Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3014, Did:0, useCase: 3
Autors: Pēteris Neimanis

Latvija papildlaikā pieveic Šveici un spēlēs pasaules čempionāta 1/4 finālā!

Latvija papildlaikā pieveic Šveici un spēlēs pasaules čempionāta 1/4  finālā!
Foto: iihf.com

Latvijas hokeja valstsvienība, pateicoties uzvarai 4:3 papildlaikā pār grupas uzvarētājiem šveiciešiem nodrošinājusi vietu pasaules čempionāta ceturtdaļfinālā, kurā pretī stāsies Zviedrija.

Spēli komandas sāka piesardzīgi, bet Latvijai drīz vien nācās atvairīt vētrainu Šveices uzbrukumu, bloķējot pat vairākus metienus. Līdz trešdaļas vidum mūsējie bija izdarījuši piecus metienus, kamēr visi šveiciešu mēģinājumi tika bloķēti, tāpēc sāncenšu metienu ailītē bija nulle.

Teicama iespēja gūt pirmos vārtus bija Robertam Bukartam, pie kura ripa atlēca vārtu priekšā, bet metiens nebija precīzs. Pēdējās piecas minūtes vilkās ļoti ilgi, smagi klājās Latvijas aizsardzībai, jo Šveice sarīkoja pamatīgu ofensīvu, aktīvi apšaudot mūsējo vārtus. Vairākās epizodēs precīzi darbojās Šilovs, pašaizliedzīgi spēlēja laukuma spēlētāju, nosargājot vārtus drošībā. Pēdējā minūtē spēle jau pārvirzījās uz viesu aizsardzības zonu, bet arī šeit metieni beidzās bez vārtu guvuma.

Notikumiem bagāts bija otrais periods. Jau tā otrajā minūtē ar tālu metienu pasaules čempionāta debitantu Jorenu Van Potelbergi, taču šveicieši uzskatīja, ka neatļauti vārtu priekšā darbojās Rihards Bukarts, pieprasot pārskatīt šo epizodi. Tiesneši momentu pētīja ilgi, bet pārkāpumu nesaskatīja – 1:0!

Šveice līdz ar to arī tika pie divu minūšu noraidījumu, bet periodā kopumā sapelnīja astoņas soda minūtes. Diemžēl, ne spēlējot ar viena, ne divu vīru pārsvaru vārtus gūt neizdevās. Toties vadību izdevās nosargāt, turklāt savdabīgā veidā.

27. minūtē Kevins Fiala ar teicamu metienu cauri burzmai panāca izlīdzinājumu, bet vien 32 sekundes vēlāk vadībā atkal bija Latvija! Pretuzbrukumā aizskrēja Rodrigo Ābols un ne pārāk veiksmīgi uzmeta no asa leņķa, acīmredzot pārsteidzot Van Potelbergi, kurš ielaida ripu vārtos starp kājsargiem – 2:1!

Perioda turpinājumā Šilovam darbiņa netrūka, viņam izdevās atvairīt arī izgājienu viens pret vienu, bet pēdējā minūtē jāpasvīst mazākumā, kas turpinājās arī trešā perioda ievadā. Mazākumu nosargāt izdevās, taču kādā epizodē ripa pa seju trāpīja Kristapam Zīlem, kurš palika guļam uz ledus, tomēr jau drīz vien atgriezās cīņā ar režģi pie ķiveres.

Diemžēl drīz vien sekoja vēl viens noraidījums, kurā Šveice vārtus neguva, toties ar veiksmes palīdzību izlīdzinājums tika panākts, kad piektais spēlētājs tikko bija atgriezies laukumā. Nepilnas sešas minūtes līdz trešdaļas beigām šveicieši izvirzījās vadībā… Vēl viens ilgstošs Šveices uzbrukums beidzās ar Fialas piespēli, pēc kuras vienā pieskārienā jaudīgi un precīzi meta pieredzējušais Andress Ambīls, kurš aizvada jau savu 17. pasaules čempionātu. Laiks atspēlēties vēl bija un tas tika paveikts jau pēc minūtes! Pirmā maiņa labi pacīnījās vidējā zonā, atguva ripu un izveidoja pretuzbrukumu divatā pret vienu aizsargu - Ābols piespēlēja, Daugaviņam, kurš meta precīzi!

Pamatlaiks noslēdzās neizšķirti, kas nozīmēja, ka Latvija jau tikusi pie nepieciešamā punkta, lai turnīra tabulā apsteigtu Slovākiju un iekļūtu ceturtdaļfinālā. Trešā perioda beigas tika aizvadītas fantastiskā atmosfērā, ka papildlaika sākumā noplaka, līdz mūsu hokejisti to atkal uzkurināja.

Vispirms Oskars Batņa nopelnīja komandai vairākumu, kura izskaņā vienā pieskārienā precīzi vārtos šāva Rūdolfs Blacers, gūstot savus pirmos vārtus šajā turnīrā un nodrošinot Latvijai uzvaru – 4:3!

Latvija – Šveice 4:3 (0:0, 2:1, 1:2, 1:0)
Vārti: 21:43 Freibergs (Indrašis) 1:0, 26:02 Fiala (Korvi) 1:1, 25:34 Ābols (Balcers, Freibergs) 2:1, 47:03 Miranda (Riats, Korvi) 2:2, 53:46 Ambils (Fiala) 2:3, 54:56 Daugaviņš (Ābols, Balcers) 3:3, 62:52 Balcers (Balinskis, Jaks) 4:3 PL
Soda minūtes: 12:16
Metieni: 28:32
Vārtsargi: Artūrs Šilovs - Jorens Van Potelberge

B grupa

V.KomandaSUUPZPZVārtiP
1.Šveice6601029:1019
2.Kanāda7411125:1115
3.Latvija7320221:1713
4.Čehija7401222:1613
5.Slovākija7302215:1511
6.Kazahstāna7120414:317
7.Norvēģija711149:176
8.Slovēnija700079:270

Latvijas izlases kalendārs

DatumsLaiksPretinieksRezultāts
12. maijs20:20Kanāda0:6
13. maijs20:20Slovākija1:2
15. maijs20:20Čehija4:3 P
17. maijs16:20Norvēģija2:1
19. maijs16:20Slovēnija3:2
20. maijs20:20Kazahstāna7:0
23. maijs20:20Šveice4:3 P

, 2023-05-23 22:56, pirms 2 gadiem
Jaaaaaaaaaaaaaaaa
, 2023-05-23 22:56, pirms 2 gadiem
APSVEICU!!!
Ar visiem sūdīgajiem vairākumiem, ar visu neiecienīto treneri, ar atteikumiem, pretīm nezaudējušajai Šveicei... ceturtdaļfināls, punkti, un PIEKTĀ UZVARA pēc kārtas kabatā (tostarp uzvarēti arī čehi)!!
Daugaviņam tagad rekords, pārspēja Dārziņa punktu rekordu?
Balceram pirmie vārti beidzot!
Slēpts komentārs: LUKA GOAT MVP
, 2023-05-23 22:56, pirms 2 gadiem
Visu cieņu...! Galīgi nav kauns atzīties - neticēju, ka puišiem būs pa spēkam izlīst caur to adatas aci caur kuru viņi šovakar izlīda. Malači!!
Lai paņem šodienas emocijas un izliekas pret svensoniem!
Slēpts komentārs: MazaFaka5
Slēpts komentārs: Čurbāna depozītprogramma
, 2023-05-23 22:57, pirms 2 gadiem
Kas to būtu domājis - pēc tā šausmīgā turnīra sākuma.
Pat visi "atlaist Hari" apjukuši.

Paldies džekiem! Par katru bloķēto metienu un nokapāto centimetru!

Zviedrija, mēs nākam!
, 2023-05-23 22:58, pirms 2 gadiem
Ja Vācija un Čehija zaudē ceturtdaļfinālā, mēs nevaram būt zemāk par 6.vietu.
, 2023-05-23 22:58, pirms 2 gadiem
Pēc Kiras izkārtotā 2006. gada čempionāta emocijas ir palikušas blāvas par Latvijas izlases uzvarām/zaudējumiem.
Latvijas hokeja izlase 2000 > Latvijas hokeja izlase 2023
, 2023-05-23 22:58, pirms 2 gadiem
Jāaaaaaaaaaaaaa aa🇱🇻🇱🇻🇱🇻🇱🇻🇱🇻🇱🇻🇱 🇻🇱🇻
, 2023-05-23 22:58, pirms 2 gadiem
ejam pēc bļendukiem!
Slēpts komentārs: backtofire
, 2023-05-23 22:59, pirms 2 gadiem
Kur būs QF ????
, 2023-05-23 22:59, pirms 2 gadiem
Pagaidām 3 komandas PČ izskatās ļoti spēcīgas - ASV, Zviedrija un Šveice. Kanāda neizskatās tik jaudīga, bet... Kanāda prot pārvērsties kad sākās formāts - zaudētājs izkrīt.
Slēpts komentārs: backtofire
, 2023-05-23 23:00, pirms 2 gadiem
Galvenais ir ticēt uzvarai un nekad napadoties pirms cīņas! Tas šodien pierādījās ar uzviju! Malači, džeki! Komanda ar raksturu!
, 2023-05-23 23:00, pirms 2 gadiem
💪😊🐝☀️ super! Paldies!
, 2023-05-23 23:00, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: netirs
argumentus puis, argumentus
, 2023-05-23 23:00, pirms 2 gadiem
Nu, ja 1/4 izvilka Daugaviņš. Respect. Laikam svarīgākais gols, Daugaviņa karjerā.
, 2023-05-23 23:00, pirms 2 gadiem
Vītoliņš labākais treneris 3. vieta grupā
, 2023-05-23 23:01, pirms 2 gadiem
Nu lūk ,visi mīzēji ar kalkulatoriem var nokauneties.
❤❤🤍❤❤
, 2023-05-23 23:01, pirms 2 gadiem
Cepuri nost čaļu un barveža prieksā!
, 2023-05-23 23:02, pirms 2 gadiem
Par Lielu Latviju!!!
, 2023-05-23 23:02, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: nu georglentai te nekād anopelna nav.
Droši vien ka nav, jo viņš pārtraukumos sēžot kafenē nevis ar džekiem ģērbtuvēs.
, 2023-05-23 23:03, pirms 2 gadiem
Kur mans draugs RUbentus??? Jāvelk ārā komentāri laikam
, 2023-05-23 23:03, pirms 2 gadiem
Man Vītoliņš kā treneris nepatīk, bet nevar noliegt sasniegto rezultātu - pat neskatoties uz nožēlojamo vairākumu. Vēl tikai atliek neizgāzties 1/4 finālā. Čempionāts jau tagad vērtējams ar lielu plusa zīmi un Vītoliņš vēl vienu čempionātu arī manās acīs ir sev nopelnījis.

Pret zviedriem gan diemžēl daudz variantus neredzu, bet gan jau, ka pret amerikāņiem nebūtu diži labāk.
, 2023-05-23 23:04, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Laba sarunāta spēle, nu tiesneši - Jums piemineklis, neiedot trīs sitienus ar nūju pa rokām un kad čalim uzdod dēļ tā nervi iedot sodu...sitiens galvā ar nūju, soda nav, sitiens ar elkoni galvā, soda nav .

Paldies Šveicei, ka ielika citu vārtsargu, kam nebija neviena spēle čempī, nosēdināja topus arēnā skatītājos un PALDIES, ka Šveicei neko nevajadzēja.

I to mūsējiem šajā čempī perfekts kalendārs, sastāvā labiem spēlētājiem nav traumu, un retā reize pa visiem gadiem ka pavelk tiesneši un vēl konkurenti palīdz.

Nu, ja ar tādu sakritību nebūs ZELTS, tā būs izgāšanās.
ko nu tirs - sieri spēlēja tā, itkā pašiem izšķirtos iespēja spēlēt ceturtdaļfinālā, nebij tā, ka šie spēlētu uz vienas slidas
iemācies priecāties
, 2023-05-23 23:04, pirms 2 gadiem
Par Latvijas ceturtdaļfinālu vislielākās bēdas nu ir paRašņikiem,jo esam labi tāpat bez khl.
, 2023-05-23 23:04, pirms 2 gadiem
Vienkārši malači! Super hokejs, laba spēle un ir rezultāts! Malači
, 2023-05-23 23:04, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: nu georglentai te nekād anopelna nav.
protams ka ne, bet Vītoliņam pilnīgi noteikti ir. Rezultāts ir labāks nekā daudzu dievinātajam Hārtlijam. Un Tev labāk tomēr pievērsties F1
Slēpts komentārs: Holandietis
, 2023-05-23 23:06, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: argumentus puis, argumentus
mans koments pazuda, bet būtību tas nemaina
netirs, puis
Slēpts komentārs: shineon
, 2023-05-23 23:06, pirms 2 gadiem
If you believe, magic happens.
, 2023-05-23 23:06, pirms 2 gadiem
Rīgā nu būs dzīres.
Un nu ir laiks sisties par medaļām. Nav variantu.

P.s ja nu gadījumā paklupam pret zviedriem, un ja čehi un friči nolej savus ceturtdaļfinālus, tad esam 6!!!!!!!!!!!!
, 2023-05-23 23:07, pirms 2 gadiem
Vai tad Artūrs vārtos nebija nopelnijis labākā balvu? Nezin kut šodienas varoņi būtu bez viņa.
, 2023-05-23 23:07, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Laba sarunāta spēle, nu tiesneši - Jums piemineklis, neiedot trīs sitienus ar nūju pa rokām un kad čalim uzdod dēļ tā nervi iedot sodu...sitiens galvā ar nūju, soda nav, sitiens ar elkoni galvā, soda nav .

Paldies Šveicei, ka ielika citu vārtsargu, kam nebija neviena spēle čempī, nosēdināja topus arēnā skatītājos un PALDIES, ka Šveicei neko nevajadzēja.

I to mūsējiem šajā čempī perfekts kalendārs, sastāvā labiem spēlētājiem nav traumu, un retā reize pa visiem gadiem ka pavelk tiesneši un vēl konkurenti palīdz.

Nu, ja ar tādu sakritību nebūs ZELTS, tā būs izgāšanās.
Man šķiet ka piemērotākā atbilde šeit būtu: ej d. Irst
, 2023-05-23 23:07, pirms 2 gadiem
Kā te tagad ir ar tiem, kuri pirms šī PČ aplēja ar sūdiem Hari Vītoliņu? Visi pa krūmiem, vai arī kažociņu apmetuši otrādi?
Tas otrs variants būtu tāds latviskāks.😁
, 2023-05-23 23:08, pirms 2 gadiem
Daugaviņam šinī čempī novēlu tikai audzēt rekordu!
, 2023-05-23 23:08, pirms 2 gadiem
Bet nu zviedri kā valsts un sabiedrība ir vairākus līmeņus augstāka par Latviju bez kādiem variantiem ! Un es ļoti ceru ka tas pierādīsies arī hokeja laukumā ! Kā godīgs Zviedrijas nodokļu maksātājs ļoti ilgu laiku jau, es ceru ka taisnība uzvarēs ..
, 2023-05-23 23:09, pirms 2 gadiem
Viens rekords jau ir - 5 uzvaras pēc kārtas PČ. Vai būs otrs rekords - vismaz 6.vieta? Tas atkarīgs no mums ( pret zviedriem izredzes mazas, ļoti mazas) čehiem un vāciešiem (ja viņi zaudē).
, 2023-05-23 23:09, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kā te tagad ir ar tiem, kuri pirms šī PČ aplēja ar sūdiem Hari Vītoliņu? Visi pa krūmiem, vai arī kažociņu apmetuši otrādi?
Tas otrs variants būtu tāds latviskāks.😁
Vienkārša cūkas laime ... Kā treneris niecība, jo vairakums tieši ir paliecinajums trenera idejām un meistarībai
, 2023-05-23 23:11, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Vienkārša cūkas laime ... Kā treneris niecība, jo vairakums tieši ir paliecinajums trenera idejām un meistarībai
Haris Vītoliņš tagad būs ne tikai jaunajiem šveices spēlmaņiem elks, bet arī visai Latvijai! Latvieši var! Olē olē olē!
, 2023-05-23 23:11, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Vienkārša cūkas laime ... Kā treneris niecība, jo vairakums tieši ir paliecinajums trenera idejām un meistarībai
Cilvēk bez valsts-ej d...!
, 2023-05-23 23:11, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Haris Vītoliņš tagad būs ne tikai jaunajiem šveices spēlmaņiem elks, bet arī visai Latvijai! Latvieši var! Olē olē olē!
Paskatīsiemies kas notiks nākamajā čempī !
, 2023-05-23 23:12, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Vienkārša cūkas laime ... Kā treneris niecība, jo vairakums tieši ir paliecinajums trenera idejām un meistarībai
Vai mazākums nav apliecinājums? Pie Hārtlija arī vienā PČ bija vājākais vairākums, bet tikām ceturtdaļfinālā.
, 2023-05-23 23:13, pirms 2 gadiem
Kopumā protams ka paveicās, bet kādam veicās vienā PČ, mums šajā PČ. Bez veiksmes sportā nevar.
, 2023-05-23 23:13, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Vai mazākums nav apliecinājums? Pie Hārtlija arī vienā PČ bija vājākais vairākums, bet tikām ceturtdaļfinālā.
Man škiet ka mazākums tomēr ir vairak spēletaju nopelns un nevis trenera ... Protams trenerim ir jaizlaiža arī lauka pareizie špīleri mazākumā /..
, 2023-05-23 23:13, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Paskatīsiemies kas notiks nākamajā čempī !
A tu paskaties šo čempi pajoliņ
, 2023-05-23 23:14, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Kopumā protams ka paveicās, bet kādam veicās vienā PČ, mums šajā PČ. Bez veiksmes sportā nevar.
Tieši tā ! Jautajums tikai cik tai veiksmei vēl ir rezerve palikusi ...
, 2023-05-23 23:14, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: A tu paskaties šo čempi pajoliņ
Nē, šis čempis ir pat ļoti OK , neko nesaku
, 2023-05-23 23:15, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kur mans draugs RUbentus??? Jāvelk ārā komentāri laikam
Tu nekad nekludies? Es atzīstu, ka kludijos. Machimol arī apsveicu.
, 2023-05-23 23:16, pirms 2 gadiem
Nu ko ,kur palika lielie gaudoņi , Latvija iet talāk ,nevajag nolikt savu valsti
, 2023-05-23 23:16, pirms 2 gadiem
Izlases spēles pret Šveici ir kā sekss - ne vienmēr ar laimīgām beigām, bet tāpat patīk. Un patīk tādēļ, ka zini - būs arī tādas reizes kā šovakar - absolūts orgasms.
, 2023-05-23 23:17, pirms 2 gadiem
kasagrande rakstīja: Izlases spēles pret Šveici ir kā sekss - ne vienmēr ar laimīgām beigām, bet tāpat patīk. Un patīk tādēļ, ka zini - būs arī tādas reizes kā šovakar - absolūts orgasms.
Tev problēmas ar beigšanu?
, 2023-05-23 23:17, pirms 2 gadiem
Rubentus rakstīja: Tu nekad nekludies? Es atzīstu, ka kludijos. Machimol arī apsveicu.
Zākāt treneri un izlasi pēc 2 spēlēm nav kļūdīšanās, tā ir tuvredzība! Bet nu vismaz esi vecis un to atzīsti, par to respekts.
, 2023-05-23 23:17, pirms 2 gadiem
Respekt tiem līdzjutējiem kas paņem atvaļinajumu lai godam varētu kost un nebūtu jazvana rītā uz darbu ka ir 'apslimis'negaidīti
, 2023-05-23 23:18, pirms 2 gadiem
Čurbāna depozītprogramma rakstīja: Tev problēmas ar beigšanu?
Noteikti!
, 2023-05-23 23:18, pirms 2 gadiem
Paldies! 🇱🇻
, 2023-05-23 23:19, pirms 2 gadiem
Haris - lentočņiks - es negribu runat par taktiku, jo šveiciešu zaļais kastenieks ielaida divus taurenīšus un tas mūs pavilka !
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2023-05-23 23:21, pirms 2 gadiem
Macimolam neviens neticēja, visi labākajās latviešu tradīcijās notirsa, a šis ticēja, izkalkulēja un aizvēra mutes sportacentra "eksperteļiem"
, 2023-05-23 23:22, pirms 2 gadiem
MazaFaka5 rakstīja: Macimolam neviens neticēja, visi labākajās latviešu tradīcijās notirsa, a šis ticēja, izkalkulēja un aizvēra mutes sportacentra "eksperteļiem"
Mazā kaka, aklai vistai arī gadās uzknābt graudu!
, 2023-05-23 23:22, pirms 2 gadiem
Inreresanti, ka šodien tieši potenciālie līderi bija tie, kuriem rokas nenotrīcēja.
, 2023-05-23 23:23, pirms 2 gadiem
Uraaa! Apsveicu visus! Kad saks tirgot biletes uz speli ar zviedriem?
, 2023-05-23 23:23, pirms 2 gadiem
MazaFaka5 rakstīja: Macimolam neviens neticēja, visi labākajās latviešu tradīcijās notirsa, a šis ticēja, izkalkulēja un aizvēra mutes sportacentra "eksperteļiem"
Mačimolu par prezidentu!
, 2023-05-23 23:24, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Mačimolu par prezidentu!
Nu labāks par 3 pašreizejiem kandidatiem jau noteikti būs !
, 2023-05-23 23:24, pirms 2 gadiem
opiums2 rakstīja: Vai tad Artūrs vārtos nebija nopelnijis labākā balvu? Nezin kut šodienas varoņi būtu bez viņa.
Es balsotu šodien par Zīli un komandu kopumā,jo puse no metieniem tika nobloķēti.
, 2023-05-23 23:25, pirms 2 gadiem
KOSMOSS
, 2023-05-23 23:25, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Mazā kaka, aklai vistai arī gadās uzknābt graudu!
Gadās! Tāpat kā tev parādīties brīžos, kad tev ir izdevīgi un gudri ekspertēt.
, 2023-05-23 23:25, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Pārsvarā jau gan ar LV izlasi ir kā ar nemākulīgu vīrieti, kurš uzvelk sievieti līdz maksimumam, bet pašā kulminācijas tuvumā pamet to.😁
Šoreiz sievietei paveicās!😁
nu vec, ar tavu punci pat līdz sievietei netikt!!!
, 2023-05-23 23:25, pirms 2 gadiem
Kazahi letiņu brāļi rakstīja: Paldies kazahiem!
Nebūtu kazahi uzveikuši slovākus, tad čempis būtu jau beidzies!
Ar daudziem kazahiem bijušas tuvas darba attiecības un varu teikt ka 90 proči no viņiem normali keksi
, 2023-05-23 23:26, pirms 2 gadiem
pizdjux rakstīja: nu vec, ar tavu punci pat līdz sievietei netikt!!!
Kur tu redzēji viņa punci ?! :O
, 2023-05-23 23:26, pirms 2 gadiem
Slikti tikai tas ,ka pret zviedriem jāspēlē domāju pret jaunajiem amerikāņiem vairāk izredžu būtu.
, 2023-05-23 23:27, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Slikti tikai tas ,ka pret zviedriem jāspēlē domāju pret jaunajiem amerikāņiem vairāk izredžu būtu.
Nu kā var tā aukstasinīgi papildlaikā atdoties pie tādām aurojošām tribīnēm ?! Tur nebija variantu ...
, 2023-05-23 23:28, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Zākāt treneri un izlasi pēc 2 spēlēm nav kļūdīšanās, tā ir tuvredzība! Bet nu vismaz esi vecis un to atzīsti, par to respekts.
Tikai nevajag. Pats noliki Kazakevicu pat kad nevienu spēli nebija izlasi novadijis.
, 2023-05-23 23:29, pirms 2 gadiem
Es arī kritizēju treneri pēc pirmajām divām spēlēm, teicu ka vajag čempja gaitā patriekt... Forši, ka komanda progresē, no spēles uz spēli, un dotu arī nākamo gadu vadīt izlasi...
, 2023-05-23 23:29, pirms 2 gadiem
Slovāku fani komentāros lamājoties ,ka latvieši tiesnešus kopā ar šveiciešiem uzpirkuši.
, 2023-05-23 23:30, pirms 2 gadiem
Rubentus rakstīja: Tikai nevajag. Pats noliki Kazakevicu pat kad nevienu spēli nebija izlasi novadijis.
Kazakevichs ir nelaimīgs ieliktenis lohs ar tizlu lūzera fizionomiju kuru nekad tuvumā vispar nevajadzetu laist klat pie jebkura veida treneshanas !
, 2023-05-23 23:30, pirms 2 gadiem
neputns rakstīja: Mačimolu par prezidentu!
Sportacentra hokeja karaļa kroni viņam!
, 2023-05-23 23:31, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Slovāku fani komentāros lamājoties ,ka latvieši tiesnešus kopā ar šveiciešiem uzpirkuši.
Cik gan daudz gadus letiņi nav līdzīgi lamājušies "...
, 2023-05-23 23:33, pirms 2 gadiem
Liels prieks. Balcers super čalis. VitoliņšĀbols labu darbu padarīja .
, 2023-05-23 23:34, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Slovāku fani komentāros lamājoties ,ka latvieši tiesnešus kopā ar šveiciešiem uzpirkuši.
pajāt
, 2023-05-23 23:35, pirms 2 gadiem
Pārspīlēta tā priecāšanās...
Vienīgais komandu sporta veids ,kura čempjos spēlē 3.,4.,5.,..10. sastāvi
, 2023-05-23 23:37, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Kur tu redzēji viņa punci ?! :O
pēc tiem vaidziņiem jau var pateikt
https://i.imgur.com/tmF6tdI.jpg
';
, 2023-05-23 23:38, pirms 2 gadiem
Vispar lasot kometarus medaudz smiekli nak, ka ASV varbut labāk vai tomēr Zviedri, neesmu redzejis no dūziem kādas 3 spēles un Tamperes grupa šogad rāda diezgan zemu līmeni, BET, tur ir grandi, kas spēj spelēt svarīgās spēles... BET, mēs arī varam un turēsim visu ko varam, lai Zviedrus ar muguru bortā un iesoļojam beidzot 1/2... Priekā
, 2023-05-23 23:40, pirms 2 gadiem
kakls arī nepalīdz, godīgi sakot.
, 2023-05-23 23:42, pirms 2 gadiem
pizdjux rakstīja: kakls arī nepalīdz, godīgi sakot.
nu ja zinātu auguma un svara attiecību tad ļoti precīzi jau varētu spriest ! Man ir 190cm un 101kg un muskuļu masa man pietiekami laba
, 2023-05-23 23:43, pirms 2 gadiem
ja godīgi, šī paaudze tos iepriekšējos izvālē, jo - ir raksturs un viņi turnīra laikā nedzer. piem. alkāns, kas reklamē atkarības, nekad pasaules čempī ar saviem latviešu un slāvu biedriem nav pratuši nospēlēt tad, kad vajag. šodien vajadzēja un - viņi nospēlē.
, 2023-05-23 23:44, pirms 2 gadiem
Nu, ko es jums teicu, zaķīši?

Kur visi mīzalnieki?
, 2023-05-23 23:44, pirms 2 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Apsveicu Latviju ar uzvar!

Bet Girgensonam nav kauns atrasties arenaa?
Zirgs ir kumeliņs, dzīvniekiem (un jo īpaši amerikanizējusiem lopiņiem) tur drusku citadāk ar tām emocijām un kauniem un ar visām tām štellēm
, 2023-05-23 23:44, pirms 2 gadiem
Super malači ❤️
, 2023-05-23 23:46, pirms 2 gadiem
varonis rakstīja: ja godīgi, šī paaudze tos iepriekšējos izvālē, jo - ir raksturs un viņi turnīra laikā nedzer. piem. alkāns, kas reklamē atkarības, nekad pasaules čempī ar saviem latviešu un slāvu biedriem nav pratuši nospēlēt tad, kad vajag. šodien vajadzēja un - viņi nospēlē.
Neticu ka OZO dzēra kad spēlēja izlasē ... OZO ir no to dzēraju tipa kas nemāk kontrolēt kodienu un viegli aiziet plostā-bezfilmā ... Ir par to liecības no NHL laikiem
, 2023-05-23 23:46, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Nu, ko es jums teicu, zaķīši?

Kur visi mīzalnieki?
Ko prognozē pret Zviedriju ?!
, 2023-05-23 23:48, pirms 2 gadiem
Pernak, vai harka molodčiks?
, 2023-05-23 23:48, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Laba sarunāta spēle, nu tiesneši - Jums piemineklis, neiedot trīs sitienus ar nūju pa rokām un kad čalim uzdod dēļ tā nervi iedot sodu...sitiens galvā ar nūju, soda nav, sitiens ar elkoni galvā, soda nav .

Paldies Šveicei, ka ielika citu vārtsargu, kam nebija neviena spēle čempī, nosēdināja topus arēnā skatītājos un PALDIES, ka Šveicei neko nevajadzēja.

I to mūsējiem šajā čempī perfekts kalendārs, sastāvā labiem spēlētājiem nav traumu, un retā reize pa visiem gadiem ka pavelk tiesneši un vēl konkurenti palīdz.

Nu, ja ar tādu sakritību nebūs ZELTS, tā būs izgāšanās.
Un cik tādas pašas epizodes uz otru pusi nenosvilpa?
, 2023-05-23 23:49, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kā te tagad ir ar tiem, kuri pirms šī PČ aplēja ar sūdiem Hari Vītoliņu? Visi pa krūmiem, vai arī kažociņu apmetuši otrādi?
Tas otrs variants būtu tāds latviskāks.😁
Tātad tu atzīsti, ka pats met kažoku?
, 2023-05-23 23:50, pirms 2 gadiem
Ko te Zvirgzdiņs iepirdis?
, 2023-05-23 23:51, pirms 2 gadiem
Visu cieņu. Lielāko turnīra daļu bija pamatīga skepse. Pēc šīs spēles grūti pateikt, ko sliktu (ok ir viena joma, bet pieataupīs citai dienai). Malači.
, 2023-05-23 23:53, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Slikti tikai tas ,ka pret zviedriem jāspēlē domāju pret jaunajiem amerikāņiem vairāk izredžu būtu.
Tieši otrādi. Jaunie amerikāņi mūs noskrietu. Zviedri ir tehniķi un pret viņiem var raut fizisko hokeju, kas jau agrāk ir palīdzējis viņus uzvilkt. Tiieši pret "kroņiem" ir vairāk iespēju turpināt stāstu.
, 2023-05-23 23:54, pirms 2 gadiem
Kristaps Zīle - IRONMAN !!!
Ar tādiem čaļiem Latvija nevarēja zaudēt !
, 2023-05-23 23:54, pirms 2 gadiem
Rubentus rakstīja: Tikai nevajag. Pats noliki Kazakevicu pat kad nevienu spēli nebija izlasi novadijis.
Jā, jo pats pie viņa biju trenējies
, 2023-05-23 23:55, pirms 2 gadiem
Oi kā te Daugaviņu un Ābolu nolika visa čempja garumā, ka tik kur piesieties kautkur, kā pēc katras spēles Latvijai zāģi nākamajā paredzēja, dzēšieties ārā čāļi, kalendārs *irsā, ielažam vārtus nu tik būs zāģis, cīņa par pirmo divīziju. Atceros to komentu pēc otrās spēles, kas par pozitīvo domāšānu un jušanu līdzi, atbalstu, tā arī Čehus paņēmām un esam top 8-6 garantēts
, 2023-05-23 23:55, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tieši otrādi. Jaunie amerikāņi mūs noskrietu. Zviedri ir tehniķi un pret viņiem var raut fizisko hokeju, kas jau agrāk ir palīdzējis viņus uzvilkt. Tiieši pret "kroņiem" ir vairāk iespēju turpināt stāstu.
Un Šveice mūs šodien nenoskrēja nepavisam, ne ?!
, 2023-05-23 23:55, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Neticu ka OZO dzēra kad spēlēja izlasē ... OZO ir no to dzēraju tipa kas nemāk kontrolēt kodienu un viegli aiziet plostā-bezfilmā ... Ir par to liecības no NHL laikiem
Tu pat iedomaaties nevari... alk, vecenes, nar, azartspeeles... naivais.

atpakall pie teemas - apsveicu ar uzvaru.
, 2023-05-23 23:56, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Jā, jo pats pie viņa biju trenējies
Katrs piektais vai nu ir trennējies vai spēlejis pret viņa komanu kuru viņš trennēja
, 2023-05-23 23:57, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Slikti tikai tas ,ka pret zviedriem jāspēlē domāju pret jaunajiem amerikāņiem vairāk izredžu būtu.
Īsti nepiekrītu. Man liekas, ka tieši zviedri ir mums parocīgāks pretinieks. Amerikāņi faktiski šodien zviedrus apspēlēja, un tur diezgan zviedriem paveicās, ka spēle nonāca līdz OT. Bet OT 3 pret 3 izskatījās, ka amerikāņiem ir vairākums, viņi vienkārši iespieda zviedrus zonā un darīja, ko gribēja.
, 2023-05-23 23:57, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Un Šveice mūs šodien nenoskrēja nepavisam, ne ?!
Runa ir par labāko variantu. Kas ir labāk - vēl viena līdzīga komanda Šveicei, tikai jaunāka, tātad fiziski vēl jaudīgāka, vai komanda, kas labi, ātri slido, taču necieš, kad tai dod iekšās? Var arī paskatīties uz vēsturi. Kā pēdejos gados iet ar zviedriem un, kā ar ASV?
, 2023-05-23 23:58, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: ko nu tirs - sieri spēlēja tā, itkā pašiem izšķirtos iespēja spēlēt ceturtdaļfinālā, nebij tā, ka šie spēlētu uz vienas slidas
iemācies priecāties
iemācies būt reālists. Sitās, taču ne pa galvu un kaklu. Bez top maiņas un vārtsarga, par ko Tu runā?
, 2023-05-23 23:58, pirms 2 gadiem
DadzisKhalifa rakstīja: Katrs piektais vai nu ir trennējies vai spēlejis pret viņa komanu kuru viņš trennēja
Atklāji ameriku, ka Latvijā un jo īpaši futbolā visi visus pazīst
, 2023-05-23 23:59, pirms 2 gadiem
Čurbāni nevar pievērties pat tad, kad viņu teiktais ir ar darbiem un faktiem anulēts. Visu cieņu spēlētājiem un treneriem par lieliskajām čempionāta spēlēm.
Slēpts komentārs: backtofire
, 2023-05-23 23:59, pirms 2 gadiem
Mēs bļāvām un raudājām...Par lielu Latviju...Sports ir traks..
Slēpts komentārs: backtofire
Slēpts komentārs: backtofire
Slēpts komentārs: backtofire
, 2023-05-24 00:03, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Neticu ka OZO dzēra kad spēlēja izlasē ... OZO ir no to dzēraju tipa kas nemāk kontrolēt kodienu un viegli aiziet plostā-bezfilmā ... Ir par to liecības no NHL laikiem
kad viņš nedzēra, kad spēlēja? tāds ir jautājums.
, 2023-05-24 00:04, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Kurā vietā tieši rezultāts labāks? Visā čempī ir bijušas labas 2 spēles, divas . Pārējo apstākļu sakritiba.
3.vieta grupā, bet te apstākļu sakrtibības
, 2023-05-24 00:05, pirms 2 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Tu pat iedomaaties nevari... alk, vecenes, nar, azartspeeles... naivais.

atpakall pie teemas - apsveicu ar uzvaru.
Neticu gan ! Kaut kādas baumas būtu izplatījušās jebkura varianta lai cik kāds mēģinatu to noslēpt ... Neticu ka visi kluseja un piesedza ...
Kaut gan tas ka kritis (pārdevies) azartnieku nagos un kā mīļa paklausīga nelaimīga lellīte viņus reklamē un nebēdu un bez variantiem - tas protams rada daudz ļoti nelabus jautājumus ...
, 2023-05-24 00:09, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Neticu gan ! Kaut kādas baumas būtu izplatījušās jebkura varianta lai cik kāds mēģinatu to noslēpt ... Neticu ka visi kluseja un piesedza ...
Kaut gan tas ka kritis (pārdevies) azartnieku nagos un kā mīļa paklausīga nelaimīga lellīte viņus reklamē un nebēdu un bez variantiem - tas protams rada daudz ļoti nelabus jautājumus ...
Vispār bija gan grēciņš tā laika izlasei ar kodieniem un tusiņiem līdz rītam un tad spēlē knapi kājas vilka. Te diemžēl ir taisnība. Taču tā laika izlase gandrīz visi tādi bija arī "svētulis irbe"
, 2023-05-24 00:11, pirms 2 gadiem
varonis rakstīja: kad viņš nedzēra, kad spēlēja? tāds ir jautājums.
Atbilde vienkārša - kad koda, tad vispār nebija īsti spējīgs uz slidam nostāvēt ! Un ja spēlēja normāli, kaut vai bija kļūdas un kritumi - tad tomēr bija skaidrā tai brīdī
, 2023-05-24 00:12, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Vispār bija gan grēciņš tā laika izlasei ar kodieniem un tusiņiem līdz rītam un tad spēlē knapi kājas vilka. Te diemžēl ir taisnība. Taču tā laika izlase gandrīz visi tādi bija arī "svētulis irbe"
Irbe - nedzeera, nesmekeja, nark nelietoja, azartspeeles nesopeeleeja, bet par m.ka. nezinu
, 2023-05-24 00:12, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tātad tu atzīsti, ka pats met kažoku?
Kur un kad, es esmu kaut ko rakstījis par Hari Vītoliņu kā treneri?
, 2023-05-24 00:13, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Vispār bija gan grēciņš tā laika izlasei ar kodieniem un tusiņiem līdz rītam un tad spēlē knapi kājas vilka. Te diemžēl ir taisnība. Taču tā laika izlase gandrīz visi tādi bija arī "svētulis irbe"
Jā, ir daudz tādu liecību ! Bet ir tādi kad var atļauties kost un tad var arīdrusku sliktāk nospēlēt .. Bet ir tadi kas ja kož, tad iet līdz galam un tad nav vispār nekādi spēletaji principā ! Man šķiet OZO noteikti ir pie otrās kategorijas
Slēpts komentārs: backtofire
, 2023-05-24 00:14, pirms 2 gadiem
Cik labi, ka man nebija taisnība (uzskatīju, ka šī nav ceturtdaļfināla izlase)!
Paldies komandai, ka lika man aloties!!
, 2023-05-24 00:14, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Jā, ir daudz tādu liecību ! Bet ir tādi kad var atļauties kost un tad var arīdrusku sliktāk nospēlēt .. Bet ir tadi kas ja kož, tad iet līdz galam un tad nav vispār nekādi spēletaji principā ! Man šķiet OZO noteikti ir pie otrās kategorijas
Ozo tāds moments dzīvē tiešām bija, bet PČ laikā tiešām puiši grēkoja. Nepadomā, nenosodu tagad, tāds bija tad laiks.
, 2023-05-24 00:14, pirms 2 gadiem
Uz karstām oglēm rakstīt objektīvus komentārus ir grūti.Domāju šī bija tā reize,kad latviešu sīkstums,cīņas spars un neatlaidība ņēma virsroku pār Šveices komandas meistarību.Liels prieks par to,kā arī par to,ka kļūdījos prognozēs.Šī uzvara atsver visu.Mutes aizvērtas arī rašistiem,voi kā vārās savos sporta saitos.Kādu objektīvu komentu var varbūt atrast ar pelielināmo stiklu.
, 2023-05-24 00:15, pirms 2 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Irbe - nedzeera, nesmekeja, nark nelietoja, azartspeeles nesopeeleeja, bet par m.ka. nezinu
Nu savu pirmo laulības dzīvi (ar priekšzīmīgu letiņu daiļavu - latviešu tradīcijās audzinātu) sapisa un ka pirmā sieva amerikanizējās un par amīšu mauku ne savā patiesā savas vārdas izpratnē kļuva, bet ideoloģijas un prāta samaitātības ziņā - to viņš nesaredzēja un nenosargāja dēļ savas hokeja aizņemtības - un tas ir nopietns duncītis viņa mugurā ...
, 2023-05-24 00:15, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Nu, sāksim ar to, ka kopā mums nenosvilpa 8 tīrus sodus, Šveicei 3... jūti atšķirību?
Interesants lv atbalstītājs. Meklē speciāli, kur pietiesāts par labu. Man spēli skatoties likās, ka tiesā līdzīgi sūdīgi - abām komandām iedeva gan strīdīgus vairākumus, gan nesvilpa tur, kur būtu bijis jāsvilpj. Skaitu nefiksēju. Smird no tevis pēc austrumiem. Tie arī vienmēr pie visa vaino tiesnešus, toto, kukuli utt. Fakts ir viens. Negaidīti, bet lv uzvarēja. Spēle aizmirsīsies un rezultāts paliks. Un nevar uzvarēt 5 spēles pēc, kārtas un runāt par paveikšanos.
, 2023-05-24 00:16, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Uz karstām oglēm rakstīt objektīvus komentārus ir grūti.Domāju šī bija tā reize,kad latviešu sīkstums,cīņas spars un neatlaidība ņēma virsroku pār Šveices komandas meistarību.Liels prieks par to,kā arī par to,ka kļūdījos prognozēs.Šī uzvara atsver visu.Mutes aizvērtas arī rašistiem,voi kā vārās savos sporta saitos.Kādu objektīvu komentu var varbūt atrast ar pelielināmo stiklu.
Paldies Šveicei, ka atpūtināja savus topus un bija visu jau nokārtojuši un zaudēt neko nevarēja. Prieks, par tādu veiksmi, un, protams, Kazahi, visu cieņu! Cerams LHF viņiem uzsauks kasti laba ruma vai viskija.
, 2023-05-24 00:17, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kur un kad, es esmu kaut ko rakstījis par Hari Vītoliņu kā treneri?
Es runāju par to, ka tu saki latviskākais variants ir mest kažoku. Jeb tu neesi latvietis? Vai esi nestandarta latvietis? Ja tā, tad, kāds? Rietumnieciskais vai slāviskais? Varbūt ķīniešu mentalitāte tuva?
, 2023-05-24 00:17, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Paldies Šveicei, ka atpūtināja savus topus un bija visu jau nokārtojuši un zaudēt neko nevarēja. Prieks, par tādu veiksmi, un, protams, Kazahi, visu cieņu! Cerams LHF viņiem uzsauks kasti laba ruma vai viskija.
Musulmaņiem alko ?!
, 2023-05-24 00:19, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Uz karstām oglēm rakstīt objektīvus komentārus ir grūti.Domāju šī bija tā reize,kad latviešu sīkstums,cīņas spars un neatlaidība ņēma virsroku pār Šveices komandas meistarību.Liels prieks par to,kā arī par to,ka kļūdījos prognozēs.Šī uzvara atsver visu.Mutes aizvērtas arī rašistiem,voi kā vārās savos sporta saitos.Kādu objektīvu komentu var varbūt atrast ar pelielināmo stiklu.
Pilnīgi piekrītu komentāram, bet arī piebildīšu ka te daudzu izteiktais variants ka zaļo gurķi ielika kastē šveicieši , tas arī nospeleja tomēr izšķirošo lomu tai pasākumā
, 2023-05-24 00:20, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es runāju par to, ka tu saki latviskākais variants ir mest kažoku. Jeb tu neesi latvietis? Vai esi nestandarta latvietis? Ja tā, tad, kāds? Rietumnieciskais vai slāviskais? Varbūt ķīniešu mentalitāte tuva?
Nefilozofē, jo tev nesanāk! Un labi vien ir ka nesanāk!
, 2023-05-24 00:21, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Dzēra gan, tieši tāpēc uz pohām nespēja nostāvēt un mūs aizsūtīja uz pārspēlēm par palikšanu A grupa...un toreiz viņš ar visiem piļīja ribās, ka maz neliekās.
Nu tam gan es neticu un tur vajadzētu konkrētus dzelžainus pierādījumus no tiem kuri tur konkrēti tai pasākumā piedalījās !
, 2023-05-24 00:21, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: argumentus, citādāk kaku pa muti zelē.
izlasi vēlreiz savu murgojumu, kakātāj, pret sūdu nav ko argumentēt
, 2023-05-24 00:21, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nefilozofē, jo tev nesanāk! Un labi vien ir ka nesanāk!
Paskaties uz sevi. Visus māci, kā liels austrumu gudrais. Diemžēl, vienīgais, kas no, tā tev piemīt ir tikai tas, ka esi liels.
, 2023-05-24 00:22, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nefilozofē, jo tev nesanāk! Un labi vien ir ka nesanāk!
Resnīt, kāds tavs augums un svars, vari konkrēti atbildēt ?! Vai man Tev pie Tevis Liepāja aizbraukt taukus paspaidīt kad pie senčiem ciemošos ?!
Slēpts komentārs: backtofire
, 2023-05-24 00:24, pirms 2 gadiem
Tas ir psc kur te dažiem jaudas pēc šitādas spēles vēl kaut ko d*rst, it kā nevienam citam nebūtu skaidrs, ka meistarības ziņā no grandiem atpaliekam

Apsveicu visus ar uzvaru (arī d*rsējus)!
, 2023-05-24 00:25, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Musulmaņiem alko ?!
Nu, dzer arī viņi, nav tādi svētie, taču ideju taču kopējo bija jāsaprot !
, 2023-05-24 00:25, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Pilnīgi piekrītu komentāram, bet arī piebildīšu ka te daudzu izteiktais variants ka zaļo gurķi ielika kastē šveicieši , tas arī nospeleja tomēr izšķirošo lomu tai pasākumā
Nespēlēja jau arī trīs vadošie Šveices spēlētāji-Nīderraiters, Hiršīrs un Malgins.
Kaut gan tā jau ir šveiciešu problēma, un gan jau turpmākās spēlēs atspēlēsies, jo kā rāda pieredze, tad komandas, kuras kaut ko muhļī, vēlāk par to smagi atraujas.
, 2023-05-24 00:25, pirms 2 gadiem
bassline rakstīja: Tas ir psc kur te dažiem jaudas pēc šitādas spēles vēl kaut ko d*rst, it kā nevienam citam nebūtu skaidrs, ka meistarības ziņā no grandiem atpaliekam

Apsveicu visus ar uzvaru (arī d*rsējus)!
SULĪGS komentārs !
, 2023-05-24 00:26, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Nu tam gan es neticu un tur vajadzētu konkrētus dzelžainus pierādījumus no tiem kuri tur konkrēti tai pasākumā piedalījās !
Nu, lieta tāda, ka tā info ir no tā laika cilvēka, kurš tur bija iekšā.
, 2023-05-24 00:26, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nespēlēja jau arī trīs vadošie Šveices spēlētāji-Nīderraiters, Hiršīrs un Malgins.
Kaut gan tā jau ir šveiciešu problēma, un gan jau turpmākās spēlēs atspēlēsies, jo kā rāda pieredze, tad komandas, kuras kaut ko muhļī, vēlāk par to smagi atraujas.
Kaut kur te bij komentārs kad mēs uzvarējam Kanādu tad viņi pēc ta paņēma ZELTU tai čempī !
, 2023-05-24 00:26, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: izlasi vēlreiz savu murgojumu, kakātāj, pret sūdu nav ko argumentēt
bla bla bla kā parasti tukša runa no tevis
, 2023-05-24 00:27, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Resnīt, kāds tavs augums un svars, vari konkrēti atbildēt ?! Vai man Tev pie Tevis Liepāja aizbraukt taukus paspaidīt kad pie senčiem ciemošos ?!
Jautrākais, ka viņš būdams teftelīts vienu slovēni sauc par poņčiku
, 2023-05-24 00:27, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Nu, lieta tāda, ka tā info ir no tā laika cilvēka, kurš tur bija iekšā.
Nu jā, tur man nav nekādu variantu tad - tas slepens info no insaida kas bija tur klāt ! Te paliek tikai divi varianti - vai nu akli uzticēties vai nu tomēr nē
, 2023-05-24 00:29, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Jautrākais, ka viņš būdams teftelīts vienu slovēni sauc par poņčiku
Jā, iedomājos viņa slepeno skaudību, kad baltās rases cilvēks kurš pat var dažreiz atļauties lieko svaru var tik ļoti dominēt nigeru sfērā kad pat TOP nēģeri viņu apbrīno un bez maz vai dievina
, 2023-05-24 00:30, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Nu jā, tur man nav nekādu variantu tad - tas slepens info no insaida kas bija tur klāt ! Te paliek tikai divi varianti - vai nu akli uzticēties vai nu tomēr nē
Tā ir Tava darīšana. Tajā laikā čaļi pamatīgus sū taisija . Bet jāteic, ka arī citās izlasēs tajos gados bija tusiņi pa vidu spēlēm. Tagad tomēr stingrāk uz to skatās.
, 2023-05-24 00:30, pirms 2 gadiem
Vītols ir mani nolicis pie vietas! Prieks un laime!
, 2023-05-24 00:31, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Jā, iedomājos viņa slepeno skaudību, kad baltās rases cilvēks kurš pat var dažreiz atļauties lieko svaru var tik ļoti dominēt nigeru sfērā kad pat TOP nēģeri viņu apbrīno un bez maz vai dievina
vot vot
, 2023-05-24 00:32, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Resnīt, kāds tavs augums un svars, vari konkrēti atbildēt ?! Vai man Tev pie Tevis Liepāja aizbraukt taukus paspaidīt kad pie senčiem ciemošos ?!
195x115
Bilde bildēta pirms mēneša
';
, 2023-05-24 00:33, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Nu, lieta tāda, ka tā info ir no tā laika cilvēka, kurš tur bija iekšā.
Bet ja godīgi tad ļoti daudz ko atdotu lai ar Putniņu ta nopietni kopā iekapātu ... Jo tādi cilveki kas ļoti kontrolē sevi un visu sev apkārt, tie tikai pa īstam atveras kad ir kārtīgi uzņēmuši un palaiž bremzes vaļā un tikai tad var viņus patiesi uzzināt ... Daudz negatīvā ir sakrājies un par Irbi dzirdēts un domāju ka patiesību uzzināt nebūs iespējams līdz viņš nebūs kārtīgi sadzirdīts vai citadi apdolbīts lai būtu pats godīgi gatvs par sevi ko pastastīt ...
, 2023-05-24 00:34, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Pilnīgi piekrītu komentāram, bet arī piebildīšu ka te daudzu izteiktais variants ka zaļo gurķi ielika kastē šveicieši , tas arī nospeleja tomēr izšķirošo lomu tai pasākumā
Protams,jo grūti apstrīdēt faktus,bet tāda bija pašu šveiciešu izvēle.Droši vien domāja,ka vinnēs tāpat.Kuru vairs pēc kāda laika tas interesēs,bet vēsturē paliks ieraksts,ka iespējams,Latvija šajā čempī būs labākā vietā savas pastāvēšanas vēsturē.
, 2023-05-24 00:34, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: 195x115
Bilde bildēta pirms mēneša
Nu tad jau nav tik slikti vispār kā te daudzi komentē ! Bet labāk tomēr būtu tiekties uz kādiem 105=108 !
, 2023-05-24 00:37, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Protams,jo grūti apstrīdēt faktus,bet tāda bija pašu šveiciešu izvēle.Droši vien domāja,ka vinnēs tāpat.Kuru vairs pēc kāda laika tas interesēs,bet vēsturē paliks ieraksts,ka iespējams,Latvija šajā čempī būs labākā vietā savas pastāvēšanas vēsturē.
Vēl jau amerikāņiem čehi jāuzvar un šveiciešiem- vāci!
Protams pilnā arenā var arī zviedrus uzvarēt, bet stipri jāpieliek, jo zviedru vārtsargs būs labāks par Šveices 3 vārtsargu!
, 2023-05-24 00:37, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Bet ja godīgi tad ļoti daudz ko atdotu lai ar Putniņu ta nopietni kopā iekapātu ... Jo tādi cilveki kas ļoti kontrolē sevi un visu sev apkārt, tie tikai pa īstam atveras kad ir kārtīgi uzņēmuši un palaiž bremzes vaļā un tikai tad var viņus patiesi uzzināt ... Daudz negatīvā ir sakrājies un par Irbi dzirdēts un domāju ka patiesību uzzināt nebūs iespējams līdz viņš nebūs kārtīgi sadzirdīts vai citadi apdolbīts lai būtu pats godīgi gatvs par sevi ko pastastīt ...
Nu lūk šeit Tev piekrītu pilnībā, es arī ar Irbi sadzertu tīri, lai cilvēks atvērtos un atbildētu godīgi uz neertiem jautājumiem. Citādi tēlu sabiedrībai radījis vienu, bet realitāte ojojoi .

Bet reizēm gadās tā, ka daži pie alko paliek tieši noslēgtāki vai "guļošie" ei nu sazin, kā notrāpās
, 2023-05-24 00:37, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Nu tad jau nav tik slikti vispār kā te daudzi komentē ! Bet labāk tomēr būtu tiekties uz kādiem 105=108 !
Manos 53 gados jau ļoti grūti uz pilnību tiekties.
, 2023-05-24 00:38, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Nu lūk šeit Tev piekrītu pilnībā, es arī ar Irbi sadzertu tīri, lai cilvēks atvērtos un atbildētu godīgi uz neertiem jautājumiem. Citādi tēlu sabiedrībai radījis vienu, bet realitāte ojojoi .

Bet reizēm gadās tā, ka daži pie alko paliek tieši noslēgtāki vai "guļošie" ei nu sazin, kā notrāpās
Vispār jau Irbe alko nelieto ne piles. Nekādu! To viņš vairākās intervijās ir teicis.
, 2023-05-24 00:39, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Vēl jau amerikāņiem čehi jāuzvar un šveiciešiem- vāci!
Protams pilnā arenā var arī zviedrus uzvarēt, bet stipri jāpieliek, jo zviedru vārtsargs būs labāks par Šveices 3 vārtsargu!
Protams,es runāju tikai par iespēju.
, 2023-05-24 00:40, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: 195x115
Bilde bildēta pirms mēneša
Tu norm notievējis! Kā tas izdevās?
, 2023-05-24 00:40, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Tu norm notievējis! Kā tas izdevās?
fotošops
, 2023-05-24 00:41, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Manos 53 gados jau ļoti grūti uz pilnību tiekties.
Nekad nav par vēlu ! Man tev YouTube linkus iesviest uz kultūristiem 60-70 gadīgiem vai citiem frīkiem kas paņēmuši sevi zem kntroles pāri par 60 gadiem ?! Protams viss slēpjas vēlmē un dzelžainā gribāun motivacijā ... Es tikai saku - ka ja papēta avotus un pastudē , tad tas ir vienkāršāk ka škiet un tur nekas tik ļoti sarēžģīts nav, tikai maza neliela piespiešanās
, 2023-05-24 00:42, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vispār jau Irbe alko nelieto ne piles. Nekādu! To viņš vairākās intervijās ir teicis.
Bet tikko te iesvieda insaidera info ka viņš ir kodis kopā ar izlases čaļiem ! Kuram man tagad ticēt ?
, 2023-05-24 00:43, pirms 2 gadiem
Info no IIHF,1/2 CAN vai FIN
, 2023-05-24 00:43, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Tu norm notievējis! Kā tas izdevās?
Jau trīs gadus nelietoju absolūti nekādu alko un saldumus.
Plus gana bieži daudz nūjoju. Pirms divām nedēļam gāju pārgājienā.
https://kalendars.liepaja.lv/lv/2023-05-13:39016
, 2023-05-24 00:44, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: fotošops
, 2023-05-24 00:44, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Bet tikko te iesvieda insaidera info ka viņš ir kodis kopā ar izlases čaļiem ! Kuram man tagad ticēt ?
Viņš savos, 53.g. ir dikti naivs. Sabiedrības maska un realitāte. Un, tagad saliekam 1+1. Cilvēks, kurš ikdienā nelieto...ar puišiem paņem pāris glāzītes, kas notiek? Kamon, ja esiet pieauguši cilvēki, tad vēl no koju un studiju gadiem zināt labi, kas notiek.
, 2023-05-24 00:45, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Nekad nav par vēlu ! Man tev YouTube linkus iesviest uz kultūristiem 60-70 gadīgiem vai citiem frīkiem kas paņēmuši sevi zem kntroles pāri par 60 gadiem ?! Protams viss slēpjas vēlmē un dzelžainā gribāun motivacijā ... Es tikai saku - ka ja papēta avotus un pastudē , tad tas ir vienkāršāk ka škiet un tur nekas tik ļoti sarēžģīts nav, tikai maza neliela piespiešanās
Zinu, zinu! Es tikai pajokoju!
Kaut kā nejūtu baigo vajadzību tiekties uz pilnību. Šobrīd jūtos ļoti labi un komfortabli.
, 2023-05-24 00:46, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jau trīs gadus nelietoju absolūti nekādu alko un saldumus.
Plus gana bieži daudz nūjoju. Pirms divām nedēļam gāju pārgājienā.
https://kalendars.liepaja.lv/lv/2023-05-13:39016
Par alko nepateikšu īsti, bet to ka cukurs ir 'baltā nāve' tas viennozīmīgi un RESPECT ka maksimāli centies no tā izvairīties un ja uzņemt tad tikai dabiskā vaidā caur augļiem un ogām un medu varbūt
, 2023-05-24 00:47, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Viņš savos, 53.g. ir dikti naivs. Sabiedrības maska un realitāte. Un, tagad saliekam 1+1. Cilvēks, kurš ikdienā nelieto...ar puišiem paņem pāris glāzītes, kas notiek? Kamon, ja esiet pieauguši cilvēki, tad vēl no koju un studiju gadiem zināt labi, kas notiek.
Pasaki iemeslu-kāpēc Irbem melot, ka viņš absolūti nelieto?
, 2023-05-24 00:48, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Par alko nepateikšu īsti, bet to ka cukurs ir 'baltā nāve' tas viennozīmīgi un RESPECT ka maksimāli centies no tā izvairīties un ja uzņemt tad tikai dabiskā vaidā caur augļiem un ogām un medu varbūt
alko ir trakāks par cukuru
, 2023-05-24 00:48, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Par alko nepateikšu īsti, bet to ka cukurs ir 'baltā nāve' tas viennozīmīgi un RESPECT ka maksimāli centies no tā izvairīties un ja uzņemt tad tikai dabiskā vaidā caur augļiem un ogām un medu varbūt
Lai cik tas nebūtu dīvaini, bet alko ir ļoti bagāts ar kalorijām. Īpaši alus. Ne velti ir tāds teiciens par ''alus vēderiņiem''.
, 2023-05-24 00:49, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: alko ir trakāks par cukuru
Kuru vispār alkohols ir padarījis labāku?
, 2023-05-24 00:50, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Viņš savos, 53.g. ir dikti naivs. Sabiedrības maska un realitāte. Un, tagad saliekam 1+1. Cilvēks, kurš ikdienā nelieto...ar puišiem paņem pāris glāzītes, kas notiek? Kamon, ja esiet pieauguši cilvēki, tad vēl no koju un studiju gadiem zināt labi, kas notiek.
Mjā, no personīgās pieredzes man laikam būs tev jāpiekrīt .. Tie kas sludina pārmērīgu atturēšanos (bez reliģiskās bāzes un filosofoskā pamata tam visam apakšā) tie vienmēr šķitusi ļoti aizdomīgi tipiņi kas cenšas kaut ko maskēt un slēpt un izradīties labāki esam ...
, 2023-05-24 00:52, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: alko ir trakāks par cukuru
Nu, kas zin, kad amatieru hokejā dabūju kājas traumu, ilgi nācās iztikt bez sporta un pa ilgiem gadiem iemīļoju šokolādi bums 7kg klāt, vēlāk protams atguvu, bet uz našķiem vilka kā traks , taču nu jau atgāju. A citādi iesēdies mašīnā no LV uz Vāciju, vai Itāliju u.t.t.un tik benzīntankos vai ieskrietuvēs hops, viens batoniņš .

Taču, tagad labāk apēdu kādu augli vai pie tējas melnās pielieku medu.
, 2023-05-24 00:52, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Lai cik tas nebūtu dīvaini, bet alko ir ļoti bagāts ar kalorijām. Īpaši alus. Ne velti ir tāds teiciens par ''alus vēderiņiem''.
Pārsvarā ""alus vēderi'' aug nevis no paša alus ,bet gan no uzkodām ko parasti piekož pie alus
, 2023-05-24 00:53, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Lai cik tas nebūtu dīvaini, bet alko ir ļoti bagāts ar kalorijām. Īpaši alus. Ne velti ir tāds teiciens par ''alus vēderiņiem''.
Jau desmitgadi niekojos par daudz regulāri ar tīro spirtu un un dažādām šķaidīšanas un garšas kombinācijam komplektā ar visādiem ZERO cukura variantiem un nekādas svara komplikācijas man pagaidām nav novērojamas
, 2023-05-24 00:55, pirms 2 gadiem
jurkoo rakstīja: Pārsvarā ""alus vēderi'' aug nevis no paša alus ,bet gan no uzkodām ko parasti piekož pie alus
Prātīgs secinājums, jo alus traki veicina apetīti
, 2023-05-24 00:55, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Mjā, no personīgās pieredzes man laikam būs tev jāpiekrīt .. Tie kas sludina pārmērīgu atturēšanos (bez reliģiskās bāzes un filosofoskā pamata tam visam apakšā) tie vienmēr šķitusi ļoti aizdomīgi tipiņi kas cenšas kaut ko maskēt un slēpt un izradīties labāki esam ...
Tāpēc saku, nesaku, ka irbe ir kodējs kkāds , nē.
Bija mums amatieru hokejā viens čalis, nedzērājs (mazliet, ja tā nesmuki var teikt, botāniķis), reiz pēc spēles visi piekrita atpūsties pirtī. Un šis hops vienu, otro, trešo un pēc ceturtās buuum un bija pilnā, palika agresīvs, aizvedām šo mājās, tak izrādās šis tur bujānijis, ņēmis mašīnu braukt, taču nespējis iedarbināt. Kopš tās reizes šis vairs nav dzēris bet fakts paliek fakts, tas ir traki.
, 2023-05-24 00:56, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Nu, kas zin, kad amatieru hokejā dabūju kājas traumu, ilgi nācās iztikt bez sporta un pa ilgiem gadiem iemīļoju šokolādi bums 7kg klāt, vēlāk protams atguvu, bet uz našķiem vilka kā traks , taču nu jau atgāju. A citādi iesēdies mašīnā no LV uz Vāciju, vai Itāliju u.t.t.un tik benzīntankos vai ieskrietuvēs hops, viens batoniņš .

Taču, tagad labāk apēdu kādu augli vai pie tējas melnās pielieku medu.
Prieks ka esi sapratis un izmācījies un izpētījis KAS un KĀ ietekmē tavu organismu !
, 2023-05-24 00:57, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Prātīgs secinājums, jo alus traki veicina apetīti
Absolūta taisnība, tāpēc cenšos alu nelietot, tajās reizēs , kad kko paņema ar draugiem, viskijs, rums. Bet katram savs.
, 2023-05-24 00:58, pirms 2 gadiem
jurkoo rakstīja: Pārsvarā ""alus vēderi'' aug nevis no paša alus ,bet gan no uzkodām ko parasti piekož pie alus
Jā, arī fakts!
Tomēr pats alus arī ir kalorijām bagāts. Vienā litrā parastajā alus ir 430 kcal. Visādos medalos utt. pat stipri vairāk.
https://www.atbildigi.lv/kalorijas-...
, 2023-05-24 01:04, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Lai cik tas nebūtu dīvaini, bet alko ir ļoti bagāts ar kalorijām. Īpaši alus. Ne velti ir tāds teiciens par ''alus vēderiņiem''.
alus ir bagāts ar apini, kas ir apetīti veicinošs produkts. Tur aiziet čipsi u.t.t. un alus vēders.
, 2023-05-24 01:06, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Nu, kas zin, kad amatieru hokejā dabūju kājas traumu, ilgi nācās iztikt bez sporta un pa ilgiem gadiem iemīļoju šokolādi bums 7kg klāt, vēlāk protams atguvu, bet uz našķiem vilka kā traks , taču nu jau atgāju. A citādi iesēdies mašīnā no LV uz Vāciju, vai Itāliju u.t.t.un tik benzīntankos vai ieskrietuvēs hops, viens batoniņš .

Taču, tagad labāk apēdu kādu augli vai pie tējas melnās pielieku medu.
Saprotu, tā gadās. Pats savulaik uz benzīntanku paikas resnēju
, 2023-05-24 01:23, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Ja Vācija un Čehija zaudē ceturtdaļfinālā, mēs nevaram būt zemāk par 6.vietu.
ja uzvaram 1/4 tad nevaram būt zemāk par 4.
, 2023-05-24 01:24, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Nu, sāksim ar to, ka kopā mums nenosvilpa 8 tīrus sodus, Šveicei 3... jūti atšķirību?
Mazais tirliņ, tu no hokeja vispār kaut ko sajēdz?
, 2023-05-24 01:28, pirms 2 gadiem
Pēc šitādas spēles aizmigt nav iespējams! Bet jāmēģina tomēr!
, 2023-05-24 01:30, pirms 2 gadiem
Nu skaisti!Vienīgi,ja bez emocijām,šveiciešiem tomēr neko īsti nevajadzēja..Bet nu izmantojām to,un tālāk ejam,malači!
, 2023-05-24 01:31, pirms 2 gadiem
Beidzot sakarīgs vairākums,ja spēlē ar diviem aizsargiem kā vecos laikos uzreiz gols!
, 2023-05-24 01:31, pirms 2 gadiem
White SUPREMACY rakstīja: Bet nu zviedri kā valsts un sabiedrība ir vairākus līmeņus augstāka par Latviju bez kādiem variantiem ! Un es ļoti ceru ka tas pierādīsies arī hokeja laukumā ! Kā godīgs Zviedrijas nodokļu maksātājs ļoti ilgu laiku jau, es ceru ka taisnība uzvarēs ..
Zviedri jau pagājušajā gadsimtā palika par mīkstajiem d+rsas laizītājiem, laizīja d+rsu Hitleram, laizīja dirsu utainajiem un staļinam, izdeva mūsu leģionārus utainajiem tikai, lai gūtu bablonu, tahad mīkstie laiza muslimiem .
, 2023-05-24 01:40, pirms 2 gadiem
WKS rakstīja: Zviedri jau pagājušajā gadsimtā palika par mīkstajiem d+rsas laizītājiem, laizīja d+rsu Hitleram, laizīja dirsu utainajiem un staļinam, izdeva mūsu leģionārus utainajiem tikai, lai gūtu bablonu, tahad mīkstie laiza muslimiem .
Nu pārspīlēti protams, bet sava taisnība tur protams ir ..
, 2023-05-24 01:41, pirms 2 gadiem
ervinss rakstīja: Beidzot sakarīgs vairākums,ja spēlē ar diviem aizsargiem kā vecos laikos uzreiz gols!
Beigu baigās vairākumu statistika nemaz nav slikta - šis jau bija 5 gols vairākumā Latvijas izlasei. Cita lieta, ka tikai divi vārti uzskatāmi par klasiskām vairākuma izspēlēm. Pārējie bija tādi nestandarta vārti ātrajos pretuzbrukumos vai kā tamlīdzīgi.
, 2023-05-24 01:45, pirms 2 gadiem
Jāuzteic arī Latvijas mazākums. Šodien ielaidām, bet tie bija tikai otrie zaudētie vārti mazākumā visā turnīrā. Tas ir teju zviedru līmenis. Zviedri neko mazākumā nebija ielaiduši līdz šodienai, kad dabūja divas ripas no amerikāņiem.
, 2023-05-24 01:54, pirms 2 gadiem
Lasu komentārus un brīnos, NEVIENS nav ieminējies par to, ka Harka-Barvedis pirmo reizi LV Hokeja vēsturē ir ievedis Latvijas izlasi spēcīgāko Sešiniekā, VOT!
, 2023-05-24 02:03, pirms 2 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Lasu komentārus un brīnos, NEVIENS nav ieminējies par to, ka Harka-Barvedis pirmo reizi LV Hokeja vēsturē ir ievedis Latvijas izlasi spēcīgāko Sešiniekā, VOT!
tupais lūzeri, par sešiniekiem nav vērts runāt, jo ir plānā četrnieks
, 2023-05-24 02:12, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: tupais lūzeri, par sešiniekiem nav vērts runāt, jo ir plānā četrnieks
Arīdzan fakts, tikai gadījumā, ja nespīdēs Medāļi ( tfu, tfu, tfu,) varēsim DROŠI lepoties ar Sešinieku, kas vēl NEKAD mūsu Hokeja vēsturē nav noticis, VOT!
, 2023-05-24 02:13, pirms 2 gadiem
Atkal jālej sviedri
Šoreiz pret zviedriem
, 2023-05-24 02:16, pirms 2 gadiem
Apsveicu Dročimolu, pie tam vēl sirsnīgi! Ja gadījumā ar NHL viņš riktīgi izgāzās, tad PČ kontekstā prognozes piepildījās Bet, savukārt Algunopim un Kafijonkulim kauns un liels negods, ja šitā tendenciozi NEPAMATOTI paredz mūsējo izgāšanos
, 2023-05-24 02:53, pirms 2 gadiem
Paldies, puiši! Patiešām pelnīts sasniegums! Redzot šo spēli, es ticu, ka neviens šķērslis nav nepārvarams! Ceļam galvas vēl augstāk un koncentrējamies uz nākošo mērķi! LATVIJAS LEPNUMS! 👍👍👍
, 2023-05-24 03:33, pirms 2 gadiem
kasagrande rakstīja: Inreresanti, ka šodien tieši potenciālie līderi bija tie, kuriem rokas nenotrīcēja.
Labi ka tev sieva bomze ..
, 2023-05-24 05:04, pirms 2 gadiem
cik super,kad redzi,ka mūsējie latviešu džeki uzvar un parāda visādiem rašistu ņuņņām vietu...Latvijas nolicējiem ir viena vieta - aiz Zilupes - savā parašas laimes zemē...cerams tur jūslīdzīdie reiz gūs laimi
*tikmēr Mana Sirds ir Latvija!💕🇱🇻
UZ PRIEKŠU LATVIEŠI!🇱🇻
, 2023-05-24 07:32, pirms 2 gadiem
Labi puikas nokapāja
, 2023-05-24 08:42, pirms 2 gadiem
Nu be... šī bija dirsā spēle😂
, 2023-05-24 12:22, pirms 2 gadiem
Nu apsveicu, apsveicu... kaut gan neticēju( bet cerēju, protams), pēc Šveices trešā jau vispār. Par pašu spēli jau vairs nav ko. Tagad tik uz priekšu!
, 2023-05-24 14:42, pirms 2 gadiem
Apsveicu!!!!! Ko tādu negaidīju, nu malači gan, kāds prieks!