Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource627 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource627), Fid:2934, Did:0, useCase: 3

Video: Peiners: "Nav pareizi futbola izlases iekļūšanu Euro 2004 uzskatīt par sasniegumu"

Jānis Celmiņš
Sporta sarunu šova “eXi” gada noslēdzošajā epizodē bijušie sportisti Žanis Peiners, Jānis Sprukts un Ansis Medenis tika izaicināti uz diskusiju - vai futbola izlases iekļūšana EURO 2004 finālturnīrā ir lielākais sasniegums Latvijas sportā?

Bijušais basketbolists Peiners nāca klajā ar visai nepopulāru viedokli, sakot, ka "nav pareizi futbola izlases iekļūšanu EURO 2004 uzskatīt par sasniegumu". Peiners savu viedokli gan arī konkrēti pamatoja.

Minētais raidījums pilnā garumā pieejams ŠEIT!
Vērtējums:

  +4 [+] [-]

, 2024-12-27 09:42, pirms 4 mēnešiem
Nevajag jaukt detaļas! Tikšana uz EČ finālturnīru ir lielakai asniegums LR futbolā, ne jau visā LR sportaaa! To visi saka, nevis, tā kāa Žana onkulis.

  +3 [+] [-]

, 2024-12-27 09:58, pirms 4 mēnešiem
Basketbolā 5 vieta nebūs nemaz lielāks sasniegums, jo basītī mums lielākā daļa spēlē labas līgās bet futbolā nebija neviena varbūt 2-3 spēlētāji

  +2 [+] [-]

, 2024-12-27 10:12, pirms 4 mēnešiem
Regbists rakstīja: Nevajag jaukt detaļas! Tikšana uz EČ finālturnīru ir lielakai asniegums LR futbolā, ne jau visā LR sportaaa! To visi saka, nevis, tā kāa Žana onkulis.
Pats jauc detaļas! Čaļi diskutē par lielāko sasniegumu LR sportā nevis futbolā. Tu vispār video noskatījies?

  -3 [+] [-]

, 2024-12-27 10:13, pirms 4 mēnešiem
Cēsu stiprinieks rakstīja: Basketbolā 5 vieta nebūs nemaz lielāks sasniegums, jo basītī mums lielākā daļa spēlē labas līgās bet futbolā nebija neviena varbūt 2-3 spēlētāji
5tā vieta pasaulē vai tikšana uz Eiropas čempionātu.... Jā, Tev taisnība. Nebūs nemaz lielāks sasniegums

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 10:47, pirms 4 mēnešiem
wolf rakstīja: 5tā vieta pasaulē vai tikšana uz Eiropas čempionātu.... Jā, Tev taisnība. Nebūs nemaz lielāks sasniegums
Eiropas čempis futbolā tomēr bija cita lieta - Pasaules sporta karalis, tikai 16 valstis tiek, sarežģīta izspēles kārtība, neskaitāmas reizes lielāka konkurence gan Eiropā gan Globāli. Negribas protams neko sliktu teikt, bet ar Latvijas resursiem top 10 pasaulē BASKETBOLĀ NAV sasniegums. Bet futbola izlase ja tiek top 50 pasaulē FUTBOLĀ IR sasniegums.

  +2 [+] [-]

, 2024-12-27 11:27, pirms 4 mēnešiem
Domāju, ka arzemnieki, kuri pirms 20 gadiem jau sekoja sportam, atceras vairāk Verpakovski no Euro 2004, nevis Dukura dominēšanu. Manuprāt, ārzemnieks smietos, ja es lielitos ar renes medaļām, par futbolu es ar lepnumu stāstītu.

  +3 [+] [-]

, 2024-12-27 11:46, pirms 4 mēnešiem
Cēsu stiprinieks rakstīja: Basketbolā 5 vieta nebūs nemaz lielāks sasniegums, jo basītī mums lielākā daļa spēlē labas līgās bet futbolā nebija neviena varbūt 2-3 spēlētāji
Futenē tobrīd, kā reiz bija pietiekami daudz džeku labās līgās. Bet tas nemaina faktu, ka konkurence futenē bija/ir ievērojami lielāka kā basī..

  +2 [+] [-]

, 2024-12-27 12:21, pirms 4 mēnešiem
Eiropas sporta burbulis ir futbols, maldīgā Žaņa burbulis ir basketbols, Latvijas burbulis ir hokejs. Šeit tēma - ārzemnieks, eiropietis. Tik vienkārši kā 2x2 - protams, futbola sasniegums globāli ir atrāvienu nozīmīgākais un ārzemniekam viegli uztverams, apzinoties, ka neliela valsts iekļuvusi Eiropas Top16 pārliecinoši galvenajā sporta veidā Eiropā. Žanis diemžēl neprata izrēķināt 2x2. Kaut gan drīzāk viņš prastu, vienkārši apzināti uzbruka futbolam, jo Latvijā tas ir populāri, cilvēki aplaudēs.

https://sportacentrs.com/futbols/ei...

  +5 [+] [-]

, 2024-12-27 12:34, pirms 4 mēnešiem
Žanis visu sameta vienā katlā komandu sasniegumus un individuālos.Es joprojām uzskatu ,ka tikšana uz EČ finālturnīru ir ļoti liels sasniegums.Un vņa teiktais,ka vairums Eiropas izlašu ir tikušas uz finālturnīru arī ir apšaubāms.Kamēr netika palielināts izlašu skaits daudzas izlases nebija tikušas uz finālturnīru.Uz to laiku ,kad mēs tur tikām no bijušās savokijas mēs bijām pirmie,ja neskaita krieviju un gruzīni ukraiņi ar saviem resursiem tur nebija tikuši.

  +3 [+] [-]

, 2024-12-27 12:38, pirms 4 mēnešiem
Zanis Peiners izcelas ar nestandarta domasanu , Visu laiku lielakais un sensacionalakais Latvijas sporta sasniegums ir futbola izlase 2004 g , kuru zinaja visa Eiropa un skandinaja kaa lielako sensaciju , Verpakovski zinaja pat Chelsea lidzjuteji Vagona London - Birmingham , tas bija tapat ka Leicester vinneja Premierligu , butu Verpakovskis gajis uz Angliju , nevis kludaini uz Kijevu.Par basketbola izlasi pasaules kausa runaja tikai Latvija , nevis arpus , vina bija prognozejama , ka tiks augstu , futbola izlase pat tuvu tam nebija, tatad visu laiku llielakie Latvias sporta sasniegumu tops:
1. Latvijas futbola izlase Euro 2004
2. Jelena Ostapenko Roland Garros
3. Latvijas Hokeja bronza 2023

     [+] [-]

, 2024-12-27 12:39, pirms 4 mēnešiem
Euro2004 , Romans Vainšteins 2000 zelts , Ostapenko 2017 Roland garros !

  +4 [+] [-]

, 2024-12-27 12:39, pirms 4 mēnešiem
Futbols ir liels bizness.(Euro 2004, RFS ir tajā iekļuvis)
Hokejā, basketbolā- nekas tāds nav bijis!

Hokejā, basketbolā- lielais bizness ir tikai ZA!
Hokejistus var pietiekoši dāsni atalgot tikai labi ražojošas valstis.
Daudziem basketbola klubiem- daļu atmet futbola klubi vai ir kādi turīgi īpašnieki- savādāk daudzi basketbola klubi bankrotētu!

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 12:43, pirms 4 mēnešiem
Cik hokejisti dabūja par bronzu no IIHF?
Cik basketbolisti dabūja par FIBA Pč 5 vietu no FIBA?

  +4 [+] [-]

, 2024-12-27 12:45, pirms 4 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Futenē tobrīd, kā reiz bija pietiekami daudz džeku labās līgās. Bet tas nemaina faktu, ka konkurence futenē bija/ir ievērojami lielāka kā basī..
Pahara 43 vārti Premjerlīgā!
Toreiz pa TV nerādīja vai rādīja maz!

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 12:46, pirms 4 mēnešiem
coffijs rakstīja: Žanis visu sameta vienā katlā komandu sasniegumus un individuālos.Es joprojām uzskatu ,ka tikšana uz EČ finālturnīru ir ļoti liels sasniegums.Un vņa teiktais,ka vairums Eiropas izlašu ir tikušas uz finālturnīru arī ir apšaubāms.Kamēr netika palielināts izlašu skaits daudzas izlases nebija tikušas uz finālturnīru.Uz to laiku ,kad mēs tur tikām no bijušās savokijas mēs bijām pirmie,ja neskaita krieviju un gruzīni ukraiņi ar saviem resursiem tur nebija tikuši.
Igaunija, Lietuva vēl nav tikušas!
Somija, Albānija, Gruzija, Maķedonija tika, jo bija 24 komandas!

  +4 [+] [-]

, 2024-12-27 12:51, pirms 4 mēnešiem
Vācijas otrajā bundeslīgā uz dažiem klubiem iet 40-50 tūkstoši skatītāju un Latvija nospēlēja niču ar Vāciju Euro 2004!

Tas nav nekāds sasniegums?

     [+] [-]

, 2024-12-27 12:55, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Igaunija, Lietuva vēl nav tikušas!
Somija, Albānija, Gruzija, Maķedonija tika, jo bija 24 komandas!
Austrija un Ukraina 16 izlašu finālturnīrā tika tikai 1x, un tas tikai tāpēc, ka bija vieni no rīkotājiem.

  +3 [+] [-]

, 2024-12-27 13:00, pirms 4 mēnešiem
Vispār es saprotu Peinera domu gājienu!
Tur kur viņš ir spēlējis- Serbija, Grieķija, Turcija!(lieie superklubi dominē Eirolīgā)
Tur basketbols ir daudz tuvāk futbolam, kā piemēram Vācijā, Francijā, Itālijā, Spānijā, Polijā u.c.!

Basketbola Eirolīgu var uzvarēt 20-40 miljonu lielu budžetu!

Neskaitot Leicester brīnumu, tad ar tādiem budžetiem- nav iespējams konkurēt ne top futbola līgās, ne arī Čempionu līgā!

  -1 [+] [-]

, 2024-12-27 13:01, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Vācijas otrajā bundeslīgā uz dažiem klubiem iet 40-50 tūkstoši skatītāju un Latvija nospēlēja niču ar Vāciju Euro 2004!

Tas nav nekāds sasniegums?
haļava

  +2 [+] [-]

, 2024-12-27 13:04, pirms 4 mēnešiem
Rinn rakstīja: haļava
Divu spēļu summā apsteigt Poliju, Turciju ir haļava?

  +2 [+] [-]

, 2024-12-27 13:04, pirms 4 mēnešiem
Man pēc šīs Exu sezonas viedoklis par Peineru mainījies uz slikto pusi, ne tikai dēļ vakardienas epizodes. Liekas, ka viņš domā, ka ir gudrākais, ko gan citi saprot, tas par atsevišķiem viņa izteikumiem.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 13:06, pirms 4 mēnešiem
Mēs būtu vinnējuši Vāciju tiesnesis 2 pendeles nepiešķīra

     [+] [-]

, 2024-12-27 13:07, pirms 4 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Austrija un Ukraina 16 izlašu finālturnīrā tika tikai 1x, un tas tikai tāpēc, ka bija vieni no rīkotājiem.
Austrija tagad laukumā labi izskatās, bet tad kad viņi rīkoja, tad izskatījās pēc "riktīgiem nabagiem"- spēles ziņā!

Noteikti, ka Euro 2004 kvalifikācijas un turnīra ietvaros- Latvijas izlase izskatījās labāk laukumā!

     [+] [-]

, 2024-12-27 13:07, pirms 4 mēnešiem
Peiners niedomājās to ka Eiropas futbols tajā laikā dominēja ! PČ2006 top 4 visas bija Eiropas izlases ! Latvija paveica brīnumu viennozīmīgi ! Par basketbola 5 vietu ,un hokeja 3 sen jau pa 20 gadi visi būs aizmirsuši , kamēr futbolu atcerās ! Basketbolam jauzvar EČ Rīgā , lai nostātos blakus EČ2004 !

     [+] [-]

, 2024-12-27 13:11, pirms 4 mēnešiem
kristaps199009 rakstīja: Peiners niedomājās to ka Eiropas futbols tajā laikā dominēja ! PČ2006 top 4 visas bija Eiropas izlases ! Latvija paveica brīnumu viennozīmīgi ! Par basketbola 5 vietu ,un hokeja 3 sen jau pa 20 gadi visi būs aizmirsuši , kamēr futbolu atcerās ! Basketbolam jauzvar EČ Rīgā , lai nostātos blakus EČ2004 !
Bronzu nebūs, jo tā ir medaļa!

Par basketbola 5 vietu gan varētu aizmirst!

Varbūt tāpēc arī tie izteikumi- Euro 2004 ieraksts paliek, hokejistiem bronza paliek, bet basketbolistiem- 5 vieta?
Čehiem, poļiem arī ir bijušas augstas vietas, bet šos jau lielākā daļa aizmirsuši!

  +2 [+] [-]

, 2024-12-27 13:12, pirms 4 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Domāju, ka arzemnieki, kuri pirms 20 gadiem jau sekoja sportam, atceras vairāk Verpakovski no Euro 2004, nevis Dukura dominēšanu. Manuprāt, ārzemnieks smietos, ja es lielitos ar renes medaļām, par futbolu es ar lepnumu stāstītu.
Ārzemnieki ir dažādi. Vācieši, šveicieši, arī krievi varētu būt par Dukuru dzirdējuši. Es stāstītu gan par futbolu, gan Dukuru, gan hokeju, gan basketbolu. Mums ir jāstāsta par visu, kas mums ir labs, nevis jāpielāgojas ārzemniekiem un jānoniecina savējie. Pirms daudziem gadiem Spānijā man pajautāja, no kurienes esmu, un spānis zināja Pjotru Ugrjumovu, jo tur ir cieņā riteņbraukšana.

     [+] [-]

, 2024-12-27 13:14, pirms 4 mēnešiem
otins rakstīja: Ārzemnieki ir dažādi. Vācieši, šveicieši, arī krievi varētu būt par Dukuru dzirdējuši. Es stāstītu gan par futbolu, gan Dukuru, gan hokeju, gan basketbolu. Mums ir jāstāsta par visu, kas mums ir labs, nevis jāpielāgojas ārzemniekiem un jānoniecina savējie. Pirms daudziem gadiem Spānijā man pajautāja, no kurienes esmu, un spānis zināja Pjotru Ugrjumovu, jo tur ir cieņā riteņbraukšana.
Man savukārt, kad biju Austrijā, zināja otins.

     [+] [-]

, 2024-12-27 13:18, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Bronzu nebūs, jo tā ir medaļa!

Par basketbola 5 vietu gan varētu aizmirst!

Varbūt tāpēc arī tie izteikumi- Euro 2004 ieraksts paliek, hokejistiem bronza paliek, bet basketbolistiem- 5 vieta?
Čehiem, poļiem arī ir bijušas augstas vietas, bet šos jau lielākā daļa aizmirsuši!
Ja man tā no zila gaisa pajautā , kurš ir lielākais LV sporta sasniegums , man automātiski Euro2004 , lai gan gadu atpakaļ tika izcīnītas medaļas PČ , par ko jau es esmu piemirsis !

     [+] [-]

, 2024-12-27 13:18, pirms 4 mēnešiem
otins rakstīja: Ārzemnieki ir dažādi. Vācieši, šveicieši, arī krievi varētu būt par Dukuru dzirdējuši. Es stāstītu gan par futbolu, gan Dukuru, gan hokeju, gan basketbolu. Mums ir jāstāsta par visu, kas mums ir labs, nevis jāpielāgojas ārzemniekiem un jānoniecina savējie. Pirms daudziem gadiem Spānijā man pajautāja, no kurienes esmu, un spānis zināja Pjotru Ugrjumovu, jo tur ir cieņā riteņbraukšana.
Jānoniecina nav, bet ja Eiropā pat par pusprofesionālu futbolu atver maku, tad neviens Eiropā par skeletonu nevērs vaļā maku!

Būt jaukam ir labi, bet vēl labāk, ja esi jauks un tev vēl par to maksā naudu!

  -2 [+] [-]

, 2024-12-27 13:21, pirms 4 mēnešiem
Žanis malacis! Pateica visu kā ir. Piedalīšanās nav sasniegums! Vēl piebildīšu, ka arī futbola apskatnieki-galma slavinānātāji dzīvo savā burbulī. Jo naudiņa tak nesmird.

  +4 [+] [-]

, 2024-12-27 13:22, pirms 4 mēnešiem
kristaps199009 rakstīja: Ja man tā no zila gaisa pajautā , kurš ir lielākais LV sporta sasniegums , man automātiski Euro2004 , lai gan gadu atpakaļ tika izcīnītas medaļas PČ , par ko jau es esmu piemirsis !
Man arī, jo izsist Ungāriju, Poliju, Turciju- ir lieli sasniegumi!
Turnīrā vēl 0:0 ar Vāciju!

  +4 [+] [-]

, 2024-12-27 13:23, pirms 4 mēnešiem
Līme rakstīja: Žanis malacis! Pateica visu kā ir. Piedalīšanās nav sasniegums! Vēl piebildīšu, ka arī futbola apskatnieki-galma slavinānātāji dzīvo savā burbulī. Jo naudiņa tak nesmird.
Piedalījās, bet tikai pa ceļam izsita Ungāriju, Poliju, Turciju, tad nu gan piedalīšanās

  +2 [+] [-]

, 2024-12-27 13:35, pirms 4 mēnešiem
Vēl viena piebilde- dzīvot ziemeļos un tikt uz Euro 2004 ir liels sasniegums, jo tā nav Gruzija, Maķedonija, Albāniju, kur visu gadu vari dzenāt bumbu!

Var paskatīties uz Zviedriju, Norvēģiju, Somiju!

Zviedriem ir viena medaļa!(varbūt vienīgi viņiem- sasniegums nav piedalīties)

Norvēģiem, somiem(īpaši)- sasniegums ir arī piedalīties!

Norvēģi mocās pat ar saviem superstāriem, jo futbols nav īsti ziemeļnieku sports!

     [+] [-]

, 2024-12-27 13:37, pirms 4 mēnešiem
Euro 2024- nebija zviedri, norvēģi, somi!
Latvija būtu tikusi, tad tas nebūtu sasniegums!(?)

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 13:59, pirms 4 mēnešiem
Reiz likās, ka Peineram IQ trūkst tikai uz basketbola parketa, izrādās pa dzīvi arī nav īpaši apdāvināts. Karjeras lielākais sasniegums - būt Porziņģa čomam. Čalis savā sporta veidā bija pilnīga viduvējība, tagad iet raidījumos citus sporta veidus noniecināt

  -1 [+] [-]

, 2024-12-27 14:03, pirms 4 mēnešiem
Tīri Latvijas sporta iekšējajā topā tikšana uz Euro2004 ir var teikt nr. 1 sasniegums,
bet ja man būtu jāpalepojas ārzemniekiem, tad es iedomājos, ja man kā rietumeiropas iedzīvotājam kāds teiktu, ka vau, mūsu sporta augstākais sasniegums ir kaut kādā tur gadā tikšana uz Euro finālturnīru futbolā, es reāli padomātu, kas tas par sūdu – labi, tika un tālāk, kas no tā?
Reāli mans tops, ko sauktu ārzemniekiem – pat nav svarīga secība, ir:
Ostapenko French Open uzvara
Vainšteina uzvara PČ riteņbraukšanā+Skujiņa 4. vieta.
Pahara performance Anglijas premjerlīgā.

Ir muļķīgi dročīt uz to Euro2004, jo nevienu ārzemnieku tas reāli neiespaidos, nu vienreiz tika, sakrita apstākļi, bet ar to arī viss beidzās, viņiem tās izlases praktiski katru reizi tiek. Un ja tas ir vienīgais, ar ko LV sports var palepoties, tad ir ļoti skumji.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 14:04, pirms 4 mēnešiem
Oij, nu Žanis šauj garām + ChatGTp futbolu izmet, uzsverot - unikāls sasniegums Latvijas valstij:

Latvijas sportā ir daudz izcilu sasniegumu, kas ierakstīti gan komandu, gan individuālo sportistu vēsturē. Šeit ir daži no visu laiku labākajiem sasniegumiem dažādās sporta disciplīnās:

Komandu sports
Hokejs:

Latvijas hokeja izlase izcīnīja bronzas medaļas 2023. gada Pasaules čempionātā, kas ir vēsturisks sasniegums valstij.
Dalība vairākās Olimpiskajās spēlēs (2002, 2006, 2010, 2014, 2022).
Basketbols:

Latvijas basketbola izlase kļuva par Eiropas čempioniem 1935. gadā.
Latvijas sieviešu basketbola izlase iekļuva pusfinālā Eiropas čempionātā 2007. gadā.
Vīriešu izlase izcīnīja 5. vietu Pasaules kausā 2023. gadā, uzvarot tādas komandas kā Francija, Spānija un Itālija.
Futbols:

Latvijas futbola izlase kvalificējās UEFA Eiropas čempionātam 2004. gadā, kas bija unikāls sasniegums valstij.

     [+] [-]

, 2024-12-27 14:10, pirms 4 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Reiz likās, ka Peineram IQ trūkst tikai uz basketbola parketa, izrādās pa dzīvi arī nav īpaši apdāvināts. Karjeras lielākais sasniegums - būt Porziņģa čomam. Čalis savā sporta veidā bija pilnīga viduvējība, tagad iet raidījumos citus sporta veidus noniecināt
Vairāk gan tev ar IQ ir lielas problēmas, viņš nenoniecināja sporta veidus, viņš tikai pateica savas domas, ko viņš uzskata par sasniegumu sportā un viņam ir uz to tiesības un pajāt, ka viņa domas nesakrīt ar tavējām.
Un ja tu esi nezinītis, tad atgādināšu, ka tieši jaunieša vecumā, kad notiek vislielākā izaugsme, viņš skaitijās ļoti perspektīvs basketbolists, tikai atklāja sirdskaiti un viņš laiku vispār nespēlēja un tad saudzīgā režīmā atsāka LU spēlēt, kur LBL ar visu to parādīja, ka ir pārāks par daļu mūsu stāriem. Un viduvējība netiktu uz Paok, Darussafaka vai Partizan.

  -1 [+] [-]

, 2024-12-27 14:31, pirms 4 mēnešiem
WKS rakstīja: Vairāk gan tev ar IQ ir lielas problēmas, viņš nenoniecināja sporta veidus, viņš tikai pateica savas domas, ko viņš uzskata par sasniegumu sportā un viņam ir uz to tiesības un pajāt, ka viņa domas nesakrīt ar tavējām.
Un ja tu esi nezinītis, tad atgādināšu, ka tieši jaunieša vecumā, kad notiek vislielākā izaugsme, viņš skaitijās ļoti perspektīvs basketbolists, tikai atklāja sirdskaiti un viņš laiku vispār nespēlēja un tad saudzīgā režīmā atsāka LU spēlēt, kur LBL ar visu to parādīja, ka ir pārāks par daļu mūsu stāriem. Un viduvējība netiktu uz Paok, Darussafaka vai Partizan.
Viņš izpauda subjektīvo viedokli balstoties uz savu basketbola burbuļa skatījumu un pamatoja to ar izdomātiem un nepatiesiem faktiem, riktīgi augsts IQ gājiens. Ne velti šeit lielākā daļa saka, ka viņš aizšāva greizi.
Tu burtiski tikko izskaidroji, kāpēc viņš bija basketbola viduvējība. Ja euro2004 nevienu ārzemnieku neiespaidos (kas ir objektīvi nepareizi, jo vairāki ārzemnieki ir publiski twitterī izteikuši neizpratni, kāpēc latvieši nekad par euro2004 nerunā), tad spēlēšana Paok, Darussafaka un Partizan toč nevienam neko neizteiks. Drīzāk kāds nodomās, ka viņš spēlēja attiecīgajās komandās citā, daudz populārākā sporta veidā.

  +2 [+] [-]

, 2024-12-27 14:36, pirms 4 mēnešiem
Es neko neteiktu neko, ja Peiners pateiktu, ka kvalificēšanās Euro, viņaprāt, nav lielākais sasniegums, katram savi kritēriji, bet tā vietā viņš ņirgājas,noniecina futbola sasniegto, vēl mudina citus domāt, ka tas nebija nekas.

     [+] [-]

, 2024-12-27 14:38, pirms 4 mēnešiem
Edmunds Novickis rakstīja: Eiropas sporta burbulis ir futbols, maldīgā Žaņa burbulis ir basketbols, Latvijas burbulis ir hokejs. Šeit tēma - ārzemnieks, eiropietis. Tik vienkārši kā 2x2 - protams, futbola sasniegums globāli ir atrāvienu nozīmīgākais un ārzemniekam viegli uztverams, apzinoties, ka neliela valsts iekļuvusi Eiropas Top16 pārliecinoši galvenajā sporta veidā Eiropā. Žanis diemžēl neprata izrēķināt 2x2. Kaut gan drīzāk viņš prastu, vienkārši apzināti uzbruka futbolam, jo Latvijā tas ir populāri, cilvēki aplaudēs.

https://sportacentrs.com/futbols/eirokausi_fut/12072024-narativi_par_futbolu_legionaru_jautajums_
Vienkārši padomā - ja es iešu, piemēram, dāņiem, vāciešiem, angļiem teikt, ka mūsu sporta lielākais panākums ir reiz pirms 20 gadiem tikšana uz Eiropas čempi, viņi par to tikai pasmietos, jo viņiem tā ir norma.

Ja tu tiešām domā, ka Latvijas lielākais panākums ir eiropas čempionāts, tad ir divi varianti - vai nu tu futbolam piešķir tik ļoti pārāka sporta veida vietu pasaulē, ka nevienam citam sporta veidam būtībā nav jēgas šajā salīdzinājumā un īsti par ko diskutēt nemaz vairs nav vai arī tu aplami vērtē šo panākumu augstāk mūsu pastarīša statusa dēļ. Protams, ir patīkami uzvarēt, ja neesi favorīts, bet ja vērtējam sasniegumus kā tādus, tad nav nozīme vai esi savā sporta veidā labākais un izcīni titulus vai arī pastarītis, kas brīnumaini uzvarējis favorītus - sasniegums kā tāds ir jāvērtē līdzvērtīgi.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 14:41, pirms 4 mēnešiem
vundervart rakstīja: Oij, nu Žanis šauj garām + ChatGTp futbolu izmet, uzsverot - unikāls sasniegums Latvijas valstij:

Latvijas sportā ir daudz izcilu sasniegumu, kas ierakstīti gan komandu, gan individuālo sportistu vēsturē. Šeit ir daži no visu laiku labākajiem sasniegumiem dažādās sporta disciplīnās:

Komandu sports
Hokejs:

Latvijas hokeja izlase izcīnīja bronzas medaļas 2023. gada Pasaules čempionātā, kas ir vēsturisks sasniegums valstij.
Dalība vairākās Olimpiskajās spēlēs (2002, 2006, 2010, 2014, 2022).
Basketbols:

Latvijas basketbola izlase kļuva par Eiropas čempioniem 1935. gadā.
Latvijas sieviešu basketbola izlase iekļuva pusfinālā Eiropas čempionātā 2007. gadā.
Vīriešu izlase izcīnīja 5. vietu Pasaules kausā 2023. gadā, uzvarot tādas komandas kā Francija, Spānija un Itālija.
Futbols:

Latvijas futbola izlase kvalificējās UEFA Eiropas čempionātam 2004. gadā, kas bija unikāls sasniegums valstij.
Šaujat garām abi divi. Pirmkārt, ir muļķīgi pieminēt ChatGPT. Otrkārt, atkarībā no versijām un prasījuma un vienkārši randoma, atbildes var krasi atšķirties.

  +2 [+] [-]

, 2024-12-27 14:44, pirms 4 mēnešiem
Didziz rakstīja: Vienkārši padomā - ja es iešu, piemēram, dāņiem, vāciešiem, angļiem teikt, ka mūsu sporta lielākais panākums ir reiz pirms 20 gadiem tikšana uz Eiropas čempi, viņi par to tikai pasmietos, jo viņiem tā ir norma.

Ja tu tiešām domā, ka Latvijas lielākais panākums ir eiropas čempionāts, tad ir divi varianti - vai nu tu futbolam piešķir tik ļoti pārāka sporta veida vietu pasaulē, ka nevienam citam sporta veidam būtībā nav jēgas šajā salīdzinājumā un īsti par ko diskutēt nemaz vairs nav vai arī tu aplami vērtē šo panākumu augstāk mūsu pastarīša statusa dēļ. Protams, ir patīkami uzvarēt, ja neesi favorīts, bet ja vērtējam sasniegumus kā tādus, tad nav nozīme vai esi savā sporta veidā labākais un izcīni titulus vai arī pastarītis, kas brīnumaini uzvarējis favorītus - sasniegums kā tāds ir jāvērtē līdzvērtīgi.
Bet tas vispār ir interesanti. Ko uzlikt, kā to visu laiku augstāko sasniegumu?
EČ futbolā - komandu sporta veidā ar stabili lielāko konkurenci pasaules mērogā? 5. vietu basketā, kas ir vēl viens komandu sports ar lielu konkurenci.
Un abos šajos, vispirms jātiek uz to čempi, kas nenotiek katru gadu.
Vai bronza hoķī, kur ir mazāka konkurence, nav kvaļu un čempis katru gadu, bet, tomēr medaļa.
Vai pīt iekšā komandas - klubus un līst pagātnē ar TTT, VEF, ASK, Radiotehniķi, Dinamo (oriģinālajiem nevis mūsdienu "atražojumiem), vai atdot godu Dukuram ar milzīgu medaļu kolekciju sporta veidā ar ļoti mazu konkurenci? Tad varbūt reāli lielākais sasniegums ir Ostijas Grand Slam - sports ar milzu konkurenci, top turnīrs un galvenais uzvara?
Vai varbūt KP NBA gredzens? Ozo Stenlija kauss? Southemptonas milzu mīlestība pret Paharu, ka sauca kā glābēju glābt no izkrišanas līdz pilnīgam pagrabam, kā spēlētāju, kad Marians jau sen bija uzkāris bučus uz nagliņas, taisa dokumentālās filmas utt. Versiju, ko izlikt ir ļooooti daudz.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 14:46, pirms 4 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es neko neteiktu neko, ja Peiners pateiktu, ka kvalificēšanās Euro, viņaprāt, nav lielākais sasniegums, katram savi kritēriji, bet tā vietā viņš ņirgājas,noniecina futbola sasniegto, vēl mudina citus domāt, ka tas nebija nekas.
" jo vairāki ārzemnieki ir publiski twitterī izteikuši neizpratni, kāpēc latvieši nekad par euro2004 nerunā" – tie vairāki ārzemnieki ir pilnīgs sūds. Jo priekš lielākās daļas ārzemnieku tikšana VIENREIZ uz Euro, tas nav nekāds Wow rezultāts.
Un ja par futbolistiem runājam, tad, atskaitot Paharu, pārējie mūslaiku futbolisti Eiropas mērogā ir bijuši maximums viduvējības vai lielākā daļa daudz vājāki.

  +5 [+] [-]

, 2024-12-27 14:53, pirms 4 mēnešiem
Tikai piemērs. 2004 gadā pirms finālturnīra biju Maurīciju salās. Vietējie.: "No kurienes Jūs? "
Es saku no Latvijas. Šis - "Ā zinu futbols 2004"
Mans kolēģis no Lietuvas. Viņi tajā gadā vinnēja basketbola Eiropas 2003.
Vietējie pat nesaprata par ko Lietuvietis runā.
Un futbols tur ir visur... bez maz vai 24/7
Tā kā Žani! Visu cieņu Tev, bet iebrauci auzās...

  -1 [+] [-]

, 2024-12-27 14:53, pirms 4 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Bet tas vispār ir interesanti. Ko uzlikt, kā to visu laiku augstāko sasniegumu?
EČ futbolā - komandu sporta veidā ar stabili lielāko konkurenci pasaules mērogā? 5. vietu basketā, kas ir vēl viens komandu sports ar lielu konkurenci.
Un abos šajos, vispirms jātiek uz to čempi, kas nenotiek katru gadu.
Vai bronza hoķī, kur ir mazāka konkurence, nav kvaļu un čempis katru gadu, bet, tomēr medaļa.
Vai pīt iekšā komandas - klubus un līst pagātnē ar TTT, VEF, ASK, Radiotehniķi, Dinamo (oriģinālajiem nevis mūsdienu "atražojumiem), vai atdot godu Dukuram ar milzīgu medaļu kolekciju sporta veidā ar ļoti mazu konkurenci? Tad varbūt reāli lielākais sasniegums ir Ostijas Grand Slam - sports ar milzu konkurenci, top turnīrs un galvenais uzvara?
Vai varbūt KP NBA gredzens? Ozo Stenlija kauss? Southemptonas milzu mīlestība pret Paharu, ka sauca kā glābēju glābt no izkrišanas līdz pilnīgam pagrabam, kā spēlētāju, kad Marians jau sen bija uzkāris bučus uz nagliņas, taisa dokumentālās filmas utt. Versiju, ko izlikt ir ļooooti daudz.
"Ostijas Grand Slam - sports ar milzu konkurenci, top turnīrs un galvenais uzvara".

  -3 [+] [-]

, 2024-12-27 14:55, pirms 4 mēnešiem
Pēc futbola cilvēku loģikas protams, ka iekļūšana Euro2004 ir lielākais sasniegums LV sporta vēsturē JO redz, futbolu spēlē tiiiiiik daudz cilvēku!
Protams, kvalifikāciju nospēlēja izcili priekš Latvijas, bet ielikt top 5 sasniegumos...

     [+] [-]

, 2024-12-27 14:57, pirms 4 mēnešiem
WKS rakstīja: " jo vairāki ārzemnieki ir publiski twitterī izteikuši neizpratni, kāpēc latvieši nekad par euro2004 nerunā" – tie vairāki ārzemnieki ir pilnīgs sūds. Jo priekš lielākās daļas ārzemnieku tikšana VIENREIZ uz Euro, tas nav nekāds Wow rezultāts.
Un ja par futbolistiem runājam, tad, atskaitot Paharu, pārējie mūslaiku futbolisti Eiropas mērogā ir bijuši maximums viduvējības vai lielākā daļa daudz vājāki.
Futbolu spēlē simtiem miljonu un lielākā daļa- vēlas ar to nopelnīt!

Kā var futbolistu uzskatīt par viduvējību, ja viņš spēlē La Liga, Bundesliga vai Čempionu līgā?

Tas ir būt starp 10t labākajiem no ļoti daudziem miljoniem!

Kāpumi, kritumi(lieli) nav tikai dažiem simtiem futbolistu pasaulē!

  +2 [+] [-]

, 2024-12-27 14:58, pirms 4 mēnešiem
EURO 2004 ir pats pats labākais kas jebkad noticis Latvijas sportā!

  -1 [+] [-]

, 2024-12-27 14:58, pirms 4 mēnešiem
janiso rakstīja: Tikai piemērs. 2004 gadā pirms finālturnīra biju Maurīciju salās. Vietējie.: "No kurienes Jūs? "
Es saku no Latvijas. Šis - "Ā zinu futbols 2004"
Mans kolēģis no Lietuvas. Viņi tajā gadā vinnēja basketbola Eiropas 2003.
Vietējie pat nesaprata par ko Lietuvietis runā.
Un futbols tur ir visur... bez maz vai 24/7
Tā kā Žani! Visu cieņu Tev, bet iebrauci auzās...
Secinājums - Maurīciju salu iedzīvotāji ir aprobežoti.
Piemērs - mani totāli neinteresē biljardi, pūli, golfi, F1, bet zinu, kas tajos sportos ir labākie.

     [+] [-]

, 2024-12-27 14:59, pirms 4 mēnešiem
Onslovs rakstīja: Pēc futbola cilvēku loģikas protams, ka iekļūšana Euro2004 ir lielākais sasniegums LV sporta vēsturē JO redz, futbolu spēlē tiiiiiik daudz cilvēku!
Protams, kvalifikāciju nospēlēja izcili priekš Latvijas, bet ielikt top 5 sasniegumos...
Priekš ziemeļvalsts kur daudziem bumba atlec no kājas- izcils sasniegums!

Paskaties Norvēģijas sastāvu un kādi ir Norvēģijas sasniegumi?

Basketbolu, hokeju labā līmenī var spēlēt visu gadu ar pietiekoši jaudīgu konkurenci, jo visiem mērķis NHL, NBA!

Futbolā tikai mauc, bet jau startā atpaliec no dienvidvalstīm!
(individuāli un komandas spēles ziņā)!

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 15:03, pirms 4 mēnešiem
Didziz rakstīja: Vienkārši padomā - ja es iešu, piemēram, dāņiem, vāciešiem, angļiem teikt, ka mūsu sporta lielākais panākums ir reiz pirms 20 gadiem tikšana uz Eiropas čempi, viņi par to tikai pasmietos, jo viņiem tā ir norma.

Ja tu tiešām domā, ka Latvijas lielākais panākums ir eiropas čempionāts, tad ir divi varianti - vai nu tu futbolam piešķir tik ļoti pārāka sporta veida vietu pasaulē, ka nevienam citam sporta veidam būtībā nav jēgas šajā salīdzinājumā un īsti par ko diskutēt nemaz vairs nav vai arī tu aplami vērtē šo panākumu augstāk mūsu pastarīša statusa dēļ. Protams, ir patīkami uzvarēt, ja neesi favorīts, bet ja vērtējam sasniegumus kā tādus, tad nav nozīme vai esi savā sporta veidā labākais un izcīni titulus vai arī pastarītis, kas brīnumaini uzvarējis favorītus - sasniegums kā tāds ir jāvērtē līdzvērtīgi.
Norvēģi ar savu super sastāvu izcīnīs Eč, Pč medaļas, tad varēs parunāt, ka Eč 2004- nav lielākais sasniegums!

Šobrīd uzskatu, ka ir.

     [+] [-]

, 2024-12-27 15:08, pirms 4 mēnešiem
Kā jau esmu teicis, tad tieši ģenētiski, laikapstākļu dēļ- hokejs, basketbols un vispār telpu sports ir tuvāk ziemeļniekiem!(katrai valstij ir savas prioritātes)
Piemēram dāņiem ir handbols, hokejs(2m vārtsargi hokejā) bet nav basketbols!

Dāņiem tomēŗ tuvu visas lielās futbola valstis!

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 15:13, pirms 4 mēnešiem
WKS rakstīja: " jo vairāki ārzemnieki ir publiski twitterī izteikuši neizpratni, kāpēc latvieši nekad par euro2004 nerunā" – tie vairāki ārzemnieki ir pilnīgs sūds. Jo priekš lielākās daļas ārzemnieku tikšana VIENREIZ uz Euro, tas nav nekāds Wow rezultāts.
Un ja par futbolistiem runājam, tad, atskaitot Paharu, pārējie mūslaiku futbolisti Eiropas mērogā ir bijuši maximums viduvējības vai lielākā daļa daudz vājāki.
Tām valstīm, kuras regulāri tiek tas ir vienalga. Tām, kurām līdz pēdējam jācīnās un ne vienmēr sanāk, tas ir sasniegums. Paskaties vien kā Gruzijā svinēja iekļūšanu finālturnīrā pirmo reizi, domā viņiem citos sporta veidos nekad nav bijuši sasniegumi? Kāpēc tad negāja ielās svinēt kā valsts svētkus?
Ja skatāmies uz ko lielākā daļa ārzemnieku domā, tad mums komandu sportā ievērojamu sasniegumu nav vispār un šīs diskusijas ir dumjas un nevajadzīgas. Basīti atbalstīju, man prieks par 5.vietu un tas ir labs sasniegums, tas pats ar hokeju un nupat florbola 4.vietu. Nekas no tā random ārzemniekam nebūs wow vērts.
Par Paharu piekrītu, nav mums futbola zvaigžņu. Tuvākais Paharam varbūt vēl bija Vaņins.

     [+] [-]

, 2024-12-27 15:14, pirms 4 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Tām valstīm, kuras regulāri tiek tas ir vienalga. Tām, kurām līdz pēdējam jācīnās un ne vienmēr sanāk, tas ir sasniegums. Paskaties vien kā Gruzijā svinēja iekļūšanu finālturnīrā pirmo reizi, domā viņiem citos sporta veidos nekad nav bijuši sasniegumi? Kāpēc tad negāja ielās svinēt kā valsts svētkus?
Ja skatāmies uz ko lielākā daļa ārzemnieku domā, tad mums komandu sportā ievērojamu sasniegumu nav vispār un šīs diskusijas ir dumjas un nevajadzīgas. Basīti atbalstīju, man prieks par 5.vietu un tas ir labs sasniegums, tas pats ar hokeju un nupat florbola 4.vietu. Nekas no tā random ārzemniekam nebūs wow vērts.
Par Paharu piekrītu, nav mums futbola zvaigžņu. Tuvākais Paharam varbūt vēl bija Vaņins.
Rudņevs Hamburgā bija izcils!

Tagad Hamburga daudzus gadus pa 2 līgu dzīvojas!

  +2 [+] [-]

, 2024-12-27 15:18, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Rudņevs Hamburgā bija izcils!

Tagad Hamburga daudzus gadus pa 2 līgu dzīvojas!
Rudņevs to vienu brīdi bija, jā, bet tas galīgi nebija ilglaicīgi. Poļi vairāk viņu atceras nekā kāds vācietis

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 15:21, pirms 4 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Rudņevs to vienu brīdi bija, jā, bet tas galīgi nebija ilglaicīgi. Poļi vairāk viņu atceras nekā kāds vācietis
Hat trick Eiropas līgā pret Juventus!

Atstāja Juventus aiz muguras Eiropas līgā!

Tādam klubam kā Lech- tas ir ļoti liels sasniegums!

Eiropas līgā spēlēja- Manchester City, Juventus!(Lech grupa)!

     [+] [-]

, 2024-12-27 15:29, pirms 4 mēnešiem
Šobrīd visi klubi kur spēlēja- ir Vācijas 2 bundeslīgā!
Manuprāt tas arī parāda spēlētāja līmeni!
Visus klubus vilcis uz augšu!

  +4 [+] [-]

, 2024-12-27 15:34, pirms 4 mēnešiem
Nu Žanis galīgi iebrauca auzās. It kā taču ir pabijis ārzemēs, bet nu laikam tikai ar basketbolistiem tusējis.
Skaidrs, ka ja latvietim uzdotu jautājumu - kas ir Latvijas lielākais sasniegums sportā - ļoti daudzi nosauktu jebko, kur ir bijušas uzvaras vai medaļas, tas nekas, ka BMX, skeletonā vai 3x3 basketbolā.
Bet, ja latvietis uzdotu šādu jautājumu ārzemniekam - vairums nosauktu EURO2004. Tas tāpēc, ka ārzemēs saprot, ko nozīmē tāds panākums futbolā tādai valstij kā Latvija. Tieši tāpēc, ka angļiem, vāciešiem, spāņiem utt tāda kvalificēšanās ir ikdiena viņi ļoti labi saprot kāpēc viņiem tas tā ir, bet cik grūti (praktiski neiespējami) to izdarīt ir tādai Latvijai.
Uzvara vai medaļa pati par sevi nenozīmē vērā ņemamu sasniegumu. Panākums, sasniegums ir kaut kas tāds, ko neviens negaida, kam nav nekāda objektīva pamatojuma un jāņem vērā sporta veida popularitāte un konkurences līmenis.
Vēl uzskatu, ka nevar mest vienā maisā komandu un individuālos sporta veidus, jo vienmēr var gadīties viens supertalants un apstākļu sakritība, lai uzvarētu pasaules čempionāta riteņbraukšanā grupas braucienā, vai Grand Slam. Bet komandu sporta veidos un it īpaši futbolā brīnumi notiek ārkārtīgi reti.

     [+] [-]

, 2024-12-27 15:39, pirms 4 mēnešiem
Piekritīšu par Olijaru!
Pč telpās dabūja bronzu!

6 Liu Xiang China 7.46 SB 0.217
8 Allen Johnson United States 7.55 0.176
3 Staņislavs Olijars Latvia 7.60 SB 0.136
4 Evgeniy Borisov Russia 7.60 0.232
5 Thomas Blaschek Germany 7.64 0.198
6 Allan Scott United Kingdom 7.65 0.148

Ir gods atrasties Latvijai starp šīm lielajām valstīm, kas pārvaldīja, pārvalda pasauli!

  -1 [+] [-]

, 2024-12-27 15:40, pirms 4 mēnešiem
Nebija laiks skatīties kaut kāda Žaņa muldēšanu. Kas viņš ir ? Florbolists , šautrinu metējs ?

     [+] [-]

, 2024-12-27 15:54, pirms 4 mēnešiem
Peineram bieži ir problēmas izteikties, pie tam publiski! Mute strādā ātrāk par smadzeņpodu. Čalis pārāk augstu sevi vērtē, kas nav slikti protams, bet nevajag jau iedomāties sevi par Latvijas sporta karali. Drusku vajag nolaisties uz zemes puikam.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 16:02, pirms 4 mēnešiem
Tas kopumā bija kaut kas fantastisks, bet ārpus Latvijas tas ir palicis tikai statistikā. Varbūt izņemot britus, Porziņģi zin krietni vairāk cilvēku kā Paharu vai Verpakovski.
Katrā ziņā, par izlašu futbolu runājot ar citu zemju cilvēkiem, jā brīnās, ka esam tur spēlējuši, bet ne tik ļoti kā Urugvaja pamanījušies tikt pie 2 Pasaules kausiem.
Paldies, mecenātam Indriksonam, ka mums ir ko atcerēties!

     [+] [-]

, 2024-12-27 16:02, pirms 4 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Reiz likās, ka Peineram IQ trūkst tikai uz basketbola parketa, izrādās pa dzīvi arī nav īpaši apdāvināts. Karjeras lielākais sasniegums - būt Porziņģa čomam. Čalis savā sporta veidā bija pilnīga viduvējība, tagad iet raidījumos citus sporta veidus noniecināt
basketbola cilvēki , organizācijas viņam algu maksā , takā kamēr tā ir objektīvi neizteiksies !

  +2 [+] [-]

, 2024-12-27 16:04, pirms 4 mēnešiem
Kāds nu kuram viedoklis-pie mums ir plurālisms .
Toreizējā Latvijas futbola izlase bija pirmā, kura no bijušajām psrs 15 republikām, iekļuva EČ. Tur nebija ne ukraiņi, ne gruzīni, ne krievi u.c.
Tas vien jau par kaut ko liecina.

  +2 [+] [-]

, 2024-12-27 16:10, pirms 4 mēnešiem
striker rakstīja: Kāds nu kuram viedoklis-pie mums ir plurālisms .
Toreizējā Latvijas futbola izlase bija pirmā, kura no bijušajām psrs 15 republikām, iekļuva EČ. Tur nebija ne ukraiņi, ne gruzīni, ne krievi u.c.
Tas vien jau par kaut ko liecina.
Par Krieviju nav Tev taisnība.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 16:14, pirms 4 mēnešiem
timurietis rakstīja: Tas kopumā bija kaut kas fantastisks, bet ārpus Latvijas tas ir palicis tikai statistikā. Varbūt izņemot britus, Porziņģi zin krietni vairāk cilvēku kā Paharu vai Verpakovski.
Katrā ziņā, par izlašu futbolu runājot ar citu zemju cilvēkiem, jā brīnās, ka esam tur spēlējuši, bet ne tik ļoti kā Urugvaja pamanījušies tikt pie 2 Pasaules kausiem.
Paldies, mecenātam Indriksonam, ka mums ir ko atcerēties!
Man patīk kā spēlē KP, sekoju izlasēm futenē, basī, hoķī. Arī individuāli klubiem kad ir laiks. Bet ieliec Porziņģi 2000 sākumā bez visiem instagramiem, tiktokeriem utt un kas no tā būtu? Mēs visi joprojām lasītu sporta avīzi un gaidītu sporta ziņas. Būtu viņš protams populārs, bet vai tāds kā tagad kad viss ir pieejams ar pāris klikšķiem.

  -1 [+] [-]

, 2024-12-27 16:21, pirms 4 mēnešiem
Edmunds Novickis rakstīja: Eiropas sporta burbulis ir futbols, maldīgā Žaņa burbulis ir basketbols, Latvijas burbulis ir hokejs. Šeit tēma - ārzemnieks, eiropietis. Tik vienkārši kā 2x2 - protams, futbola sasniegums globāli ir atrāvienu nozīmīgākais un ārzemniekam viegli uztverams, apzinoties, ka neliela valsts iekļuvusi Eiropas Top16 pārliecinoši galvenajā sporta veidā Eiropā. Žanis diemžēl neprata izrēķināt 2x2. Kaut gan drīzāk viņš prastu, vienkārši apzināti uzbruka futbolam, jo Latvijā tas ir populāri, cilvēki aplaudēs.

https://sportacentrs.com/futbols/eirokausi_fut/12072024-narativi_par_futbolu_legionaru_jautajums_
Tāpat kā Žanis lobē savu sporta veidu, kurš ir vismīlākais, tāpat arī to dari tu. Ne ar ko neesi labāks 2x2 rēķinātājs kā Žanis.

  -3 [+] [-]

, 2024-12-27 16:23, pirms 4 mēnešiem
kristaps199009 rakstīja: Peiners niedomājās to ka Eiropas futbols tajā laikā dominēja ! PČ2006 top 4 visas bija Eiropas izlases ! Latvija paveica brīnumu viennozīmīgi ! Par basketbola 5 vietu ,un hokeja 3 sen jau pa 20 gadi visi būs aizmirsuši , kamēr futbolu atcerās ! Basketbolam jauzvar EČ Rīgā , lai nostātos blakus EČ2004 !
Ko tu nes . Letiņi nav aizmirsuši arī savu Ulmaņlaiku Dream Team, neaizmirsīs arī PČ 3.v. un EČ 5.v., lai kādam arī to gribētos, bet mērķis jau laikam ir to noniecināt- rokraksts pazīstams

  -1 [+] [-]

, 2024-12-27 16:28, pirms 4 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Par Krieviju nav Tev taisnība.
Jā,tā spēlēja jau kā NVS valstu savienības komanda.

     [+] [-]

, 2024-12-27 16:31, pirms 4 mēnešiem
striker rakstīja: Ko tu nes . Letiņi nav aizmirsuši arī savu Ulmaņlaiku Dream Team, neaizmirsīs arī PČ 3.v. un EČ 5.v., lai kādam arī to gribētos, bet mērķis jau laikam ir to noniecināt- rokraksts pazīstams
Respect protams , bet tajā laikā spēlētāji veikalos plauktus krāmēja un grīdas slaucīja , bet pēc tam vakarā gāja bumbu pamētāt ,

     [+] [-]

, 2024-12-27 16:36, pirms 4 mēnešiem
kristaps199009 rakstīja: Respect protams , bet tajā laikā spēlētāji veikalos plauktus krāmēja un grīdas slaucīja , bet pēc tam vakarā gāja bumbu pamētāt ,
Nu un ? Tā Eiropā visās valstīs darīja. Ko no Latvijas austrumos tad darīja un cik vsp. bija tādu, kas zināja, ka bumbu var mest arī grozā

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 16:54, pirms 4 mēnešiem
otins rakstīja: Ārzemnieki ir dažādi. Vācieši, šveicieši, arī krievi varētu būt par Dukuru dzirdējuši. Es stāstītu gan par futbolu, gan Dukuru, gan hokeju, gan basketbolu. Mums ir jāstāsta par visu, kas mums ir labs, nevis jāpielāgojas ārzemniekiem un jānoniecina savējie. Pirms daudziem gadiem Spānijā man pajautāja, no kurienes esmu, un spānis zināja Pjotru Ugrjumovu, jo tur ir cieņā riteņbraukšana.
A ja uz Latviju atbrauc kāds ārzemnieks-renes fans,tad gan nav jēgas viņam te teikt cik labi renisti viņu valstī ir...jo te nav nekādu ziņu par viņiem,nekādu interviju..attieksme tāda,kā kkādi ārzemju tūristi atbrauc katru gadu šļūkāt pa Siguldas reni,un par kuriem mierīgi var nelikties ne zinis..

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 16:59, pirms 4 mēnešiem
Esmu tiesam parsteigts (patikami), ka tautiesi te komentos tik loti metas aizstavet un noliek Euro 2004 pirmaja vieta pec sasniegumiem zinot tomer, ka futbols Latvija krietni atpaliek no hokeja un basketbola popularitates zina un daudziem vispar vienalga par so sportu LV.

Es esmu liels futbola fans kops bernibas, man tas ir sports nr1 bez konkurentiem un es lieliski atceros to triumfa sajutu, katru Kreipana legendaro vardu spele pret Turciju - tas bija fantastiski, lekaju no priekiem, bija eiforija.

Bet bronzas medalas hokeja - es reali raudaju prieka asaras - pilnigs kosmoss. Hokejs Latvija ir nr.1 un tiesi prieks musu tautas tas ir lielakais sasniegums, manuprat. 20+ gadus maija liela dala no mums sez pie TV ekraniem, fano un cer un beidzot mums izdevas tas triumfs. Tas man viennozimigi ir iespaidigakais sasniegums musu sporta vesture, ko esmu piedzivojis. Visa ta sagaidisana pie Brivibas pieminekla. Es to ari pasniedzu arzemniekiem, ka lielako triumfa mirkli.

Basitis 5.vieta pasaule ari ir fantastiski musu mazajai valstij, bet tas tomer nav medalas un tas pietrukst, lai partrumpotu hokeju.

Mans top3:

1. Hokejs 3.vieta
2. Basketbols 5.vieta pasaule
3. Euro 2004

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 17:08, pirms 4 mēnešiem
dalef1 rakstīja: A ja uz Latviju atbrauc kāds ārzemnieks-renes fans,tad gan nav jēgas viņam te teikt cik labi renisti viņu valstī ir...jo te nav nekādu ziņu par viņiem,nekādu interviju..attieksme tāda,kā kkādi ārzemju tūristi atbrauc katru gadu šļūkāt pa Siguldas reni,un par kuriem mierīgi var nelikties ne zinis..
Bet loģiski, daudzi brauc šļūkāt uz Alpiem, a ārzemju muļķi uz Siguldu. A tā izņemot tevi un otu nevienam neinteresē rene te, kur nu vēl kas un kā šļūkā ārzemēs.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 17:44, pirms 4 mēnešiem
K-dobrik, es 2006. gadā atpūtos Horvātijā pie Adrijas jūras, netālu no Splitas, kur Verpakovskis tikko bija spēlējis, pat nopirku "Heiduk" dvieļi, cik sanāca pakomentēt ar vietējiem, tik tādi, kas ļoti seko futbolam par viņu bija dzirdējuši, bet tai pat laikā viņu pilsētiņā bija iela nosaukta Drazena Petrovica vārdā.

     [+] [-]

, 2024-12-27 17:45, pirms 4 mēnešiem
Nu ko tas Peiners par futbolu runā muļķības, viņu jāiesauc obligātā dienestā un gadu līdz lūpai jādzenā,tad sapratīs,ko runā.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 17:48, pirms 4 mēnešiem
Es nedaudz sekoju līdzi LV futbolam (pat aizeju uz kādu spēli, lokāla iemesle dēļ gan pārsvarā uz 2.līgas), bet ja paprasīsiet man nosaukt, piemēram, kādu Valmieras čempionu sastāvu leģionāru, tad diez vai precīzi varēšu.

  +2 [+] [-]

, 2024-12-27 18:08, pirms 4 mēnešiem
keksss rakstīja: Esmu tiesam parsteigts (patikami), ka tautiesi te komentos tik loti metas aizstavet un noliek Euro 2004 pirmaja vieta pec sasniegumiem zinot tomer, ka futbols Latvija krietni atpaliek no hokeja un basketbola popularitates zina un daudziem vispar vienalga par so sportu LV.

Es esmu liels futbola fans kops bernibas, man tas ir sports nr1 bez konkurentiem un es lieliski atceros to triumfa sajutu, katru Kreipana legendaro vardu spele pret Turciju - tas bija fantastiski, lekaju no priekiem, bija eiforija.

Bet bronzas medalas hokeja - es reali raudaju prieka asaras - pilnigs kosmoss. Hokejs Latvija ir nr.1 un tiesi prieks musu tautas tas ir lielakais sasniegums, manuprat. 20+ gadus maija liela dala no mums sez pie TV ekraniem, fano un cer un beidzot mums izdevas tas triumfs. Tas man viennozimigi ir iespaidigakais sasniegums musu sporta vesture, ko esmu piedzivojis. Visa ta sagaidisana pie Brivibas pieminekla. Es to ari pasniedzu arzemniekiem, ka lielako triumfa mirkli.

Basitis 5.vieta pasaule ari ir fantastiski musu mazajai valstij, bet tas tomer nav medalas un tas pietrukst, lai partrumpotu hokeju.

Mans top3:

1. Hokejs 3.vieta
2. Basketbols 5.vieta pasaule
3. Euro 2004
Meitenei, kas izcīnīja pasaules čempi ūdens motociklos, noteikti šis ir lielākais sasniegums. Rasmanim ar Serģi viņu panākumi ir noteikti galvenie...Ar šo es domāju, ka katram ir individuāls skatījums un sajūtas. Bet abstrahējoties EURO2004 ir lielākais sasniegums ar atrāvienu milzīgās konkurences un futbola auditorijas dēļ.

  +3 [+] [-]

, 2024-12-27 18:32, pirms 4 mēnešiem
Atceros tā laika mūsu politiķu teikto,kuri teica beidzot Eiropas politiķi saprot,ka ir tāda valsts Latvija un varam parunāt ar viņiem par sportu.Un tas pateicoties tam ,ka sasitam turkus un tikām uz EČ.Jo piemēram par hokeju ,vai basketbolu tur interese bijusi minimāla.

  +3 [+] [-]

, 2024-12-27 18:41, pirms 4 mēnešiem
coffijs rakstīja: Atceros tā laika mūsu politiķu teikto,kuri teica beidzot Eiropas politiķi saprot,ka ir tāda valsts Latvija un varam parunāt ar viņiem par sportu.Un tas pateicoties tam ,ka sasitam turkus un tikām uz EČ.Jo piemēram par hokeju ,vai basketbolu tur interese bijusi minimāla.
Laikam jau atkārtošos, bet, kad divtūktošajos gados biju Dubajā, tad taksists no Nepālas vaicāja-no kuras valsts esmu. Teicu, ka Latvija, gaidīdams neizpratni. Pārsteigums bija liels-zināja mūsu valsti,jo spēlējusi futbolā EČ . Tā, lūk.

     [+] [-]

, 2024-12-27 20:41, pirms 4 mēnešiem
striker rakstīja: Jā,tā spēlēja jau kā NVS valstu savienības komanda.
Es ne par NVS, bet EURO 1996.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 20:46, pirms 4 mēnešiem
Par ko var noteikti piekrist Žanim, ka tiešām no vismaz no 50 Eiropas valstīm (mainīgs dēļ ģeopoltikas) tikai 17 izlases nekad nav spēlējušas Eiropas čempionātā un tikai 6 lielākas par Latviju, no kurām es teiktu, ka tikai 2 vai 3 ir izteikti lielākas:
1. Andorra (~80,000)
2. Armenia (~2.8 million, larger than Latvia)
3. Belarus (~9.3 million, larger than Latvia)
4. Bosnia and Herzegovina (~3.2 million, larger than Latvia)
5. Cyprus (~1.2 million)
6. Estonia (~1.3 million)
7. Faroe Islands (~54,000)
8. Gibraltar (~34,000)
9. Kazakhstan (~19.6 million, larger than Latvia)
10. Kosovo (~1.9 million, slightly larger than Latvia)
11. Liechtenstein (~39,000)
12. Lithuania (~2.8 million, larger than Latvia)
13. Luxembourg (~660,000)
14. Malta (~520,000)
15. Moldova (~2.5 million, larger than Latvia)
16. Montenegro (~620,000)
17. San Marino (~34,000)

Protams es nenoniecinu šo mūsu sasniegumiņu, it īpaši dēļ tā, kā tas ir komandas sporta veids, bet arī es drīzāk gribētu piekrist mākslīgajam intelektam:

Explanation of why these Latvian achievements are globally impactful:
1. Sandis Ozoliņš – Stanley Cup Champion (2001)
Global Impact: The Stanley Cup is one of the most prestigious trophies in global sports. Ozoliņš’ victory with the Colorado Avalanche brought Latvia into the spotlight in NHL and ice hockey, inspiring future Latvian players and raising Latvia’s profile in the sport worldwide.
2. Aļona Ostapenko – 2017 French Open Champion
Global Impact: Winning a Grand Slam in tennis, particularly the French Open, is a global milestone. Ostapenko’s victory brought Latvia into international tennis prominence and inspired athletes worldwide, especially women in sports.
3. Māris Štrombergs – Two-time Olympic Gold Medalist (2008, 2012)
Global Impact: Štrombergs’ back-to-back Olympic golds in BMX made Latvia a powerhouse in the sport, elevating BMX on the global stage and inspiring youth worldwide to pursue it.
4. Latvia’s Basketball Team – FIBA World Championship 2004 5th Place
Global Impact: Finishing 5th in the 2004 FIBA World Championship showcased Latvia’s basketball talent on a global stage, elevating the country’s status in a sport followed by millions worldwide.
5. Jānis Lūsis – Olympic and World Champion (Javelin)
Global Impact: Lūsis’ Olympic gold and World Championships in javelin made him a global track and field legend, inspiring athletes across the world and solidifying Latvia’s reputation in athletics.

These achievements stand out due to their global reach and lasting influence in sports with massive international followings.

Tā kā man arī gribētos piekrist, kā futbola izlases sasniegums mums pa lielam neko nav devis. Kā tikai retais futbola entuziasts zin Verpakovski. Un tikai tajās valstīs, kam viņš nodarījis pāri. Un šeit man arī gribētos piekrist Žanim, ka vienreiz uzspēlēt Eiropas čempionātā un palikt 14.vietā nedrīkst būt lielākais Latvijas sporta sasniegums. Lai kā negribētos pieminēt faktu... ka varbūt tikai puse Latvijas izlases mācēja latviešu valodu.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 22:03, pirms 4 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es ne par NVS, bet EURO 1996.
Tev taisnība

  +1 [+] [-]

, 2024-12-27 23:59, pirms 4 mēnešiem
tommy90....ja gribi būt objektīvs ,tad izveido sarakstu ar valstīm ,kuras līdz 2004 nebija tikušas uz finālturnīru un tajā sarakstā piemēram bija Somijas Velsas Ziemeļīrijas un vēl vairākas izlases.

     [+] [-]

, 2024-12-28 16:31, pirms 4 mēnešiem
Un to saka ,pašpasludinātais sporta analītikjis Žanis, tā jābūt , un ne savādāk.