Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:5, Did:0, useCase: 3

EPO lietošanā pieķerts arī Rikardo Riko

EPO lietošanā pieķerts arī Rikardo Riko
Rikardo Riko pamet sacīkstes.
Foto: AP

Pirms velobrauciena "Tour de France" 12. posma kļuvis zināms, ka pozitīvas dopinga analīzes konstatētas vēl vienam sportistam - divu šī gada kalnu posmu uzvarētājam Rikardo Riko (Itālija). Pēc notikušā no "tūres" izstājusies visa "Saunier Duval-Scott" komanda, kuru pārstāvēja itālietis.

Francijas Antidopinga aģentūra (AFLD) pirms šodien notiekošā 12. posma no Lavelanē līdz Narbonnai apstiprināja, ka kopvērtējuma devītās vietas īpašnieka un divu posmu uzvarētāja Riko pēc 4. posma nodotajās analīzēs konstatētas aizliegtā preparāta CERA (EPO paveids) pēdas.

Itālieša pārstāvētā "Saunier Duval-Scott" komanda, kuru pārstāv arī Latvijas riteņbraucējs Raivis Belohvoščiks, reaģējot uz notikušo, paziņojusi, ka neturpinās dalību "Tour de France". Pašu Riko pirms šīsdienas posma sākuma nopratināja un no notikuma vietas aizveda franču žandarmi.

Kā ziņo franču "L'Equipe", Riko esot bijis viens no riteņbraucējiem, kam dopinga kontrole šīgada "tūrē" pievērsusi īpašu uzmanību - viņš analīzes nodevis vismaz četras reizes.

Šis ir jau trešais dopinga skandāls šī gada "Tour de France". Pirms Riko ar četru dienu intervālu "iekrita" divi Spānijas riteņbraucēji - Manuels Beltrans un Moisejs Duens Nevado.

Lasiet vēl:

Dopinga skandāls "Tour de France"
Beltrans pieķerts

Izmantotie resursi:
rte.ie

1 2 55 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2008-07-17 15:52, pirms 16 gadiem
Jā, kā vienmēr. iesaku atļaut lietot konkrētu dopingu lai nemokās

tas vairs nav nopietni

  +4 [+] [-]

, 2008-07-17 15:52, pirms 16 gadiem
Domāju, ka ja grib tik vaļā no dopinga, komandas vajadzētu diskvalificēt, ja ir pieķerts kāds no sportistiem un uzlikt lielu sodu.

  +5 [+] [-]

, 2008-07-17 15:52, pirms 16 gadiem
slēdzam riteņbraukšanas sacensības un sacensībām pielaižam tikai jaunus braucējus, kuri ir kristāltīri!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-17 15:57, pirms 16 gadiem
cik divaini, 8 poasma vins spraga nost un komanda vinu pievilka klat pie peletona, bet tad peksni nakoso posmu vins uzvareja, kaut ka nereali ne, vienu dienu mirsti, bet otra diena pirmo kalnu posmu uzvari
Slēpts komentārs: Viktors Mihņevičs

  -3 [+] [-]

, 2008-07-17 15:58, pirms 16 gadiem
nu bet pasi saceniibu rikotaaji praktiski piespiez lietot dopingu, jo tas nav normaali kurs cilveeks nelietojot NEKO var nobraukt gandriiz menesi no vietas katru dienu pa 200km, pat zirgs to nevar kur vel cilveks, buutu samazinajusi posmu skaitu un vairaak brivdienas un dopingu tik daudzi vairs nelietotu!!

  +8 [+] [-]

, 2008-07-17 15:58, pirms 16 gadiem
Nekads parsteigums !! tas jau bija gaidams !! Un bus vel !

  +4 [+] [-]

, 2008-07-17 16:01, pirms 16 gadiem
Tas jau patiešām kļūst smieklīgi... bet šie dopinga skandāli neko labu nedara visai tūrei. Cik esmu dzirdējis, tas viss varētu nonākt līdz tam, ka riteņbraukšanu izslēdz no Olimpiskām spēlēm.

  +3 [+] [-]

, 2008-07-17 16:02, pirms 16 gadiem
januseks88 rakstīja: Nekads parsteigums !! tas jau bija gaidams !! Un bus vel !

Pilnīgi piekrītu.

  +2 [+] [-]

, 2008-07-17 16:03, pirms 16 gadiem
Orlach rakstīja: Tas jau patiešām kļūst smieklīgi... bet šie dopinga skandāli neko labu nedara visai tūrei. Cik esmu dzirdējis, tas viss varētu nonākt līdz tam, ka riteņbraukšanu izslēdz no Olimpiskām spēlēm.

nejau ritenbrauksanu vajadzeetu izsleegt no O.S. bet profesionalus nevajadzetu pielaist pie O.S. tikai amatieri tas pats kas boksaa

     [+] [-]

, 2008-07-17 16:04, pirms 16 gadiem
Kas i nevar iztikt!?

  +9 [+] [-]

, 2008-07-17 16:07, pirms 16 gadiem
cik var... sacensībām jāmaina nosaukums uz "Tour de Doping"

  +1 [+] [-]

, 2008-07-17 16:09, pirms 16 gadiem
mikojuko rakstīja: nejau ritenbrauksanu vajadzeetu izsleegt no O.S. bet profesionalus nevajadzetu pielaist pie O.S. tikai amatieri tas pats kas boksaa

Nu, jā. OS varētu startēt tikai amatieru braucēji, bet domāju, ka tad iespējams kristos interese par riteņbraukšanu Olimpiskās spēlēs.

  +7 [+] [-]

, 2008-07-17 16:10, pirms 16 gadiem
chelseachamps rakstīja: cik var... sacensībām jāmaina nosaukums uz "Tour de Doping"

Daudzi jau dēvē "Tour de France" par "ceļojošo aptieku".

  +2 [+] [-]

, 2008-07-17 16:13, pirms 16 gadiem
Orlach rakstīja: Nu, jā. OS varētu startēt tikai amatieru braucēji, bet domāju, ka tad iespējams kristos interese par riteņbraukšanu Olimpiskās spēlēs.

labak lai kritas interese no taa ka brauc amatieri nevis no taa ka visi sarijusies nez ko lido un tad to saak saukt par tour de doping

  -1 [+] [-]

, 2008-07-17 16:14, pirms 16 gadiem
vieglak ir uztaisit tas par farmaceitu sacensibam un atlaut jebkadu dopingu. tures uzvaretaja farmaceits tiek kronets par labako farmaceitu pasaule

  -1 [+] [-]

, 2008-07-17 16:16, pirms 16 gadiem
Nu i galīgā d..., man tā liekas,ja jau nevar savādāk tad tiešām atļaut konkrēto,a to skatos un domāju,vai tik tā nav kāda provokācija,jo kaut kā man liekas pa daudz šo gadījumu!!! Tiešām,lai nebūdu tādas atšķirības nevajag nekādas pro tour komandas,bet visi kopā,un tad varētu arī spriest par kopainu riteņbraukšanā!!!man liekas pārāk,pārāk daudz šo gadījumu!

  +4 [+] [-]

, 2008-07-17 16:16, pirms 16 gadiem
Orlach rakstīja: Nu, jā. OS varētu startēt tikai amatieru braucēji, bet domāju, ka tad iespējams kristos interese par riteņbraukšanu Olimpiskās spēlēs.

Tagad jau arī tā nav nemaz tik liela, ja godīgi. Vai tad daudz tādu līdzjutēju, kas no galvas var nosaukt, teiksim, pēdējo divu OS uzvarētājus šosejā (vienalga, grupas vai individuālajā braucienā)? Un vispār - nemaz jau tik ilgi spēlēs nestartē profesionāļi. Kopš Atlantas 1996.

     [+] [-]

, 2008-07-17 16:23, pirms 16 gadiem
Nu jau sakas vini var kaut vienu gadu bez ta iztikt

     [+] [-]

, 2008-07-17 16:24, pirms 16 gadiem
Viesturs Lācis rakstīja: Tagad jau arī tā nav nemaz tik liela, ja godīgi. Vai tad daudz tādu līdzjutēju, kas no galvas var nosaukt, teiksim, pēdējo divu OS uzvarētājus šosejā (vienalga, grupas vai individuālajā braucienā)? Un vispār - nemaz jau tik ilgi spēlēs nestartē profesionāļi. Kopš Atlantas 1996.

Piekrītu. Riteņbraukšanai nekad bijusi tāda popularitāte kā piemēram vieglatlētikai OS.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-17 16:25, pirms 16 gadiem
Brauciens turpinās, viss kārtībā!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-17 16:28, pirms 16 gadiem
Manäs acìs Tour De France sevi pagäjushogad tä pazemoja, ka man shogad interese par to ir apala 0! Tur bez dopinga nevar nostartèt lìmenì, tie posmi ir nenormäli un daudzi tur rij kaut ko neatlautu. Manuprät, ritenbraukshana klüst par bezjèdzìgu sporta veidu!

  +5 [+] [-]

, 2008-07-17 16:32, pirms 16 gadiem
Īstenībā jau pēc būtības pēdējo gadu skandāli ir jāuztver drīzāk pozitīvi, jo, ja agrāk dopingu lietoja visi un neviens īpaši par to nelikās ne zinis, tad tagad sāk censties kontrolēt. Un tāpēc jau arī ir viens dopinga skandāls pēc otra.

     [+] [-]

, 2008-07-17 16:48, pirms 16 gadiem
kapec jaskandale! Pikjer , izsledz, diskvalificee un miers! Piekritu, ka jaliek butu lieli naudas sodi, profinjam piemeram 3 meneshalgu apmera un komandai arii!

  +2 [+] [-]

, 2008-07-17 16:55, pirms 16 gadiem
sandza rakstīja: kapec jaskandale! Pikjer , izsledz, diskvalificee un miers! Piekritu, ka jaliek butu lieli naudas sodi, profinjam piemeram 3 meneshalgu apmera un komandai arii!

Kādu vēl 3 mēnešalgu? Pavisam vienkārši - mūža diskvalifikācija un tad ir miers. Lai dodas strādāt par mehāniķi, vai velo tūrisma organizatoru (citēju Nicholas Brown no Londonas).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-07-17 16:57, pirms 16 gadiem
Vispaar neizprotu kaa var just liidzi profesionaalajai ritenjbraukshanai. TOP 50 visi ka viens seezh uz adataam un dropeem, baigais kaifs skatiities, ja tur reali uzvar tas, kam krutaaks dopings.

  +3 [+] [-]

, 2008-07-17 17:01, pirms 16 gadiem
Tour de France: 180 dalībnieki, 3 negodīgi = 1.67%,
OS 100m sprints: 16 dalībieki, Justin Gatlin 2004. negodīgs = 6.25%.
Klapējam ciet 100m sprinta bodīti?

     [+] [-]

, 2008-07-17 17:03, pirms 16 gadiem
Jādomā ka šis nebūs pēdējais..

  -1 [+] [-]

, 2008-07-17 17:04, pirms 16 gadiem
ola, bet jau zeel par raivi ka vinjs vairaak nebruaks!

  +2 [+] [-]

, 2008-07-17 17:05, pirms 16 gadiem
Gustss3 rakstīja: ola, bet jau zeel par raivi ka vinjs vairaak nebruaks!

Uz kurieni Raivis nebrauks?

  -2 [+] [-]

, 2008-07-17 17:08, pirms 16 gadiem
moretto rakstīja: Jā, kā vienmēr. iesaku atļaut lietot konkrētu dopingu lai nemokās

tas vairs nav nopietni



Es arī šito vienu brīdi iedomājos, lai rij dopingo (EPO utt.), ja grib gan sabojāt savu veselību, gan uzvarēt sacīkstēs. Zinu, ka tas nav reāli, bet principā tāpat ir tikai retais kurš nerij kaut ko aizliegtu.
1 2 55 komentāri