Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:9, Did:0, useCase: 3

Šumahers:''Hamiltons var pārspēt manu rekordu''

Šumahers:''Hamiltons var pārspēt manu rekordu''
Felipe Massa un Mihaels Šūmahers
Foto: AP

Septiņkārtējais F1 čempions Mihaels Šumahers uzskata, ka Luiss Hamiltons ir spējīgs nākotnē uzvarēt vairāk nekā septiņos pasaules čempionātos.

''Ja tu padomā, ko viņš ir paveicis tik ļoti īsā laika periodā, ierodoties un uzreiz sacenšoties ar ātrākajiem pilotiem un bieži pat uzvarot, tas pierāda daudz ko. Vai Luiss ir labākais un vai viņš ir spēcīgāks par Massu? Šobrīd to nevar skaidri pateikt, tomēr es apgalvošu, ka Hamiltonam ir visas iespējas kļūt par F1 čempionu septiņas vai pat vairāk reizes. Neviens necerēja, ka man izdosies iegūt tik daudz titulus, tāpēc esmu ļoti mierīgs par to, ka pienāks diena un kādam izdosies mani pārspēt,'' tā paziņoja Šumahers.

Bijušais ''Ferrari'' pilots arī pastāstīja par to, kāpēc Raikonenam pasliktinājās sniegums šī čempionāta laikā: ''Sezonas vidū formulai tika veikti uzlabojumi, un Kimi netika galā ar tiem. Vēlāk mēs vēlreiz strādājām pie viņa mašīnas un rezultāti uzlabojās. Raikonenam šis ir tikai otrais gads kā ''Ferrari'' pilotam un viņš vēl tikai apgūst komandā notiekošo. Massa šeit jau ir krietni ilgāku laiku, tāpēc ar viņu strādāt ir nedaudz vieglāk.''

Izmantotie resursi:
bbc.co.uk

1 2 61 komentārs
Slēpts komentārs: Jurchiks_pe4o

  +7 [+] [-]

, 2008-10-27 12:18, pirms 16 gadiem
neticu

     [+] [-]

, 2008-10-27 12:19, pirms 16 gadiem
laikam jau Šumahers zina ko saka!!

 +20 [+] [-]

, 2008-10-27 12:19, pirms 16 gadiem
Nedomāju, ka kādam jelkad izdosies panākt Šūmi. Gan jau ieviesīs noteikumu izmaiņas un tiks izskausta viena pilota dominance.
Slēpts komentārs: S.T.A.T.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 12:20, pirms 16 gadiem
āris spāre rakstīja: Nedomāju, ka kādam jelkad izdosies panākt Šūmi. Gan jau ieviesīs noteikumu izmaiņas un tiks izskausta viena pilota dominance.
Jā teica komentātāji par tajām mašīnām ar vienādiem motoriem...

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 12:20, pirms 16 gadiem
es ceru, ka tā nekad nenotiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 12:23, pirms 16 gadiem
Hamiltons to varētu izdarīt. Es tam piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-10-27 12:27, pirms 16 gadiem
mja talants vinjam ir bet talants ir japilnveido un jaatista un diemzel sis sports ir atkarigs no daudz kaa...nevienam nav ne jausmas kas bus pec si gada jo masinas bus pilnigi citadakas utt.....Sumahera laikos F1 uznjema apgriezienus un kam bija nauda tie taisija atrakas utt labaks masinas tagad viss sak pamazam izlidzinaties un tad jau manisim kaa bus

  +2 [+] [-]

, 2008-10-27 12:29, pirms 16 gadiem
Pilnīgi piekrītu Šūmim,jo ne kurš katrs tā var braukt jau pirmajās sezonās.Ja runājam par formulām,arī Šūmja laikā nebija vienādas formulas.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 12:43, pirms 16 gadiem
Vispirms jau F1 ir jaeksistē šādā formātā,lai Moris varētu izcīnīt tos titulus! Otrkārt, ir vel talantīgāki džeki,kas ar laiku tiks normālās formulās! Piemērasm,Vetels vien ir ko vērts!

  +4 [+] [-]

, 2008-10-27 12:45, pirms 16 gadiem
Šumis aizstāv Kimi

  +4 [+] [-]

, 2008-10-27 12:50, pirms 16 gadiem
nu šumis tik tā runā, hamim vēl jātiek pie pirmā titula
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 12:58, pirms 16 gadiem
Nu nekas neiespējams tas nav, bet nu reāli spēku samēri F1 sāk nedaudz izlīdzināties un ja Lauisam tas izdosies (ko arī novēlu) tad turpmākos 7 gadus F1 lūrēšu ar lielu interesi

     [+] [-]

, 2008-10-27 12:58, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Ja Hamiltons būtu kādā citā komandā nevis McLaren, Ferrari vai BMW tad no viņa nekas nebūtu
Bet no kura būtu? Varbūt vienīgi no paša Šūmahera.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 13:06, pirms 16 gadiem
Lai pārspēj, Šumahers paliks tik un tā labākais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-10-27 13:10, pirms 16 gadiem
kaa tad hamiltons ir psihais , kas vnk ir palaists pa f-1 traseem...

  -4 [+] [-]

, 2008-10-27 13:11, pirms 16 gadiem
var jau te lielīt Hami - talants, talants, bet nevajag aizmirst, ka vinš ir "mākslīgi audzēts", no agras bērnības pie labākā pieradināts, nevis tiešām ar milzu darbu ko sasniedzis. Tad jau mūsu pašu Haris varbūt ir talantīgāks, jo tik daudz ir sasniedzis ar stipri sliktākām komandām kā konkurentiem. Un tad vēl tā attieksme (sevišķi pagājušajā gada) - esmu līderis, pārskatiet manu algas līgumu! Par to vien es viņu necienu un necienīšu, ceru ka vispār sāks viņam neiet un ja viņš paliks bez titula šogad, tad teikšu ka Dievs jau nav mazais bērns, un augstprātība ir netikums.

  -2 [+] [-]

, 2008-10-27 13:16, pirms 16 gadiem
Varēt jau var, bet cerams, ka viņš to neizdarīs, uzskatu, ka viņš nav cienigs uz tādu sasniegumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-10-27 13:37, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vispirms jau F1 ir jaeksistē šādā formātā,lai Moris varētu izcīnīt tos titulus! Otrkārt, ir vel talantīgāki džeki,kas ar laiku tiks normālās formulās! Piemērasm,Vetels vien ir ko vērts!
Tieši tā! Kā brauktu Fettels, ja būtu piem Ferrari un es nedomāju, ka Hamiltons spētu uzvarēt kādu posmu ar komandu, kurai ir vismazākais budžets!

     [+] [-]

, 2008-10-27 13:39, pirms 16 gadiem
Nu vienreiz beidzot varu piekrist Shúmim.Gan par Luisu,gan par Kimi.Pamats Luisa ntajiem tituliem jau ir ielikts.Ja vèl pagájssezon bútu izdevies izcínít titulu,tad visticamák jau 2.novembrí mums bùtu jauns jaunákais divkártèjais cempions

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 13:42, pirms 16 gadiem
Hamiltons ir lielisks braucējs, taču atšķirībā no Šumahera un Alonso neesmu dzirdējis par viņa ieguldīju sadarbībā ar inženieriem. Tas tomēr nav mazsvarīgi. Taču, protams, ja ir ideāls darbs ar otru pilotu, testpilotiem utt un tehniskais stuffs ir the best, var jau būt, ka var izvilkt. Taču piloti mainās un arī inženieri mēdz mainīt komandas.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-27 13:45, pirms 16 gadiem
hamiltons ir perfekts materials lai klutu par visu laiku izcilako pilotu, bet tuvakaja nakotne(vismaz kamer pie rulliem ir maksis un bernijs) neviens pilots nespes izcinit tik daudz titulus, jo vienkarsi piloti un komandas ir ka mariunetes maksa un bernija rokas. viniem nepatiks tas, ka hamis domine un vini izdaris visu lai vins nespetu izcinit tos titulus.
ja piemeram tas pats sumahers nbutu braucis cita komanda vinam nekad nebutu tie 7 tituli jo FIA bija ieintereseti lai ferrari domine
bet par izcilako pilotu brauksanas zina hamiltons var klut, jo agrak vai velak vinam tas jaunibas trakums paries un tad tiesam vins var klut neuzvarams

     [+] [-]

, 2008-10-27 13:49, pirms 16 gadiem
ASK Rulzzz rakstīja: Tieši tā! Kā brauktu Fettels, ja būtu piem Ferrari un es nedomāju, ka Hamiltons spētu uzvarēt kādu posmu ar komandu, kurai ir vismazākais budžets!
nu blin, neviens nevaretu uzvaret ar vaju komandu! ari pats sumahers nevartu uzvaret ar kadu no lejas gala komandam.
tas, ka fettels uzvareja ar TR ir vienkarsa apstaklu sakritiba. nevar noliegt, ka vins ir talantigs, bet to ka vins brauks ja tiks ferrari neviens nevar zinat. F1 ir pietiekosi daudz piemeri kad pilots sakot f1 karjeru brauc lieliski bet nonakot konkurt spejiga komanda tur ilgak pa paris gaidem nespej notureties

  -3 [+] [-]

, 2008-10-27 13:51, pirms 16 gadiem
baisulis rakstīja: Hamiltons ir lielisks braucējs, taču atšķirībā no Šumahera un Alonso neesmu dzirdējis par viņa ieguldīju sadarbībā ar inženieriem. Tas tomēr nav mazsvarīgi. Taču, protams, ja ir ideāls darbs ar otru pilotu, testpilotiem utt un tehniskais stuffs ir the best, var jau būt, ka var izvilkt. Taču piloti mainās un arī inženieri mēdz mainīt komandas.
interesanti kurs izdoma mclaren formulas regulejumus? de la rosa var ietekt ko uzlabot, bet nejau ieteikt regulejumus. piemeram hamim formula iet ideali, bet heiki knapi ripo uz prieksu. abi vini ir labi piloti, bet hamis labak saprotas ar formulu, inzinieri un setupiem

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 13:58, pirms 16 gadiem
Katrá zinjá - lai veicas!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 14:06, pirms 16 gadiem
jo ātrāk pārspēs,jo labāk...

  -1 [+] [-]

, 2008-10-27 14:09, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: interesanti kurs izdoma mclaren formulas regulejumus? de la rosa var ietekt ko uzlabot, bet nejau ieteikt regulejumus. piemeram hamim formula iet ideali, bet heiki knapi ripo uz prieksu. abi vini ir labi piloti, bet hamis labak saprotas ar formulu, inzinieri un setupiem
Pirms gada gāja runa, ka Hamiltonam tiek piegādāti Alonso regulējumi. Heiki jau ir paspējis izrunāties, ka no komandas puses viņam nedaudz uzlikts ignore.
1 2 61 komentārs