Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Hamiltons triumfē Singapūrā un kļūst par kopvērtējuma līderi

Hamiltons triumfē Singapūrā un kļūst par kopvērtējuma līderi
Lūiss Hamiltons & Sebastjans Fetels
Foto: AFP/Scanpix

Pirmās formulas pasaules čempionāta Singapūras „Grand Prix” izcīņā šodien uzvaru svinēja „Mercedes” britu pilots Lūiss Hamiltons, bet līdzšinējais kopvērtējuma līderis Niko Rosbergs („Mercedes”) sacensību ievadā izstājās formulas defekta dēļ.

Otro vietu Singapūras Lielās balvas izcīņā ieguva „Red Bull” komandas pilots, četrkārtējais pasaules čempions Sebastjans Fetels, bet trešais bija divkārtējais pasaules čempions Fernando Alonso no „Ferrari”.

„Red Bull” austrāliešu pilots Daniels Rikjardo, kuram šosezon kā vienīgajam izdevies izjaukt „Mercedes” pilotu uzvaru sēriju, ieņēma ceturto vietu, piekto vietu ieguva Felipe Masa („Williams”), bet pēdējā aplī uz sesto vietu pakāpās Žans-Ēriks Vernjē („Toro Rosso”). Tāpat punktus šajās sacensībās nopelnīja arī Serhio Peress („McLaren”), Kimi Raikonens („Ferrari”), Niko Hilkenbergs („Force India”) un Kevins Magnusens („McLaren”).

Jau pirms starta Rosbergam radās problēmas ar formulu, bet 14. aplī pieņēma lēmumu izstāties no sacensībām, jo tāpat vairs nepretendēja uz punktu nopelnīšanu.

Pasaules čempionāta kopvērtējumā Hamiltons ar 241 punktu pakāpās uz pirmo vietu, par trim punktiem apsteidzot Rosbergu, bet trešais ar 181 punktu ir Rikjardo.

Nākamais posms – Japānas „Grand Prix” izcīņa – risināsies pēc divām nedēļām, kam sekos posmi Krievijā, ASV, Brazīlijā un AAE.

Singapūras GP

V.PilotsValstsKomanda
1.L. HamiltonsLielbritānijaMercedes
2.S. FetelsVācijaRed Bull
3.D. RikjardoAustrālijaRed Bull
4.F. AlonsoSpānijaFerrari
5.F. MasaBrazīlijaWilliams
6.Ž. VernjēFrancijaToro Rosso
7.S. PeressMeksikaForce India
8.K. RaikonensSomijaFerrari
9.N. HilkenbergsVācijaForce India
10.K. MagnusensDānijaMcLaren
11.V. BotassSomijaWilliams
12.P. MaldonadoVenecuēlaLotus
13.R. GrožānsFrancijaLotus
14.D. KvjatsKrievijaToro Rosso
15.M. EriksonsZviedrijaCaterham
16.Ž. BjankiFrancijaMarussia
17.M. ČiltonsLielbritānijaMarussia
18.Dž. BatonsLielbritānijaMcLarenizstājās
19.A . ZutilsVācijaSauberizstājās
20.E. GutjeressMeksikaSauberizstājās
21.N RosbergsVācijaMercedesizstājās
22.K. KobajašiJapānaCaterhamizstājās

F1 pasaules čempionāta kopvērtējums

V.PilotsPunkti
1.L. Hamiltons241
2.N. Rosbergs238
3.D. Rikjardo181
4.F. Alonso133
5.S. Fetels124
6.V. Botass122
7.Dž. Batons72
8.N. Hilkenbergs72
9.F. Masa65
10.S. Peress45
11.K. Raikonens45
12.K. Magnusens39
13.Ž. Vernjē19
14.R. Grožāns8
15.D. Kvjats8
16.Ž. Bjanki2
17.A. Zutils0
18.M. Eriksons0
19.P. Maldonado0
20.E. Gutjeress0
21.M. Čiltons0
22.K. Kobajaši0

Izmantotie resursi:
BBC Sport

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-09-21 18:32, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Sorry, tu nebūsi tas ar kuru ielaidīšos diskusijās.
Tik varu ieteikt pameklēt Austrālijas, Vācijas, Kanādas, Beļgijas un Ungārijas sacīkšu un kvalifkāciju rezultātus.
šite pat būtu lieki strīdēties. Hamiltons ir pierādījis sevi kā ātrāks braucējs vienā aplī, bet ir problēmas ar psiholoģisko noturību zem spriedzes, Rosbergs - kā barucējs ar labāku taktikas izjūtu. Šādā kontekstā pie nosacījuma, ka komanda dod brīvas rokas, izredzes ir taktiķim, nevis tam, kas katru savu neveiksmi tvīto pa puspasauli.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-21 19:31, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: šite pat būtu lieki strīdēties. Hamiltons ir pierādījis sevi kā ātrāks braucējs vienā aplī, bet ir problēmas ar psiholoģisko noturību zem spriedzes, Rosbergs - kā barucējs ar labāku taktikas izjūtu. Šādā kontekstā pie nosacījuma, ka komanda dod brīvas rokas, izredzes ir taktiķim, nevis tam, kas katru savu neveiksmi tvīto pa puspasauli.
Tu nesajēdz ko runā čali!

1. Pa pasauli blogo youtubā Rosbergs, pēc katras sacīkstes.
2. Rosbergs ir tas, kas zem spiediena izbrauc ārpus trases.
3. Rosbergs ir tas, kurš var kvalifikācijā viens pats riņķot, bet sācīkstēs nav drosmes pat Force India apdzīt.

nevaig stāstīt pasakas. Rosbergs uzvar, ja startē no pole position.

     [+] [-]

, 2014-09-21 19:33, pirms 10 gadiem
Es lasu tā xZ komentārus, un tāda sajūta ka viņš no pasaku zemes izlīdis. Vecīt, tu šodien, vai vakar sāki F1 skatīties? Kas tie pa murgiem sarakstīti, jēzus.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-21 20:15, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Tu nesajēdz ko runā čali!

1. Pa pasauli blogo youtubā Rosbergs, pēc katras sacīkstes.
2. Rosbergs ir tas, kas zem spiediena izbrauc ārpus trases.
3. Rosbergs ir tas, kurš var kvalifikācijā viens pats riņķot, bet sācīkstēs nav drosmes pat Force India apdzīt.

nevaig stāstīt pasakas. Rosbergs uzvar, ja startē no pole position.
F1 skatos kopš 80-to gadu beigām (esmu vecs, draudziņ), Hamiltons netur spriedzi, tas jau sez ir zināms. Par Rosbergu nezinu, bet nečurā karstu Ja ju kas, esmu vienmēr bijis Williams vai britu pilotu fans. man tiešām pajāt, kurš uzvarēs šogad, bet vairāk liktu (obkejtīvi) uz Rosbergu.

     [+] [-]

, 2014-09-21 20:25, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Lai arī kurš šogad kļūtu par čempionu, ceru, ka tas būs pilots, kurš pirms pēdējā posma būs kopvērtējuma vadībā. Nenovēlu ne Niko, ne Hamim kļūt par čempionu uz kuru visi rādīs ar pirkstu ''dubulto punktu čempions''.
+1 no manis

     [+] [-]

, 2014-09-21 20:40, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: F1 skatos kopš 80-to gadu beigām (esmu vecs, draudziņ), Hamiltons netur spriedzi, tas jau sez ir zināms. Par Rosbergu nezinu, bet nečurā karstu Ja ju kas, esmu vienmēr bijis Williams vai britu pilotu fans. man tiešām pajāt, kurš uzvarēs šogad, bet vairāk liktu (obkejtīvi) uz Rosbergu.
Kaut esmu Rosberga fans, bet liekās ka spriedzi netur abi. Un piekrītu tev, Rosbergs uz taktiku vairāk iegūst, jo trasē varbūt viņam bail kļūdīties, nobloķēt riepas, izslīdēt, lai neizdotos taktika. Bet Hamiltons vairāk riskē, veic drosmīgus apdzīšanas manevrus + labi taupa degvielu.
Tā kā par šo spriedzi, tad to vislabāk tur Rikjardo, kurš spēj gan apdzīt, gan sataupīt riepas, gan ar labu taktiku uzvarēt.
Šogad ļoti simpatizē Rikjardo braukšana, un vairs par Kimi nefanoju tik daudz, bet gan par Danielu. Protams par Rosbergu arī fanoju. Vel simpatizē arī Botass, Perezs (kurš ļoti prasmīgi māk apdzīt, pietiek drosmes, bet citreiz sanāk krešš ), un arī Hulkembergs.

     [+] [-]

, 2014-09-21 20:46, pirms 10 gadiem
RonaldoTheBest rakstīja: Kaut esmu Rosberga fans, bet liekās ka spriedzi netur abi. Un piekrītu tev, Rosbergs uz taktiku vairāk iegūst, jo trasē varbūt viņam bail kļūdīties, nobloķēt riepas, izslīdēt, lai neizdotos taktika. Bet Hamiltons vairāk riskē, veic drosmīgus apdzīšanas manevrus + labi taupa degvielu.
Tā kā par šo spriedzi, tad to vislabāk tur Rikjardo, kurš spēj gan apdzīt, gan sataupīt riepas, gan ar labu taktiku uzvarēt.
Šogad ļoti simpatizē Rikjardo braukšana, un vairs par Kimi nefanoju tik daudz, bet gan par Danielu. Protams par Rosbergu arī fanoju. Vel simpatizē arī Botass, Perezs (kurš ļoti prasmīgi māk apdzīt, pietiek drosmes, bet citreiz sanāk krešš ), un arī Hulkembergs.
Protams, ka Rijkjardo šogad šo to ir pierādījis. patīkami skatīties.

     [+] [-]

, 2014-09-21 20:51, pirms 10 gadiem
Skatījos sacīksti pa vācu RTL un tur diezgan interesanti bij pavērot Laudas un Volfa attieksmi uz Rosberga situāciju, ja Lauda izskatījās diezgan noraizējies, tad Volfs bija pietiekoši mierīgs un izteicās, ka nav labi un viss. Drošvien jau varam redzēt, ko šie sāks bīdīt uz priekšu. Cerams Rosbergs pēc šīs sacīkstes nebūs nosēdies un spēs vēl parādīt uz ko ir spējīgs

     [+] [-]

, 2014-09-21 21:00, pirms 10 gadiem
Prikshaans rakstīja: Tu nesajēdz ko runā čali!

1. Pa pasauli blogo youtubā Rosbergs, pēc katras sacīkstes.
2. Rosbergs ir tas, kas zem spiediena izbrauc ārpus trases.
3. Rosbergs ir tas, kurš var kvalifikācijā viens pats riņķot, bet sācīkstēs nav drosmes pat Force India apdzīt.

nevaig stāstīt pasakas. Rosbergs uzvar, ja startē no pole position.
Nu nepiekritisu siem apgalvojumiem...acim redzami var redzet ka Rosbergam bija pamatigas problemas ar masinu...
Ta ka vel nav zinams ka butu ja Hamiltonam butu problemas...

     [+] [-]

, 2014-09-21 21:21, pirms 10 gadiem
Viss lielākais prieks man ir par Toro Rosso ka Verņje kā bulta uz beigām izšāva un beigās izspruka no palikšanas bez punktiem Lai vai kā Alonso ar malacis ar kautvai ceturto vietu

  -1 [+] [-]

, 2014-09-21 21:21, pirms 10 gadiem
Arsenich rakstīja: Nu nepiekritisu siem apgalvojumiem...acim redzami var redzet ka Rosbergam bija pamatigas problemas ar masinu...
Ta ka vel nav zinams ka butu ja Hamiltonam butu problemas...
Kepon ej paļī dinamo un nebojā gaisu ar mēsliem

     [+] [-]

, 2014-09-21 21:55, pirms 10 gadiem
I Nerazzurri rakstīja: Viss lielākais prieks man ir par Toro Rosso ka Verņje kā bulta uz beigām izšāva un beigās izspruka no palikšanas bez punktiem Lai vai kā Alonso ar malacis ar kautvai ceturto vietu
Kā Verņē ar to sodu palika?

  +1 [+] [-]

, 2014-09-21 22:07, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: šite pat būtu lieki strīdēties. Hamiltons ir pierādījis sevi kā ātrāks braucējs vienā aplī, bet ir problēmas ar psiholoģisko noturību zem spriedzes, Rosbergs - kā barucējs ar labāku taktikas izjūtu. Šādā kontekstā pie nosacījuma, ka komanda dod brīvas rokas, izredzes ir taktiķim, nevis tam, kas katru savu neveiksmi tvīto pa puspasauli.
Jā, Hamiltons ir pret tehniku nesaudzīgs, tomēr šie nav gluži tie gadījumi. Austrālijā noplīsa jau praktiski startā, Vācijas kvalifikācijā bremzēšanas laikā neizturēja jaunie bremžu diski, Ungārijas kvalifikācijā motors nosvila jau pirmajās minūtēs. Kanādā bremžu problēmas bija abiem meršiem.
Man patika Kultharda salīdzinājums starp Niko un Hami, ka Niko esot ļoti profesionāls, nosvērts, čempiona troņa cienīgs pilots, savukārt Hamiltons ir kā ielu cīkstonis, kurš paļaujas uz instinktiem un talantu.

     [+] [-]

, 2014-09-21 22:35, pirms 10 gadiem
Eu kas tas par gljuku???? Kaapeec ieraxtiits,ka Alonso ir 3.vieta?

     [+] [-]

, 2014-09-21 23:41, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Atceries kā pirms pāris gadiem vairāku ražotāju (Ferrari, RBR) formulas gāja žargonā " off the cliff" tieši pēdējos pāris apļos? manuprāt, tieši te tas notika. Šogan riepas an ir izturēigākas, bet vienaalga. Držāk jau Botas to mašīnu turēja trasē ar pēdējiem spēkiem arī pirms tam.
Tur jau tā lieta, ka Botasam bija vadāmības problēmas, to dēļ viņš nespēja būt saudzīgāks pret riepām, un pašās beigās riepas arī "uzdeva". Te viņš pats ļoti labi visu pastāsta: Боттас: Мне помешали проблемы с рулевым...

     [+] [-]

, 2014-09-21 23:59, pirms 10 gadiem
denebs rakstīja: Tur jau tā lieta, ka Botasam bija vadāmības problēmas, to dēļ viņš nespēja būt saudzīgāks pret riepām, un pašās beigās riepas arī "uzdeva". Te viņš pats ļoti labi visu pastāsta: http://www.f1news.ru/interview/bottas/97816.shtml
Tas tikai apstiprina, ka williams ir problēmas ar riepām lēnās trasēs.

     [+] [-]

, 2014-09-22 00:23, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Tas tikai apstiprina, ka williams ir problēmas ar riepām lēnās trasēs.
Jā, bet ne tikai - kā bija arī saitē rakstīts, problēmu sākotnējais cēlonis, kas apgrūtināja braukšanu, nāca no stūres iekārtas... Ja nebūtu šī iemesla, ļoti iespējams, ka viņš būtu līdzās Masam.

     [+] [-]

, 2014-09-22 06:39, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Tas tikai apstiprina, ka williams ir problēmas ar riepām lēnās trasēs.
Nu vispār jau Massa pēc pirmajiem treniņiem teica, ka viņiem lielas problēmas ar riepām bija pirmajos treniņos, bet otrajā pieregulēja autiņu tā, ka problēmas bija minimālas. Bez drošības mašīnas, kad visiem būtu 3 pitu stratēģija, viņiem problēmu nebūtu nekādu.

     [+] [-]

, 2014-09-22 09:31, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Atceries kā pirms pāris gadiem vairāku ražotāju (Ferrari, RBR) formulas gāja žargonā " off the cliff" tieši pēdējos pāris apļos? manuprāt, tieši te tas notika. Šogan riepas an ir izturēigākas, bet vienaalga. Držāk jau Botas to mašīnu turēja trasē ar pēdējiem spēkiem arī pirms tam.
Es tak teicu, ka viņš kaut kur taisni aizbrauca ne jau tāpat vien 3 braucēji uzreiz apdzina un 4ais uzreiz pēc tam.

Skats no Pereza 3 līkumus pirms finiša.
';

     [+] [-]

, 2014-09-22 09:32, pirms 10 gadiem
eddy707 rakstīja: Kā Verņē ar to sodu palika?
Pieskaitīja 5 sekundes laikam klāt un nekas nemainījās.