesimpātijas.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:55, pirms 11 gadiem
neiemet tu, iemet tev...
slovāki neiemeta, ASV savu izdevību nepalaida garām 1:0

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 14:55, pirms 11 gadiem
Patīkami, ka slovēņi cīnās, gan jau tiks atalgoti ar kādu vārtu guvumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 14:57, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Toties komentētājs-kura maiņa mūsējiem ir laukumā, jā, mums laukumā Malkina maiņa..
Izrādās ka LV OS spēlē divas izlases.
maigās varas upuris šrota komentētājs

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:58, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: neiemet tu, iemet tev...
slovāki neiemeta, ASV savu izdevību nepalaida garām 1:0
Skaidrs.
Ja gribu skatīties spēli ierakstā, te nav ko nākt. Visu izstāstīs.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:58, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Šobrīd pa TV6 iet RU-SLOV.
Otra ies pēc tam, ierakstā.

Kādas tur simpātijas/nesimpātijas.
pēc tam biatlons jāskatās...

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:59, pirms 11 gadiem
Krievi jau uz tukšiem vārtiem mauc.

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:00, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Skaidrs.
Ja gribu skatīties spēli ierakstā, te nav ko nākt. Visu izstāstīs.
ok nelikšu, atvaino!
p.s. tik pat labi es varu teikt ko liek RUS-SLO rezultātu!
p.p.s. ja gribi redzēt kaut ko ierakstā, man liekas tomēr tad SC komentārus nevajadzētu lasīt!

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:02, pirms 11 gadiem
Nu tiešām,vienkārši ģērbj ārā,tikai nobeigt nevar.

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:02, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Nu tiešām,vienkārši ģērbj ārā,tikai nobeigt nevar.
Krieveli, ko tu meklē latviešu portālā? Ej uz allhockey ru un fano par savējiem tur.

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:03, pirms 11 gadiem
Pa TV6 vismaz Sorokins varēja komentēt nevis šitas kadrs,tā vien gribās izslēgt skaņu.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-13 15:03, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Krieveli, ko tu meklē latviešu portālā? Ej uz allhockey ru un fano par savējiem tur.
Hah,tu esi vienkārši smieklīgs.

  -3 [+] [-]

, 2014-02-13 15:06, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Hah,tu esi vienkārši smieklīgs.
Vismaz es esmu civilizēts Ziemeļ-eiropietis , atšķirībā no tevis, tautību apmānīt nevar

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 15:07, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Vismaz es esmu civilizēts Ziemeļ-eiropietis , atšķirībā no tevis, tautību apmānīt nevar
Tu vienkārši pēc tāda muļķa tagad izskaties...

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:14, pirms 11 gadiem
laikam jau tas aktieris ir kās viasat augstu stāvošas amatpersonas radinieks. nekad nevienu pozitīvu atsauksmi par viņu neesmu dzirdējis. Vienmēr visus futbolus sabojā, taga arī hokeju sācis bojāt (jau otro spēli šodien komentē), cerams, tenisā neiebāzīs.
jureks rakstīja: Pa TV6 vismaz Sorokins varēja komentēt nevis šitas kadrs,tā vien gribās izslēgt skaņu.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 15:14, pirms 11 gadiem
Meistarigakas komandas, taadas kluudas, kaadas ir krieviem aizsardziba- nepiedos.

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:18, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Meistarigakas komandas, taadas kluudas, kaadas ir krieviem aizsardziba- nepiedos.
Slovēņi arī epizodiski dabū kaut kādus pusmomentus un spēj izlīdzināt spēli, slovēņi malači pretinieki kabači

  -1 [+] [-]

, 2014-02-13 15:22, pirms 11 gadiem
ASV izvirzas vadibaa pret SVK 2:1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:23, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Tu vienkārši pēc tāda muļķa tagad izskaties...
Viņš ir civilizēts Ziemeļ-eiropietis

Var redzēt,ka tas civilizētais nav bijis ārpus savas sādžas.
Tāpēc nezina,ko domā tie civilizētie Eiropieši par visu,kas sākas līdz ar Vācijas robežas beigām Polijas virzienā

  -1 [+] [-]

, 2014-02-13 15:24, pirms 11 gadiem
USA 3:1 SLO

Amishi saak speleet

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:24, pirms 11 gadiem
slovēņi malači, labi turas!!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 15:24, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Viņš ir civilizēts Ziemeļ-eiropietis

Var redzēt,ka tas civilizētais nav bijis ārpus savas sādžas.
Tāpēc nezina,ko domā tie civilizētie Eiropieši par visu,kas sākas līdz ar Vācijas robežas beigām Polijas virzienā
Man interesē tikai tas , ko es pats par sevi domāju, tu, kārklu holandieti

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:25, pirms 11 gadiem
yes!!! slovēņi iemet

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:25, pirms 11 gadiem
jāāāāāāā

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:25, pirms 11 gadiem
JAAAAAA, JEGLIČŠ!

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:25, pirms 11 gadiem
diezgan sūdīgi, tādi cilvēki parasti nav baigi mīlēti
Krokodils rakstīja: Man interesē tikai tas , ko es pats par sevi domāju, tu, kārklu holandieti

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:25, pirms 11 gadiem
SLOVENJI IELIEK

RUS 2:1 SLO

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:26, pirms 11 gadiem
OTROS OTROS OTROS

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:26, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: diezgan sūdīgi, tādi cilvēki parasti nav baigi mīlēti
Es pats sevi mīlu , bet paldies, ka uztraucies

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:26, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: yes!!! slovēņi iemet
Ja krievi turpinaas taa luni dziit, tad pret stiprajaam komandaa izredzhu 0, pat te jau saak likties, ka sagrave izpaliks

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:27, pirms 11 gadiem
No nhl vratariem pagaidām Hillers labākais

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:29, pirms 11 gadiem
Statistiki labākais, protams! Bet vai viņš parādīja kaut ko no savas meistarības? Laikam jau nebija tādas vajadzības vakar.
Rodriguez 2 rakstīja: No nhl vratariem pagaidām Hillers labākais

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:30, pirms 11 gadiem
Es br'inos, ka skatitaji neizsvilpj krievus, 2. perioda kaa pilniigi ambalji speelee

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:30, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Statistiki labākais, protams! Bet vai viņš parādīja kaut ko no savas meistarības? Laikam jau nebija tādas vajadzības vakar.
protams, tagad skatos pēc statistikas, jo esmu redzējis tikai Hilleru un Rasku darbībā

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:30, pirms 11 gadiem
Palaidu garām epizodi.Kā slovēņiem izdevās iebakstīt ?

Amīši arī sāk spēlēt,tas priecē.

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:31, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Palaidu garām epizodi.Kā slovēņiem izdevās iebakstīt ?

Amīši arī sāk spēlēt,tas priecē.
smuki iemeta. Slovēņiem bija reāla iespēja vēlvienus iemest

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:31, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Palaidu garām epizodi.Kā slovēņiem izdevās iebakstīt ?

Amīši arī sāk spēlēt,tas priecē.
neiebakstīja, skaists metiens no vidējas distances
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:33, pirms 11 gadiem
Prieks, ka mazās valstis spēlē un cīnās , vienīgi austriešiem 4 vārtu deficīts, tas tā. Norvēģiem arī šovakar jārāda zobi kanādiešiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:34, pirms 11 gadiem
Amīši jau 4:1 ņem

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:34, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Slovāki nav mazie hokejā.
šodien pret ASV spēlē kā mazie...
grandi viņi nekādi nav!

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:35, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Amīši jau 4:1 ņem
tur viss skaidrs.

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:35, pirms 11 gadiem
nu jau kļūst smieklīgi. Slovēņi iespiež krievus viņu zonā - krievi spēj atsisties tikai ar noraidījumu

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:35, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Slovāki nav mazie hokejā.
nu labi - visvismaziņākie no lielajiem!

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:35, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: šodien pret ASV spēlē kā mazie...
grandi viņi nekādi nav!
Paarveerteeta izlase! Tie pashi Sui ne ar ko nav sliktaaki

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:35, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: slovēņi cīnās ,krievi spēlē.Malači zēni no Vidusjūras piekrastes. Krieviem motivācija ir tikai pret Kanādu un Latviju.
te nav nevar būt runas par motivāciju, 1. periodā skrēja kā buļļi uz priekšu, bet tagad slovēņi rāda zobus. man, protams, milzīgs prieks

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:36, pirms 11 gadiem
Beikss, Ošī Blues vilcēji, Kessels šobrīd viens no labākajiem pasaulē un ASV ar 4:1 uzvar, nu jā, skarbi Slovākijai.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-13 15:37, pirms 11 gadiem
Nesaprotu,kāpēc krievi tā ņemas,ņemtu un spēlētu kārtīgi.

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:38, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Nesaprotu,kāpēc krievi tā ņemas,ņemtu un spēlētu kārtīgi.
Lidz 2:0 speleja kaa naakas, tad no 5. roba ielika otrajaa

  +3 [+] [-]

, 2014-02-13 15:38, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Nesaprotu,kāpēc krievi tā ņemas,ņemtu un spēlētu kārtīgi.
kā pretinieks ļauj, tā spēlē

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:38, pirms 11 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: kā pretinieks ļauj, tā spēlē
+1

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:38, pirms 11 gadiem
Sloveenju vaartusargs atdzisis izskataas

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:39, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: nu jau kļūst smieklīgi. Slovēņi iespiež krievus viņu zonā - krievi spēj atsisties tikai ar noraidījumu
krievi pēc pirmā perioda būs atlaiduši kārtīgi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:39, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Sloveenju vaartusargs atdzisis izskataas
pēc pirmā perioda tas taka kūrortā jūtas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:41, pirms 11 gadiem
Nu jau 5:1,slovāki tiek pērti.

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:41, pirms 11 gadiem
Amishi saak maseet slovaakus diezgan pamatiigi! 5:1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:43, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Šveice ir stiprāka par slovākiem. Slovāku hokejs grimst.
šobrīd vēl stipri par ātru slovākus norakstīt

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:43, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Šveice ir stiprāka par slovākiem. Slovāku hokejs grimst.
Piekr'itu par visiem 100%

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 15:43, pirms 11 gadiem
Haha,6:1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 15:44, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Haha,6:1
lol
SLO>SVK
Slov'aki 15 min ielaidushi 5 ripas...njaa. Saak likties, ka buutu labi, ja 4. spele buutu pret shamejiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:45, pirms 11 gadiem
Te tev nu bija,gaidīju,ka krievi graus slovēņus,bet šie auklējas,kamēr amīši ņem priekšā slovākus. Es protams zināju,ka viņi vinnēs,bet ar tik lielu rezultātu gan nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:46, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: lol
SLO>SVK
Slov'aki 15 min ielaidushi 5 ripas...njaa. Saak likties, ka buutu labi, ja 4. spele buutu pret shamejiem
Tik tiešām pagaidām izskatās SLO>SVK

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:47, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Visticamāk ,ka jau atsit numuru , citu iemeslu neredzu. Bet slovāki nez vai spēs atkārtot Vankūveras brīnumu.
es pat teiktu, ka SVK varetu 1/4finalaa netikt

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:47, pirms 11 gadiem
Sakiet ko gribeiet, bet, ja krievi shitaa spelees, pret muusu vakardienas pretiniekiem(Sveici), tad krievi pliisiis, ka neliekas...

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:47, pirms 11 gadiem
7:1

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:47, pirms 11 gadiem
Slovaaki .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:48, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: 7:1
k'a beigsies? 12:2?

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:48, pirms 11 gadiem
slovāki ar slovēņiem nav formām samainījušies?

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:49, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: k'a beigsies? 12:2?
Ja amīši neatslābs,tad varētu būt kāds 10:1

  -1 [+] [-]

, 2014-02-13 15:49, pirms 11 gadiem
USA USA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:49, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Njaa. Izskatās, ka Sloveniju sabradās pamatīgi.
Kas par to liecina?

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:50, pirms 11 gadiem
neesi drusku atpalicis? Tas jau no rīta bija!
Sermulītis rakstīja: Medusmaize rusofobiem - naturalizēts korejietis ievelk krievus ātrslidošanas stafetes finālā !

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:50, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Slovenji var speeleet uz 200% speeleet, taapat te viss ir skaidrs- sagraave neizbeegama.
Tiešām tā būs? Traki gan.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-13 15:50, pirms 11 gadiem
Beidzot tad arī krievi iemet,cerams,ka tā lieta aizies.

  -2 [+] [-]

, 2014-02-13 15:50, pirms 11 gadiem
Deportivo rakstīja: Kas par to liecina?
apskaties kad es to teicu. Tobriid tik tieshaam taa arii izskatiijas.

Krievi beidzot ieliek!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 15:50, pirms 11 gadiem
eh... krievi vienus tomēr beidzot iemoka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:52, pirms 11 gadiem
Nu krievi dod.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 15:52, pirms 11 gadiem
JĀAAAAAA JEGLIČAM DUBLIS

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:52, pirms 11 gadiem
yes!!!! slovēņi vēlvienus iemet!!! skaisti Varlamovu izgājienā izģērbj!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:53, pirms 11 gadiem
HAHAHAHA LOLOLOL

  -1 [+] [-]

, 2014-02-13 15:53, pirms 11 gadiem
B*E

  +2 [+] [-]

, 2014-02-13 15:53, pirms 11 gadiem
Nu Slovēņi malači
Cīnās kā zvēri. Gribas uzteikt arī viņu vārtsargu.

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:55, pirms 11 gadiem
Šajā grupā laikam viss pa lielam skaidrs- USA nr.1 un pārējie kā sanāks.

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:55, pirms 11 gadiem
Es nesaprotu,tā ir krievu nevarēšana vai kas ?

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:55, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: apskaties kad es to teicu. Tobriid tik tieshaam taa arii izskatiijas.

Krievi beidzot ieliek!
Kļūdīties var katrs, bet atšķirība ir starp pamatotam prognozēm un tukšu muldēšanu, ko Tu šobrīd dari.

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:56, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Es nesaprotu,tā ir krievu nevarēšana vai kas ?
Negribēšana

  -1 [+] [-]

, 2014-02-13 15:57, pirms 11 gadiem
Deportivo rakstīja: Kļūdīties var katrs, bet atšķirība ir starp pamatotam prognozēm un tukšu muldēšanu, ko Tu šobrīd dari.
nesapratu tavu uzvbraucienu. Krievi speles 5. minuutee 2:0 bij vadiibaa, slovenji pat pie ripas klaat netika, taapeec mana prognoze bija diezgan logjiska. Cita lietak ,ka krievi ir praktiski apstajushies

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:57, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Šajā grupā laikam viss pa lielam skaidrs- USA nr.1 un pārējie kā sanāks.
stipri pāragri vēl to prognozēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:58, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Šajā grupā laikam viss pa lielam skaidrs- USA nr.1 un pārējie kā sanāks.
Lielais lietpratējs un ASV fans
Kurš laikā kad spēlē ASV skatās kā spēlē Krievi
Lunis.

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:59, pirms 11 gadiem
Deportivo rakstīja: Kļūdīties var katrs, bet atšķirība ir starp pamatotam prognozēm un tukšu muldēšanu, ko Tu šobrīd dari.
tajā brīdī toč likās, ka krievi pirmajā periodā kādus 6 golus sametī

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 15:59, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: nesapratu tavu uzvbraucienu. Krievi speles 5. minuutee 2:0 bij vadiibaa, slovenji pat pie ripas klaat netika, taapeec mana prognoze bija diezgan logjiska. Cita lietak ,ka krievi ir praktiski apstajushies
Bet tru jau tā lieta, ka nevar par visu spēli akli spriest pēc 5 vai 10 minūšu nogriežņa. Tāpat kā par sniegumu visā turnīrā nevar akli spriest pēc pirmās spēles...

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:59, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: slovēņu cīņasspars pret krievu slinkumu un iedomību.
Domāju nākamajā trešdaļā noslaucīs Slovēņus. Un lielie prieki būs galā.

     [+] [-]

, 2014-02-13 15:59, pirms 11 gadiem
Nu krieviem tik Ovechkina mainja spele...

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 16:00, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: slovēņu cīņasspars pret krievu slinkumu un iedomību.
smieklīgākais būtu, ja sakristu 1/8fināls Kanāda vs. Krievija

     [+] [-]

, 2014-02-13 16:00, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: stipri pāragri vēl to prognozēt.
Krieviem šitie brīnumi velkas līdzi jau kopš pērnā PČ, te jau droši var kaut ko prognozēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-13 16:01, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: smieklīgākais būtu, ja sakristu 1/8fināls Kanāda vs. Krievija
Kanādieši jau pa taisno iet iekšā, tāpat kā amerikāņi, tur nekas nevar sakrist.

     [+] [-]

, 2014-02-13 16:02, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Kanādieši jau pa taisno iet iekšā, tāpat kā amerikāņi, tur nekas nevar sakrist.
nav teikts - Kanāda vēl nevienu spēli nav aizvadījusi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-13 16:03, pirms 11 gadiem
labākais viena krievu žurnālista komentārs par šo tēmu:

Скажу вот что: я вижу такую же команду, которая подарила мне три незабываемых выходных в Стокгольме.

     [+] [-]

, 2014-02-13 16:04, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: nolasījuši kaut kādus aņisimovus, tutinus un pārējos nhl superstārsus, bet nevar sloveņus uzvarēt
ko ta khl zvjozdas golus nemet?

     [+] [-]

, 2014-02-13 16:04, pirms 11 gadiem
Starp citu varam pārliecināties par KHL spēku Slovākijas izpildījumā, Kessels un Keins sveicina visus KHL fanus .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-13 16:08, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Žiga ir no DEL kluba Izelhornas gaiļiem.
Žiga labi iekļāvās rūsteros 8 spēlēs 3+5 .

     [+] [-]

, 2014-02-13 16:08, pirms 11 gadiem
Velns, kā jeņķi ņem priekšā slovākus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-13 16:09, pirms 11 gadiem
kasbija? rakstīja: Kāda problēma? Par skaistu spēli vairāk punktus nedod, krievi tāpat zina ka uzvarēs, pagaidām viņiem nav kur skriet.
nu, vārtu starpība arī pie šī formāta daudz ko dod.

Otrkārt, 3:2 ir ļoti slidens rezultāts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-13 16:15, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Par KHL patieso speku varetu parliecinaties, ja spēlētu Latvija ar Austriju, jo KHL un EBEL konkure reitingā un šo valstu izlases ir visvairak šo līgu parstavju.
arī ne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-13 16:16, pirms 11 gadiem
Ir,ir.

     [+] [-]

, 2014-02-13 16:18, pirms 11 gadiem
Kas tur slovēņiem var nepatikt,tīrs vārtu guvums.

     [+] [-]

, 2014-02-13 16:21, pirms 11 gadiem
Krievi atkal atdzīvojās,uzreiz cita spēle.

     [+] [-]

, 2014-02-13 16:25, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Krievi atkal atdzīvojās,uzreiz cita spēle.
nokāva spēles pēdējo intrigu

     [+] [-]

, 2014-02-13 16:25, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tad kura gadījuma? Krievija nav objektīvs rādītajs, jo nespēlē KHL-isti. Latvija gan der!
no izlasēm - ne viena. Tad ir jātaisa līgu izlases

  -1 [+] [-]

, 2014-02-13 16:25, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: nokāva spēles pēdējo intrigu
Skaidrs gan ir viens, zelts krieviem nebūs, viņi pat var uz medaļām necerēt.

     [+] [-]

, 2014-02-13 16:26, pirms 11 gadiem
Latvijai tad pretī jāliek EBEL viduvējību komanda.
Volx rakstīja: Tad kura gadījuma? Krievija nav objektīvs rādītajs, jo nespēlē KHL-isti. Latvija gan der!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-13 17:13, pirms 11 gadiem
Deportivo rakstīja: Bet tru jau tā lieta, ka nevar par visu spēli akli spriest pēc 5 vai 10 minūšu nogriežņa. Tāpat kā par sniegumu visā turnīrā nevar akli spriest pēc pirmās spēles...
tad jau prognoz'et kaut ko vispaar ir stulbi un nav jeegas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-13 17:47, pirms 11 gadiem
M8archa rakstīja: Protams
Slovēņi būs starp TOP 8

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 17:56, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pričom tur ielaistie vai iemestie vārti?
Galvenais,ka austriešiem ir šie spēlētāji,kas vispār kaut ko var iemest pretinieku vārtos. Mūsējie pagaidām-iemet tikai podā (autors H. vasiļjevs).
Ivar, piedod, bet jo vairāk tu izsaki savu viedokli, jo vairāk man liekas, ka Latvija bez tevis būtu daudz labāka vieta! Tu jau lv izlasi te visu laiku noliec - bet paskaties uz faktiem - vakakr Šveice neuzvarēja spēli, bet gan Latvija zaudēja spēli!!!! Šveicieši arī pasi jau arī nemaz vārtus neguva, lūk, tādi ir tie jūsu slavinātie pasaules vicečempioni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-13 18:25, pirms 11 gadiem
SlenderMan rakstīja: Slovēņi būs starp TOP 8
Iespējams, izskatījās daudz labāk, kā biju domājis, žēl bija, ka neuzvarēja.