Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:110, Did:0, useCase: 3

papildināts Dinga un Trampa cīņā neizšķirts, Viljamss nosargā vadību

Lauris Bērziņš
Lauris Bērziņš

Dinga un Trampa cīņā neizšķirts, Viljamss nosargā vadību
Dings Junhui
Foto: Lauris Bērziņš

2011. gada pasaules snūkera čempionātā pusfinālā starp Dingu Junhui un Džadu Trampu rezultāts pēc trim aizvadītām sesijām kļuvis neizšķirts – 12:12. Bet Džona Higinsa un Marka Viljamsa duelī rezultāts pēc divām sesijām ir 9:7 par labu pēdējam.

Džads Tramps – Dings Junhui [12:12]

Pēc ceturtdien aizvadītās pirmās pusfināla sesijas, kurā abi spēlētāji bija parādījuši samērā labu spēli, vadībā ar 5:3 bija izvirzījies Tramps.

Otrās sesijas sākums neizdevās sevišķi veiksmīgs ne Trampam, ne Dingam. Trampam, kurš visa turnīra gaitā bija sitis iekšā gandrīz visu, ko vien varēja iesist, beidzot gadījās arī vairākas neveiksmes uzbrukumā no labām pozīcijām. Taču viņam zināmā mērā paveicās, ka arī Dings kļūdījās pietiekami bieži. Un līdz sesijas pārtraukumam Trampam tomēr izdevās nosargāt vadību – 7:5.

Aptuveni 15 minūšu ilgajā starpbrīdī Tramps atkal pamanījās "ietvītot" kādu ziņu savā "Twitter" kontā. Viņš atzina, ka spēle rīta sesijā nav izdevusies, un kaut kas ir jādara, lai to mainītu. Taču nekādus būtiskus uzlabojumus savā sniegumā viņam tā arī neizdevās atrast. Mača 13. freimā Dings ar 75 punktu breiku samazināja rezultāta starpību, tad nākamā freima saspringtā galotnē ar pēdējo melno bumbu guva vēl vienu panākumu, bet pēc tam ar 53-39 bija pārāks vēl vienā nervozā partijā un jau pārņēma vadību.

Saraustītā un vairāk nekā pusstundu ilgā 8. freimā kārtējo panākumu izcīnīja Dings, panākot jau divu freimu pārsvaru – 9:7.

Vakara sesijā Tramps jau spēlēja daudz labāk. Tiesa, pirmajā freimā nācās palikt sausā, taču pēc tam ar 61 un 71 punkta sērijām viņš ielika pamatus uzvarām nākamajos divās partijās. 20. freimā jau atkal atzīmējās Dings. Izmantojot Trampa neveiksmi uzbrukumā Ķīnas pirmais numurs iespēja 77 punktus lielu breiku un atkal atjaunoja divu freimu pārsvaru – 11:9.

Būtisks pavērsiens sekoja pēc pārtraukuma. Trampam atgriešanās pie spēles galda atgriezās sanāca ļoti pārliecinoša, un sesijas otro daļu viņš uzvarēja ar 3:1. Vispirms ar 61 punkta breiku viņš atspēlēja vienu freimu, bet tad iesita divus century (102 un 123). Savukārt sesiju "uz pozitīvas nots" izdevās noslēgt Dingam – viņam 87 punktu breiks ļāva panākt izlīdzinājumu (12:12).

Pusfināla pēdējo sesiju Dings un Tramps aizvadīs sestdien, plkst. 16:30.

Marks Viljamss – Džons Higinss [9:7]

Gluži tāpat kā pirmajā pusfinālā, arī šajā pēc pirmās sesijas rezultāts bija 5:3; divu freimu pārsvaru bija ieguvis Viljamss. Pēdējais ar uzvarētu freimu uzsāka otro sesiju, bet drīz vien sagaidīja Higinsa atbildi ar breiku 84 punktu vērtībā. Nedaudz vēlāk Viljamss iespēja 115 punktu century, taču jāatzīst, ka sērija varēja būt 140 punktus liela. Taču velsietis nespēja nogādāt lūzā zaļo bumbu, līdz ar to Marka Kinga 1. kārtas mačā sasniegtā 138 punktu sērija pagaidām noturējās čempionāta augstākā breika godā.

Viljamss ar 62-0 tika priekšgalā 12. freimā, bet Higinss dažos piegājienos atspēlējās un beigās ar diviem labiem sitieniem nogādāja lūzās zilo un pēc tam arī rozā bumbu un uzvarēja ar 70-62.

Galvenais Viljamsa ierocis bija precizitāte uzbrukumos no tālienes. Tā, piemēram, viņš iesāka sēriju 13. freimā, kas beidzās ar 103 punktu century. Pēc tam ar vairākiem nelieliem breikiem Viljamss panāca jau četru freimu vadību.

Iegūto pārsvaru Viljamss nenosargāja.Viņš atradās nelielā vadībā 15. freimā, taču noslēgumā Higinss ar lielisku 40 punktu klīrensu izrāva uzvaru ar 65-62. Bet sesijas pēdējā freimā pēc vairākiem abpusēji nesekmīgiem uzbrukumiem pie pirmās izdevības tika Higinss, taču vairāk par 42 punktiem vienā piegājienā neguva. Turpinājumā viņš tika vēl pie dažām iespējām un gan ar saviem spēkiem, gan ar nelielu veiksmes palīdzību pabeidza freimu ar uzvaru.

Nākamā sesija šajā pusfinālā tiks aizvadīta sestdien, plkst. 12:00.

  -3 [+] [-]

, 2011-04-29 16:16, pirms 14 gadiem
žēl, ka Binghams nepiebeidza viņu (toreiz gan biju diemžēl par Dingu). tagad šis knapi izspraucies paņem Selbyu laimē un nedod dievs vēl Trampu laimēs.

     [+] [-]

, 2011-04-29 17:40, pirms 14 gadiem
Nekas, nekas, Tramps vēl saņemsies, kā nekā līdz 17 uzvarām spēlē.

  +6 [+] [-]

, 2011-04-29 19:34, pirms 14 gadiem
Tiešām ceru, ka finālā būs Tramps pret Viljamsu.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-29 19:37, pirms 14 gadiem
Cerams Higinss jums visiem heiteriem ieliks sejā.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-29 20:13, pirms 14 gadiem
Nezinu cik te no tiem gudrajiem komentētājiem vispār ir redzējuši kādu no pāra spēlēm, bet pašlaik tieši Dings un Higins izskatās labāk par pretiniekiem....

     [+] [-]

, 2011-04-29 20:41, pirms 14 gadiem
praktikants rakstīja: Nezinu cik te no tiem gudrajiem komentētājiem vispār ir redzējuši kādu no pāra spēlēm, bet pašlaik tieši Dings un Higins izskatās labāk par pretiniekiem....
pie saistita raksta bija viens skaists komentars par Trampu - noteikti pamaniji
tas sakaams par abiem - Trampu un Viljamsu - vinji spelee riskantaak bet skaisti (Tramps vispar Ronija tradicijaa )
tapec ari daudziem cilvekiem vinji simpatizee vairaak
man ari

  -2 [+] [-]

, 2011-04-29 21:20, pirms 14 gadiem
nu ko es teicu jau pēc 1. sesijas par Trampu, ka ar tādu spēli ilgtermiņā viņš zaudēs. Jo tā pārējie snookeristi nevis nemāk spēlēt kā Tramps, bet vienkārši tā nespēlē kā viņš.

Ko jūs gribat apgalvot, ka Snookers jau n-tos gadus tiek spēlēts nepareizi. Te nav pools kur var bliezt kā grib un ar veiksmi var visu sasist.

varat atkal man visi likt mīnusus bet tie kas izprot snookeru nevis galvenais ir šovs, sapratīs par ko es runāju

  +1 [+] [-]

, 2011-04-29 22:13, pirms 14 gadiem
timoty rakstīja: pie saistita raksta bija viens skaists komentars par Trampu - noteikti pamaniji
tas sakaams par abiem - Trampu un Viljamsu - vinji spelee riskantaak bet skaisti (Tramps vispar Ronija tradicijaa )
tapec ari daudziem cilvekiem vinji simpatizee vairaak
man ari
Nu nezinu cik ļoti Viljamss riskē, bet Trumps no veiksminiekiem un riskētājiem ir lielākais!

     [+] [-]

, 2011-04-29 22:22, pirms 14 gadiem
praktikants rakstīja: Nu nezinu cik ļoti Viljamss riskē, bet Trumps no veiksminiekiem un riskētājiem ir lielākais!
Viljams vienkarshi biezhi sit tik grutus sitienus, kadus citi parasti nesistu, bet parasti vinjus ari iesit, tapec neskiet, ka vins baigi risketu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-29 23:53, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: nu ko es teicu jau pēc 1. sesijas par Trampu, ka ar tādu spēli ilgtermiņā viņš zaudēs. Jo tā pārējie snookeristi nevis nemāk spēlēt kā Tramps, bet vienkārši tā nespēlē kā viņš.

Ko jūs gribat apgalvot, ka Snookers jau n-tos gadus tiek spēlēts nepareizi. Te nav pools kur var bliezt kā grib un ar veiksmi var visu sasist.

varat atkal man visi likt mīnusus bet tie kas izprot snookeru nevis galvenais ir šovs, sapratīs par ko es runāju
es redzu, ko teici pirms divaam stundam, bet pa sho laiku shis tas ir pamainijies

     [+] [-]

, 2011-04-30 00:35, pirms 14 gadiem
Vai tiešām autors ir Šefildā, ka zem bildes var likt savu vārdu???

  +1 [+] [-]

, 2011-04-30 00:53, pirms 14 gadiem
ja Tramps vai Viljams(par Rooniiti nerunāsim) blietē tādas bumbas ko tā saucamie īstie snukeristi nedara, tas nenozīmē ka viņi to dara uz veiksmi, bet gan viņi ir pārliecināti ka viņu tehnika to atļauj un tas ir skaisti un katrā ziņā fanu skaits viņiem pieaug ,jo kam gan nepatīk šovs.
ceru ka Tramps paņems...
katrā gadījumā ja viņi abi tiktu finālā tas būtu GREAT!

     [+] [-]

, 2011-04-30 08:45, pirms 14 gadiem
Jautājumi ekspertiem (autoram):
Skatos snūkeru (parasti gan tikai aprīlī) jau gadus 4, bet man nedom mieru daži autora lietoti temini:
century - seŗija virs 100. Skaidrs.
breiks - vienā piegājienā sasitās bumbas. Skaidrs.

sērija - vai tas ir tas pats breiks?
klīrenss - kad autors lieto šo terminu?

paldies

     [+] [-]

, 2011-04-30 09:20, pirms 14 gadiem
praktikants rakstīja: Vai tiešām autors ir Šefildā, ka zem bildes var likt savu vārdu???
autors tiešām ir Šefīldā.

     [+] [-]

, 2011-04-30 09:57, pirms 14 gadiem
pilseta rakstīja: Jautājumi ekspertiem (autoram):
Skatos snūkeru (parasti gan tikai aprīlī) jau gadus 4, bet man nedom mieru daži autora lietoti temini:
century - seŗija virs 100. Skaidrs.
breiks - vienā piegājienā sasitās bumbas. Skaidrs.

sērija - vai tas ir tas pats breiks?
klīrenss - kad autors lieto šo terminu?

paldies
Neesmu eksperts, bet man šķiet ka zinu atbildes:
Sērija ir tas pats breiks.
Klīrens, ir kad cilvēks pienāk pie galda un `novāc` visas bumbas kas palikušas.
Total klīrens ir kad cilvēks `novāc` visas bumbas no galda, no pirmās līdz pēdējai.

     [+] [-]

, 2011-04-30 11:08, pirms 14 gadiem
orlis rakstīja: Neesmu eksperts, bet man šķiet ka zinu atbildes:
Sērija ir tas pats breiks.
Klīrens, ir kad cilvēks pienāk pie galda un `novāc` visas bumbas kas palikušas.
Total klīrens ir kad cilvēks `novāc` visas bumbas no galda, no pirmās līdz pēdējai.
varbūt arī ne no pirmās piemēram, ja tev ir 0-50, tu pieej pie galda un nolasi visu, tas arī ir klīrennss

     [+] [-]

, 2011-04-30 13:25, pirms 14 gadiem
praktikants rakstīja: Vai tiešām autors ir Šefildā, ka zem bildes var likt savu vārdu???
nē, es bildes zogu no citiem un uzdodu par savējām

     [+] [-]

, 2011-04-30 13:26, pirms 14 gadiem
davix rakstīja: nu ko es teicu jau pēc 1. sesijas par Trampu, ka ar tādu spēli ilgtermiņā viņš zaudēs. Jo tā pārējie snookeristi nevis nemāk spēlēt kā Tramps, bet vienkārši tā nespēlē kā viņš.

Ko jūs gribat apgalvot, ka Snookers jau n-tos gadus tiek spēlēts nepareizi. Te nav pools kur var bliezt kā grib un ar veiksmi var visu sasist.

varat atkal man visi likt mīnusus bet tie kas izprot snookeru nevis galvenais ir šovs, sapratīs par ko es runāju
Snukeru skatos vairāk kā 10 gadus iespēju robežās, bet nevaru piekrist par Trampu. Nesaku ka viņš vienīgais sit tādas bumbas, bet ja viņš tomēr ik pa brīdim iesit ko tādu par ko brīnās daudzi tad tājau ir likumsakarība. Tramps pēc saviem brīnumainajiem sitieniem ir nodrošinājies jo neiesišanas gadījumā ļoti bieži pretiniekam izejas uz sarkanām bumbām nav. Ja tramps jūt sevī pārliecību kāpēc nesist, jo citi nejūt šo pāliecību. Ja Tramps šādi spēlēs viņš būs stabils TOP-16 spēlētājs-spēlēs vairāk uz skatītājiem, viņam būs savs spēles stils-skaists uzbrūkošs, arī kļūdas būs -bet tas būs Tramps ar saviem labvēļiem un nelabvēļiem-man gribētos lai viņš saglabātu šo spēles stilu, kaut vai tāpēc ka citi tā nespēlē. Gribas lai būtu TOP-16 dažāda stila spēlētāji. Tas ka aisstāvu Trampa spēles stilu nenozīmē ka viņš ir mans favorīts-finālā vēlētos redzēt Dingu- Higinsu.
Tramps jau arī savus brīnumsitienus aprēķina-ja ir laba pozīcija un iesista sarkanā drīzāk garantē uzvaru freimā tad viņs uz to iziet - malacis-ja ir pārliecība par saviem spēkiem tad jāsit, būs reizes kad Tramps nejutīs pārliecību tad nesitīs.

     [+] [-]

, 2011-04-30 13:38, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Snukeru skatos vairāk kā 10 gadus iespēju robežās, bet nevaru piekrist par Trampu. Nesaku ka viņš vienīgais sit tādas bumbas, bet ja viņš tomēr ik pa brīdim iesit ko tādu par ko brīnās daudzi tad tājau ir likumsakarība. Tramps pēc saviem brīnumainajiem sitieniem ir nodrošinājies jo neiesišanas gadījumā ļoti bieži pretiniekam izejas uz sarkanām bumbām nav. Ja tramps jūt sevī pārliecību kāpēc nesist, jo citi nejūt šo pāliecību. Ja Tramps šādi spēlēs viņš būs stabils TOP-16 spēlētājs-spēlēs vairāk uz skatītājiem, viņam būs savs spēles stils-skaists uzbrūkošs, arī kļūdas būs -bet tas būs Tramps ar saviem labvēļiem un nelabvēļiem-man gribētos lai viņš saglabātu šo spēles stilu, kaut vai tāpēc ka citi tā nespēlē. Gribas lai būtu TOP-16 dažāda stila spēlētāji. Tas ka aisstāvu Trampa spēles stilu nenozīmē ka viņš ir mans favorīts-finālā vēlētos redzēt Dingu- Higinsu.
Tramps jau arī savus brīnumsitienus aprēķina-ja ir laba pozīcija un iesista sarkanā drīzāk garantē uzvaru freimā tad viņs uz to iziet - malacis-ja ir pārliecība par saviem spēkiem tad jāsit, būs reizes kad Tramps nejutīs pārliecību tad nesitīs.
nu jā daļēji piekrītu, ka varbūt man ir tādas antipātijas, jo man patīk cita stila snookers un varbūt arī labi ka Top 16 ir tik atšķirīgi spēlētāji.

Bet nu vienai lietai gan nepiekrītu, ka viņš pēc tiem bliezieniem baigi nodrošinās. Vakar kārtējo reizi varējām redzēt, ka viņam pāt pēc kļūdaina blieziena viss aizgāja pa gaisu un vēl iekrīt "fļuks" a šis ne atvainojas, pat ne aci nepamirkšķinot turpina spēlēt, takā tam būtu jābūt.

Tāpat kā pagājušā čempī vai kādā citā turnirā ja nemaldos, pieskārās ar roku bumbai, ko nepamanīja tiesnesis bet varēja labi redzēt atkārtojumos, ka viņš pats to juta, tomēr neko neteica un turpināja. Tas bija mačs pret Salivanu ja nekļūdos. Un tā snookerā nerīkojas.