Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:166, Did:0, useCase: 3

Priekšā arī Igaunijai!

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Priekšā arī Igaunijai!
Ainārs Kovals ļāvis Latvijai apsteigt Igauniju
Foto: R.Kokšarovs ("Sporta Avīze")

Pekinas olimpiskajās spēlēs noslēgusies pirmspēdējā sacensību diena. Dalību Ķīnā noslēguši Latvijas olimpieši un, kas iepriecinoši, tad uz pozitīvas nots. Ainārs Kovals šķēpmešanā izcīnīja sudrabu, un tas ļāvis Latvijai neoficiālajā valstu rangā apsteigt arī Igauniju.

Vai Ķīna sasniegs 50?

Neoficiālā valstu reitinga līderei Ķīnai šobrīd ir 49 augstākā kaluma medaļas. Vai būs 50? Tā kā rīt tiks sadalīti tikai 12 medaļu komplekti, pie tam daudzi komandu sporta veidos (un ķīnieši rīt nevienā finālā nepiedalīsies), tad visas cerības jāliek uz boksu.

Boksā jāaizvada fināli sešās svara kategorijās un trijās no tām finālā ir iekļuvuši Ķīnas bokseri. Svara kategorijā līdz 81 kilogramam Žangs Ksiaopings cīnīsies ar Īrijas sportistu Kenetu Iganu, svara kategorijā līdz 48 kilogramiem Šimings Zou sacentīsies ar Mongolijas pārstāvi Serdambu Purevdorjīnu, bet pašā smagākajā svara kategorijā (virs 91 kilogramam) Žangs Žilei spēkosies ar itāli Roberto Kamaralli. Ja vismaz viens no ķīniešiem spēs uzvarēt, tad 50 zelti būs kabatā.

ASV rīt varēs papildināt zelta krājumus vairākos komandu sporta veidos. Tomēr skaidrs, ka Ķīnai zelta ziņā tik un tā tiks zaudēts daudz. Tomēr jāatzīst, ka kopējais medaļu skaits vislielākais ir tieši ASV.

Krievija apsteidz Lielbritāniju

Krievijas olimpiskā komanda, neskatoties uz ļoti nesekmīgiem startiem vairākos sporta veidos, pēdējā nedēļā saņēmās un izcīnīja tik zelta, lai valstu vērtējumā vismaz izrautu trešo vietu. Šobrīd Krievija ceturtajā vietā esošo Liebritāniju apsteidz par divām augstākā kaluma medaļām un ir skaidrs, ka šeit nekas vairs nemainīsies, jo rīt britiem būs tukšā diena.

Vai Islandei un Pētersonam izdosies iegūt zeltu?

Šodien tika izspēlēti veseli 32 medaļu komplekti. Zeltu izcīnīja viena valsts, kurai līdz šim zeltu ailītē bija nullīte - Dominikāna. Šīs valsts olimpietis Fēlikss Diass uzvarēja boksā. Arī rīt ir pāris valstis, kas reāli var tikt pie sava pirmā zelta.

Pirmām kārtām jāmin mazā Islande ar saviem 315 tūkstošiem iedzīvotāju. Šīs valsts vīru handbola komanda iekļuvusi finālā, kur rīt spēkosies ar Franciju. Islandei nav zelta ne tikai Pekinā, bet visā olimpisko spēļu vēsturē. Tā ka rīt visi šīs valsts iedzīvotāji turēs īkšķus un gaidīs un cerēs uz vēstures pārrakstīšanu. Jau vairākkārt esam ziņojuši, ka islandiešu komandas sastāvā spēlē arī latvietis Aleksandrs Pētersons.

Tāpat uz pirmo zeltu cerības ir Īrijai - jau minētais bokseris Igans finālā cīnīsies ar ķīnieti. Un tas praktiski arī viss. Vēl vienīgi ir maratona skrējiens vīriešiem, kur teorētiski kandidātu loks uz uzvaru ir ļoti plašs. Tomēr galvenie favorīti ir divi kenijieši un Kenijai zelts jau ir. Tiesa, pietiekami augstu tiek vērtētas Eritrejas un Kataras (zelta nav) maratonistu izredzes.

Rīt pēdējā diena, sporta svētki beigsies...

Kā jau minēts iepriekš, rīt pārāk daudz sacensību nebūs, jo vakarā visiem olimpiešiem jābūt uz strīpas noslēguma ceremonijā. Rīt tiks sadalīti tikai 12 medaļu komplekti - seši boksā, viens vieglatlētikā (maratonā, kurš sāksies jau pustrijos naktī), basketbolā (sākums 09:30, lietuvieši cīņu par bronzu sāks 07:00), vingrošanā, handbolā (10:45), volejbolā (07:00) un ūdenspolo (10:40).

Latvija - labākā no Baltijas valstīm

Un visbeidzot par Latviju. Pateicoties Aināra Kovala izcīnītajam sudrabam šķēpmešanā, Latvija apsteigusi ziemeļu kaimiņus igauņus, kuru kontā viens zelts un viena bronza. Kopumā visvairāk medaļu ir Lietuvai (piecas, pie tam rīt lietuvieši spēlēs arī par basketbola bronzu), taču mūsu dienvidu kaimiņiem nav neviena zelta, un šis apstāklis viņus nostāda zemāk par Latviju un Igauniju.

Skaidrs, ka Latvija tā arī paliks visaugstāk no Baltijas valstīm, un tas mūsu olimpiskajai komandai pēc neatkarības atjaunošanas izdevies otro reizi aizvadītajās piecās spēlēs. Pirmoreiz tas notika 1996. gadā Atlantā, kad Latvijai pietika vien ar Ivana Klementjeva izcīnīto sudrabu kanoe airēšanā, jo toreiz Lietuvai bija tikai viena bronza (basketbolā), bet Igaunija vispār palika bez medaļām.

Neoficālais valstu vērtējums pēc piecpadsmitās spēļu dienas (290 no 302 komplektiem)

VietaValstsZeltsSudrabsBronzaKopā
1. Ķīna 49 19 28 96
2. ASV 34 37 36 107
3. Krievija 21 21 27 69
4. Lielbritānija 19 13 15 47
5. Vācija 16 10 15 41
6. Austrālija 14 15 17 46
7. Dienvidkoreja 13 10 8 31
8. Japāna 9 6 10 25
9. Itālija 7 10 10 27
10. Ukraina 7 5 15 27
11. Nīderlande 7 5 4 16
12. Francija 6 15 17 38
13. Jamaika 6 3 2 11
14. Spānija 5 9 2 16
15. Baltkrievija 4 5 9 18
16. Kenija 4 5 4 13
17. Rumānija 4 1 3 8
18. Etiopija 4 1 1 6
19. Kanāda 3 9 6 18
20. Polija 3 6 1 10
21. Norvēģija 3 5 2 10
22. Brazīlija 3 3 8 14
23. Čehija 3 3 0 6
24. Slovākija 3 2 1 6
25. Jaunzēlande 3 1 5 9
26. Gruzija 3 0 3 6
27. Kuba 2 9 11 22
28. Ungārija 2 5 2 9
29. Dānija 2 2 3 6
30. Taizeme 2 2 0 4
31. Ziemeļkoreja 2 1 3 6
32. Šveice 2 0 4 6
33. Argentīna 2 0 3 5
34. Meksika 2 0 1 3
35. Kazahstāna 1 4 7 12
36. Turcija 1 4 3 8
37. Zimbabve 1 3 0 4
38. Azerbaidžāna 1 2 4 7
39. Uzbekistāna 1 2 3 6
40. Slovēnija 1 2 2 5
41.-42.. Indonēzija 1 1 3 5
41.-42. Bulgārija 1 1 3 5
43. Somija 1 1 2 4
44. Latvija 1 1 1 3
45.-49. Mongolija 1 1 0 2
45.-49. Igaunija 1 1 0 2
45.-49. Portugāle 1 1 0 2
45.-49. Beļģija 1 1 0 2
45.-49. Dominikāna 1 1 0 2
50. Indija 1 0 2 3
51. Irāna 1 0 1 2
52.-55. Tunisija 1 0 0 1
52.-55. Kamerūna 1 0 0 1
52.-55. Panama 1 0 0 1
52.-55. Bahreina 1 0 0 1
57.-58. Lietuva 0 2 3 5

Pavisam vismaz vienu medaļu izcīnījuši 86 valstu sportisti.

  +8 [+] [-]

, 2008-08-23 22:31, pirms 17 gadiem
Nu forši,nu!
Prieks lūkoties tabulā,un ja paskatās kādas valstis ir aiz mums,tad prieks dubultojas!
Slēpts komentārs: Ilvars Grīslis

  +5 [+] [-]

, 2008-08-23 22:31, pirms 17 gadiem
SMUKI!

  +8 [+] [-]

, 2008-08-23 22:31, pirms 17 gadiem
Kas lēni nāk labi nāk

  +9 [+] [-]

, 2008-08-23 22:32, pirms 17 gadiem
Ilvars Grīslis rakstīja: tieshi tapat ka Somijai

un labāk nekā Portugālei un Beļģijai...vispār brīnos, ka tādām valstīm tikai 1 zelts un 1 sudrabs

  +3 [+] [-]

, 2008-08-23 22:33, pirms 17 gadiem
"43. Somija 1 1 1 3
44. Latvija 1 1 1 3"

Kādēļ mums nav dalīta 43. vieta?!

  +6 [+] [-]

, 2008-08-23 22:33, pirms 17 gadiem
taa arii vajadzeeja buut!!!

 +27 [+] [-]

, 2008-08-23 22:33, pirms 17 gadiem
Leiši var vel dabūt vienu bronzu! To viņiem arī novēlu no sirds!

  +5 [+] [-]

, 2008-08-23 22:34, pirms 17 gadiem
reinis2408 rakstīja: un labāk nekā Portugālei un Beļģijai...vispār brīnos, ka tādām valstīm tikai 1 zelts un 1 sudrabs

Zviedrija vispār bez zelta.
Olsonam savainojums, Klufta neveiksmīgi no 7cīņas uz tāllēkšanu, Holmam nesanāca, Bergkvista pametusi sportu...

     [+] [-]

, 2008-08-23 22:35, pirms 17 gadiem
a kapēc somi ir 43 vieta?! par skaistām acīm augstāku vietu iedevuši (vismaz pēc šeit rakstītā somiem arī ir 1-1-1)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2008-08-23 22:35, pirms 17 gadiem
Nebūtu BMX iekļauts OS programmā un vecāku uzņēmības, nebūtu tās garšīgās karbonādes kuras viktoram gatavo viņa mamma, nebūtu Valentīnas eidukas, kas šķēpmešanai ziedojusi 40 savas dzīves gadus..., tad...

  +3 [+] [-]

, 2008-08-23 22:35, pirms 17 gadiem
A moz kaads leisis uzvar maratonaa?

  +6 [+] [-]

, 2008-08-23 22:35, pirms 17 gadiem
kemrausis rakstīja: "43. Somija 1 1 1 3
44. Latvija 1 1 1 3"

Kādēļ mums nav dalīta 43. vieta?!

Bija kļūmīte, Somijai ir 1 1 2 (Pitkemeki otrā bronza Somijai). Tā ka somi tieši priekšā.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-23 22:37, pirms 17 gadiem
King#23 rakstīja: A moz kaads leisis uzvar maratonaa?

Lietuvai neviens maratonā nepiedalās, toties igauņiem būs Pāvels Loskutovs, kurš šķiet vienā EČ paņēma bronzu. Atēnās viņš bija 26. vietā. Bet nu skaidrs kā diena, ka medaļa viņam nebūs - āfrikāņi visu nokārtos...

  +3 [+] [-]

, 2008-08-23 22:37, pirms 17 gadiem
King#23 rakstīja: A moz kaads leisis uzvar maratonaa?


, drīzāk ātrāk pūcei aste uzziedēs!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-08-23 22:39, pirms 17 gadiem
Krievijai galīgi neizdevušās OS,jo pirms kāda laika lasiju,ka viņi ir plānojuši iegūt 35-40 zelta medaļas vien!Plānveida plānošana atkal ir izgāzusies!

  +6 [+] [-]

, 2008-08-23 22:39, pirms 17 gadiem
Olimpiāde izdevusies, pilns komplekts

  -3 [+] [-]

, 2008-08-23 22:39, pirms 17 gadiem
Vēl tak tā tā vingrošana(mākslas vai ritmiskā, what ever). Tur kādai ķīnietei jābut 100%.

  +3 [+] [-]

, 2008-08-23 22:40, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Krievijai galīgi neizdevušās OS,jo pirms kāda laika lasiju,ka viņi ir plānojuši iegūt 35-40 zelta medaļas vien!Plānveida plānošana atkal ir izgāzusies!


man likās ka piecgades plāni PSRS darbojās diezgan atzīstami!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-08-23 22:40, pirms 17 gadiem
Saldumins rakstīja: Mums visās olimpiskās spēlēs pat nav tik dadz medaļas nekā šogad Ķīnai!

NU UN? priecaasimies par to,kas ir

  +3 [+] [-]

, 2008-08-23 22:43, pirms 17 gadiem
Forši, mums vienīgajiem pa vienai medaļai no katras!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-08-23 22:44, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: man likās ka piecgades plāni PSRS darbojās diezgan atzīstami!!

Jā,parasti tie tika izpildīti četros gados!
Ja Atēnās RU tika slavināti zelta ieguvēji,bet pārējo medaļu ieguvējus tikai tā pieminēja,tad tagad slavē visus pēc kārtas,jo zelts tā pamaz nāk!

  -4 [+] [-]

, 2008-08-23 22:44, pirms 17 gadiem
Beidzot esam viniem prieksha!tas nekas ka shie un lietuva mums totali liek-ekonomika,medicina,finanses,izglìtiba un visaas parejas jomas iznemot alkoholismu,pasnavibas un nabadzìbu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-08-23 22:45, pirms 17 gadiem
kings21 rakstīja: Beidzot esam viniem prieksha!tas nekas ka shie un lietuva mums totali liek-ekonomika,medicina,finanses,izglìtiba un visaas parejas jomas iznemot alkoholismu,pasnavibas un nabadzìbu

Nu tik totāli jau nemaz neieliek. Visiem jau vienmēr gribās būt mazajiem nabadziņiem un runāt par to cik citur ir labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-23 22:46, pirms 17 gadiem
kings21 rakstīja: Beidzot esam viniem prieksha!tas nekas ka shie un lietuva mums totali liek-ekonomika,medicina,finanses,izglìtiba un visaas parejas jomas iznemot alkoholismu,pasnavibas un nabadzìbu


viņi arī mums ieliek sportā, bet tas tā!! Un vēl mēs esam priekšā viņiem inflācijā !!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:47, pirms 17 gadiem
archeeye rakstīja: Tāpat uz pirmo zeltu cerības ir Īrijai - jau minētais bokseris Igans finālā cīnīsies ar ķīnieti. Un tas praktiski arī viss.
Luuk arii 50. Ķiinas zelta medalja.. Protams ar nokautu varbuut Īram ir ceriibas

A Amerikā tāpat vietas iedala pēc kopējā medaļu skaita(nav svarīgi kāda kaluma). Tā vienmēr tur ir bijis un vienmēr būs. Tā kā viņi paši sevi uzskata par uzvarētājiem.

  +3 [+] [-]

, 2008-08-23 22:49, pirms 17 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Zviedrija vispār bez zelta.
Olsonam savainojums, Klufta neveiksmīgi no 7cīņas uz tāllēkšanu, Holmam nesanāca, Bergkvista pametusi sportu...

Labi,ta Zviedrija,bet,ka Indija ar tādiem pašiem cilvēku resursiem kā Ķīnai ir zem mums! Tas gan ir liels pārsteigums!

  +5 [+] [-]

, 2008-08-23 22:49, pirms 17 gadiem
Prieks par Latviju.

     [+] [-]

, 2008-08-23 22:50, pirms 17 gadiem
Galvenais ka mums ir zelts!

     [+] [-]

, 2008-08-23 22:50, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Labi,ta Zviedrija,bet,ka Indija ar tādiem pašiem cilvēku resursiem kā Ķīnai ir zem mums! Tas gan ir liels pārsteigums!

Būs OS krikets, būs arī Indija. Nekas cits viņus neinteresē. Valsts sportā neiegulda neko, izņemot kriketu, protams. Toties viņi lido kosmosā(ķīnieši gan arī lido).

     [+] [-]

, 2008-08-23 22:53, pirms 17 gadiem
Nu ar to arī apsveicam..

     [+] [-]

, 2008-08-23 22:54, pirms 17 gadiem
auzijs rakstīja: Būs OS krikets, būs arī Indija. Nekas cits viņus neinteresē. Valsts sportā neiegulda neko, izņemot kriketu, protams. Toties viņi lido kosmosā(ķīnieši gan arī lido).

Vienu brīdi viņiem bija arī laba vīriešu lauku hokeja izlase,Tagad gan nezinu,kā ar to hokeju!
Un cik atceros,tad pērn vel PČ bija laba līmeņa skrējēja!

     [+] [-]

, 2008-08-23 22:56, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Labi,ta Zviedrija,bet,ka Indija ar tādiem pašiem cilvēku resursiem kā Ķīnai ir zem mums! Tas gan ir liels pārsteigums!

Viņi tak to vien dara, kā meditē un kaut kādas medaļas sportā viņiem laimi nenes
Malači latvieši! Varēja varbūt vēl labāk, bet tik un tā liels prieks.

     [+] [-]

, 2008-08-23 22:57, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vienu brīdi viņiem bija arī laba vīriešu lauku hokeja izlase,Tagad gan nezinu,kā ar to hokeju!
Un cik atceros,tad pērn vel PČ bija laba līmeņa skrējēja!

Tu domā šito nbcsports.msnbc.com: Indian woman runner fails gender test - Other...
Slēpts komentārs: riat80

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:03, pirms 17 gadiem
Kas attiecas uz Indijas lauku hokeja stiprumu :

Historically, India is the strongest nation in men's Olympic hockey, winning 11 medals between 1928 and 1980, including a record eight gold medals.
On 9 March 2008, India lost 2-0 to Britain at Santiago, Chile in the final of one of the three qualifying tournaments for the Beijing Olympics. With only the winner advancing to the 12-team event, the Indian men's team was eliminated from the Beijing Olympics competition.
This is the first time that the Indian men's team will not participate in the Olympics since 1928

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:06, pirms 17 gadiem
kafka rakstīja: Kas attiecas uz Indijas lauku hokeja stiprumu :

Historically, India is the strongest nation in men's Olympic hockey, winning 11 medals between 1928 and 1980, including a record eight gold medals.
On 9 March 2008, India lost 2-0 to Britain at Santiago, Chile in the final of one of the three qualifying tournaments for the Beijing Olympics. With only the winner advancing to the 12-team event, the Indian men's team was eliminated from the Beijing Olympics competition.
This is the first time that the Indian men's team will not participate in the Olympics since 1928

Rīmenis kaut ko tad sajauca tajā atklāšanas ceremonijā, jo es atceros, ka viņš stāstīja par Indiju un pieminēja, ka soļo viņu hokeja komanda. Vismaz man tā liekas.
Slēpts komentārs: ints
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-08-23 23:11, pirms 17 gadiem
ints rakstīja: piedrāžam latviju, fanojam par AsV

Tu domā ASV tev pilsonību par to iedos?

     [+] [-]

, 2008-08-23 23:13, pirms 17 gadiem
Prieks redzēt ka mēs esam priekšā tādām valstīm kā Portugālei, Indijai, Zviedrijai, Grieķijai un tai pašai Īrijai! Mums ir ar ko lepoties..

     [+] [-]

, 2008-08-23 23:15, pirms 17 gadiem
auzijs rakstīja: Rīmenis kaut ko tad sajauca tajā atklāšanas ceremonijā, jo es atceros, ka viņš stāstīja par Indiju un pieminēja, ka soļo viņu hokeja komanda. Vismaz man tā liekas.

Parādi neredzēju..
Indijai Pekinā bija šādas komandas :
Archery Women's Team
Athletics Women's 4 x 400m Relay
Rowing Lightweight Men's Double Sculls
Sailing Finn
Tennis Women's Doubles ; Men's Doubl

Kā redzams pēc sporta veidiem, tās par komandām var nosaukt nosacīti..

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:16, pirms 17 gadiem
begemocz rakstīja: Prieks redzēt ka mēs esam priekšā tādām valstīm kā Portugālei, Indijai, Zviedrijai, Grieķijai un tai pašai Īrijai! Mums ir ar ko lepoties..


Ņjā, grieķiem 2004. gadā Atēnās savās mājās bija 6+6+4=16, bet šeit Pekinā 0+1+2=3... Ekstrēmās pārvērtības.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:20, pirms 17 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Ņjā, grieķiem 2004. gadā Atēnās savās mājās bija 6+6+4=16, bet šeit Pekinā 0+1+2=3... Ekstrēmās pārvērtības.

Paldies dievam grieķu-romiešu cīņas necīnās tikai grieķi pret romiešiem. Itāļi tak pat izkustināt grieķus nevar.
Slēpts komentārs: luchador

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:26, pirms 17 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Ņjā, grieķiem 2004. gadā Atēnās savās mājās bija 6+6+4=16, bet šeit Pekinā 0+1+2=3... Ekstrēmās pārvērtības.

5 no tām jau bija vieglatlētikā, un diez ko tīra tolaik tā Grieķijā nebija..
Slēpts komentārs: Yuri Gagarin

  +4 [+] [-]

, 2008-08-23 23:36, pirms 17 gadiem
visa Olimpiskaa ideja ir iemesta cuukaam- nav svariigi, cik daudz medalju, vai cik daudzaam valstiim esam priekshaa. nedomaaju, ka daudzi te ir sapratushi Olimpisko speelju pamatdomu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2008-08-23 23:40, pirms 17 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: 1980 Олимпиада в Москве

СССР:

46 бронзовых
69 серебряных
80 золотых

Рекорд всех времен и народов.

Sadali uz 15 valstiim.Kaa i ko?

  -3 [+] [-]

, 2008-08-23 23:41, pirms 17 gadiem
hamleta_teeva_reegs rakstīja: visa Olimpiskaa ideja ir iemesta cuukaam- nav svariigi, cik daudz medalju, vai cik daudzaam valstiim esam priekshaa. nedomaaju, ka daudzi te ir sapratushi Olimpisko speelju pamatdomu....

Tu no Laosas? Atkal mierini sevi ar kārtējo tukšo četrgadi?

     [+] [-]

, 2008-08-23 23:42, pirms 17 gadiem
kings21 rakstīja: Beidzot esam viniem prieksha!tas nekas ka shie un lietuva mums totali liek-ekonomika,medicina,finanses,izglìtiba un visaas parejas jomas iznemot alkoholismu,pasnavibas un nabadzìbu

mēs viniem esam priekšā BMX vīriešiem, svarcelšanā vīriešiesm svara kategorijā virs 105 kg un šķēpmešanā vīriešiem

  +5 [+] [-]

, 2008-08-23 23:43, pirms 17 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: 1980 Олимпиада в Москве

СССР:

46 бронзовых
69 серебряных
80 золотых

Рекорд всех времен и народов.


Uz Maskavu neaizbrauca 62 valstu komandas..+
Beeglis komentārs, tā kā..

  -1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:46, pirms 17 gadiem
Verso rakstīja: Tiešām jāsaka brīnums, ka mēs šajā olimpiādē esam priekšā kaimiņiem leišiem un igauņiem, jo varu derēt, ka pēc valsts finansējuma olimpiskajām spēlēm mēs krietni atpaliekam no viņiem...

Kas ir valsts finansējums olimpiskajām spēlēm? Viņiem atšķirībā no mūsu Monton ir D&G apakšbikses?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-23 23:50, pirms 17 gadiem
kafka rakstīja: Uz Maskavu neaizbrauca 62 valstu komandas..+
Beeglis komentārs, tā kā..

+ vēl Maskavas OS talismans bija lācītis Miša.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-23 23:50, pirms 17 gadiem
Verso rakstīja: Tiešām jāsaka brīnums, ka mēs šajā olimpiādē esam priekšā kaimiņiem leišiem un igauņiem, jo varu derēt, ka pēc valsts finansējuma olimpiskajām spēlēm mēs krietni atpaliekam no viņiem...

Ble iideetaaji.Ja Tev ir konkreeta statistika,tad luudzu iepaziistini arii citus.Cik esmu runaajis ar leishiem un estiem,tad shie saka-nu jaa jums jau valsts baigi dotee sportu,taapeec arii ir taa,ka juus esat visur(tobish,futenee,basii,nu un hokjis pats par sevi).A mums(esti)spiezh uz sleeposhanu,a mums(leishi)tikai uz basi.Negribu striideeties,bet gribu redzeet argumentus(ja taadi ir).A taa tas izskataas peec-"labi ir tur,kur muusu nav"

     [+] [-]

, 2008-08-23 23:51, pirms 17 gadiem
K.Durant rakstīja: baltkrievija baigi augstu un daudz medaļas!


baltkrievi n ukraiņi biš liek :p

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:51, pirms 17 gadiem
tāda maza valsts un tik augstu rangā, tāds prieks.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:53, pirms 17 gadiem
kafka rakstīja: Uz Maskavu neaizbrauca 62 valstu komandas..+
Beeglis komentārs, tā kā..

Jaa,starp citu,aizmirsu piebilst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-23 23:56, pirms 17 gadiem
archeeye rakstīja: es tach neesmu olimpietis? vai varbuut esmu? man ir tieshi taadas apakshbikses

A ja man monton?Znachit Tevi sponsoree valsts?

     [+] [-]

, 2008-08-23 23:58, pirms 17 gadiem
Beeglis rakstīja: A ja man monton?Znachit Tevi sponsoree valsts?

A man ir kaut kādas lētās "sport" saucās. Značit es baigais sportists?

     [+] [-]

, 2008-08-24 00:03, pirms 17 gadiem
Army rakstīja: kaads tur paarsteigums... Vai tad indieshiem jebkad ir labaak gaajis? Iedziivotaaju resursi vien veel nav nekas ja sports valstii nav attiistiits

Tieshi taa!Shodien,kad Ainars panjeema sudrabu,eurosport portugaalju komenteetatji(2) ilgi apsprieda sho teemu par Baltijas valstiim.Kaa var buut tik daudz talantu?(vienaa Lisabonaa dziivo 10,5 miljoni-vairaak,nekaa LV,EST,LT kopaa)un paskatieties,kur ir Portugaale?D---aaa.P.S.nekaa personiiga(tomeer mana miitnes zeme)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-08-24 00:08, pirms 17 gadiem
"Šīs valsts bokseris Fēlikss Diass uzvarēja boksā."

tas būtu interesanti, ja bokseris uzvarētu, piemēram, 100 metru sprintā. stilistiski nav diez ko labi likt vienkāršā nepaplašinātā teikumā divus vārdus ar vienādu sakni. kāds no esporta autoriem maz kādreiz ir bijis sekmīgs latviešu valodā? man bija tikai knaps 5, bet tik un tā savu valodu pārvaldu labāk kā lielākā daļa šeit esošo "žurnālistu"
Slēpts komentārs: Yuri Gagarin

     [+] [-]

, 2008-08-24 00:11, pirms 17 gadiem
Beeglis rakstīja: Tieshi taa!Shodien,kad Ainars panjeema sudrabu,eurosport portugaalju komenteetatji(2) ilgi apsprieda sho teemu par Baltijas valstiim.Kaa var buut tik daudz talantu?(vienaa Lisabonaa dziivo 10,5 miljoni-vairaak,nekaa LV,EST,LT kopaa)un paskatieties,kur ir Portugaale?D---aaa.P.S.nekaa personiiga(tomeer mana miitnes zeme)

visumā piekrītu, tikai par Lisabonas iedzīvotāju skaitu gan nē, tavi dati ir trīs līdz piecas reizes pārspīlēti

     [+] [-]

, 2008-08-24 00:12, pirms 17 gadiem
Verso rakstīja: Es labaak pieturos pie principa ''labi ir tur, kur muusu nav'', nevis ''pie mums viss ir labi, citur sux'', jo taada ir realitaate. Saprotu, ka ir jaabuut savas valsts patriotam, tachu te daudzi cilveeki dara visu iespeejamo, lai rastos naids pret visu šeit notiekošo (nevis valsti), un tad briinaas, ka LV paliek arvien mazaak cilveeku un visi laizh uz Iiriju un veel citur.

Es jau 2 gadus maljos pa pasauli(ne labaakas dziives mekleejumos,vnk apstaaklji spieda)un varu Tev godiigi teikt,ka LV nav viss tik slikti,kaa juus/mees noliekam.Ir daudz miinusu,bet ir arii ljoti daudz plusu.Katraa valstii ir savi knifi,un ja man tagad buutu variants atgriezties-neshaubiitos.Un ne taapeec,ka dzimtajaa diikjii.

  -2 [+] [-]

, 2008-08-24 00:13, pirms 17 gadiem
Beeglis rakstīja: Sadali uz 15 valstiim.Kaa i ko?

Учитывай пропорции населения, математик. Конечно тогда и латыши и грузины медали выигрывали. Примерно столько же сколько и сейчас.

     [+] [-]

, 2008-08-24 00:14, pirms 17 gadiem
rupucis rakstīja: visumā piekrītu, tikai par Lisabonas iedzīvotāju skaitu gan nē, tavi dati ir trīs līdz piecas reizes pārspīlēti

Sorry,neprecizitaate.Valstii.

     [+] [-]

, 2008-08-24 00:16, pirms 17 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: Учитывай пропорции населения, математик. Конечно тогда и латыши и грузины медали выигрывали. Примерно столько же сколько и сейчас.

Pats tu matematik. Tad arī sanāk tās 69 medaļas, kas krieviem ir tagad.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-24 00:16, pirms 17 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: Учитывай пропорции населения, математик. Конечно тогда и латыши и грузины медали выигрывали. Примерно столько же сколько и сейчас.

un pusi no PSRS medaļām dabūtu ASV...
1980. un 1984. gada spēles tomēr nav uzskatāmas par pilnvērtīgām globālām sacensībām

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 00:18, pirms 17 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: Учитывай пропорции населения, математик. Конечно тогда и латыши и грузины медали выигрывали. Примерно столько же сколько и сейчас.

Nu tik pat cik tagad checheni un tataari prieksh jums..Jaa un kaa tad ar taam 62 valstiim,kas nepiedaliijaas,matemaatikji.Cik buutu cccp medaljas,ja shie starteetu vieni pashi?Izkalkulee!

     [+] [-]

, 2008-08-24 00:22, pirms 17 gadiem
auzijs rakstīja: Pats tu matematik. Tad arī sanāk tās 69 medaļas, kas krieviem ir tagad.

Un Ukraina,Baltkrievija,Kazahstaana utt?

     [+] [-]

, 2008-08-24 00:24, pirms 17 gadiem
Beeglis rakstīja: Sorry,neprecizitaate.Valstii.

Jā, bet Portugāle tik un tā izbrīna. Galu galā es saprotu, ka mēs viņiem ieliekam ziemas olimpiādēs, bet vasaras sporta veidus viņi taču var praktizēt gandrīz cauru gadu. viņi bez futbola arī kaut ko citu dara?
Starp citu, ne par tēmu, bet Indijas un Ķīnas piemēri ir stipri atšķirīgi (daži brīnās kāpēc indiešiem tik maz medaļu). Ķīna tomēr ir komunistiska valsts, kur sports piedienas propogandai, redz, cik mēs stipri, skaisti un vareni, ja jūs, tautieši arī tādi būsiet, tad mēs visi dzīvosim pasaules laimīgākajā valstī. Citkārt Indijas demokrātijā ir tik daudz dažādu problēmu, ko risināt, piemēram, pārapdzīvotību atsevišķos valsts rajonos. Tikpat labi var teikt, ka neveiksmīgi startē arī tādas iedzīvotājiem pārbagātas valstis kā Indonēzija (nedaudz virs Latvijas) un Bangladeša (neizdevās atrast sarakstā).

  -1 [+] [-]

, 2008-08-24 00:24, pirms 17 gadiem
vot kad zimbabvi apsteigsim,tad es teikshu,ka esam vareni pastraadaajushi

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 00:25, pirms 17 gadiem
Beeglis rakstīja: Un Ukraina,Baltkrievija,Kazahstaana utt?

Nu tur tā lieta. Minhenē ussr kopā bija 99 medaļas(dažādu kalumu). Šogad viņiem ir 69(vismaz pagaidām, bet īpaši tāpat nemainīsies). Tad toreiz krievi arī apmēram tikpat ieguva, a Amerikai bija 94. Amerikai vairāk. Ja mēs te sākam rēķināt, tad jau Vācijas abas arī var likt kopā?

     [+] [-]

, 2008-08-24 00:28, pirms 17 gadiem
auzijs rakstīja: Nu tur tā lieta. Minhenē ussr kopā bija 99 medaļas(dažādu kalumu). Šogad viņiem ir 69(vismaz pagaidām, bet īpaši tāpat nemainīsies). Tad toreiz krievi arī apmēram tikpat ieguva, a Amerikai bija 94. Amerikai vairāk. Ja mēs te sākam rēķināt, tad jau Vācijas abas arī var likt kopā?

nu abas Vācijas var likt kopā, ja liek kopā abas Korejas tagad.
Bijušās valstis nav ko skaitīt, vai maz kāds atceras vai Austroungārija ir izcīnījusi kādu medaļu? Ja jā, tad tagad tās būtu jāskaita Austrijas, Ungārijas, Čehijas, Slovākijas, Rumānijas, Horvātijas vai varbūt Bosnijas vai Serbijas kontā?

     [+] [-]

, 2008-08-24 00:31, pirms 17 gadiem
ko tu tur dumojies, Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-24 00:37, pirms 17 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: Не приехали потому, что боялись. А почему боялись?

1972 Munich 50 золотых
1976 Montreal 49 золотых

Правильно сделали, что не приехали. Да и какая разница в истории этот рекорд все равно остался.

Латвия должна гордится тем, что когда-то она была хоть и не большой, но частью такой великой державы, как СССР

Eu,lido ka Tu labaak kosmosaa.Mees te par sportu runaajam.Nu kaut kaa taa...

  +6 [+] [-]

, 2008-08-24 00:46, pirms 17 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: Не приехали потому, что боялись. А почему боялись?

1972 Munich 50 золотых
1976 Montreal 49 золотых

Правильно сделали, что не приехали. Да и какая разница в истории этот рекорд все равно остался.

Латвия должна гордится тем, что когда-то она была хоть и не большой, но частью такой великой державы, как СССР

1984. gads. ASV 83 zelta medaļas. USSR - 0.

  +4 [+] [-]

, 2008-08-24 00:48, pirms 17 gadiem
Beeglis rakstīja: Eu,lido ka Tu labaak kosmosaa.Mees te par sportu runaajam.Nu kaut kaa taa...

nabaga Jurijs Gagarins, laikam vēl nav apjautis, ka PSRS jeb, kā viņam labpatīkas, CCCP, jeb USSR, angļu mēlē, jau pāris gadus kā neeksistē. Nakošajā piecgades plānā PSRS ir iekļāvusi Gagarina mirstīgo atlieku palaišanu kosmosa plašajās ārēs..

  -1 [+] [-]

, 2008-08-24 00:49, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Labi,ta Zviedrija,bet,ka Indija ar tādiem pašiem cilvēku resursiem kā Ķīnai ir zem mums! Tas gan ir liels pārsteigums!

vinji tak trenee zilonjus, ja buutu OS zilonju futbols tad tu redzeetu

     [+] [-]

, 2008-08-24 00:50, pirms 17 gadiem
mrPO rakstīja: vinji tak trenee zilonjus, ja buutu OS zilonju futbols tad tu redzeetu

Ja godīgi es nesaprotu kāpēc zirgus var, a ziloņus un kamieļus nē.

     [+] [-]

, 2008-08-24 00:50, pirms 17 gadiem
rupucis rakstīja: Jā, bet Portugāle tik un tā izbrīna. Galu galā es saprotu, ka mēs viņiem ieliekam ziemas olimpiādēs, bet vasaras sporta veidus viņi taču var praktizēt gandrīz cauru gadu. viņi bez futbola arī kaut ko citu dara?
Starp citu, ne par tēmu, bet Indijas un Ķīnas piemēri ir stipri atšķirīgi (daži brīnās kāpēc indiešiem tik maz medaļu). Ķīna tomēr ir komunistiska valsts, kur sports piedienas propogandai, redz, cik mēs stipri, skaisti un vareni, ja jūs, tautieši arī tādi būsiet, tad mēs visi dzīvosim pasaules laimīgākajā valstī. Citkārt Indijas demokrātijā ir tik daudz dažādu problēmu, ko risināt, piemēram, pārapdzīvotību atsevišķos valsts rajonos. Tikpat labi var teikt, ka neveiksmīgi startē arī tādas iedzīvotājiem pārbagātas valstis kā Indonēzija (nedaudz virs Latvijas) un Bangladeša (neizdevās atrast sarakstā).

Man gruuti saprast vinju mentalitaati(censhos,bet nesanaak).Vispaar paradoxaali,bet vinji tieshaam ir iecikleejushies futenee.Sheit katru futbolistu(da no jebkuras komandas)dievina un rezultaats ir taads,ka neviens neko citu negrib,kaa buut par K.Ronaldu(taa buus pareizi,nevis Ronaldo).Tas dzheks,kursh izciinija vieniigo zeltu 3-soljleekshanaa ir naturalizeets braziilis.Un vispaar man liekas,ka iznjemot futeni,te nevienu nekas cits neinteresee.Atgriezhoties pie vaimanaam,ka LV valdiiba neatbalsta sportu,tad sheit futene ir bizness un valstij gar to nav daljas.A paareejais sports-pashpluusmaa(vieniigi labi laika apstaaklji)un luuk arii rezultaats.P.S.Jaa,pirms OS man te dazhi lieliijaas,ka shiem esot speeciigs hokejs(nejaukt ar Ice Hockey)...

     [+] [-]

, 2008-08-24 00:51, pirms 17 gadiem
Verso rakstīja: Nu iespeejams arii tik traki nav, un varbuut arii nav pareizi saliidzinaat 2 meeneshu padziivoshanos citaa valstii, tachu esmu bijis 2 meeneshus Austraalijaa, un atskiriibas bija visai juutamas. Varbuut, ka kluudos.

nevis meeneshus,bet gadus
Slēpts komentārs: Yuri Gagarin

     [+] [-]

, 2008-08-24 00:55, pirms 17 gadiem
Mūsejiem 3 medaļas un tas tomēr ir daudz.

     [+] [-]

, 2008-08-24 00:56, pirms 17 gadiem
Beeglis rakstīja: Man gruuti saprast vinju mentalitaati(censhos,bet nesanaak).Vispaar paradoxaali,bet vinji tieshaam ir iecikleejushies futenee.Sheit katru futbolistu(da no jebkuras komandas)dievina un rezultaats ir taads,ka neviens neko citu negrib,kaa buut par K.Ronaldu(taa buus pareizi,nevis Ronaldo).Tas dzheks,kursh izciinija vieniigo zeltu 3-soljleekshanaa ir naturalizeets braziilis.Un vispaar man liekas,ka iznjemot futeni,te nevienu nekas cits neinteresee.Atgriezhoties pie vaimanaam,ka LV valdiiba neatbalsta sportu,tad sheit futene ir bizness un valstij gar to nav daljas.A paareejais sports-pashpluusmaa(vieniigi labi laika apstaaklji)un luuk arii rezultaats.P.S.Jaa,pirms OS man te dazhi lieliijaas,ka shiem esot speeciigs hokejs(nejaukt ar Ice Hockey)...

nu jā, viņiem laikam ir pagrūti iedomāties, ka hokeju spēlē arī uz ledus
jāsaka godīgi, ka Latvijā neviens augstākā līmeņa sportists tomēr nav sūdzējies, ka viņam netiek piešķirst gana normāls atbalsts. Laikam pat B izlases dalībnieki var tīri labi savilkt galus kopā. Neviens vismaz sportu pret biznesu spēka gados nav nomainījis. Tāds vismaz skats šobrīd paveras.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 00:59, pirms 17 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: Зачем? Тогда на олимпиаде участвовали граждане СССР. Сейчас там участвуют граждане РФ. Да и какая разница Россия наращивает мощь. Пусть эта Олимпиада не самая удачная, но Россия стабильно в тройке лучших. Единственная из Европы кто может противостоять Китаю и США (к слову о пропорциях: население США >300м, Китая >1300м). Так что Россия номер один в Европе по итогам Олимпиады. Забыл упомянуть лучший баскетбол в Европе, ну и чего же там скромнчать, действуюший чемпион мира по хоккею.

Hmm, olimpiādē spāņi ir basketbola finālā, krievi pat no grupas neizkļuva.

  +4 [+] [-]

, 2008-08-24 01:00, pirms 17 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: Зачем? Тогда на олимпиаде участвовали граждане СССР. Сейчас там участвуют граждане РФ. Да и какая разница Россия наращивает мощь. Пусть эта Олимпиада не самая удачная, но Россия стабильно в тройке лучших. Единственная из Европы кто может противостоять Китаю и США (к слову о пропорциях: население США >300м, Китая >1300м). Так что Россия номер один в Европе по итогам Олимпиады. Забыл упомянуть лучший баскетбол в Европе, ну и чего же там скромнчать, действуюший чемпион мира по хоккею.

bet tā kā lielākā daļa tavas plašās dzimtenes tomēr atrodas āzijā, tad laikam tur tomēr esat tikai otrie. jūtu līdzi. tas laikam smagi iedragās tavu pašapziņu, privātā sarakstē varu tev ieteikt psihologa konsultācijas.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-24 01:12, pirms 17 gadiem
Gagarin, ja tu runā par iedzīvotāju skaitu, tad izdali krievijas iedzīvotāju skaitu ar Latvijas iedzīvotāju skaitu, pēc tam to skaitli pareizini ar mūsu(Latvijas) izcīnīto medaļu skaitu un skaties, kas sanāk. Kam vairāk medaļu tagad?

  -4 [+] [-]

, 2008-08-24 01:19, pirms 17 gadiem
auzijs rakstīja: 1984. gads. ASV 83 zelta medaļas. USSR - 0.

ГДР тогда тоже не участвовала, а значит не было конкуренции. Всегда думал что только эта Олимпиада считалась не действительно, ну да ладно… Все равно рекорд _пока что_ у СССР

to rupucis
Консультации нужны тем у кого самооценка занижена

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 01:24, pirms 17 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: ГДР тогда тоже не участвовала, а значит не было конкуренции. Всегда думал что только эта Олимпиада считалась не действительно, ну да ладно… Все равно рекорд _пока что_ у СССР

to rupucis
Консультации нужны тем у кого самооценка занижена

1980 nepiedalijās ASV, 1984 psrs. ASV pieder rekords. Ja ņem vērā to, ka psrs medaļu skaits tāpat jādala ar 15, tad ASV pārākums ir graujošs.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 01:28, pirms 17 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: ГДР тогда тоже не участвовала, а значит не было конкуренции. Всегда думал что только эта Олимпиада считалась не действительно, ну да ладно… Все равно рекорд _пока что_ у СССР

to rupucis
Консультации нужны тем у кого самооценка занижена

starp citu, matemātiski, lai PSRS mantiniece Krievija spētu turēt līdzi Latvijai medaļu skaita ziņā attiecība pret iedzīvotāju skaitu, tai vajadzētu iegūt ap 70 visu kalumu medaļu (kopā ap 210).
Tas tā par cipariem runājot.
Ā, pareizi, ja vesels bars krievu vieglatlētu pirms Pekinas nebūtu sadomājuši pašpricēt šo to, tad laikam krieviem būtu ap 30 zelta medaļām... joprojām izsaku līdzjūtību.
problēmas ar pašnovērtējumu ir personām, kas runā pagātnes formā, tāpēc arī izteicu vēlmi palīdzēt.

  -3 [+] [-]

, 2008-08-24 01:31, pirms 17 gadiem
auzijs rakstīja: Gagarin, ja tu runā par iedzīvotāju skaitu, tad izdali krievijas iedzīvotāju skaitu ar Latvijas iedzīvotāju skaitu, pēc tam to skaitli pareizini ar mūsu(Latvijas) izcīnīto medaļu skaitu un skaties, kas sanāk. Kam vairāk medaļu tagad?

Хорош демагогию разливать. Есть спортивные державы, такие как Россия, Китай и США. Есть Индия и Бразилия, которые не являются спортивными державами так же как и Латвия. Понимаешь к чему я?

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 01:35, pirms 17 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: Хорош демагогию разливать. Есть спортивные державы, такие как Россия, Китай и США. Есть Индия и Бразилия, которые не являются спортивными державами так же как и Латвия. Понимаешь к чему я?

Pats tikko runāji par ASV un Ķīnas iedzīvotāju skaitu, sūdzējies par to, ka krievijā ir mazāk iedzīvotāju. Kurš tad ir vainīgs, ka Krievijā ir slikta veselības aprūpe, lielāka nabadzība nekā ASV un simtiem citu problēmu, kas izraisa iedzīvotāju skaita samazināšanos.

  -3 [+] [-]

, 2008-08-24 01:49, pirms 17 gadiem
rupucis rakstīja: starp citu, matemātiski, lai PSRS mantiniece Krievija spētu turēt līdzi Latvijai medaļu skaita ziņā attiecība pret iedzīvotāju skaitu, tai vajadzētu iegūt ap 70 visu kalumu medaļu (kopā ap 210).
Tas tā par cipariem runājot.
Ā, pareizi, ja vesels bars krievu vieglatlētu pirms Pekinas nebūtu sadomājuši pašpricēt šo to, tad laikam krieviem būtu ap 30 zelta medaļām... joprojām izsaku līdzjūtību.
problēmas ar pašnovērtējumu ir personām, kas runā pagātnes formā, tāpēc arī izteicu vēlmi palīdzēt.

Не только на Олимпиаде, рекорды СССР в наше время присваивают России. Не я это придумал. На пример в хоккейном рейтинге IHWC Россия стоит на втором месте после Канады. Если бы не золото СССР в свое время, вряд ли бы так оно было… И что поделаешь если тогда в сборной играл Балдерис.

Хм никогда за собой такого не замечал. Я говорю о спортивной истории.

  -1 [+] [-]

, 2008-08-24 01:54, pirms 17 gadiem
auzijs

Читай внимательно что я пишу и вопросы отпадут

  +3 [+] [-]

, 2008-08-24 02:08, pirms 17 gadiem
Redz tur, ka PSRS sportiskos rezultātus pārņem Krievija, tur redz krievi neko neiebilst, bet tiklīdz runa ir par visādiem sūdiem (ārējais parāds u.t.t.) tā Krievija noliedz, ka ir PSRS tiesiskā mantiniece...

     [+] [-]

, 2008-08-24 03:29, pirms 17 gadiem
to urlu var izbanot? lai iet raksta uz saviem portāliem.

  +4 [+] [-]

, 2008-08-24 04:30, pirms 17 gadiem
Tu jau gribētu gan, ka Krievija ir Eiropā! Tā nav un nekad nebūs! bučas!
Yuri Gagarin rakstīja: Зачем? Тогда на олимпиаде участвовали граждане СССР. Сейчас там участвуют граждане РФ. Да и какая разница Россия наращивает мощь. Пусть эта Олимпиада не самая удачная, но Россия стабильно в тройке лучших. Единственная из Европы кто может противостоять Китаю и США (к слову о пропорциях: население США >300м, Китая >1300м). Так что Россия номер один в Европе по итогам Олимпиады. Забыл упомянуть лучший баскетбол в Европе, ну и чего же там скромнчать, действуюший чемпион мира по хоккею.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-08-24 05:02, pirms 17 gadiem
un ko tagad dariit, ja esam priekshaa arii igaunijai?? kaapeec nav virsraksts piemeeram, mums liidz kjiinai kaa.... katraa zinjaa autors bull shitu dzen atkal, vai nu kad pillaa esu negribu teikt cik super raksts un utt... liekaas ka autoram mazais bibuks ir saceelies tieshi tad kad tabulu ir ieraudziijis un nogaajis uzzinot tieshi par igauniju, ...tagad es teikshu.. es esu otraa persona, kursh apstriidees ieprieksheejo, bet ne daudz (jau rakstam kaadu 1h)... taa.. gribeeju teikt to, ka ar Novicki maacijos gadus atpakalj un neshkjiet ka vinjsh kaut kad ir taa murgojis, bet nu te striidamies un vairaakums saka ka igaunijaa vinjsh ir pabijis vairaakas reizes.... tagad prieks ka iedzeram atkal, gan uz muusu sportistu veseliibu, gan nu sanaak par Novicki, jo igaunji neskaitaas un par leishiem vispaar nav par ko runaat... bet es dzirdeeju ka novickis, tas kursh edmunds, suukaa un vinjsh esot visvairaak suukaajis baltijas valstiis, apsteidzot igauniju un lietuvu, tad nu nonaakam pie secinaajuma.....ai te daudzi veel grib kaut ko rakstiit..

  -2 [+] [-]

, 2008-08-24 05:03, pirms 17 gadiem
he banos tevi aaraa veciit...

  +3 [+] [-]

, 2008-08-24 06:57, pirms 17 gadiem
Tiešām nesaprotu, kāpēc Гагарин tik izmisīgi mēģina iestāstīt, ka mums jāapbrīno Krievijas sportiskais spēks — bet nezin kāpēc visvairāk enerģijas atdod, lai pārliecinātu kaut kādu pundurvalstu (relatīvi skatoties) pārstāvjus, nevis tiešām reālos konkurentus. Mazvērtības komplekss? Droši vien, ka sāp, ka ir zemes, kas var izšķirties darīt lietas savādāk, kamēr pašiem neatliek nekas kā kaut kādas iedomātas pagātnes varenības ķerstīšana. Kolektīva mānija... Šeit toties katrai medaļai ir svars, tos cilvēkus pazīst un atceras, kamēr tur raud par to, ka vairs nav 80. Pats viņš kaut vienu tās olimpiādes čempionu var nosaukt? Latvijā, laikam, lielais vairums varētu — to, kas mūsējais. Un būtu arī bijuši vēl, ja krievu memmeklības dēļ nebūtu izlaiduši '84 Olimpiādi.

     [+] [-]

, 2008-08-24 07:09, pirms 17 gadiem
PS Prieks gan par Lietuvu, gan Igauniju — visiem kaut kāds āķis, ar kuru veiksmīgi izcēlušies.

Mums salīdzinājumi būtu jātaisa ar līdzīgām vai "ņemamām" valstīm (ja salīdzināšanai vispār ir nozīme). Zviedrijai nebija neviena zelta. Austrijai — arī ne (lai gaida ziemu!). Par Portugāli jau pateikts. Beļģija arī turpat. Serbija tālu aiz muguras (!!!). Un tā tālāk. Tādā kontekstā — pat neskaitot "galvas" un nemēroties ar hipotētiskajiem peņiem — šīs spēles ir tālu virs vidējā Latvijai!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 07:16, pirms 17 gadiem
44.vieta,tas ir loti labi!

  +2 [+] [-]

, 2008-08-24 08:37, pirms 17 gadiem
Valstu sacensība nosacītā medaļu vērtējumā ir diezgan pastulbs pasākums. Izriežam plecus, ka 40 kaut kura vieta. Bet - ja būtu ne trīs medaļas , bet 15 vietas sešiniekā ? Vai Latvija tad būtu mazāk sportiska valsts?

P.S. Vieni sacenšas, kam krutāks autiņš, citi - kam plašāka villa, valstis - kopvērtējumos...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 08:58, pirms 17 gadiem
Tas kopvērtējums ir ļoti nosacīts. Objektīvāks būtu, ja komandu sportos (basketbols u.c.) piešķirtu koeficientu ar lielāku īpatsvaru, skaitītu arī klāt punktus līdz kādai 8.vietai, piemēram. Bet tā nekad nebūs, un nav arī vajadzīgs.


Latvijas sportisti- malači, 3 medaļas mazai valstij ir ļoti lieliski!!!!! Ja kāds rēķinātu uz iedzīvotāju skaitu, droši mēs esam starp vadošajiem, arī pat Krievijai priekšā.


Te bij diskusija par Krievijas panākumiem. Ja runā par šo olimpiādi, tad medaļu skaits ir nedaudz mazāks kā iepriekš, nu nez- zinot viņu ambīcijas, diez vai šo olimpiādi Krievijā uzskata par veiksmīgu. Arī citkārt pēc šī paša vērtējuma, lai nu kāds tas ir, bij 2.vieta, tagad tik trešā, turklāt ne pārāk pārliecinoši. Bet vienalga sportiski liela valsts ir. Tā kā ir daudz iedzīvotāju, valsts sportā iegulda, ir tautā interese par sportu- tā tam loģiski it kā jābūt.

1980. un 1984.gada olimpiādes nebija pilnvērtīgas- nepiedalījās daudzi spēcīgākie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-24 10:33, pirms 17 gadiem
Super-Latvija starp Baltijas valstīm šobrīd labākā! (Pie veiksmīgākiem startiem varējām būt vēl augstākā vietā!) Patiess prieks par mūsu olimpiešiem!

     [+] [-]

, 2008-08-24 10:50, pirms 17 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: Зачем? Тогда на олимпиаде участвовали граждане СССР. Сейчас там участвуют граждане РФ. Да и какая разница Россия наращивает мощь. Пусть эта Олимпиада не самая удачная, но Россия стабильно в тройке лучших. Единственная из Европы кто может противостоять Китаю и США (к слову о пропорциях: население США >300м, Китая >1300м). Так что Россия номер один в Европе по итогам Олимпиады. Забыл упомянуть лучший баскетбол в Европе, ну и чего же там скромнчать, действуюший чемпион мира по хоккею.

NU un?!? Domā mūs te baigi interesē tava plātīšanās ar medaļām, kuras izcīna Krievija. Nē! Vari viņu medaļas skaitīt savā galvā, bet ne esportā! Un kur tad ir tie tavi krievi, kas labākie basketbolā Eiropā, ja es viņu OS neredzu ne cīņā par bronzu, ne par zeltu. Laikam jau Lietuva un Spānija labāka.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 11:26, pirms 17 gadiem
Skaitot medaļas vidēji uz iedzīvotāju skaitu, uzvarējušas Bahamu salas. Ne Krievija, ne Latvija...

     [+] [-]

, 2008-08-24 11:38, pirms 17 gadiem
Prieks par Latviesu olimpiesu veikumu!!!
Gagarin manuprat tu neddzivo istaja valsti!!! Un veel mesmu parliecinats, ka no Kinas baidas veel vairak neka no Krievijas!!!
Slēpts komentārs: Yuri Gagarin
Slēpts komentārs: Yuri Gagarin
Slēpts komentārs: Yuri Gagarin

     [+] [-]

, 2008-08-24 11:56, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Nebūtu BMX iekļauts OS programmā un vecāku uzņēmības, nebūtu tās garšīgās karbonādes kuras viktoram gatavo viņa mamma, nebūtu Valentīnas eidukas, kas šķēpmešanai ziedojusi 40 savas dzīves gadus..., tad...


Atkal Latvijas gudrie prāti varēs teikt, ka sports ir labā līmenī, finansējums ir, viss notiek..bet patiesībā dažu individuālu cilvēku pūles ir nesušas šos augļus (medaļas), nevis sakārtotība, labais LOK darbs vai vēl kaut kas..."sporta funkcionāriem" paveicās, ka iekļāva BMX, ka Kovals "izšāva", savādāk šīs OS būtu katastrofa, no vienas mazas puses pat slikti, ka beigās viss izskatās tik labi, jo īsti pamata neko mainīt..
Slēpts komentārs: Yuri Gagarin

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 12:02, pirms 17 gadiem
Jurijs Gagarins ir nokritis no mēness

     [+] [-]

, 2008-08-24 12:10, pirms 17 gadiem
Gagarin, es ceru, ka man tev nav jaatgadina par latviesu strelnieku veikumu!!!
Iespejams, ja nebutu vinu, nebutu tavas sapnu imperijas!!!

     [+] [-]

, 2008-08-24 12:41, pirms 17 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: Чтоб определить чемпиона Европы есть Чемпионат Европы, дундук. Так вот действующий чемпион Европы по баскетболу – Россия (женский тоже)

Tev tiešām jāskaidro olimpisko spēļu pārākums prestiža ziņā pār Eiropas čempionātu?

     [+] [-]

, 2008-08-24 12:46, pirms 17 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: Чтоб определить чемпиона Европы есть Чемпионат Европы, дундук. Так вот действующий чемпион Европы по баскетболу – Россия (женский тоже)

žēl tikai, ka tava lieliskā zeme Krievija, kurā mājo 140 miljonu dažnedažādu cilvēku, nespēj sevi nodrošināt ar pietiekamiem spēlētāju resursiem, lai kļūtu par Eiropas čempioniem basketbolā.
Redzi, pat pundurzeme Latvija olimpiādē spēj nokomplektēt basketbola sieviešu valstsvienību tikai no vietējām meitenēm un mums nav ar raudās savilktu sejas izteiksmi jālūdz kārtējo amerikāni palīzēt. Labāk varējāt izlasē iekļaut kādu dienvidosetīnu, jo tiem jau arī pases piešķirtas, droši vien, par īpašiem nopelniem valsts labā.

  -2 [+] [-]

, 2008-08-24 13:10, pirms 17 gadiem
rupucis rakstīja: žēl tikai, ka tava lieliskā zeme Krievija, kurā mājo 140 miljonu dažnedažādu cilvēku, nespēj sevi nodrošināt ar pietiekamiem spēlētāju resursiem, lai kļūtu par Eiropas čempioniem basketbolā.
Redzi, pat pundurzeme Latvija olimpiādē spēj nokomplektēt basketbola sieviešu valstsvienību tikai no vietējām meitenēm un mums nav ar raudās savilktu sejas izteiksmi jālūdz kārtējo amerikāni palīzēt. Labāk varējāt izlasē iekļaut kādu dienvidosetīnu, jo tiem jau arī pases piešķirtas, droši vien, par īpašiem nopelniem valsts labā.

Ты выбрал свое правительство. Твое правительство выбирает курс. Дело не в население и не в географии. В Латвии спорт не развивают вообще. У нас строят самые дороги сооружения в Европе, мосты там, библиотеки. Хм кстати современное поколение латышей вообще не читает (данные соц. опроса), так лучше бы спортом занимались. Вот и приходится всяким Анете Якобсоне уезжать в Россию и там деньги зарабатывать, вместо того, чтоб в латвийской лиге играть и местный спорт развивать.

  -1 [+] [-]

, 2008-08-24 13:20, pirms 17 gadiem
Все взаимно связано. Где-то теряешь, где-то это компенсируешь. В чем-то преуспеваешь, например в конфронтации с Россией, но чем-то для этого приходится жертвовать, например развитием страны (спорт в том числе). Так что не надо жаловаться. Всю жизнь вам придется довольствоваться участием или если повезет ¼ финала.

  -1 [+] [-]

, 2008-08-24 13:26, pirms 17 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: Ты выбрал свое правительство. Твое правительство выбирает курс. Дело не в население и не в географии. В Латвии спорт не развивают вообще. У нас строят самые дороги сооружения в Европе, мосты там, библиотеки. Хм кстати современное поколение латышей вообще не читает (данные соц. опроса), так лучше бы спортом занимались. Вот и приходится всяким Анете Якобсоне уезжать в Россию и там деньги зарабатывать, вместо того, чтоб в латвийской лиге играть и местный спорт развивать.

Ja ņem vērā, ka liela daļa latviešu jauniešu ir krieviski runājoši urlas, tad var pieņemt, ka nelasa.

     [+] [-]

, 2008-08-24 13:26, pirms 17 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: Ты выбрал свое правительство. Твое правительство выбирает курс. Дело не в население и не в географии. В Латвии спорт не развивают вообще. У нас строят самые дороги сооружения в Европе, мосты там, библиотеки. Хм кстати современное поколение латышей вообще не читает (данные соц. опроса), так лучше бы спортом занимались. Вот и приходится всяким Анете Якобсоне уезжать в Россию и там деньги зарабатывать, вместо того, чтоб в латвийской лиге играть и местный спорт развивать.

Nu, tas, ka Kultūras ministre nav draugos ar matemātiku un nemāk rēķināt, ir skaidrs, bet lasu es gana daudz, šodien lasīju, droši vien, vienu no tavām mīļākajām grāmatām "Rīga sociālisma laikmetā. 1917-1971" Diezgan interesanta bija nodaļa par Rīgu buržuāziskā terora un fašistiskās diktatūras laikā.
Bet nav runa par to, es vēršu tavu uzmanību, ka tavas lieliskās valsts lieliskā NACIONĀLĀ sieviešu basketbola komanda nespēj izcīnīt pat bronzas medaļu bez sen senā ienaidnieka ASV palīzības. Ar vīri ne tuvu nebūtu eiropas čempionāta finālam, ja Krievijas NACIONĀLAJĀ vīriešu izlasē nebūtu īpaši nacionāli noskaņotais, krievu izcelsmes spēlētājs ar ļoti krievisko vārdu J.R.Holden.
Piedod, bet tavas Krievijas prezidents arī, šķiet, neaizraujas ar grāmatu lasīšanu, vismaz par savas zemes vēsturi viņam nav pārāk lielas apjausmas.

  -3 [+] [-]

, 2008-08-24 13:40, pirms 17 gadiem
auzijs rakstīja: Ja ņem vērā, ka liela daļa latviešu jauniešu ir krieviski runājoši urlas, tad var pieņemt, ka nelasa.

Может я тебя шокирую сказав, что русская нация самая читающая нация в мире. А при советском союзе Россия была еще и самая образованная нация в мире, сейчас вполне возможно тоже. Так что на русских это вряд ли распространяется. А вот ты помое-му не очень умен…
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-24 13:59, pirms 17 gadiem
Kapec politiskas ambicijas ir jaizrada sporta portala?

  -2 [+] [-]

, 2008-08-24 14:03, pirms 17 gadiem
rupucis rakstīja: Nu, tas, ka Kultūras ministre nav draugos ar matemātiku un nemāk rēķināt, ir skaidrs, bet lasu es gana daudz, šodien lasīju, droši vien, vienu no tavām mīļākajām grāmatām "Rīga sociālisma laikmetā. 1917-1971" Diezgan interesanta bija nodaļa par Rīgu buržuāziskā terora un fašistiskās diktatūras laikā.
Bet nav runa par to, es vēršu tavu uzmanību, ka tavas lieliskās valsts lieliskā NACIONĀLĀ sieviešu basketbola komanda nespēj izcīnīt pat bronzas medaļu bez sen senā ienaidnieka ASV palīzības. Ar vīri ne tuvu nebūtu eiropas čempionāta finālam, ja Krievijas NACIONĀLAJĀ vīriešu izlasē nebūtu īpaši nacionāli noskaņotais, krievu izcelsmes spēlētājs ar ļoti krievisko vārdu J.R.Holden.
Piedod, bet tavas Krievijas prezidents arī, šķiet, neaizraujas ar grāmatu lasīšanu, vismaz par savas zemes vēsturi viņam nav pārāk lielas apjausmas.

Холдена попросили из сборной кстати. Играл он там потому, что России не безразлична судьба спорта в отличии от Латвии, которая только низкоклассных спортсменов натурализует. Если тебя так интересует тема натурализации, то Анастасия Лукина, которая взяла несколько медалей, в том числе и золото для США, не совсем американка. Папа её – легендарный гимнаст СССР, тренирует сборную США. Знаю еще дюжину русских спортсменов и тренеров, выступающих за другие страны.
А президентом России я горжусь. Он умный и образованный, чего не скажешь не об одном президенте Латвии.
А тебе я советую читать русскую классику а не выдуманную историю старых маразматиков. Можешь почитать Солженицына если тебя так интересует антисоветская литература

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 14:04, pirms 17 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: Может я тебя шокирую сказав, что русская нация самая читающая нация в мире. А при советском союзе Россия была еще и самая образованная нация в мире, сейчас вполне возможно тоже. Так что на русских это вряд ли распространяется. А вот ты помое-му не очень умен…

Un kas tev tā liek domāt? Krievu šokējošie dokumentālie raidījumi? Krievu tauta skatās visvairāk sūdīgas televīzijas(krievu seriāli, raidījumi, dokumentālie raidījumi utt). Tad, kad kāds citas valsts pārstāvis uztaisa patiesu filmu par krievu nāciju, sākās liels šoks, izbīle no krievu puses. Līdz ar to es to sauktu par stulbu tautu, kas nevar pieņemt savu stulbumu, savu sen jau mazsvarīgo pozīciju pasaulē. Arī tu, Yuri, esi stulbs.

  -1 [+] [-]

, 2008-08-24 14:13, pirms 17 gadiem
auzijs rakstīja: Un kas tev tā liek domāt? Krievu šokējošie dokumentālie raidījumi? Krievu tauta skatās visvairāk sūdīgas televīzijas(krievu seriāli, raidījumi, dokumentālie raidījumi utt). Tad, kad kāds citas valsts pārstāvis uztaisa patiesu filmu par krievu nāciju, sākās liels šoks, izbīle no krievu puses. Līdz ar to es to sauktu par stulbu tautu, kas nevar pieņemt savu stulbumu, savu sen jau mazsvarīgo pozīciju pasaulē. Arī tu, Yuri, esi stulbs.

Ты во власти эмоций а я руководствуюсь своим разумом. Этим все сказано.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-24 14:39, pirms 17 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: Может я тебя шокирую сказав, что русская нация самая читающая нация в мире. А при советском союзе Россия была еще и самая образованная нация в мире, сейчас вполне возможно тоже. Так что на русских это вряд ли распространяется. А вот ты помое-му не очень умен…

Nu tak kuru tas rausta?!? Ne jau nu mani! Vispār tracina ka ienāk te kāds "gudrītis'un sāk slavēt savu valsti neparko... Labāk padomā par to cik daudz slikta tava "labā" valsts ir darījusi. vispirms jāiemācās atzīt kļūdas...

     [+] [-]

, 2008-08-24 14:48, pirms 17 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2008-08-24 15:29, pirms 17 gadiem
Labs

  -1 [+] [-]

, 2008-08-24 17:04, pirms 17 gadiem
publisks FUJ raksta autoram, ka vēl nezina, ka ''Islande" ir jāraksta ar garo Ī - [Īslande]!

un oponējot pirmo komentāru - īpašas sporta valstis/lielvalstis zem mums neredzu.

bet protams, ir prieks, ka esam augstāk gan par Igauniju, gan par Lietuvu