Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Mediji: Ķīnas posms, iespējams, labākais visā F1 vēsturē

Mediji: Ķīnas posms, iespējams, labākais visā F1 vēsturē
Foto: AFP/Scanpix

Pēc Ķīnas F1 posma, kurš bija notikumiem bagāts, daudzi žurnālisti atzīst, ka šīs bija pēdējā laika labākās sacīkstes. Daži pat atļaujas uzsvērt, ka šīs esot bijušas vislabākās sacīkstes F1 vēsturē.

Palasot komentārus un atsauksmes par Ķīnas F1 posmu, ļoti daudzi skatītāji un žurnālisti atzīst, ka šīs esot bijušas lieliskas un aizraujošas sacīkstes no sākuma līdz pat beigām. Jāsaka, ka taisnība viņiem vien ir. Tik daudz apdzīšanu un cīņas (sausā trasē) nebija sen redzēts.

Tiem, kam patīk operēt ar skaitļiem, saskaitījuši, ka pagājušajā svētdienā pa visu sacīksti kopumā esot bijušas 72 apdzīšanas (pagājušajā gadā šajā pat trasē bija 63 apdzīšanas), neieskaitot pirmā apļa pirmā līkuma apdzīšanas. Jāatzīmē, no šīm visām apdzīšanām septiņas tika veiktas vienā apļa laikā, kad strauji izbeidzās somu sportista Kimi Raikonena ''Lotus'' formulas riepas, kā rezultātā Raikonens no otrās vietas atkrita ārpus desmitnieka.

Salīdzinot ar pagājušā gada pirmajiem trijiem posmiem, tad šogad veiktas vairāk apdzīšanas. Ja apskatās uz rekordiem, tad joprojām visvairāk apdzīšanas veiktas 2011. gada Kanādas F1 posmā (89). Seko pagājušā gada Turcijas posms (79) un trešajā vietā šī gada Ķīnas sacīkstes (72).

''Kurš spēj paredzēt, kurš uzvarēs? Es to nevaru izdarīt,'' saka ''McLaren'' boss Martins Vitmāršs. ''Mums ir bijušas trīs dažādas F1 sacīkstes, taču domāju, ka mūs, iespējams, šogad sagaida 20 dažādas sacīkstes.''

Pilotu kopvērtējums

VPilotsP
1.Hamilton45
2.Button43
3.Alonso37
4.Webber36
5.Vettel28
6.Rosberg25
7.Perez22
8.Raikkonen16
9.Senna14
10.Kobayashi9
11.Grosjean8
12.Di Resta7
13.Vergne4
14.Maldonado4
15.Ricciardo2
16.Hulkenberg2
17.Schumacher1

Izmantotie resursi:
F1, Formula 1: TotalF1.com - Hottest F1 News -...

Ķīnas F1 posms bija

  • 7

  • 132

  • 35

  • 9


  +1 [+] [-]

, 2012-04-17 12:22, pirms 12 gadiem
interesantākās bija Austrijā 2002.gadā, kad uzvarētājs izšķīrās vien dažus metrus pirms finiša...
Formula1, Austria 2002- finish
- YouTube

protams Austrijas GP 2001.gadā ar nebija ne vainas..

  -1 [+] [-]

, 2012-04-17 12:27, pirms 12 gadiem
nezinu vai pats pats, bet posms jau bija super...
Kaut arī mans jaunieša gadu favorīts(arī tagat) bija vienīgais kurš izstājās ...
bet super gonka, kad minimālas atstarpes starp daudziem pilotiem, kad jebkas var mainīt visu kārtību... Tādas gonkas bieži negadās...
Tā kā nav manas zināšanas par f1 tik dziļas, tad nosauktu par vienu no....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-17 12:47, pirms 12 gadiem
Nu jau gan pārspīlē. Tas, ka sacīkšu pēdējos apļos tika pazemots Raikonens un daļēji Fetels (turklāt riepu nodiluma dēļ), nenozīmē, ka gonka bija viena no labākajām f1 vēsturē. Katrai gonkai savas īpatnības, bet kopumā tās visas ir vienādas.

     [+] [-]

, 2012-04-17 12:58, pirms 12 gadiem
ASV 2005. Arī ļoti interesanta gonka bija. 6 piloti startēja tikai. Kartikejans finišēja ceturtais toreiz un Minardi komandai vispār labaka gonka vēsture 5 un 6 vieta. Bet ja nopietni man labāk patīk tādas gonkas ka Kanādā pagājušosezon, vai Brazīlijā 2003. Nav normāli ja izstājās no 24 pilotiem tikai 1. Agrāk punktus saņēma tikai pirmie seši tāpēc daudzi vairāk riskēja un līdz ar to bija avārijas un izlidošanas ārā. A tagad mazām komandām nav iespēju finišēt punktos. Un tas apdzīšanas mūsdienās tikai tāpēc ka kādam nodila riepas un kļuva lēnāks un lai vispār tiktu līdz finišam ir jātaupa tās, ir absurds.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-17 13:33, pirms 12 gadiem
roma202 rakstīja: ASV 2005. Arī ļoti interesanta gonka bija. 6 piloti startēja tikai. Kartikejans finišēja ceturtais toreiz un Minardi komandai vispār labaka gonka vēsture 5 un 6 vieta. Bet ja nopietni man labāk patīk tādas gonkas ka Kanādā pagājušosezon, vai Brazīlijā 2003. Nav normāli ja izstājās no 24 pilotiem tikai 1. Agrāk punktus saņēma tikai pirmie seši tāpēc daudzi vairāk riskēja un līdz ar to bija avārijas un izlidošanas ārā. A tagad mazām komandām nav iespēju finišēt punktos. Un tas apdzīšanas mūsdienās tikai tāpēc ka kādam nodila riepas un kļuva lēnāks un lai vispār tiktu līdz finišam ir jātaupa tās, ir absurds.
Mulkibas, ta 100% nebija Minardi labaka gonka vesture.
Labaka Minardi gonka vesture bija 2002 gada, kad Vebers sava debijas sacikste Australija finiseja 5 vieta.
indinapolisa Minardi ieguva punktus, bet tur vienkarsi vajadzeja aizbraukt lidz galam. Vebers 5 vietu Australija izcija cinoties ar citiem pilotiem.
Un mulkibas ari par to, ka ASV 2005 gada starteja tikai 6 piloti. Starteja visi, bet tie kas brauca, skiet ar bridgestone, tie visi pec pirma apla labpratigi beiga saciksti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-17 13:52, pirms 12 gadiem
Man personigi visvairak atmina iespiedusas nesenas sacikstes Kanada. Salidzinajuma ar Kinu, Kanada nebija viens riktigs vagonins kurs nemitiga mainas ar pozicijam. Kanada piltoi bija izretojusies tacu saciksti interesantu padarija tas, ka riepas dila nevis pa apliem, bet pa metriem, daudzi piloti pitos devas pat 4-5 reizes. un Aplu laiku atskiribas bija meramas vairakas sekundes. Tie kuri brauca ar pilnigi jaunam riepam bija par 2-3 sek apli atraki par komandas biedriem ar paris aplus vecam riepam.
Luk ta bija strategiska cina, vienu pitstopu 25 sek. garuma ar jaunam riepam vareja atspelet paris aplu laika.
Un otra tada sacikste, kas iespiedusies atmina ir pirmais posms Koreja. Korejas trase jau pec butibas ir super interesanta, ar tris pavisam dazadiem sektoriem. Ka no tris dazadam trasem kopa sasteleta. Turklat toreiz bija nesliktas lietus gazes, viena trases dala atri nozuva, otra vel bija pilnigi slapja, pluss vel uznaca tumsa.
Sadi posmi ka Kina mani ipasi neaizrauj. Nav parak aizraujosi skatities ka 10 formulas brauc vagonina ar 0,5 sek. atstumu vienai no otras un vienkarsi ka gajputni visu laika mainas vietam. Turklat visi vairak vai mazak bija uz viena vilna, jeb visiem bija vairak vai mazak vienada strategija. Man labak patik sacikstes kuras katram pilotam ir kardinali savadaka strategija.

     [+] [-]

, 2012-04-17 14:33, pirms 12 gadiem
Alexij rakstīja: pārāk skaļi teikts - labākā vēsturē... bet vispār pretīga gonka jo Raiko beigās finišēja tikai 14. un tas viss bija ar pamatīgu rūgtuma piegaršu
pilnībā piekrītu, vispār nepatīk, ka Pirelli riepas dilst ar tādiem gabaliem, uz gonkas beigām nemaz nedrīks izbraukt no ideālās trajektorijas, jo tur tādi gumijas gabali mētājas, ka maz neliekas

  +1 [+] [-]

, 2012-04-17 14:37, pirms 12 gadiem
Nereģistrētjies rakstīja: interesantākās bija Austrijā 2002.gadā, kad uzvarētājs izšķīrās vien dažus metrus pirms finiša...
Formula1, Austria 2002- finish
- YouTube

protams Austrijas GP 2001.gadā ar nebija ne vainas..
tulīt tevi Šumahera fani nories kā suņu bars!!!

     [+] [-]

, 2012-04-17 15:03, pirms 12 gadiem
trakais_v10 rakstīja: nezinu gan,tā uzvara Šūmim tika dēļ komandas pavēles.Bet vistuvākais finišs bija 2006.gada Indianāpolisā 0.011 šķīra otro no pirmās vietas
tas gan bija 2002. gads. Šūmis gribēja finišēt reizē ar bariku

     [+] [-]

, 2012-04-17 16:16, pirms 12 gadiem
kuraats rakstīja: pilnībā piekrītu, vispār nepatīk, ka Pirelli riepas dilst ar tādiem gabaliem, uz gonkas beigām nemaz nedrīks izbraukt no ideālās trajektorijas, jo tur tādi gumijas gabali mētājas, ka maz neliekas
Tev nepatik Pirelli riepas, jo viena posma Kimi no ta cieta?
Ta ir nekas vairak ka nepareizi izveleta strategija. Vins tapat ka Fettels centas izlist caur adatas aci braucot ar diviem pitstopiem kamer parejie veica 3 pitus.

     [+] [-]

, 2012-04-17 16:32, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Mulkibas, ta 100% nebija Minardi labaka gonka vesture.
Labaka Minardi gonka vesture bija 2002 gada, kad Vebers sava debijas sacikste Australija finiseja 5 vieta.
indinapolisa Minardi ieguva punktus, bet tur vienkarsi vajadzeja aizbraukt lidz galam. Vebers 5 vietu Australija izcija cinoties ar citiem pilotiem.
Un mulkibas ari par to, ka ASV 2005 gada starteja tikai 6 piloti. Starteja visi, bet tie kas brauca, skiet ar bridgestone, tie visi pec pirma apla labpratigi beiga saciksti.
Jā, bet toreiz Austrālijaa līdz finišam tika tikai 7 piloti.

     [+] [-]

, 2012-04-17 16:39, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Tev nepatik Pirelli riepas, jo viena posma Kimi no ta cieta?
Ta ir nekas vairak ka nepareizi izveleta strategija. Vins tapat ka Fettels centas izlist caur adatas aci braucot ar diviem pitstopiem kamer parejie veica 3 pitus.
Nu bet kad bija Bridgestone vai Michelin un pat GoodYear tādu gadījumu nebija. Kā var patikt Pirelli?

     [+] [-]

, 2012-04-17 17:21, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Tev nepatik Pirelli riepas, jo viena posma Kimi no ta cieta?
Ta ir nekas vairak ka nepareizi izveleta strategija. Vins tapat ka Fettels centas izlist caur adatas aci braucot ar diviem pitstopiem kamer parejie veica 3 pitus.
Lotus paši vainīgi, ja reiz bija plānots ar diviem pitiem nobraukt tad kādēļ tik debīli izrīkojās, līdz 10 aplim laida ar brauktiem Soft, pēc tam līdz 28 ar jaunām Medium un no 28 līdz 56 aplim (pusi distances) ar brauktām Medium, tad kādēļ ar jaunām Medium nevarēja pabraukt vairāk ??? Vispār ar diviem pitstopiem nobrauca 15 piloti, pirmajā desmitniekā ar diviem iebrauca 5 piloti, būtu pavilkuši garāku ar otro komlektu viss būtu oki doki

     [+] [-]

, 2012-04-17 20:42, pirms 12 gadiem
laikam vāciešu žurnālisti...pirmā puse bija diezgan vienmuļa.

     [+] [-]

, 2012-04-17 21:44, pirms 12 gadiem
ja jūs nezināt, tad Pirelli riepas speciāli taisa tik neizturīgas, jo kad atcēla degvielas uzpildīšanu sacīkstēs, tad gonkas bija garlaicīgas.

     [+] [-]

, 2012-04-18 17:19, pirms 12 gadiem
roma202 rakstīja: Nu bet kad bija Bridgestone vai Michelin un pat GoodYear tādu gadījumu nebija. Kā var patikt Pirelli?
Pirelli speciali taisa sadas riepas lai sacikstes klutu interesantakas.

     [+] [-]

, 2012-04-18 17:22, pirms 12 gadiem
roma202 rakstīja: Jā, bet toreiz Austrālijaa līdz finišam tika tikai 7 piloti.
Vel jo vairak Vebera sasniegums ir vera nemams. Nejau lapbratigi tik daudz piloti izstajas.
ASV posma minardi vienkarsi bija janorinko nepieciesamie apli neiekuloties nepatiksanas.