Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3030, Did:0, useCase: 3

Saeimas priekšsēdētāja norāda uz piemēriem par OS boikotu morālu apsvērumu dēļ

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Saeimas priekšsēdētāja norāda uz piemēriem par OS boikotu morālu apsvērumu dēļ
Parīzes olimpiskās spēles. Foto: VCG / cgtn.com

LETA. Saistībā ar iespēju Krievijas sportistiem apiet "sankcijas" Parīzes olimpiskajās spēlēs, Saeimas priekšsēdētāja Daiga Mieriņa (ZZS) šodien vērsa uzmanību uz piemēriem pagātnē, kad valstis morālu apsvērumu dēļ ir boikotējušas olimpiskās spēles.

To Mieriņa sacīja kopīgajā preses konferencē ar Ukrainas parlamenta priekšsēdētāja vietniecei Olenu Kondratjuku, atbildot uz jautājumu par Starptautiskās Olimpiskās komitejas (SOK) lēmumu ļaut Krievijas un Baltkrievijas sportistiem nākamā gada Parīzes olimpiskajās spēlēs piedalīties neitrālu sportistu statusā.

Gan Mieriņa, gan Kondratjuka norādīja, ka vēl tiks turpinātas konsultācijas starptautiskā līmenī, lai nepieļautu arī šādu individuālu Krievijas sportistu dalību Parīzes olimpiskajās spēlēs.

Gala vārdu Latvijas dalības jautājumā teiks Latvijas Olimpiskā komiteja, vienojoties ar Latvijas sportistiem, atzīmēja Mieriņa. Reizē Latvijas politiķe uzsvēra, ka Latvija vienmēr ir paudusi stingru nostāju un atturējusies piedalīties tajās sacensībās, kur piedalās Krievijas sportisti.

Abas politiķes vēl cer uz starptautiska līmeņa liegumu Krievijas sportistiem, jo, ņemot vērā Krievijas veikto karu pret Ukrainu, nebūtu pieļaujama šīs valsts sportistu dalība olimpiskajās spēlēs.

Latvijas politiķe uzsvēra, ka šādos apstākļos nebūtu pareizi atrasties kopā uz viena pjedestāla ar Krievijas sportistiem.

Komentējot SOK lēmumu, Mieriņa atzīmēja, ka Krievija visu laiku mēģina apiet tai noteiktās dažādās sankcijas "kaut vai pa sētas durvīm".

Kā ziņots, Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) un ministre Anda Čakša (JV) nosoda SOK lēmumu ļaut Krievijas un Baltkrievijas sportistiem nākamā gada Parīzes olimpiskajās spēlēs piedalīties neitrālu sportistu statusā, liecina IZM un ministres paziņojumi tviterī.

IZM norāda, ka šāds lēmums ir nepieņemams, kamēr Eiropā turpinās nežēlīgs karš. Latvija intensīvi konsultējas ar Ukrainu un sabiedrotajiem un rīcība sekos, sola par sporta nozari atbildīgā ministrija.

Izmantotie resursi:
LETA

Slēpts komentārs: gamergirl

  -1 [+] [-]

, 2023-12-11 15:02, pirms 11 mēnešiem
Nesaprotu šito visu lietu.

Tāpat boikotēšana ir vājuma pazīme.Ko ar to panāks.Paši tikai būs zaudētājos un sliktie,ļaunums var uzvarēt.

  +2 [+] [-]

, 2023-12-11 15:05, pirms 11 mēnešiem
Nevajag vairs aiztikt to piebaroto SOK ,bet lēmums par neielaišanu valstī jāpieņem Francijai kā rīkotājvalstij.5 vatēm jau ir precīzi konstatēts atbalsts teroristu valstij . Gan jau var piemeklēt likumīgus iemeslus un atrisināt šo jautājumu no otras puses.

  +1 [+] [-]

, 2023-12-11 15:58, pirms 11 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Kāpēc šeit tik daudzi tikai par to domā?Ja gribat Krievijas un Baltkrievijas sportistus nepielaist,tad varbūt arī izsakat, lai nepielaiž arī Izraēlas un Azerbaidžānas sportistus. Nevajag te dubultus standartus laist.

Faktiskā ziņā Izraēla ir daudz vairāk cilvēkus nogalinājusi Palestīnā daudz īsākā laikā, nekā Krievija ir Ukrainā.

Tikai tāpēc,ka viens notiek tuvāk nenozīmē,ka vajag fokusēties tikai uz vienu lietu.

Otrkārt,taču ir teikts,ka tie,kas ir saistīti ar drošības,armijas struktūrām utt. nedrīkstēs piedalīties un nedrīkst izpaust slavinošas lietas. Karogi un valsts identitātes lietas arī nedrīkstēs būt.
Kremlinu tekstus var arī šeit nebīdīt. Tos var atstāt saviem Z telegram kanāliem utt.
Salīdzināt Izraēlu un Azerus (kas man personīgi nepatīk gan) ar krieviem... :facepalm

     [+] [-]

, 2023-12-11 16:22, pirms 11 mēnešiem
Pie tīri teorētiska scenārija, ka spēles tiešām tiktu boikotētas, kas notiktu ar basketbola atlasi? Notiktu pie mums, bet bez mūsu izlases, vai tiktu pārcelta kur citur?

  -1 [+] [-]

, 2023-12-11 16:34, pirms 11 mēnešiem
Valdībai ir sviras, lai Latvija boikotētu - valsts finansējuma nepiešķiršana vai atteikšana piešķirt mūsējo dalībai spēlēs.

  -2 [+] [-]

, 2023-12-11 16:45, pirms 11 mēnešiem
Diemžēl, bet.....ukraiņi paši ielika rokās ļoti, ļoti labu ieroci SOK, un to, kuri ir pret Rusņas un Buļbašu sportistu startiem boikotēšanu Parīzes OS.
Ielika rokās ar to, ka neboikotēja abu agresorvalstu sportistu startēšanu vairākos sporta veidos, kur tiem jau tagad ir atļauts startēt u.t.i. teniss, cīņu sporti, paukošana, un kas tur vel.
Tas jau tagad sagādā lielas problēmas, un to atzīst paši ukraiņi.

  +1 [+] [-]

, 2023-12-11 16:54, pirms 11 mēnešiem
Ulrihs rakstīja: Kremlinu tekstus var arī šeit nebīdīt. Tos var atstāt saviem Z telegram kanāliem utt.
Salīdzināt Izraēlu un Azerus (kas man personīgi nepatīk gan) ar krieviem... :facepalm
Es nesaku nekādus tādus tekstus.Es esmu pilnīgi noteikti par Ukrainu un pilnīgi noteikti pret Krievijas karu,bet es neesmu tas,kuru var tikai propogandēt ar vienu konfliktu. Ir 2 citi nopietni konflikti,kur ir vainīgie. Tā ir Izraēla un Azerbaidžāna.

Ja grib neļaut piedalīties Krievijas un Baltkrievijas sportistiem, tad, kāpēc vajag ļaut piedalīties Izraēļiem un Azerbaidžāņiem.Šīs abas valstis ir tikpat šausmīgas lietas.

Nav pareizi koncentrēties tikai uz vienu lietu. Kāpēc nevar salīdzināt? Paskaties,cik daudz palestīnieši ir nogalināti pāris mēnešu laikā. Gandrīz tikpat,cik ir nogalināti Ukrainā gandrīz 2 gadu laikā un tu vēl saki,ka nav,ko salīdzināt.Padomā ar galvu.

Kā jau teicu,es esmu kategoriski pret Krieviju un par Ukrainu, ES ESMU ZIEDOJIS DAŽĀDAS LIETAS UKRAINAI(naudu,humānās lietas utt.), bet man nepatīk,ka tiek uzstādīti dubulti standarti, ka vieni ir svarīgāki par citiem.

Un vispār,kā jau teicu,ka noteikumi, kur nedrīkst būt dažādās struktūrvienībās sportisti,nedrīkst atbalstīt utt. ir ļoti normāli noteikumi,jo nebūs nekādi simboli,nebūs spotisti saistīti ar armiju un citām vietām un būs sportisti,kas ir par mieru un ir pret karu.

Piemēram,Krievijas tenisiste Darja Kasatkina nemitīgi reižu ir izteikusies ,cik viņa ir pret karu un pret Putinu,un ka viņai ir nedroši atgriezties mājās. Un tas būtu špļāviens viņai sejā,ka kaut viņa ir tik daudz kā sav nostāju izrādījusi,viņa tāpat nevarēs piedalīties olimpiādē.

Tomēr tajā pašā laikā varēs piedalīties Olimpiādē Izraēļi,kas atbalsta visu šausmīgo,kas tiek darīts nevainīgajiem Palestīnas iedzīvotājiem.Tas ir netaisnīgi!

  -1 [+] [-]

, 2023-12-11 17:02, pirms 11 mēnešiem
Kāds sakars Azerbaidžāna atgūst savas likumīgās robežas ,kuras atzīst praktiski visa pasaule,bet ne jau ebreji iebrukā Gazā,bet gan turienes arābi uzbruka Izraēlai un teroristi ir jālikvidē.

  -2 [+] [-]

, 2023-12-11 17:05, pirms 11 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Es nesaku nekādus tādus tekstus.Es esmu pilnīgi noteikti par Ukrainu un pilnīgi noteikti pret Krievijas karu,bet es neesmu tas,kuru var tikai propogandēt ar vienu konfliktu. Ir 2 citi nopietni konflikti,kur ir vainīgie. Tā ir Izraēla un Azerbaidžāna.

Ja grib neļaut piedalīties Krievijas un Baltkrievijas sportistiem, tad, kāpēc vajag ļaut piedalīties Izraēļiem un Azerbaidžāņiem.Šīs abas valstis ir tikpat šausmīgas lietas.

Nav pareizi koncentrēties tikai uz vienu lietu. Kāpēc nevar salīdzināt? Paskaties,cik daudz palestīnieši ir nogalināti pāris mēnešu laikā. Gandrīz tikpat,cik ir nogalināti Ukrainā gandrīz 2 gadu laikā un tu vēl saki,ka nav,ko salīdzināt.Padomā ar galvu.

Kā jau teicu,es esmu kategoriski pret Krieviju un par Ukrainu, ES ESMU ZIEDOJIS DAŽĀDAS LIETAS UKRAINAI(naudu,humānās lietas utt.), bet man nepatīk,ka tiek uzstādīti dubulti standarti, ka vieni ir svarīgāki par citiem.

Un vispār,kā jau teicu,ka noteikumi, kur nedrīkst būt dažādās struktūrvienībās sportisti,nedrīkst atbalstīt utt. ir ļoti normāli noteikumi,jo nebūs nekādi simboli,nebūs spotisti saistīti ar armiju un citām vietām un būs sportisti,kas ir par mieru un ir pret karu.

Piemēram,Krievijas tenisiste Darja Kasatkina nemitīgi reižu ir izteikusies ,cik viņa ir pret karu un pret Putinu,un ka viņai ir nedroši atgriezties mājās. Un tas būtu špļāviens viņai sejā,ka kaut viņa ir tik daudz kā sav nostāju izrādījusi,viņa tāpat nevarēs piedalīties olimpiādē.

Tomēr tajā pašā laikā varēs piedalīties Olimpiādē Izraēļi,kas atbalsta visu šausmīgo,kas tiek darīts nevainīgajiem Palestīnas iedzīvotājiem.Tas ir netaisnīgi!
Vai dieniņ, cik daudz palestīnieši nogalināti mēneša laikā!🙄
Kāpēc palestīnieši (HAMAS) par to nedomāja 7. oktobrī, kad nodevīgi iebruka Izraēlā, un tur slaktēja visus pēc kārtas? Domā, ka HAMAS vadība nezināja, ka Izraēlas atbilde būs tieši tāda, kāda tā patreiz ir?
Un kā vel zināja, bet tas viņiem nelika domāt par ''nabaga palestīniešiem'', sievietēm, bērniem un sirmgalvjiem.
Pateikšu vel vairāk, ka pirms teroriem viņi tieši vēlējās, la Izraēlas atbilde būtu tieši tāda, kāda tā tagad ir, jo teroristiem neslikti veicas propagandas telpā. Un viņiem ir dziļi pie kājas mierīgie civiliedzīvotāji, kuri savā būtībā atbalsta HAMAS teroristus.
HAMAS un palestīnieši Gazas sektorā saņem tieši to ko tie bija pelnījuši pēc pilnas programmas.

Nevajag te dzīt Rusņas propagandas naratīviem, tēlojot baigo pacifistu.

  -1 [+] [-]

, 2023-12-11 17:06, pirms 11 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Es nesaku nekādus tādus tekstus.Es esmu pilnīgi noteikti par Ukrainu un pilnīgi noteikti pret Krievijas karu,bet es neesmu tas,kuru var tikai propogandēt ar vienu konfliktu. Ir 2 citi nopietni konflikti,kur ir vainīgie. Tā ir Izraēla un Azerbaidžāna.

Ja grib neļaut piedalīties Krievijas un Baltkrievijas sportistiem, tad, kāpēc vajag ļaut piedalīties Izraēļiem un Azerbaidžāņiem.Šīs abas valstis ir tikpat šausmīgas lietas.

Nav pareizi koncentrēties tikai uz vienu lietu. Kāpēc nevar salīdzināt? Paskaties,cik daudz palestīnieši ir nogalināti pāris mēnešu laikā. Gandrīz tikpat,cik ir nogalināti Ukrainā gandrīz 2 gadu laikā un tu vēl saki,ka nav,ko salīdzināt.Padomā ar galvu.

Kā jau teicu,es esmu kategoriski pret Krieviju un par Ukrainu, ES ESMU ZIEDOJIS DAŽĀDAS LIETAS UKRAINAI(naudu,humānās lietas utt.), bet man nepatīk,ka tiek uzstādīti dubulti standarti, ka vieni ir svarīgāki par citiem.

Un vispār,kā jau teicu,ka noteikumi, kur nedrīkst būt dažādās struktūrvienībās sportisti,nedrīkst atbalstīt utt. ir ļoti normāli noteikumi,jo nebūs nekādi simboli,nebūs spotisti saistīti ar armiju un citām vietām un būs sportisti,kas ir par mieru un ir pret karu.

Piemēram,Krievijas tenisiste Darja Kasatkina nemitīgi reižu ir izteikusies ,cik viņa ir pret karu un pret Putinu,un ka viņai ir nedroši atgriezties mājās. Un tas būtu špļāviens viņai sejā,ka kaut viņa ir tik daudz kā sav nostāju izrādījusi,viņa tāpat nevarēs piedalīties olimpiādē.

Tomēr tajā pašā laikā varēs piedalīties Olimpiādē Izraēļi,kas atbalsta visu šausmīgo,kas tiek darīts nevainīgajiem Palestīnas iedzīvotājiem.Tas ir netaisnīgi!
Es domāju ar galvu, tāpēc jau saku, ka nevajag te kremlinu tuftu dzīt... Vēl tikai pietrūka "ņe vsjo tak odnoznačno".
Par Izraēlu - arābi ir ienācēji Palestīnā. Vēl pirms 200 gadiem pētot etnogrāfiskās lietas šajā gan tagadējā Izraēlā gan tagadējā Palestīnā pārsvarā figurē tikai ebreju uzvārdi, toponīmi utt. Labi, pasaule vienojās, ka viņiem vajag valsti (jo izrādas, ka ir tāda tauta Palestīnieši nevis vienkārši tie paši arābi, kas tur apmetušies), piespieda Izraēlo to atzīt un sāka barot ar naudu. Tā vietā, lai uztaisītu vēl vienu Dubaju vai ko tādu tie mudaki iegrūda visu naudu tuneļos, raķetēs, teroristu apmācībā utt. Un regulāri apšaudīja Izraēlu vairāk vai mazāk intensīvi līdz 7.oktobrī vispār ar gavilēm uzņēma savu iebrukumu. Nu ja reiz ir gaviles un atbalsts, tad tagad viņi pļauj to ko sēja... Līdz ar to salīdzinājums ar Ukrainu ir galīgi garām un nevietā. Ukraiņi ne 2014 ne 2022 krieviem neuzbruka un netaisījās uzbrukt...
Azeri un armēņi - šeit arī būtība cita... Azeri teorētiski atjaunoja savu valsti teritorijās, kas ir starptautiski atzītas. Cita lieta par vēsturisko mantojumu utt., bet atkal saistības ar Ukrainu nekādas, tikai tā, ka tur un tur šauj...

P.S. Nez kas to 7.oktobra slaktiņu sarīkoja un atbalstīja, ja Palestīnā nevainīgie iedzīvotāji tikai ir?

     [+] [-]

, 2023-12-11 17:07, pirms 11 mēnešiem
coffijs rakstīja: Kāds sakars Azerbaidžāna atgūst savas likumīgās robežas ,kuras atzīst praktiski visa pasaule,bet ne jau ebreji iebrukā Gazā,bet gan turienes arābi uzbruka Izraēlai un teroristi ir jālikvidē.
Tieši tā!
Dažs labs aizmirsis, vai tēlo ka aizmirsuši, kas un kā notika Kalnu-Karabahā vel 90-tos gados.
Kremlini cer, ka novirzot uzmanību uz notiekošo Izraēlā izdosies novirzīt uzmanību no vatņiku zvērībām Ukrainā.
Velti cerēts.

  +1 [+] [-]

, 2023-12-11 17:16, pirms 11 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tieši tā!
Dažs labs aizmirsis, vai tēlo ka aizmirsuši, kas un kā notika Kalnu-Karabahā vel 90-tos gados.
Kremlini cer, ka novirzot uzmanību uz notiekošo Izraēlā izdosies novirzīt uzmanību no vatņiku zvērībām Ukrainā.
Velti cerēts.
PILNĪGI PIEKRĪTU TEV!
Te nav runas par novēršanu uzmanības Ukrainai,jo uzmanību noteikti vajag,tam es piekrītu,bet diemžēl visur mūsu tv ziņās visu laiku propagandē TIKAI ziņas par Ukrainu un neko par Palestīnu šobrīd(varbūt 1 par to pret 10 Ukrainas ziņām).Kāda runa par uzmanības novēršanu,ja mums ziņās ir pretējais.

Kalnu Karabaha ir Armēnija.Tāpat kā Krimā ir daudz vairāk etniskie krievi,bet uzskatām par Ukrainu.Kalnu Karabahas vēl izteiktāk ir Armēņi vairāk.

     [+] [-]

, 2023-12-11 17:20, pirms 11 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tieši tā!
Dažs labs aizmirsis, vai tēlo ka aizmirsuši, kas un kā notika Kalnu-Karabahā vel 90-tos gados.
Kremlini cer, ka novirzot uzmanību uz notiekošo Izraēlā izdosies novirzīt uzmanību no vatņiku zvērībām Ukrainā.
Velti cerēts.
Pie tam arābi tur ienāca Britu kolonijas laikā ,jo tur senatnē dzīvoja ebreji samarieši filistieši amorieši un citi un viņiem visiem nebija nekāda sakara ar arābu ticību un tradīcijām vēl 19 gadsimta vidū pusē no šīs teritorijas valdija jūdaisms.Palestīnas arābs pilnīgi ne ar ko neatšķiras no Libānas Sīrijas ,vai Jordānijas arāba ,jo tā ir viena tauta.

     [+] [-]

, 2023-12-11 17:22, pirms 11 mēnešiem
gamergirl rakstīja: PILNĪGI PIEKRĪTU TEV!
Te nav runas par novēršanu uzmanības Ukrainai,jo uzmanību noteikti vajag,tam es piekrītu,bet diemžēl visur mūsu tv ziņās visu laiku propagandē TIKAI ziņas par Ukrainu un neko par Palestīnu šobrīd(varbūt 1 par to pret 10 Ukrainas ziņām).Kāda runa par uzmanības novēršanu,ja mums ziņās ir pretējais.

Kalnu Karabaha ir Armēnija.Tāpat kā Krimā ir daudz vairāk etniskie krievi,bet uzskatām par Ukrainu.Kalnu Karabahas vēl izteiktāk ir Armēņi vairāk.
Netēlo!
Palestīnieši un HAMAS saņem tieši to ko ir pelnījuši pēc pilnas programmas.
Un mācies vēsturi, lai nav jākļūst par klaunu. Pie tam salīdzinoši nesenu vēsturi, jo viss Kalnu-Karabahā notika vel 90-tos gados.

A, ja Krimā ir daudz vairāk vateņu, un tikai tāpēc tai jābūt Rusņai, tad varbūt D-pili arī jāatdod Rusņai, jo tajā ir gana daudz vatņiku, un tā gana ilgi bija Vitebskas guberņas sastāvā? Tāpat kā visa Latgale.

  -2 [+] [-]

, 2023-12-11 17:24, pirms 11 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vai dieniņ, cik daudz palestīnieši nogalināti mēneša laikā!🙄
Kāpēc palestīnieši (HAMAS) par to nedomāja 7. oktobrī, kad nodevīgi iebruka Izraēlā, un tur slaktēja visus pēc kārtas? Domā, ka HAMAS vadība nezināja, ka Izraēlas atbilde būs tieši tāda, kāda tā patreiz ir?
Un kā vel zināja, bet tas viņiem nelika domāt par ''nabaga palestīniešiem'', sievietēm, bērniem un sirmgalvjiem.
Pateikšu vel vairāk, ka pirms teroriem viņi tieši vēlējās, la Izraēlas atbilde būtu tieši tāda, kāda tā tagad ir, jo teroristiem neslikti veicas propagandas telpā. Un viņiem ir dziļi pie kājas mierīgie civiliedzīvotāji, kuri savā būtībā atbalsta HAMAS teroristus.
HAMAS un palestīnieši Gazas sektorā saņem tieši to ko tie bija pelnījuši pēc pilnas programmas.

Nevajag te dzīt Rusņas propagandas naratīviem, tēlojot baigo pacifistu.
Ak šausmas.Kā var uztraukties tikai par vienu lietu?Ir jāuztraucas par visu,ne tikai vienu lietu.

PALESTĪNIEŠU miermīlīgie civiliedzīvotāji nav viens un tas pats,kas ir HAMAS.

Te ir runa par Izraēlu. Viņi ar savu rīcību gandrīz neļauj citiem palīdzēt palestīniešiem. Te es runāju nevis par Hamas sliktumu,kas ir skaidrs,bet,cik cietsirdīgi ir Izraēlieši,ka viņu darbību dēļ viņi nevis ļauj citiem palīdzēt Palestīnai,bet visu dara tā,lai vairāk ietu bojā. Žēl tos nogalinātos Palestīnas bērnus,kurus spīdzina un nogalina. FREE PALESTINE!

Tāpat kā Kalnu Karabaha ir Armēnija,tāpat arī Krima ir Ukraina.
STAND WITH UKRAINE AND ARMENIA UN FREE PALESTINE!

     [+] [-]

, 2023-12-11 17:26, pirms 11 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Netēlo!
Palestīnieši un HAMAS saņem tieši to ko ir pelnījuši pēc pilnas programmas.
Un mācies vēsturi, lai nav jākļūst par klaunu. Pie tam salīdzinoši nesenu vēsturi, jo viss Kalnu-Karabahā notika vel 90-tos gados.

A, ja Krimā ir daudz vairāk vateņu, un tikai tāpēc tai jābūt Rusņai, tad varbūt D-pili arī jāatdod Rusņai, jo tajā ir gana daudz vatņiku, un tā gana ilgi bija Vitebskas guberņas sastāvā? Tāpat kā visa Latgale.
Es saku,ka Krima ir Ukraina tu plānprātiņ!!! Tu to tagad saki. Pats tu esi krievs,ja saki,ka Krima ir Krievija!

  -1 [+] [-]

, 2023-12-11 17:27, pirms 11 mēnešiem
coffijs rakstīja: Pie tam arābi tur ienāca Britu kolonijas laikā ,jo tur senatnē dzīvoja ebreji samarieši filistieši amorieši un citi un viņiem visiem nebija nekāda sakara ar arābu ticību un tradīcijām vēl 19 gadsimta vidū pusē no šīs teritorijas valdija jūdaisms.Palestīnas arābs pilnīgi ne ar ko neatšķiras no Libānas Sīrijas ,vai Jordānijas arāba ,jo tā ir viena tauta.
Tas arī, bet nevajag nemaz rakņāties tik dziļā vēsturē, jo pietiek palūkoties, kas notika XX. gadsimta 40-to gadu otrā pusē, kad ANO noteica Izraēlas un Palestīnas izveidošanas teritorijas. Izraēla izveidoja savu valsti, bet palestīnieši to negribēja, un pie tam daļu viņiem paredzētās zemes pievāca Jordānija.
Palestīnieši, jo īpaši Gazas sektorā, ir parazītu varza, kura parazitē uz Izraēlas un starptautiskās sabiedrības rēķina.

     [+] [-]

, 2023-12-11 17:29, pirms 11 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Es saku,ka Krima ir Ukraina tu plānprātiņ!!! Tu to tagad saki. Pats tu esi krievs,ja saki,ka Krima ir Krievija!
Atvainojos par Krimu, jo pārlasījos!

Tomēr tas nekādi nemaina to, ka tu te dzen Rusņas propagandas naratīvas.

  -1 [+] [-]

, 2023-12-11 17:31, pirms 11 mēnešiem
gamergirl rakstīja: PILNĪGI PIEKRĪTU TEV!
Te nav runas par novēršanu uzmanības Ukrainai,jo uzmanību noteikti vajag,tam es piekrītu,bet diemžēl visur mūsu tv ziņās visu laiku propagandē TIKAI ziņas par Ukrainu un neko par Palestīnu šobrīd(varbūt 1 par to pret 10 Ukrainas ziņām).Kāda runa par uzmanības novēršanu,ja mums ziņās ir pretējais.

Kalnu Karabaha ir Armēnija.Tāpat kā Krimā ir daudz vairāk etniskie krievi,bet uzskatām par Ukrainu.Kalnu Karabahas vēl izteiktāk ir Armēņi vairāk.
Nav svarīgi kā tur vairāk ,jo bijušajā psrs pasaulē atzītās robežas ir 1991 gada.Tāpēc praktiski nekur pasaulē neatzīst Kalnu Karabaha D.Osetijas Abhāzijas Piedņestras veidojumus tāpat kā neatzīst Krimas aneksiju un tagadējo okupēto rajonu iekļaušanu krievijas sastāvā.Ja visi Eiropā sāks rakņāties vēsturē,tad trešdaļa Slovākijas teritorijas ir ungāru zemes un tur vairumā dzīvo ungāri,bet Nīderlande un Francija var pateikt ,ka nav tādas valsts kā Beļģijas.Vācieši var atcerēties ,ka viens Itālijas apgabals ir tik vācisks,ka itāļu tur maz.

     [+] [-]

, 2023-12-11 17:34, pirms 11 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Atvainojos par Krimu, jo pārlasījos!

Tomēr tas nekādi nemaina to, ka tu te dzen Rusņas propagandas naratīvas.
Es nedzenu. Tikai tāpēc,ka es neskandinu vienu un to pašu visu laiku,ka tikai svarīgs ir karš Ukrainā (kurš protams,ka ir) un viss,ka nekas cits nav svarīgs,nenozīmē,ka es atbalstu Krieviju un saku viņu lietas.

Jo saistībā ar sportistiem,tie,kas atbalsta karu un ir par Krieviju, jā,nevar piedalīties,bet tādi,kuri ir pret Krievijas darbībām,nedrīkst netikt pielaisti,jo tas tad iet pretī godīgumam un pareizības par ko visi itkā cīnās. Piemērs, Darja Kasatkina,kuru jau minēju,kuru ir aktīva Putina kritizētāja.

  -1 [+] [-]

, 2023-12-11 17:36, pirms 11 mēnešiem
Man patika kā Izraēlas deputāts teica:
-Izraēlas valdošās partijas “Likud” deputāts Amirs Veitmans manāmi šokēja “Russia Today” intervētāju, apgalvojot, ka Krievija samaksās dārgu cenu par palestīniešu teroristu atbalstīšanu.

“Mēs pabeigsim šo karu, mēs uzvarēsim, jo esam stiprāki. Pēc tam Krievija samaksās, ticiet vai nē, Krievija samaksās.”

https://jauns.lv/raksts/arzemes/580...

  -1 [+] [-]

, 2023-12-11 17:36, pirms 11 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Ak šausmas.Kā var uztraukties tikai par vienu lietu?Ir jāuztraucas par visu,ne tikai vienu lietu.

PALESTĪNIEŠU miermīlīgie civiliedzīvotāji nav viens un tas pats,kas ir HAMAS.

Te ir runa par Izraēlu. Viņi ar savu rīcību gandrīz neļauj citiem palīdzēt palestīniešiem. Te es runāju nevis par Hamas sliktumu,kas ir skaidrs,bet,cik cietsirdīgi ir Izraēlieši,ka viņu darbību dēļ viņi nevis ļauj citiem palīdzēt Palestīnai,bet visu dara tā,lai vairāk ietu bojā. Žēl tos nogalinātos Palestīnas bērnus,kurus spīdzina un nogalina. FREE PALESTINE!

Tāpat kā Kalnu Karabaha ir Armēnija,tāpat arī Krima ir Ukraina.
STAND WITH UKRAINE AND ARMENIA UN FREE PALESTINE!
"Palestīniešu miermīlīgie" iedzīvotāji ir ievēlējuši to HAMAS, atbalstījuši gadiem un ar sajūsmu uzņēma ziņas par 7.oktobra slaktiņu...

Kalnu Karabaha un Krima ir pilnīgi 2 dažādas lietas.... Krimā pārsvarā krievi, kas ir ienācēji, juridiski pieder Ukrainai.
Kalnu Karabahā savukārt vairums bija armēņi, kuri šeit dzīvojuši tūkstošiem gadu, un ienācēji ir savukārt tie, kam juridiski piedar Karabaha. Nu elementāras atšķirības tak būtu jāredz "ņe vse tak odnoznačno" piekritējiem...

     [+] [-]

, 2023-12-11 17:37, pirms 11 mēnešiem
Runājot par ebrejiem un arābiem. Ebreji nebūt nav balti un pūkaini šajā konfliktā, bet ņemot vērā, ka arābi ir faktiski Eiropas (tai skaitā mūsu) ienaidnieki, tad gribot negribot ir jābūt Izraēlas pusē kaut vai elementāra pašsaglabāšanās instinkta dēļ.

  -1 [+] [-]

, 2023-12-11 17:47, pirms 11 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Es nedzenu. Tikai tāpēc,ka es neskandinu vienu un to pašu visu laiku,ka tikai svarīgs ir karš Ukrainā (kurš protams,ka ir) un viss,ka nekas cits nav svarīgs,nenozīmē,ka es atbalstu Krieviju un saku viņu lietas.

Jo saistībā ar sportistiem,tie,kas atbalsta karu un ir par Krieviju, jā,nevar piedalīties,bet tādi,kuri ir pret Krievijas darbībām,nedrīkst netikt pielaisti,jo tas tad iet pretī godīgumam un pareizības par ko visi itkā cīnās. Piemērs, Darja Kasatkina,kuru jau minēju,kuru ir aktīva Putina kritizētāja.
Ja tu zini, kas ir Staņislavskis, tad droši vien zini kādā sakarā radās viņa teiciens-es tev nenoticēju!
Es tev varu pateikt tieši to pašu!

     [+] [-]

, 2023-12-11 22:01, pirms 11 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Es nesaku nekādus tādus tekstus.Es esmu pilnīgi noteikti par Ukrainu un pilnīgi noteikti pret Krievijas karu,bet es neesmu tas,kuru var tikai propogandēt ar vienu konfliktu. Ir 2 citi nopietni konflikti,kur ir vainīgie. Tā ir Izraēla un Azerbaidžāna.

Ja grib neļaut piedalīties Krievijas un Baltkrievijas sportistiem, tad, kāpēc vajag ļaut piedalīties Izraēļiem un Azerbaidžāņiem.Šīs abas valstis ir tikpat šausmīgas lietas.

Nav pareizi koncentrēties tikai uz vienu lietu. Kāpēc nevar salīdzināt? Paskaties,cik daudz palestīnieši ir nogalināti pāris mēnešu laikā. Gandrīz tikpat,cik ir nogalināti Ukrainā gandrīz 2 gadu laikā un tu vēl saki,ka nav,ko salīdzināt.Padomā ar galvu.

Kā jau teicu,es esmu kategoriski pret Krieviju un par Ukrainu, ES ESMU ZIEDOJIS DAŽĀDAS LIETAS UKRAINAI(naudu,humānās lietas utt.), bet man nepatīk,ka tiek uzstādīti dubulti standarti, ka vieni ir svarīgāki par citiem.

Un vispār,kā jau teicu,ka noteikumi, kur nedrīkst būt dažādās struktūrvienībās sportisti,nedrīkst atbalstīt utt. ir ļoti normāli noteikumi,jo nebūs nekādi simboli,nebūs spotisti saistīti ar armiju un citām vietām un būs sportisti,kas ir par mieru un ir pret karu.

Piemēram,Krievijas tenisiste Darja Kasatkina nemitīgi reižu ir izteikusies ,cik viņa ir pret karu un pret Putinu,un ka viņai ir nedroši atgriezties mājās. Un tas būtu špļāviens viņai sejā,ka kaut viņa ir tik daudz kā sav nostāju izrādījusi,viņa tāpat nevarēs piedalīties olimpiādē.

Tomēr tajā pašā laikā varēs piedalīties Olimpiādē Izraēļi,kas atbalsta visu šausmīgo,kas tiek darīts nevainīgajiem Palestīnas iedzīvotājiem.Tas ir netaisnīgi!
Kā var salīdzināt Ukrainas un Palestīnas situāciju? Tās būtu analogi, ja pirms Krievijas kara Ukrainas armija ieietu kādā pierobežas pilsētā un noslaktētu tūkstots krievus un vel pāris simtus nolaupītu. Nemaz nerunājot par to, ka no visām tevis nosauktajām valstīm Krievija ir vienīgā, kam sports, joprojām ir viens no galvenajiem propagandas instrumentiem.

     [+] [-]

, 2023-12-11 22:04, pirms 11 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Ak šausmas.Kā var uztraukties tikai par vienu lietu?Ir jāuztraucas par visu,ne tikai vienu lietu.

PALESTĪNIEŠU miermīlīgie civiliedzīvotāji nav viens un tas pats,kas ir HAMAS.

Te ir runa par Izraēlu. Viņi ar savu rīcību gandrīz neļauj citiem palīdzēt palestīniešiem. Te es runāju nevis par Hamas sliktumu,kas ir skaidrs,bet,cik cietsirdīgi ir Izraēlieši,ka viņu darbību dēļ viņi nevis ļauj citiem palīdzēt Palestīnai,bet visu dara tā,lai vairāk ietu bojā. Žēl tos nogalinātos Palestīnas bērnus,kurus spīdzina un nogalina. FREE PALESTINE!

Tāpat kā Kalnu Karabaha ir Armēnija,tāpat arī Krima ir Ukraina.
STAND WITH UKRAINE AND ARMENIA UN FREE PALESTINE!
Palestīniešu mierīgie iedzīvotāji ir tie, kas par savu valdību iebalsoja Hamas un tie, kas atbalsta ar ovācijām to, ko 7. oktobrī izdarīja Hamas. Skanēs skumji, pretīgi utt. bet viņi ir līdzvainīgi.

     [+] [-]

, 2023-12-12 01:31, pirms 11 mēnešiem
gamergirl rakstīja: Es nesaku nekādus tādus tekstus.Es esmu pilnīgi noteikti par Ukrainu un pilnīgi noteikti pret Krievijas karu,bet es neesmu tas,kuru var tikai propogandēt ar vienu konfliktu. Ir 2 citi nopietni konflikti,kur ir vainīgie. Tā ir Izraēla un Azerbaidžāna.

Ja grib neļaut piedalīties Krievijas un Baltkrievijas sportistiem, tad, kāpēc vajag ļaut piedalīties Izraēļiem un Azerbaidžāņiem.Šīs abas valstis ir tikpat šausmīgas lietas.

Nav pareizi koncentrēties tikai uz vienu lietu. Kāpēc nevar salīdzināt? Paskaties,cik daudz palestīnieši ir nogalināti pāris mēnešu laikā. Gandrīz tikpat,cik ir nogalināti Ukrainā gandrīz 2 gadu laikā un tu vēl saki,ka nav,ko salīdzināt.Padomā ar galvu.

Kā jau teicu,es esmu kategoriski pret Krieviju un par Ukrainu, ES ESMU ZIEDOJIS DAŽĀDAS LIETAS UKRAINAI(naudu,humānās lietas utt.), bet man nepatīk,ka tiek uzstādīti dubulti standarti, ka vieni ir svarīgāki par citiem.

Un vispār,kā jau teicu,ka noteikumi, kur nedrīkst būt dažādās struktūrvienībās sportisti,nedrīkst atbalstīt utt. ir ļoti normāli noteikumi,jo nebūs nekādi simboli,nebūs spotisti saistīti ar armiju un citām vietām un būs sportisti,kas ir par mieru un ir pret karu.

Piemēram,Krievijas tenisiste Darja Kasatkina nemitīgi reižu ir izteikusies ,cik viņa ir pret karu un pret Putinu,un ka viņai ir nedroši atgriezties mājās. Un tas būtu špļāviens viņai sejā,ka kaut viņa ir tik daudz kā sav nostāju izrādījusi,viņa tāpat nevarēs piedalīties olimpiādē.

Tomēr tajā pašā laikā varēs piedalīties Olimpiādē Izraēļi,kas atbalsta visu šausmīgo,kas tiek darīts nevainīgajiem Palestīnas iedzīvotājiem.Tas ir netaisnīgi!
Špļāviens

     [+] [-]

, 2023-12-12 07:20, pirms 11 mēnešiem
Nu nez vai PSRS ir labs piemērs!!!!