Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3030, Did:0, useCase: 3

SOK prezidents Bahs: ''Olimpisko spēļu atlēti ir miera vēstneši''

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

SOK prezidents Bahs: ''Olimpisko spēļu atlēti ir miera vēstneši''
SOK prezidents Tomass Bahs. Foto: EPA/Scanpix

LETA--DPA. Sportisti, kuri sacentīsies Parīzes olimpiskajās spēlēs, ir miera vēstneši, pirmdien norādīja Starptautiskās Olimpiskās komitejas (SOK) prezidents Tomass Bahs.

Pirmdien Parīzē olimpiskajā ciematā tika atklāta olimpiskā pamiera siena, un pasākumā piedalījās 206 valstu sportisti un SOK bēgļu komandas pārstāvji.

"Jūs esat mūsu laika miera vēstneši. Jūs, olimpieši parādīsiet mums, kāda būtu mūsu pasaule, ja mēs visi dzīvotu tādā pašā mierīgas līdzāspastāvēšanas garā," teica Bahs.

"Jūs sacentīsieties viens pret otru, bet tajā pašā laikā jūs dzīvosiet kopā zem viena jumta, šeit, olimpisko spēļu ciematā. Jūs ievērojat vienus un tos pašus noteikumus, un vissvarīgākais ir tas, ka jūs respektējat viens otru. Šādā veidā jūs no Parīzes sūtāt miera vēstījumu visai pasaulei," turpināja SOK prezidents.

Bahs pauda cerību, ka tas iedvesmos arī politiskos līderus rīkoties miera labā.

Parīzes olimpiskās spēles norisināsies no 26.jūlija līdz 11.augustam.

Izmantotie resursi:
LETA

  +2 [+] [-]

, 2024-07-22 19:10, pirms 2 mēnešiem
Bet tu laizies ar putleru!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-22 19:11, pirms 2 mēnešiem
Agrāk OS laikā bija pamiers visās valstīs, bet Orki ganjau atkal to ignorēs!
Slēpts komentārs: gamergirl

  +4 [+] [-]

, 2024-07-22 19:44, pirms 2 mēnešiem
Jo neintrālāks sportists ,jo tālāk no miera nesēja etalona.
Diemžēl.
Kuri ir tie neintrālie ,kuri būtu nosodījuši karu ?

  +4 [+] [-]

, 2024-07-22 19:53, pirms 2 mēnešiem
Jā, uzbrokoŝås valsts sportisti ir miera vēstneši, smiekli nāk.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-22 20:23, pirms 2 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Tu točna slims esi!!!

1.Vai gadījumā neesi dzirdējis,cik ļoti krievi un baltkrievi slikti ir izteikušies par Bahu pēdējā laikā?
2.Kā arī, ja Bahs būtu taisījis pakalpojumu viņiem,vai tik maz Krievijas un Baltkrievijas sportistu piedalītos Olimpiskajās spēlēs.

Parīzes Olimpiskajās spēlēs piedalīsies aptuveni tik daudz neitrālie sportisti no Krievijas un Baltkrievijas,cik visā Latvijas delegācijā ir.
Parasti Krievijai ir bijuši pāri 400 sportisti, šoreiz tikai 15 sportisti.
Parasti Baltkrievijai ir bijuši aptuveni 150 sportisti vai pat vairāk,šoreiz tikai 17 sportisti.

Tomēr jāatceras ir tas,ka tuvu ne visi Krievijā un Baltkrievijā atbalsta veikto karu!
3.Vai gadījumā fakts,ka Krievija netranslēs spēles neparāda to,ka pret viņiem tieši slikti izturas Bahs un viss SOK, nevis labi. Tā ir,jo viņi nebūs zem sava karoga,bez savas himnas un nepiedalīsies atklāšanas ceremonijā.

Tomēr beigu beigās ir jāatceras,ka daudzām pasaules valstīm būtu pilnīgi vienalga,ja Krievija un Baltkrievijā pilnā sastāvā startētu.
Tev tomēr jāatceras,ka SOK ir jāparūpējas visa pasaule,ne tikai atsevišķas valstīs.
Tādēļ ir jāmeklē kompromiss.

Šajā gadījumā mums ir jābūt pateicīgiem,ka šajā kompromiss mums ir ļoti labs,jo Krievijas un Baltkrievijas sportisti ir minimālā skaitā,bez karoga un himnas,kā arī ļoti ierobežoti citos dažādos veidos un nevarēs neko izteikt!

Padomā labāk pirms raksti tādas stulbības!
Tu negribi parunāt ar ukraiņiem par to, ka viņiem jābūt pateicīgiem par šādu kompromisu? Interesanti par kādu kompromisu tu runātu, ja kara rezultātā būtu gājuši bojā tavi radi, draugi? Tā kā stulbības raksti tu pats.

  +4 [+] [-]

, 2024-07-22 20:27, pirms 2 mēnešiem
nacistiskās krievijas izdzimteņi olimpiskajos gados iebruka un veica agresiju, genocīdu: 2008.g.- Gruzijā, 2014.g.- Ukrainas Krimā, 2022.g.- Ukrainā pilna apmēra iebrukums.. kā arī 1940.g. arī pēc termiņa skaitījās olimpiskais gads, kad krievnacistu okupanti, vienojoties ar Hitleru par teritoriju sadali, iebruka Baltijas valstīs, Somijā.. maskavijas deģenerātiem un slepkavām nav vietas civilizētajā pasaulē

  +1 [+] [-]

, 2024-07-22 20:39, pirms 2 mēnešiem
Chelubejs rakstīja: nacistiskās krievijas izdzimteņi olimpiskajos gados iebruka un veica agresiju, genocīdu: 2008.g.- Gruzijā, 2014.g.- Ukrainas Krimā, 2022.g.- Ukrainā pilna apmēra iebrukums.. kā arī 1940.g. arī pēc termiņa skaitījās olimpiskais gads, kad krievnacistu okupanti, vienojoties ar Hitleru par teritoriju sadali, iebruka Baltijas valstīs, Somijā.. maskavijas deģenerātiem un slepkavām nav vietas civilizētajā pasaulē
Afganistānas karš (1979—1989) no 1980 gada(Moskowas un Leikplesidas OS),kopā trīs vasaras,un trīs ziemas olimpiskās spēles kara laikā!

  -3 [+] [-]

, 2024-07-22 21:01, pirms 2 mēnešiem
zuzu rakstīja: Tu negribi parunāt ar ukraiņiem par to, ka viņiem jābūt pateicīgiem par šādu kompromisu? Interesanti par kādu kompromisu tu runātu, ja kara rezultātā būtu gājuši bojā tavi radi, draugi? Tā kā stulbības raksti tu pats.
Es šeit neizsaku savu viedokli, bet cenšos būt diplomātisks un skatos uz SOK tā,lai viņi izpatiktu vairāk cilvēkiem.

Es runāju par to,ka daudzas ne Eiropas valstis gribētu,lai Krievija un Baltkrievija piedalās pilnā skaitā zem sava karoga.

Ja,piemēram,pieņemtu lēmumu,ka nekādā veidā,nekādā skaitā nevarētu viņi piedalīties,tad,kaut mēs būtu priecīgi,daudzi citi būtu ļoti neapmierināti uz teiktu,ka SOK laiza pakaļu Ukrainai un Eiropai.

Tāpēc vadītājam nav būt viegli.Kad pieņem lēmumus ir svarīgi,lai viņi ieņemtu kaut cik pozīciju la vidu,lai izpatiktu visiem.

Bet kā jau es teicu,ka pārmest Baham nav ko.Nav viegli būt viņam,kad ir divas diametrāli dažādas pasaules puses un jāatrod kompromiss,lai visiem patīk.

Tomēr visbeidzot kā teicu,ka krievi ir ļoti neapmierināti uz SOK un Bahu,jo kāpēc savādāk viņi negaidītu Olimpiādi.Tāpēc teikt,ka Sok kalpo Putinam ir absurds.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-22 21:05, pirms 2 mēnešiem
Es pat neesmu pārliecināts, kas ir ļaunāk.Tāds Bahs ar savu laipošanu starp naudu un sirdsapziņu, vai Putins, kurš atklāti ienīst cilvēkus. Es ar tādiem bahiem vienos ierakumos kopā neietu.

  +4 [+] [-]

, 2024-07-22 21:22, pirms 2 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Es šeit neizsaku savu viedokli, bet cenšos būt diplomātisks un skatos uz SOK tā,lai viņi izpatiktu vairāk cilvēkiem.

Es runāju par to,ka daudzas ne Eiropas valstis gribētu,lai Krievija un Baltkrievija piedalās pilnā skaitā zem sava karoga.

Ja,piemēram,pieņemtu lēmumu,ka nekādā veidā,nekādā skaitā nevarētu viņi piedalīties,tad,kaut mēs būtu priecīgi,daudzi citi būtu ļoti neapmierināti uz teiktu,ka SOK laiza pakaļu Ukrainai un Eiropai.

Tāpēc vadītājam nav būt viegli.Kad pieņem lēmumus ir svarīgi,lai viņi ieņemtu kaut cik pozīciju la vidu,lai izpatiktu visiem.

Bet kā jau es teicu,ka pārmest Baham nav ko.Nav viegli būt viņam,kad ir divas diametrāli dažādas pasaules puses un jāatrod kompromiss,lai visiem patīk.

Tomēr visbeidzot kā teicu,ka krievi ir ļoti neapmierināti uz SOK un Bahu,jo kāpēc savādāk viņi negaidītu Olimpiādi.Tāpēc teikt,ka Sok kalpo Putinam ir absurds.
Nu nu, kuras tad ir tās daudzās neeiropas valstīs, kuras grib redzēt krievus olimpiādē - Z.Koreja vēl daža laba un viss. Pārējiem pie kājas. Kārtējais pasaules čempis vieglatlētikā pagāja bez viņiem un neviens pat neiepīkstējās par to, ka būtu pietrūcis krieviņu.

     [+] [-]

, 2024-07-22 21:36, pirms 2 mēnešiem
zuzu rakstīja: Nu nu, kuras tad ir tās daudzās neeiropas valstīs, kuras grib redzēt krievus olimpiādē - Z.Koreja vēl daža laba un viss. Pārējiem pie kājas. Kārtējais pasaules čempis vieglatlētikā pagāja bez viņiem un neviens pat neiepīkstējās par to, ka būtu pietrūcis krieviņu.
Nu,jā.Nepareizi pateicu,jo nav tā,ka daudzas ļoti atbalsta,bet,jā daudzām valstīm ir vienalga,ka piedalītos pilnā skaitā un tāpēc neatbalstīja to,ka neļauj tiem piedalīties.Ja 90% pasaules valstīs balsojumos teikti stingri,ka,lai vispār nē,tad tā arī tas būtu,bet tāda nav realitāte,jo stingri pret to ir liels mazums jeb daļa Eiropas un kāda ASV vēl.Citām ir vienalga.

Tāpēc arī,jo daļa teica,ka,lai vispār nepiedalās,SOK nolēma lielus ierobežojumus, kas redzams,ka Krievijai un Baltkrievijai nepatīk,bet,jo lielai daļai bija vienalga un labprātāk tomēr redzētu viņus piedalīties,tāpēc arī nolēma viņus pilnībā neizslēgt.

Kā jau teicu,ka,ja 90% būtu stingri pret viņu piedalīšanos,tad tā arī notiktu. Atbildi problēmai vajag skatīties plašāk,nevis tikai uz vienu cilvēku.

Tāpat arī ikdienā.Jāpaskatās arī uz sevi un apkārt,pirms pārmest vienam cilvēkam kaut ko.

Bet kā jau iepriekš teicu,ka ir tomēr sportisti,kas neatbalsta karu,it īpaši skaļi to ir teikusi,piemēram,tenisiste Darja Kasatkina.
Daļa,protams,varētu uzreiz teikt,ka jāmaina pilsonība,bet tā štelle arī nav viegla un ir ļoti ilgstoša.

Manuprāt,ļoti svarīgi ir ieklausīties cilvēkos,jo katrs cilvēks ir indivīds,kuram ir iespējas būt vienam vai citam, labam vai sliktam, neatkarīgi no tautības.

Jebkurā tautā var būt labi un arī slikti cilvēki.

  +4 [+] [-]

, 2024-07-22 21:44, pirms 2 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Nu,jā.Nepareizi pateicu,jo nav tā,ka daudzas ļoti atbalsta,bet,jā daudzām valstīm ir vienalga,ka piedalītos pilnā skaitā un tāpēc neatbalstīja to,ka neļauj tiem piedalīties.Ja 90% pasaules valstīs balsojumos teikti stingri,ka,lai vispār nē,tad tā arī tas būtu,bet tāda nav realitāte,jo stingri pret to ir liels mazums jeb daļa Eiropas un kāda ASV vēl.Citām ir vienalga.

Tāpēc arī,jo daļa teica,ka,lai vispār nepiedalās,SOK nolēma lielus ierobežojumus, kas redzams,ka Krievijai un Baltkrievijai nepatīk,bet,jo lielai daļai bija vienalga un labprātāk tomēr redzētu viņus piedalīties,tāpēc arī nolēma viņus pilnībā neizslēgt.

Kā jau teicu,ka,ja 90% būtu stingri pret viņu piedalīšanos,tad tā arī notiktu. Atbildi problēmai vajag skatīties plašāk,nevis tikai uz vienu cilvēku.

Tāpat arī ikdienā.Jāpaskatās arī uz sevi un apkārt,pirms pārmest vienam cilvēkam kaut ko.

Bet kā jau iepriekš teicu,ka ir tomēr sportisti,kas neatbalsta karu,it īpaši skaļi to ir teikusi,piemēram,tenisiste Darja Kasatkina.
Daļa,protams,varētu uzreiz teikt,ka jāmaina pilsonība,bet tā štelle arī nav viegla un ir ļoti ilgstoša.

Manuprāt,ļoti svarīgi ir ieklausīties cilvēkos,jo katrs cilvēks ir indivīds,kuram ir iespējas būt vienam vai citam, labam vai sliktam, neatkarīgi no tautības.

Jebkurā tautā var būt labi un arī slikti cilvēki.
Nevajag muldēt - SOK nekādu aptauju nav taisījis cik valstu ir par Krievijas piedalīšanos, cik pret.

     [+] [-]

, 2024-07-22 21:54, pirms 2 mēnešiem
zuzu rakstīja: Nevajag muldēt - SOK nekādu aptauju nav taisījis cik valstu ir par Krievijas piedalīšanos, cik pret.
Nu ne aptauja,bet par nostāju. Nu piemēram šeit.
https://www.politico.eu/article/boo...

https://www.pbs.org/newshour/world/...

Kad bija runas par sportistu nepieļaujamu,tad 34 vakstis teica,ka nevajag piedalīties un ka to vajag izskatīt,bet kopā vēl ir kādas 170 citas valstis.

Tas nozīmē,ka šīs 170 valstīs nebija pret viņu piedalīšanos. Kas ir demokrātija, kas ir vairākums? Kas ir lielāks: 170 vai 34?

Padomā,kā ir pieņemt kādu lēmumu,ja par to ir tikai 34,bet visi citi 170 nav par to?

Mums kaut kas var likties vienā virzienā ļoti skaidrs,bet,ja citiem tā nedomā,tad nav ko pārnest,ja vadītāji skatās abos virzienos un uzklausa visus,ne tikai mūsu.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-22 22:20, pirms 2 mēnešiem
Bahs ir sapīpējies??? Krievijas atlēti, kuri slavina Krievijas prezidentu ( kara noziegumos apsūdzētu) ir miera vēstneši?

  +3 [+] [-]

, 2024-07-22 22:27, pirms 2 mēnešiem
Rick Nash_NHL rakstīja: Bahs ir sapīpējies??? Krievijas atlēti, kuri slavina Krievijas prezidentu ( kara noziegumos apsūdzētu) ir miera vēstneši?
Tieši tā! Tiem cilvēkiem,kas atbalsta karu Ukrainā,nav vietas piedalīties Olimpiādē! Tikai tiem,kas neatbalsta karu Ukrainā,varētu atļaut piedalīties pasākumā!

Tāpat arī ar izraēļiem!Tikai tiem,kas neatbalsta nevainīgo civiliedzīvotāju nogalināšanu Gazas joslā,varētu atļaut piedalīties!

Šausmas un milzīgs fui,ka ļauj pilnai Izraēlas slepkavu izlasei piedalīties Olimpiskajās spēlēs!

Krievija un Izraēla nav miera vēstneses.Abas ir nogalinājuši tik daudzus tūkstošus civiliedzīvotājus.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-22 22:57, pirms 2 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Nu,jā.Nepareizi pateicu,jo nav tā,ka daudzas ļoti atbalsta,bet,jā daudzām valstīm ir vienalga,ka piedalītos pilnā skaitā un tāpēc neatbalstīja to,ka neļauj tiem piedalīties.Ja 90% pasaules valstīs balsojumos teikti stingri,ka,lai vispār nē,tad tā arī tas būtu,bet tāda nav realitāte,jo stingri pret to ir liels mazums jeb daļa Eiropas un kāda ASV vēl.Citām ir vienalga.

Tāpēc arī,jo daļa teica,ka,lai vispār nepiedalās,SOK nolēma lielus ierobežojumus, kas redzams,ka Krievijai un Baltkrievijai nepatīk,bet,jo lielai daļai bija vienalga un labprātāk tomēr redzētu viņus piedalīties,tāpēc arī nolēma viņus pilnībā neizslēgt.

Kā jau teicu,ka,ja 90% būtu stingri pret viņu piedalīšanos,tad tā arī notiktu. Atbildi problēmai vajag skatīties plašāk,nevis tikai uz vienu cilvēku.

Tāpat arī ikdienā.Jāpaskatās arī uz sevi un apkārt,pirms pārmest vienam cilvēkam kaut ko.

Bet kā jau iepriekš teicu,ka ir tomēr sportisti,kas neatbalsta karu,it īpaši skaļi to ir teikusi,piemēram,tenisiste Darja Kasatkina.
Daļa,protams,varētu uzreiz teikt,ka jāmaina pilsonība,bet tā štelle arī nav viegla un ir ļoti ilgstoša.

Manuprāt,ļoti svarīgi ir ieklausīties cilvēkos,jo katrs cilvēks ir indivīds,kuram ir iespējas būt vienam vai citam, labam vai sliktam, neatkarīgi no tautības.

Jebkurā tautā var būt labi un arī slikti cilvēki.
Ko tu te demagoģē. Jā,korotājus uz pjedestāla!

     [+] [-]

, 2024-07-22 23:00, pirms 2 mēnešiem
tātad krievu rašistiem NAV vietas miera vēstnešos!

  -2 [+] [-]

, 2024-07-22 23:00, pirms 2 mēnešiem
Edvards Grīgs rakstīja: Tieši tā! Tiem cilvēkiem,kas atbalsta karu Ukrainā,nav vietas piedalīties Olimpiādē! Tikai tiem,kas neatbalsta karu Ukrainā,varētu atļaut piedalīties pasākumā!

Tāpat arī ar izraēļiem!Tikai tiem,kas neatbalsta nevainīgo civiliedzīvotāju nogalināšanu Gazas joslā,varētu atļaut piedalīties!

Šausmas un milzīgs fui,ka ļauj pilnai Izraēlas slepkavu izlasei piedalīties Olimpiskajās spēlēs!

Krievija un Izraēla nav miera vēstneses.Abas ir nogalinājuši tik daudzus tūkstošus civiliedzīvotājus.
Ja, Izraela uzbruka pati sev. Sapīpējies esi,jeb mamma tev tāda pavārga?

  -2 [+] [-]

, 2024-07-22 23:05, pirms 2 mēnešiem
Edvards Grīgs rakstīja: Tieši tā! Tiem cilvēkiem,kas atbalsta karu Ukrainā,nav vietas piedalīties Olimpiādē! Tikai tiem,kas neatbalsta karu Ukrainā,varētu atļaut piedalīties pasākumā!

Tāpat arī ar izraēļiem!Tikai tiem,kas neatbalsta nevainīgo civiliedzīvotāju nogalināšanu Gazas joslā,varētu atļaut piedalīties!

Šausmas un milzīgs fui,ka ļauj pilnai Izraēlas slepkavu izlasei piedalīties Olimpiskajās spēlēs!

Krievija un Izraēla nav miera vēstneses.Abas ir nogalinājuši tik daudzus tūkstošus civiliedzīvotājus.
kas ar jumslīdzīgiem ar galviņām? - KURŠ uzbruka Izraēlai - griežot galvas,varojot sievietes un bērnus - hamaz vai paši izraēlieši?...KAS JUMS GALVĀS...tā var arī krievu rašizmu attaisnot....ĀRPRĀC...ja esiet latvietis,nevis krievu mēsls,tad žēl,ka starp mums latviešiem ir ŠĀDI Debīli latvieši

     [+] [-]

, 2024-07-22 23:30, pirms 2 mēnešiem
artenio rakstīja: kas ar jumslīdzīgiem ar galviņām? - KURŠ uzbruka Izraēlai - griežot galvas,varojot sievietes un bērnus - hamaz vai paši izraēlieši?...KAS JUMS GALVĀS...tā var arī krievu rašizmu attaisnot....ĀRPRĀC...ja esiet latvietis,nevis krievu mēsls,tad žēl,ka starp mums latviešiem ir ŠĀDI Debīli latvieši
Pirmkārt, Hamās nav viens un tas pats kas Palestīnas civiliedzīvotāji!

Otrkārt,JĀ ES PIEKRĪTU!!!!!!!!,ka pirmā uzbruka Hamās Izraēlai un tas ir skaidrs. Es arī pašā sākumā biju Izraēlas pusē. Izraēlai bija tiesības aizstāvēties, taču tas,ko viņi sāka darīt pēc tam vairs nav aizstāvēšanās un ir pavisam ciniska cilvēku nogalināšana.

Iedomājies dzīvi.Ja kāds kādam iesit,tad otram ir tiesības aizstāvēties,bet tas nedod tiesības aizstāvoties nogalināt. Šajā gadījumā Hamas sāka salīdzinoši cilvēku skaita ziņā mazāku uzbrukumu, galināšanas, bet pēc tam Izraēla "aizstāvoties" ir nogalinājusi cik daudzus cilvēkus Palestīnā.

Kamēr Izraēlā visas mājas stāv,cilvēki ballējas,tikmēr Gazā viss ir gruvešos un cilvēki tiek nogalināti.
Kamēr ANO cenšas piegādāt humāno palīdzību Gazas joslā,tikmēr Izraēla to nobombardē. Vai tā ir normāla rīcībā? Vai tās nav Krievijas taktikas?

Es tiešām nesaprotu tādus kā tu,kuri tik ļoti atbalsta Izraēlu.

Labāk paskaties statistiku,cik daudzi izraēļi ir nogalināti, jo tās pašas slaktēšanas,galvu griešanas 100x notiek ar Palestīniešiem : https://en.m.wikipedia.org/wiki/Isr...

Protams par cilvēkiem tā nav labi runāt,bet kas ir tavi nieka 800 brutāli nogalinātie izraēļi pret 39 000 brutāli nogalinātajiem palestīniešiem.

Bļin.Tu stulbs esi?Te jau redzams,ka tevi nevar pa pilno ņemt,ja saki,ka es esmu krievu atbalstītājs.Tev laikam ne galva,ne sirds vispār nav!
Es iepriekšējā ziņā rakstīju,ka Krievijas veiktais ir drausmas un liela netaisnība,bet šeit saki,ka es atbalstu Krieviju.
Varbūt,ja tu tā saki,tad pats slēpti atbalsti Krieviju.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-22 23:35, pirms 2 mēnešiem
artenio rakstīja: kas ar jumslīdzīgiem ar galviņām? - KURŠ uzbruka Izraēlai - griežot galvas,varojot sievietes un bērnus - hamaz vai paši izraēlieši?...KAS JUMS GALVĀS...tā var arī krievu rašizmu attaisnot....ĀRPRĀC...ja esiet latvietis,nevis krievu mēsls,tad žēl,ka starp mums latviešiem ir ŠĀDI Debīli latvieši
Tieši tå! Nevajaga atbildēt tiem slimajiem,lai viņi dzīvo savās slimajās iedomās.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-22 23:43, pirms 2 mēnešiem
marta rakstīja: Tieši tå! Nevajaga atbildēt tiem slimajiem,lai viņi dzīvo savās slimajās iedomās.
Hahhh.Tu esi tiešām slima.Kā jau teicu,ka visu uzsāka mazos daudzumos Hamās uz uzbruka Izraēkai,bet Izraēlas sakotnējā aizstāvēšanās ir pāraugusi milzīgos slaktiņos.

Varbūt aizbrauc paskaties kā visi Izraēlā ballējas,kamēr Palestīnā viss tiek nobombardēts,bērni nogalināti. Varbūt beidz muldēt stulbības un paskaties nogalināto skaitu abās pusēs.
Ja tev nav žēl desmitiem tūkstošiem nogalinātu BĒRNU, tad tev nav vietas uz šīs pasaules. Atā!

  -3 [+] [-]

, 2024-07-23 00:01, pirms 2 mēnešiem
Edvards Grīgs rakstīja: Pirmkārt, Hamās nav viens un tas pats kas Palestīnas civiliedzīvotāji!

Otrkārt,JĀ ES PIEKRĪTU!!!!!!!!,ka pirmā uzbruka Hamās Izraēlai un tas ir skaidrs. Es arī pašā sākumā biju Izraēlas pusē. Izraēlai bija tiesības aizstāvēties, taču tas,ko viņi sāka darīt pēc tam vairs nav aizstāvēšanās un ir pavisam ciniska cilvēku nogalināšana.

Iedomājies dzīvi.Ja kāds kādam iesit,tad otram ir tiesības aizstāvēties,bet tas nedod tiesības aizstāvoties nogalināt. Šajā gadījumā Hamas sāka salīdzinoši cilvēku skaita ziņā mazāku uzbrukumu, galināšanas, bet pēc tam Izraēla "aizstāvoties" ir nogalinājusi cik daudzus cilvēkus Palestīnā.

Kamēr Izraēlā visas mājas stāv,cilvēki ballējas,tikmēr Gazā viss ir gruvešos un cilvēki tiek nogalināti.
Kamēr ANO cenšas piegādāt humāno palīdzību Gazas joslā,tikmēr Izraēla to nobombardē. Vai tā ir normāla rīcībā? Vai tās nav Krievijas taktikas?

Es tiešām nesaprotu tādus kā tu,kuri tik ļoti atbalsta Izraēlu.

Labāk paskaties statistiku,cik daudzi izraēļi ir nogalināti, jo tās pašas slaktēšanas,galvu griešanas 100x notiek ar Palestīniešiem : https://en.m.wikipedia.org/wiki/Isr...

Protams par cilvēkiem tā nav labi runāt,bet kas ir tavi nieka 800 brutāli nogalinātie izraēļi pret 39 000 brutāli nogalinātajiem palestīniešiem.

Bļin.Tu stulbs esi?Te jau redzams,ka tevi nevar pa pilno ņemt,ja saki,ka es esmu krievu atbalstītājs.Tev laikam ne galva,ne sirds vispār nav!
Es iepriekšējā ziņā rakstīju,ka Krievijas veiktais ir drausmas un liela netaisnība,bet šeit saki,ka es atbalstu Krieviju.
Varbūt,ja tu tā saki,tad pats slēpti atbalsti Krieviju.
izlasi,kas rakstīts hamaz "konstitūcijā"...par to vien šī teroristu organizācija ir jālikvidē...
un jā,ja pie manis ienāks krievs,tad es viņam neteikšu:kāds tu slikts - fui,fui,kāpēc izvaroji manas latviešu meitas,nogalināji latviešu bērnus....o nē,es izdarīšu to ko tagad dara izraēlieši...izraēlieši ir maķenīt par maigu....

  -3 [+] [-]

, 2024-07-23 00:04, pirms 2 mēnešiem
marta rakstīja: Tieši tå! Nevajaga atbildēt tiem slimajiem,lai viņi dzīvo savās slimajās iedomās.
diemžēl šiem sabojātiem ar rašizmu ir jāatbild,savādāk šiem tupina murgiem var citi pavilkties līdzi un tas gan vairs nav labi
šie tupina vaukšķi tik cer,ka mēs klusēsim...

     [+] [-]

, 2024-07-23 11:03, pirms 2 mēnešiem
artenio rakstīja: izlasi,kas rakstīts hamaz "konstitūcijā"...par to vien šī teroristu organizācija ir jālikvidē...
un jā,ja pie manis ienāks krievs,tad es viņam neteikšu:kāds tu slikts - fui,fui,kāpēc izvaroji manas latviešu meitas,nogalināji latviešu bērnus....o nē,es izdarīšu to ko tagad dara izraēlieši...izraēlieši ir maķenīt par maigu....
Es nevienā brīdī nesaku, ka Hamas nevajag iznīcināt. Jā,Hamas vajag iznīcināt, viņi ir slikti, tomēr to darot Izraēlai nav tiesības BRUTĀLI NOGALINĀT gandrīz 40 000 cilvēku Palestīnā, kā arī sabrucināt visu valsti.
Kā jau teicu Ukraina tāpat kā Palestīna ir gruvešos, bet Krievijā tāpat kā Izraēlā cilvēki var ballēties.

Šobrīd nekādi uzbrukumi vairs nenotiek Izrāelai,tos veic tikai Izraēla. Tomēr kā es jau teicu,ka Izraēla šobrīd nogalina tūkstošiem nevainīgu civiliedzīvotāju,arī tavis pieminētos BĒRNUS un SIEVIETES, bet tikai nedaudz Hamas teroristus.

Padomā, ja pat ASV,kas mūšdien ir atbalstījusi Izraēlu,izsaka lielu kritiku Izraēlai, vai tad tiešām Izraēla tādā negadījumā nedara neko nepareizu, ja pat liels sabiedrotais ir uz viņiem dusmīgs. Kā es saku,ka atšķirībā no Krievijas un Ukrainas kara,kur ir skaidrs,ka Krievija ir agresors un nemitīgi uzbrūk Ukrainai, Izraēlas un Palestīnas konflikts ir daudz sarežģītāks, kur nav viena pareiza atbilde un kur beigu labumam, vispārējam mieram ir jāmeklē labāki scenāriji, veidi. Tomēr viens ir skaidrs, ka cilvēku dzīvības ir liela vērtība, tāpēc, lai panāktu risinājumu nav attaisnojums pretī nogalināt tik daudzus tūkstošus parastus cilvēkus, ko kā Krievija dara bez nekāda ataisnojuma dara un ko Izraēla dara pēc dažiem simtiem esot nogalinātiem(40 000 tūkstoši ir tomēr vairāk nekā 800)

  -1 [+] [-]

, 2024-07-23 11:09, pirms 2 mēnešiem
artenio rakstīja: diemžēl šiem sabojātiem ar rašizmu ir jāatbild,savādāk šiem tupina murgiem var citi pavilkties līdzi un tas gan vairs nav labi
šie tupina vaukšķi tik cer,ka mēs klusēsim...
Ak šausmas! Es te cenšos uzklausīt cilvēkus un veidot normālu diskusiju, tikmēr tu vienkārši gvelz kaut kādus cūku sūdus visu laiku. Tu esi vienkārši tāds trollis, kam dzīvē nav neko darīt.
Es visulaiku saku, ka Krievija ir agresors un runāju par ko citu, bet tu turpini NOVIRZĪTIES visu laiku no tēmas par ko es runāju un tikai piemini, ka es atbalstu Krieviju, ko es miljons reizes esmu noliedzis. Tu tiešām neesi normāls! Meklē dzīvi un iegūsti iekšēju mieru savā dzīvē kādreiz!

  -1 [+] [-]

, 2024-07-24 14:07, pirms 2 mēnešiem
Edvards Grīgs rakstīja: Ak šausmas! Es te cenšos uzklausīt cilvēkus un veidot normālu diskusiju, tikmēr tu vienkārši gvelz kaut kādus cūku sūdus visu laiku. Tu esi vienkārši tāds trollis, kam dzīvē nav neko darīt.
Es visulaiku saku, ka Krievija ir agresors un runāju par ko citu, bet tu turpini NOVIRZĪTIES visu laiku no tēmas par ko es runāju un tikai piemini, ka es atbalstu Krieviju, ko es miljons reizes esmu noliedzis. Tu tiešām neesi normāls! Meklē dzīvi un iegūsti iekšēju mieru savā dzīvē kādreiz!
žēl,ka Latvijā ir tik daudz rašistu un hamas piekritēju...jo viss tak ir elementāri - ja man uzbruksi - dabūsi bietē....jap,arī pasaulē viss ir tik vienkārši...nevajag meklēt attaisnojumus - ja esi krievs,kurš izvaroja un noslepkavoja "manu" latviešu draudzenu,tad PIEDOD! katrs kriev par to samaksās!....ne jau tupins slepkavo,bet visa viņa tauta ir slepkavas (jap,viņi sēž uz dīvāna un pukšķ,ka ne jau mēs to darām,bet kāds cits...sāk velt vainu uz mums,kas vispār ir absurdi....
*labi,ka Jūs esat NORMĀLS!))

  -1 [+] [-]

, 2024-07-24 14:12, pirms 2 mēnešiem
+ļoti interesē,ko darīsiet,kad visa Jūsu ģimene tiks izvarota,puse apslepkavota...Jūs meklēsiet vainīgo,analizēsiet vai tomēr darīsiet ko citu?
lai gan protams laikam ir tādi,kuri labrāt dotos lopu vagonos uz sibīriju

     [+] [-]

, 2024-07-24 23:26, pirms 2 mēnešiem
artenio rakstīja: žēl,ka Latvijā ir tik daudz rašistu un hamas piekritēju...jo viss tak ir elementāri - ja man uzbruksi - dabūsi bietē....jap,arī pasaulē viss ir tik vienkārši...nevajag meklēt attaisnojumus - ja esi krievs,kurš izvaroja un noslepkavoja "manu" latviešu draudzenu,tad PIEDOD! katrs kriev par to samaksās!....ne jau tupins slepkavo,bet visa viņa tauta ir slepkavas (jap,viņi sēž uz dīvāna un pukšķ,ka ne jau mēs to darām,bet kāds cits...sāk velt vainu uz mums,kas vispār ir absurdi....
*labi,ka Jūs esat NORMĀLS!))
Sorry,bet ar tādu dislektiķi kā tu, kurš nemāk lasīt un nespēj runāt par tēmu, bet runā tikai par kaut ko pilnīgi citu apkārt, nevar vispār diskutēt. Tu esi vienkārši siena, kuram vienalga, ko saka, bet tas runā vienu un to pašu.
Es tev reāli cik reizes saku,ka es atbalstu Ukrainu un Palestīnu(civiliedzīvotājus, NE Hamas), bet tu bāz man mutē savas domas,jo skaidrs,ka tu atbalsti Krieviju un Hamās, ja tev viņus tik ļoti patīk pieminēt.

Tu esi tiesām komisks!😂 Ej pie Edgara Bāliņa vai Rūdolfa Kugrēna, jo tava vieta ir būt standup komiķim, jo tas kā tu izgudro lietas, ko cilvēki nesaka, ir smieklīgi! 🤣 Gaidu tevi nākamajos standup pasākumos!😅