Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3014, Did:0, useCase: 3

Latvijas valstsvienībai nebijusi iespēja mājās pārrasties ar godalgām

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Latvijas valstsvienībai nebijusi iespēja mājās pārrasties ar godalgām
Mirklis pēc Rūdolfa Balcera vārtu guvuma pusfināla spēlē pret Kanādu. Foto: IIHF

Pasaules hokeja meistarsacīkšu finālā pār bronzas godalgām Latvijas valstsvienība Tamperē spēlēs pret ASV izlasi. Cīņa sāksies pulksten 15.20, tās tiešā pārraide paredzēta LTV7.

Latvieši savā pirmajā pasaules čempionāta pusfinālā divreiz nenoturēja minimālu pārsvaru (1:0, 2:1) un atzina Kanādas valstsvienības pārākumu (2:4).

Amerikāņiem pusfināls izvērtās vēl sāpīgāk: pirmajā trešdaļā ASV hokejisti izsēja divu vārtu pārsvaru (2:0), kā arī pamatlaika priekšpēdējā minūtē vācieši vēlreiz panāca neizšķirtu (3:3). Pagarinājumā salīdzinoši biežāk uzbruka ASV hokejisti, kuri tā astotajā minūtē iekrita pretuzbrukumā, Frederikam Tifelsam vāciešus ievadot finālā.

Latvijas komandai pārtrūka sešu uzvaru virkne, savukārt amerikāņiem bija izdevās būt pārākiem sacensību pirmajās astoņās spēlēs: turnīra atklāšanā 4:1 pret Somiju, 7:1 pret Ungāriju, 3:2 pret Vāciju, 4:1 pret Austriju, 3:0 pret Dāniju, 9:0 pret Franciju, 4:3 pagarinājumā pret Zviedriju un ceturtdaļfinālā 3:0 pret Čehiju.

Latvija pret ASV spēlējusi 17 reizes, izcīnot trīs uzvaras (1998. gadā 3:2; 2001. gadā 2:0; 2014. gadā 6:5), divreiz spēkojoties neizšķirti (2000. gadā 1:1; 2006. gadā 3:3) un 12 cīņās piedzīvojot zaudējumus (1938. gadā 0:1; 1997. gadā 4:5; 2002. gadā 2:3; 2005. gadā 1:3; 2006. gadā 2:4; 2008. gadā 0:4; 2009. gadā 2:4; 2013. gadā 1:4; 2017. gadā 3:5; 2018. gadā 2:3 pagarinājumā; 2021. gadā 2:4; 2022. gadā 1:4).

Latvijas valstsvienības rindās šajā turnīrā rezultatīvākie bijuši Rūdolfs Balcers (2+7), Rihards Bukarts (3+5), Rodrigo Ābols (5+2), Kaspars Daugaviņš (3+3), Miks Indrašis (2+3), Jānis Jaks (1+4) un Mārtiņš Dzierkals (2+2).

Turnīrā vidēji spēlē aptuveni četrarpus ripas pretinieku vārtos metušo amerikāņu komandā punktiem bagātākais bijis sezonu Amerikas Hokeja līgā (AHL) aizvadījušais Roko Grimaldi (5+7), kurš ir sacensību otrais rezultatīvākais hokejists. Citam AHL uzbrucējam Tīdžejam Tainenam Tamperē izdevies sakrāt 1+10. Nacionālajā koledžu sporta asociācijā (NCAA) spēlējušajam Kateram Gotjē 7+2. Lielāko daļu sezonas NCAA pavadīja Mets Koronato, savukārt pilnu sezonu studentu konkurencē nospēlēja Leins Hatsons (abiem pa 2+4).

No Nacionālās hokeja līgas (NHL) spēlētājiem ASV izlasē produktīvākie šajā turnīrā bijuši viens no Bufalo "Sabres" līderiem Alekss Taks (5+3), Konors Gārlends (2+6) un un Drū O'Konors (3+4).

Latvijas valstsvienības spēļu kalendārs

DatumsLaiksPretinieksRezultāts
12. maijs20.20Kanāda0:6
13. maijs20.20Slovākija1:2
15. maijs20.20Čehija4:3 P
17. maijs16.20Norvēģija2:1
19. maijs16.20Slovēnija3:2
20. maijs20.20Kazahstāna7:0
23. maijs20.20Šveice4:3 P
25. maijs20.20Zviedrija3:1
27. maijs14.20Kanāda2:4
28. maijs15.20ASV

Latvijas valstsvienības sastāvs

PozīcijaSpēlētājsGadsKlubsStatistikaŠajā turnīrā
VārtsargiKristers Gudļevskis1992MoDo (Zviedrija-2)39; 92.0%; 1.885
Ivars Punnenovs1994Lausanne (Šveice)34; 91.0%; 2.9141; 60.0%; 24.32
Artūrs Šilovs2001Canucks (AHL)46; 90.9%; 2.4429; 92.43%; 2.11
AizsargiOskars Cibuļskis1988Kladno (Čehija)50; 2+1099; 1+2
Ralfs Freibergs1991Litvinov (Čehija)43; 2+1279; 1+3
Jānis Jaks1995Litvinov (Čehija)47; 8+1769; 1+4
Uvis Balinskis1996Liberec (Čehija)50; 11+2459; 0+2
Kristaps Zīle1997Litvinov (Čehija)50; 2+1759; 0+1
Kristiāns Rubīns1997Wranglers (AHL)3; 0+243; 0+0
Kārlis Čukste1997Trinec (Čehija)49; 2+629; 0+0
Arvils Bergmanis1999Alaska-Fairbanks (NCAA)34; 3+821; 0+0
UzbrucējiKaspars Daugaviņš1988Roosters (Vācija)55; 21+28119; 3+3
Ronalds Ķēniņš1991Lausanne (Šveice)46; 3+2116; 0+1
Roberts Bukarts1990Vitkovice (Čehija)52; 21+26109; 1+1
Miks Indrašis1990Wild Wings (Vācija)53; 9+20109; 2+3
Rodrigo Ābols1996Orebro (Zviedrija)51; 19+2289; 5+2
Rihards Bukarts1995EC-KAC (Austrija)28; 13+1269; 3+5
Oskars Batņa1995Jukurit (Somija)57; 4+1049; 2+1
Rūdolfs Balcers1997Crunch (AHL)41; 8+1649; 2+7
Mārtiņš Dzierkals1997Česke Budejovice (Čehija)52; 7+1449; 2+2
Renārs Krastenbergs1998AIK (Zviedrija-2)18; 5+736; 0+0
Deniss Smirnovs1999Servette (Šveice)46; 5+528; 0+1
Toms Andersons1993La Chaux-de-Fonds (Šveice-2)45; 18+4719; 1+1
Georgs Golovkovs1995Sodertalje (Zviedrija-2)9; 3+512; 0+0
Dans Ločmelis2004Lulea (Zviedrija-U20)44; 25+3418; 2+0

ASV izlases sastāvs

PozīcijaSpēlētājsGadsKlubsStatistika
VārtsargiKeisijs Desmits1991Penguins (NHL)38; 90.5%; 3.17-
Drū Komeso2002Bostonas universitāte (NCAA)34; 91.3%; 2.461
Kelvins Pītersens1994Reign (AHL)40; 90.4%; 2.882
AizsargiHenrijs Truns2001Sharks (NHL)8; 0+2; -3-
Konors Makijs1996Coyotes (NHL)30; 3+4; +21
Ronijs Atārds1999Valley Phantoms (AHL)68; 12+20; +10-
Dilans Sambergs1999Jets (NHL)63; 2+6; +10-
Skots Perunovičs1998Thunderbirds (AHL)22; 2+18; +3-
Leins Hatsons2004Bostonas universitāte (NCCA)39; 15+33; +25-
Niks Perbikss1998Lightning (NHL)69; 5+15; +11-
UzbrucējiSemijs Vokers1999Wild (AHL)56; 27+21; +19-
Drū O'Konors1998Penguins (NHL)46; 5+6; -3-
Lūks Taks2002Bostonas universitāte (NCAA)40; 9+11; +5-
Niks Bonino1988Penguins (NHL)62; 10+9; -52
Tīdžejs Tainens1992Reign (AHL)72; 8+73; -181
Katers Gotjē2004Bostonas koledža (NCAA)32; 16+21; +2-
Šons Farels2001Canadiens (NHL)6; 1+0; -21
Anderss Bjorks1996Blackhawks (NHL)13; 2+6; +41
Mets Koronato2002Hārvardas universitāte (NCAA)34; 20+16; +24-
Konors Gārlends1996Canucks (NHL)81; 17+29; -5; 1
Alekss Taks1996Sabres (NHL)74; 36+43; +14-
Kārters Mazurs2002Griffins (AHL)6; 3+3; -1-

Saistītie raksti

# Latvija kārtīgā pusfināla kaujā piekāpjas Kanādai un rīt spēlēs par bronzu
# Vītoliņš: "Ar savu spēli, ar pārliecību pret Kanādu - mēs esam pelnījuši būt šeit"
# Šilovs: "Grūti atiet no spēles. Bija lielas cerības, bet..."
# Ločmelis: "Vārtu priekšā būt nav patīkami, bet par to atalgo ar vārtiem"
# Šilovs, Ābols, Daugaviņš – Latvijas izlases trīs labākie pasaules čempionātā
# Daugaviņš: "40 minūtes spēlējām labāk nekā Kanāda"
# Vācija pirmoreiz kopš Veimāras republikas laikiem spēlēs PČ finālā

Noderīgas lietas:

PČ jaunumi, komentāri un viedokļi
PČ kalendārs un rezultāti
MAXIMA prognožu spēle
WILLIAM HILL eksperti un prognozes
TIKKURILA kolorītākais Latvijas hokejists
Baudi PČ hokejā lielākajā sporta bārā Latvijā O'LEARYS

1 2 3 85 komentāri

  +6 [+] [-]

, 2023-05-27 23:44, pirms gada
Ja nebūs labi, ar' būs labi! Par daudz visi esam sacerējušies, neskatoties uz gala iznākumu, šis ir viens no lielākajiem Latvijas sasniegumiem sportā, līdzvērtīgi ar Latvijas futbola sasniegto finālturnīru.

Iespēja pret amerikāņiem izcīnīt medaļas ir, bet ir jābūt objektīviem un nav jābimbā, ja neizdodas, jo tās godalgu cerības ir vairāk no tām emocijām, ka redz mēs sasitām zviedrus, bet tie nākošie pretinieki ir stiprāki un katra no spēlēm vel grūtāka par iepriekšējo.

  +5 [+] [-]

, 2023-05-28 00:09, pirms gada
Būs!💪💪💪

  +2 [+] [-]

, 2023-05-28 00:17, pirms gada
Tas būs šis Dzīves mačs!Jācīnās kā LAUVĀM!!!

  +6 [+] [-]

, 2023-05-28 00:40, pirms gada
Pēc neatkarības atjaunošanas neviena Latvijas lielo sporta spēļu komanda pieaugušo konkurencē nav izcīnijusi medāļas ne Eiropas, ne pasaules čempionatos (augstākais sasniegums ir dāmām basī 2007.gadā, kad bija 4.vietā). 3x3 un pludmales volejbolu te neskaitīsim. Visu cieņu, bet tās ir mazās sporta spēļu komandas.
Čaļi, mēs zinām, ka Jūs to varat. Mēs ticam Jums. Latvijas hokejam un visam sportam kopumā tas būs izcils, fenomenāls sasniegums! Lai izdodas!

  +1 [+] [-]

, 2023-05-28 00:40, pirms gada
Kartejais-Wannabe-Eksperts rakstīja: Ja nebūs labi, ar' būs labi! Par daudz visi esam sacerējušies, neskatoties uz gala iznākumu, šis ir viens no lielākajiem Latvijas sasniegumiem sportā, līdzvērtīgi ar Latvijas futbola sasniegto finālturnīru.

Iespēja pret amerikāņiem izcīnīt medaļas ir, bet ir jābūt objektīviem un nav jābimbā, ja neizdodas, jo tās godalgu cerības ir vairāk no tām emocijām, ka redz mēs sasitām zviedrus, bet tie nākošie pretinieki ir stiprāki un katra no spēlēm vel grūtāka par iepriekšējo.
Līdzvērtīgi ar futbola sasniegto finālturnīru gluži gan nebūs, arī ar basītī sasniegto pasaules čempi nevar salīdzināt. Gribētos gan ticēt ka pie pareizās apstākļu sakritības mūsu līmenim PČ vajadzētu būt top 8 katru gadu ar iespēju pacīnīties ceturtdaļfinālos par augstāku vietu.
Slēpts komentārs: Es Black Bullet

  -1 [+] [-]

, 2023-05-28 01:05, pirms gada
krokodilumednieks rakstīja: Pēc neatkarības atjaunošanas neviena Latvijas lielo sporta spēļu komanda pieaugušo konkurencē nav izcīnijusi medāļas ne Eiropas, ne pasaules čempionatos (augstākais sasniegums ir dāmām basī 2007.gadā, kad bija 4.vietā). 3x3 un pludmales volejbolu te neskaitīsim. Visu cieņu, bet tās ir mazās sporta spēļu komandas.
Čaļi, mēs zinām, ka Jūs to varat. Mēs ticam Jums. Latvijas hokejam un visam sportam kopumā tas būs izcils, fenomenāls sasniegums! Lai izdodas!
Nu ko var dzejot, joptvai... Ir lieli malači protams, arī šādā turnīrā ir jāprot labi nospēlēt un zviedri noteikti uz papīra bija krietni spēcīgāki, bet nevajag jau pārspīlēt ar to fenomenālumu. Ja Tu esi sporta portālā, tev tak aptuveni jāsaprot, kas šis par turnīru un kas tajā piedalās. Zini kaut vienu sporta veidu, kur vēl zem nosaukuma PASAULES ČEMPIONĀTS pulcējas komandas tik ļoti tālu no optimālā sastāva? Labs sasniegums, bet galīgi nekas tik mega super.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-28 01:13, pirms gada
Visi uz Tamperi!!!
Slēpts komentārs: White SUPREMACY

  +5 [+] [-]

, 2023-05-28 02:50, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: Nu ko var dzejot, joptvai... Ir lieli malači protams, arī šādā turnīrā ir jāprot labi nospēlēt un zviedri noteikti uz papīra bija krietni spēcīgāki, bet nevajag jau pārspīlēt ar to fenomenālumu. Ja Tu esi sporta portālā, tev tak aptuveni jāsaprot, kas šis par turnīru un kas tajā piedalās. Zini kaut vienu sporta veidu, kur vēl zem nosaukuma PASAULES ČEMPIONĀTS pulcējas komandas tik ļoti tālu no optimālā sastāva? Labs sasniegums, bet galīgi nekas tik mega super.
Tas viss ir zināms. Ja tas būtu tik vienkārši, kapēc mums vajadzēja gaidīt 26 gadus, stabili spēlējot A grupā, lai tiktu līdz pusfinālam? Saprotams, ka Latvijas hokeja izlases nokļūšana līdz 1/2F olimpiskajās spēlēs, pie nosacījuma, ja tur piedalās labākie sastāvi, būtu vērtējama nesalīdzināmi augstāk. Varbūt kādreiz kaut ko tādu sagaidīsim. Bet tagad jānovērtē šogad sasniegtais pasaules čempionātā. Un ja par tik daudziem gadiem tas notiek pirmo reizi, tad tas tomēr ir unikāli. Varbūt čaļi mūs pieradinās nākotnē pie samērā regulāras iekļūšanas 1/2F, tad to uztversim un vērtēsim savādāk.

  -2 [+] [-]

, 2023-05-28 03:20, pirms gada
Madzigais rakstīja: Tas būs šis Dzīves mačs!Jācīnās kā LAUVĀM!!!
Ļoti precīzi pateikts - jo otreiz mūsu dzīves laikā vairs pilnīgi droši mēs neko tādu vairs nepiedzīvosim !

  -3 [+] [-]

, 2023-05-28 03:22, pirms gada
krokodilumednieks rakstīja: Varbūt čaļi mūs pieradinās nākotnē pie samērā regulāras iekļūšanas 1/2F, tad to uztversim un vērtēsim savādāk.
Nepaliec jau nu smieklīgs ... Lai gan saprotu, ka daudziem adekvātiem cilvēkiem var širmis aiziet ciet pirmo reizi dzīvē pēc tā kas šinī nedēļa ir darījies ...

  +4 [+] [-]

, 2023-05-28 03:36, pirms gada
White SUPREMACY rakstīja: Nepaliec jau nu smieklīgs ... Lai gan saprotu, ka daudziem adekvātiem cilvēkiem var širmis aiziet ciet pirmo reizi dzīvē pēc tā kas šinī nedēļa ir darījies ...
Tā jau tikai varbūtības izteiksme. Pats jau arī nemaz neticu, ka ko tādu tuvākā laikā varētu sagaidīt. Bet kas zin, varbūt kļūdos. Ja dabūsim Šilovu uz kādu no nākamiem čempionātiem labā formā, jau ar zināmu NHL pieredzi, tad... Jāsaprot jau arī, ka bez viņa mēs visticamāk nekādā 1/2F nebūtu. Ar favorītkomandām mums tomēr nākas spēlēt ka otram numuram, un tādejādi vārtsarga loma Latvijas izlasē ir milzīga.

  -3 [+] [-]

, 2023-05-28 05:47, pirms gada
Ierīs 1 - 4...

  -3 [+] [-]

, 2023-05-28 05:50, pirms gada
Būs sūdi!

  +1 [+] [-]

, 2023-05-28 06:27, pirms gada
Pārmācīsim tos studentus, kuri pat ar Vāciju galā netika. Kaut gan gribējās pretī tieši Vāciju cīņai par bronzu. Bet nu.... laikam bija jānotiek tā, tāpat kā labi, ka pretī dabujām tieši Zviedriju 1/4finālā

  -2 [+] [-]

, 2023-05-28 07:02, pirms gada
krokodilumednieks rakstīja: Pēc neatkarības atjaunošanas neviena Latvijas lielo sporta spēļu komanda pieaugušo konkurencē nav izcīnijusi medāļas ne Eiropas, ne pasaules čempionatos
Euro 2004 tādas bronzas medaļas nemaz nebija iespējas izcīnīt, jo organizētāji neredzēja tai spēlei jēgu. Ko nu?

  -4 [+] [-]

, 2023-05-28 07:10, pirms gada
White SUPREMACY rakstīja: Nepaliec jau nu smieklīgs ... Lai gan saprotu, ka daudziem adekvātiem cilvēkiem var širmis aiziet ciet pirmo reizi dzīvē pēc tā kas šinī nedēļa ir darījies ...
Pat mūsu aspirantam Jurim Miņinam ir aizkritis ciet, tad ko var gribēt no plebejiem?

  -2 [+] [-]

, 2023-05-28 07:13, pirms gada
White SUPREMACY rakstīja: Ļoti precīzi pateikts - jo otreiz mūsu dzīves laikā vairs pilnīgi droši mēs neko tādu vairs nepiedzīvosim !
Es nebūtu tik skeptisks. Ņemot vērā, kā ar katru gadu krītas šī turnīra līmenis un prestižs, gan jau būs vēl pusfināli.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-28 07:19, pirms gada
Es domāju, ka jākapā ir par 110%, un tad jau redz, kas sanāk.
Jo diez vai, tuvākajā nākotnē mēs, izlases sakarā, runāsim kaut vai par bronzas spēli.
Jācer šodien uz to labāko. Un tas, ka itkā amerikāņus neinteresējot bronza, ir pilnīgas muļķības.

     [+] [-]

, 2023-05-28 07:24, pirms gada
aksels82inbox.lv rakstīja: Un tas, ka itkā amerikāņus neinteresējot bronza, ir pilnīgas muļķības.
Tās ir muļķības, piekrītu. Profiem būtu nospļauties, studenti sitīsies. Sencīši pateikuši — sak, ja nevari man palīdzēt būvēt mājai jumtu Arizonā, tad vismaz pārrodies no tās Eiropas ar kādu bleķi uz kakla.

Ejam Vikipēdijā un pārbaudām — lērums bronzu ASV pēdējos gados.

     [+] [-]

, 2023-05-28 07:31, pirms gada
Jā, piekrītu arī tam, ka PČ prestižs tiešām krītās.
Tieši vakardienas spēles laikā aizdomājos, ka ja Can būtu Makdeivids vai kaut Tavaress, mums nebūtu -2, bet starpība būtu lielāka.
Laikam pēdējais PČ ar mega sastāviem bija 2015. Gadā, tad arī čehiem Jāgrs spēlēja.

     [+] [-]

, 2023-05-28 07:39, pirms gada
aksels82inbox.lv rakstīja: Jā, piekrītu arī tam, ka PČ prestižs tiešām krītās.
Šo tikai publiski nevienam nesaki. Nokancelēs un neuzaicinās uz dzimšanas dienas ballīti

  +1 [+] [-]

, 2023-05-28 07:53, pirms gada
aksels82inbox.lv rakstīja: Jā, piekrītu arī tam, ka PČ prestižs tiešām krītās.
Tieši vakardienas spēles laikā aizdomājos, ka ja Can būtu Makdeivids vai kaut Tavaress, mums nebūtu -2, bet starpība būtu lielāka.
Laikam pēdējais PČ ar mega sastāviem bija 2015. Gadā, tad arī čehiem Jāgrs spēlēja.
Nekrītās, bet turās vienā līmenī. Ir čempji, kur sastāvi labāki, visādi mēdz būt. Bet kāda starpība? Kas mēs esam vainīgi, ka citi nevar sastāvus savākt? Mums pietrūkst pāris spēlētāju. Lai mācās no mums... vai nemācās, kāda starpība.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-28 07:56, pirms gada
madmatixx rakstīja: Līdzvērtīgi ar futbola sasniegto finālturnīru gluži gan nebūs, arī ar basītī sasniegto pasaules čempi nevar salīdzināt. Gribētos gan ticēt ka pie pareizās apstākļu sakritības mūsu līmenim PČ vajadzētu būt top 8 katru gadu ar iespēju pacīnīties ceturtdaļfinālos par augstāku vietu.
Nu, nezinu bronzu (ja izdosies!) pasaules čempī es tomēr liktu augstāk par pliku dalību pasaules baša kausā. Ja tur tiksim top8, tad parunāsim.

     [+] [-]

, 2023-05-28 08:04, pirms gada
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nekrītās, bet turās vienā līmenī. Ir čempji, kur sastāvi labāki, visādi mēdz būt. Bet kāda starpība? Kas mēs esam vainīgi, ka citi nevar sastāvus savākt? Mums pietrūkst pāris spēlētāju. Lai mācās no mums... vai nemācās, kāda starpība.
Varbūt PČ jāpārceļ uz augustu/septembri? Tieši pirms NHL sezonas. Varbūt, tad arī sastāvi būs spēcīgāki.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-28 08:25, pirms gada
Amerikāńiem tas pusfināls izvērtās sāpīgāks, vińi 2 minūtes pirms pamatlaika beigām bij vēl vadībā. Mūsējie 3.periodu pilnīgi neko nevarēja. Un vairākums ir katastrofāls, pie 5 pret 3 ir jāmet gols iekšā nevis jāslidinas.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-28 08:30, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: Tik rēcīgs sastāvs ASV. 300 NHL amerikāņu, a te vieni vienīgi NCAA UN AHL Viss kā Škodā pienākas.
Taisnības labad jāprecizē, ka no NHL ir puse sastāva. Protams, ka lielākoties čekeri. Lielākā zvaigzne — Girgensona čoms Taks. Vēl var pieminēt Pingvīnus — Bonīno un Desmitu. Gārlands ir centīgs puisis.

     [+] [-]

, 2023-05-28 08:49, pirms gada
Martini12 rakstīja: Pārmācīsim tos studentus, kuri pat ar Vāciju galā netika. Kaut gan gribējās pretī tieši Vāciju cīņai par bronzu. Bet nu.... laikam bija jānotiek tā, tāpat kā labi, ka pretī dabujām tieši Zviedriju 1/4finālā
Kur tu redzi studendus? Lielākā daļa no Jeņķu sastāva ir NHL kadri, pēc tam ir AHL
Nezinu, vai vispār ir iespējams apvienot mācības ar dalību NHL/AHL Tīrie studenti (kuri formāli par tādiem skaitās), ir tikai pieci

  -1 [+] [-]

, 2023-05-28 08:56, pirms gada
labdien rakstīja: Tās ir muļķības, piekrītu. Profiem būtu nospļauties, studenti sitīsies. Sencīši pateikuši — sak, ja nevari man palīdzēt būvēt mājai jumtu Arizonā, tad vismaz pārrodies no tās Eiropas ar kādu bleķi uz kakla.

Ejam Vikipēdijā un pārbaudām — lērums bronzu ASV pēdējos gados.
Debīls, kas debīls, ibio, rio! Tavai zināšanai, Jeņķi NEKAD mūžā paši jumtus uz mājām nebūvē, tur nav Savoks vai Austrumeiropa, pie viņiem tā nedarās Tas dažās vietās pat ar likumu ir aizliegts
Kaimiņš nostučīs, ja kaut ko tādu redzēs un būs KIRDIKT! Pats esmu tur savulaik dzīvojis, šo to no turienes porjadkiem un ieradumiem pārzinu

  +3 [+] [-]

, 2023-05-28 09:07, pirms gada
labdien rakstīja: Es nebūtu tik skeptisks. Ņemot vērā, kā ar katru gadu krītas šī turnīra līmenis un prestižs, gan jau būs vēl pusfināli.
Prestižs kritas tavā skatijumā ?
Vecums nenāk viens ? Vai ne ?
Kopš nestāv vecenēm arī tavās acīs prestižs krities

     [+] [-]

, 2023-05-28 09:10, pirms gada
aksels82inbox.lv rakstīja: Varbūt PČ jāpārceļ uz augustu/septembri? Tieši pirms NHL sezonas. Varbūt, tad arī sastāvi būs spēcīgāki.
Vajag ik pa laikam rīkot PČ pāri dīķim, vislabāk pašā Kanādā
Problēma ar PČ ir tikai viena, tas ir NHL monopols uz labākajiem pasaules kadriem
Izņemot NBA pērtiķbolā, nevienā citā sporta veidā tādi monopoli nepastāv
Vajadzētu PAKĀPENISKI sāk atgriezties pie tiem laikiem, kad labākie Eiropieši spēlēja Eiropā un labākie Amerikāņi/Kanādieši Aizdīķi
Pirmais, kas būtu jāizdara, jāpārstāj bērnu un jauniešu prātos fanātiski kultivēt NHL Stenlija turzas mītu par kaut kādu tur absolūtu Hokejā
Otrais, attīstīt visas labākās Eriopas līgas līdz NHL pašreizējam līmenim
Trešais, NHL, kurā piedalās tikai un vienīgi Z-Amerikāņi, jāpieskaņo kalendārs attiecīgi starptautiskajiem turnīriem
Pie šāda rasklada mēs dabūtu pilnvērtīgu PČ praktiski katru gadu

     [+] [-]

, 2023-05-28 09:11, pirms gada
Pēc vakardienas spēlēm jāsaka, ka neesmu pārliecināts, ka mēs varam uzreiz tā pateikt labāk ir Vācija vai USA. Esmu pārliecināts, ka, ja būtu GER...tad mēs faktiski spoguļattēlā redzētu gluži vai paši sevi un spēle būtu super nervoza...mēs uzskatītu, ka mums...
viņi jāsaliek un viņi tieši to pašu domātu par mums. Es domāju, ka Vācija vakar izskatījās labāk.. ASV ir meistarīgi, bet viņi nav pārliecināti...man jau likās, ka drīzāk Vācija izlīdzinās rezultātu, nekā ASV gūs ceturtos.

     [+] [-]

, 2023-05-28 09:14, pirms gada
RAZOR rakstīja: Pēc vakardienas spēlēm jāsaka, ka neesmu pārliecināts, ka mēs varam uzreiz tā pateikt labāk ir Vācija vai USA. Esmu pārliecināts, ka, ja būtu GER...tad mēs faktiski spoguļattēlā redzētu gluži vai paši sevi un spēle būtu super nervoza...mēs uzskatītu, ka mums...
viņi jāsaliek un viņi tieši to pašu domātu par mums. Es domāju, ka Vācija vakar izskatījās labāk.. ASV ir meistarīgi, bet viņi nav pārliecināti...man jau likās, ka drīzāk Vācija izlīdzinās rezultātu, nekā ASV gūs ceturtos.
Un arī Vācijai 90 gadus nebija medaļas karuši kaklā pasaules čempī

     [+] [-]

, 2023-05-28 09:18, pirms gada
Nebijusī iespēja par medaļām jau bija arī vakardienas spēlē.
1 2 3 85 komentāri