Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3030, Did:0, useCase: 3
Autors: Emils Ozerinskis

Lasmanis vienatnē garām Francijai neaizvelk, būs jāspēlē par bronzu

Lasmanis vienatnē garām Francijai neaizvelk, būs jāspēlē par bronzu
Kārlis Lasmanis. Foto: Romans Kokšarovs/LOK

Parīzes olimpiskajās spēlēs Latvijas 3x3 basketbola izlase spēlēs par bronzas godalgām ar Lietuvas basketbolistiem. Pusfināla cīņā Latvijas komanda ar 14:21 zaudēja Francijas izlasei.

• Līdz izslēgšanas spēļu turnīram Latvijas izlase spēlējusi nevainojami, izcīnot uzvaras visās septiņās pamatturnīra spēlēs. Tomēr pret Francijas izlasi panākums nāca ar pamatīgu veiksmes devu, jo Franks Segela uzvaras metiena vietā izpildīja ļoti tālu viena punkta metienu, niecīgi pārkāpjot tālmetiena līniju. Tas atstāja Naurim Miezim iespēju ar filigrānu tālmetienu izraut uzvaru ar 22:20. Tā kā Francijas vīri nekāds saldais ēdiens Latvijas basketbolistiem nebija.

• Iepriekšējās četrās tikšanās reizēs izlašu līmenī Latvijas 3x3 basketbolistiem allaž bija izdevies uzveikt Francijas komandu. Pamatīgu atspēlēšanos ar Kārļa Lasmaņa pūlēm izdevās gūt 2023. gada Eiropas čempionāta bronzas spēlē, kad otrais numurs sabēra 16 punktus, palīdzot izglābties no deviņu punktu deficīta.

• Tieši Lasmanis spēles ievadā uzņēmās iniciatīvu, gūstot pirmos trīs Latvijas komandas punktus. Ar tādu pašu rezultativitāti atbildēja mājinieku komanda, pēc divām ar pusi spēlētām minūtēm rezultātam esot 3:3. Lasmanis pieprasīja pamošanos no saviem kolēģiem, kuru panākumu sarakstā vēl nav olimpisko zelta medaļu.

• Pie četru nospēlētu minūšu robežas uz rezultāta tablo bija nervozs neizšķirts - 7:7. Ar spēles laika vidus sekmēm Francija pārņēma spēles vadību ar divu punktu pārsvaru. Trīs minūtes līdz spēles laika beigām francūžu pārsvars bija pieaudzis līdz 13:10, bet mājinieku sakrātā pārkāpumu norma vēl deva cerības uz spēles gaitas laušanu.

• Trāpot metienu no distances, Veržā panāca jau 19:14, kas pusotru minūti pirms beigām padarīja Raimonda Feldmaņa trenētās komandas cerības uz olimpiskā zelta atkārtošanu par bojevika cienīgu scenāriju. Nekrītot ne Naura Mieža metieniem, ne rezultatīvu pienesumu dodot abiem 3x3 izlases jaunpienācējiem, ar Lasmaņa pūlēm nebija pietiekami. Trāpot soda metienu, Francija pielika punktu pusfināla kaujai ar 21:14, aizsūtot Latviju uz bronzas spēli Baltijas derbijā.

• Milzīgais spiediens svarīgajā pusfinālā spēlē darīja savu. Olimpiskie debitanti Zigmārs Raimo un Francis Lācis pienesumu uzbrukumā nedeva, pieļaujot arī pa izšķirošām aizsardzības kļūdām. Arī komandas kapteinim Naurim Miezim trīs gūtie punkti nāca jau spēles izskaņā, kad Francijas komanda bija tikusi pie izšķirošā pārsvara. Kārlis Lasmanis guva 11 no komandas 14 punktiem.

Pēcspēles sarunā ar LTV7 visus spēkus atdevušais Lasmanis atvainojās līdzjutējiem par viņu pievilšanu, taču komandas kapteinis Miezis uzsvēra, ka nekas vēl nav beidzies, jo priekšā ir spēle par bronzas godalgām.

Latvija - Francija 14:21
Latvija: Lasmanis 11, Miezis 3, Lācis, Raimo.
Francija: Dusoljē 9, Veržā 7, Rambo 3, Segela 2

Parīzes olimpiskās spēles, 3x3 basketbols vīriešiem, medaļu cīņas, 5. augusts

LaiksSpēleRezultāts
Pusfināls19.00Nīderlande - Lietuva20:9
Pusfināls20.00Latvija - Francija14:21
Par bronzu22.30Latvija - Lietuva
Fināls23.30Francija - Nīderlande

• Parīzes olimpisko spēļu vīru 3x3 basketbola turnīrā medaļas tiks sadalītas pirms pusnakts. Pulksten 22:30 norisināsies bronzas spēle, bet 23:30 pēc Latvijas laika norisināsies cīņa par zeltu. Tiešraidē tās translēs LTV7.

Noderīgas saites:

Olimpisko spēļu jaunumi
Latvijas sportistu starti un rezultāti
SPORTLAND lielā prognožu spēle
K SENUKAI Esi meistars - trāpi skaitli!


, 2024-08-05 20:32, pirms 4 mēnešiem
Reāli pārējā komanda pievīla Lasmani!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2024-08-05 20:34, pirms 4 mēnešiem
Nevienu divcīņu nevinējām. Franči gribēja 2x vairāk. Nolaistām rokām bieži bijām. Vilšanās!
Nav Miezis, nav uzvara!
, 2024-08-05 20:34, pirms 4 mēnešiem
Nja tālmetieni nekrīt un līdz ar to zaude.
, 2024-08-05 20:35, pirms 4 mēnešiem
Nesanāca šoreiz.
Tāds ir sports.
Galvas augšā!
, 2024-08-05 20:35, pirms 4 mēnešiem
Izņemot Lasmani, neviens spēlei nebija gatavs. 2.p. 1/12...
, 2024-08-05 20:35, pirms 4 mēnešiem
Lasmanis tiešām bija ieradies viens uz spēli!
Aizsardzība zem katras kritikas, tiešām čaļiem likās, ka 2p atkal uzkritīs un poher par defu? Nu tad prijehaļi, aplauziens.
Braļuku duelis, tur 120% koncetrācija!
, 2024-08-05 20:35, pirms 4 mēnešiem
Tikai nevajag tekstus, ka nevajadzēja vinnēt visas spēles( stulbākais ko var pateikt), jo pēc tā scenārija Serbiem laikam viss OK 😄
Tāds ir sports, ne vienmēr vinnē stiprākais, tapēc arī ir interese sportu skatīties!!!
Par bronzu 💪
, 2024-08-05 20:35, pirms 4 mēnešiem
Tagad par 7:0 curse
Runas 50. Gadus 3x3 olimpiade.. 👍 gg
, 2024-08-05 20:35, pirms 4 mēnešiem
Visvairāk smiekli nāk par Raimo un Lāci. Lācis tiešām lācis. Nu tā kā tādi divi koka gabali, kas līdz galam nesaprot kur nonākuši. Vai tiešām basketbola lielvalsts nevar šim hobijsportam atrast piemērotākus spēlētājus? Vai tur tikai čomi savā starpā spēlē, čomi brauc uz OS?
, 2024-08-05 20:35, pirms 4 mēnešiem
Lasmanis viens spēlēja un tālmetieni nekrita, bez variantiem
, 2024-08-05 20:35, pirms 4 mēnešiem
Diemžēl......!😕
Nu, neko! Lai izdodas, vismaz, bronzu izcīnīt.😏
, 2024-08-05 20:35, pirms 4 mēnešiem
Nevar uzvarēt turnīru nezaudējot spēli grupā!
Slēpts komentārs: LVpirags
, 2024-08-05 20:35, pirms 4 mēnešiem
Baltijas Derbijs joprojām notiks... diemžēl nepareizajā mačā....
, 2024-08-05 20:36, pirms 4 mēnešiem
Raimo vietā tiešām nebija kāds labāks ko paņemt?
, 2024-08-05 20:36, pirms 4 mēnešiem
Jaunie Lācis un Raimo neizturēja spriedzi...
, 2024-08-05 20:36, pirms 4 mēnešiem
Fantastisks sniegums Francijai, skaista uzvara, bet LV faniem un LV puišiem, degunus mazliet zemāk. Šoreiz augstprātība no visiem maksāja zeltu. Nu cīņa ar brāļiem par bronzu, lai uzvar spēcīgākais un veiksmīgākais!
, 2024-08-05 20:36, pirms 4 mēnešiem
Lāčuks diemžēl nebija piecēlies no ziemas miega…
Grūti kad uzbrukumā 2 jāspēlē.
, 2024-08-05 20:36, pirms 4 mēnešiem
b-boy rakstīja: Tikai nevajag tekstus, ka nevajadzēja vinnēt visas spēles( stulbākais ko var pateikt), jo pēc tā scenārija Serbiem laikam viss OK 😄
Tāds ir sports, ne vienmēr vinnē stiprākais, tapēc arī ir interese sportu skatīties!!!
Par bronzu 💪
Stiprākie vinnēja - Francija.
, 2024-08-05 20:36, pirms 4 mēnešiem
Kas tiem diviem dārzeņiem pa vainu? Kāpēc spēlēt basketbolu, ja nespēj iemest neko??
, 2024-08-05 20:36, pirms 4 mēnešiem
katrai pasakai reiz pienāk beigas , 4 vieta būs labs rezultāts !
, 2024-08-05 20:36, pirms 4 mēnešiem
Lasmanis tā vilka komandu, arī kļūstot par rezultatīvāko spelētāju komandā turnīrā līdz šim, bet ar to bija par maz. Nekas jācīnās par bronzu.
, 2024-08-05 20:36, pirms 4 mēnešiem
Šoreiz
, 2024-08-05 20:37, pirms 4 mēnešiem
Lācis un Raimo nepalīdzēja. Būs grūti uzvarēt motivētos leišus.
, 2024-08-05 20:37, pirms 4 mēnešiem
Lol, bēdu ieleja
, 2024-08-05 20:37, pirms 4 mēnešiem
Viņi bija četri, bet darba šodien bija tikai viens (Lasmanis).
, 2024-08-05 20:37, pirms 4 mēnešiem
Pilnīgākie zemnieki! Iekāst tiem lopkopjiem kuriem bija par 1 spēli vairāk. Rebus savākt nevar, defs tik slikts atstājot tik daudz brīvus metienus.
Raimo un Francis nekādi, taisa sūdus.
Bez bufetes snaipera Krūmiņa troikām no stacijas bez varikiem!
, 2024-08-05 20:37, pirms 4 mēnešiem
pirdaks rakstīja: Visvairāk smiekli nāk par Raimo un Lāci. Lācis tiešām lācis. Nu tā kā tādi divi koka gabali, kas līdz galam nesaprot kur nonākuši. Vai tiešām basketbola lielvalsts nevar šim hobijsportam atrast piemērotākus spēlētājus? Vai tur tikai čomi savā starpā spēlē, čomi brauc uz OS?
Lācis ir ļoti piemērots, sadega zēns.
, 2024-08-05 20:37, pirms 4 mēnešiem
Vienīgais kas spēja iemest bija Lasmanis
Žēl, bet Miezis pārdega.
Raimo un Lācim vajadzētu atrast sev piemērotāku nodarbošanos.
, 2024-08-05 20:37, pirms 4 mēnešiem
Kraken rakstīja: Nevar uzvarēt turnīru nezaudējot spēli grupā!
Vai cik tu gudrs!
Tad ko? Mūsējiem vajadzēja kādu no grupas spēlēm speciāli zaudēt? Kas no tā būtu mainījies?
, 2024-08-05 20:37, pirms 4 mēnešiem
Nervi neizturēja večiem.
Tāds nu reiz ir sports
Slēpts komentārs: Sporta domātājs
, 2024-08-05 20:37, pirms 4 mēnešiem
Baigi mīksti izskatījās. Defs nekāds, tik daudz atļāvām mest no distances un Miezis neko iemest nevar...
, 2024-08-05 20:38, pirms 4 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vai cik tu gudrs!
Tad ko? Mūsējiem vajadzēja kādu no grupas spēlēm speciāli zaudēt? Kas no tā būtu mainījies?
dazreiz vajag tevi pensionaru nokert!
, 2024-08-05 20:38, pirms 4 mēnešiem
Labdien, zilie rakstīja: Lasmanis lideris, Miezis ok, ko tie abi parējie darija, hvz
Miezis galīgi nebija OK !! Visu sameta kad spēle jau bija zaudēta ! Aizsardzībā neko notirēt nebija spējīgs un visi metieni bija garām kad izšķirošie momenti bija ...
, 2024-08-05 20:38, pirms 4 mēnešiem
b-boy rakstīja: Tikai nevajag tekstus, ka nevajadzēja vinnēt visas spēles( stulbākais ko var pateikt), jo pēc tā scenārija Serbiem laikam viss OK 😄
Tāds ir sports, ne vienmēr vinnē stiprākais, tapēc arī ir interese sportu skatīties!!!
Par bronzu 💪
jā, šis rēcīgākais, ķip, būtu vienu spēli turnīrā atdevuši, tad gan šodien uzvarētu es saprotu, ka emociju uzplūdā sporta fanam loģika mēdz pieklibot, bet nu šis jau ir nākamais līmenis
, 2024-08-05 20:38, pirms 4 mēnešiem
nožēlojami, cerams, ka paliks 4tie, nav pelnījuši medaļas
, 2024-08-05 20:38, pirms 4 mēnešiem
Kā jau rakstīju iepriekš - graša vērtība tām 7 uzvarām grupā ! Francija vinnēja tikai 3 grupas spēles un ir finālā !
, 2024-08-05 20:39, pirms 4 mēnešiem
Visi, kas gribēja Latviju pret Lietuvu - piesaucāt...

Žēl, bet, ko tu padarīsi - Frančiem krita viss, mums spēlēja tikai Kārlis.. Franču savu mājasdarbu (nosegt Miezi) izpildīja uz 10 ballēm...

nu un kā jau parasti - ja latviešiem nekrīt tālmetieni, tad uzvarēt faktiski nav iespējams...
, 2024-08-05 20:39, pirms 4 mēnešiem
Raimo un Lācis spēlēja vispār?
, 2024-08-05 20:39, pirms 4 mēnešiem
Man ir kauns par 3x3 galveno treneri un administrāciju - noraka zelta izlasi, izņemot no sastāva 2 olimpiskos čempionus.
, 2024-08-05 20:39, pirms 4 mēnešiem
TinderDtae rakstīja: Reāli pārējā komanda pievīla Lasmani!
Nepiekrītu. Viņa tukšiem 2pt lielākajā daļā spēles noveda pie likumsakarīga iznākuma. Spēlēja pārāk individuālu spēli, kad bija nepieciešama komandas spēle.
, 2024-08-05 20:39, pirms 4 mēnešiem
Tāpat kā 5v5 basketbola izlasei. Ja tālmetieni nesakrīt, tad ir čav Rasma.
, 2024-08-05 20:39, pirms 4 mēnešiem
Neviens no galvenajiem favorītiem nav finālā,bet Francija un Nīderlande tur pelnīti,jo labāk sadalījuši spēkus visam turnīram un abas izlases gan uzbrukumā ,gan aizsardzībā bija labākas par mums un leišiem.Arī bronza būs panākums mūsējiem,bet būs ļoti grūti.
, 2024-08-05 20:40, pirms 4 mēnešiem
Lai nu kā Lācis ar Raimo izskatījās, Lasmaņa hero ball bija pretīgi skatīties - džeks pūta kā kojotu tualetē, bet jēgas no tā nebija. Tipisks letiņu basis - live and die by the 3. Turpinājumā koka medālis un bikses pilnas, ticiet man!
, 2024-08-05 20:40, pirms 4 mēnešiem
Sporta domātājs rakstīja: Manā skatījumā Lasmanis pakāsa spēli. Ļoti daudz individuālas darbības. Spēles sākumā tik mētā 2pt, kad tie nekrīt (un viņam personīgi tie ar nekrita citas spēles atšķirībā no Mieža). Pārāk daudz individuālas darbības kopumā kas pakāsa spēli.
Basītis tomēr komandas spēle. Un komandas uzvar ne individuāli spēlētāji!!!
Vecais, kā tu sāktu spēlēt, ja tev blakus divi koka gabali? Dalītu viņiem pasus un skatītos komēdiju no malas? Vai tomēr mēģinātu vilkt spēli uz savas muguras?
, 2024-08-05 20:40, pirms 4 mēnešiem
kur prezis tur zagis, sakuma ostapenko, tad pludmalas volejbolistes uz pirmo speli, tagad aiztesas kaa baigi svarigais ar privato reisu air baltic, lai tikai pasmirdetu un bildites pataisitu un zagjis uzreiz garantets :d
, 2024-08-05 20:40, pirms 4 mēnešiem
tikko no stadiona

reāli Juris Kalniņš vainīgs, piesmirdināja visu laukumu un francūži pieraduši, dzīvojot Parīzē
, 2024-08-05 20:40, pirms 4 mēnešiem
Frants rakstīja: Kā jau rakstīju iepriekš - graša vērtība tām 7 uzvarām grupā ! Francija vinnēja tikai 3 grupas spēles un ir finālā !
Patiesībā tu esi stulbs.
Varēth oadomāt ,ka frančus mēs uz vienas slidas pirmajā spēlē uzvarējām.
Ja tev nav skleroze , tad tu varētu atcerēties ,ka speli bijām jau zaudējuši , izglaba cūcenr
, 2024-08-05 20:41, pirms 4 mēnešiem
LVpirags rakstīja: HAHAHAHAHAHAHAHAH
Es ļoti ceru, ka kāds no taviem draugiem, ja tādi var būt tādam svimpim, iedos tev pa šņukuru.Ja cilvēki nezin, tad tu mūsu puišus nosaucis par hobijsportistiem un aicināji viņus nesagaidīt mājās.Man trūkst vārdu, lai pateiktu kas tu esi.Žēl, ka daba tā kļūdījusies, dodot tev dzīvību....
, 2024-08-05 20:41, pirms 4 mēnešiem
Sporta domātājs rakstīja: Nepiekrītu. Viņa tukšiem 2pt lielākajā daļā spēles noveda pie likumsakarīga iznākuma. Spēlēja pārāk individuālu spēli, kad bija nepieciešama komandas spēle.
Citi jau praktiski nemeta izņemot vēl Miezi abi olimpiskie debitanti bija nobijušies un nekādi.
, 2024-08-05 20:41, pirms 4 mēnešiem
Nesaku, ka mūsējie izcili nospēlēja aizsardzībā, bet francūžiem pamatīgi uzkrita metieni. Vairodziņš, 2 punktu metieni pāri rokām un augstas trajektorijas floteri. Tādās spēlēs nevar uzvarēt, ja neturi līdzi uzbrukumā pretiniekam, kuram krīt viss iekšā.
Pasaule nav beigusies un visi vēl esam dzīvi. Tagad laiks cīnīties par bronzu!
, 2024-08-05 20:41, pirms 4 mēnešiem
Zel.Bet man patika sis turnirs un musu komanda.Malaci!
, 2024-08-05 20:41, pirms 4 mēnešiem
AK-95 rakstīja: Raimo vietā tiešām nebija kāds labāks ko paņemt?
Čavars. Tad grozs nebūtu pakāsts totāli vienos vārtos. Man vienmēr bija lielas šaubas par Raimo izvēli Čavara vietā, un tās piepildijās visa turnīra gaitā.
, 2024-08-05 20:41, pirms 4 mēnešiem
neputns rakstīja: jā, šis rēcīgākais, ķip, būtu vienu spēli turnīrā atdevuši, tad gan šodien uzvarētu es saprotu, ka emociju uzplūdā sporta fanam loģika mēdz pieklibot, bet nu šis jau ir nākamais līmenis
Ja atmiņa neviļ, tā lirika par to vienu zaudēto spēli nāca no pašiem 3v3 basketbolistiem, bet ne jau tas zaudējums tagad nozīmētu, ka labāk kristu 2p metieni, Vairāk likās, ka kaut kāds satraukums pie vainas, bet labi, ko gan es zinu par basketbolu
, 2024-08-05 20:41, pirms 4 mēnešiem
Jā..... jaunie galīgi švaki nospēlēja diemžēl
, 2024-08-05 20:41, pirms 4 mēnešiem
rihardilio rakstīja: Tāpat kā 5v5 basketbola izlasei. Ja tālmetieni nesakrīt, tad ir čav Rasma.
piekrītu, tādi pat lūzeri, 4to un 5to vietu ieguvēji
, 2024-08-05 20:41, pirms 4 mēnešiem
Francijai visas haļavas ielidoja!
, 2024-08-05 20:42, pirms 4 mēnešiem
No pieciem frančiem,tik Lācis šoreiz nepavilka
, 2024-08-05 20:42, pirms 4 mēnešiem
Pārāk bieži Franki pretī gadās pēdējos gados Labāk ir pakāst šajā padarīšanā, nekā Hokejā!
Abus divus diezin vai Sporta Dievi dāvinās Tāpēc gaidam OS Hokeja kvali Rīgā ar īpašu cerību uz Augstākajiem spēkiem!
, 2024-08-05 20:42, pirms 4 mēnešiem
rihardilio rakstīja: Tāpat kā 5v5 basketbola izlasei. Ja tālmetieni nesakrīt, tad ir čav Rasma.
Tā notiek, ja nespēlē komandas spēli bet cer uz laimi, ka "šodien jau viss sakritīs".
, 2024-08-05 20:42, pirms 4 mēnešiem
toties mums ir labākais treneris ( kā kāds teica nesen) . Vai tad nevarēja izanalizēt jau pirmo spēli ar frančiem , kuru necerētā veidā vinnēja un zināja , ka aizsardzībā ir jāpiesedz visi divpunktu metieni . Diemžēl tas tieši arī notika . Un nevar viens spēlētājs vinnēt spēli . Un kāpēc Miezis un Lasmanis nespēlē lielāko laiku kopā . Raimo nezinu , bet Lācim stītiņā nav ko darīt
, 2024-08-05 20:42, pirms 4 mēnešiem
Kraken rakstīja: Raimo un Lācis spēlēja vispār?
Kas ir Raimo un Lācis? Es laukumā redzēju Miezi, Lasmani un divas priedes, kas kustējās tikai ar vēja palīdzību.
, 2024-08-05 20:43, pirms 4 mēnešiem
Sporta domātājs rakstīja: Manā skatījumā Lasmanis pakāsa spēli. Ļoti daudz individuālas darbības. Spēles sākumā tik mētā 2pt, kad tie nekrīt (un viņam personīgi tie ar nekrita citas spēles atšķirībā no Mieža). Pārāk daudz individuālas darbības kopumā kas pakāsa spēli.
Basītis tomēr komandas spēle. Un komandas uzvar ne individuāli spēlētāji!!!
Pakāsa spēli aizsardzība, redzēsi trenera komentāru rīt.
, 2024-08-05 20:43, pirms 4 mēnešiem
Kā Čavars pagājušajā olimpiādē teica - lai kļūtu par čempionu, viena spēle ir jāzaudē. Laikam jau vajadzēja kādu iepriekš zaudēt, lai noņemtu no pleciem to milzīgo slogu.
, 2024-08-05 20:43, pirms 4 mēnešiem
Sāpīgi.Uz 1/2finālu bija ieradies tikai Lasmanis
, 2024-08-05 20:43, pirms 4 mēnešiem
Mutes ciet, heiteri.Kā var būt tādi mēsli 😡
, 2024-08-05 20:43, pirms 4 mēnešiem
LVpirags rakstīja: HAHAHAHAHAHAHAHAH
Tu tik gardi smejies kā tajā reizē, kad gultā biji ar pirmo meiteni un tev no uztraukuma nestāvēja, un tava draudzene sāka šādi zviegt?
, 2024-08-05 20:43, pirms 4 mēnešiem
Bet nu frančiem pilnīõgi viss krita iekša arī.... izšāva kad vajadzēja
, 2024-08-05 20:43, pirms 4 mēnešiem
Bertana Speka Dzira rakstīja: Lai nu kā Lācis ar Raimo izskatījās, Lasmaņa hero ball bija pretīgi skatīties - džeks pūta kā kojotu tualetē, bet jēgas no tā nebija. Tipisks letiņu basis - live and die by the 3. Turpinājumā koka medālis un bikses pilnas, ticiet man!
Precīzi. Te lasu komentārus un brīnos kā daudzi nesaprot, ka vairāk iemestie punkti komandā nekādi nenozīmē, ka spēlētājs bijis labākais. Bieži vien šādi "hero ball" spēlētāji ir galvenais iemesls zāģim.
, 2024-08-05 20:43, pirms 4 mēnešiem
Gluži kā pendosi hokejā- atbrauc , skrien visus grauj grupu spēles,, bet kad pienāk īstas spēles tad izgāzās ka vecā sēta
, 2024-08-05 20:43, pirms 4 mēnešiem
Diez Miezis pats pateica( nolielijās ) pēc spēles ar Poliju,ka 1000 % bija pārliecināts,ka iemetīs ( šodien 0 un lielībnauda neko nemaksā, tur neko nevajadzēja , šodien vajadzēja un ir 0 ) , vai to izzīda žurnālisti ????
, 2024-08-05 20:44, pirms 4 mēnešiem
Lai nu kā, novēlēsim čaļiem veiksmi spēlē par bronzu! Nav tas, pēc kā braucām uz Parīzi, bet nu vismaz kaut kāds mierinājums būs (ja izcīnīsim)
, 2024-08-05 20:44, pirms 4 mēnešiem
3P ar glanci rakstīja: Sāpīgi.Uz 1/2finālu bija ieradies tikai Lasmanis
aizmirsi pasaules nabu rinkevicu
, 2024-08-05 20:44, pirms 4 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vai cik tu gudrs!
Tad ko? Mūsējiem vajadzēja kādu no grupas spēlēm speciāli zaudēt? Kas no tā būtu mainījies?
Tie ir vienkārši fakti veco zēn! Zinu, ka grauž, jo teicu jau vakar
, 2024-08-05 20:45, pirms 4 mēnešiem
Trīstūkstošisimtseptiņdesmitdevīto reizi domāju kā lai pārstāju nākt lasīt visas samazgas pēc mūsu sportistu, klubu, izlašu neveiksmēm.
, 2024-08-05 20:45, pirms 4 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Pārāk bieži Franki pretī gadās pēdējos gados Labāk ir pakāst šajā padarīšanā, nekā Hokejā!
Abus divus diezin vai Sporta Dievi dāvinās Tāpēc gaidam OS Hokeja kvali Rīgā ar īpašu cerību uz Augstākajiem spēkiem!
Tu basketbolu skatījies?
, 2024-08-05 20:45, pirms 4 mēnešiem
norcha 172 rakstīja: Mutes ciet, heiteri.Kā var būt tādi mēsli 😡
Kādi heiteri? Te tikai hobijsporta fani un piekritēji.
, 2024-08-05 20:45, pirms 4 mēnešiem
Nu nekas. Šodien pārdegām. Raimo un Lācim izpaudās šādu 3X3 spēļu pieredzes trūkums, abi ļoti bija sastresojušies, kaut kur pludoja! Tālie arī šodien nekrita. Tomēr bronzu nevajag vērtēt par zemu! Darbiņš vēl nav izdarīts galam! Leiši jāņem!
, 2024-08-05 20:45, pirms 4 mēnešiem
Nevar saprast, ko jus manus komentus dzešat???? Nav pat rupjību☹️
, 2024-08-05 20:46, pirms 4 mēnešiem
yankeezulu rakstīja: Kā Čavars pagājušajā olimpiādē teica - lai kļūtu par čempionu, viena spēle ir jāzaudē. Laikam jau vajadzēja kādu iepriekš zaudēt, lai noņemtu no pleciem to milzīgo slogu.
Ja būtu cīņā zaudējuši, tad vel varētu piekrist par kaut kādu likumsakarību, bet par cik kāds laikam domā, ka bija speciāli kādu spēli bija jāzaudē, tad tava un tev līdzīgi domājošo domu gājiens ir galīgi dumjš.
, 2024-08-05 20:46, pirms 4 mēnešiem
kā tiem memļakiem tālāk ies vispār neinteresē, kaut vai 16. vietu ieņem, nebūs šogad LV medaļas un labi, nebūs budžets jātērē
, 2024-08-05 20:46, pirms 4 mēnešiem
Bimbambolistos vispār vilšanās ir. Daudz trokšņa jēga maza.
, 2024-08-05 20:47, pirms 4 mēnešiem
Nu labaa ziņa ir taa ka lietuvieši pēdējā spēlē bija galīgi nekādi-vēl sliktāki par mūsējiem,nav variantu un jāņem bronza.P.S Lācis ar Raimo šodien nedaudz spēlēja kolhoza strītbolu taču gan jau kapteinis ieliks smadzenes vietā līdz nākamajai spēlei jo viņi prot labāk.
, 2024-08-05 20:47, pirms 4 mēnešiem
pirdaks rakstīja: Kādi heiteri? Te tikai hobijsporta fani un piekritēji.
nu, ja palasītu, ko par savējiem raksta leiši krapsinis.net, tad te tikai maigi šļupsti
, 2024-08-05 20:47, pirms 4 mēnešiem
Jā ir sāpīgi, bet cik nav būts kad kāda komanda turnīra laikā ir pirmajā vietā un izlido jau pirmajā play-off kārtā? NBA, NHL arī tā notiek.
, 2024-08-05 20:47, pirms 4 mēnešiem
wizzy888 rakstīja: Bet nu frančiem pilnīõgi viss krita iekša arī.... izšāva kad vajadzēja
LOL Liela daļa brīvi metieni un vnk nospieda mūsējos pie groza
, 2024-08-05 20:48, pirms 4 mēnešiem
Nu šis ir sports kur veiksme ar savu spēlē… Jau grupā bijām cik tur no zaudes šiem jo francūzis uz līnijas uzkāpa un iemeta tik 1 punktu. Var teikt ka pa daudz truļus met, bet te truļi ir x2 kā punkti garāmgājienos vai no pustālās tā ka ir jēga. Un ja tu spēles galotnē iemet 2 uz esi jau +4 priekšā, ej un atspēlējies…

Viens pluss tam ka grupā nevinnē visas spēles būtu mazāk ekspektāciju vnk, jo jau pagājušoreiz serbi parādīja ka kritums var iestāties uz izšķirošajām spēlēm. Nu un arī varbūt ritms, tie kas 1/4 finālu spēlē tiem nav jāgaida bez spēles tik ilgi
, 2024-08-05 20:48, pirms 4 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Jā ir sāpīgi, bet cik nav būts kad kāda komanda turnīra laikā ir pirmajā vietā un izlido jau pirmajā play-off kārtā? NBA, NHL arī tā notiek.
NBA reti tā notiek. Tas nav NHL.
, 2024-08-05 20:48, pirms 4 mēnešiem
Kraken rakstīja: Tie ir vienkārši fakti veco zēn! Zinu, ka grauž, jo teicu jau vakar
Tas ko tu vakar teici ir absolūtas pupu mizas.
Nevajag aizmirst, ka franči bija mājinieki, un kā zināms, tad mājiniekiem pat arēnas sienas palīdz. Skatītāji neslikti savējos dzina uz priekšu ar papildus enerģijas lādiņu.
, 2024-08-05 20:48, pirms 4 mēnešiem
tādi pat lūzeri, kā 5x5 izlase
, 2024-08-05 20:48, pirms 4 mēnešiem
Pēc šīm pusfināla spēlēm radās iespaids, ka 3,4 Eirolīgas, NBA čali- pēc pāris spēlēm- visus viegli apspēlētu!
Francija nerādīja pat Eirokausa līmeni, bet uzvarēja!
, 2024-08-05 20:49, pirms 4 mēnešiem
TinderDtae rakstīja: Tu basketbolu skatījies?
Šito praktiski visa Francija skatījās Vasaras Olimpiāde, kā nekā un katrs medālis Frankiem ir gana svarīgs, vienalga kurā sportā Savu viedokli jau izteicu, pret Frankiem būtu limits izmelsts, ja šo te uzvarētu, labāk lai ir uzvara Hokejā, tas Lettiņiem ir krietni aktuālāk!
, 2024-08-05 20:49, pirms 4 mēnešiem
Palabošu gan ka mēs 1.kārtā neizkritām jo ar uzvaru reg. turnīrā no tās izvairījāmies
, 2024-08-05 20:50, pirms 4 mēnešiem
TinderDtae rakstīja: Ja atmiņa neviļ, tā lirika par to vienu zaudēto spēli nāca no pašiem 3v3 basketbolistiem, bet ne jau tas zaudējums tagad nozīmētu, ka labāk kristu 2p metieni, Vairāk likās, ka kaut kāds satraukums pie vainas, bet labi, ko gan es zinu par basketbolu
skaidrs, ka mandrāža bija un, ja esi favorīts, nevis underdogs, kuram baigi neviens nepārmestu, ja šī spēle tiktu zaudēta, tad varētu viņai būt daudz grūtāk tikt pāri. Līdz ar to roka dreb un divči iekšā nekrīt, kamēr frankus publika paņēma uz pleciem un tiem atkal teju viss sakrita. Ar visu to, tā zaude vismaz kaut cik pieklājīga, ne kā leišiem, kuri savā pusfinālā tiešām izskatījās visai nožēlojami. nu un, protams, fizuha, izskatījās, ka pievīla.
, 2024-08-05 20:50, pirms 4 mēnešiem
purva_velns rakstīja: nu, ja palasītu, ko par savējiem raksta leiši krapsinis.net, tad te tikai maigi šļupsti
Tieši tā! Dažiem te ļoti plāna āda. Es šo spēli vairāk uztvēru kā humoru, komentāri pēc spēles ir kā ķirsītis uz tortes.

Nu kā var nopietni kaut ko cepties, spriest vai raudāt par heiteriem, kad laukumā mums divi leģendāri koka gabali - Raimo un Lācis. Neatkarīgi kā beigsies bronzas spēle, tie divi lidos ārā mēneša laikā. 100%!
, 2024-08-05 20:50, pirms 4 mēnešiem
Bronza jāsavāc.
, 2024-08-05 20:50, pirms 4 mēnešiem
Tiesneši šajā mačā bija pilnīgi pajoļi. Nedz viņi prata piezīmes svilpt, nedz viņi redzēja Francūžu autus, nostaigātus un nenotīrītas bumbas. Ļoti tizli tiesāts šis mačs bija un par labu Francūžiem, jo viņi redz ir mājinieki. Lai šie tiesneši maina savus tizlos lēmumus vai arī šie tiesneši netiesās vairs nevienu maču.
, 2024-08-05 20:50, pirms 4 mēnešiem
Kaa uzliek kartigu defu, taa viss pajuuk, bet nu diemzel Laacis izgaza visu ko vareja, tas viss pie reizes, kad Miezim nekrita. Si visdrizak pedeja olimpiade prieks LV 3x3.
, 2024-08-05 20:51, pirms 4 mēnešiem
LOŠI
, 2024-08-05 20:51, pirms 4 mēnešiem
paga, bet par 4to vietu kaut kas no mūsu nodokļiem tomēr tiks noskalpēts?
, 2024-08-05 20:51, pirms 4 mēnešiem
Zaļknābis30 rakstīja: Tiesneši šajā mačā bija pilnīgi pajoļi. Nedz viņi prata piezīmes svilpt, nedz viņi redzēja Francūžu autus, nostaigātus un nenotīrītas bumbas. Ļoti tizli tiesāts šis mačs bija un par labu Francūžiem, jo viņi redz ir mājinieki. Lai šie tiesneši maina savus tizlos lēmumus vai arī šie tiesneši netiesās vairs nevienu maču.
Ko tu vari gribēt? ĪSTAJĀ basketbolā trūkst labu tiesnešu, tu domā šajā hobijsportā būs visa tiesnešu elite? Drīzāk otrādāk...
, 2024-08-05 20:52, pirms 4 mēnešiem
Raimo būtu labs vārtsargs handbolā, trešais stabs.
, 2024-08-05 20:52, pirms 4 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Šito praktiski visa Francija skatījās Vasaras Olimpiāde, kā nekā un katrs medālis Frankiem ir gana svarīgs, vienalga kurā sportā Savu viedokli jau izteicu, pret Frankiem būtu limits izmelsts, ja šo te uzvarētu, labāk lai ir uzvara Hokejā, tas Lettiņiem ir krietni aktuālāk!
Demokrātisks sporta veids- visas spēles ilgst apmēram kā viena futbola spēle un izcīni OS zeltu!
, 2024-08-05 20:52, pirms 4 mēnešiem
sumbrs rakstīja: paga, bet par 4to vietu tomēr kaut kas no mūsu nodokļiem tomēr tiks noskalpēts?
Nu es savu sotaku esmu gatavs atdod, ja Raimo un Lācim pasniegs koka medaļas pie Brīvības pieminekļa.
, 2024-08-05 20:52, pirms 4 mēnešiem
Loģisks iznākums! Pārslavēja, pārdega!
, 2024-08-05 20:52, pirms 4 mēnešiem
pirdaks rakstīja: Ko tu vari gribēt? ĪSTAJĀ basketbolā trūkst labu tiesnešu, tu domā šajā hobijsportā būs visa tiesnešu elite? Drīzāk otrādāk...
tas ir zināms trollis, nepievērs uzmanību
, 2024-08-05 20:53, pirms 4 mēnešiem
qwyx rakstīja: Raimo būtu labs vārtsargs handbolā, trešais stabs.
Kādi ir tavi sasniegumi 3X3 basketbolā? Kaut kā nemana ne tevi, ne citus heiterus Parīzes Konkordijas laukumā.
, 2024-08-05 20:54, pirms 4 mēnešiem
Muhameds99 rakstīja: Loģisks iznākums! Pārslavēja, pārdega!
sūdīga sajūta,it kā pats to būtu pakāsis,bet nē,pārdega viņi
, 2024-08-05 20:54, pirms 4 mēnešiem
Nav ko velt vainu uz tiesnešiem. Šī bija slikta spēle, kur viss uzsvars tika likts uz 2pt rezultivitāti un individuālām darbībām ne komandas spēli. Paši stabili pakāsa savas vainas ne tiesnešu dēļ!
Slēpts komentārs: sumbrs
, 2024-08-05 20:55, pirms 4 mēnešiem
Cerams, ka par bronzu- kapās par prezidentu un valsts prēmiju, jo tā ir pietiekami zolīda!
, 2024-08-05 20:56, pirms 4 mēnešiem
b-boy rakstīja: Tikai nevajag tekstus, ka nevajadzēja vinnēt visas spēles( stulbākais ko var pateikt), jo pēc tā scenārija Serbiem laikam viss OK 😄
Tāds ir sports, ne vienmēr vinnē stiprākais, tapēc arī ir interese sportu skatīties!!!
Par bronzu 💪
...tu pats dzirdi ko saki???..vai tad uzvarēja vājākais?...nedzer plastmasas alu..
, 2024-08-05 20:56, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Cerams, ka par bronzu- kapās par prezidentu un valsts prēmiju, jo tā ir pietiekami zolīda!
Leiši arī kapās par to pašu
, 2024-08-05 20:56, pirms 4 mēnešiem
Viss tik latviski.aptaisijas īstā brīdī.
, 2024-08-05 20:57, pirms 4 mēnešiem
A priekš kam vispar medalu sitada sporta veida? Tas pats Zagars ar Kurucu braliem sitos izvaletu. Tak 3 x 3 olimpiade spele zema limena basketbolisti.
, 2024-08-05 20:57, pirms 4 mēnešiem
aivo50 rakstīja: Viss tik latviski.aptaisijas īstā brīdī.
Krievu dzīvnieki ir pie visa vainīgi?
, 2024-08-05 20:58, pirms 4 mēnešiem
Nu ,ko spriežot pēc U18 neveiksmēm Feldmanis & Co ar visu LBS ...Pī Pī Pī Pī.....kas tur vēl bija lohi,zemnieki utt.
Tagad ,kad PROFESIONĀĻI REĀLI APTAISĀS un IZGĀŽAS ...gaidu skalpus/komentus ...
, 2024-08-05 20:58, pirms 4 mēnešiem
neputns rakstīja: skaidrs, ka mandrāža bija un, ja esi favorīts, nevis underdogs, kuram baigi neviens nepārmestu, ja šī spēle tiktu zaudēta, tad varētu viņai būt daudz grūtāk tikt pāri. Līdz ar to roka dreb un divči iekšā nekrīt, kamēr frankus publika paņēma uz pleciem un tiem atkal teju viss sakrita. Ar visu to, tā zaude vismaz kaut cik pieklājīga, ne kā leišiem, kuri savā pusfinālā tiešām izskatījās visai nožēlojami. nu un, protams, fizuha, izskatījās, ka pievīla.
Tur jau tā lieta, ka frančiem krita ierasti zemas realizācijas metieni. Tas papildus grauj aizsardzībā jebkuru pretinieku arī mentāli, it īpaši, 10 minūšu spēlē, kurā nav opcija atgūties nākamajā ceturtdaļā, jo tādas nav. 3x3 ir arī diezgan cieši saistīts arī ar veiksmi, ko varēja redzēt vairākās spēlēs šajā turnīrā. Lai mazinātu veiksmes efektu, vajadzētu ieviestu formātu 2x10 minūtes.
, 2024-08-05 20:58, pirms 4 mēnešiem
Abi jaunie čaļi bija pārdeguši, Miezim īsti spēlēt franči neļāva. Lasmanim izcils mačs, bet viņam vienam zeltu nedos. Bet par bronzu būs skarbi jākapā visiem ČETRIEM! Par lielu Latviju!
, 2024-08-05 20:58, pirms 4 mēnešiem
sumbrs rakstīja: uzskatu, ka šogad nevienu nav jāprēmē - ne par 4tām vietām, ne 8tām (Tīna.Nastja), valstij jau tāpat iet grūti, te kaut kādus margināļus apmaksās
Es saprotu, ka tev ar likumu izpratni ir tā ļoti bēdīgi, un tāpēc pateikšu priekšā, ka normatīvie akti nosaka kam un cik ir jāmaksā par augstvērtīgiem panākumiem sportā.
Lai tev vel nebūtu jāraksta muļķības , tad pievienoju galveno normatīvo aktu par šo tēmu:
https://likumi.lv/ta/id/242466-note...
, 2024-08-05 20:58, pirms 4 mēnešiem
Sporta domātājs rakstīja: Nav ko velt vainu uz tiesnešiem. Šī bija slikta spēle, kur viss uzsvars tika likts uz 2pt rezultivitāti un individuālām darbībām ne komandas spēli. Paši stabili pakāsa savas vainas ne tiesnešu dēļ!
Tak tas kurš vaino tiesnešus, pie katra raksta vienu un to pašu spamo par tiesnešiem. Jo īpaši viņam teniss un pludmales volejbols patīk. Viņš pats neko nesajēdz, bet tik spamo un kad pajautā kādus pierādījumus, tad atsūtīja youtube kanālu kurš veido tenisa compilations
, 2024-08-05 20:59, pirms 4 mēnešiem
Ja būtu Olimpa spēles neitrāla teritorjā, tad varbūt ja mūsējiem ....
, 2024-08-05 20:59, pirms 4 mēnešiem
erty rakstīja: Tur jau tā lieta, ka frančiem krita ierasti zemas realizācijas metieni. Tas papildus grauj aizsardzībā jebkuru pretinieku arī mentāli, it īpaši, 10 minūšu spēlē, kurā nav opcija atgūties nākamajā ceturtdaļā, jo tādas nav. 3x3 ir arī diezgan cieši saistīts arī ar veiksmi, ko varēja redzēt vairākās spēlēs šajā turnīrā. Lai mazinātu veiksmes efektu, vajadzētu ieviestu formātu 2x10 minūtes.
Kādas zemas realizācijas metieni?

Tur vairāki bija pilnībā brīvi
, 2024-08-05 20:59, pirms 4 mēnešiem
BELAZ rakstīja: Nu ,ko spriežot pēc U18 neveiksmēm Feldmanis & Co ar visu LBS ...Pī Pī Pī Pī.....kas tur vēl bija lohi,zemnieki utt.
Tagad ,kad PROFESIONĀĻI REĀLI APTAISĀS un IZGĀŽAS ...gaidu skalpus/komentus ...
tu esi meitene?
, 2024-08-05 21:01, pirms 4 mēnešiem
Objektīvi labākā turnīra komanda zaudēja pusfinālā un iegūs bronzas medaļas.
, 2024-08-05 21:01, pirms 4 mēnešiem
sumbrs rakstīja: uzskatu, ka šogad nevienu nav jāprēmē - ne par 4tām vietām, ne 8tām (Tīna.Nastja), valstij jau tāpat iet grūti, te kaut kādus margināļus apmaksās
Tu ilgi domāji, pirms šito dzemdēji?
, 2024-08-05 21:01, pirms 4 mēnešiem
Liels paldies Lasmanim un Miezim, prieks, ka skolēnus Lāci un Raimo paņēma ekskursijā uz Parīzi.
, 2024-08-05 21:01, pirms 4 mēnešiem
sumbrs rakstīja: uzskatu, ka šogad nevienu nav jāprēmē - ne par 4tām vietām, ne 8tām (Tīna.Nastja), valstij jau tāpat iet grūti, te kaut kādus margināļus apmaksās
100% pareizi!
Medaļu izcīniji _Gods un Slava!
Tā jau valsts(iedzīvotāji/nodokļu maksātāji) uztur šos sportistus ...
, 2024-08-05 21:02, pirms 4 mēnešiem
picis rakstīja: Objektīvi labākā turnīra komanda zaudēja pusfinālā un iegūs bronzas medaļas.
Nākamā spēle ar vēl nav uzvarēta. Nesvini uzvaru pirms tā ir pienākusi.
, 2024-08-05 21:02, pirms 4 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kādi ir tavi sasniegumi 3X3 basketbolā? Kaut kā nemana ne tevi, ne citus heiterus Parīzes Konkordijas laukumā.
Liepājniek...ir jāatzīst,ka uz doto momentu tas ir strītbols,kas OS ir iekļauts...ieslēdz metalurga pelēkās,un iedomājies,cik reāli USA tādas komandas varētu izveidot no Bronksas vai Hārlemas geto rajoniem ņemot vērā kaut vienu NY! tie afrofeisi,kas igdienā to bumbu tur dzenā...pieļauj domu,ka basketa pasaulē šis spēlēs paveids uz doto momentu netiek nopietni uztverts!? Es reāli savos gados ņirdzu,kad kaut kādi funkcionāri prikola,un reklāmas pēc stāstīja,ka lielās basketa izlases labākie,sākumā ierītu no mūsu 3X3? pat gribēu redzēt,kā šitie strītbolisti spēlētu piemēram pret KP,Dāvi,Lomažu un Žagaru,uz viena groza!
, 2024-08-05 21:03, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Cerams, ka par bronzu- kapās par prezidentu un valsts prēmiju, jo tā ir pietiekami zolīda!
prezidents ir seja,nodokļi mūsu...nemaksāšu
, 2024-08-05 21:03, pirms 4 mēnešiem
Diezgan nožēlojama attieksme bija vērojama. Pilnīgs cīņasspara trūkums.
, 2024-08-05 21:03, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Kādas zemas realizācijas metieni?

Tur vairāki bija pilnībā brīvi
Augstas trajektorijas floteri disbalansā, vairāki svarīgi 2 punktu metieni ar roku sejā, 2 punkti ar atsitienu pret vairogu? Bija arī vairāki brīvi metieni, bet vairums svarīgo punktu bija tieši ar negaidītu veiksmi.
, 2024-08-05 21:06, pirms 4 mēnešiem
FinnHarp rakstīja: Diezgan nožēlojama attieksme bija vērojama. Pilnīgs cīņasspara trūkums.
Vardulēni pelnīti ir finālā...punkts!
, 2024-08-05 21:06, pirms 4 mēnešiem
Etobicoke rakstīja: A priekš kam vispar medalu sitada sporta veida? Tas pats Zagars ar Kurucu braliem sitos izvaletu. Tak 3 x 3 olimpiade spele zema limena basketbolisti.
Žagars neko nosegt nevar 1vs1
, 2024-08-05 21:07, pirms 4 mēnešiem
Trukst viena garaka,kustigaka speletaja,zem groza diezgan bedigi,pret Franciem gaja!
, 2024-08-05 21:08, pirms 4 mēnešiem
vienigais_anonims rakstīja: Žagars neko nosegt nevar 1vs1
Viņš var iemest,kamēr Kristaps divus var bloķēt vienā uzbrukumā p.s. un tikai pasaki,ka spēles svarīgākajos momentos viņš to nav darījis kaut vai ar LJ vai Kairiju,vai vēl un vēl un vēl!
, 2024-08-05 21:09, pirms 4 mēnešiem
Betmens ieradās viens, lai cīnītos ar tumsu.
Bet tumsas bija daudz, un Betmens bija viens.
Slēpts komentārs: Volandemort
, 2024-08-05 21:13, pirms 4 mēnešiem
Jau pirms turnīra domāju, ka vajadzēja atstāt komandā Čavaru un Krūmiņu.
Krūmiņš būtu bīstams no perimetra un Čavars kā laukuma policists neļautu frančiem tik ļoti izvērsties.
, 2024-08-05 21:13, pirms 4 mēnešiem
Bet arī iekļūšana TOP 4 ir lielisks panākums mūsu mazajai Latvijai!
, 2024-08-05 21:14, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Kādas zemas realizācijas metieni?

Tur vairāki bija pilnībā brīvi
Cik pats esi spēlējis basketbolu dzīvē? Dažreiz Tev ir interesantas teorijas par darbībām laukumā. Play station vai Xbox neskaitās. Pamēģini zem pulsa disbalansā pamētāt floterus, pat ne ar augstu trajektoriju. Redzēsi brīnumus.
, 2024-08-05 21:14, pirms 4 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Pārāk bieži Franki pretī gadās pēdējos gados Labāk ir pakāst šajā padarīšanā, nekā Hokejā!
Abus divus diezin vai Sporta Dievi dāvinās Tāpēc gaidam OS Hokeja kvali Rīgā ar īpašu cerību uz Augstākajiem spēkiem!
biļetes jau nopirki?
, 2024-08-05 21:15, pirms 4 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Viņš var iemest,kamēr Kristaps divus var bloķēt vienā uzbrukumā p.s. un tikai pasaki,ka spēles svarīgākajos momentos viņš to nav darījis kaut vai ar LJ vai Kairiju,vai vēl un vēl un vēl!
Nepārpoti mani, es piekrītu, ka laba līmeņa 5x5 spēlētājs ir labāks individuāli. Bet Žagars neder 3x3 Tur vajag atlētiskus ap 2.00m zirgus ar 3pt. Kā Kurucs, Gražulis. Ok KP reti kurš var nosegt 1vs1.
Neko Kristaps nenobloķēs, ja viņam jāstāv būs pie 3pt līnijas stūrī sedzot savējo. Tu saproti, ka 3x3 nevar izvēlēties, ko segt. Tu tur paliec bieži aizsardzībā pret random cilvēku. Tādi Žagari un tizli garie neder. Te tev nav jādriblē 12m vēl pāri centra līnijai.
, 2024-08-05 21:15, pirms 4 mēnešiem
Kāpēc Banki nepaņēma Pasečņiku? Pret Anžeju Rambo būtu maziņš un nevarētu aizsniegt bumbu. Skatieties, Anžejs, Dāvis, Dairis un Timma! Neuzvarama blice.
, 2024-08-05 21:15, pirms 4 mēnešiem
Volandemort rakstīja: Viva la France ! 😁
Malači franči, samazgāja kārtējo latvijas nacionalistu, miezi !
Prieks par kārtējo latvijas sporta nacionalistu kāsienu !
Tā tam būt mūžu mūžiem !! 🙏🤞
Čemodāns, vokzāls, Sibīrija!
, 2024-08-05 21:15, pirms 4 mēnešiem
SC komentētāji vispār neko nav pelnījuši, ne prieku par uzvarām, ne skumjas par neveiksmēm.Tādi paši mežoņi kā krievi.Ne smadzeņu, ne empātijas.Tukšas čaulas ar primitīvu naidu.
, 2024-08-05 21:16, pirms 4 mēnešiem
Velociraptors rakstīja: Jau pirms turnīra domāju, ka vajadzēja atstāt komandā Čavaru un Krūmiņu.
Krūmiņš būtu bīstams no perimetra un Čavars kā laukuma policists neļautu frančiem tik ļoti izvērsties.
Kāpēc savas domas mums nedarīji zināmas pēc pirmās, otrās, trešās spēles? Vai pēc ceturtās? Kāpēc likās svarīgi tieši tagad to mums paziņot?
, 2024-08-05 21:17, pirms 4 mēnešiem
Volandemort rakstīja: Viva la France ! 😁
Malači franči, samazgāja kārtējo latvijas nacionalistu, miezi !
Prieks par kārtējo latvijas sporta nacionalistu kāsienu !
Tā tam būt mūžu mūžiem !! 🙏🤞
Ceru, ka nedzīvo tajā valstī, ko raksti ar mazo burtu.
, 2024-08-05 21:17, pirms 4 mēnešiem
M rakstīja: Betmens ieradās viens, lai cīnītos ar tumsu.
Bet tumsas bija daudz, un Betmens bija viens.
WB@DC betmenus gadiem ejot maina kā zeķes,un tādiem Dona Kihota(betmens) ''palīgiem ieročnesējiem'',kā sančo pansa(robins) tālāk pat neatrodas vieta,jo ir citi populārāki personāži,un pat antagonisti! paliec pie ezīša miglā jaunais cilvēk,tur tikai lācis,ezi pa lielam zem kadiķu tējas pagrūda uz samu,un miglas pūci!
, 2024-08-05 21:19, pirms 4 mēnešiem
norcha 172 rakstīja: SC komentētāji vispār neko nav pelnījuši, ne prieku par uzvarām, ne skumjas par neveiksmēm.Tādi paši mežoņi kā krievi.Ne smadzeņu, ne empātijas.Tukšas čaulas ar primitīvu naidu.
Te jau pēc tekstiem bieži var saprast, ka paliela daļa tā normāli uz 100 procentiem ar sportu nav paši nodarbojušies.
, 2024-08-05 21:20, pirms 4 mēnešiem
vienigais_anonims rakstīja: Nepārpoti mani, es piekrītu, ka laba līmeņa 5x5 spēlētājs ir labāks individuāli. Bet Žagars neder 3x3 Tur vajag atlētiskus ap 2.00m zirgus ar 3pt. Kā Kurucs, Gražulis. Ok KP reti kurš var nosegt 1vs1.
Neko Kristaps nenobloķēs, ja viņam jāstāv būs pie 3pt līnijas stūrī sedzot savējo. Tu saproti, ka 3x3 nevar izvēlēties, ko segt. Tu tur paliec bieži aizsardzībā pret random cilvēku. Tādi Žagari un tizli garie neder. Te tev nav jādriblē 12m vēl pāri centra līnijai.
Verdikts...tu īsti neesi KP spēli analizējis,kad viņš vienā aizsardzībā ir spējis zibenīgi pārslēgties uz ārējo līniju,un tas viss 5X5,kur nav jādodas pāri visam laukumam!
, 2024-08-05 21:21, pirms 4 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Liepājniek...ir jāatzīst,ka uz doto momentu tas ir strītbols,kas OS ir iekļauts...ieslēdz metalurga pelēkās,un iedomājies,cik reāli USA tādas komandas varētu izveidot no Bronksas vai Hārlemas geto rajoniem ņemot vērā kaut vienu NY! tie afrofeisi,kas igdienā to bumbu tur dzenā...pieļauj domu,ka basketa pasaulē šis spēlēs paveids uz doto momentu netiek nopietni uztverts!? Es reāli savos gados ņirdzu,kad kaut kādi funkcionāri prikola,un reklāmas pēc stāstīja,ka lielās basketa izlases labākie,sākumā ierītu no mūsu 3X3? pat gribēu redzēt,kā šitie strītbolisti spēlētu piemēram pret KP,Dāvi,Lomažu un Žagaru,uz viena groza!
Varētu to un varētu šito, bet ..... tikai bumbuļi traucē, un tikai īsti arī negribās.😁
Tavā ASV šim sporta veidam, tiesa ar nedaudz savādākiem noteikumiem, ir vesela līga, kurā n-tie miljoni apgrozās.
, 2024-08-05 21:22, pirms 4 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Liepājniek...ir jāatzīst,ka uz doto momentu tas ir strītbols,kas OS ir iekļauts...ieslēdz metalurga pelēkās,un iedomājies,cik reāli USA tādas komandas varētu izveidot no Bronksas vai Hārlemas geto rajoniem ņemot vērā kaut vienu NY! tie afrofeisi,kas igdienā to bumbu tur dzenā...pieļauj domu,ka basketa pasaulē šis spēlēs paveids uz doto momentu netiek nopietni uztverts!? Es reāli savos gados ņirdzu,kad kaut kādi funkcionāri prikola,un reklāmas pēc stāstīja,ka lielās basketa izlases labākie,sākumā ierītu no mūsu 3X3? pat gribēu redzēt,kā šitie strītbolisti spēlētu piemēram pret KP,Dāvi,Lomažu un Žagaru,uz viena groza!
Tieši tā! Tā ir pajoliņu parodija par basketbola spēli!Nekad tos klaunus neesmu uztvēris nopietni,arī pēc uzvaras Tokijas OS
, 2024-08-05 21:23, pirms 4 mēnešiem
eermss rakstīja: Čavars. Tad grozs nebūtu pakāsts totāli vienos vārtos. Man vienmēr bija lielas šaubas par Raimo izvēli Čavara vietā, un tās piepildijās visa turnīra gaitā.
Vai vismaz Pasečņiks.
, 2024-08-05 21:23, pirms 4 mēnešiem
norcha 172 rakstīja: SC komentētāji vispār neko nav pelnījuši, ne prieku par uzvarām, ne skumjas par neveiksmēm.Tādi paši mežoņi kā krievi.Ne smadzeņu, ne empātijas.Tukšas čaulas ar primitīvu naidu.
Piekrītu par 100%!👍
, 2024-08-05 21:24, pirms 4 mēnešiem
erty rakstīja: Cik pats esi spēlējis basketbolu dzīvē? Dažreiz Tev ir interesantas teorijas par darbībām laukumā. Play station vai Xbox neskaitās. Pamēģini zem pulsa disbalansā pamētāt floterus, pat ne ar augstu trajektoriju. Redzēsi brīnumus.
Iemest māku, bet izkārtot metienu nemāku!
, 2024-08-05 21:24, pirms 4 mēnešiem
norcha 172 rakstīja: Es ļoti ceru, ka kāds no taviem draugiem, ja tādi var būt tādam svimpim, iedos tev pa šņukuru.Ja cilvēki nezin, tad tu mūsu puišus nosaucis par hobijsportistiem un aicināji viņus nesagaidīt mājās.Man trūkst vārdu, lai pateiktu kas tu esi.Žēl, ka daba tā kļūdījusies, dodot tev dzīvību....
Tas taču trollis ar n-tajiem profiliem. Vienkārši ignorēt. Daba viņu jau ir sodījusi.
, 2024-08-05 21:25, pirms 4 mēnešiem
Velociraptors rakstīja: Jau pirms turnīra domāju, ka vajadzēja atstāt komandā Čavaru un Krūmiņu.
Krūmiņš būtu bīstams no perimetra un Čavars kā laukuma policists neļautu frančiem tik ļoti izvērsties.
Nu, Krūmiņš vēl tā, bet pusi komandas nevajadzēja tik radikāli mainīt. Raimo jau visu turnīru bija garām kasei, vnk Miezis ar Lasmani to caurumu līdz šim piesedza ar 2-punktniekiem. Kad franči Miezi izslēdza, tad izrādijās ka tikai viens kautko var iemest, un zem groza arī nav kas cīnās.
, 2024-08-05 21:25, pirms 4 mēnešiem
Lietuvai ir Djugas un labākais kausētais siers. Es par Lietuvu nevis tiem, kas sievietes sūtīs armijā.
, 2024-08-05 21:27, pirms 4 mēnešiem
D-Mob augšāmcēlies rakstīja: Lasmanis tiešām bija ieradies viens uz spēli!
Aizsardzība zem katras kritikas, tiešām čaļiem likās, ka 2p atkal uzkritīs un poher par defu? Nu tad prijehaļi, aplauziens.
Braļuku duelis, tur 120% koncetrācija!
Koncetrācija! Valdis Āboliņš-8 c.
, 2024-08-05 21:28, pirms 4 mēnešiem
erudīts007 rakstīja: Tieši tā! Tā ir pajoliņu parodija par basketbola spēli!Nekad tos klaunus neesmu uztvēris nopietni,arī pēc uzvaras Tokijas OS
Pilns youtube un tiktok ar to Profesor,kurš 3X3 reāli visus uz skila paņem.kaut gan OS viņa nav!
, 2024-08-05 21:29, pirms 4 mēnešiem
KIN0 rakstīja: Lietuvai ir Djugas un labākais kausētais siers. Es par Lietuvu nevis tiem, kas sievietes sūtīs armijā.
tev ar galvu viss kārtībā???
, 2024-08-05 21:31, pirms 4 mēnešiem
jau 200 komenti par sporta veidu,kas te daudziem riebjas,basketa parodija,diedelē naudu no valsts,nepopulārs....bet te pēkšni visi līdz sirds dziļumiem pārdcīvo...

tie cilvēka prāti ir neizdibināmi
, 2024-08-05 21:31, pirms 4 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Varētu to un varētu šito, bet ..... tikai bumbuļi traucē, un tikai īsti arī negribās.😁
Tavā ASV šim sporta veidam, tiesa ar nedaudz savādākiem noteikumiem, ir vesela līga, kurā n-tie miljoni apgrozās.
pastāsti to geto čeliem,kas no tā ne centa nav redzējuši,bet reālajā dzīvē izārdītu pukanus daudziem streetboola ''profiem'' nejauc pī,ar plaušu...
, 2024-08-05 21:31, pirms 4 mēnešiem
Šķiet šoreiz pievīla gan titāna ,gan kristāla olas...
, 2024-08-05 21:32, pirms 4 mēnešiem
daleiccs rakstīja: jau 200 komenti par sporta veidu,kas te daudziem riebjas,basketa parodija,diedelē naudu no valsts,nepopulārs....bet te pēkšni visi līdz sirds dziļumiem pārdcīvo...

tie cilvēka prāti ir neizdibināmi
Visi gaida Laimes lāci
Slēpts komentārs: sumbrs
, 2024-08-05 21:34, pirms 4 mēnešiem
baigie pasaules čempioni, visus grupā vinnējušie, beigās standarta 4. vieta
, 2024-08-05 21:36, pirms 4 mēnešiem
Miezi kārtīgi nodušīja un uz sevi bija jāpaņem Lasmanim, kurš izdarīja maksimumu. Basketbolā nav tāds "nekrita", jeb franči kārtīgi nostrādāja pie letiņu trumpja - neļāva žirīt tālos. Šajā spēlē uzvarēja taktika.
, 2024-08-05 21:39, pirms 4 mēnešiem
Tik daudz komentāru-85 % noliešana, apcelšana.Un katru reizi-viens un tas pats!Ja mūsējie nokrīt-Jūs, klaigātāji, ceļaties!Tak esat rāmi! 2 olimpiādes pēc kārtas mūsējie ir top 4!!!Nu nevar visi letiņi skriet pēc Māra..Viss ok!Gaidam bronzu!
, 2024-08-05 21:39, pirms 4 mēnešiem
ingars31 rakstīja: pastāsti to geto čeliem,kas no tā ne centa nav redzējuši,bet reālajā dzīvē izārdītu pukanus daudziem streetboola ''profiem'' nejauc pī,ar plaušu...
Nezinu ko un kam viņi tur kaut ko izdarītu, bet pasaulē 3X3 basketbols sen jau vairs nav amatieru sporta veids.
Cik zinu, tad tie geto čaļi, ir prasti ielu sporta pārstāvji, kādu visā pasaulē ir katrā valstī, un kuriem ar pro sportu nav absolūti nekāda sakara.
, 2024-08-05 21:41, pirms 4 mēnešiem
sumbrs rakstīja: franči cīnās par zeltu, kam zināma nozīme pat marginālā sporta veidā, LV mēģina pacīnīties par bronzu, nožēlojami bomži
Kurš tavuprāt nav margināls sporta veids?! Protams, izņemot futbolu un parasto basketbolu.
, 2024-08-05 21:42, pirms 4 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nezinu ko un kam viņi tur kaut ko izdarītu, bet pasaulē 3X3 basketbols sen jau vairs nav amatieru sporta veids.
Cik zinu, tad tie geto čaļi, ir prasti ielu sporta pārstāvji, kādu visā pasaulē ir katrā valstī, un kuriem ar pro sportu nav absolūti nekāda sakara.
esmu skatījies hokeju, basketbolu, volejbolu, regbiju, bet tādu 3x3 basi nekad nekur nevienā platformā neesmu manījis, tātad - margināļi
, 2024-08-05 21:43, pirms 4 mēnešiem
tommy90 rakstīja: Miezi kārtīgi nodušīja un uz sevi bija jāpaņem Lasmanim, kurš izdarīja maksimumu. Basketbolā nav tāds "nekrita", jeb franči kārtīgi nostrādāja pie letiņu trumpja - neļāva žirīt tālos. Šajā spēlē uzvarēja taktika.
Taisnība, bet francūžiem vismaz 4 no iekritušajiem veiksmes metieniem arī varēja neiekrist un tad spēle būtu daudz stresaināka un spēli izšķirtu tikai meistarība.
Tādēļ, ka šeit daudzkārt nostrādā veiksme, prasās arī otrais puslaiks tās pašas 10 minūtes.
, 2024-08-05 21:43, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Visi gaida Laimes lāci
Rajecku,tā kas Olga Volga? vai Puzikovu puzlikovu Donu dronu Aminatu laminātu Samantu tā kas ne tīna,bet tīra?
, 2024-08-05 21:45, pirms 4 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Rajecku,tā kas Olga Volga? vai Puzikovu puzlikovu Donu dronu Aminatu laminātu Samantu tā kas ne tīna,bet tīra?
Komandas Laimes lāci vai dominējošu individuāli, kas nekad nekļūdās!
, 2024-08-05 21:45, pirms 4 mēnešiem
titulu bija jaazstv vecajai ''blicei'', franccus vareja pannemt tikai ar pieredzi nevis ar jauniem ''gurkkiem'', kuru olimpiade varetu but nakossaa, varbut!
, 2024-08-05 21:47, pirms 4 mēnešiem
sumbrs rakstīja: esmu skatījies hokeju, basketbolu, volejbolu, regbiju, bet tādu 3x3 basi nekad nekur nevienā platformā neesmu manījis, tātad - margināļi
Pajautā austrāliešiem, dienvidu Amerikas un centrālās Amerikas, Āfrikas, Āzijas utt. iedzīvotājiem, kas ir Kanādas hokejs. Viņi tev neko par to nevarēs pateikt. Takā margināļu sporta veids.
Ja tu kaut ko nezini, tad tas ne tuvu nenozīmē, ka tas ko tu nezini ir patiesība.
, 2024-08-05 21:48, pirms 4 mēnešiem
Tajā pašā 5x5 basketbolā bieži gadās, kad viena komanda pārlicinoši uz veiksmi metienos paņem 1/4 un turpinājumā tikpat droši zaudē. Bet laikam neprognozējamība skaitās 3x3 basketbola firmas zīme un es runāju pretrunā pamatdomai.
, 2024-08-05 21:49, pirms 4 mēnešiem
erty rakstīja: Tajā pašā 5x5 basketbolā bieži gadās, kad viena komanda pārlicinoši uz veiksmi metienos paņem 1/4 un turpinājumā tikpat droši zaudē. Bet laikam neprognozējamība skaitās 3x3 basketbola firmas zīme un es runāju pretrunā pamatdomai.
3x3 basketbols ir pārāk garlaicīgs, lai spēlētu tik ilgi!
, 2024-08-05 21:56, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: 3x3 basketbols ir pārāk garlaicīgs, lai spēlētu tik ilgi!
Nu tas atver lielākas iespējas veiksmei. Nevienam funkcionāram sportacentra komentāri tāpat nav saistoši.
Drīz jau jātur īkšķi par uzvaru Baltijas derbijā!
, 2024-08-05 22:02, pirms 4 mēnešiem
erty rakstīja: Nu tas atver lielākas iespējas veiksmei. Nevienam funkcionāram sportacentra komentāri tāpat nav saistoši.
Drīz jau jātur īkšķi par uzvaru Baltijas derbijā!
Tak SOK galvenais ir auditorija un ietilpt laikos, ne kāds veiksmes faktors
, 2024-08-05 22:02, pirms 4 mēnešiem
Kāpēc te ir tik daudz samazgu?
, 2024-08-05 22:09, pirms 4 mēnešiem
Godīgi,ir iekšējā vilšanās sajūta,BET...visiem tiem 2020+gadu zemā procenta eksāmenu nenolikšanas pubertiem,un CCCP aizķērušajiem zilo debešu,un zaļo zāļu ''ekspertiem'' varu pateikt tikai vienu,mums nodokļu maksātājiem pēc LV konstitūcijas ir vara,pēc kuras mēs drīkstam pieprasīt jebkuram mūsu naudas izmantotājam rezultātus,kādam kaut kas nepatīk konstitūcijā,var jāties projām aiz LV robežām,un tur kačāt savas pravas! ''Izcils'' rezultāts būtu,kad kāds Latvijas ārsts,vai kādas citas nozares pārstāvis sāktu apelēt pie tā,ka pamēģiniet paši paoperēt,ja kas, Sējiet graudus,un cepiet maizi paši,ja kas...tev vajag,tu ej dzēst ugunsgrēku,māciet savus bērnus paši,galu galā tīriet atejas un mazgājiet traukus publiskajā vidē patstāvīgi!!! Verdikts...aizveriet savus maizes griezējus par ''svarīgumu'',a to nākošajā objektā nepaskatīšos uz riska faktoriem un ieplānošu bruģi uz mājas jumta,kur būs arī bērnu laukums,zoo dārzs,un tupo LV skolēnu tirdziņš,kur var nenopirkt eksāmenu rezultātus!
, 2024-08-05 22:14, pirms 4 mēnešiem
Skudriniekss rakstīja: Kāpēc te ir tik daudz samazgu?
Tápec ka viena smirdíga skudra ir samíta, pretéji ká tai dziesma tika dziedáts !
, 2024-08-05 22:16, pirms 4 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Godīgi,ir iekšējā vilšanās sajūta,BET...visiem tiem 2020+gadu zemā procenta eksāmenu nenolikšanas pubertiem,un CCCP aizķērušajiem zilo debešu,un zaļo zāļu ''ekspertiem'' varu pateikt tikai vienu,mums nodokļu maksātājiem pēc LV konstitūcijas ir vara,pēc kuras mēs drīkstam pieprasīt jebkuram mūsu naudas izmantotājam rezultātus,kādam kaut kas nepatīk konstitūcijā,var jāties projām aiz LV robežām,un tur kačāt savas pravas! ''Izcils'' rezultāts būtu,kad kāds Latvijas ārsts,vai kādas citas nozares pārstāvis sāktu apelēt pie tā,ka pamēģiniet paši paoperēt,ja kas, Sējiet graudus,un cepiet maizi paši,ja kas...tev vajag,tu ej dzēst ugunsgrēku,māciet savus bērnus paši,galu galā tīriet atejas un mazgājiet traukus publiskajā vidē patstāvīgi!!! Verdikts...aizveriet savus maizes griezējus par ''svarīgumu'',a to nākošajā objektā nepaskatīšos uz riska faktoriem un ieplānošu bruģi uz mājas jumta,kur būs arī bērnu laukums,zoo dārzs,un tupo LV skolēnu tirdziņš,kur var nenopirkt eksāmenu rezultātus!
Šausmīgi daudz ūdens liešana no sērijas kā būtu, ja būtu. Ko Tu mēģini panākt? Kāds Tavu palagu mērķis? Nolikt FIBA 3x3? 3x3 kopumā? Mūsu džekus? Panākt, lai neviens neskatās 3x3? Ja Tev nepatīk, priekš kam Tu te tērē laiku?
, 2024-08-05 22:16, pirms 4 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Godīgi,ir iekšējā vilšanās sajūta,BET...visiem tiem 2020+gadu zemā procenta eksāmenu nenolikšanas pubertiem,un CCCP aizķērušajiem zilo debešu,un zaļo zāļu ''ekspertiem'' varu pateikt tikai vienu,mums nodokļu maksātājiem pēc LV konstitūcijas ir vara,pēc kuras mēs drīkstam pieprasīt jebkuram mūsu naudas izmantotājam rezultātus,kādam kaut kas nepatīk konstitūcijā,var jāties projām aiz LV robežām,un tur kačāt savas pravas! ''Izcils'' rezultāts būtu,kad kāds Latvijas ārsts,vai kādas citas nozares pārstāvis sāktu apelēt pie tā,ka pamēģiniet paši paoperēt,ja kas, Sējiet graudus,un cepiet maizi paši,ja kas...tev vajag,tu ej dzēst ugunsgrēku,māciet savus bērnus paši,galu galā tīriet atejas un mazgājiet traukus publiskajā vidē patstāvīgi!!! Verdikts...aizveriet savus maizes griezējus par ''svarīgumu'',a to nākošajā objektā nepaskatīšos uz riska faktoriem un ieplānošu bruģi uz mājas jumta,kur būs arī bērnu laukums,zoo dārzs,un tupo LV skolēnu tirdziņš,kur var nenopirkt eksāmenu rezultātus!
Tu esi aizmirsis iedzert psihiatra tev izrakstītās zāles.
, 2024-08-05 22:17, pirms 4 mēnešiem
Hah, klasiskie latvieši, komentāri vairāk pēc zāģiem
, 2024-08-05 22:21, pirms 4 mēnešiem
Ieteikums ne tikai 3x3 - nelasīt komentārus. Šajā rakstā neesmu nevienu lasījis un nelasīšu. Ieteikumus dos speciālisti, treneri, tuvākie cilvēki nevis interneta komentētāj.
Ceru ka komentārus nelasa visi vai gandrīz visi sportisti. Īstie komentētāji būs dzīvē - gan kritiķi, gan padomdevēji, gan uzmundrinātāji, kuri visu pateiks klātienē.
, 2024-08-05 22:23, pirms 4 mēnešiem
Ļoti sāpīgi, jo finālā problēmu nebūtu.
, 2024-08-05 22:23, pirms 4 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Hah, klasiskie latvieši, komentāri vairāk pēc zāģiem
nečīksti
, 2024-08-05 22:25, pirms 4 mēnešiem
huy rakstīja: nečīksti
man jau priecīgā sejiņa - nevis bēdīgā -
, 2024-08-05 22:26, pirms 4 mēnešiem
Aldis Br rakstīja: Ieteikums ne tikai 3x3 - nelasīt komentārus. Šajā rakstā neesmu nevienu lasījis un nelasīšu. Ieteikumus dos speciālisti, treneri, tuvākie cilvēki nevis interneta komentētāj.
Ceru ka komentārus nelasa visi vai gandrīz visi sportisti. Īstie komentētāji būs dzīvē - gan kritiķi, gan padomdevēji, gan uzmundrinātāji, kuri visu pateiks klātienē.
Kā ta nelasa. Valeiko tak pusi dienas spirtacentrā pavada un tad storijos atbild heiteriem
, 2024-08-05 22:27, pirms 4 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: man jau priecīgā sejiņa - nevis bēdīgā -
uzslēdzu spēli!
, 2024-08-05 22:29, pirms 4 mēnešiem
Aldis Br rakstīja: Ieteikums ne tikai 3x3 - nelasīt komentārus. Šajā rakstā neesmu nevienu lasījis un nelasīšu. Ieteikumus dos speciālisti, treneri, tuvākie cilvēki nevis interneta komentētāj.
Ceru ka komentārus nelasa visi vai gandrīz visi sportisti. Īstie komentētāji būs dzīvē - gan kritiķi, gan padomdevēji, gan uzmundrinātāji, kuri visu pateiks klātienē.
Bet Valeiko kāri lasa katru komentáru !
, 2024-08-05 22:31, pirms 4 mēnešiem
eziitis rakstīja: Šausmīgi daudz ūdens liešana no sērijas kā būtu, ja būtu. Ko Tu mēģini panākt? Kāds Tavu palagu mērķis? Nolikt FIBA 3x3? 3x3 kopumā? Mūsu džekus? Panākt, lai neviens neskatās 3x3? Ja Tev nepatīk, priekš kam Tu te tērē laiku?
sāc strādāt,tad zināsi,kad mamma palagus vairs nemazgās...
, 2024-08-05 22:35, pirms 4 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu esi aizmirsis iedzert psihiatra tev izrakstītās zāles.
bet tev Ivar ir pazudusi kritiskā domāšana...vecums nenāk viens! Ārprāts...ja kaut viens letiņu sportists kaut kur pakāsīs,tad es sporta līdzjutējs būšu uz suicīda takas,tu esi normāls? man nospļauties būtu uz visu pārējo pasauli,ja kas ar manu ģimeni notiktos,pārējais ir otršķirīgs! Es pat nesaprotu,kā tu pārdzīvoji metalurga izvarošanu...
, 2024-08-05 22:39, pirms 4 mēnešiem
Miezis turpina mētat ķieģeļus
, 2024-08-05 22:40, pirms 4 mēnešiem
2pt nav un -4. Zemniekiem vēl ar zaudēs.
, 2024-08-05 22:43, pirms 4 mēnešiem
vienigais_anonims rakstīja: 2pt nav un -4. Zemniekiem vēl ar zaudēs.
Izkapāja atpakaļ tomēr...
, 2024-08-05 22:43, pirms 4 mēnešiem
ENKI rakstīja: Bet Valeiko kāri lasa katru komentáru !
Es,mani draugi,Helmanis(kas Talsnieks)Valeiko,Vītols,un citi no tā laika Talsu Metrapoles tusējāmies tā saucamajā ''Zivju bāzes'' Usmas ezera kempingā,ne-alternatīva Daiņa neekstistējošam kublam,bet reāli dzīves notikumam...tāpēc pēc sava pabeigtā BJSS zināšu teikt,ko Edmunds varējis būt domāt! p.s. tev no sākuma ir jāuzzin kas ir BJSS,un pēc tam garo skolu Rīgā!
, 2024-08-05 22:47, pirms 4 mēnešiem
Bet kapājas labi līdz galam mūsējie ! Par to PRIEKS !
, 2024-08-05 22:47, pirms 4 mēnešiem
Nekas sāksim mēs likt trojkas un būs labi. Leiši jau beigti
, 2024-08-05 22:48, pirms 4 mēnešiem
Jānolauž
, 2024-08-05 22:48, pirms 4 mēnešiem
LASMANIS - SUPER
, 2024-08-05 22:49, pirms 4 mēnešiem
Lācis visu pļūta!
, 2024-08-05 22:50, pirms 4 mēnešiem
Ka var sita spelet
, 2024-08-05 22:50, pirms 4 mēnešiem
viss izšķiras TAGAD
, 2024-08-05 22:51, pirms 4 mēnešiem
Un tas ir arī viss
, 2024-08-05 22:52, pirms 4 mēnešiem
Braļukas atkal smiesies mums sejā,un sauks par žirga galvām
, 2024-08-05 22:52, pirms 4 mēnešiem
Pakāsa ...
, 2024-08-05 22:53, pirms 4 mēnešiem
LOŠI
, 2024-08-05 22:53, pirms 4 mēnešiem
OS bez medaļām līdz ar to?
, 2024-08-05 22:53, pirms 4 mēnešiem
Bez mugurkaulnieki
, 2024-08-05 22:53, pirms 4 mēnešiem
Ļietuva
, 2024-08-05 22:53, pirms 4 mēnešiem
7-0
, 2024-08-05 22:53, pirms 4 mēnešiem
Nočaukoja Lasmanis
, 2024-08-05 22:54, pirms 4 mēnešiem
Sitiem urodiem vairs nesekosu līdzi
, 2024-08-05 22:54, pirms 4 mēnešiem
Tādi Lohi koka cilvēciņi
, 2024-08-05 22:54, pirms 4 mēnešiem
Kur Buļs tur neaptikšanas
, 2024-08-05 22:54, pirms 4 mēnešiem
Speles taktika vnk ideala
, 2024-08-05 22:54, pirms 4 mēnešiem
Fiasko 😀😀😀
, 2024-08-05 22:54, pirms 4 mēnešiem
Apsveiksim bralukas!Godam pelniija!
, 2024-08-05 22:55, pirms 4 mēnešiem
LVpirags rakstīja: Sitiem urodiem vairs nesekosu līdzi
Tu izlasīji,par šitā streetbola statistiku pasaulē? Zini,kas ir uncle drue???
, 2024-08-05 22:55, pirms 4 mēnešiem
vienigais_anonims rakstīja: Nočaukoja Lasmanis
Miezim pēdējā piezīma galīgi nevajadzīga
, 2024-08-05 22:55, pirms 4 mēnešiem
Ko mūsu piena puikas viņi darīja pēdējās 45 sekundēs?! Pārstresojās un nološojās, vot to. Riktīga vilšanās
, 2024-08-05 22:55, pirms 4 mēnešiem
Lohi
, 2024-08-05 22:55, pirms 4 mēnešiem
Lielākais fiasko šajā gadsimtā
, 2024-08-05 22:56, pirms 4 mēnešiem
Brauc mājās,un uz leišu maximu produktus kraut plauktos! žirga galva stāvēs vecajos ''sūdos'' lasmaņa vārdi.
, 2024-08-05 22:56, pirms 4 mēnešiem
Kā Latvija zaudē, tā Jūs parādāt savu patieso seju. Īsts fans NEKAD tā nedarītu.

Ja Jūs gaidāt tikai uzvaras, priekš kam Jūs vispār skātāties?
, 2024-08-05 22:57, pirms 4 mēnešiem
Latvijas basketbola problēma? Ko darīt, ja nekrīt truļi? Zaudēt spēli!
, 2024-08-05 23:00, pirms 4 mēnešiem
Apmētāt ar samazgām un izteikt kritiku ir tomēr divas dažādas lietas.
, 2024-08-05 23:02, pirms 4 mēnešiem
seko līdz..neizskaitāmo ''8'' komandu konkurences krāvējs novēl! Skujiņš viens pret pasaules dopingistiem(ap 100),un farmaceitu robotiem,kaut kā izžņaudz 5 vietu! Indurains,un Armstrongs neļaus samelot!
, 2024-08-05 23:07, pirms 4 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Čemodāns, vokzāls, Sibīrija!
Prieks arī par to, ka tev perdaks svilst ! 😁
, 2024-08-05 23:10, pirms 4 mēnešiem
wolmar rakstīja: Ceru, ka nedzīvo tajā valstī, ko raksti ar mazo burtu.
I ne ceri ! 😁
Tieši te arī dzīvoju ! 😁