Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2546, Did:0, useCase: 3

Paste: "Latvijas izlases sniegumu PČ vērtēju ar plusa zīmi"

Paste: "Latvijas izlases sniegumu PČ vērtēju ar plusa zīmi"
Guntars Paste
Foto: Ekrānuzņēmums

"OlyBet" hokeja eksperts Guntars Paste pēc Latvijas izlases pēdējās spēles pasaules čempionātā, kurā ar 1:3 tika zaudēts Norvēģijai, izvērtēja ne tikai maču, bet arī visu turnīru kopumā.

"Negribētu teikt, ka Latvijas izlase šodien nebija noskaņojusies. Vienkārši varēja manīt, ka abas komandas spēlē, ja ne gluži bez emocijām, tad ar apziņu, ka galvenais uzdevums ir izpildīts, jo tas bija liels slogs. Par sliktu nospēlēja fakts, ka komandai bija divas brīvas dienas. Tas nenāk par labu. Tieši uz tā rēķina mēs pirms trim gadiem apspēlējām slovākus. Norvēģi pēc vakardienas spēles pret krieviem bija tonusā, turklāt šodien bija Norvēģijas neatkarības diena.

Pirmoreiz šajā čempionātā pirmie guvām vārtus, taču spēli zaudējām. Tas, protams, joks, bet varbūt mums mača sākumā jādod pretiniekam fora. Labi iesākām spēli, bet otrās trešdaļas sākumā ielaistie divi kuriozie vārti izšķīra spēles likteni. Taču nevēlos nevienus vainot, reizēm tā vienkārši gadās. Diemžēl atkal nespējām izmantot pieci pret trīs vairākumu, beigās arī seši pret četri pārsvaru. Bet tā jau ir visa Latvijas hokeja problēma. Labi nospēlēja norvēģu vārtsargs Sūbergs no vietējā čempionāta. Nevaru iedomāties, ka kāds Latvijas čempionāta vārtsargs šādi varētu nospēlēt pasaules čempionātā. Arī tas parāda līmeni.

Turnīru kopumā es vērtēju ar plusa zīmi. Jāņem vērā, ka dažādu iemeslu dēļ izlasē nespēlēja ne tuvu visi labākie. Tādā ziņā komanda pasaules čempionātu aizvadīja labi. Tīri zaudējām tikai spēli pret Krieviju. Šīsdienas spēli es tomēr neskaitu, jo galvenais uzdevums bija izpildīts. Patika, ka Latvijas izlase bija saliedēta. Pērn mums ļoti paveicās, ka palikām elitē, jo punktus vāca tikai trīs spēlētāji. Šogad tā nebija. Patika Džeriņš. Ceru, ka viņam tas nebija tikai viegls uzplaiksnījums. Par neveiksmīgo sezonu Rīgas "Dinamo" labojās Cibuļskis. Savā līmenī nospēlēja Sotnieks. Ar uzbrucējiem viss bija kārtībā, tikai vienā mačā neguvām vārtus. Taču paradoksāli, ka neuzvarējām maču, kurā iemetām visvairāk ripu (4:5 pret Šveici).

Nepatika tas, ka daudz vārtu ielaidām spēles vai trešdaļas beigās. Tās ir kaut kādas neuzmanības kļūdas, kurām saknes meklējamas disciplīnas trūkumā. Tomēr noteikti bija vairāk lietu, kuras patika. Pie visa tā, kā izskatījās pirms čempionāta, daudzi neticēja, ka komanda nosargās vietu elitē. Bet puiši pierādīja, ka ir hokejisti un nospēlēja ar raksturu. Varbūt mums nevajadzētu taisīt tādu traģēdiju par izkrišanu no elites. Pat amerikāņi savulaik izkrita, tāpat arī Dānija, trīsreiz izkritusi ir Baltkrievija, augšā un lejā staigā Slovēnija un Kazahstāna. Pēc hokejā ieguldītajiem līdzekļiem mēs esam nabadzīgākā valsts no iepriekš minētajām. Vairāki no spēlētājiem, kas neatbrauca uz pasaules čempionātu, vaimanāja un, iespējams, pat gaidīja, ka izlase izlidos no elites, bet tā nenotika. Čaļi parādīja raksturu.

Par lielāko atklājumu viennozīmīgi kļuva Merzļikins, lai gan arī Masaļskis savu darbu padarīja. Negribu viņu vainot zaudējumā pret Šveici. Tas bija tikai mans ieteikums - nomainīt viņu pēc trešajiem ielaistajiem vārtiem, tāpat kā šodien tika nomainīts Elvis. Labi nospēlēja Džeriņš, Bičevskis, Cibuļskis un Siksna, savā līmenī - Daugaviņš, bet vairāk biju gaidījis no Ķēniņa, Girgensona, Indraša un Pavlova. Līdz savainojuma gūšanai labs bija arī Miķelis Rēdlihs. Viņa iziešana no ierindas izjauca otro maiņu. Daugaviņš tika salikts kopā ar Džeriņu un Bukartu, tādējādi palika tikai viena maiņa, kas dod rezultātu.

Domāju, ka šovakar izšķirsies, kas cīnīsies par medaļām pasaules čempionātā. Ja Krievija uzvarēs Zviedriju, tad viņiem ir iespēja tikt finālā. Bet, ja krievi šovakar zaudēs, tad viņiem jau ceturtdaļfinālā būs galvenais mačs - pret Kanādu vai Somiju, kuras viņi diez vai var pieveikt. Tieši Kanāda vai Somija ir galvenās pretendentes uz zeltu."

1 2 36 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2016-05-17 19:41, pirms 9 gadiem
Nebūtu spēle (sniegums) pret Norvēģiju tad es piekristu Pastes kungam, bet tā es liktu stabilu 3 pēc 5 baļļu sistēmas!
Slēpts komentārs: Alpaville

  +2 [+] [-]

, 2016-05-17 19:52, pirms 9 gadiem
Patīkami pārsteidza vienīgi Siksna.

  +3 [+] [-]

, 2016-05-17 20:16, pirms 9 gadiem
Ar + lieku Siksnu, Cibuļski, Miķeli, Džeru, Bukartu, Elvi.

  -4 [+] [-]

, 2016-05-17 20:22, pirms 9 gadiem
Tad par ekspertu Tevi grūti nosaukt!

 +10 [+] [-]

, 2016-05-17 20:32, pirms 9 gadiem
Principā visus šos 20 gadus esam mīņājušies uz vietas, ar tendenci tomēr vairāk uz regresu. Fakts, ka 20 gadus esam A grupā nav nekāds sasniegums ar ko lielīties. Drīzāk jākonstatē fakts, ka vairums otro ešalona valstu mums stabili ieliek nu jau bez variantiem, Francija, Norvēģija, Dānija. Tas, ko Lipmans mums 20 gadus baro ir pilnīgs sūds. Mēs esam tur, kur mēs esam, tuvāk B grupai, nekā tuvāk ceturtdaļfinālam.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-17 20:45, pirms 9 gadiem
Belluschi.. par kadam otra eshelona valstim tu runaa..?? Tu to nopietni..??

  +1 [+] [-]

, 2016-05-17 20:58, pirms 9 gadiem
belluschi rakstīja: Principā visus šos 20 gadus esam mīņājušies uz vietas, ar tendenci tomēr vairāk uz regresu. Fakts, ka 20 gadus esam A grupā nav nekāds sasniegums ar ko lielīties. Drīzāk jākonstatē fakts, ka vairums otro ešalona valstu mums stabili ieliek nu jau bez variantiem, Francija, Norvēģija, Dānija.
Jā, bija laiki, kad mēs šīs "otrā ešelona" valstis likām bez variantiem, bet tie ir beigušies. Un tas šobrīd ir objektīvi. Nenotiek mums tāda attīstība hokeja saimniecībā kā viņiem. Rakstīju par to pirms gada, nekas pamatos jau nav mainījies. Latvija pirmo reizi PČ zaudē Francijai. Kauns?...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-05-17 21:28, pirms 9 gadiem
Viens no retajiem, kurš māk vērtēt objektīvi!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-17 21:28, pirms 9 gadiem
Paste loti patik muldet, pilnigs sviests
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-05-17 21:48, pirms 9 gadiem
1 uzvara 7 spēlēs, tai skaitā zaudējums Dānijai un Norvēģijai..nez kur te sanāk plusa zīme!

  -3 [+] [-]

, 2016-05-17 21:51, pirms 9 gadiem
...jo 1 uzara 7 spēlēs parasti ir vērtējma ar plusa zīmi!

  +2 [+] [-]

, 2016-05-17 21:58, pirms 9 gadiem
Piekrītu Pastem. Lai arī paliek rūgtuma sajūta, tomēr ar šo sastāvu esam izdarījuši to, ko vajadzēja, bet vairāk neizdevās. Un nevajag par katru cenu vilkt katru melnumiņu ārā un likt to zem lupas, bet palūkoties arī uz gaišajām lietām. Bija trūkumi, kur nu bez tiem, bet bija arī labas lietas. varbūt šoreiz tās nerealizējās, bet būs iespēja tās laist darbā nākamreiz. Cerams, nākamgad izdosies savākt spēcīgāku sastāvu, arī pašiem spēlētājiem būs veiksmīgākas sezonas gadījušās par aizvadīto (kā Girgensonam, Ķēniņam u.c.), kalendārs būs pateicīgāks, un, vienvārdsakot, vienkārši veiksme būs mūsu pusē! Jo bez tās uzvarēt nevar (ja vien neesi līmeni augstāks par pretinieku).

  +1 [+] [-]

, 2016-05-17 22:00, pirms 9 gadiem
eksperts tiešām nezina kāds bija Latvijas galvenais uzdevums?

  -3 [+] [-]

, 2016-05-17 22:10, pirms 9 gadiem
Nafig šitas kepkas viedoklis tiek pēc katras spēles uzspiests?
kāds vispār izslasa,kas šim pusprātam galvā darās?
man pajāt pilnībā

     [+] [-]

, 2016-05-17 22:17, pirms 9 gadiem
Paste eksperts
ja nu vienīgi Olympic casino uz aparātiem

  +3 [+] [-]

, 2016-05-17 22:21, pirms 9 gadiem
Pastem nepiekrītu par Indraši, Girgensonu un Ķēniņu - Girgensonam un Ķēniņam savos klubos diemžēl nav vārtu gūšanas uzdevums, bet argesīva spēle un cīņa par ripu, bet Beresņevs neprot izmantot Indraši - Indrašis vienmēr ir bijis induviduālists un brīvdomātājs un tādā maiņā viņš arī spētu atvērties kur viņam ļauj brīvi rīkoties laukumā - diemžēl Beresņevs to neredz kā to redzēja Nolans!

     [+] [-]

, 2016-05-17 22:26, pirms 9 gadiem
norins rakstīja: Nafig šitas kepkas viedoklis tiek pēc katras spēles uzspiests?
kāds vispār izslasa,kas šim pusprātam galvā darās?
man pajāt pilnībā
OLYBET par to maksā

     [+] [-]

, 2016-05-17 22:38, pirms 9 gadiem
bergs21 rakstīja: Paste eksperts
ja nu vienīgi Olympic casino uz aparātiem
un optibetā.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-17 22:47, pirms 9 gadiem
šitais alkāns ir riktīgais experts..

     [+] [-]

, 2016-05-17 22:47, pirms 9 gadiem
belluschi rakstīja: Principā visus šos 20 gadus esam mīņājušies uz vietas, ar tendenci tomēr vairāk uz regresu. Fakts, ka 20 gadus esam A grupā nav nekāds sasniegums ar ko lielīties. Drīzāk jākonstatē fakts, ka vairums otro ešalona valstu mums stabili ieliek nu jau bez variantiem, Francija,
Norvēģija, Dānija. Tas, ko Lipmans mums 20 gadus baro ir pilnīgs sūds. Mēs esam tur, kur mēs esam, tuvāk B grupai, nekā tuvāk ceturtdaļfinālam.

+++

  -3 [+] [-]

, 2016-05-17 23:41, pirms 9 gadiem
Vińš laikam galvu saspiedis ja šādu sniegumu čempī var novērtēt ar plusa zīmi. knapi saglābta vieta elitē, nu jā, uz neko vairāk mēs laikam neesam spējīgi

  -2 [+] [-]

, 2016-05-18 00:04, pirms 9 gadiem
Paste laikam uz pohām šādas muļķības sarunāja.

  -3 [+] [-]

, 2016-05-18 00:05, pirms 9 gadiem
Latvijas izlases Gaisa Balons izpūtās pēc divām pirmajām spēlēm pret zviedriem un čehiem. A pēc tam emocijas bij jau beigušās ... un bij jāizmanto citi resursi( meistarība, disciplīna ...utt. ), kādi diemžēl neatradās LV izlases bagāžā
Un tikai pateicoties diviem labākajiem izlases spēlētājiem - Merzļikins un Masaļskis Latvija neizlidoja no A divīzijas
A kas būs, kad Edža kārs slidas vadzī un Elvis aizceļos Z-Amerikas virzienā ???
Gaidīsim , kad atkal parādīsies kāds vārtu brīnumbērns ???
A moš ir pēdējais laiks aizdomāties arī par citām rezervēm ???
Kirov, uz veciem lauriem vairs neizbrauksi. Tie jau ir izkaltuši un nelabi ož - kā Jāņu vainags rudenī !!!

  +2 [+] [-]

, 2016-05-18 00:23, pirms 9 gadiem
belluschi rakstīja: Principā visus šos 20 gadus esam mīņājušies uz vietas, ar tendenci tomēr vairāk uz regresu. Fakts, ka 20 gadus esam A grupā nav nekāds sasniegums ar ko lielīties. Drīzāk jākonstatē fakts, ka vairums otro ešalona valstu mums stabili ieliek nu jau bez variantiem, Francija, Norvēģija, Dānija. Tas, ko Lipmans mums 20 gadus baro ir pilnīgs sūds. Mēs esam tur, kur mēs esam, tuvāk B grupai, nekā tuvāk ceturtdaļfinālam.
Dānija un Norvēģija ieliek ne tikai Latvijai, šīs valstis tiešām strauji progresē. Parr Franciju gan tev nepiekrītu, jā elitē ir un cīnās, bet mums galīgi neieliek!

     [+] [-]

, 2016-05-18 02:31, pirms 9 gadiem
Ka par sliktu var nakt divas brivas dienas? Nav jau menesis, un te visi ir PRO hokejisti, kuri pelna ar to naudu. Kad speles divas dienas pec kartas, atkal slikti, smiekligi. Cibulskis, ja uzvaretu NOR uzvaretu liktu A ar plusu, blin trukst vardu.

     [+] [-]

, 2016-05-18 08:29, pirms 9 gadiem
ar daudz maz plus zīmi varētu vērtēt sniegumu (izceļam tieši vārdu - SNIEGUMS), ja uzvarētu Norvēģiju...

Labs sniegums nekādi nav sasaistāms ar zaudējumiem pamatlaika pēdējās minūtēs...
Jā, redzējām jaunos, jā - kļūdījāmies un no kļūdām mācās utt utjp, bet sniegumu vērtēt ar plus zīmi?? Baidos pat iedomāties, kāds būtu sniegums, ko vērtēt ar mīnuss zīmi

     [+] [-]

, 2016-05-18 08:33, pirms 9 gadiem
C'mon!
Nosaukt par labu čempionātu kurā izcīnījām tikai vienu uzvaru?!
Varbūt ir vērts tiekties augstāk un nospraust nākošo 20 gadu plānu - stabils 8nieks, jebšu katru gadu muļļāties pa elites dibengalu?

Man šogad patika - Merzļikins, Siksna, Džeriņš. Kapteinis arī mums ir ar lielo C.
Vairāk gaidīju no Masaļska, Galviņa, Girgensona.
Žēl par Kalniņa neiesaistīšanu, Zīles traumu pirms čempionāta, Miķeļa traumu čempionāta laikā.
Uzskatu, ka treneri darbu padarīja. Labprāt redzētu viņus atkal + varētu piesaistīt vēl kādu.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-18 08:40, pirms 9 gadiem
šoreiz pilnībā piekrītu Pastes viedoklim. Man šķiet, ka dažbrīd līdzjutēji un arī dažādi "eksperti" aizmirst, ka ne tuvu vairs nav tie laiki, kad daļai izlašu varēja "pārbraukt pāri". Ar šādu lielummānijas kaiti ļoti ilgi "slimoja" Krievijā, kur uzskatīja, ka daudzas izlases ir krietni vājākas par Krieviju ... bija pārlieku pieraduši pie PSRS laiku rezultātiem. Bet tā ir pagātne. Un arī mums ir jāapzinās, ka līmenis ir ļoti izlīdzinājies. Latvija tikpat labi kā var iekļūt kādreiz ceturdaļfinālā, tikpat labi var arī izkrist no elites grupas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-05-18 11:40, pirms 9 gadiem
OZZO dod piķi Pastem lai notriektu automātos un runātu muļķības

  +1 [+] [-]

, 2016-05-18 11:43, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: 1 uzvara 7 spēlēs - nav pamats eiforijai
Tā vai citādi, bet ar 1 uzvaru pietiek, lai paliktu top16!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-18 15:06, pirms 9 gadiem
Kopā pasaule ir ap 50 valstvienībām no kurām aktīvi darbojas labi ja 30, ja mēs pie aktīvajām pieskaitam tādas izlases, kā Lietuva, Igaunija, Rumānija, Serbija utt. Ja gribam būt reālisti, tad vel skaits jāsamazina uz kādām 20 tādām, kurās reāli tiek spēlēts hokejs, ir daudz maz pieklājīga hokeja līga, kas tā pat ir pusprofesionālās. Nu tad 20 valstu konkurencē neizkrist no labāko 14 saraksta(ja pieņemam, ka 15 un 16 lido laukā) man nešķiet ļoti augsts sasniegums. 20 gadus esam tur noturējušies paturot prātā, ka pirms 10 gadiem hokeju spēlēja vel mazāk valstīs nav sasniegums ar kuru lepoties, nesalīdzināsi ar futbolu vai basketbolu. Ja šādi paskatamies uz situāciju, tad mums katru gadu vajadzētu domāt par iekļūšanu labāko 8niekā nevis par to vai paliksim augtākajā divīzijā. Viela pārdomām...
1 2 36 komentāri