Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Džekijs Stjuarts: "Manā laikā šāda rīcība nebūtu iespējama"

Juris Grīns
Juris Grīns

Džekijs Stjuarts: "Manā laikā šāda rīcība nebūtu iespējama"
Džekijs Stjuarts
Foto: LaPresse/Scanpix

Trīskārtējais F1 pasaules čempions Džekijs Stjuarts nosodījis Lūisu Hamiltonu rīcību Abū Dabī "Grand Prix" sacīkstēs, kad vispirms viņš mēģināja bremzēt komandas biedru Niko Rosbergu, bet pēc finiša izteica šaubas, vai šogad titulu ieguvis pats spēcīgākais pilots. Stjuarts uzskata, ka viņa laikos šāda rīcība no sportistu puses nebūtu iespējama.

Stjuarts Formulā 1 startēja no 1965. līdz 1973. gadam, pārstāvot tādas vienības kā "BRM", "Matra" un "Tyrrell". Aizvadīto deviņu sezonu laikā skots piedalījās 100 sacīkstēs, uzvarēja 27 posmos, 43 reizes kāpa uz pjedestāla, trīs reizes kļuva par čempionu, divas reizes bija vicečempions un vienreiz sezonu pabeidza trešajā vietā.

Lai gan pēc finiša Hamiltons apsveica Rosbergu ar izcīnītu pirmo F1 titulu karjerā, brits interviju laikā turpināja uzsvērt, ka šogad daudzkārt piedzīvojis tehniskas problēmas, šī iemesla dēļ zaudējot daudzus punktus, kā arī apšaubīja, vai titulu patiešām ieguvis sezonas spēcīgākais pilots. Kopvērtējumā čempionam Rosbergam Hamiltons zaudēja piecus punktus.

"Nedomāju, ka manā laikā piloti būtu darījuši tādas lietas vai runājuši kaut ko tādu," atzīst Stjuarts. "Komandas norādījumiem ir jāklausa. Viņam vajadzētu būt pateicīgam, nevis sarūgtinātam par to, ka viņš ir kopā ar "Mercedes", absolūti dominējošo komandu. Komanda visu izdarīja pareizi, šogad tā ir pierādījuši, cik laba tā ir, un tās iekšienē ir jāuztur labas attiecības, sevišķi ar komandas biedru."

Hamiltons šogad uzvarēja desmit posmos, kamēr Rosbergs triumfēja deviņās sacīkstēs. Hamiltonam acīm redzami ir grūti pieņemt, ka tieši komandas biedrs, nevis viņš pats ir uzvarējis 2016. gada F1 čempionātā.

"Ir jāizrāda cieņpilna attieksme ne tikai tad, kad uzvari, bet arī tad, ja piedzīvo zaudējumu," uzskata Stjuarts. "Ir jāaizmirst pagātnes notikumi. Viņš parādīja lielisku sniegumu, uzvarot Abū Dabī un kopumā šogad uzvarēja desmit sacīkstēs, tādēļ nedrīkstētu būt nelaimīgs. Trīs reizes viņš ir bijis čempions. Nav daudzi, kas būtu uzvarējuši tik daudz reižu. Viņam būtu jābūt laimīgam."

Izmantotie resursi:
F1Today.net

Slēpts komentārs: toms_kranihs_104137610074211

  +7 [+] [-]

, 2016-11-29 08:01, pirms 8 gadiem
Neko nepareizu jau nepateica!

  -3 [+] [-]

, 2016-11-29 08:19, pirms 8 gadiem
manos laikos, tavos laikos - nepatīk man šitā salīdzināšana, ir tagadne un lai gan neesmu Hamiltona fans viņš brauca tā kā uzskatīja sev par pareizu un kā iespējams varētu kļūt pa čempionu
Nez ko tad šis pensis pats būtu darījis viņa vietā, aizbraucis tālu prom un dzēris tēju finišā gaidot Rosbergu
*jāpriecājas ka nemēģināja izraisīt tīšas sadursmes, vot tad varētu runāt par korektumu utt.
Slēpts komentārs: G-POWER

  +6 [+] [-]

, 2016-11-29 09:19, pirms 8 gadiem
G-POWER rakstīja: par tiem laikiem pilnigu piekritu.... zb tie salidzinajumi... agrak viss bija savadak...
Kā tad tas var traucēt, nepatīk, nelasi. Man, piemēram, interesanti uzzināt

  +1 [+] [-]

, 2016-11-29 09:21, pirms 8 gadiem
Jus esat auni laikam,komandu paveles ir jaklausa gribi to vai ne,nevis izrunaties,Hamiltons ir liels blauris un citus neciena,Hamis daudz vairak runa nevis ka Rosbergs,noskaidro visu trase...Rosbergs ir daudz reizes bijis tada situacija ka Hamiltons,bet nav publiski teicis ka komanda to dara speciali,ka to dara Hamiltons...ta ka domaju ka driz bus skaidrs,vai Hamiltons brauks Mersedes vai ne...

  -1 [+] [-]

, 2016-11-29 09:41, pirms 8 gadiem
Arsenich rakstīja: Jus esat auni laikam,komandu paveles ir jaklausa gribi to vai ne,nevis izrunaties,Hamiltons ir liels blauris un citus neciena,Hamis daudz vairak runa nevis ka Rosbergs,noskaidro visu trase...Rosbergs ir daudz reizes bijis tada situacija ka Hamiltons,bet nav publiski teicis ka komanda to dara speciali,ka to dara Hamiltons...ta ka domaju ka driz bus skaidrs,vai Hamiltons brauks Mersedes vai ne...
Jā, Hamiltons cīnās par čempi, komandai neko nevajag vairs, viņi pirms sacīkstes publiski pasaka, ka neiesaistīsies, taču tagad saka, ka viņam ir jābrauc tā vai citādi, un viņš kā aita sekotu pavēlēm, samazinot savas izredzes. Viss no Hamiltona puses bija godīgi, bet netīri (tas nav aizliegts). Turklāt Mercedes paši iešaus kājā sev - ne par velti viņi maksā Hamiltonam tādu algu, jo viņš ienes komandai vēl vairāk naudas.

  +8 [+] [-]

, 2016-11-29 09:42, pirms 8 gadiem
Vairāk Hamim patraucēja viņa noraktie starti. Brauc ātrākajāja mašīna un čīkst.

  +2 [+] [-]

, 2016-11-29 09:50, pirms 8 gadiem
Hamiltons iespējams ir labāks braucējs par Rosbergu, taču viņam dzīves izpratne nav stiprā puse...kas bez maklarena ir Hamiltons? ...nekas! ...šie paņems citu braucēju, kaut vai veco Raikonenu vai veco Alonso un šie jau būs čempioni un abi brauc labāk par Hamiltonu

  -2 [+] [-]

, 2016-11-29 09:58, pirms 8 gadiem
Kad visi fani patīs vēsturi atpakaļ līdz sezonām 1988. un 1989., tad atcerēsies, ka pēc šīm sezonām par pasaules fanu līderi kļuva Senna, kurš cīnījās līdz pēdējam par titulu, nevis Prosts.
Šis ir šovs, un šajā šovā šogad uzstājās Hamiltons ar Verstapenu, pie tam, abi iznīcināja savus konkurentus trasēs, kurās prasījās īpašu braukšanu, piemēram, Brazīlija, Monako.
Rosbergs ir tāds pats braucējs kā Feteļš - neuzkrītošs, un kad ir aizmugurē, tas ir bezspēcīgs. No viņiem ne kāda jēga nav, reklāmdevējiem neinteresanti cilvēki.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-29 10:17, pirms 8 gadiem
dakots rakstīja: Hamiltons iespējams ir labāks braucējs par Rosbergu, taču viņam dzīves izpratne nav stiprā puse...kas bez maklarena ir Hamiltons? ...nekas! ...šie paņems citu braucēju, kaut vai veco Raikonenu vai veco Alonso un šie jau būs čempioni un abi brauc labāk par Hamiltonu
da nevajag pljuutiit,Maclaren jau paaris gadus ir paaris gaismas gadu attaalumaa no labaakajaam F-1 komandaam un F-1 jau kaadus gadus desmit nav noziimes pilota speejaam,bet gan mashiinai ar ko brauc,tas pats Rosbergs ir daudz sliktaaks pilots kaa Vetels,Alonso,Batons, Raikonens un veel paaris,bet brauc vinjsh Mercedes ne citaa komandaa, tikpat labi Irvains vai Alesi savaa laikaa bija mega brauceeji jo starteeja Ferrari

     [+] [-]

, 2016-11-29 10:23, pirms 8 gadiem
piekritīšu "esprets" par to iešaušanu sev kājās
nākošo gad ja merši ieliek Hamim kādi sacīksti sēdēt garāžā un beigās sanāk sīva cīņa par konstroktora kausu un lielo piķi tad var beigties visādi un kost pirkstos varēs tikai paši sev

galu galā mums tak patīk intrigas līdz sacīkšu beigām un visas sezonas garumā. kur tie laiki kad pirmajos posmos bija en.tie uzvarētāji un vairāki piloti sitās pat līdz pēdējiem līkumiem kurš būs čempions.
hamiltona vietā es būtu darījis tā pat, galu galā mārketingam šis nāca pa labu un daudzi šo teātri skatījās līdz galam un F1 tagad skatītājus un emocijas vajag kā ēst jo tv translācijas un ta nauda sarūk - tā kā es nostāšos Hamiltona pusē
*pie tam, nav viņš tik traks ka izraisītu avārijas vai pakļautu citus lielam riskam, vnk brauca pēc savas taktikas un savā ziņā deva ziņu Rosbergam - ja esi tik "vēss kā kimi" tad lai būtu par čempionu tev jāmāk arī izturēt tāda spriedze

     [+] [-]

, 2016-11-29 12:31, pirms 8 gadiem
Kādā sakarā te daudzi piemin to ka Hamiltons varēja izraisīt avāriju,kāda viņam no tā jēga..? Automātiski Rosbergs čempions. Es esmu Hamiltona pusē,vajag cīnīties līdz beigām!

     [+] [-]

, 2016-11-29 14:00, pirms 8 gadiem
NilsK, re, es jau kuro gadu neskatos F1 un esmu atpalicis, ka maklarens un mersedess nav viena un tā pati komanda, bet doma jau pareiza, ka Hamiltonam nav kārtībā ar galvu...
p.s.
...un lūdzu nelieto tādus vārdus kā "pļūtīt" , tie Tevi neraksturo pozitīvi

  +2 [+] [-]

, 2016-11-29 14:00, pirms 8 gadiem
Tas, ka mēģināja bremzēt, vēl ir pieņemams, jo visi līdzekļi labi, bet izrunāties par sava komandas biedra spējām ir galīgi necienīgi. Varētu padomāt, ka Rosbergam labāka mašīna bija piešķirta. Pats Hamiltons cik reizes startu nogulēja sezonas vidū. Rosbergs brauca stabili, turklāt sezonas otrajā pusē arī aktīvi, veicot daudzas apdzīšanas. Salīdzinot ar 2015 sezonu, liels solis uz priekšu. Jācer uz progresu arī turpmāk. Lai dzīvo karalis!

  +1 [+] [-]

, 2016-11-29 14:34, pirms 8 gadiem
Man likās, ka F1 noskaidro ātrāko pilotu. Abu Dhabi Hamiltons centās nebūt ātrākais. Diezgan nesportiski. Haters gonna hate.

  -3 [+] [-]

, 2016-11-29 15:56, pirms 8 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Tas, ka mēģināja bremzēt, vēl ir pieņemams, jo visi līdzekļi labi, bet izrunāties par sava komandas biedra spējām ir galīgi necienīgi. Varētu padomāt, ka Rosbergam labāka mašīna bija piešķirta. Pats Hamiltons cik reizes startu nogulēja sezonas vidū. Rosbergs brauca stabili, turklāt sezonas otrajā pusē arī aktīvi, veicot daudzas apdzīšanas. Salīdzinot ar 2015 sezonu, liels solis uz priekšu. Jācer uz progresu arī turpmāk. Lai dzīvo karalis!
Te tu kļūdies - ne karalis, bet pabiru uzlasītājs, kurš vairākos posmos pirms beigām uzvarai pat tuvumā nebija. Jā, pērn pēdējos trīs posmos bija varenāks, bet to norakstīja uz to, ka Hamis čilla brauca. šogad sezonas otrā pusē uzvarēja tikai Japānā, kapitāla veiksme viņam stāvēja blakām pēdējos posmos, kad RedBull kļūdījās, vai arī Brazīlijas pārtraukumi.
Ja ir jāapdzen komandas biedrs, tad Hamiltonu trasē Rosbergs vēl nav apdzinis, izņemot startu.
Vēlreiz atkārtoju, un neviens nevar nepiekrist, ka līdz finišam pie tv sēdēja visi, jo tikai un vienīgi pateicoties Hamiltonam, vismaz līdz pēdējam aplim bija kaut kāda intriga, citādi nebūtu jēga skatīties, ka Hamiltons atraujas no otrās vietas, jo Rosbergs tāpat brauktu veģetatīvā stāvoklī, lai maksimāli samazinātu risku tehnikas bojājumu iespējai. Vai tas būtu pēdējā posmā interesantāk, un to gribēji redzēt? Hamiltons pierādīja, ka viņs ar Rosbergu spēlējas kā kaķis ar peli - gribu braucu ātrāk, gribu, velkos, un tāpat nevari mani apdzīt. Vācijai ir divi aktuālie čempji, bet pašā Vācijā nenotiks F1, jo nav nekādas intereses!!! Silverstouna izpārdota ar 120000 apmeklētājiem, Vācijā nevar notirgot pat 50000 biļetes. Vai tiešām vācieši nesaprot F1 vai arī viņiem neinteresē ne Feteļš, ne Rosbergs, ne Mercedes, ne Ferrari? Pat uz Austriju ir lielāka interese.

     [+] [-]

, 2016-11-29 18:23, pirms 8 gadiem
archdevil rakstīja: Te tu kļūdies - ne karalis, bet pabiru uzlasītājs, kurš vairākos posmos pirms beigām uzvarai pat tuvumā nebija. Jā, pērn pēdējos trīs posmos bija varenāks, bet to norakstīja uz to, ka Hamis čilla brauca. šogad sezonas otrā pusē uzvarēja tikai Japānā, kapitāla veiksme viņam stāvēja blakām pēdējos posmos, kad RedBull kļūdījās, vai arī Brazīlijas pārtraukumi.
Ja ir jāapdzen komandas biedrs, tad Hamiltonu trasē Rosbergs vēl nav apdzinis, izņemot startu.
Vēlreiz atkārtoju, un neviens nevar nepiekrist, ka līdz finišam pie tv sēdēja visi, jo tikai un vienīgi pateicoties Hamiltonam, vismaz līdz pēdējam aplim bija kaut kāda intriga, citādi nebūtu jēga skatīties, ka Hamiltons atraujas no otrās vietas, jo Rosbergs tāpat brauktu veģetatīvā stāvoklī, lai maksimāli samazinātu risku tehnikas bojājumu iespējai. Vai tas būtu pēdējā posmā interesantāk, un to gribēji redzēt? Hamiltons pierādīja, ka viņs ar Rosbergu spēlējas kā kaķis ar peli - gribu braucu ātrāk, gribu, velkos, un tāpat nevari mani apdzīt. Vācijai ir divi aktuālie čempji, bet pašā Vācijā nenotiks F1, jo nav nekādas intereses!!! Silverstouna izpārdota ar 120000 apmeklētājiem, Vācijā nevar notirgot pat 50000 biļetes. Vai tiešām vācieši nesaprot F1 vai arī viņiem neinteresē ne Feteļš, ne Rosbergs, ne Mercedes, ne Ferrari? Pat uz Austriju ir lielāka interese.
Nečīksti, Hameļa faneli. Rodas iespaids, ka attaisnosi jebkuru savā elka rīcību, lai ko viņš darītu. Rosbergs šosezon bija labāks un godam izcīnīja titulu. Hamelis sezonas vidū daudz zaudēja savu startu laikā, un te nekādas atrunas par tehniskām ķibelēm arī neder. Turklāt citās sezonās, kad Hamelis vinnēja, Rosbergam vai citiem pilotiem bieži neveicās ar tehnikas problēmām, taču neviens no viņiem neizteicās, ka būtu labāki par čempionu, apšaubot viņa titulu. Hamelis neprot zaudēt, bet būs jāiemācās. Bet pēdējā posmā ne jau Hamelis spēlējās ar Rosbergu, bet tieši otrādi - Rosbergam bija skaidri zināms mērķis, ko jāsasniedz, un viņš eleganti un pacietīgi gāja uz to, izdarot visu, ko vajag, kontrolējot sacīkstes gaitu, lai ko Hamelis priekšā darītu. Un viņš nežēlojās komandai, komanda pati aicināja Hameli braukt ātrāk. Tas, ka viņš komandas vēlmes ignorēja, jau ir viņa paša bezspēcības apliecinājums (vismaz - konkrētajā brīdī). Bet vēlākie komentāri par to, vai uzvarēja stiprākais - maza bērna pinkšķi par nedabūto kārumu.

     [+] [-]

, 2016-11-29 21:53, pirms 8 gadiem
Hamiltons savu titulu zaudēja jau sen pirms pēdējā posma. To ko viņš darīja pēdējā posmā bija bērna līmenis. Viņš pat varēja vispār nedarīt neko, pat varēja izsist Niko ārā kā te daži raksta ( bobis)
agrāk bija citi morāles principi un sacīksrtēs bija cita aura. Tagad visā valda nauda un citi principi. Vecajam ir taisnība