Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource644 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource644), Fid:2975, Did:0, useCase: 3

Punktu karjerai izlasē liek arī Karsums

Jānis Celmiņš

Punktu karjerai izlasē liek arī Karsums
Ronalds Ķēniņš, Mārtiņš Karsums un Andris Džeriņš. Foto: Oksana Džadana/f64

Punktu karjerai Latvijas hokeja izlasē nolēmis likt uzbrucējs Mārtiņš Karsums, sarunā ar portālu Sportacentrs.com pavēstīja pats hokejists. Savas karjeras laikā hokejists piedalījies piecos pasaules čempionātos un bijis arī triju olimpisko spēļu dalībnieks.

Jau vēstīts, ka uzreiz pēc zaudējuma olimpisko spēļu izslēgšanas spēļu kārtā pret Dāniju par aiziešanu no izlases pavēstīja Kaspars Daugaviņš un Lauris Dārziņš. Šodien viņiem pievienojies vēl viens uzbrucējs - Mārtiņš Karsums.

“Diemžēl, bet arī mans laiks Latvijas izlasē ir beidzies. Vēlējos noslēgt karjeru izlasē uz labas nots - ar dalību olimpiskajās spēlēs un kādu skaistu uzvaru, bet Covid 19 diemžēl bija citi plāni. Tāda ir dzīve, neko nevarēja darīt. Neko nenožēloju, tikai žēl, ka tā visa dēļ netiec spēlēt. Vēlos pateikties visiem faniem, kas ir atbalstījuši mani un Latvijas izlasi, viņi ir un būs vienmēr mūsu septītais laukuma spēlētājs. Atsevišķa pateicība komandas biedriem, federācijai un Kalvīša kungam par iespēju spēlēt izlasē. Tāpat paldies arī treneriem, kuri vadījuši izlasi visas manas karjeras laikā,” sarunā ar portālu Sportacentrs.com vēsta Mārtiņš Karsums.

Latvijas hokeja izlase trešdienas rītā devās prom no Pekinas, taču Karsumam vēl dažas dienas jāuzkavējas olimpisko spēļu norises vietā.

Karsums savas karjeras laikā piedalījies piecos pasaules čempionātos un bijis arī triju olimpisko spēļu dalībnieks. Pekinā gan viņš laukumā nedevās nevienā no spēlēm, pozitīvu Covid 19 testu dēļ. Pasaules čempionātos viņam 24 spēles, septiņi gūti vārti un astoņas rezultatīvas piespēles, bet olimpiskajās spēlēs Mārtiņš ar vārtu guvumiem nav izcēlies, atzīmējoties ar trim rezultatīvām piespēlēm.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-16 11:55, pirms 2 gadiem
Tad gaidam pirms PČ atvadu spēli ar visiem trim brašuļiem!

  +8 [+] [-]

, 2022-02-16 11:56, pirms 2 gadiem
Miķelis Redlihs berzē rokas, jo šis nav pateicis ka atvadās no izlases, pāris traumas pfu pfu pfu un čalis tiks sastāva uz PČ

  -1 [+] [-]

, 2022-02-16 11:58, pirms 2 gadiem
Tāpat nekad uz izlasi nebrauca.

  +6 [+] [-]

, 2022-02-16 11:59, pirms 2 gadiem
Skaidri saprotams lēmums, jo pats saprot, ka HVZ kad tiks ārā no Ķīnas.

  +4 [+] [-]

, 2022-02-16 12:00, pirms 2 gadiem
Jā šiem 3 grandiem vajadzētu kārtīgas atvadas.
Slēpts komentārs: norcha 172
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš

  -1 [+] [-]

, 2022-02-16 12:03, pirms 2 gadiem
raivis77 rakstīja: Jā šiem 3 grandiem vajadzētu kārtīgas atvadas.
Varēs koncentrēties čekistu midzeņa rubuļiem.

  +7 [+] [-]

, 2022-02-16 12:04, pirms 2 gadiem
Ja jau, tad jau - es arī beidzu karjeru izlasē!!!

  -3 [+] [-]

, 2022-02-16 12:05, pirms 2 gadiem
Rihards Bukarts labi izskatās Edmontoin Oilers formā ';

  -3 [+] [-]

, 2022-02-16 12:05, pirms 2 gadiem
Emilio rakstīja: Ja jau, tad jau - es arī beidzu karjeru izlasē!!!
Es jau pirms 20 gadiem beidzu

  +3 [+] [-]

, 2022-02-16 12:07, pirms 2 gadiem
Bet nu veči par ātru Marko Antila somijas sastāvā 36 gados (tulīt 37) spridzina šodien atkal gols

  -1 [+] [-]

, 2022-02-16 12:08, pirms 2 gadiem
Un ,ko Džeriņš ,Meija???

  +3 [+] [-]

, 2022-02-16 12:13, pirms 2 gadiem
Kārtīgu kodienu visiem (Daugava, Dārzenis) un atvadu spēli savās mājās pilnu tribīņu priekšā tomēr būtu cienīgāka aiziešana un nobeigšana ...

  -1 [+] [-]

, 2022-02-16 12:14, pirms 2 gadiem
Ka tik beigās nebūs jāsauc uz izlasi brāļi Širokovi, Rēdlihi un Lipsbergu banda, ja visi šitā sataisīsies beigt karjeru tur, kur nemaksā - izlasē.

  -3 [+] [-]

, 2022-02-16 12:16, pirms 2 gadiem
Tāpat baigi nespēlēja izlasē

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 12:19, pirms 2 gadiem
Žēl, ka SC galvenais redaktors aizvien nav iemācījies valodas lietojumu. " tikai žēl ka dēļ visa tā netiec spēlēt"

Var jau kliegt, ka pats Mārča tā teica, bet tieši tāpēc tas ir žurnālista uzdevums - atspoguļot citu teikto tā, lai nezūd ideja un arī teicējs neizskatās pēc lo*a.

Celmiņ, Poikānu satiec teju dienu dienā, uzprasi kolēģim, kā lietot vārdu "dēļ".

     [+] [-]

, 2022-02-16 12:22, pirms 2 gadiem
Mārtiņam bija jau laiks. Nav tempa vairs.
Kasparam- nebija degsmes. Nevarēja redzēt azartu.
Lauris- rāvās, kā traks, meistars liels, bet sagura čalis.
Līdzi gan jau ies arī Meija, Džeriņš, Kulda. Miķelis vēl nav pakāris uz naglas, bet gan jau ar.

Jautājums, kas no Eiropas nāks viņu vietā, jo NHL spēlētāji ir citur un kas zin, kad uz viņiem varēs rēķināties.
Vai ir kāds potenciāls...

  +2 [+] [-]

, 2022-02-16 12:28, pirms 2 gadiem
Normāli nospēlēja šajā olimpiādē,vēl jau varēja paturpināt.

     [+] [-]

, 2022-02-16 12:35, pirms 2 gadiem
KKKSpirit rakstīja: Kārtīgu kodienu visiem (Daugava, Dārzenis) un atvadu spēli savās mājās pilnu tribīņu priekšā tomēr būtu cienīgāka aiziešana un nobeigšana ...
Aha kodienu arēna rīga kopā ar visiem faniem? tur normāls galds jāklāj!

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 12:35, pirms 2 gadiem
KKKSpirit rakstīja: Kārtīgu kodienu visiem (Daugava, Dārzenis) un atvadu spēli savās mājās pilnu tribīņu priekšā tomēr būtu cienīgāka aiziešana un nobeigšana ...
Ss pat domaju ka pietiktu vnk ar kopigu kodienu Arena 2 dienu garuma, pats hokejs nemaz nav vajadzigs, vienigi tik daudz ja kaads pali grib uzshaut pa kasti vai ari pamugities ap zilo liniju

  -1 [+] [-]

, 2022-02-16 12:35, pirms 2 gadiem
Lerijs Dērziņš rakstīja: Aha kodienu arēna rīga kopā ar visiem faniem? tur normāls galds jāklāj!
Krasilnik mes lidzigi domajam

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 12:38, pirms 2 gadiem
Lerijs Dērziņš rakstīja: Es jau pirms 20 gadiem beidzu
Nav brīnums, ka tavs puisis tevi pameta

  -3 [+] [-]

, 2022-02-16 12:39, pirms 2 gadiem
Meijai un Džeriņam arī to vajadzētu paziņot,lai viņus beidz vilkt izlasē kā neaizvietojamos.

     [+] [-]

, 2022-02-16 12:40, pirms 2 gadiem
Okjeens rakstīja: Mārtiņam bija jau laiks. Nav tempa vairs.
Kasparam- nebija degsmes. Nevarēja redzēt azartu.
Lauris- rāvās, kā traks, meistars liels, bet sagura čalis.
Līdzi gan jau ies arī Meija, Džeriņš, Kulda. Miķelis vēl nav pakāris uz naglas, bet gan jau ar.

Jautājums, kas no Eiropas nāks viņu vietā, jo NHL spēlētāji ir citur un kas zin, kad uz viņiem varēs rēķināties.
Vai ir kāds potenciāls...
Džeriņš un Kulda vēl paspēlēs pāris gadus. Kulda nav vēl tik vecs un slikts, Džeriņš ir centrs (kaut gan objektīvi palika vājāks).

Bet nu tā, neredzu problēmu viņu aiziešanā, daudzi no viņiem tik un tā jau ir izkonkurēti no izlases pamatsastāva.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-16 12:40, pirms 2 gadiem
evil11 rakstīja: Nav brīnums, ka tavs puisis tevi pameta
Man tagad ir mīļākie visādi ar kuriem laizos, viens ir kaimiņš, mēs bieži pie pudeles laizāmies un parguļam!

     [+] [-]

, 2022-02-16 12:45, pirms 2 gadiem
Dažreiz punktu licēji atgriežas

     [+] [-]

, 2022-02-16 12:45, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Meijai un Džeriņam arī to vajadzētu paziņot,lai viņus beidz vilkt izlasē kā neaizvietojamos.
Ja jau uzvārdu vēl nav iemācījies kāds hokeja fanāts, tad vēl jāturpina spēlēt.

     [+] [-]

, 2022-02-16 12:46, pirms 2 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Ja jau uzvārdu vēl nav iemācījies kāds hokeja fanāts, tad vēl jāturpina spēlēt.

Visi baigie fanāti b..., bet uzvārdu rakstam sieviešu dzimtē!

     [+] [-]

, 2022-02-16 12:53, pirms 2 gadiem
Davaj, Džeriņ! Nebremzē!

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 12:53, pirms 2 gadiem
cauri ir. vai kaads uzradiisies jauneeklis, kuram iznjemot playstation galvaa buus arii veeleeshanaas attiistiit hokeja iemanjas????? diezin vai. b grupa muus gaida. slovaaku penshi var iet atpuutaa. tur jaunaa paaudze profesionaalaakaa. iespeejams arii federaacijas jaunieshu attiistiibas virziens ir

     [+] [-]

, 2022-02-16 12:55, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja:
Visi baigie fanāti b..., bet uzvārdu rakstam sieviešu dzimtē!
Meijai ari sniegums kaa sievieshu hokeja

     [+] [-]

, 2022-02-16 12:58, pirms 2 gadiem
gaisma2 rakstīja: cauri ir. vai kaads uzradiisies jauneeklis, kuram iznjemot playstation galvaa buus arii veeleeshanaas attiistiit hokeja iemanjas????? diezin vai. b grupa muus gaida. slovaaku penshi var iet atpuutaa. tur jaunaa paaudze profesionaalaakaa. iespeejams arii federaacijas jaunieshu attiistiibas virziens ir
Es redzu gaismu tuneļa galā

  +8 [+] [-]

, 2022-02-16 12:58, pirms 2 gadiem
Dārziņu par Latvijas izlases ĢM! Kamēr vēl lidmašīna no Pekinas ir gaisā.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 12:59, pirms 2 gadiem
Paldies Mārtiņam.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-16 13:02, pirms 2 gadiem
Paldies Čaļiem bet skaistāk būtu pēc sezonas PČ nokapāt un ar skaistām uzvarām aiziet!!!

  +3 [+] [-]

, 2022-02-16 13:02, pirms 2 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Dārziņu par Latvijas izlases ĢM! Kamēr vēl lidmašīna no Pekinas ir gaisā.
Janka jau pusdienslaika parshavis par stripu?
Nebeda, naks nakamie zaagi un shie 4 aizmirsisies

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 13:02, pirms 2 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Dārziņu par Latvijas izlases ĢM! Kamēr vēl lidmašīna no Pekinas ir gaisā.
Atceros vēl sporta avīzes rakstus, ka Bruins speciāli nelaiž Karsumu NHL!
Laikam labākās izlases spēles bija pēc tās sezonas!

  -2 [+] [-]

, 2022-02-16 13:08, pirms 2 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Dārziņu par Latvijas izlases ĢM! Kamēr vēl lidmašīna no Pekinas ir gaisā.
Jāni, sen neredzētais komentu sadaļā. Strādā pie celma?

  -2 [+] [-]

, 2022-02-16 13:09, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Jāni, sen neredzētais komentu sadaļā. Strādā pie celma?
Apsveicu ar Krievijas uzvaru, lai nosvinās kārtīgi, bet īstas svinības gaidam pie zelta medaļām!

  -4 [+] [-]

, 2022-02-16 13:20, pirms 2 gadiem
Vajadzētu organizēt čaļiem sirsnīgu sagaidīšanu! Cikos ielidos Rīgā?

  -3 [+] [-]

, 2022-02-16 13:25, pirms 2 gadiem
Eat my salad!

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 13:28, pirms 2 gadiem
Lerijs Dērziņš rakstīja: Eat my salad!
Var just ka daudz pa tiktoku dzivojies

  -3 [+] [-]

, 2022-02-16 13:33, pirms 2 gadiem
Churbans Toljiks rakstīja: Var just ka daudz pa tiktoku dzivojies
Es skatijos supernovu un par viņiem nobalsoju!

  +3 [+] [-]

, 2022-02-16 13:48, pirms 2 gadiem
Nu Karsums jau nevilka izlases līmeni, ko nevar teikt par Dogmenu un Dārziņu.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 13:55, pirms 2 gadiem
Paldies, Karsik!

  +2 [+] [-]

, 2022-02-16 14:03, pirms 2 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Dārziņu par Latvijas izlases ĢM! Kamēr vēl lidmašīna no Pekinas ir gaisā.
pietiks dzert Jāni

  -1 [+] [-]

, 2022-02-16 14:20, pirms 2 gadiem
Ok, ok , viss slikti , sen jau vajadzēja utt

Bet kā teiksim paldies ? Atvadu spēle ? Kaut kas tamlīdzīgs ?

  -2 [+] [-]

, 2022-02-16 14:24, pirms 2 gadiem
Šeit visi ir baigie eksperti, kad, kuram jāiet vai nav jāiet, bet izlasē tak neņem spēlētāji, bet gan treneri, tātad, ja cilvēks ir vai nav izlasē, tas ir trenere lēmums.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-16 14:41, pirms 2 gadiem
Lerijs Dērziņš rakstīja: Es skatijos supernovu un par viņiem nobalsoju!
Krasiļņikov, no parādiem esi izkūlies?

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 14:58, pirms 2 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Dārziņu par Latvijas izlases ĢM! Kamēr vēl lidmašīna no Pekinas ir gaisā.
Visu cieņu, taču neradās iespaids, ka ĢM bija tas, kura dēļ šī Olimpiāde tika izgāzta un viņš tādēļ steidzami jānomaina - ne jau viņš gāja laukumā un sūdīgi spēlēja.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-16 14:58, pirms 2 gadiem
Un kas vainas Dārzam kā GM, ka visi uzklūp Jānim par dzeršanu ? Man liekas doma kā māja, mums Lauri vajag noturēt. Smadzenes nekad nav kaitējušas sportam un Laurim tās ir.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-16 15:04, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Un kas vainas Dārzam kā GM, ka visi uzklūp Jānim par dzeršanu ? Man liekas doma kā māja, mums Lauri vajag noturēt. Smadzenes nekad nav kaitējušas sportam un Laurim tās ir.
Pazīsti?

  +2 [+] [-]

, 2022-02-16 15:05, pirms 2 gadiem
Emilio rakstīja: Visu cieņu, taču neradās iespaids, ka ĢM bija tas, kura dēļ šī Olimpiāde tika izgāzta un viņš tādēļ steidzami jānomaina - ne jau viņš gāja laukumā un sūdīgi spēlēja.
Latvijas izlasei nav ĢM. No Jāņa teiktā sapratu, ka beidzot laiks ieviest tādu amatu izlasē. ĢM mūsdienu hokejā ir neatņemama hokeja sastāvdaļa , ja vēlamies turēt līdzi citiem hokejā.
ja vēlamies stagnēt, tad protams nekas nav jāmaina, pietiks ar pederācijas ekseli!

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 15:12, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Un kas vainas Dārzam kā GM, ka visi uzklūp Jānim par dzeršanu ? Man liekas doma kā māja, mums Lauri vajag noturēt. Smadzenes nekad nav kaitējušas sportam un Laurim tās ir.
protams, ka doma laba. būs ĢM , būs no kā prasīt, kāpēc nav Marenis un kāpēc Sējējs ir. šie divi laikam bija visvairāk apspriestie, kāpēc ekselis vai Haris izvēlējās tā.

p.s. es nezinu vai Dārzs varētu būt GM, bet atceros kad bija Ozo, tad viņš pamatīgi Kirovu izbesīja, ka uzreiz atteicās no tā amata tas viens PČ arī bija vienīgais, kad bija reāls ĢM izlasei, nevis ekselis vai kāds pederācijas loceklis.

p.p.s. Lauris karjeru izlasē noslēdzis. nez ģinamā vēl grabinās.

     [+] [-]

, 2022-02-16 15:30, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: protams, ka doma laba. būs ĢM , būs no kā prasīt, kāpēc nav Marenis un kāpēc Sējējs ir. šie divi laikam bija visvairāk apspriestie, kāpēc ekselis vai Haris izvēlējās tā.

p.s. es nezinu vai Dārzs varētu būt GM, bet atceros kad bija Ozo, tad viņš pamatīgi Kirovu izbesīja, ka uzreiz atteicās no tā amata tas viens PČ arī bija vienīgais, kad bija reāls ĢM izlasei, nevis ekselis vai kāds pederācijas loceklis.
Kad Ozo bija GM, nāca tkai labi vārdi, jo viņš zin kāds ir jātur līmenis, Kirovs ir savoks un daudz kas ko Ozo prasīja šim likās lieks, tobiš naudas izmešana. Bet nu sakoda zobus to vienu gadu, bet izlase izdomāja patirst izšķorošo spēli Dānijai, aizgrabēja uz bomžu izdzīvošanas grupu un vecais ebrejs saprata ka 13. vietai var naudu netērēt.
Vai Lauris grib tādu amatu es nezinu, bet man domāt ka kandidatūra lieliska.
"Kāpēc nav marenis un ko izlasē dara meija" ir top jautājums visos laikos, pie visām varām, ar vai bez GM

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 15:38, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Pazīsti?
ko tupī?

  -1 [+] [-]

, 2022-02-16 15:40, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: ko tupī?
Gribu un tupiju, kur problēma?

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 15:43, pirms 2 gadiem
Pareizi, es ar liktu punktu, ja mani aizmirstu Ķīnā

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 15:49, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Gribu un tupiju, kur problēma?
kurš saka ka ir problēma?

  -3 [+] [-]

, 2022-02-16 15:51, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: kurš saka ka ir problēma?
Neuzdod stulbus jautājumus

  -3 [+] [-]

, 2022-02-16 15:51, pirms 2 gadiem
Tortorellu par LV treneri rakstīja: Pareizi, es ar liktu punktu, ja mani aizmirstu Ķīnā
Ko šodien apēdi?

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 15:52, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Neuzdod stulbus jautājumus
ko grib, to uzdod

  +3 [+] [-]

, 2022-02-16 15:53, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Ko šodien apēdi?
Brokastīs cepta ola, apceptas baltās desiņas, salāti
pusdienās - cepti kartupeļi, salāti, pildītā karbonāde
pēc tam pica no express pizza

Ko Tu?

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 15:56, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: protams, ka doma laba. būs ĢM , būs no kā prasīt, kāpēc nav Marenis un kāpēc Sējējs ir. šie divi laikam bija visvairāk apspriestie, kāpēc ekselis vai Haris izvēlējās tā.

p.s. es nezinu vai Dārzs varētu būt GM, bet atceros kad bija Ozo, tad viņš pamatīgi Kirovu izbesīja, ka uzreiz atteicās no tā amata tas viens PČ arī bija vienīgais, kad bija reāls ĢM izlasei, nevis ekselis vai kāds pederācijas loceklis.

p.p.s. Lauris karjeru izlasē noslēdzis. nez ģinamā vēl grabinās.
Marenis bija pasaukts uz rezervista vietu, bet Rihards atteica. Viņa sievai piedzima bērns Decembrī un starp būšanu ar sievu un 90% sēdēšanu Ķīnas viesnīcā viņš izvēlējās pirmo variantu.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-16 16:00, pirms 2 gadiem
Dmitrijs2 rakstīja: Marenis bija pasaukts uz rezervista vietu, bet Rihards atteica. Viņa sievai piedzima bērns Decembrī un starp būšanu ar sievu un 90% sēdēšanu Ķīnas viesnīcā viņš izvēlējās pirmo variantu.
ja pat tā ir taisnība, tad man un citiem spirtacentra lietotājiem tas jāuzzina ir pirms turnīra, kur izlases ĢM izstāsta par sastāvu - kāpēc tas ir un tas nav, nevis spirtacentra komentos pēc turnīra

p.s. bet nu tā ir Latvijas īpatnība , ka mums izlasēm nav ne ĢM , ne sporta saitiem žurnālistu! tāpēc smeļamies info no spirtacentra komentiem, veidojam sazvērestības teorijas un analizējam paši.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 16:06, pirms 2 gadiem
Vītoliņš labi pastrādājis - visi metās bēgt no šī kuģa

  -3 [+] [-]

, 2022-02-16 16:06, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Brokastīs cepta ola, apceptas baltās desiņas, salāti
pusdienās - cepti kartupeļi, salāti, pildītā karbonāde
pēc tam pica no express pizza

Ko Tu?
Pagaidām tikai 12 sušigabali kuņģī, kaut kāds wolta čurbans atveda nolika pie durvīm. Iesaku

  -2 [+] [-]

, 2022-02-16 16:07, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Pagaidām tikai 12 sušigabali kuņģī, kaut kāds wolta čurbans atveda nolika pie durvīm. Iesaku
kas tā par liberastu paiku?

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 16:13, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: ja pat tā ir taisnība, tad man un citiem spirtacentra lietotājiem tas jāuzzina ir pirms turnīra, kur izlases ĢM izstāsta par sastāvu - kāpēc tas ir un tas nav, nevis spirtacentra komentos pēc turnīra

p.s. bet nu tā ir Latvijas īpatnība , ka mums izlasēm nav ne ĢM , ne sporta saitiem žurnālistu! tāpēc smeļamies info no spirtacentra komentiem, veidojam sazvērestības teorijas un analizējam paši.
Viņš par to pastāstīja Zviedriem šeit (intervija ir Zviedru valodā, vajag pārtulkot ar Google translate):
https://www.msn.com/sv-se/sport/oth...

Par to, kāpēc tas Latvijā nav zināms, piekrītu.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-16 16:19, pirms 2 gadiem
Dmitrijs2 rakstīja: Viņš par to pastāstīja Zviedriem šeit (intervija ir Zviedru valodā, vajag pārtulkot ar Google translate):
https://www.msn.com/sv-se/sport/oth...

Par to, kāpēc tas Latvijā nav zināms, piekrītu.
Latvijā nav zināms jo te tā saucamie rakstnieciņi tālāk par zviedru uzvārdu tulkošanu nav tikuši.

     [+] [-]

, 2022-02-16 16:37, pirms 2 gadiem
Karsums tiešām vairs nevilka! Bet nu par abiem iepriekšējiem stipras šaubas ka atradīsies aizstājēji!

  -1 [+] [-]

, 2022-02-16 16:44, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: kas tā par liberastu paiku?
Daži kilogrami jānomet, vasara tuvojās un tā kā ehls šosezon laikam izpaliks tad jāpieseko ēdienkartei

     [+] [-]

, 2022-02-16 16:50, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Daži kilogrami jānomet, vasara tuvojās un tā kā ehls šosezon laikam izpaliks tad jāpieseko ēdienkartei
tāpat ar hokeju svaru nenometīs, ir vai nav ehls

  -1 [+] [-]

, 2022-02-16 16:52, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: tāpat ar hokeju svaru nenometīs, ir vai nav ehls
Kautkādas kalorijas itkā jau sadedzina tas pasākums

     [+] [-]

, 2022-02-16 16:54, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kautkādas kalorijas itkā jau sadedzina tas pasākums
kādu kaloriju nokurina arī pulti slēgājot, bet nu ar pliku amatieru hoķi neko nenometīs, par ēšanu gan viss pareizi.

     [+] [-]

, 2022-02-16 17:10, pirms 2 gadiem
kaut kā baigi aizdomīgi tas viss izskatās, 2 mēnešus pirms pasaules čempionāta 3 izlases vadošie spēlētāji paziņo par spēlēšanas beigšanu izlasē...???? es vēl saprastu ja džeki pateiktu ka vispār beidz karjeru, bet te rodas jautājumi ?????.....

     [+] [-]

, 2022-02-16 17:11, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Daži kilogrami jānomet, vasara tuvojās un tā kā ehls šosezon laikam izpaliks tad jāpieseko ēdienkartei
Varēsi čīkstēt, ka atkal lienu, kur nevajag, bet sushī nemaz tik kalorijām draudzīgs nav. Karstie sušī, vēl atsevišķi sušļaki dod pietiekami daudz kalorijas + taukus un ogļhidrātus, bet pamaz pārējo vērtīgu. Ātri var sanākt disbalanss, domājot, ka ēd ko ļoti diētisku

     [+] [-]

, 2022-02-16 17:13, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Varēsi čīkstēt, ka atkal lienu, kur nevajag, bet sushī nemaz tik kalorijām draudzīgs nav. Karstie sušī, vēl atsevišķi sušļaki dod pietiekami daudz kalorijas + taukus un ogļhidrātus, bet pamaz pārējo vērtīgu. Ātri var sanākt disbalanss, domājot, ka ēd ko ļoti diētisku
Bļe, tu gadījumā neesi namgeja dēls?

     [+] [-]

, 2022-02-16 17:22, pirms 2 gadiem
Tortorellu par LV treneri rakstīja: Bļe, tu gadījumā neesi namgeja dēls?
Ko tādu pat iedomāties var radīt sirdstrieku. Nebiedē.

     [+] [-]

, 2022-02-16 17:30, pirms 2 gadiem
nu ko, velk uz to, ka hoķī pusfināli varētu palikt bez z-amerikāņiem..

     [+] [-]

, 2022-02-16 17:33, pirms 2 gadiem
Biagi jau vins nepalidzeja izlase
Lai puika beidz karjeru un sak baudit dzivi

  -2 [+] [-]

, 2022-02-16 17:33, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Un kas vainas Dārzam kā GM, ka visi uzklūp Jānim par dzeršanu ? Man liekas doma kā māja, mums Lauri vajag noturēt. Smadzenes nekad nav kaitējušas sportam un Laurim tās ir.
Mums katru nākamo izlases funkcionāru (tai skaitā GM) vajag no ārpuses LV hokeja sistēmai, jo principā ļoti, ļoti retos gadījumos sistēmu pārveidot, vai lauzt, var cilvēks, kuru šī sistēma ir izaudzinājusi.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-16 17:41, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ko tādu pat iedomāties var radīt sirdstrieku. Nebiedē.
Pārāk līdzīgi jūs, abi divi lienat visās sarunās un mēģinat būt visgudrākie, vispareizākie. Nevajag te atrunas, Namgej Jr.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-16 17:45, pirms 2 gadiem
Neredzu nekadas ptoblemas. Jaunajiem jakapa. Nu ar visiem Karsumiem, Dsrziniem un Daugaviniem PČ tapat sitas pa kaut kadu 10. vai 11. vietu. Ja iemetis Svanenbergu izlase un vel paris jaunos, nav ta ka bus baigi sliktak. Varbut paris gadus bus, be jaskatas 4 gsdu nogriezni uz Olimpiskajam Italija.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-16 17:46, pirms 2 gadiem
Tralmaks, Egle, Ansons!!!! Nav ta ka speletaju nav!!!!

     [+] [-]

, 2022-02-16 17:59, pirms 2 gadiem
Ir kādam info, kas ar Girgensonu šobrīd notiek? Nevaru atrast ne spēles pieteikumā, ne skračos, ne kā slims vai kas?

     [+] [-]

, 2022-02-16 18:13, pirms 2 gadiem
andzadzo2008 rakstīja: Ir kādam info, kas ar Girgensonu šobrīd notiek? Nevaru atrast ne spēles pieteikumā, ne skračos, ne kā slims vai kas?
IR

     [+] [-]

, 2022-02-16 18:16, pirms 2 gadiem
Kads fiasko- loti paredzams iznakums,zinot ,ka laukuma ir izkapusi paris darzeni,kas ir atslidotaji- paldies,ka prom no izlases,lai dzivo cekista merkaki...

     [+] [-]

, 2022-02-16 18:17, pirms 2 gadiem
GM Latvijas izlase? Nee nu es saprotu visu bet tikai ne to
Nahrenam? Nopietni?

No aptuveni 50 pro limena shaibas dauzitajiem izlobit 25 kadrus varetu pat tads zaabaks kaa namgejs. Ja atrekina nost nhl kas netiek katru gadu, traumetos un toposhas maaminas, tadi reali brauceji katru gadu ir tapat kaadi 35-40 no kuriem saujina jaatskaita. Un nav mums nekaadi makdavidi vai draizaitli, pat porzinga nee lai butu problemas kaadu staru pierunat un tad parejie brauktu jo redz brauc vinsh

Pilnigs bullshits, tada zina es pat kazjolu un cukmenu atbalstu, nu vismaz piekritu vina domu gajienam par to ka sastadit excel tabulu un chalus uzrunat var ari pats vai kads no ntajiem diedelniekiem uz benka vai tribines. Musu hokejs ir piilu dikis respekt kazjolam ka nav nekadu mistisku gm, padomdeveji un vel sazin kaadi padumjas varas mantinieku

     [+] [-]

, 2022-02-16 18:20, pirms 2 gadiem
Ja mums buutu kaada caca vismaz kopitara, josi liimeni, kam butu kads savejais hokeja sistema, tad vel varetu saprast kkada gm bidishanu ar vienu konkretu merki. Shobrid ieliec meijas vieta mareni vai darza vietaa balceri un rezultats finisha no taa nemainisies

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 18:23, pirms 2 gadiem
Churbana audzudels no uztura arii neko nejedz, tiesham tups kaa churbans
Kas tur par to abeli un abolu bija

     [+] [-]

, 2022-02-16 18:25, pirms 2 gadiem
Sushi dieeta
Vareja vel pateikt ka vakarinas eedis frishkas ar sieriigu tostermaizi un pa virsu madzoneze

  -1 [+] [-]

, 2022-02-16 18:27, pirms 2 gadiem
Churbans Toljiks rakstīja: Sushi dieeta
Vareja vel pateikt ka vakarinas eedis frishkas ar sieriigu tostermaizi un pa virsu madzoneze
Ķipa susīši treknāki par cūciņgaļu?

     [+] [-]

, 2022-02-16 18:29, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Ķipa susīši treknāki par cūciņgaļu?
Nu ja tu 3kg dienaa aprij un pa virsu uzdzer spaini miizala, tad varbut lidzigi sanak

     [+] [-]

, 2022-02-16 18:35, pirms 2 gadiem
Churbans Toljiks rakstīja: Nu ja tu 3kg dienaa aprij un pa virsu uzdzer spaini miizala, tad varbut lidzigi sanak
Kas teica ka es spaini mīzala dienā patērēju

     [+] [-]

, 2022-02-16 18:36, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kas teica ka es spaini mīzala dienā patērēju
Divus? Churbans brivdienas 3 iztempj pa sutku

     [+] [-]

, 2022-02-16 18:38, pirms 2 gadiem
Kur Cipruss nozudis, senāk ik pa laikam parādījās raidījumos , komentēja utt. Patika ! ja jau te interesējamies ko kurš dara

     [+] [-]

, 2022-02-16 18:41, pirms 2 gadiem
LatvijaBest rakstīja: Kur Cipruss nozudis, senāk ik pa laikam parādījās raidījumos , komentēja utt. Patika ! ja jau te interesējamies ko kurš dara
Lac starplaikos kkur nav paradijies? Tur agrak bija manits. Olega ari ilgi nebija redzets, bet tgd komente os.

     [+] [-]

, 2022-02-16 18:45, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: IR
Super, paldies par atbildi!

     [+] [-]

, 2022-02-16 18:51, pirms 2 gadiem
LatvijaBest rakstīja: Kur Cipruss nozudis, senāk ik pa laikam parādījās raidījumos , komentēja utt. Patika ! ja jau te interesējamies ko kurš dara
Šosezon viņš pārcēlās uz Ķīnu kaut kādu tur klubu trenēt.

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:02, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Mums katru nākamo izlases funkcionāru (tai skaitā GM) vajag no ārpuses LV hokeja sistēmai, jo principā ļoti, ļoti retos gadījumos sistēmu pārveidot, vai lauzt, var cilvēks, kuru šī sistēma ir izaudzinājusi.
Tas pats Ozo kā GM pat bija savā ziņā "no malas", viņs tak pusdzīvi bija aizdīķī un redzēja kā tur lietas kārtojas.

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:02, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Šosezon viņš pārcēlās uz Ķīnu kaut kādu tur klubu trenēt.
Un tas klubs prizmai nograbetu ar 0-25
Aptuveni taada limeni ari darbojas musu pseido treneri

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:05, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Tas pats Ozo kā GM pat bija savā ziņā "no malas", viņs tak pusdzīvi bija aizdīķī un redzēja kā tur lietas kārtojas.
Vajag gm pa 500 pakam sezona kas pierunas daarzu atgriezties izlase lai nenograbetu uz b grupu
Treneris pa 40k lai shance kads vietejais

Un tad brinas ka 25 gadus esam kur esam

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:05, pirms 2 gadiem
Churbans Toljiks rakstīja: GM Latvijas izlase? Nee nu es saprotu visu bet tikai ne to
Nahrenam? Nopietni?

No aptuveni 50 pro limena shaibas dauzitajiem izlobit 25 kadrus varetu pat tads zaabaks kaa namgejs.
es domāju mums tas GM vairāk kā organizators, kurš sakārto saimniecisko pusi, komunikāciju un tādas lietas. Un izprintē trenerim tos 50 profu sarakstu, lai tas pats veido savu modeli. Vnk izlasei bieži klibo kādi irganzatoriskie jautājumi. Tagad gan mazāk dzird, pie Kirova tak atceries, vienam nebij slidai šnores, otram žurkas pa ģērbtuvi skraidīja

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:06, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Tas pats Ozo kā GM pat bija savā ziņā "no malas", viņs tak pusdzīvi bija aizdīķī un redzēja kā tur lietas kārtojas.
Jā, taisnība!
Kad Ozo aizbrauca uz štatiem, tad tāda neatkarīgas Latvijas hokeja sistēma par iedīglī nebija.

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:07, pirms 2 gadiem
Churbans Toljiks rakstīja: Vajag gm pa 500 pakam sezona kas pierunas daarzu atgriezties izlase lai nenograbetu uz b grupu
Treneris pa 40k lai shance kads vietejais

Un tad brinas ka 25 gadus esam kur esam
nu nē, nafig par 500 pakām.

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:07, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: es domāju mums tas GM vairāk kā organizators, kurš sakārto saimniecisko pusi, komunikāciju un tādas lietas. Un izprintē trenerim tos 50 profu sarakstu, lai tas pats veido savu modeli. Vnk izlasei bieži klibo kādi irganzatoriskie jautājumi. Tagad gan mazāk dzird, pie Kirova tak atceries, vienam nebij slidai šnores, otram žurkas pa ģērbtuvi skraidīja
Kiras laiku mednieku stastinus kads nem nopietni?
Tur visi trolloja viens otru un koda, kira par premijam, shaibas dzenataji par zhurkam

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:08, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: nu nē, nafig par 500 pakām.
Bet kursh pierunas darzu un dogmenu atgriezties
Tikai ozo, a vinsh prasis kaa min 300k, ja tiks varenaja pasaules top8, tad 500k

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:08, pirms 2 gadiem
Churbans Toljiks rakstīja: Kiras laiku mednieku stastinus kads nem nopietni?
Tur visi trolloja viens otru un koda, kira par premijam, shaibas dzenataji par zhurkam
2011 gadā pa ilgiem laikiem viss bijis sakārtots, spēlētāji slavēja. Bet nu paši čempi izgāza un gm amats tika kanselēts.

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:10, pirms 2 gadiem
Churbans Toljiks rakstīja: Bet kursh pierunas darzu un dogmenu atgriezties
Tikai ozo, a vinsh prasis kaa min 300k, ja tiks varenaja pasaules top8, tad 500k
Nedomāju ka kāds baigi centīsies pierunāt.
Man aizdoma, ka Lauris vnk metīs mieru ja na tagad, tad pēc gada un tad arī nebūs ko pierunāt.

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:10, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: 2011 gadā pa ilgiem laikiem viss bijis sakārtots, spēlētāji slavēja. Bet nu paši čempi izgāza un gm amats tika kanselēts.
Ko viniem citu teikt ja ir kas salej. Ja tev darbaa kafijas aparats saktu dotu ara moku ar pienu vai hennesij ar kolu, tu tak ari nesudzetos! Padoma tak logiski ari pa retam, reizem jau ari sheit tadas izvirtibas varam atlauties

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:11, pirms 2 gadiem
Ozo gm gada nepilnibas nebija jo visu tak koordineja pati pilniba. Nu kas tur ko nesaprast

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:13, pirms 2 gadiem
Ozo kaa prata vetra uz veciem hitiem izbrauca, pat tupais demences nomocitais kira to saprata un reabilitejas

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 19:15, pirms 2 gadiem
Churbans Toljiks rakstīja: Ozo gm gada nepilnibas nebija jo visu tak koordineja pati pilniba. Nu kas tur ko nesaprast
Ģm noderētu, lai neveidotos tādi joki, kā pāris reizes Kozjola laikos bijuši, kad Kozjols stāsta, ka ar spēlētāju ir runāts, praktiski ju nometnē, kamēr spēlētājs rausta plecus un šaubās vai vispār brauks. + tas, ko te piemin - viena persona, kas sagatavo to ekseli, nokārto visu par ekpiējumu viesnīcām utt

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:18, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ģm noderētu, lai neveidotos tādi joki, kā pāris reizes Kozjola laikos bijuši, kad Kozjols stāsta, ka ar spēlētāju ir runāts, praktiski ju nometnē, kamēr spēlētājs rausta plecus un šaubās vai vispār brauks. + tas, ko te piemin - viena persona, kas sagatavo to ekseli, nokārto visu par ekpiējumu viesnīcām utt
Kaa puikas pirms 30 gadiem bez interneta prata noorganizet visu? Tagad uz benka 7 diedelnieki uzvalkos, 3 tribines, 5 valde un 15 pederacija bet netiek gala ar elementariem jautajumiem. Taa ir bezdarbiba un nolaidiba, tie nav profesionali bet gan naudas izsaimniekotaji. Bleg paprasiet pat uldonam, vinsh jums ekipejumu nokartos un iesainos gerbtuve 3 nedelas pirms turnira

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:21, pirms 2 gadiem
Tabulinu pec prospekta var uztaist pat ledus formula 2h laika! Nu taads darbs par ko jasanem 50 pakas

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:22, pirms 2 gadiem
Churbans Toljiks rakstīja: Ozo kaa prata vetra uz veciem hitiem izbrauca, pat tupais demences nomocitais kira to saprata un reabilitejas
tur tak spīdēja grabējiens uz bē grupu, skaidrs ka Kira izdomāja ka pārāk lielā kārtībā mūsējie spēlē švakāk un atgrieza ierasto bardaku

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:23, pirms 2 gadiem
Churbans Toljiks rakstīja: Kaa puikas pirms 30 gadiem bez interneta prata noorganizet visu? Tagad uz benka 7 diedelnieki uzvalkos, 3 tribines, 5 valde un 15 pederacija bet netiek gala ar elementariem jautajumiem. Taa ir bezdarbiba un nolaidiba, tie nav profesionali bet gan naudas izsaimniekotaji. Bleg paprasiet pat uldonam, vinsh jums ekipejumu nokartos un iesainos gerbtuve 3 nedelas pirms turnira
pirms 20 gadiem mums te cilvēkus nevarēja uz mobilo sazvanīt

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:25, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: tur tak spīdēja grabējiens uz bē grupu, skaidrs ka Kira izdomāja ka pārāk lielā kārtībā mūsējie spēlē švakāk un atgrieza ierasto bardaku
Nav jau kaa pirms 20+ gadiem kad tiesham bomziskums valdija. Grozi kaa gribi, kops ES gaajis uz priekshu ir tomer viss, pamata jau to redz paskatoties pa logu, ja vien nedzivo kartona kastee un tos auglus plucam mes visi, gan churbans frankos dzerot miizalu, gan vina audzudels edot sushi uz dieetas un ari hokejisti pie taa kumosa tiek, nav jaspele kaskaas no gumijas un zhurkas jadzena

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 19:26, pirms 2 gadiem
Ar ko mums pirmā spēle čempī? Uz kuru zaru labāk tikt?
Vienu starptautisko kausu šosezon varam pacelt. Kurbads.

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:28, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: pirms 20 gadiem mums te cilvēkus nevarēja uz mobilo sazvanīt
Sencim pirmais siemens c35 bija, lkm 2000 gada beigas, aceros zvanija savai muterei, norija 38 santimus blaag! Alga lkm 40 lati bija

Zz mazcenas saucas, pirmais tautas mobilniks, pusei valsts tads bija

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:30, pirms 2 gadiem
Tajos laikos visi iemacijas atri runat, tgd lej uudeni 5min a neko nepasaka

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:35, pirms 2 gadiem
Churbans Toljiks rakstīja: Sencim pirmais siemens c35 bija, lkm 2000 gada beigas, aceros zvanija savai muterei, norija 38 santimus blaag! Alga lkm 40 lati bija

Zz mazcenas saucas, pirmais tautas mobilniks, pusei valsts tads bija
bebraste

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:35, pirms 2 gadiem
Gin4a rakstīja: Ar ko mums pirmā spēle čempī? Uz kuru zaru labāk tikt?
Vienu starptautisko kausu šosezon varam pacelt. Kurbads.
Chau chau, te Churbans Toljiks - radio nord vel klausies?

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:36, pirms 2 gadiem
Churbans Toljiks rakstīja: Tajos laikos visi iemacijas atri runat, tgd lej uudeni 5min a neko nepasaka
nu tak pie 100 latu algas bij 40latu telefona rēķins

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:36, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: bebraste
Man patika antena!!!! Man pirmo reizi lkm sacelas kad mans mazulits saskaras kabataa ar antenu
Ko tu?

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:41, pirms 2 gadiem
Tad šis būs tas spama čats šīm vakaram?

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:42, pirms 2 gadiem
Kāds ieskaita man 5eur, alu gribās

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 19:43, pirms 2 gadiem
Churbans Toljiks rakstīja: Sencim pirmais siemens c35 bija, lkm 2000 gada beigas, aceros zvanija savai muterei, norija 38 santimus blaag! Alga lkm 40 lati bija

Zz mazcenas saucas, pirmais tautas mobilniks, pusei valsts tads bija
Es zelta zivtiņai kačāju tos santīmus, atceros jo ilgāk ar tevi runā, tas kas zvana, papildinot tev bonuss nāk, tad uz muļķi ķēru visādus

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:46, pirms 2 gadiem
Lerijs Dērziņš rakstīja: Es zelta zivtiņai kačāju tos santīmus, atceros jo ilgāk ar tevi runā, tas kas zvana, papildinot tev bonuss nāk, tad uz muļķi ķēru visādus
Man vienam pazīstamajam uzkrājums bija lielāks par kredītu, jo zvanīja viņam visu laiku un viņš zvanīja 5x mazāk

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 19:46, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Man vienam pazīstamajam uzkrājums bija lielāks par kredītu, jo zvanīja viņam visu laiku un viņš zvanīja 5x mazāk
Standarta frāze, atzvani man!

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:47, pirms 2 gadiem
Kredīts dahuja bet dir.š ka nav un saka lai atzvana
Es tā dariju, to kredītu spēlītes liku pa sms sūtiju bonusus

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 19:47, pirms 2 gadiem
Sīks biju vienreiz pa fašeli dabuju no muteres, paņēmu viņas pieslēgumu un ļoti daudz iztērēju spēlītes un vel esmu zvanijis tam beibem 90901001 pa tv. Bet neatceros ko tur runāju

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:48, pirms 2 gadiem
Lerijs Dērziņš rakstīja: Es zelta zivtiņai kačāju tos santīmus, atceros jo ilgāk ar tevi runā, tas kas zvana, papildinot tev bonuss nāk, tad uz muļķi ķēru visādus
Tur zz pashi brauca auzas pedejos gados. Man muchai bija drushka ar kuru runaja 5h diena videji a vinai kkads bezlimits. Muchai ieliek pa 1eur a vinai kkadi 40eur konta. Vina taa pirka draugos visas speles, limitus, pat pokeru speleja kkada tur rooma kur lava no mobile pikot. Karoch halava. Vinas pat beigas sarunaja ka izklachosies, atstas uz nakti vnk sarunu, sakuma sagaja, tad pec 2h sledza nost autopilota bet tapat celas un augsha un zvanija. Muchai rekords bija kkadi 230ls
Tad kad chillene piesledza to apmaksu ar mobile sutija picas un abas kopaa rija, jebaal laiki

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 19:49, pirms 2 gadiem
Churbans Toljiks rakstīja: Tur zz pashi brauca auzas pedejos gados. Man muchai bija drushka ar kuru runaja 5h diena videji a vinai kkads bezlimits. Muchai ieliek pa 1eur a vinai kkadi 40eur konta. Vina taa pirka draugos visas speles, limitus, pat pokeru speleja kkada tur rooma kur lava no mobile pikot. Karoch halava. Vinas pat beigas sarunaja ka izklachosies, atstas uz nakti vnk sarunu, sakuma sagaja, tad pec 2h sledza nost autopilota bet tapat celas un augsha un zvanija. Muchai rekords bija kkadi 230ls
Tad kad chillene piesledza to apmaksu ar mobile sutija picas un abas kopaa rija, jebaal laiki
Gribās atgriesties tajos laikos, apnicis sie smirdigie gadi, tad bija labak zagu abolus no kaiminjsetam un pudeles vacu no miskastem lai konchas pirktu

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 19:50, pirms 2 gadiem
pietrūkst centis ūbele

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:50, pirms 2 gadiem
Tas bija kkads 2011-2013 gads, es vel picam pakal braucu
Vnk halava

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:51, pirms 2 gadiem
Uu jee, labi laiki!!!

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 19:52, pirms 2 gadiem
atradu muteritei skapi kasetes ar po.rnjikiem un tad siks budams raustiju vafeli

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:52, pirms 2 gadiem
Vel tak bija stundas kad dubulta deva

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:53, pirms 2 gadiem
Lerijs Dērziņš rakstīja: atradu muteritei skapi kasetes ar po.rnjikiem un tad siks budams raustiju vafeli
Lezbas skatijas?

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:57, pirms 2 gadiem
Churbans Toljiks rakstīja: Lezbas skatijas?
Nop, visādi bija.

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:57, pirms 2 gadiem
Churbans Toljiks rakstīja: Vel tak bija stundas kad dubulta deva
ZZ reklamas tajos laikos bija labākās, tagad vairs nepatīk!

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:57, pirms 2 gadiem
Lerijs Dērziņš rakstīja: Gribās atgriesties tajos laikos, apnicis sie smirdigie gadi, tad bija labak zagu abolus no kaiminjsetam un pudeles vacu no miskastem lai konchas pirktu
Ir lietas, kuras nemainās - pudeles no miskastēm tu vāc vēl šodien

  +4 [+] [-]

, 2022-02-16 19:58, pirms 2 gadiem
Tortorellu par LV treneri rakstīja: Ir lietas, kuras nemainās - pudeles no miskastēm tu vāc vēl šodien
Tagad man paveicies, var plastmasenes arī vākt

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:58, pirms 2 gadiem
Lerijs Dērziņš rakstīja: Nop, visādi bija.
Bet bija lezbas?

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:59, pirms 2 gadiem
Lerijs Dērziņš rakstīja: Tagad man paveicies, var plastmasenes arī vākt
Norm iedzeli

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:59, pirms 2 gadiem
bla siks budams tak lidu stikla misenes, kekseju ara vinjas

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:59, pirms 2 gadiem
Es ieliku plusu krasilnikam, ipsi normali piezemeja

     [+] [-]

, 2022-02-16 19:59, pirms 2 gadiem
Churbans Toljiks rakstīja: Bet bija lezbas?
neatceros

     [+] [-]

, 2022-02-16 20:00, pirms 2 gadiem
Lerijs Dērziņš rakstīja: Tagad man paveicies, var plastmasenes arī vākt
Malacis, kādam arī tas jādara

     [+] [-]

, 2022-02-16 20:00, pirms 2 gadiem
zaļo alus kasti pa 1 latu varēja nodot

     [+] [-]

, 2022-02-16 20:01, pirms 2 gadiem
Lerijs Dērziņš rakstīja: neatceros
Rit uzed brokastes biezpien! Pamegin rememberot tos laikus

     [+] [-]

, 2022-02-16 20:02, pirms 2 gadiem
man šitas raksts karās

     [+] [-]

, 2022-02-16 20:04, pirms 2 gadiem
Kur Toljiks?

     [+] [-]

, 2022-02-16 20:04, pirms 2 gadiem
Kur?

     [+] [-]

, 2022-02-16 20:04, pirms 2 gadiem
sportacentrs saluza

     [+] [-]

, 2022-02-16 20:06, pirms 2 gadiem
Spoki>por.nhub>spirtacentreeeee.hu.jo.majom

     [+] [-]

, 2022-02-16 20:07, pirms 2 gadiem
Churbans Toljiks rakstīja: Rit uzed brokastes biezpien! Pamegin rememberot tos laikus
man nav ko est

     [+] [-]

, 2022-02-16 20:07, pirms 2 gadiem
man 1eur palika, rīt janopērk gigabaits zz un uz stroiku

     [+] [-]

, 2022-02-16 20:07, pirms 2 gadiem
Lerijs Dērziņš rakstīja: man nav ko est
Uzgrauz ciigu,nepipo! Ized cigai klitoru un uzdzer nikotiin

     [+] [-]

, 2022-02-16 20:08, pirms 2 gadiem
Lerijs Dērziņš rakstīja: man 1eur palika, rīt janopērk gigabaits zz un uz stroiku
Pasham nav pazorna,

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 20:08, pirms 2 gadiem
Churbans Toljiks rakstīja: Pasham nav pazorna,
Kas tur pazorns?
Kad ir nauda jādzīvo tā it kā būtu pēdēja diena naudu kapā līdzi nepaņemsi

     [+] [-]

, 2022-02-16 20:10, pirms 2 gadiem
es zinu kur kaimiņš slēpj naudu, bet neceļ klausul un zvaniju pie durvīm nelaiž iekšā, gribēju biš nofenderēt, rīt vietā atliktu

     [+] [-]

, 2022-02-16 20:12, pirms 2 gadiem
Koziols intervijā pateica ka Vitoliņš paliks pie stūres

     [+] [-]

, 2022-02-16 20:15, pirms 2 gadiem
šitas portāls galīgi nojudzies, gluko

     [+] [-]

, 2022-02-16 20:20, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: es domāju mums tas GM vairāk kā organizators, kurš sakārto saimniecisko pusi, komunikāciju un tādas lietas. Un izprintē trenerim tos 50 profu sarakstu, lai tas pats veido savu modeli. Vnk izlasei bieži klibo kādi irganzatoriskie jautājumi. Tagad gan mazāk dzird, pie Kirova tak atceries, vienam nebij slidai šnores, otram žurkas pa ģērbtuvi skraidīja
nu, tas bija tas laiks, kad galviņš spēlēja
nav brīnums

     [+] [-]

, 2022-02-16 20:22, pirms 2 gadiem
Portals sajucis prata, dj zhurka blag

     [+] [-]

, 2022-02-16 20:27, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: nu, tas bija tas laiks, kad galviņš spēlēja
nav brīnums
Galviņš mans mīļākais aizsargs

     [+] [-]

, 2022-02-16 20:27, pirms 2 gadiem
ļoti kakls sāka sāpēt, omikrons uzdarbojās

     [+] [-]

, 2022-02-16 21:15, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: nu, tas bija tas laiks, kad galviņš spēlēja
nav brīnums
nekāda sakara ar to

  -3 [+] [-]

, 2022-02-16 21:28, pirms 2 gadiem
Labāk varēja nemaz nebraukt, šie lūzeri.

     [+] [-]

, 2022-02-16 21:43, pirms 2 gadiem
Vāks kāda diskusija. Viens talpojops pats ar sevi sarunājas, bet the sporta centram pokkui.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-16 21:47, pirms 2 gadiem
ST2 rakstīja: Vāks kāda diskusija. Viens talpojops pats ar sevi sarunājas, bet the sporta centram pokkui.
Beidz spamot, nāpli

     [+] [-]

, 2022-02-16 23:00, pirms 2 gadiem
Beidzot Meija ar Džeriņu tiks pirmajā maiņā., mūsu jaunā paaudze.

     [+] [-]

, 2022-02-16 23:26, pirms 2 gadiem
Tad jūs visi tad beidziet spēlēt izlasē ja ne kas nemainīsies ar federāciju un treneriem

     [+] [-]

, 2022-02-16 23:28, pirms 2 gadiem
Paldies Mārtiņam !
Vienmēr paliks atmiņā ar saviem spēka paņēmieniem !
Lai turas veselība, spēlējot turpmākajos klubos !