Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Arī Hamiltons kritizē FIA lēmumus

Arī Hamiltons kritizē FIA lēmumus
Luiss Hamiltons un Heiki Kovalainenspie jaunā MP4-24 modeļaFoto: AFP

F-1 pagājušās sezonas čempions un ''McLaren'' pilots Luiss Hamiltons ir kritizējis FIA pieņemtos jaunos noteikumus. Līdzīgi kā Hamiltons iepriekš nepamierināts ar tiem bija arī ''Renault'' pilots Fernando Alonso.

Kā zināms, tad FIA Pasaules motoru sportu padomes (WMSC) sēdē nolēma, ka turpmāk punktu sistēma nemainīsies, tomēr F-1 čempions noskaidrosies pēc gūto uzvaru skaita. Papildus tika pieņemts arī lēmums, ka 2010.gada sezonā komandu budžets nedrīkstēs būt lielāks par 30 miljoniem sterliņu mārciņu.

Šos noteikumus jau paspējuši kritizēt septiņkārtējais F-1 čempions Mihaels Šumahers, kā arī pašreizējais ''Renault'' pilots Fernando Alonso. Arī pagājušās sezonas čempions Luiss Hamiltons nebija sajūsmā par šiem pieņemtajiem FIA lēmumiem: ''Es domāju, ka tas, kas tagad notiek ap F-1, ir diezgan apkaunojoši. Ir grūti noticēt, ka šie pieņemtie lēmumi spēs palielināt sacīkšu vērošanu TV kanālos un apmeklējumu skaitu trasēs. Līdzjutēji ir mūsu galvenā prioritāte, taču mums nāksies vērot, kā viņi uz to reaģēs. Esmu drošs, ka neatkarīgi no punktu sistēmas visi piloti jebkurā sacīkstē brauc, cik ātri vien var.''

Hamiltons arī uzskata, ka šobrīd ir nepieciešami tādi vadītāji, kuri spēj ieklausīties: ''Pirmo reizi daudzu gadu laikā mums komandas, piloti, sponsori un līdzjutēji strādā kopā, lai uzlabotu F-1 darbību. Vienīgais, kas šobrīd ir nepieciešams - vadītāji, kuri spēj ieklausīties un palīdzēt mums. F-1 ir labākais, kas motosportam ir, tāpēc šobrīd visiem ir smagi jāstrādā, lai situāciju uzlabotu.''

Izmantotie resursi:
autosport.com

 +10 [+] [-]

, 2009-03-20 18:01, pirms 15 gadiem
Hamiltons arī uzskata, ka šobrīd ir nepieciešami tādi vadītāji, kuri spēj ieklausīties... Pirmo reizi es viņam kaut kur piekrītu, nost ar Mosilju!

  -4 [+] [-]

, 2009-03-20 18:05, pirms 15 gadiem
Nu visiem jau tapat neizpatiksi....
Slēpts komentārs: sandriņa_f1_bkv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ivars77

  +6 [+] [-]

, 2009-03-20 18:08, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: ciikst jau tie, kas zin, ka nu ir suudi
Visi čīkstēja, arī Kimi !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-03-20 18:11, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: ciikst jau tie, kas zin, ka nu ir suudi
kapec tad piemeram Force India nechikst?!

  -3 [+] [-]

, 2009-03-20 18:14, pirms 15 gadiem
Nesaprotu, ko tur var čīkstēt? Jaunie noteikumi tikai un vienīgi padarīs intresantāku pašu sacīksti.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-20 18:14, pirms 15 gadiem
cool4life rakstīja: ''Esmu drošs, ka neatkarīgi no punktu sistēmas visi piloti jebkurā sacīkstē brauc, cik ātri vien var''
tieši tā! Nu, nav iespējams tīšām katrā līkumā zaudēt sekundes simtdaļu. Ja FIA grib sadursmes, tad uz priekšu, jo tādi piloti kā Hamjaks jau to lietu pieprot..
Laikam vel nevienu sezonu neesi skatijies F1,jo pretējā gadijumā Tu zinātu,ka visus šos gadus ir notikušas punktu kalkulācijas jebkurā no līdervienībām! Un pie tam ne vienmēr tajā smukākā veidā! Atliek vien atcerēties ,kā Baričs palaida Šumi garām to pašu punktu dēļ!
Slēpts komentārs: -Skoufilds-
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-20 18:19, pirms 15 gadiem
cool4life rakstīja: kādā veidā?
Jo, piloti, kuri cīnīsies par titulu vairs nesēdēs aiz muguras līderim, tikai tapēc, ka punktu atšķirība starp 1. un 2. vietu ir gaužām niecīga.

  +8 [+] [-]

, 2009-03-20 18:22, pirms 15 gadiem
Labi izteikšu savu viedokli par jauno punktu skaitīšanas kārtību!
Piemērs:
Viens pilots vinnē 5 posmus, pārējos izstājas , neviens cits pilots neiegūst tik daudz punktus, sanāk viņš ir čempions.
otrs pilots visu sezonu brauc ļoti stabili, nevienas izstāšanās', izcīna 2x vairāk punktus un izcīna 4tras uzvaras, bet viņš paliek otrais kopvērtējumā!
Kur loģika? Pilnīgi nekāda, pilnīgs absudrs! Eklstonam atkal kaut kāda loģika aizgāja pastaigāties! paldies par uzmanību!
Domāju un ceru, ka šī punktu sistēma neizturēs pat pussezonu!
Peace
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-03-20 18:26, pirms 15 gadiem
xsara rakstīja: Labi izteikšu savu viedokli par jauno punktu skaitīšanas kārtību!
Piemērs:
Viens pilots vinnē 5 posmus, pārējos izstājas , neviens cits pilots neiegūst tik daudz punktus, sanāk viņš ir čempions.
otrs pilots visu sezonu brauc ļoti stabili, nevienas izstāšanās', izcīna 2x vairāk punktus un izcīna 4tras uzvaras, bet viņš paliek otrais kopvērtējumā!
Kur loģika? Pilnīgi nekāda, pilnīgs absudrs! Eklstonam atkal kaut kāda loģika aizgāja pastaigāties! paldies par uzmanību!
Domāju un ceru, ka šī punktu sistēma neizturēs pat pussezonu!
Peace
Viens pilots sezonā vinnē piecas gonkas,bet arī izstājas vairākārt,kamēr otrs pilots brauc visu laiku pa otro vai trešo vietu un neizcīna nevienu uzvaru,bet tomēr par čempionu kļūst viņš,kaut arī nevienu posmu nav vinnējis!
Kur loģika????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-20 18:44, pirms 15 gadiem
xsara rakstīja: Labi izteikšu savu viedokli par jauno punktu skaitīšanas kārtību!
Piemērs:
Viens pilots vinnē 5 posmus, pārējos izstājas , neviens cits pilots neiegūst tik daudz punktus, sanāk viņš ir čempions.
otrs pilots visu sezonu brauc ļoti stabili, nevienas izstāšanās', izcīna 2x vairāk punktus un izcīna 4tras uzvaras, bet viņš paliek otrais kopvērtējumā!
Kur loģika? Pilnīgi nekāda, pilnīgs absudrs! Eklstonam atkal kaut kāda loģika aizgāja pastaigāties! paldies par uzmanību!
Domāju un ceru, ka šī punktu sistēma neizturēs pat pussezonu!
Peace
Pilnīgi piekrītu. Piemēram tā kā kubica pagājušā sezonā - ritīgi stabili brauca, bet uzvaru bija maz, jo nav tik ātra formula, kaut arī iespējams labāks braucējs par massu un hamiltonu. Tas nozīmē, ka turpmāk vispār nebūs nekādas intrigas no citu komandu puses, kad Ferari un McLaren uzņems savus patiesos apgriezienus. Tas nekas, ka tagad testos visi citi ir super ātri - sezonas gaitā atkal Ferari un McLaren cīnīsies par titulu, bet pārējie vispār brauks tikai piedalīšanās dēļ. Tagad vēl jo vairāk kā citus gadus... Galīgi garām jaunā punktu skaitīšanas sistēma... Starp citu esmu par Ferari, bet nepatīk tas, ka ir tikai viens reāls konkurents.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-20 18:44, pirms 15 gadiem
cool4life rakstīja: Kādēļ tad tu sezonas laikā neko par to neteici, ja jau tas neesot loģiski? jo ar čempiona noteikšanu viss bija kārtībā...
Kāda jēga bija teikt??
Domā Moslijs un Eklstons lasa mūsu komentārus eSportā???

  -1 [+] [-]

, 2009-03-20 18:46, pirms 15 gadiem
maiznieks rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Piemēram tā kā kubica pagājušā sezonā - ritīgi stabili brauca, bet uzvaru bija maz, jo nav tik ātra formula, kaut arī iespējams labāks braucējs par massu un hamiltonu. Tas nozīmē, ka turpmāk vispār nebūs nekādas intrigas no citu komandu puses, kad Ferari un McLaren uzņems savus patiesos apgriezienus. Tas nekas, ka tagad testos visi citi ir super ātri - sezonas gaitā atkal Ferari un McLaren cīnīsies par titulu, bet pārējie vispār brauks tikai piedalīšanās dēļ. Tagad vēl jo vairāk kā citus gadus... Galīgi garām jaunā punktu skaitīšanas sistēma... Starp citu esmu par Ferari, bet nepatīk tas, ka ir tikai viens reāls konkurents.
Nesteidzies ar secinājumiem,jo tik daudz tehnisku izmaiņu vienlaicīgi nav bijis visā F1 pastāvēšanas vēsturē!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-20 18:57, pirms 15 gadiem
cool4life rakstīja: ''Esmu drošs, ka neatkarīgi no punktu sistēmas visi piloti jebkurā sacīkstē brauc, cik ātri vien var''
tieši tā! Nu, nav iespējams tīšām katrā līkumā zaudēt sekundes simtdaļu. Ja FIA grib sadursmes, tad uz priekšu, jo tādi piloti kā Hamjaks jau to lietu pieprot..
Tu tiešām esi stulbs vai tikai izliecies.

     [+] [-]

, 2009-03-20 19:04, pirms 15 gadiem
Loģika tāda, ka čempionāts ir domāts priekš tam, lai noteiktu labāko tieši vairāku posmu summā, nevis dažu gonku. Tik pat labi var uztaisīt F1 kausu, viena gonka un čempions zināms, tad jau visi arī it kā cīnīsies! Paldies
Ivars77 rakstīja: Viens pilots sezonā vinnē piecas gonkas,bet arī izstājas vairākārt,kamēr otrs pilots brauc visu laiku pa otro vai trešo vietu un neizcīna nevienu uzvaru,bet tomēr par čempionu kļūst viņš,kaut arī nevienu posmu nav vinnējis!
Kur loģika????

  +1 [+] [-]

, 2009-03-20 19:07, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: ciikst jau tie, kas zin, ka nu ir suudi
vispar jau hamiltons par siem noteikumiem var but tikai priecigs(vismaz uz so bridi vins noteikti tads ir), jo nevar zinat cik konkuretspejigi sezonas sakuma bus mclaren un var paiet ilgs laiks kamer vini atkal spes konkuret ar vadosajiem. pec vecas punktu sistemas vins zudetu loti daudz punktu kmaer atkal spetu cinities, bet pec jaunas sistemas vinam atliek uzvaret paris sacikstes un vins atkal bus augsgala. ja runa par tavu kimi tad tava vieta nebutu tada sajusma, konkurence sogad ir nezeliga un katru gonku kimi no PP nevares sakt, vinam apdzisanas pec pariesanas uz ferrari ir vaja puse.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-20 19:12, pirms 15 gadiem
cool4life rakstīja: KO? es saku, ka neviens nav rēķinājis punktus? Nesaprotu es tevi. Es par jaunajiem noteikumiem domāju tādā aspektā, ka tie tāpat braukšanas ātrumu (tātad arī interesantāku skatīšanos neuzlabos. Tu runā par punktu kalkulāciju.. nu punkti nebūs jārēķina, būs jārēķina uzvaras!
saproti tacu beidzot. parasti piloti ja atpaliek no 1 vietas vairak par 5 sek. nemaz necensas 1 vietu panakt un apdzit, jo ta vins riske ar saviem 8 punktiem, bet tagad pilotam bus pilnigi vienalga vai vins finise otrais vai pedejais, jo vinam nebus ar ko risket, par cempionu var klut tikai uzvarot sacikstes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-20 19:28, pirms 15 gadiem
Vispār runājot par lielu organizāciju, sporta klubu vadību. Vajag kaut kādu vecuma ierobežojumu tam visam. Ok, ir daži prāti, kuri noturas skaidri līdz pašiem 80. Bet tomēr, ir arī tādi, kuri atslēdzās pie 60. Par vadītājiem vajag 45+, kā prezidentus. Lai būtu kādas inovatīvas idejas, nevis vecais labais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-20 20:02, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Visi čīkstēja, arī Kimi !
kur?

     [+] [-]

, 2009-03-20 20:11, pirms 15 gadiem
Es nesaprotu f1 vadiibu..arii es emsu viens no tiem kas uzskata - jauna sisteema var nonakt galeejiibas un absurdaa , jo pec buutiibas punkti taagd vairs neko nenoziimee... visas lielos vilcienos nee (kam elle rataa interesee konstruktoru kauss)...

No otras puses tas jau bija palicis smiekliigio kaa f1 piloyi ciiniijas nevis par uzbaru bet punktiem - necentas tikt pie uzvaras jo svariigak bija palikt trasee un izciiniit teiksim 1 punktu... vai 6 punktus da vienalag..

bet shgo probleemu vareeja tarisinaat daudz daudz daudz vieglaak - vienk . atgriezhoties pie vetsuriski pilnveertiigaas 10 6 4 3 2 1 punktu sisteemas.. par uzvaru vareeja nopleniit LJOOTI daudz opunktus un par uzvaru bija veerts ciiniities shadaa sisteemaa...

a tagad?? tagad var sanakt absurda situacija.. pienjemsim ka f1 speeki tagd nu NENORMAALi izliidzinaasies... (delj liidziigiem budzhetiem utt).. tatad nevienam pilotam vaitrs nebuus 5 un vairak uzvaras sezonaa...

shada situacija ir pilniigi iespejams ka par chempionu kljuus pilots kursh veiskems, laika apstaklju un piemrotas trases notikumu, konfiguraicjas u.c. apstalkju delj ir izciinijs teiksim 3 uzvaras... bet pareejos posmos konkretu lazhu laidis... (Shuumahers kad pirmo reizi seedas pie Ferrari stuures 1996 gadaa izciinija 3 uzvaras lai arii vinja Ferrari bija pilniigs meesls - visast riis ja pareizi atceros vinjhs izciinija lietu, vai ari ivienu ar baiga veiskems paliidziibu)...

nu tad luuk.. tikai iedom'ajaties k'ads b'utu sa'sutums f1 pasaul'e un skat'it'aju vid'u, ja par 'cempionu sp'eku izl'idzin'a'san'as d''el k'l'utu piem pilots ar k'adiem 40 vai 50 punktiem, bet tr'is uzvar'am, nevis piloti kam ir ap 80 l'idz 100 punktiem, bet 2 uzvaras... shada ispejamiiba nav nemaz TIK maza...

es personiigi buutu diegan sashutis...

saksies tagd rekjinashans tadas, ka viss kartis formulas komandu vadiibas liks uz konretam saciikstem ... piem viena saciiskte izciiniis uzvaru nodrgaajot motoru lidiz pedeejam, bet nakamaja bez maz speciali to nokuupinot, lai atkal varetu mainiit... un tad takal nakamaja saciikstee dot uz pilnu klapi.. kapee ne galu galaa

     [+] [-]

, 2009-03-20 21:24, pirms 15 gadiem
oscarsq rakstīja: Es nesaprotu f1 vadiibu..arii es emsu viens no tiem kas uzskata - jauna sisteema var nonakt galeejiibas un absurdaa , jo pec buutiibas punkti taagd vairs neko nenoziimee... visas lielos vilcienos nee (kam elle rataa interesee konstruktoru kauss)...

No otras puses tas jau bija palicis smiekliigio kaa f1 piloyi ciiniijas nevis par uzbaru bet punktiem - necentas tikt pie uzvaras jo svariigak bija palikt trasee un izciiniit teiksim 1 punktu... vai 6 punktus da vienalag..

bet shgo probleemu vareeja tarisinaat daudz daudz daudz vieglaak - vienk . atgriezhoties pie vetsuriski pilnveertiigaas 10 6 4 3 2 1 punktu sisteemas.. par uzvaru vareeja nopleniit LJOOTI daudz opunktus un par uzvaru bija veerts ciiniities shadaa sisteemaa...

a tagad?? tagad var sanakt absurda situacija.. pienjemsim ka f1 speeki tagd nu NENORMAALi izliidzinaasies... (delj liidziigiem budzhetiem utt).. tatad nevienam pilotam vaitrs nebuus 5 un vairak uzvaras sezonaa...

shada situacija ir pilniigi iespejams ka par chempionu kljuus pilots kursh veiskems, laika apstaklju un piemrotas trases notikumu, konfiguraicjas u.c. apstalkju delj ir izciinijs teiksim 3 uzvaras... bet pareejos posmos konkretu lazhu laidis... (Shuumahers kad pirmo reizi seedas pie Ferrari stuures 1996 gadaa izciinija 3 uzvaras lai arii vinja Ferrari bija pilniigs meesls - visast riis ja pareizi atceros vinjhs izciinija lietu, vai ari ivienu ar baiga veiskems paliidziibu)...

nu tad luuk.. tikai iedom'ajaties k'ads b'utu sa'sutums f1 pasaul'e un skat'it'aju vid'u, ja par 'cempionu sp'eku izl'idzin'a'san'as d''el k'l'utu piem pilots ar k'adiem 40 vai 50 punktiem, bet tr'is uzvar'am, nevis piloti kam ir ap 80 l'idz 100 punktiem, bet 2 uzvaras... shada ispejamiiba nav nemaz TIK maza...

es personiigi buutu diegan sashutis...



saksies tagd rekjinashans tadas, ka viss kartis formulas komandu vadiibas liks uz konretam saciikstem ... piem viena saciiskte izciiniis uzvaru nodrgaajot motoru lidiz pedeejam, bet nakamaja bez maz speciali to nokuupinot, lai atkal varetu mainiit... un tad takal nakamaja saciikstee dot uz pilnu klapi.. kapee ne galu galaa
pirmkart KK interese VISAS komandas un lai ari kada veida tiktu izcinits pilotu tituls, komandam vienalga ir motivacija izcinit pec iespejas vairak punktu. ari ne visiem pilotiem ir merkis izcinit titulu. visiem pilotiem ir ligumi kuri ir jaatpelna un jacinas par jauniem ligumiem.
veca punktu sistema tika nomainita tapec ka pie punktiem tika tikai ferrari, mclaren un williams, parejam komandam nebija iespeju tikt pie punktiem un tas necela vinu vietu KK, bet KK ir reklama jebkurai komandai. diezvai tu gribetu ka punktus sava starpa sadala hamis, kimi, masa, alonso, rosbergs un kubica. ari pie vecas sistemas piloti domaja tikai par to ka noturet savus punktus, bet pie jauans sistemas bus tikai viena deriga vieta un pilotam grib vai negrib bus par to jacinas.
keke rosbergs 82 gada izcinija 1 uzvaru un kluva par cempionu, bet tas jau nenozime ka vins nav pilnvertigs cempions.
neviena komanda ta nedaris jo F1 ir tehnisks sporta veids. ja komanda drosi zinatu ka pilots finise pirmais tad varetu darit, bet ja nu gadijuma kada komanda attiecigaja sacikste dara tapat, vai ari notiek kada kibele, tad motors bus lieki nokupinats, uzvara nebus izcinita, bet nkamaja sacikste motors nebus nekam derigs.
F1 strada ari daudz jaunaki un pratigaki cilveki par maski un berniju, ganjau tur viss ir izdomats un izrekinats.