Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2510, Did:0, useCase: 3

Kanādas otrā izlase

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Kanādas otrā izlase
Marks Andrē Flerī
Foto: AFP/Scanpix

Hokeja dzimtenē Kanādā ir 91 tūkstotis pieaugušo spēlētāju un 2631 apjumts laukums. Konkurence iekļūšanai olimpiskajā izlasē ir milzīga, tāpēc arī Sočos nebūs vairāki kanādieši, kas kļuvuši par Nacionālās hokeja līgas zvaigznēm. Lūkojām sastādīt Kanādas otro valstsvienību. Par to, kādi panākumi būtu pa spēkam šiem trim vārtsargiem, astoņiem aizsargiem un 14 uzbrucējiem, spiediet paši.

Vārtsargi

Marks Andrē Flerī: Pitsburgas "Penguins" vārtsargs šajā sezonā ir panākumiem bagātākais - 31 no 47 gadījumiem viņš laukumu pametis kā uzvarētājs. Četras sausās spēles aizvadījušais Flerī 2010. gadā bija Kanādas izlases trešais numurs.

Džošs Hārdings: 29 gadus vecais vārtsargs kļuvis par paraugu daudziem. 2010. gadā viņš sarāva ceļgala krusteniskās saites un izlaida nākamo sezonu. Divus gadus vēlāk viņam tika konstatēta multiplā skleroze. Taču tieši Hārdings bijis Minesotas "Wild" panākumu pamatā - 93,3% atvairīto metienu ir otrais labākais rādītājs līgā, bet vidēji spēlē ielaistie 1,65 vārti ir pats labākais.

Džonatans Bernjē: Toronto "Maple Leafs" vārtsargs ar vismaz 40 metieniem saskāries 11 reizes, izcīnot septiņas uzvaras un piedzīvojot četras neveiksmes (viena pagarinājumā, viena pēcspēles metienos). Kanādas komanda arvien tiek nomētāta, bet Bernjē gādā par dalību izslēgšanas spēlēs.

Aizsargi

Brents Sībruks: 28 gadus vecais aizsargs, kurš kopš 2010. gada kļuvis par olimpisko čempionu un divas reizes izcīnījis Stenlija kausu, spēlē Čikāgas "Blackhawks" pirmajā virknējumā, laukumā pavadot 21 minūti un 54 sekundes.

Marks Džiordano: Sezonas ievadā lauztas potītes dēļ izlaidis pusotru mēnesi, Džiordano ar 40 spēlēs sakrātajiem 28 punktiem apsteidzis, piemēram, Zdeno Hāru. Mačā laukumā pavadot 25 minūtes un 22 sekundes, 30 gadus vecais hokejists saglabājis pozitīvu lietderības koeficientu +3, lai gan pārstāv Rietumu konferences otro vājāko komandu Kalgari "Flames".

Kriss Letangs: 42 punkti 51 spēlē, 38 punkti 35 mačos - ar šādu statistiku lepotos arī uzbrucēji. Letanga spēles laiks sniedzas virs 24 minūtēm, un Pitsburgas "Penguins" aizsargs vairākumā noderētu jebkurai komandai.

Dens Boils: 37 gadus vecais hokejists 2010. gadā tika pie olimpiskā zelta, bet šoreiz kāju priekšā aizlika labais satvēriens - Kanādas treneri vēlējās četrus aizsargus ar labo un četrus aizsargus ar kreiso satvērienu. 52 mačos Sanhosē "Sharks" spēlētāja kontā ir 22 rezultativitātes punkti.

Dions Fanufs: Toronto "Maple Leafs" kapteiņa uzdevums laukumā ir sāncenšu līderu neitralizēšana, tāpēc nākas spēlēt daudz (24:15 minūtes). Ar uzticētajiem pienākumiem Fanufs tiek galā apņēmīgi - lietderības koeficients +19. Tāpat viņš nebaidās spēlēt fiziski, kļūstot par pretinieku biedu.

Fransuā Bošemēns: Nacionālās hokeja līgas līdervienība ir Anaheimas "Ducks". Bošemēns pēdējās spēlēs pirms olimpiskā pārtraukuma tika noslogots pamatīgi - trijos no četriem mačiem viņš laukumā bija ilgāk par 27 minūtēm. Ar lietderības koeficientu +26 Bošemēns ir ceturtais labākais visā līgā.

Dens Džirardi: Pēdējo sezonu gaitā Ņujorkas "Rangers" hokejists pierādījis, kāpēc pieder pasaules labākajiem aizsargiem. Laikā, kad "Rangers" bija starp Austrumu konferences vadošajām komandām, viņš laukumā pavadīja virs 26 minūtēm.

Dagijs Hamiltons: Pēc tam, kad savainojumā iedzīvojās vācietis Deniss Zeidenbergs, 20 gadus vecais Hamiltons pievienojās Zdeno Hāram Bostonas "Bruins" pirmajā virknējumā. Jaunības pārgalvību viņa spēlē pārspēj pārliecība un nosvērtība.

Centra uzbrucēji

Klods Žirū: Filadelfijas "Flyers" kapteinis ir rezultatīvākais Kanādas hokejists, kurš nespēlēs Sočos, - 59 spēlēs viņš sakrājis 57 punktus. Pirms diviem gadiem gūtie 93 punkti Žirū deva trešo vietu līgas kopvērtējumā. Taču tehniskā uzbrucēja vietā Kanāda izvēlējās, piemēram, Krisu Kunicu, kuram izveidojusies sadarbība ar Sidniju Krosbiju.

Džo Torntons: Labākajā sezonā Sanhosē "Sharks" kapteinis 82 spēlēs izdarīja 92 rezultatīvas piespēles. Gadu skaits un ātrums neiet roku rokā, taču laukuma ožu 34 gadus vecais Torntons nav pazaudējis - 56 punkti 59 spēlēs. Piedalīties 2010. gada panākuma atkārtošanā viņam tomēr nebūs iespēja.

Logans Kutūrs: Vēl viens no Sanhosē "Sharks" līderiem, kurš pirms iedzīvošanās savainojumā 43 spēlēs sakrāja 35 punktus un pozitīvu lietderības koeficientu +13. Kutūra neiekļaušana Kanādas olimpiskās izlases sastāvā hokeja dzimtenē izraisīja pat plašāku rezonansi nekā jebkura cita spēlētāja atstāšana aiz borta.

Ēriks Stāls: 29 gadus vecais uzbrucējs, kurš kopš 2009. gada ir Karolīnas "Hurricanes" kapteinis, pagājušajā pasaules čempionātā pildīja arī Kanādas kapteiņa pienākumus, iedzīvojoties smagā savainojumā. Tomēr Stāla patriotisms un 45 punkti 54 spēlēs netika novērtēti ar lidmašīnas biļeti uz Sočiem.

Tailers Segins: Pagājušajā sezonā Bostonas "Bruins" rindās cīnījies Stenlija kausa finālā, 22 gadus vecais Segins vasarā ārpus laukuma aktivitāšu dēļ tika aizmainīts uz Dalasas "Stars". Teksasā par darījumu noteikti nebēdā - 56 punkti 56 spēlēs. Turpinot tādā pat garā, Segins pavisam drīz būs Kanādas pirmajā izlasē.

Kreisās malas uzbrucēji

Teilors Hols: 2010. gada drafta pirmajam numuram problēmu ar adaptēšanos nebija - Edmontonas "Oilers" uzbrucēja punktu skaits turpina augt arī ceturtajā sezonā, pēc 53 mačiem sasniedzot 56. Pēdējo trīs punktu maču 22 gadus vecais spēlētājs aizvadīja pret vienu no līgas spēcīgākajām komandām Sanhosē "Sharks".

Džefs Skiners: 1992. gadā dzimušais Karolīnas "Hurricanes" uzbrucējs divas reizes divu maču laikā guvis piecus vārtus. 46 spēlēs sakrāti 40 punkti, taču līdz rekordam vēl tālu - debijas sezonā Skiners sakrāja par 23 punktiem vairāk.

Breds Maršāns: Bostonas "Bruins" spēlētājs bija janvāra karstākās maiņas sastāvdaļa, sešos mačos sakrājot 12 rezultativitātes punktus. Lai gan Maršāns ir tikai 175 centimetrus garš, tas netraucē ielīst zem pretinieku ādas.

Milans Lučičs: Ja vajadzēs, tad izvicinās dūres. Ja vajadzēs, iemetīs izšķirošos vārtus. Pagājušā gadā Stenlija kausā 22 spēlēs sakrāja 19 punktus. Uzņemto tempu noturējis arī šajā sezonā - 41 punkts un lietderības koeficients +21.

Endrjū Leds: 2010. gadā izcīnījis Stenlija kausu, piedalījies pēdējos trīs pasaules čempionātos, Leds noderētu arī ārpus laukuma - jau pirmajā sezonā pēc pievienošanās Vinipegas "Jets" kļuva par komandas kapteini. Arī viņa kontā 41 punkts.

Labās malas uzbrucēji

Džeimss Nīls: Pitsburgas "Penguins" snaiperis nav starp labākajiem aizsardzībā, bet prot paņemt labāko no lieliskiem centra uzbrucējiem - ar Jevgeņiju Malkinu un Sidniju Krosbiju pie sāniem 37 spēlēs sāncenšu vārtsargus pārspējis 20 reizes un sakrājis 45 punktus.

Džeroms Iginla: 11 sezonās pēc kārtas pārsniedzis 30 gūto vārtu robežu, 36 gadus vecais Bostonas "Bruins" uzbrucējs turpina priecēt - lietderības koeficients +25 un 43 punkti.

Džordans Eberle: 23 gadus vecais hokejists Kanādu pārstāvējis pēdējos četros pasaules čempionātos pēc kārtas, 27 spēlēs uz lielā laukuma sakrājot 21 punktu. Edmontonas "Oilers" uzbrucējam izcelšanās nesagādā problēmas arī Ziemeļamerikā - 45 punkti 59 spēlēs.

Brents Bērnss: Pēc juniora karjeras noslēguma un pievienošanās Minesotas "Wild" tika transformēts par aizsargu. Taču Sanhosē "Sharks" viņā labprātāk redzēja uzbrucēju. Solis attaisnojās - šosezon 46 spēlēs 14+16 un lietderības koeficients +19.

1 2 3 89 komentāri

  +8 [+] [-]

, 2014-02-11 22:44, pirms 11 gadiem
Šķiet, ka ar šo izlasi viņi varētu kļūt par Olimpiskajiem čempioniem...
Būsim reāli Olimpiskie čempioni ir gandrīz vai zināmi..

  +8 [+] [-]

, 2014-02-11 22:47, pirms 11 gadiem
visvairāk pārsteidz, ka Stals netika izlasē.

 +38 [+] [-]

, 2014-02-11 22:50, pirms 11 gadiem
cheij rakstīja: Šķiet, ka ar šo izlasi viņi varētu kļūt par Olimpiskajiem čempioniem...
Būsim reāli Olimpiskie čempioni ir gandrīz vai zināmi..
Tev arii liekas, ka Sloveenija visus sasitiis?!?!

     [+] [-]

, 2014-02-11 22:53, pirms 11 gadiem
iginlas atstāšana ārpus izlases rindām un tāpat džeimsa nīla neiekļaušana izlasē blakus krosbijam un kunitzam ir vienkārši stūlbums dēļ kā kanāda nedabūs zeltu!!

  -3 [+] [-]

, 2014-02-11 22:53, pirms 11 gadiem
Es ieliktu Bišopu, Bernier vietā, bet nu tā viss ok un vēl Big Joe ieliktu Bērnsa vietā, vienozīmīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-11 22:56, pirms 11 gadiem
itaals rakstīja: iginlas atstāšana ārpus izlases rindām un tāpat džeimsa nīla neiekļaušana izlasē blakus krosbijam un kunitzam ir vienkārši stūlbums dēļ kā kanāda nedabūs zeltu!!
Iginla tagad galīgi garām, bet nu piekrītu Nīls> Kārteru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-11 22:57, pirms 11 gadiem
cheij rakstīja: Šķiet, ka ar šo izlasi viņi varētu kļūt par Olimpiskajiem čempioniem...
Būsim reāli Olimpiskie čempioni ir gandrīz vai zināmi..
tas pats bija Nagano, tas pats bija Turīnā.... Ehh, cilvēki no vēstures nemācās (patiesībā nemaz nezina šo vēsturi).
Toreiz tā starpība starp Kanādu un citām izlasēm NHL spēlētāju sakarā nebija mazāka.

Bet nu protams, Kanādai ir labas izredzes vinnēt čempi. Kā jau vienmēr. Tikai nevajag uzskatīt, ka tā statistika, kas savākta NHL laukumos baigi daudz ko nozīmē, jo domāju, ka uz lielā ledus tas pats Mozjakins nebūtu sliktāks par nevienu no šiem te.... tāpat kā citi no KHL topa. Tāpēc, ka atšķirība tomēr pastāv.

Vēl jāatzīmē, ka Vankūverā Kanāda spēlēja mājās... i to ASV finālā knapi tikai pieveica. Teorijā ASV arī ir kļuvuši labāki kopš Vankūveras.

     [+] [-]

, 2014-02-11 22:57, pirms 11 gadiem
cheij rakstīja: Šķiet, ka ar šo izlasi viņi varētu kļūt par Olimpiskajiem čempioniem...
Būsim reāli Olimpiskie čempioni ir gandrīz vai zināmi..
ja šis būtu kā NHl playoff, ka komandas jau visu gadu ir veidojušās, ir tā ķīmija, PO līdz 4ām uzvarām - tad,visticamāk, jā. Tagad - ej nu uzmini
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-02-11 22:59, pirms 11 gadiem
Maris Vitols rakstīja: Es ieliktu Bišopu, Bernier vietā, bet nu tā viss ok un vēl Big Joe ieliktu Bērnsa vietā, vienozīmīgi.
Bišops vispār ir amerikānis...

     [+] [-]

, 2014-02-11 23:01, pirms 11 gadiem
īsti nesapratu kāda ir šī raksta praktiskā jēga?

šādas izlases var sastādīt krustu šķērsu. un?

     [+] [-]

, 2014-02-11 23:01, pirms 11 gadiem
Kapēc Letangs nav Sočos ir dīvaini...

  -2 [+] [-]

, 2014-02-11 23:01, pirms 11 gadiem
acmee23 rakstīja: Tev arii liekas, ka Sloveenija visus sasitiis?!?!
visi ļoti labi atcerās kā 1960. gadā ASV pietika ar studentu un amatieru izlasi ,lai paņemtu zeltu!! tā ka Kanādai es domāju arī pietiktu ar 2. vai kautvai 3. izlasi, lai pacīnītos par zeltu!!!

     [+] [-]

, 2014-02-11 23:02, pirms 11 gadiem
zigiss rakstīja: īsti nesapratu kāda ir šī raksta praktiskā jēga?

šādas izlases var sastādīt krustu šķērsu. un?
kamēr Dinamo nespēlē, kāds cents ar jānopelna...

     [+] [-]

, 2014-02-11 23:03, pirms 11 gadiem
Lūdzu Krievijas otro izlasi?

     [+] [-]

, 2014-02-11 23:03, pirms 11 gadiem
alex777 rakstīja: Kanādai katrs spēlētājs ir Ovečkina līmenī....
tas ir pisec šitā pateikt..... kas raksturo tipisko vidusmēra kanādiešu fanu
Ovi ir uzaudzis uz lielā ledus, mazais NHL ledus pat nav viņa īstā stihija, pa īstam viņš ir kā spēlētājs audzis uz tāda ledus, kāds ir Sočos un tur viņš būs kā zivs ūdenī...

Bez tam, Ovečkins šogad NHL ir iemetis 40 golus.... Gribi zināt cik vēl NHL ir cilvēku, kas iemetuši 40 golus šogad? Nulle!

Malkins, aizvadot tikpat spēļu cik pārējie, rezultativitātē būtu otrais aiz Krosbija.

Dacjuks nebūs labākajā formā? Viņš uz lielā ledus būs labākā formā kā neviens cits....

Nevajag aizmirst Kovaļčuku, lai arī viņš spēlē KHL.... Radulovu to pašu, kas uz lielā ledus būs labāks par gandrīz visiem kanādiešiem u.t.t. Tas pats Tarasenko redzēsiet būs pavisam cits līmenis uz Soču lielā ledus.

     [+] [-]

, 2014-02-11 23:04, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Bišops vispār amerikānis...
Sajaucu!

     [+] [-]

, 2014-02-11 23:06, pirms 11 gadiem
Krievijas lielākais mīnuss varētu būt tas, ka viņi neizturēs spiedienu, kas uz viņiem tiek izdarīts.

     [+] [-]

, 2014-02-11 23:08, pirms 11 gadiem
Vislabākais scenārijs būtu ka somi izsistu gan krievus , gan kanadiešus . Visur tagad somi tiek minēti kā melnais zirdziņš , jo nevien nezina ko no viņiem gaidīt . Tas tik būtu kkas , ja Temu aizieto to hokeja ar olimpisko medaļu kaklā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-11 23:10, pirms 11 gadiem
raksts ne par ko, bez jebkādas analīzes, tikai plika statistika, kāpēc tieši šie varētu būt tie īstie Kanādas otrās izlases kadri!
kārtējais rakstiņš, lai atkal parKrievijas un pretKrievijas faneļi savā starpā paecētos pirms Soču turnīra sākuma

p.s. viens jau prasa Krievijas otro izlasi? kāpēc ne! pēc tam Zviedrijas u.t.t.

     [+] [-]

, 2014-02-11 23:11, pirms 11 gadiem
Cilvēki neapzinās to, ka lielu daļu arī no Kanādas pirmā sastāva ieliekot KHL.... viņi pazustu pamatmasā. Nu ok, ne pamatmasā, bet nu +/- tas pats Kovaļčuks... 44 sp. 40 punkti, tāpat kā bija ar leģendu Jāgru, kas Radulovu rezultativitātē tāpat nepārsita KHL spēlējot.

Pie tam, ja atceramies Vankūveru, tad pat savās mājās tāda pati NLA čempja Šveice viņus piespieda sist bullīšus, bet ja atgriežamies Turīnā, tad uz lielā ledus vispār sasita tā, ka nekāda vieglā pastaiga tur nebūs viņiem.....

Olimpiādē uz lielā ledus NHL cipari var nenozīmēt gandrīz neko...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-11 23:13, pirms 11 gadiem
alex777 rakstīja: Janis, tici man, neesmu Kanādas fans. Par laukumu es jau pateicu, ta viennozimigi ir prieksrociba. Par Ovi - es skaitu punktus, nevis vartus. Ja tu gribi skaitit vartu guvumus, tad jaskatas ari izdaritie meginajumi - to manam vārdu brālim ir daudz...Tarasenko ir 103. rezultatīvakais. Es tomēr domāju, ka pārējos džekus varēja no KHL paņemt. To pašu Zaripoivu ar Mozjakinu. Nu nav viņi sliktāki par Artjomu Aņisimovu. Ir vēl Ničuškins....Būs interesanti paskatīties
Par KHL džekiem es piekrītu, bet viņiem ir nu tā stigma, ka šie ir slinki pēc velna... Es gan domāju, ka jā, nevajadzēja Zaripovu un co uz Vankūveru ņemt, viņi nav tā stila spēlētāji un tieši pēc tā viņiem arī atmeta ar roku, tad jau labāk NHL trešās šķiras dragātājus, bet uz lielā ledus Mozjakins un Co tomēr noderētu vairāk pa tādu Aņisimovu.... Bet nu redzēs, un kādam jāstaipa arī klavieres.

Ir Krievijas komplektācijā arī trūkumi, bet vēl jau ir ASV, Zviedrija, Somija un nu nebūs tikai to ciparu dēļ Kanādai viegla dzīve, kā jau minēju- šiem pat ar šveiciešiem nav gājis saldi pagājušās spēlēs.

     [+] [-]

, 2014-02-11 23:13, pirms 11 gadiem
Russia - Usa 3-8 - YouTube

Rekur jau bija trauksmes zvani Krievijas izlasei. Un šeit bija tikai pāris čaļi no tiem, kas spēlēs olimpiādē ASV.

     [+] [-]

, 2014-02-11 23:14, pirms 11 gadiem
Svarigi ir nevis cik tev ir daudz labu speletaju, bet cik līderi atradisies, kas spees uzvaret speeles un vai tiem pārejiem pietiks spēka un meistaribas, lai apturētu pretinieku komandu un viņu līderus.

Nagano- Finaala varoņi bija aizsargs un vārtsargs...
Aizsargs Svoboda- finaala iemeta savu vienigo ripu turniraa.

     [+] [-]

, 2014-02-11 23:16, pirms 11 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: tas ir pisec šitā pateikt..... kas raksturo tipisko vidusmēra kanādiešu fanu
Ovi ir uzaudzis uz lielā ledus, mazais NHL ledus pat nav viņa īstā stihija, pa īstam viņš ir kā spēlētājs audzis uz tāda ledus, kāds ir Sočos un tur viņš būs kā zivs ūdenī...

Bez tam, Ovečkins šogad NHL ir iemetis 40 golus.... Gribi zināt cik vēl NHL ir cilvēku, kas iemetuši 40 golus šogad? Nulle!

Malkins, aizvadot tikpat spēļu cik pārējie, rezultativitātē būtu otrais aiz Krosbija.

Dacjuks nebūs labākajā formā? Viņš uz lielā ledus būs labākā formā kā neviens cits....

Nevajag aizmirst Kovaļčuku, lai arī viņš spēlē KHL.... Radulovu to pašu, kas uz lielā ledus būs labāks par gandrīz visiem kanādiešiem u.t.t. Tas pats Tarasenko redzēsiet būs pavisam cits līmenis uz Soču lielā ledus.
Realitāte ir tāda, ka sekojot 15 gadus NHL līdz, šī patiešām ir pati stiprākā izlase, visās maiņās un vārtos arī! Krievi ko liks pretī - neko! Jā labi pirmā maiņa būs Ovi,Malka un Dace, būs kā līdzīgs ar līdzīgu uzbrukumā, bet var teikt ka citas maiņas eksistēs tikai CAN, jo viņiem ir gan stāri, izcili stāri, arī komanda! Labākā gadījumā Rus prognozēju Bronzu, jo tāda pati,mazliet sliktāka, situācija ir ar ASV, bet ar nav izredžu!

     [+] [-]

, 2014-02-11 23:16, pirms 11 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Krievijas lielākais mīnuss varētu būt tas, ka viņi neizturēs spiedienu, kas uz viņiem tiek izdarīts.
Krievijas lielākais mīnuss varētu būt tas, ka viņi uz papīra pat neizskatās pēc medaļu pretendentiem un par viņu spēju saspēlēties,saliedēties mēs esam pārliecinājušies jau daudz zemāka līmeņa turnīros

     [+] [-]

, 2014-02-11 23:17, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Russia - Usa 3-8 - YouTube

Rekur jau bija trauksmes zvani Krievijas izlasei. Un šeit bija tikai pāris čaļi no tiem, kas spēlēs olimpiādē ASV.
saprotu jau, ka Latvijas fanam tā spēle dikti iet pie sirds, bet nedomāju, ka Olimpiādē Krievija tik katastrofāli izgāzīs spēli.... Lai gan, kā jau teicu, krievu lielākais mīnuss ir tieši tas fanu un funkcionāru spiediens.... Izlase ir pilnībā spējīga vinnēt OS gan.

     [+] [-]

, 2014-02-11 23:18, pirms 11 gadiem
kristaps24 rakstīja: Krievijas lielākais mīnuss varētu būt tas, ka viņi uz papīra pat neizskatās pēc medaļu pretendentiem
tā var pateikt tikai cilvēks, kas maz saprot no hokeja.

Jautājums, kurā līnijā ASV, somi un zviedri ir spēcīgāki par krieviem? Nu ok zviedri mož aizsardzībā.
Jūsu lielākā problēma ir tā, ka jūs esat pārāk ieciklējušies uz NHL cipariem. Labi, štrunts par Krieviju, es lieku priekšā, ka Šveice sasitīs kādu no tām medaļu pretendentēm uz lielā ledus, pat varu derēt uz to.... ar visu to, ka viņu NHListi uz citu fona maigi sakot ir... mē

     [+] [-]

, 2014-02-11 23:19, pirms 11 gadiem
karlosm rakstīja: Realitāte ir tāda, ka sekojot 15 gadus NHL līdz, šī patiešām ir pati stiprākā izlase, visās maiņās un vārtos arī! Krievi ko liks pretī - neko! Jā labi pirmā maiņa būs Ovi,Malka un Dace, būs kā līdzīgs ar līdzīgu uzbrukumā, bet var teikt ka citas maiņas eksistēs tikai CAN, jo viņiem ir gan stāri, izcili stāri, arī komanda! Labākā gadījumā Rus prognozēju Bronzu, jo tāda pati,mazliet sliktāka, situācija ir ar ASV, bet ar nav izredžu!
Vēl jau bez ASV un Krievijas tajā grupā ir Slovēnija, var jau ņirgt, bet tur tas līmenis arī ir bik uzaudzis pēdējos gados, atstāt Baltkrieviju ar visiem KHL večiem un Dāniju mājās , tas ir jāmāk. Turklāt Kopitars, Mursaks, DEL veči , laikam 7 gabali bija slovēņiem, turklāt labi punktu guvēji. Par Slovākiem vispār bez komentāriem, nebūs tur nekāda pastaiga rusļikiem.
1 2 3 89 komentāri