Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3030, Did:0, useCase: 3

Baltijas derbijā Latvija paliek ar garu degunu, bronza - lietuviešiem

Emils Ozerinskis

Baltijas derbijā Latvija paliek ar garu degunu, bronza - lietuviešiem
Francis Lācis. Foto: LOK

Baltijas komandas 3x3 basketbola turnīru sāka ar savstarpējo spēli un arī noslēdza ar kaimiņu dueli par bronzas godalgām. Ar neveiksmīgu spēles izskaņu Latvijas kvartets piekāpās ar 18:21, ļaujot lietuviešiem svinēt bronzas godalgu iegūšanu.

• Latvijas un Lietuvas 3x3 basketbola izlases iepriekš bija tikušās četras reizes. Trīs savstarpējos mačos pārāki bija latvieši, bet vienu reizi pie uzvaras bija tikuši dienvidu kaimiņu.

• Abām komandām pusfināla stadijā bija neizteiksmīgas spēles. Lietuvieši pavisam bēdīgi izskatījās pret Nīderlandi, gūstot nieka deviņus punktus desmit minūšu laikā. Savukārt Latvijas izlasei bez Kārļa Lasmaņa neatradās citu argumentu spēlē pret mājiniekiem francūžiem, piekāpjoties ar 14:21.

• Lietuvas pirmajiem diviem punktiem ar precīzu metienu metru aiz arkas atbildēja Kārlis Lasmanis. Spēles trešās minūtes ievadā saikni atrada Zigmārs Raimo un Francis Lācis, otrajam liekot bumbu grozā no augšas un panākot vadību ar 5:4.

• Lietuvas izlases rindās karsts spēles sākums padevās Šarūnam Vingelim, kurš guva sešus no pirmajiem septiņiem dienvidu kaimiņu punktiem. Spēles vidū Ēvalds Džugis ar metienu no tālienes panāca lietuviešiem labvēlīgo 9:6.

• Četras minūtes līdz spēles beigām pēc Naura Mieža piespēles no groza apakšas rezultātu izlīdzināja Lasmanis - 10:10. Ar dzelzs nerviem bronzas spēli aizvadošais Vingelis pēc pārtraukuma cauri tīkliņam izsvilināja kārtējo divu punktu metienu. Trīs minūtes līdz beigām beidzot Lācim izdevās rezultatīvs tālais metiens, atgriežot līdzsvaru - 14:14.

• Divas minūtes līdz beigām metienu ar sodu realizēja Lasmanis, taču viņš no soda metiena līnijas trāpīja vienu no diviem, panākot minimālu pārsvaru sarkanbaltsarkanajiem. Tomēr sekojošajās epizodēs labāk klājās Lietuvas izlases vīriem, kuri aizsniedzās līdz panākumam ar 21:18.

• Realizējot trīs no pieciem izmestajiem divīšiem lietuviešu uzvaru ar deviņiem gūtiem punktiem kaldināja Šarūns Vingelis. Ēvalds Džugis bronzas nopelnīšanā palīdzēja ar sešiem ačiem, bet Aurēlijs Pukelis pievienoja piecus.

• Vēsturē pirmo olimpisko spēļu uzvarētājiem Parīzes spēles noslēdzās ar ļoti skābām sejām. Pēc visu grupu turnīra spēļu uzvarēšanas, izslēgšanas spēlēs nācās samierināties ar divām sakāvēm. Pēdējā mačā Kārlis Lasmanis guva deviņus punktus. Francis Lācis tika pie četriem ačeim, kamēr Naurim Miezim un Zigmāram Raimo attiecīgi trīs un divi punkti.

Latvija - Lietuva 18:21
Latvija: Lasmanis 9, Lācis 4, Miezis 3, Raimo 2.
Lietuva: Vingelis 9, Džaugis 6, Pukelis 5, Matulis 1.

Parīzes olimpiskās spēles, 3x3 basketbols vīriešiem, medaļu cīņas, 5. augusts

LaiksSpēleRezultāts
Pusfināls19.00Nīderlande - Lietuva20:9
Pusfināls20.00Latvija - Francija14:21
Par bronzu22.30Latvija - Lietuva18:21
Fināls23.30Francija - Nīderlande

• Pulksten 23:30 pēc Latvijas laika norisināsies Parīzes olimpisko spēļu 3x3 basketbola turnīra cīņa par zeltu, kurā Latviju pusfinālā pārspējusī Francijas izlase sacentīsies pret Nīderlandes basketbolistiem.

Noderīgas saites:

Olimpisko spēļu jaunumi
Latvijas sportistu starti un rezultāti
SPORTLAND lielā prognožu spēle
K SENUKAI Esi meistars - trāpi skaitli!

Slēpts komentārs: varenais_eksperts

  -3 [+] [-]

, 2024-08-05 22:56, pirms 4 mēnešiem
Bomži. Tik daudz airballi

  -3 [+] [-]

, 2024-08-05 22:56, pirms 4 mēnešiem
klauni

 +15 [+] [-]

, 2024-08-05 22:56, pirms 4 mēnešiem
Grūti cerēt uz medaļām, ja vienīgais arsenāls ir zilie tālmetieni.
Slēpts komentārs: Jamals

  +3 [+] [-]

, 2024-08-05 22:56, pirms 4 mēnešiem
Kā var netaisīt sodu beigās, kkāds IQ trūkums

  +8 [+] [-]

, 2024-08-05 22:56, pirms 4 mēnešiem
Kā jau pēc pirmās spēles teicu - ļoti vāju amatieru sporta veids, kas izskaidro arī šādas svārstības spēles ziņā. Ja LBL2 džeki sitas par olimpiskajām medaļām, tad šo sportu nevar uztvert nopietni. Kārtējais skeletona scenārijs.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-05 22:56, pirms 4 mēnešiem
Viensviensvīrs rakstīja: Bomži. Tik daudz airballi
pirmais

  -3 [+] [-]

, 2024-08-05 22:56, pirms 4 mēnešiem
Rinn rakstīja: klauni
otrais

  -3 [+] [-]

, 2024-08-05 22:56, pirms 4 mēnešiem
Rinn rakstīja: klauni
trešais
Slēpts komentārs: Nokia5030
Slēpts komentārs: Damokla_zobens_23

  +5 [+] [-]

, 2024-08-05 22:57, pirms 4 mēnešiem
3pt metienus lādēja kā Karijs karjeras zenītā ... tikai viena problēma

  -3 [+] [-]

, 2024-08-05 22:57, pirms 4 mēnešiem
Jamals rakstīja: Lohi
ceturtais

  -4 [+] [-]

, 2024-08-05 22:57, pirms 4 mēnešiem
Bomari

     [+] [-]

, 2024-08-05 22:57, pirms 4 mēnešiem
''Basketbola nācija'' nevar onkuļus uzvarēt 3x3

  +9 [+] [-]

, 2024-08-05 22:57, pirms 4 mēnešiem
bāleliņi brīnās par LBL2 džeku lielajām svārstībām savā spēlē.

  +6 [+] [-]

, 2024-08-05 22:57, pirms 4 mēnešiem
Pazuda visi metēji .
Tizli.

 +20 [+] [-]

, 2024-08-05 22:57, pirms 4 mēnešiem
Žēl, bet tomēr pēc šodienas parādītā abās spēlēs - pelnīti.

  -2 [+] [-]

, 2024-08-05 22:57, pirms 4 mēnešiem
LVpirags rakstīja: Bomari
piektais

  +6 [+] [-]

, 2024-08-05 22:57, pirms 4 mēnešiem
Ko mūsu piena puikas viņi darīja pēdējās 45 sekundēs?! Pārstresojās un nološojās, vot to. Riktīga vilšanās

 +11 [+] [-]

, 2024-08-05 22:57, pirms 4 mēnešiem
Skābi. Lācis un Raimo pietrūka pieredzīte. Līderi nočokoja.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-05 22:58, pirms 4 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Tikko no Eifeļa torņa... Kas sliktu par maniem puišiem rakstīs - tas gejs!
Ceru ks tavējie ir leiši

  -3 [+] [-]

, 2024-08-05 22:58, pirms 4 mēnešiem
j888 rakstīja: Pazuda visi metēji .
Tizli.
sestais

 +10 [+] [-]

, 2024-08-05 22:58, pirms 4 mēnešiem
Laikam, ka pārāk daudz tika atstāts tajā pusfinālā!
Bet paradoksāli, ka Tokijā spēlējot vienam ar traumu džeki tiek pie zelta, bet šoreiz visiem veseliem esot 4. vieta.

 +11 [+] [-]

, 2024-08-05 22:58, pirms 4 mēnešiem
Pēc grupu turnīra jau likās, ka viss ir pārāk labi, lai beigu rezultāts būtu pozitīvs...

  +5 [+] [-]

, 2024-08-05 22:58, pirms 4 mēnešiem
Kad pie 5-0 garantēts pusfināls, vēl jameras ar kraniniem un jāiet vispār pāri ar Max spēku, kamēr varēja spēlēt ar 30proc atdevi un kaut vai pakast

     [+] [-]

, 2024-08-05 22:58, pirms 4 mēnešiem
4 no 8 vau galigi nemak spelet izslegšanas speles

  +4 [+] [-]

, 2024-08-05 22:58, pirms 4 mēnešiem
Raimo cīnījās, bet nu, šķiet, ka 3x3 neder čaļi ir tik mazu tehnisko arsenālu.

     [+] [-]

, 2024-08-05 22:58, pirms 4 mēnešiem
j888 rakstīja: Pazuda visi metēji .
Tizli.
NE visi, Miezis tikai pa lielam pazuda

  -2 [+] [-]

, 2024-08-05 22:58, pirms 4 mēnešiem
[quote varenais_eksperts]
Tikko no Eifeļa torņa... Kas sliktu par maniem puišiem rakstīs - tas gejs!
[/quotlohi lohi lohi lohi

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 22:58, pirms 4 mēnešiem
Vajadzēja grupā vienu noliet karmai, bet lepnums neļāva....

 +11 [+] [-]

, 2024-08-05 22:59, pirms 4 mēnešiem
Pelnīts zaudējums. Nu nevar paļauties tikai, ka 2pt kritīs. nu nevar. Bija iespēja izmantot lietuviešu piezīmju normu. Tas vispār netika darīts kā visa turnīra gaitā. Lietuvieši to izmantoja pret mums, kad radās iespēja!
Likumsakarīgs rezultāts!

  -3 [+] [-]

, 2024-08-05 22:59, pirms 4 mēnešiem
Cerams prezidents šos izraidis no valsts

  +4 [+] [-]

, 2024-08-05 22:59, pirms 4 mēnešiem
portal rakstīja: bāleliņi brīnās par LBL2 džeku lielajām svārstībām savā spēlē.
Ja neesi pamanījis Lācis un Raimo spēlēja LBL1

 +11 [+] [-]

, 2024-08-05 22:59, pirms 4 mēnešiem
vsp ko dara raimo un lācis? bez metiena, bez apspēlēšanas, bez spēles postā. Kāds ir viņu ieguldījums?

  +8 [+] [-]

, 2024-08-05 22:59, pirms 4 mēnešiem
Galvenais, ka piezīmju norma zirgu leišiem, bet puļī tālos tik.. Nu k ā tas ir. Te ir tas ko čomiem teicu, vari grupā visas spēles paņemt, tam nav nekāda nozīme. Zaudēt šādiem leišiem ir jāmāk.

     [+] [-]

, 2024-08-05 22:59, pirms 4 mēnešiem
Nepiekritīšu tam, kurš teiks, ka 4. vieta mūsu mazajai Latvijai ir slikta!

  -1 [+] [-]

, 2024-08-05 22:59, pirms 4 mēnešiem
j888 rakstīja: Ceru ks tavējie ir leiši
paldies! labots, lai nav pārpratumu!

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 22:59, pirms 4 mēnešiem
3x3 Latvijas izlases atlases atbildīgajiem murgos rādīsies Krūmiņš, Čavars, Vingelis un Matulis - 1980.gados dzimušie 3x3 basketa izcilnieki!

  +3 [+] [-]

, 2024-08-05 22:59, pirms 4 mēnešiem
TinderDtae rakstīja: Laikam, ka pārāk daudz tika atstāts tajā pusfinālā!
Bet paradoksāli, ka Tokijā spēlējot vienam ar traumu džeki tiek pie zelta, bet šoreiz visiem veseliem esot 4. vieta.
Kurā pusfinālā ? Tajā kur franči mums pārbrauca pāri ?

  +3 [+] [-]

, 2024-08-05 23:00, pirms 4 mēnešiem
Tas ir fiasko! Un vēl pagrūst leišiem. Kauns.

  +3 [+] [-]

, 2024-08-05 23:00, pirms 4 mēnešiem
jau mūsu senči teica- cāļus skaita rudenī un nav ko iesmu trīt, kamēr mednis vēl kokā
neko nedarīsi, kautkas tika aizšauts garăm, iespējams, piezagās pašpārliecinātība

  -1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:00, pirms 4 mēnešiem
Nokia5030 rakstīja: Miezis: Galvenais ka paspējām izlietot visus piešķirtos bezmaksas prezervatīvus!
Koferdamu iepakojums arī aizgāja divos vakaros.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:00, pirms 4 mēnešiem
Viensviensvīrs rakstīja: Kā var netaisīt sodu beigās, kkāds IQ trūkums
Kā var izmest 1pt, kad spēlē paliek tikai pretinieku uzbrukuma laiks!? ... Tā itkā pirmo reizi spēlētu....

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:00, pirms 4 mēnešiem
DĪVĀNĀ KAKĀTĀJIEM gjau saldais ēdiens.

Džekiem - 3x3 ir īss un nežēlīgs sports. Sanāca pārdegt, lai šodien priecājas citi. Jūs vēl teiksiet pēdējo vārdu.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:00, pirms 4 mēnešiem
4 no 8 vau kads sasniegums nebija galigi sagatavojušies ne ar fraņčiem ne ar leišiem nekadas taktikas

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:00, pirms 4 mēnešiem
Miezis šodien aizmirsa ierasties uz spēlēm. Lasmanis bez maz vai viens pats kapājās ...
Neizprotami daudz arī Miezis malā bija, kāda trauma?

 +10 [+] [-]

, 2024-08-05 23:00, pirms 4 mēnešiem
Likumsakarīgi, ja reiz kopējā tālmetienu bilance pusfinālā un finālā - 3 no 26, kamēr pretiniekiem - 9 no 21.

  +5 [+] [-]

, 2024-08-05 23:01, pirms 4 mēnešiem
Latvijas basketbola problēma? Ko darīt, ja nekrīt truļi? Zaudēt spēli!

  +4 [+] [-]

, 2024-08-05 23:01, pirms 4 mēnešiem
Šeit bija kapāšanās uz 100 procentiem. Lietuvieši nopelnīja bronzu ar meistarību un cīņu! Šoreiz uzvarēja labākais bez būtiskas veiksmes devas.
Cerams finālā arī būs meistarības un rakstura cīņa bez veiksmes iejaukšanās.
Paldies mūsu čaļiem par cīņu un nepadošanos nevienā spēlē!

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:01, pirms 4 mēnešiem
Tas ir fiasko! Kauns pagrūst leišiem.

  +8 [+] [-]

, 2024-08-05 23:01, pirms 4 mēnešiem
Miskastes! Regulārās sezonas uzvarētāji. Čaļiem sakāpa galvā. It sevišķi vēl pēdējā spēlē Miežiem pateikt, ka es tak dajebkādu no truļņika iemestu.. Tā viņiem arī vajadzēja nolaisties uz zemes. Grīziņkala zvaigznītēm acis aizmālēja

 +10 [+] [-]

, 2024-08-05 23:01, pirms 4 mēnešiem
vienigais_anonims rakstīja: Ja neesi pamanījis Lācis un Raimo spēlēja LBL1
Viņi var spēlēt kaut vai NBA manis pēc. Čaļi bez metiena, jebkādas tehnikas, spēles postā vai izdomas 1v1. Lēni un smagnēji.

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 23:01, pirms 4 mēnešiem
Jā nu paldies dzekiem par emocijām, gribējās jau to medāli bet nu, dzīve neapstājās, cerams kādreiz vēl varēs pavērot oriģinālo četrinieku darbībā da jebkādā turnīrā... nostaļģijai , lai uzvaras nāk!

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:01, pirms 4 mēnešiem
vienigais_anonims rakstīja: Ja neesi pamanījis Lācis un Raimo spēlēja LBL1
nu... baigais lēciens augšup nav

  +5 [+] [-]

, 2024-08-05 23:01, pirms 4 mēnešiem
garigi garam nekadas taktikas
Slēpts komentārs: Misters Spirts

  +4 [+] [-]

, 2024-08-05 23:02, pirms 4 mēnešiem
Mūsējie jebkurā gadījumā ir pirmie olimpiskie čempioni!... sak ko grib to titulu neatņemt.

 +12 [+] [-]

, 2024-08-05 23:03, pirms 4 mēnešiem
Kas par stulbu Lasmaņa taktiku,leišiem sešas piezīmes,a šis tik puļī stulbus tālos!Ejiet tak uz grozu,uz piezīmēm,varēsiet brīvi mest savus divus punktus,bet nē-stulbi jāzīmējās!Nagla visam,kā abi stāri pēdējā uzbrukumā pārtērē laiku,fantastika...

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 23:03, pirms 4 mēnešiem
LTV norauj vieglatlētikas rādīšanu -kam man sieviešu basis --kur Duplanta rādīšana ?

  -3 [+] [-]

, 2024-08-05 23:03, pirms 4 mēnešiem
Tūlīt profesionāli palešu naglotāji stāstīs cik lieli lohi ir mūsu amatieri bumbotāji...
Nepaveicās,ko nu?

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:03, pirms 4 mēnešiem
Jāāāā !!!!! Braļukaši, MALAČI !!!!!🇱🇹🇱🇹🇱🇹🇱🇹🇱🇹

  +5 [+] [-]

, 2024-08-05 23:03, pirms 4 mēnešiem
Teicamā Ģēre rakstīja: Vajadzēja grupā vienu noliet karmai, bet lepnums neļāva....
Karma nav pie vainas sliktai spēlei un sliktajiem lēmumiem.

  +4 [+] [-]

, 2024-08-05 23:03, pirms 4 mēnešiem
Vispar ir mazliet vilšanās
Vinnējam visas grupas spēlss, un beigas dabujam tikai üüüüüü

  +4 [+] [-]

, 2024-08-05 23:03, pirms 4 mēnešiem
spirtacentrs karās, jo tik daudz negatīvisma te raksta

  +9 [+] [-]

, 2024-08-05 23:04, pirms 4 mēnešiem
Sāpīgi zaudēt leišu veterāniem..... viņi pa vakariem aliņu sūc un uzvar izšķirošo spēli..

  +5 [+] [-]

, 2024-08-05 23:04, pirms 4 mēnešiem
A kam bij vajadzīgas 7 uzvaras grupā ?

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:04, pirms 4 mēnešiem
kam man sieviešu basis --LtV norauj vieglatlētikas rādīšanu ( A.Duplantis )
Slēpts komentārs: Zvirgzdiņu Pivars

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:04, pirms 4 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: spirtacentrs karās, jo tik daudz negatīvisma te raksta
jau iepriekš vakarā nevarēja atvērt otro lapu
vēl pat nav 100 uzdrukāti

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:05, pirms 4 mēnešiem
Čaļi bija pelnījuši kaut ko no metāla.
Visu cieņu.

  +8 [+] [-]

, 2024-08-05 23:05, pirms 4 mēnešiem
Sporta domātājs rakstīja: Pelnīts zaudējums. Nu nevar paļauties tikai, ka 2pt kritīs. nu nevar. Bija iespēja izmantot lietuviešu piezīmju normu. Tas vispār netika darīts kā visa turnīra gaitā. Lietuvieši to izmantoja pret mums, kad radās iespēja!
Likumsakarīgs rezultāts!
Pilnigi pareizi,ja neiet divpunktnieki,tad jadoma kautkas cits,jo tehniski jau Miezis ar Lasmani var vinus apspelet,skrobe par to,ka pret Franciju sitais bij un tagad neko nebij pamainijusi,vel jo vairak,ka Leisiem piezimju norma bij,isteniba riktigi abidna,skrobe riktiga,esmu dusmigs

 +11 [+] [-]

, 2024-08-05 23:05, pirms 4 mēnešiem
Neatceros autoru, bet dzejoli sauca Nozagtā Parīze

vecā vārna lavīze
atrod mežā avīzi
lavīze tai aavīzē
izlasa par parīzi
skaista gan tā parīze
domā vārna lavīze

uzpūš vējš un lavīzei
rauj no rokām avīzi
žēli skatās lavīze
kā vējš aizpūš parīzi

 +16 [+] [-]

, 2024-08-05 23:05, pirms 4 mēnešiem
To ,ka džeki ir tā nomīzuši ,ka neko vairs nevar izdarīt , varēja redzēt abās šodienas spēlēs.
Pārliecība tuvu pilnīgai 0

 +10 [+] [-]

, 2024-08-05 23:05, pirms 4 mēnešiem
Pateikšu vienu - atstāt malā Čavaru bija kļūda, jo viņš labāks kā Raimo. Čavars noteikti uzbrukumā būtu vairāk pienesis. Bet vispār baigi nekrita, visi meta garām, ļoti sāpīgs zāģis, sāpīgāks kā pret Brazīliju.

  +9 [+] [-]

, 2024-08-05 23:05, pirms 4 mēnešiem
TinderDtae rakstīja: Laikam, ka pārāk daudz tika atstāts tajā pusfinālā!
Bet paradoksāli, ka Tokijā spēlējot vienam ar traumu džeki tiek pie zelta, bet šoreiz visiem veseliem esot 4. vieta.
Būsim precīzi - 2,5 veseli. Es šodienas spēlēs Raimo un Lāci kā 0.5 skaitu. Nav viņi gatavi tāda līmeņa spēlēm...diemžēl

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:05, pirms 4 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Ko te vēl var piebilst? Latvijā Hokejs pāri visam!!! Tagad visu koncentrāciju Hokejam!!! P.S. Vēl paliek maziņš cerību stariņš Pludmales Volejbola sakarā, bet jebkurā gadījumā paliek pāri prieks, ka baskets šogad ne pie kāda rasklada nebūs priekšā Hokejam!!!
Tiešām, vienīgā pozitīvā lieta
Slēpts komentārs: OTELO

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 23:05, pirms 4 mēnešiem
dzekiem vajag konuslatciju ar luka magic

  -1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:07, pirms 4 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Ko te vēl var piebilst? Latvijā Hokejs pāri visam!!! Tagad visu koncentrāciju Hokejam!!! P.S. Vēl paliek maziņš cerību stariņš Pludmales Volejbola sakarā, bet jebkurā gadījumā paliek pāri prieks, ka baskets šogad ne pie kāda rasklada nebūs priekšā Hokejam!!!
Kad vispār tas ledus hokeja turnīrs notiks? Neatceros pat mēnesi. Laikam šogad.

 +15 [+] [-]

, 2024-08-05 23:07, pirms 4 mēnešiem
Kur tad bija mūsu izslavētais treneris, kam kladitē ir 1000 kombinācijas? Ne velna, ne viena kombinācija playofā.... nekāda plāna b, c, d...

 +12 [+] [-]

, 2024-08-05 23:07, pirms 4 mēnešiem
Hahaha, zel jau it ka smieties... bet nu ta abasratsa ir jamak.

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 23:08, pirms 4 mēnešiem
pedejas lv ceribas ir progresivas biedrenes graudinas rokas

  +3 [+] [-]

, 2024-08-05 23:08, pirms 4 mēnešiem
cepums70 rakstīja: Kas par stulbu Lasmaņa taktiku,leišiem sešas piezīmes,a šis tik puļī stulbus tālos!Ejiet tak uz grozu,uz piezīmēm,varēsiet brīvi mest savus divus punktus,bet nē-stulbi jāzīmējās!Nagla visam,kā abi stāri pēdējā uzbrukumā pārtērē laiku,fantastika...
Arī par to domāju. Taču tas prasa daudz spēku, bet mūsējiem jau pusfinālā baterijas bija tukšas.

Ar šādu sacensību formulu fiziskā sagatavotība ir gandrīz vai svarīgākais elements. Statistiku nepaskatījos, bet pēc sajūtām mūsējie abos šodienas mačos pamatīgi zaudēja atlēkušajās bumbās. Un droši vien spēka trūkums ietekmēja arī tālmetienu precizitāti.

  +4 [+] [-]

, 2024-08-05 23:08, pirms 4 mēnešiem
Diemzel uz play off ieradas tikai Lasmanis

  +3 [+] [-]

, 2024-08-05 23:08, pirms 4 mēnešiem
Galvenaisnir vinēt grupu... bomži

  +4 [+] [-]

, 2024-08-05 23:08, pirms 4 mēnešiem
Prieks par leišiem.

  +9 [+] [-]

, 2024-08-05 23:09, pirms 4 mēnešiem
Es jau teicu --mums nav labākais treneris --puiši saka -pēc 7 uzvarām mūs noskautoja . A ko mēs --ar klibiem zirgiem no zeļliem gribējām izbraukt ? Labi , ka tribīnēs Buļs to vēroja . Pat pēcspēles intervijā ar nokārtu galvu varēja redzēt --F.Lācis vairs Rīgā nevar rādīties . Un ja spēles laikā treneris nedrīkst palīdzēt , -tad kapteinim jāsaka --leiši piezīmēs vadībā 7-4 .Ejam visulaiku garām un metam pa diviem brīvmetieniem uz katru sodu . Bet tak arī kapteinim širmis ir aizvēries .
Slēpts komentārs: otins

  -2 [+] [-]

, 2024-08-05 23:10, pirms 4 mēnešiem
Paveicās pret jeņķiem un Frančiem,tagad atnāca atpakaļ bumerangs ,viss līdzsvarā ....
Interesanti ,kas labāk Serbi feikoja ,mēs cīnijamies ,beigās viens rezultāts .Kopumā malači ar baigo rūktuma piedevu.
Kaut kā TV nemaniju LBS vadību tas gan Feiks.....

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:10, pirms 4 mēnešiem
Ja nekrīt, tad uzvarēt ir pagrūti
Basketbolā tā mēdz notikt.
Abās šodienas spēlēs mūs apspēlēja ar mūsu pašu ieročiem.
Precīzi atkārtojām to pašu, ko serbi.

Ļoti žēl čaļus - tik labu turnītu pabeigta uz tādas nots.
Paldies par dāvātajām emocijām! Man jūs esiet labākie!!!
Slēpts komentārs: Robis

  +5 [+] [-]

, 2024-08-05 23:11, pirms 4 mēnešiem
Tā meme par muskuļoto suni (7-0 grupu turnīrā) un suni, kuram aste ierauta starp kājām un tek asaras (0-2 medaļu spēlēs) ļoti labi raksturo šo turnīru...

  +3 [+] [-]

, 2024-08-05 23:11, pirms 4 mēnešiem
Bet nav tik traki zaudēt tieši Lietuvai

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 23:11, pirms 4 mēnešiem
Pilnīgi klauni!!!
Pret Fra no 7-4 vadiibas, sàk pèkšnji tizloties , tik muljkjiiigas kljuudas , tupi vnk làdè garàm, bez izdomas.
Pret Lietuvu 17-16 vadībà , tas pats , kkàdas kljuudas sàk taisīt , bez kuràm var iztikt, viegli metieni tiek samocīti,neiemesti ,tà kà nevajadzètu vai nedrīkstètu uzvarèt šo spèli.
Viss vnk tika darīts , lai zaudètu, nevis uzvarētu !!!!!

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:11, pirms 4 mēnešiem
3P ar glanci rakstīja: Ja nekrīt, tad uzvarēt ir pagrūti
Basketbolā tā mēdz notikt.
Abās šodienas spēlēs mūs apspēlēja ar mūsu pašu ieročiem.
Precīzi atkārtojām to pašu, ko serbi.

Ļoti žēl čaļus - tik labu turnītu pabeigta uz tādas nots.
Paldies par dāvātajām emocijām! Man jūs esiet labākie!!!
Paši vainīgi,ka negrib iet sodus mest...

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:12, pirms 4 mēnešiem
wizzy888 rakstīja: Jā nu paldies dzekiem par emocijām, gribējās jau to medāli bet nu, dzīve neapstājās, cerams kādreiz vēl varēs pavērot oriģinālo četrinieku darbībā da jebkādā turnīrā... nostaļģijai , lai uzvaras nāk!
Pilnīgi iespējams. jo pārsteidzoši, bet Krūmiņš TV intervijās bija skaidrā prātā (tā vismaz izskatījās).
Slēpts komentārs: pickenroll

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:12, pirms 4 mēnešiem
otins rakstīja: Šodien vienkārši nekrita, tā gadās. Vienalga malači.
viens ka nekrita, tas ko leiši sameta bija ...........

  +7 [+] [-]

, 2024-08-05 23:12, pirms 4 mēnešiem
Pilnīgs fiasko. Šitik vienkārši "noliet" četrgades svarīgāko spēli - pusfināls pret frančiem, pārējam turpinājumā vairs nebija jēgas.... Par psiholoģisko sagatavotību treneris Feldmanis ir dzirdējis vai šajā ziņā ir tāds pats "lohs" kā lielākā daļa LV trenējošo bāleliņu?

  +5 [+] [-]

, 2024-08-05 23:12, pirms 4 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Arī par to domāju. Taču tas prasa daudz spēku, bet mūsējiem jau pusfinālā baterijas bija tukšas.

Ar šādu sacensību formulu fiziskā sagatavotība ir gandrīz vai svarīgākais elements. Statistiku nepaskatījos, bet pēc sajūtām mūsējie abos šodienas mačos pamatīgi zaudēja atlēkušajās bumbās. Un droši vien spēka trūkums ietekmēja arī tālmetienu precizitāti.
Kāds nu tur spēka trūkums ?
Džekiem ar psiholoģiju ir pilnīga katastrofa.
Kur plejofos pazuda Miezis ? Kādu 2punktnieku divās spēlēs iemeta ?

  -3 [+] [-]

, 2024-08-05 23:12, pirms 4 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Grūti cerēt uz medaļām, ja vienīgais arsenāls ir zilie tālmetieni.
Es domāju, ka uz nākamo olimpiādi ir jābrauc tev! Ar visu dīvānu!

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:12, pirms 4 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Ko te vēl var piebilst? Latvijā Hokejs pāri visam!!! Tagad visu koncentrāciju Hokejam!!! P.S. Vēl paliek maziņš cerību stariņš Pludmales Volejbola sakarā, bet jebkurā gadījumā paliek pāri prieks, ka baskets šogad ne pie kāda rasklada nebūs priekšā Hokejam!!!
nopērc biļetes !
Slēpts komentārs: OTELO

  +6 [+] [-]

, 2024-08-05 23:13, pirms 4 mēnešiem
Feldmanim jāuzņemas atbildība par raimo un lāci, visu turnīru jau bija redzams ka čaļi nevelk. Būsim reāli raimo ir enerğija, bet spele 1vs1 ir slikta, pie groza ar muguru 3x3 basi spelet nevar, augums neatbilst centram, tad kapēc ielika? čavars uz pieredzi būtu daudz vērtīgāks. Lācis metienā nestabils, dribls vājš, aizsardzībā peld. Vai tiešām nevarejām atrast citu? ok krumiņš varbūt nenovilktu, bet tas ka ielikt abus jaunos tikt svarīgā turnīrā bija risks, un risks neataisnojās, tātad feldman, komentars?

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:13, pirms 4 mēnešiem
cloud rakstīja: Čaļi bija pelnījuši kaut ko no metāla.
Visu cieņu.
Titāna oliņas jau ir!

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:13, pirms 4 mēnešiem
Viensviensvīrs rakstīja: Kā var netaisīt sodu beigās, kkāds IQ trūkums
JR Smith

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:13, pirms 4 mēnešiem
Malači, pagaidām labākais sasniegums Latvijai olimpiādē! Aiziet, Tīna un Anastasija!
Slēpts komentārs: Skudriniekss

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 23:14, pirms 4 mēnešiem
Apsveicu visus ar koceni! Rīt brīvdienas nebūs

  +3 [+] [-]

, 2024-08-05 23:14, pirms 4 mēnešiem
Miezis labu summu uzlicis noteikti uz kombinēto, ka zaudēs abas spēles. Kā savādāk izskaidrot, ka negribēja pat bumbai pieskārties abās spēlēs. Mafija jau tik viegli tevi no rokām neizlaiž.

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:14, pirms 4 mēnešiem
norden rakstīja: Paveicās pret jeņķiem un Frančiem,tagad atnāca atpakaļ bumerangs ,viss līdzsvarā ....
Interesanti ,kas labāk Serbi feikoja ,mēs cīnijamies ,beigās viens rezultāts .Kopumā malači ar baigo rūktuma piedevu.
Kaut kā TV nemaniju LBS vadību tas gan Feiks.....
Vējonis bija, viņu rādīja.

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:15, pirms 4 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Latvijā svēts ir HOKEJS!!!
Jābalso, lai ieliek 3x3 hokeju- skeletona vietā

  -4 [+] [-]

, 2024-08-05 23:16, pirms 4 mēnešiem
OTELO rakstīja: Tik daudz slimu komentētāju 😡😡😡 sūdi smadzenēs .... nekas svēts😡
Latvijā svēts ir HOKEJS!!!

  -1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:16, pirms 4 mēnešiem
kasdārzā rakstīja: Feldmanim jāuzņemas atbildība par raimo un lāci, visu turnīru jau bija redzams ka čaļi nevelk. Būsim reāli raimo ir enerğija, bet spele 1vs1 ir slikta, pie groza ar muguru 3x3 basi spelet nevar, augums neatbilst centram, tad kapēc ielika? čavars uz pieredzi būtu daudz vērtīgāks. Lācis metienā nestabils, dribls vājš, aizsardzībā peld. Vai tiešām nevarejām atrast citu? ok krumiņš varbūt nenovilktu, bet tas ka ielikt abus jaunos tikt svarīgā turnīrā bija risks, un risks neataisnojās, tātad feldman, komentars?
Tikai nevajag
Ja Nauris nebūtu ar sasietām rokām , tad tev i Lācis i Raimo būtu labi.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:16, pirms 4 mēnešiem
otins rakstīja: Šodien vienkārši nekrita, tā gadās. Vienalga malači.
Nepiekritīšu, es piekritīšu paškritiskajam pēcspēles komentāram, ka abu spēļu laikā tika pieņemti nepareizi lēmumi vai pareizāk sakot netika pieņemti pareizie lēmumi.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:16, pirms 4 mēnešiem
Visus vinnēja, bet palika ceturtie. Ir škrobe, man olimpiāde ir beigusies, jo vairāk tur nav ko redzēt.

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:16, pirms 4 mēnešiem
kasdārzā rakstīja: Feldmanim jāuzņemas atbildība par raimo un lāci, visu turnīru jau bija redzams ka čaļi nevelk. Būsim reāli raimo ir enerğija, bet spele 1vs1 ir slikta, pie groza ar muguru 3x3 basi spelet nevar, augums neatbilst centram, tad kapēc ielika? čavars uz pieredzi būtu daudz vērtīgāks. Lācis metienā nestabils, dribls vājš, aizsardzībā peld. Vai tiešām nevarejām atrast citu? ok krumiņš varbūt nenovilktu, bet tas ka ielikt abus jaunos tikt svarīgā turnīrā bija risks, un risks neataisnojās, tātad feldman, komentars?
Tu turnīru neskatījies vai uz emocijām tgd uzrakstīji?
Šodien nolēja mentāli un +- taktiski.
Abi bija totāls uzlabojums pār 2024. gada Čavaru un Krūmiņu fizisko spēju ziņā.

  +3 [+] [-]

, 2024-08-05 23:17, pirms 4 mēnešiem
Es laikam vairāk pārdzīvoju, ka viņi zaudēja, nekā viņi paši.

Man neizskatījās šodien pēc komandas ne vienā, ne otrā spēlē, kuri ir motivēti iziet uz laukuma un uzvarēt.

Es zinu, ka Raimo divas spēlēs bija pilnīgi sausā. Spēlē pret Franciju, neatceros, kura otra. Bet varbūt vēl kāda.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:17, pirms 4 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Latvijā svēts ir HOKEJS!!!
Hokejs ir ledus,ledus ir šņauccamais...tevi tūlīt banos kurmi!

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 23:18, pirms 4 mēnešiem
Apsveicu brāļus Lietuviešus ar bronzu! Pelnīti.
A, bet mūsējiem saprast un izvērtēt notikušo, mācīties, un atgriezties uz nākošajām spēlēm!

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:19, pirms 4 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Latvijā svēts ir HOKEJS!!!
Ja esi hokeja liels un īsts fans, tad cik spēļu no OS lauka hokeja (visatzītākākā hokeja veida pasaulē) turnīra esi noskatījies?

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:19, pirms 4 mēnešiem
Bimbambols
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 23:20, pirms 4 mēnešiem
3P ar glanci rakstīja: Es domāju, ka uz nākamo olimpiādi ir jābrauc tev! Ar visu dīvānu!
Diez vai. Pat Raimo uz mana fona ir eksplozīvs un filigrāns bumbas driblētājs.

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:20, pirms 4 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Basketbola Dievs šodien nebija latviešiem labvēlīgs.
Neko darīt-kā ir tā ir!
Kurš no dieviem,zevs,odins,vai putins???

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 23:21, pirms 4 mēnešiem
Tieši tā - pilnīgākie, kā sāka neiet viss kā pa sviestu, nespēja lauzt un izmainīt, ne vienmēr kritīs tikai Tev beigās... arī Miezis garām ar frančiem un leišiem galīgi, abi palīgi arī kļūdas par daudz sataisīja... Kurš tur kaut ko par kaut kādām olām murgoja, tā arī aizmurgojās uz olnīcu

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:21, pirms 4 mēnešiem
Es jau teicu sakuma ,ka ar Laci in Raimo nau arsana!!!Salielijas un sr tev Annin baznica!
Slēpts komentārs: johans sebastians bahs

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:22, pirms 4 mēnešiem
Tīnai ar Nastju tagad jāglābj Latvijas gods!

  -2 [+] [-]

, 2024-08-05 23:22, pirms 4 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Kurš no dieviem,zevs,odins,vai putins???
Atkārtoju-iedzer psihiatra tev izrakstītās zāles. Tev uzreiz būs vieglāk.

  -2 [+] [-]

, 2024-08-05 23:23, pirms 4 mēnešiem
Paldies, puiši, par šo turnīru un emocijām! Un kauns par negatīvajiem komentāriem te...

  +5 [+] [-]

, 2024-08-05 23:23, pirms 4 mēnešiem
No rīta vel zelts bija kaklā

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:24, pirms 4 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Hokejs un Lauku Hokejs ir divas milzīgas šķirbas!
Baltajās Tautās Ledus Hokejs ir viennozīmīgi pārāks
Visādas Indijas, Pakistānas un citas neBaltās ekotīskās valsteles neinteresē!
Lauka hokejā jādiedelē kapeika- par spīti, ka to spēlē miljoni

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:24, pirms 4 mēnešiem
Kur palika titāna olas?

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:24, pirms 4 mēnešiem
johans sebastians bahs rakstīja: Bļāviens, sportacentrs komentāru autori ir vēl nožēlojamāki un stulbāki nekā twitter un facebook komentētāji kopā. Tipiskie divkosīgie latvieši, kamēr ir labi, tikmēr skan frāzes: "kādi malači, zvaigznes, jādod ordenis", kad galīgi nesaiet, tad met kažoku uz otru pusi un skandē: "lohi, zilie, trūkst IQ". Jā, džeki šodien nenospēlēja tā, kā būtu bijis jānospēlē, pieļāva daudz kļūdu, bet tāds ir sports - vienu dienu iet kā pa sviestu, vienā zaudē klibiem leišu onkuļiem. Sportacentristi, jūs varat labāk.
Toties tu pat iedomāties nevari cik viņi atviegloti jūtās izvēmuši savu žulti.😁

  +4 [+] [-]

, 2024-08-05 23:24, pirms 4 mēnešiem
Aizdomas, ka ar šo arī ir pienākušas mūsu 3x3 ēras beigas. Tāpat kā BMX. Diez vai te vēl radīsies jauni mieži un lasmaņi, ja jau uz 4-gades galveno pasākumu no apakšas neatradās nekā labāka izvilkt, kā Raimo... Lācis ta vēl kaut cik, kā enerģijas spēlētājs būtu derīgs, ja VISI TRĪS pārējie ir līmenī. Bet te bija tā - ja Miezis un Lasmanis spēlē uz 120% + ja veicas, tikai tad varēja kautko vinnēt. Un līdz šodienai tas tā arī gāja. Bet tikai līdz šodienai. Tagad nekāda spožā nākotne vairs nespīd.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:25, pirms 4 mēnešiem
alone55 rakstīja: Es jau teicu sakuma ,ka ar Laci in Raimo nau arsana!!!Salielijas un sr tev Annin baznica!
Nau,baznica,salielijas,sakuma,laci in,sr un arsana ir -100 punkti Latviešu valodas eksāmenā,ar to arī apsveicu pubertiešus!

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 23:25, pirms 4 mēnešiem
johans sebastians bahs rakstīja: Bļāviens, sportacentrs komentāru autori ir vēl nožēlojamāki un stulbāki nekā twitter un facebook komentētāji kopā. Tipiskie divkosīgie latvieši, kamēr ir labi, tikmēr skan frāzes: "kādi malači, zvaigznes, jādod ordenis", kad galīgi nesaiet, tad met kažoku uz otru pusi un skandē: "lohi, zilie, trūkst IQ". Jā, džeki šodien nenospēlēja tā, kā būtu bijis jānospēlē, pieļāva daudz kļūdu, bet tāds ir sports - vienu dienu iet kā pa sviestu, vienā zaudē klibiem leišu onkuļiem. Sportacentristi, jūs varat labāk.
Viss bija pašu rokās

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 23:25, pirms 4 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Atkārtoju-iedzer psihiatra tev izrakstītās zāles. Tev uzreiz būs vieglāk.
Tev skauž? Nomet svaru resni...

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:25, pirms 4 mēnešiem
johans sebastians bahs rakstīja: Bļāviens, sportacentrs komentāru autori ir vēl nožēlojamāki un stulbāki nekā twitter un facebook komentētāji kopā. Tipiskie divkosīgie latvieši, kamēr ir labi, tikmēr skan frāzes: "kādi malači, zvaigznes, jādod ordenis", kad galīgi nesaiet, tad met kažoku uz otru pusi un skandē: "lohi, zilie, trūkst IQ". Jā, džeki šodien nenospēlēja tā, kā būtu bijis jānospēlē, pieļāva daudz kļūdu, bet tāds ir sports - vienu dienu iet kā pa sviestu, vienā zaudē klibiem leišu onkuļiem. Sportacentristi, jūs varat labāk.
Piekrītu. Gan mēs varam labāk, gan mūsu 3x3 čaļi!

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 23:26, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Jābalso, lai ieliek 3x3 hokeju- skeletona vietā
Kāds tev spiež skatīties skletonu OS?

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:27, pirms 4 mēnešiem
eermss rakstīja: Aizdomas, ka ar šo arī ir pienākušas mūsu 3x3 ēras beigas. Tāpat kā BMX. Diez vai te vēl radīsies jauni mieži un lasmaņi, ja jau uz 4-gades galveno pasākumu no apakšas neatradās nekā labāka izvilkt, kā Raimo... Lācis ta vēl kaut cik, kā enerģijas spēlētājs būtu derīgs, ja VISI TRĪS pārējie ir līmenī. Bet te bija tā - ja Miezis un Lasmanis spēlē uz 120% + ja veicas, tikai tad varēja kautko vinnēt. Un līdz šodienai tas tā arī gāja. Bet tikai līdz šodienai. Tagad nekāda spožā nākotne vairs nespīd.
Klasika Latvijas sportā - ielikt piķi un resursus nišas sportā, lai pirmos gadus plūktu medaļas čempjos un ja paveicās tad arī OS. Kad tas viss sāk palikt nopietnāks un profesionālāks arī no citām valstīm, tad skaidrs, ka mēs vairs nevaram pavilkt un visi lielie fani arī pazūd Cik mums te bmx, skeletona un blakusvāģu fani vēl palikuši?

  +5 [+] [-]

, 2024-08-05 23:27, pirms 4 mēnešiem
Šādi bikses pielikt ir jāmāk

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:27, pirms 4 mēnešiem
erty rakstīja: Tev kā hokeja (tātad arī lauka hokeja fanam) vajadzētu painteresēties vairāk par to cik baltajās valstīs tas ir daudz atzītāks par dārgo ledus hokeju. Šoreiz galīgi aizšāvi garām.
Kāpēc tad tajā lauka hokejā nevar ne s... nopelnīt?

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 23:28, pirms 4 mēnešiem
Kur palika 1000% metējs...
Likumsakarīgs rezultāts - blato tad kad darbs līdz GALAM padarīts.

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:28, pirms 4 mēnešiem
vik18 rakstīja: kam man sieviešu basis --LtV norauj vieglatlētikas rādīšanu ( A.Duplantis )
Duplantis fenomenāls

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:28, pirms 4 mēnešiem
From hero to zero izlase..tā ir, ka lielās pirms spēles, par saviem 1000% metieniem un slikto serbijas izlasi.. pašiem, kad galvenās spēles panikoja un neko nespēja izdarīt..

nu neko, šī bija pēdējā reizes kad redzējām mūs 3x3 olimpiādē...nolēja kā jau vnm letiņu stilā, nu kā ir tā ir.. neko darīt. paldies, ka devāt cerību, diemžēl tikai to.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:28, pirms 4 mēnešiem
eermss rakstīja: Aizdomas, ka ar šo arī ir pienākušas mūsu 3x3 ēras beigas. Tāpat kā BMX. Diez vai te vēl radīsies jauni mieži un lasmaņi, ja jau uz 4-gades galveno pasākumu no apakšas neatradās nekā labāka izvilkt, kā Raimo... Lācis ta vēl kaut cik, kā enerģijas spēlētājs būtu derīgs, ja VISI TRĪS pārējie ir līmenī. Bet te bija tā - ja Miezis un Lasmanis spēlē uz 120% + ja veicas, tikai tad varēja kautko vinnēt. Un līdz šodienai tas tā arī gāja. Bet tikai līdz šodienai. Tagad nekāda spožā nākotne vairs nespīd.
Mūsu (Latvijas) 3X3 basketbolam beigas varētu pienākt tad, ja kāds izdomātu pielikt atslēgu ielu basketbola laukumiem. Kamēr tas nebūs noticis, tikmēr mums 3X3 basketbols būs. Kādā līmeni tas jau ir cits jautājums.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:29, pirms 4 mēnešiem
portal rakstīja: Kā jau pēc pirmās spēles teicu - ļoti vāju amatieru sporta veids, kas izskaidro arī šādas svārstības spēles ziņā. Ja LBL2 džeki sitas par olimpiskajām medaļām, tad šo sportu nevar uztvert nopietni. Kārtējais skeletona scenārijs.
Tad kāpēc tu visu turnīru noskatījies, ja jau tas ir tāds sūc...

Kādi āksti tie cilvēki

  -1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:29, pirms 4 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Mūsu (Latvijas) 3X3 basketbolam beigas varētu pienākt tad, ja kāds izdomātu pielikt atslēgu ielu basketbola laukumiem. Kamēr tas nebūs noticis, tikmēr mums 3X3 basketbols būs. Kādā līmeni tas jau ir cits jautājums.
Tev skauž? Nomet svaru resni...starp citu esporta laikā tu biji orģinālāks,tagad veju notriekta atblāzma,uz mola fona!

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 23:29, pirms 4 mēnešiem
johans sebastians bahs rakstīja: Bļāviens, sportacentrs komentāru autori ir vēl nožēlojamāki un stulbāki nekā twitter un facebook komentētāji kopā. Tipiskie divkosīgie latvieši, kamēr ir labi, tikmēr skan frāzes: "kādi malači, zvaigznes, jādod ordenis", kad galīgi nesaiet, tad met kažoku uz otru pusi un skandē: "lohi, zilie, trūkst IQ". Jā, džeki šodien nenospēlēja tā, kā būtu bijis jānospēlē, pieļāva daudz kļūdu, bet tāds ir sports - vienu dienu iet kā pa sviestu, vienā zaudē klibiem leišu onkuļiem. Sportacentristi, jūs varat labāk.
Bahs tribīnēs reāli traucēja. Pat TV varēja sajust tādu kā negatīvu starojumu no viņa! Viņš ielīda mūsējiem galvā un visu sačakarēja!

  +3 [+] [-]

, 2024-08-05 23:29, pirms 4 mēnešiem
Heiteris parastais rakstīja: Miezis labu summu uzlicis noteikti uz kombinēto, ka zaudēs abas spēles. Kā savādāk izskaidrot, ka negribēja pat bumbai pieskārties abās spēlēs. Mafija jau tik viegli tevi no rokām neizlaiž.
Nu diez vai. Prēmijās par medaļām no valsts būtu dabūjis vairāk. Plus vēl varbūt varētu labi nopelnīt, ja tiešām tiks sarīkots mačs pret Big3 līgas izlasi.

Bet nu jā. Ļoti labi atceros, kādas lietiņas Miezim bija jādara, kad spēlēja Baronā...

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 23:29, pirms 4 mēnešiem
Bo Mamba rakstīja: pedejas lv ceribas ir progresivas biedrenes graudinas rokas
Baumas confirmed?

  -2 [+] [-]

, 2024-08-05 23:30, pirms 4 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Tev skauž? Nomet svaru resni...
Kas man skauž? Vai tas, ka esi lohs?
Pavisam noteikti nē!

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:30, pirms 4 mēnešiem
Teemo rakstīja: Miezis šodien aizmirsa ierasties uz spēlēm. Lasmanis bez maz vai viens pats kapājās ...
Neizprotami daudz arī Miezis malā bija, kāda trauma?
Ar galvu viņam noteikti nebija kārtībā....

  -2 [+] [-]

, 2024-08-05 23:30, pirms 4 mēnešiem
erty rakstīja: Tev kā hokeja (tātad arī lauka hokeja fanam) vajadzētu painteresēties vairāk par to cik baltajās valstīs tas ir daudz atzītāks par dārgo ledus hokeju. Šoreiz galīgi aizšāvi garām.
Tupeni, Hokejs ir tikai viens, proti, LEDUS HOKEJS, kurš radies Kanādā!!!
Viss pārējais ir neatiecināms
Tu tiešām domā, ka NHL kadri ir salīdzinami ar čurbāniem un čučmekiem, kuri dzenā bumbiņu pa Indijas un Pakistānēs plavām?

  -1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:31, pirms 4 mēnešiem
Aj žēl palika džeki ar garu degunu. Skatos varenais seksperts atkal smirdina gaisotni šeit

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:31, pirms 4 mēnešiem
otins rakstīja: Šodien vienkārši nekrita, tā gadās. Vienalga malači.
Tu esi latents idiots! Piedod.

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:32, pirms 4 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kas man skauž? Vai tas, ka esi lohs?
Pavisam noteikti nē!
Dzirdēju, ka Liepājā visa pludmale esot piesārņota dēļ festivāla dzērājiem un narkomāniem. Vai tiesa?

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:32, pirms 4 mēnešiem
Izcili pretīga diena Latvijas sportā.

  -3 [+] [-]

, 2024-08-05 23:33, pirms 4 mēnešiem
johans sebastians bahs rakstīja: Bļāviens, sportacentrs komentāru autori ir vēl nožēlojamāki un stulbāki nekā twitter un facebook komentētāji kopā. Tipiskie divkosīgie latvieši, kamēr ir labi, tikmēr skan frāzes: "kādi malači, zvaigznes, jādod ordenis", kad galīgi nesaiet, tad met kažoku uz otru pusi un skandē: "lohi, zilie, trūkst IQ". Jā, džeki šodien nenospēlēja tā, kā būtu bijis jānospēlē, pieļāva daudz kļūdu, bet tāds ir sports - vienu dienu iet kā pa sviestu, vienā zaudē klibiem leišu onkuļiem. Sportacentristi, jūs varat labāk.
5 lohi piekomentē te visu, tu jau domā pārējie 500 tādi paši?

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:34, pirms 4 mēnešiem
Heiteris parastais rakstīja: Miezis labu summu uzlicis noteikti uz kombinēto, ka zaudēs abas spēles. Kā savādāk izskaidrot, ka negribēja pat bumbai pieskārties abās spēlēs. Mafija jau tik viegli tevi no rokām neizlaiž.
Šis labs , un varètu piekrist , ka nauda njèma virsroku pàr sporta prestižu. Uzraudzības iestàdes varètu tam pievèrst uzmanību , Cik Latvijà , pietuvinàtàs personas izlasei un paši , caur citám personàm -Uzvàrijàs !!!!
Jo Miezis bij pilnīga misene, un atsledzàs -medalju mačos.
Pa Frančiem bij 3.4koefic , pa Lietuvu bij 3.00 koefic .. pret Latviju !!!
Tà kà iespèjami toto gàjieni, zinot ka dabuus vairák, nekà atmestàs asaras no valdības , pa medaljaam.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:35, pirms 4 mēnešiem
Dzimmiy rakstīja: Izcili pretīga diena Latvijas sportā.
Kāpēc pretīga? Pludmales Volejā viss bija čiki briki!

  -1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:35, pirms 4 mēnešiem
Klau! Jūs, tie, kuri šeit komentāros tagad spiež šķidru, negribiet aiziet un palasīt, kādu sīrupu čurājāt iepriekšējās dienās?!

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:36, pirms 4 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kas man skauž? Vai tas, ka esi lohs?
Pavisam noteikti nē!
Jā tu resni kaitini,un apkauno visus lepnos kuršus...man liekas,ka tev pēc vēju pilsētas piespiedu kārtā nāksies atrasties Sabilē vīna svētkos tēlojot balto gulbi,starp melnajiem(čaikovska opera un balets),kad visi zin,kuri ir tie melnie gulbji abavā! mīslis neieradīsies,mīslis notaukosies tālāk! he he...varēsi idiotišenu nezvaigzni,un nebokseri,kurš pat nezin kurā grants karjerā ir noslēdzis savu karjeru,izaicināt uz PČ lielvardes jostu! Fona kašers ar Olgu protams!

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:38, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Kāpēc tad tajā lauka hokejā nevar ne s... nopelnīt?
Un kā tu zini, ka lauku hokejā nevar neko nopelnīt?! Tajās pašās Beļģijā, Nīderlandē, Vācijā, Austrālijā utt. lauku hokejs ir daudz populārāks nekā Kanādas hokejs.

  +6 [+] [-]

, 2024-08-05 23:39, pirms 4 mēnešiem
Šajā spēlē mūsējie parādīja, ka nemāk spēlēt gudri. Spēles sākumā spēlē agresīvi, leiši nopelna 6 piezīmes. Jebkura gudra komanda to censtos izmantot, turpinot spēlēt agresīvi, lai dabūtu iespējas mest sodiņus. Ko dara mūsējie? Pēkšņi sāk paļauties tikai uz tālmetieniem un tā arī šo spēli pelnīti zaudējām. Redzot leišu vecumu viņus vienkārši vajadzēja noskriet, lai viņiem sirds pa muti lec ārā. Mūsējie to darīja tikai līdz leišu 6.piezīmei. Vilšanās ir liela. Vienīgais, kas šodien kaut ko centās darīt bija Lasmanis. Ko Miezis pa brīvo dienu sadarīja, ka tā šodien spēlēja? Lācis un Raimo vienkārši dēļ lielā stresa pazuda šodien basketbola laukumā.

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:39, pirms 4 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Kāpēc pretīga? Pludmales Volejā viss bija čiki briki!
Viena veiksmīga spēle, arī ar haļavas piegaršu. Nākošā būs sagrāve no brazīlietēm!

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:39, pirms 4 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Jā tu resni kaitini,un apkauno visus lepnos kuršus...man liekas,ka tev pēc vēju pilsētas piespiedu kārtā nāksies atrasties Sabilē vīna svētkos tēlojot balto gulbi,starp melnajiem(čaikovska opera un balets),kad visi zin,kuri ir tie melnie gulbji abavā! mīslis neieradīsies,mīslis notaukosies tālāk! he he...varēsi idiotišenu nezvaigzni,un nebokseri,kurš pat nezin kurā grants karjerā ir noslēdzis savu karjeru,izaicināt uz PČ lielvardes jostu! Fona kašers ar Olgu protams!
Tu piedzimi idiots, vai tomēr dzīves laikā tāds kļuvi?😁

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:40, pirms 4 mēnešiem
Skudriniekss rakstīja: Saraustīts basketbols mūsējo izpildījumā. Varēja labāk. Taču nenokaram degunus! Tikšanās Los Andželosā 2028! Viss vēl būs! Daļa izlases sastāva ir jauni, viņiem viss vēl priekšā!
Kuri tad ir tie jaunie?

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:40, pirms 4 mēnešiem
Škrobīgi būs skatīties, bet vajadzētu būt labam finālam.

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:40, pirms 4 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Un kā tu zini, ka lauku hokejā nevar neko nopelnīt?! Tajās pašās Beļģijā, Nīderlandē, Vācijā, Austrālijā utt. lauku hokejs ir daudz populārāks nekā Kanādas hokejs.
Visu nosaka TV translācijas!
Tādu lauka hokeju- TV translācijās neesmu redzējis!

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:42, pirms 4 mēnešiem
Pelnīta vieta..koka medaļa

  +4 [+] [-]

, 2024-08-05 23:43, pirms 4 mēnešiem
Nu kas tā par lūzeru attieksmi? Nekas, šodien nekrita... 4tā vieta priekš mazās Latvijas ir ok... nopietni?

Vispār jau 3x3 basis būs tas hobijsports, kur individuālā meistarība izšķir gandrīz visu. Tieši šeit ir iespēja izveidot komandu bruņuvilcienu, kas ies pāri visiem un vienmēr. Iedomājaties, ja Raimo un Lāča vietā mums būtu vēl 2 Miežveidīgie. Viss, zelta medaļas varētu kārt kaklā vēl pirms ierašanās Parīzē.

Esmu tiešām šokēts, ka šī komanda no grupas izgāja ar 7-0. Būtībā uz tā paša Mieža, Lasmaņa rēķina. Jūs pamanījāt, kad uz laukuma bija 2 koka gabali + Miezis/Lasmanis, tad saspēles 100% nebija, bija tizls tālmetiens vai caurgājiens. Mūsu pašu "stāri" netic un uzskata viņus par zemākas klases spēlētājiem. Jautājums, kāpēc tieši šie 2 nonāca olimpiskajā izlasē...?

  +3 [+] [-]

, 2024-08-05 23:44, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Visu nosaka TV translācijas!
Tādu lauka hokeju- TV translācijās neesmu redzējis!
Kriketa translācijas tu droši vien arī nebūsi redzējis, kuram UK ir vislielākās auditorijas.
Lai apgalvotu, ka lauku hokejam nav TV translāciju, tad tev ir jāpārzina visu valstu reģionālo un kabeļu televīziju programmas. Un es neticu, ka tu tās pārzini.

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:44, pirms 4 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Un kā tu zini, ka lauku hokejā nevar neko nopelnīt?! Tajās pašās Beļģijā, Nīderlandē, Vācijā, Austrālijā utt. lauku hokejs ir daudz populārāks nekā Kanādas hokejs.
Kāpēc Ivar tu esi palicis tāds tirliņš? ja ir kādas problēmas,es neiesaistos plikā,un destruktīvā aplikšanā...100 % no Esporta laikiem zinu,ka nebiji apceltais Ivars no Liepājas,tātad,nekosīsi uz sērdienīša opciju,arī 90's bandīts cik atceros nebiji,tad kas notikās,kāpēc ar jauniešiem mēģini dalīt nenošautā lāča ādu,ja pašam nav bise??? godīgi sakot,man pret tevi nekas nav,pats esmu 100% kursis!

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:44, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Kāpēc tad tajā lauka hokejā nevar ne s... nopelnīt?
Tāpēc, ka bagāti onkuļi nav tajā ieguldījuši senatnē naudu. Realitātē Kanādā un ASV aug un spēlē virs 50 procentiem no visas pasaules ledus hokejistiem. Tur arī ir nauda un tapat ar būtisku atpalicību no citām (pārdodamākām) profesionālajām līgām.
Statistika runā pati par sevi. Tur visu pasaka cipari. Pa visu zemeslodi ir knapi 2 miljoni reģistrētu ledus hokejistu (visi vecumi un abi dzimumi). NHL pēc vēstures gaitas ir fenomenāla līga, jo ar nišas sporta veidu ir uztaisījuši ejošu biznesu ar ierobežotu, bet maksātspējīgu, publiku.
Vēl lielāks fenomens ir MLB, kuri ir daudzus soļus priekšā NHL ar sporta līgu ar salīdzinoši nelielu internacionālo izplatību.

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 23:45, pirms 4 mēnešiem
Tie, kuri te gaudo par to, ka "vai, vai, vai, cik te daudz sliktu komentāru, bla, bla, bla...nolej 3x3 tagad ar samazgām....". Jā, sports ir sports, bet...Es pat nemāku izskaidrot to sajūtu šobrīd - 7:0 pamatturnīrā + aplauziens galvenajās spēlēs...Tās 7 uzvaras bez zaudējumiem šobrīd ir pilnīgi kaķim zem astes...Labāk būtu pakāsuši kaut kādā pamatturnīra spēlē....Un tas ir fakts, ka jaunie abi vienkārši nav gatavi tāda līmeņa spēlēm...Nevau uz sitiena atrast statistiku, bet cik Raimo iemeta pts? No distances viņš ir apaļa nulle! Reāli visu to padarīšanu vilka Miezis un Lasmanis...Lācis pa reizei izšāva....Viss! Šodien Miezi izslēdza un viņam arī fatāli negāja...Lasmanis viens reāli vilka...Tad ir jautājums - ko tur dara Raimo, kurš gandīz neko nevar iemest! 3x3 vajag ne tikai pliku defu, bet arī tādu, kurš var iemest...

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:47, pirms 4 mēnešiem
Nu nebija šodien Naura diena!
Tas arī pietrūka, Raimo ar Lāci savu darbu aizsardzībā padarīja, bet uzbrukumā nebija tik labi palīgi, kā Krūmiņš un Čavars.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:47, pirms 4 mēnešiem
raven rakstīja: Tie, kuri te gaudo par to, ka "vai, vai, vai, cik te daudz sliktu komentāru, bla, bla, bla...nolej 3x3 tagad ar samazgām....". Jā, sports ir sports, bet...Es pat nemāku izskaidrot to sajūtu šobrīd - 7:0 pamatturnīrā + aplauziens galvenajās spēlēs...Tās 7 uzvaras bez zaudējumiem šobrīd ir pilnīgi kaķim zem astes...Labāk būtu pakāsuši kaut kādā pamatturnīra spēlē....Un tas ir fakts, ka jaunie abi vienkārši nav gatavi tāda līmeņa spēlēm...Nevau uz sitiena atrast statistiku, bet cik Raimo iemeta pts? No distances viņš ir apaļa nulle! Reāli visu to padarīšanu vilka Miezis un Lasmanis...Lācis pa reizei izšāva....Viss! Šodien Miezi izslēdza un viņam arī fatāli negāja...Lasmanis viens reāli vilka...Tad ir jautājums - ko tur dara Raimo, kurš gandīz neko nevar iemest! 3x3 vajag ne tikai pliku defu, bet arī tādu, kurš var iemest...
no rīta būs vieglāk, ej pačuči

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 23:47, pirms 4 mēnešiem
Kad Miezis vinnē OS, tad ir varonis, kad zaudē- toto spēlmanis.
Lai nu kā- nevainosim spēlētājus, viņi darīja visu savu spēju robežās un 4.vieta ir atbilstoša.

  +3 [+] [-]

, 2024-08-05 23:48, pirms 4 mēnešiem
Paldies par labām emocijām grupā! 🇱🇻🇱🇻🇱🇻🙏

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:48, pirms 4 mēnešiem
Žèl Lasmanja, kurš vienīgais centàs , medalju mačos.
Bet pàrèjie trīs vilka vnk uz leju, darīja visu , lai zaudètu,jo bij jàvinnè nauda boookijos.

  +3 [+] [-]

, 2024-08-05 23:49, pirms 4 mēnešiem
raven rakstīja: Tie, kuri te gaudo par to, ka "vai, vai, vai, cik te daudz sliktu komentāru, bla, bla, bla...nolej 3x3 tagad ar samazgām....". Jā, sports ir sports, bet...Es pat nemāku izskaidrot to sajūtu šobrīd - 7:0 pamatturnīrā + aplauziens galvenajās spēlēs...Tās 7 uzvaras bez zaudējumiem šobrīd ir pilnīgi kaķim zem astes...Labāk būtu pakāsuši kaut kādā pamatturnīra spēlē....Un tas ir fakts, ka jaunie abi vienkārši nav gatavi tāda līmeņa spēlēm...Nevau uz sitiena atrast statistiku, bet cik Raimo iemeta pts? No distances viņš ir apaļa nulle! Reāli visu to padarīšanu vilka Miezis un Lasmanis...Lācis pa reizei izšāva....Viss! Šodien Miezi izslēdza un viņam arī fatāli negāja...Lasmanis viens reāli vilka...Tad ir jautājums - ko tur dara Raimo, kurš gandīz neko nevar iemest! 3x3 vajag ne tikai pliku defu, bet arī tādu, kurš var iemest...
Tieši tā! 3x3 vajag 4 līdzvērtīgus, individuāli meistarīgus, visos aspektos sabalansētus spēlētājus. Lai katrs var apspēlēt 1x1. Nevis 2+2koka gabali formātu. Šī komanda bija nolemta katastrofai jau no starta. Es nebrīnos, ka viņi ieguva koka medaļas, es brīnos par to, ka viņi spēja no grupas ar 7-0 iziet.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:51, pirms 4 mēnešiem
Nu kā tā var spēlēt😡

  -1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:51, pirms 4 mēnešiem
Ja es vadītos pēc šeit komentāros rakstītā, tad teiktu-o, bože, cik daudz starp mums ir idioti! Par laimi, es zinu, ka reālā dzīvē tā ne tuvu nav. Ne vairāk, ne mazāk, kā jebkurā citā pasaules valstī.

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:52, pirms 4 mēnešiem
erty rakstīja: Tāpēc, ka bagāti onkuļi nav tajā ieguldījuši senatnē naudu. Realitātē Kanādā un ASV aug un spēlē virs 50 procentiem no visas pasaules ledus hokejistiem. Tur arī ir nauda un tapat ar būtisku atpalicību no citām (pārdodamākām) profesionālajām līgām.
Statistika runā pati par sevi. Tur visu pasaka cipari. Pa visu zemeslodi ir knapi 2 miljoni reģistrētu ledus hokejistu (visi vecumi un abi dzimumi). NHL pēc vēstures gaitas ir fenomenāla līga, jo ar nišas sporta veidu ir uztaisījuši ejošu biznesu ar ierobežotu, bet maksātspējīgu, publiku.
Vēl lielāks fenomens ir MLB, kuri ir daudzus soļus priekšā NHL ar sporta līgu ar salīdzinoši nelielu internacionālo izplatību.
Neviens negrib ieguldīt naudu, bet tikai saņemt- tas nozīmē hobijsports!
Lauka hokejs palicis tādā pašā līmenī kā florbols, bet tikai to spēlē- daudz vairāk valstīs pasaulē!

Tāpēc to var neuzskatīt par nopietnu sporta veidu!

Kā redzi, tad pat mazā valstī kā Latvijā- hokejā un hokejistos tiek ieguldīta liela nauda, bet tādā lielā valstī kā Indijā- tur tas netiek darīts!

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:53, pirms 4 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: no rīta būs vieglāk, ej pačuči
Da vienkārši dusmas, kā var tā noliet svarīgākās spēles!

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:54, pirms 4 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: no rīta būs vieglāk, ej pačuči
nu es arī gribu gaudot par neizdevušos OS 3X3,un kaut kādā veidā mana gaudošana(iekšēji,jo liku cerības,nu nesanāca)atspoguļojas,manos pārmetumos cilvēkiem,kurus personīgi nepazīstu,un pa lielam man nevajadzētu pārmest,kā vajadzēja labāk...tikai ķeroties pie pēdējā pārmetumu salmiņa,es likumīgi atradu nodokļu maksātāju opciju,un likuma kārtā es to drīkstu darīt...bet tas neattaisno manu tā jau sev savtīgo situācijas izmantošanu!!! Vīri tāpat cīnijās,un cepuri nost par to! Viss ir emocijas...

     [+] [-]

, 2024-08-05 23:55, pirms 4 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ja es vadītos pēc šeit komentāros rakstītā, tad teiktu-o, bože, cik daudz starp mums ir idioti! Par laimi, es zinu, ka reālā dzīvē tā ne tuvu nav. Ne vairāk, ne mazāk, kā jebkurā citā pasaules valstī.
Atceries esportu,nav nostaļģija???

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 23:59, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Neviens negrib ieguldīt naudu, bet tikai saņemt- tas nozīmē hobijsports!
Lauka hokejs palicis tādā pašā līmenī kā florbols, bet tikai to spēlē- daudz vairāk valstīs pasaulē!

Tāpēc to var neuzskatīt par nopietnu sporta veidu!

Kā redzi, tad pat mazā valstī kā Latvijā- hokejā un hokejistos tiek ieguldīta liela nauda, bet tādā lielā valstī kā Indijā- tur tas netiek darīts!
Nevienam nav noslēpums, ka Kanādas hokejs ir ļoti dārgs sporta veids, un savas dārdzības dēļ tas nekad nebūs populārs visā plašā pasaulē. Pat Latvija ar savām hokeja tradīcijām ir izgājusi uz, tā saucamā, dzegūzes taktikas ceļa, kad ''iedēj olas bagātāku valstu ligzdās (lasi hokeja struktūrās), un pēc tam šo resursu izmanto savā labā''. Paši mēs patiesi augsta līmeņa Kanādas hokeja hokejistus izaudzināt nevaram.

     [+] [-]

, 2024-08-06 00:00, pirms 4 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Atceries esportu,nav nostaļģija???
Tevi šodien laikam neviens nav pasūtījis trīs mājas tālāk?

  -1 [+] [-]

, 2024-08-06 00:00, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Neviens negrib ieguldīt naudu, bet tikai saņemt- tas nozīmē hobijsports!
Lauka hokejs palicis tādā pašā līmenī kā florbols, bet tikai to spēlē- daudz vairāk valstīs pasaulē!

Tāpēc to var neuzskatīt par nopietnu sporta veidu!

Kā redzi, tad pat mazā valstī kā Latvijā- hokejā un hokejistos tiek ieguldīta liela nauda, bet tādā lielā valstī kā Indijā- tur tas netiek darīts!
Tak tikai večiem ir Indija ir viena no top komandām. Večiem pārējās un sievietēm visas komandas ir no bagātām "baltajām" valstīm. Visur ir profesionālās līgas (pat ASV). Paskaties uz pasauli ar plašāk atvērtām acīm. Kaut vai paskaties šo OS turnīra tabulas. Nav jēgas diskutēt ar sūnu ciema onkuli, kuram sporta dzīve sastāv tikai no NBA un NHL, kā arī divām valsts izlasēm. Pilnīgi absurda dzīves uztvere. Saldus un izglītojošus sapņus!

  +5 [+] [-]

, 2024-08-06 00:00, pirms 4 mēnešiem
Kas tie par eksperimentiem ar maiņām šodien bija? Jau pret Franciju , Miezis normāli spēlē iesaistījās tikai , kad spēle jau bija praktiski pusē. Arī pret leišiem. 2 debitanti visu laiku laukumā. Diezgan nesaprotami, ja runa iet par medaļām.

     [+] [-]

, 2024-08-06 00:03, pirms 4 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nevienam nav noslēpums, ka Kanādas hokejs ir ļoti dārgs sporta veids, un savas dārdzības dēļ tas nekad nebūs populārs visā plašā pasaulē. Pat Latvija ar savām hokeja tradīcijām ir izgājusi uz, tā saucamā, dzegūzes taktikas ceļa, kad ''iedēj olas bagātāku valstu ligzdās (lasi hokeja struktūrās), un pēc tam šo resursu izmanto savā labā''. Paši mēs patiesi augsta līmeņa Kanādas hokeja hokejistus izaudzināt nevaram.
90-tajos bija viena halle un cik to ir tagad?

90-tajos ārzemēs junioros nespēlēja praktiski neviens un pro maizi pelnīja padsmit cilvēki!

Tagad to ir 10x vairāk!

Nevajag domāt par dzeguzēm, jo mazos ciemos, pilsētās ir grūti nokomplektēt labas komandas- tas ir win-win situācijas!(gan no Latvijas hokejistu, gan uzņēmējvalstīm)!

  +1 [+] [-]

, 2024-08-06 00:05, pirms 4 mēnešiem
erty rakstīja: Tak tikai večiem ir Indija ir viena no top komandām. Večiem pārējās un sievietēm visas komandas ir no bagātām "baltajām" valstīm. Visur ir profesionālās līgas (pat ASV). Paskaties uz pasauli ar plašāk atvērtām acīm. Kaut vai paskaties šo OS turnīra tabulas. Nav jēgas diskutēt ar sūnu ciema onkuli, kuram sporta dzīve sastāv tikai no NBA un NHL, kā arī divām valsts izlasēm. Pilnīgi absurda dzīves uztvere. Saldus un izglītojošus sapņus!
Visos betting saitos, livescore saitos- lauka hokejs salīdzinot ar ledus hokeju- zaudē vienos vārtos!

Reti kurš ārpus lauka hokeja aprindām- to uzskata par globālu tirgus spēlētāju, bet ledus hokejs ir globāls tirgus spēlētājs!

     [+] [-]

, 2024-08-06 00:05, pirms 4 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nevienam nav noslēpums, ka Kanādas hokejs ir ļoti dārgs sporta veids, un savas dārdzības dēļ tas nekad nebūs populārs visā plašā pasaulē. Pat Latvija ar savām hokeja tradīcijām ir izgājusi uz, tā saucamā, dzegūzes taktikas ceļa, kad ''iedēj olas bagātāku valstu ligzdās (lasi hokeja struktūrās), un pēc tam šo resursu izmanto savā labā''. Paši mēs patiesi augsta līmeņa Kanādas hokeja hokejistus izaudzināt nevaram.
Kanādas hokejs,un arī visa NHL popularitātes rezonaces sakarā ne tuvu nestāv Indijas kriketam,kura reitingi uz pasaules iedzīvotāju skaitu,ir pat smieklīgi nepieklājīgi,ja piemetam britus,un viņu kolonijas ieskaitot Austrāliju,tad hokejs,kā skatītākais topos iet pie iedomu pasaules Villija Vonkas uz šokolādes fabriku!

     [+] [-]

, 2024-08-06 00:06, pirms 4 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tevi šodien laikam neviens nav pasūtījis trīs mājas tālāk?
sūti,ja ir tāda vajadzība...es te esmu mūžīgs,gluži kā tu!

     [+] [-]

, 2024-08-06 00:08, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: 90-tajos bija viena halle un cik to ir tagad?

90-tajos ārzemēs junioros nespēlēja praktiski neviens un pro maizi pelnīja padsmit cilvēki!

Tagad to ir 10x vairāk!

Nevajag domāt par dzeguzēm, jo mazos ciemos, pilsētās ir grūti nokomplektēt labas komandas- tas ir win-win situācijas!(gan no Latvijas hokejistu, gan uzņēmējvalstīm)!
Haļļu esamība vien vel neko nenozīmē, jo lielās Kanādas hokeja izmaksas veido citi aspekti. Tieši tāpēc Kanādas hokejs ir kļuvis par Latvijas turīgo vecāku bērnu sporta veidu.

  +3 [+] [-]

, 2024-08-06 00:10, pirms 4 mēnešiem
Valstij vismaz potenciāla prēmiju nasta no vieniem hobijsportistiem nokritusi !

  +1 [+] [-]

, 2024-08-06 00:11, pirms 4 mēnešiem
Kauns pa visu ģīmi.
Lidostā sagaidīšana ar tomātiem.

     [+] [-]

, 2024-08-06 00:14, pirms 4 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Haļļu esamība vien vel neko nenozīmē, jo lielās Kanādas hokeja izmaksas veido citi aspekti. Tieši tāpēc Kanādas hokejs ir kļuvis par Latvijas turīgo vecāku bērnu sporta veidu.
Visi vecāki domātu, ka to var atļauties tikai turīgie, tad puse neko nesasniegtu!
Šādu domāšanu vajag izslēgt jau saknē!

  +1 [+] [-]

, 2024-08-06 00:14, pirms 4 mēnešiem
Talsos 90's bija mākslīgā ledus halle?

  -1 [+] [-]

, 2024-08-06 00:14, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Visos betting saitos, livescore saitos- lauka hokejs salīdzinot ar ledus hokeju- zaudē vienos vārtos!

Reti kurš ārpus lauka hokeja aprindām- to uzskata par globālu tirgus spēlētāju, bet ledus hokejs ir globāls tirgus spēlētājs!
Bagāti cilvēki spēlē arī pokeru un var likt milzīgas naudas uz EPT un WSOP turnīru uzvarētājiem. Tas pats tagad notiek ar esportu. Ko nu tagad darīsim? Smieklīgs arguments. Vajag jebkurā nozarē iesaistīties cilvēkiem ar naudu un ietekmi, lai viss strauji attīstītos. Bez NHL ledus hokejs būtu gandrīz miris, bet daudzi citi sporta veidi dzīvotu mierīgi tālāk, ja nolikvidētos kaut viena lielā līga. Sportu veido un virza cilvēki. Bagātu cilvēku izklaides biznesam nevajadzētu uzturēt jebkādu sporta veidu, kā tas ir noticis ar ledus hokeju vai beisbolu.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-06 00:14, pirms 4 mēnešiem
Shed rakstīja: Kauns pa visu ģīmi.
Lidostā sagaidīšana ar tomātiem.
Iemet tiktok video, ka met un tevi sašņorē

     [+] [-]

, 2024-08-06 00:16, pirms 4 mēnešiem
Shed rakstīja: Kauns pa visu ģīmi.
Lidostā sagaidīšana ar tomātiem.
tos spāņi,vai itāļi...mums tuvāk zirņi ar speķi,vai štauvētie!

     [+] [-]

, 2024-08-06 00:16, pirms 4 mēnešiem
Heiteris parastais , 2024-08-05 23:14, pirms stundas
Miezis labu summu uzlicis noteikti uz kombinēto, ka zaudēs abas spēles. Kā savādāk izskaidrot, ka negribēja pat bumbai pieskārties abās spēlēs. Mafija jau tik viegli tevi no rokām neizlaiž.

Apaļš nulle galvā!!!
Uzlikt kombinēto - smieklīgs reāli esi

     [+] [-]

, 2024-08-06 00:16, pirms 4 mēnešiem
erty rakstīja: Bagāti cilvēki spēlē arī pokeru un var likt milzīgas naudas uz EPT un WSOP turnīru uzvarētājiem. Tas pats tagad notiek ar esportu. Ko nu tagad darīsim? Smieklīgs arguments. Vajag jebkurā nozarē iesaistīties cilvēkirm ar naudu un ietekmi, lai viss strauji attīstītos. Bez NHL ledus hokejs būtu gandrīz miris, bet daudzi citi sporta veidi dzīvotu mierīgi tālāk, ja nolikvidētos kaut viena lielā līga. Sportu veido un virza cilvēki. Bagātu cilvēku izklaides biznesam nevajadzētu uzturēt jebkādu sporta veidu, kā tas ir noticis ar ledus hokeju vai beisbolu.
Vajag investēties kā to dara biznesa cilvēki, hokejisti, viņu vecāki, ne gaidīt, kā to dara lauka hokejā

Tā notiek virzība uz priekšu!

     [+] [-]

, 2024-08-06 00:16, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Iemet tiktok video, ka met un tevi sašņorē
var jau kādu mikipeli no purčika,par bamsli sarunāt!

     [+] [-]

, 2024-08-06 00:17, pirms 4 mēnešiem
ingars31 rakstīja: var jau kādu mikipeli no purčika,par bamsli sarunāt!
Ar bamsli rokā līdz lidostai netiks

  +1 [+] [-]

, 2024-08-06 00:19, pirms 4 mēnešiem
Erty laikam domā, ka NHL radās un attīstījās ar burvju nūjiņas palīdzību

  -2 [+] [-]

, 2024-08-06 00:26, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Vajag investēties kā to dara biznesa cilvēki, hokejisti, viņu vecāki, ne gaidīt, kā to dara lauka hokejā

Tā notiek virzība uz priekšu!
Tas nemaina faktu, ka tas ir sports, kura asinsrite sastāv no vienas profesionālās līgas, kura var pasmieties par IIHF un SOK.
Lauka hokejs un daudzi citi sporta veidi neko negaida un tur ir profesionālās līgas, kuras ieguldās un sevi uztur. Pluss nav arī atkarības no vienas nelielas bagātnieku sabiedrības Ziemeļamerikā.
Dzīvo laimīgs ar savu šauro dzīves uztveri. Nav visiem jāatver acis, ja cilvēks jūtas laimīgs šaurā pasaulē, tad tikai prieks. Lai dzīvē veicas!

  +3 [+] [-]

, 2024-08-06 00:32, pirms 4 mēnešiem
Ka sāka intervijās muldēt par olām uzreiz iedomājos, ka neko nedabūs, vēl jo vairāk pēc 6-0 grupā - smaga krišana, lūk, Jums OLAS. Nākošreiz paņem skrūvspīles komplektā!

  -1 [+] [-]

, 2024-08-06 00:45, pirms 4 mēnešiem
erty rakstīja: Tas nemaina faktu, ka tas ir sports, kura asinsrite sastāv no vienas profesionālās līgas, kura var pasmieties par IIHF un SOK.
Lauka hokejs un daudzi citi sporta veidi neko negaida un tur ir profesionālās līgas, kuras ieguldās un sevi uztur. Pluss nav arī atkarības no vienas nelielas bagātnieku sabiedrības Ziemeļamerikā.
Dzīvo laimīgs ar savu šauro dzīves uztveri. Nav visiem jāatver acis, ja cilvēks jūtas laimīgs šaurā pasaulē, tad tikai prieks. Lai dzīvē veicas!
Tupeni, vai tiešām tu neaptver, ka PRO Ledus Hojejs pastāv arīdzan ĀRPUS NHL un Z-Amērikas!?

     [+] [-]

, 2024-08-06 00:46, pirms 4 mēnešiem
erty rakstīja: Tas nemaina faktu, ka tas ir sports, kura asinsrite sastāv no vienas profesionālās līgas, kura var pasmieties par IIHF un SOK.
Lauka hokejs un daudzi citi sporta veidi neko negaida un tur ir profesionālās līgas, kuras ieguldās un sevi uztur. Pluss nav arī atkarības no vienas nelielas bagātnieku sabiedrības Ziemeļamerikā.
Dzīvo laimīgs ar savu šauro dzīves uztveri. Nav visiem jāatver acis, ja cilvēks jūtas laimīgs šaurā pasaulē, tad tikai prieks. Lai dzīvē veicas!
Since Beijing won the bid for the 2022 Winter Olympics, ice rinks have multiplied across the country – from just 21 indoor arenas in 2003 to an astonishing 650 today.



Ķīnai blakus kriketa un lauka hokeja megavalsts, bet šie attīsta ledus hokeju

     [+] [-]

, 2024-08-06 00:55, pirms 4 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Tupeni, vai tiešām tu neaptver, ka PRO Ledus Hojejs pastāv arīdzan ĀRPUS NHL un Z-Amērikas!?
Lokautu arī atceros, kad bez Krievijas līgas būtu problēmas, kur spēlēt tai gūzmai Ziemeļamerikas spēlētāju. Milzīgs skaits sēdēja bez darba. Realitātē visi centās ātrāk atjaunot NHL, jo visi sēdēja kā uz naglām. Pat ar bezdarbu tika radīts spiediens uz NHL arodbiedrību. Eiropieši patvērās vismaz savās valstu līgās (mums Žoltoks un Ozoliņš laikam uzspēlēja Rīga2000 komandā). Ziemeļamerikā ir virs 50 procentiem ledus hokeja pasaules, kas jau par kaut ko liecina.

  +4 [+] [-]

, 2024-08-06 01:15, pirms 4 mēnešiem
johans sebastians bahs rakstīja: Bļāviens, sportacentrs komentāru autori ir vēl nožēlojamāki un stulbāki nekā twitter un facebook komentētāji kopā. Tipiskie divkosīgie latvieši, kamēr ir labi, tikmēr skan frāzes: "kādi malači, zvaigznes, jādod ordenis", kad galīgi nesaiet, tad met kažoku uz otru pusi un skandē: "lohi, zilie, trūkst IQ". Jā, džeki šodien nenospēlēja tā, kā būtu bijis jānospēlē, pieļāva daudz kļūdu, bet tāds ir sports - vienu dienu iet kā pa sviestu, vienā zaudē klibiem leišu onkuļiem. Sportacentristi, jūs varat labāk.
Bet par olām vajadzēja paklusēt - tur uzreiz tāds āķis parādījās, uz kura arī aizķērās, pēc sacensībām varētu oloties cik gribas!

  +4 [+] [-]

, 2024-08-06 01:20, pirms 4 mēnešiem
johans sebastians bahs rakstīja: Bļāviens, sportacentrs komentāru autori ir vēl nožēlojamāki un stulbāki nekā twitter un facebook komentētāji kopā. Tipiskie divkosīgie latvieši, kamēr ir labi, tikmēr skan frāzes: "kādi malači, zvaigznes, jādod ordenis", kad galīgi nesaiet, tad met kažoku uz otru pusi un skandē: "lohi, zilie, trūkst IQ". Jā, džeki šodien nenospēlēja tā, kā būtu bijis jānospēlē, pieļāva daudz kļūdu, bet tāds ir sports - vienu dienu iet kā pa sviestu, vienā zaudē klibiem leišu onkuļiem. Sportacentristi, jūs varat labāk.
Jebkurā gadījumā nevajadzēja lielīties, jo prakse liecina, ka tas bieži atmaksājas pretēji, šoreiz tas laikam bija Miezis, bet Eiropas čempī basī sievietēm pēc uzvaras pār Spāniju un agrās padsmitu vadības pret Grieķiju komentētāji sāka gandrīz vai atklāti apsmiet pretinieces pie tam vēl salīdzinājumā ar konkrētām mūsējām (tur izcēlās treneris Gulbis) un pēc tam 2 zāģi un viss. Tā kā nevajag mētāties ar vārdiem, pie tam ne tiem asprātīgākiem...

  +3 [+] [-]

, 2024-08-06 01:22, pirms 4 mēnešiem
To. ka izpumpējās pret Franciju tam piekrītu, Leiši teikšu godīgi pret Nīderladi tik daudz spēka neatdeva. Labi, tas viens.

Bet, fakts, ka nebijām taktiski gatavi abām spēlēm, tas fakts.

Fiziski bijām pārguruši, arī faktors.

Tas, ka Miezi segs un neļaus atvērties, bija skaidrs, jebkuram.

Lasmanim, neko pārmest nevaru, arī par pēdējām sekundēm, vienīgais kas spēles vilka, redzējās kad uz nomaiņu, plaušu izšpļaus.

Protams, skaidrs, vispār LV brauks mājās bez medaļām, nevienā sporta veidā, žēl 3x3 bija cerība. Lietuvai savukārt jau otrā medaļa (vai pareizi sakot 1+1 (4 personām).

Pārmest, gribētos Lācim, par pusfinālu, varbūt bija atslēgas epizodes, daudz tizlu rīcību.

Par Miezi, ir dienas kad neiet, nevar pārmest, tādēļ ir citi čoli, ko darīt, kad tikai Lasmanis tam velk līdzi.

Kļūda, bija Raimo ņemt uz šo, saprotu, ka nominālais Agņa aizstājējs, būdīgs čoms, bet atvainojiet, tik zemu procents, un tāda masa. Tomēr, Agni vajadzēja.

Bet, ja godīgi Miezim tas bites kodums pārgāja? Var būt alerģijas, utt, zinu, ka bija pēc tam laba spēle, bet varbūt nelabi ar dūšu, vnk nekāds izsktījās laukumā.

Žēl, ka bez medaļas, bet ja Lasmanis nespēlēs nākamajā OS, tad 3x3 basketols the end.

Ja, par 2028 gadu OS, Lasadželosu.

Nauris Miezis 33 gadi- 37 gadi (noteikti karjera off)
Kārlis Lasmanis 30 gadi- 34 gadi
Francis Lācis- 25 gadi- 29 gadi
Zigmārs Raimo- 26 gadi- 30 gadi
Agnis Čavars- 38 gadi- 42 gadi (noteikti karjera off)
Edgars Krūmiņš- 38 gadi- 42 gadi (noteikti karjera off)

Bet, ja paņem Gintautas Matulis 37 gadi, un medaļu izcīna, Miezim jāpadomā, varbūt varētu vēl 4 gadus izturēt?

  +3 [+] [-]

, 2024-08-06 01:24, pirms 4 mēnešiem
Nu diemžēl izgāšanās..!Raimo un Lācis tomēr nebija gatavi play off cīņām,un te vajadzrēja visus četrus.Nu plus vēl Miezis neko no tālienes vairāk iemest nevarēja.

  -2 [+] [-]

, 2024-08-06 01:24, pirms 4 mēnešiem
nu ka var tik stulbu virsrakstu! Autoram dsq uz kadu laiku jaaiedod! Paldies džekiem par emocijām! Diemžēl neizdevās pēdējās divas spēles.

     [+] [-]

, 2024-08-06 01:28, pirms 4 mēnešiem
vozā rakstīja: To. ka izpumpējās pret Franciju tam piekrītu, Leiši teikšu godīgi pret Nīderladi tik daudz spēka neatdeva. Labi, tas viens.

Bet, fakts, ka nebijām taktiski gatavi abām spēlēm, tas fakts.

Fiziski bijām pārguruši, arī faktors.

Tas, ka Miezi segs un neļaus atvērties, bija skaidrs, jebkuram.

Lasmanim, neko pārmest nevaru, arī par pēdējām sekundēm, vienīgais kas spēles vilka, redzējās kad uz nomaiņu, plaušu izšpļaus.

Protams, skaidrs, vispār LV brauks mājās bez medaļām, nevienā sporta veidā, žēl 3x3 bija cerība. Lietuvai savukārt jau otrā medaļa (vai pareizi sakot 1+1 (4 personām).

Pārmest, gribētos Lācim, par pusfinālu, varbūt bija atslēgas epizodes, daudz tizlu rīcību.

Par Miezi, ir dienas kad neiet, nevar pārmest, tādēļ ir citi čoli, ko darīt, kad tikai Lasmanis tam velk līdzi.

Kļūda, bija Raimo ņemt uz šo, saprotu, ka nominālais Agņa aizstājējs, būdīgs čoms, bet atvainojiet, tik zemu procents, un tāda masa. Tomēr, Agni vajadzēja.

Bet, ja godīgi Miezim tas bites kodums pārgāja? Var būt alerģijas, utt, zinu, ka bija pēc tam laba spēle, bet varbūt nelabi ar dūšu, vnk nekāds izsktījās laukumā.

Žēl, ka bez medaļas, bet ja Lasmanis nespēlēs nākamajā OS, tad 3x3 basketols the end.

Ja, par 2028 gadu OS, Lasadželosu.

Nauris Miezis 33 gadi- 37 gadi (noteikti karjera off)
Kārlis Lasmanis 30 gadi- 34 gadi
Francis Lācis- 25 gadi- 29 gadi
Zigmārs Raimo- 26 gadi- 30 gadi
Agnis Čavars- 38 gadi- 42 gadi (noteikti karjera off)
Edgars Krūmiņš- 38 gadi- 42 gadi (noteikti karjera off)
Vajadzēja ņemt Porziņģi, brāļus Bertānus un Strēlnieku - salīdzini tad!

  -1 [+] [-]

, 2024-08-06 02:52, pirms 4 mēnešiem
Aaahahahahahaha xDxDxD tā ir ka 'kruto' jāmētā un obligāti visi jāuzvar no sākuma. Zināju ka tā būs. Laaabs. Kas i attapāties ko? narmaļna

  +2 [+] [-]

, 2024-08-06 02:57, pirms 4 mēnešiem
Zaude uz treneru sirdsapziņas. Absolūti nesagatavoti pusfinālam, spēlei par 3 vietu. Neizanalizēti normāli pretinieki, nekāda spēles plāna...Latvijas izlasei vajag vismaz 3- 4 četriniekus ar atsevišķiem treneriem, lai būtu konkurence, lai spēlētu labākie un pārējie progresētu.

  +3 [+] [-]

, 2024-08-06 04:28, pirms 4 mēnešiem
Taktiski aptaisījās pēc pilnas programmas.
Nožēlojami vāja spēle pret vardēm, bet bronzas spēle vispār pat neinteresēja. Biju tā vīlies, ka pat neskatījos.
Interesanti, kādus norādījumus un video analīzi sniedza treneris?!

     [+] [-]

, 2024-08-06 05:42, pirms 4 mēnešiem
Malači žurnālisti. Kārtējo reizi uzlika mūsējiem spiedienu un izprovocēja Miezi uz plātīšanos, ka tagad metīšu iekšā kad un ko gribēs. Veiksmei ir savs limits un basketbola dieviņš katru reizi nav latvietis...

     [+] [-]

, 2024-08-06 06:30, pirms 4 mēnešiem
komponists un vilistere palika gribot , tādi nabagi, bet pelnīti

     [+] [-]

, 2024-08-06 06:33, pirms 4 mēnešiem
Karlo rakstīja: Taktiski aptaisījās pēc pilnas programmas.
Nožēlojami vāja spēle pret vardēm, bet bronzas spēle vispār pat neinteresēja. Biju tā vīlies, ka pat neskatījos.
Interesanti, kādus norādījumus un video analīzi sniedza treneris?!
Izskatījās ka trenera viņiem nav vispār, nerunājot nemaz par psihologu kas būtu noteikti nepieciešams!

  -3 [+] [-]

, 2024-08-06 06:48, pirms 4 mēnešiem
nu ko, visi uz lidostu, sagaidam mūsu zvaigznes

  +2 [+] [-]

, 2024-08-06 07:00, pirms 4 mēnešiem
Rinkēvičs atveda zāģi

     [+] [-]

, 2024-08-06 07:02, pirms 4 mēnešiem
Elbakjans jau pirms gada teica ,ka medaļas nebūs.Laitā būtu komandai vajag lielu finasējumu un spēlēt kopā un no klasiskā basīša pārvilkt divus čaļus ,kuri pēc līmeņa ir tuvu izlasei,bet tam vajag lielu finansējumu.Piemēram franči šajā projektā 3x3 bija ieguldījuši miljonus un sudrabs izcīnīts,jo amatierisms praktiski beidzies šajā sporta veidā.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-06 07:15, pirms 4 mēnešiem
700 komentāri dienā!!!

Kā Latvija mīl 3x3!!!

     [+] [-]

, 2024-08-06 07:44, pirms 4 mēnešiem
Stulbākais tas ka šie frukti deva līdzjūtējiem nepamatotas cerības uz visaugstākām godalgām! Būtu pamatturnīrā 2-3 zaudējumi šis iznākums nebūtu nekas traģisks. Bet te tāds aplauziens!

     [+] [-]

, 2024-08-06 07:47, pirms 4 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Tikko no Eifeļa torņa... Kas sliktu par maniem puišiem latviešiem rakstīs - tas gejs!
Kaut kaa gejiski sanaak, tavi puishi

     [+] [-]

, 2024-08-06 07:49, pirms 4 mēnešiem
murmuls rakstīja: Rinkēvičs atveda zāģi
Re kur arī gejiskais...

  +3 [+] [-]

, 2024-08-06 08:27, pirms 4 mēnešiem
Pusfinālā un finālā pretinieki nosedza Lasmani un Miezi.....bet Raimo lēnā skriešana un nespēja nosegt pretinieku visiem atbildēja ka viņš šai blicē bija liekais.......Lācis nevarēja izmantot lieliskās iespējas apspēlēt pretiniekus cīņā viens pret vienu...jo atbildīgajos brīžos neuzņēmās to darīt.
Diemžēl Krūmiņu un Čavaru jaunpienācēji aizvietot spēja par apm 40%......un te ir viens no sakāves iemesliem.
Patreizējā sastāvā neko vairāk panākt nevarēs...

     [+] [-]

, 2024-08-06 08:33, pirms 4 mēnešiem
sramli rakstīja: Bet par olām vajadzēja paklusēt - tur uzreiz tāds āķis parādījās, uz kura arī aizķērās, pēc sacensībām varētu oloties cik gribas!
Oliņas paspēja iztukšot! Izbaudiet OS!

  +2 [+] [-]

, 2024-08-06 08:37, pirms 4 mēnešiem
portal rakstīja: vsp ko dara raimo un lācis? bez metiena, bez apspēlēšanas, bez spēles postā. Kāds ir viņu ieguldījums?
Nav skaidri iemesli Čavara neiekļaušanai sastāvā....un pilnīgi nesaprotams kādam nolūkam komandai ir treneris?????? ja pēc olimpiskā zelta valstī starp visiem puišiem nevarēja piesaistīt tikai divus normālus špīlerus,kuri spēj kapāt un spēj tikt līdzi pretiniekam.Raimo lēnie divplākšņi var tikai taisīt sodiņus un gozēties prožektoru gaismā ar saviem komentāriem!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2024-08-06 08:45, pirms 4 mēnešiem
Vai būs varoņu sagaidīšana pie Brīvības pieminekļa?

  -2 [+] [-]

, 2024-08-06 08:49, pirms 4 mēnešiem
Latvieti beidz noēst latvieti jūs stulbeņi

     [+] [-]

, 2024-08-06 09:08, pirms 4 mēnešiem
Paldies puišiem par atdevi un cīņu, bet šīs nebija mūsējo spēles. Jaunie nepavilka un divatā nebija īsti variantu.
To, ka var paņemt artī zeltu viņi grupā pierādīja. Nenokārt degunus!

  -2 [+] [-]

, 2024-08-06 09:13, pirms 4 mēnešiem
Tas taču bija jau sen skaidrs ka šis gads nav Latvijas sporta gads, pagājušais bija, šis nav. Vēl hokeja izlasei ir iespēja netikt uz OS un es nemaz nebrīnīšos ja arī netiks, nu nav šis mūsu gads pēc iepriekšējā gada veiksmes vajadzēja vienu tukšo lai atkal var gaidīt kaut ko vairāk.

     [+] [-]

, 2024-08-06 09:23, pirms 4 mēnešiem
Atcerēsimies, ka arī Tokijas olimpiādē 3x3 izlasei bija viena šāda diena, kad spēlētāji neizskatījās pēc sevis un zaudēja visu, ko varēja zaudēt. Šoreiz šāda diena iekrita pašā nepiemērotākajā brīdī.

  +2 [+] [-]

, 2024-08-06 09:33, pirms 4 mēnešiem
Šis nav normāli...ne jau tas, ka mūsējie zaudēja, bet tas, ka tagad mūsu pašu fani vienkārši nolej mūsējos ar s*diem...
Visi it kā sporta fani, atbalsta mūsējos, SKATĀS VIŅU SPĒLES un tāpat nomētā ar mēsliem. Brīdī, kad večiem viss gāja no rokas, tad visi bija uzbudinājušies eiforijā, tad kad puišiem tiešām neiet, tad visi uzgriež muguru un sauc viņus par "l*hiem". Nav brīnums, ka mūsu tautai ir grūti kaut ko izdarīt kopīgu, ja nekad nevaram atbalstīt viens otru. Atbalstam tikai tad, kad viss ir labi...PALDIES LATVIJAS FANIEM (tiem, kuri tiešām ar pilnu sirdi atbalsta arī līdz šim bēdīgajam momentam).
Runājot par mūsu džeku sniegumu - ir viens vārds, kas apraksta, kas notika - NEVEIKSME. Nekas cits tur nav, mani dārgie dīvāna eksperti. Mūsējo spēle vienmēr ir bijusi pick&roll uzbrukums, 2pt metieni, nr.1 un nr.2 spēle 1v1 un šad tad izspēlēt kādu lēto kombeni. (EU BET ES TIKKO APRAKSTĪJU 3x3 SPĒLES GAITU, VAI NE?) Mūsu puikām vnk nepaveicās, tas arī ir viss. Viņiem vispār nekrita, pa diviem mačiem viņi iemeta cik 2punktniekus? Ja apskatīsieties statistiku, tad arī sapratīsiet...
Nauris, Kārlis, Francis un Zigmārs ir pelnījuši, ka viņus atbalsta un arī pārējais 3x3 personāls, viņi izdarīja lielisku darbu, protams, tas viss izbeidzās ar nelaimīgām beigām, bet tāda ir dzīve, tāda vienkārši ir dzīve...nepaveicās.
Ja kāds no 3x3 komandas šo lasa - Veči, jūs esat super-komanda, mūsu fani brīžiem nav pat pelnījuši jūs un jūsu dāvātās emocijas, milzīgs paldies jums par jūsu doto enerģiju!

     [+] [-]

, 2024-08-06 09:35, pirms 4 mēnešiem
Nav Miezis, nav ballites...

  -1 [+] [-]

, 2024-08-06 09:46, pirms 4 mēnešiem
Vajadzēja atdot spēli SERBIEM. Būtu cita spēle

  +2 [+] [-]

, 2024-08-06 09:46, pirms 4 mēnešiem
Vispār ja ar vēsu galvu apdomā, tad pirms Tokijas Latvijas izlase kā komanda Rīga spēlēja pasaules tūrē, tai bija daudzu saspringtu finālu pieredze un pamatīgs krampis. Tagad divi veči pelna naudu Ķīnā, divi vispār sezonā spēlē Zeļļos, tieši šādā sastāvā tā darbojās kopā tikai dažus pēdējos mēnešus. Te arī parādījās, ka ķīmija līdz galam nav izveidojusies un komandai īstais krampis nemaz nav, izšķirošajās spēlēs mehānisms pamatīgi ieplīsa.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-06 09:53, pirms 4 mēnešiem
lebron623 rakstīja: Raimonds ... pats ir izveidojis ielu basīša kopienu Latvijā un ar savu lielo mūldēšanu un izdarībām arī to visu kopienu ... Viņu nekādiem šiem projektiem neviens nelaiž pa lielam klāt, pat arī negrib laist un arī nelaidīs, jo tagad viņam galvā ir sava vārda celšana un naudas šnaukšana, protams, kurš gan tādā pozīcijā nedarītu.
Ceru, ka viņš ir nenormāli lepns par saviem izteikumiem, ka pirms OS bļaustījās, ka mūsējiem vispār nav nekādu variantu...Vai viņš tā domāja, kad mūsējie visus izčakarēja grupu turnīrā? NĒ!
Visi jau iegūldās, ne tikai Franči. Paskaties uz Serbiem, viņiem ir stiprākā 3x3 kultūra pasaulē, bet kur viņi ir? Viņi netika līdz 1/2 finālam, lai gan daudzi garantēja, ka LV finālā spēlēs pret Serbiju. Es teikšu godīgi, Francūži nav tik stipri, viņiem vienkārši sanāca šis mačs labāks, tas arī viss.
Pārspīlēt nevajag!

     [+] [-]

, 2024-08-06 09:55, pirms 4 mēnešiem
Mirāža rakstīja: Pārspīlēt nevajag!
Tie bija viņa vārdi, kas uz jautājumu "Vai mūsējie iegūs zeltu Parīzē?"
atbildēja ar kategorisku NĒ!
Kurā vietā tiek pārspīlēts? Ja cilvēks, kas ir tā cīnījies par to, lai mums 3x3 būtu Latvijā, tad kāpēc viņš pēdējā laikā rīkojas tā, lai tas vairāk nebūtu?

     [+] [-]

, 2024-08-06 10:10, pirms 4 mēnešiem
Ja godīgi, tad kaut kādas priekšnojautas bija pēc 7. uzvaras, ka tālāk vairs nebūs... Vēl nopriecājos, ka franči serbu aizsūtīja mājās, taču, iespējams, labāk būtu bijuši serbi pusfinālā. Jo viņiem spēle Parīzē negāja, bet viņi neko nemainīja... Latviešus pretinieki bija perfekti izskautojuši, zināja, ka jādušī Miezi, un to lieliski paveica gan pusfinālā, gan bronzas spēlē. Tur arī galvenā Latvijas problēma, ka otrā opcija uzbrukumā bija faktiski tikai Lasmanis, jo Lācis uz beigām bija pārdedzis, bet Raimo šādā līmenī der tikai kā aizsargs, jo stabila metiena viņam nav.
Tā nu Miezi notrenkāja aizsargi, Lasmanis lieliski, taču viens pats, nospēlēja tikai pret frančiem, bet Lācis un Raimo nebija īsti līdzvērtīgi uzbrukumā nevienā no abiem play off mačiem.
Protams, lieliska ir arī ceturtā vieta, par to puišiem paldies, jo tikai uzvarētas visas blices. Taču ne vairs play off. Lielā iespēja atvest uz Latviju kādu medaļu, pat ne zelta, tika palaista garām, kaut kur arī pašu pazaudēta. Visticamāk, mums vairs tādas iespējas Losandželosā vairs nebūs, jo tur vispirms jātiek, taču Latvijas komandu nāksies veidot pilnīgi no jauna, vēlams, no jaudīgiem čaļiem tuvu pie 2 m katram, ar teicamu metienu no visām pozīcijām, bez īpašas specializācijas uzbrukumā vai aizsardzībā. Vai Latvijā tādi ir? Gan jau, ka ir, ceru, ka atradīs.

     [+] [-]

, 2024-08-06 10:13, pirms 4 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Vispār ja ar vēsu galvu apdomā, tad pirms Tokijas Latvijas izlase kā komanda Rīga spēlēja pasaules tūrē, tai bija daudzu saspringtu finālu pieredze un pamatīgs krampis. Tagad divi veči pelna naudu Ķīnā, divi vispār sezonā spēlē Zeļļos, tieši šādā sastāvā tā darbojās kopā tikai dažus pēdējos mēnešus. Te arī parādījās, ka ķīmija līdz galam nav izveidojusies un komandai īstais krampis nemaz nav, izšķirošajās spēlēs mehānisms pamatīgi ieplīsa.
Laikam būs Tev jāpiekrīt, ka faktiski bija 2+2 nevis 4...

  +1 [+] [-]

, 2024-08-06 10:32, pirms 4 mēnešiem
Nevajag ieciklēties tikai uz 3 reiz 3 basketbolistu medaļu neiegūšanu. Latvijā sportam atvēl maz līdzekļu un principā sports ir uz zema līmeņa. Citās valstīs, kur valsts atbalsta sportu, kur tauta ir sportiska, ja neizšauj vienā sporta veidā, izcīna panākumus citā, bet mums to potenciālo medaļnieku, sporta veidu, kur varam cerēt uz panākumiem ir ļoti šaurs. Kādreiz bija daudz plašāks. Laikam citās valstīs sports iet straujāk uz priekšu. Vēl jau iespējams pludmalē meitenes var izcīnīt medaļas, vai pēkšņi izšaus kāds no šķēpraižiem, bet vēlreiz atkārtošu, mums top līmeņa sportistu gan individuālo, gan komandu veidos ir ļoti šaurs.

     [+] [-]

, 2024-08-06 10:39, pirms 4 mēnešiem
wow

     [+] [-]

, 2024-08-06 10:49, pirms 4 mēnešiem
Jānis Derums rakstīja: Nevajag ieciklēties tikai uz 3 reiz 3 basketbolistu medaļu neiegūšanu. Latvijā sportam atvēl maz līdzekļu un principā sports ir uz zema līmeņa. Citās valstīs, kur valsts atbalsta sportu, kur tauta ir sportiska, ja neizšauj vienā sporta veidā, izcīna panākumus citā, bet mums to potenciālo medaļnieku, sporta veidu, kur varam cerēt uz panākumiem ir ļoti šaurs. Kādreiz bija daudz plašāks. Laikam citās valstīs sports iet straujāk uz priekšu. Vēl jau iespējams pludmalē meitenes var izcīnīt medaļas, vai pēkšņi izšaus kāds no šķēpraižiem, bet vēlreiz atkārtošu, mums top līmeņa sportistu gan individuālo, gan komandu veidos ir ļoti šaurs.
Mums ir Hokejs, kuru naglākajā veidā apdala valsts OS kvalim Rīgā netika neviena kapeika iedalīta Toties basketā tika iegrūsta visai prāva summa Rezultats ir zināms un ja Hokejisti izcinīs vietu Turīnā, kauns nebūs varas vīriem un sievām?

     [+] [-]

, 2024-08-06 11:06, pirms 4 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Rezultats ir zināms un ja Hokejisti izcinīs vietu Turīnā, kauns nebūs varas vīriem un sievām?
Nebūs

  +2 [+] [-]

, 2024-08-06 11:15, pirms 4 mēnešiem
lebron623 rakstīja: Šis nav normāli...ne jau tas, ka mūsējie zaudēja, bet tas, ka tagad mūsu pašu fani vienkārši nolej mūsējos ar s*diem...
Visi it kā sporta fani, atbalsta mūsējos, SKATĀS VIŅU SPĒLES un tāpat nomētā ar mēsliem. Brīdī, kad večiem viss gāja no rokas, tad visi bija uzbudinājušies eiforijā, tad kad puišiem tiešām neiet, tad visi uzgriež muguru un sauc viņus par "l*hiem". Nav brīnums, ka mūsu tautai ir grūti kaut ko izdarīt kopīgu, ja nekad nevaram atbalstīt viens otru. Atbalstam tikai tad, kad viss ir labi...PALDIES LATVIJAS FANIEM (tiem, kuri tiešām ar pilnu sirdi atbalsta arī līdz šim bēdīgajam momentam).
Runājot par mūsu džeku sniegumu - ir viens vārds, kas apraksta, kas notika - NEVEIKSME. Nekas cits tur nav, mani dārgie dīvāna eksperti. Mūsējo spēle vienmēr ir bijusi pick&roll uzbrukums, 2pt metieni, nr.1 un nr.2 spēle 1v1 un šad tad izspēlēt kādu lēto kombeni. (EU BET ES TIKKO APRAKSTĪJU 3x3 SPĒLES GAITU, VAI NE?) Mūsu puikām vnk nepaveicās, tas arī ir viss. Viņiem vispār nekrita, pa diviem mačiem viņi iemeta cik 2punktniekus? Ja apskatīsieties statistiku, tad arī sapratīsiet...
Nauris, Kārlis, Francis un Zigmārs ir pelnījuši, ka viņus atbalsta un arī pārējais 3x3 personāls, viņi izdarīja lielisku darbu, protams, tas viss izbeidzās ar nelaimīgām beigām, bet tāda ir dzīve, tāda vienkārši ir dzīve...nepaveicās.
Ja kāds no 3x3 komandas šo lasa - Veči, jūs esat super-komanda, mūsu fani brīžiem nav pat pelnījuši jūs un jūsu dāvātās emocijas, milzīgs paldies jums par jūsu doto enerģiju!
Bet tā laikam vispār ir sporta fanu specifika, nu vismaz lielāks daļas - vai nu varoņi vai lohi, un ir kā jau loģiski, jo visa fanosanas būtība ir balstīta emocijās un, kad par cilvēku valda emocijas, tad loģika pieklibo. Nedomāju, ka latvieši kkā īpaši šajā ziņā izceļas, vnk mazām nācijām to potenciālo varoņu, kurus pie neizdošanās noēst, ir daudz mazāk, kā lielām.

Katrā ziņā, priecājos par katru sportistu kurš grib pārstāvēt mūsu valsti, bet pilnībā saprotu ikvienu, kurš neraujas, jo kurš gan saprātīgs cilvēks gribētu darīt kko tādu, kur pie katras neizdošanās lielākā daļa tevi vnk ar sūdiem nomētās.

     [+] [-]

, 2024-08-06 11:21, pirms 4 mēnešiem
Jānis Derums rakstīja: Nevajag ieciklēties tikai uz 3 reiz 3 basketbolistu medaļu neiegūšanu. Latvijā sportam atvēl maz līdzekļu un principā sports ir uz zema līmeņa. Citās valstīs, kur valsts atbalsta sportu, kur tauta ir sportiska, ja neizšauj vienā sporta veidā, izcīna panākumus citā, bet mums to potenciālo medaļnieku, sporta veidu, kur varam cerēt uz panākumiem ir ļoti šaurs. Kādreiz bija daudz plašāks. Laikam citās valstīs sports iet straujāk uz priekšu. Vēl jau iespējams pludmalē meitenes var izcīnīt medaļas, vai pēkšņi izšaus kāds no šķēpraižiem, bet vēlreiz atkārtošu, mums top līmeņa sportistu gan individuālo, gan komandu veidos ir ļoti šaurs.
Slovēnijai 90 sportisti un tikai 1 medaļa!

Tajā pašā laikā ir 3 izlases- 2 handbolā, 1 volejbolā!

Handbolā, volejbolā- konkurence ir starp miljoniem!

Kamēr dažos sporta veidos 300-1000 sportisti max konkurence un lielās valstis spiež uz kvantitāti!

     [+] [-]

, 2024-08-06 11:23, pirms 4 mēnešiem
neputns rakstīja: Bet tā laikam vispār ir sporta fanu specifika, nu vismaz lielāks daļas - vai nu varoņi vai lohi, un ir kā jau loģiski, jo visa fanosanas būtība ir balstīta emocijās un, kad par cilvēku valda emocijas, tad loģika pieklibo. Nedomāju, ka latvieši kkā īpaši šajā ziņā izceļas, vnk mazām nācijām to potenciālo varoņu, kurus pie neizdošanās noēst, ir daudz mazāk, kā lielām.

Katrā ziņā, priecājos par katru sportistu kurš grib pārstāvēt mūsu valsti, bet pilnībā saprotu ikvienu, kurš neraujas, jo kurš gan saprātīgs cilvēks gribētu darīt kko tādu, kur pie katras neizdošanās lielākā daļa tevi vnk ar sūdiem nomētās.
Lielākā daļa to par velti nedara(valsts atbalsts) + par izdošanos arī prēmijas ir lielas!

3x3, Ostapenko(kā čempioni saņēma lielāko kritiku)!

     [+] [-]

, 2024-08-06 11:26, pirms 4 mēnešiem
neputns rakstīja: Bet tā laikam vispār ir sporta fanu specifika, nu vismaz lielāks daļas - vai nu varoņi vai lohi, un ir kā jau loģiski, jo visa fanosanas būtība ir balstīta emocijās un, kad par cilvēku valda emocijas, tad loģika pieklibo. Nedomāju, ka latvieši kkā īpaši šajā ziņā izceļas, vnk mazām nācijām to potenciālo varoņu, kurus pie neizdošanās noēst, ir daudz mazāk, kā lielām.

Katrā ziņā, priecājos par katru sportistu kurš grib pārstāvēt mūsu valsti, bet pilnībā saprotu ikvienu, kurš neraujas, jo kurš gan saprātīgs cilvēks gribētu darīt kko tādu, kur pie katras neizdošanās lielākā daļa tevi vnk ar sūdiem nomētās.
lohi! ja nespēj pat mazumiņu izspiest marginālā sporta veidā... tādi pat kā lielā basketbola izlase, kura bezcerīgi pakāš BRA. Šajos sporta veidos toč bērnus nelaistu, lai nesaslimst ar lūzeru psiholoģiju. Tad labāk kārtslēcēji vai riteņbraucēji

     [+] [-]

, 2024-08-06 11:28, pirms 4 mēnešiem
sumbrs rakstīja: lohi! ja nespēj pat mazumiņu izspiest marginālā sporta veidā... tādi pat kā lielā basketbola izlase, kura bezcerīgi pakāš BRA. Šajos sporta veidos toč bērnus nelaistu, lai nesaslimst ar lūzeru psiholoģiju. Tad labāk kārtslēcēji vai riteņbraucēji
Kāda lūzera psiholoģija?

Kā tu vari būt lūzeris, ja pelni iztiku vai pat labu iztiku ar basketbolu?

  +1 [+] [-]

, 2024-08-06 11:33, pirms 4 mēnešiem
Pateikt, ka viens 200-300 dalībnieku konkurencē izcīna bronzu un nav lūzeris, bet viens starp 100t vai pat miljona- tiek top5, top10, top10, bet skaitās lūzeris

Tādā ziņā- OS ir smieklīga padarīšana!

Cīņas sporta veidi gaida lielo atbalstu no valsts(praktiski visās valstīs), bet skaitās top atlēti, bet

basketbolisti, volejbolisti, handbolisti kādi lūzeri, jo nopelna naudu tirgū

     [+] [-]

, 2024-08-06 11:37, pirms 4 mēnešiem
Zaudet leis`iem 3x3, nu tas ir pazors

     [+] [-]

, 2024-08-06 11:42, pirms 4 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Mums ir Hokejs, kuru naglākajā veidā apdala valsts OS kvalim Rīgā netika neviena kapeika iedalīta Toties basketā tika iegrūsta visai prāva summa Rezultats ir zināms un ja Hokejisti izcinīs vietu Turīnā, kauns nebūs varas vīriem un sievām?
Tur ar to naudu, kas ir iedota pilnīgi pietiek. Gan jau iesaistītie sametīsies. Pluss pats saki, ka ledus hokejs ir vājprātīgi populārs un bagāts sporta veids. Ar savu komentāru runā pretī savai paustajai nostājai. Vienkārši paliec pie domas, ka Tev ledus hokejs ir Dieva vietā un nesvārsties savās domās. Saņemsi daudz lielāku respektu no sabiedrības.

     [+] [-]

, 2024-08-06 13:02, pirms 4 mēnešiem
Jānis Derums rakstīja: Nevajag ieciklēties tikai uz 3 reiz 3 basketbolistu medaļu neiegūšanu. Latvijā sportam atvēl maz līdzekļu un principā sports ir uz zema līmeņa. Citās valstīs, kur valsts atbalsta sportu, kur tauta ir sportiska, ja neizšauj vienā sporta veidā, izcīna panākumus citā, bet mums to potenciālo medaļnieku, sporta veidu, kur varam cerēt uz panākumiem ir ļoti šaurs. Kādreiz bija daudz plašāks. Laikam citās valstīs sports iet straujāk uz priekšu. Vēl jau iespējams pludmalē meitenes var izcīnīt medaļas, vai pēkšņi izšaus kāds no šķēpraižiem, bet vēlreiz atkārtošu, mums top līmeņa sportistu gan individuālo, gan komandu veidos ir ļoti šaurs.
Pamatā tas ir tanīs valstīs, kur iedzīvotāju skaits ir lielāks! Igaunijā un Lietuvā jau nekas daudz labāks nav, īpaši, ja vēl ņemam vērā ziemas sportu, kas Lietuvā maz attīstīts. No Latvijai iedzīvotāju skaita ziņā līdzīgām valstīm izceļas Slovēnija.

     [+] [-]

, 2024-08-06 13:07, pirms 4 mēnešiem
Jānis Derums rakstīja: Nevajag ieciklēties tikai uz 3 reiz 3 basketbolistu medaļu neiegūšanu. Latvijā sportam atvēl maz līdzekļu un principā sports ir uz zema līmeņa. Citās valstīs, kur valsts atbalsta sportu, kur tauta ir sportiska, ja neizšauj vienā sporta veidā, izcīna panākumus citā, bet mums to potenciālo medaļnieku, sporta veidu, kur varam cerēt uz panākumiem ir ļoti šaurs. Kādreiz bija daudz plašāks. Laikam citās valstīs sports iet straujāk uz priekšu. Vēl jau iespējams pludmalē meitenes var izcīnīt medaļas, vai pēkšņi izšaus kāds no šķēpraižiem, bet vēlreiz atkārtošu, mums top līmeņa sportistu gan individuālo, gan komandu veidos ir ļoti šaurs.
tad nesūtam un neapmaksājam tos hobijsportistus, mums pārtikusi valsts?

     [+] [-]

, 2024-08-06 13:20, pirms 4 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Pamatā tas ir tanīs valstīs, kur iedzīvotāju skaits ir lielāks! Igaunijā un Lietuvā jau nekas daudz labāks nav, īpaši, ja vēl ņemam vērā ziemas sportu, kas Lietuvā maz attīstīts. No Latvijai iedzīvotāju skaita ziņā līdzīgām valstīm izceļas Slovēnija.
Slovēnijai 90 sportisti- un zeltu izcinīja džudo pārstāve.

Džudo pārstāve- čempione, bet tirgū nevar normāli nopelnīt, bet

volejbolisti kādi lūzeri(pelna labas algas), jo zaudēja Polijai

     [+] [-]

, 2024-08-06 13:31, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Slovēnijai 90 sportisti- un zeltu izcinīja džudo pārstāve.

Džudo pārstāve- čempione, bet tirgū nevar normāli nopelnīt, bet

volejbolisti kādi lūzeri(pelna labas algas), jo zaudēja Polijai
Medaļu skaits nav galvenais kritērijs. Gadās, ka viens vai daži izcili atlēti sapelna veselu kaudzi. Slovēnijai ir trīs lielo sporta spēļu komandas, kas tik mazai valstij ir kosmoss. Tas ir zināms rādītājs. Tas gan nekā neatspoguļojas medaļu tabulā, bet tomēr...

     [+] [-]

, 2024-08-06 13:45, pirms 4 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Medaļu skaits nav galvenais kritērijs. Gadās, ka viens vai daži izcili atlēti sapelna veselu kaudzi. Slovēnijai ir trīs lielo sporta spēļu komandas, kas tik mazai valstij ir kosmoss. Tas ir zināms rādītājs. Tas gan nekā neatspoguļojas medaļu tabulā, bet tomēr...
Politiķiem tas ir galvenais rādītājs!(sportā viss kārtībā, ja ir medaļas)

Sporta sapratējiem- tā nevajadzētu būt!

     [+] [-]

, 2024-08-06 20:13, pirms 4 mēnešiem
Draudzene divām rakstīja: Piekrītu visam teiktajam un tikai gribētu vēl piebilst, ka, lasot 90% komentārus, vemt gribās. No vienas puses skaidrs, ka lielākā daļa līdzjutēju ir sūkātāji. Panākumu gadījumā dievina savu elkus, bet tiklīdz zaudējums, tā elki kļūst par sūd_brāļiem. Bet negribētu teikt, ka pie vainas ir tas, ka dzīvojam sūkātāju valstī, jo citās valstīs vēl vairāk ... savējos, šāda veida zaudējumu gadījumos. Idiotu ir pilna pasaule un Latvijā idiņu koncentrācija ir proporcionāla. Pa lielam, lasot šos komentārus, pārgribējās rakstīt savējo tādā kontekstā, kā biju iecerējis.
Vienīgais, ko gribētu pateikt - mūsu čaļi, neskatoties ne uz ko, ir superveči. Zaudēt ir jāmāk! Zaudējumi ir sāpīgi, bet mūsējie mācīsies no šīm kļūdām un ies uz nākošajām medaļām. Pieredzi ieguva ļoti nopietnu, pēdējās divas spēles noteikti vajag izskautot, lai šādas kļūdas neatkārtotos nākotnē. Noteikti nedrīkst tagad kādu izcelt, kura dēļ ir zaudējuši, jo zaudēja komanda un tikai komanda savā iekšienē veiks šo analīzi, kur bija zaudējuma iemesli un ko darīt nākotnē, lai kaut kas tāds neatkārtotos. Pa īstam, jau zaudējumā piedalījās visi - gan Miezis ar to, ka nevarēja iemest savus metienus, kurus nekad nemet garām, gan Raimo ar Lāci, kuri pēdējā dienā nespēja nokoncentrēties un bija redzams, ka regulārās sazonas basketbola spēlēšana dod negatīvu ietekmi 3x3 basītī tieši krīzes situācijās, kad nav laika domāt, kad ķermenis un smadzenes ieslēdzas speciālā režīmā, kur ir ļoti svarīga iepriekš atstrādātā rutīna, gan Lasmanis, kurš statistiski nospēlēja lieliski, bet pa īstam vajadzīgā brīdī neiemeta sodiņus (pret leišiem galotnē +2 būtu ļoti nopietns arguments) vai neatdeva ekstra piespēli un vienīgais, būdams uz pozītīva emociju viļņa rezultatīva personīgā snieguma ietekmē, nespēja iedot vajadzīgos padomus vajadzīgā brīdī komandas biedriem, kuri, kā redzams, nebija savā ādā un tad, kad bija vajadzīgi caurgājieni, pie 7 leišu sakrātajām piezīmēm, turpināju nesaprotamu 3pt kontestu... Arī tiesneši(!) kaut kādā mirklī palīdzēja francūžiem. Būtu naivi domāt, ka francūžiem nebūs savās mājās tiesnešu atbalsta, jo tikai latvijā ir iespējams, ka māju spēlēs savējie tiesneši norok savējos. Iespējams netīšām, palīdzēja arī leišiem, kad Miezis izrāva zem groza bumbu no lietuvieša rokām, bet tika par to nosodīts un patiesībā ar to tika izšķirts spēles liktenis...
Vēči galvas augšā - vēl jums būs skaistas uzvaras, kad visa sūkātāju Armija uzgavilēs, aizmirstot visu, ko šodien izgāza "samazgu veidā" jums uz galvas.
Baigais palags!