Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource644 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource644), Fid:2975, Did:0, useCase: 3

Autors: Emils Ozerinskis

Boļšunovs triumfē lepnā vientulībā, Vīgantu apsteidz par apli

Boļšunovs triumfē lepnā vientulībā, Vīgantu apsteidz par apli
Aleksandrs Boļšunovs. Foto: TASS/Scanpix

Savam pasaules čempiona titulam 30km skiatlonā (15km slidsolī+15km klasikā) arī olimpisko zelta medaļu pievienojis krievu slēpotājs Aleksandrs Boļšunovs, kurš ar vairāk nekā minūtes pārsvaru apsteidza savu tautieti Denisu Spicovu. Latvijas pārstāvis Raimo Vīgants atpalika par apli, 22,5 kilometru kontrolpunktu nesasniedzot.

• Savu debiju Pekinas olimpiskajās spēlēs piedzīvoja madonietis Raimo Vīgants. Skiatlona sacensībās 15+15 kilometru distancē latvietis līdz finišam netika, jo slēpotājs tika noņemts no trases pēc atpalikšanas par apli. Slēpju nomaiņas punktu Vīgants sasniedza kā 43. vietas īpašnieks, tomēr slidsolī madonietim neizdevās aizslēpot līdz 22,5 kilometru atzīmei. Vīgants tika klasificēts kā 51. vietu ieņēmis sacensību dalībnieks, uzrādot vienu labākajiem rezultātiem olimpiskajās spēlēs latviešu slēpotāju vidū vīriešu konkurencē.

• Pirms 20 gadiem Soltleiksitijā Juris Ģērmanis iedzīšanā ieguva 51.vietu bet tad to vēl nedēvēja par skiatlonu, bet iedzīšanu, jo rīta pusē bija 10km klasikā ar intervāla startu, bet dažas stundas vēlāk 10km iedzīšana brīvajā stilā. Ģēmaņa 49.vieta turpat Soltleiksitijā 15km klasikā ir Latvijas augstākā vieta līdz šim vīriešu konkurencē.

• Sacensību sākumā kritienu piedzīvoja Krievijas Olimpiskās komitejas slēpotājs Aleksandrs Boļšunovs, tomēr pārāk tālu no līderiem tas krievu sportistu neatmeta. Boļšunovs kopā ar somu Īvo Niskanenu uzņēmās līderu lomu un klasiskā soļa sestajā kilometrā divatā veica atrāvienu, līdz slēpju maiņai panākot pusminūtes pārsvaru pār tuvākajiem sekotājiem.

• Pēc slēpju nomaiņas Boļšunovs pameta Niskanenu un slidsolī lepnā vientulībā devās pretī savam vienīgajam iztrūkstošajam cēlmetālam lielākajās sacensībās - olimpiskajai zelta medaļai. Finišu Boļšunovs sasniedza ar lielāko pārsvaru pār tuvāko sekotāju olimpiskajā skiatlona vēsturē. Līdz ar lielāko pārsvaru, kas bija 8 sekundes, 2018.gadā Korejā uzvarēja Simens Hegstāds Krīgers, kuram pozitīva testa dēļ bija liegta iespēja atkārtot panākumu.

• Šī ir otrā reizi vēsturē, kad krievu slēpotājs uzvar skiatlonā. Pirms 16 gadiem Turīnā, spraigā finiša spurtā apsteidzot norvēģi Frūdi Estilu, par olimpisko čempionu kļuva Jevgēņijs Dementjevs.

• Sudraba medaļnieks Deniss Spicovs, kurš pirms četriem gadiem izcīnīja bronzu 15km slidsolī, solidarizējās ar savu kolēģi Boļšunovu un arī pamanījās nokrist, taču pēdējā aplī krievu sportista pārsvars pār tuvāko sekotāju bija teju minūtē, tādējādi neietekmējot medaļu sadali. Līdz ar to pirmo reizi krieviem skiatlonā dubultuzvara.

• Phjončhanas olimpiskajam čempionam 50km distancē Niskanenam gandrīz par 50 sekundēm nācās atpalikt no sudraba ieguvēja Spicova, tomēr sekotājus no Norvēģijas soms noturēja krietni aiz savas muguras, tādējādi atnesot pirmo medaļu Somijai Pekinas olimpiskajās spēlēs.

• Pirms četriem gadiem Norvēģijas komanda okupēja visu olimpisko pjedestālu, taču Ķīnā norvēģiem nācās samierināties ar ceturto un piekto vietu. Kamēr Hanss Kristens Holunds un Pols Gulbergs ieslēpoja olimpiskajā sešiniekā, Norvēģijas slēpopšanas superzvaigzne Johaness Klēbu bija tikai 40. vietā(!), no uzvarētāja atpaliekot deviņas minūtes. Arī 2018.gadā Korejā Klēbu nesasniedza cerēto, taču toreiz iegūtā 10.vieta (+43 sek.) uz šodienas fona izskatās vēl cienīgi. Taču jāņem arī vērā, ka otrdien ir sprints, un, saprotot, ka neizdosies cīnīties par medaļu, Klēbo atlikušo daļu noslēpoja līdz beigām ne maksimālajā tempā.

• 69 dalībnieku konkurencē startēja arī ziemeļu kaimiņš Johanness Alvars Alevs, kurš Igaunijai atnesa 33. vietu, iepaliekot septiņas minūtes un 40 sekundes no Boļšunova. Pirms četriem gadiem Karels Tammjarvs finišēja 32.vietā, bet viņu vēlāk diskvalificēja. Igaunijas labāko rezultātu šajā distancē ir sasniedzis Kaspars Koks, kurš 2006.gadā Turīnā ieguva 19.vietu.

"Grūti teikt, kas notika trasē, bet laikam manas vēsturiski smagākās sacensības, kādas ir bijušas," pēc finiša teica Vīgants.

Skiatlons (15km+15km) vīriešiem

V.SportistsValstsLaiks
1.A.BoļšunovsROC1:16:09.8
2.D.SpicovsROC+1:11.0
3.Ī.NiskanensSomija+2:00.2
4.H.K.HolundsNorvēģija+2:30.9
5.P.GulbergsNorvēģija+2:52.5
6.V.PoromāZviedrija+2:53.9
7.P.HiverinensSomija+3:12.6
8.F.de FabianiItālija+3:37.8
51.R.VīgantsLatvijaaplis

Startēja 69 sportisti - finišēja 49.

Noderīgas saites:

Pekinas OS ziņas
Latvijas olimpiskā komanda
Starti, rezultāti, tiešraides
Medaļu kopvērtējums


Slēpts komentārs: erikxxl
, 2022-02-06 10:34, pirms 2 gadiem
Boļšunovu zinu, bet tas otrs krievs sezonas laikā arī bija labs? Ja nebija, tad tik liels krievu pārsvars ir aizdomīgs.
, 2022-02-06 10:37, pirms 2 gadiem
pff, šausmīgi garlaicīga gonka un vēl kkadi dopingotāji uzvar
, 2022-02-06 10:38, pirms 2 gadiem
Laikam neinteresantākās sacensības, kādas kādu laiku redzētas. nez, ļoņa arī šodien nāks piebrēkt komentus, kā vakar pēc divām norges medaļām, par amsātiķiem, dopingistiem utt? bet nu, kā jau teicu iepriekš - koki, kā parasti ir 'sagatavojušies' lieliski uz OS - visi mira nost, izņemot divus
, 2022-02-06 10:39, pirms 2 gadiem
otins rakstīja: Boļšunovu zinu, bet tas otrs krievs sezonas laikā arī bija labs? Ja nebija, tad tik liels krievu pārsvars ir aizdomīgs.
PK rangā 7tais
Slēpts komentārs: erikxxl
, 2022-02-06 10:39, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Laikam neinteresantākās sacensības, kādas kādu laiku redzētas. nez, ļoņa arī šodien nāks piebrēkt komentus, kā vakar pēc divām norges medaļām, par amsātiķiem, dopingistiem utt? bet nu, kā jau teicu iepriekš - koki, kā parasti ir 'sagatavojušies' lieliski uz OS - visi mira nost, izņemot divus
Ļoņa jau dzer un dzied citā topikā
, 2022-02-06 10:39, pirms 2 gadiem
52.vieta- ne slikti ne labi. Nedaudz pietrūka, lai uzrādītu visu laiku labāko Latvijas vietu slēpošanā vīriešiem (49.vieta). Patīkami ka slēpošana kaut cik atdzīvojusies Latvijā. Pirmkārt, Eidukas nopelns, bet arī Bikše agrāk, tagad Vīgants palīdz atdzīvināt slēpošanu.
, 2022-02-06 10:42, pirms 2 gadiem
ak jā, un Boļšunovam gan arī vajadzētu kādu sodiņu saņemt, kkādu sekunžu sodu vai vienlaga, jo nu nav ok iemest savu nūju sava tiešākā konkurenta maiņas laukumā. Klēbo bija šamējā nūja jāstum malā, lai varētu vispār savā koridorā iebraukt. kādu sodu biatlonā deva, ja atstāj šautuvē kko no sava ekipējuma? kkur atmiņā ir gadījums, ka kkam nokrita brilles un skrēja pakaļ zaudējot laiku, lai pēc tam nenorautu sodu.
, 2022-02-06 10:44, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: Ļoņa jau dzer un dzied citā topikā
tas taču neliedz nolādēt dopingistus
, 2022-02-06 10:44, pirms 2 gadiem
Krievu dopings nākamajā līmenī, Pat aizelsušies nelikās.
, 2022-02-06 10:46, pirms 2 gadiem
Krievu Ledlauzis šodien zvērs! Beigās atļāvās pižona gājienus Furkada stilā, bet tās bija patiesas emocijas un kaut nedaudz padarīja emocionālākas citādi ne pārāk interesantās sacensības.

Pārsteidza, ka Niskanens noturēja 3.vietu, lai gan jau pēc slēpju maiņas izskatījās pusdzīvs.
, 2022-02-06 10:47, pirms 2 gadiem
tekken rakstīja: Krievu dopings nākamajā līmenī, Pat aizelsušies nelikās.
viņiem izcilas treniņprogrammas - tomēr viena no atīstītākajām valstīm pasaulē
, 2022-02-06 10:47, pirms 2 gadiem
Izskatās, ka Boļšunovs formas pīķī trāpījis galvastiesu precīzāk par pārējiem un šī ir tikai viena no vairākām zelta medaļām viņam Pekinā. Kamēr nav pierādīts pretējais, uzvaras taisnīgumu (dopingi) neapšaubīšu. Un zinot visus stāstus, kā viņš jau no agras bērnības uz šo visu gājis, vienmēr strādājot, trenējoties krietni vairāk par 100%, mūsu nīstās tautas pārstāvis to ir pelnījis.
Ceru, ka tomēr nebūs vienos vārtos visu olimpiādi.
, 2022-02-06 10:49, pirms 2 gadiem
otins rakstīja: Boļšunovu zinu, bet tas otrs krievs sezonas laikā arī bija labs? Ja nebija, tad tik liels krievu pārsvars ir aizdomīgs.
Spicovs ir šķiet jau Pjončanas OS medaļnieks tā ka viņa medaļa ir saprotama un pretendents viņš bija uz to pilnīgi noteikti.
, 2022-02-06 10:50, pirms 2 gadiem
Klebo galīgi nekāds,vai nu slēpes neslīdēja,un izbeidza cinīties.Vai nav formā,kas norvēgiem tad ir katastrofa,kaut gan ko smērēt uz slēpēm viņi zina,jo vakar Johaigai gāja kā pa diedziņu.
, 2022-02-06 10:50, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: ak jā, un Boļšunovam gan arī vajadzētu kādu sodiņu saņemt, kkādu sekunžu sodu vai vienlaga, jo nu nav ok iemest savu nūju sava tiešākā konkurenta maiņas laukumā. Klēbo bija šamējā nūja jāstum malā, lai varētu vispār savā koridorā iebraukt. kādu sodu biatlonā deva, ja atstāj šautuvē kko no sava ekipējuma? kkur atmiņā ir gadījums, ka kkam nokrita brilles un skrēja pakaļ zaudējot laiku, lai pēc tam nenorautu sodu.
Man liekas ka Rastorgujevam tieši bija tur kkas ar tām brillēm vienās no sacensībām.

Ok, iedos Boļšunovam 20sek sodu.. un?
, 2022-02-06 10:50, pirms 2 gadiem
eziitis rakstīja: Izskatās, ka Boļšunovs formas pīķī trāpījis galvastiesu precīzāk par pārējiem un šī ir tikai viena no vairākām zelta medaļām viņam Pekinā. Kamēr nav pierādīts pretējais, uzvaras taisnīgumu (dopingi) neapšaubīšu. Un zinot visus stāstus, kā viņš jau no agras bērnības uz šo visu gājis, vienmēr strādājot, trenējoties krietni vairāk par 100%, mūsu nīstās tautas pārstāvis to ir pelnījis.
Ceru, ka tomēr nebūs vienos vārtos visu olimpiādi.
Izteikšu minējumu, ka ezītis ir sportacentra nolīgtais diskusiju uzturētājs? Jāsaka, Tev diezgan labi sanāk.
, 2022-02-06 10:52, pirms 2 gadiem
viesulis2020 rakstīja: Klebo galīgi nekāds,vai nu slēpes neslīdēja,un izbeidza cinīties.Vai nav formā,kas norvēgiem tad ir katastrofa,kaut gan ko smērēt uz slēpēm viņi zina,jo vakar Johaigai gāja kā pa diedziņu.
Paēdis cilvēks nekad nesapratīs izsalkušo.. Klebo ir labi "atēdies" visus panākumus
, 2022-02-06 10:52, pirms 2 gadiem
Faktiski Niskanens ar mērķi tikt pie medaļas, palīdzēja Boļšunovam tikt pie zelta.
, 2022-02-06 10:52, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: viņiem izcilas treniņprogrammas - tomēr viena no atīstītākajām valstīm pasaulē
Piekrītu, ka viņiem ir patiešām izcilas programmas.
Programmas dažādos virzienos ...
, 2022-02-06 10:52, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: ak jā, un Boļšunovam gan arī vajadzētu kādu sodiņu saņemt, kkādu sekunžu sodu vai vienlaga, jo nu nav ok iemest savu nūju sava tiešākā konkurenta maiņas laukumā. Klēbo bija šamējā nūja jāstum malā, lai varētu vispār savā koridorā iebraukt. kādu sodu biatlonā deva, ja atstāj šautuvē kko no sava ekipējuma? kkur atmiņā ir gadījums, ka kkam nokrita brilles un skrēja pakaļ zaudējot laiku, lai pēc tam nenorautu sodu.
Piedāvā Bolšunovam pielikt minūti, bet Klebo kompensēt astoņas minūtes? Ups, bet tāpat zelta medaļas īpašnieks nemainītos.

Ir noteikumos punkts par inventāra novietošanu? Zinu, ka triatlonā diezgan stingri skatās.
, 2022-02-06 10:56, pirms 2 gadiem
Pa 200 punktiem saku ka dopings
Cerams tie musari nosprags majupcela uz komumistu laagjeri
Tas tik butu skats
, 2022-02-06 10:57, pirms 2 gadiem
Kaut kas nebija riktīgi ar starplaikiem - Vīgants maiņā ieslēpoja 50., bet izslēpoja it kā 40. Tā nevar būt, jo tur bija vairāk nekā minūte starpā. Toļiks arī tik maldināts un sakomentēja muļķības.

Bet vispār no Vīganta gaidīju vairāk.
, 2022-02-06 10:57, pirms 2 gadiem
kasagrande rakstīja: Faktiski Niskanens ar mērķi tikt pie medaļas, palīdzēja Boļšunovam tikt pie zelta.
nu beidz, šajās sacensībās Boļšunovam nebija pilnīgi nekādas konkurences, zeltu viņš būtu paņēmis jebkurā gadījumā. drīzāk varētu spriest, ka tas, ka Boļšunovs aizgāja līdz Niskanenam palīdzēja somam bronzu noturēt (nebija vienam jācīnās klasikā pa priekšu un pilnīgi visa enerģija jāatstāj, sanāca kko arī klasikai pietaupīt. un man tiešām prieks, ka soms nosargāja medaļu. interesants tēls tas soms ir
, 2022-02-06 10:58, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: 52.vieta- ne slikti ne labi. Nedaudz pietrūka, lai uzrādītu visu laiku labāko Latvijas vietu slēpošanā vīriešiem (49.vieta). Patīkami ka slēpošana kaut cik atdzīvojusies Latvijā. Pirmkārt, Eidukas nopelns, bet arī Bikše agrāk, tagad Vīgants palīdz atdzīvināt slēpošanu.
😀😁😂
, 2022-02-06 11:00, pirms 2 gadiem
Lonjka jau paali aiz gultas aizkritis
, 2022-02-06 11:00, pirms 2 gadiem
Atrslidoshana taads mesls
, 2022-02-06 11:00, pirms 2 gadiem
Haralda sencis taads zabaks
Pat nezin cik aplis garsh
, 2022-02-06 11:02, pirms 2 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Krievu Ledlauzis šodien zvērs! Beigās atļāvās pižona gājienus Furkada stilā, bet tās bija patiesas emocijas un kaut nedaudz padarīja emocionālākas citādi ne pārāk interesantās sacensības.

Pārsteidza, ka Niskanens noturēja 3.vietu, lai gan jau pēc slēpju maiņas izskatījās pusdzīvs.
Ja godīgi arī likās ka soms pec klasikas "nomirs", bet nu noturēja. KOKi ārpus konkurences šodien
, 2022-02-06 11:03, pirms 2 gadiem
Nu, ko slēpotāji karuseli sākuši, izskatās, šoreiz daudz ko izšķīra slēpju smērētāju meistarība, kur norvēģi šoreiz izgāzās. Vai arī bija vienkārši godīgi, nesmērēja aizliegtos 8-tos fluoriņus, iepakotus 6-to fluoriņu oriģinālajās poļu kastītēs.
Bet vakar Latvijas slēpošanas mērogos arī notika unikāls slēpojums Rankā, kur pilnu 100 kilometru (!) distanci noslēpoja padsmit Latvijas slēpotāji un viena slēpotāja. Tas nav nekāds nieka Tartu maratons ar 63 kilometriem vai pat Marchalonga ar 70 km distanci.
Arī kopā startējušie visās distancēs ap 200 slēpotāji arī ir ļoti, ļoti cienījams skaits, sāk atsaukt vecos, labos un varenos Alauksta slēpojumu laikus.
, 2022-02-06 11:04, pirms 2 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Piedāvā Bolšunovam pielikt minūti, bet Klebo kompensēt astoņas minūtes? Ups, bet tāpat zelta medaļas īpašnieks nemainītos.

Ir noteikumos punkts par inventāra novietošanu? Zinu, ka triatlonā diezgan stingri skatās.
ne jau par to ir runa, man galīgi nav žēl krieviem medaļas, ja viņi tiešām ir tik ļoti labāki un godīgā ceļā (to jau gan laikam tikai laiks rādīs), bet, ja pārkāpi noteikumus, tad noteikumu ietvaros būtu arī sods jāsaņem, netakarīgi no tā, vai tas kā ietekmē gala rezultātu vai nē. Klēbo tur nekas nav jākompensē, reāli jau laiku viņš nekādu no šā nezaudēja, paŗis sekundes max, vairāk runa par principu, jo tad jau vari tās nūjas mētāt pa gaisu, kā ienāk prātā

p.s. es nevienā brīdī nedomāju, ka tas bija speciāli, vnk neuzmanība, bet nu savs ekipējums tomēr būtu jākontrolē, pārējiem tas izdevās
, 2022-02-06 11:05, pirms 2 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Nu, ko slēpotāji karuseli sākuši, izskatās, šoreiz daudz ko izšķīra slēpju smērētāju meistarība, kur norvēģi šoreiz izgāzās. Vai arī bija vienkārši godīgi, nesmērēja aizliegtos 8-tos fluoriņus, iepakotus 6-to fluoriņu oriģinālajās poļu kastītēs.
Bet vakar Latvijas slēpošanas mērogos arī notika unikāls slēpojums Rankā, kur pilnu 100 kilometru (!) distanci noslēpoja padsmit Latvijas slēpotāji un viena slēpotāja. Tas nav nekāds nieka Tartu maratons ar 63 kilometriem vai pat Marchalonga ar 70 km distanci.
Arī kopā startējušie visās distancēs ap 200 slēpotāji arī ir ļoti, ļoti cienījams skaits, sāk atsaukt vecos, labos un varenos Alauksta slēpojumu laikus.
Ko jus par tam smerem murgojat? Ir atlauts sleposhana slepet ko gribi, smeree kaut bulla suudu kas mercets vaskaa un ella

Vienigais kur ir kkadi ierobezhojumi ir rene, kur ari smere ko gribi BET ar temperachuram ir jaievero noteikumi
, 2022-02-06 11:06, pirms 2 gadiem
Tie kas naivi tic ka utainie nelieto dopu ir zaabaki
, 2022-02-06 11:06, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: nu beidz, šajās sacensībās Boļšunovam nebija pilnīgi nekādas konkurences, zeltu viņš būtu paņēmis jebkurā gadījumā. drīzāk varētu spriest, ka tas, ka Boļšunovs aizgāja līdz Niskanenam palīdzēja somam bronzu noturēt (nebija vienam jācīnās klasikā pa priekšu un pilnīgi visa enerģija jāatstāj, sanāca kko arī klasikai pietaupīt. un man tiešām prieks, ka soms nosargāja medaļu. interesants tēls tas soms ir
Niskanens tiešām ir jautrs vecis, vienmēr, šķiet, ka tūlīt galus atdos, bet kaut kā pieķeras, atpaliek, pieķeras, atpaliek, bet beigās izdara vairāk, nekā kāds no viņa sagaida. Redzēs, kā viņam lielajā klasikā veiksies.
, 2022-02-06 11:08, pirms 2 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Nu, ko slēpotāji karuseli sākuši, izskatās, šoreiz daudz ko izšķīra slēpju smērētāju meistarība, kur norvēģi šoreiz izgāzās. Vai arī bija vienkārši godīgi, nesmērēja aizliegtos 8-tos fluoriņus, iepakotus 6-to fluoriņu oriģinālajās poļu kastītēs.
Bet vakar Latvijas slēpošanas mērogos arī notika unikāls slēpojums Rankā, kur pilnu 100 kilometru (!) distanci noslēpoja padsmit Latvijas slēpotāji un viena slēpotāja. Tas nav nekāds nieka Tartu maratons ar 63 kilometriem vai pat Marchalonga ar 70 km distanci.
Arī kopā startējušie visās distancēs ap 200 slēpotāji arī ir ļoti, ļoti cienījams skaits, sāk atsaukt vecos, labos un varenos Alauksta slēpojumu laikus.
Redzēju pasākuma reklāmu. Kāda bija trase? Grūta, kalnaina? 100 km, tas ir nopietni. Pats uzslēpoju, bet neesmu pārliecināts, ka gribētu un varētu nomaukt 100 km.
, 2022-02-06 11:08, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Ko jus par tam smerem murgojat? Ir atlauts sleposhana slepet ko gribi, smeree kaut bulla suudu kas mercets vaskaa un ella

Vienigais kur ir kkadi ierobezhojumi ir rene, kur ari smere ko gribi BET ar temperachuram ir jaievero noteikumi
VISS nav atļauts, diemžēl! Jūs vienkārši esat slikti informēts vai arī Jums ir vienalga, kas notiek pasaulē ārpus Jums pasā, vienīgā un neatkārtojamā!
, 2022-02-06 11:08, pirms 2 gadiem
Lidz renei atstojs!!!
, 2022-02-06 11:09, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: 52.vieta- ne slikti ne labi. Nedaudz pietrūka, lai uzrādītu visu laiku labāko Latvijas vietu slēpošanā vīriešiem (49.vieta). Patīkami ka slēpošana kaut cik atdzīvojusies Latvijā. Pirmkārt, Eidukas nopelns, bet arī Bikše agrāk, tagad Vīgants palīdz atdzīvināt slēpošanu.
Nekas neatdzīvojas, amatieru līmenis, slēpotējiem pat grūti atrast trasi kur slēpot, ja skatās LV līmenī.
, 2022-02-06 11:09, pirms 2 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: VISS nav atļauts, diemžēl! Jūs vienkārši esat slikti informēts vai arī Jums ir vienalga, kas notiek pasaulē ārpus Jums pasā, vienīgā un neatkārtojamā!
Kas tad ir aizliegts? Tu vari savu suudu smeret uz slepem ja vinas pa trasi labi sliid
, 2022-02-06 11:10, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Laikam neinteresantākās sacensības, kādas kādu laiku redzētas. nez, ļoņa arī šodien nāks piebrēkt komentus, kā vakar pēc divām norges medaļām, par amsātiķiem, dopingistiem utt? bet nu, kā jau teicu iepriekš - koki, kā parasti ir 'sagatavojušies' lieliski uz OS - visi mira nost, izņemot divus
Lauriņ,nestreso..esmu šokā par astmatiķu fiasko...vēl grūti atgūties😉ja kas,par somu man ari prieks.
Bet,pats galvenais astmatiķu fiasko😀😀
, 2022-02-06 11:11, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Kas tad ir aizliegts?
fluors
, 2022-02-06 11:11, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: ne jau par to ir runa, man galīgi nav žēl krieviem medaļas, ja viņi tiešām ir tik ļoti labāki un godīgā ceļā (to jau gan laikam tikai laiks rādīs), bet, ja pārkāpi noteikumus, tad noteikumu ietvaros būtu arī sods jāsaņem, netakarīgi no tā, vai tas kā ietekmē gala rezultātu vai nē. Klēbo tur nekas nav jākompensē, reāli jau laiku viņš nekādu no šā nezaudēja, paŗis sekundes max, vairāk runa par principu, jo tad jau vari tās nūjas mētāt pa gaisu, kā ienāk prātā

p.s. es nevienā brīdī nedomāju, ka tas bija speciāli, vnk neuzmanība, bet nu savs ekipējums tomēr būtu jākontrolē, pārējiem tas izdevās
Vakar TV bija komentārs, ka šajās spēlēs lielāka uzmanība tiek pievērsta HVZ testiem un dopinga pārbaudes paliek otrā plānā. Tā ka krievi izspruks. Joks. Nedomāju, ka būs kāds nopietns dopinga skandāls. Tā ka arī Tev ir jāpieņem, ka krievi ir tīri, un jāpriecājas par Ledlauža uzvaru.
, 2022-02-06 11:11, pirms 2 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Niskanens tiešām ir jautrs vecis, vienmēr, šķiet, ka tūlīt galus atdos, bet kaut kā pieķeras, atpaliek, pieķeras, atpaliek, bet beigās izdara vairāk, nekā kāds no viņa sagaida. Redzēs, kā viņam lielajā klasikā veiksies.
jā, viņš reizēm jau no pirmajiem kilometriem izskatās, ka karoti noliks un beigās ņem un uzvar vēl
, 2022-02-06 11:12, pirms 2 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Kaut kas nebija riktīgi ar starplaikiem - Vīgants maiņā ieslēpoja 50., bet izslēpoja it kā 40. Tā nevar būt, jo tur bija vairāk nekā minūte starpā. Toļiks arī tik maldināts un sakomentēja muļķības.

Bet vispār no Vīganta gaidīju vairāk.
Slēpojuma laikā live rezultātos vietām kaut kur no 30. uz leju tiešām bija normāls ķīselis. Jācer, beigās visu pareizi sarēķināja...
, 2022-02-06 11:12, pirms 2 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Redzēju pasākuma reklāmu. Kāda bija trase? Grūta, kalnaina? 100 km, tas ir nopietni. Pats uzslēpoju, bet neesmu pārliecināts, ka gribētu un varētu nomaukt 100 km.
Grūtības ziņā itkā bija ciešama, būtībā viens vērā ņemams kalns 10 km aplī, kuru brauca 10x, bet lielāko daļu brauciena sniga smalks sniedziņš, vismaz 5 cm, sasniga, kas visam lipa klāt. Kaut arī vismaz divas reizes pa šo laiku trasi norullēja no jauna, beigās jau bija fgrūti saprast, kur jāslēpo.
Bet nu cepuri nost večiem!
, 2022-02-06 11:14, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Kas tad ir aizliegts? Tu vari savu suudu smeret uz slepem ja vinas pa trasi labi sliid
Sūdu drīkst. Fluoru nedrīkst.

https://www.fis-ski.com/en/internat...
, 2022-02-06 11:14, pirms 2 gadiem
Lonjkam hau piekto reizi uz pill klap skan sojuz nerushimij
, 2022-02-06 11:16, pirms 2 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Sūdu drīkst. Fluoru nedrīkst.

https://www.fis-ski.com/en/international-ski-federation/news-multimedia/news/update-on-fis-fluorinated-ski-wax-ban
Ja Slota uzsmeretu dingosunciisha fekaliju uz slepem, visiem pa priekshu aizietu
, 2022-02-06 11:16, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Lonjkam hau piekto reizi uz pill klap skan sojuz nerushimij
Bail likt iekšā šeit.ka kāds patriotiņš ar sasvīdušiem pirksteļiem atkal nenostučī😀😀😀citādi jau ieliktu,lai visi kopā varam svinēt Boļšunova uzvaru😉
, 2022-02-06 11:17, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Bail likt iekšā šeit.ka kāds patriotiņš ar sasvīdušiem pirksteļiem atkal nenostučī😀😀😀citādi jau ieliktu,lai visi kopā varam svinēt Boļšunova uzvaru😉
Frichu un pendosu uzvaras ari svini vai tikai utaino vatniku uzvaras?
, 2022-02-06 11:18, pirms 2 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Vakar TV bija komentārs, ka šajās spēlēs lielāka uzmanība tiek pievērsta HVZ testiem un dopinga pārbaudes paliek otrā plānā. Tā ka krievi izspruks. Joks. Nedomāju, ka būs kāds nopietns dopinga skandāls. Tā ka arī Tev ir jāpieņem, ka krievi ir tīri, un jāpriecājas par Ledlauža uzvaru.
ir ok, redzu viņā kkādu personības izaugsmi vismaz, bija patīkami redzēt, ka finišā pateica paldies Niskanenam par asistenci medaļas izcīnīšanā.

par to covid/dopinga kolerāciju nerunāja gadījumā Kreipis? es manliekas ar šo dzirdēju un to tik LV komentētāji nes, no Eurosport komentētājiem neko tādu dzirdējusi šķiet neesmu. un es nu pārāk nopietni nezutvertu, ko mūsējie tur ļurina protams, nenoliedzu arī to, ka Ķīnā, gluži tā pat kā Krievijā, iespējams ir viss.
, 2022-02-06 11:18, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Kas tad ir aizliegts? Tu vari savu suudu smeret uz slepem ja vinas pa trasi labi sliid
There are two current European Union regulations, (EC) No. 1907/2006 (“REACH”) and (EU) 2019/1021 (“POP regulation”), which state that it is forbidden to produce, sell and use products (ski-waxes) containing PFOA (also termed C8 products). In line with similar decisions by FIS and the IBU, the IOF has decided to declare that the use of PFOA/C8 products is forbidden at IOF events, including World Ranking Events. This means that all PFOA/C8 products are banned while so-called C6 products are still allowed for the season 2021/2022. The IOF also encourages our member federations to put in place similar bans for national ski orienteering events.
, 2022-02-06 11:20, pirms 2 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Grūtības ziņā itkā bija ciešama, būtībā viens vērā ņemams kalns 10 km aplī, kuru brauca 10x, bet lielāko daļu brauciena sniga smalks sniedziņš, vismaz 5 cm, sasniga, kas visam lipa klāt. Kaut arī vismaz divas reizes pa šo laiku trasi norullēja no jauna, beigās jau bija fgrūti saprast, kur jāslēpo.
Bet nu cepuri nost večiem!
cik stundas paņem pieveikt 100km?
, 2022-02-06 11:20, pirms 2 gadiem
Jrvrosporta jefini normalu propagandu dzen, viniem pat aizliegts pieminet kkadus rusnjas diskabelus un citas shtelles
, 2022-02-06 11:22, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: cik stundas paņem pieveikt 100km?
50min
, 2022-02-06 11:23, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Lonjkam hau piekto reizi uz pill klap skan sojuz nerushimij
Sojuz ņerušimij vairs nav. Tad jau tikpat labi var kliegt par mūsdienu vāciešu himnu, melodija tā pati, kas Hitlera laikā, Doičland uber alles! Tikai teksti ir citi, tieši tāpar, kā krieviem...
, 2022-02-06 11:24, pirms 2 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Sojuz ņerušimij vairs nav. Tad jau tikpat labi var kliegt par mūsdienu vāciešu himnu, melodija tā pati, kas Hitlera laikā, Doičland uber alles! Teksti ir citi, tieši tāpar, kā krieviem...
Copy paste, tas ir tapat kaa nopirkt gatavu referatu un izmainit titullapu
, 2022-02-06 11:24, pirms 2 gadiem
Churban uz tirdzinu jau biji?
, 2022-02-06 11:25, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Copy paste, tas ir tapat kaa nopirkt gatavu referatu un izmainit titullapu
Dievs svētī Latviju arī ir plagiāts no Bože Carja hraņi!
, 2022-02-06 11:25, pirms 2 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Dievs svētī Latviju arī ir plagiāts no Bože Carja hraņi!
Cik litrus miizala diena iztemp?
, 2022-02-06 11:26, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Churban uz tirdzinu jau biji?
Beidz tak te čurbanot! Kur ir Izraktenis, nanotehnoloģiju ģēnijs, kurš izskaitļo manu VPN kaut kādā beļģu ģerevņā? Vai tā vispār var izdarīt vai vienkārši ņem uz ponta?
, 2022-02-06 11:27, pirms 2 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Beidz tak te čurbanot! Kur ir Izraktenis, nanotehnoloģiju ģēnijs, kurš izskaitļo manu VPN kaut kādā belģu ģerevņā?
Nanotehnologiju fanboyi seezh parka uz solina
Es taa doma 10l pahodu tu iztemp, tas sanak 3.5 tonnas gada. BET nu aizvestu tev 4 tonnigas mucas uz hatu, tu tak vinas iztemptu kados 2 meneshos un pakavus atmestu
, 2022-02-06 11:28, pirms 2 gadiem
Tu tak esi tups churbans
, 2022-02-06 11:30, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Nanotehnologiju fanboyi seezh parka uz solina
Es taa doma 10l pahodu tu iztemp, tas sanak 3.5 tonnas gada. BET nu aizvestu tev 4 tonnigas mucas uz hatu, tu tak vinas iztemptu kados 2 meneshos un pakavus atmestu
Labi, lai tā ir, man apnika ar tevi strīdēties un laika arī nav, ja tev patīk mani par Tjomu saukt, vari turpināt Mani vairāk interesē Izrakteņa argumenti par beļģu ģerevņu, kurā es it kā atrodos...
, 2022-02-06 11:31, pirms 2 gadiem
Tie pacani snovos labi komenteja, vienigi smiekligi bija kad pchengenas speles piemineja
, 2022-02-06 11:31, pirms 2 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Labi, lai tā ir, man apnika ar tevi strīdēties un laika arī nav, ja tev patīk mani par Tjomu saukt, vari turpināt Mani vairāk interesē Izrakteņa argumenti par beļģu ģerevņu, kurā es it kā atrodos...
Uz perekrjostu vai tirdzinu?
, 2022-02-06 11:32, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Frichu un pendosu uzvaras ari svini vai tikai utaino vatniku uzvaras?
Par pendosiem gan nekad neesmu priecājies...nīdis kā tu un tev līdzīgie pamuļķi ar neesmu.par fričiem priecājos laikam tikai hoķī😉
Sameloju..pendosiem smukas kalnu slēpotājas Šifrina un Vona.tātad esmu priecājies😀
, 2022-02-06 11:34, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: 52.vieta- ne slikti ne labi. Nedaudz pietrūka, lai uzrādītu visu laiku labāko Latvijas vietu slēpošanā vīriešiem (49.vieta). Patīkami ka slēpošana kaut cik atdzīvojusies Latvijā. Pirmkārt, Eidukas nopelns, bet arī Bikše agrāk, tagad Vīgants palīdz atdzīvināt slēpošanu.
Kas ir trakākais ko esi darījis dzīvē?
, 2022-02-06 11:34, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Par pendosiem gan nekad neesmu priecājies...nīdis kā tu un tev līdzīgie pamuļķi ar neesmu.par fričiem priecājos laikam tikai hoķī😉
Sameloju..pendosiem smukas kalnu slēpotājas Šifrina un Vona.tātad esmu priecājies😀
Tad neaizmirsti atgadinat kad jasvin!
, 2022-02-06 11:35, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Kas ir trakākais ko esi darījis dzīvē?
Ar dinamo kreklu mugura bija vedejtevs kaazas
, 2022-02-06 11:36, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Par pendosiem gan nekad neesmu priecājies...nīdis kā tu un tev līdzīgie pamuļķi ar neesmu.par fričiem priecājos laikam tikai hoķī😉
Sameloju..pendosiem smukas kalnu slēpotājas Šifrina un Vona.tātad esmu priecājies😀
Pendosi tev nopirktu villu, tad katrās sacensībās būtu ar viņu karogu
, 2022-02-06 11:36, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Ar dinamo kreklu mugura bija vedejtevs kaazas
Par to 100% var dabūt pa aci
, 2022-02-06 11:37, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Tad neaizmirsti atgadinat kad jasvin!
Vona man liekas gan ka jau pensijā..
Ak jā,astmatiķe Tirila pāri visām kopš Dašas nav...tā ka pie sieviešiem skaistums pāri visam😀😀😀
, 2022-02-06 11:37, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Pendosi tev nopirktu villu, tad katrās sacensībās būtu ar viņu karogu
Priekš kam amerikāņiem tads mē.. vaiadzīgs?
, 2022-02-06 11:37, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Ar dinamo kreklu mugura bija vedejtevs kaazas
Nu ja funs noraujas, tad jau uz traķeni pa taisno
, 2022-02-06 11:37, pirms 2 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Par to 100% var dabūt pa aci
KAPEC? Ja apkart keponi
, 2022-02-06 11:38, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Pendosi tev nopirktu villu, tad katrās sacensībās būtu ar viņu karogu
Protams.vienmēr esmu teicis ka ekonomika un personīgais labums pāri visam....😉
, 2022-02-06 11:38, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Vona man liekas gan ka jau pensijā..
Ak jā,astmatiķe Tirila pāri visām kopš Dašas nav...tā ka pie sieviešiem skaistums pāri visam😀😀😀
Kam tev dvashu? Ierauj bez zapivona un uzkod
, 2022-02-06 11:39, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Protams.vienmēr esmu teicis ka ekonomika un personīgais labums pāri visam....😉
Ko tev krievi iedevuši?
, 2022-02-06 11:39, pirms 2 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Priekš kam amerikāņiem tads mē.. vaiadzīgs?
Pirkstu starpas joprojām sasvīdušas?🙂🙂🙂
, 2022-02-06 11:40, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Pirkstu starpas joprojām sasvīdušas?🙂🙂🙂
Man vismaz ir pirksti
, 2022-02-06 11:40, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Ko tev krievi iedevuši?
Gan jau komunalku kengaraga
, 2022-02-06 11:41, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: cik stundas paņem pieveikt 100km?
Uzvarētājiem 5:18.

https://lof.lv/seriali_rez/balvi/20...
, 2022-02-06 11:41, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Kam tev dvashu? Ierauj bez zapivona un uzkod
Zapivons tikai mīkstajiem..tāpat kā visi tie kokčiņi.😉es tīru dzeru un cauraudzīti uzkožu😉
A Daša smuka bij..žēl ka astmatiķis nocēla.
Ole gan ļoti cienījams sportists,tur nav ko.kā Džordans basī.
, 2022-02-06 11:43, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: KAPEC? Ja apkart keponi
Nu ja tu esi tādā padibeņu sabiedrībā kāzās, tad pec pirmajiem izdzertajiem odekaloniem, zilu aci var dabūt par pilnīgi da jebko
, 2022-02-06 11:43, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Ko tev krievi iedevuši?
Bezmaksas treniņi,bezmaksas dzīvoklis,bezmaksas izglītība..vairāk neko nepaspēja..atdeva Latviju pendosiem😀😀😀aizlaidās mau.kas😀
, 2022-02-06 11:44, pirms 2 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Man vismaz ir pirksti
Tu jau manus ar vēl neesi norāvis😀😀😀
, 2022-02-06 11:44, pirms 2 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Uzvarētājiem 5:18.

https://lof.lv/seriali_rez/balvi/2022/rez/?fbclid=IwAR3DDUMct2GuRgDitB99yZpHsLQGlzrC2LWHsf5b5ImRhmfoRzeJ2XDER0s#r2022
Nezini, kādā solī bija tie mači? Feisītī reklāmu redzēju, bet neatceros. Varēja maukt kādā grib?
, 2022-02-06 11:44, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Bezmaksas treniņi,bezmaksas dzīvoklis,bezmaksas izglītība..vairāk neko nepaspēja..atdeva Latviju pendosiem😀😀😀aizlaidās mau.kas😀
Un atstaja visus savus alkaholiķus, kuriem pec tam sadzimst visādi dau.., nu piemeram tu
, 2022-02-06 11:44, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Gan jau komunalku kengaraga
Tik alkaši un neveiksminieki manā laikā komunalkās dzīvoja
, 2022-02-06 11:46, pirms 2 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Un atstaja visus savus alkaholiķus, kuriem pec tam sadzimst visādi dau.., nu piemeram tu
Pēc tekstiem spriežot,nez vai tava māte zin kurš urla viņā sēklu iešļāca,kad tu pieteicie😀
, 2022-02-06 11:50, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Pēc tekstiem spriežot,nez vai tava māte zin kurš urla viņā sēklu iešļāca,kad tu pieteicie😀
Bet redz piekriti ka utainas urlas ir sabiedribas padibenes un emaka skira
, 2022-02-06 11:51, pirms 2 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Uzvarētājiem 5:18.

https://lof.lv/seriali_rez/balvi/2022/rez/?fbclid=IwAR3DDUMct2GuRgDitB99yZpHsLQGlzrC2LWHsf5b5ImRhmfoRzeJ2XDER0s#r2022
nu jā, 5h tādā labā slodzītē, ir ko turēt. slēpot nemāku, bet lielākais, kas pievārēts (bez kādas īpašas gatavošanās) ir 3h un 50km uz skrituļslidām un ~3.5h un 90km uz velo, abos gadījumos beigās bija diezgan pagrūti. 5.5h, nu tur būtu mērķtiecīgi jāgatavojas tomēr.
, 2022-02-06 11:51, pirms 2 gadiem
Zaraza krievs, speciāli savas nūjas iemeta Klēbo boksā, tipisks vatestānieša gājiens! un viņi brīnās, ka visur pasaulē viņus neviens necieš! Tuparilas!
, 2022-02-06 11:51, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Bet redz piekriti ka utainas urlas ir sabiedribas padibenes un emaka skira
Piekrītu.urla ir Ugolovno Raziskivajemoje Lico.neatkarīgi no tautības.
, 2022-02-06 11:53, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Piekrītu.urla ir Ugolovno Raziskivajemoje Lico.neatkarīgi no tautības.
Bet tos pretigos slaavu sejas vaibstus nevienam neparspet, morda kolhoznaja kaa bakjam ir kaa akmeni iekalts geens kas vel 500 gadus liidzi vilksies
, 2022-02-06 11:54, pirms 2 gadiem
tekken rakstīja: Krievu dopings nākamajā līmenī, Pat aizelsušies nelikās.
vot, vot, es tieši to pašu pamanīju, visu gonku slēpoja bez mazākās piepūles, kā vieglā treniņā, un pēc finiša pat neelsoja! 100 % dopings!
, 2022-02-06 11:54, pirms 2 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Kaut kas nebija riktīgi ar starplaikiem - Vīgants maiņā ieslēpoja 50., bet izslēpoja it kā 40. Tā nevar būt, jo tur bija vairāk nekā minūte starpā. Toļiks arī tik maldināts un sakomentēja muļķības.

Bet vispār no Vīganta gaidīju vairāk.
Diemžēl 1800 metru augstums un -14 grādi tieši mazās valstis ietekmē visvairāk. Kur lai Raimo trenē un testē inventāru šādiem specifiskiem apstākļiem?
, 2022-02-06 11:55, pirms 2 gadiem
Vienigie kas neglituma tur liidzi slaavu muzhikiem ir tie miksetie kazahijas skibacainie urleeni, tie mazie punduri seedosha suna augumaa kuriem vaigi ir vairaak slaviem lidzigi bet achteles skiibas kaa kitajoziem shitos parasti astanas, kazanas arenas uz lielaa kuba raada kolhoza spelu laikaa

Uz kuba tad ir ugly cam, lidzigi kaa nhl kiss cam
, 2022-02-06 11:57, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: nu jā, 5h tādā labā slodzītē, ir ko turēt. slēpot nemāku, bet lielākais, kas pievārēts (bez kādas īpašas gatavošanās) ir 3h un 50km uz skrituļslidām un ~3.5h un 90km uz velo, abos gadījumos beigās bija diezgan pagrūti. 5.5h, nu tur būtu mērķtiecīgi jāgatavojas tomēr.
Pa kuru laiku Jūs šo visu paspējat?

Es garās distances ciest nevaru!

Interesē tikai komandu sporta veidi un ne vairāk par 100 minūtēm!
, 2022-02-06 11:57, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: nu jā, 5h tādā labā slodzītē, ir ko turēt. slēpot nemāku, bet lielākais, kas pievārēts (bez kādas īpašas gatavošanās) ir 3h un 50km uz skrituļslidām un ~3.5h un 90km uz velo, abos gadījumos beigās bija diezgan pagrūti. 5.5h, nu tur būtu mērķtiecīgi jāgatavojas tomēr.
100km ir jāgatavojas, lai tos vnk nomauktu, par laiku pat nedomājot. Tur tak baigo iekšu vajag, ar skrutulenēm un velo nesalīdzināmas lietas. Laiku vispār grūti plānot. Pirms nedēlas smuks, balts sniegs un visā LV cilvēki mocījās, gan trasēs, gan kalnos totāls neslīdējiens. Vakar draņķa laiks, bet skatos stravā - mans čoms uzvarniekā vnk lidojis
, 2022-02-06 11:57, pirms 2 gadiem
Vienigi no kurienes namgejam tas kiegelu giimis radies? Nuu riktigs fujaks
, 2022-02-06 11:57, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Nekas neatdzīvojas, amatieru līmenis, slēpotējiem pat grūti atrast trasi kur slēpot, ja skatās LV līmenī.
Latvijā šogad grūti atrast trasi? Nemuldi, ja nezini. Madona, Priekuļi, Mailes, Laurenči, Alūksne, Vanagkalns, Līvāni, Vecpiebalga, Daugavpils,...
, 2022-02-06 11:58, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Bet tos pretigos slaavu sejas vaibstus nevienam neparspet, morda kolhoznaja kaa bakjam ir kaa akmeni iekalts geens kas vel 500 gadus liidzi vilksies
Tu tak esi pamuļķis..pie Baķkas tagad elektrība par centu kilovats.a tu sevi par gudru uzskat...mjā😉
, 2022-02-06 11:58, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Pa kuru laiku Jūs šo visu paspējat?

Es garās distances ciest nevaru!

Interesē tikai komandu sporta veidi un ne vairāk par 100 minūtēm!
Uzsledz hokeju, pec 100min izrubi ara un beigas noskaties nakamaja diena
, 2022-02-06 11:59, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Tu tak esi pamuļķis..pie Baķkas tagad elektrība par centu kilovats.a tu sevi par gudru uzskat...mjā😉
Gaishaa telpa morda kolhoznaja klus skaistaka?
Umniks atradies
, 2022-02-06 12:01, pirms 2 gadiem
Lonjka, tev kiegelu giimis kaa namgejam vai morda kolhoznaja kaa Bakjam?
, 2022-02-06 12:01, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Bet tos pretigos slaavu sejas vaibstus nevienam neparspet, morda kolhoznaja kaa bakjam ir kaa akmeni iekalts geens kas vel 500 gadus liidzi vilksies
Visp latvieši leiši sev glaimo,domājot ka ir gudri..aiztaisa Ignalinu,atslēdzad no baltkrievirm..un tagad brēc ka španungs sugšā.a ķip muļķie belari uzceļ atomstaciju un španungs par velti..vot tā ari ir ekonomiskā neatkarība
, 2022-02-06 12:02, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Lonjka, tev kiegelu giimis kaa namgejam vai morda kolhoznaja kaa Bakjam?
Atnāc parādīšu..reiz jau aicināju,kad pasi prasiji parādīt..tā ari neatnāci😀😀😀😀
, 2022-02-06 12:03, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Atnāc parādīšu..reiz jau aicināju,kad pasi prasiji parādīt..tā ari neatnāci😀😀😀😀
Man ir jaazin uz ko gatavoties, kadu briesmoni dzive sastapshu
, 2022-02-06 12:03, pirms 2 gadiem
kokkāpējs rakstīja: Latvijā šogad grūti atrast trasi? Nemuldi, ja nezini. Madona, Priekuļi, Mailes, Laurenči, Alūksne, Vanagkalns, Līvāni, Vecpiebalga, Daugavpils,...
Madona, Priekuļi, Alūksne un Laurenči. Pārējie ir entuziastu pasākumi. Rīgā tikai uzvarnieks un ja paveicas Lucavsala. Pie kam otrajā mierīgi staigā cilvēki. Ja Tu tās uzskati par vietām, kur sagatavoties pasaules līmenim, tad....nu tad tuv vari tā domāt. Principā slēpošana ir tīrā Vidzemes padarīšana. Rīgas trases ir iebrauktas vietas, kur vari slēpot un blakus staigājas cilvēki.
, 2022-02-06 12:04, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Visp latvieši leiši sev glaimo,domājot ka ir gudri..aiztaisa Ignalinu,atslēdzad no baltkrievirm..un tagad brēc ka španungs sugšā.a ķip muļķie belari uzceļ atomstaciju un španungs par velti..vot tā ari ir ekonomiskā neatkarība
Ko tad neatrodies Baltkrievijā?
Riktīga sapņu zeme
, 2022-02-06 12:04, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Lonjka, tev kiegelu giimis kaa namgejam vai morda kolhoznaja kaa Bakjam?
Gribētos jau labāk lai kā kolhozniekam..pie šitādas izvēles..zemniekam smags darbs..cienu viņus un labprāt līdzinātos viņiem😉
, 2022-02-06 12:05, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Madona, Priekuļi, Alūksne un Laurenči. Pārējie ir entuziastu pasākumi. Rīgā tikai uzvarnieks un ja paveicas Lucavsala. Pie kam otrajā mierīgi staigā cilvēki. Ja Tu tās uzskati par vietām, kur sagatavoties pasaules līmenim, tad....nu tad tuv vari tā domāt. Principā slēpošana ir tīrā Vidzemes padarīšana. Rīgas trases ir iebrauktas vietas, kur vari slēpot un blakus staigājas cilvēki.
Uzvarnieka tak regulari pa kajam maisas taadi aprijushies lopi kaa lonjka
, 2022-02-06 12:05, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Gribētos jau labāk lai kā kolhozniekam..pie šitādas izvēles..zemniekam smags darbs..cienu viņus un labprāt līdzinātos viņiem😉
Sirma pachka un atkapusies lidz deniniem?
, 2022-02-06 12:06, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Man ir jaazin uz ko gatavoties, kadu briesmoni dzive sastapshu
Drosmīgiem pieder pasaule.atceries bērnībā dziesma bija-kto hochet tot dobjotsa,kto ishchet tot vsegda najdjot😉
, 2022-02-06 12:06, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Uzvarnieka tak regulari pa kajam maisas taadi aprijushies lopi kaa lonjka
uzvarniekā īpaši nestaigā, bet tas ir par maz Rīgai. Rīgas tuvumā tik Laurenči. Man domāt arī par maz. Bet ja kādam liekas, ka Latvijā var afigenna trenēties PK līmenim, tad nu...
, 2022-02-06 12:06, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Sirma pachka un atkapusies lidz deniniem?
😀😀😀😀😀😀dažreiz tiešām sasmīdini👍
, 2022-02-06 12:07, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Drosmīgiem pieder pasaule.atceries bērnībā dziesma bija-kto hochet tot dobjotsa,kto ishchet tot vsegda najdjot😉
Vel ir tada dziesma nas nedagonjat, parasti atskano kad kolhoza urlas ierij pret kanadcu chekeriem hokejaa
, 2022-02-06 12:07, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Uzvarnieka tak regulari pa kajam maisas taadi aprijushies lopi kaa lonjka
Es tik skaidrā slēpoju uzvarniekā😉
, 2022-02-06 12:08, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Vel ir tada dziesma nas nedagonjat, parasti atskano kad kolhoza urlas ierij pret kanadcu chekeriem hokejaa
Tā jau cita paaudze...es tādu nezinu
, 2022-02-06 12:09, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Vel ir tada dziesma nas nedagonjat, parasti atskano kad kolhoza urlas ierij pret kanadcu chekeriem hokejaa
Tatu jau neatbilst Baltā cilvēka kodeksam
, 2022-02-06 12:10, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Tatu jau neatbilst Baltā cilvēka kodeksam
Oj pļā,tās lesbas.kaut kas ir dzirdēts..nu i nah tādas..ne tur cilvēks ne mūzika..tik drāšanai derīgas..😉
, 2022-02-06 12:13, pirms 2 gadiem
Jūlijai Volkovai tikai 36 gadi! Es skolā pirmajās klasēs gāju kad bija jau tie singli
, 2022-02-06 12:14, pirms 2 gadiem
sen tā eurosport komentētājs nebija iekarsis zviedrs ātrslidošanā uzvar. sen nebija redzēti zviedri pa augšu.
, 2022-02-06 12:14, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Jūlijai Volkovai tikai 36 gadi! Es skolā pirmajās klasēs gāju kad bija jau tie singli
Wtf ? Cik gados tad shis jau bija topa? Es domaju abam jau kadi 50+
, 2022-02-06 12:14, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Jūlijai Volkovai tikai 36 gadi! Es skolā pirmajās klasēs gāju kad bija jau tie singli
Tāpēc jau teicu ka cita paaudze..
, 2022-02-06 12:15, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: sen tā eurosport komentētājs nebija iekarsis zviedrs ātrslidošanā uzvar. sen nebija redzēti zviedri pa augšu.
naturalizēts holandietis...
, 2022-02-06 12:16, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: naturalizēts holandietis...
uzvārds tāds holandisks, bet dzimis Zviedrijā. iespējams viens no vecākiem ir zviedrs , bet otrs holandietis. nav viņš naturalizēts
, 2022-02-06 12:17, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: uzvārds tāds holandisks, bet dzimis Zviedrijā. iespējams viens no vecākiem ir zviedrs , bet otrs holandietis. nav viņš naturalizēts
Jevrosporta klauni neko neteica? Ltv nizcag visu dz8vesstastu par vinu noatastija un kaa iefanoja, ahujeek kaa toljiks zelta gados
, 2022-02-06 12:18, pirms 2 gadiem
Kaa rimenis stromberga laikos
, 2022-02-06 12:18, pirms 2 gadiem
Kaa auzinsh mogo laikos
, 2022-02-06 12:18, pirms 2 gadiem
Es pat tv klusak norubiju uz pedejiem 2 apliem
, 2022-02-06 12:19, pirms 2 gadiem
Sierainā ģeržimorda... Vismaz tagad zinu, kuru sporta veidu šajās OS neskatīšos. Uzvarētājam novēlēsim uzvaru arī slēpojumā Brjanska - Vladivostoka. Ar jaunu rekordu!
, 2022-02-06 12:20, pirms 2 gadiem
Bet neticami 1.5sek noeda pedeja apli
, 2022-02-06 12:20, pirms 2 gadiem
Tagad jagaida sasperjods
, 2022-02-06 12:20, pirms 2 gadiem
Lonjka tu tonalo lieto?
, 2022-02-06 12:20, pirms 2 gadiem
Vai tikai samagonku?
, 2022-02-06 12:21, pirms 2 gadiem
Adziku eedu tiraja! Ja burcinu atveru, vel nekad neesmu aizveris
Es pat nezinu vai ko tadu var izdarit !!!
, 2022-02-06 12:22, pirms 2 gadiem
Atrslidoshana gadiena pc nav krietni vairak veidu?
, 2022-02-06 12:23, pirms 2 gadiem
Sasperjodam bus 4. vieta
, 2022-02-06 12:25, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Pa kuru laiku Jūs šo visu paspējat?

Es garās distances ciest nevaru!

Interesē tikai komandu sporta veidi un ne vairāk par 100 minūtēm!
man nepatīk lielas slodzes, bet ilgstošas un mērenas ir visforšākās. sen gan nekas tāds nav darīt, baigi gribētos saņemties un pavasarī pie regulāriem velobraucieniem atgriezties.
, 2022-02-06 12:25, pirms 2 gadiem
Principā 2 minūšu pārsvars pär pārējiem, ieskaitot Ziemeļeiropas astmatiķus, bet pieķerti nav un viss legāli. Nenoliedzu, ka KOKi ir lieliski distanču slēpotāji, bet pārsvars briesmīgi liels, ja ņem vērā, ka visi gatavojās uz sacensībām un soda apļus, kā biatlonā, neslēpoja.
, 2022-02-06 12:29, pirms 2 gadiem
erty rakstīja: Principā 2 minūšu pārsvars pär pārējiem, ieskaitot Ziemeļeiropas astmatiķus, bet pieķerti nav un viss legāli. Nenoliedzu, ka KOKi ir lieliski distanču slēpotāji, bet pārsvars briesmīgi liels, ja ņem vērā, ka visi gatavojās uz sacensībām un soda apļus, kā biatlonā, neslēpoja.
Gan jau isto treninprogrammu atrada, gan jau kads influenceris kas reklame brinumlidzeklus sastadija biatlona un sleposhanas izlasei progu + istas smerites iesmereja un esam kur esam
, 2022-02-06 12:30, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: man nepatīk lielas slodzes, bet ilgstošas un mērenas ir visforšākās. sen gan nekas tāds nav darīt, baigi gribētos saņemties un pavasarī pie regulāriem velobraucieniem atgriezties.
man tas patīk, kā tāds aktīvās atpūtas-tūrisma apvienojums
, 2022-02-06 12:31, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Lonjka tu tonalo lieto?
Tu par LAČ hokejā interesējies?dzirdēju ka Dima no Olimp esot SC komentētāju pa halli trenkājis😉tas pajols esot eterā apsaukājies,Dimkam to pateikuši un tad ir sācies šovs..
Jepal es SC komentētāju līmeni..vienam 5 min overtaims futenē,cits apsaukājas kā mazs bērns😀😀😀
, 2022-02-06 12:32, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: man tas patīk, kā tāds aktīvās atpūtas-tūrisma apvienojums
Bans,esi kaut ko dzirdējis par Dimas pēdējo spēli?
, 2022-02-06 12:32, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Tu par LAČ hokejā interesējies?dzirdēju ka Dima no Olimp esot SC komentētāju pa halli trenkājis😉tas pajols esot eterā apsaukājies,Dimkam to pateikuši un tad ir sācies šovs..
Jepal es SC komentētāju līmeni..vienam 5 min overtaims futenē,cits apsaukājas kā mazs bērns😀😀😀
Vajag padzilinatu reportu!
Kam 5min ot futene, kam visur pastalas un blodas radas
, 2022-02-06 12:33, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Vajag padzilinatu reportu!
Kam 5min ot futene, kam visur pastalas un blodas radas
Padziļināts nebūs..bet Dima malacis😉respect.
, 2022-02-06 12:34, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Padziļināts nebūs..bet Dima malacis😉respect.
Cerams tevi pendosi ari kadreiz atspardis vai ar blodu pa galvu dabusi
, 2022-02-06 12:35, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Man vislabāk patika kā soms zaudēja sekundes, bet pēc slēpju maiņas bija jau priekšā
Tas bija nizcag, acimredzot skolaa daudz popielas piedalijies
, 2022-02-06 12:36, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Cerams tevi pendosi ari kadreiz atspardis vai ar blodu pa galvu dabusi
Viss kas dzīvē var būt😉
, 2022-02-06 12:37, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Gan jau isto treninprogrammu atrada, gan jau kads influenceris kas reklame brinumlidzeklus sastadija biatlona un sleposhanas izlasei progu + istas smerites iesmereja un esam kur esam
Norvēģiem info par trasi esot devis Bjorndālens, kurš ir ķīniešu treneris. Tādēļ nav pat ar mazu loģiku skaidrojams šis pārsvars. Un vēl arī fakts, ka Nīskanens noskrēja norvēģi par 30 sekundēm ir ievērības cienīgs. Sapratu Tavu sarkasmu, bet šeit pat pasmadīt grūti, saliekot visus faktus kopā.
, 2022-02-06 12:37, pirms 2 gadiem
Flipsis akal dzesh komentus, zabaks tupais
, 2022-02-06 12:38, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Viss kas dzīvē var būt😉
Kam nekā nav, tad tas pa galvu nevar dabūt!
Kam visa ir, tad to aizstāvēš
, 2022-02-06 12:39, pirms 2 gadiem
erty rakstīja: Norvēģiem info par trasi esot devis Bjorndālens, kurš ir ķīniešu treneris. Tādēļ nav pat ar mazu loģiku skaidrojams šis pārsvars. Un vēl arī fakts, ka Nīskanens noskrēja norvēģi par 30 sekundēm ir ievērības cienīgs. Sapratu Tavu sarkasmu, bet šeit pat pasmadīt grūti, saliekot visus faktus kopā.
Ja jau galvenais dopingošanas kritērijs ir astmatiķu apsteigšana,tad šodien puse dalībnīku bija sarijušies dopingu😀😀😀
, 2022-02-06 12:39, pirms 2 gadiem
erty rakstīja: Norvēģiem info par trasi esot devis Bjorndālens, kurš ir ķīniešu treneris. Tādēļ nav pat ar mazu loģiku skaidrojams šis pārsvars. Un vēl arī fakts, ka Nīskanens noskrēja norvēģi par 30 sekundēm ir ievērības cienīgs. Sapratu Tavu sarkasmu, bet šeit pat pasmadīt grūti, saliekot visus faktus kopā.
Nu vaaji bija VISI norvezhci, tayad kkur pamatigi aizlaidushi garam!
Labi, viens, varbut divi var buut neforma vai sushnaks un taa BET visi vini nevar buut vaji vienlaicigi, tayad visticamak sleepes kocenes kas ar neisto fekaaliju iezieketas
, 2022-02-06 12:40, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Kam nekā nav, tad tas pa galvu nevar dabūt!
Kam visa ir, tad to aizstāvēš
Visu cieņu,bet neiebraucu😉
, 2022-02-06 12:41, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Visu cieņu,bet neiebraucu😉
Ierauj vienu shkaliku tiraja, mosh gudraks kluusi
, 2022-02-06 12:43, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Ierauj vienu shkaliku tiraja, mosh gudraks kluusi
Skatos hoķi ķīnietes ar japānietēm..
, 2022-02-06 12:44, pirms 2 gadiem
Neko neapgalvoju, bet atkārtojumā vairākas reizes parādīja epizodi, kad Spicovs neilgi pirms finiša nokrita pitstopā iestiprinoties ar iedoto dzērienu. Izskatās, ka tajā epizodē viņs nevis aizķērās un paklupa, bet gan pazaudēja "fokusu". Tas kritiens bija kaut kāds dīvains.
, 2022-02-06 12:47, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: man tas patīk, kā tāds aktīvās atpūtas-tūrisma apvienojums
kad es vēl tā aktīvāk braukājos, tad man vislabāk patika vnk pa mežu vizināties. es gan tagad arī nezinu, cik daudz varu atgriezties pie vecajām aktivitātēm. pavasarī izoperēju menisku, tas diemžēl kopā neturējās un tagad ir konstanta sāpīte, daudz ko nemaz nevaru darīt. visas slēpošanas (ik pa brīdim apsveru domu, ka varētu apgūt), skrituļošanas, arī neveiklā snovošana Alpos, kas bija tāds must have, kad uz Šveici aizbraucu, laikam jāaizmirst. Velo gan šķiet kā reiz varētu būt ok, bet nu ar jau droši vien pārforsēt nebūtu grūti. eh, vecums nenāk viens
, 2022-02-06 12:47, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Ja jau galvenais dopingošanas kritērijs ir astmatiķu apsteigšana,tad šodien puse dalībnīku bija sarijušies dopingu😀😀😀
Aiz KOKiem rindiņa ar labākajiem astmatiķiem, no kuriem labākais zaudēja otrajai vietai minūti. Kā jau teicu - neviens nav pieķerts un vainīgs.
, 2022-02-06 12:48, pirms 2 gadiem
Astma ir gandrīz visiem norvēģiem, zviedriem un somiem.
, 2022-02-06 12:49, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: kad es vēl tā aktīvāk braukājos, tad man vislabāk patika vnk pa mežu vizināties. es gan tagad arī nezinu, cik daudz varu atgriezties pie vecajām aktivitātēm. pavasarī izoperēju menisku, tas diemžēl kopā neturējās un tagad ir konstanta sāpīte, daudz ko nemaz nevaru darīt. visas slēpošanas (ik pa brīdim apsveru domu, ka varētu apgūt), skrituļošanas, arī neveiklā snovošana Alpos, kas bija tāds must have, kad uz Šveici aizbraucu, laikam jāaizmirst. Velo gan šķiet kā reiz varētu būt ok, bet nu ar jau droši vien pārforsēt nebūtu grūti. eh, vecums nenāk viens
Baabieti, nebutu ziemas audzejusi speki un tik daudz smirdejusi sc, nebutu nekadas menisku operaacijas un pec paris meneshi varetu sluukt kur aces raada
, 2022-02-06 12:49, pirms 2 gadiem
erty rakstīja: Astma ir gandrīz visiem norvēģiem, zviedriem un somiem.
Kas taa viniem par specifiku? Kads iemesls?
, 2022-02-06 12:49, pirms 2 gadiem
ak68 rakstīja: Neko neapgalvoju, bet atkārtojumā vairākas reizes parādīja epizodi, kad Spicovs neilgi pirms finiša nokrita pitstopā iestiprinoties ar iedoto dzērienu. Izskatās, ka tajā epizodē viņs nevis aizķērās un paklupa, bet gan pazaudēja "fokusu". Tas kritiens bija kaut kāds dīvains.
tajā brīdī man jau vairāk tās sacensības fonā gāja, bet redzēju, kā ceļas augšā. man gan liekas, ka fokusu pazaudēt pie smagas trases beigām, īpaši, kad ne vairs priekšā esošo vari noķert, ne aizmugurējam ko vairs pazaudēt, nemaz nav tik grūti un tas nav nekas tāds īpaši aizdomīgs.
, 2022-02-06 12:54, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Kas taa viniem par specifiku? Kads iemesls?
Tad var legāli lietot vairākus aizliegtos medikamentus.
, 2022-02-06 12:56, pirms 2 gadiem
erty rakstīja: Astma ir gandrīz visiem norvēģiem, zviedriem un somiem.
Man vienam klasesbiedram ar bija astma..viņam mamma medmāsa bija un pilnā sparā gāja karš Afganistānā...bet puikam viss ok,sportoja,pīpāja viis kā vajag.un par zālēm neko dzirdējis nebija
Citam ,kam ari mamma medmāsa kaut kāds kaulu trauslums bija..a džeks junioru čempis kultūrismā😀😀😀
, 2022-02-06 12:57, pirms 2 gadiem
Savulaik VDR sportistes uz vasaras olimpiskajām spēlēm bija pirmajos grūtniecības mēnešos un pēc OS veica abortus. Tas viss tikai rezultātu vārdā.
, 2022-02-06 13:04, pirms 2 gadiem
Tgd rij dopu. Musejie dopinga ir tupi kaa zabaki, kad bukshe pirms paris gadiem bija ltv studija, shai prasa ko sprinteri eed un lieto, shi pasak skolaa reizem chipsus ari uzedu taa edu ko mamma uztaisa

Kamer visi vadosie sprinteri taja vecumaa ir staigajoshas kimikalijas
, 2022-02-06 13:06, pirms 2 gadiem
Bet nu utainiem dops ir valstiski organizeta programma
, 2022-02-06 13:06, pirms 2 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Labi, lai tā ir, man apnika ar tevi strīdēties un laika arī nav, ja tev patīk mani par Tjomu saukt, vari turpināt Mani vairāk interesē Izrakteņa argumenti par beļģu ģerevņu, kurā es it kā atrodos...
Ieej SC arhīvā, sameklē konkrēta lietotāja pēdējo 3 dienu komentārus, un tiem blakus smuki uzskaitīta lietotāja patreizējā IP adrese - tavā gadījumā norādīja uz atrašanos Francijā PIE beļģu robežas.

Nevajag nekādas nanotehnoloģijas, tikai pāris minūtes laika
, 2022-02-06 13:08, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: kad es vēl tā aktīvāk braukājos, tad man vislabāk patika vnk pa mežu vizināties. es gan tagad arī nezinu, cik daudz varu atgriezties pie vecajām aktivitātēm. pavasarī izoperēju menisku, tas diemžēl kopā neturējās un tagad ir konstanta sāpīte, daudz ko nemaz nevaru darīt. visas slēpošanas (ik pa brīdim apsveru domu, ka varētu apgūt), skrituļošanas, arī neveiklā snovošana Alpos, kas bija tāds must have, kad uz Šveici aizbraucu, laikam jāaizmirst. Velo gan šķiet kā reiz varētu būt ok, bet nu ar jau droši vien pārforsēt nebūtu grūti. eh, vecums nenāk viens
ar velo vajadzētu varēt, zinu ka ārsti tieši to ir ieteikušu pēc meniska operācijām. Man ir šādi tādi veloplāni tavā pusē, ja kas doši ziņu. sāc jau trenēties.
Ja par slēpošanu - domāju klasiku var mierīgi, lēnām čubināt, slidsoli gan neieteiktu, tur cita slodze locītavām, citi leņķi. Slēpošanu vispār ir pareizi sākt ar klasiku, ko es zinu, bet pats nedaru (kas daļēji ir arī naudas jautājums).
par skrituļošanu neko nezinu, 3x dzīvē to esmu darījis.
, 2022-02-06 13:08, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: Ieej SC arhīvā, sameklē konkrēta lietotāja pēdējo 3 dienu komentārus, un tiem blakus smuki uzskaitīta lietotāja patreizējā IP adrese - tavā gadījumā norādīja uz atrašanos Francijā PIE beļģu robežas.

Nevajag nekādas nanotehnoloģijas, tikai pāris minūtes laika
Teicami gerets!
Lv kam latekoms piemeram, noradis randoma vienu no 200 vietam, jo taa pati ip ir vismaz vel 200 kadriem lv. Tie kas mobilie neti, rada pamata kkadu galveno centrali, ja esi brochos, radis kkadu dobeli vai saldu

Kam vpn, tiem citadi!
, 2022-02-06 13:11, pirms 2 gadiem
turks lec no tramplīna pirmo reizi redzu. un nemaz nav nekāds lūzeris
, 2022-02-06 13:12, pirms 2 gadiem
Churbans kaa veca seta izgazas
, 2022-02-06 13:14, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Churbans kaa veca seta izgazas
kāpēc tik pārliecināts , ka tas ir čurbans?
zinot čurbanu es nevaru iedomāties, ka šis tik ilgi varētu uzdodieties par citu nenodot sevi sevi ar stulbajiem smailikiem un piepisies aizietu ciet kādā tēmā!
, 2022-02-06 13:16, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc tik pārliecināts , ka tas ir čurbans?
zinot čurbanu es nevaru iedomāties, ka šis tik ilgi varētu uzdodieties par citu nenodot sevi sevi ar stulbajiem smailikiem un piepisies aizietu ciet kādā tēmā!
Tapec ka beidzas ar cee
, 2022-02-06 13:17, pirms 2 gadiem
Nu tas ir churbans, punkc
Gaidam kamanas
, 2022-02-06 13:19, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Tapec ka beidzas ar cee
ja kreipāns ir čurbans, tad tā jau ir augstākā pilotāža - viņeim šeit ir bijušas vairākas pagaras sarunas, par dažādām tēmām. Tad čurbans ir vairākus vakarus runājies pats ar sevi no diviem dažādiem profiliem
, 2022-02-06 13:20, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: ja kreipāns ir čurbans, tad tā jau ir augstākā pilotāža - viņeim šeit ir bijušas vairākas pagaras sarunas, par dažādām tēmām. Tad čurbans ir vairākus vakarus runājies pats ar sevi no diviem dažādiem profiliem
Nu bet pamegini tu 30 gadus no vietas plumpet nekvalitativu mizalu
, 2022-02-06 13:20, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: ar velo vajadzētu varēt, zinu ka ārsti tieši to ir ieteikušu pēc meniska operācijām. Man ir šādi tādi veloplāni tavā pusē, ja kas doši ziņu. sāc jau trenēties.
Ja par slēpošanu - domāju klasiku var mierīgi, lēnām čubināt, slidsoli gan neieteiktu, tur cita slodze locītavām, citi leņķi. Slēpošanu vispār ir pareizi sākt ar klasiku, ko es zinu, bet pats nedaru (kas daļēji ir arī naudas jautājums).
par skrituļošanu neko nezinu, 3x dzīvē to esmu darījis.
skrituļošana slikta, tas pats slidsolis būtībā. bet nu domāju, ka vēl jau uzkāpšu, uzliks ortozi un gan jau būs ok. man šovasar 100tonnas kabači būs no lauka jānolasa, tā kā, ja nekas cits, tad pastaigas sanāks ļoti daudz
, 2022-02-06 13:24, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: skrituļošana slikta, tas pats slidsolis būtībā. bet nu domāju, ka vēl jau uzkāpšu, uzliks ortozi un gan jau būs ok. man šovasar 100tonnas kabači būs no lauka jānolasa, tā kā, ja nekas cits, tad pastaigas sanāks ļoti daudz
Mosh bus sausuma gads un viss nopuus tev uz lauka
, 2022-02-06 13:27, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: skrituļošana slikta, tas pats slidsolis būtībā. bet nu domāju, ka vēl jau uzkāpšu, uzliks ortozi un gan jau būs ok. man šovasar 100tonnas kabači būs no lauka jānolasa, tā kā, ja nekas cits, tad pastaigas sanāks ļoti daudz
Lauriņ,cik tev gadu?a raudi kā veca omamma...kauns nemaz nav?it ka lauku meiča..parasti nīd pilsētnieces par katru sīkumu..a Tu te par sūda menisku pīksti...
, 2022-02-06 13:28, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Mosh bus sausuma gads un viss nopuus tev uz lauka
Pļa kāds tu dornis esi..sausuma gads un nopūs..nedomāju ka tik tups cilvēks var būt
, 2022-02-06 13:34, pirms 2 gadiem
Šķiet, ka tik bronza ir vakanta. Bet uz to jau Lohs cierē
, 2022-02-06 13:37, pirms 2 gadiem
Bet Lohs drusku par godu savam vārdam iekš OS
, 2022-02-06 13:46, pirms 2 gadiem
Lohs
Bus kocene sasperjodam
, 2022-02-06 13:46, pirms 2 gadiem
Neredzu ka lonjka fanotu
Pareizi vateniem te nekas nespid
, 2022-02-06 13:50, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Lauriņ,cik tev gadu?a raudi kā veca omamma...kauns nemaz nav?it ka lauku meiča..parasti nīd pilsētnieces par katru sīkumu..a Tu te par sūda menisku pīksti...
kur tu redzi, ka es pīkstu? konstatēju faktu, kā ir tā ir. menisks ir sūds tikmēr, kamēr ar viņu viss ir čiki. bet, kad viņš ir tā saplīsis, kad principā vienīgais risinājums ir viņu pilnībā izņemt (kas automātiski nozīmē ceļa protezēšanu pēc ~15gadiem) vai arī sadzīvot ar konstantu vieglu sāpi un potenciālu random ceļa saslēgšanos un tādām sāpēm, it kā kāds būtu kāju izlauzis, tad jāsaka, ka labāk diska trūces mugurā. teikšu godīgi, ka zināma sāpe par to visu ir, ja būtu veca, tad būtu pofig, bet tieši tāpēc, ka TIK veca vēl neesmu un kopumā vadu fiziski aktīvu dzīvi, tad bišk jau griež tas viss.
, 2022-02-06 13:57, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: kur tu redzi, ka es pīkstu? konstatēju faktu, kā ir tā ir. menisks ir sūds tikmēr, kamēr ar viņu viss ir čiki. bet, kad viņš ir tā saplīsis, kad principā vienīgais risinājums ir viņu pilnībā izņemt (kas automātiski nozīmē ceļa protezēšanu pēc ~15gadiem) vai arī sadzīvot ar konstantu vieglu sāpi un potenciālu random ceļa saslēgšanos un tādām sāpēm, it kā kāds būtu kāju izlauzis, tad jāsaka, ka labāk diska trūces mugurā. teikšu godīgi, ka zināma sāpe par to visu ir, ja būtu veca, tad būtu pofig, bet tieši tāpēc, ka TIK veca vēl neesmu un kopumā vadu fiziski aktīvu dzīvi, tad bišk jau griež tas viss.
Lab lab😉man abiem ceļiem menisks griezts..bet laikam ne pilnībā izņemts.labi ka nepadodies un turpini aktīvi dzīvot
, 2022-02-06 13:57, pirms 2 gadiem
He he
, 2022-02-06 13:57, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Lab lab😉man abiem ceļiem menisks griezts..bet laikam ne pilnībā izņemts.labi ka nepadodies un turpini aktīvi dzīvot
Par to jaierauj lonjka
, 2022-02-06 13:58, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Neredzu ka lonjka fanotu
Pareizi vateniem te nekas nespid
Nāc blakus pasēdi,kad latvieši brauc.tad visu redzēsi.
Skaties ka nesapūsti sausumā😀😀😀😀😀dornis😉
, 2022-02-06 14:00, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Nāc blakus pasēdi,kad latvieši brauc.tad visu redzēsi.
Skaties ka nesapūsti sausumā😀😀😀😀😀dornis😉
Tev sushnaks?
, 2022-02-06 14:00, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Lab lab😉man abiem ceļiem menisks griezts..bet laikam ne pilnībā izņemts.labi ka nepadodies un turpini aktīvi dzīvot
No paura tev arii kada daļa nogriezta, bet malacis turpini aktīvi dzīvot un dzert odekalonus
, 2022-02-06 14:01, pirms 2 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: No paura tev arii kada daļa nogriezta, bet malacis turpini aktīvi dzīvot un dzert odekalonus
Tak pasmaidi vienreiz😉grūti tev dzībot ja visu tik tuvu sirdij laid😀😀😀
, 2022-02-06 14:02, pirms 2 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: No paura tev arii kada daļa nogriezta, bet malacis turpini aktīvi dzīvot un dzert odekalonus
Tas tiesham fascine, griezti un shkereti, atkachati un uz stimulatoriem bet dzer katru dienu kkadas shluru
, 2022-02-06 14:03, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Tev sushnaks?
Man par tevi uztraukums,ka tik tups esi..sapūt sausumā...otro reizi šodien sasmīdināji😀😀😀
, 2022-02-06 14:03, pirms 2 gadiem
Kurš teica, ka Rīmenis neko jaunu nestāsta?
Krievi nav tikuši pie braucieniem, tad arī rezultāti redzami
, 2022-02-06 14:04, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Man par tevi uztraukums,ka tik tups esi..sapūt sausumā...otro reizi šodien sasmīdināji😀😀😀
Paradi mulkim pirkstu un shis reec
, 2022-02-06 14:04, pirms 2 gadiem
Ninis
, 2022-02-06 14:11, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Lab lab😉man abiem ceļiem menisks griezts..bet laikam ne pilnībā izņemts.labi ka nepadodies un turpini aktīvi dzīvot
es prasīju savam operējošajam ārstam, vai pastāv tāda lieta kā meniska implanti, šis atbildēja, ka kko tādu tikai darot pasaules līmeņa atlētiem, tas esot sarežģīti un maksājot no mio uz augšu

šis mani vispār pārsteidz, ka var transplantēt cilvēkam cūkas sirdi un šķiet ka kkādus gadus atpakaļ Itālijā veica arī pilna ķermeņa transplantāciju (piešuva pacienta galvu citam ķermenim), bet nevar uztaisīt normālu un pieejamu meniska implantu, kad teju katram otrajam cilvēkam ir kkādas problēmas ar viņiem. atseviški menisku protezēt nevar, bet visu locītavu protezēt nekādas problēmas.. big farma konspirācija 100 punkti!
, 2022-02-06 14:13, pirms 2 gadiem
Lūdzu, lūdzu neļaujiet vairāk Toļikam Kreipānam komentēt vismaz slēpošanas un biatlona sacensības. Nemitīga putrošanās ēterā un skatītāju maldināšana.
, 2022-02-06 14:16, pirms 2 gadiem
kļuška rakstīja: Lūdzu, lūdzu neļaujiet vairāk Toļikam Kreipānam komentēt vismaz slēpošanas un biatlona sacensības. Nemitīga putrošanās ēterā un skatītāju maldināšana.
ok
Anatolij! Mēs neļaujam Tev komentēt slēpošanu un biatlonu.
, 2022-02-06 14:19, pirms 2 gadiem
Sveiciens visiem! Biju plānojis ielogoties uz olimpisko Hokeja turnīru, taču nenocietos, izlasot vakardienas un šodienas komentārus Birojs, kā vienmēr, spridzina, mani ar veco Čangaļu zeku sajaucot, pipec, tas ir PIPEC! Izraktenis vēl trakāk rullē, mistiskā veidā izskaitļojot manu (Čangaļa) atrašanās vietu kaut kādā tur Dirkina ciematā hren viņu zin kur Kas te vispār notiek, visi prātā jukuši, vai kā?
, 2022-02-06 14:20, pirms 2 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Sveiciens visiem! Biju plānojis ielogoties uz olimpisko Hokeja turnīru, taču nenocietos, izlasot vakardienas un šodienas komentārus Birojs, kā vienmēr, spridzina, mani ar veco Čangaļu zeku sajaucot, pipec, tas ir PIPEC! Izraktenis vēl trakāk rullē, mistiskā veidā izskaitļojot manu (Čangaļa) atrašanās vietu kaut kādā tur Dirkina ciematā hren viņu zin kur Kas te vispār notiek, visi prātā jukuši, vai kā?
Tupais čurbans.
, 2022-02-06 14:21, pirms 2 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Sveiciens visiem! Biju plānojis ielogoties uz olimpisko Hokeja turnīru, taču nenocietos, izlasot vakardienas un šodienas komentārus Birojs, kā vienmēr, spridzina, mani ar veco Čangaļu zeku sajaucot, pipec, tas ir PIPEC! Izraktenis vēl trakāk rullē, mistiskā veidā izskaitļojot manu (Čangaļa) atrašanās vietu kaut kādā tur Dirkina ciematā hren viņu zin kur Kas te vispār notiek, visi prātā jukuši, vai kā?
Tupais churbans, doma ka vinu pec peregara neviens nepazist
, 2022-02-06 14:24, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Tupais churbans, doma ka vinu pec peregara neviens nepazist
Davai, velkam augšā jauno tehnoloģiju ģēniju Izrakteni, lai viņš tagad nosaka manu VPN atrašanās vietu un salīdzināsim ar vakardienas meklējumu rezultātu!
, 2022-02-06 14:26, pirms 2 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Davai, velkam augšā jauno tehnoloģiju ģēniju Izrakteni, lai viņš tagad nosaka manu VPN atrašanās vietu un salīdzināsim ar vakardienas meklējumu rezultātu!
Tak taa pati mello pertiku zeme vien bus
, 2022-02-06 14:26, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: es prasīju savam operējošajam ārstam, vai pastāv tāda lieta kā meniska implanti, šis atbildēja, ka kko tādu tikai darot pasaules līmeņa atlētiem, tas esot sarežģīti un maksājot no mio uz augšu

šis mani vispār pārsteidz, ka var transplantēt cilvēkam cūkas sirdi un šķiet ka kkādus gadus atpakaļ Itālijā veica arī pilna ķermeņa transplantāciju (piešuva pacienta galvu citam ķermenim), bet nevar uztaisīt normālu un pieejamu meniska implantu, kad teju katram otrajam cilvēkam ir kkādas problēmas ar viņiem. atseviški menisku protezēt nevar, bet visu locītavu protezēt nekādas problēmas.. big farma konspirācija 100 punkti!
Par to galvas šūšanu Tu mani šokēji...tas ir pipec...
Nu locītabas jau mana..ja ir galīgi tirsā.
Par meniska maiņu gan neesmu dzirdējis
, 2022-02-06 14:27, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Par to galvas šūšanu Tu mani šokēji...tas ir pipec...
Nu locītabas jau mana..ja ir galīgi tirsā.
Par meniska maiņu gan neesmu dzirdējis
Aknas ari maina ja vecaa nevelk?
, 2022-02-06 14:28, pirms 2 gadiem
Churban kaadu miizalu dzer?
, 2022-02-06 14:28, pirms 2 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Davai, velkam augšā jauno tehnoloģiju ģēniju Izrakteni, lai viņš tagad nosaka manu VPN atrašanās vietu un salīdzināsim ar vakardienas meklējumu rezultātu!
Kā izskaidrosi, ka Anatolijs bijis tikai Krievijā, bet uzrādās, ka ir Francijā?
, 2022-02-06 14:28, pirms 2 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Sveiciens visiem! Biju plānojis ielogoties uz olimpisko Hokeja turnīru, taču nenocietos, izlasot vakardienas un šodienas komentārus Birojs, kā vienmēr, spridzina, mani ar veco Čangaļu zeku sajaucot, pipec, tas ir PIPEC! Izraktenis vēl trakāk rullē, mistiskā veidā izskaitļojot manu (Čangaļa) atrašanās vietu kaut kādā tur Dirkina ciematā hren viņu zin kur Kas te vispār notiek, visi prātā jukuši, vai kā?
Prievīšnirkus esmu novedis līdz baltkvēlei😀😀😀
Tagad nododu stafeti Tev😉
, 2022-02-06 14:29, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Tak taa pati mello pertiku zeme vien bus
Man ta jā, to es nenoliedzu, tikai es atrodos Franku Dienvidos, kur dzīvo daudz, daudz pērtiķu
Tikai kādā tādā makarā šis izskaitļoja Čangali pie Beļģijas, vot kas ir megainteresanti?
, 2022-02-06 14:30, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Kā izskaidrosi, ka Anatolijs bijis tikai Krievijā, bet uzrādās, ka ir Francijā?
Pec litra visi gudri
, 2022-02-06 14:30, pirms 2 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Man ta jā, to es nenoliedzu, tikai es atrodos Franku Dienvidos, kur dzīvo daudz, daudz pērtiķu
Tikai kādā tādā makarā šis izskaitļoja Čangali pie Beļģijas, vot kas ir megainteresanti?
Tu jau ari esi asimilejies ar pertikiem
, 2022-02-06 14:30, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Aknas ari maina ja vecaa nevelk?
Kaut kas tagad tiekot darīts šinī jomā..bet tas laikam ne parastiem mirstīgiem..
Lai gan atceros vienam vecim tārpi bij saēduši tās aknas..nu jā un tad šamam samainija😉
, 2022-02-06 14:31, pirms 2 gadiem
Komentāros viena naids, ļaunums un skaudība.
, 2022-02-06 14:31, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Prievīšnirkus esmu novedis līdz baltkvēlei😀😀😀
Tagad nododu stafeti Tev😉
Paldies, protams, bet šoreiz atturēšos Nav tik daudz laika, rīt ir daudz darāmā Sagaidīšu Izrakteni, ko šis teiks un likšos mierā līdz Hokeja turnīra sākumam
, 2022-02-06 14:32, pirms 2 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Paldies, protams, bet šoreiz atturēšos Nav tik daudz laika, rīt ir daudz darāmā Sagaidīšu Izrakteni, ko šis teiks un likšos mierā līdz Hokeja turnīra sākumam
Perekrjjostkaas chigani jus nav no biznesa izspiedusi?
, 2022-02-06 14:32, pirms 2 gadiem
Pļa,diez cik no jaunās paaudzes prievīšniekiem vispār filtrē,kas ir Volodja Uljanovs???
, 2022-02-06 14:33, pirms 2 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Paldies, protams, bet šoreiz atturēšos Nav tik daudz laika, rīt ir daudz darāmā Sagaidīšu Izrakteni, ko šis teiks un likšos mierā līdz Hokeja turnīra sākumam
Hokejs sen jau iet valaa
Lonjka sodien skatijas!!!
, 2022-02-06 14:33, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Pļa,diez cik no jaunās paaudzes prievīšniekiem vispār filtrē,kas ir Volodja Uljanovs???
Mauzolejs un prievīte?
, 2022-02-06 14:33, pirms 2 gadiem
Volodja Uljanovs rakstīja: Pļa,diez cik no jaunās paaudzes prievīšniekiem vispār filtrē,kas ir Volodja Uljanovs???
Cik no jaunas paaudzes utainajiem filtre kas ir Magiskais Dzonsons? Plja
, 2022-02-06 14:34, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Kā izskaidrosi, ka Anatolijs bijis tikai Krievijā, bet uzrādās, ka ir Francijā?
Jautājums, kā uzrādās, kam uzrādās? Esmu vairāk nekā pārliecināts, ka viņš tup savā Latgolā un taisa brīnumdziru priekš vietējām autoritātēm
, 2022-02-06 14:34, pirms 2 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Jautājums, kā uzrādās, kam uzrādās? Esmu vairāk nekā pārliecināts, ka viņš tup savā Latgolā un taisa brīnumdziru priekš vietējām autoritātēm
Mes te visi esam parliecinati ka tu esi dir seejs kas ar ntajiem profiliem te lej uudenus
, 2022-02-06 14:36, pirms 2 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Jautājums, kā uzrādās, kam uzrādās? Esmu vairāk nekā pārliecināts, ka viņš tup savā Latgolā un taisa brīnumdziru priekš vietējām autoritātēm
Tev viens profils ir vel ir vecais iigna
, 2022-02-06 14:37, pirms 2 gadiem
Vinsh ir lietas kursaa par pedejo dienu komentiem no a lidz z, bet taa vinam nav laika, neko nezin, nelasa un vispar jau taisas iet prom
, 2022-02-06 14:37, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Mes te visi esam parliecinati ka tu esi dir seejs kas ar ntajiem profiliem te lej uudenus
Davai lai Izraktenis pasaka savu spriedumu, viņam tak ir pieejamas visas VPN, lai ceļ gaisā, kur konkrēti tagad atrodos es un kur Čangalis! Vai arī viņš vienkārši blefo un ķer uz ponta
, 2022-02-06 14:38, pirms 2 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Davai lai Izraktenis pasaka savu spriedumu, viņam tak ir pieejamas visas VPN, lai ceļ gaisā, kur konkrēti tagad atrodos es un kur Čangalis! Vai arī viņš vienkārši blefo un ķer uz ponta
To pashu tu jau vakar teici, ker uz ponta
, 2022-02-06 14:40, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: To pashu tu jau vakar teici, ker uz ponta
Universāls teiciens, kas tur tāds, tu tak arī lieto vārdus un frāzes, kuras kāds ir pateicis pirms tevis Izrakteņa gadījumā, savādāk ir grūti pateikt
, 2022-02-06 14:42, pirms 2 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Universāls teiciens, kas tur tāds, tu tak arī lieto vārdus un frāzes, kuras kāds ir pateicis pirms tevis Izrakteņa gadījumā, savādāk ir grūti pateikt
Jau atmazkas ziime
Ko tu te locies kaa vejraditajs
, 2022-02-06 14:43, pirms 2 gadiem
Artemiss, tu gadiena neesi atmetis alko? Pavisam divains esi kluvis
, 2022-02-06 14:44, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: To pashu tu jau vakar teici, ker uz ponta
Biroj, davai izdaram tā, es tev PM uzrakstīšu, kur es reāli atrodos, pēc tam gaidīsim Izrakteni, lai šis norādā to pašu, redzēsim, vai sakritīs Karoče, skaties PM
, 2022-02-06 14:48, pirms 2 gadiem
Tad,kad pieķers, jūs varēsiet pļūtit!Boļsunovs ir mašīna jau kuro gadu!Spicovs šogad labs,pāgājušo gadu gan krieviem stafeti nolēja!
Jāgaida info par Kalebo neviksmi...
, 2022-02-06 14:48, pirms 2 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Biroj, davai izdaram tā, es tev PM uzrakstīšu, kur es reāli atrodos, pēc tam gaidīsim Izrakteni, lai šis norādā to pašu, redzēsim, vai sakritīs Karoče, skaties PM
Es jau ari varu aizsutit ka esmu tagad Sjerraleone, ja izraktenis uzrakstis tev ka esmu citur, karoche podstava geniaali vnk
, 2022-02-06 14:52, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Es jau ari varu aizsutit ka esmu tagad Sjerraleone, ja izraktenis uzrakstis tev ka esmu citur, karoche podstava geniaali vnk
Gribi dzīvajā parunāt? Ieej FB, ierubī mesendžeru, es tev parādīšu savu privāto māju, kura atrodas miestā, kuru es tev norādīju
, 2022-02-06 15:19, pirms 2 gadiem
Visas tas olimpiskas speles Azija pilniga fignja. Vajag aizvadit speles Eiropa, kur ir normalas trases un sniegs.
Skaidrs ka 2 minutes tas nav realais samera speks, tikai trases del
, 2022-02-06 15:28, pirms 2 gadiem
Frisk rakstīja: Visas tas olimpiskas speles Azija pilniga fignja. Vajag aizvadit speles Eiropa, kur ir normalas trases un sniegs.
Skaidrs ka 2 minutes tas nav realais samera speks, tikai trases del
Piekrītu, tikai ar piebildi, ka Ziemas Olimpiādes vajadzētu rīkot valstīs, kurās Hokejs ir topā!
Savādāk jau kuro gadu pēc kārtas tajās piedalās visādas Korejas un Ķīnas Itālija ar nav ideāls variants, kā nekā viena haļavnā vieta potenciālam konkurentam ir garantēta, taču jebkurā gadījumā, labāk, nekā visādas ekzotiskās un odiozās valsteles ar savām likumdošanas un, Ivara vārdiem runājot, normatīvo aktu īpašībām
, 2022-02-06 15:41, pirms 2 gadiem
Tjomaaa 33 A burts rakstīja: Biroj, davai izdaram tā, es tev PM uzrakstīšu, kur es reāli atrodos, pēc tam gaidīsim Izrakteni, lai šis norādā to pašu, redzēsim, vai sakritīs Karoče, skaties PM
Ja jau gribi...

Tava IP adrese šodien:

https://ibb.co/qYcmGjs

''Onatālija'' IP adrese 2. februārī (tā pati kas Tev):

https://ibb.co/hWcLSpj

IP adreses atrašanās vieta (Francija, šoreiz jau tuvu Itālijai):

https://ibb.co/RbVHKmk

Nesaku, ka esi tas otrs, tikai adrese tajā pašā vietā frankos
, 2022-02-06 15:55, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: Ja jau gribi...

Tava IP adrese šodien:

https://ibb.co/qYcmGjs

''Onatālija'' IP adrese 2. februārī (tā pati kas Tev):

https://ibb.co/hWcLSpj

IP adreses atrašanās vieta (Francija, šoreiz jau tuvu Itālijai):

https://ibb.co/RbVHKmk

Nesaku, ka esi tas otrs, tikai adrese tajā pašā vietā frankos
Es gar zemi, Artemiss piekerts nozieguma vieta
, 2022-02-06 15:56, pirms 2 gadiem
Ko zalupis, vel pratos kaa tad taa, churbana bralenam taa pati ip adrese un tie pashi teksti
, 2022-02-06 15:59, pirms 2 gadiem
Tupais churbans, domaja sodien piesedies pie Liela galda neizraks vina toljikprofila ip adresi kas nez kapec sakrit
, 2022-02-06 16:02, pirms 2 gadiem
Taa kaa cburban vari te netelot, nu zalupis tavai hernjai ticeja lidz pedejai, tas gan parsteidz
, 2022-02-06 16:02, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Tupais churbans, domaja sodien piesedies pie Liela galda neizraks vina toljikprofila ip adresi kas nez kapec sakrit
čurbans gribēja visus appist nekad nebūtu padomājis, ka šis tik advancēts
, 2022-02-06 16:03, pirms 2 gadiem
Vari trollot no visiem profiliem kaa lidz shim, nebus ari jaizliekas ka neko te nelasi meneshiem, skatos pat namgeja ar asinim rakstitos normativus labi paarzini

Vsp tie tika rakstiti pirms paris nedelam
, 2022-02-06 16:04, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: čurbans gribēja visus appist nekad nebūtu padomājis, ka šis tik advancēts
Nu ar mani shitadi churbani ne prokakit
Bet nu izskatas ticis pie vel kada interneta piesleguma, iespejams, savu slaveno Podzintrubu iemainijis pret kadu spaidekli, bakstikli vai kaa vinu tur sauc, tapec ari kada cita ip adrese reizem nofigure

Bet kad piesezhas pie Lielaa galda, tad viss pa vecam
, 2022-02-06 16:05, pirms 2 gadiem
Utainie visu svētdienas labo omu sabojāja..
, 2022-02-06 16:06, pirms 2 gadiem
To veco iigni ari vajadzetu pachekot, tas arii churbans
, 2022-02-06 16:07, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: To veco iigni ari vajadzetu pachekot, tas arii churbans
šis moš uz skvotu pārcēlies
, 2022-02-06 16:09, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: šis moš uz skvotu pārcēlies
Mosh pa darba dienam ar pudeles braliem pec smenas kopaa kozh un analize sc
, 2022-02-06 16:09, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: To veco iigni ari vajadzetu pachekot, tas arii churbans
vecais īgņa ir kkur pie valmieras
, 2022-02-06 16:10, pirms 2 gadiem
Bet respekt izraktenim, tiesham derigs bez gala!
Shadi iebazt churbanam sejaa
, 2022-02-06 16:10, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: vecais īgņa ir kkur pie valmieras
Ok!!!
, 2022-02-06 16:12, pirms 2 gadiem
Izskatas ka churbans atmetis dropeshanu un iestajies it-shnikos, jo shaadi appist zalupi un co
, 2022-02-06 16:15, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Izskatas ka churbans atmetis dropeshanu un iestajies it-shnikos, jo shaadi appist zalupi un co
bet vislielākais hīts franku čurbanam protams bija runāt pašam ar sevi no diviem profiliem tas ir pisdec
, 2022-02-06 16:15, pirms 2 gadiem
Recigi palasit tos churbana komentus, piemeram frankos vinsh nemuzham tur nav bijis
, 2022-02-06 16:16, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: bet vislielākais hīts franku čurbanam protams bija runāt pašam ar sevi no diviem profiliem tas ir pisdec
Jaa, shis pat baanusi un koivu apdullinaja
, 2022-02-06 16:17, pirms 2 gadiem
Bet nu nhl sadala taa azha kaaja neganti liida ara
, 2022-02-06 16:18, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Jaa, shis pat baanusi un koivu apdullinaja
Francijas 5 kolonna un hakeris
, 2022-02-06 16:19, pirms 2 gadiem
Tapec es jau teicu agrak, celms paskatas uz churbana ip un noteikti reec par sho, latgalee vish iedomajies mushmiru samagonu dzen

Un ir vel kas tam tic
, 2022-02-06 16:23, pirms 2 gadiem
Pachekoju, toljkis regulari lagojies no taa pasha ip kura sodien churbans, taa teikt ogin raz ne pidoraz sheit ne prokakit
, 2022-02-06 16:25, pirms 2 gadiem
skatos šļūcējiem sāpe. pirmā medaļa aizgāja prom
bļin tie renes fanāti kā ota un dale ir konkrēti dolbiki
, 2022-02-06 16:27, pirms 2 gadiem
Ja kadam piemirsies - https://sportacentrs.com/citi/08012...

Es tak seit jau teicu ka churbans, nezinu cik stulbam jabut lai to nesagremotu, i smailiji, i pertiki i viss parejais
, 2022-02-06 16:30, pirms 2 gadiem
Man viss skaidrs ar churbanu!!!
, 2022-02-06 16:31, pirms 2 gadiem
"Interesanti ir tas, ka tie paši, kuri visskaļāk bļauj par vārda brīvību, demokrātiju, cilvēktiesībām, pirmie sāk draudēt ar ziņojumiem DP, ja kaut kas oponenta komentāros nepatīk. Tepat SC piemēru ir atliku likām"

Shaadi vinsh uzpeldeja sc, acimredzot bus atravies par saviem pertiku izgajieniem komentu sadala un izdomaja masketies
Saape juutama pat caur ekranu!!!
, 2022-02-06 16:32, pirms 2 gadiem
Churban, droshibnieki no riita tevi uz sushnaka papurinaja ka taa noraustijies?
, 2022-02-06 16:32, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Jaa, shis pat baanusi un koivu apdullinaja
reku runājas

https://sportacentrs.com/hokejs/din...
, 2022-02-06 16:35, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: reku runājas

https://sportacentrs.com/hokejs/dinamo_riga/25122021-dinamo_par_matsona_un_gormlija_pardosanu_
Galigi aptracis!
No sodienas Tjomas ip regulari lagojies un komentejis, visu laiku figure 2 ip adreses, dzelzaini un nemainigi.
, 2022-02-06 16:36, pirms 2 gadiem
1 komentars baiga diskusija?
, 2022-02-06 16:38, pirms 2 gadiem
Churban, tev kaa abramam iedeva nosacito?
, 2022-02-06 16:39, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: 1 komentars baiga diskusija?
bik vairāk, bet pamatdoma ka atsaucas uz vecāku diskusiju, tā bija gara, man tik slinkums dziļāk rakt, jo es viņu pat nelasīju, vnk pārskrēju pāri. tik atcerējos ka šie ir diskutējuši, ko Tev jau teicu. tas arī viss
, 2022-02-06 16:39, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Churban, tev kaa abramam iedeva nosacito?
kreipāna leģenda tak ir - atsēdējis un ne maz
, 2022-02-06 16:40, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: bik vairāk, bet pamatdoma ka atsaucas uz vecāku diskusiju, tā bija gara, man tik slinkums dziļāk rakt, jo es viņu pat nelasīju, vnk pārskrēju pāri. tik atcerējos ka šie ir diskutējuši, ko Tev jau teicu. tas arī viss
Churbans te var telot ko grib, bet nu te viss skaidrs
Man jau sen bija skaidrs, nezinu ko zalupis taa sashutis par churbana spejam

Lai vai kaa, atravies no dp un tagad izsmerets kaa jers
, 2022-02-06 16:41, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: kreipāna leģenda tak ir - atsēdējis un ne maz
Taa jau tik legenda, tapat kaa nekad nav bijis francija, tikai krievzeme
, 2022-02-06 16:41, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Churbans te var telot ko grib, bet nu te viss skaidrs
Man jau sen bija skaidrs, nezinu ko zalupis taa sashutis par churbana spejam

Lai vai kaa, atravies no dp un tagad izsmerets kaa jers
gaidi hoķi, tad atkal būs jārunājas
, 2022-02-06 16:42, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: gaidi hoķi, tad atkal būs jārunājas
Izskatas ka mushmiru samagons nespis
, 2022-02-06 16:43, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Izskatas ka mushmiru samagons nespis
kas nebus tas nebūs
, 2022-02-06 16:44, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: kas nebus tas nebūs
Cerams churbans izdomas ko labaku par standarta frazem ka uzlauza manu profilu kamer es biju pali uttt.
, 2022-02-06 16:49, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Izskatas ka mushmiru samagons nespis
par to mušmiru samogonu kaut ko atceros
un kā šis uz Krieviju brauks uz nedēļu, kaut kādu sādžu Pitalovā
, 2022-02-06 16:53, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: par to mušmiru samogonu kaut ko atceros
un kā šis uz Krieviju brauks uz nedēļu, kaut kādu sādžu Pitalovā
Normals fantazjors
, 2022-02-06 16:54, pirms 2 gadiem
Brauca uz pitalovu, bet aizbrauca uz perekrostku
, 2022-02-06 17:01, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Brauca uz pitalovu, bet aizbrauca uz perekrostku
bliņ neatceros kurā rakstā bija varētu tagad palasīt un parēkt
tur tādas pērles viņam gāja ārā
, 2022-02-06 17:24, pirms 2 gadiem
Vel smiekligi, shis man vakar atsutija pm zinu ka esot sazinajies personiski ar churbanu un shis sodien naksot un visus skolos
Rekur atnaaca un dabuja aizvaidznieku
, 2022-02-06 19:54, pirms 2 gadiem
Atmaskotāji te atradušies! Šitādus burtus un ciparus ar VPN var mierīgi sazīmēt, kādi vien uznāk prātā. Vakar te rakstīja, ka es atrodoties pie Beļģijas robežas, bet šodien, sanāk, jau pie Itālijas, interesanti, kur es atrodos pašreiz?
, 2022-02-06 19:56, pirms 2 gadiem
Dingosunciits Atgriezhas rakstīja: Vel smiekligi, shis man vakar atsutija pm zinu ka esot sazinajies personiski ar churbanu un shis sodien naksot un visus skolos
Rekur atnaaca un dabuja aizvaidznieku
Kur tu redzi aizvaidznieku? Visu pareizi vakar tev uzrakstīju. Pasaki labāk man, kā es varu atrasties vienlaikus pie Beļģijas un pie Itālijas? Braukāju turpu šurpu ar personisko helikopteru?
, 2022-02-06 20:11, pirms 2 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Pasaki labāk man, kā es varu atrasties vienlaikus pie Beļģijas un pie Itālijas? Braukāju turpu šurpu ar personisko helikopteru?
It nemaz nezinu, kā Tu laika posmā no 1. uz 2. februāri tiec no viena Francijas gala līdz otram un tad 2 dienu laikā tiec atpakaļ, tas ir tas ko SC man ar saviem datiem parāda. Galvenais, ka viena no šīm divām adresēm sakrīt ar lietotāja "A-burts" adresi
, 2022-02-06 20:16, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: It nemaz nezinu, kā Tu laika posmā no 1. uz 2. februāri tiec no viena Francijas gala līdz otram un tad 2 dienu laikā tiec atpakaļ, tas ir tas ko SC man ar saviem datiem parāda. Galvenais, ka viena no šīm divām adresēm sakrīt ar lietotāja "A-burts" adresi
Tu tak pats putrojies! Kur es atrodos tagad un kur es (vai Tjoma) biju pa dienu? Vakar tak rakstīju, ja tu esi SC darbonis, tad jūsu aparāti gļuko, tā nevar būt?
, 2022-02-06 20:20, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: It nemaz nezinu, kā Tu laika posmā no 1. uz 2. februāri tiec no viena Francijas gala līdz otram un tad 2 dienu laikā tiec atpakaļ, tas ir tas ko SC man ar saviem datiem parāda. Galvenais, ka viena no šīm divām adresēm sakrīt ar lietotāja "A-burts" adresi
Izrakteni, atklājies, kas tu patiesībā esi? Kāds labi zināms personāžs vai arī kāds pelēkais kardināliņš tehniskajās lietās?
, 2022-02-06 20:28, pirms 2 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Tu tak pats putrojies! Kur es atrodos tagad un kur es (vai Tjoma) biju pa dienu? Vakar tak rakstīju, ja tu esi SC darbonis, tad jūsu aparāti gļuko, tā nevar būt?
Neesmu SC darbonis, izmantoju to, ko man sadaļā "Arhīvs" parāda. Tas viss ir publiski pieejams.

Tagad, kad ieeju tur un apskatos Tavu IP adresi, es to prosta nokopēju un iemetu internetā, man izmet pretī - Tu esi Francijā pie beļģu robežas, netālu no Denkērkas.
Varbūt Tu tur tiešām neesi, tas ir tas, ko man rāda Sportacentrs.

Svarīga bija cita IP adrese, tā ar kuru Tu ielogojies šeit 1. un 2. februārī. Tā ir identiska tajai, ko patreiz izmanto A-Burts, tātad tā norāda, ka Tu atradies turpat, kur viņš atrodas visu laiku. Francijā, tuvu Itālijas robežai.
, 2022-02-06 20:31, pirms 2 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Izrakteni, atklājies, kas tu patiesībā esi? Kāds labi zināms personāžs vai arī kāds pelēkais kardināliņš tehniskajās lietās?
Prasts SC lietotājs, pirmoreiz reģistrējos pagājušogad. Nositu laiku ar šādām muļķībām
, 2022-02-06 20:37, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: Neesmu SC darbonis, izmantoju to, ko man sadaļā "Arhīvs" parāda. Tas viss ir publiski pieejams.

Tagad, kad ieeju tur un apskatos Tavu IP adresi, es to prosta nokopēju un iemetu internetā, man izmet pretī - Tu esi Francijā pie beļģu robežas, netālu no Denkērkas.
Varbūt Tu tur tiešām neesi, tas ir tas, ko man rāda Sportacentrs.

Svarīga bija cita IP adrese, tā ar kuru Tu ielogojies šeit 1. un 2. februārī. Tā ir identiska tajai, ko patreiz izmanto A-Burts, tātad tā norāda, ka Tu atradies turpat, kur viņš atrodas visu laiku. Francijā, tuvu Itālijas robežai.
Tātad, kaut kas tur gļuko SC arhīvā. Nevaru es tak vienlaikus atrasties vairāk nekā 1000 kilometru attālumā...
, 2022-02-06 20:39, pirms 2 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Tātad, kaut kas tur gļuko SC arhīvā. Nevaru es tak vienlaikus atrasties vairāk nekā 1000 kilometru attālumā...
, 2022-02-06 20:41, pirms 2 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Tātad, kaut kas tur gļuko SC arhīvā. Nevaru es tak vienlaikus atrasties vairāk nekā 1000 kilometru attālumā...
No laika, kad beidzi komentēt no pirmās adreses un sāki otrā ir dienas starpība. No laika, kad veici savu pēdējo komentu no Aburta adreses un aizgāji atpakaļ uz "parasto" (kas tāpat ir frankos) ir divu dienu starpība. Tas gluži nav vienlaikus. Vai un kad tavs "dubultnieks" komentēja šajā laika posmā, es tiešām nezinu.
, 2022-02-06 20:44, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: No laika, kad komentēji no vienas adreses un otras ir dienas starpība. No laika, kad veici savu pēdējo komentu no Aburta adreses un aizgāji atpakaļ uz "parasto" (kas tāpat ir frankos) ir divu dienu starpība. Tas gluži nav vienlaikus. Vai un kad tavs "dubultnieks" komentēja šajā laika posmā, es tiešām nezinu.
Divu dienu starpība, saki? Vai tad šodien arī starpā bija divas dienas? Kā to tu izskaidrosi?
, 2022-02-06 20:51, pirms 2 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Divu dienu starpība, saki? Vai tad šodien arī starpā bija divas dienas? Kā to tu izskaidrosi?
No 4. februāra Tu atsāki komentēt no iepriekšējās adreses (beļģu robeža), un šodien, 6.februārī "uzradās" Burts ar otro adresi (pie itālijas robežas). Viņa adresi Tu izmantoji laika brīdī, kad viņš nekomentēja. Sākot no 4. februāra, Jums ir divas dažādas, hvz kāpēc. Man galvenais bija tas, ka tā, kas bija tev 1.-2. feb un tā, kas ir burtam tagad, bija vienādas. Kas vēl jāskaidro?
, 2022-02-06 20:54, pirms 2 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Tātad, kaut kas tur gļuko SC arhīvā. Nevaru es tak vienlaikus atrasties vairāk nekā 1000 kilometru attālumā...
Teici, ka atrodies Latgalē?
Tad jau trijās vietās vienlaikus?
, 2022-02-06 21:29, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: No 4. februāra Tu atsāki komentēt no iepriekšējās adreses (beļģu robeža), un šodien, 6.februārī "uzradās" Burts ar otro adresi (pie itālijas robežas). Viņa adresi Tu izmantoji laika brīdī, kad viņš nekomentēja. Sākot no 4. februāra, Jums ir divas dažādas, hvz kāpēc. Man galvenais bija tas, ka tā, kas bija tev 1.-2. feb un tā, kas ir burtam tagad, bija vienādas. Kas vēl jāskaidro?
Izskaidro šodienas fenomenu! Kā var dažu stundu laikā teleportēties uz vairākiem simtiem kilometru?
, 2022-02-06 21:32, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Teici, ka atrodies Latgalē?
Tad jau trijās vietās vienlaikus?
Es lieku savu akcentu uz to, ka viss tas ir fufelis ar SC datiem, VPN un IP adresēm. Pirmkārt, jau publiskās pieejas fakts ir nelikumīgs, otrkārt, kur ir garantija, ka visi tie dati ir precīzi, nevis no pirksta izzīdīti?
, 2022-02-06 21:40, pirms 2 gadiem
Man ir tāda nojauta, ka daļa no SC arhīva datiem ir pareiza, daļa galīgi garām kasei, tieši tāpēc arī tādi gļuki sanāk Izraktenim kaut kā tomēr es ticu, nav blefotājs un pontoviks, kā vakar domāju, vienkārši viņš uzrāda to tuftu, ko parāda gļukainā SC datu bāze un arhīvs...
, 2022-02-06 21:51, pirms 2 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Izskaidro šodienas fenomenu! Kā var dažu stundu laikā teleportēties uz vairākiem simtiem kilometru?
Mānīties var dažādi!

Ja es būtu konspirāciju teorētiķis es minētu, ka Tu uz Kriepāna konta izmanto to vpn, lai nevarētu Tevi izskaitļot, bet vienu reizi aizmirsi ierubīt un vot - parādījās īstā adrese.

Tik un tā - pat ja Tu tomēr esi Latgalē un nevis pie Beļģijas vai Itālijas, tas viss tomēr ir mega-aizdomīgi!
, 2022-02-06 21:52, pirms 2 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Man ir tāda nojauta, ka daļa no SC arhīva datiem ir pareiza, daļa galīgi garām kasei, tieši tāpēc arī tādi gļuki sanāk Izraktenim kaut kā tomēr es ticu, nav blefotājs un pontoviks, kā vakar domāju, vienkārši viņš uzrāda to tuftu, ko parāda gļukainā SC datu bāze un arhīvs...
Tu jau zini, cik augstu latiņu tur "vadošais sporta portāls Latvijā"