Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1599, Did:0, useCase: 3

papildināts Palameika finālā, Mūze paliek pirmā aiz robežas

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Palameika finālā, Mūze paliek pirmā aiz robežas
Madara Palameika
Foto: AFP/Scanpix

Londonas olimpiāde beigušās kvalifikācijas sacensības šķēpa mešanā. Kā vienīgā no trim Latvijas pārstāvēm finālā iekļuva Madara Palameika, kas ar 60.62 kvalifikācijā ieņēma 10. vietu. Nedaudz līdz finālam pietrūka Līnai Mūzei, kas ar 59.91 palika 13. vietā, tieši aiz fināla robežas. Sintai Ozoliņai Kovalai ar 58.86 metriem 20. vieta.

Lai iekļūtu finalā, šķēpmetējām bija jāsasniedz nebūt ne zema kvalifikācijas norma (62 metri, no mūsējām šosezon tālāk par šo normu bija metusi tikai Sinta Ozoliņa Kovala), vai arī jācer uz iekļūšanu starp 12 labākajām. Kvalifikācijas A grupā no latvietēm startēja valsts rekordiste Madara Palameika un Līna Mūze, savukārt vēlāk B grupā jāmet Ozoliņai Kovalai.

Palameikai pirmais metiens padevās ļoti labs – 60.62 metri. Lai arī kvalifikācijas norma nebija sasniegta, šāds rezultāts jau deva labas cerības uz finālu. Mūzei tik labi sākt neizdevās, tikai 51.15. Otrajā sērijā Palameika aizmeta par 12 centimetriem tuvāk (60.50), savukārt Mūze ievērojami uzlaboja savu rezultātu – 59.48 metri. Finālam gan ar to diez vai varēja pietikt, tāpēc bija jāmet vēl tālāk.

Trešajā mēģinājumā Palameikai neizdevās uzlabot savu rezultātu (57.91), savukārt Mūze aizmeta 59.91, par nepilnu pusmetru tālāk. Palameikai piektā vieta grupā, savukārt Mūzei septītā. No favorītēm no A grupas bez īpašām problēmām finālā iekļuva Pekinas spēļu čempione Barbora Špotākova, tāpat arī pazīstamās vācietes Kristina Obergfela un Linda Štāla.

B grupā Ozoliņai Kovalai pirmais mēģinājums nebija ieskaitīts – šķēps piezemējās ārpus sektora. Ar otro metienu Sintai izdevās sasniegt 58.86 metrus, kas tobrīd deva 18. vietu summā un ar ko finālam vēl bija par maz – tobrīd bija jāpārspēj 59.91 metrs, ko bija sasniegusi... Līna Mūze. Diemžēl vāciete Katarina Molitora ar pēdējo metienu izpildīja normu, izstumjot Mūzi no labāko divpadsmitnieka.

Ozoliņai Kovalai vēl bija iespēja izraut vietu finālā, taču pēdējais metiens bija ļoti tuvs – tikai nedaudz pāris 50 metriem. 58.86 metri Sintai deva 20. vietu summā. Mūze diemžēl arī palika pirmā aiz fināla robežas (20 centimetri no 12. vietas), savukārt Palameikai 10. vieta, un viņa arī būs vienīgā Latvijas pārstāve finālā. No B grupas finālā iekļuva sezonas līdere Saneta Viljonea, arī cita favorīte Marija Abakumova, savukārt olimpiāde beigusies Eiropas čempionei Virai Rebrikai – ukrainietes pēdējais metiens bija kvalifikācijas normas vērtībā, bet viņa nenoturējās sektorā.

Šķēpmešana sievietēm, kvalifikācija

VSportisteValstsRez
1.B. ŠpotākovaČehija66.19 Q
2.K. ObergfelaVācija66.14 Q
3.S. ViljoenaDĀR65.92 Q
4.L. ŠtālaVācija64.78 Q
5.H. LūĶīna64.45 Q
6.M. RatejaSlovēnija63.60 Q
10.M. PalameikaLatvija60.62 q
13.L. MūzeLatvija59.91
20.S. Ozoliņa KovalaLatvija58.86

  +7 [+] [-]

, 2012-08-07 12:51, pirms 13 gadiem
Labi!

 +10 [+] [-]

, 2012-08-07 12:52, pirms 13 gadiem
Nu Palameikai ir ļoti labas cerības, bet nu par Mūzi gan to nevarētu teikt.

     [+] [-]

, 2012-08-07 12:54, pirms 13 gadiem
Autors laikam pirmo reizi par vieglatlētiku raksta.Apskataties otru grupu,Mūzei nav variantu tikt.Palameika cerams paliks,ļoti cerams.Nebus brīnums ka par pēdējo vietu plēsīsies Latvietes savā starpā.Un Latvija nav vienīgā ar 3 dalībniecēm,Vācijai un Ukrainai ar pa 3 dalībniecēm.

  -3 [+] [-]

, 2012-08-07 12:55, pirms 13 gadiem
Cerību maz, bet

  +4 [+] [-]

, 2012-08-07 12:56, pirms 13 gadiem
Abām ļoti labas cerības iekļūt. Domāju ka Palameika iekļūs kā 6-8, bet Mūza kā 11-12.
Redzēs kā metīs Kovala.
Veiksmi visām

     [+] [-]

, 2012-08-07 12:56, pirms 13 gadiem
Palameikai vairāk izredzes tikt tālāk. Bet ceru arī uz Mūzi. Vēl tikai Kovalai jaaizmet 62 m un viss būs ok

  +1 [+] [-]

, 2012-08-07 12:58, pirms 13 gadiem
Guntars 19 rakstīja: Autors laikam pirmo reizi par vieglatlētiku raksta.Apskataties otru grupu,Mūzei nav variantu tikt.Palameika cerams paliks,ļoti cerams.Nebus brīnums ka par pēdējo vietu plēsīsies Latvietes savā starpā.Un Latvija nav vienīgā ar 3 dalībniecēm,Vācijai un Ukrainai ar pa 3 dalībniecēm.
nesapratu, kāda jēgā Tu rakstīji par 3 dalībniecēm?

  +1 [+] [-]

, 2012-08-07 13:00, pirms 13 gadiem
Guntars 19 rakstīja: Autors laikam pirmo reizi par vieglatlētiku raksta.Apskataties otru grupu,Mūzei nav variantu tikt.Palameika cerams paliks,ļoti cerams.Nebus brīnums ka par pēdējo vietu plēsīsies Latvietes savā starpā.Un Latvija nav vienīgā ar 3 dalībniecēm,Vācijai un Ukrainai ar pa 3 dalībniecēm.
Sporta notiek visaadi, var gadities ka ar 59m ari pietiks finaalam!

  +2 [+] [-]

, 2012-08-07 13:02, pirms 13 gadiem
matishels1 rakstīja: nesapratu, kāda jēgā Tu rakstīji par 3 dalībniecēm?
Komentētāji tur teica ka Latvija vienīgā ar 3 dalībniecēm.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-07 13:05, pirms 13 gadiem
Mr.Proper rakstīja: Cerību maz, bet
Bet....?
Nav iemeslu?

  +5 [+] [-]

, 2012-08-07 13:05, pirms 13 gadiem
Palameika varētu tikt finālā, bet Mūzei būs drusku par īsu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-07 13:08, pirms 13 gadiem
tikt pat labi abas var tikt un abas var arī netikt. Starpība ir 69cm. apskatot otrās grupas dalībnieču sezonas labākos raidījumus, ne Palameikai, ne Mūzei nevajadzētu tikt finālā, bet kā būs, redzēsim pēc stundas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-07 13:15, pirms 13 gadiem
Latvija ir vienīgā, kam ir 3 dalībnieki gan sieviesu, gan vīriešu konkurencē..
Guntars 19 rakstīja: Komentētāji tur teica ka Latvija vienīgā ar 3 dalībniecēm.

  +7 [+] [-]

, 2012-08-07 13:17, pirms 13 gadiem
dale rakstīja: Sexy paragvajiete startees 2. grupaa!
Leryn Franco ir vairākos Sexy Olympians topos!
';

     [+] [-]

, 2012-08-07 13:17, pirms 13 gadiem
Runa ir ka Latvija ir vienīgā kurai gan sievietēm, gan vīriešiem ir pilns komplekts! Pa trīs dalībniekiem!

     [+] [-]

, 2012-08-07 13:18, pirms 13 gadiem
matishels1 rakstīja: Bet....?
Nav iemeslu?
... nav iespēju

  +1 [+] [-]

, 2012-08-07 13:22, pirms 13 gadiem
Maza piebilde, pie Ratejas rezultāta arī jāpieliek Q burts, jo vina arī izpildija normatīvu.

     [+] [-]

, 2012-08-07 13:22, pirms 13 gadiem
Konkurence liela, ja tiks finalaa vismaz 2, tas bus apsveicami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-07 13:35, pirms 13 gadiem
Kpc tgd triatlonu rāda?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-08-07 13:47, pirms 13 gadiem
Kādas reālas cerības? Apskatieties uz personiskajiem rezultātiem B grupā. Veiksmes gadījumā Palameika varbūt tiks. Jācer, ka Sinta kaut ko uzmetīs. Mači tikko sākušies un jau raksts ar reālām cerībām uzcepts.

  +3 [+] [-]

, 2012-08-07 13:48, pirms 13 gadiem
dale rakstīja: Sexy paragvajiete startees 2. grupaa!
Pēc sejas viņa ir kaut kas starp Selmu Haijeku un Līnu Mūzi!

     [+] [-]

, 2012-08-07 13:52, pirms 13 gadiem
Bolts tikko atpakaļ skatoties 200 m noskrēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-08-07 14:06, pirms 13 gadiem
dale rakstīja: Sexy paragvajiete startees 2. grupaa!
Jā, ļoti skaista sportiste, ka mūsu simpātistākās vieglatlētes nobāl, taču sportiskā ziņā paragvajiete neko nerāda.

     [+] [-]

, 2012-08-07 14:13, pirms 13 gadiem
Paragvajiete ir seksīga, taču ar seksīgumu šķēpu laikam nevar tālu aizlidināt.

  +3 [+] [-]

, 2012-08-07 14:15, pirms 13 gadiem
Mūzei pak*ļā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-08-07 14:21, pirms 13 gadiem
Mūze netiek! :|
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-08-07 14:24, pirms 13 gadiem
Vaciete aizmeta pedeja metiena 62+ un Muze netiek =( Jacer uz Sintu.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-07 14:25, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: Somiem tak veču sacensībās arī ir 3īs!
Somiem toties tikai viena dāma piedalās.

     [+] [-]

, 2012-08-07 14:27, pirms 13 gadiem
Sintai arī fiasko

     [+] [-]

, 2012-08-07 14:27, pirms 13 gadiem
Kovala aizmeta pedeja 51... Diemzhel finalaa bus tikai Palameika

     [+] [-]

, 2012-08-07 14:28, pirms 13 gadiem
Man bija reālas cerības, ka vismaz 2 (varbūt pat visas 3) mūsējās tiks finālā - še tev.

     [+] [-]

, 2012-08-07 14:28, pirms 13 gadiem
Zhel - 20cm tik pietruka. Jasaka, ka diezgan labi kopsumma rezultaati, parasti pat nevajag 60m lai ieklutu finalaa.

  +2 [+] [-]

, 2012-08-07 14:29, pirms 13 gadiem
Kovalai izgāšanās, bet Mūzai labi priekš sevis.

  +2 [+] [-]

, 2012-08-07 14:32, pirms 13 gadiem
elfs rakstīja: Kovalai izgāšanās, bet Mūzai labi priekš sevis.
Neteiktu, ka izgashanas. Varbut parak lielas ceribas bija uz musejaam - pec rezultata neviena no musejaam nav pat 10-niekaa shosezon.

     [+] [-]

, 2012-08-07 14:35, pirms 13 gadiem
flipsider no viņas tika gadīts daudz lielāki rezultāti. No Mūzas es sākumā negaidiju neko lielu, bet redz 13 vieta OS, kas ir labs sasniegums.

  +5 [+] [-]

, 2012-08-07 14:36, pirms 13 gadiem
Protams, ka gribās, lai mūsējās visas trīs tiek, bet jābūt reāliem, rezultāti sezonas garumā par to neliecināja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-08-07 14:39, pirms 13 gadiem
Eidukas grupai viela pārdomām(arī vīriem)Palameikai labs stabils starts,Mūzei ļoti labs(vienreiz tikai mests tālāk)Ozoliņa Kovala apmierinoši.Bet 20 vieta ar 58,86m.Augsti blīvi rezultāti.Jācer finālā uz astotnieku,vairāk diezin vai sanāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-08-07 14:48, pirms 13 gadiem
Ko tu ar savu V-Pili piekasies atkal visiem...
sasperjods rakstīja: nu bet protams, kura gan cita, ja ne Kurzemniece ir atkal tā, kas startē visspilgtāk
p.s.
zinu, ka Kovale ir no V-pils, bet nu jau nekāda saikne vairs nav Eidukas bērnam

     [+] [-]

, 2012-08-07 14:52, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: 20 cm... ir fināla cena
daudz vai maz?
viss ir atkarīgs no tā, par ko ir runa - ja par šķēpmešanu, tad tas ir maz...

  -3 [+] [-]

, 2012-08-07 14:52, pirms 13 gadiem
Tas ir Mūzes objektīvi reālais rezultāts, nav jau te Lietuvas tiesneši.....

  +1 [+] [-]

, 2012-08-07 14:53, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Palameikai nav labs, bet labāku nevajadzēja, es teiktu
Kaut kas līdzīgs vakarā būs ar Inetu
Nu zinot kāda bija līkne rezultātos līdz olimpiādei(proti uz leju)divi metieni virs 60 ir vērtējams kā labs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-08-07 14:55, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: Nu mums 3īs un viena fināla.. tātad olimpiādē ir svarīga kvantitāte ja? Es domaju ka kvalitāte.. protams meitenes izpildīja kvalifikācijas A normativus un bija tiesīgas braukt, bet.... es piekrītu Valdim Valteram kurš teica ka ja brauc uz Olimpiādi tad kā minimums vismaz ir jālabo savs personiskais rekords!!
Viegli teikt - jalabo

  +2 [+] [-]

, 2012-08-07 14:57, pirms 13 gadiem
Kāds ieliek seksīgās paragvajietes bildi! Neredzēju šķēpmešanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-08-07 15:03, pirms 13 gadiem
ir tada lieta medalas šķepmešana BMX un volejbola pludmles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-08-07 15:20, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: Nu mums 3īs un viena fināla.. tātad olimpiādē ir svarīga kvantitāte ja? Es domaju ka kvalitāte.. protams meitenes izpildīja kvalifikācijas A normativus un bija tiesīgas braukt, bet.... es piekrītu Valdim Valteram kurš teica ka ja brauc uz Olimpiādi tad kā minimums vismaz ir jālabo savs personiskais rekords!!
Visu cieņu VV bet šis nu ir diezgan murgains savārstījums. Ja sportist ir izpildījis A normatīvu, tad nav ne mazāko šaubu apspriest viņa dalību OS. Tad Jau Pļaviņam ar Šmēdiņu ar uz olimpiādi nebija jēgas braukt jo pēc reitinga nav pat 10nieks.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-07 15:35, pirms 13 gadiem
Baigi augsti rezultāti - 9 šķēpmetējas izpildija kvalifikāciju 62+

  +1 [+] [-]

, 2012-08-07 15:36, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: http://www.google.lv/search?q=franco+leryn&hl=lv&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=WgIhUOyrHs_Psga9zIDQBg&ved=0CEkQsAQ&biw=1311&bih=544
Smuka gan!

  +1 [+] [-]

, 2012-08-07 15:48, pirms 13 gadiem
Taa treninnometne z/s Bajaaros buus naakusi pa labu!Mazaa, viss Mundigciems ar teviim!

  -1 [+] [-]

, 2012-08-07 15:54, pirms 13 gadiem
Guntars 19 rakstīja: Autors laikam pirmo reizi par vieglatlētiku raksta.Apskataties otru grupu,Mūzei nav variantu tikt.Palameika cerams paliks,ļoti cerams.Nebus brīnums ka par pēdējo vietu plēsīsies Latvietes savā starpā.Un Latvija nav vienīgā ar 3 dalībniecēm,Vācijai un Ukrainai ar pa 3 dalībniecēm.
Laikam no vieglatlētikas maz ko saproti ja izdarīji tādus secinājumus. Redzi Mūze 13 vieta, bet maz trūka. Paskaties biežāk sacensības.

  +2 [+] [-]

, 2012-08-07 15:56, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: Nu mums 3īs un viena fināla.. tātad olimpiādē ir svarīga kvantitāte ja? Es domaju ka kvalitāte.. protams meitenes izpildīja kvalifikācijas A normativus un bija tiesīgas braukt, bet.... es piekrītu Valdim Valteram kurš teica ka ja brauc uz Olimpiādi tad kā minimums vismaz ir jālabo savs personiskais rekords!!
Interesanti cik vieglatlēti procentuāli labo savus personiskos rekordus olimpiādē-domāju ap 10%, ja iet runa par sezonas rekordiem tad arī tie būs procenti 30% ne vairāk.

     [+] [-]

, 2012-08-07 16:03, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Laikam no vieglatlētikas maz ko saproti ja izdarīji tādus secinājumus. Redzi Mūze 13 vieta, bet maz trūka. Paskaties biežāk sacensības.
Neķer kreņķi,es biju rēķinājies arī ar Rebrikas,Kovalas finālu.Bet arī bez viņām Mūze netika.

  +4 [+] [-]

, 2012-08-07 16:06, pirms 13 gadiem
Normāli rezultāti, mūsu meiteņu reālā iespēju robeža ir +/- 60 m, visas tā arī sameta. No večiem jau arī gaidīt virs 83 m nav nekāda pamata, bet cerēt jau protams var, tā arī darīsim! :-)

  +2 [+] [-]

, 2012-08-07 16:29, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: Nu mums 3īs un viena fināla.. tātad olimpiādē ir svarīga kvantitāte ja? Es domaju ka kvalitāte.. protams meitenes izpildīja kvalifikācijas A normativus un bija tiesīgas braukt, bet.... es piekrītu Valdim Valteram kurš teica ka ja brauc uz Olimpiādi tad kā minimums vismaz ir jālabo savs personiskais rekords!!
šādi izteikumi pierāda tikai to, ka tu ar galvu īsti nedraudzējies. Nav pasaulē tāda sportista, kura sportisko rezultātu līkne ietu tikai uz augšu. četrus gadus gatavojoties olimpiskajām spēlēm sportisti nemitīgi paceļ augstāk personisko rekordu latiņu un jo augstāk šo latiņu esi pacēlis, jo grūtāk ir arī to vēlreiz pārspēt. Piem., J.Isinbajeva vakar uzrādīja rezultātu, kas ir 36 cm sliktāks par savu personisko rekordu un 5 cm sliktāks par sezonas labāko sasniegumu. Pēc šādas mērauklas mērot vajadzētu viņas startu vērtēt kā ļoti sliktu. bet viņa izcīnīja bronzu un paskaties kā arī pati sportiste par to priecājās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-07 16:38, pirms 13 gadiem
nu baigs krenjkis! nieka spriidis Linai, nu kur ta var nenoveikties. BET rezultati tiesham augsti. Līnai gan jābut gatavai, jo ja kāda atsakās no starta, tad Līnai paveras iespeja startet finala, bet varbutiba ir 1:10

  -1 [+] [-]

, 2012-08-07 16:42, pirms 13 gadiem
Godlike rakstīja: šādi izteikumi pierāda tikai to, ka tu ar galvu īsti nedraudzējies. Nav pasaulē tāda sportista, kura sportisko rezultātu līkne ietu tikai uz augšu. četrus gadus gatavojoties olimpiskajām spēlēm sportisti nemitīgi paceļ augstāk personisko rekordu latiņu un jo augstāk šo latiņu esi pacēlis, jo grūtāk ir arī to vēlreiz pārspēt. Piem., J.Isinbajeva vakar uzrādīja rezultātu, kas ir 36 cm sliktāks par savu personisko rekordu un 5 cm sliktāks par sezonas labāko sasniegumu. Pēc šādas mērauklas mērot vajadzētu viņas startu vērtēt kā ļoti sliktu. bet viņa izcīnīja bronzu un paskaties kā arī pati sportiste par to priecājās.
atsaldetais! ja esi PASAULĒ pat ne šī gada bet OLIMPISKĀ cikla 20niekā, manuprāt tas ir IZCILI!!! tikt Olimpiskajās spēlēs jau tas ir Ievērības cienīgi! Mūs visus vairāk interesē, piemēram Līnas izcīnītā augstā 13. vieta, vai Samoilova 9-16. vieta nekā kaut kāda ķīnieša zelts šaušanā ar loku vai vingrošanā!

  +2 [+] [-]

, 2012-08-07 17:01, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: Nu mums 3īs un viena fināla.. tātad olimpiādē ir svarīga kvantitāte ja? Es domaju ka kvalitāte.. protams meitenes izpildīja kvalifikācijas A normativus un bija tiesīgas braukt, bet.... es piekrītu Valdim Valteram kurš teica ka ja brauc uz Olimpiādi tad kā minimums vismaz ir jālabo savs personiskais rekords!!
Valdis Valters,lai paskatās,ko dēli darījās Eiropas čempī un labāk pietaupa savas gudrības.Tie jau sulbuma ziņā gāzapersonīgos rekordus vienu pēc otra...

     [+] [-]

, 2012-08-07 18:30, pirms 13 gadiem
kaut viens vards kad un cikos finals...

     [+] [-]

, 2012-08-07 19:06, pirms 13 gadiem
ezene rakstīja: Tas ir Mūzes objektīvi reālais rezultāts, nav jau te Lietuvas tiesneši.....
Izskatās ,ka esi pietuvinātā pie Eidukas grupas,ja zini visas klačas un baumas, kas klīst pa gaiteņiem!!!Žēl ,ka starp savējiem ir nevis ezene ,bet kurmis!

  +1 [+] [-]

, 2012-08-07 19:20, pirms 13 gadiem
Guntars 19 rakstīja: Neķer kreņķi,es biju rēķinājies arī ar Rebrikas,Kovalas finālu.Bet arī bez viņām Mūze netika.
Vai tad esi viens no tiem , kurš vienmēr domā ka visi favorīti tiks malā. Ir tāds banāls , bet man ļoti patīkams teikums-Sports ir sports un tur viss kas var notikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja