Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2947, Did:0, useCase: 3

Merzļikins: "Pirms PČ izlasē centos izveidot ķīmiju, bet daži par to pat nepateica paldies"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Merzļikins: "Pirms PČ izlasē centos izveidot ķīmiju, bet daži par to pat nepateica paldies"
Elvis Merzļikins. Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Nacionālās hokeja līgas (NHL) sezonai gatavošanos turpina Latvijas izlases vārtsargs Elvis Merzļikins, kurš intervijā medijam MVP dalījās pārdomās par to, kāpēc maijā notikušais pasaules čempionāts izvērties tik nesekmīgs.

28 gadus vecajam Elvim Merzļikinam maijā Tamperē notikušais pasaules čempionāts bija piektais Latvijas izlases rindās. Un izteikti neveiksmīgākais – piecos mačos viņš atvairīja 86,2% metienu un vidēji ielaida 4,26 ripas. Turnīra beigās vietu vārtos izcīnīja Artūrs Šilovs, kura statistika, laukumā pavadot par pusstundu mazāk nekā Merzļikinam, bija diametrāli pretēja – 95,2% un 1,22 ripas.

"Neuzskatu, ka šis bija čempionāts, kurā nospēlēju labi, taču ievēroju, ka komanda spēlē pavisam atšķirīgu hokeju, kad vārtos esmu es vai [Artūrs] Šilovs. Nesaku, ka spēlētāji centās vairāk ar Šilovu vārtos nekā ar mani, jo centās visi, bet komandā nebija ķīmijas. Pirms čempionāta centos to izveidot, bet daži cilvēki par to pat nepateica paldies. Mēģināju izveidot ģimeni. Nezinu, ko vairāk varēju darīt. Iepriekš biju runājis ar [Ronaldu] Ķēniņu, uz sava rēķina noorganizēju komandai vakariņas," sarunā ar MVP stāstīja Merzļikins.

"Man bija ļoti svarīgi, lai visa komanda satuvinās, jo bija daudzi no Rīgas "Dinamo", Eiropas līgām, Ziemeļamerikas. ASV esmu sapratis, ka ģimenes sajūtu uz katru sezonu ir iespējams izveidot, pat ja hokejisti ir no dažādām pasaules vietām un komandā nav bijuši ilgi. To centos paveikt arī Latvijas izlasē, mums citam par citu ir jārūpējas. Man tas diemžēl nesanāca," sarūgtinājumu atzina Latvijas izlases un Kolumbusas "Blue Jackets" vārtsargs.

"Godīgi pateikšu – esmu tam atmetis ar roku, vairs necentīšos. Tajā ieguldīju savu enerģiju un naudu, bet tas bija otršķirīgi – galvenais, lai izveidotos ģimene. Kad 2018. gadā tikām ceturtdaļfinālā, tas bija mans mīļākais čempionāts. Nenormāli foršs laiks, mīlēju ikvienu spēlētāju. Gribēju šo sajūtu izveidot arī šogad. Nesanāca."

Merzļikins gan pauda – ja vien nebūs aizņemts izslēgšanas spēlēs vai nevarēs ierasties ģimenes apstākļu, vai veselības dēļ, viņš Latvijas izlasei palīgā dosies arī nākamajā gadā, jo vēlas spēlēt Rīgā, savu līdzjutēju priekšā.

Vārtu vīrs arī noraidīja pieņēmumu, ka ģimenes sajūtas nebija, jo tagad komandu vada Harijs Vītoliņš, nevis Bobs Hārtlijs. "Vītoliņš ir labs treneris. Ķīmijas izveidošanās ir atkarīga no mums – spēlētājiem. Neesam bērnudārzā, šādas lietas, manuprāt, nav atkarīgas no trenera. Šajā čempionātā no spēlētājiem bija vairākas individuālas darbības. Toreiz, kad tikām ceturtdaļfinālā, tādu nebija. Varbūt kāds komandas biedrs pēc manis teiktā sadusmosies, taču – tā ir realitāte. Šis nav tas gadījums, kad, redz, es spēlēju NHL un tāpēc varu gudri dirst. Nē! Es vienkārši zinu, kāda mums pirms vairākiem gadiem izlasē bija ģimene."

Izmantotie resursi:
https://www.delfi.lv/mvp/saruna/elv...

1 2 42 komentāri

  -4 [+] [-]

, 2022-09-29 13:37, pirms 2 gadiem
Elvi, Elvi. Var jau piekrist par to ķīmiju, bet pats arī nostāvēji kā.. godīgi siets!!!
Slēpts komentārs: IAmJamesHarden

  +2 [+] [-]

, 2022-09-29 14:05, pirms 2 gadiem
Pie товарищ Витолинс ķīmija?
Lieki izmestas emocijas un nauda, jo spēlētāji paši negrib spēlēt pie Georga lentes bruņinieka

 +12 [+] [-]

, 2022-09-29 14:10, pirms 2 gadiem
diemžēl ķīmijas trūkums bija labi redzams no malas. Prieks ka Elvis un vēl dažī centās to mainīt, bet žēl ka neizdevās

  +2 [+] [-]

, 2022-09-29 14:33, pirms 2 gadiem
Piekrītu, ka nebija ķīmijas. Bet spēlētāji ietekmējas no vārtsarga spēles. Ja jūt, ka vārtsargs šodien ķer, tad paši arī ieguldas (neattiecas uz Rīgas Dinamo). Elvis neķēra, tad arī pārējie neiespringst. Šilova sakarā nostrādāja tā psiholoğija par jaunu, zaļu vārtsargu, kuram jāpalīdz.

  -4 [+] [-]

, 2022-09-29 14:40, pirms 2 gadiem
Viedi ļaudis ne reti mēdz uzsvērt, ka lielākais ķīmijas bojājošais faktors komandā ir fakts, vai attieksme pret kādu tikai dēļ statusa vai līgas, kurā viņš spēlē.
Piemēram, ja vārtsargs ierodoties, neatrādot ne formu, ne spējas uzreiz tiek nolikts kā pirmais numurs un spītīgi, neatkarīgi no rezultāta, tāds tiek turēts...
Nez Elvis nesaskata neko saistošu savai pieredzei šādā piemērā ?

  -2 [+] [-]

, 2022-09-29 15:29, pirms 2 gadiem
Šitas jau ir uz robežas kancerogēns gadījums. Cerams, aizies spēle NHL, nāks pie prāta un tādas muļķības publiski vairs nerunās.

     [+] [-]

, 2022-09-29 15:29, pirms 2 gadiem
Vissmieklīgākais teikums ir par to, ka itkā komanda spēlēja atšķirīgi kad laukumā bija viens vai otrs vārtsargs.
Elvim sen jau ir laiks nolaisties uz zemes. Tas, ka spēlē NHL, vēl nenozīmē, ka viņš ir arī labākais. Bija arī pāris epizodes sezonā, kuras lika mazliet aizdomāties par viņu.
Vairāk jāstrādā, mazāk jāčīkst.
Elvis PČ bija pilnīgs siets un to nevar noliegt.

     [+] [-]

, 2022-09-29 15:41, pirms 2 gadiem
Nabaga Elvitis apvainojies. Varbut vajadzeja labak vartus sargat, nevis kimiju macit citiem

  +6 [+] [-]

, 2022-09-29 15:51, pirms 2 gadiem
Var redzēt, ka viena daļa neko daudz nesaprot. Te ir runa par attieksmi. Čalis, tērē laiku, naudu, emocijas, lai savāktu komandu - vienai daļai pie tirsas. Tam pat nav sakars ar sniegumu uz ledus, jo komandas kapteiņi arī, ne vienmēr ir komandas lielākā zvaigzne, rezultatīvākais utt. Elvis nesūdzās par to, ka redz komanda spēlē sūdīgi. Pats atzīst, ka nospēlēja vāji, tikai izbrīna, ka komandai konkrēti atšķīrās spēles stils ar katru no vārtsargiem (starp citu tas, ko te daži saka - ja vārtsargs spēlē vāji, komanda arī - tā tas ir pie psiholoģiski vājiem čaļiem. Elvja gadījumā bija drusku savādāk - ar gadiem ir pierādījis, ka var ļoti daudz izvilkt, tāpēc komanda pārāk daudz paļaujās uz to, ka Elvis izvilks. Apmēram, tas pats, kas Irbes laikos) Un tas, kas te pin Kolumbusu klāt - tur bija tieši tas pats. Aizsardzība Kolumbusai ar pieredzējušajiem - Elvi un Korpi ļāva katru periodu 1-2 izgājienus 1vs1 2 vs1. Grūti pavilkt...
Elvis sūdzās par to, ka tu dari, bet nepasaka pliku paldies. Normālā sabiedrībā ir pieņemts pateikt paldies par to, ka kāds dara to, ko varētu nedarīt, lai palīdzētu kolektīvam. Neatkarīgi no tā vai kontā 10 eiro vai miljons.
Un tie, kas saka, ka Elvis redz par daudz no sevis iedomājās, ka tieši pats tā jauca kolektīvu - un, kā ar Tovariš Vītoliņš un viņā pirmsčempja izteikumiem? Tas, ka Elvis viņu nenotirš ir tikai ZA un Rietumos iemācīta tolerance runājot ar medijiem.
Slēpts komentārs: Neapturams-2

  -4 [+] [-]

, 2022-09-29 15:56, pirms 2 gadiem
Barvedis varēja Silovu biežāk likt spēlēt, nevis šo sietu. Spēlētājiem rokas nolaižās, ka neko izvilkt nevarēja.

  +6 [+] [-]

, 2022-09-29 15:57, pirms 2 gadiem
Ieteiktu izlasīt pilno interviju. SC šo to svarīgu nav pieminējuši taisot CP, kas ,arī liek izklausīties pēc apvainojušās cacas.. Izlasot pilno šis tas paliek krietni skaidrāk.
https://www.delfi.lv/sports/news/ho...

  +3 [+] [-]

, 2022-09-29 16:05, pirms 2 gadiem
Aksel. Tev 80 spēļu sezonā (vārtsargiem mazāk) PĀRIS lietas iekrita acīs? Parādi man vārtsargu kuram krietni vairāk kā PĀRIS lietas neiekrīt? Pajols ibanijs

  +6 [+] [-]

, 2022-09-29 16:13, pirms 2 gadiem
jūs tak esat jebanāti. Viņs nečīkst, bet godīga pasaka ka komandā nebija mikroklimata. Baigi vajag politkorekās intervijas kurās stāsta "mēs viena ģimene, mēs visi ar vienu" pat ja tā nebija? Itkā vīriešu cilvēki, bet kā padzird patiesību, kurai nav gatavi, tā uzreiz drāma un puņķi. Uz treneri vainu negrūž. Lai gan treneriem arī ir jāveido klimats. Un vecajiem, to skaitā arī Elvim pašam. Kāpēc viņš nav es nezinu, tur iekša jatiek pašiem galā, bet es domāju ka vis sākas jau no galvas paderācijā. Un labi ka kāds runā. Tiem kam traucē patiesība jāizvēlas romantiskais kino un jāpeldas tajā sīrupā.

  +7 [+] [-]

, 2022-09-29 16:22, pirms 2 gadiem
Elvi komanda tiesam meta zem tankiem,jo aizsardziba saka spelet tikai ,tad kad Elvi nomainija un speles liktenis praktiski bija izskirts.Pazina bija uz speli ,kad Kreici/Cervenka ar savu blici saplosija Latviju pirmaja tresdala un noteikti ne jau Merzlikina del.

  +2 [+] [-]

, 2022-09-29 16:24, pirms 2 gadiem
Murlāpsis rakstīja: Nabaga Elvitis apvainojies. Varbut vajadzeja labak vartus sargat, nevis kimiju macit citiem
Elvitis varetu uzlikt miksto izlasei turpmak,lai tev butu liels prieks.
Slēpts komentārs: guntis86

     [+] [-]

, 2022-09-29 16:33, pirms 2 gadiem
IAmJamesHarden rakstīja: Nabaga miljonars čīkst par naudu.. Elvis diemžēl nekad nemainīsies kā cilvēks. Ļoti slikti nostāvēja un tagad vaino citus...
kur Tu saskati to, ka viņš čīkst par naudu?

  +2 [+] [-]

, 2022-09-29 16:46, pirms 2 gadiem
Ceru, ka viņš atkāpsies no lēmuma izlasē izmantot Matīsa 80to numuru. Tas numurs uz NHL ķiveres un izlasē uz krekla Elvim bija pa smagu.

     [+] [-]

, 2022-09-29 16:55, pirms 2 gadiem
Puisis nesaprot, ka iepriekš ķīmija bija labāka, jo pats spēlēja labāk. Tam ir jānotiek organiski, nevis piespiedu kārtā.

  -2 [+] [-]

, 2022-09-29 17:40, pirms 2 gadiem
coffijs rakstīja: Elvitis varetu uzlikt miksto izlasei turpmak,lai tev butu liels prieks.
Nu nav jau tā, ka vārti paliks tukši. Mums jau savulaik bija viens apvainojies, nebūs pirmā reize

     [+] [-]

, 2022-09-29 17:53, pirms 2 gadiem
kilobyte rakstīja: Puisis nesaprot, ka iepriekš ķīmija bija labāka, jo pats spēlēja labāk. Tam ir jānotiek organiski, nevis piespiedu kārtā.
Piekrītu, ka tam jābūt organiski, bet diez vai viņš to mēģināja uzspiest. Man šķiet, ka vienkārši centās kā māk, tikai nesanāca. Iemesli var būt daudzi - pārējie nesaprata, nevēlējās, neuztvēra viņu kā līderi, nepatika pieeja u.c.

  +3 [+] [-]

, 2022-09-29 18:32, pirms 2 gadiem
Murlāpsis rakstīja: Nu nav jau tā, ka vārti paliks tukši. Mums jau savulaik bija viens apvainojies, nebūs pirmā reize
Ja atmet ZA spelejosos,tad atliek Punnenovs un Kristers,ja vien tas ari piekrit.

  +2 [+] [-]

, 2022-09-29 18:39, pirms 2 gadiem
Izskatās jau gan biški pēc čikstēšanas... Elvis izskatās ir arī zvaigzni noķēris... Par georga lentītes kavalieri Hariju Harisoviču arī neko labu nevar teikt tas ir fakts.... treneris nejēga un alkāns, bet komandas biedrus tagad publiski aplikt nez vai ir labs tonis.... nākamgad (vai vēlāk) ar šiem pašiem komandas bierdiem izlasē atkal var nākties tikties vaigu vaigā. Protams, ja Elvis tagad nedomā iet Skudras pēdās...

     [+] [-]

, 2022-09-29 18:45, pirms 2 gadiem
als rakstīja: Izskatās jau gan biški pēc čikstēšanas... Elvis izskatās ir arī zvaigzni noķēris... Par georga lentītes kavalieri Hariju Harisoviču arī neko labu nevar teikt tas ir fakts.... treneris nejēga un alkāns, bet komandas biedrus tagad publiski aplikt nez vai ir labs tonis.... nākamgad (vai vēlāk) ar šiem pašiem komandas bierdiem izlasē atkal var nākties tikties vaigu vaigā. Protams, ja Elvis tagad nedomā iet Skudras pēdās...
Harim garšo alko? kaut kā nebija dzirdēts līdz šim

  +3 [+] [-]

, 2022-09-29 19:08, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: Harim garšo alko? kaut kā nebija dzirdēts līdz šim
Ar Oļegu kopā pēc spēlēm, Tavuprāt, viņi tur smērēja iekšā? Gana bieži ir redzēts Haris ar sarkanu pietūkušu ģīmi...

     [+] [-]

, 2022-09-29 19:11, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: Harim garšo alko? kaut kā nebija dzirdēts līdz šim
Domā Irbei šmigu viņš skaidrā iesmērēja?

  +3 [+] [-]

, 2022-09-29 19:28, pirms 2 gadiem
Protams, tas nebija Elvja čempis. Bet, sava taistība Elvim ir, ķimijas veidošanas komandā vairs nav. Ne velti lielākie panākumi mums ir ar Nolanu un Hārtliju, jo abi bija motivatori, un komandas ķimijas veidotāji, piekopīgiem vakariņu galdiem, visādiem rituāliem (Nolana laikos), agrāk daudzi par to spējās komentāros (atceros, kad lasīju), bet tagad tā ir tīra realitāte, ka šobrīdējām LV trenerim šādas komeptences nav, kā izveidot kaujspējīgu komandu, no esošiem resursiem, ar to arī atšķiras treneris un laba trenera.

  +1 [+] [-]

, 2022-09-29 19:30, pirms 2 gadiem
Komandas ķīmijas veidošanā vissvarīgākā persona ir galvenais treneris,viņa rīcība.

  -3 [+] [-]

, 2022-09-29 19:45, pirms 2 gadiem
hulis-mikstais rakstīja: Aksel. Tev 80 spēļu sezonā (vārtsargiem mazāk) PĀRIS lietas iekrita acīs? Parādi man vārtsargu kuram krietni vairāk kā PĀRIS lietas neiekrīt? Pajols ibanijs
Es runāju par to momentu, kad zaudētā spēlē viņš aicināja savu komandu neuzbrukt, lai pretinieku komandas krievu vārtsargam būtu sausā spēle. Aizmirsi jau?

  +2 [+] [-]

, 2022-09-29 20:27, pirms 2 gadiem
striker rakstīja: Komandas ķīmijas veidošanā vissvarīgākā persona ir galvenais treneris,viņa rīcība.
Piekrītu, ka šis ir primāri, bet spēlētājiem arī nav liegts uzņemties līderību kādās situācijās.

  -1 [+] [-]

, 2022-09-29 20:36, pirms 2 gadiem
Vislabāko ķīmiju veido kvalitatīva, uzvaras nesoša spēle. Tad nevajag ne vakariņas, ne naudu, ne čīkstēšanu medijos.

  +1 [+] [-]

, 2022-09-29 21:44, pirms 2 gadiem
norcha 172 rakstīja: Vislabāko ķīmiju veido kvalitatīva, uzvaras nesoša spēle. Tad nevajag ne vakariņas, ne naudu, ne čīkstēšanu medijos.
ne vienmēr. Klasisks piemērs pretējam Latvijas izlase 2000.g. PČ

  +1 [+] [-]

, 2022-09-29 21:54, pirms 2 gadiem
als rakstīja: Izskatās jau gan biški pēc čikstēšanas... Elvis izskatās ir arī zvaigzni noķēris... Par georga lentītes kavalieri Hariju Harisoviču arī neko labu nevar teikt tas ir fakts.... treneris nejēga un alkāns, bet komandas biedrus tagad publiski aplikt nez vai ir labs tonis.... nākamgad (vai vēlāk) ar šiem pašiem komandas bierdiem izlasē atkal var nākties tikties vaigu vaigā. Protams, ja Elvis tagad nedomā iet Skudras pēdās...
Nevienu tieši nenoliek. Problēmas rastos, ja pateiktu publiski - tas, tas un tas neko nedarīja.
1 2 42 komentāri