Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:5, Did:0, useCase: 3

Ārmstrongs: "Dopings bija kā riepu piepumpēšana ar gaisu"

Rolands Eliņš

Ārmstrongs: "Dopings bija kā riepu piepumpēšana ar gaisu"
Lenss Ārmstrongs
Foto:AP/Scanpix

Opras Vinfrijas sarunu šovam šonakt uzmanību pievērsa arī visa sporta pasaule, jo tajā tika pārraidīta intervija ar nu jau bēdīgi slaveno riteņbraucēju Lensu Ārmstrongu, kurš atklātā sarunā atzinās dopinga lietošanā un atbildēja uz sarunu šova vadītājas jautājumiem saistībā ar to.

Ažiotāža Lensam Ārmstrongam ir sekojusi jau ilgu laiku, un nu viņš, šķiet, bija nolēmis tam pielikt godīgu un atklātu punktu, piekrītot intervijai Opras Vinfrijas sarunu šovā. Ārmstrongs noliedz baumas, ka par šo sarunu viņš saņēmis bagātīgu kompensāciju, uz šādu jautājumu atbildot, ka nekādu samaksu nav saņēmis. Intervijā Ārmstrongs atzīst dopinga lietošanu savas karjeras laikā, kā arī sīkāk paskaidro tās apstākļus un rašanās cēloņus, kā arī stāsta par savu vainas apziņu un kāpēc viņš tobrīd sevi neuzskatīja par krāpnieku.

Šonakt tika pārraidīta sarunas ar Lensu Ārmstrongu pirmā daļa. Otrā daļa tiks translēta Opras sarunu šovā naktī uz 19. janvāri, proti, rītdien.

Intervijas pirmās daļas fragmenti

Vai Jūs esat lietojis aizliegtas vielas, lai uzlabotu savu sniegumu.
Jā.
Vai viena no šīm vielām bija EPO?
Jā.
Vai Jūs lietojāt dopingu visās savās „Tour de France” uzvarās?
Jā.
Vai, jūsuprāt, bija iespējams uzvarēt „Tour de France” bez dopinga? Septiņas reizes pēc kārtas?
Manuprāt, nē.
Veselus 13 gadus Jūs ne tikai noliedzāt dopinga lietošanu, Jūs arī ļoti nepiekāpīgi un izaicinoši noliedzāt visu, ko šobrīd apgalvojat. Kāpēc tieši šobrīd?
Tas ir labs jautājums, uz kuru man nav labas atbildes. Jebkurā gadījumā tas ir par vēlu. Tas ir par vēlu priekš daudziem cilvēkiem, un tā ir mana vaina. Es visu šo situāciju uzskatīju par vieniem lieliem meliem un, kā jau jūs minējāt, nebūt neteicu vienkārši „nē” un neklusēju.
Tieši tā, Jūs bijāt izaicinošs. Jūs saucāt par meļiem citus.
Es to saprotu. Visu laiku zināju patiesību, kura diemžēl nebija tāda, kā cilvēki domāja. Šis bija tik perfekts stāsts . Ja uz to paskatās no malas, tad tā ir taisnība – slimības pārvarēšana, „Tour de France” uzvaras, laimīga laulība, bērni. Tas bija pasakas cienīgs perfekts stāsts, bet tas nebija patiess.
Jūs izteicāt viedokli, ka bez dopinga uzvarēt būtu neiespējami.
Ne tajā paaudzē, taču es neesmu šeit, lai apspriestu citus sportistus no tās paaudzes. Tas viss jau ir pierādīts un zināms. Ne jau es biju tas, kurš ieviesa šo dopinga kultūru, tiesa, arī nekādi nemēģināju to apturēt, un tā bija mana kļūda.
Dopinga kultūru? Vai varat paskaidrot?
To ir grūti izdarīt, neapsūdzot citus, ko es šobrīd ļoti nevēlētos darīt, jo šobrīd es šeit esmu, lai, pirmkārt, atzītu pats savas kļūdas.
..
Man liekas, ka dažas šīs sistēmas daļas ļoti iederētos mafijā. Agrāk mums bija īpaši šifri, slepeni telefona numuri. Mēs izmantojām Edgara Alana Po vārdu, kas bija segvārds priekš EPO.
Vai Jūs nebaidījāties tikt pieķerts?
Nē. Dopinga pārbaudes ir mainījušās. Agrāk viņi mūs pārbaudīja tikai sacensībās. Viņi nenāca uz mājām, viņi nedevās uz treniņnometnēm. Tagad dopinga pārbaužu galvenais uzsvars ir uz ārpus sacensībām notiekošo sportistu dzīvi, kas, protams, ir pareizi.
..
Vienīgā lieta, kas mani patiešām saniknoja USADA 2012. gada ziņojumā bija tā, ka viņi apgalvoja, ka esmu lietojis dopingu arī 2009. un 2010. gada „Tour de France”. Pēdējā reize, kad esmu šķērsojis aizliegto robežu, bija 2005. gadā.
Tātad 2009. gadā Jūs izcīnījāt trešo vietu bez dopinga palīdzības?
Tieši tā.
USADA ziņojumā arī teikts, ka Ārmstrongs ne tikai pats lietoja dopingu, bet arī kontrolēja savas komandas attieksmi un lietošanu.
Nu, hmm, es biju komandas līderis. Ne menedžeris, ne direktors... Es biju līderis, un līderis rāda piemēru. Nekad nevienam neesmu devis tiešu rīkojumu lietot dopingu, lai būtu komandā. Tas nekad nenotika. Konkurence bija milzīga, un mēs visi bijām pieauguši cilvēki. Tiesa, mūsu komandā bija sportisti, kas izvēlējās nesekot vairākumam.
Vai Jūs centāties iebiedēt, terorizēt citus?
Jā, es to darīju. To darīju tādā ziņā, ka patstāvīgi centos kontrolēt notikumu gaitu, un ja kāds teica ko tādu, kas man nepatīk, es to centos atspēkot. Sacīju, ka viņš ir melis, ka viņi visi ir meļi.
Vai tas ir Jūsu dabā vienmēr atspēkot citu personu negatīvu viedokli?
Jā, tāda ir mana dzīve, tieši tāda.
Vai Jūs izjutāt prieku par savām uzvarām?
Prieku sagādāja vairāk pati gatavošanās sacensībām, sacensību process. Pašas uzvaras jau bija gandrīz kā nodrošinātas. Manā uztverē dopings bija kā riepu piepumpēšana ar gaisu.
Vai Jūs jutāties vainīgs?
Tobrīd? Nē.
Vai Jūs uzskatījāt, ka krāpjaties?
Nē.
Jūs patiešām neuzskatījāt oficiāli aizliegtu vielu lietošanu kā krāpšanos?
Tajā laikā, nē. Un es bieži dzirdēju šos vārdus, taču tad devos mājās un vārdnīcā atradu definīciju vārdam „cheat” (krāpties, blēdīties) – un definīcija vēstīja, ka tā ir priekšrocības iegūšana pār pretinieku, kuram šādas priekšrocības nav. Man neizskatījās, ka situācija ir tāda.
Bet Jūs zinājāt, ka esat uz augstāka līmeņa. Jūs esat Lenss Ārmstrongs.
Es zināju to, taču īsti neaptvēru notiekošā mērogus.
Cilvēkiem būs grūti tam noticēt. Kā gan Jūs varējāt neapjaust par notiekošā mērogiem, ja Jūs uz pusdienām aicināja prezidents, Jūs vēlējās satikt visas rokzvaigznes pēc kārtas!
Jūs uzdevāt jautājumu, un es godīgi atbildēju, ka neaptvēru. Bet nu es redzu dusmas cilvēku acīs un sāku šo to saprast.
Dusmas un vilšanos.
Un nodevību, jā. Šie ir cilvēki, kas mani atbalstīja, ticēja man un manam stāstam. Viņiem ir visas tiesības justies nodotiem, un tā visā pilnībā ir mana vaina. Bet es izlietošu visu savu atlikušo dzīvi, lai atgūtu cieņu un atvainotos cilvēkiem.

Lensa Ārmstronga saruna ar Opru Vinfriju

Izmantotie resursi:
Lance Armstrong to Oprah Winfrey: Situation was...
youtube.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2013-01-18 07:40, pirms 13 gadiem
Tā viennozīmīgi nemaz nevar pateikt vai Amstrongs ir nelietis, jeb tomēr sistēmas upuris.
Viss tas kas patreiz notiek UCI organizētajās tūrēs ir nekas cits, kā liels vājprāts. Normāls cilvēks (pat neskatoties uz super smagiem treniņiem) dabiskā ceļa nevar izturēt to slodzi ko piedāvā Giro,Tures, un Vueltas organizētāji. Plus visā tajā iepludinātā milzu nauda,riteņbraukšanu kā pasaules līmeņa sporta veidu ir neatgriezeniski samaitājusi.
Un runa nav tikai par riteņbraukšanu.

  +7 [+] [-]

, 2013-01-18 07:44, pirms 13 gadiem
sidneycrosby1 rakstīja: TU PIevīli VISUS kuri tev ticēja
Un liki saprast, ka riteņbraukšana ir viena vienīga dopinga padarīšana
Tu esi NOŽĒLOJAMS KA MELOJI VISAI PASAULEI
Tu gan esi ļauns. Nabaga Ārmstrongs atvainojās, drīz nāks un lasīs komentārus, izlasīs tavu un sāks raudāt.

  -3 [+] [-]

, 2013-01-18 07:44, pirms 13 gadiem
Bet tas laiks bija labs....

 +30 [+] [-]

, 2013-01-18 07:47, pirms 13 gadiem
Nebūtu viņš lietojis dopingu mēs drošvien par viņu neko nezinātu!
Bez dopinga nebūtu vinnējis, to būtu izdarījis kāds cits dopingotājs!

  -3 [+] [-]

, 2013-01-18 07:47, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā viennozīmīgi nemaz nevar pateikt vai Amstrongs ir nelietis, jeb tomēr sistēmas upuris.
Viss tas kas patreiz notiek UCI organizētajās tūrēs ir nekas cits, kā liels vājprāts. Normāls cilvēks (pat neskatoties uz super smagiem treniņiem) dabiskā ceļa nevar izturēt to slodzi ko piedāvā Giro,Tures, un Vueltas organizētāji. Plus visā tajā iepludinātā milzu nauda,riteņbraukšanu kā pasaules līmeņa sporta veidu ir neatgriezeniski samaitājusi.
Un runa nav tikai par riteņbraukšanu.
Tá ir amerikánu vaina... Vini sabaroja ari visus savus sprinterus... Neviena cita valsts ar dopingu sporta nedominéja!

  +7 [+] [-]

, 2013-01-18 07:52, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā viennozīmīgi nemaz nevar pateikt vai Amstrongs ir nelietis, jeb tomēr sistēmas upuris.
Viss tas kas patreiz notiek UCI organizētajās tūrēs ir nekas cits, kā liels vājprāts. Normāls cilvēks (pat neskatoties uz super smagiem treniņiem) dabiskā ceļa nevar izturēt to slodzi ko piedāvā Giro,Tures, un Vueltas organizētāji. Plus visā tajā iepludinātā milzu nauda,riteņbraukšanu kā pasaules līmeņa sporta veidu ir neatgriezeniski samaitājusi.
Un runa nav tikai par riteņbraukšanu.
Man šķiet, ka pasuales līmeņa profesionālais sports jau kādu laiciņu kā nespēj iztikt bez farmācijas - atļautas, neatļautas, tā jebkurā gadījumā ir stipri šaura līnija. Un ne jau kāds konkrēts sportists pie tā ir vainojams, bet, kā jau tu minēji - sistēma un, galu galā, mūsdienu sabiedrība, jo mums vajag visu labāku, lielāku, ātrāku, spēcīgāku, visu vis- vis-, ka esma izkāpuši no savām dabiskajām spēju robežām un nekas cits neatliek, kā meklēt alternatīvas spēju uzlabošanai.

konkrēti par Ārmsrtongu, man galīgi nav nekādu sašutumu, aizvainojumu vai kādu citu īpašu emociju pēc šīs atklāsmes, bet vienīgi tāds emocionāli distancēts novērojums - manuprāt, viņā ir kaut kas no sociopāta (tiem iet grūti ar pareizā un nepareizā izšķiršanu).
Slēpts komentārs: klemens

  -1 [+] [-]

, 2013-01-18 08:09, pirms 13 gadiem
ĀMSTRONGS tik un tā ir labs, visiem tak lēja vienadu degvielu, bet viņš bija labākais. Tas neko neattaisno, bet tā i4 realitāte un domāju arī šobrīd un ne tikai velo sporta. Tik cita sporta veidu vadibas neuzdrošinas savus liderus gremdet jo baidas par sponsoru naudas pazaudēšanas vai novēršanās, realitāte!!!

 +12 [+] [-]

, 2013-01-18 08:13, pirms 13 gadiem
Meriona Jonsa, Karls Luis(visiem tāpat skaidrs), Lens Armstrongs - Bolt nāc ārā no skapja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-18 08:25, pirms 13 gadiem
interesanta intervija, gaidam otro daļu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2013-01-18 08:27, pirms 13 gadiem
Guncha123 rakstīja: Meriona Jonsa, Karls Luis(visiem tāpat skaidrs), Lens Armstrongs - Bolt nāc ārā no skapja
Felps arī!

  +6 [+] [-]

, 2013-01-18 08:38, pirms 13 gadiem
Nigerguy rakstīja: Felps arī!
Sebastians Lēbs arī!

  -3 [+] [-]

, 2013-01-18 08:47, pirms 13 gadiem
Guncha123 rakstīja: Meriona Jonsa, Karls Luis(visiem tāpat skaidrs), Lens Armstrongs - Bolt nāc ārā no skapja
Par Karlu gribētos ticēt, ka tomēr nelietoja. Ņemot vērā viņa ilggadību sporta sacensībās, uzdrošinos domāt, ka šeit pietika ar talantu. Lielu talantu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2013-01-18 09:01, pirms 13 gadiem
your_ufo rakstīja: krievija un tagad ķīna arī, pārējās valstis pa druskai.
ņemot vērā kā krievus noņēma no biatlona, un vienmēr asmas slimniekus norvēģus.

  +4 [+] [-]

, 2013-01-18 09:04, pirms 13 gadiem
mhartinsh rakstīja: Sebastians Lēbs arī!
Tad jau šahaa arii vajag dopingu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2013-01-18 09:11, pirms 13 gadiem
Jūs patiešām neuzskatījāt oficiāli aizliegtu vielu lietošanu kā krāpšanos?

Tajā laikā, nē. Un es bieži dzirdēju šos vārdus, taču tad devos mājās un vārdnīcā atradu definīciju vārdam „cheat” (krāpties, blēdīties) – un definīcija vēstīja, ka tā ir priekšrocības iegūšana pār pretinieku, kuram šādas priekšrocības nav. Man neizskatījās, ka situācija ir tāda.

Tā jau ir, visa riteņbraukšana ir piesārņota līdz nelabumam. Un ja pilnīgi visi top braucēji lieto aizliegtās vielas, un tu ar šo sportu sev maizi pelni, nekas cits kā arī to darīt neatliek ! Un Ārmstrongs starp visiem lietotājiem arī bija labākais.
Varu iedomāties kādi sirdsapziņas pārmetumi viņu ir vazājuši , līdz viņš nonāca līdz šādam solim, kur pateikt visas lietas īstajos vārdos, kā tas ir noticis utt...
Un to saimi, riteņbraukšanu, pat šāds Ārmstronga solis neizmainīs. Skumji, bet fakts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-01-18 09:20, pirms 13 gadiem
Par šo sarunu viņš NOTEIKTI ir saņēmis nesliktu kāpostu, jo pārāk vaļsirdīga un pārāk iestudēta ir šī atzīšanās. Gluži kā pie prokurora, kurš uzkabinājis Tev ir melu detektoru. Nu nevar šādi, kā tāds nopērts bērnelis atbildēt uz visiem jautājumiem apstiprinoši bez kaut kāda aprēķina vai pašlabuma gūšanas... Sviests principā...

 +15 [+] [-]

, 2013-01-18 09:25, pirms 13 gadiem
Vai tiešām ir kāds kas tic, ka cilvēks kurš ir melojis n-tos gadus, pēkšņi sāks runāt tikai patiesību? Nu par to ka piedaloties Opras šovā ar šādu atklātību nav saņēmis kompensāciju? Jābūt baigam mazohostam lai savu pazemojumu izvēlētos izteikt pašā skaļākajā veidā.

  -4 [+] [-]

, 2013-01-18 09:28, pirms 13 gadiem
Guncha123 rakstīja: Meriona Jonsa, Karls Luis(visiem tāpat skaidrs), Lens Armstrongs - Bolt nāc ārā no skapja
Pilnīgi noteikti, ka ne Bolts, tas jau ir dabas dots talants.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-18 09:32, pirms 13 gadiem
olispolis rakstīja: Pilnīgi noteikti, ka ne Bolts, tas jau ir dabas dots talants.

  +4 [+] [-]

, 2013-01-18 09:35, pirms 13 gadiem
zaptsudens rakstīja: Tá ir amerikánu vaina... Vini sabaroja ari visus savus sprinterus... Neviena cita valsts ar dopingu sporta nedominéja!
Muļķības, Sociālā bloka valstīs dopinga lietošana bija pilnīgi normāla parādība.

     [+] [-]

, 2013-01-18 09:37, pirms 13 gadiem
Velosprots man ir miris jau gadiem, vienīgi šorttreku paskatos OS, bet tas arī ir viss.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-18 09:40, pirms 13 gadiem
Par to Boltu - ar jamaikiešiem tomēr ir tā, ka viņi faktiski spiež tikai uz vieglatlētiku, pie tam tikai uz skriešanu, to attīstīt tādā līmenī, ka viņu vietējais čempionāts uzrāda gandrīz tikpat augstvērtīgus rezultātus kā PČ vai OS, tādēļ Bolts nav nez no kurienes izlīdis brīnumbērns, tas tomēr ir smaga un sistemātiska darba rezultāts. Ir vai nav viņam aizliegtās vielas? Hvz - domāju, ka, ja salīdzinātu Boltu ar brāļiem Šlekiem, tad otrajiem tā iespējamība būtu par 99% lielāka.
UCI būtu jāatsakās no garajām tūrēm, lai riteņbraucēji atteiktos no dopinga lietošanas. Šim vajadzētu būt arī kā piemēram FIS, kad nākamreiz sastādīs Tour de ski kalendāru.

     [+] [-]

, 2013-01-18 09:43, pirms 13 gadiem
Diemžēl Lenss vairs nav nekas...ja vien viņš nebūtu tik daudz devis labdarībai, tāpēc paldies viņam par to, ka ir labs cilvēks!

  +9 [+] [-]

, 2013-01-18 09:43, pirms 13 gadiem
zaptsudens rakstīja: Tá ir amerikánu vaina... Vini sabaroja ari visus savus sprinterus... Neviena cita valsts ar dopingu sporta nedominéja!
PSRS, tostarp LPSR dopingu neēda? Vēl taču pavisam nesen mūsu 80-to gadu slavenais lodesgrūdējs pastāstīja kā ēda ripiņas. Tā bija sistēma, Ja tu ripiņas neēdīsi, tad tava lode tik tālu nelidos un uz mačiem brauks cits, kurš ēd ripiņas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-18 09:44, pirms 13 gadiem
Un ko visus šos gadus darija antidopinga aģentūra? Ja visi sportacentra lasītāji ir lietas kursā par riteņbraucējiem dopinga rijējiem,tad šie laikam nelasa šo portālu

     [+] [-]

, 2013-01-18 09:47, pirms 13 gadiem
mhartinsh rakstīja: Sebastians Lēbs arī!
Nu, nu! Kāds tur autosportā dopings, itsevišķi ralllijā, kur ir trases piereksts un stūrmanis? Ekipāža sarijās "sūdus" un labāk māk uzrakstīt scenogrammmu? stūrmanis ātrāk nolasa? un Lēbam ātrāk rokas kustās?

  +5 [+] [-]

, 2013-01-18 09:52, pirms 13 gadiem
njā, 90 gadu beigās un 2000 sākumā pasekoju francijas tūrei - tak praktiski visi līderi akrāk vai vēlāk ir pieķerti - Armstrongs, Pantani, Ulrihs u.c.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-18 09:54, pirms 13 gadiem
kaspars_kasis rakstīja: Nu, nu! Kāds tur autosportā dopings, itsevišķi ralllijā, kur ir trases piereksts un stūrmanis? Ekipāža sarijās "sūdus" un labāk māk uzrakstīt scenogrammmu? stūrmanis ātrāk nolasa? un Lēbam ātrāk rokas kustās?
Tādu lietu kā humors laikam tev nesaprast? Ehh, pelēkie latvieši

  +2 [+] [-]

, 2013-01-18 10:03, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā viennozīmīgi nemaz nevar pateikt vai Amstrongs ir nelietis, jeb tomēr sistēmas upuris.
Viss tas kas patreiz notiek UCI organizētajās tūrēs ir nekas cits, kā liels vājprāts. Normāls cilvēks (pat neskatoties uz super smagiem treniņiem) dabiskā ceļa nevar izturēt to slodzi ko piedāvā Giro,Tures, un Vueltas organizētāji. Plus visā tajā iepludinātā milzu nauda,riteņbraukšanu kā pasaules līmeņa sporta veidu ir neatgriezeniski samaitājusi.
Un runa nav tikai par riteņbraukšanu.
Pilnībā piekrītu un pieņemu, ka Ārmstrongam ir taisnība par dopinga kultūru, ne viņš viens tajā visā bija iekšā

     [+] [-]

, 2013-01-18 10:06, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Pareizi jau viens rakstīja
uzvaras un prēmijas bija
uzvaras un reklāmas līgumi bija
uzvaras atņēma, piķis palika
un tagad arī vēl nopelna uz atzīšanos

cilvēkam uzspļaut uz tādiem kā mūsu Raivis, Smukulis, Romītis
viņš sabradā simtiem citu sportistu sapņus
Tu domā ka mūsējie katru dienu pāris simts kilometrus tā pat var nomīt?
Pazīstu dažus riteņbraucējus kas pa eiropu minušies, neko jau viņi man nav teikuši, bet uz jautājumu vai tiešām riteņbraucēji var bez dopinga nobraukt tās garās tūres, atbildēja, labi beidzam par šito tematu, negribu runāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-01-18 10:17, pirms 13 gadiem
domaju, ka vinu piespieda atziities, vai usada, vai uci vai kaads kas aiz lensa staav, jo saruna ir taada sausa, nav emociju, un reali neliekas, ka vins nozelotu, tikai krata galvu, ka ir vainigs, ka puika skola, kas sudus savarijis. un ari ta atzishanas, lenss apm 10 gadus ir visus saucis par kretiniem un meliem, idotiem utt, a tagad menesa laika izdoma, ka nu principa varetu atzities. nav logikas, turpinat malt savu sakamo, un viss, jo jega jau no tas atzisanas nav nekada, tapat pec USADAs sledzina viesiem viss bija skaidrs.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-18 10:25, pirms 13 gadiem
val_ers rakstīja: Par Karlu gribētos ticēt, ka tomēr nelietoja. Ņemot vērā viņa ilggadību sporta sacensībās, uzdrošinos domāt, ka šeit pietika ar talantu. Lielu talantu.
Tu pārāk maz zini par sportu
Viņš pats daudzas reizes ir atdzinis ka viņam nekad nav bijusi vēlme trenēties un trenējās viņš tikai pirms sacensībām, ja tu būtu redzējis kā viņš netrenējoties dominēja ne tikai skriešanā bet arī tālekšānā tad saprastu, cik tu smieklīgi skani

  +8 [+] [-]

, 2013-01-18 10:28, pirms 13 gadiem
Ir tikai 2 brīnumbērni kuriem es ticu - Bubka un Železnijs...
Ne Brorndāleni ar savām astmām ne bolti ar savu zālītes pīpēšanu un nuggetu ēšanu ne tam trakajam ķīnietim kas pirms pekinas nez no kurienes uzradās un noskrēja visus bukus 110 metros ar barjerām. Nu agru vai vēlu SOK padosies un atļaus dopingu, jo tā ir cīņa ar vējdzirnavām...

  +4 [+] [-]

, 2013-01-18 10:31, pirms 13 gadiem
Vins pateica ka taja laika visi lieloja dopingu un uz ta nebutu iespejams uzvaret.
loti samakslota intervija ,itka ta uztaisita lai vinu visi tagad liktu miera. zinamas atbildes.

  +8 [+] [-]

, 2013-01-18 10:31, pirms 13 gadiem
Panaivi komentāri - vai nu arī jūs pavisam nesekojat šai lietai... Runa jau nav (galvenokārt) par pašu dopinga lietošanu. Bet par cilvēku, kurš apzināti būvējis savu slavu, karjeru, bagātību, reputāciju, savu "es" uz meliem. Graujot dzīves daudziem citiem, sūdzot tiesā (intervijā pats nespēja atcerēties, cik cilvēku iesūdzējis), izputinot, iebiedējot, tajā skaitā bijušos draugus.
"Bija nolēmis tam pielikt godīgu un atklātu punktu"... Nu, nu. Diez kāpēc ārzemju analītiskos komentāros dominē pilnīgi pretēji viedokļi. Un arī tie, kuriem Armstrongs "atvainojās", no laimes nekūst. Piemēram, Betsija Andrē, par kuru viņš atļāvās tizli pajokot: "Bet es vismaz nenosaucu viņu par resnu", intervijā pēc tam knapi valdīja niknumu.
Par kādu godīgumu un atklātību te var būt runa? Tikai tad, kad pastāstīts, kā tas viss darbojās - kuras amatpersonas piesedza, kam tika maksāts utt., nevis tikai to, ko visi jau tāpat zināja, tad varēs runāt par kaut kādu nožēlu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-01-18 10:31, pirms 13 gadiem
Ja visi varenie (Felpss, Bolts utt.) ir patiesībā ripu rijēji, tad ko jūs nebļaujat par mūsējiem puikām, mums ir veseli divi no troņa nenogāžami, pārliecinoši labākie, pārcilvēki un jau leģendāri vēl tikai karjeras vidū. Bet loģiski, džeki smagi strādājuši, bez naudiņas, bez medicīnas, bez apstākļiem, inventāra, trenēja tēvs, draugs, jebkurš kam nebija slinkums, taču brīnumainā kārtā izauga galvastiesu pārāki, kā visi pārējie špricmaņi. Gandrīz tikpat skaists kā Lensa stāsts.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-18 10:34, pirms 13 gadiem
es tomeer uzskatu, ka vinsh bija izcils sportists un tieshaam brauca aatraak par paareejiem. buusim godiigi, viss tas sports ir viena vieniiga laboratorija, un varbuut labi, ka taa, jo cik nomirtu lielo tuuru laikaa? vinji visi gan toreiz lietoja, gan tagad lieto, un "uzlabotais" Aarmstrongs uzvareeja "uzlabotos" paareejos.
pirmo reizi laikam piekriitu Ivaram

  +1 [+] [-]

, 2013-01-18 10:34, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Oponēt oponēšanas pēc ir tizli
Ja salīdzina ar spici, mūsējie ir tīri kā Čepāņa minētā bāreņa asara
Sliktākais visā tajā ritenbraukšanas pasaulē ir tas ka jaunieši trenējās 10-15 gadus, tad tiem kas palikuši kaut kur jāsāk braukt pa īstam. Izrādās ka vēl ir kāds SĪKUMIŅŠ un bez tā vai nu pamet sportu, jeb pa kluso dari to ko tev iesaka zinoši cilvēki.

Nesapratu par oponēšanu, Tu ar sevi runā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-18 10:38, pirms 13 gadiem
Es atvainojos, bet ko viņš ir pievīlis?
Tiešam bija tādi muļķi, (jo savādāk tos cilveķus nenosaukt), kas ticēja, ka viņš spēj uzvarēt šīs septiņas tūres bez dopinga?
Es vēl sapratsu, ka būtu cilvēki, kas domāja, ka viņš lieto kaut ko, aks nav vēl aizliegts un neskaitās dopings, bet nu ... ka viņš ir tīrs - absurds...

     [+] [-]

, 2013-01-18 10:49, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Es atvainojos, bet ko viņš ir pievīlis?
Tiešam bija tādi muļķi, (jo savādāk tos cilveķus nenosaukt), kas ticēja, ka viņš spēj uzvarēt šīs septiņas tūres bez dopinga?
Es vēl sapratsu, ka būtu cilvēki, kas domāja, ka viņš lieto kaut ko, aks nav vēl aizliegts un neskaitās dopings, bet nu ... ka viņš ir tīrs - absurds...
Amerikāņus

     [+] [-]

, 2013-01-18 10:52, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: es tomeer uzskatu, ka vinsh bija izcils sportists un tieshaam brauca aatraak par paareejiem. buusim godiigi, viss tas sports ir viena vieniiga laboratorija, un varbuut labi, ka taa, jo cik nomirtu lielo tuuru laikaa? vinji visi gan toreiz lietoja, gan tagad lieto, un "uzlabotais" Aarmstrongs uzvareeja "uzlabotos" paareejos.
pirmo reizi laikam piekriitu Ivaram
Ja viņa sports ir labratorija, kā Tu pats saki, tad kā viņš var būt izcils sportists? Tāds pats laborants kā visi pārējie

     [+] [-]

, 2013-01-18 10:58, pirms 13 gadiem
Cik zinu, visa tā milzīgā dopinga valstiskošana sākās ar VDR. Pirms olimpiskajām spēlēm rādīja kaut kādu dokumentālo filmu pa ltv7, proti, par antidopingu u.tml.
kasagrande rakstīja: PSRS, tostarp LPSR dopingu neēda? Vēl taču pavisam nesen mūsu 80-to gadu slavenais lodesgrūdējs pastāstīja kā ēda ripiņas. Tā bija sistēma, Ja tu ripiņas neēdīsi, tad tava lode tik tālu nelidos un uz mačiem brauks cits, kurš ēd ripiņas

  +3 [+] [-]

, 2013-01-18 10:58, pirms 13 gadiem
barclay7 rakstīja: domaju, ka vinu piespieda atziities, vai usada, vai uci vai kaads kas aiz lensa staav, jo saruna ir taada sausa, nav emociju, un reali neliekas, ka vins nozelotu, tikai krata galvu, ka ir vainigs, ka puika skola, kas sudus savarijis. un ari ta atzishanas, lenss apm 10 gadus ir visus saucis par kretiniem un meliem, idotiem utt, a tagad menesa laika izdoma, ka nu principa varetu atzities. nav logikas, turpinat malt savu sakamo, un viss, jo jega jau no tas atzisanas nav nekada, tapat pec USADAs sledzina viesiem viss bija skaidrs.
Ārmstrongs padevās tikai tad, kad pret viņu tika savākti vairāk kā pārliecinoši pierādījumi. Un arī tad nevis pārstāja melot, bet pateica, ka viņš esot noguris aizstāvēties un nelabvēļi beidzot esot panākuši savu. Ja Tu atzīsties tikai tad, kad Tu esi pieķerts un iespiests stūrī, vai tā vispār ir atzīšanās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-18 11:08, pirms 13 gadiem
nekad neesmu sekojis ritenbraukshanai, bet mana gadijuma liekas buutu naivi tagad iedomāties, ka viņa dominance bija bez aizliegot vielu palīdzības.

     [+] [-]

, 2013-01-18 11:08, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Tad jau šahaa arii vajag dopingu!
Šahā aktuālāka ir krāpšanās ar datorprogrammām, jo mūsdienās dators jau ir spēcīgāks par cilvēku.

  +6 [+] [-]

, 2013-01-18 11:17, pirms 13 gadiem
Nebūtu viņš lietojis dopingu, uzvarējis būtu kāds cits, kas to lieto. Jebkurā gadījumā 7 rezes uzvarēt pasaulē grūtākās izturības sacencības pat ar dopinga lietošanu ir jāprot. Neba nu lietoja viņš kaut ko tik unikālu, kas citiem nebija pieejams. Nemēģinu viņu attaisnot, bet tāds tas laiks bija, un to arī pats Armstrongs skaidri pasaka.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-18 11:24, pirms 13 gadiem
no vienas puses - cepties jau nav par ko, jo no visiem drapu rijējiem visspēcīgākais tāpat bija Lens!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-18 11:31, pirms 13 gadiem
Tāpēc jau labu laiku nesekoju līdz šim sporta veidam.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-18 11:35, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Ja viņa sports ir labratorija, kā Tu pats saki, tad kā viņš var būt izcils sportists? Tāds pats laborants kā visi pārējie
tavupraat, ir kaads sporta veids, kas profesionaalaa liimenii iztiek bez laboratorijas? Protams, ritenjbraukshanaa tas ir trakaak, bet apdomaa slodzes...
pat shahaa kaut kad nesen titula speeles laikaa bija aizdomas, ka pretendents paaraak biezhi churaa un tualetee veic kaadas manipulaacijas ar aizliegtiem riikiem (aciimredzot datoru shajaa gadiijumaa).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-18 11:48, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: tavupraat, ir kaads sporta veids, kas profesionaalaa liimenii iztiek bez laboratorijas? Protams, ritenjbraukshanaa tas ir trakaak, bet apdomaa slodzes...
pat shahaa kaut kad nesen titula speeles laikaa bija aizdomas, ka pretendents paaraak biezhi churaa un tualetee veic kaadas manipulaacijas ar aizliegtiem riikiem (aciimredzot datoru shajaa gadiijumaa).
Bet protams, ka ir! Liela daļa populāro sportu prasa vairāk nekā piemēram lielu spēku un izturību, ir vajadzīga arī tehnika un stratēģija un tur dopings nepalīdzēs. Piemēram, es nezinu, vai ir uzvārīts tāds dopings, kas palīdzētu Ozo atdot piespēli cauri diviem aizsargiem, vai Cauņam iegriezt bumbu pāri sieniņai.

Atsevišķi incedenti vienmēr būs, jo arī ar tīri fizisko pietiek, lai iegūtu sev negodīgu priekšrocību, bet tā nebūs tādā mērogā kā izturības sporta veidos. Pie kam, pats Ārmstrongs pilnajā intervijā stāsta, ka pēc atgriešanās 3. vietu ir izcīnījis godīgi, jo tika ieviestas BIO pases un testēšana sagatavošanās posmā.

Tā kā, ja tiešām ir tā, ka melošana un krāpšanās ir velosporta sastāvdaļa, tad ir arī citi no kuriem izvēlēties.

     [+] [-]

, 2013-01-18 11:48, pirms 13 gadiem
Gaidām Bolta atzīšanos.

     [+] [-]

, 2013-01-18 11:53, pirms 13 gadiem
mhartinsh rakstīja: Sebastians Lēbs arī!
žetons par humoru!!!

     [+] [-]

, 2013-01-18 12:00, pirms 13 gadiem
Tā tomēr bija viņa izvēle lietot dopingu un ar sekām ir jārēķinās. Tas ka viņš nedzīvoja realitātē nenozīmē, ka viņam viss jāpiedod. No leģendas par nīkuli, te tev būs jaunā stāsta virsraksts.

     [+] [-]

, 2013-01-18 12:05, pirms 13 gadiem
kaaja rakstīja: nekad neesmu sekojis ritenbraukshanai, bet mana gadijuma liekas buutu naivi tagad iedomāties, ka viņa dominance bija bez aizliegot vielu palīdzības.
kads ir tavs gadijums???

     [+] [-]

, 2013-01-18 12:10, pirms 13 gadiem
Egoists un joprojām iedomīgs. Atzinies, lai tikai pašam dzīve būtu vieglāka. Uz neredz īpašu nožēlu par šiem milzīgajiem meliem un krāpšanos. Pat paziņo, ka nekrāpās, jo neieguva priekšrocības pret konkurentiem (tātad viņaprāt visi bijuši negodīgi dopa rijēji..)

  -1 [+] [-]

, 2013-01-18 12:15, pirms 13 gadiem
Visi zina, ka riteņbraucēji lieto dopingu, VISI zināja, ka Armstrongs lietoja viņam apgalvojot pretējo. Kam tas cirks ir vajadzīgs? Lai nodarbinātu ļaužu prātus atkal ar muļķībām, saņemies Pasaule!

     [+] [-]

, 2013-01-18 12:20, pirms 13 gadiem
kumelsh rakstīja: žetons par humoru!!!
Kam humors, kam ne. Jeremy Mayfield no NASCAR jau kopš 2009. gada uz nenoteiktu laiku diskvalificēts par psihostimulatoru. Uzmanības uzlabošanai, visticamāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-18 12:31, pirms 13 gadiem
LIVESTRONG=WINWRONG

  +1 [+] [-]

, 2013-01-18 12:48, pirms 13 gadiem
zigiss rakstīja: Egoists un joprojām iedomīgs. Atzinies, lai tikai pašam dzīve būtu vieglāka. Uz neredz īpašu nožēlu par šiem milzīgajiem meliem un krāpšanos. Pat paziņo, ka nekrāpās, jo neieguva priekšrocības pret konkurentiem (tātad viņaprāt visi bijuši negodīgi dopa rijēji..)
Domā, ka tas tā nebija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-18 13:18, pirms 13 gadiem
tomssk8 rakstīja: Cik zinu, visa tā milzīgā dopinga valstiskošana sākās ar VDR. Pirms olimpiskajām spēlēm rādīja kaut kādu dokumentālo filmu pa ltv7, proti, par antidopingu u.tml.
Filmu neredzēju, bet par VDR tas ir fakts. Pats vēl atceros 80. gadu VDR vieglatlētu un īpaši peldētāju "neticamos panākumus".
Interesanti, ka Armstrongs pats, intervijā noliedzot, ka viņa dopinga programma būtu bijusi visplašākā sporta vēsturē, atsaucās tieši uz Austrumvāciju: "Winning races mattered for me but to say that programme was bigger than the East German doping programme of '70s and '80s is wrong."

  -1 [+] [-]

, 2013-01-18 13:19, pirms 13 gadiem
kasagrande rakstīja: Domā, ka tas tā nebija?
Tas ir būtiski?

     [+] [-]

, 2013-01-18 13:22, pirms 13 gadiem
Plavec rakstīja: Ja visi varenie (Felpss, Bolts utt.) ir patiesībā ripu rijēji, tad ko jūs nebļaujat par mūsējiem puikām, mums ir veseli divi no troņa nenogāžami, pārliecinoši labākie, pārcilvēki un jau leģendāri vēl tikai karjeras vidū. Bet loģiski, džeki smagi strādājuši, bez naudiņas, bez medicīnas, bez apstākļiem, inventāra, trenēja tēvs, draugs, jebkurš kam nebija slinkums, taču brīnumainā kārtā izauga galvastiesu pārāki, kā visi pārējie špricmaņi. Gandrīz tikpat skaists kā Lensa stāsts.
tu saproti atšķirību starp fiziskajiem sportiem un tehniskajiem? ja tu tur savā komentārā to vērsi uz Dukuriem, tad domā, ka viņiem rijot ripas slieces paliek asākas vai ka no ripām viņiem parādās acu priekšā zelta vidusceļš virāžas izņemšanai? viss dopings tur varētu palīdzēt uz 4 sek. garo ieskrējienu, un arī tad neko nedos, ja nemāki braukt

  +1 [+] [-]

, 2013-01-18 13:28, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Bet protams, ka ir! Liela daļa populāro sportu prasa vairāk nekā piemēram lielu spēku un izturību, ir vajadzīga arī tehnika un stratēģija un tur dopings nepalīdzēs. Piemēram, es nezinu, vai ir uzvārīts tāds dopings, kas palīdzētu Ozo atdot piespēli cauri diviem aizsargiem, vai Cauņam iegriezt bumbu pāri sieniņai.

Atsevišķi incedenti vienmēr būs, jo arī ar tīri fizisko pietiek, lai iegūtu sev negodīgu priekšrocību, bet tā nebūs tādā mērogā kā izturības sporta veidos. Pie kam, pats Ārmstrongs pilnajā intervijā stāsta, ka pēc atgriešanās 3. vietu ir izcīnījis godīgi, jo tika ieviestas BIO pases un testēšana sagatavošanās posmā.

Tā kā, ja tiešām ir tā, ka melošana un krāpšanās ir velosporta sastāvdaļa, tad ir arī citi no kuriem izvēlēties.
ja runaajam par hokji, neesmu paarliecinaats, ka bez shaadiem taadiem uzlabojumiem (ne gluzhi asins paarlieshanas, bet visaadaam dieetaam, atjaunoshanaas liidzekljiem utml.) ir iespeejams nospeeleet 100 speeles pusgada laikaa it iipashi, ja veel paraleeli lieto alko... cita lieta, ka kaut kas ir atljauts (piemeeram, mode uz astmas slimniekiem biatlonaa), bet kaut kas ir aizliegts, un robezha tur ir ljoti plaana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-18 14:00, pirms 13 gadiem
LAIKS rakstīja:
Ko rēc domā Bleiks un Pauels arī lieto dopingu, tie ir smagi treniņi un iedzimta izcila muskuļu uzbūve.

     [+] [-]

, 2013-01-18 14:04, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: ja runaajam par hokji, neesmu paarliecinaats, ka bez shaadiem taadiem uzlabojumiem (ne gluzhi asins paarlieshanas, bet visaadaam dieetaam, atjaunoshanaas liidzekljiem utml.) ir iespeejams nospeeleet 100 speeles pusgada laikaa it iipashi, ja veel paraleeli lieto alko... cita lieta, ka kaut kas ir atljauts (piemeeram, mode uz astmas slimniekiem biatlonaa), bet kaut kas ir aizliegts, un robezha tur ir ljoti plaana.
Nu ir, kas lieto tās aizliegtās vielas. Bet noteikti nav tā, ka Detroitas un Av's dinastijas bija iespējams tikai dēļ dopinga lietošanas.

Bet NHL ir savas problēmas, es esmu dzirdējis, ka tas sevišķi izpaužoties uz play of, kad traumētus spēlētājus sašpricē ar visādiem neatļautiem pretsāpju līdzekļiem un vēl sazin ar ko. Tās pašas baumas ir arī par to, ka play off laikā pārbaudes apstājoties un līgai esot izdevīgi, lai zvaigznes spēlē par katru cenu tāpēc tā pieverot acis.

Bet nu Velo sports ir farss. Džeki ir pacēluši to visu pavisam citā līmenī, tieši tāpēc es esmu zaudējis jebkādu interesi par tiem ripu griezējiem.

     [+] [-]

, 2013-01-18 14:27, pirms 13 gadiem
Takš liekās mierā - visi TOP25 Tour de France vietu izcīnītāji lieto dopingu. Tā ir konkurence par to, kurš veiksmīgāk noslēps dopinga pēdas, kā arī, kurš no visiem lietotājiem ir veiksmīgākais un varenākais. Ja vairums lietot, tad pat par uzvaru var priecāties kā par godīgā konkurencē izcīnītu!

     [+] [-]

, 2013-01-18 15:08, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā viennozīmīgi nemaz nevar pateikt vai Amstrongs ir nelietis, jeb tomēr sistēmas upuris.
Viss tas kas patreiz notiek UCI organizētajās tūrēs ir nekas cits, kā liels vājprāts. Normāls cilvēks (pat neskatoties uz super smagiem treniņiem) dabiskā ceļa nevar izturēt to slodzi ko piedāvā Giro,Tures, un Vueltas organizētāji. Plus visā tajā iepludinātā milzu nauda,riteņbraukšanu kā pasaules līmeņa sporta veidu ir neatgriezeniski samaitājusi.
Un runa nav tikai par riteņbraukšanu.
Tu jau pats saproti, ka šajā gadījumā runa vēl vairāk ir tieši par nostāju.

     [+] [-]

, 2013-01-18 15:11, pirms 13 gadiem
quick rakstīja: Ārmstrongs padevās tikai tad, kad pret viņu tika savākti vairāk kā pārliecinoši pierādījumi. Un arī tad nevis pārstāja melot, bet pateica, ka viņš esot noguris aizstāvēties un nelabvēļi beidzot esot panākuši savu. Ja Tu atzīsties tikai tad, kad Tu esi pieķerts un iespiests stūrī, vai tā vispār ir atzīšanās?
Žēl, ka tagad to nevar izprovēt - pēc atzīšanās pateiktu, ka visi šie pierādījumi safabricēti, nekas tev nav pierādīts, redzētu reakciju.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-18 15:22, pirms 13 gadiem
funkyz rakstīja: tu saproti atšķirību starp fiziskajiem sportiem un tehniskajiem? ja tu tur savā komentārā to vērsi uz Dukuriem, tad domā, ka viņiem rijot ripas slieces paliek asākas vai ka no ripām viņiem parādās acu priekšā zelta vidusceļš virāžas izņemšanai? viss dopings tur varētu palīdzēt uz 4 sek. garo ieskrējienu, un arī tad neko nedos, ja nemāki braukt
Dukuru vienu un zelta Māri.
Nu protams, tev taisnība, viss mans komentārs bija ar lielu ironijas devu. Gribeju tik vērst uzmanību, ka nedrīkst visus supersportistus tagad dēvēt par labākajiem superēdājiem. Jo stulbi sanāk, tu piedzimsti ar talantu, ar smagu darbu attīsti līdz līmenim, kur citi tuvumā netiek, bet neviens tev netic un apvaino.
Man personīgi gribās domāt, ka tas pats Bolts ir vienkārši labākais sprinteris pasaules vēsturē, tāpat kā Štrombergs BMXā un Dukurs skeletonā, līdz, protams, nav pierādīts, ka tas ir sasniegts neatļauti, ptfu ptfu ptfu.

     [+] [-]

, 2013-01-18 15:32, pirms 13 gadiem
Malacis !

     [+] [-]

, 2013-01-18 15:33, pirms 13 gadiem
Uz šīs nots, iešu nomīties kādus 20 km

  +1 [+] [-]

, 2013-01-18 15:39, pirms 13 gadiem
Ap 27. minūti intervijā uzradās tā netveramā sajūta par to, cik un vai mēs vispār saprotam no mūsu pasaules. Ne tikai riteņbraukšanā, bet sportā, politikā utt. kopā. Kur mana alumīnija folijas cepure...

     [+] [-]

, 2013-01-18 15:54, pirms 13 gadiem
kaspars_kasis rakstīja: Nu, nu! Kāds tur autosportā dopings, itsevišķi ralllijā, kur ir trases piereksts un stūrmanis? Ekipāža sarijās "sūdus" un labāk māk uzrakstīt scenogrammmu? stūrmanis ātrāk nolasa? un Lēbam ātrāk rokas kustās?
tavai zināšanai eksistē medikamenti, kas palīdz koncentrēties un nomierina, kā arī tādi, kas, piemēram, palīdz atbrīvot skābekli asinīs un rezultātā uzlabo reakcijas laiku.

     [+] [-]

, 2013-01-18 16:02, pirms 13 gadiem
Reaktors2 rakstīja: tavai zināšanai eksistē medikamenti, kas palīdz koncentrēties un nomierina, kā arī tādi, kas, piemēram, palīdz atbrīvot skābekli asinīs un rezultātā uzlabo reakcijas laiku.
Un vēl tādi, kas atbrīvo gāzes vēderā, līdz ar ko samazinās auto svars kopā ar ekipāžu = lielāks ātrums taisnēs un labāka vadāmība līkumos...

     [+] [-]

, 2013-01-18 16:26, pirms 13 gadiem
Visiem LĀ mīluļiem vajdzētu saprast to galveno iemeslu, kāpēc daudzu acīs viņš ir nelietis - ne jau dopingošana ir tā lieta, bet gan viņa konstantā melošana, kuras dēļ viņš apvainoja un sūdzēja tiesā cilvēkus, kuri teica patiesību. LĀ pats intervijā atzina, ka uzvaras dēļ viņš bija gatavs darīt visu, tas pats attiecas uz lietām ārpus riteņbraukšanas.

     [+] [-]

, 2013-01-18 17:38, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Tad jau šahaa arii vajag dopingu!
Atklāti sakot, tā varētu tiešām būt. Ir pietiekami daudz vielu, lai paātrinātu smadzeņu darbību. Dažas var dabūt mūsu klubos.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-18 17:38, pirms 13 gadiem
Mixes rakstīja: Visiem LĀ mīluļiem vajdzētu saprast to galveno iemeslu, kāpēc daudzu acīs viņš ir nelietis - ne jau dopingošana ir tā lieta, bet gan viņa konstantā melošana, kuras dēļ viņš apvainoja un sūdzēja tiesā cilvēkus, kuri teica patiesību. LĀ pats intervijā atzina, ka uzvaras dēļ viņš bija gatavs darīt visu, tas pats attiecas uz lietām ārpus riteņbraukšanas.
Nu ļoti iespējams, ka viņš beigās kļuva par situācijas ķīlnieku...to, ka to visu organizēt un izpildīt bez augstāko plauktu līdzdalības nav iespējams, par to man šaubu nav. Nu nav iespējams, ka Ārmstrongs tagad viendien izdomā - jāsāk maukt dopings. Nu u ntad zvanās ārstiem, zinātniekiem, vāc kopā komandu...komanda par to neko nenojauš, USA riteņbraukšanas federācija neko nenojauš, dopinga ķērāji neko nenojauš, jo Ārmstronga čaļi uzsintizējuši supertruper nenotveramu dopingu utt... nu tas viss ir smieklīgi. Tur komandām bija speciālas dopinga programmas, un man nav šaubu, ka tur visaugstākajos līmeņos viss tika piesegts un pietušēts...nu un man, piemēram, ļoti viegli ir iedomāties situāciju, ka Ārmstrongs paņem un novinnē vienreiz, novinnē otreiz - aiziet vispasaules varoņa kults - nauda girežās, visa mašinērija griežās utt...nu un tādā brīdī, kad viss tas pasākums producē mežonīgu naudu, domā kāds viņam tur ļautu "izstāties" no spēles pat ja viņš gribētu? Takš nē..pateiks - tu tik trenējies un brauc, pārējo mēs nokārtosim...ja kāds kkur tevi apsūdz, visu noliedz un saki ka viņi melo, jo pierādīt viņi neko nevar un viss būs kārtībā... Protams, neapgalvoju, ka tā tur ir bijis - tā tik tāda fantazēšana par tēmu no manas puses, bet nu nekas nereāls tas neliekas. Pats Ārmstrongs arī izdarīja salīdzinājumus ar mafiju... Tas, protams, nepadara viņu nevainīgu, bet tas nepadara viņu par vienīgo pasaules lielāko ļaunumu, kāds viņš pataisīts tagad. Kas man nepatīk, ka tagad visās malās Ārmstrongs tiek pasludināts bezmazvai kā pasaules lielākais ļaunums un ja Ārmstrongs nebūtu piedzimis, tad viss būtu ļoti jauki un riteņbraukšanā dopinga problēma nekad nebūtu bijusi Kas notika, kad nebija Ārmstrongs mēs redzējām 2006. gadā...Bija cits džeks viņa vietā un viss turpinājās...tikai interesanti zināt kādu spēku intereses tur sadūrās, ka togad viņu uzrāva un ar to arī visa tā uzbūvētā impērija sāka pamazām brukt...

  -1 [+] [-]

, 2013-01-18 18:00, pirms 13 gadiem
Ārmstrongs ir baigais vecis. Visu cieņu. Neviens no sponsoriem nevar justies apkrāpts. Lielais sports bez medicīnas nav iedomājams. Rezultāts var būt tikai kā Dinamo Riga šogad. Bet Armstronga sponsori tādu kāpostu uz viņa uztaisīja, ka bēdīgi nevar būt neviens. Ja grib bez zālēm, lai zvana Japiņam un sponsorē viņa uznācienus Cēsis-Valmiera, tur Kuldīga -vēl kautkur u.c. Nezin kāpēc tā nenotiks. Jo kuru interesē pabraukāšanās ar riteni. Vajadzīgi rekordi. Maksā par rekordiem, un Ārmstrongs ir rekordists. Kā tagad izrādās, arī Vīrs ar lielo burtu.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-18 18:04, pirms 13 gadiem
funkyz rakstīja: tu saproti atšķirību starp fiziskajiem sportiem un tehniskajiem? ja tu tur savā komentārā to vērsi uz Dukuriem, tad domā, ka viņiem rijot ripas slieces paliek asākas vai ka no ripām viņiem parādās acu priekšā zelta vidusceļš virāžas izņemšanai? viss dopings tur varētu palīdzēt uz 4 sek. garo ieskrējienu, un arī tad neko nedos, ja nemāki braukt
Viss gan ir bišku citādi. Arī Dukuriem vajag medicīnu un viņi to lieto nešaubīgi. Vispirms jau treniņos. Arī pirms starta vajag noņemt nevajadzīgu stresu un emocijas, kas traucē izdarīt to lietiņu pietiekoši labi. Vai Dukuri lietoko stipru, grūti pateikt. Tā renes šļūkšana tāda trako amatieru padarīšana. Konkurencīte maziņa - pārdesmit trakie un viss.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-18 18:05, pirms 13 gadiem
Tour de France ir pari pa 20 posmiem,3 nedeļas, 2 brivdienas, puse pa kalniem, dienā videji nedaudz zem 200km, Armstrongs parpumpejies ar dopingu uzvar tūri, otra vieta šajas visas 3 nedēļās kopvertejuma zaude ap minūti, treša vieta ap 3 minutēm... minuuuti uz visiem pari pa 20 posmiem, un viņi ir tīri??? brinumzēni??? taja laikā lietoja visi....
parādi man profu kurš nereizi mūžā nebutu neko lietojis???
nav runa tikai par riteņbraukšanu..

  +1 [+] [-]

, 2013-01-18 18:09, pirms 13 gadiem
čoržovs rakstīja: Filmu neredzēju, bet par VDR tas ir fakts. Pats vēl atceros 80. gadu VDR vieglatlētu un īpaši peldētāju "neticamos panākumus".
Interesanti, ka Armstrongs pats, intervijā noliedzot, ka viņa dopinga programma būtu bijusi visplašākā sporta vēsturē, atsaucās tieši uz Austrumvāciju: "Winning races mattered for me but to say that programme was bigger than the East German doping programme of '70s and '80s is wrong."
Tu pa maz esi dzirdējis vai lasījis un redzējis. Bij čehiem tāds skrējējs-Zatopeks, krieviem- Kucs, Bolotņikovs. Asins dopings nāk no Somijas. Lasse virens uzvarēja divus skrējienus olimpiādē, škiet 1976 gadā ar šo metodi. Tagad pie medaļas bez tabletes vai šprices netikt. Ko ta domājies tie latvju vieglatlēti dara Amerikā?

     [+] [-]

, 2013-01-18 18:12, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: ja runaajam par hokji, neesmu paarliecinaats, ka bez shaadiem taadiem uzlabojumiem (ne gluzhi asins paarlieshanas, bet visaadaam dieetaam, atjaunoshanaas liidzekljiem utml.) ir iespeejams nospeeleet 100 speeles pusgada laikaa it iipashi, ja veel paraleeli lieto alko... cita lieta, ka kaut kas ir atljauts (piemeeram, mode uz astmas slimniekiem biatlonaa), bet kaut kas ir aizliegts, un robezha tur ir ljoti plaana.
Asini ir jēga pārliet ja patiešām trenējas. Vai Dinamo puikas tiešām trenējas? Tādam līmenītim kā puikas ir tur pietiek ar tējkaroti zivjueļļas pirms brokastīm.

     [+] [-]

, 2013-01-18 18:17, pirms 13 gadiem
ko mes te runājam par Ārmstrongu...
tak nesenā pagatne musu pasu baleliņu Adrijanovu paņēmu uz dopingu, Japiņa SEB maratonu gribēja vinnēt...
nesaukšu vārdos lielos sportistus un nezinu, kā ir pašlaik, bet pirms dažiem gadiem arī mūsejie naski lietoja gan testestaronu, gan to pašu EPO, gan augšanas hormonus un tas lietas Latvijā nemaz nebij tik nepieejmas... protams cipars tas ir cits stāsts, kurš to vareja pavilkt utt.. tā kā ja mūsu atsosņiki lietoja, tad kāda iespeja, ka tour de France top 100nieks vai pat viss peletons nelietoja??

es tik gribu teikt to, ka taja laika neviens nebij tīīrs, bet Armstrongs tā pat bij specīgakais pasaulē 7 gadus pēc kārtas!!!

     [+] [-]

, 2013-01-18 19:28, pirms 13 gadiem
cadel rakstīja: Tour de France ir pari pa 20 posmiem,3 nedeļas, 2 brivdienas, puse pa kalniem, dienā videji nedaudz zem 200km, Armstrongs parpumpejies ar dopingu uzvar tūri, otra vieta šajas visas 3 nedēļās kopvertejuma zaude ap minūti, treša vieta ap 3 minutēm... minuuuti uz visiem pari pa 20 posmiem, un viņi ir tīri??? brinumzēni??? taja laikā lietoja visi....
parādi man profu kurš nereizi mūžā nebutu neko lietojis???
nav runa tikai par riteņbraukšanu..
+1, vajag apstīties uz km un rezultātiem, lai saprastu, ka tur visi rij, jautājums ir cik daudz un cik pamatīgi slēpj.