Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:9, Did:0, useCase: 3

Uzvar Vēbers; Batons izcīna čempiontitulu!

Uzvar Vēbers; Batons izcīna čempiontitulu!
Džensons Batons un "Brawn GP" var līksmot
Foto: AP/Scanpix

Šodien Brazīlijas F-1 posmā uzvaru izcīnīja Marks Vēbers. Otrais palika polis Roberts Kubica, bet trešais Luiss Hamiltons. Priekšlaicīgi savu pirmo čempiontitulu izcīnīja "Brawn GP" komandas pilots Džensons Batons.

Sacensības labi iesāka Kimi Raikonens, kurš no piektās vietas pakāpās uz trešo pozīciju, uzreiz aiz Marka Vēbera. Nedaudz vēlāk Raikonens, cīnoties ar Vēberu, ieskrēja austrālieša formulas aizmugurē un sabojāja savas formulas priekšējo antispārnu. Raikonens palika ļoti lēns, tādejādi zaudējot vairākas pozīcijas.

Tāpat arī pirmajā aplī vienā līkumā trasi nesadalīja Džankarlo Fisikella un Heiki Kovalainens, taču abi sportisti spēja turpināt sacensības. Avāriju pirmajā aplī arī piedzīvoja Adrians Zutils un Jarno Trulli. Lai arī atkārtojumā izskatījās, ka Trulli ieskrēja Zutila formulas sānos, pēc sadursmes Trulli pieskrēja pie augumā raženā Zutila un sāka izskaidroties par minēto incidentu. Daudz netrūka, lai abi sportisti taisnību meklētu ar dūru palīdzību, taču Zutils nomierināja emocionālo Trulli. Jāsaka, ka Zutils, slīdot ārā no trases, aizķēra spāņa Fernando Alonso formulu, kuram tādejādi arī šīs sacensības bija beigušās.

Raikonens tika līdz boksiem, kur mehāniķi sportistam uzmontēja jaunu antispārnu. Tajā pašā laikā boksos bija arī Kovalainens, kurš trasē centās atgriezties pirms sava tautieša Raikonena, taču to Kovalainens darīja tik ātri, ka mehāniķi nepaspēja atvienot degvielas šļūteni. Sportists turpināja braukt un no šļūtenes ārā lija palikusī degviela. Tā uzlija virsū Raikonena formulai un arī pašam pilotam. Uzreiz gan sportistu, gan arī pašu formulu pārņēma iespaidīgas uguns liesmas, kuras pēc sekundes pazuda. Kamēr "Brawn GP" komandas mehāniķi Kovalainena formulai noņēma norauto degvielas šļūteni, tikmēr Raikonens devās tālāk trasē.

Ņemot vērā šos atgadījumus, trasē devās drošības mašīna. Sacensības atsākās un ātrs bija Batons, kurš, veicot vairākas apdzīšanas, lēnām tuvojās pirmajam astotniekam. Vēlāk sākās pirmie boksu apmeklējumi, un kā pirmais boksos devās Niks Haidfelds. Nedaudz vēlāk pie saviem mehāniķiem devās Barikello, kurš tādejādi zaudēja savu pirmo pozīciju. 31.aplī iespaidīgu avāriju piedzīvoja Nakadžima, kurš lielā ātrumā ieskrēja riepu nožogojumā. Par laimi sportistam ar veselību viss bija kārtībā.

46.aplī boksos no pirmās vietas devās Roberts Kubica, kurš sacensības uzsāka tikai no astotās vietas. Poļu braucējs trasē atgriezās trešais. Otrais tobrīd bija Barikello, bet pirmais Vēbers. Ja šajā brīdī beigtos sacensības, tad par čempionu priekšlaicīgi kļūtu Batons, kurš tobrīd brauca ceturtajā vietā.

Kad līdz sacīkstes beigām bija atlikuši 20 apļi, savos otrajos boksos devās Barikello, kurš pēc tam trasē atgriezās sestajā vietā. Vēlāk pēdējos plānotajos boksos devās gan Batons, gan Vēbers, gan arī Fetels. Pēc tam, kad visi līderi pabija boksos, kopvērtējuma vadībā atradās Vēbers. Otrais bija Kubica, bet trešais Barikello. Brits Batons tobrīd atradās sestajā vietā.

Kad līdz sacensības beigām atlika desmit apļi, Luiss Hamiltons apdzina Barikello un pakāpās uz trešo vietu. Izrādās, ka šajā apdzīšanas manevrā Hamiltons ar savu formulas priekšējo antispārnu pārdūra Barikello formulas aizmugurējo riteni, tādēļ brazīlietis trešo reizi šajās sacīkstēs bija spiests doties boksos.

Līdz ar to uz trešo vietu pakāpās Hamiltons, kamēr piektais bija Batons, kuru pilnībā apmierināja šī piektā vieta. Turpinājumā vairs nekas nemainījās un uzvaru izcīnīja Vēbers. Otrais palika Kubica, bet trešais Hamiltons. Batons ierindojās piektajā vietā, kas viņu pilnībā apmierināja, lai pirmo reizi savā karjerā izcīnītu čempiontitulu. Tāpat arī priekšlaicīgi konstruktora kausu izcīnīja "Brawn GP".

Brazīlijas F-1 posma rezultāti

VietaPilotsKomandaLaiks
1.WebberRed Bull-Renault1:32:23.081
2.KubicaBMW Sauber+ 7.626
3.HamiltonMcLaren-Mercedes+ 18.944
4.VettelRed Bull-Renault+ 19.652
5.ButtonBrawn-Mercedes+ 29.005
6.RaikkonenFerrari+ 33.340
7.BuemiToro Rosso-Ferrari+ 35.991
8.BarrichelloBrawn-Mercedes+ 45.454
9.KovalainenMcLaren-Mercedes+ 48.499
10.KobayashiToyota+ 1:03.324
11.FisichellaFerrari+ 1:10.665
12.LiuzziForce India-Mercedes+ 1:11.388
13.GrosjeanRenault+ 1 aplis
14.AlguersuariToro Rosso-Ferrari+ 1 aplis

Izstājās

PilotsKomandaApļu skaits
NakajimaWilliams-Toyota31
RosbergWilliams-Toyota28
HeidfeldBMW Sauber22
SutilForce India-Merceades1
TrulliToyota1
AlonsoRenault1

Kopvērtējums

VietaPilotsPunkti
1.Button89
2.Vettel74
3.Barrichello72
4.Webber61.5
5.Hamilton49
6.Raikkonen48
7.Rosberg34.5
8.Trulli30.5

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 23:17, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Kaut kā mistiski skaitīt punktus tikai par periodu, "kad mašīnas bija līdzīgas" ir absurds. Kas Batonam tajos pirmajos posmos speciāli lēnāk bija jābrauc, lai viņu skatītāji te LV uzskatītu par "cienīgu čempionu"? Viņam kāds titulu atņems par formulas priekšrocībām sezonas sākumā? Ne tak.
Tagad vinnē mašīnas, nevis piloti, live with it.
Sezonas laikā visvairāk punktu = čempions un basta.
p.s. arī uzvaras visvairāk, tātad kādi secinājumi? protams, ka pelnīts tituls, nevis kā 82.gadā Kekem Rosbergam ar 1 uzvaru

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 23:22, pirms 15 gadiem
Nereģistrētjies rakstīja: kas tev ar 94. un 95. gadu tieši? Benetton un Williams bija abas citā līgā, tāpat kā to abu piloti, proti Šūmahers un Hils (pēc Sennas aiziešanas...) viņi abi brauca savā līgā, vai ta tas ir normāli, ka komandas biedri vidēji aplī zaudē 1 sek?
Nu tas ka bija divadiiba ja....tikkai reaali Williams bija stipri lielaaks potenciaals....(tieshi atraaka)....tikai pateicoties Rosam Rorijam un prothams Schumim.....vini ar leenaaku formulu....uzvareeja!!!..un nestaasti ka ta nebija.....94 vispaar Benetton brauca ar Ford motoriem......
Par komandas biedriem ar tev nav taisniiba.....ja Verstapens bija lenaks....bet dzonijs Herberts uzvareeja gaan Silverstona gan Monca.....Un Kultharsds arii izciinija neskaitaamas pirmaas poziicjas kvalifikaacija un ari dazas uzvaras!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-18 23:25, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: man arii

ok nav ko te ne pa teemu

kimi the best
Nu labs vins ir.....bet ir ari citi

     [+] [-]

, 2009-10-18 23:30, pirms 15 gadiem
Gunijs rakstīja: Nu tas ka bija divadiiba ja....tikkai reaali Williams bija stipri lielaaks potenciaals....(tieshi atraaka)....tikai pateicoties Rosam Rorijam un prothams Schumim.....vini ar leenaaku formulu....uzvareeja!!!..un nestaasti ka ta nebija.....94 vispaar Benetton brauca ar Ford motoriem......
Par komandas biedriem ar tev nav taisniiba.....ja Verstapens bija lenaks....bet dzonijs Herberts uzvareeja gaan Silverstona gan Monca.....Un Kultharsds arii izciinija neskaitaamas pirmaas poziicjas kvalifikaacija un ari dazas uzvaras!!
par komandas biedriem, mēs katrs runājam par savu gadu, es par 94. tu 95. tā ka par manu gadu, man taisnība, par 95. tev
motori, ta citi 94. bija abām konadām, bet veinalga, viņas citām bija ĻOTI priekšā

  +5 [+] [-]

, 2009-10-18 23:32, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Protams, katru gadu ir formulas kuras ir konkurētspējigas un kuras nav. Protams, cerēt, ka Force India kļūs par čempioniem ir naivi, bet ir jābūt godīgiem, Brawn bija ļoti lielas tehniskas priekšrocības, ko spilgti parāda rezultāti. Tad, kad Ferrari, McLaren atguva savu spēku, Batons pēkšņi kļuva nevarīgs, toties tie paši Red-Bull turpināja braukt veiksmīgāk par Batonu. Ko es ar to gribu teikt? Visu jau parāda rezultāti, it īpaši šajā gadījumā.
Lai Tu varētu izdarīt šādus secinājumus - ir jāzina spēku samērs uz konkrēto brīdi. Ko nav iespējams izmērīt. Sezonas sākumā Braun bija klasi labāks, bet tikai uz difuzoru rēķina, kamēr pārējās komandas tos neieviesa attiecīgajā kvalitātē. Kaut gan arī atsevišķos posmos Red Bull nemaz tik ļoti neatpalika. Pēc tam nezin kāpēc Tu pieņem, ka formulu ātrums ir vienāds. Nu nav gluži vienāds - šobrīd visātrākie ir Red Bull un Mclaren, tad nāk apmēram Ferrari un Braun. Attiecīgi ir arī rezultāti.

     [+] [-]

, 2009-10-18 23:32, pirms 15 gadiem
ar sandriņas enerģiju var pusrīgu apsildīt (un vēl visu ventspili, kā arī 1/3 jelgavas)
nu, ja godīgi, tad ferarri apm pusgadu neuzlabo formulu. ferarri piemīt īpašība, ko es cienu un mīlu- ja ne čempiontituls, tad pārējais mūs neintresē! viss tiek gatavots tam, lai alonso izcīnītu 3šo vai massa 1mo titulu! Par kimi... nez vai viņš vēl startēs F1! jo mclaren visdrīzāk ņems rosbergu, Renault nebūs pa kabatai, Brawn nākošgad sū**s, bet Red Bull noteikti paturēs Fetelu un domājams arī vēberu!
jūs runājat tā, itkā Batons F1 ienāktu kā zvaigzne, bet
Vebers sāka minardi un 1majā posmā palika 5.
Fetels pirmo posmu aizvadīja... 19 gados un izcīnīja 2 punktus!
Savukārt batons ilgi sēdēja tajā laikā spēcīgajā wiliams un NEKO nespēja! lai gan es esmu sarkano fans, tomēr es gribētu redzēt gandrīz jebkuru batona vietā! viņš neko neparādīja! kamēr bija gandrīz vienīgasi ar 2to difuzoru vecis, tiko, kā tāds parādījās visiem tā... mute plaši vaļā... viņam ļoti paveicās! viss... paspīdēja šosezon un viss. sarkanie un melnie atkal cīnīsies divatā! nu vēl varētu pievienoties red bull...

  -1 [+] [-]

, 2009-10-18 23:34, pirms 15 gadiem
KristsT rakstīja: Lai Tu varētu izdarīt šādus secinājumus - ir jāzina spēku samērs uz konkrēto brīdi. Ko nav iespējams izmērīt. Sezonas sākumā Braun bija klasi labāks, bet tikai uz difuzoru rēķina, kamēr pārējās komandas tos neieviesa attiecīgajā kvalitātē. Kaut gan arī atsevišķos posmos Red Bull nemaz tik ļoti neatpalika. Pēc tam nezin kāpēc Tu pieņem, ka formulu ātrums ir vienāds. Nu nav gluži vienāds - šobrīd visātrākie ir Red Bull un Mclaren, tad nāk apmēram Ferrari un Braun. Attiecīgi ir arī rezultāti.
Puntki rāda, ka formulu spēks izlīdzinājās (no 28-46 puntki. 18 punktu starpība 9 posmu garumā nav liela)

  +1 [+] [-]

, 2009-10-18 23:37, pirms 15 gadiem
KristsT rakstīja: Lai Tu varētu izdarīt šādus secinājumus - ir jāzina spēku samērs uz konkrēto brīdi. Ko nav iespējams izmērīt. Sezonas sākumā Braun bija klasi labāks, bet tikai uz difuzoru rēķina, kamēr pārējās komandas tos neieviesa attiecīgajā kvalitātē. Kaut gan arī atsevišķos posmos Red Bull nemaz tik ļoti neatpalika. Pēc tam nezin kāpēc Tu pieņem, ka formulu ātrums ir vienāds. Nu nav gluži vienāds - šobrīd visātrākie ir Red Bull un Mclaren, tad nāk apmēram Ferrari un Braun. Attiecīgi ir arī rezultāti.
Bet ja buusim pavisam preciizi..jau daudzus peedeejos gadus ...toni nosaka riepas....cik sasijas ir prasiigas uz riepu nodilumu....kas darbojas mijiedrbiiba ar airodinamiku....viens motors veel neko nedood...bet protams paliidz......vot panemtu no Ferarri kers no Redbull sasiju un mersa motoru..vot tas buutu vaagis....bet varbuut ari neliimeetos kopaa"DD

  +2 [+] [-]

, 2009-10-18 23:38, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Puntki rāda, ka formulu spēks izlīdzinājās (no 28-46 puntki. 18 punktu starpība 9 posmu garumā nav liela)
Punkti rāda gan formulu kvalitāti, gan pilotu kvalitāti, gan vienkārši veiksmi. Nevar teikt, ka punkti atspoguļo tikai formulu spēku. Es skatos pēc snieguma trasē.

     [+] [-]

, 2009-10-18 23:39, pirms 15 gadiem
Gunijs rakstīja: Bet ja buusim pavisam preciizi..jau daudzus peedeejos gadus ...toni nosaka riepas....cik sasijas ir prasiigas uz riepu nodilumu....kas darbojas mijiedrbiiba ar airodinamiku....viens motors veel neko nedood...bet protams paliidz......vot panemtu no Ferarri kers no Redbull sasiju un mersa motoru..vot tas buutu vaagis....bet varbuut ari neliimeetos kopaa"DD
Piekrītu, bet tas jau nav pretrunā ar to, ko saku es.

     [+] [-]

, 2009-10-18 23:40, pirms 15 gadiem
KristsT rakstīja: Lai Tu varētu izdarīt šādus secinājumus - ir jāzina spēku samērs uz konkrēto brīdi. Ko nav iespējams izmērīt. Sezonas sākumā Braun bija klasi labāks, bet tikai uz difuzoru rēķina, kamēr pārējās komandas tos neieviesa attiecīgajā kvalitātē. Kaut gan arī atsevišķos posmos Red Bull nemaz tik ļoti neatpalika. Pēc tam nezin kāpēc Tu pieņem, ka formulu ātrums ir vienāds. Nu nav gluži vienāds - šobrīd visātrākie ir Red Bull un Mclaren, tad nāk apmēram Ferrari un Braun. Attiecīgi ir arī rezultāti.
Puntki rāda, ka formulu spēks izlīdzinājās. Tā kā arī Brawn piloti mēdza iekļūt šo 9 posmu laikā trijniekā pierāda, ka komandai bija pa spēkam nostartēt arī labāk, bet piloti to nespēja realizēt, jo bija labāki piloti (9 posmu laikā 20 punktu starpība nav liela, kas nenoliedzami parāda, ka komandām bija līdzīgas pozīcijas). Pat Rubens nostartēja labāk un līdzīgi tiem, kas šo 9 posmu laikā ieguva visvairāk punktu (46 no Fetela puses un Baričeola 37). Tādēļ apgalvojums, ka formulas bija ļoti līdzīgas ir pamatots.

     [+] [-]

, 2009-10-18 23:40, pirms 15 gadiem
KristsT rakstīja: Piekrītu, bet tas jau nav pretrunā ar to, ko saku es.
Vai tad es ta teicu?

  -1 [+] [-]

, 2009-10-18 23:41, pirms 15 gadiem
Gunijs rakstīja: Nu labs vins ir.....bet ir ari citi
mani tie citi ne iipasi aizrauj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-18 23:43, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: ar sandriņas enerģiju var pusrīgu apsildīt (un vēl visu ventspili, kā arī 1/3 jelgavas)
nu, ja godīgi, tad ferarri apm pusgadu neuzlabo formulu. ferarri piemīt īpašība, ko es cienu un mīlu- ja ne čempiontituls, tad pārējais mūs neintresē! viss tiek gatavots tam, lai alonso izcīnītu 3šo vai massa 1mo titulu! Par kimi... nez vai viņš vēl startēs F1! jo mclaren visdrīzāk ņems rosbergu, Renault nebūs pa kabatai, Brawn nākošgad sū**s, bet Red Bull noteikti paturēs Fetelu un domājams arī vēberu!
jūs runājat tā, itkā Batons F1 ienāktu kā zvaigzne, bet
Vebers sāka minardi un 1majā posmā palika 5.
Fetels pirmo posmu aizvadīja... 19 gados un izcīnīja 2 punktus!
Savukārt batons ilgi sēdēja tajā laikā spēcīgajā wiliams un NEKO nespēja! lai gan es esmu sarkano fans, tomēr es gribētu redzēt gandrīz jebkuru batona vietā! viņš neko neparādīja! kamēr bija gandrīz vienīgasi ar 2to difuzoru vecis, tiko, kā tāds parādījās visiem tā... mute plaši vaļā... viņam ļoti paveicās! viss... paspīdēja šosezon un viss. sarkanie un melnie atkal cīnīsies divatā! nu vēl varētu pievienoties red bull...
Vēbers pirmos punktus izcīnija, jo finišēja vien 7 vai 8 piloti, pēctam cik gadus gadīja, lai atkal punktos tiktu
Fettels pirmo punktu izcīnija, jo vienam no pilotiem iedeva sodu, neatceros vairs kuram, līdz ar to Fettels pacēlās no 9. uz 8. vietu, atceries, ka tai lakā jau punktus deva pirmajiem 8, kas nav salīdzināms nepavisam ar Batona vai Vēbera sniegumu
Batons lgi sēdēja Williams? sezonu, pēc tas viņu nomainija Montoija un tikai 2001.gadā Williams kļuva par spēcīgiem, kādus tu domāji

     [+] [-]

, 2009-10-18 23:45, pirms 15 gadiem
[quote sandrina_f1_bkv]
mani tie citi ne iipasi aizrauj
[/quote
Nu tad jau man sen buutu jaaizmirst f1.....Nau Senas...Prosta Mansella....un protams Schumis.....bet tapat interesanti...nak jaunie....cits talantiigaaks, cits vairaak ar miti brauc....tadaa ir ta dziiviite(

  +3 [+] [-]

, 2009-10-18 23:46, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Puntki rāda, ka formulu spēks izlīdzinājās. Tā kā arī Brawn piloti mēdza iekļūt šo 9 posmu laikā trijniekā pierāda, ka komandai bija pa spēkam nostartēt arī labāk, bet piloti to nespēja realizēt, jo bija labāki piloti (9 posmu laikā 20 punktu starpība nav liela, kas nenoliedzami parāda, ka komandām bija līdzīgas pozīcijas). Pat Rubens nostartēja labāk un līdzīgi tiem, kas šo 9 posmu laikā ieguva visvairāk punktu (46 no Fetela puses un Baričeola 37). Tādēļ apgalvojums, ka formulas bija ļoti līdzīgas ir pamatots.
Pieņemu, ka Baričello visu laiku brauca ar vienādu formulu kā Batons, tā kā nevarētu apgalvot, ka Baričello brauc labāk par Batonu, ja viņš finišā ir savācis mazāk punktus. Un joprojām uzskatu, ka nav iespējams salīdzināt formulu spēku, tikai pēc punktiem vai atsevišķiem pjedestāliem. Arī Red Bull pirmajos posmos bija pa spēkam iebraukt trijniekā, tāpat kā Braun pēdējos posmos. Tad pēc Tavas loģikas tik pat labi var secināt, ka Red Bull pilotu kvalitāte liedza viņiem izcīnīt uzvaras čempionāta sākumā.

     [+] [-]

, 2009-10-18 23:49, pirms 15 gadiem
KristsT rakstīja: Pieņemu, ka Baričello visu laiku brauca ar vienādu formulu kā Batons, tā kā nevarētu apgalvot, ka Baričello brauc labāk par Batonu, ja viņš finišā ir savācis mazāk punktus. Un joprojām uzskatu, ka nav iespējams salīdzināt formulu spēku, tikai pēc punktiem vai atsevišķiem pjedestāliem. Arī Red Bull pirmajos posmos bija pa spēkam iebraukt trijniekā, tāpat kā Braun pēdējos posmos. Tad pēc Tavas loģikas tik pat labi var secināt, ka Red Bull pilotu kvalitāte liedza viņiem izcīnīt uzvaras čempionāta sākumā.
Varu paskaidrot siikaak....ir liela atskiiriiba, ka tu vari braukt briivu un atraisiiti, nebraucot uz savu un masiinas speeju robeezam, cita lieta, kad tev gandriiz, katrs aplis ir jabraauc kvalifikacijas stilaa...no taa arii izriet pilotu kluudas trase, boksos un strateegijaa.....tads ir mans redzeejums!!

     [+] [-]

, 2009-10-18 23:51, pirms 15 gadiem
Gunijs rakstīja: [quote sandrina_f1_bkv]
mani tie citi ne iipasi aizrauj
[/quote
Nu tad jau man sen buutu jaaizmirst f1.....Nau Senas...Prosta Mansella....un protams Schumis.....bet tapat interesanti...nak jaunie....cits talantiigaaks, cits vairaak ar miti brauc....tadaa ir ta dziiviite(
nu tas vairs nav tas, es nekad nebuusu par kaadu taa kaa par kimi

     [+] [-]

, 2009-10-18 23:54, pirms 15 gadiem
Gunijs rakstīja: Varu paskaidrot siikaak....ir liela atskiiriiba, ka tu vari braukt briivu un atraisiiti, nebraucot uz savu un masiinas speeju robeezam, cita lieta, kad tev gandriiz, katrs aplis ir jabraauc kvalifikacijas stilaa...no taa arii izriet pilotu kluudas trase, boksos un strateegijaa.....tads ir mans redzeejums!!
Piekrītu, Tikai es gribu pateikt to, ka šosezon nav tik viegli pateikt, kurš kurā brīdī brauca uz šīs savu spēju robežas un pieļauju, ka sezonas beigās Braun izcīnītās vietas arī bija uz šīs robežas.

     [+] [-]

, 2009-10-18 23:56, pirms 15 gadiem
ok šodien pietiek, nobeigšu ar to, ka Batons Abu Dabi uzvarēs, jo vairs nebūs nekādas spriedzes un nobrauks tāpat kā sezonas sākumā, vesi un bez kļūdām

  -1 [+] [-]

, 2009-10-18 23:58, pirms 15 gadiem
Nereģistrētjies rakstīja: ok šodien pietiek, nobeigšu ar to, ka Batons Abu Dabi uzvarēs, jo vairs nebūs nekādas spriedzes un nobrauks tāpat kā sezonas sākumā, vesi un bez kļūdām
es atkal saku ko citu uzvarees iceman
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-19 00:01, pirms 15 gadiem
Nu ja izdaram prognozes....tad es lieku uz Fetelu vai Hamiltonu...see you later aligator

     [+] [-]

, 2009-10-19 00:02, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: katra gadijuma noteikti vienmer tiks tapat ka rosbergs saukts par mazvertigako cempionu
nu nu, nesāc nu te spriest par to, kurš vērtīgāks, kurš ne. Atradies īstais vērtētājs!
Katram jāizmanto savas izdevības, kas dotas, un Batons savu izmantoja. Ar to arī viņu apsveicu, malacis čalis!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-19 00:03, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: nu tas vairs nav tas, es nekad nebuusu par kaadu taa kaa par kimi
Tam es tev piekriitu.....man ta bija pec Shumisa

  +1 [+] [-]

, 2009-10-19 00:03, pirms 15 gadiem
Gunijs rakstīja: Nu ja izdaram prognozes....tad es lieku uz Fetelu vai Hamiltonu...see you later aligator
Tieši tāpat liktu arī es

     [+] [-]

, 2009-10-19 00:08, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: ar sandriņas enerģiju var pusrīgu apsildīt (un vēl visu ventspili, kā arī 1/3 jelgavas)
nu, ja godīgi, tad ferarri apm pusgadu neuzlabo formulu. ferarri piemīt īpašība, ko es cienu un mīlu- ja ne čempiontituls, tad pārējais mūs neintresē! viss tiek gatavots tam, lai alonso izcīnītu 3šo vai massa 1mo titulu! Par kimi... nez vai viņš vēl startēs F1! jo mclaren visdrīzāk ņems rosbergu, Renault nebūs pa kabatai, Brawn nākošgad sū**s, bet Red Bull noteikti paturēs Fetelu un domājams arī vēberu!
jūs runājat tā, itkā Batons F1 ienāktu kā zvaigzne, bet
Vebers sāka minardi un 1majā posmā palika 5.
Fetels pirmo posmu aizvadīja... 19 gados un izcīnīja 2 punktus!
Savukārt batons ilgi sēdēja tajā laikā spēcīgajā wiliams un NEKO nespēja! lai gan es esmu sarkano fans, tomēr es gribētu redzēt gandrīz jebkuru batona vietā! viņš neko neparādīja! kamēr bija gandrīz vienīgasi ar 2to difuzoru vecis, tiko, kā tāds parādījās visiem tā... mute plaši vaļā... viņam ļoti paveicās! viss... paspīdēja šosezon un viss. sarkanie un melnie atkal cīnīsies divatā! nu vēl varētu pievienoties red bull...
nu, ja domā tā, tad arī tev jāpiekrīt, ka tas pats Šūmahers lielu daļu no saviem tituliem dabūja ar mašīnas tehniskajām priekšrocībām (neiedziļināšos, kādām, bet ātrumu starpība bija graujoša, un gandrīz VISĀS trasēs!), jo vairākus gadus (ja negadījās neparedzētas ķibeles, kas gan bija reti) viņiem konkurentu nebija...
Tā kā nevajag noniecināt cita sasniegumus. Batonam līdz šim nebija veicies ar formulām - vai nu neizturīgas un ātras, vai galīgi lēnas. Kad beidzot trāpījās konkurētspējīga, tad arī viņš savu iespēju izmantoja.

     [+] [-]

, 2009-10-19 00:18, pirms 15 gadiem
saskanjaa ar raksta autora teikto, mehaanikji esot uzmonteejushi Raikonenam antispaarnu. Godiigi sakot, negribas ticeet ... Un vispaar: rakstiit, ka, piemeeram, Kubica brauc ar "formulu" ir tas pats kas teikt, ka Sebastian Loeb brauc ar "ralliju". Vispaar reciigi...

     [+] [-]

, 2009-10-19 00:34, pirms 15 gadiem
jā, šumahers vairākus titulus izcīnīja ar formulu!
wiliams? 2001 kļuva stiprāki? viliams kļuva aizvien vājāki! atgādināšu, ka tā ir otra vai trešā titulētākā komanda! neatkarīgi no snieguma, madrides real bija un būs real!
nu bet tomēr vēbers bija 5 un neavarēja kā daudzi citi! pie tam ar minardi! fetels bija 8! es to atceros! viņš vēl aizvietoja kubicu!
kā arī viņam bija 19 gadi... tas ir gadu pēc tam, kā viņš varēja braukāt ar mašīnu pa ielām!
un jau šogad abi cīnās par titulu!
fetels savā otrajā sezonā jau izcīnīja uzvaru ātrākajā posmā F1 ar torro roso!
starpcitu batons brauca gan wiliams, gan beneton, gan renault, gan BAR un tagad brawn!
visas šis komandas bija labas!
un neapstrīdams ir fakts, ka viņš šosezon ar vienlīdzīgu furmulu citām neko neparādīja! šumahers savu ātrāko formulu bija nopelnījis, jo ir cīnījies un uzvarējis arī ar formulu, kura ir lēnāka, tapēc neskatoties uz to, ka viņam 2-3 tituli bija ar ātrāku formulu, visi zināja, ka viņam ir iekšā! bet batons visu laiku bija viduvējība un te pēkšņi uz pus sezonu dabūja pārsvaru un viss! pēc tam viņam vnk veicās, ka līderi visu laiku mainījās, un ka īstie favorīti saņēmās brīdī, kad ne par ko necīnījās (Raikonens, Hamiltons, Alonso,...) un tādā veidā neļāva galvenajiem konkurentiem (RB) uzvarēt! tas ir viss. Batons neuzvarēja cīņā. viņš vnk veiksmīgi aizstāvējās, bet pārāk lielā mērā ar citu palīdzību. tas ir viss

     [+] [-]

, 2009-10-19 00:35, pirms 15 gadiem
.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-19 00:40, pirms 15 gadiem
FinnHarp rakstīja: saskanjaa ar raksta autora teikto, mehaanikji esot uzmonteejushi Raikonenam antispaarnu. Godiigi sakot, negribas ticeet ... Un vispaar: rakstiit, ka, piemeeram, Kubica brauc ar "formulu" ir tas pats kas teikt, ka Sebastian Loeb brauc ar "ralliju". Vispaar reciigi...
nu nav gan tas pats rallijā viņi brauc ar mašīnām, automobīļiem, wrc automobīļiem, vai nezinu kā tu to gribi saukt!
bet Formulā 1 viņi brauc ar Formulām!!! nu ja tev patīk par šitādiem niekiem smieties tad prieks par tevi tad jau smieklīgi būs arī tas, ka viņi brauc pa trasi, kaut gan īstenībā pa asfaltu, vai... nu nez, gan jau izdomāsi vēl kko smieklīgu

     [+] [-]

, 2009-10-19 13:18, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: neredzeeju f1, jo man svariigaaks bij hossa, bet man LIELS prieks par podzinu. iedzersu par vinu ar!
labi vien ir ka neredzeji, ja butu redzejusi to momentu kad kimi aizdegas... saubos vai tu butu to izturejusi

     [+] [-]

, 2009-10-19 14:05, pirms 15 gadiem
Pirmais un pēdējais čempion tituls!