Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Rosbergs triumfē arī spraigajā Ķīnas posmā

Rolands Eliņš

Rosbergs triumfē arī spraigajā Ķīnas posmā
Niko Rosbergs sacīkšu priekšgalā
Foto: AFP/Scanpix

Straujā un brīžiem pārgalvīgā Ķīnas Grand Prix izcīņā sezonas trešo uzvaru guvis Niko Rosbergs, bet Lūiss Hamiltons palika aiz "Ferrari" un "Red Bull" pilotiem.

Startā uzvar Rikjardo, Hamiltonam un Reikenenam avārijas

No pirmās starta rindas sacensības uzsāka Niko Rosbergs un Daniels Rikjardo, kamēr pašreizējais pasaules čempions Lūiss Hamiltons kvalifikācijā palika pēdējā vietā, dažādu problēmu dēļ nemaz netiekot pie rezultāta. Hamiltonam neveiksmes turpinājās arī šodien startā, jo viņam priekšā notika vairākas sadursmes, un Hamiltona formula, uztriecoties uz kādas atlūzas, sabojāja sev priekšējo antispārnu.

Notikumu netrūka arī priekšgalā – Rikjardo paskrēja garām Rosbergam un pirmajā līkumā iegāja kā līderis, kamēr Daņila Kvjats no sestās vietas uzleca uz trešo. To darot, krievu pilots gan gandrīz ietriecās Sebastjanā Fetelā, un Fetels, izvairoties no vienas sadursmes, izraisīja otru un izsita no trases savu komandas biedru Kimi Reikenenu, kuram tāpat kā Hamiltonam nācās doties boksos pēc jauna antispārna.

Rosbergs atraujas un uzvar, Fetels apdzen boksu celiņā un izcīna 2.vietu

Rikjardo turējās vadībā vēl pāris apļus un rādīja pārliecinošu ātrumu, taču garajā taisnē negaidīti pārsprāga viņa auto riepa. Par laimi, Rikjardo paspēja sabremzēt un izvairīties no avārijas, turpat netālu bija arī pitstopi, taču izredzes uz uzvaru bija sabojātas, un Rosbergs pārņēma vadību.

Lai novāktu atlūzas no trases, tika izmantota drošības mašīna, un piloti izmantoja izdevību nomainīt riepas. Fetels boksos parūpējās par spilgtu apdzīšanas manevru, pamanoties paspraukties garām uzreiz diviem konkurentiem, taču sodu par šo epizodi saņēma Niko Hilkenbergs – viņš esot boksu celiņā braucis pārāk lēni... Negaidīti boksos otrreiz tika iesaukts Hamiltons, kurš radio saziņā ar komandu pats bija pārsteigts par šādu pavērsienu.

Pēc drošības mašīnas došanās malā pirmais trijnieks bija šāds – Rosbergs, Kvjats un Felipe Masa. Taču sākotnējais haoss nekur nebija pazudis, bija novērojamas daudzas apdzīšanas un spraiga cīņa. Ātrumu bija uzņēmis Fetels, taču kādā taisnē viņa formulai nolūza pāris iepriekš aizlūzušas detaļas, bet Hamiltons līdz 17. aplim bija aizcīnījies jau līdz pirmajam desmitniekam.

Rosbergs pārliecinoši atrāvās un nostabilizēja savas līderpozīcijas, kamēr Fetels bija atguvies un ielauzies pirmajā trijniekā, cenšoties apdraudēt Kvjata otro vietu. Fetels pa komandas radio iepriekš bija vairākkārt uzsvēris, ka tieši Kvjats bija vainīgs starta sadursmē, pat nosauca viņu par traku, taču 37. aplī pats veica bīstamu apdzīšanas manevru, kas izrādījās sekmīgs.

Pirmais trijnieks līdz ar to bija stabili izkārtojies, taču par garlaicību neļāva sūdzēties cīņa par ceturto vietu starp Masu, Rikjardo un piecus pitstopus veikušo Hamiltonu. Hamiltons vairākkārt mēģināja tika garām brazīlietim, taču pāris reizes līkumos sabloķēja riteņus. Rikjardo tikmēr aizvadīja teicamu 45. apli, kad vispirms negaidīti uzbruka un apdzina Hamiltonu, bet tad arī paspraucās garam Masam, izvirzoties 4. vietā.

Rikjardo atrāvās, bet Masam un Hamiltonam pietuvojās Reikenens, kurš ar supermīkstajām vienā aplī tika abiem garām un ieņēma piekto vietu. Sacensību izskaņā vēl uzjundīja neliela intriga par otro vietu, jo Kvjats pietuvojās Fetelam, taču trijnieks vairs nemainījās.

Rosbergs līdz ar to uzvarējis sestajā F1 posmā pēc kārtas un visos trīs šīs sezonas posmos, kā arī 17. reizi savā karjerā. Viņa pārsvars pār tuvāko sekotāju Hamiltonu, kurš šodienas sacīksti noslēdza septītajā vietā, sasniedzis jau 36 punktus.

Ķīnas GP rezultāti

V.PilotsValstsKomandaLaiks
1.Niko RosbergsGERMercedes1:38:53.891
2 .Sebastjans FetelsGERFerrari+37.776s
3 .Daņila KvjatsRUSRed Bull Racing+45.936s
4 .Daniels RikjardoAUSRed Bull Racing+52.688s
5 .Kimi ReikenensFINFerrari+65.872s
6 .Felipe MasaBRAWilliams+75.511s
7 .Lūiss HamiltonsGBRMercedes+78.230s
8 .Makss VerstapensNEDToro Rosso+79.268s
9 .Karloss SainssESPToro Rosso+84.127s
10 .Valteri BotassFINWilliams+86.192s
11 .Serhio PeressMEXForce India+94.283s
12 .Fernando AlonsoESPMcLaren+97.253s
13 .Džensons BatonsGBRMcLaren+101.990s
14 .Estebans GutjeressMEXHaas+1 lap
15 .Niko HilkenbergsGERForce India+1 lap
16 .Markus ĒriksonsSWESauber+1 lap
17 .Kevins MagnusensDENRenault+1 lap
18 .Paskāls VerleinsGERManor+1 lap
19 .Romēns GrožānsFRAHaas+1 lap
20 .Felipe NasrsBRASauber+1 lap
21 .Rio HariantoINAManor+1 lap
22 .Džoljons PalmērsGBRRenault+1 lap

F1 kopvērtējums pēc 3. posma:

VietaPilotsPunktiVietaKomandaPunkti
1.Rosbergs751.Mercedes114
2.Hamiltons392.Ferrari61
3.Rikjardo363.Red Bull57
4.Fetels334.Williams29
5.Reikenens285.Haas18
6.Masa226.Toro Rosso17
7.Kvjats217.Force India6
8.Grožāns188.McLaren1
9.Verstapens13
10.Botass7
11.Hilkenbergs6
12.Sainss4
13.Vandūrns1

     [+] [-]

, 2016-04-17 11:51, pirms 8 gadiem
Kāpēc Fetels ja ir Vettels?

     [+] [-]

, 2016-04-17 12:05, pirms 8 gadiem
Pirksta manevrs ceļā uz pitiem bija pa pirmo. Respect, pacēla akcijas manās acīs! Labprāt redzētu viņu pie kāda laba BMW stūres

A Daņila labs - tāpat kā es bērnībā spēlītē darīju - priekšā daudz mašīnu, līkumā gāju pilnā hodā, gan jau kkā noturēšos trasē, atsitoties pret citiem)

  -2 [+] [-]

, 2016-04-17 12:08, pirms 8 gadiem
Diezgan interesants viss šīs F1 sezonas sākums.

Rosbergam pagaidām viss iet pa balto līniju. Man nebūtu žēl, ja viņš šogad izcīnītu titulu, bet domāju, ka viss viņam tik gludi neies, jo viņam nav īsti tas ko sauc par uzvarētāju garu.

Attiecībā uz šīs dienas abu Ferārī pilotu saķeršanos startā, tad domāju, ka tas tīri bija sacensību negadījums, kādi nereti notiek pēc starta signāla došanas. Trīs piloti nesadalīja nelielu vietu, un tas arī viss.

  -1 [+] [-]

, 2016-04-17 12:14, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Pirksta manevrs ceļā uz pitiem bija pa pirmo. Respect, pacēla akcijas manās acīs! Labprāt redzētu viņu pie kāda laba BMW stūres

A Daņila labs - tāpat kā es bērnībā spēlītē darīju - priekšā daudz mašīnu, līkumā gāju pilnā hodā, gan jau kkā noturēšos trasē, atsitoties pret citiem)
Nu tā var darīt salonauto klasē vai ralijkrosā, bet formulā jārēķinās, ka pašam būs čavinieks.

Bet nu hell..... savu nahalismu vajag. Redz, ja Fetels bēga(kam neticu, jo viņš nemaz nevarēja redzēt Kvjatu un pats arī nevarēja noturēt iekšmalu, jo, ja varētu, tad tā arī darītu), tad tā ir viņa problēma nevis Kvjata problēma.

  -2 [+] [-]

, 2016-04-17 12:24, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu tā var darīt salonauto klasē vai ralijkrosā, bet formulā jārēķinās, ka pašam būs čavinieks.

Bet nu hell..... savu nahalismu vajag. Redz, ja Fetels bēga(kam neticu, jo viņš nemaz nevarēja redzēt Kvjatu un pats arī nevarēja noturēt iekšmalu, jo, ja varētu, tad tā arī darītu), tad tā ir viņa problēma nevis Kvjata problēma.
https://www.youtube.com/watch?v=OvY...

1. Kimi sabloķēja riteņus T1, un izbrauca ārmalā.
2. Kvjats ielidoja iekšmalā YOLO, domādams tik par sevi. (I guess thats ok)
3. Kimi laikam neredzēja, ka Kvjats ir Fetelam iekšmalā, un pats grieza iekšā iekšmalā, manuprāt cerot, ka Fetels paņems ciešāk iekšmalu.

Beigās tomēr pa lielam, tā ir paša Kimi vaina, un Fetels vnk bija upset ka uzsita tieši Kimi un emocijās vinoja Kvjatu. Kas viss ir arī saprotams.

Kvjats varēja izsist gan sevi, kad Fetelu ar to manevru. Atšķirība tāda, ka viņš bija vienīgais kas tika tur cauri bez dmg un tpc tas ir nice move.

Fetels varēja arī tur vērt ciet, un Kvjats uzsitot Fetelam būtu dabūjis 100% sodu!

     [+] [-]

, 2016-04-17 12:26, pirms 8 gadiem
B..., es nogulēju!!!😭

  -2 [+] [-]

, 2016-04-17 12:27, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu nu.. tā vis nesaki. Domāju, ka šodien Kvjats cīnījās godam. Un izskatās, ka pulksteņu motors ir diezgan normāls.
Un par kādu godu tu runā? Kur viņš cīnījās? Viņš vispār neko neparādija. YOLO T1 un tā arī aizbrauca.

Tie kas cīnījās šodien bija Hamiltons, Kimi, Fetels un Verstappens.
Sacīkstes 1. daļā arī Williams nedaudz.

Pārējie, kā brauca, tā aizbrauca.

  -4 [+] [-]

, 2016-04-17 12:31, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pilnīgi tev piekrītu. Bet nav jau īsti jēgas baigo diskusiju uzturēt ar džeku, kam bildē ferrari. Loģiski, ka tur nekādu objektīvo viedokli nesadzirdēt.
Āāā un ir jēga diskutēt ar šādu cilvēku un cerēt uz objektīvu komentāru?

Es vienubrīdi domāju, ka iespējasm esi normāls čalis. Redzams, ka tāds pats duriks, kā pārējie heiteri.

"Zoologa kungs es saprotu, ka esī pārPētījis visasu aitu caurumus, bet nu lien atpakaļ silītē džonīt."

"Teftelim vnk nav vairs reākcija, kļūdījās un vēl raud. Jādodās uz salonauto viņam."

"Tas tev nav teftelis, kurš šņukstot komandai taisnojās"

     [+] [-]

, 2016-04-17 13:52, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: It kaa normaals chalis, bet rasists - labi atceros, kaa Hami par mekakji saukaaji
Taa ir, nepatiik man tie eiropas mori, musulmanji, zhiidi - pat vairaak kaa nepatiik, ciest vinjus nevaru. Esmu par balto rasi Eiropaa, Breivika un Hitlera cieniitaajs, pret viendzimuma attieciibaam, utt. Vari saukt mani par rasistu, lai taa buutu

     [+] [-]

, 2016-04-17 13:53, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Pirksta manevrs ceļā uz pitiem bija pa pirmo. Respect, pacēla akcijas manās acīs! Labprāt redzētu viņu pie kāda laba BMW stūres

A Daņila labs - tāpat kā es bērnībā spēlītē darīju - priekšā daudz mašīnu, līkumā gāju pilnā hodā, gan jau kkā noturēšos trasē, atsitoties pret citiem)
Juu, taa bija vislabaakaa taktika nebremzee, bet atsities pret citiem. Veel jau vareeja bobslejot gar sienaam ar NFS Underground 2

  +1 [+] [-]

, 2016-04-17 14:08, pirms 8 gadiem
Prikshaans rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=OvY...

1. Kimi sabloķēja riteņus T1, un izbrauca ārmalā.
2. Kvjats ielidoja iekšmalā YOLO, domādams tik par sevi. (I guess thats ok)
3. Kimi laikam neredzēja, ka Kvjats ir Fetelam iekšmalā, un pats grieza iekšā iekšmalā, manuprāt cerot, ka Fetels paņems ciešāk iekšmalu.

Beigās tomēr pa lielam, tā ir paša Kimi vaina, un Fetels vnk bija upset ka uzsita tieši Kimi un emocijās vinoja Kvjatu. Kas viss ir arī saprotams.

Kvjats varēja izsist gan sevi, kad Fetelu ar to manevru. Atšķirība tāda, ka viņš bija vienīgais kas tika tur cauri bez dmg un tpc tas ir nice move.

Fetels varēja arī tur vērt ciet, un Kvjats uzsitot Fetelam būtu dabūjis 100% sodu!
Nu nez.. man vairāk izskatās, ka pats Fetels arī no ātruma slīdēja uz ārpusi. Paskaties to pašu tevis ielikto video no Kvjata viedokļa. Viņš nevienā vietā nevienu nekur nestūma. Reāli visu līkumu izbrauca līdz ar sarkan/balto bordu. Es gribot nevaru saskatīt nekādu vainu viņa braukšanā. Un tāpat uzmet aci uz Fetelu.... kāpēc tad viņš nebrauca pa iekšmalu?

  +1 [+] [-]

, 2016-04-17 14:09, pirms 8 gadiem
Prikshaans rakstīja: Un par kādu godu tu runā? Kur viņš cīnījās? Viņš vispār neko neparādija. YOLO T1 un tā arī aizbrauca.

Tie kas cīnījās šodien bija Hamiltons, Kimi, Fetels un Verstappens.
Sacīkstes 1. daļā arī Williams nedaudz.

Pārējie, kā brauca, tā aizbrauca.
Vai tad Kvjats pēc drošības mašīnas neapdzina visus, kuri nenomainīja riepas, kur citi stragloja?

  +1 [+] [-]

, 2016-04-17 14:12, pirms 8 gadiem
Prikshaans rakstīja: Āāā un ir jēga diskutēt ar šādu cilvēku un cerēt uz objektīvu komentāru?

Es vienubrīdi domāju, ka iespējasm esi normāls čalis. Redzams, ka tāds pats duriks, kā pārējie heiteri.

"Zoologa kungs es saprotu, ka esī pārPētījis visasu aitu caurumus, bet nu lien atpakaļ silītē džonīt."

"Teftelim vnk nav vairs reākcija, kļūdījās un vēl raud. Jādodās uz salonauto viņam."

"Tas tev nav teftelis, kurš šņukstot komandai taisnojās"
Nu man tā starta sadursme pa lielam pie vienas vietas. ROS uzvarēja un man ar to pietiek.

Savukārt, daudzi šeit raksta tikai no sava fanošanas viedokļa. Ja tu esi sarkano fans, tad tu tā arī nesaredzēsi, ka Kvjats NEKO startā neizdarīja, lai varētu viņu par kaut ko vainot. Bet ferrari fani šeit raksta, ka Kvjats vainīgs, Kimi fani raksta, ka vai nu Kvjats vai Fetels vainīgs, bet tikai ne Kimi un tikai ne ferarri.

     [+] [-]

, 2016-04-17 14:12, pirms 8 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Taa ir, nepatiik man tie eiropas mori, musulmanji, zhiidi - pat vairaak kaa nepatiik, ciest vinjus nevaru. Esmu par balto rasi Eiropaa, Breivika un Hitlera cieniitaajs, pret viendzimuma attieciibaam, utt. Vari saukt mani par rasistu, lai taa buutu
+5

  -1 [+] [-]

, 2016-04-17 14:26, pirms 8 gadiem
Īsts tēva dēls. Lai veicas!

  -1 [+] [-]

, 2016-04-17 14:33, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu man tā starta sadursme pa lielam pie vienas vietas. ROS uzvarēja un man ar to pietiek.

Savukārt, daudzi šeit raksta tikai no sava fanošanas viedokļa. Ja tu esi sarkano fans, tad tu tā arī nesaredzēsi, ka Kvjats NEKO startā neizdarīja, lai varētu viņu par kaut ko vainot. Bet ferrari fani šeit raksta, ka Kvjats vainīgs, Kimi fani raksta, ka vai nu Kvjats vai Fetels vainīgs, bet tikai ne Kimi un tikai ne ferarri.
"Beigās tomēr pa lielam, tā ir paša Kimi vaina, un Fetels vnk bija upset ka uzsita tieši Kimi un emocijās vainoja Kvjatu. Kas viss ir arī saprotams. "

  -1 [+] [-]

, 2016-04-17 14:40, pirms 8 gadiem
Diezgan neiepriecinoši ja startəjot no trešās vietas tomēr netikt līdz pjedestālam. Bet pavarēja palikt arī vispār bez punktiem tā ka laikam jāsamierinās.

     [+] [-]

, 2016-04-17 14:48, pirms 8 gadiem
Prikshan, ka var but Kimi vaina, ja viņš bija Fetelim vairāk par pus formulu priekšā. Fetels uzsita pa aizmuguri.

     [+] [-]

, 2016-04-17 14:49, pirms 8 gadiem
Prikshaans rakstīja: "Beigās tomēr pa lielam, tā ir paša Kimi vaina, un Fetels vnk bija upset ka uzsita tieši Kimi un emocijās vainoja Kvjatu. Kas viss ir arī saprotams. "
Es izlasīju un arī sapratu, ka tomēr atzīsti to. Jo tā vien liekas, ka pats arī sākumā emociju iespaidā rakstīji komentus.

     [+] [-]

, 2016-04-17 14:51, pirms 8 gadiem
RonaldoTheBest rakstīja: Prikshan, ka var but Kimi vaina, ja viņš bija Fetelim vairāk par pus formulu priekšā. Fetels uzsita pa aizmuguri.
Nu jau nu jau. Kimi tur uzbrauca Fetelam virsū. Ja tu esi pus formulas tiesu priekšā, tas nenozīmē, ka tu vari braukt kā sirdij kāro. Ja tur jau ir viens priekšā, tad arī negaidi, ka otrs apstāsies un palaidīs.

Man domāt, ja Kimi būtu turpinājis pa ārmalu, tad neko baigi nebūtu zaudējis un tāda avārija nebūtu. Pie kam viņam vēl nākamā līkumā būtu iekšmala.

     [+] [-]

, 2016-04-17 14:57, pirms 8 gadiem
Kāpēc tad Beļģijā,2014.gadā, kad Ros ar purngalu uzsita pa Hami, tieši viņš tika vainots? Fetels varēja atmest mazliet gāzi

     [+] [-]

, 2016-04-17 15:01, pirms 8 gadiem
Labs rakurss ';

     [+] [-]

, 2016-04-17 15:17, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kaa Hamim neiet, taa tu meklee attaisnojumus, lai tikai nepaslaveetu Niko. Jaa, noticeeju, ka Hamim vairs nav motivacijas, vnk atziisti, ka Rosbergs shobriid ir labaaks.

P.S. Pasham daudz vairaak simpatizee Luuiss, tachu apnikusi tava chiiksteesana un muuzhiigaa Rosberga noliksana. Veel buus ljoti daudz sacensiibu, neuzskatu, ka shii briizha paarsvars kopveerteejumaa buutu kaut kas taads, ko mieriigi nevareetu atspeeleet.
Nemeklēju nekādus attaisnojumus.
Ir reāli fakti - lielos vilcienos Hamiltons ir labāks pilots. Viens no viņiem ir izcīnijis trīs titulus, otrs tā arī nav spējis paņemt nevienu (lai gan abas pēdējās sezonas to varēja izdarit, bet atbildīgākajos momentos Niko trūka šī čempiona aukstasenība, kura piemīt Hamim un Sebam), taču piekrītu, ka Niko ir ļoti labs pilots, kurš nebūt nav no tiem, kas savas uzvaras izcīnītu tikai uz konkurenta neveiksmju rēķina.
Katram no viņiem ir savas stiprās puses. Hamis spēj no mašīnas dabūt arā neiespējamo, Niko visam pieiet profesionālāk un rūpīgāk.

     [+] [-]

, 2016-04-17 15:29, pirms 8 gadiem
Kur var novilkt atkārtojumu?

     [+] [-]

, 2016-04-17 15:38, pirms 8 gadiem
Lasot šo visu, rodas iespaids, ka bijusi aizraujoša sacīkste, kurā ļoti lielu lomu spēlējušas starta avārijas. Diemžēl ar nepatīkamām sekām, proti, tā rezultātā Kimi zaudēja iespējas pacīnīties par uzvaru vai pjedestālu. Gribas lamāt Kvjatu un/vai Fetelu, bet, tā kā sacīksti nogulēju, pagaidām nevienu nelamāšu. Noskatīšos to visu balagānu vakarā ierakstā un tad izdarīšu savus secinājumus.
Vienu gan varu pateikt jau tagad - rakstīt par F1 labāk uzticēt kādam citam, tikai ne Relendam Teliņam. Vislabāk to dara Juris Grīns.

     [+] [-]

, 2016-04-17 15:41, pirms 8 gadiem
RonaldoTheBest rakstīja: Prikshan, ka var but Kimi vaina, ja viņš bija Fetelim vairāk par pus formulu priekšā. Fetels uzsita pa aizmuguri.
Kurš bija vainīgs vai nevainīgs var secināt tikai no tā,kurš kādas kustības ar stūri izdarīja. Katrā ziņā Vettels tajā situācijā bija visneizdevīgākajā situācijā, jo viņam virsū spiedās gan Raiko, gan Kvjats. Dari kādu manevru gribi, bet jebkurā gadījumā stopars.

     [+] [-]

, 2016-04-17 15:45, pirms 8 gadiem
playthegame rakstīja: Nemeklēju nekādus attaisnojumus.
Ir reāli fakti - lielos vilcienos Hamiltons ir labāks pilots. Viens no viņiem ir izcīnijis trīs titulus, otrs tā arī nav spējis paņemt nevienu (lai gan abas pēdējās sezonas to varēja izdarit, bet atbildīgākajos momentos Niko trūka šī čempiona aukstasenība, kura piemīt Hamim un Sebam), taču piekrītu, ka Niko ir ļoti labs pilots, kurš nebūt nav no tiem, kas savas uzvaras izcīnītu tikai uz konkurenta neveiksmju rēķina.
Katram no viņiem ir savas stiprās puses. Hamis spēj no mašīnas dabūt arā neiespējamo, Niko visam pieiet profesionālāk un rūpīgāk.
Hm, vispār jau vienmēr gan Makos, gan tagad meršos Hamis ir bijis ''nedeklarēti'' pirmais pilots, un līdz ar to viņam arī ir trīs tituli, bet viņa komandas biedriem neviens.

Tā tas ir arī Vettelam utt. Arī Alonso braucot Ferārī bija pirmais pilots.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-17 15:46, pirms 8 gadiem
Skatos un smejos par to ka Latvidžai ir 100% iedzīvotāju ir kolhozniki

     [+] [-]

, 2016-04-17 16:34, pirms 8 gadiem
regjis rakstīja: Ar kuru galu Kvjats domāja pirmajā līkumā?? Nebūtu Fetels taranējis Kimi, Kvjatam gonka būtu galā. Visticamāk arī Fetelam
Rosbergs no citas planetas sogad,kamim Hamim nebus variantu...Kvjats darija visu pareizi...ta bija cina,Fetels var iet raudat sturi...tas ir F1,kur katrs pats izcina vietu trase...Loti labs posms...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-04-17 17:50, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kurš bija vainīgs vai nevainīgs var secināt tikai no tā,kurš kādas kustības ar stūri izdarīja. Katrā ziņā Vettels tajā situācijā bija visneizdevīgākajā situācijā, jo viņam virsū spiedās gan Raiko, gan Kvjats. Dari kādu manevru gribi, bet jebkurā gadījumā stopars.
Nu skaiti kā gribi, bet Kvjats tur neko neizdarīja.

Ja kāds atradīs kaut vienu grafiku, ka Kvjats būtu pagriezis pa kreisi, tad tas būs ģēnijs Jo vnk tāda bilde nav un nevar būt.

     [+] [-]

, 2016-04-17 17:51, pirms 8 gadiem
HMB-DZERUKAFIJU, Ko tu??? rakstīja: Eedu pelmenus, ko tu???

P.S. par formulu skiet pat beisbols ir interesantaaaks
Tad neskaties un nekomentē sev neinteresantu sporta veidu. Kā parasti taviem 3 dienu profiliem- Ignorēt.

     [+] [-]

, 2016-04-17 18:54, pirms 8 gadiem
Rosbergs suka raikonens labakais hah

     [+] [-]

, 2016-04-17 19:32, pirms 8 gadiem
Prikshaans rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=OvY...

1. Kimi sabloķēja riteņus T1, un izbrauca ārmalā.
2. Kvjats ielidoja iekšmalā YOLO, domādams tik par sevi. (I guess thats ok)
3. Kimi laikam neredzēja, ka Kvjats ir Fetelam iekšmalā, un pats grieza iekšā iekšmalā, manuprāt cerot, ka Fetels paņems ciešāk iekšmalu.

Beigās tomēr pa lielam, tā ir paša Kimi vaina, un Fetels vnk bija upset ka uzsita tieši Kimi un emocijās vinoja Kvjatu. Kas viss ir arī saprotams.

Kvjats varēja izsist gan sevi, kad Fetelu ar to manevru. Atšķirība tāda, ka viņš bija vienīgais kas tika tur cauri bez dmg un tpc tas ir nice move.

Fetels varēja arī tur vērt ciet, un Kvjats uzsitot Fetelam būtu dabūjis 100% sodu!
Viss čotka https://www.youtube.com/watch?v=YBY...