Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:166, Did:0, useCase: 3

Olijars: "Pamēģiniet sev iebāzt dakšiņu pakaļā"

Kristaps Zālītis

Olijars: "Pamēģiniet sev iebāzt dakšiņu pakaļā"
Staņislavs Olijars
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Latvijas vieglatlēts Staņislavs Olijars pēc neiziešanas uz starta Pekinas olimpiskajās spēlēs ir apbēdināts par presē izskanējušo kritiku un, piemēram, laikraksta „Diena” žurnālistu Artūru Vaideru nosaucis par šakāli.

Savā blogā rus.delfi.lv Olijars raksta: „Kāds kungs no „Dienas” ir pārkāpis pieļaujamās robežas, apvainojot mani kādu mītisku preperātu lietošanā, kas it kā ir izraisījuši traumu. Diemžēl, šis šakālis arī atrodas šeit Pekinā."

„Man ir apnikušas rakstošo žurnālistu pārdomas par manām it kā psiholoģiskajām problēmām. Cilvēki, kuri mani pazīst, zina, cik spēcīgi es varu sevi motivēt un sakoncentrēties pirms startiem. Pat neskatoties uz ne to labāko fizisko sagatavotību. Ja tā nebūtu, es nevarētu kļūt par Eiropas čempionu un vicečempionu. Manā kolekcijā ir astoņas medaļas, tajā skaitā martā notikušajā pasaules čempionātā Valensijā, par ko gudrinieki jau ir pamanījušies aizmirst,” par saviem panākumiem atgādina Olijars.

Olijars uzsver, ka iesildīšanās laikā ir ne tikai gludā skriešana, bet arī barjeru pārvarēšana. Vienā no skrējieniem ar barjerām sportists esot sajutis asas sāpes kājā – „it kā būtu iedurts ar nazi”. „Vispirms padomāju, ka tas ir tikai krampis. Masāžists Mareks apsaitēja kāju, es reģistrējos startam, bet jau otrajā reģistrācijas telpā sapratu, ka pat nevaru veikt paātrinājumu,” rūgtajās atmiņās dalās pats sportists. „Tādēļ tehniskajiem darbiniekiem pateicu, ka nestartēšu. Pats skumjākais, ka pirms traumas nekas neliecināja par to. Nekādu nepatīkamu sajūtu, bija lieliska fiziskā sagatavotība. Tomēr mirklis un visam beigas.”

„Visiem gudriniekiem, kuri interneta komentāros raksta, ka vajadzēja skriet caur sāpēm un tamlīdzīgi – pamēģiniet sev iebāzt dakšiņu d...ā („воткните себе вилку в ж..у”) un uz laiku noskriet kaut 50 metrus. Sprints nav sporta spēle, kur laukumā var darboties arī uz citu faktoru rēķina – sprintā svarīgas ir sekunžu simtdaļas. Vai arī Ļū Sjans ir muļķis bez gribasspēka („лох безвольный”)? Uzspļāva miljardam cilvēku un izstājās,” līdzības ar pasaules rekordista neveiksmi meklē Olijars.

Sportists uzsver, ka „Nike” birojā, kurā bijis nākamajā dienā pēc traumas iegūšanas, viņu uztver kā Eiropas čempionu, bet Latvijā cilvēki skaita neveiksmes, turklāt tās akcentē. Olijars atzīmē, ka jau 11 gadus ir startējis pasaules līmenī un, iespējams, ir kādam paguvis apnikt. „Tie, kuriem nepatīk mans ģīmis, var vienkārši izslēgt televizoru. Bet tie kuri atbalsta, priecāsies par panākumiem un būs saprotoši arī neveiksmēs,” tā Olijars, atzīmējot, ka dienā pēc sacensībām Ķīnas avīzē rakstu par Ļu Sjana neveiksmi rotāja virsraksts „Still A Hero” („Arvien varonis”).

Izmantotie resursi:
rus.delfi.lv

  +5 [+] [-]

, 2008-08-20 11:10, pirms 16 gadiem
Pareizi ir, kā beidzot ir izspļāpvi, man riebj visi te pārgudrie pie TV ekrāniem un datoriem runātāji, kuri savā dzīvē neko nav sasnieguši, un nemaz nav mēģinājuši, jo viņi ir paši mīksti, bet māk ti gudri d*** par visu ko, jā žēl ka Stasim kārtējā trauma, bet Jūs pat nevarat iedomāties kas ir sportista dzīve, Jūs tikai redzam sacensībās, bet neradzat, ar ko viņš riskē un ko viņš ziedo dēļ tā,
nedomāju,ka speciāli neizgāja uz starta atkal izgudrojot kaut ko, Pekina -Olimpiskās spēle sir ikkatra sportista sapnis, kaut vai piedalīties!!
Patiesību sakot dusmojās jau visi uz sevi, ka viņš guva traumu, un neatnesa cerēto rezultātu!!!
J"us tur esat sīki lai kaut ko spriestu, tas ir pārsvarā žurnalistiem, kas njefiga nejēdz par sportistu-cilvēku dzīvi, tik sensācijas izgudro no mušas ziloni, lai ir interesantāk, beidz cilvēku nost un priecājās, kauns!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-08-20 11:11, pirms 16 gadiem
labais virsrsksts.

  +3 [+] [-]

, 2008-08-20 11:12, pirms 16 gadiem
Parasti man nesimpatizē lecīgie sportisti (un arī cilvēki), bet šoreiz gan piekrītu Olijaram. It īpaši par Vaideru...

  -2 [+] [-]

, 2008-08-20 11:14, pirms 16 gadiem
KristsT rakstīja: Grūti spriest, kas Olijara neveiksmēm ir pie vainas, bet viens ir fakts - savā laikā viņš tika krietni pārvērtēts un arī neveiksmes viņu vajā katrā otrā svarīgākajā sacensībā.
Arī man ir radusies sajūta, ka no šī brīža olimpiešiem pēc sava snieguma viņš ir kaut kur vidusslānis, bet sevi uztver kā milzu zvaigzni. Jebkurā gadījumā top sportistiem viņš šajā discipilinā līdzi turēt nevar, bet Eiropā viņš izceļas, jo nav daudz labu barjerskrēju, arī ziemas čempionātos daudzi nestartē. Arī par dopingu - viņš jau nepierādija, ka to nelietoja, bet izspruka cauri sveikā dēļ pieļautajām kļūdām pārbaužu ņemšanas procesā.
Un katram būtu jāsaprot, ka žurnālisti jau tikai dara savu darbu - izsaka savu viedokli par sportistiem. Kas tad - viņiem viņiem vajedzētu tikai publicēt slavas dziesmas? Pats lasīju šo rakstu, manuprāt, viss tur bija objektīvs un pieklājības robežas. Tas, ka sportists uz to atbildot sāk mētāties ar lamuvārdiem - tikai apliecina to, ka ar kaut kas ar psiholoģiju nav kārtībā.


piekrītu

  -1 [+] [-]

, 2008-08-20 11:14, pirms 16 gadiem
mošķis rakstīja: Klau džekiņ ..... lai Tu tik daudz savas valsts labā izdarītu kā Stasis ... vēl tik piemini, ka viņš ir krievs ....

Tu džekiņ!!! Pat nevari iedomāties cik daudz Ivars77 nomaksājis nodokļus mūsu valstij. Viņš arī nav zemē metams!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-08-20 11:15, pirms 16 gadiem
Ja es pareizi atceros, tad Olijaram kādreiz bija kaut kādas problēmas ar pozitīvu dopinga pārbaudi un viņš izbrauca cauri sveikā tikai pateicoties kādām juridiskām niansēm...
Tā kā kaut kāds iemesls Vaidera teiktajam par "lietošanu" ir pat ja viņam nav nekāda papildus "neoficiālā" informācija...
Un Olijara teiktas manu jau tā ne visai lielo cieņu pret viņu tikai pamazinās...
Fakts ir un paliek fakts - pašos svarīgākajos startos rezultātu nav. Un tas ir galvenais kritērijs katram sportistam.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-20 11:16, pirms 16 gadiem
sakaru vari pameklēt savos agrākos komentos par Latvijas krieviem, krievu sportistiem utt .... tālāk nekomentēšu

Vai Tev ar tiem panākumiem, ko S.O. ir sasniedzis savā dzīvē nepietiek? Par kādu atalgojumu tu te runā? Sportā rezultāti ir tik ļoti prognozējami, ka aizbrauc uz Olimpiādi un tikai saņem medaļu? Nu bļāviens ..... viņš tiešām pārstāv valsti, nevis zīmējās ar saviem panākumiem ..... lai kur viņš brauc, vai tā ir komercsacensība vai PČ/EČ vai kas cits, viņš pārstāv Latviju!


Ivars77 rakstīja: Kāds šai gadijumā sakars krievs vai latvietis,jo šis sportists pārstāv savu valsti!
Redzi,lieta ir tāda,ka katrs šis valsts pilsonis izdara savu darbu par ko viņam attiecīgi arī maksā!Man,piemēra, un domāju,ka arī daudziem citiem,ja aizsūta uz ārzemēm komandējumā,tad man tur javeic kāds konkrēts uzdevums,bet ja es šo uzdevumu neesmu veicis,tad man jāatgriež zināma naudas summa (un plus vel dabūju pa .....),. Kaut kā neesmu dzirdējis,ka sportisti,kas aizbrauc pārstāvēt Latviju par valsts naudu, pēc izgāšanās būtu atgriezuši to valsts kasē!

  -3 [+] [-]

, 2008-08-20 11:16, pirms 16 gadiem
Ar kuru galu tā dakšiņa jābāž?!

  +2 [+] [-]

, 2008-08-20 11:18, pirms 16 gadiem
ja Latvija varetu uz olimpiskajam spelem sutit tikai 10 sportistus no shiem musu 50 aizsutitajiem un lidzjuteji varetu balsot par tiem kurus no viniem sutit un kurus nee, es balsotu par to lai shajos 10 butu ari Olijars. un nenozhelotu savu izveli ari pec tagad notikushaa. Olijars ir pieradijis, ka ir visaugstakas klases sportists un vinjam ir ceribas cinities par medaljam shadas sacensibas. no tevis neatkarigas vai atkarigas neveiksmes var gadities katram, bet daudz maz realas ceribas izcinit olimpisko medalju nav daudziem muusu olimpieshiem.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-20 11:22, pirms 16 gadiem
levis2005 rakstīja: Tu džekiņ!!! Pat nevari iedomāties cik daudz Ivars77 nomaksājis nodokļus mūsu valstij. Viņš arī nav zemē metams!!!

ja jau "ieturam stilu", tad neskaitiisim cik daudz nodoklu vinsh ir nomaksajis, bet gan to cik daudz vinsh NAV nomaksajis

     [+] [-]

, 2008-08-20 11:23, pirms 16 gadiem
un pareizi vien ir neviens vien latviešu žurnālists ir šakālis

  -4 [+] [-]

, 2008-08-20 11:24, pirms 16 gadiem
moskis rakstīja: esi idiņš, vai tikai izliecies par tādu?! Tā vien liekas, ka pēc vecuma esi puņķains tīnis ... palasi tak savus komentus gada garumā ......

Idiņš esi Tu,jo es šeit ko ierakstu tikai no š.g. aprīļa!
Ja ko raksti,tad pārliecinies,cik tas ir pamatoti!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-20 11:24, pirms 16 gadiem
Latvieši tādā ziņā ir stulbi un šeit es nerunāju par sportistiem, bet gan par komentētājiem šeit un visapkārt, jo kā zaudē, kā nestartē, tā visi ir idioti, stulbi... nekam nevajadzīgi. Tas pats bija ar MŪSU VARONĒM sieviešu izlasi.. tas pats ir arī visiem pārējiem. Godīgi sakot, daļa no jums var iet d..rst.

  -3 [+] [-]

, 2008-08-20 11:26, pirms 16 gadiem
Godlike rakstīja: ja jau "ieturam stilu", tad neskaitiisim cik daudz nodoklu vinsh ir nomaksajis, bet gan to cik daudz vinsh NAV nomaksajis

var arī būt tāds variants.Bet dakšiņu dirsā to4 nevajag!!!

  -4 [+] [-]

, 2008-08-20 11:27, pirms 16 gadiem
levis2005 rakstīja: Tu džekiņ!!! Pat nevari iedomāties cik daudz Ivars77 nomaksājis nodokļus mūsu valstij. Viņš arī nav zemē metams!!!

Ha,te Tev ir taisnība, jo pērn no manis valsts kasē iebira gandrīz 10 štukas!
Vot,skāde,kā man pašam tā nauda būtu noderējusi!
Slēpts komentārs: levis2005

  -4 [+] [-]

, 2008-08-20 11:29, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Latvieši tādā ziņā ir stulbi un šeit es nerunāju par sportistiem, bet gan par komentētājiem šeit un visapkārt, jo kā zaudē, kā nestartē, tā visi ir idioti, stulbi... nekam nevajadzīgi. Tas pats bija ar MŪSU VARONĒM sieviešu izlasi.. tas pats ir arī visiem pārējiem. Godīgi sakot, daļa no jums var iet d..rst.

Vai Tu jau WC atbrīvoji??

  +3 [+] [-]

, 2008-08-20 11:30, pirms 16 gadiem
nu tad pārlasi savus komentus ..... pamatojumu atradīs jebkurš, kaut vai par Euro2008

Ivars77 rakstīja: Idiņš esi Tu,jo es šeit ko ierakstu tikai no š.g. aprīļa!
Ja ko raksti,tad pārliecinies,cik tas ir pamatoti!

  -1 [+] [-]

, 2008-08-20 11:33, pirms 16 gadiem
moskis rakstīja: nu tad pārlasi savus komentus ..... pamatojumu atradīs jebkurš, kaut vai par Euro2008

To ka es pret krieviem es pat īpaši neslēpju!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-20 11:34, pirms 16 gadiem
Pilnīgu kopainu mēs nekad neuzzināsim,tāpēc nav jēgas te uzvilkties..
Stasis pats savulaik pēc pirmajiem Sjana panākumiem ierunājās,ka farmakoloģija dara savu un viņam savāds liekas ķīnieša rezultātu straujais kāpums īsā laikasprīdī..

  -4 [+] [-]

, 2008-08-20 11:35, pirms 16 gadiem
levis2005 rakstīja: Tas Stasam par pekinas pusdienām!!!

Ceru,ka ēdot pusdienas viņš ēda vai nu ar kociņiem vai pirkstiem,jo dakšiņa bija tur, kur mums viņš iesaka to iebāzt!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-20 11:36, pirms 16 gadiem
Lai arii Scherbatihs izciiniija TIKAI bronzu, joprojaam vinju uzskatu par CIINIITAAJU!!!! Es vinju cienu kaa sportistu! A Stasis, lai arii skaitaas augstas klases sportists, manaas aciis ir MEMLJAKS! ( kaut ar visaam 8.medaljaam). Fraaze par dakshinju liecina par kaut kaadiem kompleksiem un uzvediibas kultuuras liimeni!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-08-20 11:37, pirms 16 gadiem
Staņislav, Latvija pa tevi!!!

     [+] [-]

, 2008-08-20 11:37, pirms 16 gadiem
Oliar, turies un treneejies, lai viss izdodas.
Kads blauj par nodokliem, bet tadu summu, kadu vinsh sanem gada, basketbolisti, rezervisti sanem paris meneshos uz rokas, bet vieglatleetiem, uz papira.
Un, kad muusu politiki aizbrauc, tas nekas, vini tak brauc skatiities ar visu gimeni.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-20 11:38, pirms 16 gadiem
eiropas cempions ar pusspeeku!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-20 11:38, pirms 16 gadiem
un vēl saki, ka neesi no bērnudārza?

Ivars77 rakstīja: Ceru,ka ēdot pusdienas viņš ēda vai nu ar kociņiem vai pirkstiem,jo dakšiņa bija tur, kur mums viņš iesaka to iebāzt!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-20 11:41, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ceru,ka ēdot pusdienas viņš ēda vai nu ar kociņiem vai pirkstiem,jo dakšiņa bija tur, kur mums viņš iesaka to iebāzt!

idi.ot izlasi rakstu, nevis te blato ar saviem neizteereetajiem tuukstoshiem. vispar vari tikt pari vienai barjerai?!!? ceru ka pamegjinasi un pie reizes izsitisi sev zobus, jo zinu ka kaajas nemaz nevaresi tik augstu pacelt.. gariigais kro.plis. un par daksinju vispar pakluse, tev 100 punkti nav ne jausmas kaadas izjutas ir kad tiek sachakarets kaads muskulis. varu pateikt prieksaa - nekas patiikams tas nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-08-20 11:43, pirms 16 gadiem
moskis rakstīja: un vēl saki, ka neesi no bērnudārza?

Redzi,atšķirībā no Tevis es neiespringstu uz Olijāra panākumiem,jo lai cik tas arī nebūtu dīvaini,tad pat biju piemirsis,ka viņš piedalās šais OS!Līdz brīdim kamēr viņš atkal izgāza savu fanu cerības!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-08-20 11:44, pirms 16 gadiem
laikam dzeks esportu lasa

     [+] [-]

, 2008-08-20 11:46, pirms 16 gadiem
Varu daziem labiem kritikjiem aizdot daksinjas Saprotu vinja dusmas... kamer aarstee traumu, tikmeer var atveert kaadu dakshinju veikalu. Gaidam naakosos svariigos machus, vins vienmeer buus starp kandidaatiem uz uzvaru un uzvarees!

  -2 [+] [-]

, 2008-08-20 11:46, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Redzi,atšķirībā no Tevis es neiespringstu uz Olijāra panākumiem,jo lai cik tas arī nebūtu dīvaini,tad pat biju piemirsis,ka viņš piedalās šais OS!Līdz brīdim kamēr viņš atkal izgāza savu fanu cerības!

jaa, katra sportista sapnis ir notraumeties chetrgades svariigakajas sacensiibas. ko veel pateiksi? ne jau taapat olijars visu sezonu nestarteja - vins gatavojas shim konkretajam startam. kuru fanu ceriibas tad vins izgaaza? Manas? NEE!!! Tavas? Arii nee - tu jau neesi fans, bet gan dziives atkritums. nemaz nedomaa sevi deevet par fanu.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-20 11:46, pirms 16 gadiem
Epro rakstīja: Staņislav, Latvija pa tevi!!!

Oho! Viens te visas Latvijas vārdā sācis runāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja