Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3031, Did:0, useCase: 3

Latvija izgāž sākumu, iemet divas ripas 16 sekunžu laikā, taču izlieto nesasmeļ

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Latvija izgāž sākumu, iemet divas ripas 16 sekunžu laikā, taču izlieto nesasmeļ
Broks Nelsons pret Kristapu Zīli. Foto: David W. Černý/Reuters/Scanpix

Pasaules hokeja meistarsacīkstes šovakar noslēdzās Latvijas valstsvienībai, kura Ostravā ar 3:6 kapitulēja amerikāņiem, paliekot piektajā vietā Ostravas grupā. Latvieši šo turnīru noslēguši devītajā vietā.

Spēles sākumā amerikāņi latviešus pārsteidza nesagatavotus, otrajā minūtē četratā pret diviem aizslidojot ātrajā uzbrukumā, ko ar izcilu plaukstas metienu noslēdza Breidijs Tkačaks, Otavas "Senators" snaiperim ripu raidot pa vārtu pārliktni un iekšā.

Jau nākamajā minūtē Latvijai sekoja vēl viens satricinājums – no vārtu priekšas netika novākts Tampabejas "Lightning" uzbrucējs Maikls Eisimonts, kurš ripu vairākkārt centās izbakstīt zem Kristera Gudļevska kājsargiem. Viņam tas neizdevās, taču ripa izspurdza citā atklātā vietā, tukšā vārtu stūrī to vārtos metot 19 gadniekam Gevinam Brindlijam. Šosezon Nacionālajā hokeja līgā (NHL) debitājušajam uzbrucējam gan nāksies pagaidīt savu otro vārtu guvumu pasaules meistarsacīkstēs, jo Latvijas treneru riskanti pieprasītais video atkārtojums nedaudz negaidīti sniedza atvieglojumu – rezultāts palika 1:0.

Turpinājumā latvieši izturēja mazākumu, taču no 0:2 nespēja izvairīties – Kolumbusas "Blue Jackets" vadošais aizsargs Zaks Verenskis ar ripu izslidoja vienatnē pret vārtsargu un augsta līmeņa uzbrucēja cienīgā manierē apspēlēja Gudļevski.

Otrās trešdaļas ievadā viens no iepriekšējās spēles varoņiem Oskars Cibuļskis izpelnījās noraidījumu, amerikāņiem vairākumu izspēlējot līdz Monreālas "Canadiens" talanta Koula Kofīlda precīzam metienam (3:0).

Pēc minūtes Gudļevskis atvairīja ASV hokejista metienu, latvieši uzreiz devās ātrajā uzbrukumā, Eduardam Tralmakam pametot ripu Renāram Krastenbergam, kurš pārtrauca 21 sausās spēles virkni pasaules meistarsacīkstēs, iesvētot turnīra debitantu Čārliju Lindgrenu.

Otrā cēliena turpinājumā Latvijai bija visas iespējas pietuvoties. Mazākums tika izturēts, taču kārtējo reizi pievīla bezzobaina vairākuma izspēle – latvieši neizmantoja nedz spēli piecatā pret četriem, nedz divas minūtes ilgušu pieci pret trīs hokeju...

Trešā cēliena ievadā latviešu izredzes pavisam samazinājās, amerikāņiem izmantojot Latvijas neprecizitātes aizsardzībā un Metjū Boldijam panākot 4:1.

Negaidīti spožs cerību stariņš uzspīdēja 45. minūtē, kad 16 sekunžu laikā Lindgrenu pārspēja Eduards Tralmaks un aizsargs Roberts Mamčics. Tralmakam ar otro piegājienu pirmā ripa pasaules meistarsacīkstēs, bet Martinam Laviņam pirmais punkts.

Latvieši arī šoreiz neizmantoja iespēju pārņemt grožus, drīz vien ielaižot piekto ripu – Kouls Kofīlds izslidoja no aizvārtes un filigrāni meta virs Gudļevska pleca.

Pamatlaika beigu daļā amerikāņiem vairāki noraidījumi, taču arī šoreiz Latvijai neizdevās tos izmantot. Pēdējā minūtē Jānis Jaks kavēja Džoela Ferebī izrāvienu pret tukšiem vārtiem, Filadelfijas "Flyers" uzbrucējam ripu pamanoties tajos netrāpīt. Tiesnesis gan ieskaitīja vārtu guvumu, kā to mēdz darīt tad, kad pret tukšiem vārtiem izslidojušu spēlētāju neatļauti kavē.

Latvija – ASV 3:6 (0:2, 1:1, 2:3)
Vārti: 1:23 Tkačaks (Kofīlds) 0:1, 13:20 Verenskis (Kofīlds, Pinto) 0:2, 22:34 Kofīlds (Boldijs, vair.) 0:3, 23:34 Krastenbergs (Tralmaks, Gudļevskis) 1:3, 40:15 Boldijs (Verenskis, Džounss) 1:4, 44:44 Tralmaks (Zīle, Laviņš) 2:4, 45:00 Mamčics (Daugaviņš) 3:4, 48:46 Kofīlds (Pinto) 3:5, 59:15 Ferebī 3:6.
Metieni pa vārtiem: 30-43 (8-18, 10-14, 12-11)
Soda minūtes: 12-18 (6-4, 4-6, 2-8)
Vārtsargi: Kristers Gudļevskis – Čārlijs Lindgrens.

Spēles 21. maijā

Gr.LaiksSpēleRezultāts
A13.20Austrija – Lielbritānija2:4 (0:0; 1:1; 1:3)
B13.20Vācija – Francija3:6 (1:1; 2:3; 0:2)
A17.20Kanāda – Čehija4:3 pag. (0:0; 0:0; 3:3; 1:0)
B17.20Latvija – ASV3:6 (0:2; 1:1; 2:3)
A21.20Somija – Šveice
B21.20Zviedrija – Slovākija

B grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Zviedrija6600029:818
2.ASV7501137:1616
3.Vācija7500234:2415
4.Slovākija6311125:1712
5.Latvija7130319:299
6.Kazahstāna7200512:316
7.Francija7101513:264
8.Polija7001611:291

Pasaules meistarsacīkstes hokejā, B grupa (Ostrava, Čehija)

DatumsLaiksSpēleRezultāts
10.05.17.20Slovākija – Vācija4:6 (0:0; 2:3; 2:3)
21.20Zviedrija – ASV5:2 (1:0; 2:1; 2:1)
11.05.13.20Francija – Kazahstāna1:3 (1:2; 0:1; 0:0)
17.20Polija – Latvija4:5 pag. (1:0; 1:1; 2:3; 0:1)
21.20ASV – Vācija6:1 (2:0; 2:1; 2:0)
12.05.13.20Slovākija – Kazahstāna6:2 (3:0; 1:1; 2:1)
17.20Latvija – Francija3:2 pag. (0:1; 0:0; 2:1; 1:0)
21.20Zviedrija – Polija5:1 (2:0; 1:0; 2:1)
13.05.17.20ASV – Slovākija4:5 pag. (0:2; 1:2; 3:0; 0:1)
21.20Vācija – Zviedrija1:6 (0:3; 0:2; 1:1)
14.05.17.20Kazahstāna – Latvija0:2 (0:0; 0:2; 0:0)
21.20Polija – Francija2:4 (0:2; 2:2; 0:0)
15.05.17.20Vācija – Latvija8:1 (2:0; 5:1; 1:0)
21.20Slovākija – Polija4:0 (2:0; 0:0; 2:0)
16.05.17.20Kazahstāna – Zviedrija1:3 (0:1; 0:1; 1:1)
21.20ASV – Francija5:0 (4:0; 0:0; 1:0)
17.05.17.20Vācija – Kazahstāna8:2 (2:1; 3:0; 3:1)
21.20Polija – ASV1:4 (0:0; 0:2; 1:2)
18.05.13.20Latvija – Zviedrija2:7 (0:2; 2:4; 0:1)
17.20Vācija – Polija4:2 (0:0; 2:0; 2:2)
21.20Francija – Slovākija2:4 (0:1; 1:2; 0:1)
19.05.17.20ASV – Kazahstāna10:1 (4:0; 3:0; 3:1)
21.20Slovākija – Latvija2:3 p.m. (0:1; 0:0; 2:1; 0:0; 0:1)
20.05.17.20Zviedrija – Francija3:1 (0:0; 1:1; 2:0)
21.20Kazahstāna – Polija3:1 (1:1; 0:0; 2:0)
21.05.13.20Francija – Vācija3:6 (1:1; 2:3; 0:2)
17.20Latvija – ASV3:6 (0:2; 1:1; 2:3)
21.20Zviedrija – Slovākija

Noderīgas lietas:

PČ jaunumi, komentāri un viedokļi
PČ kalendārs un rezultāti
KSENUKAI prognožu spēle
Baudi PČ hokejā lielākajā sporta bārā Latvijā O'LEARYS
Vēro PČ hokejā tiešraides iepirkšanās centrā OLIMPIA

 +10 [+] [-]

, 2024-05-21 20:05, pirms pusgada
Nu ar tādu vairākumu un vartsargiem mums tālāk jau nu nebija ko darīt. Šis bija maximums.

 +14 [+] [-]

, 2024-05-21 20:05, pirms pusgada
Zaudēja bet atšķirībā no zviedru spēles vismaz nav kauns

 +15 [+] [-]

, 2024-05-21 20:06, pirms pusgada
Paldies par 9.vietu .!

  -2 [+] [-]

, 2024-05-21 20:06, pirms pusgada
markkomartins rakstīja: Nu ar tādu vairākumu un vartsargiem mums tālāk jau nu nebija ko darīt. Šis bija maximums.
TIEŠI TĀ !!!

 +12 [+] [-]

, 2024-05-21 20:06, pirms pusgada
Tas ir ari mūsu līmenis - gan pret USA, gan kopumā turnīrā.
Slēpts komentārs: dinamoRIGA2000

  +5 [+] [-]

, 2024-05-21 20:06, pirms pusgada
hokejafaaans rakstīja: Zaudēja bet atšķirībā no zviedru spēles vismaz nav kauns
Un pret Vāciju nebija kauns ?!

 +13 [+] [-]

, 2024-05-21 20:06, pirms pusgada
Vairākums šogad ir pilnīga katastrofa, tāpēc arī esam šogad tur kur esam

 +11 [+] [-]

, 2024-05-21 20:06, pirms pusgada
Un beidziet cepties par Elvi, neko daudz vārtsargs nevar izdarīt, ja aizsargi ir bezjēdzīgi un komanda nav rezultatīva. Ļoti žēl, ka visas apstākļu sakritības kaut kā nospēlēja pret viņu…

  +5 [+] [-]

, 2024-05-21 20:07, pirms pusgada
Artis Ā pareizi visu saka

  +7 [+] [-]

, 2024-05-21 20:07, pirms pusgada
Un mūsējiem tik garām vārtiem, pāri vārtiem un pretinieks bloķē.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 20:07, pirms pusgada
WHITE Legend rakstīja: Un pret Vāciju nebija kauns ?!
piemirsu

  -3 [+] [-]

, 2024-05-21 20:07, pirms pusgada
Jā, bija skaidri redzams, ka jeņķi ''nemaz'' nealkst revanšēties par pagājušā gada zaudējumu. Kā te pirms šīs spēles dažs labs apgalvoja.😁
Bet tā ņemot viss ir likumsakarīgi, un LV izlase godam nopelnījusi to vietu PČ, kurā tai pēc būtības ir jābūt.

P.S. Diez kā Merzļikins pārdzīvos, ka Gudļevski atzina par vienu no labākiem LV izlases spēlētājiem šai PČ?😁

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 20:07, pirms pusgada
Jau pirms spēles teicu…. Ar Elvi vēl būtu bijusi cerība…. Žēl ka treneri neizticas…. Viņam gadās neveiksīgas spēles…. Bet bieži viņš paveic vroņdarbus un dara brīnumus…. Un ticiet man, viņš to vēl pierādīs…. Ceru nākamgad neatteiks…. Ja atteiks varēs saprast…. Šodien Lv 1. Numuram nebij jāsēž rezervistos
Slēpts komentārs: portal

 +12 [+] [-]

, 2024-05-21 20:08, pirms pusgada
Meistarība ir tad, kad vari no vārtu priekšas iecelt devenē.

  -4 [+] [-]

, 2024-05-21 20:08, pirms pusgada
Cerams Elvis atteiks jebkuram izsaukumam uz izlasi, kamēr uz soliņa ir vītoliņš un irbe

 +22 [+] [-]

, 2024-05-21 20:08, pirms pusgada
Mums ir Tralmaks kurš guva 10+ vārtus vairākumā Čehijā no one-timer vietas, bet mēs viņu liekam vārtu priekšā. Toties vietā kur būtu jābūt viņam mēs noliekam Dziekalu kurš ir guvis sezonas laikā divus vārtus. Iespaidīgi Hari.

  +8 [+] [-]

, 2024-05-21 20:08, pirms pusgada
+/- jau labs čempis. Daudz jaunu džeku, tapēc varbūt arī tā aizsardzība brīžiem pieklibo. Vairākums gan mani ļoti kaitināja, totāla izgāšanās spēli no spēles un nekādu uzlabojumu. Hokeja pavasaris beidzies, gaidam nākamo!

  +3 [+] [-]

, 2024-05-21 20:08, pirms pusgada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, bija skaidri redzams, ka jeņķi ''nemaz'' nealkst revanšēties par pagājušā gada zaudējumu. Kā te pirms šīs spēles dažs labs apgalvoja.😁
Bet tā ņemot viss ir likumsakarīgi, un LV izlase godam nopelnījusi to vietu PČ, kurā tai pēc būtības ir jābūt.

P.S. Diez kā Merzļikins pārdzīvos, ka Gudļevski atzina par vienu no labākiem LV izlases spēlētājiem šai PČ?😁
nu redzot cik nedisciplinēti spēlēja un kādus trulus noraidījumus masveidā pelnīja, tad tiešām radās iespaids ka grib paši sev kāja iešaut vai piepalīdzēt Latvijai ...

  -3 [+] [-]

, 2024-05-21 20:08, pirms pusgada
diemžēl mūsu līmenis tas arī ir. Hokeju pasaulē spēlē 30 valstīs, mēs to uzskatam par populārāko sportu valstī un nevaram tikt play-off

  -2 [+] [-]

, 2024-05-21 20:08, pirms pusgada
portal rakstīja: Cerams Elvis atteiks jebkuram izsaukumam uz izlasi, kamēr uz soliņa ir vītoliņš un irbe
Merzļikin, nomierinies!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 20:09, pirms pusgada
Principā nožēlojams sniegums čempī! Divas ničas pret b divīzijas līmeņa komandām. Salaisti tik daudz vārti. Divas sagrāves. Uzvara pret kazahiem un svk kur Gudļevskis izvilka komandu. Beigās bez variantiem pret neko nevajagošo ASV izlasi. Neko labu te nevar saskatīt.

  +3 [+] [-]

, 2024-05-21 20:09, pirms pusgada
Bija cerība, ka Gudļevskis, beidzot ticis pie pirmā punkta, atvērsies, bet nekā.

  +3 [+] [-]

, 2024-05-21 20:10, pirms pusgada
WHITE Legend rakstīja: nu redzot cik nedisciplinēti spēlēja un kādus trulus noraidījumus masveidā pelnīja, tad tiešām radāš iespaids kagrib paši sev kāja iešaut vai piepalīdzēt Latvijai ...
Ja komanda cīnās, izmanto spēka paņēmienus, tad neizbēgami būs šādi noraidījumi.

  -3 [+] [-]

, 2024-05-21 20:10, pirms pusgada
Būsim godīgi, slovāki tā pat paņemtu to punktu un tiktu tālak

 +11 [+] [-]

, 2024-05-21 20:10, pirms pusgada
bārda un sifons rakstīja: Principā nožēlojams sniegums čempī! Divas ničas pret b divīzijas līmeņa komandām. Salaisti tik daudz vārti. Divas sagrāves. Uzvara pret kazahiem un svk kur Gudļevskis izvilka komandu. Beigās bez variantiem pret neko nevajagošo ASV izlasi. Neko labu te nevar saskatīt.
Bet 9 vieta beigās pat labāk neka varēja vēlēties ar tādu spēli !

  +7 [+] [-]

, 2024-05-21 20:10, pirms pusgada
Paldies mūsu spēlētājiem un treneriem par šo turnīru. Tas ir sports, pretinieki šoreiz 1/4 finālu pelnīja vairāk.

  +9 [+] [-]

, 2024-05-21 20:11, pirms pusgada
Vairākumā visi apstājas un loģiski ka nav rezultāta, bet šoreiz iegāza aizsardzība, tik daudz kļūdas savā zonā ... Un vārtsargi neglābj stabili un uzbrucēji nevar iemest.

Tagad man vismaz skaidrs kāpēc Rihardu pēc lieliskā bronzas čempja nekur neņem - tur nav pilnīgi nekā.

 +12 [+] [-]

, 2024-05-21 20:11, pirms pusgada
Nu ko. Visu čempionātu neko nerakstīju, bet padalīšos ar savu apkopojumu.

- Tralmaks. Visi gadījāt golus, lūdzāt, kad tad būs beidzot izlasē! 1 gols šodien (apsveicu!!!). Bet! Viņam ir cita pievienotā vērtība un kopumā bija labi pamanāms. Nevajag jau vienmēr tos golus un dīvana ekspertiem jānolaižās uz zemes. Čehija ir un paliek čehija.
- Ro.Bukarts. Jau spēlē pret Slovākiju laukumā nāca caur 1 maiņu, laižot Laviņu. Es domaju, ka ir gana - kājas ir pietiekamas čehijas līgai. Paldies par dalību izlasē.
- Indrašis. Nu nav vairs. Veiksmi SHL, bet domājams pirmā un pēdējā sezona (protams novēlu vēl 5).
- Ābols. Ticu, ka nemainīgi ir komandas līderis, taču šoreiz nepavilka nemaz. Iespejams pie vainas, ka liek spēlēt vairākumā/mazākumā un ja vajadzētu vārtos.
- Daugava. Visu cieņu.. zinot cik pasē gadiņi. Domaju, ka te būs finišs.

Kopumā. Uzbrukums kritisks. Aizsardzība manāms haoss. Vairākums nežēlīgi slikts.

Vārtos? Tas gana daudz jau aprunāts un nav vērts.

Rezumē: Esam, tur kur esam - neaizmirstam
bronzu, bet neliekam to kā mērķi katru gadu. Prieks, ka jaunajiem deva iespēju. Egle, veselību. Tu iepatikies daudziem.

Neatbildētais jautājums: Vai tiešām Peltonens deva pievienoto vērtibu uzbrukumā? 19 iemesti vārti. Sveiciens A.Ābolam.
Slēpts komentārs: merseysider

  +8 [+] [-]

, 2024-05-21 20:11, pirms pusgada
Paldies puišiem kas atbrauca/kapājās arī no manis. Bija emocijas, cīņa un uzvaras, shoreiz nedaudz pietrūka. Kā saprotu arī virkne jauno vāc pieredzi, kopumā normāls chempionāts .

     [+] [-]

, 2024-05-21 20:11, pirms pusgada
H3lp^ rakstīja: +/- jau labs čempis. Daudz jaunu džeku, tapēc varbūt arī tā aizsardzība brīžiem pieklibo. Vairākums gan mani ļoti kaitināja, totāla izgāšanās spēli no spēles un nekādu uzlabojumu. Hokeja pavasaris beidzies, gaidam nākamo!
Tieši kādā ziņā labs? Viena diezgan laba spēle pret Slovākiju, kur Gudis noķēra ''life game''. Tas arī viss.. Kura vēl spēle bija laba? Pat 2:0 pret kazahiem nebija nekas labs redzams uz laukuma

 +10 [+] [-]

, 2024-05-21 20:12, pirms pusgada
Daugaviņš, Ābols, Gudļevskis - PALDIES
Ansons, Indrašis, Komuls - LIELA VILŠANĀS
VAIRĀKUMS - BĒDU IELEJA
ELVI - GAIDAM NĀKOŠGAD!

  +9 [+] [-]

, 2024-05-21 20:12, pirms pusgada
Paldies par spēli. Pozitīvais - jaunas sejas izlasē. Negatīvais - aizsardzībā bardaks un vairākums nekāds. Plusiņi Daugavam un patiikā kā spēlēja Egle. Mīnusi - Indrašis, laikam visu pulveri izšāvis Zviedrijā. Par vārtsargiem - Gudis ok, Merzļīkins...nu - aiz ausīm pavilkts OK.
Slēpts komentārs: merseysider

  +8 [+] [-]

, 2024-05-21 20:12, pirms pusgada
Nolaidāmies savā vietā!
No vienas puses bijām cīņā līdz pēdējais spēlei, bet kopumā man šis čempis ne visai. Laikam tas izbāziens no fričiem sabojaja kopskatu.

 +10 [+] [-]

, 2024-05-21 20:13, pirms pusgada
Ir redzami somu vairākuma speciālistu darba augļi

  +5 [+] [-]

, 2024-05-21 20:13, pirms pusgada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, bija skaidri redzams, ka jeņķi ''nemaz'' nealkst revanšēties par pagājušā gada zaudējumu. Kā te pirms šīs spēles dažs labs apgalvoja.😁
Bet tā ņemot viss ir likumsakarīgi, un LV izlase godam nopelnījusi to vietu PČ, kurā tai pēc būtības ir jābūt.

P.S. Diez kā Merzļikins pārdzīvos, ka Gudļevski atzina par vienu no labākiem LV izlases spēlētājiem šai PČ?😁
Neko jau tādu tie jeņķi nedarīja. Mēs provocējām, šamie atbildēja...bet lai nu paliek. Rezultāts kopumā čempī diezgan prognozējams. Augstāk pa pakaļu neuzlecām.

  -2 [+] [-]

, 2024-05-21 20:13, pirms pusgada
Elvis visu noraka...

 +11 [+] [-]

, 2024-05-21 20:13, pirms pusgada
Kas bija atbildīgie par aizsardzību un vairākumu/mazākumu? Tie Vītoliņa krutie somu trenneri, ja?

     [+] [-]

, 2024-05-21 20:13, pirms pusgada
Ivars Zvirgzdiņš te ir viedākais

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 20:13, pirms pusgada
ASK_vislabaakie rakstīja: Ar mīnusu…negribu nevienu konkrēti izcelt, bet komanda spēlēja kaut kā lēni (varbūt vairāk jāpieliek fiziskajā izturībā?), netiek līdzi
°



1. Vispār zālē ir nenormāli karsts

2. Pretinieks slido labāk par tevi(un zviedri, amerikāņi, mazie vācu uzbrucēji slido, tad arī izskatās, ka nav fiziskās izturības!

 +10 [+] [-]

, 2024-05-21 20:13, pirms pusgada
Es sagaidot puikas mājās ieteiktu lielus medāļus, vainagus un ĀBOLU GROZUS pasniegt mūsu treneru kolektīva Somu brigādei, par lielisko šī gada pienesumu un uzlabojumu uz treneru tiltiņa... Bija ļoti jūtams un redzams +

     [+] [-]

, 2024-05-21 20:14, pirms pusgada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, bija skaidri redzams, ka jeņķi ''nemaz'' nealkst revanšēties par pagājušā gada zaudējumu. Kā te pirms šīs spēles dažs labs apgalvoja.😁
Bet tā ņemot viss ir likumsakarīgi, un LV izlase godam nopelnījusi to vietu PČ, kurā tai pēc būtības ir jābūt.

P.S. Diez kā Merzļikins pārdzīvos, ka Gudļevski atzina par vienu no labākiem LV izlases spēlētājiem šai PČ?😁
Padsmit min pirms 3.perioda beigām esot vadībā ar 4:3? 😁

Varena atriebība no tik zvaigžņotas izlases 🤭

     [+] [-]

, 2024-05-21 20:14, pirms pusgada
Baigā skrobe par nožēlojamo vairākumu.
Viss pārējais bija labi.

  +3 [+] [-]

, 2024-05-21 20:15, pirms pusgada
Gaidām nākamgad izlasē atpakaļ bez Šilova arī Rubīnu, Balceru, Bļugeru, Balinski un Girgensonu.

     [+] [-]

, 2024-05-21 20:15, pirms pusgada
Pilnīgi piekrītu ka Merzly noraka. pirmkārt jau par vāciju pēctam pret sverige, Gudsaļskis centās izvilkt no upes bet nespēja

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 20:15, pirms pusgada
zviedri un slovāki vakarā var atslidot savu spēli, jo ne vienam, ne otram neko no tās spēles nevajag, ņemot vērā, ka zviedri jau ir 1. vietā un slovāki augstāk par 4. vietu nevar tikt...

     [+] [-]

, 2024-05-21 20:16, pirms pusgada
a kitajozu jeb ķēņinu negaidam?

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 20:16, pirms pusgada
Sausais atlikums. Ar šo sastāvu 9.vieta. Ļoti labi.
Paldies par jaukām emocijām un cīņassparu!

  -2 [+] [-]

, 2024-05-21 20:17, pirms pusgada
Masaļskim bija taisnība, Irbes lēmumi šajā čempī bija pilnīgi nesaprotami un aplami

  +5 [+] [-]

, 2024-05-21 20:17, pirms pusgada
Man lielākais škrobis par šo turnīru ne tas, ka netikām 1/4 rinālā, bet, ka spēlējām pagarinājumu ar Poliju un Franciju. Jau sākumā kaut mums neaizgāja...

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 20:17, pirms pusgada
Ķēņins pietrūka šogad, vērtība. Ābols Ķēņins Balceris - triecienmaiņa

     [+] [-]

, 2024-05-21 20:17, pirms pusgada
DaMarcus rakstīja: Padsmit min pirms 3.perioda beigām esot vadībā ar 4:3? 😁

Varena atriebība no tik zvaigžņotas izlases 🤭
Aha par to pašu iedomājos. Nav jau ko gaudot ja supermotivētas nhl zvaigznes varam noturēt līdz pedējam brīdim uz 3:5

  -3 [+] [-]

, 2024-05-21 20:17, pirms pusgada
Irbe nedaudz plānprātīgs palicis bet nekas, ganjau atgriezīsies

  +4 [+] [-]

, 2024-05-21 20:18, pirms pusgada
Jeņķiem pirms spēles lasīja priekšā un tulkoja SC komentārus- visādi tracināja un kūdīja. Pavisam par zvēriem palika.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 20:18, pirms pusgada
Irbe vārtos būtu interesanti

     [+] [-]

, 2024-05-21 20:20, pirms pusgada
bārda un sifons rakstīja: Principā nožēlojams sniegums čempī! Divas ničas pret b divīzijas līmeņa komandām. Salaisti tik daudz vārti. Divas sagrāves. Uzvara pret kazahiem un svk kur Gudļevskis izvilka komandu. Beigās bez variantiem pret neko nevajagošo ASV izlasi. Neko labu te nevar saskatīt.
A ja nu LV izlase ir b divīzijas līmeņa komanda?!
Vairums, tā saucamo, fanu vienkārši nesaprot skarbo dzīves realitāti.Cik iedzīvotāju, kāds dzīves līmenis, cik nodarbojas ar hokeju...
Pagājušais gads?!
BEIDZOT veiksme bija nopelnīta!
Nevis kā pārsvarā tiek tālāk, pateicoties citu palīdzībai nevis pašu spēkiem...

  +4 [+] [-]

, 2024-05-21 20:21, pirms pusgada
...pirmo izmest Vītoliņu ar visiem sukineniem...Ābols kā 2.treneris un ārzemju speciālistu...domāju zviedru...

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 20:22, pirms pusgada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, bija skaidri redzams, ka jeņķi ''nemaz'' nealkst revanšēties par pagājušā gada zaudējumu. Kā te pirms šīs spēles dažs labs apgalvoja.😁
Bet tā ņemot viss ir likumsakarīgi, un LV izlase godam nopelnījusi to vietu PČ, kurā tai pēc būtības ir jābūt.

P.S. Diez kā Merzļikins pārdzīvos, ka Gudļevski atzina par vienu no labākiem LV izlases spēlētājiem šai PČ?😁
Kapec Elvim būtu jāpardzivo?drīzāk jāpardzivo butu mums-kapēc lielisks vartsargs aizejot uz NHL ir pazaudējis sevi...varbut pardzīvot nav īstais vards..bet fakts paliek fakts.
Un vēl.šis čempis paradija ka Irbe ir vajš vārtsargu treneris..ka jau pirms čempja teicu-šogad Gudis ir Nr1.nu ne par velti Irbe nevienam nav vajadzigs kā vartsargu treneris..tikai pa blatiem LV izlasē..un laikam Kurbadā arī.
Tatad jautājums arī Vītolinam par treneru korpusa komplektaciju..

  +5 [+] [-]

, 2024-05-21 20:24, pirms pusgada
Vairākums katastrofāls!Saprotu,ka pieaugušiem vīriem vairs neiemācīs savādāk spēlēt izlasē,bet vairākums ir tieši tas,ko uztrenē pārbaudes spēlēs un izlases treniņnometnē.Šeit jau treneri nav izpildījuši savu darbu.Lai būtu uzvaras,Latvijas izlasri ir jāmet vairākumā,ja nevaram ar top izlasēm spēlēt kā līdzīgs ar līdzīgu.

  +4 [+] [-]

, 2024-05-21 20:25, pirms pusgada
Būsim reāli! Nav ko glorificēt Ļoti slikts čempionāts! Tik slikta aizsardzība, kļūdas katrā spēlē! Realizēts viens vairākums visā turnīrā! 7 spēlēs ielaistas 29 ripas!!!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 20:27, pirms pusgada
markkomartins rakstīja: Nu ar tādu vairākumu un vartsargiem mums tālāk jau nu nebija ko darīt. Šis bija maximums.
kādiem vēl vārtsargiem? tu akls esi? Ka visa komanda vislaik kļūdas taisa?
Slēpts komentārs: labdien

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 20:32, pirms pusgada
Latvija bija tuvu tam, bet ne tik tuvu lai ASV avotu izsmeltu. Padzērās , bet sajuta skābenu garšu pēc 5 ielaistiem vārtiem.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 20:34, pirms pusgada
Vairākums, protams, "līmenī", bet nu trūka tās meistarības, tur nu neko, skaistas izpēles mijās ar greizām piespēlēm, kuras arī veiksmīgi vismaz pāris vārtus atveda. Kopumā teiktu, ka, gan šīs konkrētās spēles rezultāts atbisltošs spēles gaitai, gan arī iegūtā 9. vieta atbilstoša visam turnīra sniegumam, tā kā viss čiki, tālāk bez stresa var pabaudīt izslēgšanas spēles.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 20:35, pirms pusgada
šogad acīs krita gan individuālā meistarība, gan komandas kopējā. Ja vel citus gadus ja ne individuāli tad vismaz kā komanda, tad šogad pilnīgi nekā. Protams visu pieminētais vairākums un aizsardzība. Lielākā vilšanās - Elvis, ne kkur pavilka, vel sliktāk, likās patik komanda netic viņa varēšanai.

  -3 [+] [-]

, 2024-05-21 20:35, pirms pusgada
Ābolu treneru korpusā toč nevajag - destruktīvs, padomju laika tips, kurš ģērbtuvēs gānās mātes vārdiem. Bet nu kopumā nožēlojami - vairākums nulle jau gadiem, jaunie nekādu pienesumu nedeva, ja pat poļus nevar vinnēt (vienīgo punktu pret LV dabūja), tad par ko mēs te runājam

     [+] [-]

, 2024-05-21 20:36, pirms pusgada
neputns rakstīja: Vairākums, protams, "līmenī", bet nu trūka tās meistarības, tur nu neko, skaistas izpēles mijās ar greizām piespēlēm, kuras arī veiksmīgi vismaz pāris vārtus atveda. Kopumā teiktu, ka, gan šīs konkrētās spēles rezultāts atbisltošs spēles gaitai, gan arī iegūtā 9. vieta atbilstoša visam turnīra sniegumam, tā kā viss čiki, tālāk bez stresa var pabaudīt izslēgšanas spēles.
uz kvali nebrauks?

  +6 [+] [-]

, 2024-05-21 20:37, pirms pusgada
Izlases džekiem nav ko pārmest, jo piemēram Dānija savāca labākos Eiropā spēlējošos, bet zaudēja uz papīra vājākajai Norvēģijai.
Austriešiem ir NHL džeks ar 40 punktiem, bet pamanās izšķirošā spēlē zaudēt Britānijai ar 1:4!

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 20:37, pirms pusgada
Starpcitu zinu labu psihiatru, tiešām, varbūt kādam vai vairākiem no izlases vajag ieteikt? Ja kas meklējiet droši šeit pat komentāros mani. pie baltijas kausa futbolā rakstīšu gan jau.

  +3 [+] [-]

, 2024-05-21 20:38, pirms pusgada
Vel gribu pieminēt komentēšanu, pilnīgi pretīgi klausīties visās spēlēs to salkano muldēšanu. Pie 1:6, ''vel varam'' ''vel ir laiks''. Ne kripatas kritisizma. Kas viņiem kāds līgumā ierakstījis, ka nevienu sliktu vārdu nedrīkst teikt?

     [+] [-]

, 2024-05-21 20:39, pirms pusgada
IRBE

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 20:39, pirms pusgada
Šarlatāns rakstīja: Daugaviņš, Ābols, Gudļevskis - PALDIES
Ansons, Indrašis, Komuls - LIELA VILŠANĀS
VAIRĀKUMS - BĒDU IELEJA
ELVI - GAIDAM NĀKOŠGAD!
Daugaviņš, Ābols, Gudļevskis - PALDIES
Ansons, Indrašis, Komuls - LIELA VILŠANĀS
VAIRĀKUMS - BĒDU IELEJA
ELVI - Ja kardināli maina sniegumu - GAIDAM NĀKOŠGAD! Savādāk, lai mēģina citi, uz pagātnes lauriem nav jāsēž.

  -2 [+] [-]

, 2024-05-21 20:41, pirms pusgada
DaMarcus rakstīja: Padsmit min pirms 3.perioda beigām esot vadībā ar 4:3? 😁

Varena atriebība no tik zvaigžņotas izlases 🤭
Parasti spriež pēc spēles gala rezultāta, bet tev, droši vien, labāk tas viss ir redzams.😁

  -2 [+] [-]

, 2024-05-21 20:43, pirms pusgada
huy rakstīja: uz kvali nebrauks?
Man nav ne jausmas kur un kad viņš ir Es pat nezināju, kur un kad šogad čempis, pāris dienas pirms sākuma nejauši uzķēru, ka būs un kkā, vecos labos laikus atceroties, aizskatījos. Beigsies čempis, droši vien uz gadu par hoķi atkal aizmirsīšu.

     [+] [-]

, 2024-05-21 20:44, pirms pusgada
neputns rakstīja: Man nav ne jausmas kur un kad viņš ir Es pat nezināju, kur un kad šogad čempis, pāris dienas pirms sākuma nejauši uzķēru, ka būs un kkā, vecos labos laikus atceroties, aizskatījos. Beigsies čempis, droši vien uz gadu par hoķi atkal aizmirsīšu.
Nu ne Valmierā
Arēnā, 29.08

     [+] [-]

, 2024-05-21 20:45, pirms pusgada
izcils vairākums šogad

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 20:46, pirms pusgada
Šņaga rakstīja: Vel gribu pieminēt komentēšanu, pilnīgi pretīgi klausīties visās spēlēs to salkano muldēšanu. Pie 1:6, ''vel varam'' ''vel ir laiks''. Ne kripatas kritisizma. Kas viņiem kāds līgumā ierakstījis, ka nevienu sliktu vārdu nedrīkst teikt?
Arī šodienas cirks beigās . Vasiļjevs vispār sāka izraisīt vemšanas sajūtu!

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 20:47, pirms pusgada
Šņaga rakstīja: Vel gribu pieminēt komentēšanu, pilnīgi pretīgi klausīties visās spēlēs to salkano muldēšanu. Pie 1:6, ''vel varam'' ''vel ir laiks''. Ne kripatas kritisizma. Kas viņiem kāds līgumā ierakstījis, ka nevienu sliktu vārdu nedrīkst teikt?
nu tajā vācietī tiesām apnicīgi klausīties

     [+] [-]

, 2024-05-21 20:47, pirms pusgada
mezlikins norok hokeja cempionatu

     [+] [-]

, 2024-05-21 20:47, pirms pusgada
huy rakstīja: Nu ne Valmierā
Arēnā, 29.08
Tas šausmīgi tālu un tieši ražas novākšanas zenīts, ja nebūšu jau nobeigusies, tad droši vien tupēšu kkur uz lauka.

     [+] [-]

, 2024-05-21 20:47, pirms pusgada
55555555 rakstīja: Kapec Elvim būtu jāpardzivo?drīzāk jāpardzivo butu mums-kapēc lielisks vartsargs aizejot uz NHL ir pazaudējis sevi...varbut pardzīvot nav īstais vards..bet fakts paliek fakts.
Un vēl.šis čempis paradija ka Irbe ir vajš vārtsargu treneris..ka jau pirms čempja teicu-šogad Gudis ir Nr1.nu ne par velti Irbe nevienam nav vajadzigs kā vartsargu treneris..tikai pa blatiem LV izlasē..un laikam Kurbadā arī.
Tatad jautājums arī Vītolinam par treneru korpusa komplektaciju..
Viss ir tikai un vienīgi Merzļikina galvā. Kāpēc man, vai kādam citam, būtu japārdzīvo, ka viņam galvā smadzeņu vietā putni lidinās?
Pērn Irbe arī bija izlases vārtsargu treneris. Pēc tā PČ neviens neteica, ka viņš ir slikts vārtsargu treneris.
Irbe, kā jebkurš normāls treneris, sākotnē vairāk uzticējās burtu avbriatūrai -NHL. Un nevis DEL. Tā bija viņa kļūda, bet tas nekādi neliecina, ka viņš ir slikts treneris.

     [+] [-]

, 2024-05-21 20:49, pirms pusgada
Jā, nu grūti ir čehijas līgai ar NHL konkurēt. Tas jau bija redzams pirms tam spēlē ar Zviedriju

  -4 [+] [-]

, 2024-05-21 20:49, pirms pusgada
Jāizskata naturalizācijas iespējas, jāglābj Latvijas hokejs!

     [+] [-]

, 2024-05-21 20:52, pirms pusgada
neputns rakstīja: Tas šausmīgi tālu un tieši ražas novākšanas zenīts, ja nebūšu jau nobeigusies, tad droši vien tupēšu kkur uz lauka.
Nu par "tālu" es paklusēšu

  -2 [+] [-]

, 2024-05-21 20:54, pirms pusgada
Tiesneši noraka

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 20:55, pirms pusgada
Vai mēs tiksim vaļā no diletanta Vītoliņa? Diez vai...

  +5 [+] [-]

, 2024-05-21 20:56, pirms pusgada
-Šķiet, lielākā kļūda bija šķiršanās no Ābola, diez gan loģiskas lietas, pēc spēles runā. Ticamas.
-Nākamā kļūda, izvēlēties spēlēt jaunu taktiku 1:3;1, nestrādāja nekas.
- Es nezinu, ko tik daudz treneru dara izlasē, ja nespēj sakārtot vairākumu, vismaz loģisku kustību, maiņas- metienus pa vārtiem.
-Ābolu simboliskajā es neliktu, laikam tomēr Egle bija pelnījis, viena no lielākajām pašaizliedzībām.

     [+] [-]

, 2024-05-21 20:59, pirms pusgada
LuleHaha rakstīja: Vai mēs tiksim vaļā no diletanta Vītoliņa? Diez vai...
Cerēsim ka pietiks dūšas patriekt kopā ar visiem somiem !

  -3 [+] [-]

, 2024-05-21 20:59, pirms pusgada
Nošāva greizi ar vārtsargu izvēli šodien. Bet tā objektīvi, esam savā līmenī

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 20:59, pirms pusgada
Ceru, ka Daugaviņš vēl sezonu izlasē noraus, jo ticu, ka varam 1/4, bet bezz Balcera, Balinska, Rubīna, Šilova nevar, liels balsts izlasei.

  -3 [+] [-]

, 2024-05-21 20:59, pirms pusgada
Gribeeju piereģistreeties ka Nistjaks bet sanaaca Nostjak

     [+] [-]

, 2024-05-21 21:01, pirms pusgada
Sporta novērotājs rakstīja: Nošāva greizi ar vārtsargu izvēli šodien.
Da, jebkurš stāvētu Amerika met, vienmēr un dot arī mums iemest, vienmēt tādas spēles atceros, bet problēma tāda, mums tādi pašvaki tie mētēji bija, bija iespēja, Bukarts ja būtu trāpijis, un plus tie divi goli, būtu kādu brīdi 4:4, tā jau cita spēle būtu,

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 21:01, pirms pusgada
vozā rakstīja: Ceru, ka Daugaviņš vēl sezonu izlasē noraus, jo ticu, ka varam 1/4, bet bezz Balcera, Balinska, Rubīna, Šilova nevar, liels balsts izlasei.
Ļauj lai pensis mierīgi iet pensijā ! Vēl pēdējo reizi lai kvalī šogad uzrauj un tad lai met mieru

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 21:02, pirms pusgada
labdien rakstīja: Jāizskata naturalizācijas iespējas, jāglābj Latvijas hokejs!
Hm hm viens naturalizeetais jau buurii tupeeja tik rezultaats zem 0

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 21:02, pirms pusgada
vozā rakstīja: Da, jebkurš stāvētu Amerika met, vienmēr un dot arī mums iemest, vienmēt tādas spēles atceros, bet problēma tāda, mums tādi pašvaki tie mētēji bija, bija iespēja, Bukarts ja būtu trāpijis, un plus tie divi goli, būtu kādu brīdi 4:4, tā jau cita spēle būtu,
Nu šodien Gudijam ne pārāk laba spēle, 3 goli bija ņemami

  -2 [+] [-]

, 2024-05-21 21:03, pirms pusgada
LuleHaha rakstīja: Vai mēs tiksim vaļā no diletanta Vītoliņa? Diez vai...
Vēl viens variants - noorganizēt ka no Krievijas kau kāds baigais kompromats parādās kur šis pēc paša inciatīvas laizījis kurpes vatņikiem-militārisitem vai kaut kas uz to šniti !

  +3 [+] [-]

, 2024-05-21 21:05, pirms pusgada
Sporta novērotājs rakstīja: Nu šodien Gudijam ne pārāk laba spēle, 3 goli bija ņemami
Normaala speele liec mieraa. Bet siets paliek siets tur nav jeegas lapiit, lai tup kolumbusaa u punkC

  +6 [+] [-]

, 2024-05-21 21:06, pirms pusgada
Viss kārtībā jaunje dabuja pieredzi būs jauns čempis jaunas iespējas!Paldies par emocijām par lielu Latviju!

     [+] [-]

, 2024-05-21 21:06, pirms pusgada
NostjaX rakstīja: Normaala speele liec mieraa. Bet siets paliek siets tur nav jeegas lapiit, lai tup kolumbusaa u punkC
Šodien Gudļevskis lielāks siets bija. Tikai tavs nosauktais siets, komandā, kurai praktiski ir vājākā aizsardzība, spēja spēlēt līgas vidusmērā, kas ir pārsteidzoši

  +7 [+] [-]

, 2024-05-21 21:08, pirms pusgada
Egles nebija, bet nu Laviņš jr. pierādīja, ka nav paņemts uzvārda dēļ! Juniors kapājās pie bortiem uz visiem 120%

  +4 [+] [-]

, 2024-05-21 21:09, pirms pusgada
Paldies par ĉempi! Jāsaka, ka diezgan katastrofāls ĉempionāts it īpaši Indrašim , Dzierkalam. Pirmais, no tehniskākā spēlētāja izlasē šajā čempī pārvērtās par tādu, kas pēkšņi nevar pa ripu trāpīt.. Otrajam bija katrā spēlē daudz iespējas, čupa ar garām aizmestiem metieniem un nekāda pienesuma galarezultātā. Lielā mērā arī abiem Bukartiem ļoti vāji..

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 21:10, pirms pusgada
Jaunie džeki malači, pedejas spelēs parādija ka ir uguns un grib pieradīt sevi, vecie čaļi neko baigi neparadija. Batņa, Dzierkals, Merzlikins neko neparādīja

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 21:12, pirms pusgada
sancha999 rakstīja: Jaunie džeki malači, pedejas spelēs parādija ka ir uguns un grib pieradīt sevi, vecie čaļi neko baigi neparadija. Batņa, Dzierkals, Merzlikins neko neparādīja
+ Indrašis, Komuls, soreiz visi aizsargi gandrīz zem kritikas

     [+] [-]

, 2024-05-21 21:16, pirms pusgada
vozā rakstīja: + Indrašis, Komuls, soreiz visi aizsargi gandrīz zem kritikas
Komuls jauns.... tādam Cibuļskim vajadzēs aizstājēju...kkad tač ir tie jaunie jaiemet, ne ?

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 21:18, pirms pusgada
Šogad visi aizsargi ''peldēja'' varbūt Freibergs ar Jaku mazāk, bet arī sū*us savārīja

     [+] [-]

, 2024-05-21 21:22, pirms pusgada
kjengurs rakstīja: Komuls jauns.... tādam Cibuļskim vajadzēs aizstājēju...kkad tač ir tie jaunie jaiemet, ne ?
Vispār viņš ir sastāvā, jo labais satvēriens, ne tāpēc, ka ir jaunais, jo ir 20 gadnieki, kas spēlē un spēlēs jau augstākā līmenī!

  +5 [+] [-]

, 2024-05-21 21:24, pirms pusgada
Kopumā labs čempis. Vinnēja visus, ko bija jāvinnē un vēl vienu stipro izlasi.Šoreiz ar to nepietika.
Varēja nebūt tās sagrāves, tad čaļiem varētu likt 8 par čempi.
Kopumā paldioes par emocijām, cīņu un paātdevi!

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 21:27, pirms pusgada
datmons rakstīja: Vispār viņš ir sastāvā, jo labais satvēriens, ne tāpēc, ka ir jaunais, jo ir 20 gadnieki, kas spēlē un spēlēs jau augstākā līmenī!
par tu jau tas stāsts...''labais'' ja nemaldos no aizsragiem ir tikai Jakam, kkad tie jaunie ir jāiespēlē... ir kļūdas, ir vārti pret no mums, bet kkad tak jāiemet viņi.... tas pats Gavars, Lavins, par Ločmeli tur laikam nevienam nav jautājumu....būs nākošgad cits čempis, būs jau ''apbružājušies'' un būs labāk

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 21:33, pirms pusgada
kjengurs rakstīja: Komuls jauns.... tādam Cibuļskim vajadzēs aizstājēju...kkad tač ir tie jaunie jaiemet, ne ?
26 gadi Komulam. Aha- puišelis...

  -3 [+] [-]

, 2024-05-21 21:34, pirms pusgada
Nu uzliek uz nākamo čempi 18-24 gadus vecu sastāvu, diez vai sliktāk nospēlēs un no elites izkritīs.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 21:38, pirms pusgada
rudy_Latvija rakstīja: Nu uzliek uz nākamo čempi 18-24 gadus vecu sastāvu, diez vai sliktāk nospēlēs un no elites izkritīs.
Amerikāņi bieži veduši jaunus sastāvus, bet finālā nekad netiek un bieži piekāpjas 1/4!

Tā kā vest nav jēgas, jo nav jau u18 čempis, kur skauti nāks skatīties

  +3 [+] [-]

, 2024-05-21 21:52, pirms pusgada
Kopumā - nevaru sūdzēties, bija naivi domāt ka atkārtosim brīnumus. Gudļevskis absolūts zvērs, nav nekas pret Elvi bet es domāju tikai aklais neredz, kurš ir 1. vārtsargs un izlases labākais vilcējs. Treneru korpusā kaut ko mainīt vajadzētu. Harim obligāti jāpaliek, bet no tā Peltonena nekādu pienesumu neredzu. Patīkams pārsteigums par 4. maiņu, manīju to biežāk nekā pirmo. Elitē esam, un nākotne ir daudzsološa.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 21:58, pirms pusgada
Nu rūjienieši no Ostravas mājup braucam
Ar sudrabotu vojādžeru traucam
Iespaidu no spēlēm ir pulka
Čehijā iztikām pat bez tulka
Redzējām kā letiņi spēlē braši
Un trīnīti jeņķiem samet aši
Izcelties varēja arī Laviņš
Tik patraucēja vārtu stabiņš
Ja vēl golu iemestu Egle
Tad amīšiem būtu īsta pekle
Pietrūka girgensons un Balcers
Tad tiktu uzgriezts riktīgs valcers
Un ja vēl Uvis ar Tedi būtu
Neviena uzvara nebūtu par grūtu

  -2 [+] [-]

, 2024-05-21 22:00, pirms pusgada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Viss ir tikai un vienīgi Merzļikina galvā. Kāpēc man, vai kādam citam, būtu japārdzīvo, ka viņam galvā smadzeņu vietā putni lidinās?
Pērn Irbe arī bija izlases vārtsargu treneris. Pēc tā PČ neviens neteica, ka viņš ir slikts vārtsargu treneris.
Irbe, kā jebkurš normāls treneris, sākotnē vairāk uzticējās burtu avbriatūrai -NHL. Un nevis DEL. Tā bija viņa kļūda, bet tas nekādi neliecina, ka viņš ir slikts treneris.
Tas ka viņš ir slikts treneris vispirms jau liecina viņa trenera cv.
Pagajusajā PČ pirmaja spēlē ielika absoluti negatavo Punnenovu...nevis visu čempi spidejuso Šilovu...
Kads viņš nafig treneris?bijis izcils vartsargs...jā..varbūt labs cilvēks,nezinu.bet noteikti ne vartsargu treneris.
Vis.az šie divi PČ to tikai apstiprina

     [+] [-]

, 2024-05-21 22:01, pirms pusgada
jā par vairākumu nesaprotami ko treniņos dara ...

     [+] [-]

, 2024-05-21 22:01, pirms pusgada
Bet Ivar,uzsveru-izlase ir tur kur tai reali bija jābūt.es nemekleju vainigos.un nenoniecinu izlases sniegumu.

  -2 [+] [-]

, 2024-05-21 22:18, pirms pusgada
varētu domāt, ka mēs nebijām tie, kas poļiem unikālo punktu uzdāvināja starp citu, viņiem vienīgo punktu šajā turnīrā.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 22:25, pirms pusgada
zb tie bezdētāji, kuri apgalvo ka viss ir slikti. Pagājšgad trāpījās kā aklai vistai grauds. Mēs esam tādā vietā kas ir mūsu. 1/4 fināls jau būtu augstāk par savu pakaļu. Ja Latvijā nav nevienas (!) profesionālas komandas, tad ir nereāli gaidīt ko vairāk. Protams, gribas ko vairāk, bet...

  +7 [+] [-]

, 2024-05-21 22:25, pirms pusgada
Jūs te dažus var nosaukt par dīvāniem cilvēkiem. Kā Latvija zaudē - nomētā ar samazgām. Kā Latvija vinnē - kādi malači. Kad ieliek Elvi vārtos, kāpēc tas caurums vārtos. Kad ieliek Gudi vārtos - jāliek bija NHL vārtsargs.

Man kauns par tādiem cilvēkiem, kas sevi dēvē par Latvijas hokeja fanu. Kā Jūs vispār varat sevi par tādu saukt.

     [+] [-]

, 2024-05-21 22:26, pirms pusgada
huy rakstīja: Nu par "tālu" es paklusēšu
Nu tas, protams, ļoti relatīvi, ja kāds man pateiktu, ka 29.08. es nolikšu karoti, tad man tas liktos visai drīz, bet kkāds pasākums savukārt liekas ļoti tālu

     [+] [-]

, 2024-05-21 22:26, pirms pusgada
varonis rakstīja: varētu domāt, ka mēs nebijām tie, kas poļiem unikālo punktu uzdāvināja starp citu, viņiem vienīgo punktu šajā turnīrā.
Tie nabagi uz svaigumu paņēma. Gadījās, tāpat kā mums bronza.

  -2 [+] [-]

, 2024-05-21 22:33, pirms pusgada
La_Laa rakstīja: Jūs te dažus var nosaukt par dīvāniem cilvēkiem. Kā Latvija zaudē - nomētā ar samazgām. Kā Latvija vinnē - kādi malači. Kad ieliek Elvi vārtos, kāpēc tas caurums vārtos. Kad ieliek Gudi vārtos - jāliek bija NHL vārtsargs.

Man kauns par tādiem cilvēkiem, kas sevi dēvē par Latvijas hokeja fanu. Kā Jūs vispār varat sevi par tādu saukt.
Kas tas ir KAUNS???

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 22:42, pirms pusgada
vecais īgņa rakstīja: Tie nabagi uz svaigumu paņēma. Gadījās, tāpat kā mums bronza.
a mums svaigums kur bija pazudis? pirmā spēle turnīrā. cik poļi vārtus iemeta?

     [+] [-]

, 2024-05-21 22:46, pirms pusgada
varonis rakstīja: a mums svaigums kur bija pazudis? pirmā spēle turnīrā. cik poļi vārtus iemeta?
Atslēgas vārds- gadījās.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 22:54, pirms pusgada
varonis rakstīja: a mums svaigums kur bija pazudis? pirmā spēle turnīrā. cik poļi vārtus iemeta?
Labāk pastāsti, kā ir iespējams Kanādai vienā periodā piecus vārtus iemest un pēc tam britiem pakāst?

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 23:01, pirms pusgada
neputns rakstīja: Labāk pastāsti, kā ir iespējams Kanādai vienā periodā piecus vārtus iemest un pēc tam britiem pakāst?
Tur nav absolūti nekādas loģikas !

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 23:41, pirms pusgada
Esam tur kur mums vajadzētu. Nedaudz virs zemākajās vietās palikušajām ledus hokeja tradicionālajām valstīm un aiz ledus hokeja elites.
Lai man piedod 12. līdz 16. vieta, bet tās valstis pa tām vietām vēl ilgi malsies un sagādās kopumā pa kādam pārsteigumam, bet tas arī viss. Redzu jēgu samazināt eliti uz 12 komandām un tad nebūs muļķīgi zaudēto punktu un katra spēle būs par izdzīvošanu. Lejasgalam tomēr stabilitāte stipri zem top 12 līmeņa un viņi vairāk jauc gaisu nekā dod kvalitatīvu pienesumu PČ.

Par Elvi ir vienkārši. Vairāki vārti ielaisti uz tiešām izcili neveiksmīgu rikošetu rēķina. Pret zviedriem bija tiešām izcili precīzi metieni uz Elvja un Vītola vārtiem. Diezgan liels kosmoss tos būtu atsist. Pluss mūsu aizsargi deva iespējas pretiniekiem pärāk plaši izpausties, jo bieži metienu līnijas netika piesegtas un pretinieki varēja mest, kurā vārtu daļā vēlas. Tikai vienā spēlē, pret slovākiem, varēja redzēt, ka mūsējie aizsargi labi tiek līdzi kājās un palīdz pavilkt komandu kopā ar vārtsargu.

Jācer, ka uz nākamo PČ lielvalstis atkal savāks top sastāvus, jo šogad tiešām var redzēt mestarīgu hokeju, nevis kapāšanos kā 2023.gada PČ.

     [+] [-]

, 2024-05-21 23:53, pirms pusgada
Elvis atkal stāsta, ka viņam nav bijis viegli varbūt nevajag nodarboties ar lietām, kas nav vieglas?

     [+] [-]

, 2024-05-21 23:56, pirms pusgada
neputns rakstīja: Labāk pastāsti, kā ir iespējams Kanādai vienā periodā piecus vārtus iemest un pēc tam britiem pakāst?
tas jau jautājums Kanādai, kas bija vadībā ar 6:1. labi, ka mēs nebijām otrā grupā, tur būtu pagarinājumu no nor, šveices, britiem, zaudējums austriešiem, uzvara pār čehiju…

     [+] [-]

, 2024-05-21 23:57, pirms pusgada
Gudļevskis šajā čempionātā izcīna pirmā vārtsarga vietu un Latvija izcīna 9.vietu !!!
Acīmredzot, tas ir īstais Latvijas un Gudļevska līmenis !

     [+] [-]

, 2024-05-22 00:06, pirms pusgada
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, bija skaidri redzams, ka jeņķi ''nemaz'' nealkst revanšēties par pagājušā gada zaudējumu. Kā te pirms šīs spēles dažs labs apgalvoja.😁
Bet tā ņemot viss ir likumsakarīgi, un LV izlase godam nopelnījusi to vietu PČ, kurā tai pēc būtības ir jābūt.

P.S. Diez kā Merzļikins pārdzīvos, ka Gudļevski atzina par vienu no labākiem LV izlases spēlētājiem šai PČ?😁
Liepaajs treknais ronis atkal smilkst

     [+] [-]

, 2024-05-22 00:48, pirms pusgada
Pietrūka patiesībā pavisam nedaudz:
- uzvara pamatlaikā pret FRA vai POL
- uzvara pamatlaikā pret SVK

  -2 [+] [-]

, 2024-05-22 00:49, pirms pusgada
Gribētos no merzlikina dzirdēt paskaidrojumu kāpēc cempi izgāza
Slēpts komentārs: merseysider

  -3 [+] [-]

, 2024-05-22 02:49, pirms pusgada
Nožēlojamie.

  -3 [+] [-]

, 2024-05-22 02:55, pirms pusgada
es distancējos no šīs izlases

  -2 [+] [-]

, 2024-05-22 02:56, pirms pusgada
Gaidam aprīli un pārbaudes spēles. vajag girgensonu, viņš var atnest zeltu

  +2 [+] [-]

, 2024-05-22 05:48, pirms pusgada
WHITE Legend rakstīja: Cerēsim ka pietiks dūšas patriekt kopā ar visiem somiem !
Par 9. vietu Barvedi Harku neviens netrieks prom Ja būtu 2015. gada triki vai, vēl trakāk, Bē grupa, tad nu gan, būtu brīnums, ja nepatriektu Kas attiecas uz parējo treneru korpusu, tur lēmējs ir tikai un vienīgi pats Harka, kas to zin, varbūt mainīs viedokli par Ābolu un atgriezīs viņu atpakaļ
Galu galā vēl tak priekšā ir OS kvalis
Ja to veiksmīgi pārvarēs, kā arī nezigāzīsies nākamgada Škodas turnīrā, tad, visticamāk, Harka paliks līdz olimpiādes beigām, ko arī novēlu!

     [+] [-]

, 2024-05-22 05:54, pirms pusgada
NostjaX rakstīja: Hm hm viens naturalizeetais jau buurii tupeeja tik rezultaats zem 0
Kurš konkrēti? Hokejā neko tādu neatceros

     [+] [-]

, 2024-05-22 06:10, pirms pusgada
erty rakstīja: Esam tur kur mums vajadzētu. Nedaudz virs zemākajās vietās palikušajām ledus hokeja tradicionālajām valstīm un aiz ledus hokeja elites.
Lai man piedod 12. līdz 16. vieta, bet tās valstis pa tām vietām vēl ilgi malsies un sagādās kopumā pa kādam pārsteigumam, bet tas arī viss. Redzu jēgu samazināt eliti uz 12 komandām un tad nebūs muļķīgi zaudēto punktu un katra spēle būs par izdzīvošanu. Lejasgalam tomēr stabilitāte stipri zem top 12 līmeņa un viņi vairāk jauc gaisu nekā dod kvalitatīvu pienesumu PČ.

Par Elvi ir vienkārši. Vairāki vārti ielaisti uz tiešām izcili neveiksmīgu rikošetu rēķina. Pret zviedriem bija tiešām izcili precīzi metieni uz Elvja un Vītola vārtiem. Diezgan liels kosmoss tos būtu atsist. Pluss mūsu aizsargi deva iespējas pretiniekiem pärāk plaši izpausties, jo bieži metienu līnijas netika piesegtas un pretinieki varēja mest, kurā vārtu daļā vēlas. Tikai vienā spēlē, pret slovākiem, varēja redzēt, ka mūsējie aizsargi labi tiek līdzi kājās un palīdz pavilkt komandu kopā ar vārtsargu.

Jācer, ka uz nākamo PČ lielvalstis atkal savāks top sastāvus, jo šogad tiešām var redzēt mestarīgu hokeju, nevis kapāšanos kā 2023.gada PČ.
Tavam Elites raskladam varētu piekrist ar norunu, ja no Bē grupas uz Eliti nebūtu automātiska tikšana, bet gan visu noteiktu pārspēļu turnīrs Proti, Bē grupas divas pirmās un Elitas 11. un 12. vietas izspēlētu apli un divas labākās tiek Elitē
Ja nemaldos, kādreiz arī tā bija, vai vismaz līdzīgi tam

     [+] [-]

, 2024-05-22 07:20, pirms pusgada
Bez mūsu top spēlētājiem esam tur kur parasti... nākamie aiz stripas....

  -1 [+] [-]

, 2024-05-22 08:24, pirms pusgada
Gaidām visa treneru korpusa demisijas pieteikumu....jo tik neizteiksmīgu praktisko darbību komandas vairākuma izspēles shēmu veidošanā nevar piedot.
Kā izteicies Kanādas sporta žurnālists A.Klepting tad ar divām shēmām kur galvenais ir Jaks,kurš visos vairākumos tikai apm 55% ir trāpījis vārtu rāmī...ir par maz.Iesaka piesaistīt ārzemju speciālistus,kuri strādā atbilstoši jaunajām tendencēm komadas spēles vadīšanā!
Otrais faktors ir aizsargu taktiskās spēles izpratnes trūkums,jo nespēj ieņemt pareizo vietu un pilnīgi nevarīgi uzbrukumu ievadīšanā.Kā pozitīvo min ĀBOLU...DAUGAVIŅU....TRALMAKU...LOČMELI un tas arī viss...jo pārējo tehniskais un taktiskais līmenis ir ļoti viduvējs uz visu komandu fona.

  +3 [+] [-]

, 2024-05-22 08:51, pirms pusgada
yourbro rakstīja: Nu ko. Visu čempionātu neko nerakstīju, bet padalīšos ar savu apkopojumu.

- Tralmaks. Visi gadījāt golus, lūdzāt, kad tad būs beidzot izlasē! 1 gols šodien (apsveicu!!!). Bet! Viņam ir cita pievienotā vērtība un kopumā bija labi pamanāms. Nevajag jau vienmēr tos golus un dīvana ekspertiem jānolaižās uz zemes. Čehija ir un paliek čehija.
- Ro.Bukarts. Jau spēlē pret Slovākiju laukumā nāca caur 1 maiņu, laižot Laviņu. Es domaju, ka ir gana - kājas ir pietiekamas čehijas līgai. Paldies par dalību izlasē.
- Indrašis. Nu nav vairs. Veiksmi SHL, bet domājams pirmā un pēdējā sezona (protams novēlu vēl 5).
- Ābols. Ticu, ka nemainīgi ir komandas līderis, taču šoreiz nepavilka nemaz. Iespejams pie vainas, ka liek spēlēt vairākumā/mazākumā un ja vajadzētu vārtos.
- Daugava. Visu cieņu.. zinot cik pasē gadiņi. Domaju, ka te būs finišs.

Kopumā. Uzbrukums kritisks. Aizsardzība manāms haoss. Vairākums nežēlīgi slikts.

Vārtos? Tas gana daudz jau aprunāts un nav vērts.

Rezumē: Esam, tur kur esam - neaizmirstam
bronzu, bet neliekam to kā mērķi katru gadu. Prieks, ka jaunajiem deva iespēju. Egle, veselību. Tu iepatikies daudziem.

Neatbildētais jautājums: Vai tiešām Peltonens deva pievienoto vērtibu uzbrukumā? 19 iemesti vārti. Sveiciens A.Ābolam.
Nepiekrītu tikai par Daugavu. Nu nav viņš vecs! Nav. Viņš ir komandas līderis. Neviens tik labi nekontrolē ripu mūsu izlasē kā viņš.
Indrašim domāju vienkārši bija slikts turnīrs. Viens turnīrs nevar pateikt tik daudz par viņa karjeras turpinānumu. Nākamgad viss var būt citādāk.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-22 08:55, pirms pusgada
Ar komentētāju, idiotu - lūzeru daļu, kas bārsta nepamatotus aizvainojumus par spēlētājiem, nerunāšu, jo tāpat viņu stulbās galvas nesapratīs manis rakstīto. Bet minēšu pārējiem, kas iedziļinās un vērtē visu analizējot un izmantojot savu galvu un loģiku.
Mēs nedrīkstam aizmirst 2 lietas:
1) šī izlase pēc sastāva bija ievērojami vājāka par iepriekšējā gada izlasi. Nebija viena no uzbrukuma līderiem Balcera, kura esamība radītu iespēju izveidot vienu triecienmaiņu vai 2 labas maiņas. Nebija Ķēņiņa, kurš tomēr būtu tuvāk kādai otrajai maiņai nekā ceturtajai. Nu un nebija Balinska - viena no pagājušā čempionāta aizsardzības balstiem. Tātad, ja būtu viņš, būtu vēl viens labs aizsargu pāris un, iespējams, mazāk kļūdu aizsardzībā. Nebija Rubīna, bet viņš pievienojās tik play of pag gad, tā kā vēl viņu nevar pieskaitīt, jo pag gad šajā pamatturnīra posmā viņš nebija. nu un jā - es nevainoju mūsu vārtusargus, jo darīja, ko varēja, un bija daudz laukuma spēlētāju kļūdu, kuru dēļ pretinieks tika atstāts vienatnē pret vārtusargu, bet nebija Šilova - pagājušā pasaules čempionāta vērtīgākā spēlētāja - un vārdi - PČ vērtīgākais spēlētājs - jau nozīmē daudz. Nu un vēl jautājums vai Smirnovs,Andersons, tomēr nedotu lielāku pienesumu kā šī gada jaunie, jo viņiem bija šī pagājušā PČ pieredze klāt. Par Džeriņu - treniņspēles vai PČ ir atšķirība - varbūt tomēr viņš būtu noderīgāks bijis.
2) Citas izlases atšķirībā no Latvijas bija ar daudz stiprākiem sastāviem kā pagājušo gad. Piemēram, Zviedrija - 2023.gadā 7 NHL spēlētāji pamatturnīrā, 2024.gadā - 18; ASV - 2023.gadā 18 NHL spēlētāji; 2024. - 20; Slovākija - 2023.gadā - 3 NHL spēlētāji; 2024.gadā - 5; Francija - 2023.gadā - 0 NHL spēlētāju, 2024.gadā - 1; Izņēmums Vācija - 2023.gadā - 4 NHL spēlētāji; 2024.gadā - 3. Pie tam, ja paskatās Zviedru, ASV un Slovāku sastāvu, tad no šiem NHL spēlētājiem liela daļa šogad bija tādu, kas NHL sezonā ieguva vismaz 30 punktu, cik no mūsējiem nav spējuši neviens jau ntos gadus kopš Ozoliņa un Žoltoka.

Ņemot vērā šīs 2 lietas lūdzu mēģiniet atbildēt uz jautājumu, kādas izredzes šogad bija Latvijai atkārtot 3 vietas izcīnīšanu pie šādiem apstākļiem??? Cik % jūs dotu? Tā kā saprotiet paši, cik reāli tas bija. Nu un jā, esam jau pieraduši, ka vairs nesatraucamies par vietas saglabāšanu augstākajā divīzijā. Nu un tas jau ir forši, ka mūsējie ir pie tā pieradinājuši. Tā kā priecājamies par to, kas ir. Jā, varbūt varēja labāk, bet vai bija tik slikti. Un galu galā, mēs šogad jau 28.to gadu pēc kārtas spēlējām augstākajā divīzijā! Nu un tas jau ir nopietni, ne!?

  +2 [+] [-]

, 2024-05-22 09:23, pirms pusgada
Morics rakstīja: Ar komentētāju, idiotu - lūzeru daļu, kas bārsta nepamatotus aizvainojumus par spēlētājiem, nerunāšu, jo tāpat viņu stulbās galvas nesapratīs manis rakstīto. Bet minēšu pārējiem, kas iedziļinās un vērtē visu analizējot un izmantojot savu galvu un loģiku.
Mēs nedrīkstam aizmirst 2 lietas:
1) šī izlase pēc sastāva bija ievērojami vājāka par iepriekšējā gada izlasi. Nebija viena no uzbrukuma līderiem Balcera, kura esamība radītu iespēju izveidot vienu triecienmaiņu vai 2 labas maiņas. Nebija Ķēņiņa, kurš tomēr būtu tuvāk kādai otrajai maiņai nekā ceturtajai. Nu un nebija Balinska - viena no pagājušā čempionāta aizsardzības balstiem. Tātad, ja būtu viņš, būtu vēl viens labs aizsargu pāris un, iespējams, mazāk kļūdu aizsardzībā. Nebija Rubīna, bet viņš pievienojās tik play of pag gad, tā kā vēl viņu nevar pieskaitīt, jo pag gad šajā pamatturnīra posmā viņš nebija. nu un jā - es nevainoju mūsu vārtusargus, jo darīja, ko varēja, un bija daudz laukuma spēlētāju kļūdu, kuru dēļ pretinieks tika atstāts vienatnē pret vārtusargu, bet nebija Šilova - pagājušā pasaules čempionāta vērtīgākā spēlētāja - un vārdi - PČ vērtīgākais spēlētājs - jau nozīmē daudz. Nu un vēl jautājums vai Smirnovs,Andersons, tomēr nedotu lielāku pienesumu kā šī gada jaunie, jo viņiem bija šī pagājušā PČ pieredze klāt. Par Džeriņu - treniņspēles vai PČ ir atšķirība - varbūt tomēr viņš būtu noderīgāks bijis.
2) Citas izlases atšķirībā no Latvijas bija ar daudz stiprākiem sastāviem kā pagājušo gad. Piemēram, Zviedrija - 2023.gadā 7 NHL spēlētāji pamatturnīrā, 2024.gadā - 18; ASV - 2023.gadā 18 NHL spēlētāji; 2024. - 20; Slovākija - 2023.gadā - 3 NHL spēlētāji; 2024.gadā - 5; Francija - 2023.gadā - 0 NHL spēlētāju, 2024.gadā - 1; Izņēmums Vācija - 2023.gadā - 4 NHL spēlētāji; 2024.gadā - 3. Pie tam, ja paskatās Zviedru, ASV un Slovāku sastāvu, tad no šiem NHL spēlētājiem liela daļa šogad bija tādu, kas NHL sezonā ieguva vismaz 30 punktu, cik no mūsējiem nav spējuši neviens jau ntos gadus kopš Ozoliņa un Žoltoka.

Ņemot vērā šīs 2 lietas lūdzu mēģiniet atbildēt uz jautājumu, kādas izredzes šogad bija Latvijai atkārtot 3 vietas izcīnīšanu pie šādiem apstākļiem??? Cik % jūs dotu? Tā kā saprotiet paši, cik reāli tas bija. Nu un jā, esam jau pieraduši, ka vairs nesatraucamies par vietas saglabāšanu augstākajā divīzijā. Nu un tas jau ir forši, ka mūsējie ir pie tā pieradinājuši. Tā kā priecājamies par to, kas ir. Jā, varbūt varēja labāk, bet vai bija tik slikti. Un galu galā, mēs šogad jau 28.to gadu pēc kārtas spēlējām augstākajā divīzijā! Nu un tas jau ir nopietni, ne!?
Neko vairāk šogad no izlases īsti arī negaidīju, kad redzēju kādas kvalitātes sastāvus vāc lielās izlases.
Lieki gan te pieminēji Francijas ledus hokeju, jo viņi gadu no gada ir gaisa jaucēji top 12 izlasēm. Viņu tikšana uz augšu parasti tomēr ir pārsteigums nevis likumsakarība.
Mūsējiem gan tā nopietni nebūtu lielu devumu nesuši Tevis minētie papildinājumi. Jā, cerības uz ceturtdaļfinālu būtu drusku lielākas un būtu viens labs aizsargu pāris, bet tāpat 2 aizsargu pāri nevilktu līmeni un salaistu vārtus pietiekami daudz arī Šilovs. Vankūveras spēle pirmssezonā, kurā bija drausmīga aizsardzība parādīja, ka pie drausmīgas aizsardzības arī Šilovs nevar izvilkt komandu. Rezultātā būtu tuvāk ceturtdaļfinālam, bet tikšana tur būtu 50 pret 50 variants.

     [+] [-]

, 2024-05-22 09:34, pirms pusgada
livs rakstīja: Gaidām visa treneru korpusa demisijas pieteikumu....jo tik neizteiksmīgu praktisko darbību komandas vairākuma izspēles shēmu veidošanā nevar piedot.
Kā izteicies Kanādas sporta žurnālists A.Klepting tad ar divām shēmām kur galvenais ir Jaks,kurš visos vairākumos tikai apm 55% ir trāpījis vārtu rāmī...ir par maz.Iesaka piesaistīt ārzemju speciālistus,kuri strādā atbilstoši jaunajām tendencēm komadas spēles vadīšanā!
Otrais faktors ir aizsargu taktiskās spēles izpratnes trūkums,jo nespēj ieņemt pareizo vietu un pilnīgi nevarīgi uzbrukumu ievadīšanā.Kā pozitīvo min ĀBOLU...DAUGAVIŅU....TRALMAKU...LOČMELI un tas arī viss...jo pārējo tehniskais un taktiskais līmenis ir ļoti viduvējs uz visu komandu fona.
Padomā loģiski, kurš tagad, pa galvu, pa kaklu skries un meklēs ārzemju speciālistus? Pie tam vēl divi jau ir, tie paši Somi UZ OS kvali, kā arī uz nākamgada Škodu, cerams, būs pavisam cita izlase un cits rasklads laukumā

     [+] [-]

, 2024-05-22 09:40, pirms pusgada
Mūs iegāza 3 lietas, manuprāt. Disciplīna, vairākums un lēmumu pieņemšana, īpaši no dažiem aizsargiem, kuri dažbrīd izskatījās, ka vēl mācās spēlēt hokeju.
Kopumā rezultāts tabulā nav slikts, tā arī ir mūsu vieta, bet nebijām tālu no 1/4 fināla, jo grupa bija pateicīga. Polija un Francija bija jāņem pamatlaikā un vēl ekstra punkts pret Slovākiju/Vāciju.

     [+] [-]

, 2024-05-22 09:55, pirms pusgada
shamanis29 rakstīja: Mūs iegāza 3 lietas, manuprāt. Disciplīna, vairākums un lēmumu pieņemšana, īpaši no dažiem aizsargiem, kuri dažbrīd izskatījās, ka vēl mācās spēlēt hokeju.
Kopumā rezultāts tabulā nav slikts, tā arī ir mūsu vieta, bet nebijām tālu no 1/4 fināla, jo grupa bija pateicīga. Polija un Francija bija jāņem pamatlaikā un vēl ekstra punkts pret Slovākiju/Vāciju.
Kalendārs arī nebija tas parocīgākais Pret Fričiem galvenokārt pakāsām tāpēc, ka tie bija svaigi, bet mēs iepriekšējā dienā izpumpējāmies pret Kazahstānu Kalendāri būtu jāveido tā, lai katrai komandai spēles ir katru otru dienu, visām komandām vienādi vienmērīgi, nevis kā ir pašreiz, tu mauc 4 mačus 5 dienās, tad pauze, tad 1 spēle, tad atkal 2 dienu pauze un atkārtoti sapāroto dienu mači Šitā herņa ir vienreiz jābeidz! Katrā apakšgrupā ir 8 komandas, tad lai mauc pāru dienās A grupa, nepārdienās B pa četrām spēlēm dienā un visi būs apmierināti!

     [+] [-]

, 2024-05-22 10:35, pirms pusgada
erty rakstīja: Neko vairāk šogad no izlases īsti arī negaidīju, kad redzēju kādas kvalitātes sastāvus vāc lielās izlases.
Lieki gan te pieminēji Francijas ledus hokeju, jo viņi gadu no gada ir gaisa jaucēji top 12 izlasēm. Viņu tikšana uz augšu parasti tomēr ir pārsteigums nevis likumsakarība.
Mūsējiem gan tā nopietni nebūtu lielu devumu nesuši Tevis minētie papildinājumi. Jā, cerības uz ceturtdaļfinālu būtu drusku lielākas un būtu viens labs aizsargu pāris, bet tāpat 2 aizsargu pāri nevilktu līmeni un salaistu vārtus pietiekami daudz arī Šilovs. Vankūveras spēle pirmssezonā, kurā bija drausmīga aizsardzība parādīja, ka pie drausmīgas aizsardzības arī Šilovs nevar izvilkt komandu. Rezultātā būtu tuvāk ceturtdaļfinālam, bet tikšana tur būtu 50 pret 50 variants.
Frančus es pieminēju vairāk tā garām ejot, bet jāatzīst, ka varbūt tas 1 NHL spēlētājs kaut kā ietekmēja to, ka zaudējām to punktu pret viņiem. Vai ar pagājušā gada sastāvu būtu medaļas, nevaru un negribu apgalvot. Tas, ka ar to sastāvu būtu reālāk, tas gan. Bet, kā jau rakstīju ir ļoti būtiska otrā lieta - vairākas lielās komandas ir ļoti pastiprinājušas sastāvus šī gada čempī. Līdz ar to, tāpat šajā gadā ar pagājušā gada sastāvu iespējas izcīnīt medaļas būtu daudz mazākas.

     [+] [-]

, 2024-05-22 10:44, pirms pusgada
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Kalendārs arī nebija tas parocīgākais Pret Fričiem galvenokārt pakāsām tāpēc, ka tie bija svaigi, bet mēs iepriekšējā dienā izpumpējāmies pret Kazahstānu Kalendāri būtu jāveido tā, lai katrai komandai spēles ir katru otru dienu, visām komandām vienādi vienmērīgi, nevis kā ir pašreiz, tu mauc 4 mačus 5 dienās, tad pauze, tad 1 spēle, tad atkal 2 dienu pauze un atkārtoti sapāroto dienu mači Šitā herņa ir vienreiz jābeidz! Katrā apakšgrupā ir 8 komandas, tad lai mauc pāru dienās A grupa, nepārdienās B pa četrām spēlēm dienā un visi būs apmierināti!
Tas gan, piekrītu. Neredzu argumentus, lai nepagarinātu čempionātu par pāris dienām.

     [+] [-]

, 2024-05-22 10:53, pirms pusgada
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Kalendārs arī nebija tas parocīgākais Pret Fričiem galvenokārt pakāsām tāpēc, ka tie bija svaigi, bet mēs iepriekšējā dienā izpumpējāmies pret Kazahstānu Kalendāri būtu jāveido tā, lai katrai komandai spēles ir katru otru dienu, visām komandām vienādi vienmērīgi, nevis kā ir pašreiz, tu mauc 4 mačus 5 dienās, tad pauze, tad 1 spēle, tad atkal 2 dienu pauze un atkārtoti sapāroto dienu mači Šitā herņa ir vienreiz jābeidz! Katrā apakšgrupā ir 8 komandas, tad lai mauc pāru dienās A grupa, nepārdienās B pa četrām spēlēm dienā un visi būs apmierināti!
Par to pēdējo daļu, man liekas, ka tas nestrādātu. Halles tikai 2 un tad dienā 4 spēles, cikos būtu jāsāk un cikos tad pēdējā spēle?

Protams, ka man kā hokeja fanam tas būtu tikai lieliski, bet organizatoriski murgs, manuprāt.

     [+] [-]

, 2024-05-22 11:13, pirms pusgada
TinderDtae rakstīja: Par to pēdējo daļu, man liekas, ka tas nestrādātu. Halles tikai 2 un tad dienā 4 spēles, cikos būtu jāsāk un cikos tad pēdējā spēle?

Protams, ka man kā hokeja fanam tas būtu tikai lieliski, bet organizatoriski murgs, manuprāt.
12os, 3os, 6os un 9os - šādi varētu būt spēļu sākuma laiki

     [+] [-]

, 2024-05-22 11:18, pirms pusgada
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Par 9. vietu Barvedi Harku neviens netrieks prom Ja būtu 2015. gada triki vai, vēl trakāk, Bē grupa, tad nu gan, būtu brīnums, ja nepatriektu Kas attiecas uz parējo treneru korpusu, tur lēmējs ir tikai un vienīgi pats Harka, kas to zin, varbūt mainīs viedokli par Ābolu un atgriezīs viņu atpakaļ
Galu galā vēl tak priekšā ir OS kvalis
Ja to veiksmīgi pārvarēs, kā arī nezigāzīsies nākamgada Škodas turnīrā, tad, visticamāk, Harka paliks līdz olimpiādes beigām, ko arī novēlu!
Zivs pūst no galvas ! Un te konkrēti jau ir iepuvis ! Rumpi vēl var glābt, bet tad ir jārīkojas ātri un uzņēmīgi ! Ja LHF vadība to nesapratīs un sabiedrība līdzjutēji masveidā konkrēti neuzspiedīs un nesacels haju, tad vēl lielāki sūdi tikai sekos kvalī ...

     [+] [-]

, 2024-05-22 11:44, pirms pusgada
TinderDtae rakstīja: Par to pēdējo daļu, man liekas, ka tas nestrādātu. Halles tikai 2 un tad dienā 4 spēles, cikos būtu jāsāk un cikos tad pēdējā spēle?

Protams, ka man kā hokeja fanam tas būtu tikai lieliski, bet organizatoriski murgs, manuprāt.
Neredzu iemeslu Škodas turnīrus organizēt vienīgi tajās valstīs, kur ir nevis divas, bet četras pilnvērtīgas arēnas (halles), proti, katrai apakšgrupai pa divām Teorētiski arī Latvijā to varētu sabīdīt, ja valsts dotētu Hokeju pietiekamos apmēros

  +1 [+] [-]

, 2024-05-22 11:48, pirms pusgada
WHITE Legend rakstīja: Zivs pūst no galvas ! Un te konkrēti jau ir iepuvis ! Rumpi vēl var glābt, bet tad ir jārīkojas ātri un uzņēmīgi ! Ja LHF vadība to nesapratīs un sabiedrība līdzjutēji masveidā konkrēti neuzspiedīs un nesacels haju, tad vēl lielāki sūdi tikai sekos kvalī ...
Līdz kvalim neviens nevienu nekur netrieks, tieši kvalis būs galvenā mēraukla

     [+] [-]

, 2024-05-22 11:54, pirms pusgada
būtu es izlasē, ceturdaļfināli garantēti

     [+] [-]

, 2024-05-22 12:32, pirms pusgada
Par to,ka saglabaja vietu elite jau pienakas liels paldies.Par emocijam,vel lielaks.Parejais vis ir pakartots un vel,pirms cempionata nav jablaustas ar savu stulbumu,varbut bus laba maciba Merzlikinam.Vartsargs protams vins ir labs,bet galva liels tuksums...