Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Hamiltons: "Šis bija mans sliktākais sniegums pēdējo gadu laikā"

Juris Grīns
Juris Grīns

Hamiltons: "Šis bija mans sliktākais sniegums pēdējo gadu laikā"
Hamiltona un Rikjardo cīņa Ungārijā
Foto: LaPresse/Scanpix

F1 čempionāta līderis Luiss Hamiltons atzīst, ka viņa sniegums Ungārijas "Grand Prix" izcīņā bija viens no pēdējos gados sliktākajiem, taču sportists nespēj izskaidrot, kāpēc pieļāvis tik daudzas kļūdas.

"Mercedes" pilotam sacīkstes Budapeštā bija piedzīvojumiem bagātas. Jau startā no pirmās pozīcijas viņš atkrita uz ceturto, bet sestajā līkumā kļūdījās un izbrauca grants joslā, noslīdot jau uz desmito vietu. Britam izdevās pakāpties uz ceturto pozīciju, bet sekoja sadursme ar Danielu Rikjardo, par ko pienācās "drive through" sods. Hamiltons atkrita ārpus pirmā desmitnieka, bet spēja aizcīnīties līdz sestajai vietai.

"Visu laiku kautkas negāja," reportieriem pēc finiša atzina Hamiltons. "Man pietrūkst vārdu, lai to izskaidrotu. Vienkārši rādīju ļoti sliktu sniegumu, visu laiku pieļāvu kļūdas. Nezinu, varbūt tas bija tāpēc, ka pietiekami daudz nekoncentrējos."

Lai gan Hamiltonam sacīkste bija ļoti neveiksmīga, arī viņa komandas biedram un sīvākajam konkurentam Niko Rosbergam nepaveicās. Vācietis bija otrajā vietā, kad cīņā ar Rikjardo pārdūra riepu, rezultātā finišējot vien astotajā vietā. Tādejādi Hamiltona pārsvars sezonas kopvērtējumā, par spīti nedienām Ungārijā, pār Rosbergu pieaudzis līdz 21 punktam.

Hamiltons atzīst, ka bijis ātrs, taču izdarījis daudzas nepareizas izvēles.

"Es "devu grīdā", nevienā brīdī nepadevos, taču bija ļoti daudzas problēmas," skaidro divkārtējais F1 čempions. "Ir iespējams izvēlēties kādu no divām iespējām, bet es šodien katru reizi izvēlējos nepareizo. No šodienas daudz ko varu mācīties un paturēt to prātā. Šī bija neticami briesmīga diena. Vai esmu pelnījis punktus? Es nepadevos un mans ātrums bija labs... Ar Dieva žēlastību punktus saņēmu, taču tagad laiks atpūtai, lai pēc tam atgrieztos spēcīgāks. Šis bija viens no maniem sliktākajiem sniegumiem pēdējos gados, taču mēs visi esam cilvēki."

Tagad F1 čempionātā gaidāms pārtraukums līdz 23. augustam, kad Beļģijā notiks nākamās sacensības.

Izmantotie resursi:
Formula 1, MotoGP, GP2, GP3, F3 and IndyCar...

  +2 [+] [-]

, 2015-07-26 20:10, pirms 9 gadiem
džekam bja drusku sakāpis galvā. Tagad drusciņ būs nolaidies uz zemes. es gan ceru ka konkurenti arī atgriezīsies daudz spēcīgāki

  +2 [+] [-]

, 2015-07-26 20:36, pirms 9 gadiem
Hamim paveicās, ka Rosbergs bija tik liels muļļa, ka nepaņēma kaut vai 3-o vietu un nesaasināja situāciju kopvērtējumā.
Šī gonka parādīja, ka Hamis un Mercedes kopumā nav gatavi situācijām, kad neizdodas aizbraukt no visiem prom jau startā. (Ferrari šodien nebija tik negatavi paņemt to, ko dod, kā Williams pagājušajā gonkā)

  -1 [+] [-]

, 2015-07-26 20:54, pirms 9 gadiem
Hami,arī haļavas kādreiz beidzās!

  +1 [+] [-]

, 2015-07-26 20:56, pirms 9 gadiem
Kalvis Krūmiņš rakstīja: Hamim paveicās, ka Rosbergs bija tik liels muļļa, ka nepaņēma kaut vai 3-o vietu un nesaasināja situāciju kopvērtējumā.
Šī gonka parādīja, ka Hamis un Mercedes kopumā nav gatavi situācijām, kad neizdodas aizbraukt no visiem prom jau startā. (Ferrari šodien nebija tik negatavi paņemt to, ko dod, kā Williams pagājušajā gonkā)
Pilnībā piekrītu! Par spīti visām savām neveiksmēm, Hamelim vēl paveicās, ka vairāki sacīkšu beigu daļā priekšā esošie izstājās (vai saskārās ar savām problēmām un atkrita daudz zemāk, kā, piemēram, Botass), plus Rosbergam nepaveicās (vai viņš arī kļūdījās)... Merši pārāk pieraduši braukt visiem pa priekšu, bet, kad izrādās, ka viņiem jācīnās ar citiem blakus, nemaz tik viegli vis neiet!

  +1 [+] [-]

, 2015-07-26 21:13, pirms 9 gadiem
Nezinu, ko te par baigo veiksmi runāt - pats divreiz atkrita uz beigām, pats arī aizkapājās līdz punktiem. Katrā ziņā Rikjardo un Hamiltons parūpējās par interesantu sacīksti. Skaidrs, ka šī sacīkste atgādina laikus, kad Hamis trakojot vairāk punktus zaudēja kā ieguva, bet pēc šiem izteikumiem tā vien rādās, ka pats Hamiltons saprot to vislabāk.
denebs rakstīja: Pilnībā piekrītu! Par spīti visām savām neveiksmēm, Hamelim vēl paveicās, ka vairāki sacīkšu beigu daļā priekšā esošie izstājās (vai saskārās ar savām problēmām un atkrita daudz zemāk, kā, piemēram, Botass), plus Rosbergam nepaveicās (vai viņš arī kļūdījās)... Merši pārāk pieraduši braukt visiem pa priekšu, bet, kad izrādās, ka viņiem jācīnās ar citiem blakus, nemaz tik viegli vis neiet!

  +3 [+] [-]

, 2015-07-26 21:44, pirms 9 gadiem
Kalvis Krūmiņš rakstīja: Hamim paveicās, ka Rosbergs bija tik liels muļļa, ka nepaņēma kaut vai 3-o vietu un nesaasināja situāciju kopvērtējumā.
Šī gonka parādīja, ka Hamis un Mercedes kopumā nav gatavi situācijām, kad neizdodas aizbraukt no visiem prom jau startā. (Ferrari šodien nebija tik negatavi paņemt to, ko dod, kā Williams pagājušajā gonkā)
Jā, Hamim nenoliedzami noveicās ar Rosberga cauro riepu, tur nav divu domu, taču pārmest Hamiltona nespēju konkurēt sacīkstei peletona vidū ir muļķīgi. Hamis divreiz atkrita līdz otrā desmita sākumam un divreiz arī ātri atgriezās stabilos punktos. Cik tālu būtu ticis tevis pieminētais muļļa Rosbergs, kurš visas sacīkstes garumā bija acīm redzami lēnāks par Hami un kopumā vienmēr peletona vidusdaļā bijis krietni piesardzīgāks?
Jā, meršiem šī bija viena dīvaina sacīkste, pērās kā pliki pa nātrēm, bet Hamis vēl aiz vien ir viens no labākajiem, ja ne labākais top pilots atklātā cīņā.

     [+] [-]

, 2015-07-26 21:51, pirms 9 gadiem
Paldies Morim par interesanto gonku! Nezinu, vai bija pelnījis palielināt pārsvaru, bet vismaz gonku padarīja ļoti skatāmu (nejaukt ar interesantu). Visiem skaidrs, ka Rosberjs apdzīt nevienu nespēj, kur nu vēl aizsargāt savu pozīciju, tas nav F1 braucējs - tikai bojā visu sastāvu

  -1 [+] [-]

, 2015-07-26 23:11, pirms 9 gadiem
playthegame rakstīja: Jā, Hamim nenoliedzami noveicās ar Rosberga cauro riepu, tur nav divu domu, taču pārmest Hamiltona nespēju konkurēt sacīkstei peletona vidū ir muļķīgi. Hamis divreiz atkrita līdz otrā desmita sākumam un divreiz arī ātri atgriezās stabilos punktos. Cik tālu būtu ticis tevis pieminētais muļļa Rosbergs, kurš visas sacīkstes garumā bija acīm redzami lēnāks par Hami un kopumā vienmēr peletona vidusdaļā bijis krietni piesardzīgāks?
Jā, meršiem šī bija viena dīvaina sacīkste, pērās kā pliki pa nātrēm, bet Hamis vēl aiz vien ir viens no labākajiem, ja ne labākais top pilots atklātā cīņā.
es vairāk runāju par to, ka Hamis sadeg, ja startā nesaiet, un sāk taisīt ziepes.
muļļa Rosbergs varēja neriskēt un paņemt drošus 15 punktus par 3 vietu, nevis sadurt riepu cīņā par 3 papildu punktiem un palikt aiz Hamiltona
(par meršu izvēlēto stratēģiju Rosbergam vispār nerunāsim)

  -2 [+] [-]

, 2015-07-26 23:43, pirms 9 gadiem
Kalvis Krūmiņš rakstīja: es vairāk runāju par to, ka Hamis sadeg, ja startā nesaiet, un sāk taisīt ziepes.
muļļa Rosbergs varēja neriskēt un paņemt drošus 15 punktus par 3 vietu, nevis sadurt riepu cīņā par 3 papildu punktiem un palikt aiz Hamiltona
(par meršu izvēlēto stratēģiju Rosbergam vispār nerunāsim)
rasists!

  +2 [+] [-]

, 2015-07-27 07:45, pirms 9 gadiem
Kalvis Krūmiņš rakstīja: es vairāk runāju par to, ka Hamis sadeg, ja startā nesaiet, un sāk taisīt ziepes.
muļļa Rosbergs varēja neriskēt un paņemt drošus 15 punktus par 3 vietu, nevis sadurt riepu cīņā par 3 papildu punktiem un palikt aiz Hamiltona
(par meršu izvēlēto stratēģiju Rosbergam vispār nerunāsim)
Divreiz braukt ar cietajām riepām esot bijis paša Rosberga nevis komandas lēmums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-27 11:19, pirms 9 gadiem
Kalvis Krūmiņš rakstīja: Hamim paveicās, ka Rosbergs bija tik liels muļļa, ka nepaņēma kaut vai 3-o vietu un nesaasināja situāciju kopvērtējumā.
Šī gonka parādīja, ka Hamis un Mercedes kopumā nav gatavi situācijām, kad neizdodas aizbraukt no visiem prom jau startā. (Ferrari šodien nebija tik negatavi paņemt to, ko dod, kā Williams pagājušajā gonkā)
nebūtu Kimi ģenerātora problēma droši ka būtu Ferrari 1&2

  -1 [+] [-]

, 2015-07-27 12:27, pirms 9 gadiem
Besī ārā tas Rikjardo. Jau pag. sezon taisīja tādus pašus apdzīšanas manevrus. Tā var kompjūterspēlītēs darīt, ka ielien iekšmalā un bremzē ar kūpošām riepām un otram nekas cits neatliek, kā uztaisīt sadursmi vai palaist garām.
Ok, Rosbergs viņam virsū uzbrauca pēc tā manevra, bet tas manevrs bija stulbs un viņam vajadzēja iešķiebt kādu sodu.

     [+] [-]

, 2015-07-27 12:33, pirms 9 gadiem
playthegame rakstīja: Jā, Hamim nenoliedzami noveicās ar Rosberga cauro riepu, tur nav divu domu, taču pārmest Hamiltona nespēju konkurēt sacīkstei peletona vidū ir muļķīgi. Hamis divreiz atkrita līdz otrā desmita sākumam un divreiz arī ātri atgriezās stabilos punktos. Cik tālu būtu ticis tevis pieminētais muļļa Rosbergs, kurš visas sacīkstes garumā bija acīm redzami lēnāks par Hami un kopumā vienmēr peletona vidusdaļā bijis krietni piesardzīgāks?
Jā, meršiem šī bija viena dīvaina sacīkste, pērās kā pliki pa nātrēm, bet Hamis vēl aiz vien ir viens no labākajiem, ja ne labākais top pilots atklātā cīņā.
Tik pat labi Rosbergs varbut negaja uz risku ka neka beigas vins vareja uzvaret taa vai sa, redzot kad Hamiltons ir patalu no vina, vinam

  -1 [+] [-]

, 2015-07-27 14:05, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Paldies Morim par interesanto gonku! Nezinu, vai bija pelnījis palielināt pārsvaru, bet vismaz gonku padarīja ļoti skatāmu (nejaukt ar interesantu). Visiem skaidrs, ka Rosberjs apdzīt nevienu nespēj, kur nu vēl aizsargāt savu pozīciju, tas nav F1 braucējs - tikai bojā visu sastāvu
Viņš vismaz ar pārgrieztiem ratiem neuztriecās Rikjardo sānos Un startā arī neaizbrauca pa taisno grantī