Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:166, Did:0, useCase: 3

Olijars: "Pamēģiniet sev iebāzt dakšiņu pakaļā"

Kristaps Zālītis

Olijars: "Pamēģiniet sev iebāzt dakšiņu pakaļā"
Staņislavs Olijars
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Latvijas vieglatlēts Staņislavs Olijars pēc neiziešanas uz starta Pekinas olimpiskajās spēlēs ir apbēdināts par presē izskanējušo kritiku un, piemēram, laikraksta „Diena” žurnālistu Artūru Vaideru nosaucis par šakāli.

Savā blogā rus.delfi.lv Olijars raksta: „Kāds kungs no „Dienas” ir pārkāpis pieļaujamās robežas, apvainojot mani kādu mītisku preperātu lietošanā, kas it kā ir izraisījuši traumu. Diemžēl, šis šakālis arī atrodas šeit Pekinā."

„Man ir apnikušas rakstošo žurnālistu pārdomas par manām it kā psiholoģiskajām problēmām. Cilvēki, kuri mani pazīst, zina, cik spēcīgi es varu sevi motivēt un sakoncentrēties pirms startiem. Pat neskatoties uz ne to labāko fizisko sagatavotību. Ja tā nebūtu, es nevarētu kļūt par Eiropas čempionu un vicečempionu. Manā kolekcijā ir astoņas medaļas, tajā skaitā martā notikušajā pasaules čempionātā Valensijā, par ko gudrinieki jau ir pamanījušies aizmirst,” par saviem panākumiem atgādina Olijars.

Olijars uzsver, ka iesildīšanās laikā ir ne tikai gludā skriešana, bet arī barjeru pārvarēšana. Vienā no skrējieniem ar barjerām sportists esot sajutis asas sāpes kājā – „it kā būtu iedurts ar nazi”. „Vispirms padomāju, ka tas ir tikai krampis. Masāžists Mareks apsaitēja kāju, es reģistrējos startam, bet jau otrajā reģistrācijas telpā sapratu, ka pat nevaru veikt paātrinājumu,” rūgtajās atmiņās dalās pats sportists. „Tādēļ tehniskajiem darbiniekiem pateicu, ka nestartēšu. Pats skumjākais, ka pirms traumas nekas neliecināja par to. Nekādu nepatīkamu sajūtu, bija lieliska fiziskā sagatavotība. Tomēr mirklis un visam beigas.”

„Visiem gudriniekiem, kuri interneta komentāros raksta, ka vajadzēja skriet caur sāpēm un tamlīdzīgi – pamēģiniet sev iebāzt dakšiņu d...ā („воткните себе вилку в ж..у”) un uz laiku noskriet kaut 50 metrus. Sprints nav sporta spēle, kur laukumā var darboties arī uz citu faktoru rēķina – sprintā svarīgas ir sekunžu simtdaļas. Vai arī Ļū Sjans ir muļķis bez gribasspēka („лох безвольный”)? Uzspļāva miljardam cilvēku un izstājās,” līdzības ar pasaules rekordista neveiksmi meklē Olijars.

Sportists uzsver, ka „Nike” birojā, kurā bijis nākamajā dienā pēc traumas iegūšanas, viņu uztver kā Eiropas čempionu, bet Latvijā cilvēki skaita neveiksmes, turklāt tās akcentē. Olijars atzīmē, ka jau 11 gadus ir startējis pasaules līmenī un, iespējams, ir kādam paguvis apnikt. „Tie, kuriem nepatīk mans ģīmis, var vienkārši izslēgt televizoru. Bet tie kuri atbalsta, priecāsies par panākumiem un būs saprotoši arī neveiksmēs,” tā Olijars, atzīmējot, ka dienā pēc sacensībām Ķīnas avīzē rakstu par Ļu Sjana neveiksmi rotāja virsraksts „Still A Hero” („Arvien varonis”).

Izmantotie resursi:
rus.delfi.lv

  +2 [+] [-]

, 2008-08-20 09:00, pirms 16 gadiem
šis virsraksts jāsparot kā piedāvājums?
varētu piedāvāt stasim labākas manieres pamacīties

 +10 [+] [-]

, 2008-08-20 09:00, pirms 16 gadiem
edmunds_s rakstīja: Vaiders dienā tomēr diezgan korekti atzīmēja, ka lielajos mačos (PČ, OS un EČ) - izņemot vienu EČ - Stasis tomēr nekad nav sasniedzis savu maksimumu, un viņš tomēr saņem LOV finansējumu.


Latvijā interneta brēcēji gan dīvaini - paši bļauj kā negudri, bet kad avīzē kāds pamatoti uzraksta iebildumus - to nē!

vaiders korekti??? jau no 90tajiem gadiem šis dzīves neveiksminieks ar savu žulti aplej sportistus pēc katras neveiksmes! Viņš protams negrib redzēt un zināt ka Stasim ir astoņas medaļas eiropas un pasaules mēroga sacensībās! Cik mums daudz ir tādu vieglatlētu šobrīd?

     [+] [-]

, 2008-08-20 09:00, pirms 16 gadiem
šis laikam ir skrējis ar dakšu pakaļā - zina, kā tas ir.

bet patiesībā man tas čalis - mūžīgi aizvainotais, galīgi nepatīk. Ja reiz liekam paralēles ar Lu Sjanu - "Still a hero", tad būtu Olijars vispirms atvainojies par savu startu nevis atkal meklējis vainīgos un ļaunos latviešu līdzjutējus.

  +7 [+] [-]

, 2008-08-20 09:01, pirms 16 gadiem
Leomaster: "Latvieši māk uzsvērt tikai zaudējumus. Krievi - uzvaras. Tāpēc arī viņš runā ar krievu mēdijiem."

nu šeit gan nepiekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-08-20 09:03, pirms 16 gadiem
Arturs Vaiders ir nopelniijis daksinu pakalaa.Regulaari lasiiju vina komentaarus no Pekinas avizee Diena.Tada saajuuta ir kaa vinsh savus rakstus buutu sacereejis smagaa dzeerumaa.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-20 09:04, pirms 16 gadiem
Olijara vietaa es vispaar nelasiitu, ko raksta prese, jo arii zhurnaalists taada siika rejosha peshka vien ir, peec buutiibas. Lieli cilveeki ar lieliem meerkjiem kljuust par Eiropas chempioniem, mazi cilveeki seezh pie kompa un skribelee raksteljus visaadaam Dienaam.

  -1 [+] [-]

, 2008-08-20 09:05, pirms 16 gadiem
Tas nav norm,ja augstas klases sportistam jaklust tik rupjam! Kaut kas Lv sabiedriba un masu medijos jamaina.attieksme,jo nevar pec katras neveiksmes kritizet un vel nomelnot. Lab,ka esporta(tagad) Stanju aizstav lielaka dala cilveku,tak nav nozimes,kur vins dzimis vai kadas valodas portalam sniedzis interviju,bet gan,ka ir radusies sadi konflikti,ka tiek piesauktas "daksinas"!

 +13 [+] [-]

, 2008-08-20 09:05, pirms 16 gadiem
Oliars nav pirmais kas piemin sho forsho zurnalistu!
Slēpts komentārs: edzaa

 +12 [+] [-]

, 2008-08-20 09:05, pirms 16 gadiem
Piekrītu Olijaram! Mēs bieži esam pārāk prasīgi pret saviem sportistiem! Atcerēsimies, ka mēs esam ļoti maza valstiņa un mums būtu jāpriecājas par katru sportistu, kurš iziet starptautiskajā arēnā un kaut mēģina konkurēt ar pasaules varenajiem! Padomājiet paši, priekš tā "atbalsta", ko sniedz valsts vieglatlētikai, mums ir Eiropas čempions sprinta disciplīnā. Tā taču ir fantastika, akcentēsim pozitīvo, nevis izcelsim mūsējo neveiksmes!

Veiksmīgu atveseļošanos, Stasi!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-20 09:06, pirms 16 gadiem
Olijaram vispār ir diezgan pamatīgi nepaveicies ar valsti, kurā piedzima. Ja viņš būtu ASV pilsonis vai pat Krievijas, tad varētu abi ar Ļju skriet vienā līmenī.
Slēpts komentārs: riat80

  +3 [+] [-]

, 2008-08-20 09:07, pirms 16 gadiem
Es nesaprotu kas stasi tā izbesijis?!nepalasiju tad tos komentus bet tpt skaidrs ka trauma un ko tur vēl gribēt var??? kkas viņu labi aizkaitinājis un autors tgd lieto pavism citā kontekstā to dakšiņu, kas liekas daudz rupjāk nekā to domājis stasis, tas ir ļoti nekorekti, kristaps var iet rakstīt dzeltenajā presē

Vai arī Ļū Sjans ir muļķis bez gribasspēka („лох безвольный”)?
tāpat autors sagroza faktus un apsaukā sjanju par muļķi lai gan stasis pat uz to pusi nav runājis

  -2 [+] [-]

, 2008-08-20 09:07, pirms 16 gadiem
+10 Olijaram
Slēpts komentārs: dimdiņš

     [+] [-]

, 2008-08-20 09:08, pirms 16 gadiem
tad ja Olijaram ir vis PO, tad ko raksti un čīiksti ka taada maza meitene, njem un treneejies un neliecies ne zinis,ko citi par tevi doma, domaju ka esi normals vecis, bet palasot tavu izteikumus,man toch dirsts sagribejas!!!!
varbut labak beidz savu karjeru un kluusti par šahistu!!!lol
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: butterbean

  +7 [+] [-]

, 2008-08-20 09:09, pirms 16 gadiem
Ezitis rakstīja: Tagad jāizvērtē situācija gan pašiem, gan apkārt esošajiem, jo Olijaram ilgu laiku ticis brangs LOK kumoss. Un varbūt vaina jāsāk meklēt ne tikai kājās, bet arī galvā. Gan paša, gan mammas, kas ar dēlu reizēm pat pārāk daudz ir auklējusies, mēģinot viņam radīt siltumnīcas apstākļus. Saudzējot no ļaunām acīm, no sacensībām Latvijā, allaž paturot prātā naudas plūsmas straumes virzienu. Līdz šim gandrīz vienmēr ir izdevies atrast labas ausis, kurās iepūst pareizo melodiju. Taču arī ausīm ir izmērs un mērs.

Ja godīgi šiem Vaidera vārdiem nevar nepiekrist ...

Domāju ka ar savām daudzajām iegūtajām medaļām Olijars ir atstrādājis to LOK kumosu..... Normālās valstīs skaita iegūtās, nevis neiegūtās medaļas. Un traumējas arī citi, bet par savējiem vienmēr sāpīgāk.....
Bet Vaiders jau vienmēr ir izcēlie ar savu indīgo valodu!

     [+] [-]

, 2008-08-20 09:09, pirms 16 gadiem
un pareizi arī ir!
vienmēr Eiropas čempions

     [+] [-]

, 2008-08-20 09:10, pirms 16 gadiem
Olijar, nevajag lasiit dienu bet gan esports komentaarus, sheit jau ir iistie liidzjuuteeji!!!
veselojies, neker krekji un gatavojies mieriigi nakamajiem startiem!
domaaju gan ka pasham shkrobe veel taa, aizbraukt uz olimpiaadi un neiziet uz starta....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-08-20 09:11, pirms 16 gadiem
Es Olijaram pilnībā piekrītu. Man arī "kristu uz nerviem", ja "sporta zinātāji" izteiktu visādus pārmetumus cilvēkam, kurš ir izdarījis visu. Neviens pasaules elites sportists labprātīgi neatteiktos no starta Olimpiskajās spēlēs bez nopietna iemesla. Tās daudzās traumas pierāda, ka tā ir Olijara vājā vieta, bet tieši tadēl viņš ir morāli un visādi citādi jāatbalsta nevis jānopeļ.

  +5 [+] [-]

, 2008-08-20 09:13, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Olijaram vispār ir diezgan pamatīgi nepaveicies ar valsti, kurā piedzima. Ja viņš būtu ASV pilsonis vai pat Krievijas, tad varētu abi ar Ļju skriet vienā līmenī.


Olijars ir dzimis Krievijā, Čeļabinskā.

Bet nu jā, Latvijā pārsvarā gaida nevis viņa medaļas un uzvaras, bet gan neveiksmes, lai kārtējo reizi varētu pateikt, ka Olijars ir izgāzies. Skumji, biedri, skumji...

     [+] [-]

, 2008-08-20 09:14, pirms 16 gadiem
nu pameegjinaaju triku ar daksinju kaa jau stasis ieteica... un ticiet vai nee parsooniigais rekords 50 metros... piedevaam gan no starta gan gaitaa... cik zinu vecajos laikos maluhinam kad bija kaaja iistaa uz sleeposanu bija triks ar terpentiinu uz galinja... arii labas sekmes deva...

bet nu vispaar... es pilniibaa atbalstu sportistus un zinu cik saapiigi ir saadaa situaacijaa un ka peec neveiksmeem nevienu nevajag aplikt, jo tik daudz darba ieguldiits... bet soreiz liekas taa vietaa lai padomaatu kas ta aizgaaja skjiibi un godiigi pastaastiitu kur neveiksmes iemesls (kaa to izdariija slavenais kjiinietis asaraam aciis) te tiek sprausti batooni par daksinjaam... tas nu mazliet taads seetas liimenis man liekas...

bet kaa sportistam - veiksmi Stasi un uz prieksu... Veel jau Tu jauns un sprauns - veel daudz prieka nesiisi Latvijai...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-08-20 09:16, pirms 16 gadiem
Jebkurš salīdzinājums ir nepilnīgs - salīdzināt Olijera nepiedalīšanos traumas dēļ ar Euro 2008 Anglijas izlasi,kurā piedalījās un spēlēja profesionāļi,bet iztrūka sportiskās veiksmes,ir ļoti nekorekti...Protams,pārmetumus muldoņas veltīja gan Anglijas izlasei,gan Stasim,bet ir būtiska atšķirība gan starp sporta veidiem,gan starp dalībnieku skaitu,laika iespējām un mēģinājumu cīņu pavērst savā labā(futbolā 2puslaiki,barjerskrējienā,var teikt tikai viens acumirklis);angļi spēlēja,Olijars traumas dēļ nepiedalījās-vienīgā līdzība - fanu attieksmes trulums un zemiskās emocijas...

  +3 [+] [-]

, 2008-08-20 09:16, pirms 16 gadiem
A.S.Puškins rakstīja: Olijars ir dzimis Krievijā, Čeļabinskā.

ha, nezināju, paldies, ka pateici Bet es vairāk biju domājis pilsonību un treniņu apstākļus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-08-20 09:17, pirms 16 gadiem
100% Atbalstu Oliaru!

nu, ljaudis pastaastiet, cik mums ir to sportistu, kas var daudz maz pietuvoties elitei vai pjiedestaalam? Vai gribat, lai turpmaak Stasis startee zem citas, piem. Vaacijas karoga kraasaam?

  +7 [+] [-]

, 2008-08-20 09:19, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: Amerikāņi trenējas tik pat daudz, arī profesionālo sportistu skaits viņiem ir lielāks, finansējums milzīgs, pat NASA palīdz, zinātne palīdz, medicīna palīdz, bet šogad ķīnieši viņiem kabina vienos vārtos zeltu ziņā. Vai tas IR saprotams?

Ja Tu zinātu, kāda sportā ir konkurence, tad nemuldētu par "uztrenēšanu". Ņemot vērā finansējumu treniņiem, Latvijai jau pirms OS varētu ierakstīt 0 medaļas, bet mūsējiem ir TĀDS gribasspēks un pašatdeve kā nevienam. Viena medaļa jau ir; par to arī priecāsimies. Ne jau sava lieluma valstīm mēs zaudējam, bet gan "smagsvariem".

pinība piekeiitu,pilniig kauns palieks izlasot dažu komantaaru un rodas vecais labais jataajums ''kuršs taadus dzemdee??''...Malacis Stasis!!

  +5 [+] [-]

, 2008-08-20 09:19, pirms 16 gadiem
Viss kārtībā, Staņislav, PILNĪBĀ PIEKRĪTU un saprotu. Neņem galvā stulbo latviešu fišku pie neveiksmēm NOLIKT sportistu..

  +6 [+] [-]

, 2008-08-20 09:21, pirms 16 gadiem
Nebūtu netaisnīgi,ja dažkārt aizvainotais sportists "sadotu pa ļocku" vienam otram muldošam žurnālistam un tas ne vienmēr ir psiholoģisks vājums ,ja atbildi "dots pret dotu"... Protams,tādai rīcībai nav jākļūst par regulāru attieksmi,bet žurnālistiem nav nek'das tiesības pazemot citus-sportists vai ne sportists tas būtu...