Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2976, Did:0, useCase: 3

Oficiāli: Rīga un Tampere iegūst tiesības rīkot 2023. gada PČ hokejā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Oficiāli: Rīga un Tampere iegūst tiesības rīkot 2023. gada PČ hokejā
Artūrs Šilovs. Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Šodien Starptautiskās ledus hokeja federācijas (IIHF) kongresā izlemts, ka 2023. gada pasaules čempionāts norisināsies Rīgā un Tamperē. Latvija uzņems savas apakšgrupas spēles, kā arī divus ceturtdaļfinālus.

Nākamā gada pasaules čempionāts hokejā norisināsies laika posmā no 12. līdz 28. maijam. Sākotnēji tas tika piešķirts Sanktpēterburgai, taču pēc Krievijas sāktā kara Ukrainā IIHF lēma to atņemt. Rīgas un Tamperes kandidatūra sākotnēji konkurēja ar Ungārijas un Slovēnijas kopīgo pieteikumu, taču pēc neskaidrībām ungāru pusē beigās palika bez konkurentiem.

Tampere, kur pasaules čempionāts norisinās arī šobrīd, uzņems vienu apakšgrupu, divus ceturtdaļfinālus, abus pusfinālus un abas medaļu spēles. Savukārt Rīgā norisināsies viena apakšgrupa un divas ceturtdaļfinālu cīņas. "Arēna Rīga" uzņems deviņus ar pusi tūkstošus līdzjutēju, kamēr "Nokia Arena", kas tika atklāta pirms pusgada, spējīga uzņemt 13,5 tūkstošus fanu.

Rīga un Tampere viena no otras atrodas tikai 501 kilometra attālumā. Komandas pēc izslēgšanas spēļu turnīra sasniegšanas uz vienu vai otru pilsētu tiks nogādātas ar čārtera lidojumiem.

"Esam ļoti priecīgi uzņemt pasaules čempionātu kopā ar mūsu hokeja draugiem un kolēģiem no Somijas,” sacīja Latvijas Hokeja federācijas prezidents Aigars Kalvītis. "Esam uzkrājuši neatsveramu čempionāta rīkošanas pieredzi, ir saprotams process un skaidrs sagaidāmais rezultāts. Taču pats svarīgākais – mums būs iespēja revanšēties skatītājiem par to, ka aizritējušais čempionāts notika gandrīz pie tukšām tribīnēm. 2023. gadā lai rīb un skaņi pieskan "Arēna Rīga"!"

Izmantotie resursi:
https://lhf.lv/lv/article/7115/tamp...

Slēpts komentārs: pernambucan0

  -3 [+] [-]

, 2022-05-27 13:58, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Teicami! Atkal būs iespēja vērtēt čaļu sniegumu klātienē! Ja barvedis paliks, varam gaidīt augstu mērķu sasniegšanu! Vēl jācer uz Daugaviņa, Dārziņa, Karsuma un Meijas atgriešanos!
Daugava un Darzins 100% nespeles!

  +9 [+] [-]

, 2022-05-27 13:59, pirms 3 gadiem
Super !
Vienu gadu atņēmam tarakānam ,nākamgad huilo .

     [+] [-]

, 2022-05-27 13:59, pirms 3 gadiem
Tā jau ok, bet vajadzēja panākt godìgāku finālstadijas spēļu sadalìjumu.
Otrs
Ja tardifs sadziedas ar putleru un batjku
Vai rīga uzņems kādu no šīm komandām?
Domāju, ka nē

  +8 [+] [-]

, 2022-05-27 13:59, pirms 3 gadiem
goriks rakstīja: Daugava un Darzins 100% nespeles!
Arī Balderis izlaidīšot 100%

  -1 [+] [-]

, 2022-05-27 14:01, pirms 3 gadiem
Baigi forši, cerams valdība atkal neizdomās uz čempi lokdaunu uzmočīt vai kaut kādus ierobežojumus

  -1 [+] [-]

, 2022-05-27 14:02, pirms 3 gadiem
j888 rakstīja: Arī Balderis izlaidīšot 100%
Zel! Varetu iemacit jaunajiem ka mest vartus!

  +1 [+] [-]

, 2022-05-27 14:02, pirms 3 gadiem
goriks rakstīja: Daugava un Darzins 100% nespeles!
Protams, ka pie tā georga lentes bruņinieka tikai retais ir ar mieru spēlēt.

  -4 [+] [-]

, 2022-05-27 14:03, pirms 3 gadiem
roliksis40 rakstīja: Baigi forši, cerams valdība atkal neizdomās uz čempi lokdaunu uzmočīt vai kaut kādus ierobežojumus
Gan jau būs normāli, tik traki kā Trudeau Kanādā ar covid ierobežojumiem neņemsies

  -3 [+] [-]

, 2022-05-27 14:03, pirms 3 gadiem
goriks rakstīja: Daugava un Darzins 100% nespeles!
Tad jau manīs!

  -1 [+] [-]

, 2022-05-27 14:04, pirms 3 gadiem
Cik liela iespējamība, ka PČ Rīgā spēlēs Dārziņš (70%), Daugaviņš (60%), Karsums (40%), Meija (30%). Ieliku savus procentus pie noteikuma, ja būs veseli. Meija no minētiem teorētiski var neiekļūt sastāvā. Arī Karsuma vieta varētu būt zem jautājuma zīmes.
Varbūt līdzjutēji var aicināt minētos hokejistus atgriezties izlasē un savas atvadu spēles izlasē nospēlēt Rīgā.

  +5 [+] [-]

, 2022-05-27 14:06, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Cik liela iespējamība, ka PČ Rīgā spēlēs Dārziņš (70%), Daugaviņš (60%), Karsums (40%), Meija (30%). Ieliku savus procentus pie noteikuma, ja būs veseli. Meija no minētiem teorētiski var neiekļūt sastāvā. Arī Karsuma vieta varētu būt zem jautājuma zīmes.
Varbūt līdzjutēji var aicināt minētos hokejistus atgriezties izlasē un savas atvadu spēles izlasē nospēlēt Rīgā.
Jūsu procenti ir kļūdaini.

     [+] [-]

, 2022-05-27 14:08, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Cik liela iespējamība, ka PČ Rīgā spēlēs Dārziņš (70%), Daugaviņš (60%), Karsums (40%), Meija (30%). Ieliku savus procentus pie noteikuma, ja būs veseli. Meija no minētiem teorētiski var neiekļūt sastāvā. Arī Karsuma vieta varētu būt zem jautājuma zīmes.
Varbūt līdzjutēji var aicināt minētos hokejistus atgriezties izlasē un savas atvadu spēles izlasē nospēlēt Rīgā.
Ja čaļi aizvadīs normālu sezonu kādā no ne pašiem grūtākajiem Eiropas čempionātiem, bez gariem pārlidojumiem, viss ir iespējams!

  +5 [+] [-]

, 2022-05-27 14:11, pirms 3 gadiem
Nu, nu skatīsimies. Ja, krievi un baltkrievi tiks izskatīti kā dalībnieki, pat ja karš būs beidzies, neticu šim čempim Rīgā. Valdība noteikti uzliks ūltimātu par šo + nedomāju arī, ka Somija gribēs uzņemt šīs valstis.

  +5 [+] [-]

, 2022-05-27 14:12, pirms 3 gadiem
Tagad tikai gaidam, kad Kira bļaus, ka ja viņš būtu pie stūres, Rīga ņemtu visu čempi nevis tikai daļu.

     [+] [-]

, 2022-05-27 14:13, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Cik liela iespējamība, ka PČ Rīgā spēlēs Dārziņš (70%), Daugaviņš (60%), Karsums (40%), Meija (30%). Ieliku savus procentus pie noteikuma, ja būs veseli. Meija no minētiem teorētiski var neiekļūt sastāvā. Arī Karsuma vieta varētu būt zem jautājuma zīmes.
Varbūt līdzjutēji var aicināt minētos hokejistus atgriezties izlasē un savas atvadu spēles izlasē nospēlēt Rīgā.
Daugaviņam dodu 95%, jo nepalaidīs garām čempionātu kas norisināsies mājās, + pie saviem skatītājiem.

  -3 [+] [-]

, 2022-05-27 14:13, pirms 3 gadiem
Cerams kāds tūrists arī atbrauks...

  -1 [+] [-]

, 2022-05-27 14:14, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Tad jau manīs!
Daugava būs...

  -2 [+] [-]

, 2022-05-27 14:17, pirms 3 gadiem
Nu ko , Daugava , Darziņš, Karsums pedejo čempi mājas?

  +2 [+] [-]

, 2022-05-27 14:23, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Cik liela iespējamība, ka PČ Rīgā spēlēs Dārziņš (70%), Daugaviņš (60%), Karsums (40%), Meija (30%). Ieliku savus procentus pie noteikuma, ja būs veseli. Meija no minētiem teorētiski var neiekļūt sastāvā. Arī Karsuma vieta varētu būt zem jautājuma zīmes.
Varbūt līdzjutēji var aicināt minētos hokejistus atgriezties izlasē un savas atvadu spēles izlasē nospēlēt Rīgā.
Kurš ir teicis, ka Dārziņš un Karsums vispār turpinās pro hokejistu karjeru?

     [+] [-]

, 2022-05-27 14:25, pirms 3 gadiem
marcco rakstīja: Daugaviņam dodu 95%, jo nepalaidīs garām čempionātu kas norisināsies mājās, + pie saviem skatītājiem.
Tev vispār ir sajēga, kas ir lineārās regresijas analīze vai tu šos procentus izvilki no kafijas biezumiem?

  -1 [+] [-]

, 2022-05-27 14:26, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kurš ir teicis, ka Dārziņš un Karsums vispār turpinās pro hokejistu karjeru?
Tev nepietiek ar to, ka viņi paši to ir teikuši?

  -2 [+] [-]

, 2022-05-27 14:26, pirms 3 gadiem
Machimol kalkulators rakstīja: Jūsu procenti ir kļūdaini.
Prognozes ļoti bieži ir kļūdainas. Ieraksti savus procentus.

  -2 [+] [-]

, 2022-05-27 14:27, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kurš ir teicis, ka Dārziņš un Karsums vispār turpinās pro hokejistu karjeru?
Neviens nav teicis un varbūt arī neturpinās karjeru. Neesmu rakstījis, ka viņi noteikti turpinās karjeru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-05-27 14:36, pirms 3 gadiem
Nebija pareizāk Šveicei atdot? Dēļ kovida 2020. Gadā jau tur nekas nenotika.

     [+] [-]

, 2022-05-27 14:38, pirms 3 gadiem
Tas jau bija gaidaams, neviens vairs neraujas tos pc rikot!

  +1 [+] [-]

, 2022-05-27 14:39, pirms 3 gadiem
Valerjanka rakstīja: Ziemā uz dīķa griezīsim ar večiem.nosauksim to ari par pasaules čempionātu
Ļoņa neatzīst PČ bez okupantu valstīm

  -2 [+] [-]

, 2022-05-27 14:41, pirms 3 gadiem
Ceru, ka fani tiks pie hokeja svētkiem!!! Un nebūs atkal kaut kāds mistiks COVID vilnis! Daugaviņu gaidu atgriežamies

     [+] [-]

, 2022-05-27 14:43, pirms 3 gadiem
marko_polo rakstīja: Ceru, ka fani tiks pie hokeja svētkiem!!! Un nebūs atkal kaut kāds mistiks COVID vilnis! Daugaviņu gaidu atgriežamies
Tikai neiespied kaut ko biksēs, gaidot. Kamēr pie stūres būs georga lentes bruņinieks, viņš izlasei tuvumā nerādīsies

  -4 [+] [-]

, 2022-05-27 14:45, pirms 3 gadiem
Kam vajadzīgs Rīgā hokeju. Latvijas izlasē nav profesionālo spēlētāju, kas kritiskā situācijā varētu uzņemties iniciatīvu. Nekas labs nebūs gaidāms.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-27 14:46, pirms 3 gadiem
Karš var izjaukt plānus ...

  +1 [+] [-]

, 2022-05-27 14:52, pirms 3 gadiem
Restartētājs rakstīja: Karš var izjaukt plānus ...
Gaizina izvirdums

  -3 [+] [-]

, 2022-05-27 14:53, pirms 3 gadiem
Kka nekadas dizas emocijas nav!

     [+] [-]

, 2022-05-27 14:54, pirms 3 gadiem
Daugavam jābūt, Dārziņš 38 gados, šaubos.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-27 14:54, pirms 3 gadiem
Austra Zapaskas rakstīja: Kka nekadas dizas emocijas nav!
par maz salāpījies.

  -2 [+] [-]

, 2022-05-27 14:55, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: par maz salāpījies.
Ļoņa viņa vietā pārlāpījies

  -2 [+] [-]

, 2022-05-27 14:57, pirms 3 gadiem
N0rmatīvais akts rakstīja: Ļoņa viņa vietā pārlāpījies
tā valerjanka vēl nav atrubījusies?

  -2 [+] [-]

, 2022-05-27 14:58, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tā valerjanka vēl nav atrubījusies?
Nē, sāk aizvien trakākas pērles bārstīt

  +1 [+] [-]

, 2022-05-27 15:43, pirms 3 gadiem
Un ko tad, ja IIHF atļaus čempī piedalīties RUS un BLR? Latvija pateica, ka taisīs čempi tikai tad, ja tajā nepiedalīsies abas augstāk minētās valstis. Taču zinot IIHF, nav garantiju, ka 100% neatļaus abām valstīm piedalīties. Vēl būs interesanti uzzināt, kādas būs biļešu cenas.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-27 16:21, pirms 3 gadiem
Vai hokeja čempionātu uzņemšana ir no tām lietām, kas nekad nevar būt par daudz?

  +1 [+] [-]

, 2022-05-27 16:23, pirms 3 gadiem
Putuplasts rakstīja: Vēl būs interesanti uzzināt, kādas būs biļešu cenas.
Biļešu cenu pieaugums proporcionāls elektrības cenu kāpumam

  -4 [+] [-]

, 2022-05-27 16:25, pirms 3 gadiem
Mašīnu tāpat nebūs tur, kur nolikt

  -2 [+] [-]

, 2022-05-27 16:25, pirms 3 gadiem
Putuplasts rakstīja: Un ko tad, ja IIHF atļaus čempī piedalīties RUS un BLR? Latvija pateica, ka taisīs čempi tikai tad, ja tajā nepiedalīsies abas augstāk minētās valstis. Taču zinot IIHF, nav garantiju, ka 100% neatļaus abām valstīm piedalīties. Vēl būs interesanti uzzināt, kādas būs biļešu cenas.
Krievu allhockey. ru raksta, ka Rusņa un Buļbašlande ir izslēgtas no PČ 2023.
https://allhockey.ru/news/show/4466...

     [+] [-]

, 2022-05-27 16:34, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kurš ir teicis, ka Dārziņš un Karsums vispār turpinās pro hokejistu karjeru?
Paskaties exi hokejs#3

  -1 [+] [-]

, 2022-05-27 16:48, pirms 3 gadiem
gircc rakstīja: Paskaties exi hokejs#3
jā, Karsums ar lielu pārliecību teica, ka Daugaviņš atgriezīsies. Pats Kaspars neteica nē, tad jau redzēsim.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-27 16:54, pirms 3 gadiem
Urrrā! Kad sāks tirgot biļetes?
Tikai cilvēcīgā variantā, 2006.gada variants bija pretīgs, kad biļetes dabūja tikai pirmais rindā esošais. Nākošgad gan labums, ka 7 grupu spēles garantētas, bet ja neierobežos iegādi 1 personai, tad lielu daļu izgrābs spekulanti, Pārdaugavas grupējums utt.

  +2 [+] [-]

, 2022-05-27 17:05, pirms 3 gadiem
Austra Zapaskas rakstīja: Tas jau bija gaidaams, neviens vairs neraujas tos pc rikot!
Tev ar smadzenem knapi ?
Raujas tikai tie , kas gada laikā var to izdarīt - Riga un Tampere , vienkārši , izmantos jau iestrādāto.

     [+] [-]

, 2022-05-27 17:14, pirms 3 gadiem
Ja kāds skatijās sporta studiju ar Daugaviņu, tad saprata, ka Daugaviņš vienkārši apvainojās, jo C burtu atdeva Bļugeram un pat neiedeva A burtu.. Iedodiet viņamC vai A burtu un Rīgā spēlēs kā likts..

     [+] [-]

, 2022-05-27 17:41, pirms 3 gadiem
jeepis59 rakstīja: Ja kāds skatijās sporta studiju ar Daugaviņu, tad saprata, ka Daugaviņš vienkārši apvainojās, jo C burtu atdeva Bļugeram un pat neiedeva A burtu.. Iedodiet viņamC vai A burtu un Rīgā spēlēs kā likts..
Vispār viņs teica arī par lielo pauzi pēc sezonas līdz PČ, par traumām un fiziskā noturēšanu. Iespējams, aizvainojums bija tas, kurš lika paskatīties uz visu to kopā un pie[nemt lēmumu, bet nu nav teikts ka ar a burtu uzreiz viņu dabūs atpakaļ, tik primitīvi tas izskatās, tikai ja neskatās visu sacīto, bet izrauj no konteksta vienu no daudzajiem iemesliem

     [+] [-]

, 2022-05-27 17:44, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Krievu allhockey. ru raksta, ka Rusņa un Buļbašlande ir izslēgtas no PČ 2023.
lai to uzzinātu nav jātup okupantu saitos, pilnīgi oficāli to ziņo IIHF un daudz plašāka info par visiem 2023 čempjie ko organizē IIHF :
https://www.iihf.com/en/events/2022...

     [+] [-]

, 2022-05-27 17:56, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: lai to uzzinātu nav jātup okupantu saitos, pilnīgi oficāli to ziņo IIHF un daudz plašāka info par visiem 2023 čempjie ko organizē IIHF :
https://www.iihf.com/en/events/2022/wm/news/36477/to_tampere_riga_in_23_to_switzerland_in_26
Šaubos, ka resnais kaut ko vairāk par krievu valodu zin, kādi vēl IIHF.com, svešzemju mēlē

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:03, pirms 3 gadiem
N0rmatīvais akts rakstīja: Šaubos, ka resnais kaut ko vairāk par krievu valodu zin, kādi vēl IIHF.com, svešzemju mēlē
spirtacentrs ar tādi paši , nevar normālu rakstu ielikt . mums hokeju dauza arī U18, U20. kā arī sieviešu izlases.
ģinčam un vilkam arī Ž līgas interesē kur notiks.
bet nu pajāt. tagad cik noprotams spirtacentrs ar tādā nesaprašanā ko darīt, kolhozu un okupantus bāza priekšā un pakaļā. dezorganizēti, ka nerubī par ko var un nevar rakstīt tagad

  -1 [+] [-]

, 2022-05-27 18:03, pirms 3 gadiem
N0rmatīvais akts rakstīja: Tikai neiespied kaut ko biksēs, gaidot. Kamēr pie stūres būs georga lentes bruņinieks, viņš izlasei tuvumā nerādīsies
Kā tu to zini? Es labi saprotu tavu sāpi par georga neti, viņa tev murgos nemitīgi rādās, bet no kurienes tev ir informācija, ka spēlmaņi atsaka izlasei tieši dēļ Harkas un tieši dēļ georga lentes?
Man Karsiks ir draugos FB un pēc viņa tektā iemesli ir pavisam citi, Harka tur vispār ņi pri čom

  +1 [+] [-]

, 2022-05-27 18:07, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Kā tu to zini? Es labi saprotu tavu sāpi par georga neti, viņa tev murgos nemitīgi rādās, bet no kurienes tev ir informācija, ka spēlmaņi atsaka izlasei tieši dēļ Harkas un tieši dēļ georga lentes?
Man Karsiks ir draugos FB un pēc viņa tektā iemesli ir pavisam citi, Harka tur vispār ņi pri čom
huļiks un loņķa atrubījās. čurbans pamodās

  +2 [+] [-]

, 2022-05-27 18:08, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: huļiks un loņķa atrubījās. čurbans pamodās
Ļoņku pašu atrubīja - izpederējot

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:09, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: spirtacentrs ar tādi paši , nevar normālu rakstu ielikt . mums hokeju dauza arī U18, U20. kā arī sieviešu izlases.
ģinčam un vilkam arī Ž līgas interesē kur notiks.
bet nu pajāt. tagad cik noprotams spirtacentrs ar tādā nesaprašanā ko darīt, kolhozu un okupantus bāza priekšā un pakaļā. dezorganizēti, ka nerubī par ko var un nevar rakstīt tagad
Nav jau nekāds jaunums, ka šie raksta tikai par reni

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:11, pirms 3 gadiem
N0rmatīvais akts rakstīja: Ļoņku pašu atrubīja - izpederējot
es īsti nesaprotu spirtacentra loģiku pederēt ārā spamerus, kā piemēram huļiks, loņka un čurbans. jēga no tā, ja pēc minūtes jauns profils turpina tādu pašu sūdu dvest.
p.s. toties cik daudz cienījamu komentētāju izpederējuši ar vismaz 10 gadu stāžu praktiski ne par ko un kuri nekad te vairs neatgriezīsies...

  -1 [+] [-]

, 2022-05-27 18:12, pirms 3 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: Urrrā! Kad sāks tirgot biļetes?
Tikai cilvēcīgā variantā, 2006.gada variants bija pretīgs, kad biļetes dabūja tikai pirmais rindā esošais. Nākošgad gan labums, ka 7 grupu spēles garantētas, bet ja neierobežos iegādi 1 personai, tad lielu daļu izgrābs spekulanti, Pārdaugavas grupējums utt.
Kāds vēl Pārdaugavas grupējums?

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:13, pirms 3 gadiem
N0rmatīvais akts rakstīja: Nav jau nekāds jaunums, ka šie raksta tikai par reni
nope,tikai par vislielākajiem okupantu atbalstītājiem no visiem sportiem-pingpongistiem raksta

  -2 [+] [-]

, 2022-05-27 18:14, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: es īsti nesaprotu spirtacentra loģiku pederēt ārā spamerus, kā piemēram huļiks, loņka un čurbans. jēga no tā, ja pēc minūtes jauns profils turpina tādu pašu sūdu dvest.
p.s. toties cik daudz cienījamu komentētāju izpederējuši ar vismaz 10 gadu stāžu praktiski ne par ko un kuri nekad te vairs neatgriezīsies...
To pašu var darīt arī "cienījamie" komentētāji, kur problēma?

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:15, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: es īsti nesaprotu spirtacentra loģiku pederēt ārā spamerus, kā piemēram huļiks, loņka un čurbans. jēga no tā, ja pēc minūtes jauns profils turpina tādu pašu sūdu dvest.
p.s. toties cik daudz cienījamu komentētāju izpederējuši ar vismaz 10 gadu stāžu praktiski ne par ko un kuri nekad te vairs neatgriezīsies...
Bet vispār, kāpēc kāds jāpederē? Lai dzīvo vārda brīvība

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:18, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Bet vispār, kāpēc kāds jāpederē? Lai dzīvo vārda brīvība
nu man ar nav tas skaidrs, kāpēc jāpederē, ja nav spirtacentram mehānisma vai vēlēšanās bloķēt ip adreses.
tas jāprasa spirtacentram.
ja , kas nepatīk komentos, tad vienkārši, lai dzēš vai ziņo attiecīgām iestādām.

p.s. tāpēc rodas nepārtraukti situācijas, ka iemesti ignorā personāži izlien ar jaunu niku un dzen dzen to pašu sūdu. tik bocmans viņus neatšķir un turpina barot kā ar to valerjanku bija šodien, kurš it kā esot bijis Loņa

  +1 [+] [-]

, 2022-05-27 18:19, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Kāds vēl Pārdaugavas grupējums?
Tie takš sen jau uzspridzināti gaisā

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:20, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: nu man ar nav tas skaidrs, kāpēc jāpederē, ja nav spirtacentram mehānisma vai vēlēšanās bloķēt ip adreses.
tas jāprasa spirtacentram.
ja , kas nepatīk komentos, tad vienkārši, lai dzēš vai ziņo attiecīgām iestādām.
Tā ip bloķēšana neko nedos. Paņem vpn abonomentu un vari ip-adreses mainīt kā zeķes.
Iestādēm šaubos vai interesē biroja komentāri par ēdienkarti, krāna cm un da jebko kas šeit tiek apspriests

  -1 [+] [-]

, 2022-05-27 18:20, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Bet vispār, kāpēc kāds jāpederē? Lai dzīvo vārda brīvība
Pa visiem šiem gadiem es, piemēram, NEVIENU Profesora Abraga IGNORE listē licis neesmu Daudzi gan seko Profesoram, kā strausi galvu smiltīs bāž un pirkstos kož, ka šiem nav moderatoru poga un paši izpederēt nevienu nevar Vēl daži, piemēram, kā Varenais Eksperts, draud ar VDD, DP vai pat Igaunijas interpolu, kā Resnais Putns

  +1 [+] [-]

, 2022-05-27 18:21, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Tie takš sen jau uzspridzināti gaisā
Tur jau tā lieta

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:22, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Tā ip bloķēšana neko nedos. Paņem vpn abonomentu un vari ip-adreses mainīt kā zeķes.
Iestādēm šaubos vai interesē biroja komentāri par ēdienkarti, krāna cm un da jebko kas šeit tiek apspriests
ja labi grib var visus vpn bloķēt un kā savādāk tīŗīt komentus.
būtu tikai gribēšana un speciālisti , bet te tak tupa banošana notiek.

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:22, pirms 3 gadiem
Pederacijam pederaciju problemas

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:23, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: ja labi grib var visus vpn bloķēt un kā savādāk tīŗīt komentus.
Ko tas dos? Izmirs kaa dr.lv
Taa jau edzinam mella mute!

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:23, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Pa visiem šiem gadiem es, piemēram, NEVIENU Profesora Abraga IGNORE listē licis neesmu Daudzi gan seko Profesoram, kā strausi galvu smiltīs bāž un pirkstos kož, ka šiem nav moderatoru poga un paši izpederēt nevienu nevar Vēl daži, piemēram, kā Varenais Eksperts, draud ar VDD, DP vai pat Igaunijas interpolu, kā Resnais Putns
Lai jau raksta anoņimkas. Tas viss aizies miskastē, īpaši jau kkāda spirtacentra spami. Viņiem pietiek ko darīt.

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:24, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: ja labi grib var visus vpn bloķēt un kā savādāk tīŗīt komentus.
būtu tikai gribēšana un speciālisti , bet te tak tupa banošana notiek.
Nu var arī pilnībā slēgt komentāru sadaļu... Kas no tā iegūs?

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:24, pirms 3 gadiem
Austra Zapaskas rakstīja: Ko tas dos? Izmirs kaa dr.lv
Taa jau edzinam mella mute!
tāpēc es esmu par nebanošanu. lai sēž un tīra komentus, ja kāds te huiņu sāk dzīt.

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:24, pirms 3 gadiem
Ceru,ka čempis būs normāls laikam jāiet rudenī nobalsot pret esošām valdības partijām tad problēmu nebūs.Nu biļetes uz LV spēlēm būs tuvu pie 100,ja vēl būs visam būs ārprāta pieaugums cenās daudzi gribētāji nevarēs vienkārši atļauties aiziet skatīties hoķi klātienē.Skatos,ka Rus un Bel nav nākošgad ierēķināti tā ka politiku nevajadzēs spēlet.

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:25, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Lai jau raksta anoņimkas. Tas viss aizies miskastē, īpaši jau kkāda spirtacentra spami. Viņiem pietiek ko darīt.
Ja nedzen baigo huynu nu kipa naida kurinashana, tad viniem po barabanu
Ne jau tagad saks krasilniku tvartstit par vina pakalpojumiem arenas tualetes

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:25, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tāpēc es esmu par nebanošanu. lai sēž un tīra komentus, ja kāds te huiņu sāk dzīt.
Labāk lai ļauj brīvi izpausties. Domā te spams izbeigsies, ja diskusiju vadītāji pēkšņi koncentrēsies uz tīrīšanu, nevis piedalīsies spamošanā?

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:25, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tāpēc es esmu par nebanošanu. lai sēž un tīra komentus, ja kāds te huiņu sāk dzīt.
Ar to buutu jasak!
Trollings aka spams saprata robezas lai paliek

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:26, pirms 3 gadiem
Austra Zapaskas rakstīja: Ja nedzen baigo huynu nu kipa naida kurinashana, tad viniem po barabanu
Ne jau tagad saks krasilniku tvartstit par vina pakalpojumiem arenas tualetes
Viņiem pat nav resursu fb un twitter vietnēs izsekot pārkāpumus, kur nu vēl sporta portālā līdīs, kur regulāro spamotāju maz

  +1 [+] [-]

, 2022-05-27 18:27, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Labāk lai ļauj brīvi izpausties. Domā te spams izbeigsies, ja diskusiju vadītāji pēkšņi koncentrēsies uz tīrīšanu, nevis piedalīsies spamošanā?
Bet tie disjusiju virzitaji taj pashi netur nekadu limeni. Es no taa edzina neesu redzejis nevienu augligu komentaru

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:27, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Lai jau raksta anoņimkas. Tas viss aizies miskastē, īpaši jau kkāda spirtacentra spami. Viņiem pietiek ko darīt.
Iedomājos VDD atbildīgā darbinieka feisu, kad viņam atnāk zajava no kaut kāda tur Varenā Eksperta uz Ļoņku ar viņa tekstiem par to, ka Krievi pirmie neko nemetīs

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:28, pirms 3 gadiem
Austra Zapaskas rakstīja: Bet tie disjusiju virzitaji taj pashi netur nekadu limeni. Es no taa edzina neesu redzejis nevienu augligu komentaru
vai tad kāds palicis vēl ir un pats nav izpederējies labprātīgi?

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:29, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: vai tad kāds palicis vēl ir un pats nav izpederējies labprātīgi?
Edzins pa retam ieklepojas, kaa parasti sauss klepus.

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:33, pirms 3 gadiem
Austra Zapaskas rakstīja: Edzins pa retam ieklepojas, kaa parasti sauss klepus.
Austris kaut kur nesen bija!

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:33, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: vai tad kāds palicis vēl ir un pats nav izpederējies labprātīgi?
Celms algas nemaksā, vai kas šiem lohiem uznācis?

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:35, pirms 3 gadiem
Austra Zapaskas rakstīja: Edzins pa retam ieklepojas, kaa parasti sauss klepus.
nuja. paskatījos . tiešām , kur nav spameru kaut kādos rakstos, kaut kādu huiņu šis raksta un domā, ka kāds pavilksies kā bocmanis uz ļoņu šodien valerjankas izskatā
nožēlojami tie bīdītāji. neko nejēdz. tik boldā huiņu dvest un banot tipa uzreiz viņiem liekas, ka baigi svarīgi un visiem tagad šie jāklausa

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:52, pirms 3 gadiem
Uzskatu, ka IP banu un kādu zirneklīti vajag, lai netaisa jaunus kontus. Latviešu ziņu portāli vienkārši nobloķēja, jo apnika ar troļļiem cīnīties tur.

     [+] [-]

, 2022-05-27 18:55, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: nuja. paskatījos . tiešām , kur nav spameru kaut kādos rakstos, kaut kādu huiņu šis raksta un domā, ka kāds pavilksies kā bocmanis uz ļoņu šodien valerjankas izskatā
nožēlojami tie bīdītāji. neko nejēdz. tik boldā huiņu dvest un banot tipa uzreiz viņiem liekas, ka baigi svarīgi un visiem tagad šie jāklausa
Uz šo fona pat funs spēj virzīt diskusiju

  -2 [+] [-]

, 2022-05-27 18:59, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Pa visiem šiem gadiem es, piemēram, NEVIENU Profesora Abraga IGNORE listē licis neesmu Daudzi gan seko Profesoram, kā strausi galvu smiltīs bāž un pirkstos kož, ka šiem nav moderatoru poga un paši izpederēt nevienu nevar Vēl daži, piemēram, kā Varenais Eksperts, draud ar VDD, DP vai pat Igaunijas interpolu, kā Resnais Putns
Ir starpība starp vārda brīvību un Krievijas agresijas attaisnošanu, kas ir pretlikumīga darbība. Neizliecies, ka nesaproti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2022-05-27 19:00, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tāpēc es esmu par nebanošanu. lai sēž un tīra komentus, ja kāds te huiņu sāk dzīt.
Ozerinskis vienīgais autors te pie saviem rakstiem vaktē un dzēš ārā |-|uiņas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-05-27 19:03, pirms 3 gadiem
Esmuatpakal rakstīja: Gļēvulis..neesi no tā mettas fanu pulciņa?
Par ko tu runā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2022-05-27 19:07, pirms 3 gadiem
Esmuatpakal rakstīja: Par 20 interneta varoņiem,kas no viena krieva nobijās.manā un vēl vismaz 200 cilvēku acu priekšā
Odeklonu sadzēries esi? Par kādu gļēvumu un kādām vēl Mettām tur te pird? Tu par tiem vateņiem, kas civilizētā valstī sāka savas pravas kačāt ko drīkstēs un ko nedrīkstēs dziedāt un uz plakātiem attēlot? Vārda brīvība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-05-27 19:13, pirms 3 gadiem
Esmuatpakal rakstīja: Ja tev gribās pist,tak pis...tava izvēle...vēl viens tip karotājs,kas pie kompa taustiņiem karo..ko neesi Severodoneckā?jums varoņiem sen bija jābūt tur.
A man nevajag karu,es gribu dzīvot.tāpēc iestājos pret kara un naida propagandu
ukraiņi par karu iestājās? tu jau tagad kā belaru ūsainais mauc, ja mēs neveiktu preventīvu uzbrukumu, tad ukraina uzbruktu tūlīt karti parādīšu
bļāāāaaa tu tāds tupenis domāju gudrāks esi palicis. bet nu labi. esi kāds biji. smirdi tālāk!

  -1 [+] [-]

, 2022-05-27 19:14, pirms 3 gadiem
Esmuatpakal rakstīja: Es runāju par 20 latviešiem kas skaļi klaigāja kamēr no viena krieva knipi neatrāvās.tu ar izskaties no tās šlakas
Tā jau ir, uz katriem 20 normāliem cilvēkiem, atradīsi vienu vateni, kas visiem pasākumu sabojās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-05-27 19:17, pirms 3 gadiem
Esmuatpakal rakstīja: Es šodien nekādu RUS propahandu neveicu.tikai sausa faktu analīze.par ko sc nobanoja?tātad šobrīd pat ir bailes no patiesības?
Uzraksti patiesību - Putins pašlaik veic ukraiņu tautas genocīdu, neviens nebanos, neuztraucies

     [+] [-]

, 2022-05-27 19:18, pirms 3 gadiem
Esmuatpakal rakstīja: Kur es teicu ka ukraiņi iestājās par karu????kad nav ko teikt tad labāk paklusē
tak kurš grib karu? padomā lošarik, ja tev negribas karu. atbilde ir tikai viena - huilo un tava apjūsmotā kopš psrs laikiem paraša! jā - jā , huilo un paraša grib karu un karo! a tu viņus aizstāvi kā jau parašas pārstāvis , kas te nepārtraukti smird aizstāv okupantus.

     [+] [-]

, 2022-05-27 19:20, pirms 3 gadiem
Esmuatpakal rakstīja: Es šodien nekādu RUS propahandu neveicu.tikai sausa faktu analīze.par ko sc nobanoja?tātad šobrīd pat ir bailes no patiesības?
Ko jaunu russia today stāsta? Gan jau, ka neatzīst, ka arī tevis atbalstītā 'denacifikācija' galīgi neiet pēc plančika?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-05-27 19:26, pirms 3 gadiem
Esmuatpakal rakstīja: Palasi vismaz,kas ir genocīds.tas viens
Otrs-ja jau viņi tur tādi varoņi,lai iziet karot ārpus pilsētām.tad neviens civilais necietīs.a viņi principā civilos izmanto kā aizsegu
Ja atceries,ne tik sen ari Rīgā notika militārās mācības-tātad līdzīgs scenārijs ari Rīgai tiek gatavots
Jā,nenoliedzami krievi uzbruka.bet kāpēc tu savus cilvekus izmanto par vairogu?kāpēc slēpies aiz viņu mugurām.aiz sieviešu un bērnu mugurām?
Uzraksti iepriekšējo teikumu, tad parunāsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-05-27 19:29, pirms 3 gadiem
Esmuatpakal rakstīja: Ja tev būtu smadzenes,spētu izlobīt,ka karu izprovacēja ASV un šobrīd viņu vietvalži Latvijā mēģina ar mūs ievilkt karā
Amerikanosi vainīgi, nu bet protams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-05-27 19:32, pirms 3 gadiem
Esmuatpakal rakstīja: Palasi vismaz,kas ir genocīds.tas viens
Otrs-ja jau viņi tur tādi varoņi,lai iziet karot ārpus pilsētām.tad neviens civilais necietīs.a viņi principā civilos izmanto kā aizsegu
Ja atceries,ne tik sen ari Rīgā notika militārās mācības-tātad līdzīgs scenārijs ari Rīgai tiek gatavots
Jā,nenoliedzami krievi uzbruka.bet kāpēc tu savus cilvekus izmanto par vairogu?kāpēc slēpies aiz viņu mugurām.aiz sieviešu un bērnu mugurām?
Kurš iet atklātā laukā karot ,kad ir aplenkta pilsēta ar milzīgu tehnisko un cilvēcisko pārsvaru? Jeb, tavuprāt, krievi var darīt ko grib - bumbot, spridzināt, ieņemt pilsētas, izvarot sievietes un bērnus, bet redz ukraiņu karavīriem jālien ārā no pilsētas atklātā laukā, lai vieglāk trāpīt viņiem? Kā būtu ar to, ka tas vispār ir ārprāts, ka speciāli tiek piļīts pa slimnīcām, bērnudārziem, bumbu patversmēm 0 tur kur to ukraiņu karavīru nemaz nav?

     [+] [-]

, 2022-05-27 19:32, pirms 3 gadiem
Esmuatpakal rakstīja: Kas tad organizēja apvērsumu Ukrainā?krievi,vai?patin filmu atpakaļ.kā amīši šķidru tirsa kad krievu raķetes Kubā parādījās.bet tev jau bez smadzenēm grūti savilkt kopsakarības
Ukraiņi gribēs un jeņķus pie sevis aicinās. Dieva nolādētam vatņikam par to teikšana nekāda. Un ne jau kodolniekus jeņķi ukraiņiem dāvinājuši, idiot tu

     [+] [-]

, 2022-05-27 19:33, pirms 3 gadiem
Esmuatpakal rakstīja: Ja tev būtu smadzenes,spētu izlobīt,ka karu izprovacēja ASV un šobrīd viņu vietvalži Latvijā mēģina ar mūs ievilkt karā
Standarta rusļiku atmazkas. Mēs jau neko - pie visa vainīga amerikozi. Vai arī - amerikozi tā dara, kāpēc mēs tā nevaram? Lohs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-05-27 19:34, pirms 3 gadiem
Esmuatpakal rakstīja: Kas tad organizēja apvērsumu Ukrainā?krievi,vai?patin filmu atpakaļ.kā amīši šķidru tirsa kad krievu raķetes Kubā parādījās.bet tev jau bez smadzenēm grūti savilkt kopsakarības
Tu par Maidanu? Nu i labi vien ir, ka tika vaļā no Putina laizītāja ar tādu pašu pili kā Putinam. Un pilnīgi po vai "provocēja uz to " amerikāņi vai paši ukraiņi saprata.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-05-27 19:45, pirms 3 gadiem
Esmuatpakal rakstīja: Kas tad ir karošana pilsētā ar 100 000 iedzīvotājiem???ja ne slēpšanās aiz cilvēku mugurām
Interesanti, kā ukraiņi izsita orkas no Ukrainas ziemeļiem, un Harkovas apgabala, ja tie visu laiku slēpās pilsētās?
Tas ka orki neko jaunu nav iemācījušies no savas WW2 , Čečenijas un Sīrijas taktikas, kad vispirms nobombardē pilsētas ar paklāju bombardēšanu, nevienam nav noslēpums, kurš kaut ko saprot no kara vešanas taktikas.

     [+] [-]

, 2022-05-27 19:46, pirms 3 gadiem
Esmuatpakal rakstīja: Oj,pļa.es tev tādus video simtiem varu ielikt.gan kā ukraiņi civilos slepkavo gam vēl viskautko.galvenais jau ticēt tādai kuiņai,ne?
nekādus "simtiem" tu nevari ielikt.

Maidana laikā pamēģināju diskutēt ar vienu kolorādo veceni, kas "atmaskojot rietumu melus". Es ieliku 5 vai 6 atmaskotus safabricētos krievu tv ziņu sižetus ("ukraiņi izšauj raķeti" - video klāt pāris gadu vecs no citurienes. nekādu raķeti ukraiņi nebija šāvuši.
"vietējie protestētāji pret maidanu" - kameru priekšā viena un tā pati vecene 5 dažādās pilsētās utt).
šī man pretī vienu bildi ar neprecīzu parakstu. Tādu, kas vispār pēc būtības neko nemaina).

Ja būtu, ko likt patiesība, tad vateņi nenodarbotos ar tādu masveida safabricēšanu.

     [+] [-]

, 2022-05-27 19:52, pirms 3 gadiem
Jateic soreiz lonjka parspej pats sevi, nu protams atkal pendosi

     [+] [-]

, 2022-05-27 19:53, pirms 3 gadiem
Austra Zapaskas rakstīja: Jateic soreiz lonjka parspej pats sevi, nu protams atkal pendosi
kas gan cits

  +2 [+] [-]

, 2022-05-27 19:54, pirms 3 gadiem
Churbans ir vate bet pat vins sho to spej filtret, lonjka iziet uz ielas, sakt pekshni gaazt lietus, noburks pendosi atkal vainigi

     [+] [-]

, 2022-05-27 19:54, pirms 3 gadiem
Te pat aburtam jāsaķer galva

     [+] [-]

, 2022-05-27 19:56, pirms 3 gadiem
Ātri viņu izpederēja

     [+] [-]

, 2022-05-27 19:56, pirms 3 gadiem
Kads sacis ravet

     [+] [-]

, 2022-05-27 19:56, pirms 3 gadiem
Toto tirslīgu kāds skatās? Celms studijā uzaicinājis Paharu un Edmundu

     [+] [-]

, 2022-05-27 19:57, pirms 3 gadiem
Austra Zapaskas rakstīja: Churbans ir vate bet pat vins sho to spej filtret, lonjka iziet uz ielas, sakt pekshni gaazt lietus, noburks pendosi atkal vainigi
nu bet lonka varbūt moskavijā jau iecelts par okupantu administrācijas prezi Latvijā vai vismaz cer uz tādu amatu

     [+] [-]

, 2022-05-27 19:59, pirms 3 gadiem
Ticēt kremļa TV ir tas pats, kas spēlēt spēļu automātus

  -1 [+] [-]

, 2022-05-27 20:00, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tak iemetat ignorē to moskaļu pediņu. jēga ar tādu diskutēt ir tik pat liela, kā ar spirtacentra diskutiju vadītājiem!
Te jau parādās zinātniska interese izpreparēt tās žurkas smadzenes

Kā kaut kas tāds vispār ir iespējams, tu izvaro pat bērnus, šauj civilajiem mugurā, marodierē un sūti laupījumu uz mājām, mīnē un apšaudi humānos koridorus, principā dari vispretīgākās lietas, bet tik un tādiem ļoņām mierīgi ieskaidro, ka zemiskais ir ukrainis, kurš savā zemē atļaujas atrasties pilsētā. Un ļoņas to stāsta tālāk.

Tālāk jau vispār nav, kur. Ja pat šo var iestāstīt, tad pilnīgi oficiāli tiem vateņiem var iestāstīt PILNĪGI jebko.

     [+] [-]

, 2022-05-27 20:00, pirms 3 gadiem
Bet ilgi gan lonjka smilksteja sturi!
Tiesham vajadzeja 3men lai izskaitlotu ka atkal pendosi pie vainas?

     [+] [-]

, 2022-05-27 20:00, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Ticēt kremļa TV ir tas pats, kas spēlēt spēļu automātus
Un ticēt suhanova spēļu prognozēm

     [+] [-]

, 2022-05-27 20:01, pirms 3 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Un ticēt suhanova spēļu prognozēm
Un Endzinam,kivicam un zapasku austrim

     [+] [-]

, 2022-05-27 20:02, pirms 3 gadiem
Bet ja lonjka tiesham tic visiem tiem murgiem ko pats skribele, tur kkas ar pauri nav kartiba

     [+] [-]

, 2022-05-27 20:06, pirms 3 gadiem
Edzin, luuk shadu marazmu gan drikst pederet ara jo tas neiet nekados ramjos

  +1 [+] [-]

, 2022-05-27 20:06, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Te jau parādās zinātniska interese izpreparēt tās žurkas smadzenes

Kā kaut kas tāds vispār ir iespējams, tu izvaro pat bērnus, šauj civilajiem mugurā, marodierē un sūti laupījumu uz mājām, mīnē un apšaudi humānos koridorus, principā dari vispretīgākās lietas, bet tik un tādiem ļoņām mierīgi ieskaidro, ka zemiskais ir ukrainis, kurš savā zemē atļaujas atrasties pilsētā. Un ļoņas to stāsta tālāk.

Tālāk jau vispār nav, kur. Ja pat šo var iestāstīt, tad pilnīgi oficiāli tiem vateņiem var iestāstīt PILNĪGI jebko.
tāpēc nekas nav jāstāsta un jāskaidro tupiem vateņiem.
viss vienkāršais ir ļoti elementārs.
ja tu atnāci ar ieroci okupēt citu, tad okupantu ir jāiznīcina. kā to izdara nav nozīmes.
pārējais kā saka mūsu slavenais bocmanis ir lirika!

     [+] [-]

, 2022-05-27 20:12, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Te jau parādās zinātniska interese izpreparēt tās žurkas smadzenes

Kā kaut kas tāds vispār ir iespējams, tu izvaro pat bērnus, šauj civilajiem mugurā, marodierē un sūti laupījumu uz mājām, mīnē un apšaudi humānos koridorus, principā dari vispretīgākās lietas, bet tik un tādiem ļoņām mierīgi ieskaidro, ka zemiskais ir ukrainis, kurš savā zemē atļaujas atrasties pilsētā. Un ļoņas to stāsta tālāk.

Tālāk jau vispār nav, kur. Ja pat šo var iestāstīt, tad pilnīgi oficiāli tiem vateņiem var iestāstīt PILNĪGI jebko.
Labrīt
tur nekas nav jāpreparē, viņs 8 gadus atstāsta kremļa tv kā savas domas. pat vistulbākās. tik noķērcas ka visi muļķi "saskatījušies panorāmu" un pats tik gudrs un analītisks. ij visa analīze. zemisks lops, kvēls utaino pedofīlu atbalstītājs jau kā minimums no 2014, stulbs kā zābaks, tāpēc citus par tādiem sauc. vina meitu varos burjatu divīzija, šis tai laikā skrāpēs komentus par to ka amerikāni vainīgi un krievi nemaz to negribēja, krāni netīšām iekrita skuķa vagīnā jo pindosi izprovocēja.

     [+] [-]

, 2022-05-27 20:17, pirms 3 gadiem
un es te pamanīju , ka tas vatenis ļoņķa smird kaut ko par civilo aizsargu Severodoņeckā
tak viņiem bija 3 mēneši evakuēties. kā teica pilsētas mērs, tad no 100 000 iedzīvotājiem pilsētā palikuši kaut kur apmēram 20 000, kuri negribēja evakuēties. katram savs iemesls , cits negrib pamest savu pilsētu, citam nav kur braukt, cits sēž pagrabā un kad nešauj sargā savu dzīvokli , lai neiznestu mantas. katram savs. tāpat gan jau daudzi gaida kā ļoņka , kad psrs atnāks un beidzot dzīvosim bez pendosiem!

     [+] [-]

, 2022-05-27 20:21, pirms 3 gadiem
atkal loņķu izpederēja kamēr palagu dzejoju

     [+] [-]

, 2022-05-27 20:24, pirms 3 gadiem
Shis tulit bus apakalas

     [+] [-]

, 2022-05-27 20:27, pirms 3 gadiem
Austra Zapaskas rakstīja: Shis tulit bus apakalas
tev šodien noveicies, ļonka izlīdis no bunkura ko pederēt

     [+] [-]

, 2022-05-27 20:29, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tev šodien noveicies, ļonka izlīdis no bunkura ko pederēt
Jaa, Edzam darba pillas rokas, mellu muti sheptejas

     [+] [-]

, 2022-05-27 20:33, pirms 3 gadiem
bet diezgan skarbi tomēr, ja tādi vateņi kā Loņkas ir kolobaranti. labi par tādiem kā ždanoka, pliners un citi mēsli no lks vai saskaņas urbanoviči un ušakovi ir sen skaidrs un zināmi. bet cik tādu ļoņku un citu moskovijas pediņu te dzīvo. un tagad sabraukuši it kā no huilo režīma.
kaut kāds viens ārprāts bija video moskovijas efešbešņiks , kas pārcēlies uz Rīgu un dzen huilo huiņu. tas vēl trakāk nekā tas soloveja dīdžejs.
un neko, dzen huiņu un dzīvo Rīgā tagad. bet cik tādu pediņu ir te sabraucis, to neviens nezin. normāli pediņi jau it kā maskējas, nevis uzreiz sevi izdot. vai nu mūsu menti ir tādi paši.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-27 20:33, pirms 3 gadiem
Esmuatpakal rakstīja: Jā.tikai nevien nešaus uz pilsētu,ja tur nebūs armijas..nekad neesi par to aidomājies?
Kad bērnudārzi,skolas izmanto armija kā savas bāzes.tad kāpēc sūdzas ka pa viņiem šauj?tad ej klajā laukā un karo.ak tev nav variantu klajā laukā?un tu slēpies pilsētā aiz sievietēm un bērniem?tad tu esi vēl zemiskāks par krievu okupantu.jo slēpies aiz savas tautas mugurām
Pridurak, a kur armijai vēl būt, ja krievs piebrauca ātrāk - ļaut iet iekšā? Tad arī būs kā Mariupolē un Bučā visur. Un, jā krievi gan malači - piļī pa bēgļiem humānajos kroidoros.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-27 20:36, pirms 3 gadiem
Austra Zapaskas rakstīja: Edzin, luuk shadu marazmu gan drikst pederet ara jo tas neiet nekados ramjos
Edžiņam būtu jāsaskrīno visi viņā komentāri un uz DP un VDD... Lai arī ja Mamikinu neizdrātēja par viņā twītiem, tad tādu Ļonku vispār neredzēs.

  +1 [+] [-]

, 2022-05-27 20:46, pirms 3 gadiem
Pareizi arhaiskais Leonīds saka. Ja pie pilsētas piejāj naidenieka karaspēks, tad vajag nolaist paceļamo tiltu un izlaist savus bruņiniekus pisģīties 200 vs 200.

     [+] [-]

, 2022-05-27 20:48, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Edžiņam būtu jāsaskrīno visi viņā komentāri un uz DP un VDD... Lai arī ja Mamikinu neizdrātēja par viņā twītiem, tad tādu Ļonku vispār neredzēs.
Es domaju tiem darba tagad netrukst. Vel jau citi caur vpn seezh, keepa ari lielaka. Kadreiz abramu viegli uz chaju izsauca

     [+] [-]

, 2022-05-27 20:50, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pareizi arhaiskais Leonīds saka. Ja pie pilsētas piejāj naidenieka karaspēks, tad vajag nolaist paceļamo tiltu un izlaist savus bruņiniekus pisģīties 200 vs 200.
moskaļu orda nekad tā nav karojusi. tie vienmēr ir bijuši tādi, kas tagad notiek - okupanti , marodieri un izvarotāji.
viņiem ir ļoti svešas eiropas bruņinieku tradīcijas!
un sapuvušie rietumi domā, ka huilo ir bruņinieks

  +3 [+] [-]

, 2022-05-27 20:52, pirms 3 gadiem
Uztaisīja pindosi apvērsumu- uzreiz radās vēlme locekli 11g meitenē ielikt. Citādi es normāls gvardes tankists.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-27 20:57, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pareizi arhaiskais Leonīds saka. Ja pie pilsētas piejāj naidenieka karaspēks, tad vajag nolaist paceļamo tiltu un izlaist savus bruņiniekus pisģīties 200 vs 200.
Tikai tā kā rusļiku "bruņinieki" nāk uz masu, tad pisģīties vajadzēs 200 pret 2000

  -1 [+] [-]

, 2022-05-27 20:59, pirms 3 gadiem
Austra Zapaskas rakstīja: Es domaju tiem darba tagad netrukst. Vel jau citi caur vpn seezh, keepa ari lielaka. Kadreiz abramu viegli uz chaju izsauca
Diez vai Lonka pazīst tādu VPN Un par Mamikinu - nu tur jau vispār nevajag ne VPN neko. Ja šis no sava twitera lv sauc par ES miskasti un slavē, ka bijām PSRS vitrīna, respektīvi notirš cik nolaisti esam - kur problēma?

     [+] [-]

, 2022-05-27 21:01, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Diez vai Lonka pazīst tādu VPN Un par Mamikinu - nu tur jau vispār nevajag ne VPN neko. Ja šis no sava twitera lv sauc par ES miskasti un slavē, ka bijām PSRS vitrīna, respektīvi notirš cik nolaisti esam - kur problēma?
Mamikins,zhdanoka runaa kaa lonjka pa tiesho, bez filtra, ar tiem kadriem sen viss skaidrs. Vot taasi lashakovi, urbanovici ir pretigaki mesli

     [+] [-]

, 2022-05-27 21:02, pirms 3 gadiem
Ja notiek kkadi kasjaki krievu frontee, tur vienmer galvenie karogneseji ir mamikins un zhdanoka! Bet shiem neko izdarit nevar, vel augstos benkos seezh

     [+] [-]

, 2022-05-27 21:05, pirms 3 gadiem
Es pat brinos kaa tai krievu savienibai vienmer tik maz prochi. Tak taadu lonjku lv netrukst, bet kka saskana filigrani shos apzog un pashi pie shprices netiek. Tur jau nevajag nekadu plaanu, blauj tik matom

     [+] [-]

, 2022-05-27 21:06, pirms 3 gadiem
Austra Zapaskas rakstīja: Ja notiek kkadi kasjaki krievu frontee, tur vienmer galvenie karogneseji ir mamikins un zhdanoka! Bet shiem neko izdarit nevar, vel augstos benkos seezh
nevajag bīties no karognejēsiem ždanokām, tādi inkognito ļonķas ir daudz bīstamāki.

     [+] [-]

, 2022-05-27 21:08, pirms 3 gadiem
Austra Zapaskas rakstīja: Es pat brinos kaa tai krievu savienibai vienmer tik maz prochi. Tak taadu lonjku lv netrukst, bet kka saskana filigrani shos apzog un pashi pie shprices netiek. Tur jau nevajag nekadu plaanu, blauj tik matom
nezinu kā būs nākotnē, bet līdz šim - ko tā krievu savienība var tam utainim piedāvāt? krievu valodu? tak jau tā 30 gadus lielākajās pilsētās vervelē viņu valodā. toties ušaks jaunajiem pamet kādu progresīvāku ideju, penšiem uztaisa bezmaksas braukšanu, 9maija gejparādi un viss notiek, reku lonjkas pulē štoku, lai gan ušaks eiropā saņem lgbt ordeni, kā lielākais šo aizstāvis. bet pediņi esot latviešu partijas.

     [+] [-]

, 2022-05-27 21:09, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: nevajag bīties no karognejēsiem ždanokām, tādi inkognito ļonķas ir daudz bīstamāki.
Lonjka protams ir aaksts bet pashi bistamakie ir taadi funi, kas balso par vienotibam un nacionaliem bet 9. maija pie komunistu izgaatuves lepni svin Eiropas dienu

     [+] [-]

, 2022-05-27 21:10, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: nezinu kā būs nākotnē, bet līdz šim - ko tā krievu savienība var tam utainim piedāvāt? krievu valodu? tak jau tā 30 gadus lielākajās pilsētās vervelē viņu valodā. toties ušaks jaunajiem pamet kādu progresīvāku ideju, penšiem uztaisa bezmaksas braukšanu, 9maija gejparādi un viss notiek, reku lonjkas pulē štoku, lai gan ušaks eiropā saņem lgbt ordeni, kā lielākais šo aizstāvis. bet pediņi esot latviešu partijas.
Nuu krievu savieniba ir urlas, saskanas jefini iekapusi vismaz ancugos. Galvenaa atskiriba, lai gan ushaks jau tads pielaizits ir tikai ekranos, butiba urlas tur visi, vienigi dala iemacijusies zolidak tautaa uzvesties

     [+] [-]

, 2022-05-27 21:11, pirms 3 gadiem
Austra Zapaskas rakstīja: Lonjka protams ir aaksts bet pashi bistamakie ir taadi funi, kas balso par vienotibam un nacionaliem bet 9. maija pie komunistu izgaatuves lepni svin Eiropas dienu
es teiktu labāk, ka tie fuņi kas mauroja 2014.gadā arēnā, ka no kolhoza nav jāizstājas un savickijs ir mūsu elks, kas nodrošina ģinamo spēlēšanu kolhozā un neielaida fanus arēnā , kas bija pret Krimas okupāciju un visādi citādi izņirgājās par tiem.
un starp tiem ņergām ir ne tikai ļoņķa, bet arī funs!

     [+] [-]

, 2022-05-27 21:12, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: es teiktu labāk, ka tie fuņi kas mauroja 2014.gadā arēnā, ka no kolhoza nav jāizstājas un savickijs ir mūsu elks, kas nodrošina ģinamo spēlēšanu kolhozā!
Viens no tiem blauriem bija funis!
Kad pelavai uzlika sodu kolhozs, shis te pamatigi ganijas sakot ka nevajag jau krievus provocet

     [+] [-]

, 2022-05-27 21:14, pirms 3 gadiem
Austra Zapaskas rakstīja: Viens no tiem blauriem bija funis!
Kad pelavai uzlika sodu kolhozs, shis te pamatigi ganijas sakot ka nevajag jau krievus provocet
protams. es to labi atceros.

     [+] [-]

, 2022-05-27 21:17, pirms 3 gadiem
Atskiriba starp funi un lonjku ir taada ka viens kaa pamulkis blaustas, otrs klusee kaa jers. Sava butiba uzskati abiem krietni lidzigi

     [+] [-]

, 2022-05-27 21:30, pirms 3 gadiem
sajūt, sajūt mana nās, smaržo pēc "neuzkrītošas" politikas.

     [+] [-]

, 2022-05-27 21:56, pirms 3 gadiem
Austra Zapaskas rakstīja: Kadreiz abramu viegli uz chaju izsauca
Cik sen tas bij?
Es vairs tagad neatceros, vai zināju šito, vai nē. Kaut ko tamlīdzīgu laikam par sevi stāstīja.

Bij jau šamā rokraksts labi redzams vēl dažos portālos.

     [+] [-]

, 2022-05-27 23:16, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pareizi arhaiskais Leonīds saka. Ja pie pilsētas piejāj naidenieka karaspēks, tad vajag nolaist paceļamo tiltu un izlaist savus bruņiniekus pisģīties 200 vs 200.
Karadarbība nav nekāda lauku diskotēka, ibio, rio! Karadarbībā VISI līdzekļi, kuri noved pie uzvaras, ir attaisnojami Atceros vēl Sužos, kur peintbolu spēlējām, bija divas blices, ar sarkanajām un zilajām povjazkām, es biju pie sarkanajiem, bet mūsu rotņiks pie zilajiem Taču šis viltīgā veidā sadabūja sarkano povjazku, klusi iefiltrējās mūsu rindās un sāka močīt "savējos" no muguras Mēs protestējām, virsleitnanta kungs, tā nav godīgi! Viņš atbild, godīgi? Vai reālajā kaujā jūs arī pieprasīsiet godīgu karu?

     [+] [-]

, 2022-05-27 23:20, pirms 3 gadiem
Austra Zapaskas rakstīja: Lonjka protams ir aaksts bet pashi bistamakie ir taadi funi, kas balso par vienotibam un nacionaliem bet 9. maija pie komunistu izgaatuves lepni svin Eiropas dienu
Funis nebalso par Nacionāļiem, bet gan par Attīstībai PAR

     [+] [-]

, 2022-05-28 00:04, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Funis nebalso par Nacionāļiem, bet gan par Attīstībai PAR
Viens saskanas krievelis pargaja uz paristiem, funis legaali drikstes tagad balsot

     [+] [-]

, 2022-05-28 00:06, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Karadarbība nav nekāda lauku diskotēka, ibio, rio! Karadarbībā VISI līdzekļi, kuri noved pie uzvaras, ir attaisnojami Atceros vēl Sužos, kur peintbolu spēlējām, bija divas blices, ar sarkanajām un zilajām povjazkām, es biju pie sarkanajiem, bet mūsu rotņiks pie zilajiem Taču šis viltīgā veidā sadabūja sarkano povjazku, klusi iefiltrējās mūsu rindās un sāka močīt "savējos" no muguras Mēs protestējām, virsleitnanta kungs, tā nav godīgi! Viņš atbild, godīgi? Vai reālajā kaujā jūs arī pieprasīsiet godīgu karu?
Reālajā karā tādus diversantus gan nesargā neviena konvencija. Var turpat kaut kur zemē ierakt.

     [+] [-]

, 2022-05-28 00:09, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Cik sen tas bij?
Es vairs tagad neatceros, vai zināju šito, vai nē. Kaut ko tamlīdzīgu laikam par sevi stāstīja.

Bij jau šamā rokraksts labi redzams vēl dažos portālos.
Nu jau 10 gadi varetu but paskrejusi. Tagad abrama rokrakstu seit neesmu manijis labu laiku!

     [+] [-]

, 2022-05-28 01:32, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Karadarbība nav nekāda lauku diskotēka, ibio, rio! Karadarbībā VISI līdzekļi, kuri noved pie uzvaras, ir attaisnojami Atceros vēl Sužos, kur peintbolu spēlējām, bija divas blices, ar sarkanajām un zilajām povjazkām, es biju pie sarkanajiem, bet mūsu rotņiks pie zilajiem Taču šis viltīgā veidā sadabūja sarkano povjazku, klusi iefiltrējās mūsu rindās un sāka močīt "savējos" no muguras Mēs protestējām, virsleitnanta kungs, tā nav godīgi! Viņš atbild, godīgi? Vai reālajā kaujā jūs arī pieprasīsiet godīgu karu?
klau, a tavā leksikā vēl ir tas tupais termins "rusofobs"? Jeb paskatoties uz ru armijas marodieru-izvarotāju izdarībām un Ļoņas ģeniālo retoriku par zemiskajiem ukraiņiem, beidzot pat tu sapratīsi, ka neieredzēt vati ir tikai normāli?

     [+] [-]

, 2022-05-28 05:08, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kurš ir teicis, ka Dārziņš un Karsums vispār turpinās pro hokejistu karjeru?
Kas attiecas uz Karsumu, tad vińš pats tikko EXI raidījumā teica, ka vēl pāris sezonas noteikti spēlēs

  -1 [+] [-]

, 2022-05-28 06:30, pirms 3 gadiem
pernambucan0 rakstīja: Teicami! Atkal būs iespēja vērtēt čaļu sniegumu klātienē! Ja barvedis paliks, varam gaidīt augstu mērķu sasniegšanu! Vēl jācer uz Daugaviņa, Dārziņa, Karsuma un Meijas atgriešanos!
Neaizmirsti paprasīt vecākiem naudu,lai to pasākumu varētu nosponsorēt(līdz laikam,KAD PATS SĀKSI NODOKĻUS MAKSĀT)...laikā,kad visa pārējā civilizētā pasaule mēģina likvidēt vienu marazmātiķi kremlī!

     [+] [-]

, 2022-05-28 09:16, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: klau, a tavā leksikā vēl ir tas tupais termins "rusofobs"? Jeb paskatoties uz ru armijas marodieru-izvarotāju izdarībām un Ļoņas ģeniālo retoriku par zemiskajiem ukraiņiem, beidzot pat tu sapratīsi, ka neieredzēt vati ir tikai normāli?
Vai tad es kaut ko par vati rakstīju? Uzvelc brilli uz deguna, izlasi vēlreiz, ko un kam rakstīju un tad vati te stutē

     [+] [-]

, 2022-05-28 09:20, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Reālajā karā tādus diversantus gan nesargā neviena konvencija. Var turpat kaut kur zemē ierakt.
Tur jau tā fiška, lai iedarbinātu konvenciju, šāds te kadrs ir jānoķer, taču šādi gājieni ir plānoti uz nenoķeršanu un attiecīgi uz ātru uzvaru mikrokaujā un aiztīšanos pie savējiem Nekā jauna, parasta partizānu kara taktika, Mežabrāļi arī tā rīkojās

     [+] [-]

, 2022-05-28 09:29, pirms 3 gadiem
Kas attiecas uz IIHF kongresa tēmu, vienu lietu es tiešām nesaprotu, vai kongresā vienīgā tēma bija apstiprināt nākamgada PČ norises vietu, kura jau tāpat bija zināma? Vai priekš tā vien ir jāsapulcē vesels kongress? Parasti kongresi ir domāti kaut kādām pārmaiņām, kaut kā jauna ieviešanai, piemēram, Elites komandu skaita samazināšanai, IIHF ranga punktu nahrenizēšanai, PČ rezi divos gados rīkošanai un t.t. Šajā gadījumā, ja nekas netiek mainīts (vismaz par to nav nekādu ziņu), nekas netiek apspriests, kāda hrena pēc tāds kongress ir vajadzīgs? Tur pietiktu ar parastu valdes lēmumu

     [+] [-]

, 2022-05-28 09:41, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Kas attiecas uz IIHF kongresa tēmu, vienu lietu es tiešām nesaprotu, vai kongresā vienīgā tēma bija apstiprināt nākamgada PČ norises vietu, kura jau tāpat bija zināma? Vai priekš tā vien ir jāsapulcē vesels kongress? Parasti kongresi ir domāti kaut kādām pārmaiņām, kaut kā jauna ieviešanai, piemēram, Elites komandu skaita samazināšanai, IIHF ranga punktu nahrenizēšanai, PČ rezi divos gados rīkošanai un t.t. Šajā gadījumā, ja nekas netiek mainīts (vismaz par to nav nekādu ziņu), nekas netiek apspriests, kāda hrena pēc tāds kongress ir vajadzīgs? Tur pietiktu ar parastu valdes lēmumu
aizej salāpies nevis huiņu dves.

     [+] [-]

, 2022-05-28 09:43, pirms 3 gadiem
Es uz korkja atkal

     [+] [-]

, 2022-05-28 09:45, pirms 3 gadiem
Bens Jēgers rakstīja: Es uz korkja atkal
kāpēc atkal? manuprāt joprojām.

     [+] [-]

, 2022-05-28 09:47, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Kas attiecas uz IIHF kongresa tēmu, vienu lietu es tiešām nesaprotu, vai kongresā vienīgā tēma bija apstiprināt nākamgada PČ norises vietu, kura jau tāpat bija zināma? Vai priekš tā vien ir jāsapulcē vesels kongress? Parasti kongresi ir domāti kaut kādām pārmaiņām, kaut kā jauna ieviešanai, piemēram, Elites komandu skaita samazināšanai, IIHF ranga punktu nahrenizēšanai, PČ rezi divos gados rīkošanai un t.t. Šajā gadījumā, ja nekas netiek mainīts (vismaz par to nav nekādu ziņu), nekas netiek apspriests, kāda hrena pēc tāds kongress ir vajadzīgs? Tur pietiktu ar parastu valdes lēmumu
IIHF un jebkura cita lielā organizācija nav tavs krustojums, kur ziņas paziņo "uz ielas" - ziņu vajag prezentēt, izrunāt utt.

     [+] [-]

, 2022-05-28 09:49, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Vai tad es kaut ko par vati rakstīju? Uzvelc brilli uz deguna, izlasi vēlreiz, ko un kam rakstīju un tad vati te stutē
Tev pašam jāpārlasa.. Tev jautāja vai sakarā ar visu, kas notiek Ukrainā, ar visām krievu zvērībām, tu joprojām lieto terminu rusofobs. Vai arī, joprojām, uzskati, ka viss ar krieviem ir ok?

     [+] [-]

, 2022-05-28 09:51, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: IIHF un jebkura cita lielā organizācija nav tavs krustojums, kur ziņas paziņo "uz ielas" - ziņu vajag prezentēt, izrunāt utt.
Ziņu par nākamgada norises vietu pasniedza uzreiz, tapēc arī jautāju, vai tā ir vienīgā ziņa, kuru kongress prezentēja vai prezentēs? Vai kādi citi jautājumi vispār bija paredzēti dienas kārtībā?
Kāpēc par to visu klusē?

     [+] [-]

, 2022-05-28 09:54, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Ziņu par nākamgada norises vietu pasniedza uzreiz, tapēc arī jautāju, vai tā ir vienīgā ziņa, kuru kongress prezentēja vai prezentēs? Vai kādi citi jautājumi vispār bija paredzēti dienas kārtībā?
Kāpēc par to visu klusē?
sevišķi apdāvinātam tupam čurbanam varu atkārtot un ielikt vēlreiz oficālu preses relīzi otreiz, ko IIHF perdeļi nolēma vakar :
https://www.iihf.com/en/events/2022...

p.s. kāpēc klusē sportacentrs nezinu. bet cik sapratu no bocmaņa , kas tup krievu saitos, tur notiek kārtējais debīlisms.

     [+] [-]

, 2022-05-28 09:56, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tev pašam jāpārlasa.. Tev jautāja vai sakarā ar visu, kas notiek Ukrainā, ar visām krievu zvērībām, tu joprojām lieto terminu rusofobs. Vai arī, joprojām, uzskati, ka viss ar krieviem ir ok?
Terminu rusofobs es jau ilgu laiku nelietoju, jo sapratu, ka tas termins ir nepareizs, tieši tāpat, kā jebukrš termins, kurš beidzas ar FOBs KsenoFOBs, homoFOBs un t.t. Visi tie FOBi nozīmē BAILES pret kaut ko, taču man attiecībā uz gejiem, afropērtiķiem un musļikiem nekādu baiļu nav, ir vienkārši nepatika, kura robežojas ar vieglu riebumu, taču bez īpaša histēriska naida

     [+] [-]

, 2022-05-28 09:59, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Terminu rusofobs es jau ilgu laiku nelietoju, jo sapratu, ka tas termins ir nepareizs, tieši tāpat, kā jebukrš termins, kurš beidzas ar FOBs KsenoFOBs, homoFOBs un t.t. Visi tie FOBi nozīmē BAILES pret kaut ko, taču man attiecībā uz gejiem, afropērtiķiem un musļikiem nekādu baiļu nav, ir vienkārši nepatika, kura robežojas ar vieglu riebumu, taču bez īpaša histēriska naida
vatespauris un padomju atrauga tu esi, kas paratizē franku krustojumā.
tautas valodā runājot - p.i.d.a.r.s.

     [+] [-]

, 2022-05-28 10:00, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: sevišķi apdāvinātam tupam čurbanam varu atkārtot un ielikt vēlreiz oficālu preses relīzi otreiz, ko IIHF perdeļi nolēma vakar :
https://www.iihf.com/en/events/2022...

p.s. kāpēc klusē sportacentrs nezinu. bet cik sapratu no bocmaņa , kas tup krievu saitos, tur notiek kārtējais debīlisms.
Redzi, man pašam rakņāties nepatīk Šorīt iegāju IIHF mājaslapā, tur pirmajā lapā nekā nebija, tikai gaidāmie mači un iepriekšējie rezultāti Tāpēc arī secināju, ka nekā jauna nav Biju gaidījis jaunumus no kongresa uzreiz, bez papildus klikšķināšanas

     [+] [-]

, 2022-05-28 10:00, pirms 3 gadiem
Kā tālāk dzīvot?

     [+] [-]

, 2022-05-28 10:02, pirms 3 gadiem
Bens Jēgers rakstīja: Kā tālāk dzīvot?
aizej uz šmerļa mežu un pakaries.

     [+] [-]

, 2022-05-28 10:06, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Redzi, man pašam rakņāties nepatīk Šorīt iegāju IIHF mājaslapā, tur pirmajā lapā nekā nebija, tikai gaidāmie mači un iepriekšējie rezultāti Tāpēc arī secināju, ka nekā jauna nav Biju gaidījis jaunumus no kongresa uzreiz, bez papildus klikšķināšanas
nevajag tak katru dienu atgādināt spirtacentrā, ka esi tups čurbans. visi tāpat to zina.

     [+] [-]

, 2022-05-28 10:07, pirms 3 gadiem
Cik sapratu no ātri pārlasītā, vienīgais kaut cik aktuāls jaunums ir Bē grupas turnīrs pie Britiem un Rumāņu atgriešana tajā

     [+] [-]

, 2022-05-28 10:11, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Cik sapratu no ātri pārlasītā, vienīgais kaut cik aktuāls jaunums ir Bē grupas turnīrs pie Britiem un Rumāņu atgriešana tajā
un okupantu nepiedalīšanās 2023 gada IIHF čempjos.
p.s. tas ir globāli. bet tev kā it kā Latvijas hokeja patriotam, nevis vatespaurim vajadzētu interesēt arī kur notiks U20, U18 un dāmu PČ nākošgad.
bet tā kā tu esi moskaļu vatespauris tas protams tev neinteresē.

     [+] [-]

, 2022-05-28 10:22, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: un okupantu nepiedalīšanās 2023 gada IIHF čempjos.
p.s. tas ir globāli. bet tev kā it kā Latvijas hokeja patriotam, nevis vatespaurim vajadzētu interesēt arī kur notiks U20, U18 un dāmu PČ nākošgad.
bet tā kā tu esi moskaļu vatespauris tas protams tev neinteresē.
Tu labāk par mani zini, kas mani interesē Tas, ka Krievi nepiedalās, tas jau ir tāpat zināms
Bābas Hokejā vispār neinteresē, U-20 būs divreiz Kanādā, U-18 Švedos un Šveicē, karoče, nekā jauna
Es biju gaidījis kaut kādas pārmaiņas tieši vīriešu Elitē Ja ne uzreiz, tad vismaz pēc kāda laika, piemēram, Elite no 12 komandām, vai arī ranga nahrenizēšana

     [+] [-]

, 2022-05-28 10:28, pirms 3 gadiem
Karoče runājot, Kongresa sasaukšanai nebija nekāda jēga!
To visu varēja nolemt arī valde viena pati

     [+] [-]

, 2022-05-28 10:33, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Karoče runājot, Kongresa sasaukšanai nebija nekāda jēga!
To visu varēja nolemt arī valde viena pati
un ko tu gaidīji no IIHF perdeļiem? manuprāt normāls perdeļu saiets, kā visu gadus.
kā franku krustojumu kongress notiek?

     [+] [-]

, 2022-05-28 10:36, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: un ko tu gaidīji no IIHF perdeļiem? manuprāt normāls perdeļu saiets, kā visu gadus.
kā franku krustojumu kongress notiek?
Nevis kongress, bet revīzija Parasti katru Trešdienu

     [+] [-]

, 2022-05-28 10:38, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Tu labāk par mani zini, kas mani interesē
protams. diezgan viegli zināt, kas tāds ordas vatespaurim interesē.
okupēt, apzagt un izvarot. viss par tevi.

     [+] [-]

, 2022-05-28 10:39, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Nevis kongress, bet revīzija Parasti katru Trešdienu
ko tik pieticīgi. jāpārsauc par kongresu!

     [+] [-]

, 2022-05-28 10:40, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: un ko tu gaidīji no IIHF perdeļiem? manuprāt normāls perdeļu saiets, kā visu gadus.
kā franku krustojumu kongress notiek?
Zelta Teļu esi lasījis? Atceries momentu par Leitnanta Šmita bērnu konvenciju?
Mums apmēram tāds pats princips

     [+] [-]

, 2022-05-28 10:41, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Zelta Teļu esi lasījis? Atceries momentu par Leitnanta Šmita bērnu konvenciju?
Mums apmēram tāds pats princips
nē. kaut kad sen filmu skatījos. bet kaut kā nepārāk un īsti neatceros kas tur bija.

     [+] [-]

, 2022-05-28 10:46, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: nē. kaut kad sen filmu skatījos. bet kaut kā nepārāk un īsti neatceros kas tur bija.
Leitnanta šmita bērni bija vienojušies, ka katram ir sava teritorija, tie pēc Šuras Balaganova ieteikuma kopīgajā shodkā izlozēja, kur katram ir jastrādā Panikovskis ļoti cerēja uz Bobruisku, bet viņam trapījās nabadzīgā Povolžje un viņš to konvenciju bezkaunīgi lauza, parādoties teritorijā, kura piederēja Šuram, un tad parādījās Ostaps Benders, kurš abus bēdabrāļus paņēma savā paspārnē

     [+] [-]

, 2022-05-28 10:47, pirms 3 gadiem
Nevaru attiet

     [+] [-]

, 2022-05-28 10:49, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Leitnanta šmita bērni bija vienojušies, ka katram ir sava teritorija, tie pēc Šuras Balaganova ieteikuma kopīgajā shodkā izlozēja, kur katram ir jastrādā Panikovskis ļoti cerēja uz Bobruisku, bet viņam trapījās nabadzīgā Povolžje un viņš to konvenciju bezkaunīgi lauza, parādoties teritorijā, kura piederēja Šuram, un tad parādījās Ostaps Benders, kurš abus bēdabrāļus paņēma savā paspārnē
kā var dzīvot mūsdienu pasaulē ar padomju laiku galvu man nekad nebūs skaidrs.
jūs esat galvā jāti spēcīgi !
es no tā visa atkratījos 80.gados iepriekšējā gadsimtā.
bet tagad taču jau ir 21.gadsimts.

     [+] [-]

, 2022-05-28 10:52, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: kā var dzīvot mūsdienu pasaulē ar padomju laiku galvu man nekad nebūs skaidrs.
jūs esat galvā jāti spēcīgi !
Frankos tā ir mūsdienu pasaule, nekāda sakara ar Padomju laikiem te nav
Lielākā daļa darbinieku un kolēģu ir Poļi, apmēram 50% no visiem
Pēc tam nāk Braļukasi, tad visi pārējie, Krievu ir minimāli

     [+] [-]

, 2022-05-28 10:57, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Frankos tā ir mūsdienu pasaule, nekāda sakara ar Padomju laikiem te nav
Lielākā daļa darbinieku un kolēģu ir Poļi, apmēram 50% no visiem
Pēc tam nāk Braļukasi, tad visi pārējie, Krievu ir minimāli
tāpēc frankos arī internets ir sūdīgs un viss pārējais, kas pieder mūsdienu pasaulei. krustojumos čurbani šeptē. sapuvušie rietumi.
nav brīnums , ka huilo atbalsta!

     [+] [-]

, 2022-05-28 11:13, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tāpēc frankos arī internets ir sūdīgs un viss pārējais, kas pieder mūsdienu pasaulei. krustojumos čurbani šeptē. sapuvušie rietumi.
nav brīnums , ka huilo atbalsta!
Nevis huilo atbalsta, bet grib saglabāt komfortu, par to vakar Kļavlapam skaidroju Tā gluži nav, ka Franki nav karotāji, tikai viņi ir gatavi karot pret jebkuru, kurš apdraudētu tieši komfortu Tāpēc pret Fričiem tie nekaroja, jo viss bija štokos, toties pret savu valsti un valdību, kura taisa podļankas, tie ir gatavi kaut ar dakšām iet virsū un šeit, kas pats interesantākais, visi ir solidāri, gan labie, gan kreisie, gan čurbāni, gan geji, gan labējie radikāļi, karoče, komforta zona, tas ir gandrīz vai vienīgais nāciju vienojošais faktors un pie varas esošie to labi saprot un attiecīgi cenšas rīkoties Tāpēc arī rodas tāds iespaids, ka Putinu atbalsta Patiesībā viņi atbalsta saulespuķu eļļu par 1.20, nevis par 7-8 eiriki un vainīgos meklē nevis Kremlī, bet kaut kur turpat uz vietas

     [+] [-]

, 2022-05-28 12:00, pirms 3 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Terminu rusofobs es jau ilgu laiku nelietoju, jo sapratu, ka tas termins ir nepareizs, tieši tāpat, kā jebukrš termins, kurš beidzas ar FOBs KsenoFOBs, homoFOBs un t.t. Visi tie FOBi nozīmē BAILES pret kaut ko, taču man attiecībā uz gejiem, afropērtiķiem un musļikiem nekādu baiļu nav, ir vienkārši nepatika, kura robežojas ar vieglu riebumu, taču bez īpaša histēriska naida
Tad pajautāšu konkrētāk - tavuprāt, neieredzēt krievus ir ok vai nav ok?