Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3014, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Indrašis Latvijas izlasē - palikuši neatbildēti jautājumi

Rolands Eliņš

Viedoklis: Indrašis Latvijas izlasē - palikuši neatbildēti jautājumi
Miks Indrašis. Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Latvijas hokeja izlases kandidāti šonedēļ sākuši oficiālo sagatavošanās posmu pasaules čempionātam hokejā, un kandidātu vidū ir arī Vācijas hokeja līgā sezonu aizvadījis un iepriekšējā vasarā līgumam ar Maskavas "Spartak" uz laiciņu piekritis hokejists, proti, Miks Indrašis. Portāls Sportacentrs.com pievienojas viedoklim, ka Indrašim pirms spēlēšanas izlasē vajadzētu publiski salikt pa plauktiņiem pagājušās vasaras notikumus un savus lēmumus, kā arī savu teikto par to.

Pagājušajā vasarā no viena okupantu līgas kluba Maskavas "Spartak" paziņojuma sacēlās vētra Latvijas hokejā. Mūsu sporta medijus pāršalca virsraksti, kuros blakus viens otram figurēja viens no Latvijas izlases ilggadējiem līderiem Miks Indrašis un Krievijas klubs Maskavas "Spartak". Virsraksti variējās no piesardzīgiem "Indrašis pievienojies "Spartak"" līdz atklāti uzbrūkošiem "Indrašis dodas pie okupantiem". Kā jau kutelīgās situācijās ierasts, visdrošākais variants virsrakstiem būtu bijis gluži vienkārši fakts - "Okupantu līgas klubs izziņo līgumu ar Indraši". Tad arī pēc tam varētu šķetināt, no kurienes šāds fakts uzradies un kādas tam būs sekas.

Kutelīgas situācijas gan ir grūtas tieši tāpēc, ka tajās grūti noreaģēt. Kā nekā, Indrašim pēc "Spartak" paziņojuma bija nepieciešama nedēļa, lai saorganizētu trīs rindkopas garu "Instagram" ierakstu, kurā noliegt savu pievienošanos "Spartak" un spēkā esoša līguma esamību (taču ne tā parakstīšanu), nosodīt Krievijas karu Ukrainā (pilnīgi pareizi!) un pārmest medijiem informācijas sniegšanu bez viņa viedokļa (netaisnīgi, jo pats jau izvēlējās nerunāt ne ar vienu, ignorējot visus sazināšanās mēģinājumus gan no mūsu portāla, gan citiem medijiem).

Patinam filmu uz priekšu līdz šodienai, un mums situācija ir tāda, ka Latvijas izlase trenera Harija Vītoliņa vadībā sākusi gatavošanos PČ un kandidātu vidū ir arī Indrašis. Varētu padomāt, ka, ja reiz okupantu klubs jūnijā viltoja Indraša parakstu, izplatīja dezinformāciju, piekrāpa vai uzpirka viņa aģentu vai nezin ko vēl, tad Indrašis šos deviņus mēnešus būtu pavadījis nemitīgā cīņā par savu taisnību, stāstot visiem pēc kārtas, kā tad Maskavas klubs pret viņu izrīkojies.

Bet noticis pretējais - Indrašis no šīs tēmas izvairījies un arī novembrī garākā sarunā "Tvnet" raidījumā "Hokeja anatomija ar Jēkabu Rēdlihu", kurā noliedza, ka būtu parakstījis līgumu ar "Spartak", vairākus jautājumus atstāja bez atbildēm. Vakardien LTV sižetā, kur Indrašim tika uzdots jautājums par "Spartak" tēmu un iespējamiem sarežģījumiem ar to, viņš atbildēja, ka viņam īsti nav, ko šeit komentēt, un ka nekādiem sarežģījumiem nevajadzētu būt.

Kad LHF pārstāvji uzrunāja portālu Sportacentrs.com, piedāvājot, ka varētu laikus sarunāt intervijas ar izlases kandidātiem, mūsu pirmā atbilde bija, ka no informācijas viedokļa svarīgākais būtu Indrašis, un - patīk tas vai nē - bet viņa dalība izlasē piesaistīs vislielāko uzmanību. LHF arī neiebilda un teicās mēģināt sarunāt šo lietu, kam Indrašis arī it kā piekrita, taču aicināja vispirms iesūtīt jautājumus rakstiski. Šīs tēmas jautājumiem nevienu ļoti pārsteigt īsti nevajadzētu, tad tie arī pirms nedēļām tika nosūtīti gan viņam, gan LHF. Pēc to saņemšanas Indrašis vairs komunikācijai neatsaucās.

Nedomājam arī, ka šajā ziņā īpaši izceļamies, un nešaubāmies, ka arī citi Latvijas mediji ir vērsušies pie LHF preses dienesta ar līdzīgu interesi, un šeit liekas tikai korekti atgādināt Indrašim viņa vārdus 2022. gada 5. jūlijā : "Redzēju, ka šajā dienās daudzi raksta - “šajā situācijā var redzēt manu īsto nostāju”, to pašu gribu teikt par visiem inteliģentajiem cilvēkiem, kas pauda savu neadekvāto un nepatīkamo viedokli manā virzienā, balstoties uz neapstiprināto informāciju medijos un sociālajos tīklos un pieņemot, ka tā ir vienīgā patiesā informācija."

Protams, ja spēlētājs pats izvēlas no savas puses par informāciju neko neizteikties, tad viss par to rakstītais ir nosaucams par "vienpusēju neapstiprinātu informāciju", un, ja šādas taktikas ētiskums liekas pieņemams, tad neko iebilst nevar. Līdz brīdim, kad spēlētājs tiek aicināts pārstāvēt savu valsti Latvijas izlases rindās. Indraša neizskaidrotā situācija un ieņemtā "pie skandāla vainīgi citi, bet neko neskaidrošu" pozīcija Latvijas izlasei šobrīd nāk par sliktu un mazina līdzjutēju atbalstu tai, kā arī rada jautājumus citās hokeja zemēs. Maziņš, bet piemērs tāpat - tūlīt jāaizvada pārbaudes spēles pret Poliju, kuras lielākais hokeja portāls mačus pret Latviju piesaka ar Indraša tēmu virsrakstā. Un naivi domāt, ka šī tēma līdz maija vidum pazudīs.

Šeit noteikti jāpiemin arī izlases galvenā trenera Vītoliņa, kuram pašam Latvijas hokeja folklorā ir palikušas Georga lentītes nokrāsas, atbildība par situāciju un ieņemtā nostāja "pārkāpis neko nav, tātad var spēlēt, un papildus komentāri no manas puses neprasās". No kluba trenera neprasītos. No izlases trenera prasās gan, un brīdī, kad divi izlases spēlētāji patiešām aizbrauc uz agresorvalsti pelnīt naudu, ir par maz tikai ar nožēlu atzīmēt faktu, ka Latvijas likumu dēļ viņi izlasei ir zuduši. Galu galā, izlases trenerim būtu jābūt arī nosacītam viedokļa līderim, un ne viss, kas ir legāls, ir arī labs, apsveicams un izlases pārstāvēšanas godu pelnošs.

LHF preses dienestam tomēr līdz šim neizdevās pārliecināt Indraši, ka publiska "grēksūdze" ir tas, kas šobrīd noderētu visai izlasei. Kā nekā, LHF tomēr jūt līdzjutēju noskaņojumu, un nevajag īpaši vērīgas acis, lai pamanītu, ka federācijas skaisti noformētajos sociālo tīklu postos par izlases kandidātu pievienošanos - atšķirībā no gandrīz visiem pārējiem - Indrašim sava efektiem izgreznotā bildīte vēl nav tikusi veltīta.

Taču kolektīvā atmiņa tomēr ir varena lieta, un, ja LTV šobrīd veido sižetu, kurā saka, ka "vasarā mediji ziņoja par Indraša līgumu ar "Spartak", bet hokejists šīs baumas vēlāk noliedza", tad ar laiku arī aizmirsīsies, ka šīs te "baumas" un "mediju ziņas" bija krievu kluba izziņots oficiāls līgums, nevis kaut kāds "Twitter" profila "RealHockeyNewsFromRussiaXXX" ieraksta atstāsts. Ņemot vērā Indraša komunikāciju par šo līgumu, acīmredzams liekas secinājums, ka viņam arī nebūtu iebildumu, ja tas gluži vienkārši aizmirstos un paliktu cilvēku atmiņā kā "kaut kas kaut ko ziņoja, bet Indrašis noliedza, un viss".

Diemžēl tas nav viss - portāls Sportacentrs.com jau vasarā vēstīja, ka līgums ar "Spartak" bija saņēmis abpusēju apstiprinājumu, turklāt jau 2022. gada maijā, proti, pusotru mēnesi pirms tā izziņošanas un divus mēnešus pēc Krievijas pilna mēroga iebrukuma Ukrainā. Mūsu portāla rīcībā esošā informācija liecina, ka līgums oficiāli bija daļēji noslēgts (nav gluži tā, ka pietiek ar vienu parakstu uz vienas A4 lapas), bet vēlāk domas mainītas. Un šis nepatīkamais fakts pieprasa plašākus skaidrojumus no spēlētāja puses un, ja tāda bija, tad kļūdas atzīšana būtu tikai vīrišķīga. Ja Indraši uz sākotnēju "jāvārdu" apvārdoja un pielauza "Dinamo" funkcionārs Guntars Paste, tad kāpēc to slēpt? Kā nekā, Pastem pašam nav nekādu problēmu par savu Indrašim izkārtoto līgumu publiski stāstīt "William Hill" video, kur hokeja aģents nejuta nekādas problēmas par savu sadarbību ar Krievijas klubiem arī pēc 2022. gada februāra.

Indraša sakarā tas tagad nenozīmē, ka pieprasām viņa tūlītēju izmešanu no izlases un mūžīgu izdzēšanu no Latvijas hokeja vēstures. Pavisam otrādi, šeit varam galdā likt PR padomu, ka kļūdas atzīšana un pēc tam nostāšanās vēstures pareizajā pusē ir lietas, ko var saprast un cienīt. Kā nekā, ideāli nodzīvot nevienam vēl nav sanācis. Un no situācijas, kad Indrašis iemet vārtus PČ mačā pret Kanādu, bet tribīnēs Rīgā ir sarauktas sejas un neizpratne, cik skaļi tagad drīkst kliegt, noteikti vēlas izvairīties visi, kas atbalsta Latvijas hokeja izlasi.

Lai nebūtu tā, ka "Sportacentrs vienkārši apvainojies, ka Indrašis nesniedz interviju", publicējam portāla galvenā redaktora Jāņa Celmiņa sagatavotos jautājumus, kuri tika pieprasīti intervijas noorganizēšanai un pēc kuru saņemšanas sekoja klusums. Šie jautājumi rakstīti sarunvalodā un ar domu darīt zināmu sarunas tēmas, nevis visu precīzi noformulēt vārds vārdā pirms sarunas sākuma, taču, lai būtu godīgi, šeit publicējam tos tieši tādos vārdos, kādus tos saņēma Indrašis.

•Tavs uzvārds visai neviennozīmīgi tiek locīts Latvijas izlases kandidātu sakarā, saistībā ar Rīgā gaidāmo pasaules čempionātu. Kāda ir tava nostāja par situāciju, kas izveidojās aizvadītā gada vasarā, kad parakstīji līgumu ar Maskavas “Spartak”?

•Pastāsti pats reizi par visām reizēm par līguma (dokumentu) parakstīšanu. Kā un kad tas notika, jo oficiāli ziņas par tavu pievienošanos Maskavas “Spartak” parādījās tikai aizvadītā gada 29. jūnijā.

•Kurā datumā tu uzliki parakstus? Tas taču jau bija laiks, kad krievi bija iebrukuši Ukrainā… Cerēji, ka viss ātri beigsies? Nepadomāji sekas?

•Kas notiek tavā galvā 29. jūnijā, kad Maskavas “Spartak” oficiāli izziņo šo līgumu?

•Kāpēc tu nevēlējies runāt ar žurnālistiem un izklāstīt situāciju? Pats personīgi mēģināju vairākkārt ar tevi sazināties.
Kuluāros runāja, ka tev pat esot bijis bail iziet uz ielas… esot aizbraucis kaut kur uz laukiem, nozudis.

•Kas šajā laikā notiek tavā telefonā? Sociālajos tīklos? Cik daudz vēstuļu saņēmi? Cik daudzi tevi pasūtīja trīs mājas tālāk?

•Krievi Ukrainā iebruka 24. februārī, līgums tika izziņots tikai 29. jūnijā. Vai šajā laika posmā tu centies sadarbību pārtraukt?

•Kas bija tavi padomdevēji un atbalsta personas šajā laikā?

•Nedēļu pēc līguma izziņošanas tu nāc klajā ar paziņojumu, kurā noliedz līguma esamību, nosodi karu Ukrainā un pasaki, ka uz Krieviju spēlēt nebrauksi. Kas bija šī Instagram ieraksta iniciators?

•Tajā pašā dienā LHF paziņoja, ka apstiprina transfēru uz Vācijas klubu. Pastāsti nedaudz juridisko pusi, jo pāris dienas vēlāk “Spartak” klubs ziņoja, ka līgums ar tevi parakstīts pēc reglamenta un solīja tiesāties. Kā visu izdevās “izrullēt”?

•Juridiski likumu tu neesi pārkāpis, uz Krieviju spēlēt neaizbrauci, taču “nē” arī uzreiz nepateici. Vai tu pats saproti, kāpēc šobrīd sabiedrības attieksme pret tevi nav viennozīmīga?

•Pasapņojam! Tu aizvadi lielisku pasaules čempionātu un kāds no KHL klubiem vasarā vēršas pie tevis ar iespaidīgu piedāvājumu. Kāda ir tava atbilde?

•Tālāk par sezonu Vācijā, hokeja saimniecību un tur spēlēto hokeju…

1 2 3 88 komentāri

     [+] [-]

, 2023-04-05 12:21, pirms 2 gadiem
Del 5ciem Latvijas zurnalistiem tads haips 😂 ja reiz neizbrauca un neuzvilka kreklu, tad ir izdarijis to, ka palika lojals mums viisiem un, lai ka bija, bet palika pie sava un nekur neaizbrauca mums par prieku!

     [+] [-]

, 2023-04-05 12:26, pirms 2 gadiem
Jūs stulbie žurnālisti. Tak liekat viņu mierā.. cik var? Tā kā tādas vecas klaču bābas, kurām vajag vēl un vēl drāmas..

  +2 [+] [-]

, 2023-04-05 12:30, pirms 2 gadiem
Jūs vrat at...isties no Indraša ?! Nav viņš spēlējis okupantu līgā un VISS ! Mums ir vajadzīgs psihiski līdzsvarots hokejists izlasē, nevis žurnālistu sačakarēts dārzenis! Roland Eliņ - Tu neesi , gadījumā, slēpti apbrīnojis puķinu? Izskaidro tagad mums , lūdzu, ir tādas runas i-netā! Bez izskaidrošanās nez vai Tev ir tiesības publiski izplatīt savus domrakstus! Izskaidrojies TŪLĪT PAT !!!

  -4 [+] [-]

, 2023-04-05 12:35, pirms 2 gadiem
Calvin rakstīja: Jūs vrat at...isties no Indraša ?! Nav viņš spēlējis okupantu līgā un VISS ! Mums ir vajadzīgs psihiski līdzsvarots hokejists izlasē, nevis žurnālistu sačakarēts dārzenis! Roland Eliņ - Tu neesi , gadījumā, slēpti apbrīnojis puķinu? Izskaidro tagad mums , lūdzu, ir tādas runas i-netā! Bez izskaidrošanās nez vai Tev ir tiesības publiski izplatīt savus domrakstus! Izskaidrojies TŪLĪT PAT !!!
Indrašis nebūs izlasē.

  +6 [+] [-]

, 2023-04-05 12:37, pirms 2 gadiem
Publicētie jautājumi, manuprāt, ir neprofesionāli formulēti, šo visu varētu arī pasniegt mierīgākā, inteliģentā kā un ne tik uzbrūkošā formātā. Domāju, ka šeit trūkst elementāras izpratnes par to, kā saņemt interesējošu informāciju, neradot diskomfortu intervējamai personai. Piekrītu, ka būtu jauki saņemt atbildes uz šādiem jautājumiem, bet tas ir jādara pārdomātāk, nevis pratināšanā čekas stilā...

  -2 [+] [-]

, 2023-04-05 12:46, pirms 2 gadiem
Piedot? Kāpēc? Nu un ka nenospeleja nevienu spēli kadam ķīselim galvā jābūt, lai vispār parakstitu ligumu ar okupantu klubu? Lieliska reklāma hokeja izlasei un hokejam kopumā. Varbūt ari jalauj izlasē spēlēt Kalniņam ar Jelisejevu? Žēl ka tik daudzim hokeja faniem tikai aldaris galvā un 3 saukļi.

  -4 [+] [-]

, 2023-04-05 12:48, pirms 2 gadiem
rigodo rakstīja: Del 5ciem Latvijas zurnalistiem tads haips 😂 ja reiz neizbrauca un neuzvilka kreklu, tad ir izdarijis to, ka palika lojals mums viisiem un, lai ka bija, bet palika pie sava un nekur neaizbrauca mums par prieku!
Tas tikai pierāda cik mīksti mums ir tā saucamie zurnalusti. Nedod dievs Mikam uzbraukt, viņš taču vairs nekad nedos intervijas. Lai nedod. Cilvēks gribēja spēlēt khl, ar to viss pateikts.

  -2 [+] [-]

, 2023-04-05 12:58, pirms 2 gadiem
Rubentus rakstīja: Tas tikai pierāda cik mīksti mums ir tā saucamie zurnalusti. Nedod dievs Mikam uzbraukt, viņš taču vairs nekad nedos intervijas. Lai nedod. Cilvēks gribēja spēlēt khl, ar to viss pateikts.
Tu gribēji paņemt priekšā meiteni, bet nepaņēmi, bet gribēji, ar to viss pateikts... Kur tādi i.diņi rodas

  +2 [+] [-]

, 2023-04-05 13:07, pirms 2 gadiem
Sportacentrs, varat likt mierā Induli? Sak jau besīt šitas, lai Indulis mauc LV izlase, neko sliktu viņš nav izdarijis.
Taka tadi žurkas!!!

  +1 [+] [-]

, 2023-04-05 13:17, pirms 2 gadiem
Cik var pie****ies? "Noilgums ir pagājis",
vai jūs par to, ka sliktas domas padomājat arī soda? Kāda jēga tagad pēkšņi pirms PČ cilāt un taisīt bezjēdzīgu rezonansi?

  -3 [+] [-]

, 2023-04-05 13:18, pirms 2 gadiem
Es arī negribu Miku izlasē, viņš mainīja domas tikai dēļ sabiedrības spiediena bija par mīkstu lai ietu līdz galam. Mikam ir vienalga kas notiek Ukrainā kas varētu notikt Latvijā. Miks domā par savu kabatu un par to kā ērtāk iekārtoties lai neviens viņu nebaksta, ideāli ja uzskata par elku. Ja Koļa nespēlē izlasē tad bez Mika mēs arī iztiksim, būs tikai taisnīgi. Tambijeva un Nikola sasniegumus šosezon neviens nezin un negrib dzirdēt, kāpēc lai gribētu dzirdēt Mika. Nu un protams neaizmirsīsim ka izlasē jēga no viņa nekāda, pēdējā PČ vispār kā tāds dārzenis bija...
Slēpts komentārs: Skudriniekss
Slēpts komentārs: damokla_zobens_22

  -2 [+] [-]

, 2023-04-05 13:25, pirms 2 gadiem
haha, pratināšana kgb stilā ar vienu pareizo viedokli neiet cauri, cilvēki atbalsta Indraši, carams izturēs un neļaus maitulijām sevi izēst no izlases

     [+] [-]

, 2023-04-05 13:27, pirms 2 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Kungi! Jautājums ir ļoti īpašs un tajā pašā laikā ļoti triviāli vienkāršs!
Atmetam tēmu līgums vai nav līgums.
Tēma ir par to, vai Indrašis ienīst vai neienīst krievus.
Ja viņš saka - es ienīstu krievus, es esmu pie jums, nav jautājumu. Visi viņu apskauj, tu esi mūsējais.
Ja viņš pat nevar tik daudz izdvest, tad kas viņš par patriotu un kā var spēlēt izlasē?
Ja tu liec visus vienā maisā, tad pats esi pelnījis būt ienīsts. Kamēr tādi cilvēki pastāvēs, tikmēr pasaulē nekad nebūs miera, jo ne ar ko neesi citādāks par tādiem krieviem ,kas ienīst visus rietumu pasaulē..

  -3 [+] [-]

, 2023-04-05 13:28, pirms 2 gadiem
Kāpēc nav līdzīgu rakstu par situāciju ar Latvijas sieviešu hokeja izlasi? Spēlējam vienā grupā ar Ziemeļkorejas izlasi, valsts kur cilvēkiem vispār nav tiesību. Kāpēc ļaut viņiem piedalīties?

  -4 [+] [-]

, 2023-04-05 13:30, pirms 2 gadiem
Rubentus rakstīja: Piedot? Kāpēc? Nu un ka nenospeleja nevienu spēli kadam ķīselim galvā jābūt, lai vispār parakstitu ligumu ar okupantu klubu? Lieliska reklāma hokeja izlasei un hokejam kopumā. Varbūt ari jalauj izlasē spēlēt Kalniņam ar Jelisejevu? Žēl ka tik daudzim hokeja faniem tikai aldaris galvā un 3 saukļi.
Ja Nikolajs Jeļisejevs nomainīs vārdu uz Мiкола Iлiсеев, ļausim spēlēt izlasē?

Ja par trim saukļiem. Divi, tavuprāt, noteikti ir "kavida nau" un "atlajst sajmu". Bet trešais?

P.S. Kuru dienestu pārstāvi?

  +4 [+] [-]

, 2023-04-05 13:31, pirms 2 gadiem
reiiniss rakstīja: Kāpēc nav līdzīgu rakstu par situāciju ar Latvijas sieviešu hokeja izlasi? Spēlējam vienā grupā ar Ziemeļkorejas izlasi, valsts kur cilvēkiem vispār nav tiesību. Kāpēc ļaut viņiem piedalīties?
Ziemeļkoreja nav uzbrukusi kaimiņvalstij, un okupējusi tās teritorijas. Un tā ir ļoti būtiska atšķirība.

  -3 [+] [-]

, 2023-04-05 13:35, pirms 2 gadiem
Kad jāpilda no augšas doto uzdevumu, tad kā šakāļi uzmetas gan Briedim, gan Indrašim, bet kad pašiem neizdīga tēma (piemēram, nesenā Steļmaha sāga), tad klusums.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-05 13:37, pirms 2 gadiem
damokla_zobens_22 rakstīja: Латышский хоккейный репортёр, иди на *уй!
Es saprotu, ka tevis pielūgtajā paRašā ar vārda brīvību ir tā kā ir, bet Latvijā ar vārda brīvību viss ir gana labi.
Tāpat es saprotu, ka tev ir svešs jēdziens-pētnieciskā žurnālistika.😁
Šeit neliels info, kas ir pētnieciskā žurnālistika:
''Pētnieciskā žurnālistika ir ilgstošs žurnālista izpētes darbs, kuru viņš dara pēc paša iniciatīvas un ierosmes. Tā ir būtiskas informācijas atklāšana, kas ir nozīmīga sabiedrībai. Pētnieciskajā žurnālistikā kāds konkrēts temats tiek padziļināti izpētīts. Pētnieciskā žurnālistika aptver virkni publikāciju veidošanas aktivitāšu, sākot no vienkāršiem, uz ziņu balstītiem pētījumiem un beidzot ar slepenām darbībām, kas palīdz ieraudzīt dažādu notikumu saistību un iegūt ekskluzīvu informāciju.''

  -3 [+] [-]

, 2023-04-05 13:38, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ziemeļkoreja nav uzbrukusi kaimiņvalstij, un okupējusi tās teritorijas. Un tā ir ļoti būtiska atšķirība.
Bet viņi grib! Noteikti grib! Tāpat kā Indrašis esot gribējis!

P.S. Ziemeļkorejietes nav ieradušās uz turnīru.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-05 13:38, pirms 2 gadiem
Indulis negribēja, nepaguva, aizmirsa izmantot un samaksat par PR pakalpojumiem, lai uzlabotu savu reputāciju uzreiz pēc jezgas ar Spartak jautajumu.
Ogre mērs Egils Helmanis pēc jezgas ar Aventu saprazdams, ka ir pieķerts melos no PR specialistiem saņēma prezīzas norādes, kā skaidrot savu samelošanos. Tā pat ari Indulim vajadzēja pateikt "Biju noguris no garas sezonas un ķūdijos teikdams, ka nav līgums ar Spartak.

  -1 [+] [-]

, 2023-04-05 13:40, pirms 2 gadiem
Ko var ņemties?
Vai Indrašis spēlēja kolhoza līgā? -Nē.
Un viss. Ja grib būt konsekventi, tad ir jautājums- vai NHL spēlējošie drīkst spēlēt Latvijas izlasē? Pēc iepriekš notikušā ar tām atņemtajām un atkal atdotajām olimpiskās vienības stipendijām, tad atbilde ir - noteikti nē. Jo NHLā spēlē krievi un pūķina draugs ovečkins.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-05 13:41, pirms 2 gadiem
damokla_zobens_22 rakstīja: Bet viņi grib! Noteikti grib! Tāpat kā Indrašis esot gribējis!

P.S. Ziemeļkorejietes nav ieradušās uz turnīru.
Jā, viņi tiešām gribētu pakarot ar Dienvidkoreju, bet par cik rociņas par īsu, un spēciņš par maz, tad iznāk vien palikt gribot.
To ka Indrašis bija parakstījis līgumu ar Spartak es ne mirkli nešaubos. Tāpat kā to, ka gudri cilvēki viņam ieteica un palīdzēja nolēkt no šī līguma.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-05 13:42, pirms 2 gadiem
damokla_zobens_22 rakstīja: Ja Nikolajs Jeļisejevs nomainīs vārdu uz Мiкола Iлiсеев, ļausim spēlēt izlasē?

Ja par trim saukļiem. Divi, tavuprāt, noteikti ir "kavida nau" un "atlajst sajmu". Bet trešais?

P.S. Kuru dienestu pārstāvi?
Kāds sakars ar vārdu, uzvārdu? Runa ir par to, ka pateica - spēlēsi okupantu līgā - izlase ciet. Viņš var sevi pārsaukt, kaut par Jēzu Kristu. LHF nemaz nevar atļauties pielaist izlasē Kalniņu un Jeļisējevu - tad būs pārkāpts sporta likums un atā, atā valsts finansējums.

  -2 [+] [-]

, 2023-04-05 13:43, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es saprotu, ka tevis pielūgtajā paRašā ar vārda brīvību ir tā kā ir, bet Latvijā ar vārda brīvību viss ir gana labi.
Tāpat es saprotu, ka tev ir svešs jēdziens-pētnieciskā žurnālistika.😁
Šeit neliels info, kas ir pētnieciskā žurnālistika:
''Pētnieciskā žurnālistika ir ilgstošs žurnālista izpētes darbs, kuru viņš dara pēc paša iniciatīvas un ierosmes. Tā ir būtiskas informācijas atklāšana, kas ir nozīmīga sabiedrībai. Pētnieciskajā žurnālistikā kāds konkrēts temats tiek padziļināti izpētīts. Pētnieciskā žurnālistika aptver virkni publikāciju veidošanas aktivitāšu, sākot no vienkāršiem, uz ziņu balstītiem pētījumiem un beidzot ar slepenām darbībām, kas palīdz ieraudzīt dažādu notikumu saistību un iegūt ekskluzīvu informāciju.''
Atļausi pasmieties par vārda brīvību un Latvijas "pētniecisko žurnālistiku", turklāt pēc "savas ierosmes"?

Par Krieviju sen viss ir skaidrs. Cerams, ka panodīsies un sapratīsi, ka citur notiek tas pats.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-05 13:48, pirms 2 gadiem
toldo rakstīja: Indulis negribēja, nepaguva, aizmirsa izmantot un samaksat par PR pakalpojumiem, lai uzlabotu savu reputāciju uzreiz pēc jezgas ar Spartak jautajumu.
Ogre mērs Egils Helmanis pēc jezgas ar Aventu saprazdams, ka ir pieķerts melos no PR specialistiem saņēma prezīzas norādes, kā skaidrot savu samelošanos. Tā pat ari Indulim vajadzēja pateikt "Biju noguris no garas sezonas un ķūdijos teikdams, ka nav līgums ar Spartak.
Tā arī ir visa Induļa problēma, ka tā vietā, lai izrunātu, kas un kā bija klusē, kā ūdeni mutē ieņēmis. Ir tas senais stulbais teiciens - kas vainīgs, tas bailīgs. Kad parādījās runas par Daugaviņu un KHL, Kaspars, kurš uz to laiku skaitījās izlasē karjeru beidzis uzreiz pateica, ka piedāvājumi ir, bet nespēlēs KHL. Indrašim vajadzēja nedēļu, lai pateiktu 3 teikumus. Pateiktu uzreiz - liktu viņam mieru. Vai kaut ja piekristu plašāk izskaidrot, kā tad īsti bija. Kļūdīties ir cilvēcīgi. KP savulaik arī stulbi izmeta par latviešu valodu, kur žurnālisti vēl drusku patumšināja krāsas - laicīgi apjēdza, ko ievārīja un tagad ļoti retu, kuram tas vairs interesē.
Indrašis tieši tāpat varēja pateikt - jā, biju stulbs, nepadomāju. Kad apjēdzu uzreiz darīju visu, lai lauztu. Vai arī - nē, tie ir pilnīgi meli un tas, ko Paste stāsta pie VV ir tāda pati tiršana, kā 90%, ko viņš saka par citām lietām. Viss. Būtu miers. Bet ja bēg no jautājuma, kā no uguns, nu tad viss nav tīri.

  +3 [+] [-]

, 2023-04-05 13:50, pirms 2 gadiem
damokla_zobens_22 rakstīja: Atļausi pasmieties par vārda brīvību un Latvijas "pētniecisko žurnālistiku", turklāt pēc "savas ierosmes"?

Par Krieviju sen viss ir skaidrs. Cerams, ka panodīsies un sapratīsi, ka citur notiek tas pats.
Tevi, kāds liek ķurmī par to, ka sauc valdību par režīmu, tevi, kāds liek ķurmī par to, ka pasaki, ka te ir slikti? Tevi, kāds liek ķurmī par to, ka jau 3 gadus čīksti, ka kovids bija bleķis? Nē, neliek. Ja nebūtu vārda brīvības, tu un vēl vesela čupa pārtiktu no maizes un ūdens.
Pētnieciskā žurnālistika Latvijā eksistē. Tas, ka priekšpusē ir izbīdīts dzeltens draņķis, jo ar to var nopelnīt peso, nenozīmē, ka pētnieciskā žurnālistika neeksistē.
Slēpts komentārs: damokla_zobens_22

  -4 [+] [-]

, 2023-04-05 13:54, pirms 2 gadiem
klīst baumas, ka nhl gatavojoties maču sērijai ar nhl spēlējošajiem vatņikiem
vai kaut kas zināms vairāk
gribētos tāpat,lai pētnieciskā žurnālistika līdzīgus jautājumus uzdod vētram un migliniekam
vai arī lai liekas mierā un turpina ierasto copy paste darbu

  +2 [+] [-]

, 2023-04-05 13:57, pirms 2 gadiem
damokla_zobens_22 rakstīja: Atļausi pasmieties par vārda brīvību un Latvijas "pētniecisko žurnālistiku", turklāt pēc "savas ierosmes"?

Par Krieviju sen viss ir skaidrs. Cerams, ka panodīsies un sapratīsi, ka citur notiek tas pats.
Nevajag vēlamo uzdot par faktisko!
Zini kāda ir tādu kā tu lielākā problēma? Atbildu-ka zināt, ka Latvijas Satversmē ir 100 pants, kurš garantē vārda brīvību, bet nezināt, ka ir arī 116 pants, kurš nosaka kādos gadījumos šī vārda brīvība var tikt ierobežota.
Vārda brīvība nenozīmē nepārtraukti melot, bīdīt visādas absurdas sazvērestības teorijas utt. Viss tas ko tu un tev līdzīgie nepārtraukti nodarbojieties. Tas ir pavisam kaut kas cits.
Vēlreiz saku/rakstu-ar vārda brīvību Latvijā viss ir kārtībā. Starptautiskā preses un vārda brīvības aizstāvju organizācija ''Reportieri bez robežām'' reitingā Latvija stabili turas Top 25 no no 180 valstīm.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-05 14:01, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: klīst baumas, ka nhl gatavojoties maču sērijai ar nhl spēlējošajiem vatņikiem
vai kaut kas zināms vairāk
gribētos tāpat,lai pētnieciskā žurnālistika līdzīgus jautājumus uzdod vētram un migliniekam
vai arī lai liekas mierā un turpina ierasto copy paste darbu
Ja atmiņa neviļ, tad Vētras un Miglinieka epopejā ir bijis gana daudz interviju un rakstu. Takā nevar teikt, ka neko žurnālisti nav rakstījuši par viņu izvēlēm. Pie tam rēķinoties ar to, ka šīs lietas ir nesalīdzināmas kaut vai tāpēc, ka Vētra un Miglinieks savu izvēli izdarīja pamatīgos juku laikos.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-05 14:01, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ja atmiņa neviļ, tad Vētras un Miglinieka epopejā ir bijis gana daudz interviju un rakstu. Takā nevar teikt, ka neko žurnālisti nav rakstījuši par viņu izvēlēm. Pie tam rēķinoties ar to, ka šīs lietas ir nesalīdzināmas kaut vai tāpēc, ka Vētra un Miglinieks savu izvēli izdarīja pamatīgos juku laikos.
runa ir par principu
ar induli visiem tāpat jau sen viss skaidrs
cilvis,kas ar gŗūtībām veido teikumus ir viegli ietekmējams

  -3 [+] [-]

, 2023-04-05 14:03, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tevi, kāds liek ķurmī par to, ka sauc valdību par režīmu, tevi, kāds liek ķurmī par to, ka pasaki, ka te ir slikti? Tevi, kāds liek ķurmī par to, ka jau 3 gadus čīksti, ka kovids bija bleķis? Nē, neliek. Ja nebūtu vārda brīvības, tu un vēl vesela čupa pārtiktu no maizes un ūdens.
Pētnieciskā žurnālistika Latvijā eksistē. Tas, ka priekšpusē ir izbīdīts dzeltens draņķis, jo ar to var nopelnīt peso, nenozīmē, ka pētnieciskā žurnālistika neeksistē.
Bet ir taču cilvēki, kas iebāzti aiz restēm vai saņēmuši sodus.

Ja par Indraši. Kāda gan viņam būs motivācija pēc visas šitās *uiņas spēlēt? Nekāda. Un nešaubos, ka būs tādi, kas viņu izsvilptu.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-05 14:04, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tā arī ir visa Induļa problēma, ka tā vietā, lai izrunātu, kas un kā bija klusē, kā ūdeni mutē ieņēmis. Ir tas senais stulbais teiciens - kas vainīgs, tas bailīgs. Kad parādījās runas par Daugaviņu un KHL, Kaspars, kurš uz to laiku skaitījās izlasē karjeru beidzis uzreiz pateica, ka piedāvājumi ir, bet nespēlēs KHL. Indrašim vajadzēja nedēļu, lai pateiktu 3 teikumus. Pateiktu uzreiz - liktu viņam mieru. Vai kaut ja piekristu plašāk izskaidrot, kā tad īsti bija. Kļūdīties ir cilvēcīgi. KP savulaik arī stulbi izmeta par latviešu valodu, kur žurnālisti vēl drusku patumšināja krāsas - laicīgi apjēdza, ko ievārīja un tagad ļoti retu, kuram tas vairs interesē.
Indrašis tieši tāpat varēja pateikt - jā, biju stulbs, nepadomāju. Kad apjēdzu uzreiz darīju visu, lai lauztu. Vai arī - nē, tie ir pilnīgi meli un tas, ko Paste stāsta pie VV ir tāda pati tiršana, kā 90%, ko viņš saka par citām lietām. Viss. Būtu miers. Bet ja bēg no jautājuma, kā no uguns, nu tad viss nav tīri.
Šeit es tev absolūti piekrītu, jo Indrašis pats ar savu izvairīšanos runāt par šo tēmu visu situāciju padara vel dumjāku.
Būtu vienreiz atklāti pateicis kas un kā un punkts. Kurš sapratīs viņa izvēli to sapratīs, kurš nesapratīs, tas to arī nesapratīs.
1 2 3 88 komentāri