Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3031, Did:0, useCase: 3

Vītols debitē, Latvija pēc atspēlēšanās 26 sekundēs sabrūk pret Zviedriju

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Vītols debitē, Latvija pēc atspēlēšanās 26 sekundēs sabrūk pret Zviedriju
Elvis Merzļikins, Oskars Cibuļskis un divu vārtu autors Fabians Seterlunds. Foto: IIHF

Otro neveiksmi pēc kārtas pasaules čempionātā piedzīvojusi Latvijas hokeja izlase, kas ar 2:7 atzina Zviedrijas hokejistu pārākumu. Vēl otrās trešdaļas sākumā latviešiem izdevās atspēlēt divus vārtus un panākt neizšķirtu, bet tās vidū pusminūtes laikā zviedri ieguva jau trīs vārtu pārsvaru, nokārtojot uzvaru.

Pie rezultāta 2:6 mača 36. minūtē Latvijas izlase veica vārtsargu maiņu, Elvja Merzļikina vietā uz ledus dodoties Ērikam Vītolam. Pasaules čempionātu debijā Vītols tika galā ar 13 no 14 pretinieku metieniem.

Galvenā dāvana - uzvara - izpalika, taču savā 36. dzimšanas dienā vārtus guva un labākā spēlētāja atzinību saņēma Latvijas izlases kaptienis Kaspars Daugaviņš. Tāpat precīzs metiens arī Robertam Mamčicam.

B grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Zviedrija5500026:715
2.ASV5301121:1210
3.Vācija5300224:199
4.Slovākija4210119:128
5.Latvija5120213:217
6.Francija410127:134
7.Kazahstāna510048:203
8.Polija500148:221

Spēles teksta tiešraide - šeit!

Arī spēlē pret Zviedriju Latvijas izlase nonāca iedzinējos jau pirmajā trešdaļā - piecos čempionāta mačos latvieši pirmajās trešdaļās ielaiduši deviņus vārtus, bet guvuši nav vēl nevienus.

Zviedri Elvja Merzļikina sargātajos pirmajās 20 minūtēs raidīja divas ripas - pirmais izcēlās Rasmuss Dalīns, kurš palika nepiesegts, Markusam Komulam skrienot pēc iepriekš pazaudētās nūjas (0:1), bet divas minūtes vēlāk ripa atrada ceļu vārtos pēc Jonasa Brodīna metiena (0:2). Bloķēt ripu centās Roberts Bukarts, taču tā nevis tika apturēta, bet pēc kārtējā nodevīgā rikošeta mainīja lidojuma virzienu.

Tiesa, arī uzbrukumā pie vairākām iespējām latvieši tika, taču pretiniekus par kļūdām sodīt neizdevās. Ar ļoti aktīvām nomaiņām izcēlās Latvijas ceturtais uzbrucēju virknējums. Vispirms izdevās izkārtot aizsarga Jāņa Jaka metienu no zilās līnijas, zviedrus glābjot vārtu stabam, bet trešdaļas izskaņā pie vārtsarga Filipa Gustavsona atsistās ripas vārtu priekšā tika Eduards Tralmaks, kuram gan neizdevās apstrādāt lēkājošo spēles priekšmetu.

Latvijas izlasei izdevās teicams otrās trešdaļas sākums, pavēršot spēles kursu otrā virzienā. Izdevās izturēt pirmo mazākumu mačā, un pēc tam īsā laikā gūt divus vārtus, panākot neizšķirtu.

Perioda rešajā minūtē savus ceturtos vārtus turnīrā guva jubilārs Daugaviņš, kad pirmais tika pie atlēkušās ripas pēc Komula metiena no zilās līnijas (1:2), savukārt jau nākamajā nomaiņā latviešu fani Ostravas arēnā varēja uzgavilēt no jauna. Šoreiz rikošets nostrādāja par labu Latvijai, pēc Roberta Mamčica metiena ripai atsitoties pret Brodīna slidu un ieslīdot vārtos (2:2).

Uz viļņa esošie latvieši nedaudz vēlāk tika arī pie piecu minūšu vairākuma, kad par rupju spēka paņēmienu pret Haraldu Egli līdz spēles beigām tika noraidīts Dalīns. Vairākumā spēle gan arvien nevedās, neizmantojot iespēju turpināt vārtu guvumu sēriju un nosvērt svarus kausus sev par labu, par ko Latvijas izlase samaksāja dārgi.

Sarkanbaltsarkanā tērptos līdzjutējus nedaudz atvēsināja Fabians Seterlunds, kurš Merzļikinu pārspēja ar precīzu plaukstas metienu (2:3). Tomēr zviedru sagādātā aukstā duša vēlāk kļuva par ledus vannu, jo nieka 30 sekundēs trīs kroņi ieguva jau trīs ripu pārsvaru. Daugaviņa piespēli uz savas zilās līnijas pārtvēra Seterlunds, izpildot vēl vienu precīzu metienu (2:4), bet pēc deviņām sekundēm latvieši šķietami nevainīgā situācijā pieļāva rupju pozicionālu kļūdu aizsardzībā, par ko paldies teica Joels Ēriksons Eks (2:5).

Nikns Harijs Vītoliņš sasauca sapulci uz komandas soliņa, tomēr drīz vien nācās samaksāt par vēl vienu paviršību aizsardzībā - pēc Markusa Petersona vārtu guvuma (2:6) maču noslēdza Merzļikins, debiju pasaules čempionātos piedzīvojot Ērikam Vītolam. 22 gadus vecais vārtsargs iegāja spēlē, atvairot Adriana Kempes izgājienu viens pret vienu, bet otrā laukuma galā Miks Indrašis paspēja arī norībināt vārtu pārliktni.

Noslēdzošajā periodā labi Latvijas vārtos darbojās Vītols, ar skaistu atvairījumu špagatā palīdzot izturēt 2+2 minūšu mazākumu. Debijā vārtus neieņemtus gan Ērikam tomēr neizdevās nosargāt, minūti pirms beigām pretuzbrukumā, spēlējot skaitliskajā mazākumā, gala rezultātu uzstādot Markusam Jūhansonam (2:7).

Latvija - Zviedrija 2:7 (0:2, 2:4, 0:1)

Vārti: 4:50 Dalīns (Ūlafsons) 0:1, 6:57 Brodīns (Jūhansons, Kempe) 0:2, 22:54 Daugaviņš (Komuls, Ri. Bukarts) 1:2, 23:17 Mamčics (Dzierkals, Batņa) 2:2, 32:59 Seterlunds (Lundstrems, Karlsons) 2:3, 33:16 Seterlunds 2:4, 33:25 Ēriksons-Eks (Jūhansons, Hēds) 2:5, 33:56 Petersons (Burakovskis, Reimonds) 2:6, 58:51 Jūhansons (Holmbergs, Bengtsons, maz.) 2:7
Metieni: 23:34
Soda minūtes: 18:35
Vārtos: Elvis Merzļikins (33:56 Ēriks Vītols) - Filips Gustavsons
Tiesneši: Maikls Kempbels, Tomāšs Hronskis

Latvijas valstsvienības spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleRez.
11.05.17.20Polija – Latvija4:5 P
12.05.17.20Latvija – Francija3:2 P
14.05.17.20Kazahstāna – Latvija0:2
15.05.17.20Vācija – Latvija8:1
18.05.13.20Latvija – Zviedrija2:7
19.05.21.20Slovākija – Latvija
21.05.17.20Latvija – ASV

Noderīgas lietas:

PČ jaunumi, komentāri un viedokļi
PČ kalendārs un rezultāti
KSENUKAI prognožu spēle
SPORTLAND faktu spēle
Baudi PČ hokejā lielākajā sporta bārā Latvijā O'LEARYS
Vēro PČ hokejā tiešraides iepirkšanās centrā OLIMPIA

 +10 [+] [-]

, 2024-05-18 15:58, pirms 7 mēnešiem
Vītoliņš paglāba no jaunas kļičkas - Četrīts minūtē.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-18 15:59, pirms 7 mēnešiem
Vezinam jābrauc uz zemi kur viņu saprot, jo es šo nespēju sagremot

  +4 [+] [-]

, 2024-05-18 15:59, pirms 7 mēnešiem
2. periods pārliecinoši gāja uz labāko LV periodu čempionātā, bet tad vienkārši džeki uzspieda OFF pogu.

Pēc tam atlikušajā laikā vienīgā intriga - vai savā vārdadienā motivētais debitants Ēriks Vītols nostāvēs sausā.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 15:59, pirms 7 mēnešiem
Diez kāds kolumbusā redz ko tas Elvis dara. Nav viņš vienīgais vainīgs bet nu drausmas. Diez nr 1 tas ir normāli.
Nu un indrašķis. To nevar aizsūtīt mājās. Lai kratās prom. Tik drausmīgi visos spēles elementos reti kurš no lv ir.
Vecais daugava elementā

  -3 [+] [-]

, 2024-05-18 15:59, pirms 7 mēnešiem
Damokla_zobens_23 , 13:06, pirms 3 stundām
Vītolam reāla iespēja debitēt pasaules čempionātā, ja pēc divām-trim ātri apēstām ripām treneri izlems nomainīt Merzļikinu.

Eksperta komentārs pirms mača. Ja ne Vītoliņa lepnums un nevēlēšanās ieklausīties dīvāna eksperta padomā, šodienas mačs varēja beigties ar citu iznākumu.

     [+] [-]

, 2024-05-18 15:59, pirms 7 mēnešiem
Nu šodien jau izskatījās cienīgāk nekā pret fričiem.
Ja tā nospēlēs atlikušos mačus, tad nebūs ar kaunu jāatgriežas mājās.

  +5 [+] [-]

, 2024-05-18 16:00, pirms 7 mēnešiem
Ieraudzījām Columbusas problēmu!Vītols vismaz kādu ripu var atsist..

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:00, pirms 7 mēnešiem
Jau pārbaudes spēles teicu, ka vairākums krīt acīs, nekas nav mainījies. Elvja karsējmeitenēm nedaudz jānokaunas par to, ka apbižoja un nelika kastē pret Vāciju. Izbaudām atlikušās spēles, priekā!

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:01, pirms 7 mēnešiem
Nost ar Merilinu, lai brauc prom. Juris Kalniņš atkal varēs smirdināt fanu telti

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:01, pirms 7 mēnešiem
Parādīja, ka raksturs ir tikai pusei spēles, diemžēl

  +3 [+] [-]

, 2024-05-18 16:01, pirms 7 mēnešiem
Paraugs, kā piedzīvot kaunpilnu sagrāvi pusminūtē.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-18 16:01, pirms 7 mēnešiem
Šodien TV studijā Ābols (vai Masaļskis, vairs neatceros, kurš to teica) apstiprināja to, ko daži Sportacentra komentētāji atzīmēja NHL sezonas laikā: pretinieki speciāli met pa Merzļikina vārtiem ļoti sarežģītus metienus - NHL metienus, A līmeņa metienus!

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:01, pirms 7 mēnešiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Vītoliņš paglāba no jaunas kļičkas - Četrīts minūtē.
...toties 3nīts pusminūtē...tas ir briesmigāk..galvenais ,ka esam PČ rekordā 26 sekundēs 3 goli...

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:02, pirms 7 mēnešiem
kārtējā 10-11 vieta, nekas jauns...
Nevelk jaunie, nevelk veciem, nevelk neviens vārtsargs, aizsardzība kā caurstaigājama sēta.. nav nekā par ko priecāties...

  -3 [+] [-]

, 2024-05-18 16:02, pirms 7 mēnešiem
Teemo rakstīja: Vezinam jābrauc uz zemi kur viņu saprot, jo es šo nespēju sagremot
Varbūt Elvis var mēģināt Japāņus ievilkt elitē.

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:02, pirms 7 mēnešiem
Papis_Diane rakstīja: Nost ar Merilinu, lai brauc prom. Juris Kalniņš atkal varēs smirdināt fanu telti
Kas ir šis tēls - Juris Kalniņš?

  +6 [+] [-]

, 2024-05-18 16:02, pirms 7 mēnešiem
Vājāka izlase kopš 1998.gada...

  +3 [+] [-]

, 2024-05-18 16:02, pirms 7 mēnešiem
Kauns un Pazemojums..... nu cik var...... ne vienas pārliecibas

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:03, pirms 7 mēnešiem
KĀ I TĀ I 🤣

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:03, pirms 7 mēnešiem
Ko var ņemties? Galvenais ir izdarīt, un trīs sava līmeņa komandas esam uzvarējuši. Masaļskim no melošanas mēle melna paliks. Skumji, ka Elvis krīt zemāk un zemāk.

  -2 [+] [-]

, 2024-05-18 16:04, pirms 7 mēnešiem
Pedejas divas speles 3 - 15 vartu attieciba. Tiesam pretiga izlase sogad, pat Polus un Francus nevareja pamatlaika uzvaret. Nu tad 1 - 5 pret Slovakiju un 1 - 7 pret ASV un pietiek.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:04, pirms 7 mēnešiem
Lai kā te daži noliek Elvi , pret Slovākiju stāvēs Merzlikins !!!

  +2 [+] [-]

, 2024-05-18 16:04, pirms 7 mēnešiem
cesinieks777 rakstīja: ...toties 3nīts pusminūtē...tas ir briesmigāk..galvenais ,ka esam PČ rekordā 26 sekundēs 3 goli...
Četrītis 2 minūtes un 37 sekundēs arī ir iespaidīgs sniegums.

  -2 [+] [-]

, 2024-05-18 16:05, pirms 7 mēnešiem
Kāpēc vienmēr pret LV izlasi, kāds vienmer izcīna pasaules rekordus? Kāpēc mēs esam caurums?

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:05, pirms 7 mēnešiem
Spēli neredzēju.Bet sekoju līdzi! Māsai šodien vārda diena!Bet Latvijas izlase izturēja 32 minūtes un tad sabruka kā kāršu namiņš.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-18 16:05, pirms 7 mēnešiem
Juris Kalniņš ir lielākais kokeja fans rīgā. Viņs prasa brālim 30% no ziedojumiem

  -3 [+] [-]

, 2024-05-18 16:05, pirms 7 mēnešiem
kirilenko472 rakstīja: Ko tāds Merzļikins dara NHL, kāpēc viņš tur ir? Drausmas vienkārši, nevienu stabilu spēli nav aizvadijis izlases krekla, nevienu. Tfu b*e
Sāksim ar to, ka viņš ir stabils vidusmēra vārtsargs NHL sliktākajā aizsardzības komandā tur.

Izlasē jau diezgan aizsardzības spēlētāji iegāž. Arī šajā spēlē daudz neizdarīja tieši laukuma spēlētāji nevis vārtsargs

  -2 [+] [-]

, 2024-05-18 16:05, pirms 7 mēnešiem
Cerams nekad šo nespējnieku neredzēsim Latvijas vārtos!

  +8 [+] [-]

, 2024-05-18 16:05, pirms 7 mēnešiem
Muhameds99 rakstīja: Cerams nekad šo nespējnieku neredzēsim Latvijas vārtos!
Cerams, ka tādi pajoļi kā Tu neskatīsies vairs izlasi

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:06, pirms 7 mēnešiem
paldies vitolin un mezlikin

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:06, pirms 7 mēnešiem
Vairākuma speciālisti 🤣

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:07, pirms 7 mēnešiem
adrenalin8 rakstīja: Spēli neredzēju.Bet sekoju līdzi! Māsai šodien vārda diena!Bet Latvijas izlase izturēja 32 minūtes un tad sabruka kā kāršu namiņš.
Vārda dienā ko tad dari?

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:08, pirms 7 mēnešiem
adrenalin8 rakstīja: Spēli neredzēju.Bet sekoju līdzi! Māsai šodien vārda diena!Bet Latvijas izlase izturēja 32 minūtes un tad sabruka kā kāršu namiņš.
Sveicieni Inesītei!

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:09, pirms 7 mēnešiem
Muhameds99 rakstīja: Cerams nekad šo nespējnieku neredzēsim Latvijas vārtos!
Pret Slovākiju redzēsi !

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:09, pirms 7 mēnešiem
ej dillēs rakstīja: Lai kā te daži noliek Elvi , pret Slovākiju stāvēs Merzlikins !!!
Nesagaidīsi! Treneri nav stulbeņi!

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:09, pirms 7 mēnešiem
Indrašis - Egle - Tralmaks. Tādai ir jābūt 3 maiņai. Krastenbergs un Vilmanis nav redzami. Tikmēr, Tralmaks un Egle vislaik kko veido

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:09, pirms 7 mēnešiem
Kāpēc tad jad jāmet uz vārtiem tiek.meklēta piespele, kas rezultējas pazaudētā iespējā

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:10, pirms 7 mēnešiem
Varbūt palaidu garām informāciju - bet kas ar Gudļevski?

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:11, pirms 7 mēnešiem
3 vārti 26 sekundēs. Tam tak ir jābūt pč rekordam ne?

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:11, pirms 7 mēnešiem
gunnars rakstīja: Kāpēc tad jad jāmet uz vārtiem tiek.meklēta piespele, kas rezultējas pazaudētā iespējā
Tas nekas, ka mūsu izlase nevelk topam līdzi? To noignorēsim? Kas par muļķībām?

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:11, pirms 7 mēnešiem
Kāpēc visu laiku piemin 18 nhl zviedris? Manis pēc kaut tur spēlē 23 samarieši. Pajāt, ja esi hokejists, ej un spēlē

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:14, pirms 7 mēnešiem
Muhameds99 rakstīja: Nesagaidīsi! Treneri nav stulbeņi!
Gribu rīt redzēt tavas sejas izteiksmi, kad Elvis sāks spēli pret slovākiem kastē un nevis uz soliņa

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:14, pirms 7 mēnešiem
Mēs laižam visvairāk vārtu ! Nu kā var tas būt?

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:15, pirms 7 mēnešiem
Vītols malacis, tolerants. Uz jautājumu, vai bija pieļāvis iespēju, ka šodien varētu doties vārtos, atbildēja, ka neesot par to domājis.

Īstenībā varbūtība bija ap 50/50.

 +11 [+] [-]

, 2024-05-18 16:15, pirms 7 mēnešiem
Latvijā hokejs laikam neaizskaramo kārtā! Kaut ko tādu citos sporta veidos neesmu dzirdējis. Pakāš 1:8, nekas galvu augšā, nebija jau tik slikti, paldies par cīņu! Nakamajā spēlē 2:7. Spēlējām ļoti labi pret zviedriem, līdzīga ciņai tikai mazliet nepaveicās ielaist 7 ripas🙈 Pret poļiem ielaiž 4 ripas un paveicas OT ka šie trāpa pa pārliktni, nekas, poļiem veicās😅 kā paši iemetam ar rikošetu pret slidu, tā ļoti labs apzināts metiens burzmā😅🙈 nu kad beidzot būs kkāda objektivitāte? Šis čempis ir briesmīgs, snieguns ir ļoti slikts. Ernštreits vēl pēc 2:7 pasaka Daugaviņam - Es gribetu pateikt jums paldies par šo cīņu😅😅🙈 Paldies par raksturu! Omg, kadu raksturu? 15 vārti ielaisti 2 spēlēs, pilnīga zviedru un vāciešu dominance, knapi uzvaram b divīzijas līmeņa komandas, tur arī viss super. Ārprāts. Nu kaut mazliet kritikas, citādi tas “malači un raksturs” drīz jau būs lamu vārdi.🙈

  +4 [+] [-]

, 2024-05-18 16:16, pirms 7 mēnešiem
Par šo spēli ir daudz emociju.

Labās? Tralmaka maiņa tiešām priecē. Daugava, vecais laiž tiešām labi. Līdz trešajiem vārtiem spēle bija kopumā laba, tiešām bija sajūta, ka ir progress.

Sliktā ziņa, dumji, dumji lēmumi, pirmie vārti absolūti Komula vaina, absolūti zīdaiņa lēmums skriet prom, ņemt nūju, brīdī, kad esam iespiesti zonā.

Par Elvi, lai arī spēle kopumā bija ļoti laba, trešie vārti 100% uz viņa, diemžēl nepareiza pozīcijā vārtos, jā metiens nenoliedzu bija viltīgs, taču, ja būtu pareizi nostājies ar atsitamo cimdu būtu atvairījis. Viņa kalibra GK tādas lietas nav jāpiedzīvo.

Pat ar to, ka Elvim bija jāņem šī ripa, tas kā pēkšņi pajuka komanda ir vnk sviests,Vītoliņam jādarbojas labāk, iespējams pēc treša bija jāņem 1 pārtraukuma. Komandai nevajadzēja sākt tik drausmīgi kļūdīties.

4,5,6 nu mūsējie vispār varēja pagaidīt visu dienu, lai notēmē, malači Zviedri šādas muļķības izmantoja.

Čaļi un komanda pieļāva kļūdu, sākot skrieties pēc trešajiem vārtiem. Vārtsargu vajadzēja mainīt pēc piektajiem vārtiem, redzams, ka komanda pajukusi.

Vītols liels malacis, ka pirmais bija tāds uzmetiens labi iegāja spēlē, tiešām ok, JĀ, Zviedri jau nespēlēja uz pilnu jaudu, taču tas nemazina to, ka vietām labi nospēlēja un ļoti žēl, ka puiši nepalīdzēja viņam nostāvēt "sausā".

Vairākums, tiešām kauns šajās 5 minūtēs neizdarījām neko cienīgu, ja būtu iemetuši trešos iespējams arī salauztu spēli.

Grūti teikt, kurš rīt būs vārtos, jo pirms šīs spēles bija plānots Gudis un uz ASV Elvis, iespējams kaut, kas tiks mainīts.
Taču labāk rīt likt Gudi un Vītolu rezervē, Elvis, lai gatavojas ASV.

Kāds iespējams mierinājums - Vācija zaudēja viņiem 6-1.

Zviedra pārkāpums diezgan riebīgs, ceru viņam būs pāris spēļu DQ.

Mūsējie turpinās nevajadzīgi sodi, kas ir ļoti slikti.

Lielos vilcienos tagad var palīdzēt tikt 1/8 kkāds brīnums, taču galvenais, lai puišime ir vēlme nospēlēt pēdējās spēles godam un 60 minūtes vismaz katrā.

Sū gadās, svarīgi cik ātri saņemsies. Lai puišiem veicās!

  +2 [+] [-]

, 2024-05-18 16:16, pirms 7 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Sveicieni Inesītei!
Paldies ! Nodošu!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:19, pirms 7 mēnešiem
Aizmirstam zvaigznes, liekam vārtos Vītolu nākamajā un miers. Arī laukumā, ļaujam spēlēt jaunajiem, džekiem jādod iespēja.

  +4 [+] [-]

, 2024-05-18 16:19, pirms 7 mēnešiem
Nu nevar 1. NR visu laiku pozicionāli kko kļūdīties. Situācija, kur laukuma spēlētājiem ir jādara viss iespējamais, lai pretinieku mestā ripa nelido vārta rāmja virzienā , jo pretējā gadījumā ir ielaists gols ,ir nepieņemama. Vēl jo vairāk pret šāda kalibra pretinieku, kur goli mums pašiem uzbrukumā nāk ļoti smagi. Vārtsargam ir jāspēj noķert arī sarežğīti raidījumi. Nav attaisnojami ielaisti goli tuvajā stūrī vai no lielas distances. Viela pārdomām

  -2 [+] [-]

, 2024-05-18 16:20, pirms 7 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Paldies izlases čaļiem par spēli! Mani iepriecināja viņu spēle, degsme, cīņas spars, bet ja pretinieks uzmet 3 ne tos sarežģītākos metienus un iemet, no ko tu tur padarīsi? Elvi nevainoju: atbildīgs ir Irbe un Haris, ka ielika Elvi kastē.

Es izlasi atbalstu, bet atklāti stulbus treneru lēmumus - nē. Uzskatu, ka izlases faniem ir jāveido kaut kas līdzīgs petīcijai par treneru korpusa nomaiņu.
Kuri metieni nebija sarežģīti Tu vispār skatījies spēli?

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:20, pirms 7 mēnešiem
Madzigais rakstīja: Ieraudzījām Columbusas problēmu!Vītols vismaz kādu ripu var atsist..
Nu, nu tad arī pārējie vārtsargi cbj ir problēmas? Un vispār, ko jūs te, dunduki, cerat? Ka mēs uz vilksim šitos zviedrus? Medaļas gaidījāt? Tak esiet reālisti un samierinieties, mūsu vietā vairs nav pasaules top10, top12 ir objektīvi. Vaino trenerus utt.. Paskatieties kāds mums sastāvs. Treneris tas pats, kurš pagājušo gadu, tagad slikts? 😄

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:23, pirms 7 mēnešiem
360 rakstīja: Nu nevar 1. NR visu laiku pozicionāli kko kļūdīties. Situācija, kur laukuma spēlētājiem ir jādara viss iespējamais, lai pretinieku mestā ripa nelido vārta rāmja virzienā , jo pretējā gadījumā ir ielaists gols ,ir nepieņemama. Vēl jo vairāk pret šāda kalibra pretinieku, kur goli mums pašiem uzbrukumā nāk ļoti smagi. Vārtsargam ir jāspēj noķert arī sarežğīti raidījumi. Nav attaisnojami ielaisti goli tuvajā stūrī vai no lielas distances. Viela pārdomām
Viena kļūda bija, ar pozīciju vārtos. Nedrīkst tik daudz brīvi mest un vēl ar izdomu notēmēt. Trešie vārti bija jāņem, taču tas neattaisno čaļu spēli nākošajās minūtēs.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:24, pirms 7 mēnešiem
1. Ja visi runā par koncentrāciju varbūt vajadzīgs ir sporta psihologs? Galu galā pret Vāciju liels rezultāts.. tagad liels..gluži kā 90-tajos.. ja problēma galvā, tad kaut kas jādara...cik lv sporta var "skaisti zaudēt", "smagi zaudēt"..

  -4 [+] [-]

, 2024-05-18 16:25, pirms 7 mēnešiem
Teemo rakstīja: Vezinam jābrauc uz zemi kur viņu saprot, jo es šo nespēju sagremot
nu ja tu nespēj tad Tev arī jābrauc uz citu zemi

  -3 [+] [-]

, 2024-05-18 16:26, pirms 7 mēnešiem
Oj kā dzīves apdalītie resnie mūļi tagad var izgāzt savu žulti.

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:26, pirms 7 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Visu spēli noskatījos. Es negribu neko vairs teikt par Elvi. Vēlu cilvēkam veiksmi, bet šī spēle parādīja, ka cilvēks nav gatavs PČ. Un tā ir mana vienīgā pretenzija pret Elvi: ja neesi gatavs, neraujies vārtos!
Skatīties un saprast hokeja lietas ir divas dažādas lietas . Vēlu arī Tev veiksmi tās saprast!

  -2 [+] [-]

, 2024-05-18 16:26, pirms 7 mēnešiem
360 rakstīja: Nu nevar 1. NR visu laiku pozicionāli kko kļūdīties. Situācija, kur laukuma spēlētājiem ir jādara viss iespējamais, lai pretinieku mestā ripa nelido vārta rāmja virzienā , jo pretējā gadījumā ir ielaists gols ,ir nepieņemama. Vēl jo vairāk pret šāda kalibra pretinieku, kur goli mums pašiem uzbrukumā nāk ļoti smagi. Vārtsargam ir jāspēj noķert arī sarežğīti raidījumi. Nav attaisnojami ielaisti goli tuvajā stūrī vai no lielas distances. Viela pārdomām
VISU LAIKU??? Ja aizsargi atstāj vārtu tuvumā pilnīgi brīvu zviedru, gols ir loģisks. Uz Elvja sirdsapziņas reāli ir 1 vārti - trešie

  +3 [+] [-]

, 2024-05-18 16:27, pirms 7 mēnešiem
Ja pirms PČ likās,la ar vārtsargu līniju būs +/- ok,tad arī tur ir pilnīgas auzas.Nu nevar šitie pavilkt komandu.Ar Šilovu vārtos jau arī nebija diez ko labāka aizsardzība,bet viņš vilka komandu un džeki centās.Bet te jau NHL 1.Nr. katrs otrais uzmetiens uz vārtiem ir gols.Komanda arī sūdīgi spēlē,jo,liekas,īsti netic vārtsargam.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-18 16:27, pirms 7 mēnešiem
Varbūt uzreiz vajadzēja sākt ar Vītolu vārtos?

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:28, pirms 7 mēnešiem
Neveiksmīga spēle, taču kopumā jāskatās tā, vieta elitē saglabāta, kādi jaunie puiši PČ iespēlēti, kas nozīmē, ka nākotnē dos pienesumu.
Sliktā, praktiski nav cerību tikt tālāk, taču var skatīties arī tā, ka pēdējās spēlēs jācenšas parādīt labāko sniegumu, visiem kopā kā komandai!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:28, pirms 7 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Nevajag pārspīlēt! Vienmēr būs metieni. Čaļi sitās un pret viņiem ir vismazāk pretenziju
Čaķļiem šogad ir DAUDZ paviršību, vnk pret POL, FRA un KAZ paveicās ka nesodīja bargi. Vācieši un Zviedri sodīja zibenīgi

  -4 [+] [-]

, 2024-05-18 16:30, pirms 7 mēnešiem
Nav Šilova un Rubīna nav balītes Latvijas izlasei! Merzļikinu principā šogad nevajadzēja!!! Nav viņš NHL līmeņa vārtsargs un nebūs!!!!! Tas tak ir redzms, ka ne mentāli, meistarībā nav gatavs tam līmenim. Var mierīgi darboties kāda Kolumbusas ēstuvē kā salātu servētājs un ņemt privātstundas pie Šilova. Pilns ar treneriem kā nevienu gadu! Paņemiet taču profesionālu psihologu, lai Tralmakam un Dzirkalam "sakārto" galvu
čempionātos, kuros spēlē visu var, kā pasaules čempis kā džekiem "potences sausums"!!!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:31, pirms 7 mēnešiem
Priex par Vītolu!!!
Būs labs!!!
Aizsardzību, aizsardzību, aizsardzību!!! - tas no basketā faniem hokeja faniem iemācīties textu!!!

  +5 [+] [-]

, 2024-05-18 16:32, pirms 7 mēnešiem
Nu pieņemsim,ka vārtos būtu Gudļevskis vai Vītols no paša sākuma-vai tas ko būtiski mainītu,ja pie 2:2 5 minūšu vairākumā mēs tikai pāris reizes pretinieku zonā nostājāmies.Indrašis vispār ēna... .Un aizsardzība tomēr bez Balinska un Rubīna arī stipri caurumaina.Vieta A grupā ir saglabāta un tas jau ir okey!Bažas gan māc par olimpisko kvalifikāciju,bet cerams,ka savāks labāko sastāvu.Bija iespēja varbūt aizķerties šajā spēlē,bet zviedru NHL spēlētāji jau tāpēc arī tur ir,lai iemestu ripu precīzi vārtos devītniekā.

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:32, pirms 7 mēnešiem
NorchaN rakstīja: VISU LAIKU??? Ja aizsargi atstāj vārtu tuvumā pilnīgi brīvu zviedru, gols ir loģisks. Uz Elvja sirdsapziņas reāli ir 1 vārti - trešie
Kur bija šāda Tevis nosaukta epizode? Neviens gols nebija no vārtu priekšas. Visi bija no attāluma

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:33, pirms 7 mēnešiem
Vajadzeja komandā jaunos spēlētājus nevis vecos

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:33, pirms 7 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Nevajag pārspīlēt! Vienmēr būs metieni. Čaļi sitās un pret viņiem ir vismazāk pretenziju
Čaļi kļūdās, tikai pastāsti cik tādas kļūdas bija Zviedriem? Cik mūsējiem pret viņu GK bija iespēja vairākas sekundes notēmēt?

Slikta situācija, nav divu domu, žēl, ka kaut kur Elvim nenospīdēja, diemžēl Zviedri nu ļoti labi trāpīja, taču tik daudz kļūdu aizsardzībā nav piedodams. Arī Kazahiem tas vakar ar Vāciju daudz maksāja un līdzīgi mums pret Vāciju...piedod Gudis un Elvis ielaida 4 vārtus katrs un nejau tāpēc, ka abi slikti stāvēja.

Domāju Irbe ar Elvi par trešo vārtu ielaišunu ilgi skatīsies un runās. Jo viens ir ielaist labu trāpīgu metienu, otrs kļūdīties ar pozīciju vārtos. Šilovs arī Canukos ielaidis ripas dēļ pozīcijas vārtos. Tāpēc arī rūgtums kā saka sirdī .

Mūsējie vairākas reizes pameta garām vārtiem, lai gan ja trāpūtu Zviedru GK to nespētu ķert. Toties paši Zviedri to paveica

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:35, pirms 7 mēnešiem
360 rakstīja: Kur bija šāda Tevis nosaukta epizode? Neviens gols nebija no vārtu priekšas. Visi bija no attāluma
Skaties vēlreiz spēli, un tad salīdzini, kura zona skaitās 100zonā...

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:35, pirms 7 mēnešiem
U18 džeki šogad labāk nospēlēja čempi! Švaki, švaki! :/
Slēpts komentārs: erred

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:40, pirms 7 mēnešiem
Komanda spēj saņemties tik uz brīdi... tad ir caurums vārtos un visiem nolaižas rokas. Elvim vjg psihologu vai nu kā tos prāta pārmaiņu iestatītājus sauc... Pirms gada vārtsargs visu vilka un komanda attiecīgi spēlēja, tgd ir kā ir...

  -4 [+] [-]

, 2024-05-18 16:40, pirms 7 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Es hoķi skatos sen. Dažādus treneru un ekspertu viedokļus pa šiem gadiem esmu saklausījies pietiekami par visdažādākiem tematiem. Arī par vārtsargu spēli. Tāpēc par zināmas izpratnes trūkumu es nevaru sūdzēties.

Kad savulaik uz izlasi no NHL brauca Irbe, tur uzreiz varēja redzēt, ka tas ir vārtsargs, kurš ķer. Artūrs arī spēlēja NHL pastarītēs, un bija tajās otrais vārtsargs. Elvis šobrīd neķer. Es domāju, Elvim ir tagad īstais laiks padomāt par to, ko darīt tālāk, jo droši CBJ treneri šo spēli noskatīsies. Man ir žēl Elvi cilvēciski, tomēr viņam pašam ir jādomā, ko viņš dara, domā un puibliski runā. Tam ir nozīme un spēks.
Tu par Irbi, kam katri otrie starp kājām, kura dēļ izlidojām uz pārspēlēm ? Piedod, taču tik sliktā komandā kā CBJ Irbe spēlējis nav.

Otkārt ar visu to Elvis ir pa vidu NHL , citiem labākās komandās stati ir vājāki. Ja Tu skatītos ekspertus un viedokļus no pro, tad zinātu ka šajā spēlē Elvi vainos vairums trešajos vārtos.

Pret Franciju Elvis glāba vairrākārt un turēja mūs spēlē, pret Poliju arī, piedod pat ārzemju eksperti Elvi nevaino tajos rikošetos. Tad man jautājums, kādu ekspertu viedokli Tu klausies ? Iesaku satikt dzīvajā Edgaru Masaļski, Sergeju Naumovu, Artūru Irbi un pastāsti šo savu viedokli, tikai neņem ļaunā, kad viņi pasmiesies par Tevi.

Ja runājam par CBJ, vienalga vai kāds skatās vai nē, būs jauna sezona, tajā, lai spēlē un sevi apliecina, spēlēs cienīgi būs Nr.1, ja nē, būs rezervē, iespējams tiks aizmainīts vai pārdots. Ja ne iepriekšējais ĢM, tad Elvis jau būtu citā komandā. Progress šajā sezonā bija, tālāk, lai cīnās.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:42, pirms 7 mēnešiem
erred rakstīja: Merzļikinam nav nekādas vainas, viņš vilka izlasi, pārējie ar apjūsmoto Daugavu bija tik enkuri... Pusminūtē ielaist trejaci varēja tikai basketā, bet nu šodien kapteinis pierādīja ka var arī hockejā!!!
Nu jau gan. Elvis kopumā ok, taču redz kā sanāca, pēc viņa kļūdas trešie vārti komandas spēle pajuka, trenera vaina un ne jau Daugaviņa dēļ.

Sākām skriet un iekritām aizsardzībā.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:43, pirms 7 mēnešiem
Petrus rakstīja: Elvim vjg psihologu vai nu kā tos prāta pārmaiņu iestatītājus sauc...
Viņam ir jau sen. Tas pats speciālists ilgstoši bija vēl vienai Latvijas sporta zvaigznei.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:45, pirms 7 mēnešiem
Petrus rakstīja: Komanda spēj saņemties tik uz brīdi... tad ir caurums vārtos un visiem nolaižas rokas. Elvim vjg psihologu vai nu kā tos prāta pārmaiņu iestatītājus sauc... Pirms gada vārtsargs visu vilka un komanda attiecīgi spēlēja, tgd ir kā ir...
Pirms gada bija daudz labāka komanda, pirms gada spēlējām citu hokeju un citu zīmējumu, pirms gada tik daudz kļūdu aizsartdzībā nebija.

Ja Tu domā, ka Artūrs šeit kko mainītu, tātad esi diezgan maz zinošs cilvēks .

Lai cik tas traki neskanētu, pārāk stipri jūtams, ka nav Rubīna, Balincka.
Arī jaunie vārtu guvēji pagaidām mūs nepriecē. Salīdzināt divas dažādas komandas ir muļķīgi. Kā arī Ābola vecākā nav izlasē.

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:48, pirms 7 mēnešiem
pickenroll rakstīja: 2. periods pārliecinoši gāja uz labāko LV periodu čempionātā, bet tad vienkārši džeki uzspieda OFF pogu.

Pēc tam atlikušajā laikā vienīgā intriga - vai savā vārdadienā motivētais debitants Ēriks Vītols nostāvēs sausā.
Nevis Latvija uzspieda Off pogu, bet zviedri izslēdza kruīza režīmu.

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:49, pirms 7 mēnešiem
Nav disciplīnas komandai, kolēgis atbrauca no ostravas. Indrasis ar vecāko Bukartu iekapā normāli kamēr chempis iet. Aizsardzība it zem katras kritikas, tai pat laikā arī Merzlīkins nav glābējs, vājs vārtu vīrs. Ja mēs ejam uz visu, zaudēts vai censhamies aizkjerties. Vītolam dodam iespēju, lai stāv vārtos. Vecais Bukarts ar Indrashi un Dzierkalu 4. mainjā.

  +3 [+] [-]

, 2024-05-18 16:50, pirms 7 mēnešiem
backtofire rakstīja: Tu par Irbi, kam katri otrie starp kājām, kura dēļ izlidojām uz pārspēlēm ? Piedod, taču tik sliktā komandā kā CBJ Irbe spēlējis nav.

Otkārt ar visu to Elvis ir pa vidu NHL , citiem labākās komandās stati ir vājāki. Ja Tu skatītos ekspertus un viedokļus no pro, tad zinātu ka šajā spēlē Elvi vainos vairums trešajos vārtos.

Pret Franciju Elvis glāba vairrākārt un turēja mūs spēlē, pret Poliju arī, piedod pat ārzemju eksperti Elvi nevaino tajos rikošetos. Tad man jautājums, kādu ekspertu viedokli Tu klausies ? Iesaku satikt dzīvajā Edgaru Masaļski, Sergeju Naumovu, Artūru Irbi un pastāsti šo savu viedokli, tikai neņem ļaunā, kad viņi pasmiesies par Tevi.

Ja runājam par CBJ, vienalga vai kāds skatās vai nē, būs jauna sezona, tajā, lai spēlē un sevi apliecina, spēlēs cienīgi būs Nr.1, ja nē, būs rezervē, iespējams tiks aizmainīts vai pārdots. Ja ne iepriekšējais ĢM, tad Elvis jau būtu citā komandā. Progress šajā sezonā bija, tālāk, lai cīnās.
Nerunā niekus. Piemēram, tas pats Masaļskis (nebūdams NHL līmeņa vārtusargs) savā karjeras norietā PČ mūs turēja spēlē pret šāda līmeņa top izlasēm. Velkot ko vien var izvilkt. Un es tiešām neatminos, kad kāds viņu katrā spēlē būtu pusspēlē mainījis nost uz rezerves vārtsargu, kā šeit tas ir ar Merzlikinu nu jau katrā spēlē, kuru viņš sāk (par pastarītēm nerunāsim). Ko es ar to gribu teikt ir tas, ka ir vārstsargs, uz kura darbībām skatoties uzreiz var just, ka ir kkāda drošības sajūta un ir vārtsargs, kāds šajā čempionātā ir Elvis, kurš visu ĉempionātu spēlē nestabili un likumsakarīgi tiek zaudēts lērums vārtu.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:52, pirms 7 mēnešiem
Aj nu tie divi goli jā protams, bet kaut kā neviens neko nesaka par 5 minūšu vairākumu kurā mēs tos 2vus varējām iemest....

     [+] [-]

, 2024-05-18 16:56, pirms 7 mēnešiem
Izlase varēja būt 1/4 zonā. Mierīgi. Tikai treneru lēmumi mums maksāja to, ka šogad visticamāk pēc grupas mūsu dalība PČ beigsies. Es esmu parasti optimists, bet nu redzot, kā konstanti tiek pieņemti nesaprotami lēmumi, tad mans optimisms pagaist.

Domāju, var jau izdarīt zināmus secinājumus par šo PČ.

1) Mums ir spēlētāji, kuri var aizstāt to pašu Daugavu: ne tādā līmenī pagaidām, tomēr nav arī tā, ka Kaspara vietā nākamajos PČ nebūtu ko likt.

2) Jaunie spēlētāji un izlases jaunpienācēji ir OK. Jā, kļūdās, bet ja paskatās citas spēles, tad tur brīnumus taisīja izlases līderi.

3) Ir izkristalizējusies vārtsargu līnija. Šilovs ir pārliecinošs Nr1. Pārējie vārtsargi ir labi.

4) Treneru kolektīvā prasās izmaiņas. Nenāktu par skādi atgriezties pie Hārtlija metodēm, jo viņa laikā bija ievērojami lielāka kārtība uz laukuma.

Paldies un veiksmi čaļiem jaunajā sezonā savos klubos!

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:57, pirms 7 mēnešiem
360 rakstīja: Nerunā niekus. Piemēram, tas pats Masaļskis (nebūdams NHL līmeņa vārtusargs) savā karjeras norietā PČ mūs turēja spēlē pret šāda līmeņa top izlasēm. Velkot ko vien var izvilkt. Un es tiešām neatminos, kad kāds viņu katrā spēlē būtu pusspēlē mainījis nost uz rezerves vārtsargu, kā šeit tas ir ar Merzlikinu nu jau katrā spēlē, kuru viņš sāk (par pastarītēm nerunāsim). Ko es ar to gribu teikt ir tas, ka ir vārstsargs, uz kura darbībām skatoties uzreiz var just, ka ir kkāda drošības sajūta un ir vārtsargs, kāds šajā čempionātā ir Elvis, kurš visu ĉempionātu spēlē nestabili un likumsakarīgi tiek zaudēts lērums vārtu.
Sen tik daudz muļķības nebiju dzirdējis . Cik Masaļska laikā bija vārtsārgi ko likt vārtos. Un ui Masaļskim sliktu spēļu atliku likām, tā kā nestāsti pasakas pats.

Kurā vietā pret Poliju, Franciju spēlēja nestabili? Tātad NHL un hokeja vārtsargi visā pasaulē kļūdās, jo domā citādāk nekā Tu? Hm interesanti. Kkā aizmirsis esi pirmos PČ.

Pret Vāciju ne Gudi ne Elvi nevar vainot, tātad, kur ir nestabilā spēle ?

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:58, pirms 7 mēnešiem
edgefall23 rakstīja: Aj nu tie divi goli jā protams, bet kaut kā neviens neko nesaka par 5 minūšu vairākumu kurā mēs tos 2vus varējām iemest....
Vairākums ir drausmīgs, to vairākas reizes akcentēju. Sen tik sliktus vairākumus neesmu redzējis (tas ar visu to, ka vairākumi nekad nav bijis mūsu super spēks). Te ir jautājumi Vītoliņam.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 16:59, pirms 7 mēnešiem
Neatnaca rakstīja: Nav disciplīnas komandai, kolēgis atbrauca no ostravas. Indrasis ar vecāko Bukartu iekapā normāli kamēr chempis iet. Aizsardzība it zem katras kritikas, tai pat laikā arī Merzlīkins nav glābējs, vājs vārtu vīrs. Ja mēs ejam uz visu, zaudēts vai censhamies aizkjerties. Vītolam dodam iespēju, lai stāv vārtos. Vecais Bukarts ar Indrashi un Dzierkalu 4. mainjā.
Dzeršana hokejā jau no laiku laikiem bijusi čempju laikos. Nekas jau jauns. Skaidrs ka puikas satiekas, 2 brîvas dienas, iemeta pa lampu.

     [+] [-]

, 2024-05-18 17:00, pirms 7 mēnešiem
Jā, esmu laidis pa 5-6 goliem spēlē, bet jūs visi esat hokejā.......

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 17:01, pirms 7 mēnešiem
Manuprāt LHF tomēr ir jādomā par treneru maiņu, šogad komanda rādā neapmierinošu sniegumu.

Ok, pretiniekiem labi sastāvi, nav divu domu ir. Taču skaidri redzams, ka komanda nespēlē labu spēli. Šodien uz brīdi radās sajūta, ka spēle atrast un tad atkal, viss no jauna.

Mūsu izlase ir tāda, kurai jāspēlē Boba stilā, tad arī sitāmies ar visiem.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 17:04, pirms 7 mēnešiem
Vēl viens moments, kad mūsu ceturtā maiņa izgāja pat pret līderiem, uzreiz spēja ieiet zonā un tur taisīt kkādus momentus, puišiem būtu jādod iespēja vairākumā un pārcelt uz 2-3maiņu.

     [+] [-]

, 2024-05-18 17:07, pirms 7 mēnešiem
Merilīnai derētu dot atpūtu, lai gatavojas pret ASV

  +2 [+] [-]

, 2024-05-18 17:09, pirms 7 mēnešiem
Ar skatu uz nākotni es pēdējās 2 spēles liktu Vītolu, plovi tāpat nebūs.
Merzļis ir izdedzis un gudijs pēc sausas arī salūza kā kāršu namiņš.

Varbūt Vītols mums būs 3 nr, kā Canuckiem Šilovs.

     [+] [-]

, 2024-05-18 17:13, pirms 7 mēnešiem
backtofire rakstīja: Manuprāt LHF tomēr ir jādomā par treneru maiņu, šogad komanda rādā neapmierinošu sniegumu.

Ok, pretiniekiem labi sastāvi, nav divu domu ir. Taču skaidri redzams, ka komanda nespēlē labu spēli. Šodien uz brīdi radās sajūta, ka spēle atrast un tad atkal, viss no jauna.

Mūsu izlase ir tāda, kurai jāspēlē Boba stilā, tad arī sitāmies ar visiem.
labi, Tambijevs laikam trenēt nedrīkst, tad jau Tu domā Krikunovu, Beresņevu, Jurzinovu jr. vai Vorobjovu jr ?

     [+] [-]

, 2024-05-18 17:13, pirms 7 mēnešiem
specha rakstīja: labi, Tambijevs laikam trenēt nedrīkst, tad jau Tu domā Krikunovu, Beresņevu, Jurzinovu jr. vai Vorobjovu jr ?
Bobu atpakaļ!

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 17:19, pirms 7 mēnešiem
Al Pačīno rakstīja: Ar skatu uz nākotni es pēdējās 2 spēles liktu Vītolu, plovi tāpat nebūs.
Merzļis ir izdedzis un gudijs pēc sausas arī salūza kā kāršu namiņš.

Varbūt Vītols mums būs 3 nr, kā Canuckiem Šilovs.
Pilnīgi piekrītu , ka jāliek Vītols, bet nu pārējai komandai jāsaņemas, un jānospēlē divas atlikušās spēles ar cieņu jāpabeidz šis neveiksmīgais čempionāts. Elvis domājams šodien aizvadīja pēdējo savu spēli izlasē nu neticu ka viņš vairs brauks palīdzēt.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 17:19, pirms 7 mēnešiem
Te tādu ir diezgan daudz, bet šobrīd ar pamatīgu atrāvienu nominācijai "PČ 2024 komentētājs - pamuļķis" vadībā izvirzās Ovelis!

     [+] [-]

, 2024-05-18 17:20, pirms 7 mēnešiem
Al Pačīno rakstīja: Ar skatu uz nākotni es pēdējās 2 spēles liktu Vītolu, plovi tāpat nebūs.
Merzļis ir izdedzis un gudijs pēc sausas arī salūza kā kāršu namiņš.

Varbūt Vītols mums būs 3 nr, kā Canuckiem Šilovs.
Izrādās ka mums nav vārtsargu!!!

     [+] [-]

, 2024-05-18 17:20, pirms 7 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Tu redzēji vārtu zaudējumus pret GER? Ja nē, paskaties youtube vietnē. Ir pieejami spēles momenti.
Visu esmu redzējis. Un?

     [+] [-]

, 2024-05-18 17:22, pirms 7 mēnešiem
specha rakstīja: labi, Tambijevs laikam trenēt nedrīkst, tad jau Tu domā Krikunovu, Beresņevu, Jurzinovu jr. vai Vorobjovu jr ?
Hm ļoti savdabīga Tev potenciālo treneru izvēle.
Neviens no šiem. Kāpēc vispār šos sauci?

Jāmeklē ārzemnieks, jeb jādod iespēja Ābolam.

     [+] [-]

, 2024-05-18 17:23, pirms 7 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Čalis jāsūta mājās! Cilvēkam jāsakārto galva, sirds un, iespējams, karjera. Viņam principā visa dzīve ir jāpārdomā! Un viņam jāsāk domāt, ko viņš domā un runā, jo vārdiem un domām ir spēks. Jānolaižas uz Zemi, jāpaskatās kritiski uz sevīm! It kā viņš skatoties uz sevi kritiski, tomēr pēc fakta tā neizskatās.

Atlikušās spēles lai stāv Vītols vai Gudis
Apsveicu, ļoti daudz sarunāji muļķības Tu vispār Elvi nepazīsti . Lielāku kriti kā viņs pats, ir grūti atrast.

     [+] [-]

, 2024-05-18 17:26, pirms 7 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Ja nekas, tad tev vēl jāmācās saprast hokejs
Puis, es hokeju pats daudzus gadus spēlēju, paziņu vidū ir treneri, GK treneri, zinu arī trenerus Vācijā, un kaut kāpēc uz šī fona viņu viedoklis sakrīt ar manējo . Taču Tu hokeju redzi tik šauri, ka pat McDonalds dzērienu salmiņš ir ar plašāku redzējumu.

  +5 [+] [-]

, 2024-05-18 17:26, pirms 7 mēnešiem
Nekas traks nav noticis tos kurus vajadzēja mēs uzvarējām. Jā gribējās vairāk, bet ne vienmēr sanāk, jo visi arī pretinieki grib uzvarēt. Tagad cienīgi nospēlēt atlikušās divas spēles un aizmirst šo čempoionātu pēc iespējas ātrāk, jo šogad tomēr svarīgākais turnīrs mūsu komandai ir OS kvalifikācija.

     [+] [-]

, 2024-05-18 17:29, pirms 7 mēnešiem
backtofire rakstīja: Puis, es hokeju pats daudzus gadus spēlēju, paziņu vidū ir treneri, GK treneri, zinu arī trenerus Vācijā, un kaut kāpēc uz šī fona viņu viedoklis sakrīt ar manējo . Taču Tu hokeju redzi tik šauri, ka pat McDonalds dzērienu salmiņš ir ar plašāku redzējumu.
Nu un ka tu tur kaut ko zini? Es arī zinu dažu labu treneri. Un?

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 17:36, pirms 7 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Pēc viņa izteicieniem nedaudz pazīstu. Viņš pēc iekļūšanas NHL sevi uzcēla nez kādos augstumos un atļāvās izteicienus, kurus normāli atļauties nevar. Viņa teiktais dažādās intervijās neliecina, ka viņam strādā paškritika. Man jau izskatās, ka dzīve māca Elvi par viņa lielo mēli
Neko sliktu viņš nav teicis un sevi nekur nav pacēlis, stipri iesaku reālajā dzīvē ar viņu parunāt. Normāls puisis. Tev ir acīmredzot kompleksi, kurus mēģini izgāzt.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 17:39, pirms 7 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Nu un ka tu tur kaut ko zini? Es arī zinu dažu labu treneri. Un?
Un? Tu nu dien nezini, citādi tādas muļķibas nerunātu.
Tu pat spēli kompleksi nesaredzi un nesaskati, taču runā par nestabilitāti u.t.t. Likumsakarības arī Tu nespēj salikt pa plauktiem un analizēt, tad par ko iet runa.

Tu pat šķibus secinājumus par Elvi pēc viņa teiktā izdomā. Palasi psiholoģijas grāmatas, pastudē, paprovē sevi pilnveidot iespējams pat kko vairāk sasniegsi savā spējā analizēt apkārtējos un cilvēkus.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-18 17:42, pirms 7 mēnešiem
Šoreiz ļoti vāja izlase. Pēc zoles nāk krišana. Šis čempionāts ir kā auksta duša pēc pāgājušā.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-18 17:55, pirms 7 mēnešiem
pēc Markusa Petersona vārtu guvuma ……

Kur konsekvence sc autoriem???
Kāpēc ne PETENŠONS???

     [+] [-]

, 2024-05-18 17:57, pirms 7 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Čalis jāsūta mājās! Cilvēkam jāsakārto galva, sirds un, iespējams, karjera. Viņam principā visa dzīve ir jāpārdomā! Un viņam jāsāk domāt, ko viņš domā un runā, jo vārdiem un domām ir spēks. Jānolaižas uz Zemi, jāpaskatās kritiski uz sevīm! It kā viņš skatoties uz sevi kritiski, tomēr pēc fakta tā neizskatās.

Atlikušās spēles lai stāv Vītols vai Gudis
Ivars jau aizbrauca, tagad pienākusi Elvja kārta migrācijai un intervijām par globālo

     [+] [-]

, 2024-05-18 18:02, pirms 7 mēnešiem
Irbe malacis - sagādāja problēmas Harim - vienīgais ,tā vieta lai izvelētos kuru no abiem lieliskiem vārtsargiem likt jāizvēlas kurš nospēlēs mazāk slikti.

Vītolam derētu dot iespēju nospēlēt pēdējās 2as spēles.

Pag. gad bija ļoti labi aizsardzība un mazākums, lielisks vārtsargs un virs vidēja uzbrukums, šogad vārtsargi ir vāji, aizsardzība ļot vāja, vairākuma nav, mazākums vidējs, uzbrukums švaks, nav nekāds brīnums ka esam tur kur esam.

Divas spēles pēc kārtas poie piektās ielaistās ripas varēja slēgt tv ārā.

     [+] [-]

, 2024-05-18 18:09, pirms 7 mēnešiem
Ko jūs varat te muldēt ka Elvis vainīgs, Vītoliņš jāmaina. Ielieciet tādai aizsardzībai burtiski mūri vārtos bez viena ķieģeļa un nhl spēlētāji no brīvam pozīcijām tur trāpīs. Komandai ir psiholoģisks krahs ,jo jau karināja sev sudrabu vai zeltu pirms čempja. Lielās komandas ir savākušas šogad nopietnus sastāvus, lai tādas Vācijas un Latvijas viņiem neatņemtu medaļas. Ir jābeidz izspēlēt uz tukšiem vārtiem, tur arī sapinas savā meistarībā un kļūdās uzbrukumā, kur mēs bieži iekrītam pretī. Dabūja bronzu un visiem tagad liekas ,ka viņi var spēlēt kā Kanāda vai Zviedrija. Puišiem vienkārši ir jānolaižas uz zemes un jākapā ar sirdi ,nevis "meistaribu" ,jo tā pirmā mums ir liela ,otrā nespēj tikt līdzi pasaules klasei. Vītoliņš nav vainīgs, komandai vajag psihologu

     [+] [-]

, 2024-05-18 18:18, pirms 7 mēnešiem
specha rakstīja: Ivars jau aizbrauca, tagad pienākusi Elvja kārta migrācijai un intervijām par globālo
Elvi žēl. Cilvēks ir nonācis bedrē. Ja atceras to Elvi, kurš bija 2018.gada PČ, tad šodienas Elvis ir tālu no tā, sava snieguma ziņā. Novēlu Elvim izķļūt no šīs bedres, pierādīt pirmkārt jau sev pašam, ka viņš var spēlēt tā, kā viņš to darīja pirms 5-6 gadiem! Es ticu, ka viņš var! Ceru, ka Elvim apkārt esošie cilvēki viņam dod padomus, kuri palīdz, nevis vēl vairāk dzen bedrē! Diemžēl sliktu psihologu arī netrūkst, un vismaz šobrīd Elvis neiet virzienā ārā no situācijas, kurā viņš nokļuva. Ideja par došanos uz šo PČ no Elvja puses bija slikta: tas jau bija redzams pirms viņš ieradās.

     [+] [-]

, 2024-05-18 18:33, pirms 7 mēnešiem
Pirmais gols - nūjas makšķerēšana
Otrais - Elvis atstāj ripu spēlē bet Robukarts to uzreiz atdod pretiniekam pie borta
Trešais - Daugava iedod lielisku piespēli
un tad jau panesās uz viļņa precīzie metieni kur mūsējie visi tik skatījās nevis piedalījās spēlē.

Indrašim un Cibuļskim nav ko darīt vispār izlasē, Daugava uzbkrumā labs bet aizsdardzībā, jau pre norvēģiem pārbaudenē 0-1 viņš atdeva piespēli zaujdētos vārtos, pirmajā vai otrajā spēlē atkal tas pats tikai toreiz nespēja iemest, tagad šodiena tkal, un cik reizes uzbrukuma zonā zaudē ripu, kaut kas šogad nebija vispār.

Bet visvairāk besī ka nav spēka cīņas, Ābols sāka izdarīt spēka paņēmienu tikai pirmā perioda otrajā pusē, pret vāčiem ar maz, agrāk ar to mēs izcēlāmies, a tagad nekas nenotiek un tikai ierijam 7-8 ripas.

     [+] [-]

, 2024-05-18 18:46, pirms 7 mēnešiem
Pērnā gada cūcenes beigusās un bračkas ar Ločmeli vairākumā ir smieklīga maiņa.Tā kā viņi nejēdz izmantot Tralmaku,tad lai turpina zaudēt.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 18:54, pirms 7 mēnešiem
backtofire rakstīja: Tu par Irbi, kam katri otrie starp kājām, kura dēļ izlidojām uz pārspēlēm ? Piedod, taču tik sliktā komandā kā CBJ Irbe spēlējis nav.

Otkārt ar visu to Elvis ir pa vidu NHL , citiem labākās komandās stati ir vājāki. Ja Tu skatītos ekspertus un viedokļus no pro, tad zinātu ka šajā spēlē Elvi vainos vairums trešajos vārtos.

Pret Franciju Elvis glāba vairrākārt un turēja mūs spēlē, pret Poliju arī, piedod pat ārzemju eksperti Elvi nevaino tajos rikošetos. Tad man jautājums, kādu ekspertu viedokli Tu klausies ? Iesaku satikt dzīvajā Edgaru Masaļski, Sergeju Naumovu, Artūru Irbi un pastāsti šo savu viedokli, tikai neņem ļaunā, kad viņi pasmiesies par Tevi.

Ja runājam par CBJ, vienalga vai kāds skatās vai nē, būs jauna sezona, tajā, lai spēlē un sevi apliecina, spēlēs cienīgi būs Nr.1, ja nē, būs rezervē, iespējams tiks aizmainīts vai pārdots. Ja ne iepriekšējais ĢM, tad Elvis jau būtu citā komandā. Progress šajā sezonā bija, tālāk, lai cīnās.
nemelo, sanjose sharks deviņdesmito gadu sākumā bija miskaste.

  +3 [+] [-]

, 2024-05-18 18:58, pirms 7 mēnešiem
backtofire rakstīja: Neko sliktu viņš nav teicis un sevi nekur nav pacēlis, stipri iesaku reālajā dzīvē ar viņu parunāt. Normāls puisis. Tev ir acīmredzot kompleksi, kurus mēģini izgāzt.
varbūt vajadzētu atgādināt, ko viņš par Latvijas faniem teica? lidostā baidījās no visiem, jo tūlīt viņam brukšot virsū, šizo.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 19:02, pirms 7 mēnešiem
ej dillēs rakstīja: Lai kā te daži noliek Elvi , pret Slovākiju stāvēs Merzlikins !!!
Stāvēs,stāvēs..Tev vēljoprojām stāv?

     [+] [-]

, 2024-05-18 19:16, pirms 7 mēnešiem
vēl 2x piesmiešanas jāiztur un tad vasara, alus un meitenes...

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 19:19, pirms 7 mēnešiem
Visus komentus nelasīju..palasījos sākumu..te tak vieni hokeja diletanti raksta..
Kads Elvis vainīgs???zviedri pie 2-2sadusmojās un uzspēlēja pa īstam īsu brīdi.jā,norāvas 5+20..bet tai īsaja speles posma paradija kas ir zviedri un kas Latvija(komanda kas ar poļiem mocījās).pec tam zviedriem atkal kruīziņš.
Nav ko vainot ne Elvi ne Induli ne Hari...tads ir reāls spēku samers pasaules hokejā.
Un nav ko sapņot ka mes varam līdzīgi uzspēlet ar TOP 6 kad tās ir daudz maz nokomplektētas un motivetas.
Visu cieņu mūsu spēlētājiem un treneriem

     [+] [-]

, 2024-05-18 19:25, pirms 7 mēnešiem
Klasiķa vārdiem sakot-Šodien mēs bijām Bulgārijas zemnieki

     [+] [-]

, 2024-05-18 19:29, pirms 7 mēnešiem
varonis rakstīja: varbūt vajadzētu atgādināt, ko viņš par Latvijas faniem teica? lidostā baidījās no visiem, jo tūlīt viņam brukšot virsū, šizo.
Faniem?par tiem ākstiem -alkašiem kas no sporta neko nesajedz es arī neko labu neteiktu.te jau komentāri parada ka lielaus vairums ta saucamo fanu sportā ir diletanti.

     [+] [-]

, 2024-05-18 19:34, pirms 7 mēnešiem
LuleHaha rakstīja: Tu tak esi cirvis, tu ar nekādu spēku samēru nevari atrunāt 3 ielaistus vārtus 25 sekundēs lol... Mr.Vezīns = siets un saruna izbeigta.
Zābak..Tu spēli skatijies???kad zviedri iesledzās pa īstam-visa mūsu komanda pec AAE izskatijas.minūti vairāk no zonas iziet 5vs5 nevareja.pirm zviedrs dabūja 5+20.
Sorry vecit bet tu hokeja esi zābaks

     [+] [-]

, 2024-05-18 19:38, pirms 7 mēnešiem
LuleHaha rakstīja: Tu tak esi cirvis, tu ar nekādu spēku samēru nevari atrunāt 3 ielaistus vārtus 25 sekundēs lol... Mr.Vezīns = siets un saruna izbeigta.
Redz kur vēl viens gudrinieks tēmē uz "PČ 2024 komentētājs - pamuļķis" lomu.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 19:43, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Zābak..Tu spēli skatijies???kad zviedri iesledzās pa īstam-visa mūsu komanda pec AAE izskatijas.minūti vairāk no zonas iziet 5vs5 nevareja.pirm zviedrs dabūja 5+20.
Sorry vecit bet tu hokeja esi zābaks
Šiem nav jēga to skaidrot. Šie paši pēc Vācijas neko neteica par Gudi par Elvi gan dubulti standarti

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 19:48, pirms 7 mēnešiem
backtofire rakstīja: Šiem nav jēga to skaidrot. Šie paši pēc Vācijas neko neteica par Gudi par Elvi gan dubulti standarti
Jā.to arī pamanīju🤣🤣🤣gandrīz rodas sajūta ka kādā troļļu fabriko dots uzdevums nolīdzinat Elvi lidz ar zemi.
Saprotu ka troļļu fabrikas līdz tādām lietām nenolaižas.tatad secinājums-vidējam SC komentetajam izpratne par hokeju ir kā cukai no astronautikas🙂

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 19:51, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Jā.to arī pamanīju🤣🤣🤣gandrīz rodas sajūta ka kādā troļļu fabriko dots uzdevums nolīdzinat Elvi lidz ar zemi.
Saprotu ka troļļu fabrikas līdz tādām lietām nenolaižas.tatad secinājums-vidējam SC komentetajam izpratne par hokeju ir kā cukai no astronautikas🙂
Tie nav tikai troļļi arī daži lūzeri bijušie hokejisti ir pret viņu.Laikam skauž cik Elvis tālu ticis un cik viņš pelna.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-18 19:51, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Faniem?par tiem ākstiem -alkašiem kas no sporta neko nesajedz es arī neko labu neteiktu.te jau komentāri parada ka lielaus vairums ta saucamo fanu sportā ir diletanti.
piekrītu. bet pēc pirmās vai otrās spēles merzļikins teica, ka šie zābaki un alkāši viņu ceļot spārnos varbūt vienojamies, ka neviens neko necēla un merzļkins ir viduvējs balamute.

     [+] [-]

, 2024-05-18 19:52, pirms 7 mēnešiem
coffijs rakstīja: Pērnā gada cūcenes beigusās un bračkas ar Ločmeli vairākumā ir smieklīga maiņa.Tā kā viņi nejēdz izmantot Tralmaku,tad lai turpina zaudēt.
Tralmaks Tev radinieks?😀kur viņš tur spēlē-īsti nevaru atcerēties...Šveicē?NHL?KHL?vismaz Zviedrijā?ak vai-Čehijā...tad nu gan būs vilcējs...visur viņu nenovertē treneri un vēl velns zin kas...jādod viņam spelēt jo viņš būs īstais glābējs..tik nezin kāpēc Čehijā spēlē🤣🤣🤣

     [+] [-]

, 2024-05-18 19:52, pirms 7 mēnešiem
coffijs rakstīja: Tie nav tikai troļļi arī daži lūzeri bijušie hokejisti ir pret viņu.Laikam skauž cik Elvis tālu ticis un cik viņš pelna.
tikai nevajag - visa hokeja padaule redz, ka mums ir darīšana ar narcisu.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 19:54, pirms 7 mēnešiem
Aizvākt no izlases Merzļikinu, nelaist ne komandas ne ģērbtuvju tuvumā. Un nevajadzēs vairs komandai psihologu.

     [+] [-]

, 2024-05-18 19:55, pirms 7 mēnešiem
coffijs rakstīja: Tie nav tikai troļļi arī daži lūzeri bijušie hokejisti ir pret viņu.Laikam skauž cik Elvis tālu ticis un cik viņš pelna.
Skaudība diemžēl ir raksturiga cilvēkiem...nekā nevar darīt...katram pašam būtu jāizvertē ko šie pseidoeksperti stāsta...
Cuk es no hokeja saprotu-zviedri kad uzspēlēja pa īstam,tad mums vispār nebija variantu...tas arī viss..

     [+] [-]

, 2024-05-18 19:57, pirms 7 mēnešiem
varonis rakstīja: piekrītu. bet pēc pirmās vai otrās spēles merzļikins teica, ka šie zābaki un alkāši viņu ceļot spārnos varbūt vienojamies, ka neviens neko necēla un merzļkins ir viduvējs balamute.
Tur Tev piekrītu.diemžēl šodienas pasaulē sportisti liekuļo stastot ka tie fani viņiem palidz..un ceļ sparnos utt.liekulības paraugstunda.
Dzivē sportisti slaidi laiž čuru virsu visiem tiem faniem🤣🤣🤣

     [+] [-]

, 2024-05-18 19:57, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Jā.to arī pamanīju🤣🤣🤣gandrīz rodas sajūta ka kādā troļļu fabriko dots uzdevums nolīdzinat Elvi lidz ar zemi.
Saprotu ka troļļu fabrikas līdz tādām lietām nenolaižas.tatad secinājums-vidējam SC komentetajam izpratne par hokeju ir kā cukai no astronautikas🙂
Tā ir, šādi cilvēki pat nezin viņu. Tīri kā cilvēks privātajā dzīvē Elvis ir sakarīgāks, kā piemēram KP...arī runājot par iedomību. Taču vienam to pārmest ok, otram nē.

Elvim, protams, trešie vārti sirdi grauzīs, pārējos tikai veiksme varēja palīdzēt, gadās arī tādi sū. Jāiet tālāk.

Man vairāk pretenziju ir pret treneriem un spēlētājiem. Ir vēl divas spēles, lai no PČ atvadītos ar godu, neatkarīgi no tā, ejam tālāk jeb nē.

Zinu, ka faniem sirds sāp (normālajiem), taču sports reizēm ir šāds. Iepriekšējā gadā daudzus sāpinājām .

Labi, ka ir iespēlēti jaunie sportisti, kas nākotnē varēs spēlēt izlasē.

     [+] [-]

, 2024-05-18 19:58, pirms 7 mēnešiem
Coffij.noteikti negribēju Tevi aizvainot komentā par Tralmaku...bet paskaties reāli kur viņš spēlē..ja kaut kas no viņa butu,tad kā Balcers Šveicē spēlētu

     [+] [-]

, 2024-05-18 20:00, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Tur Tev piekrītu.diemžēl šodienas pasaulē sportisti liekuļo stastot ka tie fani viņiem palidz..un ceļ sparnos utt.liekulības paraugstunda.
Dzivē sportisti slaidi laiž čuru virsu visiem tiem faniem🤣🤣🤣
Reizēm sliktās dienās fanu atbalsts neko nedod, tas palīdz kad ir līdzīga spēle, šādos momentos nepalīdzēs. To jau viņš teica tā kā domā. Fani arī atbalsta un tas ir forši, bet, ja komanda tā spēlē, tad tur bļauj vai nebļauj fani. tur spiediens ausīs pulsē vairāk nekā fanus dzird

     [+] [-]

, 2024-05-18 20:04, pirms 7 mēnešiem
backtofire rakstīja: Tā ir, šādi cilvēki pat nezin viņu. Tīri kā cilvēks privātajā dzīvē Elvis ir sakarīgāks, kā piemēram KP...arī runājot par iedomību. Taču vienam to pārmest ok, otram nē.

Elvim, protams, trešie vārti sirdi grauzīs, pārējos tikai veiksme varēja palīdzēt, gadās arī tādi sū. Jāiet tālāk.

Man vairāk pretenziju ir pret treneriem un spēlētājiem. Ir vēl divas spēles, lai no PČ atvadītos ar godu, neatkarīgi no tā, ejam tālāk jeb nē.

Zinu, ka faniem sirds sāp (normālajiem), taču sports reizēm ir šāds. Iepriekšējā gadā daudzus sāpinājām .

Labi, ka ir iespēlēti jaunie sportisti, kas nākotnē varēs spēlēt izlasē.
Es uz to visu skatos tā-tā ir mūsu reālā vieta pasaules hokejā..tādas ir mūsu reālās iespējas.
Jā-trešais gols ir Elvja..bet kā var neredzet to,kā zviedri ieslēdzās pie 2-2?visa komanda stāvoša izskatijās.netika līdzi zviedriem nevienā elemantā..
Psr jaunajiem piekrītu-tiem ir jadod iespeja sevi paradīt.paaudžu maiņai ir jābūt pakāpeniskai.
Zviedri laikam jau bija spēcīgākais pretinieks grupā..es vēl par atvadām negribetu runāt.🙂

     [+] [-]

, 2024-05-18 20:07, pirms 7 mēnešiem
backtofire rakstīja: Reizēm sliktās dienās fanu atbalsts neko nedod, tas palīdz kad ir līdzīga spēle, šādos momentos nepalīdzēs. To jau viņš teica tā kā domā. Fani arī atbalsta un tas ir forši, bet, ja komanda tā spēlē, tad tur bļauj vai nebļauj fani. tur spiediens ausīs pulsē vairāk nekā fanus dzird
Es vairak par to,ka sportisti liekuļo stastot kur vajg un kur nevaj par to cik būtiski biņiem palidz fani..
Protams tuksā arēnā spēlēt ir sūdīgi..bet parspilet fanu nozīmi arī nevajadzetu..
Vēl jo vairāk pārvertēt fanu kompetenci.vismaz Latvijas fani regulari parāda savu nekompetenci..ne tikai hokejā..
Un,protams,Elvis arī šobrid nav tas,kurš bija kad spēlēja Šveicē..bet tā noriet cilvēku nedrigst...

     [+] [-]

, 2024-05-18 20:22, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Es uz to visu skatos tā-tā ir mūsu reālā vieta pasaules hokejā..tādas ir mūsu reālās iespējas.
Jā-trešais gols ir Elvja..bet kā var neredzet to,kā zviedri ieslēdzās pie 2-2?visa komanda stāvoša izskatijās.netika līdzi zviedriem nevienā elemantā..
Psr jaunajiem piekrītu-tiem ir jadod iespeja sevi paradīt.paaudžu maiņai ir jābūt pakāpeniskai.
Zviedri laikam jau bija spēcīgākais pretinieks grupā..es vēl par atvadām negribetu runāt.🙂
Ar Zviedriem varam cīnīties, ja neskrienam, sisties kā Boba hokejā, tikai tā ir cerība. Ja vērtējam katru spēlētāju atsevišķi, protams, Zviedru sastāvs ir daudz labāks, ātrāks, meistarīgāks. Šogad mūsu ātrumi ir mazāki nekā pirms gada.

     [+] [-]

, 2024-05-18 20:23, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Es vairak par to,ka sportisti liekuļo stastot kur vajg un kur nevaj par to cik būtiski biņiem palidz fani..
Protams tuksā arēnā spēlēt ir sūdīgi..bet parspilet fanu nozīmi arī nevajadzetu..
Vēl jo vairāk pārvertēt fanu kompetenci.vismaz Latvijas fani regulari parāda savu nekompetenci..ne tikai hokejā..
Un,protams,Elvis arī šobrid nav tas,kurš bija kad spēlēja Šveicē..bet tā noriet cilvēku nedrigst...
To jau bieži saka uz emocijām, sevišķi ja slidena spēle, izlīda caur adatas aci, tīri emocionāli , protams, tas iedod tirpiņas, ja vēl Tavu vārdu skandē.

Bet, ja runājam overālā, kopumā, jā reizēm sportisti liekuļo.

     [+] [-]

, 2024-05-18 20:36, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Jā.to arī pamanīju🤣🤣🤣gandrīz rodas sajūta ka kādā troļļu fabriko dots uzdevums nolīdzinat Elvi lidz ar zemi.
Saprotu ka troļļu fabrikas līdz tādām lietām nenolaižas.tatad secinājums-vidējam SC komentetajam izpratne par hokeju ir kā cukai no astronautikas🙂
Var vainot troļļus, vai vel ko, bet tas ir vairāk kā skaidrs, ka Merzļikins publiskā telpā izdarīja visu, lai būtu tā kā šobrīd ir.
Godam visu nopelnījis!

     [+] [-]

, 2024-05-18 20:44, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Var vainot troļļus, vai vel ko, bet tas ir vairāk kā skaidrs, ka Merzļikins publiskā telpā izdarīja visu, lai būtu tā kā šobrīd ir.
Godam visu nopelnījis!
109%

     [+] [-]

, 2024-05-18 20:46, pirms 7 mēnešiem
55555555 rakstīja: Tralmaks Tev radinieks?😀kur viņš tur spēlē-īsti nevaru atcerēties...Šveicē?NHL?KHL?vismaz Zviedrijā?ak vai-Čehijā...tad nu gan būs vilcējs...visur viņu nenovertē treneri un vēl velns zin kas...jādod viņam spelēt jo viņš būs īstais glābējs..tik nezin kāpēc Čehijā spēlē🤣🤣🤣
Lasu komentārus un redzu, cik cilvēki maz saprot no hokeja. Čehija vispār ir viena no vadošajām Eiropas līgām, kurā sagatavo augstas klases spēlētājus. Čehijā ir bagātas hokeja tradīcijas: vēl sociālisma laikos Čehija kā līdzīgs ar līdzīgu cīnījās ar PSRS, kura tajā laikā bija neapšaubāms pasaules līderis hokejā. No Čehijas spēlētāji pa taisno dodas uz NHL.

     [+] [-]

, 2024-05-18 20:50, pirms 7 mēnešiem
Varbūt hockejā pievienot Ivo Kapiņu?
Jābūt izlasē arī Policistam!!!

     [+] [-]

, 2024-05-18 21:11, pirms 7 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Lasu komentārus un redzu, cik cilvēki maz saprot no hokeja. Čehija vispār ir viena no vadošajām Eiropas līgām, kurā sagatavo augstas klases spēlētājus. Čehijā ir bagātas hokeja tradīcijas: vēl sociālisma laikos Čehija kā līdzīgs ar līdzīgu cīnījās ar PSRS, kura tajā laikā bija neapšaubāms pasaules līderis hokejā. No Čehijas spēlētāji pa taisno dodas uz NHL.
Vispār jau sociālisma laikā pret Padumjo savienību cīnījās ČEHOSLOVĀKIJAS izlase, un tā ir ļoti būtiska atšķirība no mūsdienu Čehijas.
No jebkura Eiropas čempionā spēlētāji pa taisno dodas uz NHL. Protams, ja viņa meistarības līmenis atbilst šai līgai.

  -2 [+] [-]

, 2024-05-18 21:15, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vispār jau sociālisma laikā pret Padumjo savienību cīnījās ČEHOSLOVĀKIJAS izlase, un tā ir ļoti būtiska atšķirība no mūsdienu Čehijas.
No jebkura Eiropas čempionā spēlētāji pa taisno dodas uz NHL. Protams, ja viņa meistarības līmenis atbilst šai līgai.
Nu no jebkura Eiropas čempionāta nedodas. Dodas no Eiropas TOP līgām, un Čehija ir viena no tām. Jā, sociālisma laikos bija Čehoslovākija, taču tā izlase pamatā no čehiem sastāvēja.

     [+] [-]

, 2024-05-18 21:17, pirms 7 mēnešiem
4 vārti 57 sekundēs... kāds vispār to kādreiz pārspēs???..

     [+] [-]

, 2024-05-18 21:47, pirms 7 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Nu no jebkura Eiropas čempionāta nedodas. Dodas no Eiropas TOP līgām, un Čehija ir viena no tām. Jā, sociālisma laikos bija Čehoslovākija, taču tā izlase pamatā no čehiem sastāvēja.
Nav taisnība, jo tas ir izdomājums, ka Čehoslovākijas laikos izlasi pamatā veidoja čehi. Sastāvi un treneri bija no abām pusēm.
Man nav tas hokeja līgu līmeņrādis, kāds tas te ir daudziem, bet cik lasīts, tad pēdējā desmitgadē Čehijas hokeja līgas līmenis ir gana pamatīgi krities. Iemesls tam ļoti elementārs u.t.i. klubiem maciņi palikuši daudz plānāki. Ar visām no tā izrietošajām sekām. Tajā pašā IIHF Champions Hockey League Čehijas klubi ar ļoti vērā ņemamiem rezultātiem, maigi sakot, lepoties nevar.

     [+] [-]

, 2024-05-18 21:53, pirms 7 mēnešiem
eh, kas par sūdiņu slovākiem iekrita

     [+] [-]

, 2024-05-18 22:00, pirms 7 mēnešiem
Nebūtu jau slikti, ja franči spētu atņemt punktus slovākiem.
Ja slovāki šodien uzvar, tad mēs atpaliekam par 4 punktiem tad mums rīt pat ar uzvaru pār slovākiem par īsu. Un tad varēs grauzt nagos par atdoto punktu poļiem.

     [+] [-]

, 2024-05-18 22:01, pirms 7 mēnešiem
Visvairāk žēl Elvi 🥹

  -1 [+] [-]

, 2024-05-18 22:03, pirms 7 mēnešiem
Cik punkti līdz ploviem?

     [+] [-]

, 2024-05-18 22:09, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nav taisnība, jo tas ir izdomājums, ka Čehoslovākijas laikos izlasi pamatā veidoja čehi. Sastāvi un treneri bija no abām pusēm.
Man nav tas hokeja līgu līmeņrādis, kāds tas te ir daudziem, bet cik lasīts, tad pēdējā desmitgadē Čehijas hokeja līgas līmenis ir gana pamatīgi krities. Iemesls tam ļoti elementārs u.t.i. klubiem maciņi palikuši daudz plānāki. Ar visām no tā izrietošajām sekām. Tajā pašā IIHF Champions Hockey League Čehijas klubi ar ļoti vērā ņemamiem rezultātiem, maigi sakot, lepoties nevar.
Treneri un spēlētāji bija no abām pusēm, taču čehi bija vairākumā. Jebkurā gadījumā, šo laiku Čehijas hokejs bāzējas uz sociālisma laikā ieliktajām tradīcijām.

Par rezultātiem Čempionu līgā čehu klubiem - piekrītu, ka to nav, taču tas nemazina vietējās skolas kvalitāti. Vnk čehu klubi acīmredzot nepērk dārgus ārzemniekus. Es vispār neatceros, kad pēdējo reizi kāds čehu klubs uzvarēja Čempionu līgā, taču tas nav traucējis čehiem pa šiem gadiem savā līgā izaudzināt NHL zvaigznes, bet izlasei regulāri cīnīties par medaļām dažādos turnīros. Visādā ziņā, izslavētā Šveices hokeja skola ir dažus līmeņus zem čehiem: to parāda šveiciešu jaunatnes, junioru un pieaugušo izlašu rezulāti. Čehi bija un ir pasaules TOP 6 komanda, kurai spēlētāji tiek izaudzināti vietējā līgā.

     [+] [-]

, 2024-05-18 22:21, pirms 7 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Treneri un spēlētāji bija no abām pusēm, taču čehi bija vairākumā. Jebkurā gadījumā, šo laiku Čehijas hokejs bāzējas uz sociālisma laikā ieliktajām tradīcijām.

Par rezultātiem Čempionu līgā čehu klubiem - piekrītu, ka to nav, taču tas nemazina vietējās skolas kvalitāti. Vnk čehu klubi acīmredzot nepērk dārgus ārzemniekus. Es vispār neatceros, kad pēdējo reizi kāds čehu klubs uzvarēja Čempionu līgā, taču tas nav traucējis čehiem pa šiem gadiem savā līgā izaudzināt NHL zvaigznes, bet izlasei regulāri cīnīties par medaļām dažādos turnīros. Visādā ziņā, izslavētā Šveices hokeja skola ir dažus līmeņus zem čehiem: to parāda šveiciešu jaunatnes, junioru un pieaugušo izlašu rezulāti. Čehi bija un ir pasaules TOP 6 komanda, kurai spēlētāji tiek izaudzināti vietējā līgā.
Cerams, ka tev ir kāds acīm redzams fakts (materiāls) visam tam ko rakstīji par čehu pārsvaru Čehoslovākijas izlasē?
Patīk vai nepatīk, bet pro līgu stiprumu nosaka klubu sastāvi augstākajās līgās, un nevis tas kas notiek junioru līmenī. Ja junioru līmenī pamatā spēlē vietējie juniori, tad augstākās līgās pamatā toni nosaka leģionāri. Un šeit Čehijas līga vienos vārtos zaudē tai pašai Šveices līgai, kurā piedevām spēlē virkne labāko čehu, Červenku ieskaitot, ārpus NHL.
P.S. Un tavs stāsts, kuram es oponēju, bija par Čehijas augstāko līgu, kurā spēlē virkne mūsu bāleliņu. Tralmaku ieskaitot.

     [+] [-]

, 2024-05-18 22:24, pirms 7 mēnešiem
Haris gan būtu pagaidījis, lai slovāki vēl pāris goliņus iemet un tad ņemtu pusminūti, tā teikt, nav ko sasteigt.

     [+] [-]

, 2024-05-18 22:28, pirms 7 mēnešiem
nožēlojama koamnda. vārtsatgs caurums. laikam zināja, ka neko nevarēs noķert, tāpēc jau laicīgi atteicās no intervijām. bezcerīgs lūzers

     [+] [-]

, 2024-05-18 22:48, pirms 7 mēnešiem
Pret Elvisu nekā nav. Saprotu ka visu to par vezinu un par to ka spicākais džeks Eiropā un NHL nespēlēs kā otrais pļūtija, lai haipu uztaisītu un piķi dabūtu. Bet pa lielam maiss

     [+] [-]

, 2024-05-18 22:48, pirms 7 mēnešiem
Caurs maiss

     [+] [-]

, 2024-05-18 22:48, pirms 7 mēnešiem
Būsim tieši

     [+] [-]

, 2024-05-18 23:23, pirms 7 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Cerams, ka tev ir kāds acīm redzams fakts (materiāls) visam tam ko rakstīji par čehu pārsvaru Čehoslovākijas izlasē?
Patīk vai nepatīk, bet pro līgu stiprumu nosaka klubu sastāvi augstākajās līgās, un nevis tas kas notiek junioru līmenī. Ja junioru līmenī pamatā spēlē vietējie juniori, tad augstākās līgās pamatā toni nosaka leģionāri. Un šeit Čehijas līga vienos vārtos zaudē tai pašai Šveices līgai, kurā piedevām spēlē virkne labāko čehu, Červenku ieskaitot, ārpus NHL.
P.S. Un tavs stāsts, kuram es oponēju, bija par Čehijas augstāko līgu, kurā spēlē virkne mūsu bāleliņu. Tralmaku ieskaitot.
PRO līgas stiprumu veido ne tikai ārzemnieki, kuru Šveicē ir daudz, bet arī vietējās hokeja skolas kvalitāte. Čehija šajā ziņā ir tālu priekšā Šveicei. Uz turieni var braukt un spēlēt, ja cilvēks grib izaugmsi, jo tur treneri zina, kā pareizi strādāt. Tur pie pareizās attiesmes var pāris sezonu laikā tikt līdz NHL. Balinskis nez vai pirms gadiem 3-4 tiktu Šveicē, jo ārzemnieku tur ir daudz, bet čehos aizgāja līdz NHL. Bez šaubām, ka Šveicei ir laba līga, taču viņa ir laba tikai tāpēc, ka tur ir sabraukuši ārzemnieki. Vietējo treneru kvalitāte tur ir zemāka par Čehiju. Līdz ar to viņi nevar iedot to, ko var iedot čehu treneri spēlētājam, kurš grib tikt līdz NHL. Tāpēc līmeņa ziņā čehu līga joprojām ir laba, un ne velti no tās līgas pa tiešo tiek ņemti spēlētāji uz NHL. Tas pats Balcers, domājams, būtu ar lielākām šansēm tikt atpakaļ NHL, ja viņš spēlētu Čehijā, taču tad nebūtu tik liels piķis. Redzi, šosezon Šveicē viņš bija rezultatīvs, bet uz NHL viņu neviens nepasauca: tas arī daudz ko liecina par Šveices līgas vērtējumu no NHL puses.

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:56, pirms 7 mēnešiem
smieties vai raudāt,tāds ir uzdevums...

     [+] [-]

, 2024-05-19 06:44, pirms 7 mēnešiem
coffijs rakstīja: Tie nav tikai troļļi arī daži lūzeri bijušie hokejisti ir pret viņu.Laikam skauž cik Elvis tālu ticis un cik viņš pelna.
Pelna? Varbūt -saņem?

     [+] [-]

, 2024-05-19 08:49, pirms 7 mēnešiem
Tagad ir saprotams nākošais solis:
Vītoliņa kungs ar visu savu galmu demisionē un dodas uz tādu komandu,kur var skaisti runāt un darboties
....JA KĀDS IR SALASĪJIS SPĒLĒTĀJUS,KURI ZIN KO DARĪT BEZ TRENERA

     [+] [-]

, 2024-05-19 09:05, pirms 7 mēnešiem
Ovelis rakstīja: Nu no jebkura Eiropas čempionāta nedodas. Dodas no Eiropas TOP līgām, un Čehija ir viena no tām. Jā, sociālisma laikos bija Čehoslovākija, taču tā izlase pamatā no čehiem sastāvēja.
Viss atkarīgs cik daudz līgu Tev ir TOP.protams ka čehiem ir laba hokeja skola.par to nav runas.
Bet pieauguša spēletāja gadījuma-ja tevi paņem tikai Čehijā tad tu noteikti esi vājaks par NHL veci.
Un tas arī ir mans jautajums-kads ir pamats uzskatit ka Čenijas Tralmaks ir labaks par visiem tiem zviedru NHListiem.
Tas bija vienīgais ko tajā komentārā gribēju pateikt.

     [+] [-]

, 2024-05-19 13:17, pirms 7 mēnešiem
Cik bankas vajag, lai Vītoliņš nomainītu mentāli sagrautu vārtusargu?

Pirmo ko ierijām vispār kauns. 2018 gada drafta pirmais nummurs stāv uz one timeri pilnīgi brīvs, kamēr Merzla plāta rokas un sūdzās karsējmeitenēm par neesošu inteferance. Je*eņi maķeri, vecīt, NHL līmenim cienīgs vārtusargs mīksto ne tikai uz interferance uzliktu kā to dara Bobs, bet arī pēc 3 bankām muti beidzot pievērtu. Kādu hui*u viņš garderobē nes, to tikai var spekulēt.

Oratoriem pēc tās golu krusas par olas nebija viņa uzvārdu pieminēt.

Viens gailis tādu pigoru NFL uztaisija, pēc tam mīza no mājas iet ārā. Kamēr Merzļikins pa nodokļu maksātāju naudu aizbtaucis pasūdzēties par sūdīgajiem viesnīcas apstākļiem. Gailis, ka gailis. Kekkalainena lielākā izgāšanās, kas čalim GM amatu izmaksāja.