Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2976, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlase atkārtoti pieveic Kazahstānu un noslēdz sagatavošanās posmu PČ

Reinis Aumeisters
Reinis Aumeisters

Latvijas izlase atkārtoti pieveic Kazahstānu un noslēdz sagatavošanās posmu PČ
Latvijas izlases hokejisti pēc vārtu guvuma. Foto: Guntis Lazdāns/LHF

Sagatavošanās posmu pasaules čempionātam hokejā noslēguši Latvijas hokejisti. Izlase atkārtoti ''Arēnā Rīga'' pieveica Kazahstānas hokejistus, šoreiz triumfējot ar 5:1. Latvija kopā aizvadīja sešas pārbaudes spēles pirms gaidāmā PČ, trīs reizes uzvarot un tik pat zaudējot.

• Vārtu drošība šoreiz tika uzticēta pirmajam numuram Elvim Merzļikinam. Vārtsargs tika galā ar 21 no 22 pretinieku metieniem.

• Tāpat kā pirmajā spēlē pret Kazahstānu, tā arī šoreiz Latvija guva trīs vārtus jau pirmajā periodā. Tas atstāja lielu iespaidu uz atlikušo maču, ne uz brīdi neradot šaubas par Latvijas triumfu.

• Izlase maču aizvadīja praktiski optimālajā sastāvā. Malā palika vien Kārlis Čukste un Roberts Mamcičs. Saslimšanas dēļ maču gan izlaida arī Ronalds Ķēniņš.

Latvijas pārbaudes spēles

DatumsPilsētaPretinieceRezultāts
21.04.EpinālaFrancija1:2
22.04.EpinālaFrancija3:2
30.04.VeinfeldeneŠveice2:5
01.05.VeinfeldeneŠveice1:3
08.05.RīgaKazahstāna5:0
09.05.RīgaKazahstāna5:1

• Kazahstāna jau pirmajā minūtē nopelnīja noraidījumu. Ar ielaistiem vārtiem izlasi par to sodīja Rihards Bukarts. Mača 13. minūtē Latvija savu pārsvaru dubultoja, bet perioda izskaņā panāca jau 3:0.

• Otrā perioda sākumā Kazahstāna guva vārtus un šoreiz neļāva latviešiem uzvarēt sausā. Perioda izskaņā gan trīs vārtu pārsvaru mājiniekiem atjaunoja Mārtiņš Dzierkals.

• Piektos un pēdējos vārtus mājinieki guva izšķirošā perioda izskaņā, kad precīzs bija Rodrigo Ābols. Hokejistam pirms vārtu gūšanas gan trāpīja ar nūju, liekot tam pamest laukumu uzreiz pēc precīzā raidījuma. Pēcāk viņš gan laukumā atgriezās.

• Abas komandas vienojās aizvadīt arī papildlaiku un pēcspēles metienu sēriju treniņu nolūkos. Pagarinājumā vārti netika gūti, bet pēcspēles metienu sērijā šoreiz pārāka bija Kazahstāna. Latvieši realizēja divus bullīšus, kamēr viesi trīs.

• Latvija pasaules čempionātu hokejā uzsāks jau piektdien, kad aizvadīs spēli pret ASV. Mača sākums plkst. 16:20.

Spēles teksta tiešraide – šeit!

Latvija - Kazahstāna 5:1 (3:0, 1:1, 1:0)
Vārti: 1:51 Ro. Bukarts 1:0, 12:30 Kulda 2:0, 16:42 Krastenbergs 3:0, 20:47 Mihailiss (Danijars, Volks) 3:1, 34:18 Dzierkals (Smirnovs) 4:1, 57:02 Ābols (Jeļisejevs, Jaks) 5:1
Soda minūtes: 14 - 14
Vārtsargi: Merzļikins - Rumjancevs
Pēcspēles metienu sērija: Dzierkals, Ābols - Volks, Mihailiss, Panjukovs

Latvijas izlases kandidāti

PozīcijaSpēlētājsGadsKlubsStatistika 21/22
VārtsargsElvis Merzļikins28Blue Jackets (NHL)59; 90.7%; 3.224
Gustavs Grigals1998.Nanooks (NCAA)31; 91.9%; 2.411
Artūrs Šilovs2001.Canucks (AHL)10; 88.8%; 3.10
Ēriks Vītols2001.Zemgale7; 90.5%; 2.56
AizsargsKristaps Sotnieks1987.Dinamo (KHL)27; 1+1; -1212
Artūrs Kulda1988.Pinguine (Vācija)55; 4+9; -247
Jānis Jaks1995.Sochi (KHL)41; 6+12; -174
Kristaps Zīle1997.Orebro (Zviedrija)18; 4+4;+63
Roberts Mamčics1995.Linkoping (Zviedrija)12; 0+1; -3
Kārlis Čukste1997.Pelicans (Somija)15; 1+5; +9
Arvils Bergmanis1999.Nanooks (NCAA)34; 1+7; +10
Sandis Smons1999.La Chaux-de-Fonds (Šveice2)18; 2+5; +9
Ernests Ošenieks2001.Kiekko-Vantaa (Somija2)30; 0+7; -2
Nauris Sējējs2001.La Chaux-de-Fonds (Šveice2)40; 3+7; +16
Patriks Ozols2001.Zemgale/LLU4; 1+2;
UzbrucējsAndris Džeriņš1988.Linz (Austrija)22; 6+5; +210
Miks Indrašis1990.Biel-Bienne (Šveice)8; 0+2; 09
Ronalds Ķēniņš1991.Lausanne (Šveice)43; 7+13; +29
Roberts Bukarts1990.Vitkovice (Čehija)32; 8+18; -28
Rodrigo Ābols1996.Orebro (Zviedrija)47; 14+20; +265
Rihards Bukarts1995.Admiral (KHL)25; 6+3; -54
Rihards Marenis1993.Vita Hasten (Zviedrija2)33; 21+15; +42
Oskars Batņa1995.Jukurit (Somija)31; 2+5; +12
Rūdolfs Balcers1997.Sharks (NHL)61; 11+12; -32
Mārtiņš Dzierkals1997.Plzen (Čehija)49; 10+20; -32
Edgars Kulda1994.Zemgale/LLU16; 10+20;1
Renārs Krastenbergs1998.Villacher SV (Austrija)32; 15+13; +11
Nikolajs Jeļisejevs1994.MoDo (Zviedrija)20; 3+7; +2
Deniss Smirnovs1999.Servette (Šveice)52; 2+9; -4
Patriks Zabusovs2001.Zlin (Čehija)32; 9+7; -6
Oskars Lapinskis2002.SCL Tigers (Šveice)20; 1+0; -7
Klāvs Veinbergs2003.Zemgale/LLU5; 1+4;

Latvijas kalendārs PČ Tamperē

DatumsPretinieceLaiks
13.05.ASV16.20
14.05.Somija20.20
16.05.Norvēģija16.20
19.05.Čehija20.20
20.05.Austrija20.20
22.05.Lielbritānija16.20
24.05.Zviedrija12.20

Izmantotie resursi:
https://lhf.lv/lv/match/16397

1 2 68 komentāri
Slēpts komentārs: Davz
Slēpts komentārs: pernambucan0
Slēpts komentārs: backtofire

  +4 [+] [-]

, 2022-05-09 22:09, pirms 2 gadiem
Nepārliecinoši. Pirmais periods mūsējais, bet pārējo spēli atslābinājās. Elvis zvērā, Dzierkals labs, pirmā maiņa laikam nebija iespēlējušies, tādēļ šodien neko sevišķu neparādīja. Ja netaisīsim debilus noraidījumus (kā Krastenbergs šodien trīs), tad visam it kā vajadzētu būt okei. Novēlu cienīgi aizvadīt Latvijas izlasei 25. jubilejas turnīru kopš iekļūšanas elitē! Sarauj!
Slēpts komentārs: Raitcha

  +4 [+] [-]

, 2022-05-09 22:14, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Viss viegli saprotams un kā jau iepriekš teicu. Kamēr kolaradolupata nemaisīs, top5 ņemams bez problēmām.
Elvim laba spēle, taču priekš pēcspēles metieniem liels ieteikums zvans Naumovam, lai pamāca čali kā tas jādara nu sliktākajā gadījumā Edgaram lai uzzvana.
Tas pats metējiem, Kazahi individuāli izpilda pro līmenīt tos, mēŗķēto augšā ne pa leju tikai spēlējot, LHF nav Ņiživija nr vai?

Kopumā sastāvs lielisks, būtu labāks, ja būtu mums treneris, taču arī bez trenera jāiet uz 1/4 un top 5.
Vītoliņš nepatīk tikai tamdēļ, ka ir nēsājis kolorado lentu, vai arī tādēļ, ka būtu slikts treneris? kā tad izpaužas tā sliktā trenēšana? jeb ne-trenēšana, kā Tu apgalvo?

  +5 [+] [-]

, 2022-05-09 22:17, pirms 2 gadiem
Raitcha rakstīja: Kurš būs tas drosminieks izlases kolektīvā un pateiks, ka Šilovs bija daudz labāks un pārliecinošāks vārtos? Tā pēcspēles intervija, kad acis šilierējas ar baigi neiedvesmo. OK, var teikt +5 min. un soda metieni... bet nu, knapi kājās stāv...
Tu tak esi slimiķis.
Šilovam līdz Elvja līmenim kā Džeriņam līdz Krosbijam

P.s tavs nabaga Šilovs ja labi tiks kāda back to back game stāvet.

  -2 [+] [-]

, 2022-05-09 22:21, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Viss viegli saprotams un kā jau iepriekš teicu. Kamēr kolaradolupata nemaisīs, top5 ņemams bez problēmām.
Elvim laba spēle, taču priekš pēcspēles metieniem liels ieteikums zvans Naumovam, lai pamāca čali kā tas jādara nu sliktākajā gadījumā Edgaram lai uzzvana.
Tas pats metējiem, Kazahi individuāli izpilda pro līmenīt tos, mēŗķēto augšā ne pa leju tikai spēlējot, LHF nav Ņiživija nr vai?

Kopumā sastāvs lielisks, būtu labāks, ja būtu mums treneris, taču arī bez trenera jāiet uz 1/4 un top 5.
kāds TOP 5??? Tu vispār kaut ko sajēdz, jeb te pilnīgi kaut ko bezjēgā bezdi??? Pirmkārt, ar LV hokeja resursiem, 1/2 fināls jau ir baaaigāas veiksmes gadījumā (ar uzsvaru tiši uz vārdu veiksme). Ja runā par "top5" - jau vienreiz Tev, aunapierem skaidroju, 5.v. komandai ir ļoti liela vilšanās, tas nozīmē, ka komanda ir ļoti labi aizvadījusi priekšsacīkstes, esot pirmajāas vietās apakšgrupā, un ļoti iespējams 1/4finālā ir zaudējusi vājākai komandai.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-09 22:22, pirms 2 gadiem
izraktenis rakstīja: Vītoliņš nepatīk tikai tamdēļ, ka ir nēsājis kolorado lentu, vai arī tādēļ, ka būtu slikts treneris? kā tad izpaužas tā sliktā trenēšana?
Lentas nēsāšana, kā tāda nebūtu problēma, ja viņš būtu kā piem.Rubiks (neatbalstu viņa domas, taču to, ka gadiem nav mainījis savu nostāju, visu cieņu, vecis ar lielo burtu), savukārt Vītoliņa žēlabainās patriotiskās intervijas , skaļās frāzes, intervijas ar vecākiem to dzīvi padomju laikos, cik grūti Latviešiem u.t.t. skaļās frāzes no Artūra un Hara lūpām pēc 2000.g. uzvaras un sacītais, un tad, kā ūsainā kalps, trenējot šo padomju atlieku sarkano, 9.maijā, spēles laikā uzļepī kolorādo lenti, zinot, ka tas ir nodevības moments, publiski iespļauj vecākiem, savai zemei sejā un parāda, ka par naudu būs gatavs jebkuru Latvijas iedzīvotāju nodot, pārdot...

Treneris, nu sāksim ar to - sastāva izvēle un attieksme pret spēlētājiem, kad ņem spēlētāju ne pēc skila, bet muļķīga patīk nepatīk , divkosības tunda OS, viņš acīs necieš Gudi, taču uzaicina viņu, kad viņam absolūti labākā forma, bet spēlēt pat neiedeva, lai gan Kalniņš bija caurums OS sliktā formā, taktiskie risinājumi pret pretiniekiem.

Tajās reizēs, kad komanda, kas vēl kko no Boba spēles paņēmusi nospēlē kā viņš lika ir rezultāts, kā pie Hara tā sākās uz bui duij, ūsainā shēmas, kas nestrādā. Motivātors viņš pašvaks memmmis. OS kvalifikācijā, ūsainais cipa ieteicis, ko darīt, ģeniāli, salika maiņas kuras bija iespēlētas pie Boba, vollā rezultāts. Nopitni un tas ir treneris? Treneris kurš pirms turnīra noliek visus spēlētājus par lūzriem jo pats raustās, ka ja nu nav rezultāta? Tas ir labs treneris?

  +1 [+] [-]

, 2022-05-09 22:26, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Lentas nēsāšana, kā tāda nebūtu problēma, ja viņš būtu kā piem.Rubiks (neatbalstu viņa domas, taču to, ka gadiem nav mainījis savu nostāju, visu cieņu, vecis ar lielo burtu), savukārt Vītoliņa žēlabainās patriotiskās intervijas , skaļās frāzes, intervijas ar vecākiem to dzīvi padomju laikos, cik grūti Latviešiem u.t.t. skaļās frāzes no Artūra un Hara lūpām pēc 2000.g. uzvaras un sacītais, un tad, kā ūsainā kalps, trenējot šo padomju atlieku sarkano, 9.maijā, spēles laikā uzļepī kolorādo lenti, zinot, ka tas ir nodevības moments, publiski iespļauj vecākiem, savai zemei sejā un parāda, ka par naudu būs gatavs jebkuru Latvijas iedzīvotāju nodot, pārdot...

Treneris, nu sāksim ar to - sastāva izvēle un attieksme pret spēlētājiem, kad ņem spēlētāju ne pēc skila, bet muļķīga patīk nepatīk , divkosības tunda OS, viņš acīs necieš Gudi, taču uzaicina viņu, kad viņam absolūti labākā forma, bet spēlēt pat neiedeva, lai gan Kalniņš bija caurums OS sliktā formā, taktiskie risinājumi pret pretiniekiem.

Tajās reizēs, kad komanda, kas vēl kko no Boba spēles paņēmusi nospēlē kā viņš lika ir rezultāts, kā pie Hara tā sākās uz bui duij, ūsainā shēmas, kas nestrādā. Motivātors viņš pašvaks memmmis. OS kvalifikācijā, ūsainais cipa ieteicis, ko darīt, ģeniāli, salika maiņas kuras bija iespēlētas pie Boba, vollā rezultāts. Nopitni un tas ir treneris? Treneris kurš pirms turnīra noliek visus spēlētājus par lūzriem jo pats raustās, ka ja nu nav rezultāta? Tas ir labs treneris?
ja par divkosību - tāds viss Latvijas hokejs (nu labi, ne viss, bet liela daļa; iespējams lielākā...). Vēl pirms pusgada Savickim un KHL aš dibenus laizīja...

  -2 [+] [-]

, 2022-05-09 22:26, pirms 2 gadiem
Bija sajūta, ka uz bullīšiem Elvis pārāk neiespringa. Kā arī spēlētāji kopumā spēles laikā, ar ko izskaidrojami daudzi nevajadzīgie divīši un paviršības, Elvis spēles laikā pavilka.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-09 22:26, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: kāds TOP 5??? Tu vispār kaut ko sajēdz, jeb te pilnīgi kaut ko bezjēgā bezdi??? Pirmkārt, ar LV hokeja resursiem, 1/2 fināls jau ir baaaigāas veiksmes gadījumā (ar uzsvaru tiši uz vārdu veiksme). Ja runā par "top5" - jau vienreiz Tev, aunapierem skaidroju, 5.v. komandai ir ļoti liela vilšanās, tas nozīmē, ka komanda ir ļoti labi aizvadījusi priekšsacīkstes, esot pirmajāas vietās apakšgrupā, un ļoti iespējams 1/4finālā ir zaudējusi vājākai komandai.
Atslābsti, atšķirībā no Tevis saprotu. Tu skaidrotājs, pieduries? Lai Tu spētu, kko par hokeju skaidrot, Tev vispirms kkas jāiemācās par hokeju.

TOP5 ir reāls, no grupas laukā jātiek pat bez trenera, tālāk, protams, var kādreiz nenospīdet, bezšaubām, taču iespējas ņemt top5 ir. Tas, ka Tu neredzi, tas ir saprotams, jo ar Tavām zināšanām par hokeju neko citu nevar gribēt.

Tas ir līdzīgi kā pāris gadus atpoakaļ teicu Somi ņems titulu, Tu un citi kko te sprēgājāt, kā parasti aplauzāties.

LV izlases galvenais mīnus ir kolorādo lenta, ja viņš turēs muti, sēdēs klusu, ir cerības, ja nē, tad būs vājšs turnīrs.

  -3 [+] [-]

, 2022-05-09 22:30, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: ja par divkosību - tāds viss Latvijas hokejs (nu labi, ne viss, bet liela daļa; iespējams lielākā...). Vēl pirms pusgada Savickim un KHL aš dibenus laizīja...
Abrag man Savickis nav paticis, un par RD esmu sīki daudz stāstījis, vēl ar niku fire. Kad toreiz skaidroju lika man te mīnusus galā viss ko teicu notika.

Saistibā ar Savicki ir arī kaunpilns Irbes gadījums, ne tas pret ukrainu un LV uzmešanu, bet runas par krievu naudu, kad viņam tā patika un bija gatavs dancot kā svilpos Savickis, bet kad pateica, pag pag puika, kur tad Tu sataisījies, un tik daudz gribi? Uz redzi, kad šis dziesmo - jaunajiem laba iespēja attīstībai RD labs, uz RD krievu nauda, projekts slikts...aizmirstot,ka savā laikā NHL tika arī pateicoties (tālaika) krievu naudai.

Tāpēc smieklīgi, ka tēlo patriotu. Ok respect daudz darījis izlases vārdā, taču bieži ar draudiem, šantāžu un citu noniecināšanu.

     [+] [-]

, 2022-05-09 22:31, pirms 2 gadiem
berimors rakstīja: Bija sajūta, ka uz bullīšiem Elvis pārāk neiespringa. Kā arī spēlētāji kopumā spēles laikā, ar ko izskaidrojami daudzi nevajadzīgie divīši un paviršības, Elvis spēles laikā pavilka.
Galvenais, lai PČ nav nevajadzīgu noraidījumu. Bullīši, diemžēl mums ir bijusi liela sāpe (neskaitot Lauri, Herbi, Ņiživiju).

     [+] [-]

, 2022-05-09 22:40, pirms 2 gadiem
Šobrīd spēlējām tā, kā to atļāva pretinieks. Nenoliedzami ar + atzīmējams cīņas spars un jaunu līderu pieteikšanās.
Pie "-"ir pieminama pārāk bieža iekrišana pretuzbrukumos uz maiņām, kā arī būs nepopulārs komentārs, tomēr no Elvja gaidīju vairāk. Pāris neveiksmīgi momenti veiksmes pavadījumā un, liekas, bullīšos vairāk spēlēja uz skatītājiem.... špagats, protams, izskatās skaisti, bet vai efektīvi, ja paliec uz dibena nekustīgs?

     [+] [-]

, 2022-05-09 22:40, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Viss viegli saprotams un kā jau iepriekš teicu. Kamēr kolaradolupata nemaisīs, top5 ņemams bez problēmām.
Elvim laba spēle, taču priekš pēcspēles metieniem liels ieteikums zvans Naumovam, lai pamāca čali kā tas jādara nu sliktākajā gadījumā Edgaram lai uzzvana.
Tas pats metējiem, Kazahi individuāli izpilda pro līmenīt tos, mēŗķēto augšā ne pa leju tikai spēlējot, LHF nav Ņiživija nr vai?

Kopumā sastāvs lielisks, būtu labāks, ja būtu mums treneris, taču arī bez trenera jāiet uz 1/4 un top 5.
Jā, par Merzļikinu un bullīšiem pilnība piekrītu. Un ne jau pirmo reizi viņš izskatās diezgan bezcerīgi.

Ja zvanīs Edgaram, tad jācer, ka Edža nestāstīs par sarunātās spēles pret Franciju bullīšiem (kad abām komandām derēja Francijas uzvara 3:2 papildlaikā vai bullīšos), kad viņš kā klauns vārtījās pa zemi, lai tikai franči iemestu...

Edžas performance:
https://www.youtube.com/watch?v=Ylc...

  +1 [+] [-]

, 2022-05-09 22:43, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Atslābsti, atšķirībā no Tevis saprotu. Tu skaidrotājs, pieduries? Lai Tu spētu, kko par hokeju skaidrot, Tev vispirms kkas jāiemācās par hokeju.

...
Un Tu būtu tas mācītājs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2022-05-09 22:49, pirms 2 gadiem
damokla_zobens_22 rakstīja: Jā, par Merzļikinu un bullīšiem pilnība piekrītu. Un ne jau pirmo reizi viņš izskatās diezgan bezcerīgi.

Ja zvanīs Edgaram, tad jācer, ka Edža nestāstīs par sarunātās spēles pret Franciju bullīšiem (kad abām komandām derēja Francijas uzvara 3:2 papildlaikā vai bullīšos), kad viņš kā klauns vārtījās pa zemi, lai tikai franči iemestu...

Edžas performance:
https://www.youtube.com/watch?v=YlcemI8nJLc
nu Edžam ne to labāko esi izvēlējies šito gan nevajag mācīt Elvim viņš pats tā var, ja grib .

Ticu, ka viņu arī šajā var uztrenēt. Jāteic, ka Kazahi tiešām malači, nepirmo reiz tik skaisti apspēlē vārtsargus. Mūsējiem jāpamācās, citādi pārāk bieži apspēlēt grib pa zemi.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-09 22:50, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Un Tu būtu tas mācītājs?
Tevi varu pamācīt, taču nav vēlmes tērēt laiku uz bezcerīgu gadījumu un smērēt rokas un tērēt tam laiku.

     [+] [-]

, 2022-05-09 22:50, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: ...

TOP5 ir reāls, no grupas laukā jātiek pat bez trenera, tālāk, protams, var kādreiz nenospīdet, bezšaubām, taču iespējas ņemt top5 ir. Tas, ka Tu neredzi, tas ir saprotams, jo ar Tavām zināšanām par hokeju neko citu nevar gribēt.

....
Beidz Te stulbības gvelzt, hokeja PČ ir TOP4 un TOP8, tāda TOP5 vispār nav - bet Tev tas nepielec. Laikaam Tev to zināšanu par maz tomēr...

Un ja runā par pusfinālu, TOP4 - tad tur ir vajadzīga milzīga veiksme, tāda, kāda izlasei vēl nekad vispār nav bijusi. TOP4 tas nozīmētu, ka jāvinnē 2 no potenciālajiem ceturdaļfinālistiem savā grupā - amīši un vēl kāds (Čehija, Zviedrija vai Somija). Un tad jāvinnē 1/4 fināla spēle.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-09 22:52, pirms 2 gadiem
Domājams, no esošā sastāva rītdien točna no katras pozīcijas pa vienam tiks svītoroti spēlētāji. Domāju ka pat divi uzbrucēji.

E. Kulda, A. Bergmais, K.Veibergs, G.Grigals, P. Zabusovs (iespējams), varbūt kļūdos. Domāju šobrīd pieteiks 27 spēlētājus, paskatīsies Bļugera situāciju un 28 spēlētāju vēlāk pieteiks kādu no izsvītrotajiem.

Domāju pieteiks

  +1 [+] [-]

, 2022-05-09 22:52, pirms 2 gadiem
Georgija lentiite rakstīja: Sveicu visus sveetkos
Rit jauna diena, bet sodien uzvara pa vecam, kazahiju noperam, varam braukt uz pc pec 6. vietas grupa!!!
Krasiļņiks ierindā

  +1 [+] [-]

, 2022-05-09 22:52, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: ...

Tas ir līdzīgi kā pāris gadus atpoakaļ teicu Somi ņems titulu, Tu un citi kko te sprēgājāt, kā parasti aplauzāties.

...
Un beidz te tupa irst, tirgus bāba! Es neko tādu neesmu teicis, mani tur nepin iekšā

     [+] [-]

, 2022-05-09 22:54, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Domājams, no esošā sastāva rītdien točna no katras pozīcijas pa vienam tiks svītoroti spēlētāji. Domāju ka pat divi uzbrucēji.

E. Kulda, A. Bergmais, K.Veibergs, G.Grigals, P. Zabusovs (iespējams), varbūt kļūdos. Domāju šobrīd pieteiks 27 spēlētājus, paskatīsies Bļugera situāciju un 28 spēlētāju vēlāk pieteiks kādu no izsvītrotajiem.

Domāju pieteiks
Ja penguins šonakt uzvar, nav vērts gaidīt Bļugeru, jo būsim reāli, tur liela varbūtiba ka Penguins soļo tālāk, nedomāju ka nolies 3x pēc kārtas.

     [+] [-]

, 2022-05-09 22:55, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Beidz Te stulbības gvelzt, hokeja PČ ir TOP4 un TOP8, tāda TOP5 vispār nav - bet Tev tas nepielec. Laikaam Tev to zināšanu par maz tomēr...


Un ja runā par pusfinālu, TOP4 - tad tur ir vajadzīga milzīga veiksme, tāda, kāda izlasei vēl nekad vispār nav bijusi. TOP4 tas nozīmētu, ka jāvinnē 2 no potenciālajiem ceturdaļfinālistiem savā grupā - amīši un vēl kāds (Čehija, Zviedrija vai Somija). Un tad jāvinnē 1/4 fināla spēle.
Tev laikam maza sajēga pašam, kas ir top5 .

  +1 [+] [-]

, 2022-05-09 22:55, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Domājams, no esošā sastāva rītdien točna no katras pozīcijas pa vienam tiks svītoroti spēlētāji. Domāju ka pat divi uzbrucēji.

E. Kulda, A. Bergmais, K.Veibergs, G.Grigals, P. Zabusovs (iespējams), varbūt kļūdos. Domāju šobrīd pieteiks 27 spēlētājus, paskatīsies Bļugera situāciju un 28 spēlētāju vēlāk pieteiks kādu no izsvītrotajiem.

Domāju pieteiks
par kādiem 28 Tu gvelz??? 22 laukuma spēlētāji +3 vārtsargi, skat. https://www.iihf.com/en/events/2022... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2022-05-09 22:56, pirms 2 gadiem
Georgija lentiite rakstīja: Sveicu visus sveetkos
Rit jauna diena, bet sodien uzvara pa vecam, kazahiju noperam, varam braukt uz pc pec 6. vietas grupa!!!
Hari, tas Tu (spriežot pēc nika)?! Tevi taču tūlīt nogānīs un pasūtīs tur, kur kuģi!

  -1 [+] [-]

, 2022-05-09 22:56, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Tevi varu pamācīt, taču nav vēlmes tērēt laiku uz bezcerīgu gadījumu un smērēt rokas un tērēt tam laiku.
Puisīt, paaudzies un tad runā par mācīšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2022-05-09 22:56, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Un beidz te tupa irst, tirgus bāba! Es neko tādu neesmu teicis, mani tur nepin iekšā
Kuš kuš, komanda balss netika dota, atslābsti, mierīgi ievelc elpu, aizskaiti no 1 līdz 10, izelpa, ieelpa, skaiti no 10 uz 1 , viss būs labi, nomierinies, atslābsti, došu komandu balss, tad jā, pagaidam kuš.

  -1 [+] [-]

, 2022-05-09 22:56, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Tev laikam maza sajēga pašam, kas ir top5 .
izlasi turnīra formātu un pamēģini tur atrast TOP5
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 68 komentāri