Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2510, Did:0, useCase: 3

Austrija divreiz izvirzās vadībā, Somija uzvar ar 8:4

Agris Suveizda

Austrija divreiz izvirzās vadībā, Somija uzvar ar 8:4
Sami Lepiste un Petri Kontiola
Foto: AP/Scanpix

Ar uzvaru Soču olimpisko hokeja turnīru sāka Somijas izlase, kas B apakšgrupā ar rezultātu 8:4 pieveica Austriju. Maču gan labāk iesāka austrieši, kas bija vadībā gan ar 1:0, gan 2:1. Somiem divus vārtus guva Jarko Immonens un Mikaels Granlunds, savukārt Austrijas izlasē ar hat-trick izcēlās Mihaels Grabners.

Spēlē bija aizritējušas tikai 36 sekundes, kad somu vārtsargam Tūkam Raskam jau nācās ķeksēt ripu ārā no saviem vārtiem – izcēlās Ņujorkas "Islanders" uzbrucējs Mihaels Grabners (1:0). Pēc nepilnām piecām minūtēm Mikaels Granlunds panāca izlīdzinājumu, tomēr desmitajā minūtē Tomass Hundertpfunds atkal vadībā izvirzīja Austriju (2:1).

Pēc četrām minūtēm Sami Lepiste atjaunoja neizšķirtu (2:2), un trešdaļas pašā izskaņā Somijai ar astoņu sekunžu intervālu izdevās gūt divus vārtus un pārtraukumā doties jau ar daudz patīkamāku rezultātu – 4:2. Pa vārtiem pēdējā minūtē guva Olli Mēte un Jarko Immonens. Pēc pārtraukuma somi turpināja iekarot pretinieku vārtus – jau otrajā trešdaļas minūtē izcēlās Jusi Jokinens, bet trešdaļās vidū Petri Kontiola panāca jau četru vārtu pārsvaru (6:2).

Jāatzīmē, ka otrās trešdaļas sākumā uz spēlētāju soliņa vairs nebija 43 gadus vecā veterāna Tēmu Selennes, kurš pirmajā trešdaļā izdarīja vienu rezultatīvu piespēli un iedzīvojās ķermeņa augšdaļas savainojumā. Noslēdzošajā trešdaļā Grabners guva vēl divus vārtus, nokārtojot sev hat-trick, bet Somija svinēja pirmo uzvaru Soču olimpiskajās spēlēs – 7:4.

Otrā B grupas spēlē Kanāda plkst. 19:00 pēc Latvijas laika tiksies ar Norvēģiju.

Somija – Austrija 8:4 (4:2, 2:0, 2:2)
Vārti: 0:36 Grabners (Rafls) 0:1, 5:15 Granlunds (Selenne, Vatanens) 1:1, 9:19 Hundertpfunds (Vaneks) 1:2, 11:23 Lepiste (J.Jokinens, Rūtu) 2:2, 19:25 Mēte (O.Jokinens) 3:2, 19:33 Immonens (Lehtere, Vēnenens) 4:2, 21:43 J.Jokinens (Kontiola) 5:2, 32:10 Kontiola (Granlunds) 6:2, 41:29 Grabners (Leblers, Rafls) 6:3, 51:25 Immonens (Barkovs, Vatanens, vair.) 7:3, 54:22 Grabners 7:4, 58:25 Granlunds, vair. 8:4.
Metieni: 52:20
Soda minūtes: 4:10
Vārtsargi: Tūka Rasks – Bernhards Štārkbaums.

Izmantotie resursi:
Sochi 2014 Olympics - Olympic Tickets, Sports...

  +2 [+] [-]

, 2014-02-13 14:02, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: vispirms paskatīšos rītdienas spēli Latvija-Čehija, tad varēs novērtēt nedaudz objektīvāk...
Namejs protams ir spečuks, Austrija iemeta 4 bankas un tas jau ierindo viņus virs mums... tik laikam nezin, ka iemestās ripas nav noteicošais rādītājs, kad izlases rindos no 5. līdz 12.vietai pirms play-off.
Te vis ir vienkārši, mums ir 0 p un -1 goli, Austrijai ir 0 p un -4 goli. Katrs pats, lai izvērtē pēc savas gaumes un patikšanas, te tak demokrātija pļe.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 14:02, pirms 11 gadiem
aCop rakstīja: Jūs debīli esat? Ko jūs te runājat? Kāda latvija pilnīgs atstojs ne spele nebūtu masalim ideala spele beigtos 5:0. Mēs vakar visur zaudēja nerunāsim par ātrumu kas bija smieklīgs,džeki kas tīrija ledu slidoja ātrāk. Slovēņi krievus noturēs? Jūs ko? 6 goli kā minimums no rus! Tač esat vnreiz reali.
Jasaka, ka ari lai ari musejiem ir taa KHL aizsardziba, bet parak daudz- tomer izlaizham tos pretinieku meistarigos speletajus.
Vienaa briidii ir speeka panemieni un laba speele aizsardzibaa, otraa bridi atkal taa aizsardziba klibo..

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:03, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Ja Tu neiemet, tad labs ir pretinieks, ja neielaid tad paši labi nospēlēuši. Vakar abām komandām augstā līmenī bija spēles disciplīna un cik dzirdēts, hokeja treneri šādas spēles vērtā augstāk nekā 8:4. Lielie rezultāti parasti pa prātam ir cilvēkiem, kam krutākais notikums ir zvaigžņu spēles.
Jā,piekrītu, bet vismaz vienu ripu ir nepieciešams gūt, jo savādāk ir ļoti grūti cerēt uz uzvaru.
Vakardienas spēlē mūsējie labi nospēlēja aizsardzībā (arī ne vienmēr), bet vāji uzbrukumā. Kopā summējot labi diez vai sanāks,tad jau drīzāk tāda viduvēja atzīme.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:04, pirms 11 gadiem
krievu spēlē pa tv6 būs dzīvajā?

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 14:04, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Te vis ir vienkārši, mums ir 0 p un -1 goli, Austrijai ir 0 p un -4 goli. Katrs pats, lai izvērtē pēc savas gaumes un patikšanas, te tak demokrātija pļe.
Piemeraam Turinaa iemetaam 11 ripas- 5 speles(9 raaditaajs), bet ko tas dod, ja ielaizham 29...

Austrieshiem lidzigi- Ir speletaji, kas var iemest, bet ar aizsargiem un vārtsargiem- švaki..

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 14:07, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: vispirms paskatīšos rītdienas spēli Latvija-Čehija, tad varēs novērtēt nedaudz objektīvāk...
Namejs protams ir spečuks, Austrija iemeta 4 bankas un tas jau ierindo viņus virs mums... tik laikam nezin, ka iemestās ripas nav noteicošais rādītājs, kad izlases rindos no 5. līdz 12.vietai pirms play-off.
p.s. pēc vienas spēles mēs esam priekšā ne tikai austriešiem, bet čehiem arī..
tas vēlreiz parāda , ka stulbi rēķināt kaut ko pēc vienas spēles...
Pričom tur spečuks, ja bija skaidri redzams, ka austrieši spēj realizēt pašu radītos momentus, bet mūsējie nē.
Tas arī viss, un lai to redzētu nav jābūt spečukam.
P.S. Un,ja pēc OS pirmajām spēlēm jāsāk rēķināt pēc iemestām un ielaistām ripām, tad jau tas ir gana nožēlojami. Tas neattiecas konkrēti uz Tevi, bet vispārēju tendenci.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:07, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,piekrītu, bet vismaz vienu ripu ir nepieciešams gūt, jo savādāk ir ļoti grūti cerēt uz uzvaru.
Vakardienas spēlē mūsējie labi nospēlēja aizsardzībā (arī ne vienmēr), bet vāji uzbrukumā. Kopā summējot labi diez vai sanāks,tad jau drīzāk tāda viduvēja atzīme.
Goliņu vajadzēja, tam jāpiekrīt, daudz to iespēju nebija, uzskatu ka netika izmantots vairākuma potenciāls, bija dažas labas izspēles, tomēr vajadzēja labāk, liekas vienā vairākumā Sprukta trijnieks uz ledus bija gandrīz abas minūtres, otrajā minūtē vnk mokoties nevis spēlējot.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:08, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pričom tur spečuks, ja bija skaidri redzams, ka austrieši spēj realizēt pašu radītos momentus, bet mūsējie nē.
Tas arī viss, un lai to redzētu nav jābūt spečukam.
P.S. Un,ja pēc OS pirmajām spēlēm jāsāk rēķināt pēc iemestām un ielaistām ripām, tad jau tas ir gana nožēlojami. Tas neattiecas konkrēti uz Tevi, bet vispārēju tendenci.
Nevis austrieši, bet austrieša uzbruceja- Grabnera individuala meistariba.
Ja viņa vietaa- butu kaads no EBEL, tad 2,3 gols nebutu- pirmo neredzeeju..

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 14:10, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Nevis austrieši, bet austrieša uzbruceja- Grabnera individuala meistariba.
Grabners tak ir austrietis.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-13 14:12, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Grabners tak ir austrietis.
Ir, bet Namejs runaa par visu komandu...
Ja Grabnera vietaa- butu kaads no EBEL, tad vārtsargam nebutu probleemu, bet Grabnera lishana uz vārtu priekšu(2gols) un nestandarta gajieniem vai prasmeem- 3 gols.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pričom tur spečuks, ja bija skaidri redzams, ka austrieši spēj realizēt pašu radītos momentus, bet mūsējie nē.
Tik pat labi var teikt, ka bija skaidri redzams, ka somi spēlēja pēc principa metiet mums cik gribat - mēs jums iemetīsim cik vajag!
p.s. paskatīšos kā austrieši sametīs 4 ripas norvēģu vārtos, kas ir klasi zemāka komanda par somiem!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 14:15, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Ir, bet Namejs runaa par visu komandu...
Ja Grabnera vietaa- butu kaads no EBEL, tad vārtsargam nebutu probleemu, bet Grabnera lishana uz vārtu priekšu(2gols) un nestandarta gajieniem vai prasmeem- 3 gols.
Jā, bet arī partneru piespēles bija nesliktas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-13 14:29, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešām labs hokejs.
Atklāts no abām komandām. Ja osīši šādi turpinās, tad mūsējiem būs krietni sarežģīti izpildīt LHF uzdevumu-kopvērtējumā būt priekšā austriešiem.
Nu muļķības. Austrijas zaudējums ir daudz trakāks nekā LV zāģis.
Atklāts hokejs pret spēcīgām izlasēm ir pilnīga nāve tādām vājām komandām. Labi, Austrija sākumā kaut ko iemeta un bija vadībā, bet pēc pirmā perioda jau izredzes uz kaut ko bija 0. Daudz labāka ir spēle no aizsardzības, nedodot lielas iespējas pretinieku zvaigznēm izcelties. Un tas, ka vakar LV neiemeta arī bija drīzāk neveiksme nekā likumsakarība. Štangas apdauzījām un Ķēniņa moments vispār bija tuvu 100% iespēja.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:37, pirms 11 gadiem
oveķkins

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:39, pirms 11 gadiem
Njaa. Izskatās, ka Sloveniju sabradās pamatīgi.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:42, pirms 11 gadiem
mnja, krievi ir ieskrējušies....

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:42, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Njaa. Izskatās, ka Sloveniju sabradās pamatīgi.
lai jau krievi pastiepj savu krāniņu

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:44, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: mnja, krievi ir ieskrējušies....
bet, izskatās, ka slovēņi arī gluži numuru neatsit - vismaz pagaidām

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:44, pirms 11 gadiem
Krievi visu dara pa skaisto.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:45, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: bet, izskatās, ka slovēņi arī gluži numuru neatsit - vismaz pagaidām
Jā, jāatzīst, ka krieviem abi goli bija uz izgājieniem un individuālo meistarību.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:45, pirms 11 gadiem
Slovēņi pat nepaspēj neko aptvert kā jau ripa trāpa pa stabu,lai gan bija jābūt vārtos.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:46, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: bet, izskatās, ka slovēņi arī gluži numuru neatsit - vismaz pagaidām
Slovenji var speeleet uz 200% speeleet, taapat te viss ir skaidrs- sagraave neizbeegama.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 14:49, pirms 11 gadiem
Daudz interesantāka spēle ir USA-SVK...
katrs protams skatās pēc savām simpātijām...

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:52, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Slovenji var speeleet uz 200% speeleet, taapat te viss ir skaidrs- sagraave neizbeegama.
tas gan

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:52, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Daudz interesantāka spēle ir USA-SVK...
katrs protams skatās pēc savām simpātijām...
Links ? Caur livetv.ru neiet

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:53, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Links ? Caur livetv.ru neiet
neskatos olimpiādi internetā...
bet vari pamēģināt šeit, krievu Sport kanāls rāda :
OnHockey.TV | Прямые трансляции хоккейных...

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:54, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: neskatos olimpiādi internetā...
bet vari pamēģināt šeit, krievu Sport kanāls rāda :
http://onhockey.tv/
Nu es vienkārši RUS:SLO spēli pa tv skatos.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-13 14:55, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: bet, izskatās, ka slovēņi arī gluži numuru neatsit - vismaz pagaidām
Toties komentētājs-kura maiņa mūsējiem ir laukumā, jā, mums laukumā Malkina maiņa..
Izrādās ka LV OS spēlē divas izlases.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:55, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Daudz interesantāka spēle ir USA-SVK...
katrs protams skatās pēc savām simpātijām...
Šobrīd pa TV6 iet RU-SLOV.
Otra ies pēc tam, ierakstā.

Kādas tur simpātijas/nesimpātijas.

     [+] [-]

, 2014-02-13 14:55, pirms 11 gadiem
neiemet tu, iemet tev...
slovāki neiemeta, ASV savu izdevību nepalaida garām 1:0

  +1 [+] [-]

, 2014-02-13 14:55, pirms 11 gadiem
Patīkami, ka slovēņi cīnās, gan jau tiks atalgoti ar kādu vārtu guvumu